نتایج جستجو برای عبارت :

از خواص زنجبیل برای بهبود روابط جنسی شویی بیشتر بخوانید

 
بادرنجبویه گیاهی از خانواده نعناست و خواص شگفت انگیزی دارد.بادرنجبویه از قلب و کبد محافظت می کند و درمان خوبی برای تپش قلب است.این گیاه در بهبود بیش فعالی کودکان و بهبود کیفیت و کاهش اختلالات خواب بسیار موثر است.
ادامه مطلب
مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران یکی از مراکزی است که می تواند شما در بهبود روابط خانوادگیتان یاری دهد.
اختلاف میان پدر بزرگ و مادر بزرگ با والدیناختلاف میان برادر و خواهربهبود روابط جوانان با خانواده هاحل اختلالات کودکان و نوجوانانبهبود روابط جنسی زناشوییارتقاء روابط میان زوجیندر برخی خانواده ها عدم تامین مسائل عاطفی زوجین سبب کاهش صمیمیت میان آنان شده و در نهایت عواقب زیادی دارد.
منبع: مشاوره خانواده-مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران 
مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران یکی از مراکزی است که می تواند شما در بهبود روابط خانوادگیتان یاری دهد.
اختلاف میان پدر بزرگ و مادر بزرگ با والدیناختلاف میان برادر و خواهربهبود روابط جوانان با خانواده هاحل اختلالات کودکان و نوجوانانبهبود روابط جنسی زناشوییارتقاء روابط میان زوجیندر برخی خانواده ها عدم تامین مسائل عاطفی زوجین سبب کاهش صمیمیت میان آنان شده و در نهایت عواقب زیادی دارد.
منبع: مشاوره خانواده-مرکز مشاوره منطقه ۳ تهران 
آیا از تاثیر زنجبیل بر تقویت روابط جنسی زناشویی شنیده اید؟ اصلا می دانید که بهبود روابط زناشویی و رسیدن به یک درک مشترک به سلامت کودک هم منجر می شود. در این مطلب نگاهی به این ماده بی نظیر می اندازیم.
ارزش تغذیه ای زنجبیل

 
ادامه مطلب
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
قهوه خواص زیادی برای سلامتی دارد، از جمله:
سلامت کبد
پیشگیری از آلزایمر و زوال عقل
کاهش خطر ابتلا به پارکینسون
کاهش علائم افسردگی و بهبود روحیه
پیشگیری از سرطان
چربی سوزی و کاهش وزن
بهبود عملکرد فیزیکی
افزایش انرژی و هوشیاری
کاهش خطر بروز سکته
کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2
افزایش طول عمر
شاید این سوال هم در ذهن شما باشد که روابط زناشویی چیست و چه تاثیری بر زندگی فردی و اجتماعی افراد دارد؟ در ادامه بیشتر به این موضوع میپردازیم.
روابط زناشویی به مجموعه اتفاقاتی که میان زوجین در طی زندگی مشترک میافتد گفته میشود.
این اتفاقات میتواند شامل روابط جنسی، فرزند داری، تلاش برای ایجاد صلح در خانه، تلاش برای بهبود روابط و بسیاری دیگر از موارد مشابه باشد.
پس منظور از روابط زناشویی صرفا رابطه جنسی نیست، به تعاملات زن و مرد در طی زندگی م
اوقات فراغت تابستان فرصت مناسبی برای بیان علاقه خود به دیگران و یک مناسبت خوب برای یادآوردی به نزدیکترین عزیزانمان است. پس چرا شما نیز مانند بقیه از این موقعیت خوب استفاده نکنید؟ البته ابتدا باید چند راه کار برای تقویت روابط اجتماعی خود بیاموزید!
اصلا مهم نیست که شما این برنامه را برای چه کسی ترتیب می دهید؛ مادر، بهترین دوست یا نامزد شما. تمام روابط بسیار مهم هستند و تمام این روابط می توانند ارتقا پیدا کنند. چرا این ماه را به عنوان نقطه شرو
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
هات چاکلت گانودرما
یک طعم شکلاتی خامه ای لذیذ که فاقد کافئین بوده و با قارچ گانودرما و عصاره مالت غنی سازی شده که باعث بوجود آمدن خواص منحصر بفردی در این محصول شده استدر واقع تنها نوع از محصولات گانودرما که در آن هیچگونه کافئینی وجود ندارد هات چاکلت گانودرما میباشد، قرار گرفتن خواص کاکائو در کنار خواص گانودرما باعث بهبود فرآیند اکسیژن رسانی به مغز میشود که حاصل آن کاهش استرس و بوجود آمدن حس نشاط و سرزندگی میباشد که میتواند به عنوان یک ترک
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
خواص مصرف ناشتا یک لیوان آب ولرم با عسل و آب لیمو، بدن را پاک سازی می کند...
خواص عسل معجزه ای برای سلامتی بدن
مصرف عسل باکتری هایی را که آکنه ایجاد می کند، از بین می برد. با استفاده از عسل به صورت موضعی
می توان زخم های دیابتی را درمان کرد.سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث نرمی آن می شود،
ادامه مطلب
بدون شک رنگ سبز یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها می باشد مخصوصا اگر این رنگ در جواهرات سنگی اصل به کار رفته باشد. از جمله سنگ هایی که از رنگ سبز برخوردار هستند می توان به:
 سنگ زمرد
عقیق سبز
سنگ زبرجد
سنگ یشم 
اشاره کرد که هرکدام از این سنگ ها از خواص بسیار زیادی تشکیل شده اند و تقریبا می توان گفت که به همراه داشتن این سنگ ها به صورت جداگانه امکان پذیر نمی باشد. 
اما ترکیب این سنگ های سبز رنگ تحت عنوان سنگ کروما یکی از مناسب ترین انتخاب هایی است که ه
 
کنجد خواص درمانی چشمگیری دارد. منبع غنی اسید آمینه کنجد رشد تومورها را متوقف می‌کند و به رفع مسمومیت کبد و کلیه‌ها و بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. دانه‌های کنجد حاوی مواد چربی، آنتی اکسیدان‌ها، روغن کنجد، مواد پروتئینی، اسید آمینه، سلولز، مواد معدنی و کلسیم است و بدین ترتیب دانه‌های کنجد بسیار مغذی و بسیار پر انرژی هستند.
کنجد در درمان بی خوابی موثر بوده، خاصیت ضد ورم مفاصل و رماتیسم وهمجنین خاصیت ضد سرطان دارد. خواص ضد قارچ و ضد ب
خواص گشنیز و فواید تخم گشنیز و نسخه های دارویی عرق گشنیز و مضرات گشنیز خام و خشکگشنیز، گیاهی است که به میزان فراوان در تهیه غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه که بومی جنوب غرب آسیا و غرب تا شمال آفریقاست به طور گسترده ای در خاورمیانه، منطقه مدیترانه، هند، آسیای جنوبی، آمریکای لاتین، چین و آفریقا مورد مصرف قرار می گیرد. گشنیز علاوه بر دادن طعم و بوی مطبوع به غذا، دارای ارزش غذایی بالایی نیز هست.خواص گشنیز
فواید و خواص گشنیز خشک و خامگش
زعفران گیاهی کوچک و چندساله به ارتفاع ۱۰ تا ۳۰ سانتی‌متر است. از وسط پیاز یا قاعده‌یِ ساقه، تعدادی برگ باریک و دراز خارج می‌شوند. از وسط برگ‌ها، ساقه‌ای گلدار بیرون‌می‌آید که به یک تا سه گل منتهی می‌شود. گل‌ها دارای ۶ گلبرگ بنفش‌رنگ هستند که ممکن است در بعضی واریته‌ها به رنگ گلی یا ارغوانی باشند. گل‌ها دارای ۳ پرچم و یک مادگی منتهی به کلالهٔ سه‌شاخه به رنگ قرمز متمایل به نارنجی هستند. قسمت مورد استفاده این گیاه انتهای خامه و کلاله سه
 
بسیاری از آشپزها برای طعم دار کردن غذایشان از قلم گوسفند یا گاو استفاده میکنند، استفاده از قلم میتواند مزایا زیادی داشته باشد و علاوه بر خوش طعم کردن غذا به آن سلامتی ببخشد. 
از گذشته تا امروز اعتقاد بر این بوده است که آب قلم میتواند مزایا فوق العاده ای داشته باشد و پزشکان طب سنتی هم مصرف آن را برای بیماری هایی مانند سرما خوردگی، آنفولانزا،بیماریهای گوارشی استفاده کرد، به این دلیل که آب قلم میتواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. به بهبود ز
ب – ترانس- پلی‌ایزوپرن رابر (PIR)
ترانس – ۱ و ۴- پلی‌ایزوپرن رابر، یک رابر مصنوعی با خواص مشابه نوع طبیعی آن است. این ماده اولین بار در طول جنگ جهانی دوم به واسطه مشکلات تامین رابر طبیعی بطور صنعتی شناخته شد. گرچه، این ماده حاوی ناخالصی‌های کمتری نسبت به رابر طبیعی بوده و فرآیند تهیه آن بسیار ساده است، به دلیل قیمت بالای آن، زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد. خواص مکانیکی و مقاومت شیمیایی آن، مشابه رابر طبیعی بوده و مانند بسیاری از انواع دیگر ر
31 خواص و فواید چای سیاه برای سلامت و درمان بیماری ها و سلامت بدن
آیا می دانستید مصرف روزانه چای در روز می تواند از بروز حملات قلبی و مغزی جلوگیری کند؟چای، نوشیدنی است که بیشترین مصرف را بعد از آب در تمام دنیا دارد و داری خواص بسیاری می باشد که در جلوگیری و درمان بیماری ها می تواند بسیار مفید واقع شود. چای سیاه که پر استفاده ترین چای در دنیا است، در واقع همان چای سبز است که برگهایش را بیشتر خشک میکنند، و این کار باعث میشود طعم و رنگ آن تغییر ک
چند روش برای تقویت روابط اجتماعی
خیلی از افراد بخصوص خانم ها در روابط اجتماعی خود ضعیف هستند و این باعث می شود که جلوی پیشرفت شما در زندگی گرفته شود . در ادامه به شما می گوییم برای تقویت روابط اجتماعی خود چه کار باید انجام دهید
توضیحات بیشتر اینجا را کلیک کنید
عناوین اصلی کتاب شامل: پیش گفتار؛ پیش درآمد؛ زیربنای روابط؛ ارتباط، چرا و چگونه؟؛ روابط، از منظر دین و اخلاق؛ آثار ارتباط و پیامدهای آن؛ احکام روابط؛ کتاب نامه مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور : جوانان و روابط/ ابوالقاسم مقیمی حاجی مشخصات نشر : قم حوزه علمیه قم مرکز مطالعات و پژوهش های فرهنگی […]
نوشته دانلود کتاب جوانان و روابط اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
قارچ یا گیاه گانودرما؛  گانودرما یکی از گیاهان دارویی است با خواص شگفت انگیز در درمان بسیاری از بیماریها. به همین منظور خواص، مضرات و روش های استفاده از آن را برای شما کاربران عزیز بیان کردیم.
اینک در این بخش به دستور تهیه قهوه گانودرما، خواص و مضرات آن نیز می پردازیم.
ادامه مطلب
رگ گیاه اکالیپتوس علائم سرماخوردگی را تسکین داده، سلامت دهان را بهبود بخشیده و فوائد دیگری برای سلامت بدن دارد.
به گزارش ایسنا، اکالیپتوس از گونه های گیاهی شناخته شده است که در گذشته در تولید داروها در تمامی جهان به ویژه چین، هند، یونان و اروپا کاربرد داشته است. برگ های درخت اکالیپتوس در استرالیا به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد عفونی کنندگی در درمان بیماری های مختلف کاربرد داشته است.
برگ های این گیاه به دلیل آنکه حاوی فلاونوئید است به بهبو
چه چیزی فرد را واقعا شاد نگه می دارد؟
نتیجه یک تحقیق 70 ساله طولی در آمریکا می گوید: در ارتباط بودن و ارتباطات اجتماعی
خوب و ارضا کننده؛ زندگی شاد با روابط خوب امکان پذیر است و روابط خوب بر شادی و
سلامتی هر دو اثر تعیین کننده دارند و انسان را شادتر و سالم تر می کند. اما تعداد
دوستان مهم نیست، بلکه کیفیت روابط نزدیک و صمیمانه مهم است. این تحقیق نشان می
دهد که جر و بحث برای سلامتی مضر است و ازدواج های مشکل دار برای سلامتی، بدتر از
گرفتن طلاق بوده اس

آشنایی با خواص سنگ نمک
   
سنگ نمک چه ویژگی ها و خاصیت هایی دارد
 
نگه داشتن سنگ نمک در خانه فواید بسیار زیاد است که ممکن است هیچکدام از آن ها را نشنیده باشید. از جمله فواید این سنگ می توان به پاک کردن محیط و دور کردن انرژی منفی اشاره کرد. سنگ نمک همچنین می تواند بیماری های بسیاری را درمان کند و خواص درمانی زیادی دارد. در این مقاله با بعضی از خواص سنگ نمک آشنا می شویم.
ادامه مطلب
خواص شیر و عسل
خواص
شیر و عسل آنقدر زیاد است که میتوان گفت مصرف آن یکی از بهترین راه ها
برای سلامت و بهبود بدن می باشد. با توجه به اینکه هریک دارای مقدار زیادی
ویتامین و مواد معدنی می باشند، معجون شیر با عسل یک روش خوب برای کاهش
مصرف شکر و کمک به تغذیه سالم تر برای بدن است. برای افرادی که دارای اضافه
وزن هستند، عسل نه تنها خطر مرض های قلبی عروقی را کاهش می دهد، بلکه از
افزایش وزن نیز جلوگیری می کند. مخلوط شیر و عسل باعث به وجود آمدن یک غذای
بس
چه چیزی فرد را واقعا شاد نگه می دارد؟
نتیجه یک تحقیق 70 ساله طولی در آمریکا می گه: در ارتباط بودن و ارتباطات اجتماعی
خوب و ارضا کننده؛ زندگی شاد با روابط خوب امکان پذیر است و روابط خوب بر شادی و
سلامتی هر دو اثر تعیین کننده دارند و انسان را شادتر و سالم تر می کند. اما تعداد
دوستان مهم نیست، بلکه کیفیت روابط نزدیک و صمیمانه مهم است. این تحقیق نشان می
دهد که جر و بحث برای سلامتی مضر است و ازدواج های مشکل دار برای سلامتی، بدتر از
گرفتن طلاق بوده است.
چه چیزی فرد را واقعا شاد نگه می دارد؟
نتیجه یک تحقیق 70 ساله طولی در آمریکا می گوید: در ارتباط بودن و ارتباطات اجتماعی
خوب و ارضا کننده؛ زندگی شاد با روابط خوب امکان پذیر است و روابط خوب بر شادی و
سلامتی هر دو اثر تعیین کننده دارند و انسان را شادتر و سالم تر می کند. اما تعداد
دوستان مهم نیست، بلکه کیفیت روابط نزدیک و صمیمانه مهم است. این تحقیق نشان می
دهد که جر و بحث برای سلامتی مضر است و ازدواج های مشکل دار برای سلامتی، بدتر از
گرفتن طلاق بوده اس
1-بهبود هضمیک فنجان چای گرم تهیه شده از برگهای تازه ی به لیمو، برای سالم نگه داشتن سیستم گوارش بسیار توصیه میشود. این یک درمان خانگی برای بهبود اسپاسم روده و دردهای معده است. گفته میشود که مصرف روزانه این چای موجب بهبود تهوع، سوء هاضمه، نفخ شکم و گرفتگی های ناگهانی معده گردد. این گیاه برای درمان نارحتی های معده بیخطر است. افرادی که علایم مربوط به اسهال دارند میتوانند آن را به رژیم غذایی خود وارد کنند.
2- برای احتقان مفید استمیتوان به لیمو را بر
خواص انجیر 
در متون مربوط به طب سنتی آمده است که می‌توان از این میوه برای بهبود مشکلات بزرگی مانند ناباروری، ضعف بنیه و همچنین نعوظ استفاده کرد. بر همین اساس است که در یونان انجیر به عنوان یک میوه مقدس شناخته می‌شود و مصرف کردن آن بر اساس باورهای کهن منجر به افزایش باروری انسان می‌گردد.
جدای از تعاریف پزشکی سنتی و اسطوره‌ها، خواص انجیر در بهبود قوای جنسی نیاز به بررسی‌های زیادی دارد اما می‌توان گفت که وجود مواد معدنی، مغذی و انتی اکسیدا
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
آیا از خواص روغن زالو چیزی به گوشتان خورده است ؟
زالو یک جاندار عجیب و استثنایی به شمار می رود به گونه ای که درمانگر بسیاری از بیماری ها می باشد .
حال میخواهیم به بررسی خواص روغن زالو ( فواید و عوارض ) بپردازیم :
 
۱- خاصیت اول از خواص روغن زالو :
بزرگ کننده اندام حیات دهنده مرد ( آلت تناسلی )
ادامه مطلب
مطالعات نشان می‌دهد که زعفران دارای تاثیرات بسیاری بر روحیه‌ و خلق و خوی افراد می باشد که ضد افسردگی بوده و  با تاثیر بر هورمون‌های مغز، موجب کاهش استرس و اضطراب می گردد.
قابل توجه است که در زمان‌های قدیم از زعفران به دلیل خواص آرام بخش، برای بهبود روند خواب نیز از آن استفاده می نمودند. زعفران قدرت یادگیری و حافظه را ارتقا داده و می‌تواند سرعت رشد بیماری آلزایمر و پارکینسون را نیز کاهش دهد.
خواص شکلات تلخشکلات حاوی میزان کمی ماده شیمیایی با ساختاری شبیه ماریجواناست که آناندامید نامیده می‌شود؛این ماده مستقیما روی مرکز لذت مغز اثر می‌گذارد
چربی سوزی و کمک به کاهش وزن
کاهش فشار خون
گشاد کننده عروق
افزایش جریان خون به مغز
محافظت پوست
بهبود فعالیت فکری
جلوگیری از فراموشی درسالمندان.
خصوصیات های سیستم اطلاعاتی از کلمه pieces تشکیل میشود ک شامل موارد زیر میباشد :
p:performance      بهبود عملکرد
I:Information        بهبود جریان اطلاعات
E:economy           بهبود وضعیت اقتصادی
c:control               بهبود کنترل و نظارت
E:efficiency           بهبود اثربخشی
S:services             بهبود ارایه خدمات 
کانی شناسی سنگ،کیفیت سنگ(تراوایی)،خواص و ترکیب نفت مخصوصا محتوای اسفالتینی،خواص و ترکیب اب سازند،شوری و PH,دما و فشار مخزم،اشباع و تاریخچه اشباع مخزن، به طوری که می توان گفت ترشوندگی یکی از پارامترهای پیچیده مخزن است که به عوامل مختلفی بستگی دارد.این عوامل شامل خواص سنگ و خواص نفت و اب سازند در شرایط مخزن می باشد.
استفاده از سنگ فیروزه خواص فراوانی برای روح و جسم انسان دارد. در ادامه اینفوگرافیک خواص سنگ فیروزه را برای شما جهت مطالعه قرار داده‌ایم تا با خواص این سنگ شگفت‌انگیز آشنا شوید. (جهت مشاهده عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید.)
 
خواص عرق چهل گیاه
 
از جمله خواص عرق چهل گیاه می توان به گرم بودن طبع این گیاه اشاره نمود. تقویت و آرامش اعصاب از دیگر خواص عرق چهل گیاه به شمار می رود.
عرق چهل گیاه نمونه ای از عرقیجات بوده که نوعی شبه دارو به حساب می آید و دارای خواص فراوان است. از جمله خواص عرق چهل گیاه تقویت دستگاه گوارش بوده که عمدتا در میان مردم شناخته شده نیست. این عرق طبعی گرم داشته و سبب رفع ناراحتی های روده، دل درد، نفخ شکم، دل پیچه و همچنین ضد استفراغ و تهوع می باشد.
‍ روابط جنسی و کهنسالی : .بر خلاف تصور اینکه افراد کهنسال، تمایلات جنسی ندارند، روابط جنسی در کهنسالی نه تنها حضور دارد، بلکه برای سالمندان واجب و ضروری است..تصور عامه مردم از روابط جنسی صرفا دخول و هدف دستیابی به ارگاسم هست اما روابط جنسی شامل طیفی از : دیدن، بوییدن، چشیدن، زبان زدن، بوسیدن، رقصیدن، نوازش کردن، لمس شدن و لمس کردن، بازی کردن،  معاشقه و البته دخول و ارگاسم است. این بدان معنی است که دخول جنسی و ارگاسم تنها بخشی از رابطه جنسی اس
خواص دانه شنبلیله برای مو بسیار است.از ریزش مو تا شوره سر، تخم شنبلیله می تواند یک دنیای جدید را بر روی موهای شما باز کند. با ما همراه باشید تا با خواص دانه شنبلیله برای مو آشنا شویم.
دانه شنبلیله چیست؟
شنبلیله یک گیاه از خانواده نخود است و دانه های آن کوچک و زرد مایل به قهوه ای است و برای داشتن مویی سالم و زیبا مفید هستند.خواص دانه شنبلیله برای مو و سلامت بی شمار است. اگرچه این دانه ها طعم تلخی دارند، اما اغلب به عنوان دارو استفاده می شوند.بعض
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
خواص و مضرات ترب سیاه
ترب سیاه یک گیاه مفید برای سلامتی می باشد که بومی کشورهای آسیا و اروپایی است ، ترب اسپانیایی بسیار معروف می باشد. دلیل اینکه به این گیاه ترب سیاه می گویند آن است که رنگ آن سیاه یا بنفش مایل به سیاه است. گوشت این گیاه سفید رنگ است.
در این مطلب مجموعه ای از مهم ترین خواص و مضرات ترب سیاه را به صورت خلاصه جمع آوری کرده ایم ، برای شناخت بیشتر خواص ترب سیاه و عوارض مصرف آن در ادامه با سایت پارسی سرا در دسته بندی خواص مواد غذایی هم
خواص خاکشیر چیست ؟
شربت خاکشیر یکی از خوراکی هایی است که در طب سنتی به عنوان یک نوشیدنی با طبع سرد مطرح بوده و می تواند در فصل گرما به پیشگیری از گرمازدگی کمک کند .
خاکشیر و جلوگیری از گرمازدگی
به دلیل طبع سرد در فصل گرما با کاهش دمای بدن به پیشگیری از گرمازدگی کمک می کند .
خاکشیر و بهبود جوش صورت
مخلوط ۲ قاشق غذاخوری خاکشیر با عرق شاه تره و عرق کاسنی ترکیب خوبی برای درمان جوش های صورت است .

ادامه مطلب
 عسل کنار یا عسل سدر یکی از مقوی ترین عسل ها است که می توانید بخورید. عسل کنار برای تقویت قوای جنسی بهترین گزینه است.
 
کنار درختی است به ارتفاع نزدیک به ۱۰ متر با برگ های کوچک و قلبی شکل و کشیده با سه رگبرگ برجسته که گوشوارک آن به خار تبدیل شده است. میوه کنار خوراکی است.
 

عسل کنار برای تقویت قوای جنسی بهترین گزینه است
 
میوه این درخت تخم مرغی شکل و کمی کوچکتر یا به اندازه میوه زیتون با طعم های ترش مطبوع و شیرین است. این درخت و میوه آن در جنوب و غ
مدت‌ها است که نقل قولی در مورد خواص رازیانه از یک پزشک طب سنتی من را درگیر کرده است. او می‌گوید که رازیانه خواص سلامتی فراوانی دارد و هر کس می‌تواند از آن برای جبران کمبود مواد مغذی بدن خود استفاده کند. اگر این حرف از یک پزشک گفته نشده بود هیچ وقت باور نمی‌کردم که رازیانه تا این حد می‌تواند مفید باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در جیمیتو مقاله‌ای در مورد خواص رازیانه و عرق رازیانه، روغن رازیانه و همچنین دم‌نوش برای روشن شدن واقعیت‌ها در م
کامپوزیت ها موادی چند جزئی هستند که خواص آنها در مجموع از هرکدام از اجزاء بهتر است. ضمن آنکه اجزای مختلف، کارایی یکدیگر را بهبود می بخشند. در کامپوزیت های پلیمری حداقل دو جزء مشاهده می شود: 
1 - فاز تقویت کننده که درون ماتریس پخش شده است. 
2 - فاز ماتریس که فاز دیگر را در بر می گیرد و یک پلیمر گرماسخت یا گرمانرم می باشد که گاهی قبل از سخت شدن آن را رزین می نامند.
در کاربردهای مهندسی، اغلب به تلفیق خواص مواد نیاز است. به عنوان مثال در صنایع هوافضا،
خواص گشنیز و فواید تخم گشنیز و نسخه های دارویی عرق گشنیز و مضرات گشنیز خام و خشک
گشنیز، گیاهی است که به میزان فراوان در تهیه غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه که بومی جنوب غرب آسیا و غرب تا شمال آفریقاست به طور گسترده ای در خاورمیانه، منطقه مدیترانه، هند، آسیای جنوبی، آمریکای لاتین، چین و آفریقا مورد مصرف قرار می گیرد. گشنیز علاوه بر دادن طعم و بوی مطبوع به غذا، دارای ارزش غذایی بالایی نیز هست.
فواید و خواص گشنیز خشک و خام
گشنیز ح
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
معرفی خواص قهوه
تمامی افراد با این سناریو روبرو شدند، یعنی باید تا پاسی از شب بیدار باشند و برای راه‎حل آن به قهوه پناه می‎برند. قهوه را به عنوان یک ضد خواب می‎شناسند ولی بیدار نگه داشتن فرد تنها خواص قهوه نیست. در این مطلب قصد داریم تعدادی از خواص بینظیر قهوه را با یکدیگر بررسی کنیم.
اگر بخواهیم از فواید قهوه برای شما صحبت کنیم ، قطعا در یک صفحه و چند کلمه نمیگنجد و خواص قهوه بسیار بیشمار است ولی به برخی از خواص قهوه در این مقاله اشاره کرد
همه آنچه که باید درمورد خربزه بدانید را درادامه ببینید.
خواص خربزه بیشمار است و مصرف خربزه از سوی امامان نیز توصیه شده است. خربزه رفع کننده یبوست و کمک کننده به هضم غذا، افزاینده ادرار و دفع کننده کم خونی و سنگ مثانه و تولیدکننده عرق در بدن. به طور کامل به خواص و فواید و در عین حال به مضرات خوردن خربزه می پردازیم.

ادامه مطلب
عرق پونه حاوی ترکیبات آنتی هیستری است که موجب تسکین اعصاب و مغز میشود. این بخصوص برای بیماران مبتلا به هیستری که از حملات این بیماری مختلف مانند تشنج، رفتارهای خشونت آمیز و غش کردن رنج میبرند، مفید است. برطبق وبسایت Organic Facts، اثرقدرتمند این گیاه درمقابل هیستری برای دور کردن حملات این بیماری اهمیت دارد. به همین ترتیب این گیاه دارای خواص آرام بخش است که به کاهش عصبانیت کمک میکند.
بیماران مبتلا به آرتریت و روماتیسم هم ازاین گیاه سود خواهند برد.
مزایای شگفت انگیز چای زنجبیل برای سلامتی
زنجبیل همچنین می تواند برای تهیه چای مورد استفاده قرار بگیرد و حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی مانند ویتامین c و منیزیم است.همچنین چای زنجبیل را می توان با آب لیمو، عسل و یا حتی نعناع مصرف کرد. در ادامه این بخش از سلامت نمناک می خواهیم برخی از مزایای چای زنجبیل را مورد بررسی قرار دهیم.
خواص و فواید چای زنجبیل
1.درمان و تسکین بیماری های حرکتی:
این چای می تواند به تسکین اعصاب کمک کند. و برای ج
مزایای شگفت انگیز چای زنجبیل برای سلامتی
زنجبیل همچنین می تواند برای تهیه چای مورد استفاده قرار بگیرد و حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی مانند ویتامین c و منیزیم است.همچنین چای زنجبیل را می توان با آب لیمو، عسل و یا حتی نعناع مصرف کرد. در ادامه این بخش از سلامت نمناک می خواهیم برخی از مزایای چای زنجبیل را مورد بررسی قرار دهیم.
خواص و فواید چای زنجبیل
1.درمان و تسکین بیماری های حرکتی:
این چای می تواند به تسکین اعصاب کمک کند. و برای ج
خواص ارده و خرما شامل برطرف کردن بیماری‌های ناشی از غلبه سردی بر بدن، رفع بی‌حسی، کرختی و خستگی، پیشگیری و درمان کم خونی، تقویت استخوان‌ها، کاهش کلسترول بد خون، تقویت حافظه، افزایش قدرت یادگیری، تقویت نیروی جنسی و قوای جسمانی می‌شود.
 
 
 
 
 یکی از بهترین صبحانه‌های روز‌های سرد سال، خوردن ارده و شیره خرما است. ارده و شیره خرما میزان بالایی از گرما و انرژی را به سلول‌های بدن می‌رساند و ضمن داشتن احساس سیری، انرژی و مواد غذایی مورد نیاز
خواص عسل و فواید آن برای سلامتی
همانطور که در مطلب قبل به آن اشاره شد خواص عسل از دیرباز برای جوامع مختلف بشری آشکار بوده است. اما در مناطق مختلف با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین فرهنگ و رسوم مردم تنها بخشی از خواص عسل بررسی و مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه با توجه به پژوهش ها و تحقیقات گسترده ایی که بر روی عسل صورت گرفته می توان به جرات گفت خواص عسل برای هیچکس ناشناخته نیست. . .
ادامه مطلب
مردم شهر قم و دیگر شهر‌های اطراف در گرمای تابستان و خصوصا در ساعات اولیه و انتهایی روز علاوه بر آب تنی به منظور درمان برخی بیماری‌ها به این مکان سفر می‌کنند. به دلیل غلظت بالای شوری آب در این دریاچه و وجود املاحی، چون منیزیم، سدیم، پتاسیم و کلسیم، خواص درمانی همچون تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش درد و ناراحتی مفاصل، مرطوب کنندگی پوست، کاهش آلرژی، بهبود جریان خون و از بین بردن سموم و باز کردن منافظ پوستی از خواص درمانی آب تنی در این آبگیر بسیا
آلوئه ورا؛ پادشاه گیاهان داروییدر طب آیورودا (طب سنتی هندی)، آلوئه ورا به عنوان پادشاه گیاهان دارویی شناخته می‌شود. این گیاه در برگ‌های گوشتی خود آب را ذخیره می‌کند و به همین دلیل است که می‌تواند در شرایط بسیار خشک نیز پایدار باشد. آلوئه ورا می تواند انواع مختلفی از بیماری‌ها چون:* یبوست* ناراحتی گوارشی* آکنه*  ضعف ایمنی بدن را درمان کند.
ریحان ؛ ملکه گیاهان داروییاین گیاه در دین هندو دارای اهمیت بسیار زیادی است؛ اما به جز اهمیت دینی، این
پنجره دوجداره UPVC  نوعی از پنجره می باشد که با توجه به ساختاری که دارد توانسته است باعث بهبود در عملکرد و عایق صوتی و عایق حرارتی می باشد. پنجره دوجداره UPVC  از شیشه دوجداره تشکیل شده است که داخل پنجره دوجداره از گاز آرگون استفاده می شود گاز آرگون دارای خواص زیادی می باشد که یکی از خواص آن ایجاد یک عایق برای حفظ دعما می باشد همچنین بدنه اصلی پنجره نیز از جنس upvc می باشد که یک پروفیل بسیار مقاوم در برابر شرایط آبو هوایی و ضربه و فشار می باشد .
انوا
پنجره دوجداره UPVC  نوعی از پنجره می باشد که با توجه به ساختاری که دارد توانسته است باعث بهبود در عملکرد و عایق صوتی و عایق حرارتی می باشد. پنجره دوجداره UPVC  از شیشه دوجداره تشکیل شده است که داخل پنجره دوجداره از گاز آرگون استفاده می شود گاز آرگون دارای خواص زیادی می باشد که یکی از خواص آن ایجاد یک عایق برای حفظ دعما می باشد همچنین بدنه اصلی پنجره نیز از جنس upvc می باشد که یک پروفیل بسیار مقاوم در برابر شرایط آبو هوایی و ضربه و فشار می باشد .
انوا
زعفران از ترکیبات شیمیایی متنوعی برخوردار است که عامل اصلی طعم، رنگ و خواص آن می باشند.در تاریخ، موارد بسیاری دیده شده که زعفران در نقش دارو برای درمان بیماری های زیر بکار گرفته شده است:آسمگرفتگی عضلاتاسترسکم خونی و نارسایی قلبهم چنین زعفران دارای خواص ضد درد است که به عنوان مسکن طبیعی کاربرد دارد.در علم پزشکی مدرن استفاده از زعفران برای خواص درمانی آن در رفع مشکلات زیر نیز کاربرد پیدا کرده است:رفع اضطرابدرمان سندروم پیش از قاعدگی (PMS)درما
خواص شیر بز 
شیر منبع مناسبی برای ویتامینن های مورد نیاز انسان‌ نظیر: k ،A ،B۱ ،B۲ ،B۶ ،B۱۲ ،D ،C، اسید فولیک، فسفر، منیزیم، پتاسیم، کلسیم و نیاسین است. اسیدیته موجود در 
شیر گاو بین ۶،۴ تا ۶،۸ می باشد؛ و به میزان کم اسیدی به شمار می رود. لذا مصرف شیر بز بهتر از شیر گاو است. برای آشنایی بیشتر با خواص شیر بز در ادامه با ما همراه 
باشید.

ادامه مطلب
۱۰ مورد از بهترین خواص نعناع
خواص نعناع
نعنا گیاهی به رنگ سبز و برگهای چروکیده بیضی شکل با ساقه های بسیار کوتاه یا بیشتر بی ساقه با بوی خوش و دلپزیر برای روح است، این امر در سراسر جهان به عنوان یک نوشیدنی یک و یا اضافی برای برخی نوشیدنی ها شناخته می شود.این ماده در بسیاری از مصارف پزشکی ، مراقبت از پوست و مو استفاده می شود.
ادامه مطلب
گلابی حاوی مقادیر زیادی ویتامین از جمله ویتامین B و C است. علاوه بر وجود ویتامین، آنتی اکسیدان و فیبر کافی موجود در گلابی باعث می‌شود که این میوه دارای خواص مفید برای سلامتی باشد. همچنین گلابی دارای آب فراوان، به عنوان میوه تابستانی، باعث خنکی و شادابی به‌ویژه در کودکان می‌گردد. گلابی نیز به مانند سایر میوه‌ها تا حدودی می‌تواند به صورت فصلی برخی از مشکلات رایج برای سلامتی را رفع کند.
برای دریافت خواص گلابی می‌بایست آن را به صورت خام یا آب
خواص شیر شتر
شیر و دوغ شتر که توسط وزارت بهداشت تائید شده است و استاندارد است هفت برابر بیشتر از شیر گاو کلسیم دارد بنابراین به طور چشم‌گیری از ابتلا به پوکی استخوان 
جلوگیری می‌کند
یک متخصص طب ایرانی با اشاره به خواص معجزه‌آسای شیر شتر گفت: شیر و دوغ شتر در درمان زخم معده و کاهش فشار خون بسیار موثر است و از ابتلا به یبوست
 پیشگیری می‌کند.

ادامه مطلب
خواص گریپ فروت برای تناسب اندام ، درمان و زیبایی
گریپ فروت، میوه ای است شبیه پرتقال، ولی درشت تر از آن و درون آن به رنگ های سفید ، صورتی و قرمز پرورش می یابد و گاه به اندازه یک طالبی بزرگ رشد می کند. در ابتدا مستقیم به سراغ مشهورترین خاصیت گریپ فروت می رویم ؛ امروزه مشکل بسیاری از افراد انتخاب یک رژیم غذایی مناسب برای کمک به کاهش وزن است بنابراین، بسیاری از روش های رژیم غذایی برای رسیدن به کاهش وزن مورد هدف قرار می گیرند.
یک نوع از روش های
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
عسل درمانی: خواص عسل(فیلم) (دکتر ضیایی)
خواص عسل و فواید آن برای بدن و سلامت انسان فراوان است:
عسل ضد باکتری است
عسل ضد قارچ است
عسل ضد میکروب است
عسل ضد باسیل است
عسل ضد ویروس است
تخمین زده می شود هر فرد در مدت زندگی اش، حدود ۲۰۰ ویروس وارد بدن او می شود که این نکته در مباحث فوق تخصصی ویروس شناسی، میکروبیولوژی و علوم سلولی ملکولی مطرح است.
چه کار کنیم تا خاصیت میکروب کشی عسل دو برابر شود؟
فیلم و متن کامل را در لینک زیر بخوانید و ببینید
عسل درمانی
خواص گزنه برای مو
 
گزنه یکی از گیاهانی است که خواص زیادی دارد، یکی از این خواص اهمیت مصرف آن ها برای موهاست که در ادامه به مهمترین خواص گزنه اشاره میشود .
چند مورد از مزایای گزنه را برای شما بازگو می کنیم:
ضد ریزش مو، درخشان کننده مو و عامل رشد مجدد مو ها
درمان خشکی مو، موخوره، شوره سر و کاهش خارش پوست سر
درمان پوست های چرب، اکنه، جوش و اگزما
مناسب برای درمان کم خونی، افزایش گلبول های قرمز و انعقاد خون
افزایش شیردهی در زنان
مناسب برای قائدگی،
خواص تخم شربتی بسیار زیاد است. دانه ریحان معروف به تخم شربتی است ، یکی از پرخاصیت ترین قسمت های گیاه ریحان است ،
در تابستان هنگامی که به خانه مادر بزرگ یا یکی از بزرگتر های فامیل می روید برای رفع تشنگی معمولا با تخم شربتی از شما پذیرایی می کنند.

اما آیا فقط رفع گرمای بدن تنها خواص تخم شربتی است ؟ نه من فکر میکنم که اگر فقط رفع گرما را از خواص تخم شربتی بدانیم در حق این گیاه  معطر کوتاهی کرده ایم ، در این مقاله قصد داریم تا خواص تخم شربتی را به شم
نارگیل یک میوه استوایی است که خواص بسیاری دارد.
درخت نارگیل می‌تواند در آب‎وهوای گرمسیری رشد کند و انواع مختلفی نظیر نارگیل سبز، قهوه‌ای و زرد دارد. نارگیل میوه مناطق استوایی است و در تمام نقاط جهان از آن استفاده می‌شود و اجزای مختلف آن به طور مستقل کاربردهای متفاوت دارد.
به گزارش مجله دلتا؛ این میوه یک منبع مغذی است که بیشتر املاح و ویتامین‌ها را دارد. در این مطلب به خواص نارگیل و آب آن می‎پردازیم.
خواص نارگیل

برای آلزایمر مفید است.
 از
جوجوبا چیست
جوجوبا یکی از گیاهان شناخته شده در زمینه گیاهان با خاصیت می باشد که روغن جوجوبا در موارد بسیاری کاربرد دارد.جوجوبا با خواص بسیاری که دارد در زمینه های دارویی و 
زیبایی جایگاه بالایی دارد و برای بهبود مشکلات پوست و مو نیز بسیار کار ساز خواد بود.افرادی هستند که به سلامت خود و زیبایی اشان اهمیت زیادی می دهند اما با دارو های
 شیمیایی میانه خوبی ندارند و مشکلات خود را با دارو ها و گیاه هان دارویی رفع می کنند برای این افراد جوجوبا و خو
فندق خواص و فواید فوق‌العاده‌ای دارد. اما بهتر است که از مصرف بیش از حد آن پرهیز شود.
فندق نوعی آجیل است و یکی از مغزهای دوست داشتنی محسوب می‎شود. این میوه در کشورهای یونان، ایتالیا، انگلستان و آمریکا بیشترین میزان تولید را دارد؛ اما به‌طور عمده در ترکیه تولید می‌شود. این کشور تقریباً 75 درصد تولید فندق جهان را از آن خود کرده است. فندق برای سلامتی بسیار مفید است. در این مطلب به برخی از مهم‌ترین خواص فندق می‌پردازیم.
خواص فندق

به گزارش مجله
 علاوه بر پیش‌بینی طلاق، 
جان گاتمن می‌گوید که می‌توان خوشبختی و بهبود روابط زوجین را در طول سالیان بعدی نیز پیش بینی کرد. 
 جان گاتمن در پژوهش‌هایش دریافته است که اگر هر زوج در هفته فقط ۵ ساعت را صرف زندگی مشترکشان کنند روابط شان بهتر خواهد شد. 
کاری که زوج‌های خوشبخت می‌کنند را به شما توصیه می‌کنیم که عبارتند از:
1️⃣ خداحافظی: این زوج‌ها هر روز قبل از خداحافظی، درباره کارهایی که قرار است در آن روز بکنند سوالاتی از همدیگر می‌کنند (۲ د
خواص ارده و خرما شامل برطرف کردن بیماری‌های ناشی از غلبه سردی بر بدن، رفع بی‌حسی، کرختی و خستگی، پیشگیری و درمان کم خونی، تقویت استخوان‌ها، کاهش کلسترول بد خون، تقویت حافظه، افزایش قدرت یادگیری، تقویت نیروی جنسی و قوای جسمانی می‌شود.
 
 
 
 
 یکی از بهترین صبحانه‌های روز‌های سرد سال، خوردن ارده و شیره خرما است. ارده و شیره خرما میزان بالایی از گرما و انرژی را به سلول‌های بدن می‌رساند و ضمن داشتن احساس سیری، انرژی و مواد غذایی مورد نیاز
رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر پاکستان: ارتباط ملتهای ایران و پاکستان ارتباطی قلبی و عمیق است. روابط خوب، به نفع هر دو کشور است. باید برخلاف میل دشمنان، همکاریها تقویت شود/ گروه های تروریستی با پول و سلاح دشمنان تغذیه میشوند و یکی از اهداف حرکتهای ضدامنیتی در مرزهای ایران و پاکستان، آلوده کردن روابط دو کشور است.+ عمران خان: تلاش میکنیم روابط دو کشور مستحکم تر از قبل شود و با دولت جمهوری اسلامی ایران در تماس مستمر خواهیم بود.
خواص عنبر نسارا برای رفع عفونت و میکروب
عنبر نسارا، پشگل الاغ ماده (ماچه الاغ) است که در بهار جمع آوری می شود و در طب سنتی ارزش فراوانی برای درمان بیماری ها دارد. این ماده به ظاهر بی ارزش خواص مشمئز کننده داروی عجیبی برای درمان بسیاری از بیماری ها است. در این بخش از سلامت نمناک شما با عنبر نسارا و خواص آن و تمامی مواردی که در زمان استفاده از آن باید رعایت شود ،آشنا خواهیم کرد.

ادامه مطلب
وبسایت های ما برای خرید
 
https://basalam.com/vals
 
http://lafond.ir/
 
روغن مار هندی ؟
روغن مار هندی دارای مزایای چشمگیری برای سلامتی میباشد .
از جمله این مزایا عبارتند از :
بهبود درد آرتریت ( درد مفاصل )
آرام بخش
تقویت سیستم ایمنی بدن
بهبود درد آرتروز
درد دیسک و
ایجاد تعادل بین پوست و مو
تقویت چشم گیر رویش مجدد مو .شاخصه اصلی این روغن خواص آن برای مو و آرتروز میباشد .

ادامه مطلب
بسم الله الرَّحمن الرّحیم
جناب آقای سید مرتضی سقاییان نژاد؛ شهردار محترم شهر مبارک قم
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
تصمیم گرفتم درباره آینده شهر مبارک قم مطالبی را با جنابعالی و سایر کارشناسان حوزه مدیریت شهری در میان بگذارم؛ امیدوارم با بررسی دقیق تر این مطالب - که برگرفته از  "نظریه فقهی مدیریت شهری محله محور" است- چشم اندازی جهانی و تمدنی برای شهر قم تعریف و تصویر گردد. الگوی فعلی مدیریت شهر قم، آرمانهای انقلاب اسلامی، جایگاه ام القرا
بسم الله الرَّحمن الرّحیم
جناب آقای سید مرتضی سقاییان نژاد؛ شهردار محترم شهر مبارک قم
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
تصمیم گرفتم درباره آینده شهر مبارک قم مطالبی را با جنابعالی و سایر کارشناسان حوزه مدیریت شهری در میان بگذارم؛ امیدوارم با بررسی دقیق تر این مطالب - که برگرفته از  "نظریه فقهی مدیریت شهری محله محور" است- چشم اندازی جهانی و تمدنی برای شهر قم تعریف و تصویر گردد. الگوی فعلی مدیریت شهر قم، آرمانهای انقلاب اسلامی، جایگاه ام القرا
درمارولر 4 در 1 دی آر اس DRS 4 in 1 derma roller
درمارولر 4 در 1 کیفیت بسیار بالا تیتانیومی
دارای سه سری به اندازه های 0.5 میل،  1 میل، 1.5 میل + ظرف مخصوص ضد عفونی ست
جوانسازی پوست، جمع شدن و افزایش الاستیسیته پوست، تولید کلاژن جدید
کاهش چین و چروک های سطحی و عمیق
بهبود ترکهای پوستی Stretch Marks
بهبود جای جوش و زخم
بهبود ضایعات پیگمانته
بهبود نفوذ مواد، کرم ها و ویتامین ها به پوست
 
انبه میوه‌ای که کودکان معمولاً آن را به واسطه نرمی دوست دارند خاصیت بیشتری به جز راحتی در خوردن دارد. این دقیقاً موضوعی است که امروز در جیمیتو به آن خواهیم پرداخت. انبه که پادشاه میوه‌ها نیز نامیده می‌شود، خواص فراوان سلامتی برای شما دارد. همراه ما و خواص انبه باشید.
ادامه مطلب
کاربرد فناوری نانو در صنعت نساجی
فناوری نانو به عنوان یکی از فناوری‌‌های کلیدی قرن بیست و یکم، توجه جدی کشورها و شرکت‌‌های بزرگ دنیا را به خود جلب نموده است. در بهره‌‌گیری از فناوری‌‌های متداول، می‌‌توان اثرات ویژه آن در بهبود خواص را درک نمود. ایجاد پوشش‌‌های نانوساختار بر روی منسوجات به منظور ایجاد خواص جدید در آنها، استفاده از نانوذرات در ساختار منسوجات و الیاف با قابلیت ایجاد خواص همچون ضدباکتری، ضد بو، دیرسوزی، ضد آب و لکه گری
یکی از میوه هایی که خیلی ها به آن علاقه دارند، توت است. این محصول که خواص بسیار زیادی از نظر پزشکی و طب سنتی دارد.قندی که در توت سفید است برای افراد مبتلا به مرض قند بسیار مفید است.بیایید و برخی از خواص درمانی میوه توت سفید را بررسی کنیم.
ادامه مطلب
تمایلی به آشنایی با آدم‌های جدید ندارمتمایل به رفت و آمد با نیمی از آدم‌هایی که می‌شناسم ندارمو هر روز سریع‌تر از قبل، آدم‌های محبوبم را از دست می‌دهم
دیشب دوستی سبزی برایم تمام شد و اندوه و بغض همراه ماه‌های بعدی استکاش روابط آدم بزرگ‌ها این‌قدر پیچیده نبود
اکثر انسان ها فقط برای امرزش گناهان از ذکر استغفار استفاده می کنند. بیشر افراد با دیگر خواص شفگت انگیز ذکر استغفار اشنا نیستند. در این مطلب به برسی خواص ذکر اسغفار، ذکر استغفار در گفتار پیامبران و امامان و نقل یک داستان کوتاه از آیت‌ الله بهجت(ره) پرداخته ایم.
ادامه مطلب
خواص زنجبیل:
زنجبیل یکی از سالم ترین (و خوشمزه ترین) ادویه های کره زمین است. این ماده حاوی مواد مغذی و ترکیبات فعال زیستی است که فواید بسیاری برای بدن و مغز شما دارند. 
در اینجا 11 خواص زنجبیل وجود دارد که توسط تحقیقات علمی ثابت شده اند:
ادامه مطلب
روابط دختر و پسر یکی از موضوعاتی است که در سنین نوجوانی برای افراد شدیدا جذاب به نظر می‌رسد. در این سنین روابط دختر و پسر بخش زیادی از درگیری‌های ذهنی افراد را تشکیل می‌دهد. این دغدغه ذهنی در سال‌های بعد اما با شدت و شکل‌های متفاوت همچنان ادامه پیدا می‌کند. نیاز بنیادی انسان برای ارتباط دلیلی بر درگیری ذهنی او درباره روابط دختر و پسر است. ارتباطات انسانی اشکال مختلفی به خود می‌گیرند از دوستی صمیمانه با یک هم جنس تا روابط عاطفی با جنس دی
روغن ماهی برای درمان یا بهبود بسیاری از بیماری‌ها مفید است.روغن ماهی یا همان عصاره چربی ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 ازجمله ایکوزاپنتائوئیک اسید (EPA) و اسید داکوساگزنئوئیک (DHA) است. این اسیدهای چرب ضروری فقط در غذاهای دریایی و یا مکمل‌های غذایی آن‌ها وجود دارند. در اینمطلب به برخی از خواص روغن ماهی اشاره می‌کنیم.
 به گزارش مجله پیام دلتا؛ این نکته ثابت‌شده که اسیدهای چرب امگا 3 موجود در روغن ماهی برای سلامت چشم، مغز و قلب شما ضروری است.
تخمه کدو به عنوان یک فراورده جانبی حاصل از کدو تنبل محسوب می‌شود که بیشتر در میان خانواده‌های ایرانی در کنار دیگر تخمه‌ها از آن در آجیل استفاده می‌شود. جالب است بدانید که خواص تخمه کدو بسیار بیشتر از انواع تخمه‌ها است و اگر بتوانید آن را با تخمه آفتابگردان یا تخمه‌های نمکی جایگزین کنید، مسلماً فواید سلامتی بیشتری بهره‌مند خواهید شد.
تخمه کدو را به صورت بو داده و همچنین خام مصرف می‌کنند. بو دادن تخمه کدو می‌تواند خواص تخمه کدو را تغییر
خواص حنا برای مو بسیار است و در کشور های جنوبی آسیا طرفداران بسیاری دارد. اکثرا از حنا برای رنگ کردن مو استفاده می شود و رنگ آن قهوه‌ای مایل به قرمز برای موهای مشکی است. سال های زیادی است که حنا از محبوب ترین گیاهان در هند است. اگر فکر می‌کنید حنا فقط برای رنگ کردن مو کاربرد دارد، باید طرز فکرتان را عوض کنید. از حنا استفاده‌های زیادی می شود که هر کدام از آن‌ها، پوست سر را سالم و موی شما را قوی تر میکند و همچنین برای سلامت عمومی بدن تان بسیار مف
اثرات ضد التهابی و ضد درد در سنجد 
مطالعات مختلف تاثیر عصاره سنجد در درمان درد و التهاب را نشان داده است. فلاونوئیدهای موجود در سنجد نقش اصلی این درمان را بر عهده دارند.مطالعات علمی نشان داده است که عصاره زیتون در بهبود و کاهش درد و التهاب استئوآرتریت زانو در زنان تاثیر قابل توجهی داشته است. به طور کلی مهمترین کاربرد پزشکی این میوه ، تاثیر ضد درد آن است. به همین دلیل برای افرادی که دچار نرمی استخوان و پوکی استخوان هستند، بسیار مفید می باشد. 
تمام خواص و فواید سیاه دانه
سیاه دانه مزاج گرم و خشک درجه 3 دارد یعنی داروی بسیار گرمی است و مصرف خودسرانه آنها می تواند تاثیرات بسیار شدیدی را بر سلامت افراد بگذارد. اسیدهای چرب ضروری فراوان موجود در سیاهدانه آن را به‌نوعی مواد غذایی ضدسرطان تبدیل کرده که در حفظ سلامت پوست و مو مفید است.
 
سیاهدانه آهن و پتاسیم فراوانی دارد و علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، باعث رفع مسمومیت خونی و یبوست می‌شود.
 
مصرف روغن سیاهدانه در برنامه غذایی به‌دلیل
آناناس را می‌توان به عنوان دارنده بیشترین سهم از مصرف میوه‌های گرمسیری در جهان دانست. آناناس را معمولاً به صورت خام می‌توان خورد ولی اغلب مردم ترجیح می‌دهند آب آناناس یا کمپوت آن را میل کنند. مسلماً خوردن آناناس تازه دارای خواص بسیار بهتری نسبت به کمپوت شده آن است. گرفتن پوست میوه برای برخی از افراد و مصرف‌کنندگان کار سختی است که در نهایت منجر به مصرف آماده یا کمپوتی آن می‌شود. میوه آناناس ممکن است کمی شور به نظر برسد.
آناناس یکی از میوه
خواص معجزه آسای ترب سفید
از
خواص و فواید بی نظیر ترب سفید آگاه هستید؟ آیا می دانید ترب سفید برای
پوست و مو و درمان بیماری ها بسیار مفید است؟ در ادامه با تمام خواص و
فواید ترب سفید آشنا می شوید.
خواص و فواید ترب سفید برای زیبایی و سلامت بدن
ترب
سفید اولین بار سال ها پیش در چین کشت شد و به آرامی راه خود را به
بخش‌های دیگر جهان هموار کرد. در حقیقت، در زمان های گذشته، طیف گسترده ای
از منافع که ترب بسیار مورد توجه مصر و یونان بود.وضعیت آن ها آنقدر
خواص انار را بیش از هر جای دیگری روی تابلوهای تبلیغاتی آبمیوه فروشی‌ها مطالعه کردید. بیشتر آنچه که در مورد خواص انار مطالعه کردید، حقیقت است و مابقی بر اساس مشاهدات و تجربه طب سنتی به دست آمده است. امروز با شما در اینجا خواهیم بود تا به خواص انار به دور از هر گونه جانب‌داری و با استناد به اطلاعات علمی و پزشکی نگاهی دقیق‌تر داشته باشیم.
انار و کاهش کم خونی
«انار باعث درمان کم خونی می شود»! شاید این جمله کمی اغراق آمیز باشد اما در نهایت شما می
تخم کدو سلامت دستگاه گوارش را بهبود می‌بخشد و اضطراب را کاهش می‌دهد.
معمولاً همۀ ما تخمه کدو را مصرف می‎کنیم، اما شاید از فواید و خواص تخمه کدو برای سلامتی آگاه نباشیم. تخمه کدو منبع غنی از مواد معدنی است. ما در این مطلب از خواص تخم کدو برای سلامتی و زیبایی می‌گوییم.
به گزارش مجله دلتا؛ با گنجاندن میان‌وعده‌های سالم در برنامۀ غذایی روزانه می‌توانید گام بزرگی در جهت سلامتی خود و خانواده‎تان بردارید. مغزها و دانه‌ها منبع ارزشمندی از ویتا
روابط بین فردی مهارتی است که در جهت تعامل مثبت با افراد و به خصوص با اعضای خانواده. همچنین در برگیرنده شناسایی مرز روابط با دیگران و ایجاد ارتباطی صمیمانه و متعهدانه است. این مهارت باعث می شود کودک در آینده بتواند با دیگران درست رفتار کند. به این معنا که رابطه ی دوستانه با آن ها برقرار سازد و نیز بتواند آن رابطه را حفظ کند. از طرف دیگر این مهارت وی را قادر می سازد که در مواقع لزوم یک رابطه را به شکلی سازنده به پایان برساند. این آموزش سلامت اجتما
خواص سبزی ترش واش و کاربردهای طبی و درمانی آن
اطلاعات زیر از منابع معتبر علمی و همچنین طب سنتی و محلی و همچنین به صورت تجربی استخراج شده است و به طور جامع و به عنوان کاملترین مرجع آشنایی با خواص گیاه ترش واش مورد استفاده قرار خواهد گرفت. خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب این سایت، ذکر منبع را از یاد نبرید. به شما اطمینان خواهیم داد که با مطالعه توضیحات این صفحه و آشنایی با خواص درمانی و طبی این محصول، جهت خرید سبزی ترش واش مشتاق خواهید شد و
مشاوره زناشویی کرج
 
مشاوره زناشویی کرج: امروزه حوزه مشاوره در زمینه های مختلف حاضر به فعالیت می باشد که یکی از این زمینه ها مشاوره زناشویی می باشد. این نوع مشاوره همواره در پی آن است که روابط بین زن و شوهر را به صورت کاملاً اصولی و منطقی در حاشیه امن احساس و رفاه ترمیم و بهبود بخشد. مسائل زناشویی جزء مهمترین حوزه های مورد بحث در یک زندگی مشترک می باشد. چراکه زوجین در رابطه با مسائل و دغدغه های خود تمامی افکار و احساساتشان را درگیر خواهند کرد.
خواص آب قلم گاو و گوسفند
آب قلم دارای مواد معدنی و ویتامین هایی از قبیل کلسیم، پروتئین، منیزیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، آهن، ویتامین A، ویتامین K، ویتامین C و ویتامین های گروه B است.
با توجه به مواد و ویتامین هایی که در بالا ذکر شد، برخی از خواص آب قلم عبارتند از:
درمان سرماخوردگی و آنفولانزا،
ژلاتین موجود در آن هضم را آسان می کند و موجب تقویت دستگاه گوارش می شود.
درمان کم خونی و کمبود ویتامین در کودکان، زنان باردار و شیرده،
سلامت استخوان ها،
اکثر انسان ها فقط برای امرزش گناهان از ذکر استغفار استفاده می کنند. بیشر افراد با دیگر خواص شفگت انگیز ذکر استغفار اشنا نیستند. در این مطلب به برسی خواص ذکر اسغفار، ذکر استغفار در گفتار پیامبران و امامان و نقل یک داستان کوتاه از آیت‌ الله بهجت(ره) پرداخته ایم.
ادامه مطلب
 
 
 
کیفیت روابط زناشویی به باورهای ارتباطی و خلاقیت هیجانی  همسران بستگی دارد.
کیفیت روابط زناشویی میان همسران مهمترین شاخص خانواده هایی است که  دارای عملکرد مطلوب هستند.
کیفیت روابط زناشویی دارای ابعاد گوناگون نظیر:
سازگاری ،رضایتمندی،شادمانی، انسجام وتعهد است .
 بالا بودن کیفیت روابط زناشویی که به
ادامه مطلب
1- مفید برای چشم: Mishri یا نبات برای چشم مفید است. نبات به همراه دانه های رازیانه و بادام در داروهای سنتی برای بهبود بینایی استفاده می شوند.
2- نیروبخش مغزی خوب: نبات باعث تقویت قدرت مغز می شود و بهتر است که قبل یا بعد از آن گردو مصرف شود تا این مزیت افزایش یابد. همچنین نبات زعفرانی خواص بسیار بیشتری نسبت به نبات معمولی در این زمینه دارد.
3- موثر برای سرفه و گلودرد: نبات یکی از بهترین داروها برای پیش‌گیری از سرما، سرفه و گلو درد است. به تسکین سرفه کرد
1- مفید برای چشم: Mishri یا نبات برای چشم مفید است. نبات به همراه دانه های رازیانه و بادام در داروهای سنتی برای بهبود بینایی استفاده می شوند.
2- نیروبخش مغزی خوب: نبات باعث تقویت قدرت مغز می شود و بهتر است که قبل یا بعد از آن گردو مصرف شود تا این مزیت افزایش یابد. همچنین نبات زعفرانی خواص بسیار بیشتری نسبت به نبات معمولی در این زمینه دارد.
3- موثر برای سرفه و گلودرد: نبات یکی از بهترین داروها برای پیش‌گیری از سرما، سرفه و گلو درد است. به تسکین سرفه کرد
فیبر یکی از مواد مغذی است که پایه ای گیاهی داشته و در دسته خوراکی های کربوهیدرات دسته بندی می شود. مصرف غذاهای دارای فیبر برای بدن ضروری است زیرا که این ماده در برابر آنزیم های روده مقاوم بوده و هضم نمی شود و در روده آبی زیادی را جذب می کند در نتیجه در هضم غذا ها و بهبود عملکرد دستگاه گوارش موثر است.
فیبر دارای دو نوع محلول و نامحلول است، فیبر محلول حالت ژل داشته و به عنوان قوام دهنده عمل می کند در حالی که فیبر نامحلول می تواند تا 20 برابر وزن خود

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ارز دیجیتال دگ کوین