نتایج جستجو برای عبارت :

برنامه افزایش سرعت وایفای ( اندروید + ویندوز )

اگر گوشی اندرویدی شما برنامه ها را با سرعت پایینی باز می کند ،و سرعت
سویچ کردن بین برنامه ها کاهش پیدا کرده است.قطعا نیاز به خواندن این مقاله
دارید ،قبل از خرید یک گوشی جدید، با انجام چند کار ساده ،سرعت گوشی خود را بالا ببرید. ادامه مطلب
در نوشته‌های قبل افزایش سرعت با مم‌کشد  را شرح دادیم. در این نوشته با یکی دیگر از راه‌های افزایش سرعت پایگاه‌داده در لینوکس آشنا می‌شویم. بعضی از برنامه‌ها و سرویس‌ها بصورت متناوب و به کرات فایل‌ها و دایرکتوری‌ها را می‌خوانند  (مانند سرویس MYSQL و سایر برنامه‌های مدیریت پایگاه داده). با توجه به اینکه خواندن و … افزایش سرعت پایگاه‌داده با حذف خصوصیت atime
منبع : وبلاگ ایران سرور
دانلود یکی از برنامه های معتبر 
برنامه ای برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی برای کامپیو تر تان
شما می توانید با دانلود این برنامه به رایانه تان هدیه دهید
ccleaner
به شما این امکانات را می دهد.     
 - افزایش سرعت کامپیوتر
- امکان بستن برنامه های اضافه 
و...   
                           

دانلود برنامه Ccleaner
حجم فایل:296 کیلو بایت
فرمت : html
پسورد فایل : dlworld.blog.ir
دوستان عزیز سلامقبل از هر چیزی باید اعلام کنم که این برنامه ای که قصد معرفی کردنش رو دارم باگ هایی داره که ره صد ساله رو میتونید یک شبه برید پس حتما حتما بعد از ثبت نام در قسمت معرف آیدی بنده رو وارد کنید تا بعد از ثبت نام شما بنده تمام ترفندها و باگ های برنامه رو از طریق چت خود برنامه برای شما ارسال کنم و دلیل دومی که پیشنهاد میکنم ایدی بنده ی حقیر رو وارد کنید این هستش در این اپلیکیشن حتما حتما برای استخراج با سرعت و عملکرد بهتر زیر مجموعه یک
شریت،یکی از بهترین، پرطرفدارترین برنامه های انتقال و دریافت فایل با سرعتی باورنکردنی برای اندروید است با استفاده از این برنامه به آسان می توانید با سرعت بالا به انتقال برنامه، بازی و فایل هایی تا حجم چند گیگابایت بدون هیچگونه محدودیت بپردازید.  داشتن برنامه شریت مخصوص کامپیوتر که با سرعت میتوانید اطلاعات خود را بین کامپیوتر و گوشی منتقل کنید با استفاده از نسخه ویندوز برنامه میتوانید به راحتی فایل های خود را بین گوشی اندرویدی و کامپیوتر
در این آموزش قصد داریم به شما چند راه حل برای افزایش سرعت گوشی های اندرویدی معرفی کنیم.اکثر مردم در ایران هنوز از گوشی های رده پایین و ارزان قیمت و قدیمی استفاده میکنند درست است که سیستم آنها اندروید است اما از سرعت کمتری نسبت به گوشی های جدید و پیشرفته برخوردار هستند.حتی ممکن است این کندی سرعت در برخی گوشی های رده بالا پس از نصب برنامه های سنگین رخ دهد که در ادامه با چند روش نسبت به افزایش سرعت گوشی های اندرویدی آشنا خواهیم شد با میبایل همرا
زاپیا Zapya سریعترین برنامه برای انتقال فایل از طریق wifi می باشد که توسط آن قادر خواهید بود با سرعت ۲ مگابایت بر ثانیه دقیق ۱۰ برابر سرعت ۳G به انتقال فایل از طریق وای فای برای دوستان خود بپردازیدو صورت گروهی به انتقال و دریافت فایل بپردازید .
ادامه مطلب
|-----------------------DLWORLD|-----------------------|
اگر کامپیوترتان قدیمی است یا سرعت آن پائین آمده است، نگران نباشید. توسط این ترفند شما می توانید سرعت کامپیوترتان را در هنگام بالا آمدن ویندوز تا 70 % افزایش دهید.
 
برای این کار :
ابتدا بر روی Start کلیک کنید و گزینه ی Run را انتخاب نمائید و در کادر مربوطه تایپ کنید : msconfig سپس پنجره ای باز می شود. وارد سر برگ Startup شوید.
ملاحضه می کنید که در این قسمت لیست برنامه هایی که باید در هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا شوند را ملاحضه م
چنانچه شما مالک استخر هستید و می‌خواهید در هزینه قبوض خود صرفه‌جویی کنید، یکی از روش‌های انجام این کار، استفاده از پمپ‌های سرعت متغیر است. یک پمپ سرعت متغیر، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که سرعت دورانی موتور پمپ خود را به حداقل مقدار موردنیاز برای گردش آب در استخر، کاهش دهید. استفاده از پمپ سرعت متغیر، می‌تواند تا ۹۰% موجب کاهش هزینه‌ انرژی شود. به کار انداختن پمپ سرعت متغیر در سرعت پایین‌تر، به معنی کاهش کیلووات یا انرژی مصرفی
اگر احساس می کنید سرعت اینترنت گوشی شما پایین است می توانید از اپلیکیشن ها افزایش سرعت اینترنت استفاده کنید. یکی از بهترین اپلیکیشن های افزایش سرعت اینترنت Speedifyاست.
به کمک این نرم افزار سرعت اینترنت شما در اتصال به وای- فای و یا اتصال به اینترنت سیم کارت بهبود می یابد. این افزایش سرعت زمانی که از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید بسیار محسوس است و از نتیجه بسیار راضی خواهید بود.
به کمک این نرم افزار علاوه بر افزایش سرعت ارتباط اینترنت، ارتبا
پولیشر مدار اوربیتال 125mm بی سیم دیوالت
 دارای یک موتور بدون برس برای عملکرد کارآمد و زمان اجرا است.
ماشه و شماره گیری سرعت متغیر امکان کنترل بهتر در طول برنامه های اتومبیل، چراغهای جلو، شیشه جلو اتومبیل و پرداخت شیشه را فراهم می آورد. قطر مدار 2.1 در اینچ همراه با صفحه پشتی شامل 5 برای استفاده در بیشتر برنامه ها توصیه می شود.
موتور بدون صدا
عملکرد کارآمد
سرعت از 2000 5500 OPM
برند - دیوالت
ساخت -المان
سایز - ۱۵
Telegram یک برنامه فوق العاده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که به همراه نسخه مخصوص کامیپوتر بر روی سایت قرار گرفته است.. تلگرام در حال حاضر یکی از بهترین برنامه ها می باشد که تمرکز اصلی آن بر روی امنیت اطلاعات و سرعت بسیار بالا می باشد. تلگرام دارای سرور های قدرتمند در سراسر جهان میباشد که تبادل اطلاعات ارسالی و دریافتی شما با نزدیک ترین سرور انجام میشود. به همین سبب از سرعت بسیار بالایی نسبت به دیگر برنامه
اگر احساس می کنید سرعت اینترنت گوشی شما پایین است می توانید از اپلیکیشن ها افزایش سرعت اینترنت استفاده کنید. یکی از بهترین اپلیکیشن های افزایش سرعت اینترنت Speedifyاست.
به کمک این نرم افزار سرعت اینترنت شما در اتصال به وای- فای و یا اتصال به اینترنت سیم کارت بهبود می یابد. این افزایش سرعت زمانی که از اینترنت سیم کارت استفاده می کنید بسیار محسوس است و از نتیجه بسیار راضی خواهید بود.
به کمک این نرم افزار علاوه بر افزایش سرعت ارتباط اینترنت، ارتبا
این آخرین نسخه از برنامه محبوب “Frontline Registry Cleaner” است – پاک کننده رجیستری که توسط شرکت نرم افزاری “Frontline PC Utilities” در انگلیس ایجاد شده است. اگرچه ابزارهای تعمیر رجیستری زیادی در دسترس است ، اما Frontline Registry Cleaner یکی از معدود برنامه های طراحی شده حرفه ای است که به نظر می رسد آنچه را که در واقع ادعا می کنند انجام می دهد (یعنی پیدا کردن خطاها در رایانه شما ، سپس آنها را برای شما رفع کند).این نسخه جدید Frontline Cleaner 2.0 این برنامه با رابط کاربری برنامه و همچ
بسیاری از افراد می خواهند بدانند که چگونه کامپیوترهای ویندوز را سرعت بخشید. بسیاری از کارها وجود دارد که می توانید برای سریعتر کردن رایانه شخصی خود انجام دهید. من در حد امکان اطلاعاتی را برای کمک به شما در ساخت سریعتر رایانه شخصی خود ارائه خواهم کرد.ابتدا می خواهید برنامه های ناخواسته را حذف کنید. گاهی اوقات رایانه شخصی شما با نرم افزاری بارگیری می شود که حتی از آن استفاده نمی کنید. با دنبال کردن سه مرحله ساده می توان این کار را حذف کرد.مرحله
ما زندگی خود را با استفاده از دستگاه های بی شماری به سر می بریم. انقلاب برنامه و  به وسیله برنامه  انقلاب توسعه وب برنامه، همه را به دنیایی نزدیک تر کرده است که در آن تکنولوژی های جدید با سرعت و بدون در نظر گرفتن رشد می کنند.
برای شروع باید اشاره کرد که برنامه وب یک راه کوتاه برای گفتن یک برنامه وب است، یعنی برنامه ای که در مرورگر وب اجرا می شود. توضیح آسان است: این شامل ایجاد یک نوع ارتباط مستقیم بین دسکتاپ دستگاه شما و یک URL است.
بیایید با مزایا
با سلام خدمت کاربران نواتیم با برنامه جدید و کاربردی خدمت شما هستیم.
با این برنامه میتونید نوتیفیکیشن پیامایی که برا شما ارسال میشه رو ذخیره کنید.
تا وقتی کسی پیامشو پاک کرد شما بفهمید.
این برنامه تمامی پیام های ارسال شده از برنامه را در خود نمایش و ذخیره می کند.
برنامه های کاربردی از جماه تلگرام ، واتساپ، اینستاگرام و...
برای دانلود برنامه روی دانلود کلیک کنید:
دانلود برنامه
سلام خدمت دوستان بهترین سایت های دانلود برنامه و... که بدون خرابی لینک..فایل..کراش..وبد افزار هستند..
اولین سایت سایت اسیا دی ال اسیادانلود
اگر به دنبال سایتی با فایل های تمیز میگیردید این سایتو پینهاد میکنم
www.asiadl.ir
دومین سایت سایت دانلودها
سایت بعدی که عمر بالایی هم داره سایت دانلود ها هست که اکثر وبگردان عزیز گزری به این سایت داشتن..:ِ
www.downloadha.com
سایت بعدی سایتی نوپا هست ولی سرعت دانلودش خوبه
سایت پاتوق یو
www.patoghu.com
سایت بعدی سایت پی سی دانلود
یک کلاس حافظه محدوده حضور متغیر در برنامه (scope) و مدت حضور یا طول عمر متغیرها و یا توابع ( Life Time ) را در یک برنامه C++ تعیین می کند.
 
پس با توصیفات بالا متوجه میشوید که از این پس میتوانید برنامه ای بنویسید که اولا حافظه زیادی اشغال نکند و از منابع حافظه کامپیوتر به صورت بهینه استفاده کند و دوما سرعت اجرای بالاتری داشته باشند و سوما برنامه دارای خطای کمتر و عیب یابی سریع تری نیز میشود.
در زبان c++  5 نوع کلاس حافظه وجود دارد. کلاس های حافظه ز
انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی به روش های مختلفی قابل انجام است. از طریق کابل USB، اتصال بلوتوث، وایفای و اینترنت. اما سرعت و راحتی استفاده از هر یک از این روش ها تعیین کننده است.
همانطور که میدانید سرعت انتقال داده از طریق بلوتوث بسیار پایین است و روش استفاده از کابل هم کمی دردسر دارد و البته سرعت کمتری نسبت به وایفای دارد. از این رو روشهایی که مبتنی بر انتقال داده از طریق اتصال بیسیم هستند مورد قبول ترند!
برنامه SHAREit یکی از ابزار پیشرو در زمی
یکی از مهمترین موضوعات و دغدغه ها برای مدیران سایت ها افزایش سرعت سایت می باشد. در صورتی که شما یک وب سایت داشته باشید بی شک می دانید که سرعت بارگذاری صفحات سایت چه موضوع حساسی می باشد. بنابراین تمام سعی خود را می کنید تا بتوانید سرعت را تا حد ممکن افزایش دهید.
ادامه مطلب
ما هیچ نیازی به دانستن برنامه‌نویسی و یا کد‌نویسی هم نخواهیم داشت و کلیه مراحل ساخت یک سایت واکنش‌گرا (Responsive) و کاملا پویا (Dynamic) را به همراه مزایای متعدد دیگری از جمله امنیت، سرعت و پایداری بالا که برای SEO بهینه شده را بدون کمترین زحمت انجام می‌دهیم.
با آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی امکان پذیر هست.
اگر فکر می‌کنید که در مطالعه کردن و کتاب خواندن مشکل دارید ابتدا باید ریشه این مشکل را پیدا کنید
اصلی ترین مشکل که کتاب‌خوان‌ها با آن درگیر هستند سرعت مطالعه کم است
برای اینکه بدانید که ایا سرعت مطالعه شما مناسب است یا خیر باید تست سرعت تندخوانی را انجام دهید که نحوه تست را در این صفحه به طور کامل برای شما توضیح می‌دهیم
آیا می خواهید تست سرعت خود را بسنجید؟ روی لینک زیر کلیک کنید.
http://shahbabaee.com/speedreading/
کهکشان، یک برنامه آموزشی هوشمند جهت یادگیری سریع مفاهیم جدول تناوبی است. این برنامه به سوالات زیر پاسخ میدهد:
چگونه جدول تناوبی را حفظ کنیم که فراموش نشود؟
چگونه به سرعت شماره گروه و تناوب عنصر را پیدا کنیم؟
آرایش الکترونی فشرده را با چه روشی بدست آوریم؟
چگونه با استفاده از آرایش الکترونی فشرده به شماره گروه دست یابیم؟
رابطه شعاع اتمی، خاصیت فلزی و نافلزی در جدول تناوبی چطور تغییر میکند؟
افزایش سرعت تست زنی سوالات شیمی کنکور با تسلط بر
 
چگونه می توانیم سرعت تایپ خود را افزایش دهیم؟ شاید شما هم دوست داشته باشید که سرعت تایپتان را افزایش دهید برای این کار می توانید با چند تکنیکی که از سایت تایپو آورده شده است سرعت تایپتان را افزایش دهید. ادامه این آموزش را در لینک زیر برایتان قرار داده ام.
ادامه مطلب
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های تلویزیونی
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایتها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ثبت نام برنامه در شبکه های اجتماعی بدلیل احتمال برند شدن برنامه و نیز جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به محتوا
سئو محسن طاوسی در سایت ها به چه شکلی است؟
بسیاری از افراد بر این اعتقاد هستند که یک سئو کار بایستی حتماً برنامه نویسی نیز بداند 
اما بسیاری دیگر میگویند سئو ربطی به برنامه نویسی ندارد 
در این بین زمانی که بهترین سئوکاران جهان را مشاهده کنیم میبینیم که افزادی همچون برایان دین یک برنامه نویس نیست اما سئو را از صفر تا صد میتواند توصیف نماید
سئو سایت یک علم است و شما میتوانید از این علم در جهات مختلف استفاده نمایید
محسن طاوسی علاوه بر این که یک
به همه ی مشترکین ADSL مخابرات، 100 گیگ اینترنت رایگان دادن که تو خونه بمونن! حالا 100 گیگ 12 روزه هست، و سرعت اینترنتمون امروز شده در حد 50 کیلو بایت!! چون مخابرات پهنای باند برای اینهمه تقاضا نداره. لذا دیگه کلاس آنلاین هم نمیتونم ببینم ... ممنون که توی همه ی برنامه های آدم ** ****** :/ 
فعلاً همون کتابامو میخونم تا شاید یکم سرعت بهتر شه ... 
دوستم برا تولدم یه کتاب از فیدیبو بهم هدیه داده. همونو شروع کنم بخونم. از تخفیف 90%ی فیدیبو هم که حتماً خبر دارید خودتو
تست سرعت تایپ
سلام
آیا دوست دارید بدونید چقدر سریع تایپ می کنید و سرعت تایپتون چقدر هست؟ یا دوست دارید بدونید در یک ساعت چند برگ a4 می تونید تایپ کنید و کلی آمارهای جالب دیگه؟ کافیه از طریق لینک زیر سرعت تایپتون رو تست کنید.
امروز قابلیت جدیدی به تایپو اضافه شده که از طریق اون می تونید سرعت و دقت تایپتون رو تست کنید و وارد رقابت تایپ بشین
برای تست سرعت تایپ کافیه به این لینک مراجعه کرده و تایپ فارسی یا انگلیسی رو تست کنید.
 
 
هم اکنون به لینک با
با وجود فروشندگان عمده سرور ابری مانند AWS Lambda که از Go پشتیبانی می کنند ، Golang که توسط Google ساخته شده است ، به سرعت در حال تبدیل شدن به زبان رایج برای استفاده در بسیاری از عملیات های معمول در سرور ابری است. در این مطلب نوین هاست قصد دارد به طور اجمالی به مقایسهٔ دیدگاه های موجود در خصوص استفاده از این زبان در سرور ابری و در سایر سیستم ها بپردازد. با ما همراه باشید!
 

ادامه مطلب
سلام من چند شغل را دوست دارم مثلا خانندگی یا یک موزیسین یا یک نقاش یا یک برنامه نویس آره برنامه نویس .برنامه نویسی چیست سوال خوبیست برنامه نویسی یک جور کد هست توی برنامه نویسی کد نویسی می کنند. وقتی کد نویسی می کنند هی کد می نویسند هی کد می نویسند تا یک برنامه بوجود می آید که اون موقع دیگه یک برنامه ی کامپیوتری هست. اگر شما دوست داشتید کد نویسی کنید مخصوص برای کودکان برنامه ی اسکرچ بهترین گزینه است.
کاربر امروز بیش از هر زمان دیگری به سرعت نیاز دارد. اهمیت این موضوع آنجایی مشخص می شود که سرعت بارگذاری اطلاعات در سایت شما بیش از بقیه سایرین باشد. استفاده از ترفندهای خاص برای بالابردن سرعت بارگذاری کاری است که پیشنهاد می شود و شما می توانید از این راهکار در جهت افزایش بازدیدهای …
                              
 
در این قسمت میخواهیم شما را با بهترین برنامه افزایش سرعت وایفای آشنا بکنیم . شما میتوانید این برنامه را به صورت رایگان برای سیستم حاملهای اندروید و ویندوز دانلود کنید.
نسخه اندروید: 4mb
https://2ad.ir/6jCS4eM1
نسخه ویندوز : 6mb
https://rizy.ir/VsD
راهنمای دانلود : (( بعد از کلیک روی لینک شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید روی گزینه ( برای ادامه اینجا کلیک کنید) بزنید. ممکن است بلا فاصله بعد از کلید بر روی(برای ادامه اینجا کلیک کنید) یک
عمر مثل برق و باد داره می گذره.
سرعت رشد یک جنین گ، سرعت رشد یک نوزاد، به مراتب از سرعت رشد و کمال من بیشتر بوده، به چشم دیدم و به گوشت لمس کردم. 
علیرغم همه شهودات عمیق این سالها، حس می کنم ادب و عبرت و درس و نمره قبولی لازم رو از اتفاقات پشت سر بدست نیاوردم...
خدا کنه سنگی که سرم بهش می خوره بذای عبرت سنگ آخر نباشه و اصلا خدا کنه سنگ نباشه...
عمر مثل برق و باد داره می گذره.
سرعت رشد یک جنین گ، سرعت رشد یک نوزاد، به مراتب از سرعت رشد و کمال من بیشتر بوده، به چشم دیدم و به گوشت لمس کردم. 
علیرغم همه تجربیات عمیق این سالها، حس می کنم ادب و عبرت و درس و نمره قبولی لازم رو از اتفاقات پشت سر بدست نیاوردم...
خدا کنه سنگی که سرم بهش می خوره بذای عبرت سنگ آخر نباشه و اصلا خدا کنه سنگ نباشه...
مزایا و معایب توسعه وب برنامه
ما زندگی خود را با استفاده از دستگاه های بی شماری به سر می بریم. و ما ساعت ها گشت و گذار در اینترنت و بازدید از انواع وب سایت ها را صرف می کنیم. گاهی اوقات به علت دلایل مربوط به کار است، گرچه اغلب اوقات فقط برای تفریح ​​و سرگرمی است. در سال های اخیر، به نظر می رسد که هر گونه نگرانی را می توان با استفاده از یک کلیک ساده حل کرد. انقلاب برنامه و - به وسیله برنامه - انقلاب توسعه وب برنامه، همه را به دنیایی نزدیک تر کرده اس
از آنجایی که قوانین مربوط به مناطق مجاز پرواز پهپادها در هر کشوری متفاوت است، وجود برنامه هایی که در شناسایی این مکان ها به ما کمک کند، می تواند بسیار کارآمد باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی مکان های غیرمجاز پرواز و برنامه های شناسایی آنها بپردازیم. با ایستگاه پرواز همراه باشید. 
 
 
 
 
UAV Forecast
اولین برنامه ای که معرفی خواهد شد برنامه UAV Forecast است. چه پرنده شما حرفه ای باشد و چه مبتدی، این برنامه برای شما مناسب است. بهترین ویژگی این برنامه
      
 
ابزاری برای تشخیض بارکد تقلبی و تعیین کشور سازنده محصول در گوشیهای اندروید.
با استفاده از این برنامه شما می توانید به سرعت بارکد روی محصولات مختلف را اسکن کرده و کشور تولید کننده آنرا مشاهده کنید.امکان وارد کردن دستی بارکد نیز در برنامه تعبیه شده است تا تنها با وارد کردن سه رقم اول بارکد، شما از کشور تولید کننده محصول مطلع شوید.این برنامه علاوه بر بارکد، انواع مختلف QR Code را نیز اسکن کرده و نتیجه اسکن را به شما نمایش می دهد.
حجم فایل : 3
در بسیاری از شرکت‌ ها، افراد زمان و تلاش زیادی را صرف بازسازی محصول یا کسب‌وکارهایی می‌کنند که اهمیت چندانی ندارند و باید واگذار یا تعطیل شوند. اگر مدیریت  شرکت دارای برنامه‌ریزی مناسبی باشد، می‌تواند به‌راحتی این قسمت‌ها را مشخص کرده و از چنین هدررفت‌هایی جلوگیری کند.
 
ممکن است مدیریت نیازمند هزینه زیادی برای توسعه محصول باشد تا بتواند محصول را در موقعیت رقابتی مناسبی حفظ کند. ولی اگر مدیریت برای این کار برنامه‌ریزی کاملی نداشته
سرعت شاتر
قسمت دوم
 حالا در یک مسابقه فوتبال، اگر با سرعت شاتر بالا عکاسی نکنید، تمامی حرکات بازیکنان به صورت تار بوده که ممکن است برای یک عکس خبری جذاب نباشد. اما زمانی که باز هم در یک مسابقه ورزشی، مثلا در مسابقه اتوموبیل‌رانی که در شب برگزار شده است، با سرعت شاتر پایین عکاسی کنید، ردی از نورهای خودروهای در حال حرکت را ثبت میکنید که به خوبی سرعت و حرکت را در خود جای داده اند. البته نیاز به گفتن نیست که در سرعت های شاتر بالا، نور کمتری وارد س
برنامه ای بعنوان نمونه  که برای یک خانواده اسلامی ایرانی طراحی شده شامل : 
برنامه بلند مدت ( ۲۰ ساله)، 
میان مدت (۵ ساله)،
 کوتاه مدت (سالانه)، 
برنامه هفتگی،
شاخصهای ارزیابی
چشم انداز ، بیانیه ماموریت، منشور اخلاقی، راهبردها و ...
برنامه پنل شخصی پیامک تبلیغاتی
دانلود برنامه موبایل پنل شخصی پیامک تبلیغاتی، مناسب برای تبلیغات کالاها و خدمات شما، با قیمت و سرعت بسیار مناسب. با خرید این برنامه شما صاحب یک پنل اختصاصی ارسال اس ام اس بر روی گوشی موبایل خود می شوید و می توانید به همه شماره های اپراتورهای تلفن همراه ...
تعطیلی برنامه «فرمول یک» تکذیب شد،شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک: برنامه «فرمول یک» این هفته تکرار قسمت‌های گذشته و هفته آینده دو یا سه برنامه زنده خواهد داشتگروه تهیه «فرمول یک» همان ابتدای پخش نیز اعلام کرده بودند که تا اول بهمن ماه برنامه خواهند داشت«فرمول یک» نیمه دوم اسفند ماه با ویژه‌برنامه‌های نوروزی آماده پخش می‌شودگفتنی است اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه به دلیل انتقادهای علی ضیا، برنامه «فرمول یک» تعطیل شده است
برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Cheetah Keyboard اندروید :
 
 
- سیستم فوق العاده پاسخ هوشمند برای افزایش سرعت تایپ
- سیستم اصلاح غلط های املایی به صورت خودکار
- تایپ متون تنها با کشیدن انگشت بر روی نمایشگر
- دسترسی به صد ها ایموجی خاص و مختلف
ادامه مطلب
شما اهل برنامه ریزی هستین؟!
مثلا برای رسیدن به اهدافتون یا انجام کارهاتون برنامه ریزی میکنین؟!
آیا دفتر برنامه ریزی دارین؟
که مثلا اهدف سالیانه و ماهانه و روزانه رو بنویسین؟
چقدر به برنامه تون عمل می کنین؟؟
تاثیری تو موفقیتتون داشته؟!
.
این عکسی که براتون میذارم ، عکس دفتر برنامه ریزیه! 
عکس رو خودم گرفتم...
فروشگاه اینترنتی سرور تیک اراءه دهنده ی انواع رم و سرور اعم از HP MEMORY 32GB 2133P به شما عزیزان خریدار است.
رم های DDR4   توانایی بالایی در پردازش اطلاعات با سرعت را دارا میباشند که با افزایش سرعت تکنولوژی جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند و میتوان به قطع گفت این سری رم با توجه به سرعت بسیار بالایی که دارند در نسل های سرور های 9 و 10  عملکرد قابل قبولی دارند و با توجه به عملکرد بسیار خوبی که دارند از محبوبیت بسیار بالایی برخودارند اما با توجه گرانی این محصول
علم جویان عزیز؛؛؛
pdfتمامی کتاب های برترین زبان های برنامه نویسی و وب نویسی درقسمت ((هک و نفوذ+برنامه نویسی)) از قبل قرار داده شده و میتوانید استفاده کنید
لازمه یادگیری برنامه نویسی یا کتاب های آموزشی 
حداقل تسلط داشتن به یکی از زبان ها مخصوصا جاوا که زبان برنامه نویسی مادر هست.
دانلود قوی‌ترین برنامه افزایش سرعت و مدیریت دانلود فایل از اینترنت (IDM)
می دانید که برای دانلود بهتر و سریعتر فایل از اینترنت باید از برنامه های مدیریت دانلود استفاده کنید.
این گونه برنامه ها دو کار برای شما انجام می دهند:
1- با برقراری چندین Connection همزمان با سایتی که فایل روی آن است سرعت دانلود آن را افزایش می دهند.
2- در صورت قطع شدن دانلود فایل می توانند قسمت دانلود شده را نگه داشته و می توانند در دفعه بعدی ادامه فایل را دانلود کنند.
البته این
گاهی اوقات، گناه کردن مثل پاشیده شدن آبه!در حالی که از کنار خیابون رد می شیم، یک ماشین با سرعت به چاله ی آبی می زنه...روزهای بـــارانی از کنــار چـاله چـوله ها رد نشیم!آب می پـاشه از سر تا نـوک پـامونو بایــد بشوریم؛همینه که میگن از کنار گنــاه رد نشو!درست مثل هوندایی با سرعت 120 رد میشه،و یهـــو می بینیم که همه ی زنــدگی مون رو بایــد بشوریم!
گاهی اوقات، گناه کردن مثل پاشیده شدن آبه!در حالی که از کنار خیابون رد می شیم، یک ماشین با سرعت به چاله ی آبی می زنه...روزهای بـــارانی از کنــار چـاله چـوله ها رد نشیم!آب می پـاشه از سر تا نـوک پـامونو بایــد بشوریم؛همینه که میگن از کنار گنــاه رد نشو!درست مثل هیـــوندایی با سرعت 120 رد میشه،و یهـــو می بینیم که همه ی زنــدگی مون رو بایــد بشوریم!
اپل در حال برنامه‌ریزی برای افزودن قابلیتی به نوت بوک‌های مک بوک پروی خود موسوم به " پرو مد" است که سرعت آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، اپل با تولید مدل ۱۶ اینچی مک بوک پرو توانست نظرات مثبتی را در بازار نوت بوک به خود جلب کند. حالا این شرکت قصد دارد یک حالت خاص را برای افزایش سرعت به این نوت بوک اضافه کند.
ادامه مطلب
اپل در حال برنامه‌ریزی برای افزودن قابلیتی به نوت بوک‌های مک بوک پروی خود موسوم به " پرو مد" است که سرعت آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، اپل با تولید مدل ۱۶ اینچی مک بوک پرو توانست نظرات مثبتی را در بازار نوت بوک به خود جلب کند. حالا این شرکت قصد دارد یک حالت خاص را برای افزایش سرعت به این نوت بوک اضافه کند.
ادامه مطلب
اپل در حال برنامه‌ریزی برای افزودن قابلیتی به نوت بوک‌های مک بوک پروی خود موسوم به " پرو مد" است که سرعت آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، اپل با تولید مدل ۱۶ اینچی مک بوک پرو توانست نظرات مثبتی را در بازار نوت بوک به خود جلب کند. حالا این شرکت قصد دارد یک حالت خاص را برای افزایش سرعت به این نوت بوک اضافه کند.
ادامه مطلب
اپل در حال برنامه‌ریزی برای افزودن قابلیتی به نوت بوک‌های مک بوک پروی خود موسوم به " پرو مد" است که سرعت آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، اپل با تولید مدل ۱۶ اینچی مک بوک پرو توانست نظرات مثبتی را در بازار نوت بوک به خود جلب کند. حالا این شرکت قصد دارد یک حالت خاص را برای افزایش سرعت به این نوت بوک اضافه کند.
ادامه مطلب
 
رم های DDR4   توانایی بالایی در پردازش اطلاعات با سرعت را دارا میباشند که با افزایش سرعت تکنولوژی جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند و میتوان به قطع گفت این سری رم با توجه به سرعت بسیار بالایی که دارند در نسل های سرور های 9 و 10  عملکرد قابل قبولی دارند و با توجه به عملکرد بسیار خوبی که دارند از محبوبیت بسیار بالایی برخودارند اما با توجه گرانی این محصول نوپای بازار ایران بسیاری از متخصصین صنعت ای تی به علت گرانی این نوع از رم توانایی خرید را ندارن ام
 
     در این قسمت شما میتوانید بهترین برنامه کم حجم کننده فیلم را برای گوشیهای اندروشد دانلود کنید . با کاهش حجم فیلم و فشرده سازی ویدیو می توانید فضای ذخیره سازی گوشی موبایل خود را افزایش دهید. توسط این برنامه می توانید ویدئو را با سرعت بالا به فایل MP4 تبدیل کنید، ویدیو را برش بزنید، و صدا را با فرمت MP3 از ویدیو استخراج کنید.
حجم فایل نصبی : 6.5 mb
بهترین امتیاز در بین برنامه های مشابه : 4.5 ☆
لینک صفحه دانلود : ورود به صفحه دانلود
 
برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Clean Master اندروید :
 
 
- History Eraser : این ابزار به شما کمک می کند که با یک کلیک تاریخچه ی برنامه ها و فایل های کش را حذف کنید و سرعت گوشی خود را بالا ببرید .
 
- Privacy : این بخش به شما کمک می کند که در زمینه ی امنیت و حفط حریم خصوصی گامی اساسی را بردارید.
 
- Task Killer : همانطور که می دانید برنامه هایی که در پس زمینه اجرا می شوند نه تنها باعث اشغال رم گوشی می شود بلکه عمر باتری اسمارت فون شما را کاهش می دهد بنابراین با این ا
از آنجایی که قوانین مربوط به مناطق مجاز پرواز پهپادها در هر کشوری متفاوت است، وجود برنامه هایی که در شناسایی این مکان ها به ما کمک کند، می تواند بسیار کارآمد باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی مکان های غیرمجاز پرواز و برنامه های شناسایی آنها بپردازیم. با ایستگاه پرواز همراه باشید. 
 
 
 
 
UAV Forecast
اولین برنامه ای که معرفی خواهد شد برنامه UAV Forecast است. چه پرنده شما حرفه ای باشد و چه مبتدی، این برنامه برای شما مناسب است. بهترین ویژگی این برنامه
دانلود برنامه اینستا دانلودر از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
نصب برنامه اندروید
دانلودرایگان جدیدترین نسخه برنامه اینستا دانلودر Insta Downloader با هدف اندروید بهترین برنامه با هدف دانلود تصاویر و ویدیو های. Video Downloader for Instagram یک برنامه سریع و سلامت با منظور دانلود عکس ها و فیلم های اینستاگرام می با منظور استفاده از این نرم افزار نیازی با رسید با .
ادامه مطلب
تنها راه اتصال با نرم افزار هست  
•• روش جدید اتصال کل گوشی به اینترنت تبدیل اینترانت ملی به اینترنت جهانی
‍ برنامه ی Your Freedon رو نصب کنید؛ فایلش زیر این پست قرار میگیره!
سپس مسیر زیر رو دنبال کنید
•• از بخش Configure وارد بخش Connection شوید
•• سپس در قسمت اول Your freedome addresses یک ems و یک عدد نوشته شده مانند ems04 شما فقط این عدد را میتوانید از 01 تا 36 تغییر دهید تا به سرعت خوبی دست پیدا کنید (توجه کنید که فقط عدد را تغییر دهید و به باقی آدرس دست نزنید)
•• پس ا
Zapya v5.8 – جدیدترین و آخرین نسخه ی برنامه زاپیا مخصوص اندروید با پشتیبانی از زبان شیرین فارسی
نسخه مخصوص اندروید + نسخه مخصوص ویندوز (PC)
Zapya File Transfer Sharing – زاپیا سریعترین ابزار انتقال فایل در جهان از استودیوی برنامه نویسی  DewMobile برای دستگاه های مختلف از جمله اندروید می باشد که توسط آن قادر خواهید بود با سرعت 2 مگابایت بر ثانیه دقیق 10 برابر سرعت 3G به انتقال فایل از طریق وای فای برای دوستان خود بپردازید . با این اپلیکیشن قادر خواهید بود هر آنچه را
در اواخر سال 1398 جهان با شرایطی مواجه شد که کمتر برای آن برنامه ریزی و آمادگی داشت. ویروس کرونا که به نظر از وهان صنعتی ترین شهر کشور چین سربرآورده است جهان را در مواجهه با بحرانی قرار داده که کمتر مثالی از آن در قرن اخیر وجود دارد بطور کلی جهان گیری یک بیماری عاملی است که به ندرت اتفاق می افتد لذا تقریبا هیچ کشوری برای آن بودجه مشخص و یا برنامه ریزی خاصی نداشته و تنها به برنامه هایی که در راستای مواجهه با بحران های مشابه اختصاص یافته بسنده میک
برای اینکه بتونید یه برنامه نویس خوب بشید نیاز به استاد ندارید فقط گوگل و کمی صبر و حوصله نیاز دارید بعدش شما بهترین برنامه نویس می شوید.
البته کمی هم زبان باید بلد باشید.
توانایی حل مسئله بزرگترین کمکیه برنامه نویسی با شما می کنه
 
سرعت شاتر
قسمت اول
یکی از زیباترین و خلاقانه ترین بخش در سه گانه نوردهی، تنظیم سرعت شاتر است. در این جاست که یک عکاس کنترل تمام عناصر یک عکس را بدست میگیرد. درواقع با تنظیم این پارامتر خلاقانه میتوانیم به تصاویری خارق العاده در هر لحظه و در هر عکس دست پیدا کنیم.به طور ساده تر، وقتی در نظر داریم تمامی عناصر یک عکس ثابت و یا به عبارتی فریز شده باشند از سرعت بالای شاتر استفاده میکنیم و زمانی که میخواهیم برخی عناصر در حال حرکت، این نوع از حرکت خو
برنامه ی بعدی شرکت G.M.P به نام بدن سازی در خانه است لطفا با دانلود کردن برنامه ما را حمایت کنید و اگر نظر درباره برنامه ی ما داشتید به ما بدهید و اگر پیشنهادی برای ساخت برنامه ای که شما دوست دارید را ما برای شما می سازیم فقط کافی به یکی از راه های ارتباط باما سر بزنید هم می توانید از اینجا به ما پیام بدید و هم در قسمت ارتباط با ما در خود برنامه ممنون می شیم که ما را حمایت کنید باتشکر    G.M.P
اسپید فورس یا به فارسی نیروی سرعت یک نیروی کیهانی است که مسئول هل دادن فضا و زمان به جلو است. این نیرو وابسته به سرعت و حرکت می باشد. اسپید فورس را حتما از سریال علمی و تخیلی به نام فلش می شناسید که منبع قدرتی است که شخصیت اصلی آن بدست آورده است.
ادامه مطلب
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های رادیویی یا تلویزیونی :
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایت‌ها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ایجاد کانال به نام طرح ارائه شده در شبکههای اجتماعی به دو دلیل یکی احتمال برند شدن برنامه و دیگری جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به مح
بهترین اپلیکیشن های جایگزین تلگرام را بشناسید
تلگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا می باشد که در طی زمان بسیار کمی توانست محبوبیت بسیار زیادی در جهان بدست آورد که از مهم ترین قابلیت های آن می توان به سرعت بالا، محیط کاربری زیبا و جذاب، ارسال فایل های حجیم و... اشاره کرد. اما بعد از مدت ها استفاده از این برنامه مجازی در کشور، بنابر دلایلی فیلتر شد.
از این رو به دلیل محدودیت های اعمال شده بر روی این برنامه، کاربران تلگرام روی به اس
برنامه ی رسم دایره های تو در تو با استفاده از نرم افزار متلب برای شما قرار داده شده است. شما می توانید به راحتی با تغییر تعداد اضلاع این چند ضلعی اشکال مختلف ایجاد نمایید. برای نمونه چند تصویر از خروجی این برنامه قرار داده شده است.
 
ویژگی برنامه :
1- سادگی کد
2- قابلیت رسم به تعداد دلخواه
3- سرعت بالای اجرای برنامه
4- عدم استفاده از دستورات خاص
برای مشاهده تصاویر محیط برنامه به لینک زیر مراجعه نمایید.
معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ –  C Sharp یا C#
زبان برنامه نویسی سی شارپ (زبان برنامه نویسی C# یا C Sharp) یک زبان برنامه نویسی چند شیوه ای است که شامل اصول وابستگی زیاد به نوع (Strong Typing)، دستوری، اعلانی، تابعی، جنریک یا جامع، شی گرا (مبتنی بر کلاس) و مبتنی بر کامپوننت است. زبان برنامه نویسی سی شارپ توسط شرکت مایکروسافت در پروژه .NET توسعه یافت و بعدها توسط استانداردهای Ecma و ISO به عنوان یک زبان برنامه نویسی استاندارد مورد تایید قرار گرفت. سی شارپ یکی از
معرفی میانبرهای صفحه کلید سیستم عامل ویندوز:
 
CTRL + ESC : فشردن همزمان این دو کلید سبب باز شدن منوی استارت ویندوز می شود فرقی هم ندارد که در کدام برنامه مشغول کار باشید.
 
 ALT + TAB : هنگامی که شما در حال کار بر روی یک پروژه هستید و چندین برنامه را بر روی دسکتاپ خود اجرا  کرده اید با فشردن کلید های ALT  و  TAB  سوئیچ بین برنامه ها به سرعت انجام شود.
 
SHIFT + DELETE: این میانبر کمک می کند تا با سرعت بیشتری به حذف داده ها به طور دائم از روی دیسک سخت خود و یا هر نوع
قرارداد هوشمند GramFree یک پروژه دیجیتالی مبتنی بر فناوری بلاکچین است که با سرعت، ایمن، مقیاس پذیر و قادر به پردازش میلیون ها تراکنش در ثانیه ساخته شده است. TON برای ایجاد رقابت با قراردادهای هوشمند اتریوم و برنامه های غیر متمرکز طراحی شده است، در حالی که بسیار مقیاس پذیر است. گرام نشانه خدمات TON است و با نماد TON مثلث نشان داده شده است. این به عنوان اصلی رمزنگاری برای اقتصاد درون برنامه ای در تلگرام و همچنین برای استفاده های خارجی در دسترس خواه
برنامه ی رسم مثلث های مرتبط با استفاده از نرم افزار متلب برای شما قرار داده شده است. شما می توانید به راحتی با تغییر تعداد نقاط اتصال اشکال مختلف ایجاد نمایید. برای نمونه چند تصویر از خروجی این برنامه قرار داده شده است.
 

ویژگی برنامه :
1- سادگی کد
2- قابلیت رسم به تعداد دلخواه
3- سرعت بالای اجرای برنامه
4- عدم استفاده از دستورات خاص

برای مشاهده تصاویر محیط برنامه به لینک زیر مراجعه نمایید.
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.نود compute-0-0 با ۳ پروسسنود compute-0-1 با ۶ پروسسنود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکندنود conpute-0-3 با ۳ پروسسنود compute-0-4 با ۱ پروسسنود rocks7 با ۱ پروسسدر نتی
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.
نود compute-0-0 با ۳ پروسس
نود compute-0-1 با ۶ پروسس
نود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکند
نود conpute-0-3 با ۳ پروسس
نود compute-0-4 با ۱ پروسس
نود rocks7 با ۱ پروسس

د
قرارداد هوشمند GramFree یک پروژه دیجیتالی مبتنی بر فناوری بلاکچین است که با سرعت، ایمن، مقیاس پذیر و قادر به پردازش میلیون ها تراکنش در ثانیه ساخته شده است. TON برای ایجاد رقابت با قراردادهای هوشمند اتریوم و برنامه های غیر متمرکز طراحی شده است، در حالی که بسیار مقیاس پذیر است. گرام نشانه خدمات TON است و با نماد TON مثلث نشان داده شده است. این به عنوان اصلی رمزنگاری برای اقتصاد درون برنامه ای در تلگرام و همچنین برای استفاده های خارجی در دسترس خواه
6 چیزی که باید درباره بی‌حسی اپیدورال برای تسکین درد زایمان بدانید.
ساعت ۳ صبح است، و من از یک تماس تلفنی بیدار می‌شوم و مرا از دو مورد پذیرش جدید آگاه می‌کند. یک فنجان قهوه بیمارستانی را تنفس می‌کنم که دعا می‌کنم در حقیقت دم این شیفت کار شود، در حالی که من از اتاق اسمم پایین می‌روم. همان طور که از پیچ جاده دور می‌شوم، صدای جیغ primeval را می‌شنوم که از واحد به گوش می‌رسد و سرعت من را تند می‌کند. براساس ناله‌های درد، انتظار دارم وقتی در اتاق
Crack  نرم افزاری 
 کرک فایلی هست که به شما اجازه میده از برنامه ای که در اختیار دارین به طور کامل استفاده کنین. هر شرکتی یا شخصی که برنامه ای رو میسازه و می خواد از راه فروش اون برنامه پول در بیاره معمولاً محدودیت هایی رو در نسخه رایگان برنامه قرار   میده(مثل محدودیت زمانی و ...) که اگه شما بخواین از اون برنامه به طور کامل استفاده کنین باید برای اون برنامه پول بدین تا (مثلاً با استفاده از   شماره سریالی که به شما داده میشه) محدودیت ها رو از روی ا
Wise Program Uninstaller
 نرم افزار مفید و کم حجمی می باشد که شما با استفاده از آن قادر به پاک کردن برنامه ها در چند حالت خواهید بود .
در اینجا منظور از چند حالت ، حالات Forced Uninstall و Safe Uninstall می باشد .
حالت Safe Uninstall برای پاک کردن برنامه هایی می باشد که به راحتی از بین می روند و پس از پاک کردن آن ها هیچ فایلی باقی نمی ماند.
اما حالت Forced Uninstall برای پای کردن برنامه های حجیم و پردردسر می باشد ؛ با استفاده از این حالت می توانید اینگونه برنامه ها را به سرعت پاک کنید .
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟
 
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم و چطور باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم؟ این ها سوال هایی هستند که دانشجویان کامپیوتر و یا کسانی که به برنامه نویسی علاقه مند شده اند زیاد از خود میپرسند. ما در این مقاله قصد داریم به زبان ساده به تمام سوال های شما برای شروع برنامه نویسی جواب دهیم.این پست برای کسانی که میخواهند تازه وارد دنیای برنامه نویسی شوند بسیار مفید خواهد بود، بنابراین اگر شما یک ب
دانلود برنامه سایه برای اندروید و دانلود برنامه های نیمه نهایی عصر جدید با لینک مستقیم و دانلود رایگان
دانلود اپلیکشن معرفی شده در عصر جدید و دانلود رایگان برنامه عصر جدید و دانلود برنامه سایه
دانلود برنامه سایه برای اندروید و دانلود رایگان اپلیکشن های برنامه های مختلف و برنامه سایه برای اندروید
زیبا ترین و باحال ترین برنامه های بازار و دانلود رایگان برنامه های کمک به خیریه و دانلود برنامه سایه
دانلود جدید ترین و بهترین و جالب ترین برنام
محاسبات بیسیم در سال گذشته به عنوان جایگزین معماری قابل اعتماد برای ساخت و اجرا برنامه های کاربردی و خدمات مدرن صورت گرفته است. برنامه های Serverless اجازه می دهد تا توسعه دهندگان بر روی کد خود تمرکز کنند، نه در تنظیمات و مدیریت زیرساخت. این سرعت را توسعه و انتشار چرخه، و همچنین اجازه می دهد تا برای مقیاس بهتر و کارآمد تر .
ادامه مطلب
 
در ای قسمت قصد داریم شما را با روش انتقال فایل بین دو گوشی از طریق wifi Direct آشنا بکنیم. در این روش شما بدون نصب هیچ گونه برنامه ای میتوانید فایلهای خود را با سرعت خوب بین دو گوشی اتقال دهید. دقت داشته باشد که هنگام انتقال با این روش دو گوشی را ثابت در کنار هم نگه دارید تا بهترین سرعت را داشته باشد. برای آموزش این روش کلیپ کوتاه آموزشی زیر رو دانلود کنید.
لینک دانلود رایگان: https://2ad.ir/bCb7N
راهنمای دانلود: (( بعد از کلیک روی لینک شما وارد صفحه ی بعدی می
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم و چطور باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم؟ این ها سوال هایی هستند که دانشجویان کامپیوتر و یا کسانی که به برنامه نویسی علاقه مند شده اند زیاد از خود میپرسند. ما در این مقاله قصد داریم به زبان ساده به تمام سوال های شما برای شروع برنامه نویسی جواب دهیم.این پست برای کسانی که میخواهند تازه وارد دنیای برنامه نویسی شوند بسیار مفید خواهد بود، بنابراین اگر شما یک برنامه نویس هستید و میخواهید حرفه ا
Mobogramبرنامه موبوگرام نسخه ی پیشرفته ی برنامه تلگرام است که با طراحی مجدد بوسیله ی API های تلگرام شده اس . شما به وسیله این نرم افزار دقیقا همان امکانات تلگرام اصلی را از سرورهای شرکت تلگرام خواهید داشت ولی با امکانات و اختیارات بیشتر. در این نرم افزار امنیت مسنجر تلگرام کاهش نیافته است و به اندازه ی تلگرام امنیت و پشتیبانی دارد. امکانات بیشتر موبوگرام باعث شده به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کند. بوسیله نرم افزار موبوگرام با آسودگی و اطمینان کامل
بنظر ِ من ، برنامه ریزی جز اصل های مهم زندگیه،نه اینکه در لحظه ذهن  متوقف بشه به این موضوع که  ،برنامه ریزی فقط برای در س خوندنه ها ،نه...
هر هدف و کاری میتونه برنامه داشته باشه، اصلا باید برای هر روز  برنامه  حتی شده در ذهن ترسیم کرد،اینکه از صبح تا آخر شب چه کارهایی قرار انجام بدیم،داشتن یه پیش زمینه و برنامه باعث میشه   روز مرگی محو  بشه از هر روز ِ زندگی .
خوبیه برنامه میدونید چیه؟برنامه به زندگی هدف میده و هدف هم به زندگی امید و امید هم تل
سی شارپ یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی گرا هست که توی خیلی از برنامه های حسابداری و بانکداری و... از این زبان برنامه نویسی استفاده میشه امروز هم من در این پست برای شما دوستان پکیج آموزش برنامه نویسی به زبات سی شارپ رو قرار دادم
ادامه مطلب
روز برنامه‌نویسانروز ۲۵۶ام هر سال (معادل عدد ۱۰۰ در مبنای شانزده) مطابق با 22 شهریور و ۱۳ سپتامبر (۱۲ سپتامبر در سال‌های کبیسه) به عنوان روز برنامه‌نویسان نام گرفته‌است. روسیه اولین کشوری بود که این روز را به عنوان روز برنامه‌نویس به رسمیت شناخت و پس از آن کشورهای آلمان، کانادا، چین، کرواسی، فرانسه، گوآتمالا، هند، بلژیک، استرالیا، نیوزیلند، لهستان، اسلوونی، بریتانیا، و ایالات متحده آمریکا نیز این روز را به عنوان روز برنامه‌نویس به رسم
اسپانسر برنامه برنده باش کیست از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
وقتی اسپانسر برنده باش احساس خطر کرده و وارد عمل می شود
سر این گزارش جزییات کاملی از مسابقه تند باش از مدت پخش برنامه تا اسباب شرکت دراین جوایزش چیست و چطور میتوان از ساخت اپ ساخت کرد؟. حتماً در برنامه‌های مشارکتی با راهنما بود اسپانسر علاوه بر مبلغی که با عنوان سهمبری در امر برنامه سازی با صداوسیما پرداخت می‌کند گاهی.
ادامه مطلب
سرعت سرور مجازی
سرعت یک سرور مجازی بستگی به عوامل زیادی دارد، برای مثال زمانی که توسط هاستینگ وب سایت شما تحویل داده می شود، سرور مجازی شما خام می باشد حالا اگر این سرور از لینوکس استفاده کند یا ویندوز سرعت آن بسته به میزان منابعی که مشغول می کند متغیر می باشد. یکی دیگر از عواملی که در سرعت سرور مجازی تاثیر زیادی دارد، میزان پردازشی است که شما از سرور لازم دارید.
یکی از دغدغه های کاربرانی که میخواهند به ویندوز 10 مهاجرت کنند سختی نصب ویندوز 10 است. نصب ویندوز 10 کمی دشوار از نصب نسخه های 7 و 8 ویندوز است . شما میتوانید با نصب برنامه "اموزش نصب ویندوز 10" به راحتی این نسخه از ویندوز را روی سیستم خود نصب کنید .
 
نام برنامه : اموزش نصب ویندوز 10
نسخه : 1.1
دسته بندی : اموزش
نصب فعال + 200
حجم برنامه : 2 مگابایت
سیستم عامل : اندروید
برای دانلود برنامه اینجا کلیک کنید
 
 
 
زبان‌های برنامه نویسی در آینده
زبان‌های برنامه نویسی در آینده چه زبانی می‌توانند باشند؟ امروزه دو زبان برنامه نویسی پایتون و جاوا اسکیریپت خیلی داغ و پر طرفدار هستند. به هر حال این دو زبان هم برای همیشه در صدر باقی نمی‌مانند و تا ده سال آینده اتفاقی مشابه سایر زبان‌های قدیم برنامه نویسی برایشان میافتد. چه زبانی ممکن است جایگزین آنها شود؟ چه تغییراتی ممکن است در زبان‌های برنامه نویسی ایجاد شود؟ چه زبان‌هایی تا امروز برای این جایگزینی
بنام خالق هستی
یک روش عالی برای کسب و مستفیض شدن از معارف اسلام

موزیک اسپید را دانلود کنید

یکی از بهترین و تاثیرگدارترین روش های یادگیری استماع یک مطلب است
در درجه اول طلبه ها و مراتب بعدی کسانیکه اهل مطالعه و تحصیل معارف دین هستند باید در برنامه آموزشی خود یک وقتی هم به استماع سخنان اندیشمندان بگذارند تا از دیدگاه ها و بینش های دیگران نیز بهره مند شوند
این یک روشی است که خودم خداروشکر این توفیق نصیب مان شده و از آن استفاده لازم را میبرم و آ
  این افزونه که بهش  DPPP هم گفته میشه، یکی از افزونه های افزایش سرعت وردپرس هست که کاربرد بالایی داره. 
 
نحوه عملکرد این پلاگین نسبت به بقیه افزونه ها کمی متفاوته. چطور؟
 
وقتی که شما افزونه‌ای مثل پلاگین فرم ساز رو روی سایت نصب میکنین و به کمک اون چند فرم در صفحه درباره ما، تماس با ما و صفحات لندینگ پیج سایت میسازین، تصور میکنین که کدهای این افزونه صرفا توی همین صفحات وب سایت مورد استفاده قرار میگیرن، اما اینطور نیست! 
 
کدهای CSS و JS این پلاگ
کافه پازار از سال 1385 در زمینه طراحی برنامه های آندروید در قالب کتابخانه ای شروع به فعالیت کرده است.
شما می توانید برنامه دلخواهتان را بدون محدودیت (در قالب کتابخانه ای) و قوانین چهارچوب کشور ایران از ما بخواهید
از مزایای برنامه می توانید از پنل تبلیغاتی نیز برای برنامه خودتان برخوردار شوید تا به کاربرانی که برنامه شما نصب نموده اند آگهی ارسال نمایید


جهت اطاعات بیشتر کلیک کنید
در حالی که بییندگان شبکه سه تلویزیون طبق عادت ۱۹سال گذشته دوشنبه شبها منتظر پخش آخرین برنامه ۹۰ با حضور عادل فردوسی پور بودند، شبکه ۳ با حذف رسمی ۹۰ فیلم سینمایی «موج انفجار» را جایگزین آن کرده است. /عصرایران #رسانه#برنامه 90
سنسورهایی که برای تشخیص سرعت یک شی یا وسیله نقلیه استفاده می شوند ، به عنوان سنسور سرعت نامیده می شوند. سنسورهای مختلفی برای تشخیص سرعت وجود دارد مانند سنسورهای سرعت چرخ ، سرعت سنج ، LIDAR ( ترکیب رادار و نور لیزر) ، رادار سرعت زمین، رادار داپلر، شاخص سرعت هوا و غیره.
 
کاربرد سنسور سرعت
پروژه مبتنی بر میکروکنترلر PIC برای هماهنگ سازی سرعت موتورهای چندگانه در صنایع با استفاده از فناوری بی سیم یکی از کاربردهای روتین سنسور سرعت است. یکی از موتور
درک ما از برنامه نویسی چیست؟
اصلا برنامه نویسی چیست؟
به زبان خیلی ساده،‌ برنامه نویسی عبارت است از نوشتن دستوراتی که یک سیستم -مثل کامپیوتر- آن‌ها را متوجه شده و دستورات ما را یکی پس از دیگری اجرا می کند. حال، یک زبان برنامه نویسی لغات، دستورات و قوانینی را در اختیار ما به عنوان یک برنامه نویس قرار می‌دهد که از آن طریق می‌توانیم با کامپیوترها و سیستم‌های کامپیوتری صحبت کنیم (دقیقاً به همان صورت که ما از واژگان زبان شیرین فارسی برای ارتباط
مرورگرهای اینترنتی
google chrome - firefox - opera - brave
انتخاب من opera  نسخه اصلی دانلود از google play
تقویم 
google calender - باد صبا 
انتخاب من هر دو برنامه کنار هم  
دانلود باد صبا از مایکت
مدیریت فایل
files by google-cx file explorer
file by google انتقال فایل هم دارد مثل shareit و zapya
نمایش عکس و فیلم 
google photos - piktures - memoria - 
انتخاب من google photos
سرعت google photos خیلی خوبه 
ویرایش عکس 
google snapseed
پخش  آهنگ
انتخاب من musicolet
پیام رسان تحت اینترنت 
whatsapp
پشتیبان گیری از عکس و فایل ها
google drive 
دیکشنری 
تحل
بسم الله الرحمن الرحیم
اصلاحیه برنامه های نوروزی
برنامه عاشورا واقعیتی بی پایان از پنج شنبه ۲۲اسفند آغاز می گردد. 
این برنامه از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۹یا ۱۱صبح
برنامه پنج شنبه ۲۲اسفند:
۱.معرفی عبد الله بن مسلم بن عقیل  پسر مسلم
۲.معرفی عون بن جعفر طیار همسر ام کلثوم کبری 
برنامه شنبه در کانال اصلاع رسانی می گردد
مرورگرهای اینترنتی
google chrome - firefox - opera - brave
انتخاب من opera  نسخه اصلی دانلود از google play
تقویم 
google calender - باد صبا 
انتخاب من هر دو برنامه کنار هم  
دانلود باد صبا از مایکت
مدیریت فایل
انتخاب من : cx file explorer و files by google
file by google انتقال فایل هم دارد مثل shareit و zapya
نمایش عکس و فیلم 
google photos - piktures - memoria - 
انتخاب من google photos
سرعت google photos خیلی خوبه 
ویرایش عکس 
google snapseed
پخش  آهنگ
انتخاب من musicolet
پیام رسان تحت اینترنت 
whatsapp
پشتیبان گیری از عکس و فایل ها
google drive 
آنها که راه می افتند تازه به خطرها می رسند و آنها که شتاب بر می‌دارند، باید حتی لرزش ها را کنترل کنند؛
چون در سرعت های زیاد یک دهم ثانیه انحراف، سی هزار کیلومتر انحراف است
و این است که یک کبر، یک حرص، یک بخل و یک حسد و یک شتاب، شیطان و آدم و پسر آدم و یونس را از عظمت های زیاد به تبعید ها و زندان ها گرفتار نمود.
اما ما با این که جامع الشرایط هستیم و تمام اینها را با هم داریم، هنوز زندانی شکم ماهی ها نگشته ایم.
تفاوت در همان سرعت و شتاب است.
در سرع
افزایش سرعتافزایش سرعت از دیر باز همیشه مورد توجه بوده است. اهمیتی ندارد که تلفن همراه شما به روزترین موبایل نسل حاضر باشد. اهمیتی ندارد که وسیله نقلیه شخصی شما پرسرعت ترین خودرو دنیا لقب گیرد.
زمانی که بحث بهبود عملکرد دستگاه و افزایش سرعت پیش می آید همگان گوش هایشان را تیز می کنند! این ویژگی از ذات انسان نشأت می گیرد. کمال طلبی و سیری ناپذیری در سرشت انسان نهفته است.
این سرشت نه تنها عیب نیست بلکه وجود آن موجب پیشرفت مداوم تکنولوژی می باشد.
بهترین اجرا های برنامه عصر جدید و دانلود شب چهاردهم عصر جدید و دانلود برنامه عصر جدید شب چهاردهم
دانلود اعلام نتایج شب های عصر جدید و دانلود برنامه عصر جدید و دانلود برنامه عصر جدید شب چهاردهم
دانلود جدید ترین و هیجان انگیز ترین برنامه های عصر جدید و دانلود برنامه عصر جدید شب چهاردهم
جدید ترین و بهترین و زیبا ترین شب های عصر جدید و دانلود برنامه عصر جدید شب چهاردهم با کیفیت عالی
دانلود برنامه عصر جدید شب چهاردهم با کیفیت های عالی و خوب و دان
shirazart.blog.ir 
* برنامه ریزی کنکور کارشناسی هنر به صورت هر هفته یک برنامه از شنبه تا پنجشنبه صبح و پنجشنبه ها بعدالظهر آزمون 
* برنامه و آزمون به صورت اینترنتی و غیر حضوری است و هر یک ماه و نیم آزمون حضوری ( جهت کمتر گرفته شده وقت دانش آموزان کنکوری )
* هر هفته تصاویر و سوالهایی را همراه با برنامه داده می شود که در آزمونهای آخر هفته از آنها هم استفاده می شود .
* برنامه ریزی توسط زهرا جوکار : مدرس دانشگاههای هنر ، کنکور و دیباگران انجام می شود .با سابقه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها