نتایج جستجو برای عبارت :

مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری

دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها هستند باید نخست مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری را آماده کنند ، چراکه داوطلبان در هر مرحله از ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری در دانشگاه ها نیاز به برخی مدارک دارند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4309/مدارک-ثبت-نام-
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور ۹۹ شامل مدارک فردی و تحصیلیه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تموم متقاضیای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد باید مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ۹۹ رو تهیه و زمان ثبت نام آزمون سراسری 99 همراه خودشون داشته باشن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/976/مدارک-لازم-برای-ثبت-نام-کنکور-سراسری-۹۹.html
 
دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری 99
با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 به مدت زیادی می باشد خواهشمندیم در انتخاب های خود دقت لازم را براساس فاکتورهای انتخاب رشته انجام دهید. دفترچه ثبت نام که شامل لیست رشته ها، مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور سراسری 99، زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 و ... خواهد بود را می توانید در لینک زیر مشاهده و دانلود کنید.
دفترچه ثبت نام بدون آزمون سراسری 99
نکات لازم مدارک لازم برای ثبت نا
پزشکی بدون کنکور
پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد
پزشکی بدون کنکور دانشگاه دولتی
پزشکی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
در این مقاله قصد داریم سیر تا پیاز پزشکی بدون کنکور رو واسه عاشقان سینه چاک این رشته توضیح بدیم چه اونایی که واسه اولین بار میخوان وارد دانشگاه بشن چه اون دسته از عزیزانی که پس از گذر از واحدهای دانشگاهی سنگین مدرک گرفتن و حالا دوباره هوس درس خوندن ،اونم از نوع دکتر شدن به سرشون زده ولی از طرفی حوصله کنکور دادن هم ندارن، باو
زمان ثبت نام کنکور سراسری 99
 زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 سال تحصیلی 1399-1400 از تاریخ 24/11/98 آغاز و تا تاریخ 5 اسفندماه ادامه خواهد داشت،(براساس اطلاعات سایت سازمان سنجش) داوطلبان برای اینکه با خیال راحت و اسوده ثبت نام خود را انجام دهند می تانند در لینک های اطلاع رسانی تلگرام و اینستاگرامی ما در سایت استفاده نموده و بعد از اطلاع از زمان ثبت نام با هماهنگی و مشاوره و راهنمایی مشاورین تحصیلی درخت دانش مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند.
مدارک لا
پزشکی بدون کنکور
اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستین که فقط پزشکی دوست دارین، به جای درستی رسیده اید و حتما نوشته های ما را با دقت بخوانید تا درباره پزشکی بدون کنکور بدانید، کاری که میکنیم کاملن مناسب شماست، پزشکی بدون کنکورهمان عبارتی است که توضیح میدهد چطور یک مسیر را برای شما هموار و آماده عبور کرده ایم، می توانید کمی مطلب را مطالعه کنید و در این مسیر با ما همراه شوید تا به آمال و آرزوهای خود برسید، آرزو هایی که روزهایی نه چندان دور برا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه آزاد به دو روش با کنکور و بدون کنکور دانشجو می پذیرد. این دانشگاه بیش از 80 درصد رشته های خود را به صورت بدون آزمون ارائه می دهد. دانشگاه آزاد دو نوبت در سال برای ورودی مهر و بهمن به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. هم
با سلام
هر وقت اسم کنکور میاد لذت میبرم چون هیچ امتحانی مثه کنکور برام جذاب نیس. رقابت سخت باعث میشه آدم بیشتر از تواناییش زحمت بکشه. شاید خیلی ها حالشون از کنکور بهم بخوره. ولی من ازش لذت بردم. انشالله که کنکور ۹۸ برای بچه های ریاضی، تجربی و انسانی مطابق میلشون باشه.
یا حق
داوطلبانی که خواستار ثبت نام بدون آمون دانشگاه های ازاد هستند باید برای ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری برخی اطلاعات و مدارک خود را بارگزاری کرده و یا ارائه دهند . متقاضیان به مدارکی اعم از مدارک شخصی ، تحصیلی ، سهمیه و ... نیاز دارند .
 
در چند سال اخیر دانشگاه آزاد جهت سهولت داوطلبان برای ادامه تحصیل راهی نوین در پیش گرفته و اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون آزمون کرده است که مورد استقبال متقاضیان قرار گرفت . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ تو دفترچه ثبت نام نوشته میشه و تموم داوطلبایی که می خوان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد رو انجام بدن ، باید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ارشد 99 رو آماده و همراه داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ارشد 99 شامل فایل عکس ، اطلاعات فردی ، تحصیلی ، کارت اعتباری میشه .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکور هنر 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا می توان گفت تمامی رشته های انسانی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور هنر ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون هنر از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن کامل مقال
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکور زبان 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا می توان گفت تمامی رشته های انسانی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور زبان ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون زبان از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن کامل م
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکور ریاضی 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا می توان گفت تمامی رشته های ریاضی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور ریاضی ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون ریاضی از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن کامل
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون آزمون هیوا ، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری 98 دو بار در سال و برای ورودی مهر و بهمن برگزار می شود . داوطلبان ورودی نیمسال دوم تحصیلی می بایست جهت ثبت نام رشته ای بدون آزمون دانشگاه های سراسری بهمن 98 مطابق اطلاعیه سازمان سنجش عمل نمایند و پیش از ثبت نام شرایط را مطالعه کرده و مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 98 خود را آماده نمایند .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید : 

www.heyvagroup.
با افزایش ظرفیت پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری ، ظرفیت رشته های بدون کنکورانسانی 99 نیز افزایش یافته است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا  می توان گفت تمامی رشته های انسانی بدون کنکور ارائه می شوند و لذا داوطلبان متقاضی این رشته باید پیش از ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور انسانی ۹۹ را مطالعه کنند . برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه های سراسری مهر سال 99 ، لیست رشته های بدون آزمون انسانی از سوی سازمان سنجش اعلام شده است .
برای مطالعه متن
نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98
نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 با ثبت نام بدون کنکور از بهمن ماه 96 تفاوت دارد و ملاک اصلی پذیرش معدل کتبی دیپلم می باشد و برای بهمن ماه 97 شانس داوطلبان بالاست به طوری که انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه بر اساس میزان بالا و پایین بودن معدل انجام می گیرد.
داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از میزان قبولی معدل کسب شده برای دانشگاه ها با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره
سلوم 
کنکور چه خبر !!!؟ 
امیدوارم که وقتی صفحه روز باز کرده باشین اشک ریخته باشین البته از نوع شوقش 
_ زنگ زدم به یکی از دخترا بگم نتایجو زدن اونم مثل من کنکور داده بود ! از صحبتاش خواهر کوچیکش که کنکور اولش بود فهمید که نتایجو زدن و اون لحظه من فقط صدای جیغ شنیدم 
خودمم کنکور رو یه شارژ هدیه گرفتم
پ ن : برام ویس داده با صدای پره بغض از نتیجش ناراضی بود
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
سایتی در مورد ثبت نام بدون کنکور
اطلاعاتی در مورد کنکور کارشناسی ارشد
سایتی در مورد دانشگاه آزاد
زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد
ثبت نام دکتری بدون آزمون
سایتی در مورد ثبت نام 
اطلاعاتی در مورد کنکور بدون آزمون
زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون
سایتی در مورد زمان ث
داوطلبانی که موفق به ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری شده اند می توانند در صورت نیاز اطلاعات خور را اصلاح و یا ویرایش کنند . داوطلبان می توانند در زمان تعیین شده برای ویرایش اطلاعات ثبت نام بدون کنکور سراسری ، اولویت های انتخابی ، اطلاعات شخصی ، تحصیلی و ... خود را تغییر دهند و ویرایش های مورد نظر را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5680/ویرایش-اطلاعات-ثبت-نام-بدون-کنکور-سرا
هر سال موقع اعلام نتایج کنکور حالم گرفته میشه؛ به طور نامحسوس. هر سال یادم میافته نتیجه من چیزی نبوده که در شان من باشه. هرسال حس شکست کنکور تازه میشه. و هر سال کنار همه‌ی اینا دلم میخواد رشته مورد علاقه م رو میخوندم..  من یه رتبه خوب کنکور ریاضی به دلم بدهکارم. 
آیا رشته حقوق یا مهندسی پزشکی و میکروبیولوژی را بدون کنکور در تهران و شهرستانها داریم؟
این نیمسال بر خلاف سال های گذشته نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم در رشته های بدون کنکور آزاد تهران رشته حقوق بدون کنکور، میکروبیولوژی و مهندسی پزشکی بدون آزمون و... رشته هایی که برای نیمسال اول پرطرفدار بودند را در دفترچه این ترم بهمن ماه شامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 تهران(تهران غرب) در دوره تمام وقت نبوده ایم.
ولی در دوره
یادم میاد که سیطره ی یاد کنکور کارشناسی به حدی بر همه ابعاد زندگی ام بالاگرفته بود، که بیشتر از اینکه برای آمادگی مرگ چیزی پیش بفرستم، برای آمادگی کنکور چیز پیش می فرستادم.
و موفق هم شدم
اگرچه توقع بیشتری می رفت از اون من، ولی خب از سابقون کنکور بودم.
نمی دونم چرا واقعیت یقینی ای همچون مرگ به اندازه ی کنکور کارشناسی برام شهودی نشده!
چرا نمیشینم ورق ورق حقایق رو بخونم و از سردذگمی دربیام؟
چرا برای اون واقعه ی عظیم حقایق و تقوا رو در لوح جانم ثب
دو سه روز پیش که اتفاقی برای کپی گرفتن یک سری مدارک رفتم کافی نت، چند نفر برای پرینت گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور اومده بودن. اصلا باورم نمیشه 6 سال از زمانی که من کنکور دادم گذشته باشه. اون جوری که اتفاقای روز قبل کنکور رو یادمه، یادم نیست دیروز ناهار چی خوردم. 
داشتم فکر می‌کردم سال کنکور  برای من برخلاف خیلیا جزو بهترین و تکرار نشدنی ترین سالهای زندگیمه. توی این سال خیلی اتفاقا رو برای اولین بار تجربه کردم که پیش از اون به خاطر بچه بودن یا
دانشگاه زابل از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .
به اطلاع می رساند با توجه به راه اندازی سامانه پست الکترونیکی واحد استعدادهای درخشان دانشگاه در جهت تسهیل فرآیند پاسخ گویی ، ثبت نام و عدم نیاز به مراجعات حضوری متقاضیان ، مقتضی است که دانشجویان محترم واجد شرایط استفاده از تسهیلات آیین نامه پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ، کلیه مدارک درخواستی را بصورت اسکن شده به سامانه پست ا
دانشگاه زابل از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .
به اطلاع می رساند با توجه به راه اندازی سامانه پست الکترونیکی واحد استعدادهای درخشان دانشگاه در جهت تسهیل فرآیند پاسخ گویی ، ثبت نام و عدم نیاز به مراجعات حضوری متقاضیان ، مقتضی است که دانشجویان محترم واجد شرایط استفاده از تسهیلات آیین نامه پذیرش بدون آزمون دکتری تخصصی ، کلیه مدارک درخواستی را بصورت اسکن شده به سامانه پست الکترونیکی 
یادمه تو سالای هفتاد کنکور اینقدر سخت بود که غش و ضعفی و افت فشار خون  زیاد بود به طوری که پزشک و پرستار واورژانس تو مراکز امتحان آماده بودن ولی الان کنکور راحت شده ولی بازم یه عده استرس دارن با خودم میگم اگه اینایی که الان کنکوری هستند اون زمان بودن چیکار میکردن؟
هوم؟

++ بعدا نوشت :عاقا کنکوری ها اعتراض کردن که نخیر کنکور سخته . عاقا ما شکر خوردیم کنکور آسون نشده خوبه .
برای مطالعه جدیدترین اخبار کنکور 98 و کنکور 99 بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.

جزئیات و اخبار جدید کنکور 99، سوالات و تاثیر معدل در آزمون سراسری سال 99

آخرین و جدیدترین اخبار کنکور 98 و ثبت نام در رشته‌های بدون کنکور

آخرین و جدیدترین اخبار کنکور 98 - اخبار جدید حذف کنکور

توصیه های مهم برای کنکوری ها برای موفقیت در کنکور
چگونه برای کنکور برنامه ریزی کنیم
چگونه برای کنکور درس بخوانیم
موفقیت در کنکور با کلاسهای تدریس خصوصی
چگونه برای کنکور ریاضی
دانشگاه غیر انتفاعی هر سال علاوه بر پذیرش دانشجو بر اساس کنکور سراسری به صورت بدون کنکور یا صرفا بر اساس سوابق تحصیلی هم پذیرش دانشجو رو انجام میده . ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن برای مقطع کاردانی و کارشناسی انجام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/482/ثبت-نام-بدون-کنکور-دانششگاه-غیرانتفاعی.html
کنکور 98 با همه ی فراز و نشیب ها خود تمام شد. حال این تورنمنت بزرگ به نقطه ی پایانی خود رسید. بزرگترین آزمون در نظام آموزشی کشور به نام آزمون کنکور هم برگزار شد. شما عزیزان دل که بعد از این راه سخت در مسیر کنکور ، در جلسه ی آزمون شرکت کردید ، می توانید دفترچه سوالات کنکور 98 را از وبلاگ ما دانلود کنید. دفترچه ای که برای هر 5 رشته ی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان آماده ی دانلود رایگان به صورت فایل pdf می باشد. نکته ی قابل توجه اینجاست که دانش آموزان
با مطرح شدن پذیرش بدون آزمون در دانشگاه های سراسری ، دانشگاه پیام نور نیز برای سال 99 اقدام به پذیرش بدون آزمون در اکثر رشته های این دانشگاه کرده است . داوطلبان متقاضی پذیرش بدون ازمون این دانشگاه ها باید ابتدا لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 را بررسی کنند و پس از انتخاب رشته مورد علاقه خود در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام کنند .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5318/لیست-رشته-های-بدون-کنکور-
هر سال هزاران نفر در آزمون کنکور سراسری شرکت می‌کنند. در این بین عده زیادی شکست میخورند و مجبور هستند یک سال دیگر از عمر خود را پشت کنکور صرف کنند. اما معدود افرادی که هر سال در کنکور سراسری موفق می‌شوند چه رازی در کار خود دارند. نحوه درس خواندن یا برنامه ریزی رتبه‌های برتر کنکور به چه صورت است. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به تفاوت‌های یک رتبه برتر با دانش آموز معمولی که از پس کنکور سراسری بر نمی‌آید بپردازیم. پس از مطالعه این مقاله ش
با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال ضمن عرض تبریک و تهنیت به خواهران و برادران عزیزی که در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت ‌دوم ‌(شبانه)، دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس خودگردان و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 قرار گرفته‌اند، به اطلاع می‌رساند که کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست با در دست داشتن مدارک لازم (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ 98/06/23 این سازمان که ل
Shirazart.blog.ir 
*شروع کلاس عملی کنکور هنر از ۱۵ تیر ماه ،از ابتدا 
* این کلاس فقط برای کنکوریهایی است که انتخابشان زیر گروه یک است میباشد .
* جهت مشاوره و ثبت نام در کلاسهای آنلاین کنکور عملی ( مرحله دو ) کنکور هنر ،زیر گروه یک ،با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ ،زهرا جوکار تماس حاصل فرمائید. 
بعد از پایان کنکور 98 حالا وقت آمادگی برای کنکور 99 هست.
بدون شک مشاوره کنکور این روزها زیاد به گوشتون میخوره و از این میشه این نتیجه رو گرفت که چقدر این موضوع برای یه کنکوری مهمه و اگه مشاوره خوبی بهش برسه میتونه به راحتی آیندشو به بهترین نحو تضمین کنه و اگه مشاوره خوبی هم بهش نرسه قطعا آینده درخشانی نداره. میبینیم که یه مشاوره چه درست چه غلط به راحتی میتونه آیندتونو تغییر بده پس قطعا به اهمیت این موضوع پی بردین.
ادامه مطلب
Shirazart.blog.ir 
*شروع کلاس عملی کنکور هنر از ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹،از ابتدا 
* این کلاس فقط برای کنکوریهایی است که انتخابشان زیر گروه یک است میباشد .
* جهت مشاوره و ثبت نام در کلاسهای آنلاین کنکور عملی ( مرحله دو ) کنکور هنر ،زیر گروه یک ،با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ ،زهرا جوکار تماس حاصل فرمائید. 
از الان برای کنکور 1400
از الان برای کنکور 1400 شروع کنید
با برنامه ریزی درست و استفاده ازمنابع معتبر و پر بازده زیر نظر اساتید کشوری برنامه اوج یادگیری صد در صد به موفقیت می رسید 
قبل اینکه ادبیات بخونید این وویس کوتاه رو حتما گوش بدین...
چه کتابایی باید بخونم؟چیکار کنمتا مثل حبیب شاگرد استاد احمدی ادبیات کنکور سراسری را ۱۰۰ درصد بزنم!!!!
اوج یادگیری
بهترین مشاور و برنامه ریز کنکور ایران با صدها کارنامه مستند شاگردان ایشان که دروس عمومی را در
پاورپوینت ده گام تا کنکور
پاورپوینت ده گام تا کنکور، در 116 اسلاید. ده گام تا کنکور به ده گام اساسی برای موفقیت در آزمون های ورودی و بخصوص کنکور پرداخته است. داوطلبان کنکور سراسری برای موفقیت در کنکور فرایندی را باید پشت سر بگذارند. این فرایندها در ده گام اساسی تدوین شده اند که از شناخت کنکور شروع و به انتخاب رشته ختم ...
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته بهترین گزینه را انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های مهندسی و علوم پایه ریاضیات می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور ریاضی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4529/لیست-رشته-ه
و در کمال ناباوری هم تجربی و هم زبان، دانشگاه، دانشکده ی اقتصاد افتادم...
هوم. هق هق حتی! :( صبح برم نمیتونم برگردم خونه و بعد برم زبان. :|
خدا بابا رو به راه راست هدایت کنه که مثل کنکور سال 96 ساعت 5 صبح بیدارم نکنه... هی بگه توی ترافیک گیر میکنیم!! :/
البته من دو بار اینجا کنکور شرکت کردم، هم با محیطش آشنام و هم این که بی نهایت سیستم تهویه و خنک کننده اش عالیه. ضمنا کنکورهای خوب و رضایت بخشی هم بودن. :) به امید خدا که این دو تا کنکور پیش رو هم توی اقتصاد خ
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، شرط شرکت در کنکور 99 داشتن یکی از مدارک دیپلم چهار ساله نظام قدیم ، مدرک پیش دانشگاهی ، مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) ، دیپلم پایه دوازدهم نظام جدید ( 6 - 3 - 3 ) است . دفترچه ثبت نام کنکور سراسری شامل کلیه ی شرایط شرکت در کنکور سراسری 99 است که شرایط ثبت نام آزمون سراسری 99 به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که با مطالعه ی این دفترچه می توانید از کلیه شرایط ثبت نام مطلع شوید .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لی
پسری هستم متولد بهمن ۱۳۷۸، سال ۹۷ کنکور اولم بود و دادم و دانشگاه نرفتم، امسال کنکور دومم هست، مراحل ثبت نام با موفقیت انجام شد و میتونم تو کنکور ۹۸ بدون مشکل شرکت کنم.
حالا مشکلم فقط یه چیزه، دور و بری هامون که هیچ کس اطلاعی نداره شکر خدا، خواستم از شما بپرسم ؛
اگه من بخوام مرداد یا شهریور برم برای ثبت نام دانشگاه (دولتی یا آزاد) همه مدارک رو ببرم و برگه معافیت تحصیلی نباشه، مشکلی ایجاد میشه یا خودشون میتونن کارهاش رو حل و فصل کنند؟
اگه مشکل
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه های کشور هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته ، بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های تجربی می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور تجربی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4528/لی
امروز قراره کارت ورود به جلسه رو بدن که چهاردهم بریم و کنکور بدیم
بعد از یه سال پشت کنکور موندن این صحنه برام اشناس و خوب خودمم آروم ترم چون میدونم کار خودمو کردم و نتیجه ای که میخوام رو به دست میارم
خواستم این متن هم لا به لای اینا بمونه
خلاصه که امسال ذوق دارم زود تَر برم سر جلسه و پاسخنامه ام رو پر کنم
:))))))
با اتمام امتحانات و شروع تابستان، رسماً سال کنکور 99 برای دانش آموزان آغاز میشود و آن دسته از داوطلبین هم که کنکور داشته اند و چندان از آن راضی نبوده اند به فکر مطالعه برای سال بعد می افتند و برنامه ریزی کنکور را شروع میکنند.
ادامه مطلب
لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب بهمن ماه 98 کدامند؟(مطالعه مقاله)
مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99 تهران غرب؟(نیمه دوم دی ماه 98-99)
شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 دانشگاه آزاد تهران غرب؟
ادرس دانشگاه تهران غرب؟
و ... ؟؟؟
در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال دوم و مهر 98 که با مشاوره تحصیلی بد
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
دانشگاه های پیام نور سالیانه دو بار برای ورودی مهر و بهمن بدون آزمون دانشجو می پذیرند . پذیرش نیمسال دوم این دانشگاه تحت عنوان تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیز مطرح می شود . داوطلبانی که برای ورودی مهر دانشگاه پیام نور موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در زمان تعیین شده برای پذیرش و تکمیل ظرفیت بهمن ماه شرکت کنند .
 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5782/تکمیل-ظرفیت-بدون-کنکور-دانشگاه-پیام-
ثبت نام بدون کنکور پیام نور معمولا دوبار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام میشه و داوطلبایی که قصد ورود به این دانشگاه رو دارن باید به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور تحصیلیکو ، پیگیر اطلاعیه سازمان سنجش برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور باشن . 
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/472/ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-پیام-نور.html
راز موفقیت در کنکور
راز موفقیت در کنکور ؟ !!!! خیلی از افراد شاید اگه این 20 راز را
بخوانند بنظرشان تکراری بیاید یا اینکه بگویند ما بارها این جور مطالب را
خوانده ایم، اما واقعا راز های موفقیت همین ها است. البته اگر فقط بخوانیم
می شود تکرار مکررات و خالی از اثربخشی …. اما اگه هم بخوانیم و هم به آن
عمل کنیم می شود 20 راز مهم و اثربخش در موفقیت کنکور!!!!

برای موفقیت در کنکور عواملی چون هوش ، استعداد ، تلاش و پشتکار و….لازم
است. در کنار این عوامل توص
چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد
 اگر داوطلبی هستید که برای آمادگی کنکور دچار استرس هستید و احساس می‌کنید که ممکن است استرس سر جلسه کنکور نیز به سراغتان بیاید، باید از همین الان راه های مقابله با استرس کنکور را بشناسید و برای برطرف کردن این مشکل تلاش کنید پس چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد 

ادامه مطلب
برای سفر به ایتالیا ابتدا باید وقت سفارت بگیریم این کا را شرکت پارت ویزا انجام می دهد
سپس مدارک خودرا آماده میکنیم
و پس از آن مدارک را به سفارت تحویل میدهیم
سپس
پس از 15 روز جواب ویزا می آید
اگر ویزا شده باشید می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید
ادامه مطلب
دانشگاه آزاد به دو صورت با کنکور و بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند . به طوری که رشته های با کنکور دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از رشته های بدون کنکور ارائه می شود . داوطلبان به منظور مشاهده لیست رشته های با کنکور دانشگاه آزاد باید دفترچه انتخاب رشته را مشاهده نمایند . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور رفاه حال داوطلبان انتخاب رشته کنکور ذانشگاه آزاد 99 ، لیست رشته های دانشگاه آزاد 99 را در مقاله ای ارائه داده است .
برای مطالعه متن کامل
گروه کنکور پیشگامان برتر
متشکل از رتبه های برتر و تک رقمی های کنکور
کادری در جهت ارایه بهترین مشاوره و بهترین تدریس
بهترین مشاور یا بهترین مدرس کیه؟
مشاوره کنکور چه به درد می خوره؟
تدریس کنکور فایده ای داره؟
برای کنکور 99 چه مشاوری بگیرم بهتره؟
من سالای قبل هم مدرس داشتم واسه ی کنکور 99 هم مجدد نیاز دارم؟
برنامه ی تضمینی برای کنکور وجود داره؟
مشاوره رتبه برتر به درد می خوره؟
بهترین منابع کنکور 99 چیان؟
بهترین آزمون آزمایشی کنکور 99 کدومه؟ کجا ث
متقاضیان تحصیل بدون آزمون در دانشگاه های پیام نور باید برای انجام مراحل ثبت نام این دانشگاه و انتخاب رشته و حتی ویرایش ثبت نام  ، در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنند . 
 
دانشگاه پیام نور در بین متقاضیان دانشگاه های بدون کنکور کشور جایگاه ویژه ای دارد و علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه همانند سایر دانشگاه ها باید از شرایط و ضوابط وضع شده دانشگاه پیام نور مطلع باشند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای ورو
دانشگاه آزاد هر سال علاوه بر پذیرش دانشجو بر اساس کنکور سراسری به صورت بدون کنکور یا صرفا بر اساس سوابق تحصیلی هم پذیرش دانشجو رو انجام میده . ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن برای مقطع کاردانی و کارشناسی انجام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/458/ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد.html
داوطلبانی که قصد ثبت نام در کنکور سراسری 99 را دارند می بایست مطابق راهنمای ثبت نام کنکور 99 که در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ارائه می شود عمل کنند . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، به منظور مساعدت و راهنمایی داوطلبان در تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور 99  اقدام به نگارش راهنمای قدم به قدم ثبت نام کنکور سراسری نموده است تا داوطلبان با مطالعه مقاله راهنمای ثبت نام کنکور سراسری فرم ثبت نام اینترنتی را بدون هیچ ایرادی تکمیل نمایند .
 
 
 
 
www.heyvagroup
ثبت نام کنکور ارشد
ثبت نام کنکور ارشد 98 ، ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان دوره کارشناسی ارشد به دانشگاه است که پذیرش در تمامی واحدهای دانشگاهی و دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس نتایج این آزمون می باشد و علت آن با توجه به ادغام شدن آزمون دانشگاه های سراسری و آزاد مشخص می شود. ثبت نام کنکور ارشد یک بار و فقط برای یک آزمون انجام می شود.
مهلت ثبت نام کنکور ارشد
طبق جدول برنامه زمانی آزمون های سال 98 سازمان سنجش،      ثبت نام کنکور ارشد   
داوطلبانی که در ثبت نام بدون کنکور رشته های دانشگاه سراسری شرکت کرده اند برای دیدن نتایج خود نیاز به اطلاعات ثبت نامی دارند . چنانچه داوطلبی به هر دلیل اطلاعات ثبت نامی خود را گم کرده باشد یا به آن دسترسی نداشته باشد می تواند برای بازیابی شماره پرونده ثبت نام بدون کنکور آن اقدام نماید . برای این کار سازمان سنجش از طریق سایت خود امکان دریافت کد پیگیری را برای داوطلبان فراهم کرده است . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور راهنمایی داوطلبان برای
مراحل سفر به ایتالیا
نیت سفر
تهیه چک لیست مدارک
ترجمه مدارک
دریافت وقت از پارت ویزا
ارائه مدارک به سفارت
منتظر جواب ویزا شدن
دریافت ویزا
تهیه بلیط
تهیه هتل
قبل از سفر به ایتالیا حتما از آثار باستانی شهر محل سکونت با خبر باشید
 
ادامه مطلب
چند سالیه که دانشگاه آزاد علاوه بر پذیرش دانشجو بر اساس کنکور سراسری بر اساس سوابق تحصیلی هم پذیرش دانشجو رو انجام میده . البته فقط داوطلبایی می تونن ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رو انجام بدن که تمام شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد رو داشته باشن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/461/شرایط-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد.html
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
شرایط ورود به رشته های ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن 98-99 چیست؟
ما در شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 ترم بهمن، 4 مقطع داریم که به ترتیب مدرک لازم برای ثبت نام بدون آزمون شامل:
کاردانی پیوسته (فقط افراد دارای مدرک دیپلم(قدیم))
کاردانی ناپیوسته (دیپلم (قدیم و جدید) - پیش )
کارشناسی ناپیوسته (افراد دارای مدرک کاردانی)
کارشناسی پیوسته(دیپلم (نظام جدید) - پیش دانشگاهی - کاردانی - لیسانس)
که در تمامی مقاطع بر اساس جدول شرط معدل د
آزمون سراسری که هر سال ذهن حدود یک میلیون جوان ایرانی را به خود مشغول می‌کند در هر دهه ساز خاصی کوک می‌کند. حدود دهه هفتاد بود که سیر به سمت کنکور انسانی به شدت زیاد بود. دهه هشتاد نیز همه به امید مهندس شدن به سمت کنکور ریاضی برنامه ریزی کردن و امروزه فارغ التحصیل زیادی در رشته های مهندسی داریم. اما در دهه نود ورق به سمت کنکور تجربی برگشت. در این چند سال اخیر نیز رشته پرستاری با توجه به امنیت شغلی که ایجاد می‌کند توجه بسیاری را به کنکور سراسری
تو دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ شرایط و ضوابط ثبت نام ، سهمیه ها و نحوه پذیرش ، مقررات نظام وظیفه ، مدارک لازم برای ثبت نام و لیست رشته محلای ارائه شده برای هر رشته نوشته شده . داوطلبای کنکور کاردانی 99 باید اون رو به صورت اینترنتی از سایت سنجش دریافت کنن .
فارغ التحصیلا و دانش آموزای فنی حرفه ای و کاردانش که قصد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای رو دارن باید قبل از اقدام برای ثبت نام ، از تمام شرایط و ضوابط لازم رو بر
تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد ؟!
 
خوشبختانه در سال های اخیر تنها راه تحصیل در رشته مورد علاقه، قبول شدن در کنکور نیست و داوطلبان می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند.دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه هایی است که بدون کنکور دانشجو می پذیرد.برای اکثر داوطلبان این سؤال وجود دارد که تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد چیست؟
 
تنها تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد در نحوه ورود به دانشگاه ا
چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد
 اگر داوطلبی هستید که برای آمادگی کنکور دچار استرس هستید و احساس می‌کنید که ممکن است استرس سر جلسه کنکور نیز به سراغتان بیاید، باید از همین الان راه های مقابله با استرس کنکور را بشناسید و برای برطرف کردن این مشکل تلاش کنید پس چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد 
 
 
 
 
 
ادامه مطلب
چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد
 اگر داوطلبی هستید که برای آمادگی کنکور دچار استرس هستید و احساس می‌کنید که ممکن است استرس سر جلسه کنکور نیز به سراغتان بیاید، باید از همین الان راه های مقابله با استرس کنکور را بشناسید و برای برطرف کردن این مشکل تلاش کنید پس چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد 

ادامه مطلب
زن مردی که به توافق میرسند وتصمیم میگیرند که طلاق بگیرند با در دست داشتن مدارک لازم برای ارائه به دادگاه برای اجرایی کردن طلاق باهم به دادگاه رفته واین مدارک را ارایه میدهند ودادخواست خود را اعلام میکنند این مدارک را در سایت چطور جستجو کنید

مدارک لازم برای درخواست طلاق توافقی

کارت ملی؛
شناسنامه؛
سند ازدواج (عقدنامه) زوجین.
زوجین باید هردو باهم با در دست داشتن مدارک فوق‫الذکر در تهران به دفتر خدمات قضایی و در شهرستان به واحدِ ثبت دادخواست
کنکور ۹۸ با همه ی سختی ها و خوشی ها و تلخی ها هم به پایان رسید و حالا فقط میمونه تحلیل پاسخنامه ش 
برای دانلود تحلیل تمامی دروس کنکور 98 به همراه پاسخنامه کنکور 98 روی لینک زیر کلیک نمایید.
Https://T.me/EnsaniMoshavereh
https://t.me/joinchat/AAAAAE5UfjMcIZOGStfVoA
اشتباه بزرگم اومدن به این دانشگاه بود
اشتباه کردم
باید با اقتدار و با عزت میومدم سمت علاقه ام ، نه اینجور
کم کاری کردم 
سنم هر روز داره بیشتر میشه ، توان اینکه بخوام بشینم دوباره برا کنکور بخونم رو ندارم ، اما بشدت دوست دارم بشینم بخونم و شر همه چیز رو بکنم 
اما میترسم ، از شرابط کنکور میترسم
 
کاش کسایی کنکور ریاضی دادن میومدن حتی اگه شده بطور ناشناس بهم میگفتن ، سطح سوالا و کنکور و نتایج چجور بوده :)
 
 
سوالات کنکور 98  
http://telegram.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها روی لینک بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
 
کنکور 98 ریاضی       سوالات کنکور ریاضی 98     http://telegram.me/davazdahumi
کنکور 98 تجربی     سوالات کنکور تجربی   http://telegram.me/davazdahumi
کنکور 98 انسانی   سوالات کنکور انسانی 98   http://telegram.me/davazdahumi

کانال تلگرام سوالات کنکور 98  t.me/davazdahumi
همانگونه که در تصویر می بینید داوطلبانی که در دوره روزانه امسال اعم از با کنکور و بدون کنکور شرکت کنند سال آینده از ثبت نام در این دوره محروم می شوند. خب چرا این خبر را دوباره منتشر کردم؟ زیرا این موضوع برخلاف اطلاعیه‌ها و اخبار قبلی است و ممکن است دانش ‌آموزی به اشتباه و به دلیل شرایط خاص امسال به دلیل عدم آگاهی دست به انتخاب رشته ای در کنکور بدون آزمون بزند و از دوره روزانه سال بعد هم محروم گردد. به منظور همرسانی این خبر مهم لطفا لینک خبر ر
به گفته سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور هیوا ، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال 99 طی اطلاعیه ای در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org اعلام می شود . تاریخ ثبت نام بدون آزمون سراسری 99 برای ورودی مهر از دهه سوم اسفند ماه 98 آغاز شود . این احتمال وجود دارد که به درخواست متقاضیان ، زمان ثبت نام رشته های بر اساس سوابق تحصیلی سراسری ۹۹ تمدید شود .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6361/زمان-ثبت-نام-بدون-کنک
انتخاب رشته کنکور 98 تمام رشته ها
 
برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 کلیک کنید
 
راهنمای انتخاب رشته کنکور 98 تجربی،ریاضی،انسانی
 
دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی98
دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی 98
دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی 98
 معرفی رتبه یک کنکور تجربی 98
سازمان سنجش اسامی نفرات برتر کنکور 98 رشته تجربی رو منتشر کرده است و همه ما دوس داریم بدونیم که ده نفر اول کنکور چه کسایی هستند. منتها همیشه یک کنجکاوی خاصی برای دونستن اینکه نفر اول هر رشته کی هست داریم.
با همین هدف ما علاوه بر اسامی نفرات برتر کنکور 98 رشته تجربی، بطور ویژه رتبه یک کنکور تجربی 98 را معرفی کرده ایم.
طبق اطلاعیه سازمان سنجش رتبه یک کنکور تجربی 98 آقای ایزدمهر احمدی نژاد از تهران می باشد.
برای مشاهد
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021همانطور که مستحضر هستید، طی سال های اخیر تاثیر معدل در کنکور سراسری بسیار پر رنگ تر از گذشته بوده است. حال به دلیل شرکت داوطلبان نظام جدید در کنکور سراسری داوطلبان در تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران مشاوره سوالاتی را در رابطه با میزان و
تاثیر سهمیه های کنکور
سهمیه مناطق
سهمیه ایثارگران
سهمیه خانواده شهدا
سهمیه رزمندگان
سهمیه کارمندان
سهمیه مناطق سیل زده
سهمیه های کنکور سراسری یکی از موضوعات مهم در هنگام ثبت نام کنکور سراسری است، برای استفاده از سهمیه های مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری بایستی علاوه بر آشنایی با انواع سهمیه ها و تبصره های موجود بر شرایط اختصاصی بهره مند شدن  هریک از سهمیه های کنکور  سراسری به خوبی مسلط باشید . در سال های گذشته به کرات مشاهده شده اس
Shirazart.blog.ir 
* شروع کلاس کنکور عملی هنر در شیراز از شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در شیراز 
* تدریس از صفر تا ۱۰۰ کنکور عملی 
* تدریس طراحی فیگور ، کمپوزیسیون در طراحی ، طراحی ذهنی و ذهن پروری طراحی ، طراحی موضوع ، موضوع سالهای قبل 
* مدرس : زهرا جوکار با ۱۷سال سابقه تدریس کنکور تئوری و عملی هنر
* جهت هماهنگی و مشاوره با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ تماس حاصل فرمائید ‌.
Shirazart.blog.ir 
* شروع کلاس کنکور عملی هنر در شیراز از شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۸ در شیراز 
* تدریس از صفر تا ۱۰۰ کنکور عملی 
* تدریس طراحی فیگور ، کمپوزیسیون در طراحی ، طراحی ذهنی و ذهن پروری طراحی ، طراحی موضوع ، موضوع سالهای قبل 
* مدرس : زهرا جوکار با ۱۷سال سابقه تدریس کنکور تئوری و عملی هنر
* جهت هماهنگی و مشاوره با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ تماس حاصل فرمائید ‌.
مدارک لازم برای اجاره ماشین
مدارک خاصی برای اجاره اتومبیل در تهران نیاز است. این مدارک بسته به دلیل اجاره ماشین معمولا متفاوت است. ما در مرکز اجاره ماشین پارمیس خودرو سعی کردیم منعطف ترین شرایط را برای رزرو و کرایه خودرو ایجاد کنیم. برای اجاره ماشین با راننده هیچ گونه مدارکی از شما اخذ نمی شود و کلیه اختیارات و مسئولیت ها بر عهده راننده همراه شما می باشد. در اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین برای مراسم عروسی معمولا مدارکی همچون چک و
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور پیام نور هیوا ، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ری
در کارشناسی پیوسته و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می گیرد . علاقه
مندان به تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ری لازم
است ابتدا از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ری 98 ارائه شده مطلع شوند و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . مطالعه دفترچه ثبت نام ، بررسی رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ری ۹۸ و اطلاع از شرای
کتاب جمع بندی فارسی کنکور از انتشارات مهر و ماه در 6 فصل ادبیات فارسی
را برای کنکور بررسی می کند. این کتاب تمامی مسائل کنکوری ادبیات از جمله:
لغت
املا
دستور
آرایه
قرابت
تاریخ ادبیات

را مورد بررسی قرار می دهد. در این کتاب 31 آزمون وجود دارد. این آزمون
ها در زمینه های موضوعی ، هم سح با کنکور ، و بالاتر از کنکور (برای دانش
آموزان ممتاز) می باشد. همچنین در این کتاب نکات کنکوری فراوانی نیز برای
دانش آموزان وجود دارد.
خرید اینترنتی کتاب جمع بندی فارس
 
راهنمای گام به گام نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99
نحوه ثبت نام کنکور 99 برای دو نظام آموزشی که داریم(قدیم - جدید) هیچ تفاوتی در مراحل ندارد و طبق عکسی که در زیر گذاشتیم تنها مراحل اولیه را باید درست وارد نماییم ثبت نام کنکور نظام با نظام جدید 99 با سال گذشته تفاوت دارد که در ادامه مقاله کامل توضیح داده ایم اما زمان ثبت نام همانند مراحلی که در زیر توضیح داده ایم ثبت نام خود را انجام دهید:
دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور
خرید کارت ا
زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98
با توجه به گفته ها در رابطه با اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتظار می رود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تا اواسط مرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد و انتخاب رشته کنکور 98 از نیمه دوم مرداد ماه شروع شود.
در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟
در کارنامه اولیه کنکور مشخص می شود که داوطلب مجاز به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کد رشته محل های روزانه،
ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ برای همه رشته ها به صورت اینترنتی انجام میشه . داوطلبایی که قصد ثبت نام کنکور کاردانی 99 رو دارن باید تو نیمه دوم خرداد ماه فرم اینترنتی ثبت نام رو پر کنن .
پذیرش تو بعضی از رشته های کنکور کاردانی از طریق آزمون و برای بعضی از رشته به صورت بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلباس . ولی همه داوطلبای متقاضی ثبت نام کنکور کاردانی 99 چه رشتشون با آزمون باشه چه به صورت بدون آزمون باید تو زمان ثبت نام
ثبت نام بدون کنکور ارشد از طریق دانشگاه های سراسری واسه ورود به دوره روزانه و غیر انتفاعی انجام میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، داوطلبایی که شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد رو داشته باشن ، می تونن بر اساس زمان بندی که تو خود سایت دانشگاه ها اطلاع رسانی میشه ، پروسه ثبت نام بدون آزمون ارشد رو انجام بدن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/990/ثبت-نام-کارشناسی-ارشد-بدون-کنکور.html
همه وقتی می خوایم یه کاری رو انجام بدیم قبلش باید ببینیم اون کار قانونی هست یا نه؟ برای اینکه خیالتون از بابت قانونی بودن وب سایت 120 کلیک راحت بشه تصمیم گرفتم در مورد مجوز های این وب سایت حرف بزنم و اونها رو بهتون معرفی کنم, لازمه بگم که این مدارک در وب سایت 120 کلیک قرار گرفته که می تونید اونجا هم این مدارک رو ببینید.
ادامه مطلب
وی پس از اخذ مدرک دیپلم در سال ۱۳۵۴ برای اولین‌بار در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته دام‌پروری دانشگاه ارومیه قبول شد. پس از سه ترم مجدداً در کنکور سال ۱۳۵۸ با رتبه ۱۰۴ در رشته حقوق قضایی دانشگاه تهران قبول شد؛ پس از چندی در روزنامه جمهوری اسلامی مشغول به کار شد. با ورود به واحد اطلاعات سپاه پاسداران، نام مستعار حسن باقری را برای خود برگزید.
برنامه‌ریزی برای کنکور 98
هرچه که به روزهای منتهی به کنکور 98 نزدیک‌تر می‌شویم، تب و تاب کنکور
بالاتر می‌رود و پشت سر آن نگرانی‌ها و فشارهای روانی روی داوطلبان کنکور
هم بیشتر و بیشتر می‌شود. اما بهترین کار ممکن در این روزهای سخت و پر فشار
این است که نگاه کنید و ببینید تا امروز چقدر درس خوانده‌اید و بعد از آن
برای ادامه راه یک برنامه‌ریزی درست و کامل داشته باشید. در این مقاله
می‌خواهیم به شما کمک کنیم، ساده‌تر و درست‌تر از همیشه برای خ
ثبت شرکت در تهران
 
هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی  و حقوقی شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
 
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
 
 
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
 
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همر
هر شرکت‌ و یا فردی که فعالیت‌های بین‌المللی دارد و یا قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای خارجی را داشته باشد، بی‌شک نیاز به ترجمه رسمی مدارک پیدا کرده است و به دارالترجمه‌ها مراجعه می‌کند. در بسیاری از موارد فاصله زیاد دارالترجمه، شلوغی و تاخیر در تحویل مدارک مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. ترجمیک با همراهی معتبرترین دارالترجمه‌های ایران، آماده ارائه خدمات آنلاین ترجمه رسمی در سراسر ایران است. در این نوع خدمات شما بدون نیاز به ح
 
ازدواج در گرجستان برای افرادی که تراول داکیومنت دارند، مناسب می باشد. و با تراول داکیومنت می توانند در گرجستان ازدواج کنند.
برای انجام هر کاری قانونی و حقوقی، نیار به تهیه یکسری مدارک می باشد. باید مدارک با دقت و توسط کارشناس تهیه شود.
نکاتی مانند ازدواج اول بودن یا مطلقه بودن (یا فوت همسر قبلی) ، داشتن شهروندی یا تراول داکیومنت یک کشور، از جمله مواردی تعیین کننده در تعیین مدارک عقد در گرجستان هستند.
بنابراین بسیار مهم است که قبل از سفر به گ
♦️مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر♦️ 
مشاوره تحصیلی
#سیکل
#فوق_دیپلم
#لیسانس
#مشاوره
#مدیریت
#بازرگانی
#معماری
#دانشگاه
#کنکور
#بدون_کنکور
#شاغلین
#ویژه_شاغلین
#ادامه_تحصیل
#اسلامشهر
#تهران
#حسن_نوروزی
#مهندسی
#حسابداری
#خصوصی
#مجتمع_فنی
#دیپلم
#اسلامشهر
#آموزش
#باران
#علوم
١٥-١٢ ٦٢ ٣٦ ٥٦-٠٢١
٠٩١٢٢١٠٧٤٩٢
@baranoloom
داوطلبایی که قصد ثبت نام تو رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد رو دارن باید قبل از ثبت نام ، دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد رو دانلود کنن تا هم از شرایط و ضوابط نوشته شده تو دفترچه مطلع بشن و هم از لیست رشته محلای ارائه شده . این جوری می تونن ببینن که اصلا شرایط شرکت تو رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد رو دارن یا نه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/459/دفترچه-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-آزاد.html
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi 
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید 
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi     
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری به صورت اینترنتی تو سایت سازمان سنجش انجام میشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور تحصیلیکو ، همه داوطلبایی که قصد ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور دانشگاه سراسری رو دارن باید پیگیر اطلاعیه سازمان سنجش باشن تا تو زمانی که اعلام می کنه ثبت نام خودشون رو انجام بدن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1214/ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-های-سراسری.html
 
خب، بالاخره امروز نتایج کنکور اومد.
تابستان پارسال خیلی به کنکور فکر میکردم، به حدی که میرفتم تو نرم افزار گزینه دو و آخرین قبولی ها و تراز ها و درصدها رو آنالیز میکردم.
همون تابستون خیلی طوفانی شروع کردم و با برنامه راه اوفتادم سمت هدفم، ولی نمیدونم چرا وسطای راه زدم جاده خاکی و از هدفم دور شدم.
همه میگفتند: "تو که اینقدر خوب شروع کردی بخون بزار بری یک دانشگاه خوب."
ولی نمیدونم چرا کاملا بی انگیزه شده بودم.
رسید روز کنکور، با خودم میگفتم که ای
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
دو بار کنکور سراسری رو تجربه کردم... 
یک بار ارشد...
یک بار هم شب دفاع از پایان نامه ام که دست کم از شب کنکور نداشت. 
امشب مسجد ابوالفضل مخصوص کنکوری هاست. فقط دیدن داره و صفا داره اونجا. امشب صفاش چند برابره... کاش میشد برم برا همشون دعا کنم. :)
+ بیایید امشب و فردا شب برای کنکوری ها دعا کنیم. لطفا... لطفا.. لطفا... :)
+ همه کنکوری ها موفق میشن . من مطمئنم. :)
سلام دوستان عزیز کنکوری 
امیدوارم حالتون عالی باشه و حسابی آماده باشید برای ترکوندن کنکور 
خیلی هاتون برام ایمیل فرستادید و کارنامه های سنجش رو دیدم 
دوستان سنجش صرفا یک آزمون شبیه سازی شده برای کنکور هست که شما رو از لحاظ روانی و فیزیکی در شرایطی همانند کنکور قرار میده بچه ها اگر نتایج دل خواه در این ازمون کسب نکردید نگران نباشید و اگر عالی شده هم دیگه فکر نکنید اخر خط هست نه سوت پایان دقیقا خود کنکوره تا اون موقع باید تلاش کنید 
در این بر
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه آزاد اسلامی به دو روش با آزمون و بدون آزمون دانشجو می پذیرد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد دو نوبت در سال برای ورودی مهر و بهمن انجام می شود. ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهر 98 از 26 اسفند 97 آغاز و تا 20 شهریور 98 ادامه داشت.
سلام کنکوری های عزیز تجربی شاید خیلی از اوقات اطلاعات اشتباهی در مورد بودجه بندی درس های کنکور بهتون داده باشن و کمی گیج شده باشین. اگه اینطور بوده اصلا نگران نباشین، تو این پست قصد دارم بودجه بندی دروس کنکور تجربی رو برای شما ارائه بدم. همونطور که میدونید بودجه بندی مطالعاتی بر اساس بودجه بندی تست ها در سال های اخیر یک اصل منطقی است. امیدوارم ارائه این بودجه بندی کنکور به شما واسه برنامه ریزیاتون کمک کنه و بتونین با توجه به اونا، موفقیت بی
منابع لازم برنامه ریزی کنکور تجربی 99
منابع دروس عمومی جهت برنامه ریزی کنکور تجربی 99
منابع دروس اختصاصی جهت برنامه ریزی کنکور تجربی 99
برقراری تعادل میان دروس عمومی و اختصاصی
تاثیر کرونا بر برنامه ریزی کنکور
چگونه برنامه ریزی درستی برای کنکور داشته باشیم؟
برنامه‌ریزی کنکور تجربی همواره به عنوان یکی از موضوعات مهم در تمامی مراکز در کانون توجه بوده است موضوع برنامه‌ریزی در تمامی مراحل زندگی نقش بسیار مهمی دارد این موضوع برای مطالعه و به و

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها