نتایج جستجو برای عبارت :

آموزش Lynda Adobe Muse Tutorial Series

نرم افزار Muse یکی از محصولات شرکت ادوبی در زمینه طراحی وب سایت است. ادوبی ادعا می کند که این نرم افزار که دارای قابلت AIR نیز است، می تواند به هر کاربری کمک کند تا بدون نیاز به نوشتن یک خط کد، به طراحی و انتشار وب سایت های html بپردازد. در واقع این نرم افزار به صورت کاملاً کاربر محور بوده و برای طراحی و ساخت صفحات HTML به صورت بصری و بدون نیاز به کدنویسی با جدیدترین استانداردهای دنیای وب منتشر شده است. نرم افزار تمامی امکانات حرفه ای جهت طراحی وب را د
در این آموزش ایلوستریتور به آموزش نصب ایلوستریتور می پردازیم.
آموزش نصب Adobe Illustrator CC 2019
ابتدای کار برای آموزش نصب ایلوستریتور بدین صورت عمل میکنیم که از داخل بسته نرم افزار فایل setup را کلیک می کنیم.
 همانطور که مشاهده میکنید در کادر بایستی زبان نرم افزار و مسیر ذخیره نرم افزار در سیستم خودتان را مشخص کنید. Continue را کلیک میکنیم منتظر می شویم تا نصب نرم افزار آماده شود.
بعد از آن نصب نرم افزار انجام می شود.
آموزش نصب ایلوستریتور  Adobe Illustrator در ور
آموزش فعال سازی زبان فارسی در Adobe Photoshop 
یکی از نرم افزارهای بسیار مشهور و معروف طراحی از شرکت ادوبی Adobe ، ادوبی فتوشاپ Adobe Photoshop است که اخیرا ورژن 2018 آن منتشر شده اما ممکن است با مشکل پشتیبانی از فونت فارسی روبرو شوید که با تغییر برخی از تنظیمات از داخل خود نرم افزار می توانید به این مشکل غلبه کنید.
ادامه مطلب
خرید اکانت ماز
خرید اکانت moz
آنالیز سایت همیشه مساله ای چالش برانگیز برای بسیاری از مالکان وب سایت ها بوده است. بیشتر آن ها به دنبال روش هایی هستند تا بتوانند آنالیز سایت خود را دقیقا انجام دهند. البته گوگل وب مستر بهترین ابزاری است که به شما کمک می کند تا تحلیل درستی و دقیقی از روند پیشرفت سایت خود داشته باشید اما بعضی اوقات شما به دنبال ابزاری هستید که در یک ویژگی خاصی، اطلاعات دقیق تری را نیز به دست بیاورید.
دانستن روند حرکت سایت به شما در
فرشته‌های سیاه گفتند: «عذاب‌تان تمام شده‌. آن‌جا بهشت است. از پله‌ها بالا بروید و در بزنید.»
حرکت کردیم به سمت بهشت. آرامِ آرام. کرِخت و بی‌حس بودیم. نه خندان و نه گریان. هزار پله مانده‌بود. خسته شدیم. میانۀ راه، روی پله‌های بهشت خوابمان برد.
بیدار که شدم، روی زمین بودم. در آغوش زنی ناآشنا که داشت گریه می‌کرد.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزر
شما خیلی راحت می توانید گیتار را بنوازید و بخوانید. برای این کار باید یک منبع با کیفیت با یک آموزش عالی پیدا کنید که  بدون معلم گیتار را خیلی خوب یاد بگیرید.
در وبسایت سعیدمارکت شما می توانید پکیج آموزش گیتار  را دریافت نمایید.
آموزش دسترسی به فایل
شما به راحتی می توانید مستقیما وارد وبسایت سعیدمارکت شوید و از قسمت محصولات بر روی آموزش گیتار کلیک کنید و یا بر روی آموزش گیتار از صفر کلیک کرده تا مستقیما به صفحه مورد نظر هدایت شوید.
سلام مجدد دوستان ، قصد دارم دسته ی آموزش فتوشاپ را فعال تر از قبل کنم. آموزش های مختلفی برای شما در نظر گرفتم که طی زمان کم کم واستون می سازم و آپلود می کنم . آموزش های مثل آموزش های مقدمات و معرفی ابزارهای فتوشاپ به طور دقیق ،  رتوش ( ریتاچ ) عکس های پرتره ، آموزش های سه بعدی در فتوشاپ ، حتی می خوام بهتون یاد بدم چطور تصاویر متحرک ایجاد کنید .
شما دیگه چه چیزی هست که دوست داشته باشید از این نرم افزار خفن یاد بگیرید ؟ 
فتوشاپ یا adobe photoshop معروف تری
با عرض سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز.
در این پست باز هم بنا به درخواست چند تن از کاربران یک مجموعه نسبتا کامل آموزش نرم‌افزار Adobe Illustrator برای دانلود قرار می‌گیرد که امیدوارم مورد پسند دوستان باشد.
:.: آموزش ایلوستریتور :.:
.: کیفیت 720p :.
Adobe Illustrator CC یکی دیگر از محصولات شرکت مشهور Adobe است. توسط این نرم‌افزار کاربران قادر خواهند بود تا به طراحی بُرداری بر روی تصاویر، فایل‌های تصویری، انیمیشن‌های فلش و سایر منابع چند رسانه‌ای بپردازند. در ای
یکی از آسان ترین و بهترین نرم افزار ها برای ساخت بازی دو بعدی نرم افزار گیم میکر استودیو می باشد. این نرم افزار قابلیت های زیادی از جمله کدنویسی با GML ساخت بازی با DnD و قابلیت مدیریت فیزیک با Box 2D را داراست. در این قسمت فیلم آموزشی برای ساخت یک بازی پلتفرمر به کمک فیزیک در گیم میکر استودیو که محصولی از Lynda است را برایتان قرار داده ام.
شرکت سازنده : Lynda
رزولیشن : 720p
مدرس : Steven Moser
زبان : انگلیسی
مدت : 2:30
باکس دانلود
در صورت دیدن هر گونه مشکل آن را به ما
سایت های آموزش هک
https://zetatech.ir/
 
https://www.hacking-tutorial.com
سایت خیلی خوبی هستش و آموزش های زیادی راجب کلاینت هکینگ وب هکینگ و... داره
 
https://www.guru99.com/ethical-hacking-tutorials.html
یک سری آموزش های مقدماتی خیلی خوب تو لینک بالا هست
 
 
https://ultrasec.org
زبان سایت بالا فارسی هستش آموزش های خوبی راجب هک داره. مباحث کلاینت هکینگ اندروید هکینگ هک آیفون و... پوشش مسده میتونید سوالاتتون هم بپرسید به خوبی جواب میدن
ادامه مطلب
به عنوان دومین قدم در مسیر یادگیری طراحی وب، هر شخصی باید بعد از یادگیری HTML، چیزی با عنوان CSS را یاد بگیرد . اگر ما HTML را به عنوان اسکلت یک وبسایت در نظر بگیریم، قطعا میتوان CSS را به عنوان ظاهر سازنده این اسکلت در نظر گرفت. شما برای مشاهده این دوره نیاز به هیچ پیش نیاز خاصی به غیر HTML ندارید. اگر HTML را هنوز یاد نگرفتید میتوانید از طریق دوره آموزش HTML از وبسایت راکت ابتدا HTML را فرابگیرید و در قدم بعدی شروع به دیدن این دوره کنید.
 
لینک دامه آموزش.....
زل  می‌زنی به شاخۀ
خشک درخت‌ها

از پشت شیشه‌های قطاری که رفتنی‌ست

فرقی نمی‌کند به کجا؟ کی؟ چرا؟ چطور؟

فرقی نمی‌کند که جهانت بزرگ نیست


 

یک روز عصر، مثلِ همین روز‌های سرد

با اتّفاقِ مسخره‌ای آشنا شدیم

خمپاره‌های توی سرم تیر می‌کشند

سربازها یکی یکی از هم.../ جدا شدیم


 

یعنی تفاله‌های پس از جنگ ما شدیم

باید قبول کرد سیاست‌مدارها...

چاقو برید هر چه به دستش رسیده بود

[تصویرِ تار، تونل و سوتِ قطارها]


 

هر روز حالم از خودم، از زند
فونت ها تایپوگرافی اسم را مطابقت دهید
بیاموزید که چگونه یک متن متن را در Adobe Illustrator ایجاد کنید. این آموزش به شما نشان می دهد که چگونه سکته های ساده ، تکنیک های اصلی حالت ترکیبی و انواع جلوه های Transform را ایجاد کنید تا این نگاه چشمگیر به حروف خود ایجاد کنید. 50 آموزش برتر تایپوگرافی
48- در Illustrator یک درپوش قطره تزئینی ایجاد کنیدفونت ها را مطابقت دهید
این آموزش شما را با روند ایجاد نامه تزئینی در Adobe Illustrator با طیف وسیعی از تزیینات بردار طی می کند. سپس ت
سلام ، تیم ما قصد تولید و انتشار رایگان آموزش های ایلوستریتور به صورت ویدئویی و به زبان فارسی دارد .
اگر با نرم افزار ایلوستریتور آشنا هستید می دانید که برترین طرح های گرافیکی وب با این نرم افزار قدرتمند تولید می شود.
با توجه به ویژگی طراحی برداری تصاویر با کیفیت در ابعاد مختلف در این نرم افزار تولید می شود .
 
نرم افزار آدوبی ایلوستریور تولید شرکت آدوبی ، تولید کننده ی نرم افزار فتوشاپ است. 
این روزها اگر قصد داشته باشید از طراحی گرافیک کسب د
لپ تاپ MSI WS Series WS65 8SK-476 Mobile Workstation با ساختار سخت افزاری قوی با استفاده از جدیدترین پردازنده اینتل و پردازنده گرافیک حرفه ای و همچنین مقدار رم کافی جهت اجرای انواع نرم افزارهای تخصصی که نیاز به پردازش سریع و دقیق داده های حجیم دارند طراحی و تولید شده است.
ادامه مطلب
 
Adobe Photoshop CC 2020 v21.1.2.136 Win/Mac + Portable فتوشاپ
دانلود فتوشاپ 2020 (دانلود Adobe Photoshop 2020)
فتوشاپ 2020 - آموزش نصب فتوشاپ
Adobe Photoshop CC
 نرم افزاری گرافیکی جهت ایجاد ، ترکیب ، ویرایش ، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم
پس از نصب       Adobe Dreamweaver     CS 5 ME  و یا Adobe Flash  
برای کرک کردن آن ، پس از اجرای برنامه کرک اگر پیغام عدم حذف فایل را داد یا پیغام Access Denied باید UAC  ویندوز 
Start     ------->   UAC 
اجرا نمود و زبانه را بر روی Never notify  قرار داد سپس سیستم را ریست نمود حال دوباره کرک را اجرا می کنیم تا پیغام Done  بدهد.
یکی از مواردی که می‌توان پیشرفت هوش مصنوعی را در آن دید، خلاقیت‌هایی‌ست که معمولا از کامپیوتر و ماشین انتظار نداریم. پیش از این در پست «گیت‌های منطقی که هنرمند هستند» به موضوع خلاقیت‌های هنری که توسط یادگیری ماشین امکان‌پذیر می‌شود پرداخته بودیم، این مقاله مربوط به استفاده از یادگیری ماشین در فرآیند داستان نویسی است. فعالیتی که پیچیده بوده و با خلاقانه و غیرقابل پیشبینی بودن، مسئله سختی برای یک سیستم کامپیوتری محسوب می‌شود. این مقا
سلام!
آموزش امروز بسیار آسونه و خیلی سریع درست میشه. یه پیراهن اوریگامی آستین کوتاه ساده و شیک! برای درست کردنش فقط به یه کاغذ مستطیلی نیاز دارید! میتونید قبل از اینکه آستین رو به یقه ببرید و تا کنید، متن تبریک روز پدر / مرد رو بنویسید و از این آموزش برای تبریک این روز به عزیزاتون استفاده کنید.
همچنین این آموزش خیلی راحته و کودکا هم می‌تونن انجامش بدن!
فیلم آموزش اوریگامی پیراهن در آدرس: http://aparat.com/v/6QblF
Big Hero 6 S02 1080p BluRay,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن سریالی ۶ ابرقهرمان فصل دوم,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Big Hero 6 The Series 2019,دانلود زیرنویس فارسی Big Hero 6 The Series 2019,فصل دوم 6 ابر قهرمان با زیرنویس فارسی,فصل دوم انیمیشن 6 ابرقهرمان,فصل دوم سریال Big Hero 6 The Series 2019,فصل دوم کارتون 6 ابر قهرمان,کارتون 6 ابرقهرمان,کارتون سریالی ۶ ابرقهرمان ۲۰۱۹,
ادامه مطلب
Shape Logo Opener - Teja 20294500 Videohive - Free Download After Effects Templates
After Effects Version CC 2014 | No plugins | 1920x1080 | 53 Mb
Shape Logo Opener – Teja is a clean After Effects template with a stylish and elegant logo animation. Just import the logo replace the text, change the colors, and render your youtube intro is ready. It requires adobe after effects software to customize this template. We have included step by step video tutorial for easy customization .

PROJECT FEATURES:
Full HD (1920×1080) 30 fps 
No plugins required 
After Effects cc 2014 or above 
Video tutorial included 
Easily change colours 
Fast render 
Music is not included
برای مشاهده ویدئو پروژه آماده اینجا کلیک کنید.
ادامه مطلب
Adobe Acrobat Reader
 جدیدترین ورژن برنامه کاربردی و محبوب Adobe Reader برای اندروید.کاربران در این برنامه فقط قابلیت مشاهده فایل های PDF را دارند. ولی امکاناتی مانند چاپ اسناد، برش آن ها، کپی محتویات و بسیاری قابلیت دیگر در این نسخه بهبود پیدا کرده است. یکی از قابلیت های جالب برنامه Adobe Acrobat Reader که نسبت به ورژن قبل بهتر شده, مدیریت اسناد و آپلود و ساخت آن ها در سایت Acrobat است.
ادامه مطلب
آموزش وردپرس
آموزش وردپرس :وردپرس یک سیستم سایت ساز و یک مدیریت محتوای کاملا رایگان و فوق العاده و در عین حال حرفه‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید انواع مختلفی از وبسایت ها اعم از آموزشی، خبری، شرکتی، نمونه کار، مجله ای، شخصی، خبری و فروشگاهی و کلی سایت های متنوع دیگر را ساخت. یعنی خیلی راحت می‌توانید با پرداخت هزینه هاست و دامنه، سایت خود را بسازید فقط لازم است کمی زمان بگذارید و آموزش وردپرس را یاد بگیرید.
ادامه مطلب
آموزش وردپرس
آموزش وردپرس :وردپرس یک سیستم سایت ساز و یک مدیریت محتوای کاملا رایگان و فوق العاده و در عین حال حرفه‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید انواع مختلفی از وبسایت ها اعم از آموزشی، خبری، شرکتی، نمونه کار، مجله ای، شخصی، خبری و فروشگاهی و کلی سایت های متنوع دیگر را ساخت. یعنی خیلی راحت می‌توانید با پرداخت هزینه هاست و دامنه، سایت خود را بسازید فقط لازم است کمی زمان بگذارید و آموزش وردپرس را یاد بگیرید.
ادامه مطلب
آموزش وردپرس
آموزش وردپرس :وردپرس یک سیستم سایت ساز و یک مدیریت محتوای کاملا رایگان و فوق العاده و در عین حال حرفه‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید انواع مختلفی از وبسایت ها اعم از آموزشی، خبری، شرکتی، نمونه کار، مجله ای، شخصی، خبری و فروشگاهی و کلی سایت های متنوع دیگر را ساخت. یعنی خیلی راحت می‌توانید با پرداخت هزینه هاست و دامنه، سایت خود را بسازید فقط لازم است کمی زمان بگذارید و آموزش وردپرس را یاد بگیرید.
ادامه مطلب
Treehouse ارائه دهنده طراحی وب سایت ، گسترش وب و دوره های آموزشی توسعه iOS است. دوره های آموزشی شامل جاوا اسکریپت، وردپرس، SEO، PHP، طراحی تارنما و دوره های بسیار دیگری نیز تعلیم دیتا می شود.چیزی که مایه برتری Treehouse در مقابل دیگر سیستم های آموزشی می شود، ارائه آزمونها و بحران های تعاملی است. بعد از تکمیل هر دوره به شما مدرک ارائه می شود.
بهترین دوره های آنلاین طراحی سایت
3. Lynda.com
Lynda.com یک مرکز تعلیم آنلاین پیشرو برای کمک به افرادی است که مایل به یادگیری
 
این مجموعه شامل 174 جلسه ویدویی است و مدرس این آموزش مقدماتی تا پیشرفته افترافکت ، استاد سعید طوفانی هستند ، این مجموعه بسیار کاربردی است که در آن بسیاری از موضوعات در دسته بندی های مختلف نسبت به کاربردهای بازار کار آموزش داده می شود.
 
لینک دانلود آموزش : لینک
Adobe Photoshop CC نرم افزاری گرافیکی جهت ایجاد ، ترکیب ، ویرایش ، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ نوزدهم آن است که با اسم ادوبی فتوشاپ سی‌ سی شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite است و ب
Simple Titles 21643913 Videohive - Free Download After Effects TemplatesAfter Effects CC 2018, CC 2017, CC 2016, CC 2015, CC 2014, CC, CS6, CS5.5 | No Plugin | 1920x1080 | 1 MbMAIN FEATURES:•  16 Simple Titles and Lower Thirds Pack•  You can use it with Adobe Premiere via “Dynamic Link”•  Controllers:Position,Color,Duration,Size•  Modern and stylish titles for your presentation, promotional video and so on•  Easy to customize and fast render• Adobe After Effects CS5.5 and above•  Works with ANY font• No Plugins Required• Universal Expressions (Works with all languages of After Effects)• Music is not included• PDF Tutorial with images• Resolution – Full HD 1920×1080MUSIC BY rarebeats
برای مشاهده ویدئو پروژه آماده خبری این
Rapunzel's Tangled Adventure S03 1080p,انیمیشن تانگلد سیزن 3,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن گیسو کمند فصل 3,دانلود رایگان کارتون Tangled: The Series Season 3,دانلود زیرنویس فارسی Tangled: The Series Season 3,دانلود سریال گیسو کمند فصل سوم,دانلود سریال گیسوکمند فصل ۳,دوبله فارسی سریال کارتونی گیسوکمند فصل ۳,فصل سوم کارتون راپونزل,فصل سوم گیسو کمند,گیسوکمند,
ادامه مطلب
مایکروسافت از کنترلر جذاب ایکس باکس سری ایکس/ Xbox Series X با قابلیت‌های مانند طراحی ارگونومیک و قابلیت اتصال با USB-C رونمایی کرد.
به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، مایکروسافت به تازگی تمام مشخصات Xbox Series X را اعلام کرده است. این کنسول بازی جدید با یک کارت گرافیک سفارشی 1 ترابایتی NVMe SSD ارائه می‌شود و سرعت بارگیری بازی به میزان قابل توجهی بهبود می‌یابد.
علاوه بر این، این شرکت از کنترلر Xbox Series X خبر داد. طراح ارشد ایکس باکس، رایان ویتاکر، گفت که ک
معرفی نرم افزار ادوبی ایندیزاین  Adobe InDesign
نرم افزار گرافیکی ادوبی ایندیزاین  Adobe InDesign 


ادوبی ایندیزاین یا Adobe InDesign یک نرم افزار نشر رومیزی ساخت شرکت Adobe است. از این برنامه می توان برای طراحی پوستر، آگهی، بروشور، مجله، روزنامه، پایان نامه، کتاب و کتاب الکترونیک استفاده کرد.

ادامه مطلب
کنترل پنل cPanel محبوبترین کنترل پنل برای مدیریت هاست در دنیا میباشد که هم اکنون بیش از 3 میلیون وب سایت را میزبانی میکند.cPanel در واقع نام شرکتی است که کنترل پنل طراحی شده ی خود را به همین نام عرضه کرده است.سی پنل یا cPanel یک کنترل پنل لینوکسی میباشد که بر روی سرورهای تحت سیستم عامل لینوکس نصب میشود تا شما برای مدیریت امکانات خود در هاست ، از یک محیط جذاب گرافیکی بهره مند شوید.
 آموزش ویدیویی: آموزش رایگان cPanel
Come Sleep! O Sleep, the certain knot of peace,
The baiting-place of wit, the balm of woe,
The poor man's wealth, the prisoner's release,
Th' indifferent judge between the high and low.
With shield of proof shield me from out the prease
Of those fierce darts despair at me doth throw:
O make in me those civil wars to cease;
I will good tribute pay, if thou do so.
Take thou of me smooth pillows, sweetest bed,
A chamber deaf to noise and blind to light,
A rosy garland and a weary head:
And if these things, as being thine by right,
Move not thy heavy grace, thou shalt in me,
Livelier than elsewhere, Stella's image see.
آموزش Adobe Captivate تدریس Adobe Captivate با فایلهای آموزشی که توسط خود نرم افزار ساخته شده است




دسته بندی
آموزشی

فرمت فایل
rar

حجم فایل
27424 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
30

تدریس Adobe Captivate با فایلهای آموزشی که توسط خود نرم افزار ساخته شده است
حتما در نرم افزار لاین دیده اید که کسی برای Add کردن دوستی لینکی را در اختیار شما قرار میدهد و شما با کلیک کردن بر روی آن لینک به راحتی میتوان فرد مورد نظر را به لیست دوستان خود اضافه کنید.
 
در ادامه نحوه ساختن این لینک ها را آموزش خواهیم داد.
ادامه مطلب
Adobe Photoshop is a raster graphics editor developed and published by Adobe Inc. for Windows and macOS. It was originally created in 1988 by Thomas and John Knoll. Since then, the software has become the industry standard not only in raster graphics editing, but in digital art as a whole. The software's name has thus become a generic trademark, leading to its usage as a verb (e.g. "to photoshop an image", "photoshopping", and "photoshop contest") although Adobe discourages such use. Photoshop can edit and compose raster images in multiple layers and supports masks, alpha compositing and several color models including RGB, CMYK, CIELAB, spot color, and duotone. Photoshop uses its own PSD and PSB file formats to support these features. In addition to raster graphi
آموزش وردپرس
آموزش وردپرس :وردپرس یک سیستم سایت ساز و یک مدیریت محتوای کاملا رایگان و فوق العاده و در عین حال حرفه‌ای است که با استفاده از آن می‌توانید انواع مختلفی از وبسایت ها اعم از آموزشی، خبری، شرکتی، نمونه کار، مجله ای، شخصی، خبری و فروشگاهی و کلی سایت های متنوع دیگر را ساخت. یعنی خیلی راحت می‌توانید با پرداخت هزینه هاست و دامنه، سایت خود را بسازید فقط لازم است کمی زمان بگذارید و آموزش وردپرس را یاد بگیرید.
ادامه مطلب
Adobe Acrobat Pro DC 2019.010.20098 + Adobe Acrobat XI
Pro 11.0.23 + Portable + Mac مطمئنا به عنوان پرطرفدارترین مبدل و
ویرایشگر فایل PDF پی دی اف شناخته می شود, و دلیل آن هم استفاده از ابزار
های هوشمند ویرایشی است که امکان مدیریت بر اسناد را راحت یکپارچه و طور
کامل میدهد. از امکانات ادوب اکروبات پروفشنال اگر بخواهیم چیزی بگوییم
تنها باید به طرح نمونه هایی از آن بسنده کنیم به عنوان مثال امکان ویرایش
متن و تصاویر فایل های پی دی اف به صورت کاملا حرفه ای, تبدیل فایل های پی
دی اف
اپل با ارائه‌ی جزئیاتی در مورد اپل واچ سری 6 و WatchOS 7 نشان داد که این ساعت هوشمند نسبت به مدل‌های قبلی خود بهبود یافته است.
به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، علیرغم اینکه اپل و سایر کمپانی‌های آی تی از شیوع کرونایروس ضربه بزرگی را متحمل شده‌اند؛ اما هر یک از این کمپانی‌ها سعی می‌کنند به روال عادی خود بازگردند؛ در این راستا اپل جزئیاتی در مورد اپل واچ سری 6 و WatchOS 7 منتشر کرده است که در این مطلب به آن می‌پردازیم.
به نظر می‌رسد که Apple Watch Series
بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره بیت‌ کوین
بیت کوین (Bitcoin) نوعی پول یا ارز در شکل دیجیتالی است که می‌توانید با آن خرید کنید، سفارش‌ آنلاین انجام دهید یا آن را به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید.
احتمالا این روزها در اخبار و رسانه‌ها درباره‌ بیت کوین چیزهایی شنیده باشید و در میان گشت‌وگذارتان در سایت‌‌های مختلف با مطلبی درباره اینکه بیت کوین چیست و یا چطور می‌توانید بیت کوین رایگان به دست بیاورید، برخورد داشته‌اید.
بیت کوین ارز دیج
انسان موحّد خود را نویسه‌ای می‌انگارد که نویسنده‌ی روزگار هر
گونه بخواهد برای تحقق یگانگی‌اش، او را در کنار نویسه‌های دیگر می‌چیند.
انسان یکتاپرست ارزشی جدا از خداوندگارش برای خود قائل نیست همین
باور او را از هرگونه تکبر و خودخواهی و برتری‌جویی دور می‌سازد.
 خداوند رحمان همان‌گونه به
من در پناه بخشایش خود مهر می‌ورزد که به دیگران و ایمان به رحمتگری او مردمان
موحد را از هر برتری‌جویی و تنگ‌نظری بر پیرامونیانش بازمی‌دارد.
 بایسته ا
بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره بیت‌ کوین
بیت کوین (Bitcoin) نوعی پول یا ارز در شکل دیجیتالی است که می‌توانید با آن خرید کنید، سفارش‌ آنلاین انجام دهید یا آن را به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید.
احتمالا این روزها در اخبار و رسانه‌ها درباره‌ بیت کوین چیزهایی شنیده باشید و در میان گشت‌وگذارتان در سایت‌‌های مختلف با مطلبی درباره اینکه بیت کوین چیست و یا چطور می‌توانید بیت کوین رایگان به دست بیاورید، برخورد داشته‌اید.
بیت کوین ارز دیج
آموزش نصب پرینتر در ویندوز 10
 

نحوه نصب پرینتر در ویندوز 10
برای استفاده از پرینترها به منظور چاپ اسناد , مدارک , تصاویر و اشکال گرافیکی در ایتدا باید پرینتر را در لپ تاپ و یا کامپیوتر مورد استفاده نصب و راه اندازی کنید . ما در این نوشتار به شما آموزش میدهیم که چگونه یک پرینتر را در ویندوز نصب کنید . در هنگام خرید دستگاه پرینتر اقلامی به همرا آن عرضه میگردد که در اکثر موارد شامل CD نصب و راه اندازی پرینتر میشود اما در صورتی که CD نصب به همراه پرینت
1. حتما از کلاس Labels استفاده بشه (برای اسامی دیتابیس، جدول و ستون ها و ...)
 
2. اگر بخواهیم سرچ کنیم مثلا کدوم کاربر اسم یا فامیلیش یه چیز خاصی هست میشه از Where توی دستور query استفاده کرد. (برای اطلاعات بیشتر به سایت اندروید مراجعه شود)
 
3. حتما حتما حتما برای دسترسی به دیتابیس توی هر اکتیویتی دیتابیس باید باز بشه. (چند ساعت سر همین رفتم سر کار!)
 
4. هر جا کارمون با Cursor تموم شد باید اونو close کنیم.
 
5. استفاده از سینگل تون هم روش خوبیه برای اینکه توی هر اکت
 
در این ویدیو شما آموزش ماسک گذاری بهتر و سریع تر در 5 ترفند را برای افتر افکت و پریمیر پرو بدون نیاز به پلاگین آموزش می بینید ، این آموزش به صورت ساده کار شده ، برای کسانی که علاقه زیادی به یادگاری بیشتر این دو نرم افزار را دارند بسیار کاربردی است و بعد از تماشای این نکات می توانید برای کارهای حرفه ای خود استفاده کنید . این آموزش به مدت زمان 4 دقیقه ضبط شده ، برای دیدن آموزش های بیشتر حتما به وبسایت مراجعه کنید .
 
لینک دانلود این آموزش : لینک
ایجاد این صحنه جنگجوی ربات دراماتیک از آنچه فکر می کنید آسانتر است. اگر نیم ساعت وقت صرف کردید ، دقیقاً یاد بگیرید که چگونه این کار را در دوره کوتاه جدید ما ، Creative Compositing در Adobe Photoshop انجام دهید.آنچه شما خواهید آموخت در آموزش فتوشاپ
https://maktabtv.com/
در این دوره سریع نیم ساعته ، نکات و تکنیک هایی برای ترکیب خلاقانه تصاویر در Adobe Photoshop را یاد خواهید گرفت. با راهنمایی کارشناسان Dan White ، از یک دارایی سه بعدی به همراه برخی تصاویر موجود برای ایجاد صحنه ربات
Adobe Photoshop is a raster graphics editor developed and published by Adobe Inc. for Windows and macOS. It was originally created in 1988 by Thomas and John Knoll. Since then, the software has become the industry standard not only in raster graphics editing, but in digital art as a whole. The software's name has thus become a generic trademark, leading to its usage as a verb (e.g. "to photoshop an image", "photoshopping", and "photoshop contest") although Adobe discourages such use. Photoshop can edit and compose raster images in multiple layers and supports masks, alpha compositing and several color models including RGB, CMYK, CIELAB, spot color, and duotone. Photoshop uses its own PSD and PSB file formats to support these features. In addition to raster graphi
1. The Wife - 2017 ‧ Drama ‧ 1h 41m - IMDb: 7.2/10
2. Handsome Devil - 2016 ‧ Drama/Sport ‧ 1h 35m - IMDb: 7.1/10
3. The Stag - 2013 ‧ Comedy ‧ 1h 34m - IMDb: 6.1/10
4. Sea Wall - 2012 ‧ Drama/Short ‧ 33m - IMDb: 8.4/10
5. Pride - 2014 ‧ Drama/Romance ‧ 2 hours - IMDb: 7.8/10
6. Steel Country - 2018 ‧ Thriller/Mystery ‧ 1h 29m - IMDb: 6.1/10
7. Denial - 2016 ‧ Drama/History ‧ 1h 50m - IMDb: 6.7/10

Big Little Lies - American drama series - S02
Fleabag - British comedy series - S01, S02
Black Mirror - British television series - S05
Sherlock - British drama series - S01, S02, S03, S04
Westworld - American television series - S01

• و هر روز صبح، راه خانه دورتر و دورتر می‌شود، فردریک بکمن، ترجمه الهام رع
پس از نصب
       Adobe Dreamweaver     CS 5 ME
برای کرک کردن آن ، پس از اجرای برنامه کرک اگر پیغام عدم حذف قایل را داد باید UAC  ویندوز 
Start     ------->   UAC 
اجرا نمود و زبانه را بر روی Never notify  قرار داد سپس سیستم را ریست نمود حال دوباره کرک را اجرا می کنیم تا پیغام Done  بدهد.
با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی.
بعد از درخواست‌های مکرر و پیاپی برخی دوستان مبنی بر اینکه می‌خواستند یک آموزش نسبتا جامع در مورد نرم‌افزار افترافکت قرار گیرد بنابراین در این پست یک آموزش نسبتا جامع در زمینه نرم‎افزار افترافکت برای دانلود قرار می‌گیرد امیدوارم مورد پسند دوستان باشد.
:.: آموزش افترافکت :.:
.: کیفیت 720p :.
افتر افکت ( Adobe After Effects ) یک برنامه دیجیتالی برای جلوه های بصری، تصاویر متحرک و ترکیب بندی است که توسط شرکت Adobe Systems ساخت
ارزشیابی: حل تمرین 2 نمره، میان ترم 6 نمره، پایانی 13 نمره. جمع نمره 21.
سری اول تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری دوم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری سوم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
نمرات میان ترم را از اینجا بگیرید.
سری چهارم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری پنجم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری ششم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری هفتم تمرینها را از اینجا بگیرید. (5 سوال ابتدایی مربوط به مطالب تدریس شده در ترم جاری است.)
راهنمای حل 5 سوال ابتدای
مایکروسافت به صورت رسمی نسل آینده کنسول های بازی خود را معرفی کرد. کنسول Xbox Series X که نام رسمی ایکس باکس اسکارلت است، در مراسم The Game Awards از راه رسید. در این مراسم، فیل اسپنسر روی صحنه به معرفی این کنسول پرداخت. این کنسول دارای 15 بازی انحصاری خواهد بود.
فیل اسپنسر در این مراسم اعلام کرد:
ما کنسول های ایکس باکس را برای قدرت بخشیدن به رویاهای شما طراحی می کنیم. ما آینده ای را می بینیم که به سرعت جذب بازی های خود می شوید، جایی که شما در مرکز تجربیات با
مایکروسافت به صورت رسمی نسل آینده کنسول های بازی خود را معرفی کرد. کنسول Xbox Series X که نام رسمی ایکس باکس اسکارلت است، در مراسم The Game Awards از راه رسید. در این مراسم، فیل اسپنسر روی صحنه به معرفی این کنسول پرداخت. این کنسول دارای 15 بازی انحصاری خواهد بود.
فیل اسپنسر در این مراسم اعلام کرد:
ما کنسول های ایکس باکس را برای قدرت بخشیدن به رویاهای شما طراحی می کنیم. ما آینده ای را می بینیم که به سرعت جذب بازی های خود می شوید، جایی که شما در مرکز تجربیات با
The Flintstones Complete Season,The Flintstones TV Series,انیمیشن,انیمیشن سریالی عصر حجر The Flintstones با دوبله فارسی,تمام قسمت های انیمیشن عصر حجر The Flintstones,دانلود انیمیشن عصر حجر با دوبله فارسی,دانلود عصر حجر,دانلود کامل کارتون فلینتستن ها,دوبله فارسی,دوبله فارسی انیمیشن عصر حجر The Flintstones,عصر حجر,فلینتستن ها,کارتون عصر حجر با دوبله فارسی,کمدی,ماجراجویی,
ادامه مطلب
دانلود سریال ایرانی حکایت های کمال با لینک مستقیم
Download Iranian Serial Hekayat Haye Kamal
دانلود سریال حکایت های کمال قدرت الله صلح میرزایی
قسمت نهم اضافه شد
منتشر کننده : سایت کافی میکس
ژانر : تاریخی , خانوادگی
سال انتشار : 1398
تعداد قسمت ها : 150 قسمت
کارگردان : قدرت الله صلح میرزایی
بازیگران : محمود پاک نیت, شهره لرستانی, میرطاهر مظلومی, نگار عابدی, فلور نظری, علی مسلمی, محمدرضا شیرخانلو, کاظم هژیرآزاد, شهرام عبدلی, سیروس میمنت, شهین تسلیمی
خلاصه داستان :
اپلیکیشن ادوب ریدر Adobe Acrobat Reader مطمئن ترین و رایگان ترین سیستم مدیریت استاندارد جهانی موجود است. که به شما امکان کار مستقیم روی متن ، مشاهده اسناد PDF ، ویرایش ، امضا و حاشیه نویسی کنید و بسیاری از قابلیت های دیگر که میتوانید در تلفن همراه خود در اختیار داشته باشید.
ادامه مطلب
آموزش رویت 2020
Autodesk Revit امروزه یکی از محبوب ترین آموزش رویت 2020 راه حل های مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) است. در این دوره به Paul F. Aubin بپیوندید تا او در اصول اولیه Revit 2020 گنجانیده شود ، به معماران و مهندسانی که تازه وارد این نرم افزار هستن ، نشان دهید که چگونه با ویژگی های اصلی آن کار کنند. یاد بگیرید که چگونه یک الگوی را انتخاب کنید؛ سطوح اولیه ، شبکه ها ، اضافه کردن ابعاد را تنظیم کنید. و شروع به اضافه کردن دیوارها ، درها و پنجره ها به مدل خود کنید. پ
سورنا فیلم
دانلود قسمت 20 سریال دل
دانلود قسمت 13 سریال خواب زده
دانلود قسمت 8 سریال هم گناه
دانلود فیلم روسی
دانلود فیلم آکو
دانلود فیلم چاقی
دانلود فیلم سرکوب
دانلود فیلم سال دوم دانشکده من
دانلود سریال Vikings
دانلود سریال وایکینگ ها
بازی محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازیهای ماجراجویی از استودیوی مطرح Telltale Games برای دستگاه های اندرویدی است که همین دو دقیقه پیش نسخه اول ان به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار در ایران آن را حضور شما دوستداران بازیهای تل تیل معرفی و به صورت رایگان ان را در اختیارتان قرار دهیم! بازی Batman: The Telltale Series یک بازی اپیزودیک است که در پنج قسمت گوشه ای از داستان بتمن را برای شما نقل می کند ؛ استودیو سازنده در
آنچه یاد خواهید گرفتشما یاد خواهید گرفت که چگونه با نوشتن آموزش تولید محتوا  یک داستان داستانی ، و چگونه می توانید با ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت ، آن را در رسانه های دیجیتال ترجمه کنید.الزاماتاز آنجا که این دوره برای "همه سطوح" است ، شما نباید از هیچ چیز نگران باشید.شرحاگر برای شروع کار در ساخت فیلم آماده هستید این دوره برای شما مناسب است!
این دوره ترکیبی از تجربه شخصی من به عنوان فیلمبردار ، تحصیلات من به عنوان فیلمساز و تجربه من در تولید
 آموزش ایجاد سایه طبیعی در فتوشاپ ، سلام و درود خدمت شما همراهان و دوستان سایت حسین وی اف ایکس، در خدمتتون هستیم با یکی دیگر از آموزش های ویژه سایت این بار با “ آموزش ایجاد سایه طبیعی در فتوشاپ ” که در این آموزش شما با نحوه ایجاد سایه طبیعی در این نرم افزار آشنا خواهید شد ، و به راحتی میتوانید عکس و طرح های خود را برای این آموزش استفاده کنید ، در این ویدیو به طور ساده آموزش داده شده و تمام افراد چه مبتدی و چه پیشرفته میتونن از این آموزش است
1. Neruda - 2016 ‧ Drama/Crime ‧ 1h 48m - IMDb: 6.9/10

Peaky Blinders - British crime drama television series/Action - S05
Escape at Dannemora - American television limited series/Thriller
Killing Eve - British spy thriller television series/Drama - S02
Succession - American satirical comedy-drama television series/Satire - S01, S02

• شادمانی‌های کوچک، هرمان هسه، ترجمه پریسا رضایی و رضا نجفی، نشر مروارید
• فاوست، یوهان ولفگانگ فون گوته، ترجمه م.ا به‌آذین، نشر نیلوفر (105 صفحه)
• دِمیان، هرمان هسه، ترجمه عبدالحسین شریفیان، نشر اساطیر (130 صفحه) 
• 4 مقاله‌ی ترجمان 
Fate - Series
Brave Shine By Aimer
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


دریافت
لاراول ۷ به تازگی توسط تیم توسعه دهنده لاراول معرفی شده، ما قصد داریم در این دوره امکانات جدیدی که به واسطه لاراول ۷ در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته‌اند را به شما علاقه‌مندان لاراول آموزش دهیم . افرادی که قصد مشاهده این دوره را دارند باید با لاراول  آشنا باشید .
 
 
لینک ادامه آموزش ....
این فیلم برای کسانی که میخوان با عضلات صورت آشنا بشن بسیار عالیه!











متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.




















دریافت وید
ارزشیابی: حل تمرین 2 نمره، میان ترم 6 نمره، پایانی 13 نمره. جمع نمره 21.
سری اول تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری دوم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری سوم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری چهارم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری پنجم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری ششم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
Marvel Spider-Man 2017,Spider-Man Season 1 720p,Spider-Man TV Series 1080p BluRay,انیمیشن مرد عنکبوتی فصل 1,دانلود انیمیشن سریالی مرد عنکبوتی,دانلود تمام قسمت های فصل اول مرد عنکبوتی با کیفیت 1080p,دانلود رایگان کارتون مرد عنکبوتی,دانلود سریال Spider-Man دوبله فارسی,دانلود سریال کارتونی مرد عنکبوتی,دانلود کامل انیمیشن Spider-Man فصل اول,فصل 1 سریال Spider-Man مرد عنکبوتی,فصل اول انیمیشن مرد عنکبوتی Spider-Man,فصل اول مرد عنکبوتی,فصل اول مرد عنکبوتی با دوبله فارسی,مرد عنکبوتی,
ادامه مطلب
ارزشیابی: حل تمرین 2 نمره، میان ترم 6 نمره، پایانی 13 نمره. جمع نمره 21.
سری اول تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری دوم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری سوم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
نمرات میان ترم را از اینجا بگیرید.
سری چهارم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری پنجم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری ششم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری هفتم تمرینها را از اینجا بگیرید. (5 سوال ابتدایی مربوط به مطالب تدریس شده در ترم جاری است.)
دوره جدید: یک اثر متن ایزومتریک در آموزش ایلوستریتور مقدماتی  Adobe Illustrator ایجاد کنیدتوسط Andrew Blackman5 سپتامبر 2019 طول: سریع زبانها:Adobe IllustratorIsometricTextتصویر محصول نهاییآنچه شما ایجاد خواهید کردیک اثر متن ایزومتریک می تواند راهی عالی برای تأثیرگذاری اضافی بر روی آرم یا عنوان شما باشد. دریابید که چگونه می توانید در دوره جدید ما ، ایجاد یک متن متن ایزومتریک در Adobe Illustrator ایجاد کنید.
آنچه شما خواهید آموختجلوه های متن می توانند چیزی باشند که یک بروشور گر
  بِسْمِ
اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الإمامُ الصّادقُ علیه ‏السلام :
.............................................................................................................................................................................................................................................................
إنَّ لِکُلِّ شَیءٍ
زَکاةً ، وزَکاةُ العِلمِ أن یُعَلِّمَهُ أهلَهُ .
.............................................................................................................................................................................................................................................................
هرچیزى‏ زکاتى دار
Les Schtroumpfs 1981,The Smurfs TV Series,اسمورف ها,اسمورفها,انیمیشن سریالی اسمورف ها,دانلود دوبله فارسی انیمیشن The Smurfs 1981,دانلود رایگان اسمورف ها,دانلود رایگان انیمیشن The Smurfs 1981-1990,دانلود فصل اول اسمورف ها,دانلود کالکشن اسمورف ها,زیرنویس فارسی سریال The Smurfs Complete Season,سایت دوستی ها,سریال اسمورف ها,سریال کارتونی اسمورفها,کتاب اسمورف ها,
ادامه مطلب
 ما در آموزش ادوب انیمیت قصد داریم به طور کلی با تمام امکانات نرم افزار Animate از جمله طراحی گرافیکی، ساخت انیمیشن، برنامه نویسی و همین طور انواع پنل ها و منوها آشنا شویم تا دید مناسبی پیدا کنید که این نرم افزار چه امکاناتی در اختیار شما قرار می دهد و بتوانید کار با این نرم افزار جذاب را آغاز کنید.
http://amirali145.blog.ir/1398/09/20/%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A8-%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%AA
Adobe Flash Player یا به اختصار فلش‌ پلیر، نرم‌افزاری رایگان برای مشاهده فایل‌ های چندرسانه‌ای ، اجرای برنامه‌ های اینترنتی و ویدئو و صدا و محتوای ایجاد شده بر روی پلتفرم ادوبی فلش است. برنامه Adobe Flash Player فلش پلیر می‌تواند در یک مرورگر وب به عنوان یک افزونه مرورگر یا بر روی دستگاه‌ های تلفن همراه پشتیبانی و اجرا شود.شما مکاربران عزیر میتوانید این برنامه را از طریق وبلاگ ما دانلود کنید.
ویژگی نرم افزار Adobe Flash PlayerActionScript : نسخه اکشن اسکریپتNew virtual mac
دانلود سریال ایرانی به رنگ خاک با لینک مستقیم
Download Iranian Serial Be Range Khaak Direct Link
دانلود سریال به رنگ خاک حسن لفافیان و محسن یوسفی
قسمت دوم
منتشر کننده : سایت کافی میکس
ژانر : اجتماعی , درام
سال انتشار : 1398
تعداد قسمت ها : 34 قسمت
کارگردان : حسن لفافیان و محسن یوسفی
بازیگران : برزو ارجمند, پوریا پورسرخ, محمد متوسلانی, سیاوش طهمورث, محمود پاک نیت, بیتا سحرخیز, فرشته سرابندی, امیر کاظمی, علیرضا جعفری, علیرضا استادی, کیوان ساکت اف, هستی فرحی, مهدی صبایی,
ارزشیابی: حل تمرین 2 نمره، میان ترم 6 نمره، پایانی 13 نمره. جمع نمره 21.
سری اول تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری دوم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری سوم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
نمرات میان ترم را از اینجا بگیرید.
سری چهارم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری پنجم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری ششم تمرینها را از اینجا بگیرید. (جدید)
سلام دوباره
با توجه به داغ شدن استفاده از تلفن های اندرویدی، تعدادی از اطرافیان و مراجعین در مورد یک منبع آموزشی برای آموزش برنامه نویسی اندروید از بنده سوال می پرسند.
منابع مختلفی در مورد برنامه نویسی اندروید مطالب زیادی منتشر کرده اند. یکی از وبسایت ها که از مدتها قبل می شناسم و از برخی مطالب آن استفاد کردم سایت اندروید استودیو است که مطالب را به ساده ترین شکل ممکن توضیح داده و مهم نیست شما یک آماتور هستید یا کسی که در زمینه برنامه نویسی ق
دانلود سریال ایرانی به رنگ خاک با لینک مستقیم
Download Iranian Serial Be Range Khaak Direct Link
دانلود سریال به رنگ خاک حسن لفافیان و محسن یوسفی
قسمت دوازدهم
منتشر کننده : سایت کافی میکس
ژانر : اجتماعی , درام
سال انتشار : 1398
تعداد قسمت ها : 34 قسمت
کارگردان : حسن لفافیان و محسن یوسفی
بازیگران : برزو ارجمند, پوریا پورسرخ, محمد متوسلانی, سیاوش طهمورث, محمود پاک نیت, بیتا سحرخیز, فرشته سرابندی, امیر کاظمی, علیرضا جعفری, علیرضا استادی, کیوان ساکت اف, هستی فرحی, مهدی ص
ارزشیابی: حل تمرین 2 نمره، میان ترم 6 نمره، پایانی 13 نمره. جمع نمره 21.
سری اول تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری دوم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری سوم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری چهارم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری پنجم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری ششم تمرینها را از اینجا بگیرید. (سری پایانی)
  بِسْمِ
اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

الإمامُ الصّادقُ علیه ‏السلام :
.............................................................................................................................................................................................................................................................
إنَّ لِکُلِّ شَیءٍ
زَکاةً ، وزَکاةُ العِلمِ أن یُعَلِّمَهُ أهلَهُ .
.............................................................................................................................................................................................................................................................
هرچیزى‏ زکاتى دار
«وکلّ أمرٍ منهیّ عنه من جهة من الجهات
فمحرَّمٌ علی الإنسان إجارة نفسه فیه، أو له، أو شیءٍ ‌منه، أو له». کمی هم عبارت
را فنّی آورده. «إجارة نفسه فیه»؛ یعنی انسان خود را اجاره بدهد در آن، «أو له» یا
برای آن. اگر «شیء» به جر خوانده شود، عطف بر ضمیر «فیه» و در تقدیر به‌صورت
«إجارة نفسه فیه أو فی شیءٍ منه»خواهد بود.
 این البته محلّ کلام بوده که آیا در صورت عطف بر
ضمیر مجرور به حروف جرّ آیا اعادۀ جار لازم است، یا نه؟ و «الفیه» هم دارد:
ولیس عندی لازم
دانلود راهنمای نصب گام به گام دوربینهای:فیلم برداری       عکاسی           هندی کمدارای خروجی AV  درمحیط ADOBE CONNEC 
%%%%%%%%%%%%%%%
 
دانلود برنامه Adobe Connect
 
%%%%%%%%%%%%%%%
 
دانلود آموزش تبدیل گوشی به وب کم ( صفحه 8 فایل پی دی اف )
 
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
 
دانلود راهنمایی تصویری کاربری محیط Adobe Connect
 
1. استاد بزرگوار حضرت
آیت الله مددی خوشبختانه سر درس املا نمی‌گویند و طبعاً آن که جویای علم است باید
مدام دوان‌دوان در پی ایشان حرکت کند و اگر نه به اندازۀ خود استاد بلکه تا جایی
که می‌تواند مطالعه و فکر کند شاید پروردگار از آنچه به استاد روزی کرده چیزی در
کاسۀ او هم قرار دهد.
2. در کتاب «مبارزان بی‌سلاح»
داستان یکی از اساتید قدیمی هنرهای رزمی را نقل می‌کند که در سنین پیری شبی که
فردایش با حریفی قرار مبارزه داشت به شاگردانش گفت: فردا خوب دقت
افتر افکت AfterEffect cc یکی از نرم افزار های زیرمجموعه شرکت Adobe است که برای افزودن و ویرایش جلوه های بصری ویدئو ها به کار میره . در این آموزش رایگان شما همراه سعید ظوفانی خواهید شد تا این نرم افزار را به خوبی و تا حد پیشرفته یاد بگیرید آن هم به صورت رایگان
ادامه مطلب
دانیال هستم با آموزش داپلیکیت یک شکل به دور دایره در نرم افزار آدوبی ایلوستریتوربا یک آموزش سریع و کاربردی در این ویدئو با شما هستمامروز میخوام به شما آموزش بدم که چطور در نرم افزار ایلوستریتور اجسامی را به دور یک دایره رسم کنید که می تونه خیلی کاربردهای متنوع و جذابی داشته باشه
مشاهده ی آموزش چرخاندن و کپی کردن یک شی در ایلوستریتور
برای شروع یک دایره رسم کنید
سپس شکل مد نظرتون رو به وجود بیارید و در نقطه ای که دوست دارید قرار بدین
مراحل
The Twelve Kingdoms Complete Series,انیمه ژاپنی دوازده قملرو با دوبله فارسی,انیمیشن 12 قلمرو با دوبله فارسی The Twelve Kingdoms,دانلود انیمه 12 قلمرو دوبله فارسی,دانلود انیمیشن 12 قلمرو با دوبله فارسی,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود کارتون 12 دوازدهم قلمرو The Twelve Kingdoms,دانلود کامل انیمه The Twelve Kingdoms دوبله فارسی,دوبله فارسی,زیرنویس فارسی انیمیشن The Twelve Kingdoms,
ادامه مطلب
آنچه در مطلب قبل در ادامه مباحث کاربردی تعمیر موتورسیکلت به شما ارائه دادیم آموزش تصویری تعمیر گیربکس و صفحه کلاچ موتورسیکلت بود. حال می خواهیم آموزش تصویری سیم کشی موتورسیکلت 125 آشنا نماییم.
مقدمه:
هرچند موتورسیکلت ها هم دارای باتری، سیم، فیوز و سایر سوکتها و اتصالات می باشند اما پیچیدگی سیستم سیم‌کشی موتورسیکلت ها به اندازه خودروها نیست. علاوه بر توزیع نیروی الکتریکی تولید شده در باتری بین قسمت های مختلف موتورسیکلت، سیم ها وظیفه انتقا
 

تـی سـلامʹ علیـک
      نخـأیـد گـیفتـن

        دانشگـــا آزاتـه !

 
هـۊیــأ کـی فیچـالستـن،
    الیفبــا
اولـی کلمــه-یـه!
        عیلـم آمـؤجئــنˇ قیمت،
              پئـــرˇ
خــۊنˇ قیمتـه!
 
                                             نفـسˈن گـــرم!
                                       ســرˈن
گـــرم!
        عـارنـامــۊسـی خـــابˇ دۊرۊن ؤ
    أمـی گمـجˇ نــۊخــۊنــم
اۊســـاده-یـه!

 
کــؤتـــر...
   بـی کــؤتـــر
واشــ
افزودن یک رکورد جدید: Ctrl++ (+ همان علامت مثبت است)
وارد کردن مقدار از فیلد مشابه در رکورد قبلی: Ctrl+‘ (‘ همان تک کوتیشن یا آپاستروف است)
حذف رکورد فعلی: Ctrl+– (- همان علامت منفی است)
وارد کردن تاریخ فعلی: Ctrl+; (; همان نقطه ویرگول است)
وارد کردن زمان فعلی: Ctrl=:
زوم روی ورودی: Shift+F2 (همچنین برای ایجاد و ویرایش Query Criteria)
جا به جایی بین حالت مسیریابی یا Navigation (فیلد انتخاب شده) و حالت ویرایش: F2
ادامه مطلب...
مرحوم حسین بن روح ظاهراً بر
اساس همان روشن‌بینی خودش صلاح در این می‌بیند که نوعی اتّفاق کلمه و یک جامع
مشترک بین قم و بغداد ایجاد کند، و واقعاً هم فکری خوب و مثل این رساله‌های عملیّۀ
مشترک است که می‌نویسند و ظاهراً این مسئولیّت را به محمّد بن علی شلمغانی واگذار
می‌کند که چیزی بنویسد که بین هر دو باشد که این دو قبول کنند. این نوشتار («تکلیف»،
یا «تأدیب») را ایشان نوشت و به علمای بغداد و خود حسین بن روح عرضه داشت و پسندیدند.
تنها یکی دو موردش
چطوریه که دلت برام تنگ نمی شه؟! نمی بینی منو...؟! نمی خوای؟!! نمی شناسی...؟! این همه برف اومد. بارون اومد... . یه بار صدام نکردی ببینیم، اِسمِمونو بلدی هنوز یا نه؟. اصلاً یادت رفته...! اونقدر که جا نبود منم بمونم گوشه دلت!.
چهار شب پیش به پرستار گفتم:  دستامو نبنده به تخت!. قول دادم، پیشونیمو دیگه با پیچ گوشتی زخم نکنم!!! که مورچه ها بریزن بیرون..!. پرستار پیره مثل همه پیرا مهربونه... قبول کرد.
اومدم نشستم تو محوطه، با عکس تو!.
آتیش و صدای دور یه جغدِ بدبخت ک
ارزشیابی: حل تمرین 2 نمره، میان ترم 6 نمره، پایانی 13 نمره. جمع نمره 21.
سری اول تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری دوم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری سوم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری چهارم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری پنجم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری ششم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
نمرات میان ترم اصول سیستم های مخابراتی (جدید-98/3/31)
راهنمای حل سری ششم تمرینها متعاقبا بارگذاری خواهد شد
لاراول محبوبترین فریم ورک php در دنیا میباشد که کاربران بسیاری در دنیا از این فریم ورک قدرتمند برای طراحی پروژه های خود استفاده میکنند . همچنین صدها سایت پشتیبان و انجمن تخصصی در جهت توسعه و راهنمایی کاربران لاراول در دنیا فعال هستند.لاراول توسط taylor otwell طراحی شده است و با سرعت در حال توسعه و بهبود میباشد.در این دوره ی آموزشی به صورت جامع با لاراول آشنا میشوید و یک سایت کامل با پنل مدیریت پیشرفته را طراحی خواهید کرد.
برای دانلود آموزش رایگا
آموزش تایپوگرافی چهره :
76. پرتره اوتادا حکارو تایپو: - این تصویر مبتنی بر متن شگفت انگیز توسط Ashed Dreams ساخته شده است.
77. پرتره B.A: - این تایپوگرافی شگفت انگیز پرتره توسط CaptainBoneDaddy ساخته شده است. طراح برای این اثر هنری متن متن از متن "با مادر خود درست رفتار کن" استفاده کرد.
78. ما از کلمات تایپی شده ایم: - این اثر هنری تایپوگرافی توسط Sunfairyx ساخته شده است. طراح گرافیک از Adobe Illustrator CS و 16 متن مختلف برای تولید پرتره متن استفاده کرد.
79. در خاطره استیو: - این پرتر
ارزشیابی: حل تمرین 2 نمره، میان ترم 6 نمره، پایانی 13 نمره. جمع نمره 21.
سری اول تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری دوم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری سوم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
سری چهارم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری پنجم تمرینها را از اینجا بگیرید.
سری ششم تمرینها را از اینجا بگیرید. 
نمرات میان ترم اصول سیستم های مخابراتی 
راهنمای حل سری ششم تمرینها (جدید-98/4/4)
سلام
الان چند روزه که دارم یه دوره آموزشی پایتون برای پردازش زبان طبیعی را مطالعه می کنم.
این دوره از لیندا هست و لازم نیست بگم که چقدر خوبه.
البته بگم هدف این دوره آموزش خیلی دقیق و 0 تا 100 پردازش زبان نیست.
بلکه در این دوره سعی شده تا مقدمه ای هم از یادگیری ماشین گفته بشه.
من خیلی از این دوره استفاده کردم. مدرس دوره آقای Derek Jodamski هم بیان خیلی خوبی داره.
این دوره را میتونید از سایت زیر دانلود کنید.
 
Download NLP with Python for Machine Learning Essential Training
«بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم»
.
فایل های متنی که برای دانلود در این مطلب قرار می گیرند تقریرات درس اصول فقه الموجز است که از روی صوت تدریس استاد بزرگوار حجه الاسلام حسین بغدادی (زید عزه) به صورت متنی پیاده شده و با کسب اجازه از ایشان در این سایت منتشر می شود. توجه: این تقریرات هر چند با نهایت دقت پیاده سازی شده، ولی زیر نظر استاد نبوده و تقریر شخصی محسوب می شود. لذا لازم است حتما صوت کلاس ها را گوش دهید..
صوت تدریس را می توانید از کانال تلگرا
گیت و گیت هاب چی هستن ؟ دقیقا در این دوره هر دوی اینها رو یاد میگیرید و میفهمید که این دو ، چه معجزه عالی در دنیای برنامه نویسین. شاید خیلی از شماهای که الان دارید این متن رو میخونید ندونید که این دوتا ابزار چی ان و کارایشون چیه اما این ابزارها میتونن در توسعه  یک اپ فوق العاده مفید و کاربردی باشن . از نظر من کسی که با این دوتا ابزار آشنا نباشه اصلا اسمش رو هم نباید بزاره توسعه دهنده . اگر کنجکاو شدید که واقعا این ها چی هستن، حتما قسمت اول رو بب
دانلود سریال نون خ 2 با لینک مستقیم
سورنا فیلم
دانلود سریال دل
دانلود سریال دوپینگ
دانلود سریال مانکن
دانلود سریال هم گناه
دانلود سریال پایتخت 6
دانلود فیلم مطرب
دانلود فیلم رحمان 1400
دانلود فیلم هزارتو
دانلود فیلم ماجرای نیمروز 2 رد خون
دانلود فیلم خروج
دانلود فیلم درخونگاه
دانلود فیلم خداحافظ دختر شیرازی
دانلود فیلم Shooting Heroin 2020
دانلود فیلم رجب ایودیک 6 ( Recep İvedik 6 2019 )
دانلود فیلم ایرانی
 
Vicky the Viking TV Series Complete Episodes,دانلود Vicky the Viking 1974,دانلود انیمیشن Vicky the Viking,دانلود دوبله فارسی کارتون ویکی وایکنیگ ها,دانلود کارتون کامل ویکی وایکینگ ها,دوبله فارسی سریال کارتونی ویکی وایکینگ,زیرنویس فارسی سریال کارتونی Vicky the Viking,کارتون سریالی ویکی وایکینگ Vicky the Viking,ویکی وایکینگ,ویکی وایکینگ ها Vicky the Viking دوبله فارسی,
ادامه مطلب
همانطور که آگاه هستید امروزه بستر خریدهای اینترنتی برای کاربران به راحتی فرآهم شده است، همچنین تا حدود بسیار زیادی کاربران توانسته اند به فضای مجازی و خریدهای اینترنتی اعتماد کنند، از طرف دیگر مزیت بزرگ آن، راحتی و تنوع محصولات بر میزان خرید و فروش‌های اینترنتی افزوده است از این رو بر تعداد فروشگاههای اینترنتی نیز اضافه می شود و بسیاری از کسانی که در بازار سنتی فعالیت داشتند قصد دارند وارد این حیطه نیز شوند و فروشگاه خود را راه اندازی کن
 
 
 
تـی سـلامʹ علیـک
      نخـأیـد گـیفتـن
        دانشگـــا آزاتـه !
 
هـۊیــأ کـی فیچـالستـن،
    الیفبــا اولـی کلمــه-یـه!
        عیلـم آمـؤجئــنˇ قیمت،
              پئـــرˇ خــۊنˇ قیمتـه!
 
                                             نفـسان گـــرم!
                                       ســران گـــرم!
        عـارنـامــۊسـی خـــابˇ دۊرۊن ؤ
    أمـی گمـجˇ نــۊخــۊنــم
اۊســـاده-یـه!
 
کــؤتـــر...
   بـی کــؤتـــر
واش
Captain Tsubasa 2018 1080p BluRay,Captain Tsubasa 2018 TV Series,انیمیشن Captain Tsubasa 2018 دوبله فارسی,دانلود انیمیشن فوتبالیست ها Captain Tsubasa 2018,دانلود کاپیتان سوباسا 2018,دانلود کارتون فوتبالیست ها 2018,دانلود مستقیم Captain Tsubasa 2018,زیرنویس فارسی فوتبالیست ها,سوباسا اوزارا,فوتبالیست ها,فوتبالیست‌ها,کاپیتان سوباسا,کارتون فوتبالیست ها 2018 با زیرنویس فارسی,
ادامه مطلب
SASS مخفف Syntactically Awesome Style Sheets و یک زبان پیش پردازنده برای تولید کد Css است. این زبان به هیچ عنوان جایگزین Css محسوب نمی شود و می توان آن را روشی برای توسعه و مدیریت کدهای Css دانست.
SASS امکان استفاده از متغیرها (Variables)، دستورات تودرتو (Nesting)، وارد کردن قطعه کدها (Partial Imports)، گروه بندی کدها (Mixins)، وراثت (Inheritance) و عملگرها (Operators) را در کدهای Css را فراهم می کند. کدهای SASS در نهایت کامپایل و به Css تبدیل می شوند.
در این دوره sass را بهمراه پروژه و تمرین بصورت کامل به ش
 
 
آموزش های پیشنهادی :چه نکاتی باید قبل از دانلود پروژه های افترافکت بدانیم ؟ آموزش پریمیر پرو : پرواز به آسمان ( سوپرمن )آموزش حرفه ای تبدیل عکس به کاریکاتور در فتوشاپآموزش افترافکت : ساخت عنوان سه بعدی اونجرز Avengers
 
پروژه های دیگر را ببینید :دانلود پروژه افترافکت استوری اینستاگرام املاک و مستغلات Real Estate Instagram Packدانلود پروژه افترافکت تبلیغاتی پرزنتیشن استایل کارگر Presentation With Kyle : Worker Styleدانلود پروژه افترافکت تیزر تبلیغاتی اپلیکیشن موبای

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها