نتایج جستجو برای عبارت :

رک بارانی الیما، رک IP، کابینت OutDoor

 
MikroTik Firebox Outdoor Switch CRS105-5S-FB, 5x  SFP Port, CPU QCA8511, 400MHz , 128MB RAM,  RouterOS L5
 
Fiberbox یک سوئیچ برای فضای باز outdoor با پنج پورتSFP است و برای مکانهایی که به علت بعد مسافت محدودیت در استفاده از کابل های معمولی اترنت داریم ، ایده آل است. این دستگاه کاملاً ضد آب بوده و مجهز به گیره شیلنگ و زیپ ، آماده برای نصب بر روی دکل ها و برج های بلند است.
 
پکیج آن شامل ماژول مسی RJ45 SFP (S-RJ01) است که از قبل در اولین پورت دستگاه نصب شده است ، بنابراین می توانید از اترنت در یکی از درگاه ه
با افزایش تقاضا برای پرورش میوه ها و سبزیجات ارگانیک، کشت گلخانه ای سبزیجاتی نظیر خیار نیز به سرعت در حال افزایش است. خیار در گلخانه به صورت هیدروپونیک یا همان آب کشت نیز قابل رشد است. علاوه بر این خیار را می توان در گلدان، تراس و باغچه های خانگی نیز پرورش داد. در این مقاله به بررسی نکات لازم درخصوص کشت گلخانه ای خیار می پردازیم.
ادامه مطلب
کولر خنک کننده تابلو برق الیماکول
کولرهای صنعتی تابلو برق الیماکول به صورت پکیج سرمایشی یکپارچه تولید می شود و به دیواره جانبی تابلو برق متصل میگردد و کارکرد دائم تجهیزات الکتریکال را تضمین می نمایند.
کولرهای گازی صنعتی الیماکول به عنوان خنک کننده تابلو برق علاوه بر کاهش و کنترل دمای داخل باکس فلزی تابلو برق، می توانند رطوبت داخل تابلو برق را نیز کنترل نمایند و از افزایش رطوبت داخل تابلو برق جلوگیری نمایند.
کولر تابلویی الیماکول، در زمان
همیشه وجود دوربین برای امنیت مکان های ما از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. شرکت شیائومی، خود به تنهایی دوربین هایی برای فضاهای بسته تولید کرده است. این بار با همکاری شرکت  Yiتوانسته است یک دوربین نظارتی مخصوص فضاهای باز بیرونی تولید کند که یک گام بزرگی در عرصه دوربین های نظارتی برداشته است.دوربین هایی که برای فضای بیرونی استفاده می شوند. اکثرا بعد از نصب شدن به دلیل اینکه ضد آب نیستند  باید یک محفظه ای بر روی دوربین  نصب شود که آسیبی به دور
طراحی و ساخت انواع رک بارانی تک جداره و رک بارانی دو جداره
 
طراحی و تولید انواع رک IP دار
 
سفارشی سازی انواع کابینت فضای باز با قابلیت کنترل دما
 
 
 
 
قابلیت تولید در انواع رک بارانی تک کابین یا تک سلولی، دوکابین، سه کابین
 
امکان تولید به صورت رک IP دیواری یا کابینت اوت دور دکلی
 
تولید کافو نوری زمینی
 
خنک کننده تابلو برق برای مصارف صنعتی و کارخانجات بسیار مناسب و ضروریست. جهت جلوگیری از آب شدن سیمها و جلوگیری از آتش سوزی در تابلو برق و در نهایت نابودی کل سیستم الکترونیکی. خنک کاری توسط سیکل تبرید تراکمی، بسیار موثرتر و معمولتر از روش های دیگر خنک کاری تابلو برق و Enclosure می باشد. با استفاده از این روش، دمای مورد نیاز داخل تابلو برق به طور دقیق قابل دستیابی است. اما مهمترین محدودیت این روش، میزان دمای محیط بیرون است. بدین معنی که در محیطهای بس
پراید که رسید به پنجاه، امیدواریم
بالاخره در این جامعه فشار و دردی ظاهر شود که خواب را از ملت بگیرد و آنان را
هوشیار کند. در ادبیات پارسی 50 ، عدد رسیدن فصلی تازه و شروع دردهایی جدید، برای
مردم بوده و  امثال تلخی از آن قابل مشاهده
است! ناصرالدین شاه قاجار در همین سالگرد 50سالگی حکومتش بود که با شلیک گلوله،
جان به جان آفرین تسلیم کرد و از تخت شاهی رخت بر بست، گلوله ای که باروتش تلخی و
درد و عذاب ملت بود و صدایش آخرین فریاد اعتراض آنها به او.
ادامه
تهویه پست فشار قوی از اهمیت بالایی برخوردار است. حفظ کیفیت سیم و اتصالات و جلوگیری از بروز قطعی جریان برق، سوختگی سیم و اتصالات بهتر است از انواع روشهای خنک کننده تجهیزات خود استفاده نمایید. تهویه پست فشار قوی برای ادارات برق، مراکز صنعتی که از برق پر فشار استفاده مینمایند الزامیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید تا از تجربه و تبحر ما بهره ببرید. 
واحد تولیدی الیما کولر                   09128189054
 آدرس: قم، شهرک صنعتی شکوهیه
پرده اتوماتیک
انواع سیستم های اتوماتیک پرده برقی
سیستم های اتوماتیک "ROYALLUX" به 3 دسته کلی تقسیم می شوند:
1- سیستم های اتوماتیک پرده کناررو 2- سیستم های اتوماتیک پرده بالارو 3- سیستم های اتوماتیک پرده شیب دار
افزایش طول عمر پرده برقی به دلیل حرکت یکنواخت آن
قابلیت باز و بسته کردن پرده برقی در فضاهای غیر قابل دسترس
قابلیت باز و بسته کردن پرده های سنگین
قابلیت باز و بسته کردن پرده ها با ریموت کنترل
قابلیت اتصال پرده ها به سیستم BMS
امکان برنامه ریزی
این سوال همیشگی که “کجا عکس بگیریم؟” هممون رو درگیر کرده،ما برای شما چند گزینه خوب را دستچین کردیم
 
پل طبیعت و پارک آب و آتش
دریاچه خلیج فارس
کاخ سعدآباد
کاخ نیاوران
کاخ گلستان
و ۷ مورد دیگر که برای مطالعه و دیدن نمونه عکسها پیشنهاد می کنم این لینک رو دنبال کنید:
بهترین مکان های عکاسی در تهران
 

 
 
عکاسی ترکیبی کودک به دلیل سهولت، جذابیت بصری و در دسترس بودن دوربین های دیجیتالی و نرم افزارهای مرتبط، یک سوژه عالی برای عکاسی از فرزند شما در آتلیه کودک می باشد. یک عکس ترکیبی کودک در واقع ترکیب  دو یا چند تصویر است که برای ایجاد یک تصویر واحد در هم جمع شده اند. این کار به وسیله نرم افزارهای مرتبط و عمدتا فتوشاپ انجام می گردد. عکس ترکیبی یک مفهوم جدید یا کاملا دیجیتالی نیست.
این روش توسط “سر فرانسیس گالتون” در دهه 1880 میلادی اختراع شد و ب
Air Cooled Chiller Selection Tips :
The vapor compression chiller is employed to supply water or cold gaseous refrigerant in AC or industrial refrigeration systems operating at 7–12 °C (depending on the application and requirements) by the vapor compression refrigeration cycle. Air cooled chiller, as a type of vapor compression chiller, serve as the heart of the cooling system for buildings in climates with high Relative Humidity (RH) where it is not possible to use cooling towers and water-cooled chillers. Air cooled vapor compression chillers, which are often installed in open spaces (such as rooftops), operate by the vapor compression refrigeration cycle similar to water-cooled chillers.
The main reason for installing air cooled chiller in an open space is for the condenser to be cap
دوربین های مدار بسته Outdoor که ویژه نصب در پیرامون های خارجی هستند طوری طراحی می شوند تا بتوانند در برابر نفوذ آب و احد و غبار مقاوم باشند و اجزای داخلی آنها از تخریب مصون بماند. به این دوربین ها به اصطلاح دوربین مداربسته ضد آب گفته می شود. دوربین مداربسته ضد آب در مدل های گوناگون بولت، باکس و در دو گونه آنالوگ و IP عرضه می شوند. برخی از این دوربین ها نیز دارای خاصیت های دیگری همانند خاصیت ضد خرابکاری، امکان دیدن در شب و لنزهای قابل تنظیم  هستند.

 
خرید جهیزیه از آن کارهایی است که تا سال‌ها خاطره و حس خوب از خودش باقی می‌گذارد به شرطی که مطمئن باشید راه درست را می‌روید و از جوگیری و تجمل‌گرایی به دورید و به‌خاطر مد و حرف مردم کاری نمی‌کنید.
 
به‌گزارش ایران آپارتمان و به  نقل از همشهری، حس خوب تهیه وسایل برای آغاز یک زندگی عاشقانه، نباید با چشم و هم‌چشمی و حرص و طمع خراب شود و خاطره‌ای جز فشار مالی و تنگدستی باقی نگذارد. اگر این روزها در حال تهیه و تدارک جهیزیه هستید، پیشنهاد می
دوربین Turbo HD هایک ویژن مدل DS-2CE16C0T-IR
 
 
 
 
 
دوربین  Turbo HD هایک ویژن مدل DS-2CE16C0T-IRدوربین ۱ مگا پیکسلی هایک ویژنحداکثر رزولوشن ۷۲۰ پیکسل اچ دیمجهز به سنسور CMOS و سیستم نوردهی ۱ مگا پیکسلیدید در شب تا ۲۰ متربولت دید درشب outdoor مناسب جهت فضای بیرونی
برای دریافت لیست قیمت همکار  اینجا  کلیک کنید.
برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره محصول  اینجا  کلیک کنید.
برای ارتباط با ما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
44961099             44953076-77-78            66343712-15
 
قیمت کولر گازی تابلو برق به عوامل گوناگونی وابسته است. ظرفیت کولر تابلویی مهمترین پارامتر موثر بر قیمت کولر تابلوئی می باشد. همچنین کاربرد کولر جهت سرمایش رکOutdoor نیز بر قیمت کولر صنعتی موثر است.به طور معمول کولرهای تابلویی در ظرفیت های کمتر از 4000 وات به صورت نیمه صنعتی ساخته می شوند. این کولرهای تابلویی دارای تجهیزات کنترلی پیچیده نیستند و لذا قیمت تمام شده پایینی دارند. در رک های outdoor بزرگ و یا تابلو برق های چند سلولی، سیستم سرمایش به صورت
این کابل شبکه بلدن در
انواع بدون شیلد UTP و شیلد دار SFTP و با استانداردهای Cat5e و Cat6
تولید می‌شوند و همگی از عملکرد و کیفیتی مثال زدنی در کنار قیمت مناسب
بهره می‌برند. برخی از این کابل ها در کشور چین و تحت لیسانس بلدن تولید
شده‌اند. بلدن اولین و جزو بزرگترین شرکت تولید کننده کابل در جهان می
باشد. این برند تولید کننده انواع کابل های صنعتی indoor و outdoor می
باشد.
راهنمای خرید آنلاین کابل شبکه بلدن 
با کلیک بر روی هر محصول می‌توانید مشخصات کامل، نقد
اجاره تلویزیون شهری در کرج
خلاصه متن:
تلویزیون های شهری گزینه ای مناسب برای تبلیغ کار و شغل شما است. تلویزیون های شهری بیشتر از تلویزیون های خانگی  بیننده دارند. زیرا به طور نا خود آگاه توجه افراد در خیابان به این تلویزیون ها جلب می شود. تلویزیون های شهری در شهر های پر رفت و آمد تاثیر بیشتری نسبت به تلویزیون های شهر های کم جمعیت می باشد.
 
نحوه ی اجاره تلویزیون شهری در کرج :
قبل از گفتن هر چیز ابتدا به تعریفی ساده از تلویزیون شهری می پردازیم. تل
Buy Iranian electrical products and goods for export
Buy Iranian electrical products and goods for export
distributor of electrical goods in Iran
Surge protector , Tv Antenna , Led Lighting , cable , Battery , and goods
www.persianpishraneh.com
No 150 , Iranian Complex , North Lalehzar st , Tehran , Iran
+982166764955-7
https://t.me/persianpishraneh
Manufacturer and suppliers, contact us loc:IR
همانطور که در مقالات گذشته عنوان شد، نصب دوربینهای مداربسته در محیط های بیرونی (Outdoor) امکانات خاصی می طلبد. دوربینهای مداربسته در فضای باز بیشتر با شرایط آب و هوایی نامناسب مواجه هستند. برف و باران، گرد و غبار، دود ، مه و ... بر عملکرد دوربین مداربسته تاثیر گذاشته و کیفیت تصاویر را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. 
در شهرهای بزرگ که تراکم جمعیت و ترافیک در آنها بالا است، آلودگی هایی نظیر دود خودروها و یا آلودگی و دود ناشی از صنایع و کسب و کارها
آیا تاکنون نحوۀ چاپ روی ظروف و محصولات مختلف را دیده اید؟ چقدر با این صنعت آشنایی دارید؟ما دراین مقاله سعی کرده ایم تا، خیلی خلاصه شما را با چاپ آشنا کنیم ودرانتهای مطلب ویدئویی بسیارجذاب با عنوان ابتکار در چاپ ظروف  تقدیم شده است، در ادامه با همراه باشید.

تاریخ چاپ مانند بسیاری دیگر از ابداعات بشر، به چند هزار سال پیش برمی‎گردد،آن هم به چین وهند باستان و دربار امپراتورها وپادشاهان.
درآن روزگار این شیوه برای کنده‎کاری نقوش و فرمانها ر
خرید اینترنتی کفش کوهنوردی مردانه
 
 
توضیحات بیشتر و خرید
 
 
 
 
 
 
 
کفش کوهنوردی | خرید اینترنتی | لیست قیمت ایسام
 
https://esam.ir › ... › لوازم کوهنوردی، مسافرت و کمپینگ › کفش کوهنوردی
 
کفش کوهنوردی | لوازم کوهنوردی، مسافرت و کمپینگ | لوازم و لباس ورزشی | خرید اینترنتی با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت کامل وجه.
 
کفش کوهپیمایی و کوهنوردی ( Hiking 2019 ) - چارسونِت
 
https://charsoonet.com › ورزشی › کفش ورزشی
 
قیمت خرید کفش کوهنوردی و کفش کوهپیمایی از برن
خدمات باغبانی ؛ هر خانه و آپارتمانی دارای فضای سبز است؛ با گذشتن از کوچه ها و تردد از جلوی درب منازل می توان دریافت که با وجود این مسئله که اکثر آپارتمان ها به مرتب بودن فضای سبز محل زندگی خود اهمیت ویژه ای می دهند اما برخی از مردم به این موضوع بی توجهی می کنند.
برخی به دلیل مشغله های بیش از حد و پیچیدگی زندگی از رسیدگی به فضای سبز محل زندگی شان غافل شده و برخی نیز مهارت، ابزار و انرژی مورد نظر برای رسیدگی به این مسئله را ندارند.
در گذشته اکثر اف
بطور کلی گیاهان زینتی Ornamental
Plants به دو گروه دسته‎بندی می‎شوند:
گیاهان بیرونی Outdoor
Plants که گیاهانی مناسب برای نگهداری در
بیرون و فضاهای‎باز می‎باشند.

و

گیاهان داخلی Indoor Plants که گیاهانی مناسب برای نگهداری در داخل و
فضاهای‎بسته می‎باشند.

تفاوت آن‎ها بیشتر به
سبب تحمل دمای گیاه می‎باشد. البته که هر نوع گیاهی در ابتدا از گیاهان‎بیرونی و
فضای‎باز بودند که بعضی از انواع آن‎ها در حال حاضر به دلیل تحمل کم آن‎ها به دمای
پایین و توانایی نگهداری
کولر گازی هومکس ساخت کدام کشور است؟
کولر گازی هومکس جزو تجهیزات تهویه مطبوع و برای تامین هوای سرد و گرم مورد بهره قرار میگیرد.
کولر گازی هومکس ساخت کشور آلمان است و مجهز به کمپرسوری با برند توشیبا ساخت زمین ژاپن و مونتاژ کشور چین می باشد.
فروشگاه تخصصی و نمایندگی کولر گازی هومکس با فروش انواع کولر گازی هومکس hommex ، با بهترین گارانتی و قیمت، همه ی محصولات خود را جهت رعایت حال مشتریان به سراسر کشور ارسال کرده و مردم عزیز ایران میتوانند در هر نق
Usage of OceanBlack Marble SlabsOcean Black marble slab for export is one of the most widely used marble stone interiors for use in building interiors because it easily adapts to a variety of other colors and can be varied to the layout and interior of the building. Creates a very beautiful and relaxing atmosphere in the lobby of residential homes. The marble stone is used in the interior of the building and is used to exteriorize the lobby floor of stairs and stairs and is rarely used in outdoor spaces. Nowadays, due to the increasing progress of the interior design industry Architects and building engineers pay particular attention to the use of the Tusi marble coupon exported to the interior of the building.
Ocean black marble can be used in the lobby of luxury hotels and modern comme
تابلو چلنیوم حرفه ای در اصفهان
امروزه از تابلوهای چلنیوم مختلفی برای تبلیغات استفاده می شود که به دلیل زیبایی و ظاهر پر زرق و برقی که دارد، توجه افراد زیادی را به خود جلب می کند. طراحی تابلو مغازه و تابلوهای تبلیغاتی باید شامل اصول و نکاتی باشد که بتواند بیشترین تاثیر را بر ذهن بیننده بگذارد و تنها کنار هم قرار دادن چند لامپ نورانی و زیبا روی یک پس زمینه بدون شک نمی تواند معرف خوبی برای شما باشد، پس طراحی و ساخت تابلو چلنیوم خود را به افراد ح
دستگاه چاپ بنر یک پرینتر با عرض زیادی است. این پرینتر محدودیت چاپ طولی ندارد. عرض دستگاه ثابت و محدود‌کننده سایز چاپ است. بنر چاپ شده با این دستگاه ابعاد بزرگی دارد. به همین دلیل فقط برای اطلاع‌رسانی و نصب در محیط شهری استفاده می‌شود. شاید به خاطر همین به این دستگاه چاپ outdoor گفته می‌شود. از دستگاه چاپ بنر میتوان برای چاپ روی بنر، فلکس، استیکر و مش استفاده کرد. دستگاه چاپ بنر قابلیت چاپ در سایزهای گوناگون و کیفیت‌های مختلفدارد. عرض چاپ بنر 
Usage of OceanBlack Marble SlabsOcean Black marble slab for export is one of the most widely used marble stone interiors for use in building interiors because it easily adapts to a variety of other colors and can be varied to the layout and interior of the building. Creates a very beautiful and relaxing atmosphere in the lobby of residential homes. The marble stone is used in the interior of the building and is used to exteriorize the lobby floor of stairs and stairs and is rarely used in outdoor spaces. Nowadays, due to the increasing progress of the interior design industry Architects and building engineers pay particular attention to the use of the Tusi marble coupon exported to the interior of the building.

 
 
Ocean black marble can be used in the lobby of luxury hotels and moder
کولر تابلو برق جهت سرمایش سیستمهای صنعتی به کار گرفته میشود. در محیط های صنعتی، همگان واقف هستند که حجم تجهیزات، توان مصرفی و تعداد مدارات کنترلی به طور مداوم در حال افزایش است. از طرفی، همگام با افزایش توان مصرفی تجهیزات، پیشرفت های صنعتی منجر به کاهش اندازه و حجم باکس های تابلو برق و رک های Outdoor و رک IP شده است.
کولر تابلویی در موارد زیر کاربرد دارد: برای جلوگیری از down شدن خطوط، خرابی تجهیزات الکتریکی داخل تابلوهای برق و کارکرد صحیح و دائم آ
Usage of OceanBlack Marble SlabsOcean Black marble slab for export is one of the most widely used marble stone interiors for use in building interiors because it easily adapts to a variety of other colors and can be varied to the layout and interior of the building. Creates a very beautiful and relaxing atmosphere in the lobby of residential homes. The marble stone is used in the interior of the building and is used to exteriorize the lobby floor of stairs and stairs and is rarely used in outdoor spaces. Nowadays, due to the increasing progress of the interior design industry Architects and building engineers pay particular attention to the use of the Tusi marble coupon exported to the interior of the building.

 
 
 
Ocean black marble can be used in the lobby of luxury hotels and mo
Unity
 نرم افزاری که می توان از آن برای ساخت بازی های ویدیویی سه بعدی و محتواهای دیگری مانند پروژه های معماری یا انیمیشن های Real-Time سه بعدی، استفاده نمود. Unity یکی از جدیدترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای ساخت بازی می باشد که یک محیط یکپارچه گرافیکی را به همراه متدهای اولیه توسعه بازی برای کاربران فراهم نموده است. ویرایشگر قدرتمند و انعطاف پذیری که از درگ و دراپ نمودن GameObject در محیط بازی پشتیبانی کرده و طراحی آسان تری را برای شما ایجاده کرده است به
چاپ فضای خارجی یا همان چاپ لارج فرمت بیشتر برای تبلیغات محیطی در فضای باز کاربرد دارد. تغییرات دما، تابش نورخورشید، قابلیت دید از فواصل دور و … از ویژگی های چاپ در فضای خارجی است که می بایست رعایت شود. مرکب و مواد مصرفی آن در برابر تابش پرتو فرابنفش خورشید، رطوبت و دیگر عوامل خارجی مقاوم بوده، بنابراین می بایست از استحکام و ثبات بیشتری برخوردار باشد. این نوع چاپ در مواردی مثل تابلوهای چاپی سر در مغازه ها، تابلوهای چاپی سر در پاساژها، بیلبور
buildings and Ocean Black Marble Slabs
Ocean Black marble slab for export is one of the most widely used marble stone interiors for use in building interiors because it easily adapts to a variety of other colors and can be varied to the layout and interior of the building. Creates a very beautiful and relaxing atmosphere in the lobby of residential homes. The marble stone is used in the interior of the building and is used to exteriorize the lobby floor of stairs and stairs and is rarely used in outdoor spaces. Nowadays, due to the increasing progress of the interior design industry Architects and building engineers pay particular attention to the use of the Tusi marble coupon exported to the interior of the building.
 
 
 
Ocean black marble can be used in the lobby of luxury hotels
فصل کولر گازی از راه رسیده است و بسیاری از افراد با خرید این وسیله برآنند تا هوایی مطلوب را برای خود فراهم سازند. کولرهای گازی مختلفی وجود دارند که می توان از میان آن ها، یکی را انتخاب کنند. کولرهای گازی پنجره ای یکی از محبوب ترین انواع این سیستم های گرمایشی هستند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.
کولر گازی پنجره ای
کولر گازی پنجره ای یکی از سیستم های سرمایش تهویه مطبوع ساختمان است که با کمک برق سرمایش تولید می کند. کولر گازی پنجره ای د
آلاچیق ها نشاط و شادابی را به خانه ها بازمی گردانند.
امروزه با کم شدن متراژ خانه ها متاسفانه از داشتن فضای سبز، آلاچیق های چوبی زیبا و فضایی که بتوان در آن برای مدتی کوتاه به استراحت پرداخت محروم هستیم. اما با این اوصاف حتی اگر فضای کوچکی را دارید که می‎توان در آن برای طراحی آلاچیق اقدام کرد، حتما این کار را انجام دهید. زیرا با طراحی و ساخت آلاچیق در محیطی سبز یا فضاهایی مانند تراس، بالکن و حیات خلوت آپارتمان ها علاوه بر ایجاد آرامش جسمی شادا
آشنایی با عکاسی در فضای باز
امروزه عکاسی در فضای باز (Outdoor photography) طرفداران زیادی را در سر تا سر دنیا دارد. نیاز به تجهیزات کمتر و ایجاد و به کارگیری خلاقیت تازه و بکر و علاقه مردم به این سبک از عکاسی از جمله دلایل بیرون زدن عکاسان از آتلیه ها به شمار میرود. عکاسی در فضای باز یکی از راه های بروز خلاقیت عکاسان و همچنین محدود نکردن خود به محیط و تجهیزات آتلیه های عکاسی میباشد. 
زمان مناسب برای عکاسی فضای باز
مناسب ترین زمان برای عکاسی در فضای باز
عکاسی فضای باز کودک در فضای باز( تم پاییزی به سبک روسی)
آشنایی با عکاسی در فضای باز
امروزه عکاسی در فضای باز (Outdoor photography) طرفداران زیادی را در سر تا سر دنیا دارد. نیاز به تجهیزات کمتر و ایجاد و به کارگیری خلاقیت تازه و بکر و علاقه مردم به این سبک از عکاسی از جمله دلایل بیرون زدن عکاسان از آتلیه ها به شمار میرود. عکاسی در فضای باز یکی از راه های بروز خلاقیت عکاسان و همچنین محدود نکردن خود به محیط و تجهیزات آتلیه های عکاسی میباشد. 
زمان مناسب برای
Occlusion cues for image scene layering
Abstract
To bring computer vision closer to human vision, we attempt to enable computer to understand the occlusion relationship in an image. In this paper, we propose five low dimensional region-based occlusion cues inspired by the human perception of occlusion. These cues are semantic cue, position cue, compactness cue, shared boundary cue and junction cue. We apply these cues to predict the region-wise occlusion relationship in an image and infer the layer sequence of the image scene. A preference function, trained with samples consisting of these cues, is defined to predict the occlusion relationship in an image. Then we put all the occlusion predictions into the layering algorithm to infer the layer sequence of the image scene.The experim
لپ تاپ های گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion سامسونگ معرفی شدند
 
سامسونگ دو لپ تاپ جدید با نام گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion را معرفی کرد. این دو محصول به ترتیب جانشین لپ تاپ های نوت بوک 9 پن و نوت بوک 9 شده و با طراحی ظاهری جدید و سخت افزار بهبود یافته، اوایل سال 2020 به بازار عرضه می شوند.
گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک Ion اولین لپ تاپ های سامسونگ هستند که به نمایشگر QLED مجهز می شوند. سازنده کره ای از این نمایشگر در تلویزیون های گرانقیمت خود استفاده می کند. ب
همانطور که در مقالات گذشته عنوان شد، نصب دوربینهای مداربسته در محیط های بیرونی (Outdoor) امکانات خاصی می طلبد. دوربینهای مداربسته در فضای باز بیشتر با شرایط آب و هوایی نامناسب مواجه هستند. برف و باران، گرد و غبار، دود ، مه و ... بر عملکرد دوربین مداربسته تاثیر گذاشته و کیفیت تصاویر را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. 
در شهرهای بزرگ که تراکم جمعیت و ترافیک در آنها بالا است، آلودگی هایی نظیر دود خودروها و یا آلودگی و دود ناشی از صنایع و کسب و کارها
Usage of Ocean Black Marble Slabs
Ocean Black marble slab for export is one of the most widely used marble stone interiors for use in building interiors because it easily adapts to a variety of other colors and can be varied to the layout and interior of the building. Creates a very beautiful and relaxing atmosphere in the lobby of residential homes. The marble stone is used in the interior of the building and is used to exteriorize the lobby floor of stairs and stairs and is rarely used in outdoor spaces. Nowadays, due to the increasing progress of the interior design industry Architects and building engineers pay particular attention to the use of the Tusi marble coupon exported to the interior of the building.
 
 
 
Usage of Ocean Black Marble luxury Slabs 
 
Ocean black marble
Unity نرم افزاری جامع است که می توان از آن برای ساخت بازی های ویدیویی سه بعدی و محتواهای دیگری مانند پروژه های معماری یا انیمیشن های Real-Time سه بعدی، استفاده نمود. Unity یکی از جدیدترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای ساخت بازی می باشد که یک محیط یکپارچه گرافیکی را به همراه متدهای اولیه توسعه بازی برای کاربران فراهم نموده است. ویرایشگر قدرتمند و انعطاف پذیری که از درگ و دراپ نمودن GameObject در محیط بازی پشتیبانی کرده و طراحی آسان تری را برای شما ایجاده کر
چاپ دیجیتال آرادین از سال 1382 در زمینه طراحی و چاپ شروع به فعالیت کرده و تا کنون به عنوان مجموعه پیشرو اقدام به خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز نموده است. تمام سعی ما در این مجموعه بر این است تا با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و استفاده از نیروهای متخصص و مجرب به تولید آثار چاپی و رفع نیاز شما مشتریان عزیز برآییم.
 
 

 
طراحی گرافیک
 
 
چاپ افست
 
 
پلات و لمینت (چاپ داخلی)
 
 
چاپ بنر و فلکس (چاپ خارجی)
 
 
چاپ تیشرت و سابلیمیشن
 
 
چاپ CD و DVD
 
 
تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کولر گازی
تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کولر گازی عبارتند از: آچار فرانسه، چکش، دریل، تراز، انبردست، دمباریک، کاتر، سیم چین، پیچ گوشتی دو سو و چهارسو، پرچکن لوله مسی، اره(آهن بر)، لوله بر، وکیوم پمپ، ۱۶ متر مولتی متر ،کیج و خم کن لوله مسی.
مراحل نصب کولر گازی اسپلیت:
۱- نصب بخش داخلی کولر گازی(InDoor Unit): محل نصب بخش داخلی کولر گازی بدین صورت است که بعد از تراز کردن سینی محل مربوطه و انجام سوراخکاری، سینی نگه دارنده را نصب می
4 قدم اصلی بازسازی ساختمان { با شروع ازین نقاط چند گام رو به جلو بروید }
 
قدم اول آشپزخانه
آشپزخانه !! ( مهمترین بخش از نظر بانوان ) :از اینجا شروع کنید , اگر آشپزخانه شما به شکل قدیمی است و با دیوار های محصور و بسته است ( در اصطلاح به ان close می گویند ) در صورت امکان آن را تغییر دهید و از حالت بسته ان را خارج کرده و با برداشتن این دیوار ها فضا را در عق افزایش دهید ( به این حالت در اصطلاح open  میگویند )
اولین تغییر عمده در بازسازی ساختمان همین جا صورت میگی
  

  It?ˉs in no way as well early to begin arranging your family's summer season holiday. Kelowna?ˉs abundance of natural magnificence and outside ursuits are merely a 1-hour flight from Vancouver, Edmonton, Calgary or Seattle, a 7-hour ush from Calgary or erhas a mere 4-hour ush from Vancouver.
With this understanding, graduates of are better able to provide innovative and revolutionary solutions to healthcare problems that are unique to their communities and the country.
  Come to be City Exlorers

  Exloring your new surroundings is usually a fantastic way to burn off off that ent-u ??car-ride?ˉ electricity. Take a walk, oerate or edal alongside downtown Kelowna's lakefront boardwalk to Waterfront ark. The broad boardwalk meanders along the water?ˉs edge with r
 
برای سفارس آنلاین چاپ پلات و لمینت روی دکمه زیر کلیک کنید:
 
 چاپ آنلاین پلات و لمینت
 
به چاپ روی کاغذهای سایز بزرگ ( بزرگتر از ابعادی که دستگاه های چاپ دیجیتال می توانند چاپ کنند ) پلات گفته می شود و به دستگاهی که عمل چاپ پلات را انجام می دهد پلاتر گفته می شود. در واقع می توان پلاتر را مهمترین دستگاه چاپ لارج فرمت ( دستگاه چاپ عریض ) دانست. تقریبا هر متریالی برای دستگاه پلاتر تعریف شده است، از کاغذ معمولی ۸۰ گرم گرفته تا انواع کاغذهای گلاسه، ف
ساخت آبنما در باغ
اگر در این فصل به فکر شروع یک پروژه  ساخت آبنما در باغ افتاده اید ، آیا به فکر اضافه کردن مناظر و صداهای یک آبشار در فضای باز به حیاط خود افتاده اید؟ آبشارهای باغ برای کاهش استرس بسیار عالی هستند - تماشای و گوش دادن به افتادن آب تجربه ای آرامش بخش است. ساخت آبنما در حیاط خلوت همچنین می توانند برخی از محله ها یا سر و صدای ترافیک را مسدود کنند ، پرندگان و حیوانات وحشی دیگر را به خود جلب کنند و بیایید با آن روبرو شویم ... بهترین دل
  

  It?ˉs in no way as well early to begin arranging your family's summer season holiday. Kelowna?ˉs abundance of natural magnificence and outside ursuits are merely a 1-hour flight from Vancouver, Edmonton, Calgary or Seattle, a 7-hour ush from Calgary or erhas a mere 4-hour ush from Vancouver.
With this understanding, graduates of mental health nursing courses are better able to provide innovative and revolutionary solutions to healthcare problems that are unique to their communities and the country.
  Come to be City Exlorers

  Exloring your new surroundings is usually a fantastic way to burn off off that ent-u ??car-ride?ˉ electricity. Take a walk, oerate or edal alongside downtown Kelowna's lakefront boardwalk to Waterfront ark. The broad boardwalk meanders a
 
 
 
 
 
 
 
CSR ( Corporate Social Responsibility): in a simple work its all about give back to community.
 
Employee engagement :  We will have TAPSI FC by participating everyone and will have surprises for all the tastes! Bootcamps are missing piece of having fun and team building at the same time.
 
 
Outdoor activity:  having a healthy body would definitely affect our daily office work and life positively.
 
 
اولین اولویت مشارکت فعال درفعالیتهای اجتماعی است که مسوولیت هر فرد و سازمانی می باشد – تشکیل تیمی که همکاران و دوستان در آن مشارکت کرده و با سفر به شهرهای دیگری که دوستان تپسی مان هستند تیم بزرگتری نما
انتخاب مکان مناسب برای نصب دوربین مداربسته


انتخاب محل نصب و استقرار دوربینهای مداربسته، ‌اولین و مهمترین عامل در بهبود کارایی و افزایش بهره وری یک سیستم مداربسته است. برای انتخاب مکان مناسب برای نصب دوربین مداربسته به نکات زیر توجه نمایید.
 
¤ در مورد مکانهای مجاز نصب دوربینهای مداربسته قوانینی وجود دارد. قبل از نصب دوربین در محل های خاص حتماٌ از یک کارشناس سیستم های امنیتی راجع به این قوانین پرس و جو کنید. مثلاٌ نصب دوربین های مداربسته
تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کولر گازی
تجهیزات مورد نیاز جهت نصب کولر گازی عبارتند از: آچار فرانسه، چکش، دریل، تراز، انبردست، دمباریک، کاتر، سیم چین، پیچ گوشتی دو سو و چهارسو، پرچکن لوله مسی، اره(آهن بر)، لوله بر، وکیوم پمپ، ۱۶ متر مولتی متر ،کیج و خم کن لوله مسی.
مراحل نصب کولر گازی :
۱- نصب بخش داخلی کولر گازی(InDoor Unit): محل نصب بخش داخلی کولر گازی بدین صورت است که بعد از تراز کردن سینی محل مربوطه و انجام سوراخکاری، سینی نگه دارنده را نصب می کنند ا
As a first-time home buyer in Toronto, there’s a whole
lot to learn. This is likely the biggest investment you’ve ever made – and the
more you know, the better your decisions will be. So grab a glass of wine, sit
back, and prepare to learn how to buy a house or condo. Make sure to scroll to
the bottom for required reading for Toronto home buyers.
Step 1 – Get Pre-Qualified for a Mortgage
The first step to buying a house or condo in Toronto is
finding out how much your bank is willing to lend you. When you pre-qualify for
a mortgage, your lender will look at your income, your debts, your down payment
and your credit history. The pre-approval should be in writing and will include
a guaranteed interest rate (usually valid for 90 days). Pre-qualifying will
ensure that you know how much
 
کمپرسور: در یک سیستم تبرید تراکمی ، کمپرسور با ایجاد اختلاف فشار لازم جریان مبرد را از یک قسمت سیستم به قسمت دیگر برقرار می کند که این فشار در قسمت مکش ضعیف و در قسمت رانش قوی می باشد.سه نوع کمپرسور بنا به استفاده از کولر گازی در آن بکارگرفته میشود:
کمپرسور پیستونی: عملکردی مشابه سیلندر و پیستون خودرو داشته که با هر بار رفت و برگشت پیستون مقداری از گاز مبرد موجود در محفظه کمپرسور به داخل سیلندر مکیده شده و تحت تراکم قرار گرفته و با فشار به دا
هند می تواند مکان سختی برای عبور از یک ورزش جدید باشد. کریکت بخشی از زندگی ماست که ما قبل از گفتن "بله" برای هر چیز جدید تردید می کنیم. با این حال ، در دنیای ورزشهای روباز ، زمینی وجود دارد که پیشرفت می کند و قدم های پیوسته ای در پیش گرفته است: دوچرخه سواری در کوهستان. هیجان ماجراجویی وعده داده شده و چالش هایی که ارائه می دهد ، آن را به یکی از پرتحرک ترین ورزش ها تبدیل کرده است. بنابراین جای تعجب ندارد که Hero MTB Shimla با عنوان Thrillophilia به عنوان شریک رسم
Opened very last calendar year, the 32-room Olympian Hong Kong gives a uncommon amenity in a single in the densest, most property-crunched metropolitan areas on the globe: breathing area. An infinite five-tiered chandelier, stylish wingback chairs, and overflowing bouquets of (quite reasonable) pretend bouquets - full with tailored scent - adorn the serene, marble-clad entrance lobby; hotel visitors go up an escalator for check-in which has a committed “guest ambassador.” All rooms are around the second ground of your One particular Silversea non-public home creating, with comfortable seating regions overlooking the lobby. This can be clubby, apartment-style dwelling for fewer, created feasible that has a quieter site just from the overwhelmed route.Stay in a first-class hotels in tsim
1- دوربین مداربسته گنبدی (Dome)

نام این دوربینها از شکل نیم دایره ای پایه ای که دوربین داخل آن قرار می گیرد، گرفته شده است. بدلیل اینکه این دوربینها بیشتر بر روی سقف نصب می شوند، به آنها دوربین سقفی نیز می گویند.
بیشترین کاربرد دوربینهای دام در نظارت و امنیت محیطهای داخلی (Indoor) است. البته با استفاده از کاورهای ضد آب و ضد ضربه، می توان از این دوربینها در فضاهای باز (Outdoor) نیز استفاده کرد.
شکل گنبدی دوربین دام، تشخیص جهت تصویر برداری دوربین را برای ا
Ryan Seacrest به دلیل میزبانی مسابقه تلویزیونی محبوب "American Idol" ، ویژه برنامه سالانه تلویزیون "Rockin" Eve "سال نو دیک کلارک و برنامه رادیویی" American Top 40 "شناخته شده است. در سال 2017 ، او میزبان 'Live with Kelly & Ryan' شد.کی کیان کیست؟Ryan Seacrest متولد سال 1974 در آتلانتا ، جورجیا ، تصمیم گرفت در اوایل زندگی در رادیو فعالیت کند. در اواسط دهه 1990 ، Seacrest به لس آنجلس ، کالیفرنیا نقل مکان کرد ، جایی که او یک نمایش رادیویی محبوب بعد از ظهر را آغاز کرد. او در سال 2002 میزبان "American Idol" وا
The beautiful city of Khoram Bid, centered on Safa city in the northern part of Fars province, is located in the main road of Shiraz-Isfahan. The city of Khorramabad has an area of ​​2702 square kilometers in the north of Fars province. 
This city is bordered by the Abarkouh (Yazd province) and Abadeh, from the east with the city of Bwanat, from the south by Pasargad city and from the west with the Eghlid city. 
In addition to the monuments, beautiful nature and many outdoor attractions, the other features of the Khoramabad area are considered. 
Khorram Beid, now has about three hundred abundant residential and nonresidential properties. Historical geography of the recent centuries, Khorram Beid, has been comprised of two important and thriving blocs of Qingqiri and Mashhad Morghab.
کابل کشی شبکه

کابل کشی شبکه با بکارگیری تجهیزات با کیفیت
اجرا و راه اندازی انواع ترانکینگ و داکت LEGRAND
کابل کشی شبکه، تلفن، برق
اجرای شبکه‌های مبتنی بر فیبر نوری
آرایش انواع رک دیواری و ایستاده
نصب پریز شبکه، تلفن، برق
نصب انواع پچ پنل
ارائه نقشه از بستر کابلی
شماره گذاری نودهای شبکه و تست نودها
تعویض و ارتقاء شبکه‌های کابلی قدیمی


اجرای شبکه بی سیم

اجرای شبکه بی سیم
امکان سنجی دقیق مکان نصب تجهیزات
پیاده سازی شبکه Indoor Wireless
پیاده سازی شب
مدیریت رنگ در همه‌جا به عنوان موضوعی فوق‌العاده پیچیده شناخته شده است. بی‌شک، دانش رنگ خود مقوله‌ای بسیار پیچیده است. واقعیت این است که ما هنوز نظریه‌ی رنگ و سیستم بینایی انسان را کاملا و به درستی نمی‌شناسیم. تصور نکنید که این کتاب، کتاب کاملی از دانش کنونی پیرامون دانش نظریه‌ی رنگ است. خوشبختانه، این کتاب چنین نیست. در عوض، کتاب حاضر یک راهنمای عملی برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن در تاریکخانه‌ی دیجیتالی شما با استفاده از یک جریان
چگونه زمین بخریم ؟
اگر میخواید بدانید بهتر است در شمال کشور پگونه زمین بخرید این مقاله را مطالعه کنید .
 
شما در این مقاله از وبسایت گیلانلندز با موارد زیر آشنا می شوید :
نکات خرید زمین – چگونه زمین بخریم – راهنمای خرید زمین – معامله زمین
با رعایت نکات خرید زمین هنگام خرید زمین، زمین ­گیر نشوید!
هدف از خرید زمین از دو حالت خارج نیست:
۱- خرید زمین برای ساخت و سکونت
۲- خرید زمین برای سرمایه ­گذاری و سودآوری در آینده
هدف شما از خرید زمین هرچه که

امروزه ارتباطات بخش مهمی از زندگی بشر را تحت تاثیر خودش قرار داده است و پایه ای مهم برای بستر معاملات می باشد لذا وجود یک زیر ساخت قوی برای برقراری ارتباطات که عمدتا بر پایه تلفن انجام می شود امری لازم و ضروری است. اتصال تلفن های مختلف از طریق کابل صورت می گیرد و برای برقراری این اتصالات آشنایی با رنگ بندی کابل های مخابراتی امری لازم و ضروری است.
هر چه کابل موردنظر مرغوب تر و از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار باشد، ارتباط شما پویا تر و پایدار
انواع لایت باکس ها

(Outdoor LightBox):
لایت باکس های اَوت دور به تابلو هایی
گفته میشود که جهت مصارف در خیابان، معابر عمومی ، اطراف پارک های بزرگ و فضای
بیرونی نمایشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد. این تابلوها دارای ساختاری شامل قاب
آلومینیوم یا کامپوزیت به همراه پایه فلزی و روکش کامپوزیت می باشند. جنس رویه این
نوع تابلوها  طلق یا شیشه با قطر ۶ میل یا بیشتر می باشد.

آلومینیومی:

یکی از انواع لایت باکس ها، آلومینیومی می
باشد. نور لایت باکس آلومینیومی
  تابلو های فلکس تابلویی از جنس فلکس است که کاربرد بسیاری در صنعت تابلو سازی داشته و مقرون به صرفه می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های تابلوهای فلکس تابیده شدن نور از پشت آن می باشد که موجب برجسته شدن و کنتراست آن نسبت به فضای پیرامون خود می شود.این مورد نه تنها در شب جلوه ای زیبا و درخشان ایجاد می کند بلکه در فضاهای روشن و نمایشگاهی نیز کاربرد خواهد داشت. یکی دیگر از قابلیت های مهم فلکس قابلیت تعویض رویه آن می باشد که به موجب آن می توان پس از ط
فلوریان اشمیت ، فلوریان اشمیت ( ترجمه شده توسط علامت گذاری به عنوان Riege)، 2019/05/24صفحه نمایش لمسی تلفنهای هوشمند Android ARMدوقلو. تقریباً باید با یک ذره بین نگاه کنید تا تفاوت های میان Huawei P Smart 2019 و P Smart Plus 2019 را پیدا کنید. در تست ما بدانید که آیا مدل پلاس ارزش قیمت اضافی کوچک را دارد یا خیر.
هواوی P Smart Plus 2019سال گذشته چیزها هنوز نظم داشتند: اختلافات بین P Smart (2018)  و  P Smart + (2018) واضح بود و به همین دلیل طراحی "پلاس" کاملاً موجه بود. اما اکنون در سال 2019 ، شرایط
بررسی دوربین ADT Blue Doorbell: دیدن آن چندان ضروری نیست ، اما ویژگی های ممتازی و تصویر خوبی را ارائه می دهددوربین Blue Smart Doorbell ADT یک درگاه ویدیویی سیمی است که می تواند به تنهایی در ارتباط با دوربین آبی داخل ساختمان ADT (در اینجا مرور شده) و دوربین در فضای باز آبی (بررسی آینده) باشد ، یا در سیستم امنیتی خانگی وسیع LifeShield DIY که ADT دارد ادغام شود. سال گذشته به دست آورد (ADT در حال بازآفرینی LifeShield به عنوان Blue توسط ADT است).
همانند دوربین های درهای ویدیویی رقیب ، دور
سوأل : آیا می توان حضور و غیاب پرسنل را تنها با یکدستگاه حضور و غیاب محاسبه کرد ؟
جواب‌: ‌خیر. کار دستگاه حضور و غیاب ، جمع آوری اطلاعات تردد (ورود و خروج) پرسنل بوده و برای محاسبه، ویرایش و گزارش گیری از تردد پرسنل نیاز به نرم افزار حضور و غیاب می باشد.
سوأل : آیا دستگاه حضور و غیاب، بجز ثبت تردد و انجام حضور و غیاب پرسنل کاربرد دیگری دارد؟
جواب‌: بله . دو کاربرد مهم دیگر دستگاه حضور و غیاب عبارتند از :‌ استفاده در اتوماسیون تغذیه(رستوران) ادارا
اگر در محله ای زندگی میکنید که آمار سرقت بالاست میبایست از منطل خود محافظت بیشتری نمایید. یکی از لوازمی که می تواند در این امر به شما کمک کند، دوربین مدار بسته میباشد که شما میتوانید با خریدذ ونصب آن ها به افزایش امنیت خانه خود کمک کنید.این دستگاه های هوشمند و سخت خانگی ، که برای مقاومت در برابر باران ، برف و دمای شدید طراحی شده اند ، به طور معمول به شبکه Wi-Fi منزل شما متصل می شوند و به شما امکان می دهند فیلم های ویدئویی زنده از فعالیت های خارج ا
امروزه استفاده از تجهیزات الکترونیکی در محیطهای کارگاهی و محیطهای آزاد (Outdoor) موردنیاز و رایج می باشد. از دیرباز استفاده از دوربین های مداربسته در فضای آزاد مطرح بوده است. استفاده از دستگاههای حضور و غیاب نیز در محیطهای کارگاهی غبارآلود و فضاهای آزاد در برخی موارد امری لازم و ضروری است. استفاده از این تجهیزات در محیطهایی که در معرض گرد و غبار، باران و برخورد ضربات فیزیکی است، ممکن است آسیب جدی به دستگاه وارد کرده و مشکلاتی را بوجود آورد.

لذ
اگر در محله ای زندگی میکنید که آمار سرقت بالاست میبایست از منطل خود محافظت بیشتری نمایید. یکی از لوازمی که می تواند در این امر به شما کمک کند، دوربین مدار بسته میباشد که شما میتوانید با خریدذ ونصب آن ها به افزایش امنیت خانه خود کمک کنید.
 
ادامه این مقاله را با http://meysam7777.blog.ir همراه باشید.این دستگاه های هوشمند و سخت خانگی ، که برای مقاومت در برابر باران ، برف و دمای شدید طراحی شده اند ، به طور معمول به شبکه Wi-Fi منزل شما متصل می شوند و به شما امکا
چگونه از فلاش استدیویی  استفاده کنیم؟
آیا می خواهید با فلاش های استدویی کار کنید؟در این مقاله به شما توضیح می دهیم که فلاش چیست و چگونه عکاسان حرفه ای از آن استفاده می کنند.
فلاش عکاسی چیست ؟
فلاش های عکاسی در گذشته توسط عکاسان حرفه ای استفاده می شدند.اما امروزه با خرید یک کیت فلاش چتری به آسانی و با مقرون به صرفه ترین قیمت می توانید تمامی اقلام لازم برای عکاسی با فلاش استدیویی را تهیه نمایید.در ادامه ی این مقاله به طور خلاصه کاربرد و نحوه ی ک
ساخت تراس در طراحی باغ کلاسیک
تراس سنگی با پرچم یکی دیگر از ویژگی های معمول  در محوطه سازی  باغ کلاسیک است و فرمی است که می توان آن را به راحتی جابجا کرد تا در یک فضای کوچک قرار بگیرد. برای اینکه چنین باغی نه تنها به نظر برسد بلکه ایمنی ، راحتی داشته باشید و از نگاه همه آب و هوا به خوبی به نظر برسید ، باید بهترین مواد ممکن را انتخاب کرده و برای طراحی و نصب آنها بهترین پیمانکاران دارای مهارت حرفه ای ممکن را پرداخت کنید. انجام سبک کار باغی نیست
 
مشاوره تخصصی پرورش شترمرغ در اصفهان
 
Comparison with other livestock
Recently, a number of beef producers in Europe and North America have switched to raising ostriches commercially because of the higher and faster financial returns of ostrich projects. When compared with traditional livestock, ostriches rate very highly. Whereas a cow produces a calf that reaches marketing weight after 654 days from conception, yielding 250 kg of meat, an ostrich produces not less than 40 chicks annually that reach marketing age after only 407 days from conception (42 days incubation + 365 days of age) and yield 1 800 kg of meat, 50 m2 of leather and 36 kg of feathers each year (Table 2). Furthermore, the net weight of meat represents 50 percent of live weight in ostric
50+ طرح های برجسته خانه مدرن
با کسب ایده های بیشتر با روند خانه های مدرن و چگونگی اجرای آن در خانه رویایی خود آشنا شوید.
همیشه در مورد طرح ها و درنهایت ، طراحی خانه ها نیز بروزرسانی هایی وجود خواهد داشت. ما همیشه ترجیحات خودمان را در مورد نوع خانه ای که می خواهیم ساخته شود ، داشته باشیم. برخی ممکن است روش معاصر یا شاید کلاسیک را ترجیح دهند. همچنین کسانی هستند که از قبل خانه های مدرن را به خانه های رویایی خود ترجیح می دهند.
این نوع طراحی به شما امک
عکاسی از کودک فرآیند لذت بخش و در عین حال به شکل منحصر به فردی چالشی است. چه حرفه شما عکاسی باشد و چه اینکه بخواهید از بچه های خودتان عکس بگیرید، در هر صورت هنگام عکاسی از کودکان باید به نکات زیادی توجه کرد. ما از سه عکاس که در حوزه عکاسی کودک خبره و بسیار مشهور هستند خواسته ایم تا ترفندهای عکاسی کودک را با ما و شما در میان بگذارند.
این سه عکاس عبارتند از : رایان میلس، النا پاراسکوا، هاردیک گاراو.
در ادامه این ترفندهای عکاسی کودک را در قالب 12
آیا شما به تازگی محوطه سازی برای باغ خود انجام داده اید؟ به عبارت دیگر ، آیا ظاهر پلاک رستوران شما به دلیل عدم جذابیت محدودیت تضعیف شده است؟ محوطه  بیرونی رستوران شما ممکن است بازتاب نادرستی از کیفیت مواد غذایی و خدماتی باشد که در داخل به دست آمده است. مطالعات نشان داده است که رضایت مشتری ازتجربه ناهار خوری می تواند تحت تأثیر عواملی مانند کیفیت خدمات ، زمان انتظار ، انتخاب منو ، قیمت ها ، کیفیت مواد غذایی ، راحتی و محیط باشد. با این حال ، ت
آشنایی با انواع پچ کورد فیبر نوری
جهت آشنایی با انواع پچ کورد فیبر نوری ابتدا لازم است بدانیم پچ کورد فیبر نوری چیست و چه تفاوتی با پیگتیل و کانکتورهای فیبر نوری دارد.
پچ کورد فیبر نوری چیست ؟
​کابلهای Connectorized (یا Pre-Connectorized یا Pre-Terminated) کابلهایی هستند که دارای کانکتورِ از پیش تعبیه شده می­باشند. اصولاً این کابلها را پچ کورد فیبر نوری (دارای دو کانکتور در دو سمت کابل) و یا پیگتیل فیبر نوری (دارای یک کانکتور در یک سمت کابل) می­ نامند.

 تقسیم بن
آشنایی با انواع پچ کورد فیبر نوری
جهت آشنایی با انواع پچ کورد فیبر نوری ابتدا لازم است بدانیم پچ کورد فیبر نوری چیست و چه تفاوتی با پیگتیل و کانکتورهای فیبر نوری دارد.
پچ کورد فیبر نوری چیست ؟
​کابلهای Connectorized (یا Pre-Connectorized یا Pre-Terminated) کابلهایی هستند که دارای کانکتورِ از پیش تعبیه شده می­باشند. اصولاً این کابلها را پچ کورد فیبر نوری (دارای دو کانکتور در دو سمت کابل) و یا پیگتیل فیبر نوری (دارای یک کانکتور در یک سمت کابل) می­ نامند.

 تقسیم بن

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها