نتایج جستجو برای عبارت :

اشتباه محاسباتی دولت ارمنستان در تحکیم روابط با رژیم صهیونیستی

سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، مجموعه‌ها و شخصیت‌های تأثیرگذار در دیپلماسی عمومی و ارامنه مقیم ایران، بایستی ارمنستان را متوجه اشتباه استراتژیک خود بکنند و نسبت به هزینه‌های این اقدام هشدار دهند.
به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، سایت مشرق در گزارشی نوشت: تصمیم ارمنستان به افتتاح رسمی سفارت خود در فلسطین اشغالی و اعزام سفیر مقیم به رژیم صهیونیستی پس از سفر مشاور امنیت ملی وقت کاخ سفید در پاییز ۲۰۱۸ به ایروان و ترغیب آن کشو
بستن مرز ارمنستان
 
مرز ارمنستان تا اطلاع ثانوی به روی مسافران ایرانی بسته می باشد.
 ایران یکی از شرکای تجاری اصلی ارمنستان و یکی از دو مجرای حمل و نقل کشور به خارج از کشور است. اما ارمنستان به دنبال شیوع  ویروس کرونا در آن کشور و شرایط اضطراری پیش آمده، مرز خود را با ایران را برای مسافران تور ارمنستان بسته است.
 
بستن مرز ارمنستان به علت ویروس کرونا
اندکی پس از گزارش اولین پرونده های کروناویروس در هفته گذشته، دولت ارمنستان با تماس هایی برای
اخد ویزای ارمنستان
دارندگان پاسپورت ایرانی میتوانند بدون اخذ ویزا به کشور ارمنستان سفر کرده وویزا را در فرودگاه بین المللی ایروان  یا مرز زمینی ایران -ارمنستان (مرز نوردوز  ) با هزینه 3000درام (کمتر از 10دلار) دریافت نمایند .
ایرانیان میتوانند با این ویزا تا 90روز در ارمنستان اقامت داشته باشند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
خانم شاوردی
03131315505
09129584751
@chalipatravel
یکی از کنسولگری های معرفی شده برای گرفتن وقت سفارت آمریکا،کنسولگری آمریکا در ارمنستان می باشد.
این کنسولگری در بلوار آمریکن نزدیک رودخانه هرازدان در شهر ایروان قرار دارد.
برای سفر به کشور ارمنستان نیازی نیست در ایران برای دریافت ویزا اقدام نمائید،ویزای ارمنستان با پرداخت مبلغ 8 دلار به صورت مرزی قابل دریافت است.
از دیگر مزایای کشور ارمنستان این است که میتوانید برای سفر به ارمنستان و مراجعه به سفارت آمریکا به دو صورت زمینی و هوائی اقدام ن
دره گلها در ایروان ارمنستان

دره گلها یکی از شهرها و تفریحگاه های فوق العده ارمنستان است که در حدود 50 کیلو متری پایتخت ارمنستان یعنی ایروان واقع شده است.
ارمنستان کشوری پهناور و زیبا در قفقاز جنوبی است که به یکی از مقاصد مهم گردشگری در دنیا تبدیل شده است. این کشور با طبیعت بکر و زیبای خود، دارای جاذبه‌های متعدد طبیعی، تاریخی و تفریحی است. طبیعت کم نظیر ارمنستان باعث شده تا گردشگران در سفر خود با تور ارمنستان عاشق این کشور شوند. اگرراهنمای س
 کشور ارمنستان در نواحی قفقاز جنوبی واقع شده است. این کشور از سوی شمال همسایه کشور گرجستان ، از سوی شرق همسایه جمهوری آذربایجان، از غرب همسایه ترکیه و از سوی جنوب اب نخجوان مرز مشترک دارد. ایروان پایتخت کشور ارمنستان بوده و واحد رسمی پول این کشور درام است. در سفر با تور ارمنستان متوجه خواهید شد که هنوز هم در برخی از مناطق این شهر سنت ها پابرجا می باشد. هنگامی که به کشور ارمنستان سفر می کنید به فرهنگ و آداب و رسوم آن ها احترام بگذارید، این بدا
دولت روحانی برابر است با:
دولت گرانی و نوسان شدید ارز.
دولت گرانی اجناس و کالاهای اساسی و مایحتاج مردم.
دولتی که فاصله طبقاتی را به صورت نمایی افزایش داد.
دولتی که به جای کار برای مردم ، فقط شعار داد.
دولتی که همه چیزش سیاسی بود( یارانه دادنش، مذاکره برجامش ، کمک به زلزله زده ها در آن ، کمک به سیل زده ها در آن و...)
دولتی که همه گروه های غیردولتی ، به نیابت از آن دولت ، به مردم خدمت می رسانند.
دولتی که همه اش به دنبال فرافکنی است.
دولتی که تکلیفش با خ
تور زمینی ارمنستان 
تور زمینی ایروان همه روزه از تهران می باشد 
امکان انتخاب پکبج گروهی یا انفرادی
امکان انتخاب اتوبوس 32 یا 25 نفره
امکان رزرو هتل های 3 الی 5 ستاره با قیمت های درج شده در پکیج تور زمینی ارمنستان 
مرجع سفر مجری مستقیم تور زمینی ارمنستان به دلیل گارانتی بودن هتل و اتوبوس ها به شما دوستان و مسافرین عزیز تضمین قیمت و کیفیت را می دهد
مشاوره و رزرو 
02188757053
وب سایت رسمی مرجع سفر
خدمات تور ارمنستان
ارمنستان همسایه شمال غربی ایران است. با مساحتی به اندازه استان آذربایجان غربی، جمعیتی بالغ بر 3 میلیون نفر دارد. طبیعت زیبا جاذبه های طبیعی و تاریخی و ارزان بودن خدمات، مقصد بسیار مناسبی برای یک تور چند روزه و ریلکس کردن می باشد. اردیبهشت تا آبان زمان مناسبی برای تور ارمنستان و لذت بردن از این کشور بسیار زیبا می باشد.
خدمات تور ارمنستان:
پرواز رفت و برگشت
ترانسفر رفت و برگشت ( تا هتل و بالعکس)
اقامت در هتل های 3 تا 5 ستاره ( هم
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که ارتش ارمنستان بار دیگر اقدام به نقض آتش‌بس در خط مقدم جبهه میان دو کشور کرد.
به گزارش خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ارتش ارمنستان اشغالگر بار دیگر اقدام به نقض آتش‌بس در خط مقدم جبهه میان دو کشور کرده و با تیراندازی به سمت آذربایجان منجر به شروع درگیری شده است.
در این اطلاعیه ضمن اشاره به اقدامات تحریک آمیز ارمنستان آمده است: واکنش لازم به این اقداما
تجربه زیباترین اماکن تاریخی و تفریحی با تور ارمنستان
ارمنستان به دلیل نزدیکی و هم مرزی با کشورمان ایران همواره تورهای مسافرتی اش ازجمله تورهای محبوب مسافران ایرانی است و نیز تور ارمنستان به دو شکل هوایی طرفدار بیشتری دارد و البته تور زمینی ارمنستان هم در سال های اخیر به دلیل گذر از جاده‌ های بسیار سرسبز و خوش‌ منظره مورد توجه قرار گرفته و این کشور جذاب به لطف ارزان بودن نسبت به اکثر مقاصد خارجی، وجود جاذبه های متنوع و کلیساهای تاریخی در ک
@arnikaseir تور زمینی ارمنستان
 3 شب و 4 روز اقامت 
king 3* …………………………. Dbl(1330)baxos 3* ………………………. Dbl(1480)primer 3* …………………….. dbl(1650) comfort 3* …………………… dbl(1790) silachi 4* ……………………… dbl(1950)diamond 4* …………………. Dbl(2030)congress 4* …………………. Dbl(2090)
✅برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
☎️021-88762762✅برای تماس در ساعات غیر اداری با شماره زیر تماس بگیرید.☎️021-88759777@arnikaseir
در دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت: ما با دولت هند روابط خوبی داریم اما انتظار و توقع از دولت هند این است که سیاستی منصفانه در قبال مردم نجیب کشمیر در پیش بگیرد و به مردم مسلمان این منطقه زور گفته نشود/ وضعیت کنونی منطقه کشمیر و اختلافات هند و پاکستان در این زمینه نتیجه اقدامات انگلیس خبیث به هنگام خروج از شبه قاره هند است. انگلیسی ها برای استمرار درگیری در کشمیر، تعمدا این زخم را در این منطقه برجای گذاشتند.
روابط در زندگی مشترک پیچیدگی هایی دارد و هر عمل و گفتار زن و شوهر می تواند به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر آن اثر بگذارد . زندگی مشترک از جزئیاتی تشکیل شده است که ممکن است حتی به نظر هم نیاید ، اما در بهتر شدن یا نشدن روابط مشترک موثر واقع شود . بنابراین برای تحکیم روابط در زندگی مشترک سعی کنید همیشه تمرین کنید و هر حرفی را به زبان نیاورید . همیشه قبل از بیان نظرات خود در مورد آن به خوبی فکر کنید بعد آن را بیان کنید .
چرا مقایسه همسر با دیگران اشتبا
رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر پاکستان: ارتباط ملتهای ایران و پاکستان ارتباطی قلبی و عمیق است. روابط خوب، به نفع هر دو کشور است. باید برخلاف میل دشمنان، همکاریها تقویت شود/ گروه های تروریستی با پول و سلاح دشمنان تغذیه میشوند و یکی از اهداف حرکتهای ضدامنیتی در مرزهای ایران و پاکستان، آلوده کردن روابط دو کشور است.+ عمران خان: تلاش میکنیم روابط دو کشور مستحکم تر از قبل شود و با دولت جمهوری اسلامی ایران در تماس مستمر خواهیم بود.
@arnikaseir تور زمینی ارمنستان
3شب و 4روز
2* BAXOS...1.150 2* CALIFORNIA ... 1.280 2* NUR...1.550 2* BELLA...1.550 3* PRIMER...1.590 3* SHIRAK...1.650 3* YEREVAN DELUXE ... 1.690 3* REGINEH...1.770 3* COMFORT...1.780 4* METROPOL...1.940 4* DIAMOND...1.990 4* SILACHI ... 2.030 4* AQUATEK...2.120 5* CAUCASUS...1.780 5* PANORAMA RESORT ... 2.350 5* MULTI GRAND...3.190 5* GRAND ... 3.560
✅برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
☎️021-88762762✅برای تماس در ساعات غیر اداری با شماره زیر تماس بگیرید.☎️021-88759777@arnikaseir
تا حالا فکر کردید که چطوری می تونید خیلی ارزون و در حد سفرهای داخلی به کشورهای خارجی سفر کنید؟ راه من برای سفرهای ارزون که امتحانشم کردم اینه که دلو به دریا بزنید و راهی جاده بشید. اگر ماشین ندارید و یا راه رو بلند نیستید و یا حتی حوصله رانندگی ندارید باز هم اصلا مشکلی نیست میتونید تور زمینی ارمنستان رو بخرید که تور ارزان ارمنستان به حساب میاد. من بهار امسال این کار رو انجام دادم و خیلی راضی بودم به همین خاطر خواستم به شما هم بگم که خرید این جو
روابط در زندگی مشترک پیچیدگی هایی دارد و هر عمل و گفتار زن و شوهر می تواند به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر آن اثر بگذارد . زندگی مشترک از جزئیاتی تشکیل شده است که ممکن است حتی به نظر هم نیاید ، اما در بهتر شدن یا نشدن روابط مشترک موثر واقع شود . بنابراین برای تحکیم روابط در زندگی مشترک سعی کنید همیشه تمرین کنید و هر حرفی را به زبان نیاورید . همیشه قبل از بیان نظرات خود در مورد آن به خوبی فکر کنید بعد آن را بیان کنید .
چرا مقایسه همسر با دیگران اشتبا
منطق روابط بین المللی می گوید: دولتها برای امنیت و منافع ملی خود رقابت یا همکاری می کنند و در صورت بروز اختلاف باید ضمن درک رفتار هر دولت، ناخرسندی خود را نسبت به سیاستی یا عملی، با الفاظ دیپلماتیک یا اقدام متقابل به طرف دیگر منتقل کنند. اهانت به جنبه های فرهنگی و تمدنی ملت ها و زیر سوال بردن آنان،  تنها بر اساس عمل متقابل قابل توجیه است.
ترک ایران و رفتن به ارمنستان
حصین به منظور تحصیل ایران را ترک کرد و به ارمنستان رفت و در آنجا با صادق و علی مجیدی آشنا شد که باعث خلق آثاری بی همتا در رپ فارسی شد و هنر علی مجیدی و موسیقی های تلفیقی او نقش زیادی در ان قضیه داشت حصین به همره صادق کمپانی کاغذ را تاسیس کردند و بعدها محمدرضا شایع رپر جوان و با استعداد توسط حصین به گروه اضافه شد و پس از مدتی صادق از این گروه جدا شد.
ایران با کشورهای افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ترکیه، ارمنستان، جمهوری آذربایجان و عراق مرز مشترک زمینی دارد. ایران کوتاه ترین مرز را با ارمنستان و طولانی ترین مرز را با عراق دارد. گروه حمل و نقل بین المللی گلدن گیت ارائه دهنده کلیه خدمات حمل و نقل جاده ای از تمامی مرزهای مهم ایران به اقصی نقاط جهان می باشد.
منبع: مرزهای مهم ایران
@arnikaseir
تور هوایی 4 روزه ارمنستان
✈️پرواز آرمنیا
22 دی
❄️❄️
☃️ 2* BAXOS... 3.920☃️ 2* NUR...3.920☃️ 2* BELLA...4.220
❄️❄️❄️
☃️ 3* PRIMER... 4.360☃️ 3* SHIRAK... 4.320☃️ 3* REGINEH...4.450☃️ 3* COMFORT... 4.460
❄️❄️❄️❄️
☃️ 4* METROPOL ... 4.530☃️ 4* DIAMOND... 4.550☃️ 4* SILACHI ... 4.700
❄️❄️❄️❄️❄️
☃️ 5* CAUCASUS...4.460☃️ 5* PANORAMA RESORT ... 4.890☃️ 5* MULTI GRAND... 5.860☃️ 5* GRAND ... 5.930
✅خدمات تور:پرواز آرمنیا ایر ..سه شب اقامت در هتل با صبحانه، بیمه مسافرتی، لیدر.ترنسفر,سیمکارت
✅برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
☎️021-8876
روابط‌ عمومی یا PR (Public Relations) عمل حفظ و شکل‌دهی تصویر یک فرد یا یک سازمان به عموم است به گونه‌ای که دیدگاه مطلوب برای موجودیت مورد نظر ایجاد شود. به عبارت دیگر فعالیتی که برای کمک به سازمان و عموم آن مانند مشتریان، کارمندان، دولت، تامین کنندگان و غیره که به طور مستقیم و غیرمستقیم با یکدیگر به شکل متقابل ارتباط دارند، طراحی شده‌است. امروزه برای ارتقا و بقای هر کسب و کار، سازمان نیاز دارد تا از این ابزار پیشبرد به بهترین نحو استفاده کند. در ای
قاپاما
یکی از بهترین غذاهای ارمنی قاپاما نام دارد که در آن از کدو حلوایی استفاده می شود و طعم بسیار لذیذی دارد.در ارمنستان مردم برای مراسمات خاص یا عید ها قاپاما را می پزند.در تمامی رستوران های ارمنستان قاپاما وجود دارد و شما می توانید میل کنید.پخت قاپاما سخت نیست و شما می توانید خودتان این غذا را بپزید.طرز تهیه قاپاما این گونه است که ابتدا داخل کدو های حلوایی یا کدوهای تنبل را خالی می کنند سپس در داخل آن ها برنج های پخته شده و میوه هایی مثل س
کشور گرجستان در منطقه ى قفقاز و اوراسیا قرار دارد. از غرب با دریاى سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان و از جنوب شرق با آذربایجان همسایه است. 
دوکشور ترکیه و آذربایجان دو شریک مهم این کشور به حساب مى آیند .
یکى از مهم ترین شرکای اقتصادى کشور گرجستان، ترکیه مى باشد. و آذربایجان نیز به دلیل صادرات نفت به گرجستان نقش مهمى دارد. 
گرجستان و روسیه، که از شمال همسایه این کشور است، رابطه چندان خوبى ندارند. به دلیل اینکه روسیه درسال٢٠٠٨
حقوق مدنی مهم‌ترین شاخه حقوق خصوصی است که به بررسی و تنظیم روابط افراد جامعه با یکدیگر صرف نظر از عنوان و موقعیت اجتماعی آن‌ها می‌پردازد.
 
پیشینه
حقوق مدنی در انگلیسی سیویل لا (Civil law) و در فرانسه دغوا سیویل (Droit civil) نامیده می‌شود که از واژهٔ لاتین ژوس سیویله (jus civile) گرفته شده‌اند که در امپراتوری روم به حقوق حاکم بر روابط شهروندان جامعهٔ روم اطلاق می‌شد و در مقابل حقوق بشر به کار می‌رفت که ناظر بر قواعد عمومی حاکم بر روابط رعایای دولت
حقوق مدنی مهم‌ترین شاخه حقوق خصوصی است که به بررسی و تنظیم روابط افراد جامعه با یکدیگر صرف نظر از عنوان و موقعیت اجتماعی آن‌ها می‌پردازد.
 
پیشینه
حقوق مدنی در انگلیسی سیویل لا (Civil law) و در فرانسه دغوا سیویل (Droit civil) نامیده می‌شود که از واژهٔ لاتین ژوس سیویله (jus civile) گرفته شده‌اند که در امپراتوری روم به حقوق حاکم بر روابط شهروندان جامعهٔ روم اطلاق می‌شد و در مقابل حقوق بشر به کار می‌رفت که ناظر بر قواعد عمومی حاکم بر روابط رعایای دولت
مقام معظم رهبری؛ ایشان در بخش پایانی سخنان خود در دیدار با هیئت دولت به موضوع کشمیر اشاره کردند و با ابراز ناراحتی از وضع مسلمانان این منطقه گفتند: ما با دولت هند روابط خوبی داریم اما انتظار و توقع از دولت هند این است که سیاستی منصفانه در قبال مردم نجیب کشمیر در پیش بگیرد و به مردم مسلمان این منطقه زور گفته نشود.رهبر انقلاب اسلامی وضعیت کنونی منطقه کشمیر و اختلافات هند و پاکستان در این زمینه را نتیجه اقدامات انگلیس خبیث به هنگام خروج از شبه
روابط دولت – ملت
وتاثیر آن در ساختار حکومت
هر جامعه در طول حیات خود گرفتار مشکلاتی می شود که اگر راه حلی برای آنها
پیدا نشود جامعه رو به زوال خواهد رفت .
یکی از معضلاتی که در عصر معاصر ایران با آن مواجه شد رابطه دولت و ملت بود .
دردوران  قبل از مشروطه رابطه دولت - ملت
مبتنی بر مناسبات رعیت پادشاه بود ،رعایا مثل برده هیچ دخالتی در سرنوشت خویش
نداشتند ،جان و مالشان در دست شاه بود . اما در اواخر دوره قاجاریه به دلیل افزایش
ارتباط با غرب گروه های جد
انتخاب سفر به ارمنستان با تور ارمنستان، می تواند تجربه ی شگفت انگیزی از
سفر برای شما باشد. ایروان پایتخت ارمنستان است که در فصول مختلف سال
زیبایی های خاص خود را دارد. متاسفانه کمتر از جاذبه های ارمنستان به
گوشمان رسیده و شاید این باعث شده که عده ی نسبتا کمتری از تور ارمنستان
استفاده کنند. در حالیکه ارمنستان سرشار از بناهای تاریخی، جاذبه های طبیعی
و … است. سایت خدمات گردشگری تورنت، تور ارمنستان ارزان و همچنین تور لحظه آخری ارمنستان را ارا
۲۷۰۹ - «امید معماریان» اپوزیسیون فراری و کارشناس رسانه‌های بیگانه، در مصاحبه با شبکه سعودی «ایران اینترنشنال»، با اذعان به اینکه «صدای آمریکا» یک شبکه کاملا دولتی و در واقع تریبون دولت آمریکا است، گفت: “این شبکه اکنون عملا یک رسانه نیست، بلکه روابط عمومی دولت آمریکا است!”منبع: www.tiny.cc/mzdr142
دانلود فایل اصلی
بر اساس این نظریه از آنجاییکه سفیر به عنوان نماینده رئیس دولت و مردم خویش در نزد دولت پذیرنده به ایفای ماموریت می پردازد و در واقع از سوی رئیس دولت و مردم جامعه خود ماموریت دارد، وی نمایان گر شخصیت دولت خویش است از اینرو وی می بایست دارای مصونیت هایی از سوی دولت…
ادامه مطلب
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، روابط ایران و انگلیس شاهد تنگناهای منحصر به
‌فردی بوده که دلیل عمده آن عدم پذیرش واقعیات جدید بعد از انقلاب توسط
انگلیسی‌ها بوده است. در تحلیل این موضوع می توان به دیدگاه تقابلی این
کشور در ارتباط با ایران اشاره نمود. از آنجایی که ظهور جمهوری اسلامی
ایران در منطقه و سطح بین‌الملل مبتنی بر منافع بریتانیا نبود و ایران از
ظرفیت تأثیرگذاری بر زیاده‌خواهی‌های انگلستان در منطقه برخوردار بوده است،
این کشور هموا
آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
       
       
چند روش برای تقویت روابط اجتماعی
خیلی از افراد بخصوص خانم ها در روابط اجتماعی خود ضعیف هستند و این باعث می شود که جلوی پیشرفت شما در زندگی گرفته شود . در ادامه به شما می گوییم برای تقویت روابط اجتماعی خود چه کار باید انجام دهید
توضیحات بیشتر اینجا را کلیک کنید
عناوین اصلی کتاب شامل: پیش گفتار؛ پیش درآمد؛ زیربنای روابط؛ ارتباط، چرا و چگونه؟؛ روابط، از منظر دین و اخلاق؛ آثار ارتباط و پیامدهای آن؛ احکام روابط؛ کتاب نامه مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور : جوانان و روابط/ ابوالقاسم مقیمی حاجی مشخصات نشر : قم حوزه علمیه قم مرکز مطالعات و پژوهش های فرهنگی […]
نوشته دانلود کتاب جوانان و روابط اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
رئیس گفت فلانی گزارش نه ماهه ات با شش ماهه ات نمی خونه که
گفتم آره نمی خونه خودمم فهمیدم اما کاریش نمی تونم بکنم هیچ توضیحی هم ندارم
رئیس: آخه باید معلوم شه اشتباه از کجاست
گفتم نمی دونم خیلی گذشته و توضیحی ندارم. توی زیر زمین اداره شلاقم هم بزنین کاریش نمی تونم بکنم ...اشتباه شده دیگه
رئیس: زیر لب گفت چه راحت حرف می زنی! و لبش رو جوید!
و من با خودم گفتم: تا شما باشین منو استخدام محکم نکنین! یک دهم این پرروئی و یک شیشم این اشتباه رو توی شرکت خصوصی ا
شاید این سوال هم در ذهن شما باشد که روابط زناشویی چیست و چه تاثیری بر زندگی فردی و اجتماعی افراد دارد؟ در ادامه بیشتر به این موضوع میپردازیم.
روابط زناشویی به مجموعه اتفاقاتی که میان زوجین در طی زندگی مشترک میافتد گفته میشود.
این اتفاقات میتواند شامل روابط جنسی، فرزند داری، تلاش برای ایجاد صلح در خانه، تلاش برای بهبود روابط و بسیاری دیگر از موارد مشابه باشد.
پس منظور از روابط زناشویی صرفا رابطه جنسی نیست، به تعاملات زن و مرد در طی زندگی م
چه چیزی فرد را واقعا شاد نگه می دارد؟
نتیجه یک تحقیق 70 ساله طولی در آمریکا می گوید: در ارتباط بودن و ارتباطات اجتماعی
خوب و ارضا کننده؛ زندگی شاد با روابط خوب امکان پذیر است و روابط خوب بر شادی و
سلامتی هر دو اثر تعیین کننده دارند و انسان را شادتر و سالم تر می کند. اما تعداد
دوستان مهم نیست، بلکه کیفیت روابط نزدیک و صمیمانه مهم است. این تحقیق نشان می
دهد که جر و بحث برای سلامتی مضر است و ازدواج های مشکل دار برای سلامتی، بدتر از
گرفتن طلاق بوده اس
خودم رو گذاشتم جای خانواده مسافرین هواپیما....
یکبار وقتی خبر سقوط هواپیما رو شنیدم و فهمیدم همه سرنشینانش جان باختند... من مردم... 
بعد چند روز باخبر میشم که عزیزانم اشتباهی مردند! 
اینبار اما بارها از داغ این درد میمیرم و زنده میشم و هیچ چیزی آرومم نمیکنه ... 
فکر کن بخاطر یه اشتباه 
یک اشتباه
پشت این یک اشتباه هزاااااار اشتباه من و شما پنهان شده!
هزااااار اشتباه من و شما پنهان شده!!
شغل فرهنگی
۲۰ هزار شغل فرهنگی ایجاد می‏شود. روزنامه دولتی ایران در خبری نوشت:
تفاهم‏نامه ایجاد ۲۰هزار شغل فرهنگی میان رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر
فرهنگ و ارشاد و رییس صندوق توسعه ملی امضاء شد و به زودی کار ایجاد این
۲۰ هزار شغل فرهنگی آغاز خواهدشد. پیش از این تفاهم‏نامه‌‏هایی برای ایجاد
یک میلیون و خُرده‏ای شغل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، آماری، پولی،
بانکی، صنعتی، سنتی و غیره‌‏ای میان رؤسای سازمان‌ها و وزارتخانه‌‏ها م
چه چیزی فرد را واقعا شاد نگه می دارد؟
نتیجه یک تحقیق 70 ساله طولی در آمریکا می گه: در ارتباط بودن و ارتباطات اجتماعی
خوب و ارضا کننده؛ زندگی شاد با روابط خوب امکان پذیر است و روابط خوب بر شادی و
سلامتی هر دو اثر تعیین کننده دارند و انسان را شادتر و سالم تر می کند. اما تعداد
دوستان مهم نیست، بلکه کیفیت روابط نزدیک و صمیمانه مهم است. این تحقیق نشان می
دهد که جر و بحث برای سلامتی مضر است و ازدواج های مشکل دار برای سلامتی، بدتر از
گرفتن طلاق بوده است.
چه چیزی فرد را واقعا شاد نگه می دارد؟
نتیجه یک تحقیق 70 ساله طولی در آمریکا می گوید: در ارتباط بودن و ارتباطات اجتماعی
خوب و ارضا کننده؛ زندگی شاد با روابط خوب امکان پذیر است و روابط خوب بر شادی و
سلامتی هر دو اثر تعیین کننده دارند و انسان را شادتر و سالم تر می کند. اما تعداد
دوستان مهم نیست، بلکه کیفیت روابط نزدیک و صمیمانه مهم است. این تحقیق نشان می
دهد که جر و بحث برای سلامتی مضر است و ازدواج های مشکل دار برای سلامتی، بدتر از
گرفتن طلاق بوده اس
هزار پله ارمنستان + تصاویر

هزار پله ارمنستان

هزار پله ارمنستان
هزار پله ارمنستان : سال 1970، بعد از مستقل شدن ارمنستان، مهندسی به نام الکساندر تامانیان، طرح هزار پله را برای شهر ایروان در نظر گرفت. هزار پله یا گاسگاد، از پایین ترین نقطه از شهر تا بالاترین نقطه شهر، یعنی از مرکز شهر به سمت شمال و پارک پیروزی، تماما پله است. حدود 750 پله داشته که به آن هزار پله نیز میگویند. در واقع این هزار پله، به عنوان 5امین سالگرد پیروزی روس ها در برابر آلمان ها
مولانا محی الدین بن بدرالدین اناری از اخترشناسان سده 10 هجری قمری بوده است.شاه عباس صفوی به این شتاره شناس اناری،اعتقاد زیادی داشت.
مولانا محی الدین بن بدرالدین انار،سال1012 هجری قمری را سالی پرحادثه پیش بینی کرده بود که همین گونه هم شد.دراین سال،شاه عباس صفوی به ارمنستان لشکرکشی کرد.شاه عباس در این مقطع،پس از فتح تبریز،اقدام به باز پس گیری ولایات از دست رفته ایران در آذربایجان،ارمنستان،گرجستان و شروان نمود که در زمان پدرش از ایران جدا گشته
اوقات فراغت تابستان فرصت مناسبی برای بیان علاقه خود به دیگران و یک مناسبت خوب برای یادآوردی به نزدیکترین عزیزانمان است. پس چرا شما نیز مانند بقیه از این موقعیت خوب استفاده نکنید؟ البته ابتدا باید چند راه کار برای تقویت روابط اجتماعی خود بیاموزید!
اصلا مهم نیست که شما این برنامه را برای چه کسی ترتیب می دهید؛ مادر، بهترین دوست یا نامزد شما. تمام روابط بسیار مهم هستند و تمام این روابط می توانند ارتقا پیدا کنند. چرا این ماه را به عنوان نقطه شرو
"واکاوی نقش عقلانیت در رغبت به دولت کریمه مهدوی از دیدگاه روایات"   
در روایات و ادعیه مربوط به امام زمان (عج)، «رغبت به دولت کریمه» یکی از درخواست‌های پرتکرار است. رغبت، به عنوان مؤلفه مهمّ پیوند مردم و دولت متعالی مهدوی، با عللی افزایش یا کاهش می‌یابد. بعضی از این علل، نقش زیربنایی دارند و علت‌های دیگری را نیز برای تأثیر بر رغبت پدید می‌آورند.   مقاله حاضر که به روش اسنادی و توصیفی ـ تحلیلی تدوین شده، پس از بررسی معنا و مفهوم عقل و رغبت د
۲۸ سال از اشغال خانکندی و منطقه استراتژیک کرکیجهان جمهوری آذربایجان توسط ارمنستان اشغالگر می گذرد.
در ۲۸ دسامبر سال ۱۹۹۱ مناطق خان کندی  و منطقه کرکیجهان توسط ارامنه به اشغال درآمد.
مدافعین خان کندی و کرکیجهان که با سلاح های سبک در مقابل شبه نظامیان ارامنه که از سلاح های سنگین و تجهیزات مختلف استفاده می کردند پس از مقاومتی سخت و نرسیدن قوای پشتیبانی مجبور به عقب نشینی شدند. 
قبل از اشغال  ۱۷۹۶ نفر در قالب ۳۵۰ خانوار در این مناطق زندگی می کر
- "بهم گفت هر کس تو زندگیش فقط یه بار میتونه بزرگترین اشتباهش رو انجام بده! سعی کن اون اشتباه تو این سِن نباشه!"این بخش از صحبت هاش خیلی درگیرم کردداشتم فکرمیکردم که چطور میشه که آدم میدونه داره اشتباه میکنه اما با علم و یقین بزرگترین اشتباه زندگیش رو مرتکب میشه :||
امام جمعه اردبیل با بیان اینکه ملت آذربایجان دشمن اصلی خود را خوب بشناسند ، گفت: عامل اصلی آزاد نشدن خاک قره باغ، دولت آمریکاست چراکه این دولت مستکبر با حمایت از حکومت خودخوانده قرع باغ ضمن نقض تمامیت ارضی آذربایجان به ملت این سرزمین هم اهانت کرده است.
امام جمعه اردبیل در ادامه گفت: با کمال تاسف مطلع شدیم با فعالیت لابی ارمنی در آمریکا، وزیر خارجه حکومت خودخوانده قره باغ به آمریکا مسافرت کرده. آمریکا به این شخص خاطی ویزا داده و از همه بدتر ر
۲۸ سال از اشغال خانکندی و منطقه استراتژیک کرکیجهان جمهوری آذربایجان توسط ارمنستان اشغالگر می گذرد.
در ۲۸ دسامبر سال ۱۹۹۱ مناطق خان کندی  و منطقه کرکیجهان توسط ارامنه به اشغال درآمد.
مدافعین خان کندی و کرکیجهان که با سلاح های سبک در مقابل شبه نظامیان ارامنه که از سلاح های سنگین و تجهیزات مختلف استفاده می کردند پس از مقاومتی سخت و نرسیدن قوای پشتیبانی مجبور به عقب نشینی شدند. 
قبل از اشغال  ۱۷۹۶ نفر در قالب ۳۵۰ خانوار در این مناطق زندگی می کر
"واکاوی نقش عقلانیت در رغبت به دولت کریمه مهدوی از دیدگاه روایات"   
در روایات و
ادعیه مربوط به امام زمان (عج)، «رغبت به دولت کریمه» یکی از درخواست‌های
پرتکرار است. رغبت، به عنوان مؤلفه مهمّ پیوند مردم و دولت متعالی مهدوی،
با عللی افزایش یا کاهش می‌یابد. بعضی از این علل، نقش زیربنایی دارند و
علت‌های دیگری را نیز برای تأثیر بر رغبت پدید می‌آورند.    مقاله حاضر
که به روش اسنادی و توصیفی ـ تحلیلی تدوین شده، پس از بررسی معنا و مفهوم
عقل و رغ
بسم الله
کمی بیش از دو سال گذشته است: انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ را خوب یادمان است...
آن ایام به یکی از دوستان گفتم به نظرم روحانی رأی نمی‌آورد. گفتم گمانم حساب و کتاب‌های مخفی عالم و شیوه‌ی خداوند این نباشد که او مجدد رأی بیاورد. اما آشکار است که اشتباه کرده بودم...
حالا دو سال گذشت و روزگار چیزهای عجیبی بر‌ ما نمایاند. مردم را می‌ترساندند که اگر رئیسی یا قالی‌باف رأی آورند دلار تا سال آینده ۵۰۰۰ تومان را رد می‌کند؛ حالا خوشحالیم که دلار به ۲
دکتر مسعود نیلی امروز در گفت‌وگویی، الزامات باورپذیری اصلاحات اقتصادی را تبیین کرده است. برخی از نکات مهم این گفت‌وگو:
 
شخصاً با توجه به تجارب خود در نظام تصمیم‌گیری، معتقدم زمانی اصلاح اقتصادی باورپذیر می‌شود که قبل از آن گفته باشیم که اشتباه ما چه بوده است. اگر نگوییم اشتباه کرده‌ایم و آن اشتباه به‌صورت دقیق چه بوده است اصلاح ‏، معنای واقعی خود را از دست می‌دهد. 
 
بررسی تجربه جهانی در اصلاح ساختارهای اقتصاد نشان می‌دهد که بسیاری ا
اشتباهات آنلاینی که هرگز نباید مرتکب شوید.
اینترنت، شبکه‌های مجازی یکی از روش‌های برقراری ارتباط تو عصر مدرنی است که در آن زندگی می‌کنیم. کافیه یک گوشی هوشمند داشته‌باشید تا به راحتی بتوانید با هر کسی که دوست دارید، در هر جای این دنیا که باشد، ارتباط برقرار کنید. تا اینجای قضیه هیچ مشکلی وجود ندارد ولی وقتی حرف ازدواج و عشق‌های آنلاین به میان میاد کمی ترس و تردید نسبت به این نوع از روابط  حس می‌شود.
ادامه مطلب
 
 
جناب آقای  رضا پور جمشیدی از چه زمانی و کجا وارد دنیای حرفه ای مدلینگ شدید و اولین پروژه حرفه ای شما چه بود؟ 
    حرفه ی مدلینگ را از سال 2012 به صورت آماتور آغاز کرده و در سال 2016برای آموختن آکادمیک این رشته به          آرمنستان سفر کردم . اولین پروژه حرفه ای من همکاری با آکادمی اتکس و شرکت در کت واک این برند روس          بود که خدا رو شکر توانستیم با همکاری هم به نتایج خیلی خوبی برسیم . 
 
 
 
 
 
لطفا تعدای از فعالیت های خود را که با کمپانی های م
به گزارش آذربایجان پرس، شهر شوشا که مرکز فرهنگ کهن آذربایجان بشمار می رود، در طول قرن بیستم سه بار در معرض تجاوز ارامنه قرار گرفته است.
شهر شوشا برای اولین بار در سالهای ۱۹۰۷- ۱۹۰۵ در معرض هجوم ارامنه قرار گرفته و به آتش کشیده شده است. دومین تجاوز ارامنه به این شهر در سالهای ۱۹۲۰- ۱۹۱۸صورت پذیرفت. سومین تجاوز که منجر به اشغال این شهر گردید، در روز ۸ ماه می سال ۱۹۹۲ رخ داد.
شهر شوشا در سال ۱۹۹۲ در نتیجه حمله نظامی به دست ارامنه افتاد. تداوم تسخیر
با نگاهی به کشورهای پیشرفته جهان درمی‌یابیم دولت الکترونیکی
تا چه حد توانسته است هزینه‌های عمومی را کاهش دهد و کارایی و اثربخشی
کنترل و مدیریت سیستم‌های اجتماعی، مالیاتی، بهداشتی، درمان عمومی و تامین
اجتماعی را به حداکثر برساند.دولت الکترونیک شیوه‌ای برای دولتها به
منظور استفاده از فناوری جدید می‌باشد که به افراد تسهیلات لازم جهت دسترسی
مناسب به اطلاعات و خدمات دولتی، اصلاح کیفیت خدمات وارایه فرصتهای
گسترده‌تر برای مشارکت در ف
{دولت کریمه امام عصر(عج) - شماره 40}
 
""«آخرین دولت»""
 
تعابیری که در روایات در مورد دولت مهدوی آمده چنین است:
۱-دولت جهانی: قلمرو حکومت.
۲-دولت عدالت: گسترش عدالت.
۳-دولت کریمه: محوریت کرامت انسان.
۴-دولت صالحان: صالح بودن زمامداران.
۵-دولت حق: حق مداری و بسط حق و رفع باطل.
۶-دولت مستضعفان: حاکمیت کسانیکه از سوی صاحبان زر تضعیف شده اند.
۷-دولت امنیت: امنیت فراگیر.
۸-دولت رفاه: فراگیری رفاه در کل جهان.
 
اما "آخرین دولت" از تعابیری است که کمتر مورد توجه
دولت الکترونیک
فناوری اطلاعات و ارتباطات، دولت الکترونیکی، اینترنت، استراتژی، تکنولوژی اطلاعات.در دولت الکترونیک دولتها حرکت خود را برای ارایه خدمات خود به صورت آنلاین در فرآیندهای کاری و ایجاد تعامل بیشتر با شهروندان آغاز کرده اند.توسعه
فناوری اطلاعات و نگرش نو به این توسعه از طریق اینترنت و صفحات وب
متغیرهای جدیدی را در زندگی جوامع پدید آورده است که بر برنامه‏‌‌های
اقتصادی و اجتماعی دولتها تاثیر گذار شده است.کاربرد فناوری اطلاعا
حقوق اداری به عنوان شاخه‌ای از حقوق عمومی داخلی، به مجموعه‌ قواعد حقوقی اطلاق می‌شود که حقوق و تکالیف سازمان‌های اداری دولت، خصوصاً سازمان‌های اجرائی آن و روابط آن‌ها با مردم را تعیین می‌کند.
 
  حقوق اداری ناظر بر برخی از فعالیت‌های سازمان‌های اداری است و شامل فعالیت‌های سیاسی، قضائی، قانون‌گذاری سازمان‌ها نخواهد بود. فعالیت سازمان‌های اداری به دو منظور خدمات عمومی و حفظ نظم عمومی انجام می‌شود.
 
 الف) خدمات عمومی:
  نیازمندی‌ه
حقوق اداری به عنوان شاخه‌ای از حقوق عمومی داخلی، به مجموعه‌ قواعد حقوقی اطلاق می‌شود که حقوق و تکالیف سازمان‌های اداری دولت، خصوصاً سازمان‌های اجرائی آن و روابط آن‌ها با مردم را تعیین می‌کند.
 
  حقوق اداری ناظر بر برخی از فعالیت‌های سازمان‌های اداری است و شامل فعالیت‌های سیاسی، قضائی، قانون‌گذاری سازمان‌ها نخواهد بود. فعالیت سازمان‌های اداری به دو منظور خدمات عمومی و حفظ نظم عمومی انجام می‌شود.
 
 الف) خدمات عمومی:
  نیازمندی‌ه
همه ما از آمارهای وحشتناک کسب‌وکارها خبر داریم. بیشتر کسب‌وکارهای نوپا شکست می‌خورند. بسیاری از کارشناسان، دلیل این شکست‌ها  و اشتباه رایج کارآفرینان را ریسک‌های نوآوری می‌دانند. با این حال، ما پی برده‌ایم که مساله دیگری وجود دارد که به همان اندازه در شکست کسب‌وکارها اثر دارد.
 
این عامل، مدیریت نادرست روابط کلیدی و به ویژه شکست در مذاکرات بنیان‌گذاران و کارآفرینان است. اداره یک کسب‌وکار نیاز به مذاکرات بسیاری دارد که با شرکا، شرکا
واقعیت این است
که اگر در زندگیتان اشتباه نمی کنید مطمئن باشید که جز مردگانید در غیر اینصورت
شما زنده اید و اشتباه هم میکنید مهم اشتباه کردن یا نکردن شما نیست مهم رفتار ما
بعد از یک اشتباه است اول از همه عبرت و درس مربوط به آن اشتباه رو بگیریم و با
خودمان مهربانتر باشیم و خودمان را ببخشیم و در آخر در کمال پر رویی اشتباه را
فراموش کنید گویی که اصلا آن را انجام نداده اید و بدانیم که اشتباهات هیچ چیز از
ارزش هایمان را کم نمی کند و ما همچنان خودمان
یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛
ادامه مطلب
جزوه تایپ شده حقوق اداری 2
 
عنوان جزوه : جزوه تایپ شده حقوق اداری 2 نام استاد : دکتر حمزه محمدی نام دانشگاه : آزاد اسلامی واحد قزوین (باراجین) فرمت : WORD تعداد صفحه : 37 صفحه دانلود رایگان جلسه اول بخشی از جزوه: مرجع درس : کتاب حقوق اداری – دکتر منوچهر طباطبایی تاریخچه حقوق اداری : دولت­ها تا مدت های مدیدی بهشان می گفتند.دولت هایی که فقط نظم برقرار می کردند. کم کم دولت های ناظم تغییر شکل دادند و تبدیل شدند به دولت های پاسخگو و دولت های رفاه. در این صو
هنگامی که شما پی به اشتباه خود بردید. پیشه صحیح و مسئولانه این است که اشتباه خویش را بپذیرید. و در چنین مواقعی پاسخ عواقب کارتان می‌تواند گذرگاه حلی برای برون رفت از این اشتباهات باشد. نوع اشتباه خود را تشخیص دهید و خویش را برای رویارویی با آن حاضر کنید. در این مورد با طرف روبرو خود گفتگو کنید و از اشتباهی که چهره گرفته است، عذر خواهی کنید. سپس موقعیت را ترک کنید تا کمی اوضاع آرام شود.
 
تشخیص اشتباه 
شما باید خودتان را برای گونه ها سرزنش‌ها آ
دوستان 
متاسفانه کیت های تقلبی زیاد شده و صحت تولیدات کشور چین  توسط پزشکان 50 درصد اعلام شده . چیزی مثل شیر یا خط !
اونی که مثبت اعلام شده :اگر از ترس سکته نکنه ...باید قرنطینه بشه . به خودش و دیگران اگر ویروس منتقل نشه استرس روی شاخ اشه !و مشکلات دیگه مثل مشکلات شغلی و روابط ...
اونی که منفی شده . هپی میشه و میره دنبال زندگیش ...اگر منفی بود که ممکنه از زیادی ذوق درگیر روابط و تماس های خطرناک بشه و آلوده بشه .اگر مثبت باشه اما ...بقیه را آلوده میکنه .مم
گفتم زنگ بزنه حرف بزنیم
چند تا سوال مهم داشتم ک نتیجه ی بحثامون شد این:
۱. از نظر اون این اختلاف انقدر زیاده ک حتما باید روابط محدود بشن ک بشه کنترلش کرد
۲.از من میخواد انتظار نداشته باشم همیشه همراهیم کنه تو مهمونی خانوادگی
۳.میگه احترام رو نگه میداره و منم گفتم این برام مهمه
۴.خواستم درباره گذشت و انعطاف پذیری حرف بزنم ک نفهمید چی میگم اصلا
۵.استفاده از مشاوره رو رد نکرد درباره این ولی نمیدونم چقدر استقبال کنه
۶.من الان باید بین مهدی و روابط
 
ما برای درد کشیدن آفریده شدیم 
اشتباه کردیم که خیال میکردیم روزی تو ایوون خونه‌ای گرم میشینیم و به روزهای سخت گذشتمون فکر میکنیم و با خودمون میگیم که ارزشش رو داشت
اشتباه میکردیم که فکر میکردیم روزی کسی که عشق رو برای ما معنی کرده رو در آغوش میگیریم و یادمون میره تنهایی چقدر سخت و جانکاه بود ، یادمون میره چقدر مردیم تا یه بار زنده شیم
اشتباه میکردیم که تو رویا میدیدیم که دلمون گرم شده ، پشتمون گرم شده ، خیالمون گرمه 
بهار اشتباه بود ، سال
تصویر حسام الدین دولت آبادی که در زمان شاه نماینده مردم در مجلس و زمانی شهردار تهران بوده را به همراه تعدادی فایل خاطرات ایشون براتون میگذارم.اینکار دلیلی بر تایید ویا عدم تایید ایشون از سوی این وبلاگ نیست و فقط جهت ایجاد منبع می باشد.

۱نوشته های حسام الدین دولت آبادی1 
نوشته های حسام الدین دولت آبادی ۲
نوشته های حسام الدین دولت آبادی۳ 
نوشته های حسام الدین دولت آبادی ۴
نوشته های حسام الدین دولت آبادی ۵
نوشته های حسام الدین دولت آبادی ۶
نوش
2545 - «اسدالله علم» وزیر دربار، نخست‌وزیر و از نزدیکان «محمدرضا پهلوی» در خاطراتش می‌نویسد: "عرض کردم «یک قسمت پول زمین والاحضرت ثریا را که در «سرخه حصار» ملی شده، از دولت گرفتم ولی دولت به من می‌گوید بنویس که این پول را (هشت میلیون تومان) دولت در اختیار دربار می‌گذارد و اسمی نبرید». فرمودند «دولت غلط کرده همچین حرفی زده است. بنویسید که باید بدهید تا به آنها که احجاف شده پرداخته شود». عرض کردم «قبلاً نوشته بودم، ولی می‌گویند این طور بنویسید
اشاره مستقیم اردوغان به مساله قره‌باغ و ارتباط آن با سیاست‌های ترکیه، مسئله مهمی است که نشان‌دهنده رویکردهای خاص آنکارا به اختلاف‌نظر ارضی در جغرافیای مناطق ترک زبان است.
روابط جمهوری ترکیه و جمهوری آذربایجان در چندین حوزه از اهمیت حیاتی برخوردار است. از جمله حوزه‌های دفاعی – امنیتی و همکاری در حوزه انرژی  اقتصاد. اما ناگفته پیداست که موضوع اشتراک هویتی و قومیتی در پرونده روابط آذربایجان و ترکیه از هر فصل مشترک دیگری٬ مهم‌تر است.
حل
1- دعوای مربوط به مالکیت و تصرف اموال غیر منقولاصولا اموال غیر منقول تابع قوانین محل وقوع مال هستند. اگر ملک غیر منقول در کشور پذیرنده به نام دولت فرستنده سفارت یا به نمایندگی دولت فرستنده سفارت و یا به مالکیت آن خریداری شده باشد متعلق به دولت خارجی است که همیشه مصونیت قضایی دارد…
ادامه مطلب
اگر در سفرها ، گردش ها و مسافرت های خود هوس سفر به ارمنستان و ایروان داشتید، میتوانید  راه زمینی یا هوایی انتخاب کنید که راه زمینی با توجه به خطرناک بودن جاده توصیه نمیشود.
برای سفر هوایی به تور ارمنستان باید از طریق فرودگاه امام خمینی به فرودگاه ایروان اقدام کنید. متاسفانه فرودگاه ایروان پرواز مستقیم به شهرهای بزرگی مانند فرودگاه تبریز ، فرودگاه اصفهان ، فرودگاه مشهد و فرودگاه شیراز ندارد.
پرواز به ایروان قبلا از طریق شرکت هواپیمایی ماها
رمزنگاری دو طرفه (End-To-End) به قدری امنیتی است، که دولت آمریکا در صدد آن برآمده تا تلگرام و واتس آپ را از این نوع رمزنگاری در آمریکا باز دارد.
به گفته مقامات دولتی آمریکا این نوع رمزنگاری باعث شده تا دولت نتواند بر داده های تبادل شده بین کاربران نظارت داشته باشد. مسائلی مانند قاچاق مواد مخدر، پورنوگرافی کودکان و تروریسم از جمله مواردی هستند که دولت نیاز دارد تا بر داده های دیجیتال نظارت داشته باشد.
با اینکه هیچ کاربری حاضر نیست تا دولت بر فعالی
وظیفه دولت ایجاد و صیانت از قوانین و مدیریت سیستم ها است. در حقیقت دولت ها باید با برنامه ریزی های دقیق و بلند مدت باعث بالا رفتن بهره وری در تمام قسمتهای جامعه شود. و قطعا ایجاد شغل نیز یکی از وظایف اصلی دولت می باشد.
 
ولی آیا این وظایف را دولت ما انجام می دهد؟ قطعا خیر
 
در حال حاضر با مشکات بسیار زیاد اقتصادی مواجه شده ایم. حقوق بگیران عملا هر روز فقیرتر می شوند. مشکلات اقتصادی روز به روز بیشتر می شود و معضلات اجتماعی بیشتر نمود پیدا می کنند
مشکل از جایی شروع میشه که بنا رو میذاریم به قضاوت در حالی که میتونیم این کارو نکنیم! اگر در مورد یک شخص فکر اشتباهی داریم میتونیم بهش بگیم که توجیهمون کنه نه اینکه اون فکر اشتباه رو اونقدر توی ذهنمون تکرار و بزرگ کنیم که دیگه نشه جمعش کرد.
وقتی با یکی سر یه موضوعی دعوا داریم بهش بگیم فلانی من سر فلان موضوع باهات دعوا دارم. قانعمون کرد چه بهتر نکرد خدا همراهش باشه. هیچوقت نباید حاضر باشیم با فکر اشتباه خودمون یهو رابطه رو خاتمه بدیم و کینه اند
قالیشویی در دولت آباد
قالیشویی دولت آباد |  قالیشویی یکی از مهم ترین و اساسی ترین بخش از خانه تکانی و شست وشوی لوازم منزل است که با سختی های خاصی هم همراه می باشد. شست و شوی فرش و قالی علاوه بر زمان بر بودن و نیاز داشتن به فضای لازم و کافی، نیازمند تخصص نیز می باشد. در این مقاله قصد معرفی قالیشویی در دولت آباد را برای حل مشکل شما داریم.
خدمات قالیشویی در دولت آباد
۰۲۱۶۶۹۲۰۶۵۶برای ثبت سفارش کلیک کنید
قالیشویی ماژیک در محله دولت آباد همراه شماست
تمایلی به آشنایی با آدم‌های جدید ندارمتمایل به رفت و آمد با نیمی از آدم‌هایی که می‌شناسم ندارمو هر روز سریع‌تر از قبل، آدم‌های محبوبم را از دست می‌دهم
دیشب دوستی سبزی برایم تمام شد و اندوه و بغض همراه ماه‌های بعدی استکاش روابط آدم بزرگ‌ها این‌قدر پیچیده نبود
خدایا خدایا پس تو کجایی ؟من کجای کار اشتباه کردم که دستانت را از من دریغ کردی ؟خدایا من کجای کار اشتباه کردم که دیگر تو را در قلبم احساس نمیکنم ؟خدایا من کجای کار اشتباه کردم که دیگر "الا بذکر الله تطمئن القلوب" هم به دلم آرامش نمی دهد؟خدایا من کجای کار اشتباه کردم که مسحق چنین مجازاتی شدم؟هر چه بیشتر نشانی تو را می جویم کمتر به مقصد می رسم و گم می شومدر خلوت من هیچ کس نیست .........خدایا آرام کن این دریای طوفانی دلم راقایقم دارد غرق می شود ،آخر تح
۱۰ اشتباه وحشتناک در اسباب کشی در این مقاله ۱۰ اشتباه وحشتناک در اسباب کشی مورد بررسی قرار می گیرد ، برای آشنایی بیشتر توصیه می کنیم تا پایان این بحث را دنبال کنید. اسباب کشی می تواند یکی از استرس زا ترین وقایع زندگی باشد که ما تجربه می کنیم. بسیاری از اشتباهاتی که […] ۱۰ اشتباه وحشتناک در اسباب کشی
منبع : سپند بار
لطفا اشتباه نخوانید!
می نویسم تنگ بخوانید تنگمی نویسم کشتی بخوانید کشتیحتی می گویم کشتی بزرگی در دریا نمایش دادندولی دریا اسم سالن بود، پس بخوانید کشتی
می نویسم غیبت بخوانید زندان بخوانید سیاهی بخوانید نفرین هیچ شباهتی نیست؛این تاریکی یک موضوع کاملا روشن است ولی باز اشتباه می خوانیم و می گوییم غیبت؛ یعنی میشود همین طور ادامه داد، یعنی شلوغش نکن اینجوریاهم نیست
عجیب است این اشتباه خواندنلطفا غیبت را اشتباه نخوانید!
درباره ی ایروان
پایتخت ارمنستان به نام ایروان دارای جاذبه هایی مثل پارک ملی دلیجان وشیکاهو و صومعه خور ویراب و قلعه آمبرد و دره آپرآزات همچنین دریاچه آرپی می باشد.شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان می باشد که دارای مکان های دیدنی بسیار زیادی می باشد که آبشارهای زیبایی در این شهر قابل بازدید می باشد.همچنین در ایروان بناهای تاریخی زیادی وجود دارد که یادآور گذشته و تاریخ ارمنی ها است.یکی از بازارهای معروف شهر ایروان ورنیساژ می باشد که زمان فعال
روابط دختر و پسر یکی از موضوعاتی است که در سنین نوجوانی برای افراد شدیدا جذاب به نظر می‌رسد. در این سنین روابط دختر و پسر بخش زیادی از درگیری‌های ذهنی افراد را تشکیل می‌دهد. این دغدغه ذهنی در سال‌های بعد اما با شدت و شکل‌های متفاوت همچنان ادامه پیدا می‌کند. نیاز بنیادی انسان برای ارتباط دلیلی بر درگیری ذهنی او درباره روابط دختر و پسر است. ارتباطات انسانی اشکال مختلفی به خود می‌گیرند از دوستی صمیمانه با یک هم جنس تا روابط عاطفی با جنس دی
ارزانی های اخیر در ارز  و سکه نشان داد که دولت تحقیر و بیم! اگر نگوییم عمداً گرانی ها را ایجاد کرده است ، می توان به ضرس قاطع می توان گفت که دولت در جلوگیری از گرانی ها توانایی کامل داشته است. دولت حسن روحانی که مثلاً قدرت اجرایی کشور بر عهده آن است ، بایستی کارشناسان اقتصادی را به کمک می گرفت! تا چیزی را که حتی بقال سر هر کوچه می داند که "گرانی ارز روی گرانی خیلی از چیز اثر می گذارد" را به ایشان متذکر شود.
سوال : چرا این وضع ایجاد شده است؟
1) نا کار
ارزانی های اخیر در ارز  و سکه نشان داد که دولت تحقیر و بیم! اگر نگوییم عمداً گرانی ها را ایجاد کرده است ، می توان به ضرس قاطع می توان گفت که دولت در جلوگیری از گرانی ها توانایی کامل داشته است. دولت حسن روحانی که مثلاً قدرت اجرایی کشور بر عهده آن است ، بایستی کارشناسان اقتصادی را به کمک می گرفت! تا چیزی را که حتی بقال سر هر کوچه می داند که "گرانی ارز روی گرانی خیلی از چیز اثر می گذارد" را به ایشان متذکر شود.
سوال : چرا این وضع ایجاد شده است؟
1) نا کار
 وزرای پیر و فرتوت ، رواج اشرافیگری ، تورم لجام گسیخته ، برجام بی فرجام ،اوج گرفتن  فساد  و فحشا ، آمار عجیب طلاق ،رها شدن اقتصاد  و........... آزار دهنده هست ولی "خُلف وعده " و "قلب واقعت" و "خلاف گویی های مکرر" از رئیس دولتش ، دولت مورد نظر را به بی خاصیت ترین دولت تاریخ 40 ساله ی انقلاب تبدیل کرده است!
 
 
یدک کش در خیابان دولت و...09120451416
  خودرو حمل اتومبیل یدک کش منطقه سه تهران از قبیل اختیاریه , پاسداران , دروس , خیابان دولت , دیباجی , جردن , ولیعصر , سیدخندان , خیابان ظفر , قلهک
امداد خودرو سیار در خیابان پاسداران یدک کش جرثقیل امداد خودرو. پاسداران یدک کش منطقه سه تهران
یدک کش میدان هروی
یدک کش خیابان دولت. شماره تلفن یدک کش ( خودروبر در شریعتی، دولت ، دیباجی ، اختیاریه ...
09198689329
نوتیف Web MD برام اومده بود و فاصله ی بین دو کلاس رو با خوندنش سپری کردم. 
مطلبش جالب بود و کوتاه. نوشته بود تخمک میگرده از بین اون همه اسپرم، بهترین رو از لحاظ محتوای ژنومی برمیداره، صرفا اتفاق و احتمال نیست، تخمک هوشمندانه عمل میکنه...
خلاصه ی مقاله این بود. 
همین جور که داشتم درمورد این سلکتیو عمل کردن یه سلول فکر میکردم، پروفایل نرگس رو دیدم. دختری که در آستانه ی طلاقه. آستانه که چه عرض کنم کار تمومه. انتخاب اشتباه، کارهای اشتباه، بچه دار شدن
دیدم به خواب خوش که به دستم پیاله بود               تعبیر رفت و کار به دولت حواله بود
چهل سال رنج و غصه کشیدیم و عاقبت                  تدبیر ما به دست شراب دو ساله بود
آن نافه مراد که میخواستم ز بخت                          در چین زلف آن بت مشکین کلاله بود
از دست بریده بود خمار غمم سحر                         دولت مساعد آمد و می در پیاله بود
بر آستان میکده خون میخورم مدام                         روزی ما ز خوان قدر این نواله بود
هر کاو نکاشت مهروز خوبی گلی نچید
 
 
 
کیفیت روابط زناشویی به باورهای ارتباطی و خلاقیت هیجانی  همسران بستگی دارد.
کیفیت روابط زناشویی میان همسران مهمترین شاخص خانواده هایی است که  دارای عملکرد مطلوب هستند.
کیفیت روابط زناشویی دارای ابعاد گوناگون نظیر:
سازگاری ،رضایتمندی،شادمانی، انسجام وتعهد است .
 بالا بودن کیفیت روابط زناشویی که به
ادامه مطلب
بسم الله
به دولت حق بدهید. بعد از چرخاندن هم‌زمان چرخ کارخانه‌ها و صنعت هسته‌ای، بعد از بازگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی (که شاه‌کارش را در محدوده‌ی مجاز حرکت وزیر خارجه‌مان در نیویورک دیدیم!)، بعد از ایجاد چنان رونقی که خود مردم می‌گویند دیگر به یارانه نیازی نداریم، هیچ وعده و کار بر زمین‌مانده‌ای نمانده جز حضور زنان در ورزش‌گاه‌ها؛ که عزم دولت برای رفع خداپسندانه‌ی این مشکل و دغدغه‌ی اساسی هم جزم شده...
اصلا کاری با اولویت بیش‌تر
⭕️حسن روحانی: از ارتش و سپاه می خواهم در مهندسی و تخلیه آب در گلستان سریعتر عمل کنند!
پ.ن: آشیخ سپاه و ارتش و بسیج از ۲۸ اسفند تو مناطق سیل زده حضور دارند از شما هم دستور نمیگیرن، البته اگر دستگاههای تحت امر شما در وزارت کشور و استانداریها و ..‌ اجازه بدن اونا کار خودشون رو خوب بلدن!
همیشه دولت در سایه و دولت با تفنگ اَخ بود حالا خوبه شده؟
روزی یک معلم در کلاس ریاضی شروع به نوشتن بر روی تخته‌سیاه کرد:
9 × 1 = 79 × 2 = 189 × 3 = 279 × 4 = 369 × 5 = 459 × 6 = 54
وقتی کارش تمام شد به دانش‌آموزان نگاه کرد، آن‌ها دیگر نتوانستند جلوی خود را بگیرند و شروع به خنده کردند.
وقتی او پرسید چرا می‌خندید،یکی از دانش‌آموزان اشاره کرد که معادله اولی اشتباه است.
معلم پاسخ داد: "من معادله اول را عمدا اشتباه نوشتم، تا درسی بسیار مهم به شما دهم... دنیا با شما همین‌گونه رفتار خواهد کرد."
همان‌طور که می‌بینید من 5 معادل
ابواصباح کنانی گوید خدمت امام صادق ع بودم بر انحضرت وارد شد و عرض کرد یا ابا عبدالله من از فرزندانمو ناسپاسیشان و از برادرانم و جفا کاریشان نزد شما  شکایت اورده ام با این ساالخوردگی من حضرت صادق ع فرمود ای پیر مرد همانا برای حق دولتی است   برای باطل هم دولتی است وهرکدامیک از ایندو در دولت رفیقش خوار است و همانا کمترین مصیبتی که در دولت باطل بمومن رسدازار کشیدن از فرزندان و جفا کاری برادران اواست و هیچ مومنی نباشد که در دولت باطل اسایشی ببین
خسته شدم از فکر کردن به همه چیز و همه کس
فراموش کردن هم خوبه اگه واقعا میشد بعضی ادما و بعضی چیزها رو فراموش کرد .
وقتی دارین میرین برین برنگردین
وقتی میری به هر بهانه ای برنگردین چون  شاید به رفتنت داره عادت میکنه  به نبودن به حرف نزدن به نشنیدن صداتون  اما برمیگردین باز اول شروع میکنید باز میرید غیب میزنید هر وقت دلتون خواست میاید هر وقت به قول خودتون دلتنگ که شدین د لامصب بی مروت نکن این کارو .
طرف مقابل ادمه درسته میاین جواب میده و....
روابط
آب اگر سمت هوا گاه روان خواهد شد دولت پیر در آن لحظه جوان خواهد شد!خرج عینک شده و سمعک و دندان طلاچشم یارانه به بودجه نگران خواهد شدرنگ ریشش چه شود یا چه شود اکسیدانکوهی از دغدغه قد سبلان خواهد شدیک شتر بود که بر کوی همه می‌خوابید؟!شاد و بیدار بر این خانه دوان خواهد شدآنقدر صندلی و صاحب آن مَچ هستند قصه وصلتشان ورد زبان خواهد شد پست ها در کفشان است چو میراث پدرملک طلقی‌ست که ارث پسران خواهد شدپاشدن، رفتن و گشتن که گذشت از ایشانقدشان در وسط کا
چگونه به ارمنستان ارزان سفر کنیم؟آیا شما هم نیاز به یک سفر خارجی دارید، اما پول کافی ندارید؟ آیا شما هم دوست دارید که با صرف یک هزینه معقول و کم، اوقات فراموش نشدنی را تجربه کنید و با بودجه محدود از جاذبه های گردشگری متنوع دیدن کنید و غذاهای خوشمزه و لذیذ میل کنید؟ اگر جواب شما به این سوالات مثبت است، سفر به ارمنستان بهترین انتخاب برای شماست. ارمنستان یکی از کوچکترین کشورهای جهان است، ولی در عین با کوچک بودن مساحتش، تعداد زیادی جاذبه های گر
این روزها که بساط اغتشاشگران با اشاره حضرت آقا و میدان داری مردم و دلسوزان نظام، جمع شده است چند سئوال بدون جواب برای همین مردم باقی مانده است .
اول: مسبب و ریشه این مصائب و تشنجات اجتماعی کیست؟! و اگر در بدنه دولت است و"نفوذی "نیست! چرا از مردم عذر خواهی نمی کند!
دوم:اگر تصمیم دولت اشتباه نبود چرا عموم مردم از این تصمیم ناراحتند ! و اگر اشتباه بود چرا نهادهای نظارتی فرا دست ،وارد عمل نمی شوند !؟
سوم: اگر در بدنه مدیریتی کشور ،دشمن "نفوذی" داشتیم و
      میثم هاشم خانی_کارشناس اقتصادی
حتی افزایش یک ریال قیمت بنزین ظالمانه است؛ مگر اینکه دولت ۱۰۰ % درآمد حاصله را به یارانه نقدی اضافه کند
⚪️ اگر دولت بنزین را گران کند و «قسمتی از» درآمدش به خزانه دولت برود، صرف چه می‌شود؟
قاعدتا بذل و بخشش هر چه بیشتر دلار دولتی یا وام‌های هنگفت بدون بهره یا مواد اولیه ارزان در بین نورچشمی ها
⚪️ خلاصه اینکه فروش بنزین و گازوییل و برق و گاز به قیمتی کمتر از یک‌پنجم قیمت افغانستان و پاکستان و هند، قطعا م
توضیحات فایل
کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت دولت و حکمرانی الکترونیک و موانع استقرار آن در ایران در ۳۵ اسلاید قابل ویرایش بهمراه فایل ورد در ۶۲ صفحه می باشد که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت دولت و حکمرانی الکترونیک و موانع استقرار آن در ایران،بخشی از متن چند اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۳
چکیده
دولت الکترونیک می تواند به فراهم ک
ضرورت تشکیل حکومتعلامه طباطبایی : ایشان ذیل آیه «قل اللهم مالک الملک ...» می فرمایند: « قرآن کریم تشکیل حکومت را امری ضروری می داند و اندیشه سیاسی خویش را در عالی ترین شکل ممکن مطرح نموده است،یعنی در نهایت جهان داری صالحان و دولت کریمه اسلامی را دولت آرمانی و نهایی اسلام می داند.
    ( ١٣٧١،ج٣، ص١٢٨ ) . طباطبایی، المیزان،(٢٠ جلدی)، قم، اسماعیلیان، ١٣٧١ ش
 
مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران یکی از مراکزی است که می تواند شما در بهبود روابط خانوادگیتان یاری دهد.
اختلاف میان پدر بزرگ و مادر بزرگ با والدیناختلاف میان برادر و خواهربهبود روابط جوانان با خانواده هاحل اختلالات کودکان و نوجوانانبهبود روابط جنسی زناشوییارتقاء روابط میان زوجیندر برخی خانواده ها عدم تامین مسائل عاطفی زوجین سبب کاهش صمیمیت میان آنان شده و در نهایت عواقب زیادی دارد.
منبع: مشاوره خانواده-مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران 
مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران یکی از مراکزی است که می تواند شما در بهبود روابط خانوادگیتان یاری دهد.
اختلاف میان پدر بزرگ و مادر بزرگ با والدیناختلاف میان برادر و خواهربهبود روابط جوانان با خانواده هاحل اختلالات کودکان و نوجوانانبهبود روابط جنسی زناشوییارتقاء روابط میان زوجیندر برخی خانواده ها عدم تامین مسائل عاطفی زوجین سبب کاهش صمیمیت میان آنان شده و در نهایت عواقب زیادی دارد.
منبع: مشاوره خانواده-مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها