نتایج جستجو برای عبارت :

طراحی لوگو شرکت چه ویژگی هایی دارد ؟

نماد آیکون یا نشانه 
این لوگو را معمولا سازمان‌ها و شرکت های خیلی بزرگ استفاده می‌کنند. و در واقع بهترین لوگو در بین سایر لوگو ها میباشد چرا که به خاطر خاص و ساده بودن به راحتی در ذهن مخاطب خوهد ماند. در زیر نمونه هایی از این لوگو را مشاهده می کنید.
شرکت کیارس با تیم مجرب خدمات طرحی لوگو به مشتریان عزیز ارائه می نماید .
طراحی لوگو خوب نشان گر شخصیت شرکت و موسسه شماست .
پس به طراحی لوگو به صورت حرفه ای اهمیت ویژه ای داشته باشید
پلن های طراحی لوگو عبارتند از :
پلن ساده طراحی لوگو
پلن استاندارد طراحی لوگو
پلن حرفه ای طراحی لوگو
پلن ساده طراحی لوگو به صورت ساده برای شما طراحی لوگو انجام می شود و هزینه بسیار پائینی دارد
پلن استاندارد طراحی لوگو به صورت استاندارد برای شما طراحی لوگو انجام می ش
برای اینکه بتوانیم یک لوگو موفق طراحی کنیم لازم است ابتدا انواع لوگو را بشناسیم و سپس با توجه به ضوابط طراحی لوگو، دست به طراحی بزنیم.انواع طراحی لوگو میتواند با سبک های مختلفی که شناخته میشود باعث نمایش بهتر هویت برند و لوگو نیز باشد.
ادامه مطلب
طراحی لوگو (آرم)، نشان‌واره
طراحی لوگو کاری فراتر از گذاشتن هویت بصری یک برند در یک قاب است. لوگو اغلب در نگاه اول تاثیر بسزایی در درک و احساس مشتری از شرکت و همچنین تصمیم‌گیری او برای خریداری محصول آن شرکت دارد. در دنیای امروز که با لوگوهای مختلف رنگ‌آمیزی شده حتی کودکانی که توانایی بستن بند کفش خود را ندارند تنها بادیدن لوگوی هر شرکت قادر هستند تشخیص دهند هر شرکتی چه محصولی تولید می‌کند.

ادامه مطلب
منظور از ثبت برند و لوگو  چیست؟
در مراحل ثبت برند و لوگو  باید بدانید که برند یا لوگو از نظر لغوی، به معنای گرید، علامت، نشان، عنوان می باشد؛ و از نظر اصطلاح نیز،نام و نشانی اختصاری است که یک شرکت براساس تولید محصول یا ارائه خدمات خود در نظر می گیرد ؛ و با استفاده از آن نام و نشان بتواند معرفی و مطرح گردد.
ثبت برند و لوگو می تواند معرف موضوع فعالیت یک شرکت های تولید و خدماتی در بازار رقابت تجاری و جهانی باشد؛ بنابراین شرکت ها برای اینکه محصول ی
 
صاحبان شرکت ها و بنگاه های اقتصادی نیازمند روش هایی مثل چاپ بنر، کاتالوگ، بروشور و لوگو هستند تا به وسیله آن ها بتوانند با مشتریان و مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند لوگو به معنای تصویری است که بیانگر فعالیت یک شرکت است، لوگو یکی از راه های ارائه برند محصولات به مشتریان میباشد. داشتن یک لوگو حرفه ای که به خوبی طراحی شده باشد، باعث ایجاد اعتماد می شود. اگر دارای لوگویی با طراحی خوبی باشید، مردم درباره نوع ارائه محصولات و خدمات اصلی شما کنجک
لوگوی هر شرکت یا سایتی خود موسسه را معرفی میکند و بسیار مهم میباشد. چون میتواند شما را از رقیبانتان متماییز کند.
بنابرین باید در ساخت لوگو کارهای خلاقانه انجام داد. ساخت لوگو بسیار جداب است و میتوان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد.
اگر شما هم میخواهید شروع به ساخت لوگو کنید، با ما همراه باشید...
ادامه مطلب
طراحی لوگو
طراحی لوگو /همانگونه که می دانید هر شرکت، اداره، سازمان و یا نهاد خصوصی و دولتی با یک “نماد” یا “نشانه” شناخته می شود. به عنوان مثال شرکت ایران خودرو با آرم “اسب” (سمند) شناخته شده است. این امر به نحوی “برندیگ” و برند سازی برای آن شرکت است.

ادامه مطلب
لوگو باید انعکاس موضوع اصلی و اهداف یک شرکت ، محصول و یا یک شخص باشد که سبب به رسمیت شناخته شدن و شناسایی آن شرکت یا محصول یا نام و حرفه ی شخص شود . شما تا به حال هیچ برند بزرگی را بدون لوگو دیده اید ؟ خیر . چون یک لوگو تاثیر بسزایی بر درک مشتری از برند دارد . لوگو اولین قدم برای برند شدن است . شما هم اگر مایلید یک لوگوی متمایز داشته باشید روی لینک زیر کلیک کنید :
www.instagram.com/nabzeghalam/
بعد از طراحی لوگویی که نشان دهنده فعالیت ها و خصوصیات شرکت شما در یک نگاه است، مطمئن شوید که کپی رایت آن را ثبت کرده تا بتوانید آن را نسبت به شرکت های دیگر حمایت کنید. شما می توانید از یک شرکت ثبت علائم تجاری و اداره ثبت مالکیت های معنوی استفاده کنید.
بعد از ثبت می توانید از این لوگو در هر جایی برای ارتقای برند خود استفاده کنید. شما می توانید از لوگو در کارت های ویزیت، ایستگاه ها، سر برگ ها، بروشورها، تبلیغات، وب سایت ها و هر جای دیگر استفاده کر
طراحی لوگو شرکت چه ویژگی هایی دارد ؟
در طراحی لوگو برای شرکت باید در نظر گرفته شود که نشان واره در تمامی امور گرافیکی قرار است استفاده شود و نباید با کوچک و بزرگ شدن و تک رنگ و رنگی شدن هویتش را از دست بدهد . از این طرح قرار است برای ساخت مهر شرکت استفاده شود پس باید توجه داشت طرح بصورت تک رنگ قابل استفاده باشد . همچنین طراحی لوگو شرکت بر روی تمامی مجموعه ست اداری نیز باید درج شود . اگر این طرح زیبا و جذاب باشد می تواند ست اداری شما را زیبا جلوه د
چه چیزی باعث می شود برخی لوگوهای شرکت ها ماندگار شوند؟ چگونه می توان یک شرکت طراحی لوگو در کرج را برای این منظور انتخاب کرد؟
در این مقاله به دو مقوله می پردازیم و توضیح خواهیم داد که چطور یک لوگوی خوب و در شان برند خود طراحی و انتخاب نمایید. همواره انتخاب لوگو برای شرکت های نوپا سخت و دشوار است چون با انتخاب طرح نهایی برند آن شرکت در بین رقبا باید بدرخشد.
شما باید در انتخاب طراح لوگوی خود وسواس بیشتری داشته باشید چون وجه تمایز شما با سایر رقبا
1) لوگو چیست و چه چیزی را نمایش می دهد ؟
قبل از اینکه طراحی یک لوگو رو شروع کنید ابتدا باید یک درک درست از اون داشته باشید و اینکه قراره چه چیزی رو اون به مخاطب بیان کنه و شما چه کاری باید انجام بدید . یک لوگو فقط یک علامت نیست ، یک لوگو نشان دهنده نام تجاری کسب و کار از طریق استفاده از شکل ، فونت ، رنگ و یا تصاویر است .
یک لوگو برای جلب اعتماد مفید هست یا به عبارتی شناخت و تحسین یک شرکت یا محصول و این مهم وظیفه ما طراحان لوگوست تا با طراحی آن بتونیم
ویژگی های یک لوگو خوب و حرفه ای چیست؟
در این مقاله در مورد اینکه ویژگی های یک لوگو خوب و حرفه ای چیست؟ می‌پردازیم:
۱- منحصر به فرد بودنیک لوگو حرفه ای سریع و بلافاصله توسط مخاطبان در میان هزاران لوگو تشخیص داده می‌شود و این به دلیل منحصر به فرد طراحی شدن آن است. یک لوگو نباید کپی باشد و کپی کردن از آن نباید کار ساده ای باشد.۲- به کار بردن نام تجاری در لوگوهر چند که لوگو طرح و شکل منصور می باشد اما در نظر بگیرید که لوگو باید نام تجاری را نیز معرف
لوگو یک طراحی است که نماد سازمانی است. این طرحی لوگو است که توسط یک سازمان برای سربرگ ، مواد تبلیغاتی و علائم خود به عنوان نمادی که توسط آن سازمان به راحتی قابل شناسایی است ، که به آن لوگو تایپ نیز گفته می شود ، استفاده می شود. طراحی لوگو یک نمایه گرافیکی یا نمادی از یک شرکت ، مارک تجاری ، مخفف و غیره است که اغلب بصورت منحصر به فرد برای تشخیص آماده طراحی شده است.

ادامه مطلب
لوگو یا نشان تجاری، طرحی گرافیکی است که برای درج بر روی محصولات و معرفی خدمات یک شرکت، کارخانه و غیره بکار می رود. بیننده با دیدن لوگو از محتوای محصول یا فعالیت باخبر می شود. بصورت خودمانی، من می گویم که لوگو یک تله است.

ادامه مطلب
اهمیت طراحی لوگو: لوگوها یک جنبه مهم در بازاریابی کسب و کار هستند. لوگو همانطور که نماینده ی گرافیکی شرکت است، یک نام تجاری را به یک برند تبدیل می کند و تنها نماینده شرکت در بازار هدف می شود. به همین دلیل، لوگویی که خوب طراحی شده، بخش مهمی از استراتژی بازاریابی کلی هر شرکت است.

ادامه مطلب
ما آموزش طراحی لوگو را در سه بخش تهیه کردیم که:

در بخش اول به توضیح کلی لوگو می‌پردازیم تا بدانیم لوگو چیست و یک لوگو خوب باید چه مشخصاتی داشته باشد و اصول طراحی لوگو و آرم چیست و با انواع لوگو آشنا شویم.
در بخش دوم به آموزش پیاده‌سازی لوگو نوشتاری می‌پردازیم و با انواع لوگو نوشتاری آشنا می‌شویم و اصول طراحی لوگو نوشتاری را می‌آموزیم و یاد می‌گیریم که یک لوگو نوشتاری خوب چه خصوصیاتی باید داشته باشد.
در بخش سوم به آموزش پیاده‌سازی لوگ
لوگو یک نشانه گرافیکی است که برند شما را از رقبای شما متمایز می‌کند و اغلب در نگاه اول تاثیر بسزایی در درک و احساس مشتری از شرکت و همچنین تصمیم‌گیری او برای خریداری محصول آن شرکت دارد . لوگو باید در نهایت زیبایی ساده باشد چون پیچیدگی لوگو باعث سردرگمی مخاطب می شود . لوگو را میتوان بر اساس استفاده به سه گروه استفاده از تصویر ، استفاده از نوشتار و ترکیب نوشتار و تصویر تقسیم کرد .
اگر مایلید صاحب یک لوگوی منحصر بفرد باشید روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
طراحی لوگو ها با آرم ها تفاوت های بسیاری دارد در حالی که خیلی از افراد آن ها یکسان تصوری اشتباه است و تنها شباهت این دو ماهیت آن است که هر دو برای ایجاد نمادی منحصر به فرد برای یک سازمان طراحی میشوند و هدفشان نشان دادن انعکاسی از کسب کار است و این به این معنی نیست که حتما باید لوگو و آرم دارای اشکالی مطابق با کسب و کار باشد
طراحی لوگو :
طراحی لوگو ممکن است در ۳ حالت انجام شود منظور ۳ سبک میباشد که این ۲سبک  نوشتاری,وتلفیقی,ترکیبی است و به غیر
اهمیت طراحی لوگو: لوگوها یک جنبه مهم در بازاریابی کسب و کار هستند. لوگو همانطور که نماینده ی گرافیکی شرکت است، یک نام تجاری را به یک برند تبدیل می کند و تنها نماینده شرکت در بازار هدف می شود. به همین دلیل، لوگویی که خوب طراحی شده، بخش مهمی از استراتژی بازاریابی کلی هر شرکت است.

ادامه مطلب
شرکت کیارس با تیم مجرب خدمات طرحی لوگو به مشتریان عزیز ارائه می نماید .
طراحی لوگو خوب نشان گر شخصیت شرکت و موسسه شماست .
پس به طراحی لوگو به صورت حرفه ای اهمیت ویژه ای داشته باشید
پلن های طراحی لوگو عبارتند از :
پلن ساده طراحی لوگو
پلن استاندارد طراحی لوگو
پلن حرفه ای طراحی لوگو
پلن ساده طراحی لوگو به صورت ساده برای شما طراحی لوگو انجام می شود و هزینه بسیار پائینی دارد
پلن استاندارد طراحی لوگو به صورت استاندارد برای شما طراحی لوگو انجام می ش
طراحی لوگو
طراحی لوگو و یا آرم یک نماد هنری گرافیکی است که به صورت نوشتاری و یا سمبل و ترکیبی به وجود می آید .این نشان گرافیکی حاوی پیامیست که ذهن بیننده را با آن درگیر می کند .امروزه آرم در تجارت نقش بسیار مهمی را بازی می کند در حقیقت هویت یک مجموعه را نشان می دهد.هر کسب و کار دارای لوگویی مشخص است و طیف رنگی هر دسته بندی نیز بر اساس شغل ها جدا است اما این قانون پایدار نیست و هر کسب و کاری می تواند در طراحی لوگو جسورانه تغییر رنگ دهد و تلفیق جدید
لوگو چیست ؟ اولین و موثرترین قدم برای معرفی یک برند می باشد ، که سایر پروسه های هویت سازی یک برند مثل بسته بندی ، طراحی کارت ویزیت ، لیبل و ... را تحت تاثیر خود قرار می دهد . هدف اصلی از داشتن لوگو چیست ؟ چرا تجارت ما احتیاج به یک لوگو با طراحی حرفه ای دارد ؟ یک پاسخ ساده : یک لوگو با طراحی حرفه ای توجهات را جلب می کند و اثری ماندگار روی ذهن مردم دارد . برای مثال ، به لوگوی نایک ، شرکت مشهور کفش های ورزشی نگاه کنید . هنگامی که شما لوگوی تیک را می بینید
در کشور ما به نوعی سفارش طراحی لوگو با طراحی نشان تجاری عجین شده است و برندها ترجیح می‌دهند تا همراه با سفارش طراحی لوگو حرفه‌ای برای برندینگ و برندسازی
کسب و کار خود اقدام کنند. با مروری بر نمونه کارهای شرکت تبلیغاتی ویرا
ورنا در بخش سفارش طراحی لوگو مشاهده می‌شود که این شرکت تبلیغاتی همواره
همراه با خدمات خود در زمینه‌ی سفارش طراحی لوگو در زمینه‌ی برندینگ و
برندسازی نیز همراه کسب و کارهای متقاضی بوده است.
برندهای مختلف می‌توانند د
لوگو که با نام های دیگری همچون سمبل ، آرم ، نماد ، نشان نیز مورد استفاده قرار میگیرد ، نشانه و مشخصه یک برند میباشد که باید منحصر به فرد باشد و یک عضو جدانشدنی در بخش برندسازی میباشد و لازمه ی هر کسب و کار کوچک یا کسب و کارهای بزرگتر ، شرکت ها یا سازمان ها میباشد. نقطه قوت هر لوگو ، میزان جذب طرح و نماد و موشوع برند در ذهن بیننده میباشد که در عین منحصربه فرد بودن ، لوگو باید موضوع و مشخصات برند را نیز عنوان کند. در حقیقت هویت بصری برند و محصولات
لوگو چیست؟
نشان‌واره یا لوگو، عنصری گرافیکی از علائم یا برچسب‌ها است به ‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا به صورت ویژه اما خوانایی چیده شده‌است . شکل، رنگ، سبک حروف و… باید مشخصاً از دیگرعلایم مشابه متفاوت باشد . نشان‌واره یا لوگو طرح ملموسی برای نمایاندن خدمات، محصولات و کالای مورد نظر است.  همچنین خصوصیات سازمان ها و نهادها و … را شرح می‌دهد .
منظور از ثبت برند و لوگو  چیست؟
در مراحل ثبت برند و لوگو  باید بدانید که برند یا لوگو از نظر لغوی، به معنای گرید، علامت، نشان، عنوان می باشد؛ و از نظر اصطلاح نیز،نام و نشانی اختصاری است که یک شرکت براساس تولید محصول یا ارائه خدمات خود در نظر می گیرد ؛ و با استفاده از آن نام و نشان بتواند معرفی و مطرح گردد.
ثبت برند و لوگو می تواند معرف موضوع فعالیت یک شرکت های تولید و خدماتی در بازار رقابت تجاری و جهانی باشد؛ بنابراین شرکت ها برای اینکه محصول ی
اشکال و نشانه ها طراحی لوگو نقش بسیار زیادی در طراحی لوگوی مفهومی دارند و میتوان به وسیله ی اشکال تاثیر گذاری لوگو را چندین برابر کرد به شرطی که اصول آن رعایت شود هدف اصلی در طراحی لوگو ایجاد انعکاس و مفهومی از کار شرکت است که باید به درستی انجام شود استفاده از اشکال مضحک در طراحی باعث خدشه دار شدن محبوبیت یک شرکت میشود همچنین کپی برداری از نشانه های دیگر نیز باعث میشود لوگو خاصیت منحصر به فرد بودن خود را از دست بدهد نشانه ها عناصر گرافیکی هس
تاریخچه طراحی لوگو تویوتا
در این مقاله تصمیم داریم به بررسی تاریخچه لوگو تویوتا بپردازیم. شرکت ژاپنی که در صنعت خودروسازی فعالیت دارد و در سال های 2013 و 2014 عنوان بزرگترین خودروساز جهان را از آن خود کرد.
 
 
 
تویودا تا تویوتا!
«تویوتا» از نام خانوادگی موسس این شرکت به نام ساکیشی تویودا گرفته شده است و تاسیس این شرکت به سال 1926 باز می‌گردد. این شرکت در سال 1936 برای طراحی یک آرم و نشانه جدید، رقابت عمومی میان طراحان راه اندازی کرد که حاصل آن، تغیی
طراحی آرم و لوگو اصلی ترین عنصر در خلق هویت یه برنده . طراحی لوگو یا نشان نیاز به دانش و مهارت های مختلف داره . در این دوره ی آموزشی کاربردی هنرجو با ساختار صحیح طراحی لوگو و ست اداری آشنا میشه . بعد از گذروندن این دوره هنرجو میتونه به صورت شخصی یا همکاری با یه شرکت به طراحی لوگو بپردازه . در پایان این دوره هم اصول طراحی اوراق اداری یا همون ست اداری آموزش داده میشه تا به صورت همه جانبه بتونین در این زمینه کار کنین .
ادامه مطلب
 با مرور زمان اوج گرفتن هدایت طراحان به سمت طراحی لوگو برای مشتریان خود ، پیرو آن نرم افزار هایی که برای این امر مورد استفاده قرار میگیرد یک موضوع مهم و البته تاثیر گذار برای طراحی لوگو و کیفیت آن بحساب می آید . نرم افزار های متعددی وجود دارند که در اختیاران طراحان قرار میگیرد که هرکدام در جای کمک دستی برای طراحی لوگو است . اما در مقاله زیر به بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو که جزو حرفه ای ترین و برترین نرم افزار های طراحی آرم محسوب می شود اشار
طراحی لوگو در کرج با ما به شما بهترین راه حل های طراحی را ارائه می دهد و به برند شما کمک می کند که به بهترین شکل خود را از لحاظ بصری ارائه دهد. مهم نیست که صنعت و کسب و کار شما چیست، خدمات ما در طراحی لوگو در کرج خدمات تخصصی و اختصاصی ویژه ای برای شما است و باعث خواهد شد که مخاطبان شما یک دید کلی را از برند شما پیدا کنند. تیم طراحی لوگو دیزاینستان در محیطی کار می کند که در آن خلاقیت و رضایت مندی مشتریان بیش از هر چیزی حائز اهمیت است.
لوگو چیست؟
لوگ
طراحی لوگو  چیست؟لوگو یا نشانه یک نماد است این نماد میتواند شکل باشد یا نوشته که از طریق آن مفهوم را به بیننده انتقال دهد.لوگوها چیزی شبیه یک امضا هستند که از طریق آن سازمان ها و نهاد های مختلف از یکدیگر مجزا می شوند و فعالیت خود را از طریق لوگو به بیننده انتقال می دهند
لوگو ها دارای دسته بندی های گوناگون و متنوعی هستند که میتوان آنها را به این گونه دسته بندی کرد1.لوگو تصویری (که از طریق تصویر و نشانه و نماد و یا پیتوگرام منظور و مفهوم را به بی
طراحی آرم و لوگوی هر شرکت وجه تمایز آن شرکت در اولین نگاه با سایر رقبا است. لوگو یا نشانه نمادیست برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم. آرم ها چیزی شبیه امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه ای است. که آرم متعلق به آن است، می باشد. آرم ها در هر جایی که حضور آن موسسه یا شخص یا رویداد صاحب آرم در آن وجود دارد ثبت می گردد و نشاندهنده رد برجای مانده از او در آنجا است. در ادامه مقاله به مقایسه آؤم و لوگو خواهیم پرداخت و تفاوت های هر
یکی از خدماتی که همواره آژانس بازاریابی پارماتیک ارائه داده است، خدمات طراحی آرم و نشان آن هم به صورت حرفه ای در سرتاسر کشور بوده است. طراحی لوگو یکی از سخت ترین ولی در عین حال جزو جذابترین بخش های گرافیک است. لوگو یکی از ارکان خلق برند است که به جد می توان گفت که بدون داشتن یک لوگوی حرفه ای و تاثیرگذار، برندی نمی تواند به اوج موفقیت خود برسد. چون لوگو بیانگر هویت و ارزش ها و اهداف یک مجموعه است، به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است. تمام ا
لوگو چهره و منظر هر برند است، بنابراین طرح آن از اهمیت زیادی برخودار می باشد. اگر یک لوگو به خوبی و درست طراحی شود یک دارای قدرتمند و با ارزش برای نام تجاری یا برند شما خواهد بود. طراحی یک نمایه ی بصری موثر از یک برند به خلاقیت و تلاش بیشتری نسبت به طراحی سایر طراحی های گرافیکی دارد.مثل هر کاری که نیاز به مهارت های خاص خود دارد، طراحی لوگو نیز نیازمند تمرین و تحربه فراوان دارد تا بتوان یک لوگوی موفق خلق نمود. داشتن دانش کافی یکی از گزینه هایی ا
طراحی لوگو کار راحتی است، آیا این جمله درست است؟ دوباره بیندیشید.
ساخت هویت بصری یک برند، صرفأ از قرار دادن نام برند در یک کادر و معرفی آن در یک زمان خاص، مشکل تر است.
طراحان لوگو حجم تقاضای بالایی دارند. لوگو اغلب اولین تصویر از شرکت است که در معرض دید مشتری قرار می گیرد و می تواند بر ادراک مشتری از برند، تصمیم گیری برای خرید و نگرش کلی او نسبت به یک محصول تأثیر بگذارد. ما در جامعه ای طراحی شده با نام های تجاری مختلف زندگی می کنیم. حتی کودکان
تفاوت برند و لوگو در چیست؟
اخیراً اصطلاح لوگو برای شرح علائم ، تمثیل ها ، لباس نیروهای نظامی ، نشان‌ها ، فیلمها حتی پرچم‌ها استفاده شده است . طراحی یک لوگوی موثر برای یک برند به خلاقیت و تلاش بیشتری نسبت به طراحی سایر اقلام گرافیکی دارد . داشتن دانش کافی ، تجربه و خلاقیت از گزینه هایی است که هر طراح لوگو، آرم و نشانه قوی و حرفه ای باید واجد آن باشد .
یک لوگو یا نشانه موفق به سرعت بر مخاطب تاثیر می گذارد و چشم را به شدت به خود جلب می کند . لوگو یا
 
نشان‌واره یا لوگو، عنصری گرافیکی از علائم یا برچسب‌ها است به ‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا به صورت ویژه اما خوانایی چیده شده‌است . شکل، رنگ، سبک حروف و… باید مشخصاً از دیگرعلایم مشابه متفاوت باشد . نشان‌واره یا لوگو طرح ملموسی برای نمایاندن خدمات، محصولات و کالای مورد نظر است.  همچنین خصوصیات سازمان ها و نهادها و … را شرح می‌دهد .
طراحی لوگو
طراحی لوگو و یا آرم یک نماد هنری گرافیکی است که به صورت نوشتاری و یا سمبل و ترکیبی به وجود می آید .این نشان گرافیکی حاوی پیامیست که ذهن بیننده را با آن درگیر می کند .امروزه آرم در تجارت نقش بسیار مهمی را بازی می کند در حقیقت هویت یک مجموعه را نشان می دهد.هر کسب و کار دارای لوگویی مشخص است و طیف رنگی هر دسته بندی نیز بر اساس شغل ها جدا است اما این قانون پایدار نیست و هر کسب و کاری می تواند در طراحی لوگو جسورانه تغییر رنگ دهد و تلفیق جدید
 
اخیراً اصطلاح لوگو برای شرح علائم ، تمثیل ها ، لباس نیروهای نظامی ، نشان‌ها ، فیلمها حتی پرچم‌ها استفاده شده است . طراحی یک لوگوی موثر برای یک برند به خلاقیت و تلاش بیشتری نسبت به طراحی سایر اقلام گرافیکی دارد . داشتن دانش کافی ، تجربه و خلاقیت از گزینه هایی است که هر طراح لوگو، آرم و نشانه قوی و حرفه ای باید واجد آن باشد .
یک لوگو یا نشانه موفق به سرعت بر مخاطب تاثیر می گذارد و چشم را به شدت به خود جلب می کند . لوگو یا نشانه باید بی هیچ سخن یا ک
میتوان گفت  طراحی لوگوی حرفه ای ها جزو مهمترین مسائلی هستنند که به صورت انفرادی نمایان گر برند یک شرکت هستنند و هویت و شخصیتی خاص برای یک سازمان و یا شرکت ایجاد میکنند در واقع این لوگو ها نیستنند که محصولات ما را میفروشند نقش هویت سازی را به عهده دارند به همین خاطر لوگو ها باید خاص باشد  و به بیننده حس امنیت بدهد همچنین باید آنقدری ساده و حرفه ای طراحی شود که به راحتی به خاطر سپرده شود
ارتباط لوگو با برند و موضوع آن
در طراحی لوگو نیاز نیست که
غیر از نام برند، لوگو شرکت شما هم ازجمله مهم‌ترین مواردی است که مردم در حین روبرو شدن با شرکت شما برای اولین بار به آن توجه می‌کنند و البته چیزی است که از آن به بعد هر بار که در ارتباط با شرکت شما قرار داشته بگیرند، بازهم آن را می‌بینند و متوجه آن هستند. پس اینکه لوگو شما داستانی صحیح از شرکت شمارا بیان کند، موضوعی به‌شدت حیاتی است. مطمئناً تمایل دارید که شخصیت برند شما به‌درستی به دیگران انتقال داده شود و همانند شرکت ظاهری منحصربه‌فرد و ک
بالاخره لوگو درست شد‌. اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل دارد چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
طراحی آرم و لوگو  یا نشانه , نمادی از هویت کسب و کار و فعالیت شماست که شما از طریق آن خود را به مشتریان و مخاطبان خود معرفی می کنید. طراحی آرم منحصر به فرد و اختصاصی می باشد و هر شرکت و مجموعه دارای لوگو و نماد خاصی است که افراد آن مجموعه را با آن نماد می شناسند. یک لوگو خوب نمادی است که در ذهن ماندگار شود و هدف کسب و کار را با اولین نگاه به بیننده انتقال دهد. لوگوها دارای سبک های محتلفی هستند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند. یکی از موضوعات م
طراحی لوگو
طراحی لوگو یک نشانه ی گرافیکی است که در کنار نام و برند محصول ( با خدمات) برای ماندگاری در ذهن مشتریان و مخاطبان طراحی می‌شود.
در حقیقت لوگو یک نشانه ی بصری می باشد و وقتی نام یک محصول را می بریم تصویر یا همان لوگوی آن محصول اولین چیزی است که در ذهن مان نقش می بندد. برای مثال وقتی نام اپل را می شنویم یک سیب گاز زده اولین چیزی است که در ذهن ما پدیدار می‌شود که همان لوگوی اپل است.
همه‌ی صاحبان کسب و کار برای ماندگاری محصولات و یا خدمات خ
طراحی لوگو در کرج را با طراحان مجرب و حرفه ای ما تجربه کنید. تیم ما با نمونه کارهای حرفه ای بزرگترین و قدیمی ترین شرکت طراحی لوگو در کرج می باشد.
آیا تا به حال یک برند بزرگ را بدون لوگو دیده اید؟ قطعا همینطور است ندیده اید. لوگو تاثیر بسیار زیادی را در معرفی یک برند در میان رقابت های تبلیغی دارد. طراحی لوگو در کرج می تواند برند شما را به یک برند پر فروش در استان البرز تبدیل نماید به شرطی که طراحی آن را به خوبی و با دقت انجام دهید.
چه چیزی یک لو
طراحی لوگو در کرج را با طراحان مجرب و حرفه ای ما تجربه کنید. تیم ما با نمونه کارهای حرفه ای بزرگترین و قدیمی ترین شرکت طراحی لوگو در کرج می باشد.
آیا تا به حال یک برند بزرگ را بدون لوگو دیده اید؟ قطعا همینطور است ندیده اید. لوگو تاثیر بسیار زیادی را در معرفی یک برند در میان رقابت های تبلیغی دارد. طراحی لوگو در کرج می تواند برند شما را به یک برند پر فروش در استان البرز تبدیل نماید به شرطی که طراحی آن را به خوبی و با دقت انجام دهید.
چه چیزی یک لو
اگه میخواید به نام، برند، حرفه، شرکت و یا مجموعه ی خودتون هویت ببخشید یا بتونید توی ذهن مردم ثبات بصری داشته باشید میتونید برای خودتون یه شناسه یا لوگو داشته باشید تا از اون روی بروشور، پاکت، کارت ویزیت، تبلیغات یا حتی استفاده شخصی مثل طراحی زیورآلات استفاده کنید..
ما میتونیم با کمترین هزینه برای شما یه لوگو متفاوت طراحی کنیم...

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و ارتباط با ما روی لینک زیر کلیک کنید :
www.instagram.com/nabzeghalam/
چرا به لوگو نیازمندیم
با توجه به اینکه امروزه شرکت‌های تولیدی و خدماتی بسیاری در زمینه تولید یک کالا دست به تبلیغات می‌زنند، لذا تسخیر اذهان مشتریان با یک ترفند و تکنیک خاص ضرورت دارد. در واقع صاحبان بنگاه‌های اقتصادی برای برقراری ارتباط با مشتریان و مصرف­کنندگان، نیازمند روشی هستند تا به وسیله آن بر رقبا پیشی بگیرند. ابزارهای زیادی از سوی شرکت‎ها برای تبلیغات مورد استفاده قرار می­گیرد. مثلاً چاپ بنر، کاتالوگ، ایجاد وب سایت و … اما هم
طراحی لوگو
این ایام لحظه به لحظه وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی جدیدی پا به میدان کسب و فعالیت آنلاین میگذارند و در بخش اعظمی از موردها این کسب و کارها نیازمند یک لوگو ( نشان ) برای معرفی خویش به بازار و مشتریان میباشند . پس می شود به راحتی نتیجه گرفت که لوگوی هر کسب و کار نشان دهنده ی نام و نشان و شخصیت آن کسب و عمل خواهد بود . مجموعه لوگو دیزاین با برخورداری از تاءمل خلاقانه و تخصص اضطراری جهت فعالیت با قابل انعطاف
شاید بسیاری از ما نام تجاری کالا یا خدماتی که از آن استفاده می کنیم را به خاطر نداشته باشیم و فقط طرح لوگوی آن کالا را در ذهنمان به یاد داشته باشیم . به طور کلی همیشه اشکال بیشتر در ذهن و خاطر می مانند. به همین علت است که به همه ی سازمان ها ، نهاد ها و … توصیه می شود در کنار نام تجاری برای محصولات و خدمات خود حتما یک لوگو نیز طراحی نمایند و به ثبت لوگو بپردازند. همچنین به صاحبان مشاغل توصیه می شود جهت جلوگیری از کپی برداری دیگران از برند و لوگوی آ
طراحی لوگو یعنی : معرفی مناسب برند - جذب مخاطب - بالا بردن میزان فروش - ماندگاری در ذهن مشتری - افزایش محبوبیت نام تجاری – تمایز از رقبا - قابل اعتماد جلوه دادن برند - تاثیر مثبت بر رشد کسب و کار - مهمترین مرحله برندینگ - مهندسی ذهن مخاطب - هویت آفرینی - طراحی لوگو موجب کاهش هزینه های تبلیغات شرکت است . بیننده لوگو و مخاطب برند به هر حال مفاهیم و احساساتی ( خوب یا بد ) از آن دریافت خواهد نمود ، بهتر است مفاهیمی از پیش تعریف شده برای این رسانه مهندسی و
از دیگر خدمات بلاگ تمز میتوان به طراحی لوگو با قیمت مناسب نسبت به دیگر شرکت های طراحی لوگو اشاره کرد.
لوگو های طراحی شده در قالب فایل Png و Psd با لایه های باز به مشتری تحویل داده میشود.
لوگو های تمز تماما با نرم افزار Adobe photoshop و یا Adobe illustrator  و بصورت کاملا اختصاصی برای هر مشتری طراحی شده‌اند.
 

سوابق همکاری
مهد کودک Wonder joy
آزمایشگاه دکتر شهرضایی
صرافی ریتا
کارخانه فوکا
دپارتمان املاک زاگرس
شرکت خدمات مسافرتی راهیتو
و..


نمونه لوگو های طراحی
فرایند طراحی لوگو
یکی از ویژگی‌های کلیدی لوگو، سادگی آن‌ است ولی این ممکن است توهم را به مشتریان بدهد که طراحی لوگو عملی ساده است و به چند ساعت کار نیاز دارد و برای این کار به مهارت‌های خاص، زمان یا تلاش زیادی نیاز نیست. این تصور کاملاً اشتباه است و چنین روشی برند سازی را به جایی نمی‌رساند. لوگو هم‌زمان هم باید ساده بوده و هم قابل تشخیص باشد.
طراحی لوگوی یک کار بسیار پیچیده است که شامل موارد زیر می‌شود:
تعیین وظایف
تحقیق کاربر
تحقیق ب
لوگو یک مجموعه علامتیست که میتواند ترکیبی از علامت، سمبل، نشانه، تایپو گرافی یا ترکیبی از این ها باشد.
این نشانه گرافیکی به وسیله شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی و هم‌چنین کسب وکارهای کوچک استفاده می‌شود تا از این طریق نوع خدمات اهداف و محصولشان را سریع‌تر به مخاطب معرفی کنند. به واسطه خلاقیت، منحصر به فرد بودن و بصری بودن در اذهان حک شده و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطب داشته باشند.
لوگو می‌تواند ترکیبی از حروف، نشانه‌ها و نماد باشد که چه
نمونه لوگو طراحی شده برای گروه آریا تریدر
در این لوگو المان صعود و نزول بورس که فلش یه سمت بالا و پایین هست وجود دارد و همچنین حهت مخالف آنها که به معنی تریدر ، با توجه به اینکه این گروه در حوزه پخش مقالات آموزشی بورس فعال است ، در لوگو خاصیت مهم کاغذ (لطافت در تا شدن) قرار داده شده است
لوگو یک طراحی است که نماد سازمانی آن است. این طرحی است که توسط یک سازمان برای سربرگ ، مواد تبلیغاتی و علائم خود به عنوان نمادی که توسط آن سازمان به راحتی قابل شناسایی است ، که به آن logotype نیز گفته می شود ، استفاده می شود. Logotype یک نمایه گرافیکی یا نمادی از یک شرکت ، مارک تجاری ، مخفف و غیره است که اغلب بصورت منحصر به فرد برای تشخیص آماده طراحی شده است.

ادامه مطلب
اگر صاحب سبک ، حرفه ، شرکت یا محصولی هستید و به دنبال جذب مخاطبان بیشتر هستید ما می توانیم به شما کمک کنیم . طراحی لوگو بر اساس اصول برند سازی ، برند را معتبر تر نشان می دهد . لوگو بیانگر نمادین یک عبارت و یا القاگر یک مفهوم است بنابراین لوگوی شما طرحی به جا مانده در ذهن مخاطبان از برند شما است . افتخار ما ارائه خدمات به شما عزیزان است . اگر برای برند خود ارزش قائلید و مایلید که به برند خود هویت بصری ببخشید روی لینک زیر کلیک کنید :
www.instagram.com/nabzeghalam/
سوالات زیادی در مورد اینکه مناسبترین نرم افزاری که میتوان به وسیله آن اقدام به طراحی لوگو کرد مطرح میشود و اینقدر پاسخ ها متفاوت است که باعث سردرگمی میشود سوالاتی مانند لیست زیر که هنوز پاسخ ۱۰۰ درصدی برای آن وجود ندارد اما ما امروز اینجا با شما هستیم تا تمام شک و شبهه را بر طرف کنیم و جواب سوالات شما را بدهیم

بالاخره کدوم نرم افزار رو برای شروع و فراگیری طراحی لوگو آموزش ببینیم؟
کدوم ازین نرم افزار یادگیریش راحت تره و سریع تر میتونم اون را
لوگو
شاید شما در حال طراحی یک لوگو جدید باشید. یا شاید شما در حال فکر کردن برای انجام یک کار برای سرمایه گذاری جدید خود باشید. یک آرم یکی از مهمترین سرمایه گذاری هایی است که یک کسب و کار می تواند انجام دهد ، اما بسیاری این مرحله را ضعیف انجام می دهند.اگر نماد شما دوستانه آماتور به نظر می رسد ، تجارت شما نیز چنین خواهد شد.
ادامه مطلب
8 تا از بهترین ابزار طراحی رایگان لوگو
 
بودجه نیست؟ با عجله؟ این ابزار رایگان می تواند به شما کمک کند تا در عرض چند دقیقه طراحی لوگو ایجاد کنید.
 
طرح کامل آرم هرگز کار ساده ای نیست. انجام درست کار به درک کاملی از رسالت شرکت مشتری ، هویت نام تجاری آن و پیامی که می خواهد منتقل شود نیاز دارد و سپس مهارت هایی برای تقسیم تمام آن اطلاعات به یک علامت تصویری فوری قابل تشخیص است.
طراحی لوگوی حرفه ای نیاز به تحقیقات زیادی دارد ، تکرارهای زیادی و البته ا
اهمیت طراحی لوگو: لوگوها یک جنبه مهم در بازاریابی کسب و کار هستند. لوگو همانطور که نماینده ی گرافیکی شرکت است، یک نام تجاری را به یک برند تبدیل می کند و تنها نماینده شرکت در بازار هدف می شود. به همین دلیل، لوگویی که خوب طراحی شده، بخش مهمی از استراتژی بازاریابی کلی هر شرکت است.
هدف
آرم های شرکت ها به عنوان “نشان” یک شرکت در نظر گرفته می شوند: نمایشگر گرافیکی هویت منحصر به فرد این شرکت است و از طریق رنگ ها و فونت ها و تصاویر آنها اطلاعات ضرور
#تصویرسازی جهت #تقویم #1399بامید سالی سلامت و با نشاط و پر برکت .تقویم #اردیبهشت ماه .نمونه کار لوگو معرفی شده من در این ماه #شرکت تیم ناشناسUnknown team#امنیت_شبکهA logo for a network security team.#سفارش#طراحی#لوگو#روزهای_تعطیل#نمونه_کار_لوگو#آرم#گرافیک#logo#design#تجاری#مهندسی#branding#design#calendar#2d_illustration#3D_presentation#graphic
طراحی لوگو کاری فراتر از گذاشتن هویت بصری یک برند در یک قاب است. لوگو اغلب در نگاه اول تاثیر بسزایی در درک و احساس مشتری از شرکت و همچنین تصمیم‌گیری او برای خریداری محصول آن شرکت دارد. در دنیای امروز که با لوگوهای مختلف رنگ‌آمیزی شده حتی کودکانی که توانایی بستن بند کفش خود را ندارند تنها بادیدن لوگوی هر شرکت قادر هستند تشخیص دهند هر شرکتی چه محصولی تولید می‌کند.
نمادها در طراحی لوگو :
امروزه بیش از هر زمانی از علائم در جایگزینی و پر محتوا کر
بالاخره لوگو درست شد اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل داره چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
شرکت طراحی لوگو تاپیران
شرکت تاپیران از تمام نوجوانان در سنین 12 تا 17 سال دعوت به همکاری می فرماید.
در صورت رضایت برای همراهی ما در این شرکت از طریق بخش نظرات آمادگی وی را اطلاع دهید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند.
مدارک کورد نیاز برای ثبت نام:
1.یک قطعه عکس سه در چهار
2.یک فتوکپی از برگه شناسنامه
3.نام نرم افزار های مورد استفاده
شرکت طراحی لوگو تاپیران
با اینکه  تفکر در مورد لوگو مرحله ای مهم در ایجاد یک تصویر از تجارت شماست، تلاش برای ساخت لوگو به تنهایی از اشتباهات بزرگ محسوب می شود. شاید به نظر برسد که بهترین راه برای کاهش هزینه ها عدم استفاده از شرکت های طراحی حرفه ای باشد که چیزی بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان برای طراحی لوگو طلب می کنند.   اما توجه داشته باشید که هزاران طراح مستقل و آزاد کار وجود دارند که با دریافت هزینه کمتری چنین کاری انجام می دهند.  کار آفرینان با بودجه محدود  باید به دنب
تاریخچه طراحی لوگو استقلال
 
در ادامه بررسی لوگو برندهای برتر در این مقاله به بررسی تاریخچه لوگو استقلال خواهیم پرداخت
شاید حتی موسسان استقلال که چند دانشجو و نظامی دوچرخه سوار بودند هم در ابتدا تصور نمیکردند که با تاسیس یک کلاب دوچرخه سواری چه آینده بزرگی در انتظار این نام و برند خواهد بود. در واقع استقلال با نام کلاپ دوچرخه سواران در سال 1324 تاسیس شد و به همین دلیل نماد دوچرخه سواری نشان اصلی این باشگاه شد.
یک لوگو ترکیبی که نام " دوچرخه سو
اگر کمی از تاریخچه تسلا را خوانده باشید حتما خواهید دانشت که این شرکت را ایلان ماسک تاسیس نکرده است بلکه در فوریه سال تاسیس آن یعنی در 2003 به هیت مدیره این شرکت پیوست اما چندی نگذشت که مدیر عامل و سکان دار این شرکت شد. 
شرکت طراحی لوگو این سرکت بسیار زیبا و چشم نواز می باشد. هر دوی این لوگوها در RO-Studio طراحی شده است که یک شرکت طراحی لوگو بزرگ در آمریکا می باشد. این لوگو هر چه بیشتر که به جلو می رویم با ارزش تر و همه گیر تر می شود. تسلا آینده ای بزرگ
طراحی لوگو در شیراز
سفارش طراحی لوگو در سراسر ایران یکی از دغدغه های کارفرمایان محترم می باشد. چه این طراحی لوگو در شیراز باشد چه در مشهد باشد یا در نقاط مختلف ایران،شیراز یکی از شهرهای بزرگ ایران و یکی از کلان‌شهرهای این کشور و مرکز استان فارس است. جمعیت شیراز در سال ۱۳۹۵ خورشیدی، بالغ بر ۱٬۵۶۵٬۵۷۲ تن بوده، که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومهٔ شهر به ۱٬۸۶۹٬۰۰۱ تن می‌رسد. شیراز پنجمین شهر بزرگ و پرجمعیت ایران است. شیراز به سبب جاذبه‌
طراحی لوگو حرفه ای یا طراحی لوگو ارزان 
 لوگو تصویری است که مردم از شرکت شما دارند . لوگو محصولی است که در طولانی مدت از آن استفاده می شود و تاریخ مصرفش طولانی است . لوگو باید منحصر بفرد باشد . لوگو باید یک نگاه حرفه ای را تداعی کند . لوگو در طی زمان از یک جذابیت بصری به یک تفکر تبدیل می شود. لوگو نقطه شروع و پایان یک شرکت است .طراحی لوگو و نشانه از جمله کارهای پر هزینه و گران در طراحی گرافیک محسوب می شود . افراد زیادی هستند که با این سوال روبرو
مانند هر چیزی در طبیعت که از عناصری به وجود آمده است طراحی لوگو نیز دارای ۳ عنصر کیلیدی و بسیار مهم است! این عناصر در لوگو های سبک ترکیبی با هم ترکیب شده و یک لوگوی واحد را نشان میدهد این عناصر مهم ترین عناصر در لوگو میباشند که اگر درست از آنها استفاده نشود باعث میشود مفهوم بک لوگو کاملا غیر معمول باشد و ترکیب این عناصر باید با دقت و به صورت حرفه ای باشد تا بتواند یک مفهوم واحد را به بیننده منتقل کند اکنون میپردازیم به ۳ عنصر اصلی در طراحی لوگو
برای اینکه منحصر به فرد باشید و خودتون رو از بقیه افراد متمایز کنید و یه جورایی برای خودتون یه برند بسازید و به حرفه ، کسب و کار یا محصولی که ارائه می کنید هویت ببخشید ، می تونید صاحب لوگو یا یه امضای فردی باشید .

اگه شما هم دوس دارید صاحب یه لوگو یا امضای جذاب بشید روی لینک زیر کلیک کنید :
www.instagram.com/nabzeghalam/
شرکت طراحی لوگو تاپیران
شرکت تاپیران از تمام نوجوانان در سنین 12 تا 17 سال دعوت به همکاری می فرماید.
در صورت رضایت برای همراهی ما در این شرکت از طریق بخش نظرات آمادگی وی را اطلاع دهید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:
1.یک قطعه عکس سه در چهار
2.یک فتوکپی از برگه شناسنامه
3.نام نرم افزار های مورد استفاده
شرکت طراحی لوگو تاپیران
امروزه بیش تر از هر وقتی از علامتها در جایگزینی و لبریز محتوا کردن نشانه ها محدود الفبایی ( یعنی حروف ) به کارگیری میشود . این علامتها , مثل علامت ها , نشانه و لوگو یا این که علامتها چهره ای مو جود در پایانه های راه‌آهن , فرودگاه ها , خیابان ها و بقیه مکانهای همگانی , ممکن است بر مبنای سنتی نوشتاری باشند یا این که نباشند .
ادامه مطلب
طراحی لوگو چیست 
تصویری است ساخته شده به منظور هویت بخشیدن به یک سازمان می باشد. لوگو ها نشان دهنده ی نماد برند ها و یا هویت های سازمانی می باشد.شما به عنوان یک کسب و کار جدید نیازمند این هستید تا به دنیای دیجیتال امروز توجه ی کافی را داشته باشید و تلاش کنید تا برندی قوی و ماندگار تاسیس کنید. پس از تولید محصول اولین کاری که باید انجام گیرد، طراحی یک آرم مناسب برای آن برند می باشد.لوگو، نشان، علامت تجاری و یا سمبل، تفاوتی ندارد که آن را چه می نا
سفارش لوگو ، طراحی آرم حرفه ای و سریع
طراحی حرفه ای انواع لوگو (و لوگو برای برند ) ،لوگوتایپ و ساین. در سطح برندهای بین المللی در سریع ترین زمان ممکن.*ساعت کاری و سفارش : تا ساعت 23طراحی حرفه ای لوگو آرم نشانه نماد تجاری لوگوی برند نشان تجاری.باسابقه کار طولانی ( ازسال 2000 میلادی .)طراحی لوگو برای تجارت صادرات واردات کارخانه محصول نماد تجاری نشانه...*مشاوره تلفنی و رایگان و امکان انجام گرفتن سفارش و بقیه کارها بصورت غیر حضوری.*تعرفه با توجه به تعدا
در این مطلب 10 نرم افزار طراحی آرم و لوگو یا نشانه را به شما معرفی می کنیم. با این نرم افزار ها شما به راحتی می تواند از طرح های آماده استفاده کنید تا لوگو خود را بسازید. اکثر این نرم افزار ها یا رایگان هستند یا امکان استفاده رایگان در زمانی محدود را به شما می دهند. برخی از این نرم افزار ها نیز تنها بصورت آنلاین ارائه می شوند و برای استفاده از آن ها باید وارد وب سایت نرم افزار شوید.
ادامه مطلب
معانی پنهان لوگوهای معروف بخش اول
1. Hyundai
بسیاری از افراد تصور می‌کنند لوگوی "هیوندای" کره جنوبی تنها حرف اول نامش است. اما حرف "H” نماد دو فرد است (مشتری و نماینده شرکت) که با هم‌دست می‌دهند.
 
 
 
 
2. Adidas
آدیداس از نام بنیان‌گذارش "آدولف داسلر" گرفته شده. در طول زمان لوگوی شرکت تغییر کرده است، اما همیشه شامل سه خط است. این سه خط در زاویه‌ای قرار دارند که با هم یک مثلث را تشکیل می‌دهند. این مثلث نماد یک کوه است که به‌نوبه خود نشان‌دهنده چالش
تاریخچه طراحی لوگوی استارباکساز دیگر نماد های تجاری معروف در دنیا لوگو استارباکس است . در این مقاله تاریخچه کوتاهی از کافه استارباکس و تحولی که در این صنعت به وجود آورد و همچنین پشتوانه فکری نماد این برند و سیر تکاملی این نشان تجاری را بررسی می کنیم.
در آمریکا در هر شهر کوچکی یک قهوه خانه وجود دارد. در شهرهای بزرگتر در هر دو قدمی، یک قهوه خانه مشاهده می کنید. بسیار خوب، در یک قهوه خانه چه چیزهایی می توانید بخورید؟
همه چیز : صبحانه،ناهار،شام،
لوگو ها را می توان در سه طبقه کلی دسته بندی کرد.  لوگوهای مبتنی بر فونت که در آنها مدل فونت عوض می شود.  برای مثال لوگوهای IBM، مایکروسافت و سونی همان فونت هایی هستند که شیپ و استایل متفاوت دارند که باعث تمایز پیدا کردن آنها می شود. دومین دسته لوگوهایی هستند که با استفاده از کلمات و عکس نشان می دهند شرکت چه فعالیت هایی دارند. برای مثال وقتی یک شرکت خدمات خانه از یک قلم موی رنگ در کنار اسم شرکت استفاده می کند.  و در آخر دسته جدید سمبول های تصویری ا
 
سفارش لوگو ، طراحی آرم حرفه ای و سریع
طراحی حرفه ای انواع لوگو (و لوگو برای برند ) ،لوگوتایپ و ساین. در سطح برندهای بین المللی در سریع ترین زمان ممکن.*ساعت کاری و سفارش : تا ساعت 23طراحی حرفه ای لوگو آرم نشانه نماد تجاری لوگوی برند نشان تجاری.باسابقه کار طولانی ( ازسال 2000 میلادی .)طراحی لوگو برای تجارت صادرات واردات کارخانه محصول نماد تجاری نشانه...*مشاوره تلفنی و رایگان و امکان انجام گرفتن سفارش و بقیه کارها بصورت غیر حضوری.*تعرفه با توجه به تع
طراحی لوگو و آرم
اصلی ترین سرمایه شرکت شما که در ذهن مخاطب ثبت می شود لوگوی شما است. طراحی لوگو قدرتمند و زیبا برند شما را معتبرتر نشان خواهد داد و شما با این کار می توانید مخاطبین بیشتری را به سمت خود جذب کنید. برندینگ، تبلیغات، طراحی سایت زیبا و … موضوعات مهمی هستند اما اگر طراحی لوگو شما به یاد ماندنی و حرفه ای نباشد هزینه زیادی را در آینده به شما تحمیل خواهد کرد و مسیر پیشرفت شما نیز هموار نخواهد بود. بنابراین داشتن لوگو زیبا مسئله بسی
به گفته ویکی پدیا : 
نایکی (به انگلیسی: Nike) یک شرکت آمریکایی چند ملیتی است که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و عرضه محصولاتی نظیر کفش، پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی به بازار جهانی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بیورتون ایالت اورگان واقع در شمال باختری ایالت متحده آمریکا است.نایکی بزرگترین تولیدکننده در زمینه تولید کفش‌های ورزشی، البسه و پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی محسوب می‌گردد. ارزش این شرکت در سال ۲۰۱۰ به تنهایی بالغ بر ۱۰٫۷ بی
معرفی لوگو زیمنس
لوگو زیمنس یا همان مینی plc های زیمنس که با نام تجاری LOGO تولید می شود در صنعت اتوماسیون صنعتی و اتوماسیون خانگی کاربرد فراوانی دارد،این مینی plc ها برای کارهای کنترلی کوچک بسیار مناسب می باشد .در زیر تعدادی از پروژه هایی که با این مینی پی ال سی اجرا و قابل اجرا هست را آورده ایم .
راه اندازی الکتروموتور سه فاز لحظه ای از یک محل با لوگو زیمنس
راه اندازی الکتروموتور سه فاز  دائم از یک محل
راه اندازی الکتروموتور سه فاز لحظه ای  و دا
لوگو فونت ها برای کار در فتوشاپ بسیار حائز اهمیت هستند،در واقع شما میخواهید نام یک برند یا یک شرکت را طوری چاپ کنید که در درجه اول خاص باشد یعنی اینکه نمونه موارد آن نباشد حتی شباهت هم نداشته باشد زیرا ممکن است اعتبار اون برند با شباهت پایین بیاید در درجه دوم اینکه خوانا هم باشد طوری باشد که بیننده تشخیص دهد که نام برند چیست،برای طراحی لوگوی خوب و خاص باید یه سری اصول رعایت شود که نکات ریزی را خاطر نشان کردم برایتان خب برای اینکه بخواهید تای
طراحی لوگو کاری فراتر از گذاشتن هویت بصری یک برند در یک قاب است. لوگو اغلب در نگاه اول تاثیر بسزایی در درک و احساس مشتری از شرکت و همچنین تصمیم‌گیری او برای خریداری محصول آن شرکت دارد. در دنیای امروز که با لوگوهای مختلف رنگ‌آمیزی شده حتی کودکانی که توانایی بستن بند کفش خود را ندارند تنها بادیدن لوگوی هر شرکت قادر هستند تشخیص دهند هر شرکتی چه محصولی تولید می‌کند.
نمادها در طراحی لوگو :
امروزه بیش از هر زمانی از علائم در جایگزینی و پر محتوا کر
طراحی لوگو چیست؟
طراحی آرم چیست؟ به نظر می رسد اساسی ترین سؤالات است.
همه می دانند طراحی آرم چیست. ما هر روز آرم ها را می بینیم. آنها ما را احاطه کرده اند.
شرط می بندم اگر همین حالا به اطراف خود نگاه کنید ، حداقل 5 آرم را مشاهده خواهید کرد. من می توانم طرح های آرم را ببینم؛ HMRC ، EDF ، Homepride ، دیزنی و اپل. و این فقط با بالا بردن سر من از کامپیوتر است.
راحی لوگو ما را احاطه کرده است. همه یک آرم دارند.
اما ، طراحی آرم چیست؟ و آرم چه کاری انجام می دهد؟
بی
Logo Maker اپلیکیشنی برای اندروید است که به کمک آن می‌توانید بدون نیاز به دانش یا تخصص، لوگوهای جذاب و زیبا طراحی کنید. این برنامه مخصوص طراحی لوگو است که به کمک آن میتوانید به سادگی لوگوهای بسیار زیبایی برای سایت و شرکت خود طراحی کنید. همچنین این برنامه دارای تعداد بسیاری لوگو آماده برای الگوبرداری است.
ادامه مطلب
زمانی که شما یک کسب و کار برای خود راه اندازی می کنید انتظار دارید که در بتوانید مخاطبان برند شما را به خوبی بشناسند و از این طریق کسب درآمد کنید. اما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می شود یک کسب و کار بهتر از سایر کسب و کارها عمل می کند و یکی بدتر؟
در این مقاله بیشتر هدف من این است تا بخشی از این موضوع را با شما در میان بگذارم. شاید برایتان جالب باشد که در ابتدا بدانید برند چیست پس من شما را به صفحه ی مرتبط با ویکی پدیا ارجاع می دهم.
 
   فراخوان طراحی لوگو پژوهشکده مدیریت آب - مرحله دوم
 از آنجاییکه طبق قانون مسابقه ها، اگر یک مسابقه برنده ای نداشته باشد، جایزه مسابقه به مسابقه مشابه در مرحله بعدی انتقال می یابد، لذا مرحله دوم مسابقه طراحی لوگوی پژوهشکده مدیریت آب با شرایط در نظر گرفته شده برگزار می گردد.
مهلت ارسال آثار : ۲۲ آبان ماه
شاید شما هم کسب و کار جدیدی راه انداخته باشید و به فکر طراحی لگو افتاده باشید. اگر ساکن تهران بوده باشید و به فکر قیمت طراحی لوگو در تهران باشید باید بگوییم انتخاب های زیادی پیش روی شما است. شما می توانید با مراجعه به شرکت های بزرگ و با پرداخت هزینه های زیاد و یا مراجعه به شرکت های کوچک و یا فریلنسرها یک لوگو را دریافت کنید.
 
اما...
 
اما طراحی لگو کار ساده ای نیست و علاوه بر زیبایی باید خصوصیات کسب و کار شما را نیز به نمایش بگذارد. لوگو باید معرف
با استفاده از این قوانین میتوانید جهش فوق العاده ای در طراحی لوگو داشته باشید و به قله ای از  موفقیت در این عرصه برسید. در طراحی لوگو باید با توجه به اصول و روش هایی که توانسته اطمینانی در ذهن مخاطب و بیننده ایجاد کرده باشد ، کار طراحی لوگو انجام شود. در این مطلب بخشی از نکات و اصولی که باید در تمامی لوگوهای طراحی شده دقت کرد را بیان کرده ایم.
۱-مقدمات مهترین بخش است!
این مرحله جزو مراحل خلق خلاقیت است و در این مرحله است که ایده شکل میگیرد در این
مقاله ای کامل از طراحی لوگو 
طراحی لوگو چیست؟
طراحی لوگو یا نشانه(نشان واره) عنصر نوشتاری,تصویری و یا سمبل گرافیکی را شامل می شود که با استفاده از بیان یک عبارت از طریق نشانه,نوشتار و علامت یک مفهوم خاص را به بیننده انتقال می دهد.از نشان واره ها به عنوان امضاء نیز استفاده می شود تا فعالیت یک فرد و سازمان را نشان دهد.
لوگو عنصری از علائم دیداری را نیز شامل می شود;که به صورت خاص ایده پردازی و اجرا می شود.این اشکال با استفاده از عناصری خاص شکل می گ
اهمیت طراحی لوگولوگو نشانی انحصاری است، که به اختصار یک تجارت یا کسب و کار را معرفی می‌کند. در دنیای تجارت امروز شکل‌ها و رنگ‌ها نقش مهمی را در ذهن افراد ایفا می‌کنند. اولین گام در برندسازی انتخاب لوگو مناسب برای تجارتمان است. لوگو اولین عامل جذب کننده مخاطب محسوب می‌شود. بنابر این داشتن لوگویی مناسب نقش بسیار مهمی در جذب مشتری خواهد داشت.
اهمیت طراحی لوگو اینجا مشخص می‌شود که افراد روزانه ده‌ها لوگو می‌بینند اما تنها لوگوهایی ر
امروز لوگو از اهمیت خاصی در دنیای برخوردار است. لوگو می تواند یکی از مهمترین ظواهر بصری برند شما باشد که در ذهن کاربران لوگوی ماندگار خواهد بود. لوگو دارای اهمیت فراوان در امرتبلیغات است، به صورتی که امروزه کسانی که با ذهن باز به دنبال گسترش کسب و کار خود هستند، خواهان لوگویی خاص، به یادماندنی و اثرگذار در ذهن بیننده‌اند. این طرح می تواند معرف سازمان بوده و باعث برقراری ارتباط موثر با مخاطبان گردد.ایده پردازی مهمترین قسمت طراحی لوگو می با
 
 
عنصر سادگی در طراحی لوگو
 
بهتر است با خود رو راست باشیم و به این نکته دقت کنیم که به طور معمول زیبایی در سادگی است.
این قضیه شامل حال طراحی لوگو نیز می شود. هرگاه راجع به طراحی لوگو فکر می کنید، اصلا نگران این موضوع نباشید که حتما باید یک لوگوی پر زرق و برق طراحی بکنید و همیشه به این جمله فکر کنید که “ زیبایی در سادگی است ” .
در ضمن این موضوع را هم در نظر داشته باشید تجربه ثابت کرده است که کمپانی های معروف اغلب دارای لوگو هایی بسیار ساده و تک
باا سلام و خسته نباشید
طبق این اعلامیه افرادی که تمایل دارند برای دانشکده دانشگاه شریف طراحی لوگو انجام دهند می توانند به لینک زیر مراجعه کنند
https://ssc.ce.sharif.edu/blog/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%A9%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%DB%8C%D9%88%D8%AA%D8%B1/
 
آن دسته از راهکارهایی است که یک شرکت از آن تبعیت می‌کند تا در جامعه به شکلی منسجم، واحد و برای اهداف دراز مدت دیده شود. این راهکارها شامل اهداف و قوانین شرکت، نوع تعامل با شرکت‌های دیگر و جامعه در کنار هویت ‌بصری که از آن دیده می‌شود. هویت ‌بصری نیز شامل تمامی تبلیغات و پوسته ظاهری شرکت در تعامل با جامعه است، همانند نام یک شرکت، لوگو و آیکن‌های مورد استفاده، شعار تبلیغاتی، اصوات و آهنگ‌های بکار ‌رفته در تبلیغات، رنگ‌های خاصی که در تب
طراحی لوگو کاری فراتر از گذاشتن هویت بصری یک برند در یک قاب است. طراحی لوگو اغلب در نگاه اول تاثیر بسزایی در درک و احساس مشتری از شرکت و همچنین تصمیم‌گیری او برای خریداری محصول آن شرکت دارد. در دنیای امروز که با لوگوهای مختلف رنگ‌آمیزی شده حتی کودکانی که توانایی بستن بند کفش خود را ندارند تنها بادیدن لوگوی هر شرکت قادر هستند تشخیص دهند هر شرکتی چه محصولی تولید می‌کند.
نشانه و آرم
به طور کلی، عموم مردم، کلمه (آرم) را به جای (نشانه) می شناسند.
یک لوگو به وسیله ی رنگ ها ، فونت ها ، اشکال هندسی ، عکس ها و … نمایانگر برند شماست.
مشخص بودن این مسئله که برای چه هدفی نیاز به لوگو دارید می تواند شما رادر تصمیم گیری کمک کند.
افزایش شناخت : آیا سازمان شما به تازگی شکل گرفته است ؟ و یا با رقیبان زیادی رقابت می کنید ؟
.. داشتن یک لوگوی “قدرتمند” به شما کمک می کند تا مشتریانتان برند شما به آسانی شناسایی کنند.
ایجاد ماندگاری : مشتریان با چشمانشان خرید می کنند !
ادامه مطلب
پی ال سی (PLC) لوگو زیمنس چیست؟
در ابتدا باید تعریف و شناختی درمورد PLC و لوگو زیمنس داشته باشیم که چه موجودیتی هستند و چه کاربردی دارند.PLC  مخفف کلمه ی لاتین Programmable Logic Controller است که به معنی کنترل کننده های منطقی برنامه پذیر می باشد و بر اساس مدار منطقی (صفر و یک) طراحی شده است و دارای انواع مختلفی است.
لوگو زیمنس یک Mini PLC است که توسط شرکت زیمنس ساخته شده و از آن می توان برای کنترل فرآیندهای کوچک استفاده کرد. لوگو زیمنس به علت کوچکی، نصب راحت، سیم
بررسی لوگوهای مانستر و ردبولبرندهایی که زمینه ی صنعتی جدیدی ایجاد می کنند، این فرصت را دارند تا یک ایده بصری به وجود بیاورند که نماد برتری و اعتبار باشد. اما هر برندی از این فرصت به درستی استفاده نمی‌کند. برای نمونه، ردبول.این شرکت، بنیانگذار صنعت نوشیدنی‌های انرژی زا بوده و با درآمد جهانی بیش از ۵/۱ میلیارد دلار، بازار را دردست گرفته است به رغم موفقیتش، لوگو ردبول بسیار پیچیده است!
 
لوگو ردبول می توانست بهتر باشد
یعنی این فرصت را داشته،

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها