نتایج جستجو برای عبارت :

26 درمان خانگی عالی گوش درد” با تاثیر فوری

در این نوشته قصد داریم به توصیف بیماری­های مقعدی بپردازیم و در مورد درمان فیستول، درمان کیست مویی، درمان شقاق، درمان فیشر، درمان آبسه مقعدی و درمان بواسیر صحبت کنیم. در ادامه به هریک از این موارد اشاره­ای خواهیم داشت و سپس به صورت مفصل، به موضوع درمان شقاق می­پردازیم.
درمان بواسیر
ادامه مطلب
درمان استرس و اضطراب
در این مطلب می‌خوانید: درمان استرس با داروهای گیاهی,درمان استرس و اضطراب شدید,درمان دلشوره و اضطراب,درمان استرس با طب سنتی,درمان استرس و 
افسردگی,درمان دارویی استرس,درمان استرس و تپش قلب,برای درمان استرس چه بخوریم


ادامه مطلب
بهترین درمان کک و مک صورت
لکه های قهوه ای روی پوست صورت و بدن یعنی اختلالی بزرگ در زیبایی و جذابیت.برای درمان سریع کک و مک دو روش درمان دارویی و درمان خانگی با ماسک های گیاهی توصیه می شود.سریعترین روش درمان لکه های پوستی را بشناسید.

ادامه مطلب
آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
     آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
 درمان زود انزالی به روش پیترتاک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان قطعی زود انزالی به روش پیترتاک 100% تضمینی ...pitertak.com › فهرست محصولاتبه جای استفاده از داروهای تاخیری موقت و خطرناک کتاب راز درمان سریع زود انزالی به روش پیترتاک را به خدمت بگیرید آن وقت می توانید به صورت کاملا طبیعی و بدون ...
درمان زود انزالی به روش پیترتاک :: فایل تو فایلfiletofile.blog.ir › درمان-زود-انزالی-به-روش-پیترتاکدرمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر
آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان قطعی زود انزالی به روش پیترتاک 100% تضمینی ...pitertak.com › فهرست محصولاتبه جای استفاده از داروهای تاخیری موقت و خطرناک کتاب راز درمان سریع زود انزالی به روش پیترتاک را به خدمت بگیرید آن وقت می توانید به صورت کاملا طبیعی و بدون ...
درمان زود انزالی به روش پیترتاک :: فایل تو فایلfiletofile.blog.ir › درمان-زود-انزالی-به-روش-پیترتاکدرمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر بار ر
ورزش برای درمان یبوست به روش خانگی
 
ورزش برای درمان یبوست
 
یبوست یکی از رایج ترین مشکلات گوارشی است و اعلب اشخاص برای درمان آن راه حل های مختلفی را امتحان می کنند، انجام چند تمرین ورزشی ساده کمک زیادی به درمان این مشکل خواهد کرد.
ادامه مطلب

علل، علائم و درمان سنگ لوزه چیست؟
  
استفاده از دهان شویه می تواند برای درمان سنگ لوزه بسیار موثر باشد
 
لوزه ساختار گوشتی نرمی است که در گلو وجود دارد و به دلیل اینکه یکی از اجزای سیستم ایمنیست حاوی لنفوسیت هایی است که از طریق آنها از وارد شدن عفونت به ریه جلوگیری میکند . لوزه ها بطور 24 ساعته در حال مراقبت از ما در برابر تهاجم باکتری ها و ویروس ها میباشند .
ادامه مطلب
 
 درمان سریع لاغری صورت
لاغری صورت بسیاری از افراد را آزاد می دهد و می تواند باعث از بین رفتن زیبایی شود، اما برای درمان لاغری صورت باید چه کنیم؟ در ادامه با علت و تمام روش های عالی برای “درمان لاغری صورت” آشنا می شوید.
ادامه مطلب
اصلاح تغذیه و مزاج درمانی از روش‌های درمان آسمگفت و گو با دکتر عالیه خامنه ایدرمان آسم و آلرژی در طب کلاسیک با عدم تشخیص صحیح رو به رو است. باتوجه به پیشرفت‌هایی که در علم پاراکلینیکی وجود  دارد متاسفانه درمان آلرژی خصوصا در کودکان به وسیله طب کلاسیک پاسخگو نبوده درحالی که این بیماری در طب سنتی با مزاج درمانی و اصلاح رژیم غذایی افراد درمان می‌شود.
ادامه مطلب
فروش دستگاه درمان زردی
شرکت نی نی سالم با داشتن سابقه طولانی در درمان زردی نوزاد در کشور در حال حاضر با فروش دستگاه درمان زردی
دو نوع دستگاه درمان زردی نوزاد را جهت استفاده هموطنان عزیز در سراسر کشور به فروش میرساند.
این دستگاه ها از طریق مهندسی معکوس از پیشرفته ترین مدل دستگاه زردی ساخت کشور آلمان انجام شده است.
کلیه قطعات دستگاه درمان زردی مذکور به خصوص لامپ آن آلمانی بوده و در نتیجه ضمن داشتن کیفیت بالا عملکرد درمانی عالی نیز دارند.
دو نو
‍ 
خواص به لیمو

•    خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی
•    کمک به هضم غذا
•    تقویت سیستم عصبی
•    درمان تهوع و درد
•    تسکین اسپاسم معده و تحریک پذیری روده بزرگ
•    کاهش علائم نفخ و اسهال
•    رفع استرس ، خستگی و افسردگی
•    درمان اختلالات خواب و بی خوابی
•    تنظیم متابولیسم و کمک به کاهش وزن
•    کاهش تب ناشی از آنفلوآنزا
•    درمان سرماخوردگی و سرفه و آسم
•    درمان گرفتگی بینی و برونشیت
•    تسکین سیستم عصبی و درمان افسردگی خفی
علت التهاب چشم و درمان آن
 
ورم ملتحمه چشمی ویروسی و باکتریایی مسری بوده و به راحتی منتشر می‌شود. از آنجایی که ورم ملتحمه چشم به خاطر ویروس‌هایی رخ می‌دهد که اغلب درمان پزشکی برایشان وجود ندارد، پیشگیری از انتشار آنها بسیار مهم خواهد بود
ادامه مطلب
برای پیشگیری از ابتلا و درمان کبد چرب اکثربیماران ترجیح می دهند از دارو و روش های گیاهی استفاده کنند. چه بخوریم و چه نخوریم تا از شر کبد چرب خلاص شویم و بهترین روش درمان کبد چرب را پیش گیریم.بهترین راههای پیشگیری و درمان کبد چرب با داروهای گیاهی و تغذیهبرای درمان کبد چرب و پیشگیری از ابتلا به بیماری خطرناک و کشنده کبد چرب استفاده از روش های طب سنتی و داروهای گیاهی بهترین راه است. راهی که هر کسی با اطمینان آن را دنبال می کند، بدون درد و بدون عوا
اجاره دستگاه فتوتراپی و درمان زردی
اجاره دستگاه فتوتراپی و درمان زردی از خدمات تخصصی شرکت نی نی سالم است.همانطور که می دانیم بررسی و درمان زود هنگام زردی نوزادان می تواند از بروز عوارض جبران ناپذیری روی نوزاد جلوگیری کند.
از جمله عوارض ناشی از عدم درمان زردی می توان به• فلج مغزی• عقب ماندگی ذهنی• حملات صرعی• اشکال در تعادل حرکتی• ناهنجاری های دندانی و ناشنواییاشاره کرد.
ادامه مطلب:
اجاره دستگاه فتوتراپی و درمان زردی
درمان صافی کف پا:
روش های مختلفی برای درمان صافی کف پا وجود دارد.
1. استفاده از کفش و کفی طبی برای درمان صافی کف پا:پس از اسکن کف پای بیمار، فایلی به دست می آید که با این فایل کفی درست می شود که کف پای بیمار را به شکل استاندارد با قوس کف پای کافی سوق می دهد. فرایند ساخت این کفی به صورت کاملا خودکار و با استفاده از دستگاه های با تکنولوژی بالا انجام می شود.2. حرکات اصلاحی و ورزشی برای درمان صافی کف پا :حرکات اصلاحی و ورزشی مختلفی وجود دارد که برای درما
آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک | filebartarkoshaweb.ir › filebartar › htmlدانلود ... برچسب ها: توضیحات محصول: آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک درمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر بار رابطه جنسی شما بیشتر از چند ثانیه ...درمان زودانزالی با روش‌های خانگی - برترین هاhttps://www.bartarinha.ir › news › درمان-زودانزالی-با-روش‌های-خانگی۲۴ تیر ۱۳۹۸ - سیلوادوزین (Rapaflo). این دارو معمولا درم
هزینه ارتودنسی چقدر است
در درمان ارتودنسی هزینه ارتودنسی به عاملهای زیادی وابسته است.این
هزینه ها بر اساس طول درمان و روند درمان در جلسه اول مشاوره توسط متخصص
ارتودنسی تعیین می شوند. پزشکان روش های مختلفی را برای پرداخت هزینه برای
بیمار بیان می کنند تا بیمار بدون دغدغه به درمان ارتودنسی دندان خود
بپردازد.
ادامه مطلب
اختلالات روانی چیست؟ آیا اختلالات روانی درمان دارند؟ شدت و دفعات حملات اختلال هراس در صورت درمان شدن، کاهش می یابد و عملکرد شما را در زندگی روزمره بهبود می بخشد. گزینه های اصلی برای درمان، روان درمانی و داروها است. بسته به اولویت شخصی، سابقه شما، شدت اختلال هراس و دسترسی شما به درمانگرانی که آموزش خاصی در درمان اختلالات اختلال هراس دیده اند، ممکن است هرکدام از دو نوع درمان اختلالات روانی برای شرایط خاص شما کارآمد باشند. در قسمت روانشناسی 
درمان های ساده خانگی گرفتگی گوش
درمان گرفتگی گوش شرایط درد ناکی است و روی انسانها با هرسنی تاثیر می گذارد اما بیشتر درمیان کودکان بخصوص هنگام سرماخوردگی رایج است که باعث درد شده و روی شنوایی تاثیر می گذارد ؛ این حالت زمانی رخ می دهد که فشار درلوله شیپوری نامتعادل می شود و کانال گوش مسدود میگردد.
نشانه های انسداد گوش را قبل از درمان گرفتگی گوش بشناسید
کاهش شنوایی
احساس انفجار درگوش  
صدای باد داخل گوش
 مخاط و مایعاتی درگوش
از نشانه تا راه
درمان همه تومورهای خوش خیم و بدخیم
در طب سنتی و گیاهی از داروها و گیاهان برای درمان تومورها استفاده می شود . تجربه نشان داده است که در طولانی مدت این روشها موثر واقع می شوند.در فیلم زیر دکتر ضیایی راههایی موثری را برای درمان تومورهای بدخیم و خوش خیم تجویز می کند.
عسل درمانی. درمان انواع تومورها. دکترضیایی. فیلم
 
دانلود مستقیم فیلم درمان تومورها .دکتر ضیایی
لوپوس یکی از بیماری‌های شایع در جهان است که سالانه تعداد زیادی از افراد به آن مبتلا می‌شوند. امروزه درمان‌های متفاوتی برای این بیماری وجود دارد که یکی از این درمان‌ها درمان لوپوس در طب سنتی است. اگر علاقه دارید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

ادامه مطلب
یبوست درد خیلی بد و سنگینی است . شاید به نظر برسد برخی بیماری های غیر قابل درمان انسان را از پا می اندازد ولی گاهی برخی از بیماری های قابل درمان و ساده مانند یبوست هم تاثیر بسیار بدی بر روحیه افراد دارد که حتما باید برای درمان آنها اقدام کرد. از خواص میوه ها و سبزیجات برای درمان این بیماری ها نباید غافل بود. غذاهایی برای درمان یبوست را با هم در پرشین وی ببینیم.
ادامه مطلب
درمان آرتروز زانو با ورزش (بایدها و نبایدها)
درمان آرتروز زانو با ورزش ، یکی از روش های درمان آرتروز زانو است که با ورزش کردن بیمار طبق دستورالعمل های معمول که توسط پزشک متخصص طب فیزیکی ارائه می شود.  
برای مشاهده متن کامل مقاله درمان آرتروز زانو با ورزش روی لینک درمان آرتروز زانو با ورزش کلیک کنید.
ادامه مطلب
روش های درمان حساسیت فصلی 
در اینبخش با روشهای درمان حساسیت فصلی آشنا می‌شویم. حساسیت فصلی در فصول گرم سال بـه اوج خود می رسد و برخی ترجیح می دهند از طبیعت و فضای آزاد تا حد امکان دوری کنند. از نشانه های آلرژی فصلی می توان بـه: آب ریزش بینی و چشم، خارش دست، چشم و گردن و همچنین گرفتگی صدا اشاره کرد.
ادامه مطلب
فوبیا نوعی از اختلالات اضطرابی است که باعث می‌شود فرد ترسی شدید و غیرمنطقی در مواجهه با یک وضعیت، مکان و یا اشیاء مختلف تجربه کند. از همین رو درمان فوبیا از اهمیت زیادی برخوردار است. روش‌های درمانی مختلفی برای اختلال فوبیا وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به درمان رفتاری، خانواده درمانی، روان تحلیلی و شناختی رفتاری اشاره کرد. انتخاب روش درمان بسته به شرایط فرد مبتلا به فوبیا و نظر روانشناس متفاوت است. با این حال در صورتی که فوبیا درمان
دستگاه زردی نوزاد
دستگاه زردی نوزاد فتوتراپی
درمان با فتوتراپی چیست و در چه مواردی استفاده می شود؟
درمان با فتوتراپی موارد کاربرد مختلفی دارد و برای درمان بیماری های مختلفی از درمان با فتوتراپی استفاده می شود.
از جمله بیماری هایی که توسط روش های فتوتراپی می توان به درمان آن رسید می توان به• درمان انواع سرطان• درمان در زمینه پوست و مو• درمان زردی نوزاداشاره نمود.
ادامه مطلب:
دستگاه زردی نوزاد
فیزیوتراپی امام رضا (ع)
درمان اختلالات و بدفورمی های ستون فقرات ( اسکولیوز، کایفوز و... )
درمان فتق دیسک ستون فقرات
فیزیوتراپی بیماری های مغز و اعصاب ( بی حسی اندام ها ، فلج ی نیمه بدن ، فلج بلز ، MS )
درمان ضایعات ورزشی (آسیب لیگامان صلیبی ، آسیب منیسک ، آسیب اشیل ،...)
درمان ضایعات ارتوپدی (آرتروز زانو ،تاندونیت ها ، تنیس البو ،CTS ، درد کشکک ، کمردرد ، سردرد ، ...)
آبدرمانی
تمرین درمانی
درمان های دستی
درای نیدلینگ
مجهز به جدید‌‌ترین تجهیزات فیزیوتر
5 درمان طبیعی برای درمان شپش موی سر با سرکه
شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم و انجام دهیم ، در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛ د
درمان قطعی خشکی چشم مزمن
گاهی اوقات خشکی چشم به حدی آزار دهنده است که احساس می‌کنید گرد و غبار یا یک جسم خارجی در چشمتان فرو رفته است. برای درمان خشکی چشم ما راهکار‌هایی
 را توصیه می‌کنیم که می‌تواند فوق العاده موثر باشد. برای آشنایی با درمان‌های خانگی خشکی چشم با مجله دلگرم همراه باشید.

ادامه مطلب
علت ، علائم و درمان سریع آفت دهان و زبان
زبان یکی از قویترین عضلات بدن است که توانایی صحبت ، غذا خوردن وتشخیص مزه های گوناگون به ما می بخشد. آفت دهانی، عارضه ای است که هر فردی در هر سنی ممکن است به آن دچار شود و بسیار آزاردهنده خواهد بود و به دلایل مختلفی ممکن است دیده شود . با دلایل و درمان آفت دهان وزبان در این مطلب آشنا شوید.
از علت تا درمان آفت دهان و زبان

ادامه مطلب
انحرافات جنسی چیست؟ علائم و نشانه های انحرافات جنسی چه می باشد؟ آیا انحرافات جنسی درمان دارد؟ انحرافات جنسی  پارافیلیا کاملاً مزمن است، به طوری که حداقل دو سال درمان حتی برای پارافیلی خفیف انجام می شود.  پیشگیری از بروز هرگونه رفتار پارافیلی معمولاً شامل کاهش عوامل خطر روانی- اجتماعی برای پیشرفت آن است. در ادامه این مقاله از بخش جنسی دکتر زخم به توضیح کامل انحرافات جنسی و درمان آن می پردازیم.
ادامه مطلب
درمان زردی نوزاد با دستگاه درمان زردی
درمان زردی نوزاد با دستگاه درمان زردی به منظور جلوگیری از رسیدن میزان غلظت بیلی روبین غیر مستقیم
به سطحی است که در آن ممکن است آسیب های مغزی به نوزاد وارد شود.
زیرا بیلی روبین یک ماده سمی است
و برای مغز خطرناک است.
چنانچه زردی نوزاد کنترل نشده و درمان نگردد می تواند عواقب و ضایعات جبران ناپذیری داشته باشد.
بهترین روش درمان زردی
درمان زردی نوزاد با دستگاه درمان زردی
متداول ترین روش درمان زردی نوزاد استفا
http://WWW.NEGARSKIN.IR
 
جوان‌سازی پوست چه‌طور؟ بسیاری از خانم‌ها با این امید روانه کلینیک پوست می‌شوند.
از این روش می‌توان در درمان چروک‌های سطحی و کم عمق پوست استفاده کرد.
چند جلسه درمان در این مورد به‌کار می‌رود. فواصل درمان را می‌توان برحسب وضعیت بیمار تغییر داد
و از هفته‌ای یک بار تا دو هفته یک بار فواصل را اضافه کرد.
تنها راه درمان ترک خوردگی پاشنه پا








یک متخصص پوست و مو تنها راه درمان ترک
خوردگی پاشنه پا را استفاده از کرم‌های مرطوب کننده دانست و افزود: استفاده
جوراب نخی بعد از چرب کردن پاها الزامی است بنابراین به افرادی که
نمی‌توانند از جوراب استفاده کنند توصیه می‌شود از جوراب‌های مخصوص ترک
پاشنه پا استفاده کنند.
ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟
ادامه مطلب
درمان شپش موی سر                                                                                   شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم.

ادامه مطلب
بهترین روش ها برای درمان خروپف کردن در خواب
 
در اینبخش با بهترین روشها برای درمان خروپف آشنا میشویم. خروپف کردن در خواب دلایل خیلی زیادی دارد، میتواند مشکلات تنفسی باشد یا این کـه نوع خوابیدن شـما باعث آن می شود، گاهی اوقات خواب های عمیق هم دلیلی بر خروپف کردن هستند، در ادامه این مطلب بطور کامل با علل خروپف کردن و همچنین درمان های سریع و کاربردی آن آشنا میشویم. 
 
ادامه مطلب
بهترین درمان‌های خانگی جوش روی سینه چیست 
هیچ‌کس از دیدن جوش روی پوستش خوشش نمی‌آید، فرقی هم نمی‌کند روی صورت‌تان باشد یا سینه. هر کسی، در هر سن و سالی ممکن است، به دلایل گوناگون در قسمت‌های مختلف بدن مانند نواحی قفسه سینه دچار آکنه و جوش شود.
باید بدانید درمان آکنه و نیز درمان جوش در هر جای بدن کار سختی نیست، هرچند ظاهر و حس ناخوشایندی به همراه دارد. در این مقاله در مورد علت جوش روی سینه و نواحی دیگر بدن و ۸ روش درمان خانگی جوش روی سینه ص
سلامت نیوز: عضو تیم تخصصی پژوهشگاه ابن سینا با اشاره به اینکه بیماری آندومتریوز قابل درمان است، گفت: این بیماری با درمان دارویی قابل کنترل و با عمل جراحی قابل درمان است.
 
 
به گزارش سلامت نیوز، رکسانا کارگر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هرچند احتمال عود بیماری بعد از عمل جراحی کم است اما برای مقابله با آن، این دسته از بیماران باید مدتی دارو مصرف کنند تا مجددا دچار دردهای ناشی از آندومتریوز نشوند.
ادامه مطلب
- میکرودرم صورت
این روش در درمان چروک های سطحی و کم عمق پوست و جوانسازی پوست کاربرد دارد. معمولا چندین جلسه درمان در این مورد لازم است. پزشک فواصل بین جلسات درمان  را بر حسب وضعیت بیمار تغییر خواهد داد و از هفته ای یک بار تا دو ماه یک بار در نوسان است. میکرودرم قادر به از بین بردن چروک های خیلی عمیق پوستی نمی باشد ولی قوام کلی پوست پس از چند جلسه درمان بهتر خواهد شد و پوست شفاف تر و محکم تر می شود.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
 
مانند دیگر اعضای بدن، حفظ سلامت کلیه ضروری است. گفته شده است که جوز هندی به سلامت کلیه کمک می‌کند. علاوه بر این، بسیاری از مطالعات ثابت کرده‌اند که اضافه کردن جوز هندی به ماست یا به مواد غذایی می‌تواند در دفع سنگ کلیه و درمان آن موثر واقع شود.  
 
جوز هندی قرن‌هاست که به عنوان یک طعم دهنده و چاشنی غذاهای آسیایی استفاده می‌شود. جوز هندی دارای اثرات درمانی است و به طور گسترده‌ای به عنوان درمان خانگی برای بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرا
پاورپوینت روش اصولی درمان شپش سر
دانلود پاورپوینت روش اصولی درمان شپش سر. در درمان شپش باید شستشوی البسه و شپش زدایی از مبل و فرش و پشتی و تخت توسط جارو برقی مد نظر قرار گیرد . در این فایل گام های درمان شپش ذکر شده است . در درمان شپش معمولا به ازبین رفتن کامل تخم (رشک) اهمیت داده نمی شود که توضیحات در فایل آمده است ...
پاورپوینت روش اصولی درمان شپش سر
دانلود پاورپوینت روش اصولی درمان شپش سر. در درمان شپش باید شستشوی البسه و شپش زدایی از مبل و فرش و پشتی و تخت توسط جارو برقی مد نظر قرار گیرد . در این فایل گام های درمان شپش ذکر شده است . در درمان شپش معمولا به ازبین رفتن کامل تخم (رشک) اهمیت داده نمی شود که توضیحات در فایل آمده است ...
علت ، علائم و درمان سریع آفت دهان و زبان
زبان یکی از قویترین عضلات بدن است که توانایی صحبت ، غذا خوردن وتشخیص مزه های گوناگون به ما می بخشد. آفت دهانی، عارضه ای است که هر فردی در هر سنی ممکن است به آن دچار شود و بسیار آزاردهنده خواهد بود و به دلایل مختلفی ممکن است دیده شود . با دلایل و درمان آفت دهان وزبان در این مطلب آشنا شوید.
از علت تا درمان آفت دهان و زبان

ادامه مطلب
معجزه ایی به نام شیر و عسل 
 برخی از خواص خوردن شیر و عسل عبارتند از :
قلیایی کننده خونتقویت نیروی جنسیتقویت سیستم ایمنیکاهنده کلسترول خونشستشوی کلیه و مجاری ادراراثرات آنتی اکسیدانی و ضد سرطانیکمک به ترمیم شکستگی استخوان و پاره گی بافتیمقابله با انواع عفونتهای قارچی، ویروسی و غیرهاز بین بردن دردهای مختلف بدن خصوصاً دردهای اسکلتیخونسازی و تحریک مغز استخوان جهت تقویت گلبولهای خونیدرمان زخم معده با ترکیب عسل آویشندرمان آسمدرمان پروستات
راه های درمان موخوره
درمان موخوره و بهترین روش درمان آن را در این مقاله برای شما جمع اوری کرده ایم.
یکی از مشکلاتی که هم اکنون در خانم ها شایعه است مو خوره می باشد. موخوره به معنی دو شاخه
شدن انتهای مو است که در اثر آسیب های فیزیکی و یا شیمیایی بر روی مو ایجاد می شود.
این موخوره ها که یکی از مشکلات اصلی مو به شمار می رود باعث می شود که ریزش مو بیشتر شود.
این مشکل بیشتر در موهای بلندتر ایجاد می شود که خانم ها مجبور به کوتاه کردن موهای خود می شوند.
ب
مشکلات دندانی و فکی انواع مختلفی دارند. برای درمان انواع
مختلف مشکلات یک زمان یکسان وجود ندارد. هر یک از مشکلات فکی باید در زمان
مشخص خود درمان شود. در غیر این صورت ممکن است درمان برگشت پذیر باشد یا
درمان نتیجه موفقیت آمیزی نداشته باشد. همانطور که می دانید مشکلات دهانی
به دو دسته دندانی و فکی تقسیم بندی می شوند.

ادامه مطلب
برای پیشگیری از ابتلا و درمان کبد چرب اکثربیماران ترجیح می دهند از دارو و روش های گیاهی استفاده کنند. چه بخوریم و چه نخوریم تا از شر کبد چرب خلاص شویم و بهترین روش درمان کبد چرب را پیش گیریم.بهترین راههای پیشگیری و درمان کبد چرب با داروهای گیاهی و تغذیهبرای درمان کبد چرب و پیشگیری از ابتلا به بیماری خطرناک و کشنده کبد چرب استفاده از روش های طب سنتی و داروهای گیاهی بهترین راه است. راهی که هر کسی با اطمینان آن را دنبال می کند، بدون درد و بدون عوا
درمان تیرگی دور چشم با ماسک زیبایی
بسیاری
از افراد برای درمان تیرگی دور چشم از داروهایی استفاده می کنند که ممکن
است حساسیت ایجاد کنند اما می توانند با استفاده از ماسک های زیبایی و
خانگی سیاهی دور چشم را از بین ببرند.
ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
امروزه راه‌های زیادی برای درمان وسواس وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. وسواس تمام جنبه‌های زندگی فرد مبتلا و روابطش با اطرافیان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در وسواس فکری عملی گاه زندگی اجتماعی و فردی مختل می‌شود. رفتارهای وسواس گونه فرد را از پیشرفت در زندگی باز می‌دارند. همچنین افکار منفی و وسواسی در مورد امور خود شخص را آزار می‌دهد و دائما او را دچار اضطراب و استرس می‌کند. اختلال وسواس اگر به موقع درمان نشود، تا سال‌های
درمان های دارویی کهیر مزمن
معمولا پزشک ابتدا پیشنهاد خواهد کرد که علائم و نشانه های کهیر را با استفاده از درمان های خانگی و داروهای بدون نیاز به نسخه مانند آنتی هیستامین ها درمان کنید.
 اما اگر این درمان ها جوابگو نباشند باید با مراجعه به پزشک به دنبال ترکیب دارویی برای درمان مشکل کهیر مزمن بود.

ادامه مطلب
 
4 درمان طبیعی برای درمان شپش موی سر با سرکه
شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم و انجام دهیم ، در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛
اگر از وجود میخچه روی بدن خود ناراحتید و بدنبال درمان آن هستید...
بهترین مرکز درمان میخچه پا در تهران را به شما معرفی می کنیم
مرکز زیبایی و پوست  آوا بیوتی واقع در عباس آباد تهران، به همراه کادر مجرب و بهترین متخصصین پوست و زیبایی به شما در درمان میخچه کمک خواهد کرد
به نظر می رسد مولکول های مهندسی شده مبتنی بر طلا نسبت به روش های درمان مبتنی بر پلاتین، گزینه ای موثرتر و ایمن‌تر برای مبارزه با سرطان هستند.


به گزارش : طی چند دهه گذشته، سیس‌پلاتین مبتنی بر پلاتین یکی از گزینه های درمان رایج برای بسیاری از انواع سرطان بوده است. این دارو به ویژه در متوقف کردن سرطان بیضه با نرخ موفقیت بیش از ۹۰ درصد، بسیار موثر عمل کرده است.
ادامه مطلب
درمان زودانزالی مردان – treatment-of-premature-ejaculation-in-men
بارها اینگونه تیتر ها را در ماهواره و تبلیغات دیده ایم
روش های درمان زود انزالی آقایان جهت دیرتر ارضا شدن در رابطه
هر آنچه باید در مورد زود انزالی و روش های درمان راحت آن بدانید
درمان زودانزالی در مردان، مادام‌ العمر
انواع زود انزالی در مردان و راههای درمان انزال زودرس
دلیل زود انزالی در مردان چیست ؟ جدیدترین روش های درمان زود انزالی
رفع مشکل زود ارضایی
اما بالاخره درمان قطعی زود انزالی کشف
درمان شقاق مقعدی در بیشتر موارد نیازی به درمان گسترده ندارد روش ساده درمان شقاق با لیزر نیز انجام می شود که بدون درد است و بدون بستری شدن و کم هزینه.
اما باید در نظر داشت با این حال در صورت درمان نشدن شقاق مقعدی تروما یا آسیب های وارد به ناحیه مقعد می تواند کانال مقعدی را پاره کند و یک شکاف در ناحیه رکتوم ایجاد کند. هدف درمان شقاق این است که درد و ناراحتی را از بین ببرید و ناحیه زخمی شده را التیام بخشید. شقاق حاد در افراد بیش از ۶ هفته طول نمی
چگونه از شر جوش های زیر پوستی خلاص شویم؟
درمان جوش های صورت گاهی نیازمند دوره درمان طولانی و صبر زیاد است اما همیشه راه های ساده تر و گاهی سریعتر برای درمان هست که طب سنتی یکی از این راه هاست.پس برای خلاص شدن از شر جوش های زیر پوستی صورت و بدن تان ادامه این بخش از سلامت پوست نمناک را به خوبی مطالعه کنید و برای تهیه مواد اولیه روش های درمانی کافیست سری به عطاری محلتان بزنید.

ادامه مطلب
 روشی نوین و مؤثر در درمان سرطان روده بزرگ 
 بازدارندگی از ورود گلوکز به سلول توسط گلوکز اکسید از (GOx) برای ناتوان کردن تومورها، استراتژی جذابی است که با عنوان "cancerous starvation therapy" در درمان سرطان راه یافته است، اما این شیوه‌ درمانی با محدودیت‌هایی در فاز in vivo همراه است که به دلیل کاهش بسیار شدید در ورود GOx به سلول و اثرات خود محدود شونده‌ی درمان، ایجاد می‌شود.
ادامه مطلب
علت ، علائم و درمان سریع آفت دهان و زبان
زبان یکی از قویترین عضلات بدن است که توانایی صحبت ، غذا خوردن وتشخیص مزه های گوناگون به ما می بخشد. آفت دهانی، عارضه ای است که هر فردی در هر سنی ممکن است به آن دچار شود و بسیار آزاردهنده خواهد بود و به دلایل مختلفی ممکن است دیده شود . با دلایل و درمان آفت دهان وزبان در این مطلب آشنا شوید.
از علت تا درمان آفت دهان و زبان

ادامه مطلب
علت ، علائم و درمان سریع آفت دهان و زبان
زبان یکی از قویترین عضلات بدن است که توانایی صحبت ، غذا خوردن وتشخیص مزه های گوناگون به ما می بخشد. آفت دهانی، عارضه ای است که هر فردی در هر سنی ممکن است به آن دچار شود و بسیار آزاردهنده خواهد بود و به دلایل مختلفی ممکن است دیده شود . با دلایل و درمان آفت دهان وزبان در این مطلب آشنا شوید.
از علت تا درمان آفت دهان و زبان

ادامه مطلب
علت ، علائم و درمان سریع آفت دهان و زبان
زبان یکی از قویترین عضلات بدن است که توانایی صحبت ، غذا خوردن وتشخیص مزه های گوناگون به ما می بخشد. آفت دهانی، عارضه ای است که هر فردی در هر سنی ممکن است به آن دچار شود و بسیار آزاردهنده خواهد بود و به دلایل مختلفی ممکن است دیده شود . با دلایل و درمان آفت دهان وزبان در این مطلب آشنا شوید.
از علت تا درمان آفت دهان و زبان

ادامه مطلب
علت ، علائم و درمان سریع آفت دهان و زبان
زبان یکی از قویترین عضلات بدن است که توانایی صحبت ، غذا خوردن وتشخیص مزه های گوناگون به ما می بخشد. آفت دهانی، عارضه ای است که هر فردی در هر سنی ممکن است به آن دچار شود و بسیار آزاردهنده خواهد بود و به دلایل مختلفی ممکن است دیده شود . با دلایل و درمان آفت دهان وزبان در این مطلب آشنا شوید.
از علت تا درمان آفت دهان و زبان

ادامه مطلب
درمان سرما خوردگی و گلودرد با فلفل تند
 
فلفل تند قرمز دارای مقدار بالایی بتا کاروتن، ویتامین C و ویتامین A است که سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و برای درمان سرما خوردگی و گلودرد موثر می باشد.
علاوه بر این کپسایسین موجود در فلفل تند سبب تحریک ترشحات شده و موکوس را از بینی و یا ریه ها جمع آوری کرده و دفع می کند
 
درمان سریع و خانگی سرفه کودکان
سرفه
های خشک شبانه یا سرفه های شدید همراه با خس خس سینه در بچه ها باعث
نگرانی والدین می شود ، در این شرایط از روش های طبیعی و سریع درمان سرفه
کودکان غافل نشوید.
نشانه های سرفه کودکان و راههای درمان آن
ادامه مطلب
درمان بی میلی جنسی در خانم ها
گاهی وقت ها هنگام برقرار کردن رابطه جنسی با همسرتان متوجه می شوید که همسرتان هیچ گونه میل جنسی ندارد و همین باعث مشکلاتی در زندگی شما می شود.در اینجا می خواهیم روش های درمان بی میلی جنسی در زنان را برسی کنیم
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید - ویژه افراد متاهل
یکی از شایع ترین مشکلات افراد در همه سنین درد معده است که به دلایل مختلفی رخ می دهد. طب سنتی و داروهای خوراکی و دمنوش های گیاهی کمک فراوانی به درمان درد معده می کند ، شما می توانید با استفاده از این مواد گیاهی از اثرات تلخ و عوارض استفاده از داروهای شیمیایی خودداری کنید واز روش های درمان درد معده گیاهی بهره ببرید.
شایع ترین علل درد معده و درمان های خانگی آن
زخم معده یکی از علت های درد معده
ادامه مطلب
شپش سر یک مشکل رایج در میان کودکان است ؛یک کودک شپش می گیرد و سپس ناگهان همه شپش سر می گیرند. بنابراین مهم است که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم و چند درمان طبیعی خانگی را داشته باشیم و انجام دهیم ، در این بخش از سلامت پوست و موی نمناک به برخی از درمان های سرکه اشاره کرده ایم،با وجود بوی قوی اش، سرکه ماده ای عالی برای از بین بردن شپش است، شما همچنین می توانید قدرت آن را با مواد دیگر بیشتر کنید؛ درمان های طبیعی مبارزه با شپش سر بدون استفاده از م
تبخال لب خود را با این روش ها به طور طبیعی وسریع درمان کنید
درمان تبخال لب راه و روش هایی دارد که با توجه به دلایل ایجاد تبخال باید انجام شوند تا به سرعت نتیجه آن ها ظاهر شود. بهترین و سریع ترین درمان تبخال بازهم در دل طبیعت نهفته است که در این بخش از سلامت نمناک به معرفی تمام آنها خواهیم پرداخت.
تبخال چیست و چرا ظاهر می شود؟
یک بیماری ویروسی است که توسط ویروسی به همین نام ایجاد می شود و موضع درگیر به صورت التهاب و مجموعه تاول های ریز نمایان
درمان افسردگی چیست
افسردگی بیماری مخربی است که معمولا به درمان جواب می‌دهد، فقط کافی است با مراجعه به مراکز درمانی نسبت به پیگیری بیماری خود کوشا باشید.

دارودرمانی: داروهای ضدافسردگی، تثبیت‌کننده‌های خُلقی و داروهای آنتی‌سایکوتیک (ضد روان پریشی)
روان‌ درمانی: رفتار درمانی شناختی (CBT)، درمان خانواده‌محور و درمان بین‌فردی
درمان تحریک مغزی: درمان الکتروشوک (ECT) و تحریک مغناطیسی جمجمه‌ای تکرارشونده (RTMS)
نور درمانی: در این روش، فرد با است
چگونه از شر جوش های زیر پوستی خلاص شویم؟
درمان جوش های صورت گاهی نیازمند دوره درمان طولانی و صبر زیاد است اما همیشه راه های ساده تر و گاهی سریعتر برای درمان هست که طب سنتی یکی از این راه هاست.پس برای خلاص شدن از شر جوش های زیر پوستی صورت و بدن تان ادامه این بخش از سلامت پوست نمناک را به خوبی مطالعه کنید و برای تهیه مواد اولیه روش های درمانی کافیست سری به عطاری محلتان بزنید.

ادامه مطلب
چگونه از شر جوش های زیر پوستی خلاص شویم؟
درمان جوش های صورت گاهی نیازمند دوره درمان طولانی و صبر زیاد است اما همیشه راه های ساده تر و گاهی سریعتر برای درمان هست که طب سنتی یکی از این راه هاست.پس برای خلاص شدن از شر جوش های زیر پوستی صورت و بدن تان ادامه این بخش از سلامت پوست نمناک را به خوبی مطالعه کنید و برای تهیه مواد اولیه روش های درمانی کافیست سری به عطاری محلتان بزنید.

ادامه مطلب
مدت درمان ارتودنسی
مدت درمان ارتودنسی به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد:
۱.  نوع ناهنجاری در طول درمان ارتودنسی موثر استناهنجاری های دندانی فکی نسبت به مشکلات دندانی زمان بیشتری جهت درمان می طلبند.۲. شدت ناهنجاری از جمله عوامل موثر در طول درمان ارتودنسی استبدیهی است با افزایش شدت ناهنجاری، طول درمان افزایش می یابد.
۳. سن بیمار در طول درمان ارتودنسیدر سنین کودکی و نوجوانی نسبت به سنین بالا به دلیل دانسیته کمتر استخوان فکین و متابولیسم فعال
درمان تبخال لبتبخال لب ویروسی است که درمان قطعی ندارد و تا پایان عمر در بدن می ماند و گاهی با ضعف دفاعی بدن عود می کند اما می توانید آثار آن را با روش های طبیعی و سریع از بین ببرید.

تبخال چیست و چرا ظاهر می شود؟
یک بیماری ویروسی است که توسط ویروسی به همین نام ایجاد می شود و موضع درگیر به صورت التهاب و مجموعه تاول های ریز نمایان می شود. ویروس هرپس سیمپلکس عامل بیماری تب خال در صورت، آلات تناسلی هر دو جنس، مغز، چشم و گاهی حتی فلج بل نیز می گردد.
بر
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
چگونه می توان از شوره سر خلاص شد
شوره سر اختلالی است که اگر درمان نشود ریزش شدید مو و ایجاد ظاهری بد را به دنبال خواهد داشتدانه های سفید شوره موی سر زمانی که بر روی لباس ظاهر می شوند بسیار نا خوشایند و بد شکل به نظر می رسند و حس بدی را منتقل می کنند که افراد حاظرند هر راهی را برای خلاصی از آن امتحان کنند.
شوره سر اساسا، سلولهای مرده پوست سر است که می ریزد، شوره سر، یک اختلال پوستی بسیار رایج است، به ویژه در نوجوانان. این مشکل همچنین می تواند باعث
پیشگیری و درمان تجاوز از جمله مسائلی است که در سطوح مختلف جامعه به آن پرداخته می‌شود و نقش خانواده در این موضوع حائز اهمیت است. نگاه خانواده و اطرافیان در جوامع مختلف به قربانی و متجاوز همیشه یکسان نیست. مسئله تجاوز جنسی یکی از مسائل مهم در جامعه می‌باشد که سلامت روان افراد را به خطر می‌اندازد. برای کاهش این امر و پیشگیری از آن راهکارهایی وجود دارد. همچنین با درمان‌های خاص می‌توان از این بحران عبور کرد. در این مقاله به ارائه راه حل‌هایی
 
پیشگیری از سرماخوردگی
میوه های اکالیپتوس به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین A و ویتامین C ، می توانند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و در نتیجه خطر سرماخوردگی ، آسم و سرفه را کاهش دهند.درمان کبد چرب
میوه لاجورد دارای خاصیت پاک کنندگی و سم زدایی قوی است که یکی از اثرات سم زدایی کبد است ، بنابراین در صورت پاک شدن می تواند بیماری های کبدی مانند کبد چرب را درمان کند.درمان سنگ کلیه
لاجورد خواص ادرارآور یا ادرارآور طبیعی دارد. ازگل
آیا می‌دانید استرس چه تاثیرات مخربی دارد و درمان استرس شدید چگونه امکان پذیر است؟ همه افراد در طول روز با عوامل استرس‌زای بسیار زیادی روبه‌رو می‌شوند. استرس‌هایی که ظاهرا کوچک هستند اما تاثیر بسیار زیاد و مستقیمی بر سلامت جسم و روان انسان می‌گذارند. به همین دلیل لازم است که برای مقابله با استرس چاره‌ای اندیشید. عوامل بسیار زیادی در بروز استرس نقش دارند که شناسایی آن‌ها به مقابله با استرس و درمان آن کمک می‌کند. در ادامه مقاله به توضیح
لیزر شقاق
لیزر شقاق به دو روش انجام می شود یک روش تاباندن لیزر به ناحیه است که برای ترمیم زخم استفاده می شود و روش دوم
اسفنکتروتومی شقاق با لیزر پرتوان است. روش اول که روش غیر جراحی درمان شقاق با لیزر محسوب می شود تنها برای
شقاق حاد یا همان شقاقی که در مراحل اولیه است مورد استفاده قرار می گیرد اما روش دوم که در واقع جراحی شقاق با
لیزرپرتوان محسوب می شود اغلب برای شقاق مزمن توصیه می شود. با توجه به وضعیت بیمار پزشک متخصص جراحی و
لیزر یکی از ای
 
) آیا تزریق بوتاکس می تواند راه حلی برای درمان عرق کردن بیش از حد کف دست ها و یا پاها باشد ؟
پاسخ) بله یکی از استفاده های بوتاکس همین درمان هایپرهیدروزیس بوده و تزریق صحیح ان می تواند این مشکل را درمان کند.اما این کار عوارض جانبی نیز دارد که بهتر است قبل از انجام تزریق کاملا در مورد ان ها با پزشک خود مشورت کنید.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
درمان جوش های صورت گاهی نیازمند دوره درمان طولانی و صبر زیاد است اما همیشه راه های ساده تر و گاهی سریعتر برای درمان هست که طب سنتی یکی از این راه هاست.پس برای خلاص شدن از شر جوش های زیر پوستی صورت و بدن تان ادامه این بخش از سلامت پوست نمناک را به خوبی مطالعه کنید و برای تهیه مواد اولیه روش های درمانی کافیست سری به عطاری محلتان بزنید.
۱۲ توصیه طب سنتی برای درمان و رفع خانگی جوش زیرپوستی
۱- کمپرس گرم برای درمان جوش
یک پارچه را در آب گرم ،خیس کنید
درمان جوش های صورت گاهی نیازمند دوره درمان طولانی و صبر زیاد است اما همیشه راه های ساده تر و گاهی سریعتر برای درمان هست که طب سنتی یکی از این راه هاست.پس برای خلاص شدن از شر جوش های زیر پوستی صورت و بدن تان ادامه این بخش از سلامت پوست نمناک را به خوبی مطالعه کنید و برای تهیه مواد اولیه روش های درمانی کافیست سری به عطاری محلتان بزنید.
۱۲ توصیه طب سنتی برای درمان و رفع خانگی جوش زیرپوستی
۱- کمپرس گرم برای درمان جوش
یک پارچه را در آب گرم ،خیس کنید
آیا تزریق بوتاکس می تواند راه حلی برای درمان عرق کردن بیش از حد کف دست ها و یا پاها باشد ؟
پاسخ) بله یکی از استفاده های بوتاکس همین درمان هایپرهیدروزیس بوده و تزریق صحیح ان می تواند این مشکل را درمان کند.اما این کار عوارض جانبی نیز دارد که بهتر است قبل از انجام تزریق کاملا در مورد ان ها با پزشک خود مشورت کنید.
 
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
دستگاه فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد
دستگاه فتوتراپی جهت درمان زردی نوزاد
دستگاه فتوتراپی در واقع به معنای درمان به وسیله ی فوتون ها و نورها می باشد.
همان طور که می دانید یکی از بیماری های شایع در بین نوزادان تازه متولد شده زردی یا یرقان است.
یکی از بهترین روش درمان زردی نوزاد
استفاده از دستگاه فتوتراپی است که هم اثر بخشی بالایی دارد و چنانچه از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد عوارض جانبی نیز ندارد.
ادامه مطلب:
دستگاه فتوتراپی جهت درمان زردی نو

وسواس همسر در مسائل جنسی
 
درمان وسواس جنسی
 
وسواس عموما به دو دسته وسواس فکری و عملی تقسیم می‌شود. همان‌طور که می‌دانید لازم است حتما برای درمان وسواس از هر نوعی که باشد اقدام کنید. دارو درمانی به‌علاوه رفتاردرمانی توام می‌تواند مشکل وسواس را حل کند.
ادامه مطلب
ما در این نوشته راجع به درمان کهیر بدن صحبت خواهیم کرد. درمان های خانگی و تخصصی آن را به شما خواهیم گفت. کهیر چیست و به چه علت رخ می دهد ؟ کهیر یک راش پوستی بوده و به اکثر مواد واکنش نشان می دهد که باعث حساسیت می شود. علت کهیر معلوم نمی باشد . ولی باعث آزادسازی هیستامین می شود. هیستامین در اثر عفونت ، استرس ، تغییر دما و نورخورشید می باشد. حساسیت به غذا و دارو باعث آلرژی و کهیر می شود. کهیر ناحیه قرمز بوده و به همراه خارش می باشد که در اکثر مواقع گرو
روش‌های درمان زود انزالی چیست؟ چه زمانی می‌توانیم تشخیص زود انزالی بدهیم؟ زود انزالی یکی از مشکلات رایج در رابطه جنسی افراد است. برخی فکر می‌کنند دچار زود انزالی هستند و خودشان یا شریکشان از این موضوع شکایت می‌کنند. اما شاید فارغ از این‌که دچار اختلالی باشید، بخواهید مدت زمان مقاربتتان را افزایش دهید. برای این منظور داروهایی در بازار عرضه می‌شوند که با مصرف آن‌ها دچار عوارض ناخواسته و گاه اعتیاد می‌شوید. اما آیا با روش‌های غیردا
گوش درد” یکی از دردهای آزار دهنده ای است که میتوان با استفاده از طب سنتی و گیاهان دارویی آن را تسکین داد اما در در مواقع شدید حتما با پزشک مراجعه نمایید.
بیست و شش راه درمان خانگی موثر برای گوش درد
دردی بسیار آزار دهنده که شما را کلافه کرده است ، منظورمان دندان درد یا سردرد میگرنی نیست بلکه در این بخش از سلامت نمناک در مورد گوش درد خواهیم گفت و اینکه چطور با ترکیبا و مواد اولیه ی گیاهی که در منزل دارید نسخه های درمان گوش درد طب سنتی را آما
وارد شدن ضربه به شانه می تواند باعث ایجاد شکستگی در استخوان بازو یا گودی و حفره دور آن در محل مفصل شانه شود. در اکثر مواقع امکان درمان این آسیب دیدگی بدون استفاده از عمل جراحی با کیفیت مناسب و نتایج ماندگار وجود دارد. با این وجود بعضی از موارد آسیب دیدگی بهتر است با عمل جراحی درمان شوند، زیرا خطر التهاب مفاصل در صورت درمان نشدن آنها بالا می باشد. علاوه بر این بعضی از موارد آسیب دیدگی به خودی خود با استفاده از روش های درمانی عادی درمان نمی شوند
دستگاه جوان سازی پوست اراف مینی MINI R F
 
رفع جای جوش و جای زخم
بهبود و درمان ترک‌های پوست
لایه‌برداری و جوانسازی پوست صورت
درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل
لیفت و بالا کشیدن پوست در تمامی نواحی بدن
بهبود روزاسه و رگ‌های نمایان در زیر پوست صورت
جوانسازی پوست دست و رفع لکه‌های قهوه‌ای روی دست
بهبود رنگ و بافت پوست:رمان مشکلات مربوط به بافت پوست و منافذ بزرگ پوست
رفع زائده‌های پوستی، آفتاب سوختگی و لکه‌های پوستی و روشن کردن پوست صورت
د
علت ، علائم و درمان سریع آفت دهان و زبان
زبان یکی از قویترین عضلات بدن است که توانایی صحبت ، غذا خوردن وتشخیص مزه های گوناگون به ما می بخشد. آفت دهانی، عارضه ای است که هر فردی در هر سنی ممکن است به آن دچار شود و بسیار آزاردهنده خواهد بود و به دلایل مختلفی ممکن است دیده شود . با دلایل و درمان آفت دهان وزبان در این مطلب آشنا شوید.
از علت تا درمان آفت دهان و زبان
آفت دهان و زبان چیست و چگونه درمان می شود
آفت دهان چیست
به زخمی سطحی، کوچک و خوش خیم
برای درمان موخوره شدید بدون کوتاهی می‌توان از ترکیباتی که در آنها از موادی چون روغن نارگیل،‌ سس مایونز،‌ گلاب،‌ آلوئه ورا،‌ موز، ماء‌الشعیر و ... استفاده شده، کمک گرفت.
 موخوره یکی از آسیب‌های شایعی است که معمولا خانم‌ها درگیر آن هستند. این مسئله همیشه مانع از بلند کردن مو‌ها می‌شود چرا که گمان بر این است،‌ راه حلی جز کوتاهی مو برای درمان آن وجود ندارد. اما در این مقاله قصد داریم که به شما روش‌هایی برای درمان موخوره شدید بدون کوتاهی آ
اگر بخشی از عضله های مقعدی بیرون بیاید و درد زیادی را متوجه بیمار کند، بواسیر به مرحله حاد رسیده و در این مرحله نیاز به عمل جراحی برای درمان بواسیر است. در این مرحله دیگر روشهای درمانی خانگی و گیاهی نمی توانند درد بواسیر را کمتر کنند باید با روش های جراحی جلوی بواسیر گرفته شود. پس زمانی که بواسیر بزرگ و اذیت کننده شده و با خونریزی های زیاد همراه است بهتر است به یک پزشک متخصص مراجعه کنید و نسبت به درمان خود اقدام کنید. راه درمان برای درمان انو
علل عفونت دندان و بیش از 15 درمان عالی خانگی و طب سنتی
از بین بردن عفونت دندان یا همان ابسه از راه طبیعی و با درمان هاب خانگی گاها بسیار بهتر از مصرف انتی بیوتیک ها نتیجه می دهد. در این بخش برایتان معجون های جادویی درمان عفونت و آبسه دندان را می گوییم.
درمان عفونت دندان بهتر است از راه و روش طبیعی باشد تا عوارضی برای بخش های دیگر بدن به خصوص بخش های داخلی بدن نداشته باشد. از قدیم شنیده ایم که موادی مثل سیر و نمک و گیاهان دارویی برای درمان عفونت دن
درمان مننژیت چیست؟
در صورت شک به مننژیت، پس از انجام آزمایش های لازم و حتی پیش از آماده شدن جواب آزمایش ها باید درمان فوراً با آنتی بیوتیک ها شروع شود. اگر جواب آزمایش ها مشخص کند که کودک مبتلا به مننژیت ویروسی شده، آنتی بیوتیک ها قطع می شوند و هیچ درمان دیگری به جز مسکن لازم نیست. عفونت های ویروسی معمولاً پس از 5 تا 14 روز بسته به نوع ویروس خود به خود بر طرف میشوند. اگر تشخیص مننژیت باکتریال تأیید شود، مصرف آنتی بیوتیک باید ادامه یابد ( ممکن است
نقش فناوری در درمان بیماری پارکینسون
هزینه های زیادی برای یافتن درمان این بیماری انجام شده است و البته دانشمندان و پزشکان بر این باورند که به درمان بیماری پارکینسون نزدیک شده اند.
به گزارش کلیک، بیماری پارکینسون یک بیماری نورودیجنرتیو است که در یک بازه زمانی طولانی از عمر بیمار، پیشرفت کرده و سرانجام علائم خود را نشان می دهد. بسیاری از بیماران تا سال ها هیچگونه علائم هشدار دهنده ای را از خود نشان نمی دهند.
به طور خلاصه می توان شرح داد که مغ
اجاره دستگاه زردی راه قطعی درمان زردی
اجاره دستگاه زردی نوزاد یک روش علمی و موثر برای درمان زردی است.در گذشته راه کارهایی سنتی و نیمه علمی برای درمان زردی وجود داشت که
این نیاز بشر نیز با پیشرفت علم و صنعت مورد توجه قرار گرفته و پیشرفت به سزایی داشته است.
ادامه مطلب:
اجاره دستگاه زردی راه قطعی درمان زردی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها