نتایج جستجو برای عبارت :

لیست الگوریتم های گوگل

رقص گوگل یا دنس Google Dance e چیست
الگوریتم گوگل دنس ( Google Dance ) یا این که رقص گوگل چیست؟ گوگل دنس یا این که رقص گوگل یک کدام از الگوریتم‎های تهیه شده به وسیله گوگل است تا در پی آن سایت‎ها محک زده شوند . این الگوریتم سبب ساز می‎شود که رنک وب‎سایت شما در حاصل جستجوی گوگل به طریق فزاینده‎ای بالا و زیر شود .
 
ادامه مطلب
امروز ی سرویس رو دیدم اسمش گوگل سایت هس
واسه طراحی سایته ولی امکانات به شدت کمی داره و اصلا به درد نمیخوره به خوای توش چیز بزاری (مثل فایل ورد یا اکسل) باید تو گوگل درایو باشه یا اینکه با نرم افزار های خود گوگل ساخته باشی (مثل گوگل فرم یا داکز ) که اصلا حال نمیده چون ی سرویس آنلاینه ببینیم چجوریه
ثبت وبسایت در گوگل
ثبت سایت در موتور جستجوی گوگل با اتصال به سرچ کنسول واجب نیست و برای آنکه بدانید سایت شما در موتور جستجوی گوگل ایندکس شده و یا این که خیر کافی است نشانی سایت خویش را در گوگل کاوش نمائید . در حالتی که که جدیدا وبسایت را ثبت کرده اید ممکن است سایت شما در گوگل ایندکس نشده باشد و برای ایندکس سریعتر به وسیله گوگل خوب تر است وبسایت خویش را در گوگل ثبت فرمایید .
 
 
ادامه مطلب
ثبت وبسایت در گوگل
ثبت سایت در موتور جستجوی گوگل با اتصال به سرچ کنسول واجب نیست و برای آنکه بدانید سایت شما در موتور جستجوی گوگل ایندکس شده و یا این که خیر کافی است نشانی سایت خویش را در گوگل کاوش نمائید . در حالتی که که جدیدا وبسایت را ثبت کرده اید ممکن است سایت شما در گوگل ایندکس نشده باشد و برای ایندکس سریعتر به وسیله گوگل خوب تر است وبسایت خویش را در گوگل ثبت فرمایید .
 
ادامه مطلب
گوگل ادوردز یا همون پلتفرم تبلیغاتی گوگل که اخیرا اسمش رو به
گوگل ادز تغییر داده برای نمایش تبلیغات از مزایده استفاده می‌کنه. البته
مزایده گوگل مثل همه مزایده ها نیست و سبک خاص خودش رو داره. توی این
مزایده تبلیغ کنندگان برای نمایش آگهی‌شون توی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف
یک قیمتی رو پیشنهاد می‌دن... حالا نوبت گوگل هست که قیمت ها و کیفیت
تبلیغات رو بررسی کنه برای نمایش تبلیغات رتبه تعیین کنه و بعضی از اونها
رو از گردونه رقابت حذف کنه ...می
تبلیغات در گوگل
توسط پارتنر رسمی گوگل
برای موفقیت در تبلیغات گوگل:۱: تحلیل و انتخاب بهترین کلمات کلیدی۲: بهینه سازی صفحه فرود برای رفع نیاز جستجوگر کالا و خدمات شما۳: نوشتن جملات و توضیحات حرفه ای مناسب برای جذب مشتری پتانسیل۴: تنظیم کمپین حرفه ای توسط متخصصین گوگل ادورز۵: آنالیز نتایج و اصلاح مداوم مراحل ۱ تا ۴
امنیت یکی از اولویت‌های مهم گوگل است و به‌زودی گواهی SSL یکی از عوامل اصلی بالا رفتن رنکینگ سایت‌ها در این موتور جستجو خواهد شد. گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده‌است، با توجه به اهمیت امنیت برای گوگل، و رسیدن به این هدف که کاربران از طریق گوگل به وب‌سایت‌های امن هدایت گردند: این … تاثیر SSL بر SEO (سئو) و رنک گوگل
منبع : وبلاگ ایران سرور
پارتنر گوگل ادوردز شدن کار راحتی نیست اما با رعایت چند نکته و ارسال یک سری مدارک خاص و دریافت نتایج خوب در مدیریت اکانت‌های گوگل ادز می توانید تبدیل به پارتنر گوگل (مجری تبلیغات در گوگل) شوید. در اصل آژانس‌های تبلیغاتی که با مشتری های زیادی برای انجام تبلیغ در گوگل همکاری دارند می‌توانند به عنوان پارتنر گوگل فعالیت کنند.
ادامه مطلب
سلام توی این پست میخوام سرویس های خدماتی گوگل رو بشما معرفی کنم، پروژه های گوگل خدماتی رو بصورت رایگان به مخاطبان عرضه میکنند این پروژه ها معمولا روی همه دستگاهایی که با اکانت گوگل روی انها وارد میشوید همگام سازی میشن و قابلیت دسترسی به اطلاعات از اکانتتون در همه دستگاه هارو میدن.
یک ویژگی مهم اپهای گوگل اینه که رابط کاربری ساده و مفیدی دارند.
ادامه مطلب
خرید ورودی گوگل

آیا خرید ورودی گوگل برای سئوی سایت مناسب است ؟
جواب این سوال به دو علت بستگی داره
1. آیا سئو کار حرفه ای از این روش بدرستی و متناسب با وضع سایت استفاده میکنه یا خیر
2. کیفیت و تایم بازدیدها قابل قبول باشه

در زیر بالاترین کیفیت موجود در بازار را به شما معرفی میکنم
و در مورد متناسب بودن با وضع سایت بعد یا قبل از خرید می توانید مشاوره بگیرید :
ورودی گوگل
این بازدیدها در آنالیز گوگل و الکسا و همچنین رتبه ی الکسا
و درصد گوگل آپستری
برای این که رقص گوگل را متوجه شوید به مثالی که در ادامه زده می شود توجه کنید : از زمانی که بچه بودیم، بحث حذف شدن کنکور داغ بود، تا همین امروز که هنوز هم هر سال کنکوری داریم و کنکور می‌دهیم.
 
من همیشه به یک معضل بزرگ فکر می‌کردم، وقتی قرار است با معدل وارد دانشگاه شویم، اگر ۵۰۰ هزار نفر معدل‌شان ۱۹ باشد، کدام‌شان قرار است دانشگاه بروند؟
وقتی با رقص گوگل آشنا شدم، متوجه شدم گوگل به شکلی خلاقانه با این معضل دست و پنجه نرم می‌کند. به هر حال اگر
یکی از رایج ترین سؤالات شرکت ها و صاحبان کسب و کار این است که: آیا تبلیغات گوگل برای کار من مناسب است یا خیر؟ برای درک این موضوع به بررسی و آنالیز تبلیغات گوگل (Google Ads) می پردازیم.تبلیغات گوگل چیست؟
گوگل ادز یکی از پیشرفته ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی است که به کسب و کارهای کوچک و بزرگ اجازه می دهد تا محصولات و خدمات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مشتریان بسیار تبلیغ کنند. اگر از تبلیغات گوگل استفاده کرده باشید می دانید که گزینه ها و تنظیمات م
پس از حذف اپلیکیشن‌های ایرانی هاتگرام و تلگرام طلایی از سیستم عامل اندروید توسط گوگل، موبوگرام نیز از گوگل‌پلی حذف شد و در فاصله بین این دو اقدام بسیاری از کلاینت‌های فارسی تلگرام نیز حذف شدند.با این شواهد به نظر می رسد گوگل سیاستی در پیش گرفته که یا اپلیکیشن‌ها یا حتما به صورت انحصاری از گوگل پلی نصب شوند یا اگر از منبع دیگری دانلود می شوند الزاما در گوگل پلی باشند.سروش گرام@Soroushe1
یکی از قدرتمند ترین ابزارهای گوگل می باشد، که به مدیریت وبسایت ما در موتور جستجو گر گوگل کمک میکند. به این صورت که اول به ما اطمینان میدهد جستجوگر گوگل به سایت ما دسترسی دارد، سپس اطلاعاتی در اختیار ما میگذارد که با مطالعه و پیگیری آنها درمیابیم گوگل سایت ما را چگونه میبیند و برای بهینه سازی سایت خود چه مواردی هست که باید در نظر بگیریم.
وقتی در گوگل عبارتی را جستجو می‌کنید، معمولا نتایج اولیه و نتایج
پایانی صفحه مربوط به نتایج تبلیغاتی گوگل هستند که با عبارت Ad یا تبلیغ
سبز رنگ از نتایج دیگر متمایز می‌شوند. صاحبان سایت‌ها برای نمایش این
تبلیغات به ازای هر کلیک مبلغی را به گوگل پرداخت می‌کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغ در موتور جستجوی گوگل کلیک کنید.
همانطور که می دانید گوگل قوی ترین موتور جستجوگر دنیاست، هنگامی که چیزی را در گوگل جستجو می کنیم معمولا میلیون ها و یا حتی میلیاردها نتیجه، در نتایج جستجو نمایش داده می شود.
 
از بین این همه نتایج تنها شاید چند مورد آن، چیزی باشد که به دنبالش هستیم. به همین جهت و برای رسیدن به نتیجه مورد نظر در سرچ گوگل می بایست یکسری موارد را در نظر داشته و آنها را به کار بگیریم. در این مطلب روشهای جستجو در گوگل مطرح خواهد شد.
عملکرد ساختاری سرچ گوگل
طبق گفته
۷ روش برای افزایش امنیت حساب گوگل
 
 ۰
 اشتراک‌گذاری
سرویس های گوگل تقریبا رایگان اند و شما می توانید به کمک آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. ناگفته نماند که گوگل نیز تا حدودی به زندگی خصوصی ما، سرچ ها و خیلی چیزهای دیگر سرک می کشد و این باعث می شود که کمی عصبانی شویم! خب برای این که جلوی این مساله را بگیریم یا حداقل به گوگل بفهمانیم که تو آقا بالاسرما نیستی! می توانیم از ۷ ابزار استفاده کنیم تا امنیت حساب گوگ
۷ روش برای افزایش امنیت حساب گوگل
 ۰
 اشتراک‌گذاری
سرویس های گوگل تقریبا رایگان اند و شما می توانید به کمک آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. ناگفته نماند که گوگل نیز تا حدودی به زندگی خصوصی ما، سرچ ها و خیلی چیزهای دیگر سرک می کشد و این باعث می شود که کمی عصبانی شویم! خب برای این که جلوی این مساله را بگیریم یا حداقل به گوگل بفهمانیم که تو آقا بالاسرما نیستی! می توانیم از ۷ ابزار استفاده کنیم تا امنیت حساب گوگل
چرا تبلیغات در گوگل؟
گوگل را دیگر همه می‌شناسیم؛ بزرگ‌ترین موتور جست‌وجو در دنیا و پر ترافیک‌ترین وب‌سایت در ایران. وب‌سایت گوگل یکی از اصلی‌ترین کانال‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارها به شما می‌آید. تبلیغات در گوگل به دلیل نمایش در زمان و مکان مناسب، این فرصت را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا مشتریان بالقوه را سریع‌تر به سمت وب‌سایت خود هدایت کنند.
با تبلیغ در گوگل، شما هر یک از سرویس‌های گوگل و همکاران تجاری آن را تبدیل به جای
یو‌اس‌بی به‌جای رمز در گوگل
رمزهای عبور امروزه در همه وب‌سایت‌ها به کار می‌رود و هر روز هم امنیت آنها در مقابل هک و نفوذ کمتر می‌شود. تیم امنیتی گوگل به این فکر افتاده است که آن را با چیز بهتری عوض کند. در مجله IEEE Security and Privacy که اخیرا منتشر شده، معاون امنیتی گوگل از کلیدی صحبت کرده است که با یک تراشه هوشمند درونی می‌تواند به‌صورت خودکار به سرویس‌های مختلف رایانه متصل شود.
 
کمپانی گوگل یکی از بزرگترین کمپانی های فعال در حوزه اینترنت است که کم تر کسی در دنیای مجازی وجود دارد که نام این کمپانی را نشنیده باشد . یکی از محصولات فوق العاده گوگل که می تواند در سفرها به شما بسیار کمک کند سیستم نقشه گوگل است که امروز قصد داریم تا برنامه آن را در وب سایت دانلودور برای گوشی های هوشمند اندرویدی معرفی کنیم .
ادامه مطلب
دوستان مشغول چرخ زدن توی دارک وب بودم یک هکری توی یکی از پست هاش نوشته بود یک آدرسی از گوگل پیدا کرده که فیلتر نیست رفتم توی اون آدرس و با اکانت جیمیلم لاگین شدم دیدم هرچی میگه حقیقت داره و بدون فیلتر و با سرعت بالا وارد سایت یوتوب شدم اینم آدرس اون سایت که از گوگل بپد

گوگل فیلتر نشده
دوستان مشغول چرخ زدن توی دارک وب بودم یک هکری توی یکی از پست هاش نوشته بود یک آدرسی از گوگل پیدا کرده که فیلتر نیست رفتم توی اون آدرس و با اکانت جیمیلم لاگین شدم دیدم هرچی میگه حقیقت داره و بدون فیلتر و با سرعت بالا وارد سایت یوتوب شدم اینم آدرس اون سایت که از گوگل بپد

گوگل فیلتر نشده
گوگل وبمستر چیست؟
گوگل وب مستر تولز یکی از نرم افزار هایی می باشد که توسط گوگل توسعه و بهینه سازی شده است. این نرم افزار توانایی این را دارد که به شما مشکلات سئوی وب سایتتان را که از دید گوگل مطرح می باشد اعلام کند و شما آن را برطرف کنید. از طرفی، برای اینکه بتوانید به این آمار و اطلاعات دسترسی داشته باشید باید اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز کنید.
گوگل محبوب ترین موتور جستجوی دنیاست و اکثر افراد موضوعات مورد نیاز خود را در گوگل جستجو پیدا می کنند.این امر باعث شده است تا تمامی مدیران وب سایت علاقه دارند، بعد از طراحی سایت در صفحات نخست نتایج جستجوی گوگل حضور داشته باشند و کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کنند.
ادامه مطلب:
 
بررسی عینک گوگل (Google Glass)
وقتی اولین بار پروژه‌ی گلس توسط گوگل مطرح شد، سر و صدای زیادی به پا شد. پس از مدت زمان نه چندان کوتاهی شاهد عرضه‌ محدود این ابزار پوشیدنی به بازار بودیم.در ادامه می‌توانید تجربه ما از بررسی عینک گوگل را مطالعه کنید.
ادامه مطلب
,رتبه اول گوگل ,چگونه در صفحه اول گوگل باشیم,رتبه اول گوگل در عرض چند دقیقه ,چگونه رتبه یک گوگل را کسب کنیم؟ ,رتبه اول گوگل به صورت تضمینی ,چگونه در گوگل اول باشیم ,ایده پردازان 27 (1): رتبه اول گوگل شدن! با حقایق SEO ,رتبه اول گوگل : آوردن سایت به صفحه اول گوگل و نمایش سایت در سرچ ,ویژگی سایت های رتبه اول گوگل ,دریافت رتبه اول گوگل به صورت تضمینی ,صفحه اول گوگل را در 10 دقیقه بدست آورید ,صفحه اول گوگل ,سئو و بهینه سازی سایت: رتبه اول گوگل ,نکات طلایی جهت ق
گوگل وبمستر چیست؟
گوگل وب مستر تولز یکی از نرم افزار هایی می باشد که توسط گوگل توسعه و بهینه سازی شده است. این نرم افزار توانایی این را دارد که به شما مشکلات سئوی وب سایتتان را که از دید گوگل مطرح می باشد اعلام کند و شما آن را برطرف کنید. از طرفی، برای اینکه بتوانید به این آمار و اطلاعات دسترسی داشته باشید باید اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز کنید.
ثبت سایت در گوگل وبمستر
یکی از ویژگی هایی که موتور جستجوگر گوگل دارد، این می باشد که به راحتی می توانید پس از طراحی اولیه وب سایتتان و کامل کردن آن، اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز کنید، گوگل وب مستر تولز یکی از نرم افزار هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید از لحاظ سئو وب سایتتان را کنترل کنید و از دید گوگل وب سایتتان را مشاهده کنید که این مورد موجب می گردد تا دسترسی پذیری بالاتری نسبت به رتبه های وب سایتتان داشته باشید.
شرکت گوگل در تازه ترین خبر های خود از قابلیت جدید نقشه گوگل خبر داد. نقشه گوگل که امروز کاربرد بسیار زیادی در پیدا کردن مسیر ها برای افراد ناآشنا به مسیر دارد. به زودی امکان جدیدی را اضافه خواهد کرد. که اگر شما یا راننده تاکسی 500 متر از مسیر اصلی دور شوید اخطار می دهد. و کاربر را با خبر می کند.
ادامه مطلب
الگوریتم های گوگل که اگه اشتباه نکنم سیزده تا هستند خیلی جالب هستند. این الگوریتم ها عملا برای این ایجاد شده اند که جلوی تقلب در دیده شدن در صفحات جستجو را بگیرند. اگر به یاد داشته باشید قبلا وقتی کلمه و یا جمله ای را سرچ می کردیم، مطالب غیر مرتبط می آمد مثلا اگر یک سایت آن کلمه را بارها تکرار کرده بود در صفحه اول نمایش داده می شد ولی با گذشت زمان و باهوشتر شدن گوگل جلوی این نوع تقلب گرفته شد. همچنین در حال حاضر اگر جمله ای را سرچ کنید، خود گوگل
با یاری جستن از خداوند منان ویاری شما عزیزان توانستیم امروز بوتیک احراجات را در گوگل مپ جای گذاری نماییم.
از این پس شما عزیزان جهت راحت رسیدن به فروشگاه کافیست فقط نام
"بوتیک احراجات"را در گوگل مپ سرچ نموده و  با هر برنامه ای از "ویز"گرفته تا خود گوگل مپ آدرس به راحتی در اختیار شماست. 
منتظر حضور سبزتان هستیم.
مجید فرغزاری مدیریت بوتیک احراجات
تبلیغات گوگل
اگر به درستی اجرا شود می‌تواند کسب و کار شما را در مدت زمانی کوتاه به موفقیت برساند. در سال‌های اخیر دنیای بازاریابی
به طور چشمگیری تغییر کرده است و تبلیغات گوگل یکی از سیستم هایی است که نقش بزرگی در این تغییر داشته است. به همین دلیل تبلیغات گوگل یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات
آنلاین است و توسط هزاران سازمان کوچک، متوسط ​​و بزرگ مورد استفاده
قرار می گیرد.
ادامه مطلب
گوگل ادز اصلاً چیست؟
اگر بخواهیم به ساده‌ترین شکل این سیستم تبلیغاتی را توضیح دهیم، باید بگوییم گوگل ادز یک اکوسیستم است متشکل از:

کاربرانی که در اینترنت مشغول گشت و گذار هستند.
کسب و کارهایی که می‌خواهند تبلیغات خود را به مشتری‌های بالقوه نمایش دهند.
رسانه‌‌های اینترنتی؛ یعنی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که می‌خواهند با نمایش این تبلیغات، به درآمد برسند. یکی از مطرح‌ترین این رسانه‌ها خود موتور جستجوی گوگل است.
در واقع شما به عنوا
 

چرا باید سایت در گوگل وب مستر تولز ثبت کنید؟
یکی از نرم افزار هایی که گوگل برای وبمستران ساخته است، گوگل وب مستر تولز می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، وب سایتتان را به گوگل معرفی کنید و با استفاده از این ویژگی خیلی راحت وب سایتتان را در گوگل بالا بیاورید و با استفاده از آن اقدام به بررسی و انجام قابلیت های سئوی وب سایت کنید.
چرا باید سایت در گوگل وب مستر تولز ثبت کنید؟
یکی از نرم افزار هایی که گوگل برای وبمستران ساخته است، گوگل وب مستر تولز می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، وب سایتتان را به گوگل معرفی کنید و با استفاده از این ویژگی خیلی راحت وب سایتتان را در گوگل بالا بیاورید و با استفاده از آن اقدام به بررسی و انجام قابلیت های سئوی وب سایت کنید.
بهترین ارائه دهنده سرویس ایمیل
یکی از بهترین ارائه دهنده های سرویس ساخت ایمیل ، جیمیل می باشد که یکی از اساسی ترین سرویس های گوگل است و با استفاده از آن می توانید به تمام سرویس های گوگل مانند گوگل پلی یا همان پلی استور، اسناد گوگل و … دسترسی داشته باشید. تمام اطلاعات شما در سرور های امن گوگل ذخیره و نگهداری می شود.
 
بهترین ارائه دهنده سرویس ایمیل
یکی از بهترین ارائه دهنده های سرویس ساخت ایمیل ، جیمیل می باشد که یکی از اساسی ترین سرویس های گوگل است و با استفاده از آن می توانید به تمام سرویس های گوگل مانند گوگل پلی یا همان پلی استور، اسناد گوگل و … دسترسی داشته باشید. تمام اطلاعات شما در سرور های امن گوگل ذخیره و نگهداری می شود.
بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو نیازمند زمان است
و نمی توان در مدت زمان خیلی کوتاه، سایت را در صفحه ی اول گوگل نمایش
داد. شاید با استفاده از سئوی سیاه و تکنیک های اسپمینگ بتوان در مدت زمان
کوتاهی رتبه ی سایت را بهبود بخشید. اما باید هر لحظه منتظر جریمه شدن توسط
گوگل باشید. پس به شما توصیه می کنیم که با صرف زمان بیشتر از راه اصولی
رتبه ی سایت خود را افزایش دهید. برای نمایش سایت در صفحه ی اول گوگل باید در مورد الگوریتم رتبه بندی گوگل و نحوه
تنظیم گوگل وبمستر
یکی از مواردی که می تواند برای شما اهمیت بسیار زیادی داشته باشد این می باشد که اول از همه قبل از اینکه وب سایت خودتان را داخل گوگل معرفی کنید، آن را در گوگل وبمستر تولز ثبت کنید که این مورد موجب می گردد تا دسترسی پذیری و کنترل بالاتری روی توانمندی های وب سایتتان از لحاظ سئو داشته باشید.
 
ثبت سایت در گوگل وبمستر
یکی از ویژگی هایی که موتور جستجوگر گوگل دارد، این می باشد که به راحتی می توانید پس از طراحی اولیه وب سایتتان و کامل کردن آن، اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز کنید، گوگل وب مستر تولز یکی از نرم افزار هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید از لحاظ سئو وب سایتتان را کنترل کنید و از دید گوگل وب سایتتان را مشاهده کنید که این مورد موجب می گردد تا دسترسی پذیری بالاتری نسبت به رتبه های وب سایتتان داشته باشید.
✅گوگل امروز اعلام کرد که OSS-Fuzz ربات هوشمند فازینگ شرکت گوگل، موفق شده در دو سال گذشته بیش از ۹۰۰۰ آسیب پذیری در اپلیکیشن‌های متن باز بیابد.
این ربات برای پیدا کردن باگ‌ها و آسیب پذیری‌های اپلیکیشن‌های مختلف از تکنیکی به نام فازینگ استفاده می‌کند.
با سلام....
تو این پست میخوایم ثبت وبلاگ یا سایت ساخته شده توسط وبلاگ نویسان رو در موتور جستجوگر گوگل آموزش بدیم.... با ما همراه باشید..

مقدمه ای در رابطه با ثبت سایت در گوگل
افرادی که به تازگی وبلاگ نویسی را یاد گرفته اند و برای اینکه وبلاگ ساخته شده شان بیشتر مورد توجه و بازدید کاربران اینترنت قرار گیرد میخواهند وبلاگشان را در موتور جستجوگر پرمخاطب گوگل ثبت کنند....
ثبت وبلاگ یا سایت در گوگل 
برای اینکار ابتدا وارد گوگل گوشی موبایل یا کامپیوتر
همانطور که میدانید خیلی ها به دنبال شرایط جدید پارتنر شدن گوگل هستند تا بتوانند با علاوه بر افزایش اطلاعات، شرایط بهتری را در حوزه تبلیغات در گوگل برای خود فراهم کنند.همچنین باید بدانید که اخیرا گوگل شرایط متفاوتی برای کسب پارتنری گذاشته است. ابتدا زمان تعیین شده تا شهریور سال 99 بود ولی به علت شیوع ویروس کرونا این زمان تا بهمن ماه 99 تمدید شده. حال با مشاهده ویدیو با ما همراه باشید:
ویدیوی معرفی شرایط جدید پارتنر شدن گوگل
 
حتما بخوانید: چگ
جستجوگر گوگل (به انگلیسی: Google Search) یک موتور جستجوی وب است که در مالکیت گوگل است. گوگل از راه این وبگاه روزانه صدها میلیون دلار درآمد به‌دست می‌آورد. این وبگاه در سال ۱۹۹۷ بنیاد نهاده شد. دامنهٔ اصلی این سایت در ماه مهٔ ۲۰۰۸ ۱۳۵ میلیون بار بازدید شده‌است.[۲] این موتور جستجو بیشترین بازدیدکننده در بین کاربران را دارد. موتور گوگل روزانه چندصدمیلیون بار به طرق مختلف استفاده می‌شود. مهم‌ترین هدف گوگل، یافتن متن موردنظر در میان صفحات وب است. اما
#1 پارس ادوردز
به دنبال بهترین شکرت تبلیغات در گوگل هستید؟ پارس ادوردز با بهره جویی از تیمی متخصص در زمینه تبلیغات در گوگل توانسته است در مدت زمان کوتاهی مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کند. قیمت پایین شارژ اکانت و کارمزد پایین از مشخصات پارس ادوردز می‌باشد.
#2 جی ادز
جی ادز اولین شرکتی بود که تبلیغات در گوگل را به صورت حرفه ای شروع کرد. قبل از فعالیت جی ادز شرکت های دیگر تبلیغات در گوگل را بدون ارایه دسترسی به کاربران انجام می‌دادند. شفافیت
الگوریتم های گوگل در فرآیندی که موتور جستجوی گوگل بر اساس آن تجزیه و تحلیل داده های موجود در وب سایت ها انجام می دهد دخیلند. الگوریتم های گوگل شامل معادلات گوناگون و متفاوت و تابع است تا نتیجه دلخواه به کاربر نمایش داده شود. در حقیقت اگوریتم ها به شکل ریاضی می باشند که محتویات و اطلاعات توسط آنها طبقه بندی می شود.
الگوریتم های گوگل به دو دسته تقسیم می شوند، الگوریتم های اصلی که در واقع جز هسته اصلی گوگل هستند و بر اساس پارامترهای مختلف سایت ه
گوگل کروم یک مرورگر اینترنت متن‌ باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.
ادامه مطلب
آموزش کامل افزونه Site Kit Google
معرفی افزونه Site Kit گوگلبا سلام خدمت همراهان گرامی آکادمی انار، با مقاله آموزش و معرفی افزونه Site Kit گوگل در خدمت شما هستیم، این ابزار کاربردی 48 ساعت گذشته توسط کمپانی بزرگ گوگل به جامعه وردپرسی معرفی شده است و در این مقاله به امکانات و ویژگی های این افزونه میپردازیم.
اولین و مهمترین نکته که در مورد این افزونه وجود دارد این است که افزونه Site Kit By Google بصورت رسمی توسط کمپانی گوگل منتشر شده است و البته افزونه های مشابه site
با اینکه منابع زیادی ادعا دارند آخرین تکنیک های سئو را آموزش میدن، هنوز نمیشه به یکی از اونها اکتفا کرد. چون هر کارشناس برداشت متفاوتی از تغییرات گوگل داره و احتمالا راهکارهاشون هم با هم متفاوت هستند.
گوگل روز به روز الگوریتم های رتبه بندی را توسعه میده و از طرفی ریزترین نکات را وارد پروسه جستجو می کنه. اون چیزی که از خوندن چندین کتاب و مقاله  متوجه شدم، تولید محتوای با کیفیت و در اولویت قرار دادن کاربران است.
برای مثال در مقاله ای خواندم؛ گو
گوگل برای سرگرم‌کردن مردم در روزهای قرنطینه،‌ مجموعه‌ای از بازی‌های کوتاه را در قالب Doodle دردسترس قرار داده است که می‌توانید همین حالا تجربه کنید.
گوگل به‌مناسبت‌های مختلف نظیر تولد و سالگرد و رویدادهای خاص لوگو صفحه‌ی اصلی خود را تغییر می‌دهد. لوگو‌های تغییریافته و موقتی گوگل با نام دودل (Doodle) شناخته می‌شود و به‌طورکلی جذاب است. گوگل گاهی اوقات بازی‌های تعاملی و کوتاهی
ادامه مطلب
با ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل می توانید از کاربران خود امتیاز دریافت کرده و در بین نتایج گوگل نسبت به سایر رقبای خود در رده بالاتری قرار بگیرید.
ستاره دار کردن مطالب سایت در نتایج جستجو گوگل به افزایش بازدید سایت و اعتماد بیشتر کاربران کمک میکند. با ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل بیشتر در چشم کاربران هستید و CTR شما بالاتر خواهد رفت بنابراین روی سئو سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
ادامه مطلب
 ۹۶ درصد مردم از این روشهای جستجو در گوگل بی‌خبرند!

حتما برای شما هم پیش آمده که کلمه‌ای را در گوگل سرچ کردید ولی صفحاتی که گوگل برای شما به نمایش گذاشته، برایتان راضی‌کننده نبوده، به طور مثال برای یافتن کتابی جذاب اینترنت را جستجو می‌کنید اما نتیجه‌اش ظاهر شدن کلی صفحه تبلیغاتی است.
ادامه مطلب
گوگل ادز پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که به شما کمک می‌کند تبلیغات خود را در سرویس‌های پرمخاطب گوگل مانند، موتور جستجوی گوگل، گوگلی پلی، یوتیوب و ... نمایش دهید.
هر کسب و کاری  به دنبال دیده شدن توسط مخاطبان هدف خود است، خوب قاعدتا بعد از شروع هر کسب و کاری نیازمند تبلیغات گسترده خواهید بود، بسته به استراتژی هر فرد این تبلیغات می‌تواند متفاوت باشد.
تا به حال به دیده شدن در موتور جستجوی گوگل فکر کرده‌اید؟ به منظور دیده شدن در صفحه‌ی اول google دو
آیا شما این پیغام را  به جای نقشه در وب سایتتان می بینید”این صفحه نقشه های گوگل را به درستی بارگذاری نکرده است” این خطا بسیار شایع است زیرا Google Maps در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۶ نیاز به یک کلید API دارد اگر شما شروع به استفاده از نقشه های گوگل در وب سایت خود در تاریخ  بعد از آن کردید، لازم است که یک کلید API را ثبت کنید و پیاده سازی کنید که کاربران قدیمی نیازی با آن ندارند.
رفع خطای Oops! Something went wrong
با توجه به تغییراتی که شرکت گوگل در زمینه ارائه نقشه گوگل ی
اهمیت تبلیغات در گوگل ادز چیست؟
هر ثانیه ۲٫۳ میلیون جستجو در گوگل انجام می‌شود. در بسیاری از زبان‌ها خیلی از صفحات نتایج جستجو شامل آگهی‌های گوگل ادز می‌شوند. البته این مقدار برای زبان فارسی کمتر از زبانی مثل انگلیسی است. کاربری که در گوگل کلمه‌ای را جستجو می‌کند مشخصاً به دنبال یافتن اطلاعات درباره آن کلمه است و نمایش تبلیغات در این لحظه می‌تواند ترافیک بسیار هدفمندی جذب سایت شما کند.
برای کسب جایگاه مناسب در صفحات نتایج جستجوی گوگل
همیشه دغدغه سایت ها این بوده رقیب هاشون رو توی گوگل بگیرن و بشن اول گوگل توی این روز هایی که قیمت ها به شدت افزایش داشته و مردم توانایی خرید جنس ندارن تنها رقیب سر سخت شما شده نا امیدی چرا؟خیلی ها امیدشون از  دست دادن کارشون رها کردن حتی سایت های بزرگ که خودتون هم میشناسید خیلی ها انگیزه و انرژی مثل قبل ندارن این رقیب سر سخت ناامیدی الان توی گوگل ایران اول شده و گرفتنش هم سخت بازار الان توی ایران گرفتن فلان سایت توی گوگل نیست بازار الان گرفتن
بسم الله الرحمن الرحیم
 Google Chrome
 گوگل کروم یک مرورگر اینترنت متن‌ باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.مرورگر Google Chrome بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های Google Chrome می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial
Google Play Store
 گوگل پلی برنامه رسمی فروشگاه آنلاین مارکت اندروید جهت دسترسی و دانلود به این مارکت میباشد. Google Play یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چند رسانه‌ای از شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری می‌باشد. این خدمات از طریق وب، اپلیکیشن موبایل Play Store در اندورید و گوگل تی‌ وی در دسترس می‌باشد. خریداری محتوا برای تمام پلاتفرم‌ها/دستگاه‌ها قابل دسترس است. گوگل پلی د
 
گوگل Adwords چیست؟
احتمالا اسم تبلیغات کلیکی یا PPC به گوشتان خورده است. گوگل Adwords یک پلتفرم تبلیغاتی کلیکی است. کسانی که می خواهند چیزی را تبلیغ کنند می توانند با پرداخت هزینه، تبلیغ خود را در قسمت تبلیغات محصولات گوگل مانند صفحه نتایج جستجوی گوگل، YouTube و Gmail نمایش دهند. علاوه بر این تبلیغات در سایت های دیگر که تبلیغات گوگل را وب سایت خود نمایش می دهند، امکان تبلیغ دارند(Google Adsense).
به عنوان صاحبان کسب و کار(تبلیغ کننده)، شما می توانید انتخاب کنید
گوگل ترنسلیت یکی از کاربردی ترین ابزار هایی است که تقریبا هرکسی که با متون زبان های بین المللی سروکار داشته باشد روزی به ان نیازمند خواهد بود. اما گوگل ترنسلیت چیزی که نشان میدهد نیست. 
| اگر شما به زبان سومالی این جمله ‌«how do i sell my soul to satan»را تایپ کنید و زبان مترجم را به انگلیسی قرار بدهید و میان کلمات این جمله به این صورت فاصله قرار بدهید:«ho wd oi se ll my soul to sa ta n»گوگل ترنسلیت جواب میدهد:«d you wana do so?»شما در واقع از گوگل ترنسلیت پرسیدید که چطور روح
امروزه اکثر شرکت های پیشرو و موفق در دنیا از هوش مصنوعی برای تحلیل داده
ها و داده کاوی در جهت بهبود کارایی خود استفاده می کنند. موتور جستجوی
گوگل به عنوان یکی از پیشگامان این حوزه، الگوریتم های زیادی دارد که بر
مبنای تکنیکهای مختلف هوش مصنوعی عمل می کنند و همین موضوع باعث شده که
نتایج گوگل نسبت به گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد.

ادامه مطلب
مهر- جستجوی معادله ای ویژه در موتور جستجوی گوگل که از قابلیت تجزیه فرمولهای ریاضی برخوردار است، نمودار این فرمول را که به معادله “عشق” شهرت پیدا کرده نمایش خواهد داد.

موتور جستجوی مشهور گوگل نتایجی فراتر از صفحات ساده وب را برای کاربرانش فراهم می آورد، گوگل می تواند زبانهای مختلف را ترجمه کند و یا مقیاسهای اندازه گیری مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. اکنون با کمک گرفتن از قدرت تجزیه بالای معادلات ریاضی این موتور جستجو، گوگل توانسته است یکی
حتی امروز هم با این همه وبگردی که کاربران انجام می دهند، درصد کمی از افراد، از رقابت بین موتور های جستجو باخبرند و مابقی افراد فکر می کنند که همه اینترنت در همین گوگل است و بس!
البته در اینکه گوگل برترین موتور جستجوی حال حاظر است و به خودی خود دنیای وسیعی دارد شکی نیست. اما گوگل همه چیز تمام نیست و در موارد متعدد دیده شده که سایر موتور های جستجو عملکرد متفاوت یا بهتری از خود نشان می دهند.
البته حدود ده سال پیش کاربران مردد بودند که بین موتورهای
تبلیغات گوگل (قبلا Google AdWords قبل از 24 ژوئیه 2018 ) یک پلت فرم تبلیغاتی آنلاین است که توسط گوگل طراحی شده است، جایی که تبلیغ کنندگان برای نشان دادن تبلیغات کوتاه، ارائه خدمات، لیست محصولات، محتوای ویدئو و ایجاد نصب برنامه های موبایل در گوگل شبکه تبلیغاتی به کاربران وب.
تبلیغات گوگل به منبع اصلی درآمد گوگل تبدیل شده است و به مجموع درآمدهای تبلیغاتی Google با 95.4 میلیارد دلار در سال 2017 کمک می کند. AdWords خدماتی را تحت یک مدل قیمت گذاری برای هر کلیک (PPC) ارا
اعتصاب کارکنان شرکت گوگل در سراسر جهان در اعتراض به نحوه رفتار با زنان در این شرکت
کارکنان شرکت گوگل در سراسر جهان روز پنج‌شنبه در اعتراض به نحوه رفتار با زنان اعتصاب کردند و خواستار برخوردی جدی با مدیرانی شدند که به بدرفتاری جنسی متهم هستند.
نیویورک تایمز گزارشی چند روز پیش، درباره آزار و اذیت جنسی در گوگل منتشر کرد. طبق این گزارش اندی روبین، خالق نرم افزار اندروید توسط یک کارمند متهم به آزار و اذیت جنسی شده و سپس با دریافت ۹۰ میلیون دلار
ممکن است برای همه ما پیش آمده باشد که سرویس گوگل پلی ( GooglePlay ) به درستی کار نکند، مثلا حین دانلود با خطا مواجه شده باشیم و یا اینکه خود برنامه به درستی باز نشود و کار نکند در این مقاله قصد داریم معمول ترین خطاهای گوگل پلی را بررسی و برای رفع هرکدام راه حل هایی ارائه دهیم .
 
ادامه مطلب
 
 
در کل من میدونم که شماها همه تون اینکارها رو میکنین.
یعنی خیلیاتون از صبح تا شب اینو اون رو گوگل میکنین.
 
خود من رو ادمها و مخصوصا یک عالمه پسر گوگل کردن و دارن میکنن برای همینم هیچ کدوم از پروفایلامو اپدیت نمیکنم (به اون دلیل  و چند دلیل دیگه).
 
ولی واقعا نیازی به گوگل کردن نیست.
 
زمان بدین به همه چیز،
 
توی زمان خودش، همه چیز درست میشه.
 
 
یه چیزم بگم
 
دلیل اینکه من گرگ زاده رو گوگل کردم، این بود که اون از من همه چیز رو میپرسید، و من نمیپرسی
آموزش تصویری ساختن جیمیل و ایجاد جیمیل
سالیان سال است که گوگل، نه نتها به عنوان یک موتور جستجوی قدرتمند که به صورت یکی از سرویس‌های اصلی برای انتقال و پردازش اطلاعات میان گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. از این رو، بسیاری از کاربران اقدام به ساختن جیمیل می‌نمایند و با کمک آن، از سرویس‌های بسیار گسترده گوگل استفاده می‌کنند. برقچی در این مقاله آموزشی ساخت و ایجاد جیمیل قصد دارد به صورت تصویری و مرحله به مرحله، نحوه ساخت اکانت گوگل را آموز
مهر- جستجوی معادله ای ویژه در موتور جستجوی گوگل که از قابلیت تجزیه فرمولهای ریاضی برخوردار است، نمودار این فرمول را که به معادله “عشق” شهرت پیدا کرده نمایش خواهد داد.

موتور جستجوی مشهور گوگل نتایجی فراتر از صفحات ساده وب را برای کاربرانش فراهم می آورد، گوگل می تواند زبانهای مختلف را ترجمه کند و یا مقیاسهای اندازه گیری مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. اکنون با کمک گرفتن از قدرت تجزیه بالای معادلات ریاضی این موتور جستجو، گوگل توانسته است یکی
از عصر دیروز کاربران برای نصب تلگرام طلایی و هاتگرام از طریق گوگل پلی با مشکل مواجه شدند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که گوگل این دو اپلیکیشن را در رده بندی مشکوک قرار داده و اجازه نصب آنها را به کاربر نمی‌دهد. گزارشات حکایت از این دارد که گوگل این اپلیکیشن‌ها را به عنوان بدافزار
ادامه مطلب
برای پیدا کردن سوزن در انبار کاه چند راه به ذهنت میرسه ؟خوب  چند تا روش داریم گوگل جون یکی این که کل انبار رو آتش میزنیم کاه ها خاکستر میشه سوزن رو بر میداریم میریمروش دوم اینه میریزیم تو فرغون میریم لب دریا همشو میریزیم تو دریا سوزن میره کف دریا کاه ها میان رو میپریم تو آب تا سوزن رو آب نبرده برش میداریمروش سوم اینه یه آهنگ ربا میخریم مثل دیونه ها میریم تو کاه ها میچرخیم که شاید سوزن چسبید به آهن ربا روش چهارم اینه یه سوزن دیگه میخریم چکاریه
گوگل، امپراطوری خود را روی پایه‌های تبلیغات استوار کرده است و شاید با ازبین‌رفتن صنعت تبلیغات دیجیتال شاهد سقوط آن باشیم.
گوگل از زمان تأسیس در سال ۱۹۹۸، یکی از نیروهای محرکه‌ی مهم در دنیای
فناوری بوده است. غول موتور جست‌و‌جو، سهم اصلی درآمد خود را در وضعیتی از
تبلیغات به‌دست آورد که مصرف‌کننده‌ها از تبلیغات متنفر هستند. این مدل
درآمدی یعنی گوگل در مسیری به سمت نوآوری قرار نداشته و شاید فرصت‌های
زیاده هم از دست داده است. البته آن‌
کد نقاط روی نقشه گوگل ، قابل استخراج و قابل درج در وبلاگ است و به آن کد Embed گفته می شود . این یک تگ iframe از زبان برنامه نویسی HTML است . وبلاگ بیان از کدهای HTML پشتیبانی می کند و به خوبی می شود نقشه های گوگل را با اندازه مورد نیاز در آن قرار داد .
اگر به حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ علاقه‌مند باشید، بررسی آمار جستجو در گوگل حتماً برایتان جذاب است و احتمالاً نام سرویس گوگل ترندز را هم شنیده‌اید.
شرکت گوگل حوالی سالهای ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷، سرویس گوگل ترندز (Google Trends) را راه اندازی کرد. البته سرویس ترند گوگل به نسبت سایر خدمات این شرکت اوج و فرودهای زیادی را تجربه کرده است.
نام آن به شکل‌های مختلف تغییر کرده، در مقاطعی سرویس آن غیرفعال بوده و گاهی هم روزها و هفته‌ها به روز نشده؛ هم‌چنین گاه وعد
تنظیم گوگل وبمستر
یکی از مواردی که می تواند برای شما اهمیت بسیار زیادی داشته باشد این می باشد که اول از همه قبل از اینکه وب سایت خودتان را داخل گوگل معرفی کنید، آن را در گوگل وبمستر تولز ثبت کنید که این مورد موجب می گردد تا دسترسی پذیری و کنترل بالاتری روی توانمندی های وب سایتتان از لحاظ سئو داشته باشید.
خدا خیلی حواسش به بنده هاش هست ..
 
ادعونی استجب لکم .. توی تمام لجظه لحظه های عمر آدم صادقه 
گره های زندگی آدم .. اونجاهایی که با حساب و کتاب خودش فکر میکنه هیچ چی سر جاش نیست
فقط وقتی حل میشه که نگاهش عوض بشه
 
داشتم ترجمه می کردم با همکاری جناب محترم گوگل، همراه همیشگی و راهبر ما در فضای پربرکت مجازی (به رسم تقوا) 
همچنین جمله انگلیسی رو هم توی ذهنم ترجمه کرده بودم .. البته با کمی بی دقتی، به اشتباه .. (یه عبارت ساده بود!) .. فقط محض احتیاط با گوگل مش
عاقبت شریک گرداندن غیرمعصوم در امامت
ثقة الاسلام کلینی و شیخ نعمانی رضوان الله علیهما روایت کرده‌اند:
۶- محمد بن یحیى، عن محمد بن الحسین، عن محمد بن سنان، عن طلحة بن زید عن أبی عبد الله علیه السلام قال: من أشرك مع إمام إمامته من عند الله من لیست إمامته من الله كان مشركا بالله.
امام صادق علیه السلام فرمودند: هر کس در امامت امامی که از ناحیه خداوند است، شخصی دیگری را که از سوی خدا نیست (یعنی غیر معصوم) شریک و سهیم بداند، مشرک به الله گشته است.
الک
برترین افزونه اسکرین شات گوگل کروم


شاید گرفتن اسکرین شات از صفحه وب در گوگل کروم کار آسانی باشد. شما به
راحتی می توانید با انتخاب دکمه PrtScn در ویندوز یا  کلیدهای Cmd+Shift+4
در مک از صفحه وب خود اسکرین شات بگیرید.
ولی وقتی صحبت از امکان ایجاد
ویرایش ها یا وجود دیگر قابلیت ها به میان آید این روش ها در مقابل افزونه
هایی که به طور اختصاصی برای این منظور طراحی شده اند حرفی نخواهند داشت.
در این مطلب انزل وب می خواهیم به بررسی بهترین افزونه اسکرین شا
سلام بچه‌ها درس امروز هدف‌گذاری زبانی به عنوان یکی از گزینه‌های گوگل ادوردز هست که اون رو به درستی درک نکردن و ازش خوب استفاده نمی‌کنن. نحوه‌ی عملکرد هدف‌گذاری زبانی اینه که شما یک زبان رو برای قرار دادن تبلیغات انتخاب می‌کنید بعدش تبلیغاتتون رو به اون زبان می‌سازید و کلیدواژه‌ها رو بر اساس همون زبان اضافه می‌کنید زیرا گوگل ادوردز و به طور کلی گوگل تبلیغاتتون رو ترجمه نمی‌کنن و شما تبلیغ رو با همون تنظیمات به کاربرها ارائه می‌کنین.
سلام بچه‌ها درس امروز هدف‌گذاری زبانی به عنوان یکی از گزینه‌های گوگل ادوردز هست که اون رو به درستی درک نکردن و ازش خوب استفاده نمی‌کنن. نحوه‌ی عملکرد هدف‌گذاری زبانی اینه که شما یک زبان رو برای قرار دادن تبلیغات انتخاب می‌کنید بعدش تبلیغاتتون رو به اون زبان می‌سازید و کلیدواژه‌ها رو بر اساس همون زبان اضافه می‌کنید زیرا گوگل ادوردز و به طور کلی گوگل تبلیغاتتون رو ترجمه نمی‌کنن و شما تبلیغ رو با همون تنظیمات به کاربرها ارائه می‌کنین.
گوگل پلی استور یک مارکت اندروید است و سرویس توزیع دیجیتالی که توسط گوگل اداره و توسعه یافته است. این برنامه یک فروشگاه رسمی و منبع معتبر برای سیستم عامل اندروید است و درست همانطور که اپل دارای فروشگاه App خود است ، Google دارای فروشگاه Google Play نیز می باشد، این برنامه انواع موسیقی ، کتاب ، فیلم ، اپلیکیشن ، برنامه های تلویزیونی و ... را ارائه می دهد ، ما در این پست در خصوص دانلود گوگل پلی و دانلود از گوگل پلی صحبت خواهیم کرد.
برای افرادی که به تازگی ت
ارتقا رتبه وبسایت
افزایش رتبه سایت در گوگل و سایت موتور کاوش یک کدام از موثرترین روش‌های بازاریابی آنلاین است . با این روش همگی مخاطبانی که پیرو سرویس ها شما در موتورهای کاوش می‌باشند , با مارک شما آشنا خواهند شد . سوای شک وتردید همگی مدیران سایت‌ها به‌دنبال ارتقا مرتبه وبسایت خویش در گوگل می‌باشند .
 
ادامه مطلب
آپدیت هسته اصلی گوگل در می 2020 انجام شد ولی این تغییر ممکن است تا 2 هفته به طول انجامد.
  
این تغییر در ابتدا باعث جابجایی رتبه خیلی از سایت ها و پیج ها شده است. در واقع گوگل هر چند ماه یکبار آپدیت جدید یا الگوریتمی جدید برای بررسی سئو سایت ارائه می دهد.
ممکن است بعد از تکمیل این تغییرات دوباره رتبه ها به حالت قبل برگردد ولی الگوریتمی که در این تغییر بکار رفته بیشتر بر روی کیفیت محتوا و ارزش محتوا بنا شده است.
آپدیت هسته گوگل از سال 2019 کلید خورده
راهنمای کامل استفاده از گوگل آنالیتیکس برای افراد مبتدی
گوگل آنالیتیکس
سلام خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی کدپز. با سری آموزش های گوگل آنالیتیکس در خدمت شما عزیزان هستم . در این پست قصد دارم توضیحاتی اجمالی درباره ی گوگل انالیتیکس خدمتتون ارائه بدم و همچنین علل استفاده از اون رو با هم بررسی کنیم.
گوگل آنالیتیکس چیست ؟
گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، ابزار تحلیل‌گر شرکت گوگل است که در بین کاربران ایرانی به نام‌های دیگری نیز مانند گوگل آنال
شاید این مطلب قدیمی بیاد ولی واجب بود که در وب لاگ پُربار پوربار درج شود .
 
دسترسی به ماشین حساب گوگل 
 
در کادر مرور گر  سایت گوگل را تایپ کنید . www.google.com بعد از باز شدن کلمه calculator را سرچ گوگل بنویسید
 
به همین راحتی : امیدواریم این مطلب مورد پسند کسانی که تا به الان نمی دانستند آمده باشد . 
 
الگوریتم های گوگل
از زمان آغاز به کار ، هدف گوگل این بوده است که مناسب ترین مطالب وب سایت را بر اساس جستجو را در اختیار کاربران قرار دهد. برای دستیابی به این هدف ، Google از الگوریتم هایی که از نزدیک محافظت می کنند ، برای تعیین رتبه وب سایت در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPs) استفاده کرده است. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی است که برای کمک به یک وب سایت در دستیابی به رتبه های بالاتر در SERP ها ایجاد شده است. در حالی که اکثر متخصصان سرویس SEO در انگلستان
رسیدن به صفحه اول گوگل برای همه آرزو می باشد اما چطور میتوانیم به صفحه اول گوگل برسیم ؟
سریع ترین روش برای رسیدن به صفحه اول گوگل خرید بک لینک با کیفیت و استفاده از یک مشاوره متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی است
 
 
برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید قواعد بازی را به خوبی بلد باشید ؛ کدام بازی ؟؟ سوالی خوبی است اسم این بازی سئو است
بله سئو یک بازی است  یک بازی که در صورت موفقیت در آن پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد.
وبمستران برای رسیدن به صفحه
آموزش Google Earth فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: DOCXتعداد صفحات: 34حجم فایل: 1044قیمت: 15900 تومانبخشی از متن:توضیحات:ورد آموزش Google Earth. این فایل در ارتباط با آموزش Google Earth تهیه شده است، در حجم 34 صفحه آماده پرینت.بخشی از متن:برای شما عزیران علاقه مند به این نرم افزار عالی اینترنتی آموزش های زیر را گام به گام تا حرفه ای شدن در گوگل ارث یا همون گوگل ارت قرار می دهم امیدوارم استفاده کنید: 1- آشنایی با نرم افزار گوگل ارث2- نمایش قسمت های برنامه Google Earth3-
خیلی خوب در این درس می‌خوایم در مورد اضافه کردن کلیدواژه‌ها و تحقیق کلیدواژه صحبت کنیم. زمانی که اولین گروه تبلیغاتی‌ گوگل ادوردز رو می‌سازید گوگل به شما ایده‌هایی در سمت راست صفحه می‌ده و در ادامه فرصتی برای وارد کردن یک کلیدواژه به ازای هر خط در سمت چپ.
ادامه مطلب
روزانه میلیون ها سرچ توسط کاربران در موتور جستجو گوگل انجام می شود. قرار گرفتن وب سایت شما در صدر نتایج گوگل می تواند تاثیر خیلی زیادی در بازدید کاربران از سایت و در نتیجه جذب مشتریان جدید برای کسب و کارتان می گردد.طراحی سایت فروشگاهی شما باید به صورتی باشد که از نظر موتور های جستجو مثل گوگل مناسب باشد. طراحی سایت حرفه ای  به صورت درست و بهینه می تواند سئو سایت شما را پایه ریزی کند و پس از آن شما با قرار دادن محتوا مناسب می توانید به هدف خود (نم
گویا گوگل دوباره یه شاهکار جدید خلق کرده. کامپیوتر کوانتومی ساخت گوگل تونسته یک مسئله ریاضی رو که قوی ترین ابر کامپیوتر دنیا برای حلش نیاز به ده هزار سال زمان داره رو فقط در سه دقیقه ( درست خوندید فقط سه دقیقه!!!!) حل کنه. خبر رو اینجا بخونید.
-------
به نظر میرسه اگر کامپیوترهای کوانتومی به طور واقعی تولید بشن، اون موقع یک کامپیوتر کوانتومی در حد یک لپ تاپ قدرت محاسباتیش میتونه بیشتر از قدرت محاسباتی مجموع تمام کامپیوترهای موجود در دنیا باشه و ای
گوگل از یک سیستم هوش مصنوعی و تکنیک یادگیری ماشین ( Machine learning)، به نام الگوریتم رنک برین "RankBrain"، جهت مرتب سازی نتایج جستجوی خود استفاده می کند. رنک برین از هوش مصنوعی برای تبدیل حجم زیادی از نوشته ها به نهاده های ریاضی (قابل درک برای کامپیوتر) استفاده می کند. الگوریتم جدید گوگل، بر اساس یادگیری مداوم بر اساس رفتار کاربران می باشد. به این معنا که گوگل به صورت کاملا هوشمندانه و بر اساس رصد رفتار کاربران وب، اقدام به تعیین جایگاه وب سایت در نتایج
آیا متوجه شدید که گوگل گزینه های کمتری برای نتایج جستجوی خود را برای درخشش ارائه می دهد؟ به نظر می رسد گوگل به طور مرتب یک صفحه جدید را به صفحات نتیجه جستجو اضافه می کند که بلافاصله پاسخ سوالات کاربران را پاسخ می دهد بدون آنکه نیاز به کلیک بر روی هر چیزی داشته باشند. به عنوان مثال، [Blade Runner 2049] را تایپ کنید و توسط چهار آگهی، پانل نمودار آگهی کامل، زمان نمایش فیلم، داستان های برتر و خوراک توییتر بمباران می شوید تا زمانی که شما در نهایت به اولین ن
معروف شدن در گوگل مهم است؟
هر کسی می‌خواهد در جهان مشهور باشد و همه از معروف بودن خوششان می‌آید. در حال حاضر، اینترنت به‌سرعت در حال رشد است. چگونه در گوگل معروف شویم؟ اگر شما هم می‌خواهید در اینترنت باشید و به‌محض اینکه اسم شما را گوگل جستجو کردند نمایش داده شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. محبوب شدن و نفر اول در گوگل شدن کار ساده‌ای نیست و باید کارهای زیادی انجام دهید تا به این مهم دست‌ یابید.

ادامه مطلب
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO) و تبلیغات گوگل ادوردز، به شما اجازه می‌دهد کلیدواژه هایی را هدف قرار دهید که ترافیک زیادی به سایت هدایت می‌کند.
تبلیغات گوگل ادوردز و سئو بخش های اصلی بازاریابی موتورهای جستجو هستند. زمانی که می خواهید کمپین بازاریابی دیجیتال
را اجرا کنید این دو با ارزش ترین ابزارهایی خواهد بود که به کمک آنها می
توانید نتایج دلخواه و مطلوب خود را به دست آورید. سئو و گوگل ادوردز شباهت
ها و تفاوت هایی با هم دارند. موق
خیلی از اوقات ، پیش اومده که به یه سایت غیرفارسی زبان مراجعه کردیم و یکی دو کلمه ( یا شاید بیشترش رو ) نفهمیده باشیم
یا بخوایم در حالیکه با مرورگر گوگل کروم کار میکنیم ، معنی لغت خاصی که به ذهنمنون خطور کرده رو بدونیم .
در این صورت ، یا باید به وبسایت گوگل ترنسلیت ، و یا به کتاب های دیکشنری مراجعه کرد .
اما افزونه مترجم گوگل ترنسلیت ، کار رو راحت تر کرده که بدون نیاز به سایتش ، بشه کار ترجمه رو انجام داد .
ادامه مطلب
«در مورد کارهایی که انجام می شود، سزردن به گوگل یا دیگر ابزار جستجو اقدامی است که عمده کاربران وب انجام می دهند. کیست که منکر نقش و تاثیر گوگل باشد؟
گوگل و سایر ابزار جستجو هم نیاز کاربران وب را پاسخ می دهند و هم نقش غیر قابل انکاری در رونق دادن به کسب و کارهای آنلاین ایفا کنند.»
این ها توضیحاتی هستند که در صفحه دانلود رایگان کتاب سئو آمده اند. در این کتاب که اولین کتاب فارسی در زمینه سئو می باشد، مولف شما را به این هدف سوق میدهد که دارای رتبه ب
مشاغل شیراز
وب سایت ایران برندس ، بانک مشاغل و تبلیغات هدفمند در شیراز است که هدف آن معرفی بهتر مشاغل فعال به مردم می باشد و سعی کرده که از طریق سئوی مشاغل در گوگل، بتواند مشاغل شیراز را بهتر معرفی کند و در سرچهای گوگل بهتر دیده شوند.
مزایای ثبت در ایران برندس شامل :
1- برخورداری از بازدید بالای سایت
2- اختصاص یک صفحه کامل در سایت از اطلاعات شغل خود به شما
3- امکان دیده شدن در گوگل
4- کارت ویزیت آنلاین کسب و کار شما
و ...
تماس 09170050503
در این مقاله قصد
داریم ضمن آموزش کامل کار با این ابزار کاربردهای آن را در این مقاله
گرداوری کنیم. گوگل Fetch در یک جمله ابزاری است که با کمک آن میتوان صفحات
ایجاد شده و یا تغییر یافته یک سایت را به گوگل معرفی کرد تا ربات های
گوگل به آن صفحه مراجعه کنند و آن را برای رتبه گیری در صفحه نتایج جستجو
مورد تحلیل قرار دهند. به این عمل ربات های گوگل index کردن می گوییم. درست
مانند فرهنگ های لغت، Index کردن موجب سرعت دسترس به محتوای صفحات خواهد
گردید.
fetch as googl
اومدم تاریخ تولدمو توی جیمیل درست کنم بعد سیزده سال رو که وارد کردم یهو گفت:حساب شما غیرفعال است. اصلا حواسم نبود گوگل کمتر از چهارده رو حساب نمی کنه:| بعدش رفتم درستش کنم. گفت که عکس کارت شناسایی معتبر بفرستید:| هیچی دیگه منم که کارت شناساییم کجا بود؟؟ اصلا مگه اطلاعات درست به گوگل دادم که کارت شناسایی بدم؟؟ بعدش گوگل گفت که اگه درستش نکنید جیمیلتون تا 29 روز دیگه حذف میشه
تمام ایمیل هام پاک شد:|
(نه که کسی توی مجازی بهم تولدامو تبریک نمی گه برا
تلگرام طلایی خود به خود از رو گوشیم حذف شد. گویا گوگل خودش مستقیما داره اون رو از روی دستگاه های اندرویدی به دلیل اینکه میگه ابزار جاسوسیه حذف میکنه، حتی کافه بازار هم دیگه تلگرام طلایی و هاتگرام رو نداره. آخه به گوگل چه مربوطه کاسه داغ تر از آش شده، ما میخواییم ازمون جاسوسی بشه!!!
این آپدیت ِ جدید ِ گوگل خیلی با مزه بود. رو یک عبارتی خیلی شیطونی کرده بودیم و پنالتی شده بود.
یک ماه قبل آپدیت یکم روش کار کردیم،از 120-30 رسید به 95 بعد از آپدیت 5 روز 24-27 بود دیروز رسید 11
الانم که بیدار شدم اومده 7 ببینیم هفته دوم آپدیت چی مشه
امروز موتور جستجوی گوگل سهم بزرگی در دنیای اینترنت دارد و بسیاری از ما به خدمات گوگل وابسته هستیم. اما آیا گوگل جانب انصاف را رعایت می‌کند؟
مقاله‌ی که در زیر می خوانید از زبان یکی از مدیران سرویس Genius نوشته شده است. این سرویس که در زمینه‌ی نمایش متن ترانه قطعه‌های موسیقی موجود و تولید نمونه‌های جدید فعالیت می‌کند، بیش از ۱۰ سال قدمت دارد و به ۱۰۰ میلیون کاربر خدمات ارائه می‌دهد. این سرویس به‌تازگی داستان موجود در پس هر یک از قطعه‌های مع
حضور در صفحه اول گوگل با استفاده از دو روش سئو (بهینه سازی سایت) و یا تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز) صورت میگیرد. هر کدام از این تاکتیک ها نقاط ضعف و قوت خود را دارند. در این مطلب نشان میدهیم که در شرایط کنونی کسب و کارتان کدام روش می تواند موثرتر باشد.
سئو
رتبه بندی گوگل براساس اعتبار سایتها نزد گوگل صورت میگیرد. در واقع موتور جستجوی گوگل بر اساس اینکه سایت ها در طول زمان برای کلمه کلیدی مورد نظر چقدر فعالیت مثبت داشته اند و صفحه مربوطه را به چه م

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها