نتایج جستجو برای عبارت :

محاکمه

شازده کوچولو به سیاره‌ی دوم رفت. آنجا فقط یک پادشاهِ تنها زندگی می‌کرد؛
بعد از ملاقاتی کوتاه، شازده کوچولو خواست که سیاره را ترک کند. اما فرمانروا که دلش می‌خواست او را نگه دارد گفت «نرو، تو را وزیر دادگستری می‌کنیم!»
شازده کوچولو گفت «اینجا کسی نیست که من او را محاکمه کنم»
فروانروا گفت «خب، خودت را محاکمه کن! این سخت‌ترین کار دنیاست... اینکه بتونی درباره‌ی خودت قضاوت درستی داشته باشی و عادلانه خودت رو محاکمه کنی...»
 
-----------------------------
رئیس‌جمهور مخلوع مصر هنگام جلسه محاکمه‌اش فوت کرد.
به گزارش فارس به نقل از تلویزیون دولتی مصر، «محمد مرسی» رئیس‌جمهور سابق مصر روز دوشنبه هنگام جلسه محاکمه‌اش فوت کرد.

تلویزیون دولتی مصر ضمن اعلام خبر فوت محمد مرسی گفت که رئیس‌جمهور مخلوع هنگام جلسه محاکمه‌اش، سکته کرد.
قرار است محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در روز 10 تیرماه به اتهام قتل میترا استاد محاکمه شود.
به گزارش فارس، اولین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران، 10 تیر در دادگاه کیفری استان تهران برگزار می‌شود.

قاضی محمدرضا محمدی‌کشکولی رئیس شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران، هنوز درباره علنی یا غیرعلنی بودن جلسه محاکمه اظهارنظر نکرده است.
در کنار تلاش همه جانبه و شبانه روزی دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات ،نباید از عملکرد ضعیف و منفی برخی نمایندگان کنونی مجلس در کاهش مشارکت غفلت کرد نمایندگانی که حدود ۸۰ نفر آنها رد صلاحیت نشدند آن هم بیشتر به دلایل تخلفات مالی .اکنون وقت محاکمه این نمایندگانی است که به رای مردم خیانت کردند.هر چند مردم سر افراز ایران در برابر پیچیده ترین ترفندهای دشمن در این پیچ تاریخی سربلند بیرون آمدند و با این شرایط حساس مشارکت مطلوبی داشتند. انشا
بعد از آرامش کامل اوضاع، مدیرانی را که حرف های متناقض زده اند و بی تدبیری کرده اند، محاکمه کنید.
چرا باید برخی مسئولین با بی تدبیری، زمینه را برای جولان دادن اشرار در خیابان ها فراهم کند؟
چرا باید امنیت یک کشور بزرگ به خاطر بی لیاقتی عده ای مدیر لیبرال به هم بریزد؟
چرا باید با اشتباهات برخی از آنها فشار بیشتری روی مردم بیاید؟
باید درس عبرتی به آیندگان داد ...
▪️جلسه محاکمه یک پاسدار برای نزدن یک موشک کروز
متهم: پاسدار؟؟
مورد اتهام: شلیک نکردن موشک به سمت موشک کروز آمریکایی که حساس ترین مرکز حیاتی تهران را مورد هدف قرار داد و صدها نفر را به شهادت رساند 
قاضی: برادر ؟؟؟؟ شما برای حفاظت از آسمان و جان مردم ایران حقوق می گیری چرا به سمت موشک آمریکا شلیک نکردیمتهم : جناب قاضی تشخیص سخت بود فکر کردم هواپیمای مسافر بری است.قاضی: مگر شما در حالت آماده باش صد در صد نبودید؟ متهم: چراقاضی: مگر به شما اطلاع ن
حقوق بین الملل تعهد به استرداد یا محاکمه
 
دسته بندی:تعداد مشاهده:تعداد صفحات:حجم فایل:فرمت فایل دانلودی:
علوم انسانی » حقوق166 مشاهده2880 کیلوبایتdocx
قیمت: 15,000 تومان پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دانلود
فروشنده فایل کد کاربر 426 سایر فایل ها
تعهد به استرداد یا محاکمه، با تاکید بر ماهیت بین المللـیِ  جـرم، نـاظر بـه ضـرورت  مجـازاتمرتکبینِ این اجرایم از سوی جامعه بین المللی، صرف نظر از محل وقوع جرایم محـل د
غالب مَفسده ها، دو طرف دارد، گیرنده و دهنده!
در قضیه اختصاص ارز 4200 تومانی معروف ، تعدادی از گیرندگان ارز محاکمه و زندانی شدند اما از اختصاص دهندگان ارز نه تنها کسی محاکمه نشد بلکه هیچ فرد یا نهادی پیگیر این مسئله نشدند!
اگر مسئولین ارشد و نهادهای نظارتی،طبق فرمایشات ولی امر ما، حضرت آقا، اختصاص دهندگان ارز 4200 تومانی را شناسایی و به سزای اخمال خود می رساند ،امروز طبق گزارش دیوان محاسبات، 4.8 میلیارد دلار گم شده نداشتیم!!
کسانی که این مقدار پول
 محاکمه و تیرباران

این آقای ترامپ را نوع انسان باید مانند سران آلمان نازی محاکمه و تیرباران
کند! این شخص شرم نمی کند! هر روز حرف های مزخرف جدید و اعمال شنیع و جنایتکارانه
دیگر انجام می دهد!


 

یکی از ابناء نوع بشر
بهداد

طهران، 8 تیرماه 1398                           
محاکمه ، فرانتس کافکا ، علی اصغر حداد، نشر ماهی
 
کاملا ضرورت داشت که کا. خود دست به کار شود. به ویژه در لحظات خستگی مفرط، لحظاتی همچون این صبح زمستانی که چنین افکاری بی اراده از ذهنش میگذشت ، این یقین رد کردنی نبود. تحقیری که پیش تر ها نسبت به ان محاکمه احساس میکرد از میان رفته بود. اگر او در دنیا تنها بود ، به اسانی میتوانست محاکمه را تحقیر کند. هرچند که در آن صورت محاکمه ای پیش نمی امد!
 
یه خورده کند میخونم و راستش الانم خوابم گرفته اما اگه بت
در آغازی برای نبودن، خویش را در میان مردمانی دیدم که به بودن ارزش می نهادند. در روزی از زندگانی، خویش را در آغوش مردگان یافتم. بدون اظطراب برای منصرف شدن، چشم به آنها دوختم. بدون دلیلی برای برگشتن، پل های جا مانده را آوار می کردم. من درخواست رهایی داشتم و حالا با یک پروازِ بدون صعود اجابت شده بود. برای اینکه در آن دنیا سخت محاکمه نشویم. یکی یکی روی لبِ صخره می ایستادیم و یک دیگر را با چشم های بسته هل می دادیم. شاید آن دنیا بخاطر مرگ محاکمه بشویم
داستان ارز دولتی 4000 تومانی نیز مصداق" کلاه برداری و کلاه گذاشتن است!" و هر دو مستوجب پیگیری و عِقاب!
همانگونه که عقل حکم می کند و حتی حضرت آقا نیز برآن صحه گذاشتند، کسانی که در قضیه ارز دولتی مرتکب خلاف شده اند "هم آنها که ارز دولتی را اختصاص دادند و هم آنها که  آنرا در مسیر خود هزینه نکردند" هر دو باید محاکمه شوند!
مردم این انتظار  را از قوه ی قضائیه با ریاست حجت الاسلام رئیسی دارند!
منتظر آن روز می مانیم!
 
 
بسم الله
یادداشت یک دوستقاتل در میانه‌ی دادگاه ایستاده بود و لبخند نفرت انگیزی بر لب داشت. می‌دانست قاضی و دادستان و بازپرس و... جرات محاکمه اش را ندارند. مقتول دختر خردسالی بود که بعد از کشته شدن، به آتش کشیده بود و باقی‌مانده‌ی جسدش را در آب ریخته بودند. مادرش ضجه می زد، پدرش اما خاموش بود و مات و مبهوت در و دیوار را نگاه می‌کرد. قاتل ادعا می‌کرد پشیمان نیست اما متاسف است. در عین حال همین را هم با خنده میگفت. او می‌گفت دختربچه را با یک شرور
سه ماه و سه روز از اومدنم به اینجا گذشت.لحظه هایی رو به اشک ریختن , به دلتنگی و مرور خاطرات تلخ و شیرین گذروندم و لحظه های بیشتری رو به محاکمه خودم.
روزهای اول هیچ چیز به اندازه تغییری که رخ نداده بود آزارم نداد. اینجا کسی نبود که باهام حرف بزنه باهاش سر سفره بشینم کنارش تلویزیون ببینم . اینجا کسی نبود اما تو خونه بود و با وجود بودن من محکوم به همچین تنهایی ای بودم و این یاداوری و چراییش ازاردهنده ترین چیز بود برام.
روزهای بعدتر اما هر روزش یک ج
 
 
  درخواست مرد نابینا برای قصاص چشم
⬅️ مرد مکانیک که متهم است در پارک خزانه تهران به روی یک پسر جوان اسید ریخته و باعث کوری او شده است صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
◀️ رسیدگی به این پرونده از شهریور سال 95 همزمان با وقوع یک درگیری منجر به اسیدپاشی در پارک خزانه در دستور کار پلیس قرار گرفت. مرد جوان که از ناحیه صورت، دست‌ها و شکم بشدت سوخته بود به بیمارستان منتقل شد. 
◀️ وی پس از درمان اولیه به مأموران گفت: همرا
گیرم که... فقط گیرم که حق‌الله بخشیده شود، گیرم که مردم از حقوق خود بگذرند و حق‌الناسی در کار نباشد، گیرم که قیامت هول و هراس “موی سر کودک‌سفید کن” ندارد، گیرم که شب اول قبری با حضور ملکین پرس‌گر در پیش نیست، گیرم که سکرات موت آسان بگذرد، گیرم که در دادگاه درون و بیرونی محاکمه نشوم، و nتا “ گیرم که”ی دیگر...؛
خب با اثر وضعی گناه و اعمالم چه کنم؟!!!
عوام ثروتمندان را محترم می‌دانند و خواص دانشمندان را
با دوست طوری رفتار کن که به حاکم محتاج نشوی و با دشمن طوری معامله نما که اگر کار به محاکمه کشید ظفر تو را باشد
زینت انسان به سه چیز است: علم، محبت، آزادی
کسی که از اندک خویش خوشنود نباشد، هیج چیز خوشنودش نخواهد کرد
اگر در شهری دارایی و توانگری ارجمند شمرده شود، البته به همان نسبت از بزرگداشت نیکی و نیکوکاران کاسته می‌شود
ادامه مطلب
 
  درخواست مرد نابینا برای قصاص چشم
⬅️ مرد مکانیک که متهم است در پارک خزانه تهران به روی یک پسر جوان اسید ریخته و باعث کوری او شده است صبح دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
◀️ رسیدگی به این پرونده از شهریور سال 95 همزمان با وقوع یک درگیری منجر به اسیدپاشی در پارک خزانه در دستور کار پلیس قرار گرفت. مرد جوان که از ناحیه صورت، دست‌ها و شکم بشدت سوخته بود به بیمارستان منتقل شد. 
◀️ وی پس از درمان اولیه به مأموران گفت: همراه
در ﺍﺯ ﺷﻬﺮﻫﺎ ﺎﻧﺎﺩﺍ ﺮﻣﺮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺍﺩﺎﻩ ﺍﺣﻀﺎﺭ ﺮﺩﻧﺪ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺩﺯﺩﺪﻥ ﻧﺎﻥ. ﺮﻣﺮﺩ ﺑﻪ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺶ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﺮﺩ ﻭﻟ ﺎﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﺭا ﺍﻨﻮﻧﻪ ﺗﻮﺟﻪ ﺮﺩ: «ﺧﻠ ﺮﺳﻨﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ ﻧﺰﺩ ﺑﻮﺩ ﺑﻤﺮﻡ!»
 
ﻗﺎﺿ ﻔﺖ: «ﺗﻮ ﺧﻮﺩﺕ می‌دانی ﻪ ﺩﺯﺩ ﻫﺴﺘ ﻭ ﻣﻦ ﺩﻩ ﺩﻻﺭ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺟﺮﻤﻪ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺮﺩ ﻭ می‌دانم ﻪ ﺗﻮﺍﻥ ﺮﺩﺍﺧﺖ آن را ﻧﺪﺍﺭ، ﺑﻪ ﻫﻤﻦ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺟﺎ ﺗﻮ ﺮﺩﺍﺧﺖ می‌کنم.»
 
ﺩﺭ ﺁﻥ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﻤﻪ ﺳﻮﺕ ﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﺩﺪﻧﺪ ﻪ ﻗﺎﺿ ﺩ
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
هرچه می‌شنوی انتقاد از جناب دکتر روحانی هست و بس
یک سوال
براستی سد های غیر مهندسی شده
جاده ساختن در مسیر رودخانه و سیلاب
هم تقصیر آقای دکتر روحانی است
با انتقاد از دکتر روحانی
این همه اصراف و تبذیر در بودجه و خسارت های وارده بر مردم 
جبران نشده و از یاد کسی نمی‌رود 
اگر قدرت محاکمه مسئولان قبلی را ندارید...مظلومیت آقای دکتر روحانی است که جرات انتقاد و تهمت زدن را دارید....
اللهم عجل لو
محاکمه روح الله زم :
اولین دادگاه روح الله زم از ساعت ۸ صبح بیست‌ویکم بهمن، با خواندن «کیفرخواست از سوی نماینده دادستان» که شامل ۱۷ بند اتهامی بود، شروع شده بود و با وجود اختصاص دو نوبت در سه ساعت به دادگاه، زم فرصت دفاع پیدا نکرد و دریافت دفاعیات متهم و وکیل او به جلسات بعدی محول شد.
روزنامه شرق در ادامه نوشت: در میان اتهامات زم «‌افساد فی‌الارض، جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی اسرائیل به واسطه سرویس اطلاعاتی یکی از کشورهای منطقه، جاسوسی به
این کلیپ صوتی رو شنیدید که یه خانم جلسه ای داد و هوار میکنه که عیب از خودته، به خاطر همین اخلاقت ه که ...
این سیستم محاکمه و رای صادر کردن خیلی بده.
مخصوصا وقتی خودت شنونده این حرف ها باشی.
دلت شکسته از اتفاقات و بدبیاری ها، بعد یکی بیاد بگه عیب از خودشه
حس میکنی خروارها خاک روی سرت سرازیر شده.
یکی از دوستان داشت فایل های جذابیت درونی رو گوش میداد، میگفت بخشی از بدبیاری ها ماحصل حس درونی تو و عدم امنیتی ه که در ناخوداگاه ت به خاطر اتفاقات بد گذشت
 
پیش از آنکه سقراط را محاکمه کنند از وی پرسیدند:بزرگترین آرزویی که در دل داری چیست؟پاسخ داد: بزرگترین آرزوی من این است کهبه بالاترین مکان آتن صعود کنم و با صدای بلند به مردم بگویم:ای دوستان چرا با این حرص و ولع بهترین و عزیزترین سال های زندگی خود رابه جمع ثروت و سیم و طلا می گذرانید،در حالیکه آنگونه که باید و شاید در تعلیم و تربیت اطفالتانکه مجبور خواهید شد ثروت خود را برای آنها باقی بگذارید،همت نمی گمارید؟!
 
   زمانی  تولید رونق پیدا می کند که کار در راس و ملاک باشد. تا زمانی که به تولید کننده به چشم جهاد گر نگاه شود هیچگاه تولید رونق پیدا نمی کند. زمانی رونق به تولید باز می گردد که به جای برخورد با افرادی که نظم بازار را بر هم میزنند به افراد دور و بر مان که با سیاست های غلط سعی در انجام کار هستند توجه و آنها را محاکمه کنیم.
 
   دکتر هاشم اورعی- استاد دانشگاه صنعتی شریف-رئیس انجمن علمی انرژی بادی ایران:
رونق تولید چیزی نیست که با نام گذاری به دست بیا
با اینکه بیش از دو هفته از آغاز اغتشاشات اخیر می‌گذرد و تقریباً هر یکی دو روز هم اخباری مبنی بر دستگیری لیدرهای اغتشاشگران منتشر می‌شود اما همچنان افکار عمومی منتظر اقدام و پیگیری فوری معرفی و محاکمه آشوبگران هستند.سیاهه‌ای از جنایات آشوبگرانبعدازظهر 24 آبان‌ماه سال جاری بود که در برخی نقاط کشور، خبر افزایش قیمت بنزین موجی از اعتراضات را برانگیخت. به موازات شکل‌گیری رشته‌ای از اعتراضات به نحوه اجرای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی س
با اینکه بیش از دو هفته از آغاز اغتشاشات اخیر می‌گذرد و تقریباً هر یکی دو روز هم اخباری مبنی بر دستگیری لیدرهای اغتشاشگران منتشر می‌شود اما همچنان افکار عمومی منتظر اقدام و پیگیری فوری معرفی و محاکمه آشوبگران هستند.سیاهه‌ای از جنایات آشوبگرانبعدازظهر 24 آبان‌ماه سال جاری بود که در برخی نقاط کشور، خبر افزایش قیمت بنزین موجی از اعتراضات را برانگیخت. به موازات شکل‌گیری رشته‌ای از اعتراضات به نحوه اجرای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی س
تعریف جرم:
به موجب ماده ۲ قانون مجازات اسلامی، هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجازات تعیین شده‌است جرم محسوب می‌شود.
این تعریف مبتنی بر اصل قانونی بودن جرم و مجازات است. بر اساس این اصل جرم و مجازات آن باید به موجب قانون تعیین شده باشد. از این رو نمی‌توان هیچ فردی را به دلیل ارتکاب عمل یا ترک فعلی که قانون آن را در زمره جرایم قرار نداده‌است؛ تحت تعقیب قرارداد و محاکمه نمود!
او وقتی پشت پورشه می‌شنید، تصور می‌کند
همه شهر نوکر او هستند و باید در برابرش خم و راست شوند. جوانک حق دارد
چنین تصوری داشته باشد. در جامعه پول‌زده باید شاهد چنین رفتاری هم باشیم.
این پسر و امثال او، احترام را دیده‌اند.
آنها دیده‌اند وقی پدر پولدارشان وارد جایی می‌شود، همه به او احترام
می‌گذارند و تا کمر برایش خم می‌شوند. آنها دیده‌اند که ثروت در جامعه به
مراتب بهتر از علم است. آنها می‌بینند بسیاری از آنهایی که به سراغ علم
رفتند، هشت
به عنوان مثال اتومبیلی با اتومبیل شما تصادف کرده و خسارت وارد شده است و طرف شما حاضر به پرداخت خسارت نیست . در این موقع می‌خواهید از ماشین تان استفاده کنید  و مجبور به تعمیر آن می باشید اما مکان خسارت دیده برطرف می شود و در حال حاضر می خواهید خسارت وارده برآورد شود تا اگر خواستید بعداً از طریق طرح دعوا ، خسارت را وصول کنید در موقع محاکمه ،خسارت‏ معلوم باشد و یا اینکه مثلاً شما مستاجر ملکی هستید و پس از انقضاء مدت اجاره جهت عدم تعلق خسارت و اج
دکتر روحانی در کوران مشکلات اقتصادی مردم کشورمون(که نیاز به کلید تدبیر داره) گفتند که:
“با شنود نمی‌شود مردم را محاکمه کرد…؛ امام خمینی دو قاضی عالی‌رتبه را به خاطر توجه به شنود عزل کرد.”
 
دقّت کنین
اینکه در این وضعِ لَنگیِ تاریخیِ چرخِ اقتصادِ ایران، آیا طرح چنین مسائلی
باهدف پرت کردن حواس مردم به سمت مسائل حاشیه ای هست یا خیر، بماند…؛
فعلاً با این تاکتیک آشنا کاری نداریم؛
امّا
ماجرای شنود که آقای روحانی روی اون کلید کرده و ازش صحبت می
از 8:40 تا 9:17 یه نفس حرف زد پشت تلفن. تمام این مدت مثل آقای همساده، با خنده و کرکر از چالشهای سال اولش میگفت... می گفت از اکیپ 6 نفره شون، از خرید رفتناشون، از آشپزیهاشون، از شاخ شدن واسه پسرهاشون.
اندر دل من با گفتن هر فالت سال اولی بودنش، موجی از خاطرات غم و خامی  توام با شیرینی رسوب میکرد و مثل مادربزرگها لبخند میزدم.
من تمام این مدت فقط شنونده بودم و گوینده ای که به زور هیجان میداد به کلمه ی "خب؟ "
هاریسون عفونی جلوی چشمم و نثر دشوارش، ریاضی عموم
برای محمد، خواهرزاده‌ی پنج ساله‌ام، داستان محاکمه گالیله را تعریف می‌کردم. گفتم:  «آدمهای زورگو به گالیله گفتند که حرف تو درباره چرخش زمین به دور خورشید درست نیست! همین که ما می‌گوییم درست است!»
محمد گفت: «چرا گالیله با تلسکوپش به آنها همه چیز را نشان نداد تا حرفش را قبول کنند؟»
گفتم: «برای اینکه زورگو بودند. آنها هیچوقت فکر نمی‌کردند و عقلشان را به کار نمی‌گرفتند.»
محمد عصبانی شد، از جایش بلند شد و گریه‌کنان در خانه شروع به دویدن کرد. خو
سلام
 
                                       بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ تَعَالَوْا إِلَىٰ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ وَإِلَى الرَّسُولِ رَأَیْتَ الْمُنَافِقِینَ یَصُدُّونَ عَنْکَ صُدُودًا ٦١
چون به آنان گویند: [برای داوری و محاکمه] به سوی آنچه خدا نازل کرده، و به سوی پیامبر آیید، منافقان را می بینی که از تو به شدت روی می گردانند! (۶۱)
ادامه مطلب
✍ تعرض و کلاهبرداری یک میلیاردی در پرونده مرد شیاد
⬅️ مرد کلاهبردار که به بهانه اخذ اقامت کانادا و فرانسه بیش از یک میلیارد تومان اخاذی کرده بود در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اتهام تجاوز نیز در پرونده‌اش به چشم می‌خورد.
◀️ صبح دیروز این متهم با انتقال به شعبه نهم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. 
◀️ نخست همسر سابقش که از وی به اتهام کلاهبرداری 800 میلیون تومانی شکایت کرده بود گفت: سال 92 با این مرد آشنا شدم او خودش را صراف
خب این کتابم تموم شد. واقعا کتاب عجیبی بود. یه جاهایی واقعا کسل کننده بود یه جاهایی برعکس. یه چیزاییشو صادقانه بگم نفهمیدم. البته بار اولیم که مسخ رو خوندم همینجوری کامل برام روشن نشد. شاید بعد ها که دوباره بخونمش بفهممش کامل. البته دلمم برای کافکا تنگ شده بودا این که ادمو گیج میکنه. 
خلاصه که همین. من توقع داشتم یهو پریده نشه به اخرش. ولی خب نمیشه توقع داشت دیگه کامل نشده بود.
برم استراحت کنم یه خورده آهنگ گوش میدم بعدش ببینم کتاب جدید چی شروع
اون مینی سریال 5 قسمتی چرنوبیل رو دیدید؟ دیدید اولش به مردم میگن چیزی نیست و در سطح
جهانی اعلام میکنن اصن موضوع مهمی نیست و اتفاقی نیفتاده... بعد میبینن نه بابا واقعا چیزیه
و شهر رو تخلیه میکنن و اطلاع میدن که آب فلان رود آلوده شده و تدبیر های دیگه
ولی همچنان دو نفر متخصص همین زمینه های هسته ای رو مجبور میکنن که در سطح عمومی
اعلام کنن واقعا چیزی نیس! و اونا هم همین کارو میکنن ... بعد (فک کنم 2 سال بعد ) هر دوی اون
افراد متخصص توی ی دادگاه همه چیز رو ب
دانلود فیلم El 1953 با کیفیت 720p
 
 
 
ژانر فیلم : درام | عاشقانه
امتیاز فیلم :
رده سنی :
کارگردان : Luis Buñuel
نویسنده : Luis Buñuel
بازیگران : Arturo De Córdova, Aurora Walker, Carlos Martínez Baena, Delia Garcés
محصول کشور :
تاریخ اکران :
زمان فیلم : 
زبان فیلم :
 
خلاصه داستان : فرانسیسکو ثروتمند است ، نسبت به اصول سختگیرانه و هنوز لیسانس است. پس از ملاقات با گلوریا به طور تصادفی ، او به طور ناگهانی قصد دارد همسرش شود و او را محاکمه کند تا اینکه او موافقت کند که با او ازدواج کند. فرانسیس
بزار یه خورده از کتاب بگم. خب میدونی که دارم کتاب محاکمه ، نوشتهٔ فرانتس کافکا با ترجمهٔ علی اصغر حداد از نشر ماهی رو میخونم. ترجمه اش که به نظرم خیلی روونو خوبه (نه که خیلی حرفه ایم تو ترجمه واسه همین نظر میدم :دی ) اما خود کتاب خب فکر کنم این کتاب اولین کتاب داستان بلندی باشه که از کافکا خوندم. قبلیا بیشتر داستانهای کوتاه بودن ازش. بعضی جاهاش کسل کننده میشه اما کلا یه ریتم خاص خودشو داره شبیه بقیه رمانها انگار نیست نمیدونم چجوری بگمش. ولی جوری
از #دختر_آبی تا #دختر_زیرآبی
ح‌سین ق‌دیانی: جریان افسادات با مدد از سلبریتی‌ها اسباب خودسوزی سحر را فراهم کرد تا شبنم، زیرآبی برود! آری! فلانی و بهمانی را به فرزندان دیگر نعمت‌زاده اضافه کنید! آقا و خانوم سلبریتی! تو بیش از آنکه موافق رفتن زنان به استادیوم باشی، عروسک خیمه‌شب‌بازی حجاریان و تاج‌زاده‌ای! اگر خیلی مردمی هستی، زبان سیاست‌بازان در دهان شما چه می‌کند؟! یک بار با همین حاشیه‌سازی‌ها #شیخ_کذاب را در پاچه‌ی ملت فرو کردید، بس ن
یه سوال
کیا اینجا رو می خونن؟
منظورم اینه که کیا وقتی اسم وبلاگ رو میبینن ، میزنن روش تا ببینن چی توش منتشر شده، نه فقط اینکه اسمشون توی دنبال کننده ها باشه
اینو برای اطلاعات شخصی خودم میخوام
فقط می خوام یه عدد دستم بیاد ، هر چند که اعداد همیشه گول زننده اند
و اونایی که می خونن، نظرشون چیه راجب وبلاگ؟
+ چند وقتی بود که دلم می خواست یه روزنوشته بزارم ، یکم خاطره، یکم حرف دل، یکم گِله ،نشد ولی، نذاشتن، نذاشتید ، نتونستم...:)++ چقد غریبه شدم توی همه
من یه آدمم..مثل خیلی از آدمای دیگه یه سری عیب و ایراد دارم..
اما خب حداقل این شجاعت رو دارم که بیام در موردش بنویسم و از خودم بخوام که بهش فکر کنم...
فکر میکنم همه مون حداقل یک بار تو عمرمون از اصطلاح "خلایق هر چه لایق" استفاده کردیم..
تو خیلی از موقعیت هایی که بهمون بدی شده، خیلی از اوقات که تنها گذاشته شدیم و طرف مقابل یکی دیگه رو ترجیح داده، خیلی از اوقات که طرف مقابل قدر خوبی هامون رو ندونسته و ....
خواستیم خودمون رو آروم کنیم یا چی؟ اما هی مدام تو
الان که محاکمه ها همه به نفع بانکها است! تا بیشتر بتوانند نزول بگیرند. تقریبا قوه قضائیه نیز به استخدام بانکها در آمده. زیرا بانکها خودشان این پولها را، بدون مدرک و سند داده بودند، تا خرانه خالی شود والان شاد و خوشحال، بازهم میتوانند به اختلاس های بزرگ دست بزنند، و به گردن دیگران بیاندازند. اما بعد ا زکرونا باید روند قضایی تغییراتی را باور کند. یکی از انها الغای کاپیتولاسیون است
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم- مفاله ای از جرالد اسیاب(باکسره  همزه) در روزنامه وال استریت جورنال-اقایان ترامپ-و- ساندرس بر روی زمین سخت-)ترمپ وساندرس دو استثنای ریاست جمهوری امریکا هستند که با تیپ  ریاست جمهوری عرفی امریکا مطابقت ندارند وباعث ناراحتی دیگر کاندیدهای ریاست جمهوری امریکا  هم شدند)- بانزدیک شدن ساعت به نزدیک شدن  سخنرانی نزدیک بهم دو حزب در ایووا هردو حزب  به زمان خاص  خود برای سخنرانی  خاص خود که یک چرخش بسیارمهم وجدیدی را بوجودمی
درعصر سلیمان نبى؛ پرنده اى براى نوشیدن آب به سمت برکه اى پرواز کرد... اما چند کودک را بر سر برکه دید... آنقدر انتظار کشید تا کودکان از برکه متفرق شدند. همینکه قصد فرود بسوى برکه را کرد، این بار مردى را با محاسن بلند و آراسته دید که براى نوشیدن آب به آن برکه مراجعه نمود... پرنده با خود اندیشید که این مردى با وقار و نیکوست و از سوى او آزارى به من متصور نیست.. پس نزدیک شد، ولی آن مرد سنگى بسویش پرتاب کرد و چشم پرنده معیوب و نابینا شد.. شکایت نزد سلیمان ب
 خبرگزاری رسمی بحرین اعلام کرد: شاهبحرین فرمان تثبیت تابعیت 551 نفر را که به موجب ماده 24قانون اساسی درباره صیانت از جامعه در برابر اقدامات تروریستی محکوم به سلب تابعیت شده بودند، صادر کرد.
خبرگزاری بحرین نوشت: شاه بحرین از طرف‌های مسئول اجرای احکام کیفری خواسته بود در راستای تکمیل اقدامات لازم برای اجرای مجازات سلب تابعیت، وضعیت محکومان به سلب تابعیت مورد بررسی قرار گرفته و معیارهای مرتبط با شدت جرم و تاثیر و پیامدهای آن بر امنیت ملی 
بیگانه آلبر کامو کتابیست که باید چند بار خوانده شود. داستان این کتاب درباره ی مردی است که متفاوت از دیگران و جامعه ایست که در آن زندگی می کند و نام بیگانه از همین جهت بر این کتاب گذاشته شده. مورسو، شخصیت اصلی داستان، نسبت به تمام وقایعی که در اطرافش روی می دهد کاملا بی تفاوت است و معتقد است که انسان هیچ نقشی در این رویدادها ندارد. او در عین صداقت و به دور از تظاهر و ریاکاری نسبت به همه کس و همه چیز بی تفاوت است و هیچ اراده ای به پیشرفت در زندگی ن
نرفته غربتش از یاد، یا رسول اللهز داغ فاطمه فریاد، یا رسول اللهبه ضربه ای درِ آتش گرفته با مسماربه روی دخترت افتاد یارسول الله****چه شد که حُرمت این بیت، در مدینه شکست؟!درِ حریمِ الهی به خشم و کینه شکستچه شد وصیتِ بر دوستی به اهل کسا؟!سه روز بعد شما استخوان سینه شکست***پیام غربت او شد به عاشقان ابلاغکه پر کشید پرستو نیامده از باغشکست شاخه و افتاد سِرّ مُستَودعنشست فاطمه بر خاک، آه از این داغ***برای دفن، تنش دستِ خادمه ماندهبه گاهواره ی او خیره ف
وقتی با اوستای گچ کار  هم صحبت شدم دربین صحبت به او گفتم که دوسال از حوزه را در تهران درس خوانده ام ایشان گفت من هم هفت سال تهران زندگی کرده ام.اوستا مردی بسیار ساده و به شدت معتاد به مواد مخدر بود ومن حرفش را باور نکردم و برای اینکه بدانم راست می گوید یا دروغ چند سوال از شهر تهران از او کردم وبه اوگفتم تا کنون میدان آزادی رفته ای ؟اوگفت نه٬    گفتم توپخانه و ناصر خسرو رفته ای؟اوگفت نه٬  خلاصه هر جای تهران را سوال کردم بلد نبود.  به او گفتم تو که
دولت روحانی و جریانات حامی انتخاباتی ایشان که احمدی نژاد را به خاطر طرح های مسکن مهر، سهمیه بندی سوخت و .... گداپرور نامیده بودند، بیش از پیش مردم را به این سمت سوق دادند.
یک روز کشاندن مردم به خیابان ها برای خرید ارز با قصد یا بدون قصد سوء ، یک بار کشاندن مردم به فروشگاه های اینترنتی برای ثبت نام گوشت و مرغ و تخم مرغ اینترنتی!
یک بار با کارت ملی ! یک بار با کد پستی !  آخرش فکر کنم نوبت به کوپنی کردن گوشت و مرغ و تخم مرغ برسد! زمان های انسان های نخست
امشب تلویزیون محاکمه ی رضوی، داماد شریعتمداری وزیر کار را نشان می داد و مدعی العموم مواردی از تخلفات دهها میلیارد تومانی رضوی را یاد آور شد.
خوشحال کننده هست از وقتی که آقای رئیسی مسئولیت قوه ی قضائیه را پذیرفتند چون مبارزه با اختلاس  و رانت شیب تند تری گرفته است و اما سئوال بی جواب هنوز هم در جلوی چشمانم رژه می روند و اینکه:
چه کسانی تمهیدات وام دهها میلیارد تومانی بدون وثیقه را برای رضوی و رضوی ها آماده می کنند؟ و چرا با آنها برخوردی صورت ن
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل 
انسانها آنچه را که دوست دارند میشنوند و آنچه در راستای منافعشان باشد را سریع و راحت قبول میکنند.
به عنوان مثال شخصی که به حافظ علاقه دارد،هرچه از فضائل حافظ بشنود را براحتی می پذیرد ولی اگر کلامی بر خلاف میلش بشنود از شما سند و مدرک میخواهد،
در صورتی که یک فرد شیعه وظیفه دارد در هردو مورد دنبال سند و مدرک باشد چه وقتی آنچه دوست دارد میشنود چه وقتی آنچه دوست ندارد میشنود
بدون شک جوابی
هزاربار به‌ش گفته‌بودم که از بیماراش عکس نگیره و هیچ‌کدوم از این هزاربار هم اثربخش نبود. امروز بعد از این‌که به صدای ریه‌م به بهانه‌ی این‌که مدتی‌ست به صدای ریه‌ی سالم گوش‌نکرده، گوش کرد؛ عکسی از یک بیمار رو نشون دادم. یک پسر [ برای به‌کاربردن کلمه‌ی «مرد» مرددم.] سی‌ساله که بیمار ای‌بی بود. به‌ش نمی‌خورد سی‌ساله‌ش باشه. نمی‌خوام از شرایط پوست‌ش و زخم‌هاش حرف بزنم. گقت پدرش اجازه نمی‌ده به‌ش دست‌بزنن و از پانسمان مخصوص براش اس
مفهوم حق سکوت
درباره مفهوم حق سکوت، اتفاق نظر وجود ندارد؛ برخی معتقدند اصطلاح «حق سکوت» بیانگر مجموعه ای از حقوق است که در مراحل گوناگونی از فرآیندعدالت کیفری مطرح می شوند که عبارتند از: 1. مصونیتی عام که همه اشخاص در برابر مجبور شدن ناشی از رنج مجازات به منظور پاسخگویی به پرسش های ارائه شده توسط دیگران دارند؛ 2. مصونیتی عام که همه اشخاص در برابر مجبور شدن ناشی از رنج مجازات به منظور پاسخگویی به پرسش هایی دارند که پاسخ به آن ها باعث مجرم قلمد
در زمان حضرت سلیمان پرنده ای برای نوشیدن آب
به سمت حوضی که کنار چشمه ای بود پرواز کرد
اما چند کودک را به سر برکه دید
پس آنقدر صبر کرد تا کودکان از آنجا متفرق شدند.
همینکه قصد فرود به سوی برکه را کرد
این بار مردی را با ریش بلند و آراسته دید که
برای نوشیدن آب به آن برکه مراجعه نمود.
پرنده با خود گفت که این مرد خوبی است
از وی آزاری به من نمیرسد.
وقتی نزدیک شد آن مرد سنگی بسویش پرتاب کرد
و چشم پرنده کور شد!
پرنده از مرد نزد حضرت سلیمان شکایت برد.
پیا
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
دریافت
این پست موقّت است و برای مدّتی مشخّص که نامعیّن است.
اگر نمی‌نویسم، دلیلش تهی بودن و خلأ ذهنم نیست. بلکه معتقدم نباید آشغال نوشت. مادامی که به افکارم نظم ندهم نخواهم نوشت. ایده‌ها بسیارند و نظم اندک...
نبود نظم پشت نوشته‌ها موجب می‌شود که حالم از نوشته‌ها به هم بخورد و سراسر وجودم از تهوّع لبریز شود. کما‌این‌که بالای 150 کاغذ را همین دیروز آتش زدم.
فقط وقتی باید نوشت که خود انسان اراده کند، نه وقتی که کلمات مثل استفراغ به طور حال به‌هم‌زنی
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- لبنان با یک شورش کور روبرو است که بنظر میرسد فرانسه درحال هدایت ان است نیامدن توریست ها وعدم خرید غرب از  لبنان کاملا مشهود است باکمی دلار روبرو شده است ودرمسائل غذائی ودادن حقوق با مشکلات روبرو شده است وکشورهای غربی به لبنان پیشنهاد گرفتن وام دادن  از  شعاری که دست تان برماشه باشد-  ومداوم تیراندازی کنید-کاملا نشان میدهد که  طرح فرانسه مطرح است روزنامه دیلی استارهم که تاحدی غرب گر است ازدادن حقوق 
نورنبرگ ، شهر کوچکی بود با یک قلعه در بالا و یک پل در وسط و چند کلیسای زیبا و یک بازار اصلی. بالا شهر کلیسای کاتولیک خودش را داشت و پایین شهر کلیسای پروتستان خودش. ان وسط مسط ها هم روزگاری کنیسه یهودیان بوده، که اکنون نیست. سالهای سال پیش مسیحیان یهودیان را ازار می دهند و کنیسه را اتش می زنند و صدها یهودی را در بازار اصلی سر می برند. سال های سال که می گویم قرن هفت و هشت میلادی ست ، که یعنی المانی ها از همان موقع با یهودیان سر سازگاری نداشته اند. 
ن
گاهی آن‌قدر اسمت را توی ذهنم با ریتم‌های مختلف می‌خوانم که لیریکسِ آهنگ‌ها را هم از یاد می‌برم و جای کلماتشان اسمِ تو را می‌گذارم. از دست خودم خسته می‌شوم، انگار خراب شده باشم که هیچ‌وقت درست نمی‌شوم. یادم نمی‌آید چرا دوستت دارم. فقط اجازه‌ی خراب کردنِ همه فرصت‌ها پشتِ نام تو را تمدید می‌کنم. یادم نمی‌آید که در تو، برای خودم چیزی جز میلِ ویران‌گرِ تحقیر پیدا کرده باشم ؛ از بس که تلاش کرده‌ام نامهربانی‌هات را جلوی چشمم بیاورم تا لا
مستند مافیای آزاد دربارۀ داستان آمدیم ثواب کنیم کباب شدیمِ آقای هادوی است. آقای هادوی حدود یک میلیون متر زمین از مادرش به ارث می‌برد که بخشی از آن را به دانشگاه آزاد اهدا می‌کند و بخشی را برای خودش می‌گذارد. اما دار و دستۀ عبدالله جاسبی، رئیس دانشگاه آزاد آن زمان با انجام مجموعه کارهای غیر قانونی مثل کشیدن طرح گازکشی از درون زمین‌های آقای هادوی و خالی کردن نخاله‌های ساختمانی سعی می‌کند آن تکه زمین‌های باقی مانده را هم بگیرد. در این میان
✍ سلاخی ۲کودک به خاطر شباهت به پدرشان
⬅️ مادر آمریکایی دو فرزندش را به خاطر شباهت زیاد به پدرشان با چاقو سلاخی کرد.
◀️ بر اساس گزارش پلیس، متهم پس از این جنایت دردناک با تماس با اداره پلیس به جنایت بی رحمانه اش اعتراف کرده و مدعی شد که دو فرزندش را به خاطر شباهت زیاد به پدر خیانت کارشان به قتل رسانده و انگیزه اش برای این قتل دردناک فراموشی چهره پلید همسرش بوده است.
◀️ پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی متهم دستگیر و در اداره پلیس به قتل فرز
✍ سلاخی ۲کودک به خاطر شباهت به پدرشان
⬅️ مادر آمریکایی دو فرزندش را به خاطر شباهت زیاد به پدرشان با چاقو سلاخی کرد.
◀️ بر اساس گزارش پلیس، متهم پس از این جنایت دردناک با تماس با اداره پلیس به جنایت بی رحمانه اش اعتراف کرده و مدعی شد که دو فرزندش را به خاطر شباهت زیاد به پدر خیانت کارشان به قتل رسانده و انگیزه اش برای این قتل دردناک فراموشی چهره پلید همسرش بوده است.
◀️ پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی متهم دستگیر و در اداره پلیس به قتل فرز
نام کتاب: #بینوایان | نویسنده: #ویکتور_هوگو | مترجم: #گیورگیس_آقاسی | #انتشارات_پیروز | ۳۳۶ صفحه | سال چاپ: ۱۳۴۲.یادداشت من:بینوایان، که بهش انجیل۲ هم می گن با محاکمه ی ژان والژان شروع می شه که به خاطر دزدیدن نان به زندان میفته. از خوبی های کتاب که اون رو از بقیه آثار متمایز می کنه چندبعدی بودن هست، هم از مذهب می گه هم از اخلاق، هم از سیاست می گه هم از تاریخ، هم داستانه هم واقعیت، هم عشق و هم طراحی و معماری. غیر از ژان والژان که شخصیت اصلی کتاب هستش، ژ
همه می دانیم که کدام مسئول ارشد کشور ، انتخابات را زیر سئوال برده و آنرا انتصابی قلمداد کرده است! و همچنان می دانیم بسیاری از سیاستمدارن اهل نظر، در سخنرانی ها و موضعگیری هایشان ، گفته های شخص x  را محکوم و آنرا نکوهش کردند اما نامی از x ذکر نکردند!و هیچ اقدام عملی در خصوص این فرد انجام نمی گیرد!
علت عدم ذکر نام و مواخذه و پیگرد شخص x چیست؟!
موانع قانونی ؟!
مصونیت قضایی؟!
مصلحت اندیشی؟!
یا .............
به نظر می رسد مصلحت اندیشی و عدم برخورد با این فرد
همه می دانیم که کدام مسئول ارشد کشور ، انتخابات را زیر سئوال برده و آنرا انتصابی قلمداد کرده است! و همچنان می دانیم بسیاری از سیاستمدارن اهل نظر، در سخنرانی ها و موضعگیری هایشان ، گفته های شخص x  را محکوم و آنرا نکوهش کردند اما نامی از x ذکر نکردند!و هیچ اقدام عملی در خصوص این فرد انجام نمی گیرد!
علت عدم ذکر نام و مواخذه و پیگرد شخص x چیست؟!
موانع قانونی ؟!
مصونیت قضایی؟!
مصلحت اندیشی؟!
یا .............
به نظر می رسد مصلحت اندیشی و عدم برخورد با این فرد
فرانسیس به منظور سازماندهی یک طرح رشوه‌خواری و رشوه‌خواری گسترده که شامل امتیازات افسران نیروی دریایی بود , مجرم شناخته شد . شرکت او , گلن دفاع دریایی , به عنوان نماینده اصلی نیروی دریایی در اقیانوس آرام غربی خدمت کرد و طی چند دهه بیش از ۵۰۰ میلیون دلار بابت هزینه‌های جعلی یا تورمی متهم کرد .
شبکه‌ای از افسران و مقامات نیروی دریایی , از جمله یک مامور سیاسی , سال‌ها برای خنثی کردن تحقیقات متعدد به فرانسیس و شرکت او و هدایت کشتی‌های نیروی دری
عجیب غمگین مینوازد انگار که ماجرای زندگی ام را برایش تعریف کرده باشم و آهنگ بی کلام پشت این فیلم تراژدی را انتخاب کرده...
همین چند دقیقه پیشتر به برادرم گفته م "بنظرت من چیکار کردم که ته آرزوهام اینجور شد؟ چیکار کرده م که این سایه ی شوم افتاد رو زندگیم" دستم را گرفت و مرا کشاند تا بنشاند پای شیمی!
خب چه میداند بریدن چه معنایی دارد؟
چه می‌داند تمام 20 سالگی ات هر شب بغض شود نفس هایت را حبس کند و زندگی را به کامت زهر کند چه معنایی دارد؟
هر روز 20 سال
دلم جاده ای می خواهد وسیع ،طولانی و بی انتها...
بایستم ابتدایش و بروم و دور شوم....
آنقدر دور که دیگر آدمها را نبینم...
توی دنیایی زندگی می کنم که یک روز برای رفتن سردارش دریایی از عشق موج می زند
و یک روز برای اشتباه سپاهش دریایی از ناامیدی و فحش و ناسزا روانه می‌شود...
همه خدا شده اند...یک روز جماعتی را تا عرش بالا می برند و یک روز با خطایی همانها را با خاک یکسان می کنند...
هر کسی برای خودش توی ذهن خودش دادگاه تشکیل می دهد و حکم می دهد و محاکمه می کند....
بوسیله گزارش ایسنا به نقل از دویچه وله، پیوند اکثریت نمایندگان جمهوری خواه در کنگره آمریکابا نمایندگان دموکرات درباره سیاست عقب نشینی از شمال سوریه حکایت از انتقادهای وسیع ای دارد که سیاست خاورمیانه ای ترامپ تند مزاج است. خبرگزاری آلمان با ترویج گزارشی از واشنگتن وقوف مربوط به رای گیری اطراف قطعنامه ای فراحزبی درباره سیاست دولت ترامپ تو قبال سوریه را رسانه ای کرده است. در این قطعنامه فراحزبی، دادرسی خروج نیروهای ارتشی آمریکا از شمال س
این روزها که بساط اغتشاشگران با اشاره حضرت آقا و میدان داری مردم و دلسوزان نظام، جمع شده است چند سئوال بدون جواب برای همین مردم باقی مانده است .
اول: مسبب و ریشه این مصائب و تشنجات اجتماعی کیست؟! و اگر در بدنه دولت است و"نفوذی "نیست! چرا از مردم عذر خواهی نمی کند!
دوم:اگر تصمیم دولت اشتباه نبود چرا عموم مردم از این تصمیم ناراحتند ! و اگر اشتباه بود چرا نهادهای نظارتی فرا دست ،وارد عمل نمی شوند !؟
سوم: اگر در بدنه مدیریتی کشور ،دشمن "نفوذی" داشتیم و
دست خط شهید لطفی نیاسرسرزنش شهید ، توسط خودش:
#زندگی_به_سبک_مهدی (۱۱) بزرگان علم اخلاق، مراحل متعددی برای جهاد اکبر (مبارزه با نفس) برشمرده اند که آخرین آن، معاتبه به معنای انتقاد از خویشتن است. سالک الی الله پس از بازنگری در رفتار و گفتار روزانه و محاکمه خود در دادگاه وجدان،به وادی معاتبه گام می نهد.این جاست که خود را مورد سرزنش قرار می دهد و بدین وسیله خویشتن را برای جبران نواقص و رفع رذایل آماده می سازد. شهید بزرگوار "محمد مهدی لطفی نیاسر" چه
قطار نرم می رفت. هم واگنی ها نوبتی می گفتند که چطور راهی این سفر شدند.معلوم بود کیف می کنند از مصاحبت با هم.تا چیزی را جفت و جور کنم نوبت به من رسیده بود. مات ماندم توی چشمان خانم روبرویی.مغزم یخ زده بود.همه مومن بودند و به زیارت امام می رفتند. من هم قرار بود به زیارت برم! زیارت تو...! احساس می کردم پشت میز محاکمه هستم.هر چیزی می گفتم بر علیهم بود.عاشق بودم و به دیدار یار می رفتم.توی آن لحظه ها ترسیدم.ترس از قضاوت گناهی که نکرده بودم.ماهها دعا و تهذی
بسم الله الرحمن الرحیم
با صیاد دلها در نهضت خاطره گویی
در دام صیاد (1)
تابستان بودم. مادرم به من گفت برو سراغ برادرت-او کوچک تر از من بود و یک مقدار شر و با بچه ای دیگر، رفته بود به باغ مردم-.من به قصد این که او را بیاورم، راه افتادم. وقتی رفتم، دیدم او و چند نفری از دوستانش رفته اند بالای درخت و میوه می خورند. حقیقتش یک هوس شیطانی وسوسه ام کرد، منتهی یک جنگی در درون من بر پا شد که :«تو خودت آمدی برادرت را ببری، حالا چه طور شده که می خواهی مثل آن ها با
اصل قانونی بودن دادرسی کیفری
اصل قـانونی‌ بودن‌ جرائم و مجازات‌ها به صورت پراکنده‌ در‌ آثار به‌ جا‌ مانده‌ از دوران باستان نیز بـه‌ چـشم مـی‌خورد.از قانون‌نامه‌های هیتی‌ها و حمورابی تا الواح‌ دوازده‌گانه همگی نشان‌دهندهء دغدغهء جامعهء انسانیت به تعیین‌ حد‌ و مـرزهای‌ حقوق و آزادیـ‌های مردم و تکالیف‌ آنهاست؛ اگرچه‌ در‌ اکثر‌ مواقع و تا‌ چند‌ سدهء پیشین،قانون‌گذاری به شکل امروزی وجود نـداشت و بـسیاری از اصـول راه‌بردی‌
نام کتاب: #همسایه_ها | نویسنده: #احمد_محمود | #انتشارات: #موسسه_انتشارات_امیر_کبیر | تعداد صفحات: ۵۰۲.احمد محمود، کسی که #جمال_میر_صادقی درباره اش می گه "اگه از من بپرسین بهترین #رمان ایرانی چیه؟ بدون شک می گم همسایه های احمد محمود" ، کسی که توی یه مصاحبه گفت "اگه از اول زندگی کنم، می رم سمت یه شغل درست و حسابی نه #نویسندگی! " ، کسی که رفت دانشکده افسری ارتش و بعد #کودتای_۲۸_مرداد دستگیر شد و پنج سال توی تبعید و زندان بود و از نزدیک شاهد محاکمه ی #حسین_فا
دانلود رایگان سریال پولدارک Poldark با لینک مستقیم
دانلود سریال پولدارک فصل 5 کیفیت عالی 1080p
دانلود سریال خارجی پولدارک Poldark
قسمت 1 فصل 5 قرار داده شد
 
 
درباره سریال :
راس پولدارک تصمیم میگیرد برای اینکه به جرم قاچاق محاکمه نشود، دختر مورد
علاقه اش الیزابت را ترک میکند و به ارتش ملحق شود. وقتی ۳ سال بعد به
خانه بر میگردد متوجه میشود که پدرش مُرده، خانه بزرگ آنها ویران شده،
ثروتشان از دست رفته و معشوقه اش به نامزدی پسر عمویش در آمده است. او در
ر
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، اصل تغییر ناپذیری قضات در قانون اساسی ذکر شده است که به موجب آن :قاضی را نمی توان از مقامی که شاغل آن است بدون محاکمه و ثبوت جرم یا تخلفی که موجب انفصال است ، به طور موقت یا دائم منفصل کرد ، یا بدون رضای او محل خدمت یا سمتش را تغییر داد . با این وجود اصل مذکور استثنائاتی هم دارد که عبارتند از نقل و انتقال دوره ای قضات ، تغییر قضات به سبب تخلف و یا به دلیل مصلحت . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد استثنائات
کتاب در ستایش دیوانگی نوشتهٔ اراسموس با ترجمهٔ حسن صفاری نشر فرزان روز تموم شد. تو پست های پیشین راجع بهش نوشته بودم فقط اینو اضافه میکنم که حدود یک سوم آخر کتاب رو دیگه کلا در مورد نقد و درواقع محاکمه ی کلیسا و اون سیستم قدرتو جهل و نادانی و قدرت طلبی کلیسا پاپ و افرادی که سو استفاده کردن از دین مسیحی برای قدرت و استفاده ی خودشون رو گفته و با همین هم تموم میشه. در کل به نظر من کتاب خوبی بود اولیل کتاب که راجع به دیوانگی مسائل دیگه نوشته بود بع
✍ درخواست قصاص برای عمو
⬅️ دختر نوجوان در حالی از دادسرا خواهان قصاص عمویش شد که پدربزرگ و برادرش از خون قاتل گذشت کردند.
◀️ شامگاه 26 فروردین 1397 مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس هنگام گشت در خیابان دماوند – تقاطع خیابان اتحاد با خودروی آزرایی مواجه شدند که راننده‌اش به قتل رسیده بود. با کشف جسد موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.
◀️ با حضور تیم تحقیق مشخص شد راننده خودرو با شلیک گلوله به قتل رسیده است. در باز
✍ درخواست قصاص برای عمو
⬅️ دختر نوجوان در حالی از دادسرا خواهان قصاص عمویش شد که پدربزرگ و برادرش از خون قاتل گذشت کردند.
◀️ شامگاه 26 فروردین 1397 مأموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس هنگام گشت در خیابان دماوند – تقاطع خیابان اتحاد با خودروی آزرایی مواجه شدند که راننده‌اش به قتل رسیده بود. با کشف جسد موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.
◀️ با حضور تیم تحقیق مشخص شد راننده خودرو با شلیک گلوله به قتل رسیده است. در باز
بسم الله الرحمن الرحیم
 
ترامپ شامگاه سه شنبه از طرحی که نامش را معامله قرن گذاشته اند بالأخره رونمایی کرد ، البته قبلش سپهبد سلیمانی را ترور کرد تا به ایران بفهماند جلوی آمریکا و اسرائیل را در اجرای این معامله نگیرد . روزنامه القدس العربی به بیان مفاد این طرح پرداخت و مشرق نیوز در گزارشی آنرا منتشر کرد ، ما تنها سه بند از این معامله را کافی میدانیم تا بگوییم معامله قرن یعنی فلسطین میشود ایالتی نیمه مختار در کشور اسرائیل که حتی حق حفظ امنیت
کمیته قضایی مجلس
نمایندگان ایالات متحده آمریکا با تصویب لایحه استیضاح رئیس‌جمهور این لایحه را
برای رای‌گیری به صحن علنی خود فرستاد. بدین ترتیب، دونالد جی. ترامپ، چهارمین
رئیس جمهوری تاریخ ایالات متحده آمریکاست که در کنگره آمریکا رسما برای استیضاح او
اقدام شده است. آقای ترامپ، در واکنش دوباره به استیضاح خود آن را "فریب‌کارانه
و قلابی" خواند و روند شکل‌گیری آن را محکوم کرد. کمیته قضایی مجلس نمایندگان
پس از تنها ۱۰ دقیقه شنیدن اظهارات اعض
رزمنده ای بود تعریف می کرد با دوستانش برای تحویل اسلحه به یکی از یگان های ارتشی رفته بودند. برایشان چای آوردند. کسی قند برنداشت. گفتند قند بیت المال است صرفه جویی شود بهتر است. مردم به خاطر قند و شکر در صف می ایستند... 
عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دیروز در مصاحبه ای اعلام کرد: "80 هزار تن برنج برای تنظیم بازار از سوی دولت وارد شد که همه آنها در انبارها ماند و به خاطر عدم توزیع به موقع فاسد شد و در نهایت همه آنها دور ریخته شد که اسناد ه
نزدیک میکنه این رو من خودم هم دیدم حرف میزنی سر و صدا کم تحرک کم دنیای دیگری وقت تو زندان من که این بودن از قرار معلوم هم این ماجرا خیلی وقت‌ها مکالمه در مورد پرونده دریاچه بود معلوم است خوشش نمیاد اجازه می‌داد طولانی تلفن خونه دوست دخترش را وقتی تا ۳ و ۴ صبح نیز داشت که حرف بزنه تلفنی بعد تلفن که تمام می‌شد میشه باهاش به حرف و سخن در مورد خدا درباره عشق زندگی تو طلوع صبح حرف می‌زنم که گردم داشتیم از این حرکت و به حرف می آورد آدمارو بعد خودش س
بسم الله
 
بسم الله
کاش این اتفاق بسیار تلخ رخ نداده بود.کاش این اتفاق بسیار تلخ رخ نداده بود.کاش این اتفاق بسیار تلخ رخ نداده بود.هزار بار این جمله را می‌گویم؛ و می‌گویم که این نوشته برای ماست‌مالی کردن و رفع مسئولیت از قاصرین و مقصرین نیست و ما متتظر و متوقع دادرسی قاطعانه و عادلانه در این موردیم.این حادثه بسیار تلخ بود و امثال این نوشته برای تسلی دادن به خانواده‌های داغ‌دار نیست؛ که آن تسلی دادن کار خداست...حرف این‌جا این است: مبادا نار
 
وضعیت کادر درمان در مواجهه با ویروس کرونا شبیه وضعیت نیروهای مسلح در زمان تهاجم نظامی دشمن است. بعضی رزمنده ها به خط مقدم می شتابند و هستی شان را ایثارگرانه کف دست می گیرند. بعضی در خطوط میانی و پشتیبانی مشغول می شوند. بعضی هم وقتی احساس خطر می کنند عرصه را ترک گفته و از میدان رزم فرار می کنند.
بخشی از کادر درمان کشور با ایثار و رشادت در حال رسیدگی و مداوای بیماران مبتلا به کرونا هستند. بعضی هم اما عرصه خدمت را به بهانه ای ترک گفته و از انجام و
مامان میگفت نه ! مگه غرور نداری تو ؟ بابا میگفت نه آدم وقتی مار نیشش میزنه نمیره دست بکنه تو لونه مار . مریم میگفت نه کسی که قدرت رو ندونسته باید از ذهنت بیرونش کنی ...
اما دل من طاقت نیاورد.  نه بحث داشتن یا نداشتن غرور بود ، نه بحث گزیده شدن و نه بحث قدر دونستن یا ندونستن. و نه این که بحث تنهاموندن و قحطی آدم بود . دلم ناراحت بود ، از پیوند دوستی که بی هیچ صحبتی کنار گذاشته شده . رابطه ای که حالا محدود شده به سلام سرد آلوده به شک !
بالاخره غرور رو مثل
صبح امروز در پی شکایت سید غفار دریاباری از مهناز افشار به دلیل انتساب اظهارات خلاف واقع، خبر احضار وی به دادگاه در رسانه‌ها منتشر شد. انتشار این خبر در فضای مجازی و رسانه‌ها  با واکنش کاربران  شبکه‌های اجتماعی همراه بود.
روز شنبه ۷ اردیبهشت، یک طلبه هنگام خروج از حوزه علمیه همدان به ضرب گلوله به قتل رسید و قاتل در قالب یک استوری در پیج اینستاگرام خود مسئولیت این جنایت را برعهده گرفت. انتشار این خبر به همراه عکس‌های غرق به خون این طلبه همد
دیشب با سه جوان سوری دورهمیِ شبانه ای داشتم. از همه چیز هم گفتیم و حرف زدیم و تعریف کردیم. از انقلاب و امام و آقا و دولت روحانی گرفته تا اصطلاح دیوث سیاسی که آیت الله جوادی آملی وارد ادبیات کرد، تا قضیه محاکمه کرباسچی و ماجرای عبدالملک ریگی و سرنوشت رؤسای جمهور ایران و خیلی صحبتهای دیگر. در میان صحبت از خاطرات محاصره نبّل گفتند که چه کشیدیم و چه جور در نبود نان و غذا خودمان را سیر نگه می داشتیم. و این که یک هفته فقط بادام زمینی خوردیم تا زنده بم
دانلود سریال خارجی Poldark 2015

⭐️ 8.4 | IMDB

Creator: Debbie Horsfield
Stars: Aidan Turner , Eleanor Tomlinson , Jack Farthing
 
 زیرنویس فارسی چسبیده
 خلاصه : راس پولدارک تصمیم میگیرد برای اینکه به جرم قاچاق محاکمه نشود، دختر مورد علاقه اش الیزابت را ترک میکند و به ارتش ملحق شود. وقتی 3 سال بعد به خانه بر میگردد متوجه میشود که پدرش مُرده، خانه بزرگ آنها ویران شده، ثروتشان از دست رفته و معشوقه اش به نامزدی پسر عمویش در آمده است. او در راه برگشت به خانه دختری را از کتک خوردن نجات میدهد و
اگر زنی در کشور ما عامدانه بخشی از حجاب اسلامی خود را بر‌دارد، چگونه و تحت چه شرایطی این عمل جرم و قابل مجازات است؟ در جریان دادرسی و محاکمه متهم از چه حقوقی برخوردار خواهد بود؟ و «کشف حجاب» اساساً در چه اماکنی تعریف و برای آن مجازات در نظر گرفته شده است؟
از پرسش اول شروع می‌کنیم. ‌«بی‌حجابی» در کجا و چگونه جرم شناخته شده است؟ در تبصرۀ مادۀ ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی (بخش تعزیرات) آمده است: «زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر ش
فرق شکوایه و کیفر خواست چیست؟
فرم تقاضای ابتدایی شاکی برای به جریان انداختن و رسیدگی به پرونده و موضوع را شکواییه میگویند.
وقتی دادسرا در ارتباط با پرونده ای به این نتیجه میرسد که شکایت شاکی قابل قبول است
و متهم  باید مجازات شود. در آن صورت درخواستی را به دادگاه برای این موضوع ارجاع میدهد.
که کیفر خواست میگویند.
به طور مثال: 
برای مطالبه پول یا طلب باید طرح دعوی حقوقی انجام بگیرد که در دادخواست نوشته شده
و تقدیم دادگاه حقوقی میشود. برای شکا
نظرِ حقیر راجع به "مسخِ" کافکا که داخل سایت گودریدز نوشته بودم و حال نداشتم اینجا باز تکرار کنم. گودریدز برای امتیازدادن نمراتِ 1 تا 5 در نظر گرفته.
 
چون حجمش کم بود 3 ستاره دارم، اگه با این ریتم حجمش بیشتر بود بهش 2 ستاره میدادم. و بنظرم با این مضمون و این مفاهیم بهتر بود کلا 20-30 صفحه باشه؛ درخورِ یک داستان کوتاه. تو این کتاب به مفاهیمی که از نقد و بررسی هاش خوندم، پیشِ پا افتاده پرداخته شده بود. یه کتاب با این همه شهرت فقط و ققط یک ایده و خلاقیت د
 
#بوی_فتنه4⃣
شطرنج باز حرفه ای 2⃣
⁉️ امام علی (علیه السلام) در برابر این توطئهٔ پیچیده و تودرتو ، چه کردند؟
✨ انسانهای حکیم و مؤمن برای خود اصولی ثابت و ارزشهایی غیرقابل تغییر دارند که همانند فرمولهایی در همه مسائل و حوادث پاسخ مناسب را مهیّا می کند. برخی از اصول امیرالمؤمنین (سلام الله علیه) از زبان خودشان عبارتند از :
اصل اول:  اولویت حفظ وحدت بر همه امور: أَلا مَن دَعا إلی هذَا الشِّعارِ (التفرِقه) فاقتُلوهُ و لَوکانَ تَحتَ عِمامَتی هذ
بر اساس ماده 41 قانون آیین دادرسی مدنی " وکلا مکلف اند در هنگام محاکمه حضور داشته باشند ؛ مگر اینکه دارای عذر موجهی باشند " و در ادامه این ماده جهات و موارد عذر موجه وکیل برای حضور در دادگاه مورد پیش بینی قرار گرفته است . به استناد سایت آیین دادرسی دینا موارد عذر موجه وکیل برای عدم حضور در دادگاه شامل فوت یکی از بستگان نسبی و یا سببی تا درجه اول از طبق دوم ، ابتلاء به مرضی که مانع از حرکت بوده یا حرکت مضر تشخیص داده شود ، حوادث قهری یعنی سیل و زلزل
امیرالمؤمنین (ع):
«بدان! خدایى که گنج‌هاى آسمان و زمین در دست اوست به تو اجازه درخواست داده، و اجابت آن را به عهده گرفته است. تو را فرمان داده که از او بخواهى تا عطا کند، درخواست رحمت کنى تا ببخشاید، و خداوند بین تو و خودش کسى را قرار نداده تا حجاب و فاصله ایجاد کند، و تو را مجبور نساخته که به شفیع و واسطه‌اى پناه ببرى، و در صورت ارتکاب گناه درِ توبه را مسدود نکرده است، در کیفر تو شتاب نداشته، و در توبه و بازگشت، بر تو عیب نگرفته است، در آنجا که
مقـــــــــــدمـــه : 
جرم پدیده ای شوم است که دایما" جوامع انسانی از آن متضرر میگردد. روی همین علت است که برای مرتکبین جرایم، در جوامع قوانین جزائی وضع گریده است تا مرتکبین جرایم مورد پیگرد و مجازات قانونی قرار گیرند ، از یک جانب تسکین اذهان عامه گردد و از جانب دیگرباعث اصلاح و تربیه مجدد مجرم گردد.برای اینکه دولتهابه هدف فوق نایل آیند قواعدی را در عرصه قوانین جزائی بوجود آورده اند.درعرصه بین المللی هم دولت ها نیاز دارند تا برای پیگرد جرای
 
«بسم الله الرّحمن الرّحیم»
«لا تُضادُّ فی حُکمِکَ؛ تو در حکم و قضاوت مخالفی نخواهی داشت.
وَ لا یَعتَرِضُ عَلَیکَ؛ و بر تو اعتراضی در این مدیریت و تدبیر نخواهد بود. کسی بر تو اعتراض ندارد. آخر اعتراض باید با آگاهی و احاطه همراه باشد و شریک تو باید از تو مدد نگرفته باشد و وکیل مدافع از کسانی که تو آن‌ها را آفریدی، باید مهربانی را از تو نگرفته باشد. و محاکمه‌چی تو، باید شناخت و آگاهیش را از تو دریافت نکرده باشد.
ادامه مطلب
پولاد کیمیایی
 
 
 
 
پولاد , فرزند مسعود کیمیایی , کارگردان و گیتی پاشایی , خواننده اهل ایران , در ۲۳ تیر سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد . او فعالیت‌های سینمایی خویش را از ۷ سالگی و با بازی در فیلم سرب به کارگردانی پدرش آغاز کرد و بعد در فیلم‌های تجارت ۱۳۷۲ , مهمانی ۱۳۷۴ , فرمان روا 1385 , فریاد ( ۱۳۷۷ ) , اعتراض ( ۱۳۷۸ ) , سربازهای آدینه ( ۱۳۸۲ ) , حکم ( ۱۳۸۴ ) و مدیر ( ۱۳۷۵ ) اجرای نقش کرد . پولاد فیلم‌های دیگری زیرا صحنه جرم , و
لاتَ؟! آری!...
ضربه داشت
دل خنک کن بود
اما بعضی جاها را کمی نرم رد نکرده بود
فلذا گلگیرش مالیده بود!
کاری به فقه هنر و رسانه اش ندارم چون بارم نیست!
قدیمی نشد؟!
برخورد دو رویکرد بسیجی صریحِ (به زعمی) انقلابیِ کنج پستو و بسیجی ماله کش وسط میدان چرتکه انداز؟!
چرا نمیخواهیم بفهمیم که شجاعت بدون مصلحت اندیشی حماقت است؟!
سیاست زدگی ندارد ها
اما علی علیه السلام هم مصلحت می‌اندیشید...
اصلا مگر سلیقه حاکم است؟! که مصلحت را درست و غلط میپنداریم؟!
حرف حرف ا
ارسلان فتحی پور را محاکمه کنید!

نامه سرگشاده چهل تن از روحانیون عدالتخواه حوزه علمیه قم خطاب به آیت
الله رییسی

بسم الله الرحمن الرحیم

"احیا و استیفای حقوق عامه و حمایت از آزادیهای مشروع مردم از
وظایف مهم قوه قضاییه است." مقام معظم رهبری(96/04/12)

ریاست محترم قوه قضاییه، حضرت حجت الاسلام والمسلمین رییسی

با سلام و اهدای تحیات الهی؛ به استحضار می رساند:

ارسلان فتحی پور، ریاست سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،
سالها با مدرک جعلی و تقلبی س
سلسلۀ
غرامتیان

قسمت سوم : ( کابوسی در خواب )

 

قاضی : چرا آن مرد را کشتی ؟

متهم : مگر فامیل شما بود ؟

قاضی : چه فرقی میکند چه کسی بود ؟ سوال
من این است که چرا آن مرد را کشتی ؟

متهم : اگر آشنای شما نیست ، پس شما
چکاره اید که می پرسید ؟ به شما چه مربوط ؟

قاضی : من باید بین شما و آن مردی که
کشتی ، عدالت را برقرار کنم .

متهم : چرا ؟ مگر شما خدا هستید ؟  

قاضی : اولا اینجا من سوال میکنم و شما
جواب میدهید و شما حق سوال کردن ندارید . دوما این چه سوالی است که م
من خودم در جهان محدودم، یک‌پا فرعون هستم‌! بهانه می‌آورم، توجیه می‌کنم، محکوم می‌کنم و اگر دستم برسد از محاکمه و تنبیه و شکنجه دادن نیز ابایی ندارم. رسما خود را خدا می‌دانم و از تمام خلق دنیا انتظار دارم روی حرفم چیزی نگویند.
ما یک چیزی راجع‌به ضحاک ماردوش شنیده‌ایم؛ اگر او طبق یک افسانه اجازه داد شیطان شانه‌هایش را ببوسد تا بعد دو مار از جای آن بوسه‌ها بیرون بیاید و هرروز مغز دو انسانِ زنده را به‌عنوان غذا بخورد، من که رخصت داده‌ام ش
امروز کلاس زبان مثل همیشه تقریبا خوب بود مثل همیشه هم سوتی دادم کلی :دی اما اشکالی نداره هفته دیگه فکر کنم اخرین جلسه است. امتحانمون آنلاین ولی باید براش بخونم بیست درصدم بیشتر تاثیرش نیست. باید امتحان هفته دیگه رو هم که کلاسیه خوب بدم. از الان میخوام برنامه بچینمو عملیش کنم. خلاصه که این هفته کلی کار دارم. هم خوندن کتاب هم زبان کلاس هم خورده کاریایی که دیگه قراره برسم همرو انجام بدم هم عکاسی هم پیاده رروی. سرخوش نیستم اما ذوقشو دارم! ذوق صبح ز
قبلا فکر میکردم نویسنده خوبی هستم و نوشن رو دوست داشتم  اا امروز حال و حوضله نوشتن ندارم ،‌و از اصلا حس خوبی بعد از نوشتن ندارم . مهم ترین مشکل در نوشتن ی داستان و یا اتفاق ، شروع اون هست. جمله اول. اینکه بخواهیم اون رو گسترش بدیم و به یک نتیجه مطلوب برسیم کار سخت بعد است . امروز از لحظه سال تحویل چند روزی میگذرد. سال جدیدی شروع شده ،‌ سال  ۱۳۹۹ ، بعد از اتفاقات ناگوار بسیاری که در سال قبل شاهد بودیم ، در ادامه یک بحران جهانی وارد سال جدید شدیم. ت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

pezhoohesh