نتایج جستجو برای عبارت :

با محمود رفیعی درباره فوتبال کاشمر

هشتم آبان ماه مصادف با 30 اکتبر از سوی فیفا به عنوان روز مربی نام گذاری شده است تا این قشر زحمتکش در فوتبال شهرستان کاشمر نیز روز مخصوص خود را داشته باشند.هیات فوتبال شهرستان کاشمر این روز را صمیمانه به همه‌ی مردان زحمتکش مربی در شهرستان  تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و آرزوی موفقیت روزافزون در زندگی شخصی و حرفه‌ای برای این عزیزان دارد.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمباعنایت به پیشینه درخشان فوتبال، در منطقه ترشیز و به خصوص شهرستان کاشمر، نگارش تاریخ فوتبال و فوتسال این منطقه ، ضروری بوده و  پرداختن به تمامی اتفاقات ریز درشت این رشته خالی از لطف نخواهد بود. 
ادامه مطلب
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
برادر گرامی جناب اقای صادق ناصریان
داور محترزم فوتبال ساحلی لیگ کشوری
به نام او که مهر را آفرید و مهربانی را و تو را، زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برایتان آرزو دارم.
با احترام ؛
هادی پارسا - رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر
 
روتبط عمومی هیات فوتبال کاشمر 
بنا به گزارش روابط عمومی ، پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال شهرستان کاشمر در گفتگو با محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر وی گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل و بهار وشروع نقل و انتقالات و برنامه های هیات فوتبال برابر تقویم اجرایی مسابقات سال 98 و  به منظور کوتاه نمودن زمین چمن های زیر نظر این اداره از جمله استادیوم آزادی ، انقلاب و مجموعه ورزشی روستایی عارف آباد شهرستان اقدام به خرید  یک دستگاه چمن زن موتوری گیربکسی اولیومک ایتال
نَظَّفوا بِکُلِّ مَا استَطَعتُم فَإِنَّ اللّه  تَعالى بَنَى السلامَ عَلَى النَّظافَهِ و َلَن یَدخُلَ الجَنَّهَ إِلاّ کُلُّ نَظیفٍ؛در روزهایی که دغدغه بسیاری از انسان ها حفاظت از خود و خانواده در عدم ابتلا به ویروس کرونا است، مردی از تبار عشق و تعصب، اندیشه فردایی بهتر را در سر پرورانده و دل به دریای خدمت زده است.مهدی یوسف پور مسئول کمیته اجرایی هیات فوتبال با حضور در محل هیات فوتبال کاشمر، اقدام به ضد عفونی و گندزدایی محیط کرده تا شرایط
                                   
تمام عمرش را بی حاشیه بوده است. او برای خوب زیستن ایده هایی دارد که هرگز شنیده نشده، و همان قدر که بی ادعا می باشد، برای خوب بودن چیزی کم ندارد. محمود رفیعی که دوستدارانش به او لقب محمود پله داده اند؛ حرف های جالبی برای گفتن دارد که با هم می خوانیم.
ادامه مطلب
                                   
تمام عمرش را بی حاشیه بوده است. او برای خوب زیستن ایده هایی دارد که هرگز شنیده نشده، و همان قدر که بی ادعا می باشد، برای خوب بودن چیزی کم ندارد. محمود رفیعی که دوستدارانش به او لقب محمود پله داده اند؛ حرف های جالبی برای گفتن دارد که با هم می خوانیم.
ادامه مطلب
تمام عمرش را بی حاشیه بوده است. او برای خوب زیستن ایده هایی دارد که هرگز شنیده نشده، و همان قدر که بی ادعا می باشد، برای خوب بودن چیزی کم ندارد. محمود رفیعی که دوستدارانش به او لقب محمود پله داده اند؛ حرف های جالبی برای گفتن دارد که با هم می خوانیم.
ادامه مطلب
اختصاصی سایت سپاهان کاشمر 
جلسه معارفه مدیر فنی باشگاه سپاهان کاشمر و نیز سرپرست تیمهای فوتبال
این باشگاه روز یکشنبه 1397/2/15 در محل باشگاه ؛ با حضور آقایان ؛ هادی
کامل، مرتضی قائمی ، کاظم خوشه چین ، علی مزاری ، علی یکتاپرست ، رامین
کاوسی ، مهدی ایزدی و حسن صانعی پور برگزار شد در ابتدا کاووسی سخنگوی
باشگاه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت : حضور آقای مجید حسابی را در
باشگاه سپاهان کاشمر را به فال نیک میگیریم و این امر از همین ابتدا باعث
ایجاد ج
سم الله الرحمن الرحیم
طبق رسالتی که احساس کردیم، سعی داریم خارج از حب و بغض های مرسوم، وظیفه خود را جهت معرفی و اطلاع رسانی در حوزه فوتبال و فوتسال کاشمر، انجام بدهیم. هدف اصلی ما، فعال شدن حوزه رسانه بوده و بدون وابستگی های خاص و بدور از انعکاس های مخرب، تریبونی برای همه اهالی این صنعت عظیم در شهرمان خواهیم شد. و با ایجاد چالش های مثبت، به دنبال راهکارها و ایده های نوین برای ارتقاء فوتبال و فوتسال شهر هستیم. در این راه، همه عزیزان را به یاری
به گزارش روابط عمومی مخابرات کاشمر با تلاش  مخابرات شهرستان کاشمر سایتbtsهمراه اول با پشتیبانی باند 2gو4gروستای فرگ جهت پوشش و تامین ارتباط روستاهای منطقه و محور کاشمر به تربت حیدریه راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و با استعانت از خداوند منان در هفته اتی2gو4g در سایت btsهمراه اول بهاریه نیز راه اندازی خواهد گردید .
                                   

به گزارش وبلاگ فوتبال کاشمر به نقل از ورزش سه: کیست که شک داشته باشد رونالدو نازاریو یا رونالدوی برزیلی یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ است. مریخی چه در زمین‌های فوتبال و چه بیرون از مستطیل سبز شهرتی داشت که همچنان نام او را به عنوان یکی از مهمترین چهره‌های تاریخ فوتبال مطرح می‌کند.
ادامه مطلب
امینی مطرح کرد:
کاشمر قطب صنعت قند و شکر شرق کشور است
رئیس شهرک‌های صنعتی کاشمر با اشاره به وجود ? واحد قند و شکر در این شهرستان گفت: کاشمر به عنوان قطب صنعت قند و شکر شرق کشور مطرح است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، امینی در جلسه حمایت از سرمایه گذاری کاشمر در جمع خبرنگاران گفت: همه ما موظفیم در جهت حمایت از صنایع قدم برداریم.
وی شرکت گیاهان معطر پرند را صادر کننده نمونه کشوری دانست و عنوان کرد: واحد بسته‌بندی کشمش و لبنیات ، واحد تولیدی تر
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپورت
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشمر با بیان اینکه باید به داشتن چنین آئین‌هایی افتخار کرد، گفت: در زمانه‌ای که هر روز شاهد از بین رفتن یک آئین هستیم، شاهدیم در کاشمر آئین‌هایی مذهبی که برخی از آنها به ثبت میراث معنوی هم رسیده‌اند، زنده بوده و از پویایی و شور خاص خود برخوردار هستند.

ادامه مطلب
ورزش روستایی در کاشمر باید جدی گرفته شود.
علاوه بر تلاش برای ایجاد امکانات ورزشی در روستاها، باید برای حفظ امکانات موجود نیز جدیت به خرج داده شود.
در کل دهستان بالاولایت کاشمر، تنها یک زمین چمن روستایی وجود دارد که در روستای عارف آباد قرار گرفته است.
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
بنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپورت به نقل از روابط عمومی هیات شطرنج شهرستان کاشمر در گفتگو با رئیس محترم هیات شطرنج شهرستان کاشمر وی گفت : در این مسابقات 80شرکت کننده در9دور به روش سویسی با هم به رقابت پرداختند.
ادامه مطلب
فصل جدیدی از مدیریت فوتبال خراسان شروع شده است ، خراسان بزرگ با
پتانسیل فراوان در هر مقوله ای ، از قدیم الایام با داشتن نوسانات بسیار به
حق خود نرسیده است در این اثنا ، فوتبال این دیار همیشه مظلوم واقع شده و
در یک حالت یک قدم به جلو و چند قدم به عقب بوده است و میانگین مدیران
کارآمد و فوتبال فهم در این استان در حداقل خود قرار داشته است  ، بهر صورت
هر چه بوده و هست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر برادران
،رئیس سابق هیات فوتبال خراسا
ناوگان حمل‌ونقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و طبق آخرین خبرها فعالیتش را در شهرهای کاشمر و گنبد کاووس هم آغاز کرده است.
آنطور که روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد، با اضافه شدن کاشمر به فهرست شهرهای فعال در استان خراسان رضوی، شهروندان ۱۲شهر، چناران، سبزوار، شاندیز، طرقبه، طوس، گلبهار، مشهد، نیشابور، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر در این استان می‌توانند از خدمات اسنپ در شهر خود استفاده کنند. همچنین علاوه بر شهر گرگان،
نشست  هم اندیشی کانون صنفی مربیان و داوران استان و کاندیداهای هیات فوتبال استان که در این نشست حضور یافتند  به سوالات حاضرین جواب گفتند در این جلسه دبیر محترم هیات فوتبال کاشمر احمد آریانپور به عنوان عضو منتخب کانون مربیان استان حضور داشتند؛ به بیان مشکلات فوتبال شهرستانها پرداختند وراه های عملی و بدون شعار را از کاندیداهای محترم درخواست نمودند . این جلسه روز شنبه 14 اردیبهشت در محل هتل تابان مشهد برگزار گردید .
انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ؛  طی حکمی از سوی محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر مشاور جوان این اداره  بنام دکتر مهدی ناظمی را منصوب کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ترشیز اسپرت ؛ محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان  کاشمر مشاور جوان خود را منصوب کرد.
 دکتر مهدی ناظمی پیش از این مدیر گروه بخش تربیت بدنی مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمررا در کارنامه خود دارد.
دانلود مداحی حیدر حیدر اول و آخر حیدر از محمود کریمی mp3 با کیفیت عالی :  حیدر حیدر اول و آخر حیدر به مناسب شهادت حضرت علی(ع) و شب های قدر با نوای حاج محمود کریمی. ... چندرسانه ای · مداحی · محمود کریمی · راسخون - یار همیشه ...
 مداحی حیدر حیدر اول و آخر,دانلود آهنگ حیدر حیدر محمود کریمی,دانلود نوحه حیدر حیدر محمود کریمی با طبل,مداحی حیدر کرار,مداحی حیدر حیدر کریمی صوتی.
ذاکرین - بزرگترین تارنمای نوحه و مداحی اهل بیت(ع) ... حیدر حیدر اول و آخر حیدر. حاج م
قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر(مبارزه با کرونا)
ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.
«ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و
بنابه گزارش روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان کاشمر درپی اعزام دونفر کاراته کاربانوات شهرستان کاشمر مراسم استقبال ازاین ورزشکاران گرامی باحضورروسای اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و مربی این قهرمانان ونیز والدین وپیشکسوتان درروزچهارشنبه مورخه ۹۸/۲/۴ درمحل اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.
ادامه مطلب
مسابقات ورزشی شطرنج  همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ؛ ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشمر در دانشگاه دولتی کاشمر در روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان پسر و روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
Shirazart.blog.ir 
* زیبا پسندی و علاقه ایرانیان باستان به درخت تا به آن جا کشید که پیامبرش سروی از بهشت به ارمغان آورد و در کاشمر کاشت .
داستان سرو و کاشمر و تقدس آن معروف است و در شاهنامه فردوسی و بسیاری از کتابهای تاریخی ذکر آن رفته است ( آنچنان است که زرتشت درخت سرو را در کاشمر کاشت ) که به قول دقیقی ، چنان کهن شده بود که کمند برگرد او نگشتی .
خلیفه متوکل عباسی به طاهر بن عبدا....حاکم خراسان نامه نوشت که آن را قطع کند و تنه آن را برای پوشش طاق کاخ به بغدا
شهرستان کاشمر روستای رزق آباد - ترشیز اسپرت
نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی روباز روستای رزق آباد دهستان بالاولایت بخش مرکزی کاشمر با حضور 10 تیم از روستا در زمین ورزشی روباز زیر نور روستا در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
-----
شایعه قوی شهر  برانکو بجای ویلموتس در تیم ملی
صبح امروز خبری مبنی بر جانشینی برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی در رسانه ها منتشر شد.ساعتی بعد برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با او از سوی فدراسیون فوتبال ایران انجام گرفته است یا نه؟ گفت: تا این لحظه مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون نداشته‌ام.وی درباره اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال با او تلفنی صحبت کرده‌اند یا خیر اظهار داشت: خیر، هیچ‌گونه تماسی بین من و مسئولان فد
یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است.فوتبال را دو تیم یازده‌نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدفگل‌زدن انجام می‌دهند. یازده بازیکن هر تیم شامل چندمهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند که توسطسرمربی در زمین چیده می‌شوند و مانند یک سیستم عمل می‌کنند که سیستم فوتبال نامیده می‌شود. امروزه بیش از ۲۵۰ میلیون فوتبالیست در بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد.
 
اولین سمینار محمود نامی نابغه فیزیک و زبان دنیا در شهر آتن یونان برگزار شد.
در این سمینار نزدیک به بیش از پنج هزار و ششصد نفر شرکت کردند.
بعد از سمینار محمود نامی نظرش را در شبکه جهانی تی وی تویلر در مورد یونان اینگونه گفت : درسته یونان شهر تاریخی و زیبایی هستش ولی مردم سرد و بی جونی داره 
مردم آتن صبح روز بعد با راهپیماییه کاملا بزرگ جلوی درب هتل برای محمود نامی دسته گلی بزرگ بردند.
برای اینکه محمود نامی حرف خود را رک زده بود مردم یونان از او ت
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
نعیم نژاد مدیر محترم کانون فرهنگی هنری امیر عرب شهر کاشمر از برگزاری اردوی طرح اوقات فراغت تابستانه "اخلاق ، نشاط و معنویت " ویژه جوانان و نوجوانان کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد به اردوگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره ) (( اردوگاه قدس )) سپاه ناحیه کاشمر خبر داد ؛
ادامه مطلب
رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمرخبر داد:

به گزارش خبرنگار ترشیز اسپرت ، هادی پارسا کندری  درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  در دومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز جمعه (20اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب 3  گروه برگزار می شود.
ادامه مطلب
سفیر جنوب:مدرسه فوتبال پارس آبپخش،شش سالی است که در زمینه آموزش فوتبال آموزان در رده های سنی مختلف در حال فعالیت هست.
مدیرفنی و مربی این مدرسه فوتبال،سعید صادقی است که موفق شده کارنامه پرافتخارترین مدرسه فوتبال در شهر آبپخش را تقدیم به شهروندان عزیز کند.
.
ادامه مطلب
همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین ـ کاشمر
شرکت‌کنندگان در این همایش با پای پیاده مسیر  حرم امامزاده سیدحمزه (ع) تا حرم امامزاده سیدمرتضی (ع) را پیمودند و حدود ۵۰ موکب سیدالشهدا (ع) در این مراسم از عزاداران در روز اربعین پذیرایی کردند.
دانلود کتاب تاریخ قرآن محمود رامیار
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب تاریخ قران محمود رامیار :: دانلود کتابketabdownloadpdf1.blog.ir › دانلود-کتاب-تاریخ-قران-محمود-رامیاراگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب دانلود کتاب تاریخ قرآن دکتر محمود رامیار (بصورت کامل) drmostafavi.blogfa.com › post دانلود کتاب تاریخ قرآن ...
دانلود کتاب تاریخ قرآن دکتر محمود رامیار - تماشاtamasha.com › list › دانلود-کتاب-تاریخ-قرآن-دکتر-محمود-رامیاردانلود کتا
فرزاد فتاحی در سفر استانی خود به شهرستان کاشمر از در ابتدا ضمن دیدار با ریاست و معاون امور ورزشی بانوان و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در شهرستان ؛ استخر آبگرم سرپوشیده مجموعه تختی ، سالن ورزشی روستای قوژددر بخش مرکزی  ، پروژه خانه جوان شهرستان کاشمر بازدید نمودند .
ادامه مطلب
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
دانلود رایگان کتاب تاریخ قرآن محمود رامیار
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب تاریخ قران محمود رامیار :: دانلود کتابketabdownloadpdf1.blog.ir › دانلود-کتاب-تاریخ-قران-محمود-رامیاراگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب دانلود کتاب تاریخ قرآن دکتر محمود رامیار (بصورت کامل) drmostafavi.blogfa.com › post دانلود کتاب تاریخ قرآن ...
دانلود کتاب تاریخ قرآن دکتر محمود رامیار - تماشاtamasha.com › list › دانلود-کتاب-تاریخ-قرآن-دکتر-محمود-رامیاردانلود
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
حجت علزاده رزق آباد از بسیجیان گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج قمر بین هاشم ع بخش مرکزی کاشمر و مسئول اجرایی طرح ضدعفونی معابر در روستای رزق اباد در گفتگو با خبرنگار ویژه بخش مرکزی کاشمر گفت :ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج خدمت شما و همه شیعیان جهان بیش از  130/000/000 ریال کمک‌ از اهالی محترم دهستان رزقاباد جمع آوری شد، که از این مبلغ دو عدد گوسفند خریداری و قربانی گردید و همچنین 130 بسته حمایتی تهیه و
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب
جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
 
بنا به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر بیستم اسفند ماه 98 مجوز تاسیس  باشگاه کوهنوردی و سنگ‌نوردی طلوع ترشیز خراسان - کاشمر ، پروانه فعالیت این باشگاه برای دومین بار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تمدید شد.
ادامه مطلب
همیشه تفکر ما از کسب و کار، شغل هایی سنتی است که تمام با کار یدی آمیخته شده است و در آن کمی هم علم و اطلاعات میباشد ولی هیچ موقع به کارهایی مثل آموزش فوتبال یا مدارس فوتبال کسب و کار نمی گوییم.
چرا مدارس فوتبال را باید به عنوان یک کسب و کار حرفه ای دید؟
ادامه مطلب
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
ذهن اهالی فوتبال کاشمر همچنان مشغول است. حرف و حدیث ها نیز، فراوان شده و تکاپوها برای خدمت فزونی گرفته است. چهار گوشه ی شهر نیز مملو از شایعه و صحبت هایی است که در صحت و سقم آن شک و تردید وجود دارد. با هر کسی که سخن می گویی از ظن خود یار شده و ایده ای و نظری دارد.
ادامه مطلب
                                                    
تَنَظَّفوا بِکُلِّ مَا استَطَعتُم فَإِنَّ اللّه  تَعالى بَنَى السلامَ عَلَى النَّظافَهِ و َلَن یَدخُلَ الجَنَّهَ إِلاّ کُلُّ نَظیفٍ؛در روزهایی که دغدغه بسیاری از انسان ها حفاظت از خود و خانواده در عدم ابتلا به ویروس کرونا است، مردی از تبار عشق و تعصب، اندیشه فردایی بهتر را در سر پرورانده و دل به دریای خدمت زده است.
ادامه مطلب
کتاب مدار صفر درجه احمد محمود  
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود ...ketabesoti.blogsky.com › post-198۲۱ آبان ۱۳۹۷ - دانلود کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود. فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 56 حجم کل فایل ها: 952 مگابایت مدت زمان پخش: 65 ...
کتاب صوتی مدار صفر درجهforth.vajerooz.ir › forth › htmlدانلود ... کتاب صوتی مدار صفر درجه. عنوان: مدار صفر درجه () موضوع: داستان های فارسی قرن 14 نویسنده : احمد محمود
به گزارش  پایگاه خبری ترشیز اسپورت از شهرستان کاشمر ؛ یکدوره کارگاه آموزشی شطرنج با تدریس استاد مرصاد خداشناس استاد بین المللی شطرنج و عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در کاشمر تالار نیلوفر در تاریخ پنجشنبه 29فروردین ماه 98 برگزارو به پایان رسید ؛
ادامه مطلب
می‌گویند روزی برای سلطان محمود غزنوی کبکی را آوردند که یک پا داشت  .فروشنده برای فروشش قیمت زیاد می‌خواست.سلطان محمود حکمت قیمت زیاد کبک  را جویا شد.فروشنده گفت: «وقتی دام پهن می‌کنیم برای کبک‌ها، این کبک را نزدیک دام‌ها رها می‌کنم. آواز خوش سر می‌دهد و کبک‌های دیگر به سراغش می‌آیند و در این وقت در دام گرفتار می‌شوند.هر بار که کبک را برای شکار ببریم، حتما تعدادی زیاد کبک گرفتار دام می‌شوند.»
سلطان محمود امر به خریدن کرد و خواستار کبک ش
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
محمود نامی دوباره دنیا رو تکون داد.
بهترین رمان اجتماعی انسان گرایی به دو زبان فارسی و انگلیسی دنیا اختصاص داده شد به آقای محمود نامی.
محمود نامی در سال 18-2017 بهترین رمان عاشقانه دنیا رو به خودش اختصاص داده بود که داور ها همه مبحوط رمان او شده بودند.
و امسال هم داور ها رو بد جور به گریه انداخت .
او داستان زندگی خودش رو و کمی از تخیلاتش رو به رمانش افزود و به دو زبان فارسی و انگلیسی تحویل داد .
تا به حال کتاب (زندگی نه قشنگ نه بد) 322,069,000 تومان به فروش
کتاب صوتی و پی دی اف مدار صفر درجه سه جلد 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود ...ketabesoti.blogsky.com › post-198۲۱ آبان ۱۳۹۷ - دانلود کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود. فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 56 حجم کل فایل ها: 952 مگابایت مدت زمان پخش: 65 ...
کتاب صوتی مدار صفر درجهforth.vajerooz.ir › forth › htmlدانلود ... کتاب صوتی مدار صفر درجه. عنوان: مدار صفر درجه () موضوع: داستان های فارسی قرن 14 نویسنده : اح
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نوامبر 1880 اولین بازی رسمی خود را در برابر بو
کتاب صوتی مدار صفر درجه 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود ...ketabesoti.blogsky.com › post-198۲۱ آبان ۱۳۹۷ - دانلود کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود. فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 56 حجم کل فایل ها: 952 مگابایت مدت زمان پخش: 65 ...
کتاب صوتی مدار صفر درجهforth.vajerooz.ir › forth › htmlدانلود ... کتاب صوتی مدار صفر درجه. عنوان: مدار صفر درجه () موضوع: داستان های فارسی قرن 14 نویسنده : احمد محمود ناشر
هاروی بارنز (انگلیسی: Harvey Barnes؛ زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بارنزلی، باشگاه فوتبال وست برومویچ آلبیون،باشگاه فوتبال میلتون کینز دونز، و باشگاه فوتبال لستر سیتی اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۸ سال انگلستان،زیر ۲۰ سال انگلستان، و زیر ۲۱ سال انگلستان بازی کرده‌است.
 
کتاب صوتی و متنی مدار صفر درجه
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود ...ketabesoti.blogsky.com › post-198۲۱ آبان ۱۳۹۷ - دانلود کتاب صوتی مدار صفر درجه (جلد اول دوم و سوم) اثر احمد محمود. فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 56 حجم کل فایل ها: 952 مگابایت مدت زمان پخش: 65 ...
کتاب صوتی مدار صفر درجهforth.vajerooz.ir › forth › htmlدانلود ... کتاب صوتی مدار صفر درجه. عنوان: مدار صفر درجه () موضوع: داستان های فارسی قرن 14 نویسنده : احمد محمود نا
کتاب جامعه شناسی شهری نوشته محمود شارع پور
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nanofile.ir › downloads › tag › خرید-کتاب-جامعه-شناسی-شهری-اثر-مح...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور - دانلود ...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور رایگان. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. دانلود کتاب جامعه ...forfile3.blogsky.com › post-92 › دانلود-رایگان-کتاب-جامعه-شناسی-ش...دانلود رایگان کتاب جامعه شناسی شهری:دک
محمود نامی دوباره دنیا رو تکون داد.
بهترین رمان اجتماعی انسان گرایی به دو زبان فارسی و انگلیسی دنیا اختصاص داده شد به آقای محمود نامی.
محمود نامی در سال 18-2017 بهترین رمان عاشقانه دنیا رو به خودش اختصاص داده بود که داور ها همه مبحوط رمان او شده بودند.
و امسال هم داور ها رو بد جور به گریه انداخت .
او داستان زندگی خودش رو و کمی از تخیلاتش رو به رمانش افزود و به دو زبان فارسی و انگلیسی تحویل داد .
تا به حال کتاب (زندگی نه قشنگ نه بد) 322,069,000 تومان به فروش
ز هیاهوی مستطیل سبز تا آرامش امروز



کریمی: به فوتبال بر نمی‌گردم، هیچ وقت!


محمود کریمی
ستاره سابق سپاهان در گفتگویی از دوران حضورش در مستطیل سبز و این موضوع
می گوید که چرا هیچ علاقه ای برای بازگشت به فوتبال ندارد.




جاه طلب نبود اما تا
دلتان بخواهد صداقت دارد. محمود کریمی جاه طلب نبود و در سال های اوجش از
فدراسیون فوتبال درخواست کرد او
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
کاشمر، ترشیز اسپرت / بخش مرکزی ؛ پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد ؛ محمد جعفرنژاد خبرنگار -  همزمان با هفتم ربیع الاول، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام حسن عسگری(ع) در مسجد صاحب الزمانی عج روستای قوژد برگزار شد.
ادامه مطلب
 کتاب جامعه شناسی شهری شارع پور
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nanofile.ir › downloads › tag › خرید-کتاب-جامعه-شناسی-شهری-اثر-مح...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور - دانلود ...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور رایگان. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. دانلود کتاب جامعه ...forfile3.blogsky.com › post-92 › دانلود-رایگان-کتاب-جامعه-شناسی-ش...دانلود رایگان کتاب جامعه شناسی شهری:دکتر محمود شا
 کتاب جامعه شناسی شهری شارع پور
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nanofile.ir › downloads › tag › خرید-کتاب-جامعه-شناسی-شهری-اثر-مح...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور - دانلود ...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور رایگان. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. دانلود کتاب جامعه ...forfile3.blogsky.com › post-92 › دانلود-رایگان-کتاب-جامعه-شناسی-ش...دانلود رایگان کتاب جامعه شناسی شهری:دکتر محمود شا
دانلود کتاب جامعه شناسی شهری شارع پور pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nanofile.ir › downloads › tag › خرید-کتاب-جامعه-شناسی-شهری-اثر-مح...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور - دانلود ...خرید کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور رایگان. کتاب جامعه شناسی شهری اثر محمود شارع پور. دانلود کتاب جامعه ...forfile3.blogsky.com › post-92 › دانلود-رایگان-کتاب-جامعه-شناسی-ش...دانلود رایگان کتاب جامعه شناسی شهری:دکتر مح
 کتاب زیبای تنها محمود طلوعی pdf    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان کتاب زیبای تنها محمود طلوعی pdf | mae | 7657mae.manstar.ir › mae › htmlدانلود رایگان کتاب زیبای تنها محمود طلوعی pdf. معرفی کتاب:(زیبای تنها) ثریاا، زنی که روزگاری یگانه ااز محبوبترین و مشهورترین زنان جهان به آامار می آامد و عکس هاا ...
دانلود رایگان کتاب زیبای تنها محمود طلوعی pdf | sibfilesibfile.totiafile.ir › sibfile › htmlدانلود رایگان کتاب ز
 کتاب زیبای تنها محمود طلوعی pdf    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان کتاب زیبای تنها محمود طلوعی pdf | mae | 7657mae.manstar.ir › mae › htmlدانلود رایگان کتاب زیبای تنها محمود طلوعی pdf. معرفی کتاب:(زیبای تنها) ثریاا، زنی که روزگاری یگانه ااز محبوبترین و مشهورترین زنان جهان به آامار می آامد و عکس هاا ...
دانلود رایگان کتاب زیبای تنها محمود طلوعی pdf | sibfilesibfile.totiafile.ir › sibfile › htmlدانلود رایگان کتاب ز
سلامخدمت شما بیننده محترم عرض میکنم که در فوتبال نرم افزارهای زیادی وجود دارد از جمله نرم افزارهای آنالیز ، مدیریت باشگاه و مدارس فوتبال، جمع آوری اطلاعات و ... نمونه های زیادی که هرکدام بر حسب ایده و تنوع های خاصی با اهداف کاربردی تهیه و طراحی شده است.
ادامه مطلب
دانلود رایگان کتاب زیبای تنها محمود طلوعی pdf    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان کتاب زیبای تنها محمود طلوعی pdf | mae | 7657mae.manstar.ir › mae › htmlدانلود رایگان کتاب زیبای تنها محمود طلوعی pdf. معرفی کتاب:(زیبای تنها) ثریاا، زنی که روزگاری یگانه ااز محبوبترین و مشهورترین زنان جهان به آامار می آامد و عکس هاا ...
دانلود رایگان کتاب زیبای تنها محمود طلوعی pdf | sibfilesibfile.totiafile.ir › sibfile › htmlدانلود رای
محمود نامی در صخره نوردی شهرستان قاینات .
او در دوران 15 سالگی صخره نوردی را شروع کرد .
او هرگز در مسابقات شرکت نکرده است و میگوید هرگز هم شرکت نمیکند. او در این کار خیلی حرفه ای میباشد و صخره نوردی را برای تفریح کار میکند نه برای مسابقه.
یکی از صعود های فنی محمود نامی در کردستان کوه (یوسف سیاه) که یک ساعت و چهل دقیقه زمان برد :
محمود نامی صخره نوردی را از سید ابوطالب براتی در شهرستان قاین آموخت.
او عضو باشگاه فرهنگی ورزشی بزرگمهر قاین هم هست هر هف
مشهد- ایرنا- ۱۶ روستای بخش مرکزی کاشمر به متراژ ۱۳۱ هزار متر مربع و با صرف مبلغ ۷۰ میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت آسفالت شد.
بخشدار مرکزی کاشمر روز سه شنبه در مراسم افتتاح این طرح ها که به صورت نمادین در روستای فرح آباد انجام شد افزود: اجرای ۱۳۱ هزار متر مربع آسفالت در معابر روستایی در بازه زمانی ۱۰۵ روز افتخاری در دولت تدبیر و امید در شهرستان است.سعید چیتی گفت: با اجرای این طرح، معابر چهار روستای نای، فرشه، اسحاق آباد و تل آباد بع
محمود نامی راهی بیمارستان شهدا در خراسان جنوبی . شهرستان قاین شد .
محمود نامی بخاطر شوک عصبی که در خیابان چند روز گذشته به او وارد شده بود راهی بیمارستان شد .
 و زیر نظر یکی از بهترین دکتر های متخصص قلب و عروق ( دکتر امیر بلوچ زاده) قرار گرفت.
به محض اینکه فدراسیون تیم ملی متوجه این خبر شد تمام هزینه های بیمارستان را تقبل کرد و پذیرفت.
دکتر امیر بلوچ زاده گفت : محمود نامی الان از قبل هم بهتره و می‌تونه به مسابقات ادامه بده.
معرفی انجمن پیش بینی ورزشی با مطالب ارسالی کاربران و تیپستر های اغلب موفق در شرط بندی فوتبال و ارسال فرم های روزانه با آنالیز و پیشگویی نتایج فوتبال در انواع رشته های ورزشی به همراه معرفی بهترین ها و سایت های معتبر ایران و جهان
 
به گزارش وبلاگ کاشمر به نقل از ورزش سه: در اهمیت پست گلری، اشاره به یکی از آخرین دیدارهایی که در سطح فوتبال دنیا برگزار شد، کفایت می کند؛ جایی که اتلتیکومادرید طی دو بازی رفت و برگشت موفق به حذف لیورپول مدافع عنوان قهرمانی مسابقات شد و این اتفاق تلخ برای قرمزهای آنفیلدی در شرایطی رخ داد که  آدرین در غیاب گلر مطمئن لیورپولی ها آلیسون بکر بازی می کرد و نمایش بهتری از کاریوس در فینال سال 2018 لیگ قهرمانان اروپا نداشت تا دو جام به راحتی از دست شاگ
دانلود مداحی محمود کریمی با کیفیت عالیمجموعه بآهنگ های محمود کریمی با بهترین کیفیت.
محمود کریمی۲:
ببار ای بارون
 
DOWNLOAD
 آهنگ های مداحی برای ماشین:
 
 
نوحه محمود کریمی۲:
 
DOWNLOAD
مداحی محمود کریمی۳:
​​​​​ 
DOWNLOAD
 
مداحی محمود کریمی ۴:
 
DOWNLOAD
محمود کریمی ۵:
 
به گزارش همشهری آنلاین، حیدر بهاروند سرپرستفدراسیون فوتبال درباره اینکه نامش در سیاهه چند کاندیدای اربابی فدراسیون فوتبال انگیزه مباشر رئیسی دوم و بزرگواری اداره لیگ وجود دارد عنوان کرد: قبل از هر چیز از محبت و ابراز لطف طولانی دوستانی که به من لطف داشته اند کمال سپاس را دارم. امیدوارم انتخابات نواخت برگزار شود و در نهایت فوتبال سرزمین بوسیله سطر خود ادامه دهد. بهاروند افزود: با این حیات انگیزه استحضار افکار اشتراکی جاه می کنم بخاطر درگا
برپایی ۲۰ کانون به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی
به سیل‌زدگان، از تامین کمک نقدی و غیر نقدی  توسط این پایگاه‌ها در مساجد روستایی بخش مرکزی کاشمر  







ادامه مطلب
داوودی گفت: علاوه بر پویش های مردمی متفاوتی که در راستای مقابله با ویروس کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد کاشمر در کنار مسئولان انجام می شود، روزانه هزار عدد ماسک هم در کانون ذاکرین چهارده معصوم تولید می شود.
ادامه مطلب
اکنون در فوتبال نرم افزارهای زیادی وجود دارد از جمله نرم افزارهای آنالیز ، مدیریت باشگاه و مدارس فوتبال، جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات و غیره که نمونه های زیادی از هرکدام با توجه به نوع کاربرد،ایده و ابزارهای آنها با اهداف کاربردی متفاوت تهیه و طراحی شده اند.
ادامه مطلب
ای کسانی که خواب هستین یا محل کار یا هرچی ...
بلند شید. زندگی دقیقا همین لحظه تو شبکه ورزش و برنامه فوتبال ۱۲۰ در جریانه.
درسته فوتبال پرسپولسیس و استقلال تو هفته قبل اینقدر حال بهم زن بود که دقیقا ما رو به یاد حرف آدم هایی میندازه که میگن :  خوب که چی. فوتبال چیه . ی توپ هست ۲۴ نفر دنبالش میدون . خوب به همشون ی توپ بدین!!
اما توی بلاد کفر و لیگ قهرمانان دقیقا زندگی درجریانه و فلسفه فوتبال رو با پوست و گوشتت حس میکنی.
فوتبال یعنی زندگی و عشق
یعنی نوشت
بازیکنان :
۱) پیراهن ورزشی 
۲) شورت ورزشی 
۳) ساق بند 
۴) جوراب مخصوص فوتبال 
۵) کفش مناسب فوتبال (استوک دار)
 
 
دروازه بان ها :
۱)پیراهن دروازه بانی 
۲) شورت ورزشی دروازه بانی 
۳) ساق بند 
۴) جوراب مخصوص فوتبال 
۵) کفش مناسب فوتبال (استوک)
۶) دستکش
 
 
 
 
البته بعضی ها هم برای محافظت از خود از کلاه ایمنی برای جلوگیری از ضربه به صورت استفاده می‌کنند 
 
برای دانلود لینک های زیر را کلیک کنید
دانلود نوحه و مداحی جدید محرم 98
دانلود مداحی های محمود کریمی 98
 
 
بیوگرافی مداح:
محمود کریمی (متولد ۱۳۴۷ در محله نظام آباد تهران)، از مداحان ایرانی است که مجری برنامه‌های متعدد عزاداری در بیت رهبری ایران بوده است.
پدر محمود کریمی در سال ۱۳۶۱ در جنگ ایران و عراق و در عملیات فتح‌المبین مفقودالاثر شد و برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه کشته شد.
کریمی سه برادر دیگر دارد. وی در سال ۱۳۷۰ ازدواج
بازگشت محمود نامی همراه بازیکنان تیم پرسپولیس تهران.
اتفاقی جالب در کشور قطر که همه را دیوانه کرد.
محمود نامی سال نود و هفت اواخر دی ماه در کشور قطر بازی های تدارکاتی آسیایی تنها نماینده جوان های ایران در آنجا در هتل محمد بن خلیفه اقامت داشت.
تیم پرسپولیس ایران در همان روز در قطر بازی های آسیایی در همان هتل حضور داشتن.
روز برگشت محمود نامی در فرودگاه مهر آباد تهران در یک مصاحبه خبری که عکس های او با بازیکنان پرسپولیس جنجال بپا کرده بود گفت :
م
 
 
فوتبال آلمان
تیم ملی فوتبال آلمان (به آلمانی: Die deutsche Fußballnationalmannschaft) تیم فوتبالی است که از سال ۱۹۰۸، نمایندهٔ کشور آلمان در مسابقات بین‌المللی است. این تیم تحت کنترل فدراسیون فوتبال آلمان (Deutscher Fußball-Bund) است که در سال ۱۹۰۰ تأسیس شده‌است. در سال ۱۹۴۹، آلمان به دو تیم آلمان غربی و آلمان شرقی تقسیم شد که هر دو توسط فیفا به رسمیت شناخته شدند تا سال ۱۹۹۰ که دوباره با هم متحد شدند. رکوردهای این دو تیم، با هم ادغام شده‌است.

ادامه مطلب
;ldji
کمیته فوتسال  کاشمر
با سلام احترام خدمت تمام پیشکسوتان و جوانان ورزشکار کاشمر
در سال ٩٧ که وارد مجموعه هیات فوتبال شدم، با توجه به اینکه تمام مشکلات تیم داران را  به خاطر فعالیت در استان لمس کرده بودم، با هدف گذاری کار خودم را شروع کردم.
ادامه مطلب
پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سیمای سراسری
فوتبال حل چدن اصفهان تراکتورسازی تبریز هفته 27 لیگ عالی فوتبال کشور رشت آهن خوزستان فوتبال یکدوم اول موجود حل چدن اصفهان. صاحب باشگاه تراکتورسازی بود هواداران در ورزش مقابل ذوب آهن را مجانی اعلام.
ادامه مطلب
بودجه بخش فوتبال راخرج بخش امنیت دفاعی کنیم.به این نتیجه رسیدن تفکریک کشورجنگ زده درنوع اول هست.بودجه بخش فوتبال وسرگرمی راخرج گازرسانی به مناطق مختلف میکنیم.این هم نوع دیگرخرج کردن پول صادرات گازدرشرایط تحریم درکشورجنگ زده هست.
بودجه کالای اساسی هم دردل بودجه فوتبال برای ملت جنگ زده هست.چون بدون فوتبال کشورجنگ زده ونیروهای مسلح آن وامنیت آن به خطرنمیافتد.
درواقع اگرفرض شودفوتبال چیزمضخرفی هست یک کشوردرگیرمشکلات تحریمی وامنیتی وزیرسا
یک مدیر خوب باید بتواند قدرت بالایی در کنترل کردن کارها داشته باشد و در سازماندهی و رهبری، کارآمد و حرفه ای عمل کند. در این راه شهامت اولین خصیصه ای است که به یک مدیر توانا کمک خواهد کرد. شهامتی که باعث می شود او با واقعیت ها، منطقی برخورد کرده و انتقاد ها را پلی برای پیروزی سازد. زیرا اولین ویژگی شهامت، داشتن نیروی اراده برای شروع کار است، بدون اینکه هیچ ضمانتی برای موفقیت وجود داشته باشد. وهمچنین دومین ویژگی شهامت، توانایی ادامه کار است بدو
تحقیق آموزش فوتبال
دانلود تحقیق آموزش فوتبال، در قالب فایل Word و در 51 صفحه. فوتبال، جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است . اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذراندن اوقات فراغت خود ، به این بازی روی می آورند و یا دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشاگر بازی فوتبال می شوند ...
فوتبال اسپانیا
محبوب ترین ورزش در اسپانیا بدون تردید فوتبال است و بعد از آن بسکتبال و تنیس قرار دارند.  فوتبال یک اشتیاق گسترده و بی مثال در بین مردم اسپانیا است.  فوتبال در اسپانیا به قدری محبوبیت دارد که عمده جوانان این کشور را به سمت خود سوق داده است و حتی فوتبال اسپانیا بین مرد و زن رواج زیادی دارد.
فوتبال اسپنیا در ابتدا به صورت منطقه ای به صورت حرفه ای شروع به کار کرد و مهم ترین تیم های فوتبال منطقه ای اسپانیاعبارت بودند از تیم های فوت
پس از اعلام راه اندازی وبسایت شخصی «استاد محمود مهرمحمدی» همزمان با مراسم نکوداشت ایشان در 13 مهر 1397، اکنون با تکمیل بارگذاری محتوا، این سایت به طور کامل فعال شده است. علاقمندان می توانند از طریق لینک زیر به وبسایت استاد دسترسی داشته باشند.
استاد محمود مهرمحمدی
پس از اعلام راه اندازی وبسایت شخصی «استاد محمود مهرمحمدی» همزمان با مراسم نکوداشت ایشان در 13 بهمن 1397، اکنون با تکمیل بارگذاری محتوا، این سایت به طور کامل فعال شده است. علاقمندان می توانند از طریق لینک زیر به وبسایت استاد دسترسی داشته باشند.
استاد محمود مهرمحمدی
دانلود مداحی های محرم 98 - نوحه جدید 98
 
 
برای دانلود لینک های زیر را کلیک کنید
دانلود نوحه و مداحی جدید محرم 98
دانلود مداحی های محمود کریمی 98
 
 
بیوگرافی مداح:
محمود کریمی (متولد ۱۳۴۷ در محله نظام آباد تهران)، از مداحان ایرانی است که مجری برنامه‌های متعدد عزاداری در بیت رهبری ایران بوده است.
پدر محمود کریمی در سال ۱۳۶۱ در جنگ ایران و عراق و در عملیات فتح‌المبین مفقودالاثر شد و برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه کشته شد.
کریمی سه
دانلود مداحی های شب سوم محرم 98 + لینک دانلود
 
 
برای دانلود لینک های زیر را کلیک کنید
دانلود نوحه و مداحی جدید محرم 98
دانلود مداحی های محمود کریمی 98
 
 
بیوگرافی مداح:
محمود کریمی (متولد ۱۳۴۷ در محله نظام آباد تهران)، از مداحان ایرانی است که مجری برنامه‌های متعدد عزاداری در بیت رهبری ایران بوده است.
پدر محمود کریمی در سال ۱۳۶۱ در جنگ ایران و عراق و در عملیات فتح‌المبین مفقودالاثر شد و برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه کشته شد.
کر
دانلود مداحی های شب اول محرم 98 + لینک دانلود
 
 
برای دانلود لینک های زیر را کلیک کنید
دانلود نوحه و مداحی جدید محرم 98
دانلود مداحی های محمود کریمی 98
 
 
بیوگرافی مداح:
محمود کریمی (متولد ۱۳۴۷ در محله نظام آباد تهران)، از مداحان ایرانی است که مجری برنامه‌های متعدد عزاداری در بیت رهبری ایران بوده است.
پدر محمود کریمی در سال ۱۳۶۱ در جنگ ایران و عراق و در عملیات فتح‌المبین مفقودالاثر شد و برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه کشته شد.
کر
دانلود مداحی های شب دوم محرم 98 + لینک دانلود
 
 
برای دانلود لینک های زیر را کلیک کنید
دانلود نوحه و مداحی جدید محرم 98
دانلود مداحی های محمود کریمی 98
 
 
بیوگرافی مداح:
محمود کریمی (متولد ۱۳۴۷ در محله نظام آباد تهران)، از مداحان ایرانی است که مجری برنامه‌های متعدد عزاداری در بیت رهبری ایران بوده است.
پدر محمود کریمی در سال ۱۳۶۱ در جنگ ایران و عراق و در عملیات فتح‌المبین مفقودالاثر شد و برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه کشته شد.
کر
نوحه جدید سال 98  مداحی جدید سال 98 + لینک دانلود
 
 
برای دانلود لینک های زیر را کلیک کنید
دانلود نوحه و مداحی جدید محرم 98
دانلود مداحی های محمود کریمی 98
 
 
بیوگرافی مداح:
محمود کریمی (متولد ۱۳۴۷ در محله نظام آباد تهران)، از مداحان ایرانی است که مجری برنامه‌های متعدد عزاداری در بیت رهبری ایران بوده است.
پدر محمود کریمی در سال ۱۳۶۱ در جنگ ایران و عراق و در عملیات فتح‌المبین مفقودالاثر شد و برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه کشته شد.
دانلود نوحه جدید سال 98 + با لینک مستقیم
 
 
برای دانلود لینک های زیر را کلیک کنید
دانلود نوحه و مداحی جدید محرم 98
دانلود مداحی های محمود کریمی 98
 
 
بیوگرافی مداح:
محمود کریمی (متولد ۱۳۴۷ در محله نظام آباد تهران)، از مداحان ایرانی است که مجری برنامه‌های متعدد عزاداری در بیت رهبری ایران بوده است.
پدر محمود کریمی در سال ۱۳۶۱ در جنگ ایران و عراق و در عملیات فتح‌المبین مفقودالاثر شد و برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه کشته شد.
کریمی س
دانلود نوحه محرم 98 با لینک مستقیم
 
 
برای دانلود لینک های زیر را کلیک کنید
دانلود نوحه و مداحی جدید محرم 98
دانلود مداحی های محمود کریمی 98
 
 
بیوگرافی مداح:
محمود کریمی (متولد ۱۳۴۷ در محله نظام آباد تهران)، از مداحان ایرانی است که مجری برنامه‌های متعدد عزاداری در بیت رهبری ایران بوده است.
پدر محمود کریمی در سال ۱۳۶۱ در جنگ ایران و عراق و در عملیات فتح‌المبین مفقودالاثر شد و برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه کشته شد.
کریمی سه برا
محمود نامی در سال 1377 در شهرمسگو روسیه بدنیا آمد.                                                             او دوران ابتدایی خود را در روسیه گذراند .                                                                                     در هشت سالگی به ایران آمد و تحصیلات راهنمایی و دبیرستان خود را در ایران گذراند . بعد از دبیرستان به راحتی 4 زبان زنده دنیا را آموخت او آنقدر زرنگ بود که اگر سه بار چیزی را گوش میداد یا میخواند براح
پریشب رفتم آرایشگاه پیش محمود ، 3 تا از جوانان غیورِ همسایه هم توی مغازه بودن و با هم می گفتن و می خندیدن ، دورادور هم رو می شناختیم ولی من صحبت نمی کردم و فقط روی صندلی نشسته بودم و محمود هم مشغول اصلاح موهام بود . بیشتر حکم شنونده داشتیم و حرف اون سه عزیز رو می شنیدیم و گهگاهی هم می خندیدیم . حقیقتش با شنیدن بعضی حرف ها زمینه قضاوتی برام به وجود اومد و لحظه ای احساس منفی نسبت بهشون پیدا کردم تا این که هر 3 اون عزیزان گفتن بریم تو شهر دوری بزنیم ک
دراگان اسکوچیچ در نخستین نشست خبری خود به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد چگونگی حضورش در تیم ملی، اهداف خود در این تیم و آینده‌اش روی مهمترین نیمکت فوتبال ایران مواردی را بیان کرد
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین نشست خبری رسمی خود در این سمت اظهار داشت: پیش از هر چیز روز مادر را تبریک می‌گویم. بدون وجود مادران هیچ‌کدام از ما نبودیم. ابتدا می‌خواهم درباره تیم ملی، برنامه‌های آن و آماده‌سازی تیم بگویم. د
 
فوتبال در انگلیس قصه‌‌ای جادویی دارد. برای بیش از یک قرن است که شنبه‌ها روز فوتبال است. در ابتدای قرن بیستم شنبه‌ها روزی شد که انگلیسی‌ها، دشواری‌های روزمره، هوای ابری و مرارت زندگی با درآمد‌های ناچیز را فراموش می‌کردند و روی سکوها، کسالت روزگار را به فراموشی می‌سپردند. اما این فقط مختص طبقه کارگر بود، طبقه متوسط و پر درآمد به تنیس و اسب‌دوانی گرایش داشت. در آن سالها مثل امروز فوتبال پرطرفدارترین ورزش انگلستان نبود طوری که تا مدت‌
دانلود آهنگ جدید محمود تمیزی به نام دلپوش
متن آهنگ جدید دلپوش - محمود تمیزی
Скачать новую песнюMahmoud Tamizi Delpoosh
Текст песни Delpoosh Mahmoud Tamizi
آهای بذار بپوشمت مثل لباس مهمونیЭй, позволь мне надеть тебя как вечернее платье
تور سپیدی دست باد یا مثل رخت زندونیБелая сетка или как тюремная кровать
انگشتای کشیدتو کش بده تا آخر من

ادامه مطلب
دانلود نوحه های کریمی محرم 98 با لینک مستقیم
 
 
برای دانلود لینک های زیر را کلیک کنید
دانلود نوحه و مداحی جدید محرم 98
دانلود مداحی های محمود کریمی 98
 
 
بیوگرافی مداح:
محمود کریمی (متولد ۱۳۴۷ در محله نظام آباد تهران)، از مداحان ایرانی است که مجری برنامه‌های متعدد عزاداری در بیت رهبری ایران بوده است.
پدر محمود کریمی در سال ۱۳۶۱ در جنگ ایران و عراق و در عملیات فتح‌المبین مفقودالاثر شد و برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه کشته شد.
کر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها