نتایج جستجو برای عبارت :

تشکر از سربازان سلامت

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا:
غربالگری سلامت و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به طور دقیق در مراکز آموزش و پادگان‌ها اجرا خواهد شد.
فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌های اعزام سربازان نیز اعمال شده و آنان یکی در میان روی صندلی‌ها حضور خواهند داشت.
این اطمینان را به خانواده‌های سربازان می‌دهم که ما نیز نگران سلامت این عزیزان هستیم و تمام تلاشمان را برای مراقبت از آنان انجام داده‌ایم.
شنبه ، ۳۰ فروردین ۹۹@IrNews_24
[عکس 640×427]
مشاهده مطلب در کانال
خبر خوش برای سربازان متاهلرئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از تمدید مهلت واریز مبلغ جریمه مشمولان غایب خبر داد و با اشاره به تسهیلات در نظر گرفته به سربازان متاهل گفت: براساس دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح سربازان متاهل در نزدیک ترین یگان محل سکونت همسر می توانند خدمت کنند.
خیلی خوبه اینجوری متاهلا نزدیک میشنن به همسر و عیال
من خودم متاهل بودم خدمت کردم
با عرض سلام و وقت بخیر و آرزوی سلامتی برای کلیه خانواده های محترم
در صورتی که تا کنون فرم سلامت خود و اعضای خانواده محترمتان را در سایت زیر تکمیل ننموده اید خواهشمندیم امروز با مراجعه به سایت http://salamat.gov.ir فرم سلامت را برای تمامی اعضای خانواده خود تکمیل نموده و تعداد اعضای خانواده خود را که در سایت مربوطه تکمیل نموده اید را با مشخصات زیر به شماره هنرستان ارسال نمایید.  با تشکر فراوان از همکاری شما 
نام و نام خانوادگی
نام کلاس
تعداد اعضای خان
 
 
به هنگام حمله به روسیه توسط ناپلئون بناپارت دسته ای از سربازان وی، درگیر جنگ شدیدی در یکی از شهر های کوچک آن سرزمین زمستان های بی پایان بودند که ناپلئون به طور تصادفی از سربازان خود جدا افتاد.گروهی از سربازان روس، ناپلئون را شناسایی و تعقیب کردند. ناپلئون به مغازه ی پوست فروشی در انتهای کوچه ای پناه برد. او وارد مغازه شد و التماس کنان فریاد زد خواهش میکنم نجاتم دهید. کجا پنهان شوم؟پوست فروش ناپلئون را زیر انبوهی از پوست ها پنهان کرد. سربا
پیشاپیش از همکاری شما کمال تشکر را دارم
اقدام لازم مبذول نمایند. پیشاپیش از دستور مساعد جنابعالی کمال تشکر را دارم. با تشکر . ... پیشاپیش از بذل عنایت شما کمال تشکر و سپاس را دارم. ================ ..... قبلاً از همکاری شما سپاسگزاری میگردد. نام و نام خانوادگی.
سپاس از حسن توجه شما
تشکر آخر نامه اداری

نمونه نامه اداری تقدیر و تشکر
معلم و استاد گرامی
ادامه مطلب
نماهنگی برای سربازان امام زمان عجل الله فرجه الشریف ما عاشورائیان فدایی ولایتیم … ??اللهم عجل لولیک الفرج ??? ?➖➖➖➖➖➖?️ ? شهید راه نابودی اسرائیل ? ?➖➖➖➖➖➖?️
نوشته نماهنگی برای سربازان امام زمان عجل الله فرجه الشریف اولین بار در شهید محمد مهدی لطفی نیاسر. پدیدار شد.
گیف تصویری سلامت غذا
دسته: وکتوربازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 43 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
گیف تصویری سلامت غذا
 
گیف تصویری سلامت غذا/با سلام و احترام و خسته نباشید از اینکه فروشگاه ما را برای خرید محصولات اینترنتی خود انتخاب نموده اید از شما سپاس گزاریم"با تشکر"
برچسب ها : گیف تصویری سلامت غذا
در این بخش به امکانات و ویژگی های افزونه صفحه تشکر اختصاصی ووکامرس می پردازیم، یکی از ویژگی های برجسته افزونه Custom Thank You Page این است که می توانید صفحه ای برای تشکر از خرید مشتری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر از افزونه پیام تشکر در ووکامرس با ما همراه باشید.
چرا نیاز به استفاده از افزونه صفحه تشکر اختصاصی ووکامرس دارم؟
با استفاده از افزونه پیام تشکر در ووکامرس می توانید یک صفحه تشکر برای همه محصولات خود و یا برای هر محصول به صورت اختصاصی
ل
در ژاپن ، آروغ زدن بعد از غذا نه تنها عادت ناپسندی محسوب نمیشه بلکه این حرکت بعنوان نشانه تشکر از میزبان شناخته میشه و بعضی از مردم ژاپن برای تشکر و ادای احترام به آشپز با صدای بلند آروغ میزنن !
از این به بعد، بعد از خوردن غذا به روش ژاپنی از میزبان تشکر کنید مطمئن باشین باز دعوتتون میکنه 
 ایرنا نوشت: مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: دستگیری ۷۰ عنصر تروریستی، کشف ۶ محموله جنگی و انفجاری، پیشگیری از ۱۲ حادثه ضد امنیتی و هلاکت پنج عنصر وابسته به گروهک‌های تکفیری نمونه‌ای از دستاوردهای سربازان گمنام امام زمان(عج) سیستان و بلوچستان در سال گذشته بوده است.
مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کشف بیش از ۵۰ تن انواع مواد مخدر، خنثی سازی ۱۳۵ عملیات مسلحانه سوداگران مرگ، انهدام بیش از ۷۰ باند قاچاق مواد مخدر، کشف بیش
یک داستان واقعی:
تابستان 1363 که در شاهرود هنگام آموزش سربازان در صحرا، با مادری به همراه دو دخترش برخورد کردم که در حال درو کردن گندم‌هایشان بودند. فرمانده‌ی گروهان، ستوان آسیایی به من گفت: مسلم بیا سربازان دو گروهان را جمع کنیم و برویم گندم‌های آن پیرزن را درو کنیم.
ادامه مطلب
بنام خالق عشقفرهنگ تقدیر و تشکر، موجب توسعه ی خیرات و افزایش نیکوکاری و احسان در جامعه است. چرا تشکر می‌ کنم؟ چرا تشکر می ‌کنی؟
کافی است بی ‌صدا به خواندن خط‌ های زیر مشغول شوید تا دستگیرتان شود چرا اگر عادت به تشکر کردن نداریم خیلی زود باید به آن عادت کنیم.تشکر کنید تا نعمت ‌هایتان زیادتر شود؛ رابطه شکر و نعمت مثل رابطه نور و دیدن است. نور اگر نباشد، دیدن تعطیل است. شکر نعمت ‌های قبلی اگر نباشد، نعمت‌ های بعدی هم تعطیل اند. این یکی از قانو
” ارتقاء سلامت روان ، نشاط اجتماعی ”
اسامی روزهای هفته سلامت روان؛
1. پنجشنبه ۱۸ مهر : نقش خود مراقبتی در نشاط اجتماعی
2. جمعه ۱۹ مهر : نقش آموزه های دینی، فرهنگ و معنویت در ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی
3.شنبه ۲۰ مهر: تحکیم خانواده، جامعه با نشاط
4. یکشنبه ۲۱ مهر : ارتقای سلامت روان و نشاط اجتماعی
5. دوشنبه ۲۲ مهر : نقش مهارت های زندگی در ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی
6. سه شنبه ۲۳ مهر: عوامل اجتماعی تعیین کننده های سلامت و نقش آن در نشاط اجتما
به لطفِ دعای خیر دوستان و انرژی مثبت هاتون مرخص شدم :)
واقعا نمیدونم چجور از مهربونی و لطف تک تک شما دوستانِ مجازی اما واقعی تر از ادم های دنیای واقعی تشکر کنم
عذرمیخوام که در شرایطی نبودم که بتونم جواب محبت ها و پیام هاتون رو بدم 
ایشالا همیشه سالم و سلامت باشید 
سربازان سردار سلیمانی (1)؛ شهید محمدهادی ذوالفقاریخاطراتشهید ذوالفقاری در عراق به شهادت رسیدند. مادر ایشان در سخنانی پندآموز می گوید: «کمک خداوند لحظه به لحظه زندگی همراهم بود که توانستم دین را در تربیت بچه ها جاری کنم. اهل بیت (ع) کنارمان بودند.
شهید ذوالفقاری در عراق به شهادت رسیدند. مادر ایشان در سخنانی پندآموز می گوید: «کمک خداوند لحظه به لحظه زندگی همراهم بود که توانستم دین را در تربیت بچه ها جاری کنم. اهل بیت (ع) کنارمان بودند.
ادامه مطل
‍♂ نجاری بود که زن زیبایی داشت که پادشاه را مجذوب خود کرده بود
پادشاه بهانه ای از نجار گرفت و حکم اعدام او را صادر کرد و گفت نجار رافردا اعدام کنید 
نجار آن شب نتوانست بخوابد ...
همسر نجار گفت :                             مانند هر شب بخواب ...    پروردگارت یگانه است و درهای گشایش بسیار "
کلام همسرش آرامشی بر دلش ایجاد کرد و چشمانش سنگین شد و خوابید ...
صبح صدای پای سربازان را شنید...چهره اش دگرگون شد و با نا امیدی، پشیمانی و افسوس به همسرش نگاه کرد که د
خاندان محترم رضوانی
با ابراز همدردی و ارج نهادن این بدعت انسان دوستانه در اهدای هزینه سومین و هفتمین روز در گذشت نیک اندیش ارجمند شادروان حاج عزیزالله رضوانی به مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز ، صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می نماییم. امیدواریم این سنت نیک و حسنه شما سروران گرامی به یک حرکت عموم نزد سایرین تبدیل گردد.
روحش شاد و هماره قرین رحمت الهی باد.
روابط عمومی مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز
تا کنون در بخش اخبار و محتوای آموزشی روتای، در مورد اثرات و فواید
ماساژ درمانی به وفور صحبت کرده‌ایم. ماساژ منظم در طولانی مدت، در بهبود
سلامت جسمی و ذهنی و حتی روحی فرد بسیار موثر است و می‌تواند بسیاری از
اختلالات و مشکلات پیش آمده را حل و فصل کند و در کنارِ درمان، یک مکمل
ویژه باشد. دلایلی که باید ماساژ را ستود و به خاطر آن‌ها از ماساژ تشکر
کرد، بسیار گسترده و وسیع هستند، اما در این مقاله کوتاه قصد داریم 8 دلیل
را معرفی کنیم که ابتدای حر
لَا تَسأَلَنَّ أَحَدَاً عَن ودِّهِ إِیَّاک، وَلَکِن انظُر مَا فِی نَفسِکَ لَه، فَإِنَّ فِی نَفسِهِ مِثلُ ذَلِک، «فإِنَّ الأَروَاحَ جُنُودٌ مُجَنَّدَة»*
از کسی مپرس که تو را دوست دارد[یا نه]، بلکه به حس خودت به او نگاه کن؛ که همانا در او هم همان حس به تو وجود دارد؛ چون جان‌ها همچون سربازان گردآمده و به‌هم‌پیوسته‌اند..
پ ن :
*قال رسول‌الله: الأَرْوَاحُ جُنُودٌ مُجَنَّدَةٌ فَمَا تَعَارَفَ مِنْهَا ائْتَلَفَ وَمَا تَنَاکَرَ مِنْهَا اخْتَل
نظرات و محبت های مخاطبین عزیز اردکانی:

سلام.خسته نباشین.سفر به سلامت.سلام پراز عطر گل یاس ما رو هم خدمت خانم حضرت معصومه برسونین.باعث شادی و خوشبختی ما بود آشنایی با شما.لطفا از طرف ما باز هم صمیمانه از همه دوستانتون تشکر کنید....خدا قوت..التماس دعا...به امید ظهور.
ادامه مطلب
خاندان محترم رضوانی
با ابراز همدردی و ارج نهادن این بدعت انسان دوستانه در اهدای هزینه سومین و هفتمین روز در گذشت نیک اندیش ارجمند شادروان حاج عزیزالله رضوانی به مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز ، صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی می نماییم. امیدواریم این سنت نیک و حسنه شما سروران گرامی به یک حرکت عموم نزد سایرین تبدیل گردد.
روحش شاد و هماره قرین رحمت الهی باد.
روابط عمومی مجمع خیرین سلامت شهرستان درگز
«مسئله‌ی سلامت، جزو مسائل درجه‌ی یک هر کشوری است.» ۱۳۹۱/۱۰/۱۱ این عبارت رهبر انقلاب اسلامی به روشنی نشان دهنده‌ی اهمیت سلامت مردم نزد ایشان بعنوان یکی از مسائل اساسی و حیاتی کشور است و در زمینه‌ی ارتقای سطح سلامت عمومی یکی از مسائل مهم نقش بی‌بدیل پزشکان و فداکاری پرستاری است. پایگاه اطلاع‌رسانی  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در خصوص سلامت مردم و اهمیت نقش پزشکان و پرستاران در این زمینه بازخوانی می‌کند.
در مورد عکسی که انتهای این مطلب هست :))دوباره رکورد زدیم ^_^
مقدار قابل قبولی از پارچ آب خالی شد بعدش :/  ( ریخت در واقع :)) ) 
کلا هم طبق حتی همین پست قبلی , واقعا این کاری نیست که به خودم نسبتش بدم :))
هر دفعه که اینجور اتفاقی می افته , هی به این فکر می کنم که از یه سریا باید تشکر کنم ... :)) و بدیهی ترینشون (برای من) اصلا بدیهی نیست :))
یعنی واقعا باید تشکر کرد ... باشد که واقعا تشکر کنیم :))
یادی هم کنیم از استاد فامیل دور که می گن :‌ که با این در اگر دربند درمان
در رابطه با آموزش صبحانه سلامت و ترویج غذاهای سنتی در طی سال تحصیلی دو برنامه صبحانه سلامت در آموزشگاه داشتیم و دانش آموزان در برنامه های آغازین توجیه شدند نسبت به صبحانه سلامت و غذاهای سنتی و در نماز خانه آموزشگاه با همکاری فاطمه دهقان کمیته بهداشت آموزشگاه و مدیر و معاونین و همکاران طرح صبحانه سلامت برگزار گردید و سفیران سلامت و کمیته بهداشت مسئول نظارت بر تغذیه دانش آموزان در زنگهای استراحت بودند.
  آیا از نعمت نماز تشکر می کنیم؟!
 
✅ امام رضا (علیه السلام) می فرمایند:
 
 حداقلِ تشکر بنده از خداوند برای توفیق خواندنِ نماز واجبش این است که در سجده بعد از نماز بگوید :
 شُکْراً لِلَّه،ِ شُکْراً لِلَّه،ِ شُکْراً لِلَّهِ
 از حضرت سؤال شد که معنای این گفته چیست؟ فرمود: 
با این سجده میگوید این تشکر من است از خدا به جهت اینکه موفقم کرد تا به خدمتش برسم و نماز واجب را به جای آورم. 
 
 وسائل الشیعه، ج7، ص 6، ح1

 
یادش بخیر چند سال پیش، همیشه بعد از تموم شدن فیلم های تلویزیون وقتی که دیگه معمولا خوردن شاممون هم به پایان می رسید، تو همون وضعیت که داشتیم سفره رو جمع می کردیم نگاهمون به پایان تیتراژ فیلم می افتاد و عبارت «با تشکر از خانواده رجبی» رو میدیدم!!!
خب این به تنهایی خیلی موضوع جالبی نبود اما قطعا اینکه چند تا سریال تو یه دوره زمانی در حال پخش از تلویزیون بودن و تو پایان تیتراژ همه این ها نوشته بود «با تشکر از خانواده رجبی»، بحث برانگیز بود!!! 
ادا
سوالات مهم درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات مهم درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات امتحانی درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوال های مهم درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات متن درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات متن درس 2 سلامت و بهداشت دوازدهم
نمونه سوالات درس دوم سلامت و بهداشت دوازدهم

به نام خدا

ادامه مطلب
همه به دنبال سلامت جسمانی خود هستند. همه مردم سلامت جسمانی را در اولویت قرار میدهند اما فارغ از اینکه سلامت روان هم می تواند بر روی کیفیت زندگی آنها تاثیر زیادی بگذارد.
سلامت جسمانی در حقیقت از سلامت روان نشات می گیرد. این موضوعی است که در این پست از وبلاگ روانشناسی به آن میپردازیم.
یعنی اگر فردی از سلامت روان کامل برخوردار باشد سلامت جسمانی حقیقی را هم به دست می آورد.
سالها تجربیات علمی ثابت کرده است که ذهن تاثیر کاملی بر جسم و نحوه فعالیت آ
پنج‌شنبه ۲۹ اسفند، آخرین روز سال، توفیقی دست داد که همراه گروهی جهادی باشم. حافظان سلامت از بچه‌های بسیج، ایستگاه سلامت در بیرون از شهر  برپا کرده بودند. یک ساعت مانده به ظهر بود که همراه با دو تن از دوستان به آن‌ها پیوستیم.در این ایستگاه سلامت؛ اول از همه با تلمبه سم‌پاشی ضد عفونی بدنه ماشین‌ها انجام می‌شد و بعد از آن قسمت‌هایی از ماشین که تماس بیشتری با بدن داشت ضد عفونی می‌شد؛ مثل دست‌گیره در، ستون ماشین و ... و بعد از آن تب سنجی سرنشی
آنچه باید درباره سلامت گوش بدانید
 متخصص گوش و حلق و بینی و رئیس اداره سلامت گوش و شنوایی وزارت بهداشت در گفتگو با برنامه «مجله پزشکی» در مورد موضوع سلامت گوش گفت : بهترین کاری که ما می‌توانیم برای گوش، این سیستم پیشرفته و مهم، انجام دهیم مراقبت از آن است، باید دانست، به محض اینکه گوش های ما آسیب می بینند، شروع به ترمیم کردن خود می کنند.

ادامه مطلب
روان شناسی معاصر، برای روابط سالم و انسانی میان والدین و فرزندان اهمیت بسیاری قائل است و آن را اساس سلامت روانی اعضای خانواده در نظر می گیرد.
سلامت روانی در رویکردهای مختلف روان شناسی، تعاریف متفاوتی دارد که این تعاریف به رغم تفاوت ظاهری، با یکدیگر در تناقض نیستند و هر یک از آن ها به بعد خاصی از ابعاد سلامت روان توجه دارند.

ادامه مطلب
نمونه سوالات درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوال های مهم درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
 درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
نمونه سوالات امتحانی درس سوم سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات مهم درس 3 سلامت و بهداشت دوازدهم
درس 3 سلامت و بهداشت دوازدهم

به نام خدا


ادامه مطلب
 
سربازان گمنام وخوش نام
 
برای همه ی سربازان خوش قلب و پرتوان ملت وامام عصر
 
برادران وخواهران گرامی. سربازان غیور وبزرگوار وخدوم وگمنام امام زمان  ( روحی له الفدا)
سلام وخسته نباشید
امنیت نعمت گرانی است که   همه ی انسان ها را یک عمر به جستجوی خود وا می دارد
 در میهن عزیزمان ایران ،خداوند بااراده ی خویش ،عنصر وجود وتلاش شما عزیزان وسربازان ارزشمند امام عصر ووطن را برای پایداری وحفظ  وصیانت از امنیت  انتخاب نموده است
تلاشهای شما بی دریغ وخا
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از برنامه‌ریزی برای حمایت از سربازان ورزشکار خبر داد.
سردار سید مهدی فرحی ، با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان اظهارکرد: قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح در راستای وظایف ذاتی خود که ارتقای مهارت آموزی در کشور و خوشایندسازی سربازی است، اقدامات مختلفی را در دستورکار خود قرار داده و در همین راستا نیز جلسات و تفاهم‌نامه‌های زیادی را با سازمان‌ها و نها
سربازان گمنام وخوش نام

برای همه ی سربازان خوش قلب و پرتوان ملت وامام عصر
برادران وخواهران گرامی. سربازان غیور وبزرگوار وخدوم وگمنام امام زمان  ( روحی له الفدا)
سلام وخسته نباشید
امنیت نعمت گرانی است که   همه ی انسان ها را یک عمر به جستجوی خود وا می دارد
 در میهن عزیزمان ایران ،خداوند بااراده ی خویش ،عنصر وجود وتلاش شما عزیزان وسربازان ارزشمند امام عصر ووطن را برای پایداری وحفظ  وصیانت از امنیت  انتخاب نموده است
تلاشهای شما بی دریغ وخالصان
بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌  اولاً روز پرستار و ایام ولادت زینب کبری، این زن نمونه‌ی تاریخ بشر را به همه‌ی شما برادران و خواهران عزیز و پرستاران محترم تبریک عرض میکنیم. امیدواریم که خداوند به پاداش این خدمت بزرگ، این تلاش بسیار ارزشمند، رحمت خود، هدایت خود و فضل خود را شامل حال همه‌ی شما و همه‌ی پرستاران کشور و مجموعه‌ی دست‌اندرکاران مسئله‌ی سلامت در کشور بفرماید.  عمده‌ی عرض امروز ما و دیدار امروز ما، متوجه به تشکر از زحمات پرس
همکاران عزیز  قدردان حضور سبزتان  در دوره ضمن خدمت استاندارد مهارتهای آموزشی هستیم. از همکاران هنرستان شهیده سهام خیام به پاس زحمت میزبانی و تمامی کسانی که متحمل زحمت شدند بالاخص  اقای بنی هاشمی بواسطه قبول زحمت مدرسی تشکر ویژه داریم. گروه حسابداری
به مناسبت هفته سلامت از کارشناسان بهداشت دعوت به عمل آمد تا درباره بهداشت عمومی و شعار هفته سلامت برای دانش آموزان صحبت کنند و نیز برنامه صبحانه سلامت با همکاری انجمن اولیا و مربیان مدرسه اجرا شد همچنین دانش آموزان در این خصوص ویژه برنامه ای اجرا کردند دعوت از اولیا به مناسبت هفته سلامت و اجرای پیاده روی به مناسبت هفته سلامت
 حکایت‌بسیار شیرین ✍ تابستان ١٣۶٣ که در شاهرود هنگام آموزش سربازان در صحرا ، با مادری به همراه دو دخترش برخورد کردم که درحال درو کردن گندم‌هایشان بودند   فرمانده‌ی گروهان ، ستوان آسیایی به من گفت : مسلم بیا سربازان دو گروهان را جمع کنیم و برویم گندم‌های آن پیرزن را درو کنیم . به او گفتم : چه بهتر از این ! شما بروید گروهان خود را بیاورید تا با آن پیرزن صحبت کنم جلو رفتم .  پس از سلام و خسته نباشید گفتم : مادر شما به همراه دخترانتان از مزرعه بیر
 
 
رییس اداره دامپزشکی شهر تهران از همکاری و هوشیاری پلیس پایتخت تشکر کرد و افزود: طبق قانون به خطر انداختن سلامت جامعه تحت هر عنوان، جرم محسوب می شود و قابل پیگرد است.به گفته وی، اداره دامپزشکی شهر تهران با هر اقدامی که تهدید علیه سلامت جامعه تلقی شود به شدت برخورد خواهد کرد.
مجید محمدیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در گزارش ماموران انتظامی کلانتری ۲۰۹ مستقر در ترمینال غرب مبنی بر کشف مقادیری گوشت منجمد مشکوک در قسمت بار اتوبوس بین شهری ک
 
​​
نام کتاب : حسین بن علی ( مسلم بن عقیل )
نویسنده : پرویز امینی
انتشارات : وزیر نوضیحات :این کتاب تنهایی مسلم بن عقیل در کوفه را شرح می‌دهد که حتی کسانی که اظهار دوستی با امام حسین و یارانشان را می‌کردند به کمک ایشان نیامدند و سربازان عبیدالله خانه طوعه را محاصره کردند و بعد از آن دستان مسلم را از پشت بستند و او را مظلومانه به شهادت رساندند و چون این کتاب به بیان قصه های دینی با زبان ساده پرداخته مناسب همه ی گروه سنی می باشد و دارای ۱۵ صفحه ب
تعداد چهل دانش آموز در پایه های پنجم و ششم به صورت داوطلبانه و علاقمند به فعالیتهای فرهنگی تربیتی با موضوع سفیران سلامت ، در طرح سفیران سلامت این آموزشگاه شرکت نمودند ابتدا اهداف ، شرایط ، وظایف سفیران سلامت برای ایشان شرح داده شد سپس الگو بودن رفتار و منش دانش اموز عضو سفیران سلامت مورد تاکید بود و در جلسه ی دوم برای هر دانش آموز کارت سفیر سلامت صادر شد
سلام دوستان امروز مطلبی به دستم رسید که میخوام باهاتون در میون بذارم.
طرح بخشش زندان و اضافه خدمت سربازان غایب و فراری از ۲۶ بهمن ماه همزمان با «روز مادر» تا ۱۸ اسفند ماه «روز پدر» اجرایی می‌شود. بر اساس قوانین خدمت وظیفه فرار از خدمت، مجازات حبس دارد.
امسال از روز مادر تا روز پدر به سربازان فراری و غایبی که خود را به یگان یا به مجموعه دادسرای نظامی استان معرفی می‌کنند، این فرصت داده شده است تا بدون رفتن به زندان و تعیین مجازات حبس بتوانند ب
 
​​
نام کتاب : حسین بن علی ( مسلم بن عقیل )
نویسنده : پرویز امینی
انتشارات : وزیر نوضیحات :این کتاب تنهایی مسلم بن عقیل در کوفه را شرح می‌دهد که حتی کسانی که اظهار دوستی با امام حسین و یارانشان را می‌کردند به کمک ایشان نیامدند و سربازان عبیدالله توانستند خانه طوعه را محاصره کردند  بعد از آن دستان مسلم را از پشت بستند و او را مظلومانه به شهادت رساندند چون این کتاب به بیان قصه های دینی با زبان ساده پرداخته مناسب همه ی گروه سنی می باشد و دارای ۱۵
 
روزی با دوستم از کنار یک دکه روزنامه فروشی رد می شدیم دوستم روزنامه ای خرید و مودبانه از مرد روزنامه فروش تشکر کرد، اما آن مرد هیچ پاسخی به تشکر او نداد. همان طور که دور می شدیم، به دوستم گفتم: چه مرد عبوس و ترش رویی بود. 
دوستم گفت: او همیشه این طور است!
پرسیدم: پس تو چرا به او احترام می گذاری؟
دوستم با تعجب گقت: چرا باید به او اجازه بدهم که برای رفتار من تصمیم بگیرد؟!
در یکی از شب های پادگان،به همراه آسمانی پر از ستاره و سوزگرما( نمیدونم به نسیم گرم میگن چی:|) شب را می درید در سالن غذا خوری به سر میبردیم که ناگاه جانشین فرمانده پادگان وارد شد و نعره ایــــــــــــست سالن غذا خوری سر داده شدمن نیز خیلی ریلکس بلند شده و زیر لب بدوبیراه گویان به سمت دیگ ها و سرهنگ رفتیماز وضعیت غذا چند سوال پرسید و به نظرخواهی از سربازان آموزشی پرداخت که همه با نگاه کردن به من که پشت سرهنگ ایستاده بودیم آب گلو قورت میدادند و اع
نمونه سوالات درس اول سلامت و بهداشت دوازدهم
سوالات درس 1 سلامت دوازدهم
نمونه سوالات امتحانی درس اول سلامت و بهداشت دوازدهم
سوال های مهم درس یک سلامت و بهداشت دوازدهم
درس اول سلامت و بهداشت دوازدهم

به نام خدا

ادامه مطلب
مردی به دربار خان زند می رود و با ناله و فریاد می خواهد تا کریمخان را ملاقات کند. سربازان مانع ورودش می شوند. خان زند در حال کشیدن قلیان ، ناله و فریاد مردی را می شنود و می پرسد ماجرا چیست؟ پس از گزارش سربازان به خان وی دستور می دهد که مرد را به حضورش ببرند.مرد به حضور خان زند می رسد. خان از وی می پرسد که چه شده است ؟ این چنین ناله و فریاد می کنی؟
مرد با درشتی می گوید دزد همه ی اموالم را برده و الان هیچ چیزی در بساط ندارم.
خان می پرسد وقتی اموالت به س
با سلام خدمت اولیای عزیز و گرامی تکالیف مربوط به چهارشنبه 98.10.4 دیکته شب و جدول ترکیب انجام شود سوره های حمد ناس توحید عصر حفظ شود.                     
تکلیف روز پنج شنبه:98.10.5  روخوانی از تمام دروس فارسی به همراه نمونه سولات علوم تمرین شود با تشکر 
تکلیف روز جمعه:98.10.6   دیکته شی و جدول ترکیب از تمام نشانه ها انجام شود ریاضی درس 10 در دفتر مشق تمرین شود با تشکر                     
اولیای عزیز لطفا تمام تکالیف را انجام دهید تا امتحانات دی ماه پسرای گلم
وب سایت های سلامت
 
 
1- آموزش سلامت همگانی
 
http://iec.behdasht.gov.ir
2- مشاوره الکترونیکی سلامت
 
www.samas.ir
3- بانک جامع فیلم سلامت
 
www.healthtube.ir
3- سامانه الکترونیک مسابقه عکس سلامت
 
www.salamatpic.ir
4- سامانه بازی آنلاین سلامت
 
www.salamatgame.ir
5- سامانه هوشمند پیام کوتاه سلامت
 
www.1000264.ir
6- سامانه آموزش الکترونیک سلامت
 
 http://salamat.ulc.ir
7- سایت کتابخانه همراه سلامت
 
8- سایت سلامت کودک
childhealth.behdasht.gov.ir// :http
                                                               
مهم ترین ویتامین ها برای سلامت چشم
 
 تمام بدن ما به ویتامین های مختلف به اندازه کافی نیاز دارندْ یکی از این بخش ها چشم هاست که در این مطلب مهم ترین ویتامین ها برای حفظ سلامت چشم معرفی می شوند
ویتامین های ضروری برای مراقبت از چشم
ادامه مطلب
به نام خدای شنهای طبس

افشاگری جدید: روزانه 20 نفردر ارتش آمریکا خودکشی میکنند! ، در برنامه عصر نادر طالب زاده مطرح شد ، طبق مستندات و گزارشات خود رسانه های غربی و اعتراف رئیس جمهور آمریکا سربازان و کهنه سربازان آمریکا به دلیل مشکلات روحی و روانی حاصل از جنایات خود در عراق و افغانستان و... خود کشی میکنند ، نکته جالب توجه این است.
دانلود و مشاهده آنلاین:
https://www.aparat.com/v/gZs0X
یه تشکر ویژه مختص مربی ای که هیچ وقت دوره اش تمام نمی شود... 
مردی که از فرماندهان جبهه مقاومت و مردان جنگی وطنم... 
و آرامش خلیج فارسمان را مدیون همت اوییم...
سلام و درود بر تو ای شهید...

وای اگر نگاه چپ کند دشمن بر وطن...
آنگاه برما شهادت واجب می شود... 
 در روزهای اخیر اقدام‌های رو به جلو علیه کرونا با یکی از هفت نگرش اجتماعی #بازدارنده مواجه می‌شد:
اول. عده‌ای گفتند بازی سیاسی طرفداران دولت برای کاهش مشارکت است. برای آن‌ها سیاست مهم‌تر از سلامت است.
دوم. عده‌ای گفتند اعمال محدودیت‌ها برای زدن زیارت و ولایت است. برای آن‌ها درکی که از زیارت و مذهب دارند مهم‌تر از سلامت است.
سوم. عده‌ای گفتند توطئه آمریکا و غرب است. برای این‌ها توطئه مهم‌تر از سلامت است.
چهارم. عده‌ای گفتند سرایت بیماری
+ امروز مادرم گفته ناهار درست نکنید، ظهر با بابام میاره برامون :)
- ایول دمت گرم امین
x حوالی ساعت 12، صدای زنگ به گوش می رسه. می رم دم در و با پدر و مادر امین مواجه می شم که غذا رو داخل سبدی تحویلم می دن و می رن، بعد از تشکر و تعارف میرم داخل انبار و سبد رو در اختیار امین می ذارم
+ بچه ها بفرمایید
- [اواسط غذا خوردن] : امین دستتون درد نکنه، از مادر هم خیلی تشکر کن
- [بعد از خوردن غذا] : امین آدی خیلی ممنون، حسابی از مادر تشکر کن
- [موقع شستن ظرفا] : امین آدی خ
مسابقه بزرگ 98 ، باشگاه والیبال مبین روز 2 اسفند بین تیم های شعب مختلف باشگاه در رده های سنی مینی والیبال و نوجوانان برگزار شد
با تشکر از مربی های توانمند باشگاه بابت زحمات و آموزش های حرفه ای و تکنیکی به ورزشکاران و آماده ساز شون برای مسابقه
با تشکر از ورزشکاران منظم و با انگیزه باشگاه که به موقع در مسابقه حاضر شدند و با نظمی عالی مسابقات رو برگزار کردند
و در آخر با تشکر از اولیای عزیزی که با حضورشون باعث گرمتر شدن مسابقات و انگیزه بیشتر ورزش
حقیقتش من برام محتوای علمی پایان نامه خیلی مهم بود و ندادمش که کسی به جز استادم هم بخونه.
و اتفاقا به شدت فیدبک های مثبت گرفتم از داورا.
همون استاده که دانشگاه yale درس خونده بود واقعنی نتونسته بود هیچ ایرادی بگیره و میگفت تو دقیقا نشون دادی توی این پایان نامه که میفهمی داری چیکار میکنی. واقعنی گفت ها. توی کامنت های کتبی بهم تحویل داد.
متن تشکر رو من شاید بگم یه بار تو نیم ساعت نوشتم و یه بارم خوندمش هول هولکی چون استادم اوکی نمیداد و یه روز که سر
عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طی پیامی میلاد سراسر نور حضرت مهدی موعود (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، نرگس السادات موسوی عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر طی پیامی
میلاد سراسر نور حضرت مهدی موعود (عج) و روز سربازان گمنام امام زمان (عج)
را تبریک گفت.
در این پیام آمده است؛
بسم‌الله الرحمن ال
خدای خوبم سلام
زمانی بود که نفس های عمیق می کشیدم، اکسیژن تازه وارد ریه هایم می کردم و یادم می رفت از تو تشکر کنم!
فکر می کردم نفس کشیدن حق من است.
هر زمان دلم میخواست فرزندم را در آغوش می فشردم و فراموش می کردم از تو بابت سلامتیش تشکر کنم
دلتنگی ها که سراغمان می آمد دورهمی می گرفتیم و از ته دل می خندیدیم، همدیگر را بغل می کردیم و می بوسیدیم و باز هم فراموش می کردم شکرت را به جا بیاورم
ادامه مطلب
این که دیروز تصمیم گرفتم زودتر بخوابم و به موقع بیدار شوم تصمیم بدی نبود. هر چند صبح آن قدری که انتظار داشتم زود بیدار نشدم ولی باز هم دو ساعت پیشرفت داشتم. سردرد ندارم، خستگی در وجودم کم تر است، کم تر احساس فشار روی بدنم می کنم و علاقه بیشتری به زندگی دارم. مثل طلوع خورشید در زندگی البته با آسمان نیمه ابری. این که چرا نیمه ابری به این خاطر است که تمام تصمیماتم را اجرا نکردم. درس خواندن آنقدر برایم دشوار است که زمان بیشتری نیاز دارم تا بتوانم خو
جلد اول...قسمت سیزدهمسربازان جنگسایه
درحال نزدیک شدن بود ، وقتی به فاصله نزدیکی رسید صورتش نمایان شد ، باز
هم همان صورت زیبا ، صورتی سفید رنگ و جذابی داشت ، موهای بلوندش جذابیتش
رو چند برابر میکرد ، واقعا حیرت آور بود با ضربه کوچک لوک به خودم اومدم .ملکه درست در مقابلم ایستاده بود و نگاهم میکرد سپس از من چشم برداشت و لوک نگاه کرد اونو هم بررسی کرد انگار منتظر چیزی بود.رو به من کرد و گفت: خب بگو ببینم تو اون گرگینه رو از کجا میشناسی؟گفتم : اممم
با سلام و ارزوی صحت و سلامت
به اطلاع کلیه همگاران گرامی می رسانم با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی فیزیکی مدارس مطابق با بخش نامه وزارتی کلیه همکاران عزیز ملزم به تهبه محتوای آموزشی مطابق با سر فصل دروس می گردند.
لذا از کلیه همکاران تقاضا دارم محتوای اموزشی تولید شده را با هماهنگی مدیر مدرسه به نحو مقتضی به دست هنرجویان از طریق فضای مجازی برسانید و همچنین پرسش و پاسخ های مطلوب را نیز به عمل آورید.
پیشاپیش از همکاری شما اساتید تقدیر و تشک
خدمات توریسم سلامت در ایران
این موسسه افتخار دارد که در ایران پذیرای توریستهای سلامت باشد یعنی افرادی که برای درمان و جراحی و یا عملهای زیبایی به ایران میایند توسط کادر مجرب ما ساپورت و پشتیبانی خواهند شد فقط کافیست با ما تماس بگیرید 00982188656470
 
سولنان با زخم عمیقی
که داشت خود را به رودخانه ای رسانده بود تا آب بنوشد ولی همان لحظه از هوش
رفت؛سربازان ولیعهد تمام شب را دنبال سولنان گشتند ولی اثری از او نبود،سربازان
ولیعهد به قلعه مرزی بازگشتند و به ولیعهد گفتند:"سرورم ما نتونستیم پیداش
کنیم،اگر زخمش عمیق باشه فک نکنم بتونه دوام بیاره". _نه ما باید پیداش
کنیم.زنده هم باید پیداش کنیم. همان لحظه امپراطور وارد شدند و رو به
ولیعهد:"چه کسی رو باید پیدا کنین؟". ولیعهد تعجب  و بلند شد و پس از ادا
پاورپوینت بهداشت و سلامت روان نوجوانان
دانلود پاورپوینت بهداشت و سلامت روان نوجوانان، در 80 اسلاید. بر طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت، سلامتی عبارت است از یک حالت آسودگی جسمی، روانی، اجتماعی، و نه فقط به فقدان بیماری یا ناتوانی. در این مجموعه می توانید با مفاهیم بهداشت و بهداشت روان ، سلامت، سلامت روان، ابعاد سلامت روان، ویژگی های ...
شکی نیست که کم خوابی باعث سیاهی و پف زیر چشم می شود؛ اما آیا می دانستید که کم خوابی به سلامت چشم آسیب می رساند. اسپاسم و خشکی چشم، می تواند به علت کم خوابی بروز کند.


به گزارش : ما همیشه برای انجام کارهایمان از رانندگی گرفته تا خواندن خبرها، نیاز به قدرت بینایی داریم. برخی از عادت ها بدون این که متوجه باشید، به چشم آسیب می رساند.
ادامه مطلب
افسر ارشد بازنشسته کن کن کن , یکی از کهنه سربازان بازنشسته نیروی منفجره نیروی منفجره نیروی دریایی , رئیس و بنیانگذار یک سازمان غیرانتفاعی است که درمان ptsd را به سربازان قدیمی , اولین پاسخ دهندگان و خانواده‌هایشان می‌دهد . جاش گلدبرگ مدیر اجرایی موسسه قله بولدر برای رشد پس از سانحه است .ممکن است ماه آگاهی سلامت روانی باشد و فرصتی عالی برای صحبت درباره چیزهای بسیار مورد بحث فراهم کند , اما اغلب موضوعی که بر هر انسان روی کره زمین تاثیر می‌گذارد
شما به کودک خود کمک می‌کنید کارهایی مانند دستشویی رفتن، خوردن، خوابیدن، تغذیه سالم، ورزش کردن و مسواک زدن را یاد بگیرد، اما مطالب روانشناسی کودک برای آموزش سلامت روان به او چه می‌کنید؟ اگر نمی‌دانید چگونه باید به پرسش‌های مربوط به سلامت روان کودکان پاسخ دهید، بدانید که تنها نیستید. اگرچه در حال حاضر بسیار به این موضوع پرداخته می‌شود، اما در واقع، تعریف مشخصی از سلامت روان و مشخصه‌های آن وجود ندارد.
تا چندی پیش، سلامت جسمانی تنها به ع
تشکر رهبر انقلاب از شرکتم در انتخابات
صبح امروز 16اردیبهشت91 که روز گذشته اش درانتخابات مجلس شرکت کرده بودم و با یاد سیدالشهدا خوابیده بودم ،درخواب دیدم که من از خیابان آزادی سمت انقلاب سوار اتوبوسی شدم که رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای راننده آن بودند و من که پشت سر دیگری وارد اتوبوس شدم و به ایشان سلام دادم وایشان درجواب فرمودند: سلام مسعود آقا ،اینگارمرا می شناختند و من درادامه عرض کردم : خسته نباشید وایشان خیلی محکم تشکر کردند. در اتوبوس ا
 تشکر از اینکه هستید  پرزیدنت!
 
در کشورهای مختلف دنیا، قرنیطنه بعد از مرگ چند نفر ناشی از شیوع ویروس کرونا اِعمال شد؟
 
 
نرم و الزام قرنطینه در جهان بدین شکل بوده است:
در چین بعد از مرگ حدودا 30 نفر
در ایتالیا پس از فُوت تقریبا 800 نفر
در اسپانیا بعد از مرگ حدودا 200 نفر
در کره‌‌جنوبی بعد از فُوت تقریبا 10 نفر 
در سوئیس پس از فُوت قریب به 20 نفر
در فرانسه پس از مرگ حدودا 175 نفر
در انگلیس بعد از فُوت تقریبا 335 نفر 
در ترکیه پس از فُوت حدودا 100 نفر
در رو
⚡️ بعضی از عبارات و اصطلاحاتی که در زبان گیلکی برای تشکر کردن استفاده می شوند، عبارتند از:
تی دس درد نکۊنه 
تی خؤنأبدؤن
دس دۊرۊست
بزوی
الیش
پۊر ممنۊن
خۊدا بدأره
خۊدا تی جؤن' ساغ بؤکۊنه
و در جواب تشکر دیگران عبارات اصطلاحات زیر قابل استفاده هستند:
تی قؤربان
تی قؤربان بؤشۊم
تی سر درد نکۊنه
ته دا
ته گره
خاهش کۊنم/ کانم/ کامبه/ کممه
تی فدا
بلا می سر
مثال:
➖ خؤنه در' چاگۊدی؟
➕ آها!
➖ دس دۊرۊست
➕ تی قؤربان
تا چند روز دیگر مدرسه‌ها باز می‌شود و دانش‌آموزان با فرم‌های رنگارنگ، کوله‌پشتی‌های روی دوش و کفش‌های راحت و ورزشی، حال و هوای خاصی به اولین ماه پاییز می‌بخشند .


به گزارش : صحبت از کفش شد که بی‌شک در کنار کیف مناسب مدرسه، مهم‌ترین پوشش دانش‌آموز از حیث سلامت فیزیکی‌اش محسوب می‌شود. پا، یکی از مهم‌ترین اندام‌ها در بدن است که از آن با عنوان قلب دوم نیز یاد می‌شود.
ادامه مطلب

 دومین روز از هفته سلامت و ویژه برنامه گذر سلامت با حضور توانیابان هنرمند برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره سلامت منطقه 19 ، فاطمه داداش زاده مدیر اداره سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت: دومین روز از برگزاری ویژه برنامه " گذرسلامت " با شعار " مشارکت اجتماعی و سلامت " با حضور توانیابان هنرمند در محله عبدل آباد برگزار شد .
وی افزود : از آنجایی که ایجاد شرایط لازم برای مشارکت حداکثری شهروندان در اجتماع از جمله اهداف اداره سل
سلام 
سلام به شما سپیدپوشان، به شما که با اهدای جانتان، خودرا سپربلای ناخواسته کرونا درمقابل مردم میهنتان کردید. 
چگونه جبران این محبت بزرگ را بکنیم. پزشکان عزیز، پرستاران بزرگوار میدانیم که تحمل این شرایط چقدر سخت است  تصاویر کبودی جای کش گان، ماسک ودستکشهایتان را دیده ایم. فقط واقعا احساس شرم میکنیم که بی مبالاتی بعضی ازهموطنانمان زحمات شمارا بیشتروبیشتر میکند. 
سلام ویژه بوسه بردستان مادر یاسین کوچولوی سه ماهه که یک ماه ازسه ماه عمرش
نظر من درباره ی این کتاب
در ان وی سی  نوع رفتارهایی آموزش داده میشه که خیلی کاربردی هستش،مثل چگونه تشکر کردن از طرف مقابل،ما در عادات روزمره مون همیشه با به کاربردن خود کلمه ی "متشکرم"ااز طرف مقابل سپاس گذاری می کنیم. در حالی که تشکر به زبان ان وی سی باید کاملاً واضح باشد و دارای مراحل و ترتیب است که با خواندن این کتاب مهارت درست تشکر کردن رو یاد میگیرید. 
نکته ای دیگر که برام جالب بود این بود که در ان وی سی ،هر رفتاری که انجام میدهیم یا هر عکس ا
حس الانم  شبیه آخرین دکتر فعال روی زمینه . دکترای دیگه ام هستن که اتفاقا خیلی هم ماهر ترن ، اما کرونا واسشون اهمیتی نداره و تو قرنطینه ی خونگی به سر می‌برن . دکتر خودش مریضه اما داره از آخرین مریضای کرونایی مواظبت می‌کنه . دلخوشیش اون لحظه ایه که مریض هاش سالم و سلامت ازش تشکر مس‌کنن و می‌رن . تا اینکه آخرین مریض مرخص میشه ، خودش می‌مونه و خودش . یه چند دقیقه بعد آخرین زانو می‌زنه و حالش بد می‌شه . و در حالی که داره داره نفس نفش می‌زنه و هنوز
کوجو بیشتر از اینکه یک ورزش باشد، یک تمرین نظامی بود. تمرینی برای نظم‌بخشی به سربازان در حکومت چین باستان. بعدها اما این تمرین نظامی به یک سرگرمی کوچه‌بازاری در آمد و رنگ‌وروی دیگری گرفت. پیشینۀ کوجو به دویست تا سی‌صد سال پیش از میلاد مسیح برمی‌گردد و از چند نظر شباهت زیادی به فوتبال امروزی دارد. نخست اینکه درست مانند فوتبال، بازی با یک توپ و در یک زمین برگزار می‌شد. توپ‌های اولیه درحقیقت جمجمۀ سربازانی بود که در میدان‌های جنگی کشته می
دانلود آهنگ مستان سلامت میکنند + متن و بهترین کیفیت
هم اکنون رسانه جاز موزیک برای شما کاربران ترانه رندان مست با صدای محمدرضا شجریان را آماده کرده است
Download New Song BY : MohammadReza Shajarian | Rendan Mast With Text And Direct Links In jazzMusic.blog.ir
متن آهنگ مستان سلامت میکنند
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
رندان سلامت می کنند جان را غلامت می کنندرندان سلامت می کنند جان را غلامت می کنند ♩♬♫مستی ز جامت می کنند مستان سلامت می کنندغوغای روحانی نگر سیلاب طوفانی نگر ♩♬♫خورشید ربانی نگر
چاقی و سلامت روان چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟ چاقی و اضافه وزن علاوه بر خطرات جسمانی که برای فرد ایجاد می‌کنند، بر سلامت روان نیز تاثیر می‌گذارند. داشتن وزن مناسب امروزه برای بسیاری از افراد به نوعی چالش تبدیل شده‌است. این چالش دغدغه‌ی افراد را برای رسیدن به اندامی زیبا و کاهش اضافه وزن دو چندان کرده‌است. در مورد تاثیر چاقی و اضافه وزن بر سلامت جسمی اطلاعات زیادی در دسترس است. همان طور که می‌دانید اضافه وزن می‌تواند بر بیماری‌های قلبی،
اهمیت سلامت روان در زندگی ما بسیار زیاد است و این بر کسی پوشیده نیست.
در وبلاگ مسیر سلامتی هم به خوبی به این موضوعات خواهم پرداخت اما دوستان عزیزم اگر سلامت روان حاصل شود دیگر دچار اختلالات روحی روانی و بیماری های روانی نخواهیم بود.
دیگر از چیزهایی که میدانیم چی هستند رنج نمیکشیم.
سلامتی روان برای ما زندگی را فراهم می کند که اصلا تجربه نکرده بودیم و انتظار نداشتیم.
امیدوارم در زندگی به سلامت روان اهمیت دهید و مطالبی که قصد به اشتراک گذاری آ
برنامه انتخاب کهنه سربازان ( VCP ) - با کسب اجازه از اوکلاهاما سیتیستاره‌ها و نوارها : By Nikkiواشنگتن - - قانونگذاران مجلس به دنبال تامین شش ماه بودجه اضطراری برای یک برنامه تقریبا ً ورشکسته هستند که به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا پس از مذاکراتی که در یک قرارداد چند میلیارد دلاری برای تامین بودجه برنامه برای یک سال کامل و بررسی ساختمان‌های VA در سراسر کشور متوقف شده‌بودند ، مراقبت‌های بهداشتی دریافت کنند .اعضای کمیته روز سه‌شنبه به بحث در مو
تحقیقات نشان می دهد که روابط اجتماعی تاثیر قابل توجهی روی سلامت فرد دارد. اگر شما روابط اجتماعی بیشتری دارید و یا مشارکت بیشتری در رخدادهای اجتماعی داشته باشید اغلب سلامت روانی و جسمانی بیشتر و همچنین زندگی طولانی تری دارید.
از طرف دیگر انزوای اجتماعی می تواند برخی از خطرات جدی را برای سلامت شما در پی داشته باشد. در ادامه چند یافته کلیدی در خصوص اثر روابط اجتماعی روی سلامت را بررسی می کنیم.
 

ادامه مطلب
« لیس للانسان الا ماسعی »
      مدیر کل  محترم اداره آموزش فنی وحرفه ایتلاش وهمت والای مدیریت و کارکنان آن شرکت موجب کسب عنوان واحد نمونه تحقیق و توسعه ممتاز طی سال اخیردر سطح استان گردید. لذا بدین وسیله به پاس این زحمات ارزنده از جنابعالی، مدیر و کارشناسان شاغل دربخش تحقیق و توسعه آن سازمان تقدیر و تشکر می گردد. امید آنکه درراه اعتلای صنعت کشور اسلامی مان بیش ازپیش موفق و مؤید باشید.
کار آموزکلاس وبلاگ نویسی پرهام آقاوندان
ضمن تقدیر و تشکر و سلامت باش(!) و خسته نباشید خدمت مسئولین آموزش و پرورش، پشتیبانان، دبیران و... خواهشاً سر نصب کردن اینستا و تلگرام و واتس آپ انقده گیر ندیدن.
(تا چند ماه پیش اصرار داشتین از پیام رسان های بیگانه استفاده نکنیم حالا همه تان اجبار می کنید که استفاده کنیم و جوین گروه بشیم؟!).
البته پنهان نماند که نوکیا قابلیت نصب این نرم افزارهای اندرویدی و اپلی و فلانی رو نداره. =/  
متأسفم اما بنده تا بعد از کنکور سمت گوشی لمسی داخل کمد نمی رم! (: حا
حجت‌الاسلام
علی‌اصغر صالح‌آبادی از آزادگان سرافراز سبزواری است که در دوران اسارت، تجربیات
بسیاری را در کنار مرحوم ابوترابی کسب کرده است. ایشان پس از اسارت، داماد خانواده
ابوترابی گردید و هم‌اکنون در شهر مقدس قم به فعالیت‌های علمی و اجتماعی اشتغال
دارد. حجت‌الاسلام صالح‌آبادی در خصوص بعضی از ویژگی‌های مرحوم ابوترابی در دوران
اسارت چنین می‌گوید: «ابوترابی به آنچه که می‌گفت، عمل‌ می‌کرد. تقوا و عبادت او
به دل همگان می‌نشست. رفتارش
۲۹ فوریهتوسط لیندا بیلیلیندا بیلی همسر و مراقب یک سرباز نیروی هوایی از کار افتاده در طوفان صحرا , یک افسر اداره خدمات آتش‌نشانی و یک فرمانده اداره هوانوردی غیرنظامی در تنسی است .در واقع , شوهرم آلبرت در حین خدمت در نیروی هوایی چندین ضربه بزرگ متحمل شد . اگر چه من خجالت می‌کشیدم که با کارفرمای خود به مارک زل بزنم و مزایای بازنشستگی را به دست آورم , ناگهان مجبور شدم شغل خود را ترک کنم تا پرستار تمام‌وقت او شوم .

فیلم سیاه
جنگ عراق
بحران فراگ
پس از کاشت نهال در آستانه روز درختکاری: همچنانکه قبلاً از پزشکان، پرستاران و مجموعه های درمانی صمیمانه تشکر کردم، لازم میدانم بار دیگر از این عزیزان که با کار بسیار با ارزش خود در حال جهاد در راه خدا هستند، تشکر کنم. همچنین لازم میدانم از خانواده پزشکان، پرستاران و همه عوامل درمانی که با صبر و تحمل خود در کنار تلاش شبانه روزی عزیزانشان هستند، سپاسگزاری کنم/ برای عافیت بیماران دعا میکنم و همچنین برای درگذشتگان از این بیماری طلب رحمت و مغفرت
سربازان سردار سلیمانی؛ شهید محمد استحکامی جهرمیشهادت را به هر کس نمی دهند و خدا به بندگان ویژه ی خود می دهدآرشیو زندگی نامهشهید محمد جهرمی در بیست و هفتم مهر ماه 1394 در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.
 محمد استحکامی فرزند مهدی در چهاردهم تیر ماه 1362 در جهرم متولد شد. محمد از مدافعان حرم حضرت زینب(س) در بیست و هفتم مهر ماه ۹۴ در مبارزه با تکفیری های تروریست در دفاع از حرم حضرت عقیله بنی‌هاشم(س) به شهادت رسید. شهید استحکامی در عصر روز تاسوعا
موسسه قرآنی شیفتگان وحی (امروز سه شنبه ۲۶آذر ) برگزارنمود.
گزارش مختصر  از نشست امروز با سرگروه های محترم طرح سفینه النجات
✅ تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم 
✅   فرمایشات ارزشمند سرکار خانم جواهری مدیریت محترم موسسه 
✅تبادل نظر وهم اندیشی پیرامون گسترش طرح سفینه النجات  با نام ویاد امام حسین «علیه السلام»
✅ در پایان از کلیه سرگروه های محترم  تقدیر و تشکر به عمل آمد.
با تشکر فراوان از تمامی سرگروه های عزیزکه توان خود را خالصانه در سبد اخلاص
shahrakht1400 ✿





عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشانعکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان
عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان

عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان
عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان



ایجاد سکو جهت نشستن زائرین شهریور 91 با همتآقای حاج ابراهیم احمدی و جوانان عکاس : آقای حسین ملکیبا تشکر از آقای ولی الله احمد
تاثیر ارتباط در سلامت روان
دانلود تحقیق تاثیر ارتباط در سلامت روان، در قالب فایل word و در حجم 20 صفحه. این پژوهش قصد دارد تا آثار برخورد صمیمانه در خلال انواع روابط اجتماعى را بر سلامت روان با بررسى دو دیدگاه اسلام و روان‏شناسى معرفى کند. سلامت روان، از ویژگی ‏هاى زندگى سالم است و براى دست‏یابى به آن ...
s





عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشانعکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان
عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان

عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان
عکس ارسالی : از برادر گرامی آقای حسن احمدی - ضمن تشکر از ایشان



ایجاد سکو جهت نشستن زائرین شهریور 91 با همتآقای حاج ابراهیم احمدی و جوانان عکاس : آقای حسین ملکیبا تشکر از آقای ولی الله احمدی جهت ارس
تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست 
تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست 
تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست 
 
 
تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست تست 
با تشکر
 
تحقیقات نشان می دهد که روابط اجتماعی تاثیر قابل توجهی روی سلامت فرد دارد. اگر شما روابط اجتماعی بیشتری دارید و یا مشارکت بیشتری در رخدادهای اجتماعی داشته باشید اغلب سلامت روانی و جسمانی بیشتر و همچنین زندگی طولانی تری دارید.
از طرف دیگر انزوای اجتماعی می تواند برخی از خطرات جدی را برای سلامت شما در پی داشته باشد. در ادامه چند یافته کلیدی در خصوص اثر روابط اجتماعی روی سلامت را بررسی می کنیم.
 

ادامه مطلب
یه روشی وجود داره برای اینکه توی کامنت ها ، طرف مقابلت رو نابود کنی و اون هم نتونه چیزی بهت بگه. اینطوریه که کامنت به 3 بخش تقسیم میشه :

سلام و تشکر (مودبانه)
باز کردن شیر *** روی شخص مورد نظر
تکرار تشکر و آرزوی موفقیت (مودبانه)
و خب کسی که براش کامنت گذاشته شده واقعا نمیدونه باید چه واکنشی نشون بده ! چون با یک کامنتی طرفه که یک محتوای آزاردهنده رو بین یک سر و ته مودبانه پنهان کرده.
ولی نکته اینه که اصل کامنت ، دقیقا همون محتوای آزار دهنده ی وسطش هس
 اثرات خواب بر سلامت پوست
در سال ۲۰۱۹ برآورد می شود که صنایع مرتبط با مراقبت از پوست رقمی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد دلار فروش داشته باشند. این مبلغ نشانگر اهمیتی است که مردم سراسر جهان به 
سلامت، شادابی و زیبایی پوست خود می دهند. اما در کنار تمامی هزینه و زمانی که افراد برای مراقبت از پوست خود صرف می کنند، گاهی رموز ساده ای وجود دارند که
 می توانند تاثیرات شگرفی بر سلامت و شادابی پوست به خصوص پوست صورت افراد داشته باشند. یکی از این رموز ساده و عملی،
ویکی پدیاهای خارجی هم نقش مهمی در اطلاع رسانی دارند.
مثلا میوه درمانی یکی از زمینه هایی هست که نقش مهمی در سلامت مردان دارند .
در واقع سلامت میوه ها تضمین کننده ی سلامت افراد هست.
می توانید نیم نگاهی به این صفحه داشته باشید.
https://ms.wikipedia.org/wiki/Pengguna:Sertbvrt12
بخش ۱: عبارت های اصلی۱-برای ابراز تشکر در زبان روسی می توانید از “cпасибо” استفاده کنید. این عبارت متداول ترین روش گفتن “متشکرم” در زبان روسی بوده، و برای اکثر موقعیت ها مناسب است.
تلفظ “cпасибо” به شکل: spa-See-ba است.در حالی که عبارت ذکر شده؛ بسیار رایج است، ولی در واقع برای گفتن “ممنون” به زبان روسی تا حدودی غیر رسمی تلقی می شود. احتمالاً می توانید بیشتر مکالمات را با استفاده از این عبارت به تنهایی انجام دهید، اما اگر می خواهید تشکری عمیق تر
رییس تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم از عملیات موفقیت آمیز احیای جوان 16 ساله ای که دچار سانحه تصادف شده بود خبر داد.
به گزارش اتحاد خبر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ؛دکتر سید رضا حسینی با اعلام این خبر افزود:ساعت ۵ عصر روز ۲۱ آبان ماه  جوان ۱۶ ساله( راکب موتور سیکلت) که در  اثر برخورد با خودرو سواری دچار سانحه شده بود ،توسط آمبولانس اورژانس جاده ای  ۱۱۵  به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم آورده شد.دکتر حسینی  بیان دا
بنابر تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و بهداشت، کلیه ورودی های پایه هفتم از نظر مشکلات سطح 2 دهان و دندان بررسی می شوند. این برنامه که از اواسط تیر ماه اغاز گردیده و هم اکنون در حال اجراست، حدود 6500 دانش آموز را در این ناحیه تحت پوشش قرار می دهد. 7 پایگاه سلامت مشغول خدمات رسانی به دانش آموزان می باشند. با توجه به اینکه هر پایگاه سلامت روزانه تنها توان خدمت رسانی  به 10 دانش آموز دارد این طرح تا آذر ماه ادامه خواهد یافت
خواهان پیشنهادهاتون برای شستن غم بزرگ نتیجه کنکور ارشد که فردا اعلام میشه هستم
یه چی بگید موقتی بشوره ببره تا المپیادم رو بدم بعدش ببینم چیکار کنم با این ننگ بزرگ:/
پ.ن۱:البته ممکنه فردا شب بیام پست تقدیر و تشکر و شادمانی بذارم اما احتمالش حسم میگه کمه متاسفانه
اما عجالتا همین جا از همه‌ی کسانی که پیگیر بودن، همه کسانی که تذکر دادن بشین درست رو بخون و همه کسانی که دعا کردن تشکر و بینهایت سپاس گزارم
قدرشناس بودن یکی از صفات انسان‌های شجاع و مودب است.
همه‌ی ما دلمان می‌خواهد بهتر باشیم. بیاید برای قدردانی از دیگران هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم. در این مطلب ۲۵ فایده خارق‌العاده تشکر و قدردانی از دیگران را که بر پایه های علمی استوار است به شما معرفی می‌کنیم.
به گزارش مجله پیام دلتا؛ آیا تا به حال خواسته‌اید از دیگران تشکر و قدردانی کنید اما در ابراز آن دچار مشکل شده‌ باشید؟ همه‌ی ما چنین وضعیتی را تجربه کرده‌ایم. این کار به ویژه ز
هیچ مکانی نمی‌تواند نسبت به محل کار، جایی که افراد هر روز زمان زیادی را در آن می‌گذرانند، تأثیر زیادی بر سلامت روان بگذارد.
به گزارش ایسنا، متخصصان و روانشناسان راه‌حل‌های زیادی برای مدیریت سلامت روان در محیط کار توصیه کرده‌اند که رعایت آن‌ها برای تمامی شاغلانی که به سلامت روان خود اهمیت می‌دهند، ضروری است.
در ادامه چهار توصیه به نقل از سایت خبری "فری‌ملیژیاتودی" برای حفظ سلامت روان در محیط کار آورده شده است:
ادامه مطلب
درست است که می گویند بهشت زبر پای مادران است .
مادری که مانند یک صدف مروارید را با تلاش و سختی فراوان در دل خود نگه می دارد.
سعی کنیم مادران را بابت تمام زحمت هایی که می کشند ،با یک کادو خوشحال کنیم .
حتما نباید کادو یک وسیله باشد ؛همین که از آن ها از ته قلب بابت زحمت هایشان تشکر کنیم برای آن ها از صد ها کادو با ارزش تر است .
امید وارم مادر های تمام شما سالم و سلامت باشند .
پس باید همیشه قدر مادر ها را دانست.
اول اینکه چقدر پست گذاشتم امروز :) 
بعدم اینکه وقت واسه ی گله کردن زیاده که حتماً تلافی میکنم
خواستم تشکر کنم که همیشه حتی توی عصبانیتت و حال ِ بدت بهم بی احترامی نکردی و همیشه مودب بودی:) وهمیشهـ بهم اعتماد به نفس دادی و فعل ِ تونستن رو برام صرف کردی دوسِت دارم❤
خیلی بده ، هی میخام پیام بدم حالشو بپرسم و بگم شایدنخواد جواب بده بعد اونوخت دوباره بیا ُ اخمای منو بازکن:////

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها