نتایج جستجو برای عبارت :

کمردردهای خطرناک

خطرناک ترین جمله دنیا چیست؟
 
گفته می‌شود خطرناک‌ترین جمله این است: 
«من همینم که هستم.»
 در این جمله کوتاه می‌توانیم غرور، لجاجت، خودرایی، خودخواهی، درجا زدن و به ‌تدریج راندن آدم‌ها از اطراف خود را حس کنیم
پس مراقب باشیم ، هر روز فرصتی هست برای یه قدم بهتر شدن.
 
با تغییرات کوچک روز بروز حالمون بهتر میشه...
دیر شام خوردن برای خانم ها خطرناک است
بیشتر مردم به زمان غذا خوردن خود زیاد توجه نمی کنند به همین خاطر شام را هروقت آماده شد می خوردن در حالی که دیر شام خوردن بخصوص برای خانم ها می تواند خطرناک باشد
به ادامه بروید
ادامه مطلب
یک فوق تخصص شبکیه چشم گفت: آب مروارید در حقیقت کدورتی در عدسی چشم است که باعث کاهش بینایی می‌شود .



به گزارش : هر گاه صحبت ازبیماری‌های خطرناک می‌شود فورا به یاد پرفشاری خون، کلسترول بالا، بیماری عروق کرونر می‌افتیم درصورتی که بیماری‌های مربوط به چشم یکی از مهمترین عواملی است که باعث شلوغی بیمارستان‌ها و کلینیک‌های پزشکی می‌شود.
ادامه مطلب
زباله های خطرناک
پسماندها به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که یکی از این دسته های زباله های خطرناک می باشد. زباله‌های خطرناک به مواد زاید جامدی اطلاق می شود که بالقوه خطرناک هستند و یا اینکه موجب خطر برای سلامتی انسان و سایر موجودات زنده به وجود می آورند. این مواد که به سادگی تجزیه پذیر نیست اگر در شرایط مساعد بیولوژیکی داشته باشند تکثیر می‌شوند و عوامل نامساعد دیگری را در محیط به وجود آورند.
براساس تعریف آژانس حفاظت محیط زیست (Environmental
من گزارش تهیه می‌کنم . یک گزارشگرِ سرخپوست ؛ بنابراین همه‌ی موضوع‌های آشغال به من می‌رسد ! نه که فکر کنید موضوعاتِ خطرناک یا خسته کننده ، نه ! من باید مقاله‌هایی بنویسم که چشم ، گوش و جان‌ها را شاد کند ، و هیچ ژورنالیسمی برای روح آنقدر خطرناک نیست که نوشتن به هدفِ خُرسند کردن !
قُلچماق‌ترین سرخپوست دنیا ( شرمن الکسی )
خطرناک ترین جمله دنیا چیست؟گفته می‌شود خطرناک‌ترین جمله این است: «من همینم که هستم.»در این جمله کوتاه می‌توانیم غرور، لجاجت، خودرایی، خودخواهی، درجا زدن و به‌تدریج راندن آدم‌ها از اطراف خود را حس کنیمپس مراقب باشیم ، هر روز فرصتی هست برای یه قدم بهتر شدن .با تغییرات کوچک روز بروز حالمون بهتر میشه
 
30شعبان
هنگامی که بدن انسان در معرض بیماری ها قرار می گیرد علایم هشدار دهنده ای از خود نشان می دهد. نشانه های خطرناکی که در بدن نشان دهنده بیماری های مختلف است شامل خال های زیاد پوستی،تمایل به خوردن یخ، هاله توسی در اطراف چشم،پف چشم، کم پشتی موهای شما و خط های سفید در ناخن و … می باشد که در صورت مشاهده هریک از این موارد باید به پزشک مراجعه کرده تا مورد بررسی قرار گیرید.همراه ما باشید تا نشانه های خطرناک بدن را بشناسید.

ادامه مطلب
بیان مسئله:
این روزها با گسترش شیوع ویروس کووید 19 مصرف کالاهایی مثل انواع دستکش ها، ماسک ها و دستمال کاغذی به شدت افزایش پیدا کرده است. افزایش استفاده از کالاهای یکبار مصرف به معنای افزایش تولید پسماند است. آخرین یافته های پزشکی می گوید ماندگاری کرونا ویروس 2019 روی سطوح طولانی است پس دستکش های استفاده شده و ماسک ها دیگر پسماند عادی تلقی نمی شوند بلکه پسماند خطرناک و عفونی هستند. گستره تولید این پسماندهای خطرناک نیز به شدت بزرگ است و پراکندگی
1- الزائد کالناقص :
آنچه زیادی است همانقدر نامناسب است که گویی کم است - افراط و تفریط هر دو مذموم است - آدم سه چشم هم مانند آدم یک چشم ناقص الخلقه است . کاری که چند مسئول دارد مانند کاری که مسئول ندارد به نتیجه مطلوب نمیرسد - همانقدر که نداشتن بک آپ از فایلهای رایانه خطرناک است  نگه داشتن فایلهای تکراری در جاهای مختلف هم خطرناک است چون پیدا کردن کامل ترین فایل یا آخرین تغییر همیشه مقدور نیست .  
 
2- 
♦️شکایت وزارت ارتباطات از عامل "سامانه‌ پارازیت خطرناک": ممکن بود هواپیما سقوط کند 
 هادیان، رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات:
اگر درست حدس زده باشم، پاداسکای سامانه‌ی پارازیت GPS هست. تولید پارازیت به هر نحو یک کار غیرقانونی است و البته روی GPS علاوه بر غیرقانونی بودن، بسیار خطرناک هم هست.
در چندماه اخیر نزدیک بود پارازیت GPS یک فاجعه ایجاد کند و هواپیمایی در یکی از فرودگاهها سقوط کند. ما هم حسب وظیفه قانونی از عامل پارازیت که نمی‌دانی
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : وقتی صحبت از «آلودگی هوا» می شود اولین چیزهایی که به ذهن مان خطور می کند دود کارخانه ها و اگزوز ماشین ها است. با این حال، هوای فضاهای داخلی به اندازه ی هوای بیرون آلوده و واقعاً خطرناک است. بله درست متوجه شدید، هوای خانه ، محل کار و حتی باشگاه تان می تواند بسیار خطرناک تر از هوای بیرون باشد. در ادامه به علت این مسأله خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب
..
ابتلا به ویروس کرونا برای چه کسانی خطرناک است؟
 
ابتلا به ویروس کرونا برای چه کسانی خطرناک است؟ چه افرادی باید بیشتر خودشان مراقبت کنند؟ آیا آنگونه که در شبکه های اجتماعی می گویند، کرونا برای سنین زیر 10 سال خطرناک نیست؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می دهیم. شیوع ویروس کرونا قبل از سال نو چینی آغاز شد و حالا تمام جهان را تحت تاثیر خود قرار داده، موجودی میکروسکوپی که برای انسان ها رجز می خواند و جان آنها را می گیرد.

ادامه مطلب
فیس اپ خطرناک است
 
با فراگیر شدن استفاده از یک اپلیکیشن روسی به نام « فیس اپ » کارشناسان درباره امنیت اطلاعات کاربران هشدار داده اند.
این اپلیکیشن می تواند بدون اجازه کاربر به طور دائم به عکس های او دسترسی یابد.
برنامه روسی FaceApp که اخیراً در بین مردم و شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی کرده است و کاربران با این اپلیکیشن تصویر خود را پیر یا جوان می کنند و پیش از این احتمال نقض حریم خصوصی در آن پیش بینی می شد، این بار هم خبرساز شد. آنچه که طبق تحقی
عوارض جدی و خطرناک استون
 استون به عنوان یک ماده پاک کننده استفاده می شود، با این حال اثرات بسیار مضری بر روی بدن انسان دارد. با وجود این که استون موجود در لاک پاک کن ها ضررهای کمتری دارند، اما آنها هم می‌توانند به بدن آسیب برساند. در ادامه اندام هایی را که ممکن است تحت تاثیر استون آسیب ببینند را به شما معرفی خواهیم کرد.
 

ادامه مطلب
تب، لرز، استفراغ، اسهال، تعریق، تشنگی، تنگی نفس، خستگی، آبی رنگ شدن لب ها، راش شدید، تب کودک، پایین آوردن تب کودک، علت تب، علت تشنگی زیاد بچه، چرا بچه من زیاد آب می خورد؟، چرا صورت بچه من پف می کند، بچه من زود خسته می شود، علت راش شدید چیست؟، تب چند درجه خطرناک است، تب ویروسی، تشنگی مفرط، طولانی شدن دل درد بچه، سوزش ادرار بچه، دفع ادرار دردناک و سایر سئوالاتی که به ذهن والدین می رسد.

ادامه مطلب
اجاره دستگاه زردی نوزاد در شرق تهران
دستگاه زردی نوزاد در شرق تهران برای ساکنین شرق تهران بدون ایاب و ذهاب ارائه می گردد.
آیا هر نوع زردی نوزاد خطرناک است و نیاز به درمان دارد؟
در جواب باید گفت این موضوع به وزن نوزاد و سن نوزاد بستگی دارد.
مثلاً میزان بیلی‌روبین ۸ میلی‌گرم در دسی‌لیتر برای یک نوزاد ۲ کیلوگرمی و ۲ روزه می‌تواند خطرناک باشد ولی
همین میزان برای یک نوزاد ۳ کیلوگرمی، ده روزه، خطرناک نیست.
در نوزاد رسیده بالاتر از سه روز، میزان
تحلیل‌های سیاسی و اجتماعی و انسانی را بقیه نوشته‌اند و خوانده‌اید، من فقط توصیه می‌کنم آدم‌های خطرناک نزدیک خود را بشناسید و ازشان فاصله بگیرید؛- آن‌هایی که به‌دنبال انتقام سخت بودند و برایشان مهم نبود انتقام چه در پی دارد، چون هدف وسیله را توجیه می‌کند!- آن معلم‌ها و دانشجومعلم‌هایی که نوشتند "من معلمم، هزاران قاسم سلیمانی تربیت خواهم کرد" و برایشان مهم نبود که قاسم سلیمانی‌ها، دشمن (داعش) را همراه با خانواده و زن و بچه می‌کشند.- و آ
عکس گرفتن از نوزاد خطرناک است؟ عکس
گرفتن از نوزاد می تواند یکی از لذت بخش ترین کارهایی باشد که از سوی
اطرافیان انجام می شود، درواقع عکس گرفتن از نوزاد و به اشتراک گذاشتن
تصاویر نوزاد در شبکه های اجتماعی موضوعی عادی شده است.
عکس
گرفتن از نوزاد می‌تواند یکی از لذت بخش‌ترین کار‌هایی باشد که از سوی
اطرافیان انجام می‌شود، درواقع عکس گرفتن از نوزاد و به اشتراک گذاشتن
تصاویر نوزاد در شبکه‌های اجتماعی موضوعی عادی شده
۷ علامتی که نشان می دهد سردرد شما خطرناک است
۱٫ سردرد شدید و انفجاری: سردرد تاندر کلپ Thunderclap
سردرد Thunderclap یا به اختصار TC سردردی شدید و انفجاری با شروع ناگهانی است که در کمتر از یک دقیقه به حداکثر شدت می رسد. به گفته موروکو Morocco ، اگر سردردتان ناگهانی شروع می شود درست مثل این که یک نفر کلید برق را بزند یا با چکش به شما ضربه بزند باید آن را جدی بگیرید.
ممکن است نشان دهنده خونریزی سوباراکونوئید subarachnoid hemorrhage یا به اختصار SAH باشد که دلیلش خونریزی مغ
بات نت چیست و چرا خطرناک است

ماهنامه شبکه 210
در
دنیای امنیت کامپیوتری دو واژه خطرناک وجود دارد که تعامل مستقیمی با
یکدیگر دارند. حمله‌های منع سرویس توزیع‌شده و بات‌نت‌ها دو اصطلاحی هستند
که در ترکیب با یکدیگر هر زیرساختی را با چالش جدی روبه‌رو می‌کنند. در این
میان، بات‌نت‌ها عملکردی به‌مراتب فراتر از یک تخریب ساده دارند.
ادامه مطلب
 بر اساس اطلاعات منتشر شده از ایستگاه های ثابت سنجش صوت در تهران، آلودگی صوتی در ۱۱ نقطه در مرحله خطرناک قرار دارد.
ایستگاه های میدان نماز، خراسان، منطقه ۱۸، بعثت، افسریه، نیروی هوایی، شهید گمنام، شهران، تهرانسر، حکیم و آذری ایستگاه‌هایی هستند که شاخص آنها بالای ۷۰ و خطرناک است.
همچنین ۱۱ نقطه دارای شاخص آزاردهنده و شش نقطه نامناسب برای کودکان و بیماران است و از میان ایستگاه‌های ثابت سنجش صوت در تهران تنها دو نقطه وضعیت مناسب و سالم دارن
NEW YORK (رویترز سلامت) - لامپ های ماورای بنفش که در برخی از سالن های ناخن مورد استفاده قرار می گیرند، برای خشک کردن و درمان ناخن لهستانی، همان اشعه خطرناک را به عنوان تخت های برنزه می دهند، اما بسیاری از مانیکورها باعث ایجاد آسیب می شوند.

ادامه مطلب
سم، کارمند عادی یک شرکت کوچک است. روزی او به خاطر کارهای اضافه بسیار دیر به ایستگاه اتوبوس رسید.او که بسیار خسته بود به خودش گفت: تا اتوبوس بیاید، کمی بخوابم. بیست دقیقه بعد، اتوبوس آمد. این اتوبوس دو طبقه بود. سم وقتی دید در طبقه دوم کسی نیست بسیار خوشحال شد و گفت: آه می توانم دراز بکشم و کمی بخوابم.
او سوار اتوبوس شد و در حالی است که به طبقه دوم می رفت، پیرمردی که کنار در اتوبوس نشسته بود به او گفت: بالا نرو، بسیار خطرناک است.
 
سم ایستاد. از قیاق
بر اساس آمارهای وزارت بهداشت، دومین علت مرگ ایرانی ‌ها سرطان است و سالانه 56 هزار نفر بر اثر ابتلا به سرطان فوت می ‌کنند.


به گزارش : آنچه اهمیت موضوع را پر رنگ می‌ کند، ابتلای تعداد زیادی از این افراد به سرطان ‌های دستگاه گوارش است که در این میان سرطان معده در رتبه نخست و پس از آن سرطان روده در رتبه دوم قرار دارد.
ادامه مطلب
به گزارش خبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس،‌ یکی از مباحث داغ، در بین پیام‌هایی که بین افراد در روزهای اخیر دست به دست می‌شود، بررسی خطراتی است که ویروس کرونا آن را ایجاد کرده و این مسأله ذهن خیلی از افراد را به خود جلب کرده است؛ غافل از این که ویروسی خطرناک‌تر همه ما را تهدید می‌کند!یقیناً «کرونا» یکی از کشنده‌ترین ویروس‌هایی است که با قدرت شیوع بالا زندگی بسیاری از انسان‌ها را مورد تهدید قرار داده و می‌تواند سلامتی انسان‌ها و ادامه
آلایندگی دی‌اکسید‌کربن و گازهای خطرناک:در پیمان کیوتو پیش‌بینی شده میزان انتشار گاز دی‌اکسید‌کربن در سال‌های ۲۰۰۸-۲۰۱۲ نسبت به سال ۱۹۹۰ به مقدار درصد کاهش یابد، اما هنوز محدودیتی برای انتشار این گاز توسط خودروها مشخص نشده ‌است. تنها باید اطلاعات مربوط به آلایندگی هر خودرو در اختیار مشتریان قرار داده شود تا با علم به میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای آن برای خرید تصمیم‌گیری کننداما در مورد گازهای خطرناک استاندارهای سخت‌تری حاکم است. ب
آیا ترک اعتیاد با متادون مضر است؟
افراد بسیاری این روش درمانی را بدون در نظر گرفتن شرایط روحی و جسمی و سطح اعتیاد فرد تجویز می‌کنند. برخی نیز به شدت با این روش مخالف‌اند. پس تکلیف چیست؟ آیا این روش برای ترک تریاک و هروئین مناسب است یا خیر؟ مراکز مختلف ترک اعتیاد رایگان ، با دادن مشاوره‌های نادرست، فرد را دچار سردرگمی می‌کنند.
روش درمانی باید مطابق با وضعیت و حال بیمار تایین شود. روشی خطرناک است که فاکتورهای لازم در انتخاب آن بررسی نشده با
این شهر های جهان را باید با احتیاط بـه آنجا سفر کنید.  زندگی کـه اصلا حرفشم نزنید !
دراین آمار 10 شهر خطرناک دنیا بـه ترتیب بالا بودن ریسک زندگی لیست شده اند.
 
بیش از نیمی از جمعیت دنیا در شهرها زندگی می‌کنند. طبق آمار مراکز رسمی حدود 50.5 درصد از جمعیت دنیا شهرنشین هستند و این آمار شهرنشینی در حال افزایش اسـت. شهر را محل تمرکز جمعیت، ابزار تولید، سرمایه، نیازها و احتیاجات و غیره میدانند کـه تقسیم کار اجتماعی، در آنجا صورت گرفته‌ اسـت.

ادامه م
میکروب استاف که به استافیلوکوکوس آرئوس معروف است یکی از میکروبهای شایع در گیر در ریه بیماران سی اف می باشد میزان اسیب رسانی این میکروب نسبت به سودو موناس کمتر است.این میکروب دونوع دارد که نوع اول ان چندان خطرناک نیست ولی نوع دوم ان خطرناک است.تقسیم بندی این میکروب بر اساس نتیجه کشت ازمایشگاه میباشد.اگر ازمایشگاه گفت که میکروب استاف موجود در خلط حساس به متی سیلین است این همان نوع اول استاف است که اسیب رسانی کمتری نسبت به نوع دوم ان دارد. این
میکروب استاف که به استافیلوکوکوس آرئوس معروف است یکی از میکروبهای شایع در گیر در ریه بیماران سی اف می باشد میزان اسیب رسانی این میکروب نسبت به سودو موناس کمتر است.این میکروب دونوع دارد که نوع اول ان چندان خطرناک نیست ولی نوع دوم ان خطرناک است.تقسیم بندی این میکروب بر اساس نتیجه کشت ازمایشگاه میباشد.اگر ازمایشگاه گفت که میکروب استاف موجود در خلط حساس به متی سیلین است این همان نوع اول استاف است که اسیب رسانی کمتری نسبت به نوع دوم ان دارد. این
نکته اول این است که هر دو جریان کشنده هستند ولی استدلال عمومی مبنی بر این است که جریان dc خطرناک تر است زیرا جریان dc مستقیم است ولی جریان ac متناوب است و به صفر می رسد و فرد می تواند دست خود را از جریان بکند.در حالت عادی نیز جریان dc باید خطرناکتر باشد اما بدون داشتن فرکانس جریان ac که فرکانس بالایی دارد خطرناکتر است با این همه به جریان و زمان و مقاومت بستگی دارد.
اما با توجه به آزمایشات پزشکی چارلز دالزیل جریان ac منجر به یک سری از انقباضات عضله ای
ر
علامتی که نشان می دهد سردرد شما خطرناک است
۱٫ سردرد شدید و انفجاری: سردرد تاندر کلپ Thunderclap
سردرد Thunderclap یا به اختصار TC سردردی شدید و انفجاری با شروع ناگهانی است که در کمتر از یک دقیقه به حداکثر شدت می رسد. به گفته موروکو Morocco ، اگر سردردتان ناگهانی شروع می شود درست مثل این که یک نفر کلید برق را بزند یا با چکش به شما ضربه بزند باید آن را جدی بگیرید.
ممکن است نشان دهنده خونریزی سوباراکونوئید subarachnoid hemorrhage یا به اختصار SAH باشد که دلیلش خونریزی مغ
چند وقت پیش دوستی به دیدارم آمد. میان بحث‌هایمان حال هم اتاقیش را جویا شدم. گفت خبر کرونا که آمد دمش را روی کولش گذاشت و به سمت شهرستانش گریخت. بعد هم لبخندی زد و گفت نمی‌دانم او چرا از کرونا می‌ترسد. از صبح تا شب روی تختش دراز کشیده و یا سایت‌ها را بالا و پایین می‌کند یا در خوابی عمیق فرو رفته است. او از بیهوده زندگی کردنش، از هدر دادن کل زمان و زندگیش نمی‌ترسد ولی از یک ویروس کوچک می‌ترسد. آخر داستان این است که او را می‌کشد، مگر الان واقعا
میکروب استاف که به استافیلوکوکوس آرئوس معروف است یکی از میکروبهای شایع در گیر در ریه بیماران سی اف می باشد میزان اسیب رسانی این میکروب نسبت به سودو موناس کمتر است.این میکروب دونوع دارد که نوع اول ان چندان خطرناک نیست ولی نوع دوم ان خطرناک است.تقسیم بندی این میکروب بر اساس نتیجه کشت ازمایشگاه میباشد.اگر ازمایشگاه گفت که میکروب استاف موجود در خلط حساس به متی سیلین است این همان نوع اول استاف است که اسیب رسانی کمتری نسبت به نوع دوم ان دارد. این
در اقیانوس اطلس،هیچکس زنده نمی ماند.
مثلث برمودا که به نام مثلث شیطان هم شناخته می‌شود، حدود منطقه‌ای در ناحیهٔ غربی اقینوس اطلس شمالی است که گفته می‌شود بیش از ۵۰ کشتی و ۲۱هواپیما به طرز مرموزی در این منطقه ناپدید شده یا از بین رفته‌اند. این محدوده به‌طور دقیق دارای شکل مثلث نیست و فقط ظاهری شبیه به مثلث دارد. گزارش‌های بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد این منطقه بسیار خطرناک است .بر پایهٔ اطلاعات نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا مثلث ب
آدم‌ها طوری از بقای خودشان می‌ترسند که انگار فراموش کرده‌اند مرگ تمام شدن نیست که آغاز دویدن‌هاست.
کرونا خطرناک نیست، حتی از آنفولانزاهای دیگر هم خفیف‌تر است. اما چون به سرعت فراگیر و منتقل می‌شود و در این اپیدمی افراد زیادی هستند که می‌تواند برای آن‌ها خطرناک باشد. یعنی سالمندان و آدم‌های ضعیف و مستعد. به همین خاطر می‌خواهند که این قدر پخش نشود.
این کلیپ را تماشا کنید: لینک
 شکستن قولنج عادتی خطرناک و بسیار شایع
بعضی عادت دارند با فشار به انگشتان دست، حرکات سریع گردن یا فشار پا بر روی ستون فقرات کمری، این صداها را ایجاد کنند. در یک تقسیم بندی ساده می توان این صداها را 
به دو دسته تقسیم کرد. یک دسته صداهای حاصل از حرکات مفصلی و دسته دیگر صدای حاصل از قولنج کردن مفاصل است که طی یک فشار شدید در انتهای دامنه حرکتی ایجاد
 می شود.

ادامه مطلب
علت دردهای شکمی در نواحی مختلف شکم
دردهای شکم در زبان عامیانه به درد نواحی دور ناف گفته میشود و به درد ناحیه فوقانی میانی شکم یا درد اپی گاستر درد سر دل گفته میشود.درد شکمی ( یا درد معده) می تواند یکی از نشانه های مرتبط با اختلالات گذرا یا بیماری های جدی باشد.
بیان یک تشخیص قطعی از علت درد شکم می تواند مشکل باشد، زیرا بسیاری از بیماری ها می توانند به این علامت منجر شوند. در اغلب موارد درد شکمی خوش خیم و یا گذرا می باشد لیکن گاهی نیاز به مداخله
آیا عمل جراحی دیسک کمر خطرناک است؟





عمل جراحی دیسک کمر نوعی از جراحی است که برای درمان اعصاب تحت فشار در ستون فقرات کمر مورد استفاده قرار می گیرد.
عمل جراحی دیسک کمر  تنها زمانی توصیه می
شود که درمان های غیر جراحی کمکی به بهبودی فرد نکند. هدف از عمل جراحی
دیسک کمر بهبود علائمی مانند درد مداوم و بی حسی پاها ناشی از فشار در
اعصاب  ستون فقرات است. معمولا در این موارد پس از جراحی، مشکلات فرد تا
حدودی برطرف می شود.
ادامه م
درمان زردی در منزل
اگر در نوزاد شما زردی مشاهده گردد
به احتمال زیاد پزشک ضرورت درمان زردی در منزل با استفاده از دستگاه فتوتراپی پیشنهاد می نماید. عمدتا
درمان زردی در منزل
وقتی شروع میشود که سطح بیلی روبین بالاتر از ۸ میلی گرم در دسی لیتر خون برسد.
میزان خطرناک زردی، به وزن نوزاد و سن نوزاد بستگی دارد
مثلاً
میزان بیلی روبین ۱۳ میلی گرم در دسی لیتر
برای یک نوزاد ۲ کیلوگرمی و ۲ روزه می تواند خطرناک باشد
ولی همین میزان برای یک نوزاد ۳ کیلوگرمی ده
آیا سوراخ کردن گوش در محلی غیر از نرمه آن خطرناک است؟
بله، مدتی است که سوراخ کردن گوش آن هم در محلی غیر از نرمه گوش مد شده که این کار در درازمدت ممکن است باعث عفونت در ناحیه غضروف شود و التهاب و قرمزی گوش را نیز همراه داشته باشد.
سوراخ کردن بینی خطرناک است؟
این کار هم خطرهای خودش را دارد. آویزهایی که در بینی قرار می‌گیرند، خطرناک‌اند و احتمال عفونت در بینی را افزایش می‌دهند. از طرفی از عوارض کاشت نگین بدن، رها شدن آویز بینی و کشیده شدن آن هم
معنیِ واقعی کلمه ها ،خود واژه هانیستن بنظرم.پشت کلمه ها
وجمله ها‌ معناهای قابل اعتمادتر‌و‌اصیل تری قایم شده .اون روز تو دفتریادداشتم نوشتم.صبح از خواب بیدارشدم و نوشتم
 نیست،رفته.
معنای این جمله  امروزسه ساله شد
گفتم رفته وزدم زیرگریه.فحش دادم،بیشترگریه کردم،.بعدگفتم به درک که رفته خب چیکارکنم.بعددلم تنگ ش میشد یهو.و خطرناک ترین لحظه هار‌و باخودم داشتم.میگفتی حل میشه،یادت میره،میری پی زندگیت.
حل شد،تو وجودم حل شد نبودنش ،تو کل مغزم پ
 
 
استفاده از خشونت تحت عنوان دفاع از خود امری خطرناک است. اولاً: به فراموشی هدف اصلی منتهی می شود. ثانیاً: هیچ مسئله ای را حل نخواهد کرد و بر زنجیره خشونت خواهد افزود.
مارتین لوتر کینگ:
✅«افراد زیادی هستند که صادقانه مسئله دفاع از خود را مطرح می کنند....سازماندهی جنبش بر مبنای اندیشه دفاع از خود، امری خطرناک است. میان خشونت به منظور دفاع از خود و خشونت مهاجمانه مرزی بسیار باریک و شکننده وجود دارد. اگر خشونت را به عنوان حتی وسیله ای برای دفاع ا
خطای رانندگی  شب
 
رانندگی در شب خطراتی را به همراه دارد. اگر عاقلانه و دقیق رانندگی نکنید ، این می تواند بسیار خطرناک باشد. ما شایع ترین اشتباهاتی را که به ویژه در بین رانندگان جوان ایجاد شده به شما نشان خواهیم داد.1. استفاده از تیرهای زیاد و کم اشتباه استدرایورهای کم تجربه نمی دانند چگونه و چه موقع تعویض سوئیچ اصلی و پرتوی کم را انجام دهند. و این هنگام رانندگی در شب بسیار مهم است. شما باید ارتفاع و جهت چراغ ها را به درستی تنظیم کنید ، اما رانن
 عوارض خطرناک مصرف حشیش بر روی بدن انسان عوارض خطرناک مصرف حشیش بر روی بدن انسان 
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عوارض مصرف حشیش با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید
 
متاسفانه امروزه مصرف مواد مخدر در کشور ما ، به ویژه در میان جوانان افزایش بی رویه ای داشته است. اغلب این افراد از عواقب این وابستگی اطلاعی ن
بیت‌دیفندر هشدار داد که بدافزار خطرناک Scranos در حال گسترش در جهان است.
کارشناسان Bitdefender در گزارشی اعلام کردند که برخی از نرم‌افزارهای کرک شده حاوی بدافزار Scranos هستند. مهم‌ترین بخش این بدافزار یک روت‌کیت است که در داخل برنامه‌های آلوده مخفی می‌شود و باعث می‌شود بدافزار در مراحل اولیه آلودگی پایداری بوت و کنترل کامل سیستم قربانی را به‌دست آورد.
نکته دیگر درباره این نرم‌افزار مخرب پلتفرم‌های مورد هدف آن است که می‌تواند تمامی نسخه‌های
مثلث برمودا که به نام مثلث شیطان هم شناخته می‌شود، حدود منطقه‌ای در ناحیهٔ غربی اقیانوس اطلس شمالی است که گفته می‌شود بیش از ۵۰ کشتی و ۲۱هواپیما به طرز مرموزی در این منطقه ناپدید شده یا از بین رفته‌اند. این محدوده به‌طور دقیق دارای شکل مثلث نیست و فقط ظاهری شبیه به مثلث دارد. گزارش‌های بسیاری وجود دارد که نشان می‌دهد این منطقه بسیار خطرناک است بر پایهٔ اطلاعات نیروی دریایی ایالات متحدهٔ آمریکا مثلث برمودا بسیار خطرناک بوده و گفت
 ۱- «ابتلا به کرونا قطعا به مرگ منجر میشه!»
◾️هنوز خیلی چیزها درمورد کرونا نمی‌دونیم، اما تا اینجا به نظر میاد یک عفونت ویروسی ملایمه. حدود ۲٪ فوت می‌کنند، و ۱۸ تا ۲۰٪ به شدت مریض می‌شن. پس ابتلا به کرونا در حکم مرگ نیست.
۲- «فقط چینی‌ها کرونا می‌گیرند.»
◾️تو چین شروع شد ولی همه می‌تونند بگیرند. بیماری‌های مسری کاری به مرز ندارند. همه آسیب‌پذیر هستند.
۳- «کرونا خطرناک‌ترین ویروسه.»
◾️غلطه! ویروسهای خطرناک‌تری داریم، مثل ابولا، که درص
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی ایستاده بود داد می‌زد آی دزد دزد و به سمت یک نفر اشاره می‌کرد. همه دنبال اشاره‌اش دویدند.
اما ندیدند خود آن کسی که این اشاره را به سمت او می‌گرفت دزد بود.
***
این مَثَل تلخ و شیرین امروز است.
تروریست‌هایِ احمقِ سفاک به سپاه برچسب تروریست بودن می‌زنند. صفت خودشان را روی دیگران می‌گذارند!
از آن طرف، جاسوس‌ها و اعوان و انصار رسانه‌ای خودشان را به خط کرده‌اند تا اَپِ کوچکی را که پوسته‌ی یک گوشته(!) است، تحریم کنند. چو
همانطور که می‌دانید هفته‌ی گذشته کشف یک باگ خطرناک موسوم به خونریزی قلبی هیاهوی فراوانی را در فضای وب ایجاد کرد. نکته‌ی جالب توجه در این مورد تاثیرپذیری دو سرور از سه سرور موجود در فضای اینترنت است که اهمیت این باگ را بالا برده است. همان‌طور که در زومیت خواندید، گویا آژانس امنیت ملی آمریکا نیز از دو سال پیش از این باگ مطلع بوده و آن را افشا نکرده است. اما این باگ چیست و چه تاثیری بر روند استفاده‌ی کاربران عادی خواهد داشت؟ با ما همراه باشید
هرگاه که جنبش‌های توتالیتر قدرت را به دست گرفتند ، حتی پیش از آنکه رژیم‌های توتالیتر آغاز به دست یازیدن به سهمگین‌ترین جنایات‌شان کنند ، از کل این گروهِ نخبگان هوادار جنبش دفع شر کرده بودند . هرگونه ابتکار عمل چه روحی و هنری به همان اندازه‌ی ابتکار گانگستری اوباش برای توتالیتاریسم خطرناک است و هر دو برای جنبش از مخالفت سیاسی صِرف خطرناک‌ترند . سرکوب پیگیرانه‌ی هرگونه صورت برتر فعالیت عقلی ، از سوی رهبران توده‌ای جدید ، بیشتر از بیزار
نام سریال : The Witcher
ژانر : اکشن , ماجراجویی , درام
سال های انتشار : 2019
محصول کشور : آمریکا , لهستان
امتیاز سریال : -/10
اطلاعات بیشتر : IMDB
کارگردان : Lauren Schmidt
بازیگران : Henry Cavill, Freya Allan, Joey Batey
خـلـاصــــه داسـتـان
در دنیایی پر از انسان‌های ظالم که از
بسیاری از حیوانات وحشی نیز شرورتر هستند ، مردی به نام گرالت ریویایی ،
ویچر و شکارچی جهش‌یافته‌ هیولا ، در تلاش است تا جای خود را پیدا کند. در
این میان سرنوشت او را به سمت یک شاهزاده جوان با یک راز خطرناک
مزایای فتوتراپی در منزل
مادران و پرستار نوزاد ضروری است که بدانید با درمان زردی نوزاد در منزل و بدون نیاز به بستری در بیمارستان علاوه بر درمان زردی و پیشگیری از عوارض خطرناک و ضایعات غیر قابل جبران مغزی – تامین آسایش مادر ونوزاد جهت شیردادن نوزاد شما از آلوده شدن با میکروب های خطرناک بیمارستانی و یا مبتلا شدن به بیماری های خطرناک از قبیل: مننژیت ، پنومونی ، سپتی سمی و …… در امان خواهد بود.
 مزایای استفاده از دستگاه فتوتراپی در منزل عبارتن
بازهٔ زمانی یازده شب تا هفت صبح متعلق به غلط ترین تصمیم ها، اغراق شده ترین احساسات، فراموشی ها و یادآوری های غیرواقعی و سوگیرانه، به ضرر خود و به نفع دیگری است. دیگری ای که نیست و هر شب در این بازه زمانی خطرناک، احتمال داره که با وساطت هورمون و هیجان، برگرده.
بسم الله الرحمن الرحیم 
سلام دوستانم! 
اگر از ارزش هایمان درست و دقیق محافظت نکنیم عده ای بی ارزش صاحب جایگاه ارزشگذاری می شوند که ارزش ها را به سمت غیر حق نزول می دهند. این اتفاق تلخ و خطرناک حاصل فراموش کردن امر به معروف و نهی از منکر در یک جامعه است. 
محسن دیناروند
 
درب ورودی
مهمترین مکانی که باید در نظر داشته باشید درب خروجی خانه است. بیرون آمدن از خانه بسیار خطرناک است تا زمانی که کودک شما از خطرات و تهدیدهای خارج از خانه آگاه باشد. نصب قفل امنیتی ضد کودک روی درب جلو مانع از ورود مهاجمان و افراد بیگانه به خانه را میگیرد در عین حال مانع از خروج فرزند شما از خانه می شود.
قفل هوشمند
- درب کمد
همانطور که گفته شد ، کودکان کنجکاو هستند و به دنبال هر مکان مخفی برای یافتن آن هستند. یکی از مکانهای خطرناک کمد لباس
رین: روی صفحه سفید دل لکه می افتد. با گناههای گاه و بیگاه قلب صاف و پاک را کثیف می کنی! یک قلب صیقلی زنگار می گیرد.
زیغ: وقتی خلاف ادامه پیدا کند، دل از راه اصلی خودش که رفتن به سمت حق بوده منحرف می شود.
طبع: وقتی انحراف ادامه پیدا کند، کفر اتفاق میفتد. بر قلب مهر کفر زده می شود.
+ امان از روزی که مهر به قلب....
سیستم AHB   چگونه کار می کند؟
عبارت (AHB) مخفف Automatic High Beam به معنای سیستم اتوماتیک فعال سازی نوربالای چراغ های جلو است. این سیستم پیشرفته که در خودروهایی از قبیل تویوتا  نیز مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان یکی از جدیدترین تکنولوژی های مورد استفاده در خودروها است.رانندگی در شب بخصوص مسیرهای کم نور بسیار خطرناک است. وجود چراغ نور بالا در خودروها باعث افزایش میزان دید راننده می شود. اما همین نوربالا برای خودروهای عبوری روبرو آزاردهنده و خطرناک
برخی از افراد مایلند تا نقاط مختلف دنیا را بشناسند و تجربه کنند. اما همواره بهتر است درباره خطرناک ترین شهرهای جهان بدانیم. در این نوشتار، برآنیم تا شما را با خطرناک ترین شهرهای جهان آشنا کنیم. ده شهر حاضر در فهرست زیر به دلیل نرخ بالای قتل و ارتکاب جنایت در آن‌ها انتخاب شده­‌اند. و اما با ما همراه باشید تا حقایقی تکان‌دهنده درباره خطرناک ترین شهرهای دنیا را بررسی ‌کنیم.
بلم، برزیل
شهر بلم، دروازه­ آمازون، در قسمت شمالی برزیل قرار دارد. پر
اون شب که بهم گفت نباید دوستش داشته باشم جا خوردم...دوست داشتن که دست خود آدم نیست ، اتفاقی نیست که براش تصمیم بگیری ، پیش میاد. اما اون می گفت گاهی تو باید برای دلت تصمیم بگیری وگرنه ممکنه دلت تصمیمای خطرناکی برات بگیره ، منم یکی از همون تصمیمام ، زندگیت رو پای من نسوزون !! نمی دونستم چرا دوست داشتنش کبریت پر خطره...نمی دونستم چرا یه تابلو ورود ممنوع سر در زندگیش نصب کرده اما می دونستم که حاضرم برای وارد شدن بهش هر جریمه ای رو بدم... می دونستم که ر
ما روزانه خوراکی‌های زیادی مصرف می‌کنیم که مضرند. با سه عدد از آن‌ها که بیشتر مصرف می‌شوند آشنا شویم:
 
نان آرد سفید
حتی اگر اولین ماده نان شما «آرد گندم» باشد. باز هم آرد سفید برای سلامتی شما خطرناک است. این موضوع را بسیاری از افراد نمی‌دانند یا می‌دانند و به آن توجهی نمی‌کنند. مصرف نان‌های تولید شده با آرد سفید منجر به از بین رفتن ذخایر آهن بدن می‌شود و به مرور زمان منجر به پوکی استخوان می‌شود. تاثیر کمخوابی بر پوکی استخوان را هم در این
اصلا همه چی به کنار. اینکه تا یکم سر و صدا میشه اینترنت ها رو سریع قطع میکنن یعنی توانایی کنترل چیزی که خودشون وارد کشور کردن و توسعه ش دادن و ازش کلی پول در آوردن رو ندارن و این خیلی بدتر و خطرناک تر از گرونی بنزینه!
خدا به انقلابمون رحم کنه و در پناه خودش نگهش داره با این مسئولان عزیزش!
صفحه 38

نظر ردباز

ردباز  (رابی دود بن زامرا)(قرن 16، مصری) براساس
قواعد:  تردید او—بهتر است که از دوستش
مطمدن شود--  به عبارت دیگر انسان باید در
شرایطی که وضعیت او خطرناک است خودش را ترجیح بدهد( =وضعیتی که در هنگام بیماری
زندگی اومورد تهدید باشد) در مقایسه با دوستش که .ضعیت او واقعا خطرناک است (=بیماری
خطرناک که زندگی او را واقعا تهدید می کند).

این مورد با کلمات ردباز
بیان می شود ، که نه تنها بیمار مجبور نیست که داروی خودش را به دوست بیمارتر از
خود
گویند قبل از انقلاب مردی در شهر خوی بود که به او تِرمان می‌گفتند .او  شیرین‌عقل بود و گاهی سخنان حکیمانه‌ی عجیبی می‌گفت .
روزی از او پرسیدند : « مصدق خوب است یا شاه ؟ بگو تا برای تو شامی بخریم . » ترمان گفت : 
« از دو تومنی که برای شام من خواهی داد ، دو ریال کنار بگذار و قفلی بخر بر لبت بزن تا سخن خطرناک نزنی !!! »


ادامه مطلب
علم اگر با فرهنگ و مشی فکریِ درست همراه نباشد، خطرناک خواهد شد. برای همین معتقدیم در مجموعه‌های نخبگانی، «دین» و «ملیت» باید بجد دنبال شود. ما باید #ایرانی_زندگی_کنیم و #ایرانی_فکر_کنیم و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را در زمینه‌ی علم هم دنبال کنیم. ۹۸/۷/۱۷-رهبر انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله ‌العظمی بهجت (ره):فحش و توهین نااهل نباید ما را ناراحت کند و از راه و مقصد سست و دلسرد نماید. خانه نشستن و عمل به تکلیف کردن هیچ ناراحتی ندارد. ولی اشتهار و معروفیت باطل و شادی در صورت عمل بر خلاف تکلیف و وظیفه خطرناک است و ناراحتی و پشیمانی دارد.
چند راه حل ساده برای مراقبت از پوست
با ادامه جنگ صلیبی برای محصولات زیبایی تمیز ، مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست که قبلاً استاندارد به حساب می آمدند به درستی مورد تردید قرار می گیرند.
به عنوان مثال پارابن ها را بگیرید. اکنون که می دانیم مواد نگهدارنده یکبار محبوب نیز به عنوان بالقوه سرطان زا درون ریز سرطان زا محسوب می شوند ، مارک های زیبایی آنها را از فرمول های خود حذف کرده و برچسب های بدون پارابن را به همه چیز می زنند. در مورد فتالات ، سولفا
اون شب که بهم گفت نباید دوستش داشته باشم جا خوردم...دوست داشتن که دست خود آدم نیست ، اتفاقی نیست که براش تصمیم بگیری ، پیش میاد. اما اون می گفت گاهی تو باید برای دلت تصمیم بگیری وگرنه ممکنه دلت تصمیمای خطرناکی برات بگیره ، منم یکی از همون تصمیمام ، زندگیت رو پای من نسوزون !! نمی دونستم چرا دوست داشتنش کبریت پر خطره...نمی دونستم چرا یه تابلو ورود ممنوع سر در زندگیش نصب کرده اما می دونستم که حاضرم برای وارد شدن بهش هر جریمه ای رو بدم... می دونستم که ر
کتاب «بیشعوری» اثر «خاویر کرمنت» با ترجمه‌ی «محمود فرجامی» شما را با خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت یعنی بیشعوری آشنا می‌کند. این کتاب با زبانی طنزگونه به بررسی پدیده‌ی بیشعوری در دنیای امروز می‌پردازد. اگر برای شناخت و درمان این معضل بزرگ تاریخ بشریت و نحوه‌ی رفتار با مبتلایان به این بیماری، یک راهنمای عملی ارزشمند می‌خواهید، در خواندن این کتاب درنگ نکنید. نویسنده معتقد است بیشعورها، افرادی نابغه و باهوش هستند. نابغه‌هایی خودخواه
#پیگیری_مطالبات_مردمی
✅ وجود معضل سرعتگیر های خطرناک و غوغای آسفالت تکه تکه و نامناسب معابر اصلی  و فرعی شهر فرادنبه

با ما در ارتباط باشید.
09397790976 
#شیرانی.
انعکاس اخبارسطح شهر و پیگیری مشکلات از طریق رسانه ملی جهانبین
...
#فرهنگ_نیوز_فرادنبه
همه می دانیم که کدام مسئول ارشد کشور ، انتخابات را زیر سئوال برده و آنرا انتصابی قلمداد کرده است! و همچنان می دانیم بسیاری از سیاستمدارن اهل نظر، در سخنرانی ها و موضعگیری هایشان ، گفته های شخص x  را محکوم و آنرا نکوهش کردند اما نامی از x ذکر نکردند!و هیچ اقدام عملی در خصوص این فرد انجام نمی گیرد!
علت عدم ذکر نام و مواخذه و پیگرد شخص x چیست؟!
موانع قانونی ؟!
مصونیت قضایی؟!
مصلحت اندیشی؟!
یا .............
به نظر می رسد مصلحت اندیشی و عدم برخورد با این فرد
همه می دانیم که کدام مسئول ارشد کشور ، انتخابات را زیر سئوال برده و آنرا انتصابی قلمداد کرده است! و همچنان می دانیم بسیاری از سیاستمدارن اهل نظر، در سخنرانی ها و موضعگیری هایشان ، گفته های شخص x  را محکوم و آنرا نکوهش کردند اما نامی از x ذکر نکردند!و هیچ اقدام عملی در خصوص این فرد انجام نمی گیرد!
علت عدم ذکر نام و مواخذه و پیگرد شخص x چیست؟!
موانع قانونی ؟!
مصونیت قضایی؟!
مصلحت اندیشی؟!
یا .............
به نظر می رسد مصلحت اندیشی و عدم برخورد با این فرد
تعدادی آسیب پذیری خطرناک در نسخه جدید وردپرس یعنی نسخه ۵٫۳٫۱ رفع شده است: WordPress 5.3.1 Security and Maintenance Release این آسیب پذیری ها هکر را قادر می کند تا از راه دور کنترل کامل وبسایت وردپرس را در دست گرفته و بنا به میل خود اقدامات خرابکارانه ای مانند حذف دیتابیس کاربران، آپلود بدافزار، …
نام سریال : The Witcher
ژانر : اکشن , ماجراجویی , درام
سال های انتشار : 2019
محصول کشور : آمریکا , لهستان
امتیاز سریال : -/10
اطلاعات بیشتر : IMDB
کارگردان : Lauren Schmidt
بازیگران : Henry Cavill, Freya Allan, Joey Batey
خـلـاصــــه داسـتـان
در دنیایی پر از انسان‌های ظالم که از بسیاری از حیوانات وحشی نیز شرورتر هستند ، مردی به نام گرالت ریویایی ، ویچر و شکارچی جهش‌یافته‌ هیولا ، در تلاش است تا جای خود را پیدا کند. در این میان سرنوشت او را به سمت یک شاهزاده جوان با یک راز خطرناک و
کتاب نکرونومیکون یا رستاخیز مردگان نام کتابی خطرناک است که هیچکس تاکنون آن را تا انتها نخوانده است و هرکس که این کار را انجام دهد، دیوانه خواهد شد. 
نویسنده اصلی این کتاب فردی اهل شام به نام عبدل ال حضرت بود که آن را در سال ششصد و نود نه نوشت. بعد از آنکه کتاب توسط ال حضرت به پایان رسید، بدن تکه تکه شده اش پیدا شد. دلیل و نحوه قتل نامعلوم بود. 
کتاب اصلی (نمونه دیگری از این کتاب توسط اچ پی لاو کرفت نوشته و در ژانر وحشت روانه بازار شد) شامل هفت جلد
▪️ رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا گفت: متاسفانه برخی از والدین هیچگونه اطلاعاتی در خصوص تهدیدات و آسیب‌های بازی‌های آنلاین و رایانه‌ای ندارند و این امر باعث می‌گردد تا کودک و نوجوان آن‌ها در معرض آسیب‌های بیشتری باشند.
 
جزئیات بیشتر؛ yon.ir/AFaM3
من می‌ترسم، خیلی خیلی می‌ترسم
من از دنیای آدم بزرگ‌ها می‌ترسم
دنیایی خاکستری، بی‌رحم، خطرناک و پر از دروغ
دلم نمی‌خواهد جزئی از این‌جا باشم، دلم می‌خواهد فرار کنم به سرزمینی دور و رنگی
من دلم نمی‌خواهد بزرگ شوم و جزئی از آن‌ها باشم
کاش می‌دانستند چقدر وحشتناک ‌‌‌‌اند
کرونا ویروس، معظلی که متاسفانه امروز بیش از ۵۰ کشور جهان را درگیر کرده است و تا کنون دارویی برای درمان این ویروس خطرناک پیدا نشده است.
شیوع کرونا ویروس در کشور چین و در شهر ووهان بود. شهر ووهان تقریبا دارای ۹ میلیون جمعیت است که تا ۱۸ فوریه سال جاری ۷۴ هزار نفر به آن مبتلا شدند.
این ویروس برای افراد سالمند و یا بیمارانی که ایمنی بدن آن ها پاییین است خطرناک تر و متاسفانه کشنده است.
در ابتدای پیدایش این ویروس با آزمایشاتی که بر روی افراد مبتلا ان
برخی از لوازم‌التحریری که بچه‌ها با آن سر وکار دارند ممکن است باعث ایجاد
مسمومیت با فلزات سنگین مانند سرب شوند. در بعضی مدادها به خصوص مدادهای
رنگی و مدادهای شمعی که کودکان با آن نقاشی می‌کنند، در رنگ‌های سبز و قرمز
آنها معمولا از فلزات سنگین مانند سرب یا کادمیوم استفاده می‌شود. این
مواد در طولانی‌مدت از راه پوست دست بچه‌ها جذب می‌شوند و می‌توانند ایجاد
مسمومیت کنند. حتی برخی از آبرنگ‌ها اگر طولانی مدت در دست بچه‌ها باشند
این مسم
پرستاران و پزشکان و خدمه بیمارستان‌ها و ... همه در حال تلاش در شرایطی سخت و خطرناک هستند و همه از فداکاری‌هایشان خبر داریم.
امّا چقدر دردناک است وقتی که بشنویم《 برای این‌کارا پول می‌گیرن 》؟؟ چه حسی پیدا می‌کنید؟
مدافعان حرم هم که از جانشان و از خانواده‌شان گذشتند وقتی عدّه‌ای زبان به طعنه گشودند، همین حس رو پیدا کردند! البته بماند کسانی که می‌گفتند مدافعان اسد...
من که از ته دل بی‌انصاف و نامرد می‌بینمشان... 
آنفلوآنزای جدید چه علائمی دارد؟
آنفلوآنزای یکی از بیماری هایی است که اگر کنترل نشود می تواند خطرناک باشد.تا امروز چند نفر از هموطنانمان به علت آنفلوآنزا جان خود را از دست داده اند .در ادامه بیشتر درباره این بیماری جدید می خوانید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
 
خطرناک ترین آدم ها اونایی هستن که با اعتماد به نفس تمام، احساس دانستن و راه بلد بودن دارن، ولی دارن اشتباه میرن. اما ظاهر کارشون اینو نشون نمیده!
تازه هر کی هم همراهشون نشه با تمسخرشون مواجه میشه.
سفسطه گرهای ِ پرحرفی که هیچ وقت کم نمیارن و حرف هیچ کس جز خودشون رو قبول ندارن.
اما...
کاملا برعکسش رو ادعا میکنن!
با خودتون صادق باشید حداقل!
 
 
 
* یا لیتنی لم اتخذ فلانا خلیلا، لقد اضلنی عن الذکر...
 
* شد یه هفته پاکی
 
هیچ چیز خطرناک تر از این نیست که جامعه ای بسازیم که بیشتر مردم حس کنند هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند، از آن جامعه محافظت می کنند. ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه می خواهند آن جامعه را نابود کنند .
مارتین لوتر کینگ
.
توی زندگیم اگه ادعا کنم که یه چیزیو خوب یاد گرفتم اون چیز قطعا خطره.من خطرو خوب حس میکنم و خوب شناسایی میکنم. 
به نظرم خطرناک ترین سلاح دنیا کلیشه ای ترین دشمن عامیانست و چون هممون این سلاحو حمل میکنیم طی یک قرار داد بلند بالا و غیرقابل فسخ آزادش کردیم.
خطرناک ترین سلاح عالم دهن مردمه . سلاحی که باعث میشه تو رو یه شبه به چیزی تبدیل کنه که بقیه مجاز باشن بدون وجدان درد و در کمال قدسیت سرتو زیر آب کنن.
آدم خطرناک نداریم بلکه همه خطرناکیم و این یه ت
توی زندگیم اگه ادعا کنم که یه چیزیو خوب یاد گرفتم اون چیز قطعا خطره.من خطرو خوب حس میکنم و خوب شناسایی میکنم. 
به نظرم خطرناک ترین سلاح دنیا کلیشه ای ترین دشمن عامیانست و چون هممون این سلاحو حمل میکنیم طی یک قرار داد بلند بالا و غیرقابل فسخ آزادش کردیم.
خطرناک ترین سلاح عالم دهن مردمه . سلاحی که باعث میشه تو رو یه شبه به چیزی تبدیل کنه که بقیه مجاز باشن بدون وجدان درد و در کمال قدسیت سرتو زیر آب کنن.
آدم خطرناک نداریم بلکه همه خطرناکیم و این یه ت
من می‌ترسم، خیلی خیلی می‌ترسم
من از دنیای آدم بزرگ‌ها می‌ترسم
دنیایی خاکستری، بی‌رحم، خطرناک و پر از دروغ
دلم نمی‌خواهد جزئی از این‌جا باشم، دلم می‌خواهد فرار کنم به سرزمینی دور و رنگی
من دلم نمی‌خواهد بزرگ شوم و جزئی از آن‌ها باشم
دوست دارم با کسی از این ترس و نگرانی صحبت کنم 
اما
همه شما آدم بزرگ‌ها احمقانه می‌پندارید و زاییده خیالات
بی‌خبر از این که این آدم‌ها چقدر موجودات وحشت‌ناکی شده‌اند
براساس آمار در هفته بیست و پنجم بارداری بیش از نیمی از تمام زنان باردار سیاهرگهای متورم و سوزش دار را در مقعدشان تجربه میکنند که به خاطر بزرگی رحم است که به نواحی پایینتر فشار می‌آورد. به دلیل افزایش جریان خون در این ناحیه، این تورم ایجاد میشود.
بواسیر در بارداری خطرناک است؟
متخصصان میگویند با اینکه بواسیر در هفته بیست و پنجم بارداری برای بدن خطرناک نیست اما میتواند دردناک باشد و حتی باعث خونریزی مقعدی شود. یبوست میتواند بر بواسیر اثر بد
آدما وقتی تخیل شون بیشتر از عقل و استدلال شون کار میکنه خطرناک میشن دست به جنگ می زنند، آدم می کشن، دروغ میگن، خودشون رو بالاتر از همه چی میبینن و از همه بدتر عاشق میشن.
پ ن 1 : نقد کوتاهی برای سرخپوست در دست تحریر است دیر یا زود.
پ ن 2 : آخرین پله از کتاب سلاخ خانه شماره پنج را میگذرانیم.
پ ن 3 : وقت آزاد زیاد و چالش 3 ساعت در روز زبان را به راه انداختم.
پ ن 4 : خبرهای خوب از کلاس میرسد گفته اند تا سه شنبه آینده قطعی می شود.
پ ن 5 : عجب سریالیست این بری، صد
به علت جلوگیری از شیوع ویروس خطرناک کرونا
سازمان اموزش و پرورش و وزارت بهداشت کشور
اعلام کردن که : شماره دوست دخترانتان را فقط به ما دهید 
تا با خیال راحت با کرونا مبارزه کنید...
لطفا جدی بگیرید.
"انجمن بهداشت و پانسمان شمال"
حمل و نقل 
شرکت بازرگانی همراهان پیشرو تجارت با بیش از 22 سال سابقه بازرگانی آماده ارائه خدمات حمل و نقل اجاره و چارتر کشتی و کلیه خدمات بازرگانی می باشد انواع حمل و نقل ترکیبی ، حمل بار فله در کشتی های چند هزارتنی از جمله سوابقی است که در رزومه کاری این شرکت می باشد .
با در نظر گرفتن توانایی ها و تجربیاتی که این شرکت داراست در زمینه های غیر و حمل و نقل از جمله خدمات گمرکی و انجام کلیه امور صادرات کالا و واردات کالا ،  ترانزیت و ترانشیپ، تشریفات
این فیلم که سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های جومانجی هست ، یک بار دیگر ماجراجویی‌های چهار نوجوان قسمت دوم را دنبال می‌کند که دوباره وارد دنیای اسرارآمیر جومانجی با ظاهرهای متفاوت می‌شوند. دنیایی خطرناک پر از جانوران مختلف همراه با جنگلی انبوه و حاوی چندین مدل پازل و تله‌ی مرگبار و…
این فیلم که سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های جومانجی هست ، یک بار دیگر ماجراجویی‌های چهار نوجوان قسمت دوم را دنبال می‌کند که دوباره وارد دنیای اسرارآمیر جومانجی با ظاهرهای متفاوت می‌شوند. دنیایی خطرناک پر از جانوران مختلف همراه با جنگلی انبوه و حاوی چندین مدل پازل و تله‌ی مرگبار و…
 
 
 
 
بنزین که قیمتش را کردند سه برابر، یکی دو روز بعد از آن اینترنت را هم قطع کردند،
یعنی چیزهایی که فکر می‌کردند برای‌شان خطرناک است و
پایه‌های حکومت‌شان را سست می‌کند،
از دسترس مردم خارج ساختند، مثل شبکه‌هایی که با آنها حالت را می‌پرسیدم.
امروز سه‌شنبه بود و الان سه روز بیشتر است که خیلی‌ها مثل من احساس می‌کنند
جایی گیر افتاده‌اند مثل شعب ابیطالب.
بانک‌ها آتش گرفت، فریادهایی که زده و خون‌هایی
رهبرانقلاب: صبر امام حسین فقط صبر بر تشنگی و از دست دادن یاران نبود؛ صبر سخت امام حسین، صبر بر وجود آقازاده‌های مهم اسلام بود که هی بگن آقا نکنید، این کار خطرناک است و ایجاد تردید کنند و راه شرعی درست کنند!
@Bisimchimedia
[ویدئو ۲:۰۲]
مشاهده مطلب در کانال
الکتروموتورهای ضد انفجار به دو دسته پوسته باز و پوسته محصور تقسیم بندی می شوند . 
الکتروموتورهای ضد انفجار پوسته باز در چهار درجه حفاظت تولید می گردند :
- حفاظت شده در برابر پاشش 
- حفاظت شده در برابر قطره 
- حفاظت شده در برابر شرایط آب و هوایی 
- کاملا محافظت شده 
این گونه الکتروموتورها برای محیط های خطرناک و با ریسک بالا اصلا مناسب نیستند . 
الکتروموتور تکنو تاو 
با رسیدن فصل گرما جستجو برای محصولات ضدآفتاب و مراقبت از پوست هم بیشتر می شود. در این میان بعضی از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی هم برای ایجاد جذابیت و جذب بازدیدکننده بیشتر دستورالعمل‌هایی را برای ساخت ضدآفتاب طبیعی در خانه منتشر می‌کنند یا حتی بعضی از آنها این محصولات را می‌فروشند که مشتری‌های خودشان را هم دارند.
ادامه مطلب
 اکثر نبات‌هایی که به رنگ زرد یا زعفرانی در بازار موجود هستند با جوهر زعفران رنگ می‌شوند، که ماده‌ای بسیار خطرناک و سرطان زا است. مصرف این ماده بیماری‌هایی از قبیل بیش فعالی در کودکان، معضلات گوارشی و آسمی، تومورهای تیروئیدی، تشدید میگرن، تاری دید، حساسیت ها و مشکلات پوستی نظیر پورپورا به همراه خواهد داشت. 
نبات‌های رنگی بیشتر جنبه تزیینی دارند و هرگز برای مصرف روزانه اسفاده نکنید. مواد رنگی این نبات‌ها برای کودکان، زنان باردار خطرنا
خود ارضایی در میان دختران و پسران و متأسفانه حتی در میان زنان و مردان آمار تلخی دارد و تلخ تر از آن عوارض بسیار بد این مشکل است که در مجله سلامت نمناک می خوانید.افرادی که خود ارضایی را تجربه می کنند فقط برای مدت کوتاهی احساس رضایت و آسودگی دارند و بعد همه چیز برعکس می شود مثبت ها منفی و خوب ها بد می شوند.

ادامه مطلب
من بردیا شاه محمدی متولد ۱۳۹۲ میخواستم به شما دوستان پیشنهاد کنم تو این روزها که کرونا این بیماری خطرناک اجازه نمیده بریم بیرون و تو خونه هستم کارتون نگاه کنیم و پیشنهاد من کارتون زیبای ماجراجویی در پاریس هست که من خودم خیلی اونو دوس دارم و تقریبا تمامی قسمت های این کارتون دیدم در ضمن این کارتون واسه بزرگترها نیز میتونه یه سرگرمی خوبی باشه و در آخر میخواستم از تمام شما دوستان تشکر کنم در خانه میمانیم و کرونا رو شکست میدیم
روتوایلر
ارتفاع سگ نر ۶۰ تا ۶۸ سانتی‌متر و ارتفاع سگ ماده ۵۵ تا ۶۵ سانتی‌متر می‌باشد.  این سگ نجابت و هنرمندی را توأم داراست. دم، کوتاه و افقی است. این سگ همیشه آماده دفاع از صاحبش می‌باشد. خیلی وقت‌شناس است و زمان انجام وظیفه و ترک خدمت را به خوبی تشخیص می‌دهد. با اینکه ذاتاً خشن نیست ولی در عین حال در مقابل دشمن خطرناک است. نسبت به صاحبش همیشه مهربان و باوفا است.  
کرونا یک ویروس بسیار خطرناک و کشنده بوده است که در دسامبر ۲۰۱۹ در ووهان چین پدید آمد و جان چند نفر را گرفت.این ویروس در مدت زمان کوتاهی همه گیر شد و حتی به کشور های دیگر مانند ایران انتقال یافت همه کادر پزشکی کشورها به حالت آماده باش در آمدند تا در مقابل این ویروس کشنده بایستند.ما در این مقاله قصد داریم با زعفران مقابل این ویروس کشنده بایستیم پس باما همراه باشید.
ادامه مطلب
باسلام.
مدتی ویروس به اسم کرونا! در کشورمون خیلی بزرگ نمایی شده! به طوری که همه مکانها در حال بسته شدنه! این ویروس نسبت به ویروس ها واگیردار خطرناک، بسیار کمتر کشنده هستش .!
خود ویروس کرونا هم تویه ویدئو زیر این رو میگه! .. ببینید 
ادامه مطلب
 
آیا تزریق بوتاکس خطرناک است ؟ و اینکه آیا راهی برای بیشتر کردن ماندگاری تاثیر بوتاکس وجود دارد ؟
پاسخ) تزریق بوتاکس اگر توسط پزشکی ماهر و متخصص انجام شود کاملا بی خطر و ایمن بوده. در مورد سوال دوم شما می توان گفت بله برخی از مکمل های خوراکی حاوی زینک کمی ماندگاری تاثیر بوتاکس را بیشتر خواهند کرد
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
3 معامله خطرناک برای مشاوران املاک چه می‎تواند باشد؟
?
در کشور ما بسیاری از افراد در زمینه خریدوفروش ملک در بازار مسکن فعال هستند. گاهی اوقات ممکن است در زمان معامله، اشتباهاتی رخ دهد که جبران‎ناپذیر باشد. یادآوری این موارد می‎تواند از بروز دوباره مشکلات قانونی پیشگیری کند.
اگر مشاور املاک هستید، شما را به خواندن این مطلب اختصاصی مجله دلتا دعوت می‎کنیم.
هرگز  قراردادهای صوری و غیرواقعی را تنظیم نکنید. اگر دوست یا آشنای قدیمی شما به به
دانلود قسمت 1 فصل 2 سریال The Witcher | ویچر
دانلود قسمت 1 فصل 2 سریال The Witcher | ویچر
http://seriall.blog.ir
خلاصه داستان: سریال ویچر یک داستان حماسی از سرنوشت و خانواده را روایت می‌کند. گرالت یک شکارچی هیولای تنهاست که تلاش می‌کند تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که از هیولاهای درونش بی‌رحم‌تر است. اما سرنوشت او را به سمت ساحره‌ای قدرتمند (ینفر) و شاهزاده خانمی جوان (سیری) با یک راز بسیار خطرناک می‌کشاند, این سه باید یاد بگیرند تا با یکدیگر از این سرزمین

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها