نتایج جستجو برای عبارت :

ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور سراسری

داوطلبانی که موفق به ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری شده اند می توانند در صورت نیاز اطلاعات خور را اصلاح و یا ویرایش کنند . داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده برای ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور سراسری ، اولویت های انتخابی ، اطلاعات شخصی ، تحصیلی و ... خود را تغییر دهند و ویرایش های مورد نظر را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5680/ویرایش-اطلاعات-ثبت-نام-بدون-کنکور-سرا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه آزاد به دو روش با کنکور و بدون کنکور دانشجو می پذیرد. این دانشگاه بیش از 80 درصد رشته های خود را به صورت بدون آزمون ارائه می دهد. دانشگاه آزاد دو نوبت در سال برای ورودی مهر و بهمن به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. هم
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
سایتی در مورد ثبت نام بدون کنکور
اطلاعاتی در مورد کنکور کارشناسی ارشد
سایتی در مورد دانشگاه آزاد
زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد
ثبت نام دکتری بدون آزمون
سایتی در مورد ثبت نام 
اطلاعاتی در مورد کنکور بدون آزمون
زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون
سایتی در مورد زمان ث
پزشکی بدون کنکور
پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد
پزشکی بدون کنکور دانشگاه دولتی
پزشکی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
در این مقاله قصد داریم سیر تا پیاز پزشکی بدون کنکور رو واسه عاشقان سینه چاک این رشته توضیح بدیم چه اونایی که واسه اولین بار میخوان وارد دانشگاه بشن چه اون دسته از عزیزانی که پس از گذر از واحدهای دانشگاهی سنگین مدرک گرفتن و حالا دوباره هوس درس خوندن ،اونم از نوع دکتر شدن به سرشون زده ولی از طرفی حوصله کنکور دادن هم ندارن، باو
پزشکی بدون کنکور
اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستین که فقط پزشکی دوست دارین، به جای درستی رسیده اید و حتما نوشته های ما را با دقت بخوانید تا درباره پزشکی بدون کنکور بدانید، کاری که میکنیم کاملن مناسب شماست، پزشکی بدون کنکورهمان عبارتی است که توضیح میدهد چطور یک مسیر را برای شما هموار و آماده عبور کرده ایم، می توانید کمی مطلب را مطالعه کنید و در این مسیر با ما همراه شوید تا به آمال و آرزوهای خود برسید، آرزو هایی که روزهایی نه چندان دور برا
با سلام
هر وقت اسم کنکور میاد لذت میبرم چون هیچ امتحانی مثه کنکور برام جذاب نیس. رقابت سخت باعث میشه آدم بیشتر از تواناییش زحمت بکشه. شاید خیلی ها حالشون از کنکور بهم بخوره. ولی من ازش لذت بردم. انشالله که کنکور ۹۸ برای بچه های ریاضی، تجربی و انسانی مطابق میلشون باشه.
یا حق
نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98
نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 با ثبت نام بدون کنکور از بهمن ماه 96 تفاوت دارد و ملاک اصلی پذیرش معدل کتبی دیپلم می باشد و برای بهمن ماه 97 شانس داوطلبان بالاست به طوری که انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه بر اساس میزان بالا و پایین بودن معدل انجام می گیرد.
داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از میزان قبولی معدل کسب شده برای دانشگاه ها با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره
مرحله جدید فروش اینترنتی ایران خودرو از روز یک شنبه -20 بهمن ماه- آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. در طرح پیش فروش اعتباری ایران خودرو، مشتریان امکان ثبت نام برای انواع محصولات این شرکت را دارند.
در طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر، موعد تحویل خودروها برای مردادماه 99 خواهد بود.
آغاز ویرایش قراردادهای معوق مشتریان
ایران خودرو طی اطلاعیه ای که در تاریخ دهم دیماه، برای نمایندگی‌هایش منتشر کرده، خبرهای جدیدی به مشتر
آیا رشته حقوق یا مهندسی پزشکی و میکروبیولوژی را بدون کنکور در تهران و شهرستانها داریم؟
این نیمسال بر خلاف سال های گذشته نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم در رشته های بدون کنکور آزاد تهران رشته حقوق بدون کنکور، میکروبیولوژی و مهندسی پزشکی بدون آزمون و... رشته هایی که برای نیمسال اول پرطرفدار بودند را در دفترچه این ترم بهمن ماه شامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 تهران(تهران غرب) در دوره تمام وقت نبوده ایم.
ولی در دوره
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکور هنر 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا می توان گفت تمامی رشته های انسانی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور هنر ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون هنر از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن کامل مقال
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکور زبان 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا می توان گفت تمامی رشته های انسانی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور زبان ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون زبان از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن کامل م
سلام
امروز میخوایم سایت های مفید روانشناسی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
اطلاعات مفید تحصیلی
سایتی مهم در مورد اطلاعات تحصیلی
ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98
بدون کنکور 98
زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98
اطلاعاتی در مورد زمان ثبت نام
کارشناسی ارشد 98
ثبت نام بدون کنکور 98
تاریخ ثبت نام بدون آزمون ارشد دانشگاه آزاد ۹۸
ثبت بدون آزمون 98
تاریخ ثبت نام چه موقع است
اطلاعات تحص
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکور ریاضی 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا می توان گفت تمامی رشته های ریاضی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور ریاضی ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون ریاضی از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن کامل
داوطلبانی که در ثبت نام بدون کنکور رشته های دانشگاه سراسری شرکت کرده اند برای دیدن نتایج خود نیاز به اطلاعات ثبت نامی دارند . چنانچه داوطلبی به هر دلیل اطلاعات ثبت نامی خود را گم کرده باشد یا به آن دسترسی نداشته باشد می تواند برای بازیابی شماره پرونده ثبت نام بدون کنکور آن اقدام نماید . برای این کار سازمان سنجش از طریق سایت خود امکان دریافت کد پیگیری را برای داوطلبان فراهم کرده است . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور راهنمایی داوطلبان برای
دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری 99
با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 به مدت زیادی می باشد خواهشمندیم در انتخاب های خود دقت لازم را براساس فاکتورهای انتخاب رشته انجام دهید. دفترچه ثبت نام که شامل لیست رشته ها، مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور سراسری 99، زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 و ... خواهد بود را می توانید در لینک زیر مشاهده و دانلود کنید.
دفترچه ثبت نام بدون آزمون سراسری 99
نکات لازم مدارک لازم برای ثبت نا
دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها هستند باید نخست مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری را آماده کنند ، چراکه داوطلبان در هر مرحله از ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری در دانشگاه ها نیاز به برخی مدارک دارند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4309/مدارک-ثبت-نام-
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکورانسانی 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا  می توان گفت تمامی رشته های انسانی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور انسانی ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون انسانی از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن
وی پس از اخذ مدرک دیپلم در سال ۱۳۵۴ برای اولین‌بار در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته دام‌پروری دانشگاه ارومیه قبول شد. پس از سه ترم مجدداً در کنکور سال ۱۳۵۸ با رتبه ۱۰۴ در رشته حقوق قضایی دانشگاه تهران قبول شد؛ پس از چندی در روزنامه جمهوری اسلامی مشغول به کار شد. با ورود به واحد اطلاعات سپاه پاسداران، نام مستعار حسن باقری را برای خود برگزید.
سلوم 
کنکور چه خبر !!!؟ 
امیدوارم که وقتی صفحه روز باز کرده باشین اشک ریخته باشین البته از نوع شوقش 
_ زنگ زدم به یکی از دخترا بگم نتایجو زدن اونم مثل من کنکور داده بود ! از صحبتاش خواهر کوچیکش که کنکور اولش بود فهمید که نتایجو زدن و اون لحظه من فقط صدای جیغ شنیدم 
خودمم کنکور رو یه شارژ هدیه گرفتم
پ ن : برام ویس داده با صدای پره بغض از نتیجش ناراضی بود
شرایط ورود به رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99 چیست؟
ما در شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 ترم بهمن، 4 مقطع داریم که به ترتیب مدرک لازم برای ثبت نام بدون آزمون شامل:
کاردانی پیوسته (فقط افراد دارای مدرک دیپلم(قدیم))
کاردانی ناپیوسته (دیپلم (قدیم و جدید) - پیش )
کارشناسی ناپیوسته (افراد دارای مدرک کاردانی)
کارشناسی پیوسته(دیپلم (نظام جدید) - پیش دانشگاهی - کاردانی - لیسانس)
که در تمامی مقاطع بر اساس جدول شرط معدل د
هر سال موقع اعلام نتایج کنکور حالم گرفته میشه؛ به طور نامحسوس. هر سال یادم میافته نتیجه من چیزی نبوده که در شان من باشه. هرسال حس شکست کنکور تازه میشه. و هر سال کنار همه‌ی اینا دلم میخواد رشته مورد علاقه م رو میخوندم..  من یه رتبه خوب کنکور ریاضی به دلم بدهکارم. 
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم  .
ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه آزاد
سایتی در مورد ثبت نام کنکور
اطلاعاتی در مورد ثبت نام کنکور ازاد
نحوه ثبت نام ازاد و دولتی
ثبت نام کنکور آزاد و شرایط آن
زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی
سایتی برای رفع مشکلات تحصیلی شما
امیدوارم این مطالب برای شما مفید باشد .
 
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021همانطور که مستحضر هستید، طی سال های اخیر تاثیر معدل در کنکور سراسری بسیار پر رنگ تر از گذشته بوده است. حال به دلیل شرکت داوطلبان نظام جدید در کنکور سراسری داوطلبان در تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران مشاوره سوالاتی را در رابطه با میزان و
سلام
امروز میخوایم اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما بگذاریم و راجع به غول بزرگ کنکور سراسری با شما صحبت کنیم .
اطلاعات مهم کنکوری
کارت ورود به جلسه کنکور
سایتی در مورد کنکور
مدرک شناسایی برای ورود به جلسه
کنکور و حاشیه های آن
کارت کنکور 98
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 98
دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۹۸
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98
انتخاب رشته کنکور
کنکور سراسری 98
انتخاب رشته کنکور سراسری 98
دریافت
لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب بهمن ماه 98 کدامند؟(مطالعه مقاله)
مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99 تهران غرب؟(نیمه دوم دی ماه 98-99)
شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 دانشگاه آزاد تهران غرب؟
ادرس دانشگاه تهران غرب؟
و ... ؟؟؟
در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال دوم و مهر 98 که با مشاوره تحصیلی بد
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
کنکور سراسری و سایتی در مورد آن
اطلاعاتی در مورد کنکور 99
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹
تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری 99
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
تاریخ انتخاب رشته آزاد
اطلاعاتی در مورد زمان انتخاب رشته
زمان
یادم میاد که سیطره ی یاد کنکور کارشناسی به حدی بر همه ابعاد زندگی ام بالاگرفته بود، که بیشتر از اینکه برای آمادگی مرگ چیزی پیش بفرستم، برای آمادگی کنکور چیز پیش می فرستادم.
و موفق هم شدم
اگرچه توقع بیشتری می رفت از اون من، ولی خب از سابقون کنکور بودم.
نمی دونم چرا واقعیت یقینی ای همچون مرگ به اندازه ی کنکور کارشناسی برام شهودی نشده!
چرا نمیشینم ورق ورق حقایق رو بخونم و از سردذگمی دربیام؟
چرا برای اون واقعه ی عظیم حقایق و تقوا رو در لوح جانم ثب
متقاضیان تحصیل بدون آزمون در دانشگاه های پیام نور باید برای انجام مراحل ثبت نام این دانشگاه و انتخاب رشته و حتی ویرایش ثبت نام  ، در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند . 
 
دانشگاه پیام نور در بین متقاضیان دانشگاه های بدون کنکور کشور جایگاه ویژه ای دارد و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه همانند سایر دانشگاه ها باید از شرایط و ضوابط وضع شده دانشگاه پیام نور مطلع باشند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورو
سلام
با خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
تاثیر سهمیه مناطق و ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری
سایتی در مورد سهمیه مناطق و ایثارگران
اطلاعات مهمی در مورد انتخاب رشته 
سایتی مهم در مورد کنکور سراسری
میزان درصد سهمیه مناطق و ایثارگران
سهمیه کنکور سراسری
اطلاعاتی در مورد تاثیر سهمیه مناطق و ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری 99
سایتی در مورد سهمیه کن
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری
سایتی در مورد دانلود دفترچه
اطلاعاتی در مورد دفترچه کنکور سراسری
سایتی در مورد زمان اعلام دفترچه
اطلاعاتی در مورد دفترچه ثبت نام کنکور سراسری
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
انتخاب رشته کنکور سراسری
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد کنکور سراسری
مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
اطلاعاتی در مورد مهلت انتخاب رشته
زمان انتخاب رشته کنکور
اطلاعاتی در مورد مقطع سراسری
تعیین رشته کنکور
سایتی در مورد کنکور 99
زمان مهلت انتخاب رشته سراسری
آخرین فرصت انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
یادمه تو سالای هفتاد کنکور اینقدر سخت بود که غش و ضعفی و افت فشار خون  زیاد بود به طوری که پزشک و پرستار واورژانس تو مراکز امتحان آماده بودن ولی الان کنکور راحت شده ولی بازم یه عده استرس دارن با خودم میگم اگه اینایی که الان کنکوری هستند اون زمان بودن چیکار میکردن؟
هوم؟

++ بعدا نوشت :عاقا کنکوری ها اعتراض کردن که نخیر کنکور سخته . عاقا ما شکر خوردیم کنکور آسون نشده خوبه .
برای مطالعه جدیدترین اخبار کنکور 98 و کنکور 99 بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

جزئیات و اخبار جدید کنکور 99، سوالات و تاثیر معدل در آزمون سراسری سال 99

آخرین و جدیدترین اخبار کنکور 98 و ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور

آخرین و جدیدترین اخبار کنکور 98 - اخبار جدید حذف کنکور

توصیه های مهم برای کنکوری ها برای موفقیت در کنکور
چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم
چگونه برای کنکور درس بخوانیم
موفقیت در کنکور با کلاسهای تدریس خصوصی
چگونه برای کنکور ریاضی
دانشگاه غیر انتفاعی هر سال علاوه بر پذیرش دانشجو بر اساس کنکور سراسری به صورت بدون کنکور یا صرفا بر اساس سوابق تحصیلی هم پذیرش دانشجو رو انجام میده . ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن برای مقطع کاردانی و کارشناسی انجام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/482/ثبت-نام-بدون-کنکور-دانششگاه-غیرانتفاعی.html
کنکور 98 با همه ی فراز و نشیب ها خود تمام شد. حال این تورنمنت بزرگ به نقطه ی پایانی خود رسید. بزرگترین آزمون در نظام آموزشی کشور به نام آزمون کنکور هم برگزار شد. شما عزیزان دل که بعد از این راه سخت در مسیر کنکور ، در جلسه ی آزمون شرکت کردید ، می توانید دفترچه سوالات کنکور 98 را از وبلاگ ما دانلود کنید. دفترچه ای که برای هر 5 رشته ی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان آماده ی دانلود رایگان به صورت فایل pdf می باشد. نکته ی قابل توجه اینجاست که دانش آموزان
تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد ؟!
 
خوشبختانه در سال های اخیر تنها راه تحصیل در رشته مورد علاقه، قبول شدن در کنکور نیست و داوطلبان می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند.دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه هایی است که بدون کنکور دانشجو می پذیرد.برای اکثر داوطلبان این سؤال وجود دارد که تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد چیست؟
 
تنها تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد در نحوه ورود به دانشگاه ا
توضیحات
اینفوگرافیک/ قوانین مهم قبل از انتخاب رشته کنکور
 
بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری، نحوه انتخاب رشته کنکور، یکی از مهمترین دغدغه های داوطلبین کنکور می شود.
مسئله انتخاب رشته کنکور، اگر مهمتر از خود کنکور نباشد، ارزش کمتری هم از آن ندارد، پس لازم است داوطلبان کنکور اطلاعات ضروریانتخاب رشته را بدانند و به درستی نسبت به آن اقدام کنند.
 
 
 
حتما بخوانید : کدوم آزمون آزمایشی رو شرکت کنم؟
منبع: عینکی
 
دیشب تصمیم گرفتم با یکی از مشاورای مرکز راجب کنکور ارشد صحبت کنم و یکم اطلاعات بگیرم، حدسم درست بود میتونم امسال کنکور ارشد 99 رو بدم و از بهمن کارشناسی ارشد رو شروع کنم. چون من حدودا 8 واحد دیگه ام میمونه برای مهر 99 و خب دوست ندارم وقفه بیوفته توی مسیرم، قرار بر این شد من کنکور امسال رو ثبت نام کنم و بخونم براش، اگر نتیجه خوبی داشت که انتخاب رشته میکنم و ورودی بهمن هارو میزنم یا یک ترم مرخصی میگیرم، اگر هم نداشت دست گرمی بوده و تجربه خوبی بدست آ
دیشب تصمیم گرفتم با یکی از مشاورای مرکز راجب کنکور ارشد صحبت کنم و یکم اطلاعات بگیرم، حدسم درست بود میتونم امسال کنکور ارشد 99 رو بدم و از بهمن کارشناسی ارشد رو شروع کنم. چون من حدودا 8 واحد دیگه ام میمونه برای مهر 99 و خب دوست ندارم وقفه بیوفته توی مسیرم، قرار بر این شد من کنکور امسال رو ثبت نام کنم و بخونم براش، اگر نتیجه خوبی داشت که انتخاب رشته میکنم و ورودی بهمن هارو میزنم یا یک ترم مرخصی میگیرم، اگر هم نداشت دست گرمی بوده و تجربه خوبی بدست آ
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، سازمان ینجش بعد از برگزاری کنکور سراسری اقدام به انتشار کارنامه ای تحت عنوان کارنامه اولیه کنکور 99 می کند . توضیحات کارنامه اولیه کنکور سراسری 99 شامل اطلاعات مهمی برای داوطلبان است و داوطلبان می توانند با بررسی کارنامه آزمون سراسری 99 خود و بررسی رتبه و تراز و سایر اطلاعات کارنامه نسبت به انتخاب رشته کنکور 99 اقدام نمایند .
ببرای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید .

www.heyvagroup.com/shownews/4852/کارنامه-کن
با مطرح شدن پذیرش بدون آزمون در دانشگاه های سراسری ، دانشگاه پیام نور نیز برای سال 99 اقدام به پذیرش بدون آزمون در اکثر رشته های این دانشگاه کرده است . داوطلبان متقاضی پذیرش بدون ازمون این دانشگاه ها باید ابتدا لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 را بررسی کنند و پس از انتخاب رشته مورد علاقه خود در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام کنند .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5318/لیست-رشته-های-بدون-کنکور-
هر سال هزاران نفر در آزمون کنکور سراسری شرکت می‌کنند. در این بین عده زیادی شکست میخورند و مجبور هستند یک سال دیگر از عمر خود را پشت کنکور صرف کنند. اما معدود افرادی که هر سال در کنکور سراسری موفق می‌شوند چه رازی در کار خود دارند. نحوه درس خواندن یا برنامه ریزی رتبه‌های برتر کنکور به چه صورت است. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به تفاوت‌های یک رتبه برتر با دانش آموز معمولی که از پس کنکور سراسری بر نمی‌آید بپردازیم. پس از مطالعه این مقاله ش
سلام کنکوری های عزیز تجربی شاید خیلی از اوقات اطلاعات اشتباهی در مورد بودجه بندی درس های کنکور بهتون داده باشن و کمی گیج شده باشین. اگه اینطور بوده اصلا نگران نباشین، تو این پست قصد دارم بودجه بندی دروس کنکور تجربی رو برای شما ارائه بدم. همونطور که میدونید بودجه بندی مطالعاتی بر اساس بودجه بندی تست ها در سال های اخیر یک اصل منطقی است. امیدوارم ارائه این بودجه بندی کنکور به شما واسه برنامه ریزیاتون کمک کنه و بتونین با توجه به اونا، موفقیت بی
Shirazart.blog.ir 
*شروع کلاس عملی کنکور هنر از ۱۵ تیر ماه ،از ابتدا 
* این کلاس فقط برای کنکوریهایی است که انتخابشان زیر گروه یک است میباشد .
* جهت مشاوره و ثبت نام در کلاسهای آنلاین کنکور عملی ( مرحله دو ) کنکور هنر ،زیر گروه یک ،با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ ،زهرا جوکار تماس حاصل فرمائید. 
بعد از پایان کنکور 98 حالا وقت آمادگی برای کنکور 99 هست.
بدون شک مشاوره کنکور این روزها زیاد به گوشتون میخوره و از این میشه این نتیجه رو گرفت که چقدر این موضوع برای یه کنکوری مهمه و اگه مشاوره خوبی بهش برسه میتونه به راحتی آیندشو به بهترین نحو تضمین کنه و اگه مشاوره خوبی هم بهش نرسه قطعا آینده درخشانی نداره. میبینیم که یه مشاوره چه درست چه غلط به راحتی میتونه آیندتونو تغییر بده پس قطعا به اهمیت این موضوع پی بردین.
ادامه مطلب
زمان ثبت نام کنکور سراسری 99
 زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 سال تحصیلی 1399-1400 از تاریخ 24/11/98 آغاز و تا تاریخ 5 اسفندماه ادامه خواهد داشت،(براساس اطلاعات سایت سازمان سنجش) داوطلبان برای اینکه با خیال راحت و اسوده ثبت نام خود را انجام دهند می تانند در لینک های اطلاع رسانی تلگرام و اینستاگرامی ما در سایت استفاده نموده و بعد از اطلاع از زمان ثبت نام با هماهنگی و مشاوره و راهنمایی مشاورین تحصیلی درخت دانش مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند.
مدارک لا
Shirazart.blog.ir 
*شروع کلاس عملی کنکور هنر از ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹،از ابتدا 
* این کلاس فقط برای کنکوریهایی است که انتخابشان زیر گروه یک است میباشد .
* جهت مشاوره و ثبت نام در کلاسهای آنلاین کنکور عملی ( مرحله دو ) کنکور هنر ،زیر گروه یک ،با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ ،زهرا جوکار تماس حاصل فرمائید. 
از الان برای کنکور 1400
از الان برای کنکور 1400 شروع کنید
با برنامه ریزی درست و استفاده ازمنابع معتبر و پر بازده زیر نظر اساتید کشوری برنامه اوج یادگیری صد در صد به موفقیت می رسید 
قبل اینکه ادبیات بخونید این وویس کوتاه رو حتما گوش بدین...
چه کتابایی باید بخونم؟چیکار کنمتا مثل حبیب شاگرد استاد احمدی ادبیات کنکور سراسری را ۱۰۰ درصد بزنم!!!!
اوج یادگیری
بهترین مشاور و برنامه ریز کنکور ایران با صدها کارنامه مستند شاگردان ایشان که دروس عمومی را در
پاورپوینت ده گام تا کنکور
پاورپوینت ده گام تا کنکور، در 116 اسلاید. ده گام تا کنکور به ده گام اساسی برای موفقیت در آزمون های ورودی و بخصوص کنکور پرداخته است. داوطلبان کنکور سراسری برای موفقیت در کنکور فرایندی را باید پشت سر بگذارند. این فرایندها در ده گام اساسی تدوین شده اند که از شناخت کنکور شروع و به انتخاب رشته ختم ...
و در کمال ناباوری هم تجربی و هم زبان، دانشگاه، دانشکده ی اقتصاد افتادم...
هوم. هق هق حتی! :( صبح برم نمیتونم برگردم خونه و بعد برم زبان. :|
خدا بابا رو به راه راست هدایت کنه که مثل کنکور سال 96 ساعت 5 صبح بیدارم نکنه... هی بگه توی ترافیک گیر میکنیم!! :/
البته من دو بار اینجا کنکور شرکت کردم، هم با محیطش آشنام و هم این که بی نهایت سیستم تهویه و خنک کننده اش عالیه. ضمنا کنکورهای خوب و رضایت بخشی هم بودن. :) به امید خدا که این دو تا کنکور پیش رو هم توی اقتصاد خ
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته بهترین گزینه را انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های مهندسی و علوم پایه ریاضیات می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور ریاضی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4529/لیست-رشته-ه
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه های کشور هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته ، بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های تجربی می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور تجربی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4528/لی
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
سایتی در مورد دفترچه ثبت نام کنکور
اطلاعاتی در مورد کنکور ارشد
اطلاعاتی در مورد مقطع ارشد
سایتی در مورد ارشد پیام نور
فراگیر پیام نور و سایتی در مورد ان
ثبت نام فراگیر پیام نور کنکور کارشناسی ارشد
سایتی در مورد فراگیر پیام نور
اطلاعاتی در مورد کنکور ارشد
ثبت نام فراگیر پیام نور آزم
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه آزاد اسلامی به دو روش با آزمون و بدون آزمون دانشجو می پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دو نوبت در سال برای ورودی مهر و بهمن انجام می شود. ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر 98 از 26 اسفند 97 آغاز و تا 20 شهریور 98 ادامه داشت.
امروز قراره کارت ورود به جلسه رو بدن که چهاردهم بریم و کنکور بدیم
بعد از یه سال پشت کنکور موندن این صحنه برام اشناس و خوب خودمم آروم ترم چون میدونم کار خودمو کردم و نتیجه ای که میخوام رو به دست میارم
خواستم این متن هم لا به لای اینا بمونه
خلاصه که امسال ذوق دارم زود تَر برم سر جلسه و پاسخنامه ام رو پر کنم
:))))))
با اتمام امتحانات و شروع تابستان، رسماً سال کنکور 99 برای دانش آموزان آغاز میشود و آن دسته از داوطلبین هم که کنکور داشته اند و چندان از آن راضی نبوده اند به فکر مطالعه برای سال بعد می افتند و برنامه ریزی کنکور را شروع میکنند.
ادامه مطلب
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
دانشگاه های پیام نور سالیانه دو بار برای ورودی مهر و بهمن بدون آزمون دانشجو می پذیرند . پذیرش نیمسال دوم این دانشگاه تحت عنوان تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیز مطرح می شود . داوطلبانی که برای ورودی مهر دانشگاه پیام نور موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در زمان تعیین شده برای پذیرش و تکمیل ظرفیت بهمن ماه شرکت کنند .
 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5782/تکمیل-ظرفیت-بدون-کنکور-دانشگاه-پیام-
ثبت نام بدون کنکور پیام نور معمولا دوبار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام میشه و داوطلبایی که قصد ورود به این دانشگاه رو دارن باید به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور تحصیلیکو ، پیگیر اطلاعیه سازمان سنجش برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور باشن . 
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/472/ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-پیام-نور.html
راز موفقیت در کنکور
راز موفقیت در کنکور ؟ !!!! خیلی از افراد شاید اگه این 20 راز را
بخوانند بنظرشان تکراری بیاید یا اینکه بگویند ما بارها این جور مطالب را
خوانده ایم، اما واقعا راز های موفقیت همین ها است. البته اگر فقط بخوانیم
می شود تکرار مکررات و خالی از اثربخشی …. اما اگه هم بخوانیم و هم به آن
عمل کنیم می شود 20 راز مهم و اثربخش در موفقیت کنکور!!!!

برای موفقیت در کنکور عواملی چون هوش ، استعداد ، تلاش و پشتکار و….لازم
است. در کنار این عوامل توص
چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد
 اگر داوطلبی هستید که برای آمادگی کنکور دچار استرس هستید و احساس می‌کنید که ممکن است استرس سر جلسه کنکور نیز به سراغتان بیاید، باید از همین الان راه های مقابله با استرس کنکور را بشناسید و برای برطرف کردن این مشکل تلاش کنید پس چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد 

ادامه مطلب
دانشگاه آزاد به دو صورت با کنکور و بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند . به طوری که رشته های با کنکور دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از رشته های بدون کنکور ارائه می شود . داوطلبان به منظور مشاهده لیست رشته های با کنکور دانشگاه آزاد باید دفترچه انتخاب رشته را مشاهده نمایند . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور رفاه حال داوطلبان انتخاب رشته کنکور ذانشگاه آزاد 99 ، لیست رشته های دانشگاه آزاد 99 را در مقاله ای ارائه داده است .
برای مطالعه متن کامل
گروه کنکور پیشگامان برتر
متشکل از رتبه های برتر و تک رقمی های کنکور
کادری در جهت ارایه بهترین مشاوره و بهترین تدریس
بهترین مشاور یا بهترین مدرس کیه؟
مشاوره کنکور چه به درد می خوره؟
تدریس کنکور فایده ای داره؟
برای کنکور 99 چه مشاوری بگیرم بهتره؟
من سالای قبل هم مدرس داشتم واسه ی کنکور 99 هم مجدد نیاز دارم؟
برنامه ی تضمینی برای کنکور وجود داره؟
مشاوره رتبه برتر به درد می خوره؟
بهترین منابع کنکور 99 چیان؟
بهترین آزمون آزمایشی کنکور 99 کدومه؟ کجا ث
دانشگاه آزاد هر سال علاوه بر پذیرش دانشجو بر اساس کنکور سراسری به صورت بدون کنکور یا صرفا بر اساس سوابق تحصیلی هم پذیرش دانشجو رو انجام میده . ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن برای مقطع کاردانی و کارشناسی انجام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/458/ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد.html
داوطلبانی که قصد ثبت نام در کنکور سراسری 99 را دارند می بایست مطابق راهنمای ثبت نام کنکور 99 که در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ارائه می شود عمل کنند . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، به منظور مساعدت و راهنمایی داوطلبان در تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور 99  اقدام به نگارش راهنمای قدم به قدم ثبت نام کنکور سراسری نموده است تا داوطلبان با مطالعه مقاله راهنمای ثبت نام کنکور سراسری فرم ثبت نام اینترنتی را بدون هیچ ایرادی تکمیل نمایند .
 
 
 
 
www.heyvagroup
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021
اگر
داوطلب کنکور 99 هستید، قبل از اقدام به ثبت نام کنکور سراسری 99 می بایست
دفترچه ثبت نام کنکور سراسری را دانلود و به طور کامل مطالعه نمایید. پس
از آگاهی کامل از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری، سهمیه های
موثر در کنکور سراسری 99، نحوه ثبت نام کنکو
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
داوطلبان دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) به دو روش با آزمون و بدون آزمون
امکان ورود به مقطع کارشناسی را دارند. دانشگاه های دولتی (در دوره های
روزانه، نوبت دوم (شبانه) و مجازی)، غیرانتفاعی، علمی کاربردی و دانشگاه
آزاد اسلامی در این مقطع به صورت بدون ک
چند سالیه که دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش دانشجو بر اساس کنکور سراسری بر اساس سوابق تحصیلی هم پذیرش دانشجو رو انجام میده . البته فقط داوطلبایی می تونن ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رو انجام بدن که تمام شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد رو داشته باشن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/461/شرایط-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد.html
بعد از این که کنکور برگزار شد ، همه ی داوطلبا چه نظام قدیم و چه نظام جدید منتظر کارنامه کنکور سراسری هستن تا نتیجه شون رو ببینن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، کارنامه کنکور از طریق سایت سازمان سنجش دانلود میشه که تو اون وضعیت تراز ، رتبه و مجاز به انتخاب رشته بودن داوطلب مشخص شده . داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون کارنامه اولیه کنکور سراسری رو ببینن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

www.tahsilico.com/we
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
آزمون سراسری که هر سال ذهن حدود یک میلیون جوان ایرانی را به خود مشغول می‌کند در هر دهه ساز خاصی کوک می‌کند. حدود دهه هفتاد بود که سیر به سمت کنکور انسانی به شدت زیاد بود. دهه هشتاد نیز همه به امید مهندس شدن به سمت کنکور ریاضی برنامه ریزی کردن و امروزه فارغ التحصیل زیادی در رشته های مهندسی داریم. اما در دهه نود ورق به سمت کنکور تجربی برگشت. در این چند سال اخیر نیز رشته پرستاری با توجه به امنیت شغلی که ایجاد می‌کند توجه بسیاری را به کنکور سراسری
 
رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق مهر و بهمن 98
زیرگروه ریاضی به نسبت زیرگروه علوم تجربی در 5 سال گذشته تعداد داوطلب و متقاضی کمتری را هم در کنکور سراسری و هم به صورت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور اختصاص داده و داوطلبان بیشتر بدون هدف گرایش پیدا کرده به علوم تجربی و رشته های مرتبط به پزشکی و پیراپزشکی
رشته های بدون کنکور زیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های:
مهندسی برق باکد 40119
مهندسی عمران 40401
رشته مندسی پزشکی 40106
رش
v
 
رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق مهر و بهمن 98
زیرگروه ریاضی به نسبت زیرگروه علوم تجربی در 5 سال گذشته تعداد داوطلب و متقاضی کمتری را هم در کنکور سراسری و هم به صورت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور اختصاص داده و داوطلبان بیشتر بدون هدف گرایش پیدا کرده به علوم تجربی و رشته های مرتبط به پزشکی و پیراپزشکی
رشته های بدون کنکور زیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های:
مهندسی برق باکد 40119
مهندسی عمران 40401
رشته مندسی پزشکی 40106
ر
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
ثبت نام بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد دو نوبت در سال (ورودی مهر و بهمن) برای مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر 98 از تاریخ 26 اسفند 97 آغاز و تا 20 شهریور 98 ادامه یافت. ثبت نام بدون کن
چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد
 اگر داوطلبی هستید که برای آمادگی کنکور دچار استرس هستید و احساس می‌کنید که ممکن است استرس سر جلسه کنکور نیز به سراغتان بیاید، باید از همین الان راه های مقابله با استرس کنکور را بشناسید و برای برطرف کردن این مشکل تلاش کنید پس چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد 
 
 
 
 
 
ادامه مطلب
چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد
 اگر داوطلبی هستید که برای آمادگی کنکور دچار استرس هستید و احساس می‌کنید که ممکن است استرس سر جلسه کنکور نیز به سراغتان بیاید، باید از همین الان راه های مقابله با استرس کنکور را بشناسید و برای برطرف کردن این مشکل تلاش کنید پس چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد 

ادامه مطلب
کنکور ۹۸ با همه ی سختی ها و خوشی ها و تلخی ها هم به پایان رسید و حالا فقط میمونه تحلیل پاسخنامه ش 
برای دانلود تحلیل تمامی دروس کنکور 98 به همراه پاسخنامه کنکور 98 روی لینک زیر کلیک نمایید.
Https://T.me/EnsaniMoshavereh
https://t.me/joinchat/AAAAAE5UfjMcIZOGStfVoA
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب رشته کنکور تجربی 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
به
دلیل تعداد زیاد داوطلبان کنکور تجربی 98 به نسبت سایر گروه های آزمایشی،
امکان پذیرش داوطلبان در رشته های پر طرفدار و دانشگاه های تراز اول کاهش
می یابد. از این ررو داوطلبان شرکت کنکور تجربی 98 برای
انتخاب رشته کنکور تجربی 98، استرس بیشتری را متحمل می شوند. از آن
قابل توجه علاقه مندان به تحصیل
 دانشگاه آزاد واحد دلیجان برای مهر 1398 بدون کنکور دانشجو میپذیرد :
✅تخفیف شهریه تا 50 درصد 
✅زمان برگزاری کلاس، سه روز آخر هفته 
✅اعطای وام دانشجویی کوتاه مدت و بلند مدت 
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره
086 44 24 92 01 
داخلی های :
105
106
110
112
تماس حاصل فرمایید . 
و یا جهت ثبت نام به سایت 
www.azmoon.org 
مراجعه فرمایید .
❌مهلت ثبت نام:
 15 اردیبهشت الی 31 مرداد 1398 ❌
در رشته های: 
✅کاردانی ناپیوسته :
حسابداری 
کارهای عمومی ساختمان
اشتباه بزرگم اومدن به این دانشگاه بود
اشتباه کردم
باید با اقتدار و با عزت میومدم سمت علاقه ام ، نه اینجور
کم کاری کردم 
سنم هر روز داره بیشتر میشه ، توان اینکه بخوام بشینم دوباره برا کنکور بخونم رو ندارم ، اما بشدت دوست دارم بشینم بخونم و شر همه چیز رو بکنم 
اما میترسم ، از شرابط کنکور میترسم
 
کاش کسایی کنکور ریاضی دادن میومدن حتی اگه شده بطور ناشناس بهم میگفتن ، سطح سوالا و کنکور و نتایج چجور بوده :)
 
 
سوالات کنکور 98  
http://telegram.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها روی لینک بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
 
کنکور 98 ریاضی       سوالات کنکور ریاضی 98     http://telegram.me/davazdahumi
کنکور 98 تجربی     سوالات کنکور تجربی   http://telegram.me/davazdahumi
کنکور 98 انسانی   سوالات کنکور انسانی 98   http://telegram.me/davazdahumi

کانال تلگرام سوالات کنکور 98  t.me/davazdahumi
همانگونه که در تصویر می بینید داوطلبانی که در دوره روزانه امسال اعم از با کنکور و بدون کنکور شرکت کنند سال آینده از ثبت نام در این دوره محروم می شوند. خب چرا این خبر را دوباره منتشر کردم؟ زیرا این موضوع برخلاف اطلاعیه‌ها و اخبار قبلی است و ممکن است دانش ‌آموزی به اشتباه و به دلیل شرایط خاص امسال به دلیل عدم آگاهی دست به انتخاب رشته ای در کنکور بدون آزمون بزند و از دوره روزانه سال بعد هم محروم گردد. به منظور همرسانی این خبر مهم لطفا لینک خبر ر
به گفته سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور هیوا ، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال 99 طی اطلاعیه ای در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اعلام می شود . تاریخ ثبت نام بدون آزمون سراسری 99 برای ورودی مهر از دهه سوم اسفند ماه 98 آغاز شود . این احتمال وجود دارد که به درخواست متقاضیان ، زمان ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۹۹ تمدید شود .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6361/زمان-ثبت-نام-بدون-کنک
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
کنکور کارشناسی ارشد
سایتی در مورد کنکور ارشد
اطلاعاتی در مورد مقطع کارشناسی
کنکور کارشناسی ارشد 99
سایتی در مورد کنکور ارشد ۹۹
آزمون کارشناسی ارشد 99
اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99
سایتی در مورد اعلام نتایج
اطلاعاتی در مورد کارشناسی ارشد
سایتی در مورد ارشد 99
نتایج ارشد ۹۹
زمان جواب آزمون ارشد 99
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشک
نتایج بدون کنکور ارشد آزاد از طریق سایت azmoon.net اعلام میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، داوطلبایی که تو زمان ثبت نام بدون آزمون ازاد وارد سایت azmoon.org میشن و ثبت نامشون رو انجام میدن ، می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد بشن و جواب بدون آزمون ارشد ازاد رو مشاهده کنن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/999/اعلام-نتایج-ارشد-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد.html
 
انتخاب رشته کنکور 98 تمام رشته ها
 
برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 کلیک کنید
 
راهنمای انتخاب رشته کنکور 98 تجربی،ریاضی،انسانی
 
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی98
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98
دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 98
 معرفی رتبه یک کنکور تجربی 98
سازمان سنجش اسامی نفرات برتر کنکور 98 رشته تجربی رو منتشر کرده است و همه ما دوس داریم بدونیم که ده نفر اول کنکور چه کسایی هستند. منتها همیشه یک کنجکاوی خاصی برای دونستن اینکه نفر اول هر رشته کی هست داریم.
با همین هدف ما علاوه بر اسامی نفرات برتر کنکور 98 رشته تجربی، بطور ویژه رتبه یک کنکور تجربی 98 را معرفی کرده ایم.
طبق اطلاعیه سازمان سنجش رتبه یک کنکور تجربی 98 آقای ایزدمهر احمدی نژاد از تهران می باشد.
برای مشاهد
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
هر سال سازمان سنجش همزمان با پروسه ثبت نام ، راهنمای جامع ثبت نام در کنکور ارشد رو در اختیار متقاضیا قرار میده تا از نحوه و مراحل ثبت نام کنکور ارشد مطلع بشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، اطلاع از راهنمای جامع ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد باعث میشه که داوطلبا بتونن با اطلاعات کافی و بدون خطا و اشتباه مرحله ثبت نام کنکور ارشد سراسری و آزاد رو پشت سر بزارن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahs
تاثیر سهمیه های کنکور
سهمیه مناطق
سهمیه ایثارگران
سهمیه خانواده شهدا
سهمیه رزمندگان
سهمیه کارمندان
سهمیه مناطق سیل زده
سهمیه های کنکور سراسری یکی از موضوعات مهم در هنگام ثبت نام کنکور سراسری است، برای استفاده از سهمیه های مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری بایستی علاوه بر آشنایی با انواع سهمیه ها و تبصره های موجود بر شرایط اختصاصی بهره مند شدن  هریک از سهمیه های کنکور  سراسری به خوبی مسلط باشید . در سال های گذشته به کرات مشاهده شده اس
امکان ویرایش ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ واسه داوطلبایی که به هر دلیلی اطلاعات فردی یا تحصیلیشون رو تو زمان ثبت نام کنکور به اشتباه وارد کردن مهیا میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تموم داوطلبایی که ثبت نام کنکور سراسری رو انجام میدن می تونن تو 4 زمان ، ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 99 رو انجام بدن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/975/ویرایش-ثبت-نام-کنکور-۹۹.html
 
داوطلبانی که خواستار ثبت نام بدون آمون دانشگاه های ازاد هستند باید برای ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری برخی اطلاعات و مدارک خود را بارگزاری کرده و یا ارائه دهند . متقاضیان به مدارکی اعم از مدارک شخصی ، تحصیلی ، سهمیه و ... نیاز دارند .
 
در چند سال اخیر دانشگاه آزاد جهت سهولت داوطلبان برای ادامه تحصیل راهی نوین در پیش گرفته و اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون آزمون کرده است که مورد استقبال متقاضیان قرار گرفت . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
Shirazart.blog.ir 
* شروع کلاس کنکور عملی هنر در شیراز از شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در شیراز 
* تدریس از صفر تا ۱۰۰ کنکور عملی 
* تدریس طراحی فیگور ، کمپوزیسیون در طراحی ، طراحی ذهنی و ذهن پروری طراحی ، طراحی موضوع ، موضوع سالهای قبل 
* مدرس : زهرا جوکار با ۱۷سال سابقه تدریس کنکور تئوری و عملی هنر
* جهت هماهنگی و مشاوره با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ تماس حاصل فرمائید ‌.
Shirazart.blog.ir 
* شروع کلاس کنکور عملی هنر در شیراز از شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در شیراز 
* تدریس از صفر تا ۱۰۰ کنکور عملی 
* تدریس طراحی فیگور ، کمپوزیسیون در طراحی ، طراحی ذهنی و ذهن پروری طراحی ، طراحی موضوع ، موضوع سالهای قبل 
* مدرس : زهرا جوکار با ۱۷سال سابقه تدریس کنکور تئوری و عملی هنر
* جهت هماهنگی و مشاوره با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ تماس حاصل فرمائید ‌.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام بدون کنکور پردیس خودگردان 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب
حتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021
پردیس
های خودگردان شعبه هایی از دانشگاه های دولتی هستند که در ابتدا پردیس بین
الملل نامیده می شدند، زیرا با هدف اصلی جذب دانشجویان خارجی تاسیس شدند
ولی به دلیل عدم موفقیت به پردیس خودگردان تغییر نام یافتند. پذیرش پردیس
های خودگردان در گذشته به روش
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید تحصیلی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات تحصیلی کمک کند .
دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
سایتی در مورد دفترچه ارشد
سایتی در مورد دانشگاه آزاد99
دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد ۹۹
نحوه دانلود دفترچه آزاد
لینک دانلود دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99
سایتی در مورد زمان برگزاری کنکور
اطلاعاتی در مورد ارشد 99
زما
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور پیام نور هیوا ، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ری
در کارشناسی پیوسته و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می گیرد . علاقه
مندان به تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ری لازم
است ابتدا از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ری 98 ارائه شده مطلع شوند و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . مطالعه دفترچه ثبت نام ، بررسی رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ری ۹۸ و اطلاع از شرای
ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش منتشر میشه که همزمان با ثبت نام ، شرایط و نحوه ثبت نام کنکور 99 هم از طریق دفترچه ثبت نام اطلاع رسانی میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، داوطلبا می تونن با انجام مراحل ثبت نام کنکور سراسری 99 گفته شده ، اطلاعات فردی و تحصیلیشون رو تو فرم اینترنتی ثبت نام وارد کنن و پروسه ثبت نام کنکور 99 رو با موفقیت پشت سر بزارن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلی
کتاب جمع بندی فارسی کنکور از انتشارات مهر و ماه در 6 فصل ادبیات فارسی
را برای کنکور بررسی می کند. این کتاب تمامی مسائل کنکوری ادبیات از جمله:
لغت
املا
دستور
آرایه
قرابت
تاریخ ادبیات

را مورد بررسی قرار می دهد. در این کتاب 31 آزمون وجود دارد. این آزمون
ها در زمینه های موضوعی ، هم سح با کنکور ، و بالاتر از کنکور (برای دانش
آموزان ممتاز) می باشد. همچنین در این کتاب نکات کنکوری فراوانی نیز برای
دانش آموزان وجود دارد.
خرید اینترنتی کتاب جمع بندی فارس
زمان آغاز فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
شرایط لازم برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
مشاوره پیشنهادی برای تکمیل لیست دانشگاه آزاد
چگونگی انتخاب رشته دانشگاه آزاد
آخرین اطلاعات از انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ به عنوان یکی از رویدادهای مهم در فرآیند آموزشی کشور قلمداد می شود در سال های اخیر با توجه به ادغام کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ همانند ثبت نام کنکور سراسری بوده
زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98
با توجه به گفته ها در رابطه با اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتظار می رود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تا اواسط مرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد و انتخاب رشته کنکور 98 از نیمه دوم مرداد ماه شروع شود.
در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟
در کارنامه اولیه کنکور مشخص می شود که داوطلب مجاز به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کد رشته محل های روزانه،
ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ برای همه رشته ها به صورت اینترنتی انجام میشه . داوطلبایی که قصد ثبت نام کنکور کاردانی 99 رو دارن باید تو نیمه دوم خرداد ماه فرم اینترنتی ثبت نام رو پر کنن .
پذیرش تو بعضی از رشته های کنکور کاردانی از طریق آزمون و برای بعضی از رشته به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلباس . ولی همه داوطلبای متقاضی ثبت نام کنکور کاردانی 99 چه رشتشون با آزمون باشه چه به صورت بدون آزمون باید تو زمان ثبت نام
ثبت نام بدون کنکور ارشد از طریق دانشگاه های سراسری واسه ورود به دوره روزانه و غیر انتفاعی انجام میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، داوطلبایی که شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد رو داشته باشن ، می تونن بر اساس زمان بندی که تو خود سایت دانشگاه ها اطلاع رسانی میشه ، پروسه ثبت نام بدون آزمون ارشد رو انجام بدن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/990/ثبت-نام-کارشناسی-ارشد-بدون-کنکور.html
برنامه‌ریزی برای کنکور 98
هرچه که به روزهای منتهی به کنکور 98 نزدیک‌تر می‌شویم، تب و تاب کنکور
بالاتر می‌رود و پشت سر آن نگرانی‌ها و فشارهای روانی روی داوطلبان کنکور
هم بیشتر و بیشتر می‌شود. اما بهترین کار ممکن در این روزهای سخت و پر فشار
این است که نگاه کنید و ببینید تا امروز چقدر درس خوانده‌اید و بعد از آن
برای ادامه راه یک برنامه‌ریزی درست و کامل داشته باشید. در این مقاله
می‌خواهیم به شما کمک کنیم، ساده‌تر و درست‌تر از همیشه برای خ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

منطق نوین