نتایج جستجو برای عبارت :

رفع مشکل ارور this site cant be reached

خطای " این سایت قابل دسترسی نیست " یا ارور this site cant be reached مرورگر کروم یک مسئله رایج است که کاربران زیادی با آن مواجه شده اند و تفاوتی ندارد که مشغول جستجوی اینترنتی در محیط سیستم عامل ویندوز باشند یا اندروید. منظورمان این است که ارور this site cant be reached را هم در مروگر کروم اندروید مشاهده کرده ایم و هم در گوگل کروم ویندوز.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارور this site cant be reached به سایت رفع مشکلات رایانه و موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.
 
www.heyvatech.com/web/articles/vie
واتس اپ از بهترین پیام رسان ها در دنیا محسوب می شود. مشکلی که برخی از کاربران ممکن است در این برنامه با آن رو به رو شوند، ارور Whatsapp Became Obsolete می باشد. امروز در اینستاگرام ها روش های حل مشکل ارور This Version of Whatsapp Became Obsolete در واتساپ را به شما آموزش خواهیم داد.
ادامه مطلب
چگونه مشکل Scratch Disks are Full در فوتوشاپ را حل کنیم؟فوتوشاپ بهترین و محبوب ترین نرم افزار ویرایش عکس در بین کاربران است اما گاهی کاربران این برنامه پرمخاطب با مشکلات و ارورهای مختلفی رو به رو می شوند که یکی از این ارور‌ها، ارور زیر است.     could not initialize photoshop because the scratch disks are fullمعمولا این مشکل در فوتوشا‌پ‌های CC اتفاق می افتد. در این مطلب آموزشی از پلاتیوم قصد داریم تا تمامی روش‌هایی را که می‌توان با آن ارور Scratch Disks are Full فوتوشاپ را رفع کرد را به ش
کد خطاها در حقیقت همان مجموعه مشکلاتی هستند که هنگام استفاده از یخچال ساید پیش می آیند .ارورهای یخچال ساید بای ساید ال جی در زمانی که مشکلی برای یخچال به وجود می آید بر روی صفحه نمایشگر یا صفحه دیسپلی(Display) آن نمایان می گردد و با دانستن معنی هر کد می توان به راحتی خطای پیش آمده را برطرف کرد.
برای تعمیر لباسشویی ال جی خود ابتدا با خطاهای ماشین لباسشویی ال جی آشنا شوید.
لیست ارور ساید بای ساید ال جی – کد خطا ساید بای ساید الجی – lg
۱- ساید بای ساید
ارور ۴۰۰ Bad Request
ارور ۴۰۰ به این معنی است تا هنگامی که سرور درخواست شما را درک نکند، نمی تواند آن را انجام دهد و در نتیجه شما با خطای ۴۰۰ روبرو خواهید شد.
ارور ۴۰۳ Forbidden
خطای ۴۰۳ بدان معنی است آنچه که می خواهید ببینید، برای شما غیرقابل دسترسی است به بیان ساده تر سایت ورود شما را ممنوع کرده است .
ارور ۴۰۴ Not Found
این خطا به معنی پیدا نشدن آدرس مورد نظر می باشد به عبارتی صفحه مورد نظر پاک شده ، آدرس آن تغییر کرده است و یا لینک مورد نظر اشتباه است
ارور In
آموزش حل ارور 0xc00007b
ارور 0xc000007b یکی از رایج ترین ارورهای ویندوز دراجرای برنامه ها و بازی ها ست که اکثر کابرارن با اون سر وکله میزنند و از حل اون عاجزند و ناچار به تعویض ویندوز میشوند ما در این پست قصد داریم تا با معرفی برخی از فایل به حل این ارور بپردازیم برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب
سلام. . .
شاید شما بعد از نصب مجدد ویندوز برایتان پیش آمده باشه که وارد کانتر میشید و می بینید دست راست نمیشه !!!
وارد تنظیمات میشد و روی حالت Opengl میزارید و با ارور مواجه میشید !!!
خب ما برای رفع ارور روشی فراهم کردیم که در ادامه راه حل آن می پردازیم.
ادامه مطلب
ارور 502 Bad Gateway
به دلیل بروز مسائلی بین سرورهای آنلاین که خارج از کنترل شما است رخ می دهد. با این حال گاهی اوقات هیچ مسئله ی خاصی وجود ندارد بلکه مرورگر شما فکر می کند این مشکل مربوط به تجهیزات شبکهی خانگی شما است و یا علت دیگری دارد که خارج از کنترل شما است ولی غالبا این ارور یک خطای شبکه ای بین سرورهای اینترنت است، به این معنی که این خطا ناشی از رایانه یا ارتباط اینترنتی شما نیست.
ادامه این مطلب را در سایت ما دنبال کنید.  www.testerking.ir
ارور 500 وردپرس
زمانی رخ می دهد که وب سرور سایت شما قادر به پردازش اطلاعات و پروسه
بارگذاری سایت شما نیست و در بین کار دچار مشکل می شود. این خطا به نوبه
خودش میتونه سایت شما رو با کاهش ورودی گوگل مواجه کرده و مانع رشد سئو و
فروش سایت شما بشه! در این مقاله قصد داریم این خطا رو بررسی کرده و رفع
کنیم. پس با من همراه باشید
ادامه مطلب
خدمات خرابی پکیج ایساتیس
در لیست زیر برخی از خدمات خرابی پکیج ایساتیس از سوی بهترین تعمیرکاران پکیج ایساتیس در نمایندگی تعمیر پکیج ایساتیس تاسیسات VIP ارائه شده است.
لازم به ذکر است که لیست زیر تنها بخش کوچی از خدمات تعمیر پکیج از سوی تاسیسات VIP می باشد و خدمات ما شامل تمامی خرابی پکیج ایساتیس می باشد.
شما می توانید برای مشاهده نرخ انواع خرابی پکیج ایساتیس و یا حتی عیب یابی پکیج ایساتیس اقدام به تماس با شماره های زیر نمایید.
09125353655 – 09906440593
ع
حل مشکل ارور 4032 بعد از تعویض هارد

آموزش رفع ارور 4032 بعد از تعویض هارد  error 4032 (enable dram fail) در سری مدیاتکاین آموزش برای دوستانی کاربرد دارد که به علت خرابی هارد مجبور به تعویض آن شده اند و بعد از تعویض هارد باز با ارور 4032 مواجه شده اند. در آموزش نکاتی گفته خواهد شد که اگر مشکل هارد باشد به آسانی مشکل حل خواهد شد. ضمنا  برای تمامی برند ها کاربرد دارد و یک رابطه کلی می باشد. ...
دریافت فایل
برای حل این ارور نیاز به یه اپشن فایل دارین که براتون در لینک زیر قرار دادم  بعد از دانلود  میبینید که چند تا پوشه با لزورشن های مختلف داره هرکدوم رو به نوبت برزید داخل پوشه \Documents\Command and Conquer Generals Zero Hour Data". و تست کنید که کدومشون برای سیستم شما جواب میده  !
دریافتحجم: 2.38 کیلوبایت 
رفع ارور سوشیال کلاب در fivem
دیدم مشکلات زیادی داخل فایو ام دارید که عمده اون ها سوشیال کلاب هست
یا به سرور فایو ام وصل نمیشه یا صفحه سفید میده
اینجا کاملا ارور هاش رو بر طرف میکنیم
آموزش رفع ارور های سوشیال کلاب در ادامه مطلب
ادامه مطلب
واحد ۴۵متری ۱خواب
جهانگیربهترین نقطه ی استانبول واقع در میدان تکسیم

طبقه ی اول با پله مثبت
سالن پذیرایی
راهرو که داخل ان اشپزخانه و سرویس و حمام هست

حمام و سرویس فرنگی
اینترنت
ماهواره
تی وی
گاز برقی
قهوه جوش
ظروف پخت پز
یک تخت ۲نفره 
و یک مبل تخت خواب شو 
و یک مبل تک نفره
داره
ارورهای پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور در مدل های ام  ایی، بی ، اکو  ، ال ، کا  و بی ام  موجود می باشند (M , L , B , E , BM , K  , Eco)
آموزش رفع ارور پکیج ایران رادیاتور
ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ ایران رادیاتور
۴۰ ۷۰ ۸۰
ارور  ۴۰ ۷۰ ۸۰  معمولاً با انجام اسید شویی مبدل اصلی یا مدل ثانویه حل میشود در غیر این صورت باید ترموستات حد را عوض کرد
این ارور درمواردی با تنظیم ارتفاع شعله رفع میشود و انجام عمل اسید شویی لازم الاجراست
تنظیم ارتفاع شعله توسط شیر ماژوله ی ر
سلام. . .
شاید شما بعد از نصب مجدد ویندوز برایتان پیش آمده باشه که وارد کانتر میشید و می بینید دست راست نمیشه !!!
وارد تنظیمات میشد و روی حالت Opengl میزارید و با ارور مواجه میشید !!!
خب ما برای رفع ارور روشی فراهم کردیم که در ادامه راه حل آن می پردازیم.
ادامه مطلب
یف فروم رو دارم میخونم با اینکه فعال نیست چندان اما مطالب قدیمی خوبی داره. یه ارور بالای صفحه است و ظاهرا مدیرانش نیستند که درست کنند:
Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958
یعنی کد قدیمیه و نیاز داره از پارامتر یا دستور جدیدتری به جای قبلی استفاده کنید. البته بنرامه نویس نیستم اما ارورها رو میفهمم
لینک میدم شاید از طریق لینک ورودی به این پست برسند و از پست به سایتشون بروند و متوجه ارور بشوند (خودمم میدونم
بسیاری از کاربران مایل به ساختن تعداد زیادی اکانت اینستاگرام در گوشی خود هستند . یکی از خطاهایی که در هنگام ساخت چند اکانت اینستاگرام در یک گوشی ممکن است با آن مواجه شوید ارور too many users have been registered on this device می باشد .در صورتی که هنگام ساخت اکانت اینستاگرام با ارور too many users have been registered on this device مواجه شدید به این معنی است که روی این گوشی یا دستگاه بیش از حد اکانت ساخته اید ، زیرا اینستاگرام برای تعداد ساخت اکانت در یک دستگاه محدودیت هایی قائل است . 
آموزش رفع ارور Windows was unable to connect to ویندوز
  How To Fix Windows was unable to connect to this network
مشکل اتصال به اینترنت در ویندوز به دلایل گوناگونی می تواند رخ دهد. قبلا هم به ۷ ابزار برتر رفع مشکلات اتصال به اینترنت در ویندوز پرداخته ایم. در این مطلب انزل وب قصد داریم به بررسی روش های حل مشکل Windows was unable to connect to this network بپردازیم.
تغییر IP در هنگام مشکل اتصال به اینترنت در ویندوز ۷
هر بار که به اینترنت متصل می شوید یک آی پی جدید به کامپیوتر شما
اختصاص داده می شود. بناب
هنگام استفاده از مرورگر خود ، Bitcoin کسب کنیدCryptoTab اولین مرورگر جهان است که دارای ویژگی معادن داخلی است. این امکان را به شما می دهد که فقط با مراجعه به سایت ها ، تماشای فیلم یا چت آنلاین ، cryptocurrency را بدست آورید. مرورگر جدید CryptoTab را با الگوریتم معدنی بهبود یافته امتحان کنید ، در مقایسه با برنامه افزودنی Google Chrome ، هشت برابر سریعتر از معادن خود استفاده کنید.CRYPTOTAB مرورگراز استخراج کامل سرعت با نسخه دسک تاپ CryptoTab لذت ببریدمرورگر جدید CryptoTab را با ویژگ
حتما برای شما اتفاق افتاده که وقتی دارین با مروگر کروم وب گردی می کنین و یه دفعه اینترنت قط میشه مروگر کروم به شما یه صفحه نشون میده که یه بازی توی این صفحه هست و یه متن ارور؛ به متن ارور صفحه کاری ندارم ولی میخوام تا جایی که میتونم اون بازی رو کالبد شکافی کنم و پدرشو در بیارم ;)
ادامه مطلب
در زمان گذشته به تاریخ 2500 سال پیش در گوش سمت چپ مردان گوشواره وجود داشته که در برخی روایات هم ذکر شده که اولین استفاده از گوشواره به ایلام بر میگردد.
استفاده از گوشواره هم قدمتی طولانی دارد که توسط مردان و زنان آن دوران استفاده می شده است.
گوشواره در انواع مختلفی مانند: گوشواره نقره میخی، گوشواره نقره حلقه ای، گوشواره آویز نقره که در طرح ها و سایزهای مختلف ساخته می شود. 
این روزها آن قدر تنوع در طراحی زیورآلات نقره وجود دارد که افراد در  ا
افزونه site kit google برای وردپرس توسط کمپانی بزرگ و قدرتمند گوگل عرضه شد. در این مطالب اطلاعاتی بیشتر و همچنین با نصب و راه اندازی افزونه site kit google (سایت کیت گوگل) آشنا خواهید شد.
افزونه site kit google وردپرس مناسب چه کسانی هست؟
افزونه site kit google (کیت سایت گوگل) وردپرس، مناسب تمامی وب سایت هایی که با وردپرس راه اندازی و فعال شده اند. افزونه سایت کیت برای کسب و کارهای کوچک تا یک توسعه دهنده و از تازه کار تا حرفه ای مهم و کاربردی می باشد.
اگر سایتی دارید که با و
افزونه site kit google برای وردپرس توسط کمپانی بزرگ و قدرتمند گوگل عرضه شد. در این مطالب اطلاعاتی بیشتر و همچنین با نصب و راه اندازی افزونه site kit google (سایت کیت گوگل) آشنا خواهید شد.
افزونه site kit google وردپرس مناسب چه کسانی هست؟
افزونه site kit google (کیت سایت گوگل) وردپرس، مناسب تمامی وب سایت هایی که با وردپرس راه اندازی و فعال شده اند. افزونه سایت کیت برای کسب و کارهای کوچک تا یک توسعه دهنده و از تازه کار تا حرفه ای مهم و کاربردی می باشد.
اگر سایتی دارید که با و
 
عیب یابی پکیج شماره دو: فن دور نمیزند و خاموش است اما پرشر هوا در حالت وصل قرار دارد ( پرشر هوا بسته است اما فن کار نمیکند )
اگر پکیج شوفاژ دیواری شما ارور مربوط به فن میدهد و این در صورتی است که پرشر در حالت بسته قرار دارد یکی از موارد زیر دلیل این موضوع میباشد:
1.      سیم کشی ( درخت سیم ) مشکل پیدا کرده است.
سیم کشی پکیج گاهی اوقات دچار مشکل میشود. البته این یک مورد نادر است اما امکان دارد به خاطر خرابی قسمتی از درخت سیم یا کانکت نبودن سرسیم ها،
اینترنت دانلود منیجر یکی از نرم افزار هایی است که اکثر کاربران اینترنت از آن برای مدیریت دانلود هایشان استفاده می کنند اما یکی از مشکلات این برنامه ارور شماره سریال دانلود منیجر می باشد. شما می توانید با غیرفعال سازی آپدیت دانلود منیجر برای رفع این مشکل اقدام کنید. برای این کار کلید های Win+R را بزنید و در پنجره Run عبارت regedit را وارد کرده و اینتر بزنید. سپس به آدرس HKEY_CURRENT_USER > Software > DownloadManager مراجعه کنید و بر روی CheckUpdtVM کلیک کنید. در پنجره پاپ آ
 
 
دانلود فیلم Maleficent Mistress of Evil 2019

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
فرمت :mkvحجم :مشخص نشده !
مدت زمان :118 دقیقهمحصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Joachim Rønningنویسنده :Micah Fitzerman-Blue,Noah Harpster
امتیاز IMDB :0مشخص نشده !رده سنی :PG
ستارگان :Angelina Jolie,Elle Fanning,Imelda Staunton
پس از معرفی برخی از مهم ترین ارور های دستگاه کپی زیراکس، لازم است که در مورد دلایل بروز این ارور ها اطلاعاتی را ارائه دهیم. به طور کلی وقتی دستگاه کپی در یکی از بخش ها یا قطعاتش دچار مشکل شود، این مشکل را با صدور پیغام های خطا به کاربران اطلاع می دهد. بنابراین می توان گفت که این سیستم مفید بوده و برای پیشگیری از بروز نواقص جدی در این دستگاه برنامه ریزی شده است. قرار گیری کاغذ به صورت اشتباه در سینی، استفاده از کاغذ نامناسب، مرطوب بودن کاغذ، معی
دانلود فیلم Io 2019 با لینک مستقیم
 
دانلود فیلم Io 2019 دوبله فارسی
 

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
مدت زمان :96 دقیقهمحصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Jonathan Helpertنویسنده :Clay Jeter,Charles Spano
امتیاز IMDB :4.7رده سنی :12
ستارگان :Margaret Qualley,Anthony Mackie,Danny Huston
دانلود فیلم Io 2019

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
مدت زمان :96 دقیقهمحصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Jonathan Helpertنویسنده :Clay Jeter,Charles Spano
امتیاز IMDB :4.7رده سنی :12
ستارگان :Margaret Qualley,Anthony Mackie,Danny Huston
 
دانلود فیلم Io 2019 با لینک مستقیم
دانلود فیلم Io 2019 زیرنویس فارسی
آموزش کامل افزونه Site Kit Google
معرفی افزونه Site Kit گوگلبا سلام خدمت همراهان گرامی آکادمی انار، با مقاله آموزش و معرفی افزونه Site Kit گوگل در خدمت شما هستیم، این ابزار کاربردی 48 ساعت گذشته توسط کمپانی بزرگ گوگل به جامعه وردپرسی معرفی شده است و در این مقاله به امکانات و ویژگی های این افزونه میپردازیم.
اولین و مهمترین نکته که در مورد این افزونه وجود دارد این است که افزونه Site Kit By Google بصورت رسمی توسط کمپانی گوگل منتشر شده است و البته افزونه های مشابه site
 
دانلود فیلم Dolittle 2020

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
مدت زمان :مشخص نشده !محصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Stephen Gaghanنویسنده :Stephen Gaghan,Hugh Lofting
امتیاز IMDB :0مشخص نشده !رده سنی :Adventure, Comedy, Family
ستارگان :Tom Holland,Robert Downey Jr.,Michael Sheen
 
دانلود فیلم
دانلود فیلم 2020
 
دانلود فیلم Maleficent Mistress of Evil 2019

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
فرمت :mkvحجم :مشخص نشده !
مدت زمان :118 دقیقهمحصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Joachim Rønningنویسنده :Micah Fitzerman-Blue,Noah Harpster
امتیاز IMDB :0مشخص نشده !رده سنی :PG
ستارگان :Angelina Jolie,Elle Fanning,Imelda Staunton
طارمی سومین بازی پیاپی را از دست داد
ستاره ایرانی ریو آوه در فهرست این تیم برابر بلننسس حضور ندارد.
 
خرید ماسک اسکلت صورت جدید ایتالیا ترسناک
به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه در غیاب مهدی طارمی در لیست مسابقه، از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم ناسیونال دو جامور مهمان تیم رده دوازدهمی بلننسس است.
 
مهدی طارمی که در نخستین مسابقه فصل حضور تعویضی داشت و پس از آن در دو دیدار به‌عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و
ارور 404 not found
معروف ترین ارور در رده ارورهای 4XX می باشد. به زبان ساده در سمت مرورگر یک صفحه و یا آدرسی درخواست می شود و این آدرس و یا صفحه وجود ندارد. حال ممکن است به خاطر اشتباه تایپی آدرس وجود نداشته باشد و یا قبا وجود داشته و دیگر وجود ندارد. این نوع خطا برای سئو سایت ضرر دارد و پیشنهاد می شود به شکل اصولی رفع کنید و برای مانیتورینگ این نوع خطاها ابزار سرچ کنسول نیز وجود دارد.
ادامه این پست را در سایت ما دنبال کنید.  www.testerking.ir
 
دانلود فیلم Maleficent Mistress of Evil 2019

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
فرمت :mkvحجم :مشخص نشده !
مدت زمان :118 دقیقهمحصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Joachim Rønningنویسنده :Micah Fitzerman-Blue,Noah Harpster
امتیاز IMDB :0مشخص نشده !رده سنی :PG
ستارگان :Angelina Jolie,Elle Fanning,Imelda Staunton
 
 
دانلود فیلم Maleficent Mistress of Evil 2019

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
فرمت :mkvحجم :مشخص نشده !
مدت زمان :118 دقیقهمحصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Joachim Rønningنویسنده :Micah Fitzerman-Blue,Noah Harpster
امتیاز IMDB :0مشخص نشده !رده سنی :PG
ستارگان :Angelina Jolie,Elle Fanning,Imelda Staunton
ارور صفحه آبی ویندوز! در هنگام کار با ویندوز و رخ دادن دلایلی مختلف ممکن است ناگهان با این صفحه رو به رو شده و نگران شوید. اما نمایش مداوم صفحه آبی مرگ در ویندوز ۱۰، ۸ یا ۷ قابل حل شدن است که امروز در انزل وب ابتدا علت های این اتفاق و روش حل  نمایش ارور و مشکل صفحه آبی مرگ در ویندوز را آموزش می دهیم.
How to Fix the Blue Screen of Death on Windows
صفحه آبی مرگ یا Blue Screen of Death (BSOD) معمولا در نتیجه نصب نادرست نرم افزار ها، بهم ریختن تنظیمات سیستم یا مشکلات سخت افزاری می ب
Coin
یه راه ساده برای کسب درآمد اینترنتی بدون تجهیزات استفاده از مروزگر Cryptotab هستش که بجای مرورگر گوگل میتوانید ضمن انجام کارهای روزانه به کسب درآمد هم بپردازید از طریق لینک زیر https://get.cryptobrowser.site/13025056 وارد شده نرم افزار Cryptotab رو نصب میکنید و مراحل ثبت نام رو جلو میبرید تا به شما یک داشبورد روزانه بدهد تا ضمن انجام امور خود کسب درآمد هم بنمایید
 
دانلود فیلم Maleficent Mistress of Evil 2019

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
فرمت :mkvحجم :مشخص نشده !
مدت زمان :118 دقیقهمحصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Joachim Rønningنویسنده :Micah Fitzerman-Blue,Noah Harpster
امتیاز IMDB :0مشخص نشده !رده سنی :PG
ستارگان :Angelina Jolie,Elle Fanning,Imelda Staunton
 
دانلود فیلم Maleficent Mistress of Evil 2019

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
فرمت :mkvحجم :مشخص نشده !
مدت زمان :118 دقیقهمحصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Joachim Rønningنویسنده :Micah Fitzerman-Blue,Noah Harpster
امتیاز IMDB :0مشخص نشده !رده سنی :PG
ستارگان :Angelina Jolie,Elle Fanning,Imelda Staunton
همونطور که قبلا اعلام کردیم سایت جی تی متریکس می‌تونه یکی از بهترین سایت‌ها برای تست سرعت سایت و بررسی نحوه لود شدن سایت شما باشه. یکی از خطاهای معروف GTMetrix هم خطای Avoid Bad Requests هست که توی این مقاله سعی می‌کنیم با هم این خطا رو بررسی و حل کنیم. پس بریم برای رفع خطای Avoid Bad Requests در GTMetrix.
خب برای مثال یک سایتی رو توی جی تی متریکس اسکن می‌کنم تا این خطا رو با هم ببینیم. اگر با این خطا مواجه شدید یکم باید نا امید باشید چون سایت شما حال و روز خوبی ندا
 
احتمال اینکه با ارور Unable to install update در آیفون یا آیپد روبرو شوید، کم است اما به هر حال برای برخی کاربران اتفاق افتاده که با این ارور حین بروزرسانی آیفون یا آیپد خود، روبرو شوند. زمانی که گوشی یا تبلت را مستقیماً از طریق بخش Software Update در تنظیمات، بروزرسانی می‌کنیم، ابتدا نسخه‌ی جدید سیستم عامل از وب‌سایت رسمی اپل دانلود می‌شود و سپس مرحله‌ای به اسم Verification یا تأیید فایل‌های دانلود شده، صورت می‌گیرد. اگر فایل‌های صحیح و سالم باشند، نصب برو
دستگاه های کپی هم مثل بقیه دستگاه های مورد استفاده در حوزه فناوری، خطاهایی دارن که باید بهشون توجه بشه و به موقع برطرف بشن. ما در این مقاله قصد داریم شما رو با ارور های فتوکپی آشنا کنیم. دستگاه کپی، درست مثل بقیه ی ماشین های اداری، مشکلاتش رو در قالب یک پیام به کاربر اعلام میکنه، این کاربر هستش که باید معنا و مفهوم این ارورها رو به خوبی بدونه تا بتونه برای رفع کردن این ارور، اقدام مناسب رو انجام بده. اهمیت این مساله اونجا مشخص میشه که اگه این
برای کسانی که همیشه رنگ آبی را می پسندند و بسیار مهم است که همیشه از رنگ آبی در استایل خود استفاده کنند و یا اینکه جواهری همراه خود داشته باشند سنگ درمانی بلومیکس انتخابی بسیار زیبا و جذاب می باشد. 
سنگ بلومیکس همانطور که از نامش پیداست از ترکیب سنگ هایی به رنگ آبی می باشد که خواص معنوی و درمانی آن دو برابر است و از ترکیب کردن سنگ های فیروزه، لاجورد، یاقوت کبود، عقیق آبی ساخته شده است. 
انگشتر بلومیکس، گردنبند بلومیکس و دستبند چرم بلومیکس 
Read The Second Coming of Gluttony Light Novel :
He was an addict, a loser, a despicable human being.
But, one fleeting dream that may not have been a dream at all reawakens his once-lost senses.
Possessing a very unique ability, he would use that, and the dream, to forge his path in the world now known as the Lost Paradise.
….
“The son of god Gula has returned.”
I was lost in the world of gambling.
I turned my back on my family and even betrayed my lover.
I wasted every day of my life.
It was a life of trash.
The reality told me thus:
That I would amount to nothing no matter what I did.
In order to change my pathetic life, I chose fantasy, instead.
Even then, it was the same story.
I wondered if salvation would come at the end of the long road.
But, I was forced to kneel down in def
Second Coming of Gluttony
Read The Second Coming of Gluttony Light Novel :
He was an addict, a loser, a despicable human being.
But, one fleeting dream that may not have been a dream at all reawakens his once-lost senses.
Possessing a very unique ability, he would use that, and the dream, to forge his path in the world now known as the Lost Paradise.
….
“The son of god Gula has returned.”
I was lost in the world of gambling.
I turned my back on my family and even betrayed my lover.
I wasted every day of my life.
It was a life of trash.
The reality told me thus:
That I would amount to nothing no matter what I did.
In order to change my pathetic life, I chose fantasy, instead.
Even then, it was the same story.
I wondered if salvation would come at the end of the long road.
But, I was f
دانلود فیلم Io 2019 دوبله فارسی
دانلود فیلم Io 2019 با لینک مستقیم
دانلود فیلم Io 2019 دوبله بدون سانسور

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
مدت زمان :96 دقیقهمحصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Jonathan Helpertنویسنده :Clay Jeter,Charles Spano
امتیاز IMDB :4.7رده سنی :12
ستارگان :Margaret Qualley,Anthony Mackie,Danny Huston
 
دانلود فیلم The Addams Family 2019
تداوم تعطیلی مدارس موجب شد سیستم آموزشی کشور ، به آموزش از راه دور روی بیاورد. اولین قدم در این راستا پخش دروس از رسانه ملی بوده است ؛ اما برای سرعت بخشیدن به روند آموزشی دانش آموزان و با توجه به استقبالی که از پخش کلاس دانش آموزان در تلویزیون شد ، مسئولین تصمیم به راه اندازی سامانه ای با عنوان ” شاد “ گرفتند تا دانش آموز و معلم با یکدیگر تعامل بهتری برقرار نمایند.
ادامه مطلب
یکی از خلاقیت های سایت جواهر که با واکنش های مثبت بسیاری همراه شد ساخت سنگ درمانی مولتی رداستون است. این سنگ ها که از نامشان مشخص است از ترکیب سنگ هایی به رنگ قرمز می باشد.
تقریبا افراد بسیاری با انرژی سنگ های معدنی اصل آشنا هستند و از آنجاییکه هر سنگ خاصیت بسیاری را دارد قطعا در انتخاب آنها دچار تردید می شوند و به قولی می خواهند از هر سنگ یکی را همراه خود داشته باشند.
به همین دلیل سنگ رداستون ساخته شد تا بتواند نیاز افراد را برطرف کند البته
دوســتــانــے ڪــه بــه دنــبــال ڪــســب درآمــد آنــلــایــن هســتــنــد ایــن راه مــطــمــئــن تــریــن و آســان تــریــن مــســیــر بــراے درآمــدزایــے اســت امــتــحــان ڪــنــیــد
هیــچ ضــررے نــداره و قــرار نــیــســت پــولــے پــرداخــت ڪــنــیــد و بــه راحــتــے مــیــتــونــیــد بــیــت ڪــویــن بــدســت اومــده رو از ڪــیــف پــول مــجــازے خــودتــون بــه دلــار تــبــدیــل ڪــنــیــد و از صــرافــے هابــ
اگه شبیه ساز و بیلدت طول کشید تو گریدل پروژه (نه گریدل اپ)
برو دو تا jcenter()
نوشته بکنش mavenCentral()
allprojects {
repositories {
google()
jcenter()

}
}

activity main xml:
Relative Layout
Linear Layout vertical horizental
android:text="@string/my_name"
component tree
android:paddingLeft="15dp"

android:layout_alignParentLeft="true"
android:layout_alignParentStart="true"
android:textSize="30sp"
android:textColor="#aaaa0b00"

دو رقم سمت چپ آلفا opacity =شفافیت ۰۰ نامرئی ff پررنگ (پیش فرض)
استفاده از یک چیز در جاوا
یا استاتیک است یه رفرنس ازش می گیریم
یا نیست یه instance ازش باید دا
خطاهای کد دار پکیج ایران رادیاتور موجب می شود که پکیج ایران رادیاتور منزل و یا محل کار شما نتواند به خوبی کار کند و با مشکلات عدیده ای مثل روشن نشدن پکیج، گرم نشدن آب پکیج، نشت آب از پکیج ایران رادیاتور و … مواجه شود.ضمن این که معمولا خطاهای رایجی مثل ارور e 81T ،e 91، و ارور 70 40 در پکیج ایران رادیاتور از جمله رایج ترین خطاهای پکیج ایران رادیاتور محسوب می شوند، نمایندگی یزد تهویه ، بهترین متخصصین و تکنسین های فنی را برای برطرف کردن خطاهای کددار پ
بدون شک رنگ سبز یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها می باشد مخصوصا اگر این رنگ در جواهرات سنگی اصل به کار رفته باشد. از جمله سنگ هایی که از رنگ سبز برخوردار هستند می توان به:
 سنگ زمرد
عقیق سبز
سنگ زبرجد
سنگ یشم 
اشاره کرد که هرکدام از این سنگ ها از خواص بسیار زیادی تشکیل شده اند و تقریبا می توان گفت که به همراه داشتن این سنگ ها به صورت جداگانه امکان پذیر نمی باشد. 
اما ترکیب این سنگ های سبز رنگ تحت عنوان سنگ کروما یکی از مناسب ترین انتخاب هایی است که ه
دانلود COMBINATION سامسونگ G925P باینری U3
Samsung Galaxy S6 edge (Sprint) SM-G925Pویژگیهای فایلهای COMBINATION 
✅امکان دانگرید بدون دردسر✅حذف گوگل اکانت ✅رفع مشکلات عدم نصب رام✅رفع مشکل هنگ پی در پی✅حل مشکل ارور DRK✅امکان تست تمامی قطعات دستگاه✅ترمیم سریال NULL دربعضی موارد    و………
 
قیمت 5000 تومان
 
استفاده از زیورآلات هیچ گونه محدودیت سنی خاصی موارد و چه بسا مجموعه های بسیار بزرگی هستند که بر روی طراحی های نیم ست نقره دخترانه شیک خیلی حرفه ای کار می کنند و هدف آنها طراحی های منحصر به فرد برای قشر نوجوان و جوان دختر می باشد.
به دلیل اینکه استفاده از طلا برای دختران ممکن است کمی ریسک داشته باشد و خطر گم شدن طلا را برای آنها به همراه داشته باشد استفاده از نقره یکی از گزینه های بسیار مناسب برای این امر می باشد.
نیم ست نقره نگین دار یکی از شی
 
Order by 
Latest
A-Z
Rating
Trending
Most Views
New

Emperor’s Domination
Chapter 751 23 mins ago
Chapter 750 23 mins ago
Bungo Stray Dogs
Vol 3- Chapter 2 March 30, 2020
Vol 3- Chapter 1 March 30, 2020
High School DxD
Vol 1- Translator's Notes and References 6 hours ago
Vol 1- New Life 6 hours ago
Arifureta: From Commonplace to World’s Strongest
Goblin Slayer
No Game No Life
Sword Art Online
My Youth Began With Him
Chapter 2909 7 hours ago
Chapter 2908 7 hours ago
Posts navigation
 
حل مشکل خاموشی و ارور 4032 Huawei Y6 SCL-U31 MT6582 بعد از فلش
دسته: هواوی | Huawei فرمت فایل: rar حجم فایل: 1280 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 
 
حل مشکل خاموشی - ترمیم بوت - صفحه مشکی Huawei Y6 SCL-U31 MT6582 بعد از فلش 
9 فایل انبریک جهت حل مشکل خاموشی مخصوص سری برد 2015 و 2016 و 2017
حل مشکل ارور 4032 هنگام رایت فایل به همراه اموزش کامل رایت
 
 
 
این مدل در چندین نمونه برد متفاوت تا به الان در بازار موجود گردیده .در صورتی که فایل های غیر سازگار روی هر دستگاه رایت شود با مشکل خاموش
حل مشکل خاموشی و ارور 4032 Huawei Y6 SCL-U31 MT6582 بعد از فلش
دسته: هواوی | Huawei فرمت فایل: rar حجم فایل: 1280 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 1 
 
حل مشکل خاموشی - ترمیم بوت - صفحه مشکی Huawei Y6 SCL-U31 MT6582 بعد از فلش 
9 فایل انبریک جهت حل مشکل خاموشی مخصوص سری برد 2015 و 2016 و 2017
حل مشکل ارور 4032 هنگام رایت فایل به همراه اموزش کامل رایت
 
 
 
این مدل در چندین نمونه برد متفاوت تا به الان در بازار موجود گردیده .در صورتی که فایل های غیر سازگار روی هر دستگاه رایت شود با مشکل خاموش
این تجربه برای من حدود ١٧ سالی طول کشید تا متوجه بشم "مشکل من،فقط مشکل منه" و نباید توقع درک و شعور از ادمای دور و برم داشته باشم. اما حالا به شما میگم: مشکل شما مشکل شماست و 99 درصد ادما اهمیتی نمیدن، و اون ١٪؜ هم خوشحال هستن که اون مشکل رو داری :)
 
 
+ این مردم بعد از مراسم ترحیمت تنها فکرشون اینه ناهاری که میدن جوجه اس یا کوبیده:)
از این لینک https://get.cryptobrowser.site/11562879 مرورگر کریپتو رو دانلود و نصب کن
مرورگر کریپتو رو اجرا کن
 با جیمیل لاگین کن
روی آیکون C بالا سمت راست کلیک کن
نوار Mining رو به سمت max حرکت بده 
تبریک میگم شما در حال استخراج بیت کوین هستید و میتونی با انتقال به کیف پول دیجیتالی خودت، بیت کوین رو ذخیره کنی.
Coin
یه راه ساده برای کسب درآمد اینترنتی بدون تجهیزات استفاده از مروزگر Cryptotab هستش که بجای مرورگر گوگل میتوانید ضمن انجام کارهای روزانه به کسب درآمد هم بپردازید از طریق لینک زیر https://get.cryptobrowser.site/13025056 وارد شده نرم افزار Cryptotab رو نصب میکنید و مراحل ثبت نام رو جلو میبرید تا به شما یک داشبورد روزانه بدهد تا ضمن انجام امور خود کسب درآمد هم بنمایید
حل مشکل خاموشی و ارور 4032 Huawei Y6 SCL-U31 MT6582 بعد از فلش


دسته: هواوی | Huawei 


فرمت فایل: rar 

حجم فایل: 1280 کیلوبایت 

تعداد صفحات فایل: 1 




 
حل مشکل خاموشی - ترمیم بوت - صفحه مشکی Huawei Y6 SCL-U31 MT6582 بعد از فلش 
9 فایل انبریک جهت حل مشکل خاموشی مخصوص سری برد 2015 و 2016 و 2017
حل مشکل ارور 4032 هنگام رایت فایل به همراه اموزش کامل رایت
 
 
 
این مدل در چندین نمونه برد متفاوت تا به الان در بازار موجود گردیده .در صورتی که فایل های غیر سازگار روی هر دستگاه رایت شود با مشک
 سلام دوستان اگه میخواهید که پولدار شوید با ما همراه باشید و با کمک راهنمایی های ما گام به گام به سوی پولدار شدن نزدیک شوید . وبلاگی را به شما معرفی میکنم که در انجا کاملا توضیح داده ام که چگونه با استفاده از استخاج بیت کوین پول دار شوید . به شرطی که با ما همراه باشید و دیگران را  نیز با ما اشنا کنید .  ادرس وبلاگ در قسمت پیوند ها وجود دارد و این هم لینک استخراج بیت کوینcryptobrowser.site/9876418
Popular Novels
The Second Coming of Gluttony
Chapter 287 12 hours ago
Chapter 286 12 hours ago
I Became the Strongest With The Failure Frame【Abnormal State Skill】As I Devastated Everything
Chapter 147 March 31, 2020
Chapter 146 March 31, 2020
Overgeared
Chapter 1193 March 30, 2020
Chapter 1192 March 30, 2020
The King’s Avatar
Chapter 1729 March 31, 2020
Chapter 1728 March 31, 2020
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Chapter 995 March 24, 2020
Chapter 994 March 24, 2020
دانلود فیلم The Addams Family 2019
 

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
مدت زمان :87 دقیقهمحصول :انگلستان,کانادا,ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Greg Tiernan,Conrad Vernonنویسنده :Matt Lieberman,Charles Addams
امتیاز IMDB :5.9رده سنی :6
ستارگان :Oscar Isaac,Charlize Theron,Chloë Grace Moretz
 
 
فیلم خانواده آدامز 2019 ; داستان این فیلم و انیمیشن زیبا وقتی شروع میشه که خانواده آدامز برای یک جشن و مهمونی بزرگ خودشون رو آماده می کنن، ولی وقتی اونها یک مجری رو برای جشن دعوت می کنن و اون مجری ادم تماع و دو بهم زنی هست و
حل مشکل خاموشی و ارور 4032 Huawei Y6 SCL-U31 MT6582 بعد از فلش

دسته: هواوی | Huawei 

فرمت فایل: rar 

حجم فایل: 1280 کیلوبایت 

تعداد صفحات فایل: 1 




 
حل مشکل خاموشی - ترمیم بوت - صفحه مشکی Huawei Y6 SCL-U31 MT6582 بعد از فلش 
9 فایل انبریک جهت حل مشکل خاموشی مخصوص سری برد 2015 و 2016 و 2017
حل مشکل ارور 4032 هنگام رایت فایل به همراه اموزش کامل رایت
 
 
 
این مدل در چندین نمونه برد متفاوت تا به الان در بازار موجود گردیده .در صورتی که فایل های غیر سازگار روی هر دستگاه رایت شود با مشکل
حل مشکل خاموشی و ارور 4032 Huawei Y6 SCL-U31 MT6582 بعد از فلش

دسته: هواوی | Huawei 

فرمت فایل: rar 

حجم فایل: 1280 کیلوبایت 

تعداد صفحات فایل: 1 




 
حل مشکل خاموشی - ترمیم بوت - صفحه مشکی Huawei Y6 SCL-U31 MT6582 بعد از فلش 
9 فایل انبریک جهت حل مشکل خاموشی مخصوص سری برد 2015 و 2016 و 2017
حل مشکل ارور 4032 هنگام رایت فایل به همراه اموزش کامل رایت
 
 
 
این مدل در چندین نمونه برد متفاوت تا به الان در بازار موجود گردیده .در صورتی که فایل های غیر سازگار روی هر دستگاه رایت شود با مشکل
روی این لینک زده و ثبت نام کنید و شروع کنید به roll زدن
هر ساعت 1 بار میتوانید رول بزنید و بعد به حد معمول رسید پول دریافت کنید
این لینک رو در url خود قسمت سرچ کپی کنید

 و به همه دوستان خود لینک  رو بفرست


https://get.cryptobrowser.site/2805075

هر دفعه لبتاپ که روشن میکنی
روشن کن و بذار روزی 8 ساعت سیستم کار کنه زمان بیشتر سود بیشتر
ارور 40 70 ایران رادیاتور یا به اصطلاح کد خطای 40 و 70 در پکیج ایران رادیاتور یکی از خطاهای شایع در پکیج آنالوگ ایران رادیاتور میباشد که به معنای کمبود فشار بار سیستم میباشد .
 
مفهوم ارور 40 70 ایران رادیاتور
این ارور به ما اعلام میکند که فشار آب سیستم رو به کاهش است و قبل از اینکه پکیج به طور کامل بی آب شود و باعث آسیب به قطعات شود برد کنترل عملکرد پکیج را به طور کامل قطع خواهد کرد تا زمانی که اقدام به تنظیم فشار پکیج نماییم . فشار بار استاندارد پکیج
فردا امتان دارم =/ 
۱۲۰ صفه فلسفه =/ 
هنو ۱۰ صفه هم نخوندم با همونم مغزم ارور داده الان
هیچی دیگ فعلا فقط امیدم بخداس

پ.ن : درضمن غذا هم رزرو ندارم غذا بم نمیدن سحری
منو این همه خوشبختی محاله محاله 
اونیکه رد داده هم خودتونید
معرفی سایت جستجوگر AOl
این سایت همانند گوگل ، یاهو ، بینگ و .... در زمینه جستجو فعالیت دارد که میتوانید تنوع به کار خود دهید و برای جستجو مطالب مورد نظر خود از این سایت استفاده کنید
جهت ورود بر روی لینک ذیل کلیک کنید
https://search.aol.com/aol/search?q=site:musicha.net
طراحی سایت b2b
ارور شماره ی ۴۰۰ : در خواست خطا یا این که Bad Request
این اشتباه وقتی نشان داده میشود که در درخواست مرورگر شما به سرور تارنما در گیر نوعی ناهنجاری باشد  و سرور قوی به شعور درخواست شما نباشد معمولا وقتی که پروتکل http رعایت نشده باشد این ارور ارسال میگردد فهم نشدن روش ی نگارش نیز نقش مهمی در ارسال خطای ۴۰۰ دارااست درصورتی که معنای تقاضای استفاده کننده برای  سرور معلوم نباشد، درخواست قابل انجام وجود ندارد همینطور به جهت نقص در انتقال اط
معرفی موتور جستجوگر au-e.com
در این وب سایت میتوانید مقالات و هر آن چیزی که نیاز دارید را جستجو کنید و بر روی سایت مورد نظر خود کلیک کنید
https://www.au-e.com/search/%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D8%A7:%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF
 
https://www.au-e.com/site/musicha.net
دانلود فیلم Black and Blue 2019

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
مدت زمان :108 دقیقهمحصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Deon Taylorنویسنده :مشخص نشده !
امتیاز IMDB :4.2رده سنی :R
ستارگان :Mike Colter,Naomie Harris,Frank Grillo
 
https://www.kenplanet.com/posts/d-nlod-f-lm-black-and-blue-2019
دانلود فیلم Black and Blue 2019
https://www.skybacklinks.com/posts/d-nlod-f-lm-black-and-blue-2019
https://www.balatarin.com/permlink/2019/10/20/5190042
دانلود فیلم Black and Blue 2019 دوبله بدون سانسور
https://hubcage.com/posts/d-nlod-f-lm-black-and-blue-2019
دانلود فیلم Black and Blue 2019 زیرنویس فارسی
 
 
ماینینگ جدیدبا 19 روبل 28 روبل برداشت کردم تا اینجا ✅ سرمایه گذاری راحت✅ واریز تنها با یک کلیک✅ حداقل برداشت ۵ روبل✅ ۱۲٪ زیرمجموعه گیری✅ عضویت راحت✅ پاداش روزانه بین 0.01 روبل✅ با لینک ما عضو شوید 0.2 هدیه بگیرید
برای ثبت نام با لینک ما روی بنز بالایی کلیک کنید☝️☝️☝️☝️☝️
ارور Visual Studio Installer در نصب ویژوال استودیو
The source layout directory is to long. The layout directory name must be less than 80 characters.
 
 
توضیحات در ادامه مطلب
احتمالا پس از دانلود و استخراج فایل‌های نصبی ویژوال استودیو، زمانی که روی فایل Setup کلیک می‌کنید، اندکی بعد با ارور Visual Studio Installer رو به رو شوید که متن دقیق آن به صورت زیر می‌باشد:
 
The source layout directory is to long.
The layout directory name must be less than 80 characters.
 
این خطا به این دلیل رخ می‌دهد که نام پوشه‌ای که فایل نصبی در آن قرار دارد، از 80 کاراک
معمولا مردان بسیار از زمان های بسیار دور نیز جواهرات مخصوص به خودشان را داشته اند. جواهرات مردانه مانند: گوشواره، گردنبند مردانه که از جنس پوست حیوانات و یا سنگ و چوب بوده، دستبند مردانه و مهمترین آنها انگشتر مردانه بوده که استفاده می کرده اند.
استفاده‌ از همین جواهرات تا به امروز نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در بین آقایان طرفداران خاص خود را دارد.
گردنبند مردانه نقره یکی از محبوب ترین زیورآلاتی است که در بین آقایان با تقاضای زیاد
این روزها تقریبا افراد زیادی می دانند که نقره از چه خواص بالایی برخوردار است و چقدر می تواند برای بدن مفید باشد. 
اما از آنجاییکه در هر حرفه و شغلی امکان تقلب وجود دارد در مورد اصل بودن نقره هم این نکته حائز اهمیت است که چطور می توانید بفهمید سرویس نقره زنانه که خریداری کرده اید ازندگی نقره اصل استفاده شده است؟!
اما بهتر است بدانید یکی از راههایی تشخیص نقره اصل این است که خاصیت آهن ربایی ندارد ضمن اینکه قیمت نقره از سایر فلزات نیز از قیمت با
آموزش رفع خطای Enable Keep Alive
از سری مقالات آموزش کامل سایت gtmetrix به رفع خطای pagespeed سایت جی تی متریکس پرداختیم. در مقاله قبل به رفع خطای Defer parsing of JavaScript و Prefer asynchronous resources در سایت GTmetrix پرداختیم. امروز در بخش رفع خطاهای pagespeed به آموزش رفع خطای Enable Keep Alive خواهیم پرداخت. آموزش نحوه رفع ارور Enable Keep Alive با فعال سازی keep alive در سی پنل را نیز بیان خواهیم کرد.
لازم به ذکر است که این خطا بشدت روی سرعت سایت شما تاثیر می‌گذارد. بنابراین با رفع این خطا که بخشی از آن ب
آموزش رفع خطای Enable Keep Alive
از سری مقالات آموزش کامل سایت gtmetrix به رفع خطای pagespeed سایت جی تی متریکس پرداختیم. در مقاله قبل به رفع خطای Defer parsing of JavaScript و Prefer asynchronous resources در سایت GTmetrix پرداختیم. امروز در بخش رفع خطاهای pagespeed به آموزش رفع خطای Enable Keep Alive خواهیم پرداخت. آموزش نحوه رفع ارور Enable Keep Alive با فعال سازی keep alive در سی پنل را نیز بیان خواهیم کرد.
لازم به ذکر است که این خطا بشدت روی سرعت سایت شما تاثیر می‌گذارد. بنابراین با رفع این خطا که بخشی از آن ب
رفع مشکلdllبازی
مشکلی جامع که تقریبا همه گیمر ها باهاش مواجه شدن
اگه یه فایل dll ویندوزتون کم باشه بازی هاتون به مشکل میخورن
داخل این آموزش میتونیم همه ارور های dll رو بر طرف کنیم
پس با ما همراه باشید
آموزش و برنامه مورد نیاز در ادامه مطلب
ادامه مطلب
مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا در مورد حواشی اخیر توضیح داد.
 
به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل مارک آندره تراشتگن از نیمکت نشینی در ترکیب تیم ملی آلمان دوباره گله کرده بود که این بار مصاحبه او با واکنش مانوئل نویر مواجه شد و حالا و در جریان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی بارسلونا مقابل دورتموند، مارک آندره تراشتگن تلاش کرد رابطه خود را با مانول نویر بهبود بخشیده و حواشی اخیر را پایان دهد.
 
 
دروازه بان بارسا گفت: "رقابت وجود دارد
 
 
دانلود فیلم Maleficent Mistress of Evil 2019
 
 
https://www.shutkey.com/posts/d-nlod-f-lm-maleficent-mistress-of-evil-2019
 https://www.linksbeat.com/posts/d-nlod-f-lm-maleficent-mistress-of-evil-2019
 https://www.kenplanet.com/posts/d-nlod-f-lm-maleficent-mistress-of-evil-2019
 https://www.hubcage.com/posts/d-nlod-f-lm-dolittle-2020
دانلود فیلم Maleficent Mistress of Evil 2019
دانلود فیلم Dolittle 2020

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
فرمت :mkvحجم :مشخص نشده !
مدت زمان :118 دقیقهمحصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Joachim Rønningنویسنده :Micah Fitzerman-Blue,Noah Harpster
امتیاز IMDB :0مشخص نشده !رده سنی :PG
ستارگان :Angelina Jolie,Elle F
این روزها تقریبا افراد زیادی می دانند که نقره از چه خواص بالایی برخوردار است و چقدر می تواند برای بدن مفید باشد. 
اما از آنجاییکه در هر حرفه و شغلی امکان تقلب وجود دارد در مورد اصل بودن نقره هم این نکته حائز اهمیت است که چطور می توانید بفهمید سرویس نقره زنانه که خریداری کرده اید ازندگی نقره اصل استفاده شده است؟!
اما بهتر است بدانید یکی از راههایی تشخیص نقره اصل این است که خاصیت آهن ربایی ندارد ضمن اینکه قیمت نقره از سایر فلزات نیز از قیمت با
Read Overgeared Light Novel :
 
As Shin Youngwoo had an unfortunate life and is now stuck carrying bricks on construction sites. He even had to do labor in the VR game, Satisfy!
However, luck would soon enter his hopeless life. His character, ‘Grid’, would discover the Northern End Cave for a quest, and in that place, he would find ‘Pagma’s Rare Book’ and become a legendary class player…
Associated Names
템빨
 
 
Read Overgeared
بیت‌کوین‌ها عموماً از راه فعالیت‌های استخراج (ماینینگ) که همان فرایند پردازش تراکنش‌های بیت‌کوین است، بدست می‌آیند. این روش مستلزم در اختیار داشتن کامپیوترها و سخت‌افزارهای قدرتمندی است.
خرید بیت‌کوین از صرافی‌ها
همچنین برخی از وب سایت‌های بخت‌آزمایی، به کاربران خود بیت‌کوین می‌دهند.
می‌توان با پذیرفتن بیت‌کوین به عنوان وجه پرداختی در برابر کالا یا خدمات، بیت‌کوین به دست آورد.
لینک دانلود نرم افزار ، جهت کسب درآمد بیت کوین (تو
The AddamAddamss  (1991)
PG-13
1 ساعت و 39 دقیقه
کمدی فانتزی

نمایش تریلـر
6.9/10
123,573 -نمره منتقدیناز 100
ایالات متحده
بودجه ساخت:30میلیون دلار
فروش (جهانی):191.502426میلیون دلار«گومس آدامز» (جولیا) با همسرش، «مورتیشا» (هیوستن)، دو فرزندش، «ونزدی» (ریچی) و «پوگسلی» (ورکمن) و مستخدمان وفادارش، «تینگ» (که دستی بریده از مچ است) و «لورچ» (استرویکن)، زندگی نامتعارفی را در قصری عجیب و غریب می گذرانند. «گومس» به دنبال «فستر»، برادر گم شده اش است و وکیل حقه باز خانواده (هدایا
سنگ زبرجد
اگر شما به دنبال سنگی با رنگ بسیار خاص و زیبای سبز زیتونی هستید سنگ زبرجد یا پریدوت یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می باشد.
ضمن اینکه میتوانید این سنگ را با صورت کاملا اصلی از سایت جواهر خریداری کنید و یا اینکه آن را به همراه زیورآلات نقره زنانه و یا جواهرات مردانه مانند: انگشتر زبرجد، دستبند چرم، گوشواره نقره، گردنبند زبرجد، نیم ست نقره دخترانه، انگشتر زنانه، ساعت نقره و... دریافت کنید. 
زمان پیدایش این سنگ ها به 1500 سال پیش بر
روش حذف پوشه ها و فایل های غیر قابل حذف
 
 
 
 
 
 
Wise Force Deleter 1.5.2.53 + Portable نام نرم افزاری جدید و حرفه ای، به منظور ساده سازی عملیات حذف کردن فایل ها و فولدرها در محیط ویندوز است. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در هنگام پاک کردن یک فایل یا فولدر در محیط ویندوز، با ارورهایی آزار دهنده رو به رو شوید؟ در بسیاری از موارد، این دسته ارورها به در حال استفاده بودن فایل یا فولدر مورد نظر اشاره می کنند، از این رو تا زمانی که فایل یا فولدر شما در حال اجراست
کریپتوتب  یک مرورگر است که در هنگام وب گردی و جست و جو در اینترنت به شما این امکان را می دهد تا به وسیله آن بیت کوین استخراج کنید. در واقع اگر با این اپلیکیشن فعالیت کنید، شما بیت کوین بدست خواهید آورد.
استخراج بیت کوین در درجه اول‌ نیازمند تهیه یک کامپیوتر مناسب یا حتی موبایل است. دانلود و نصب این نرم افزار رایگان است و فیلتر نمی باشد. از سرعت بسیار بالایی حدود ۸ برابر بیشتر از مرورگر های دیگر برخوردار می باشد.
شما میبایست با استفاده از حساب ف
Destroyer of Ice and Fire
Chapter 535 7 hours ago
Chapter 534 7 hours ago
I Alone Level-Up
Chapter 270 March 24, 2020
Chapter 269 March 24, 2020
Against the Gods
Chapter 1648 March 30, 2020
Chapter 1647 March 30, 2020
Worlds’ Apocalypse Online
Chapter 522 March 18, 2020
Chapter 521 March 18, 2020
Log Horizon
Vol 11- Chapter 5 March 30, 2020
Vol 11- Chapter 4 March 30, 2020
Martial God Asura
Chapter 3000 March 30, 2020
Chapter 2999 March 30, 2020
Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon?
Volume 5-Chapter 7 March 25, 2020
Volume 5-Chapter 6 March 25, 2020
My Youth Romantic Comedy Is Wrong as I Expected
Vol 1- Chapter 1 10 hours ago
Vol 1- Chapter 0 10 hours ago
I hate being in pain, so I think I’ll make a full defense build
Chapter 189 March 30, 2020
Chapter 188
با استفاده از افزونه wp rocket می توانید افزایش سرعت سایت وردپرس را در در تست هایی که برای مقایسه این افزونه با سایر افزونه های مشابه افزایش سرعت انجام دادیم ، راکت سرسختانه و قدرتمندانه نتایج چشمگیر تری داشت. همچنین این افزونه امکانات بیشتری نسبت به افزونه های مشابهی در اختیار وبمستران میگذارد و شما می توانید با کمک این افزونه پایگاه داده سایتتان را هم بهینه کنید.
می دانستید که برای اینکه یک بازدید کننده وبسایتتان را مشاهده کند و از تصمیمش م
اگر بخواهیم در مورد تاریخچه دستبند صحبت کنیم بهتر است بدانید انسانها از زمان های بسیار دوری علاقه مند بودند تا با انواع شی های مختلف زیبایی خود را به اطرافیان نشان دهند.
در گذشته به وسیله چوب، استخوان و یا سنگ تراشیده شده برای خود دستبند درست میکردند و به دور مچ دست خود می بستند. طبق شواهدی که وجود دارد گفته شده قدمت استفاده از دستبند به 5000 سال قبل از میلاد مسیح می باشد.
 استفاده از دستبند توسط مردها و زن ها از همان ابتدا نیز رواج داشته اشت و
ارور Visual Studio Installer در نصب ویژوال استودیو
The source layout directory is to long. The layout directory name must be less than 80 characters.
 
 
توضیحات در ادامه مطلب
احتمالا پس از دانلود و استخراج فایل‌های نصبی ویژوال استودیو، زمانی که روی فایل Setup کلیک می‌کنید، اندکی بعد با ارور Visual Studio Installer رو به رو شوید که متن دقیق آن به صورت زیر می‌باشد:
 
The source layout directory is to long.
The layout directory name must be less than 80 characters.
 
این خطا به این دلیل رخ می‌دهد که نام پوشه‌ای که فایل نصبی در آن قرار دارد، از 80 کاراک
از زمانی که برای زیباتر نمایان شدن انسان ها استفاده از زیورآلات رواج پیدا کرد النگو جزء آن دسته از زیورآلاتی محسوب می شد که بسیاری از خانم ها از آن برای جلوه دادن به دستان خود استفاده می کردند.
اما به دلیل اینکه ممکن بود استفاده دائمی از آن کمی خسته کننده به نظر برسد و درآوردن آن کمی سخت باشد کمی بعدتر استفاده از دستبند نقش خود را پر رنگ تر کرد.
دستبند نقره همیشه جایگزین بسیار مناسبی برای استفاده از طلا می باشد. به این دلیل که هم کمی ارزان تر
در صفحه وبلاگهای بروز شده ، کمی کنجکاو شدم و همه چهل وبلاگ آخر آپدیت شده همزمان با وبلاگ خودم رو بازدید کردم.  بیشتر آنها وبلاگهایی برای ساپورت سایتهای دیگر هستند و نه بلاگرهایی که برای خودشان می نویسند. کمتر از ده تا واقعا وبلاگ بودند با نویسنده های حقیقی و بقیه یا ربات هستند یا کارمند جایی که می نویسند تا به آن جا لینک کنند. اگر بخواهم طبق محتوا و ارزش گذاری خودم بگویم دقیقا پنج وبلاگ در بین چهل وبلاگ.
البته در مدت بررسی هم دایم ارور 504 میداد
یکی مهم‌ترین نکات برای وبسایت هایی که مدتی از فعالیتشون پیشین باز‌بینی ارورهای 404 می‌باشد و همینطور برطرف کردن این مشکلات، این کلیپ بخشی از زمان فراگیری جامع سئو وردپرس می‌باشد که مجانی درین پست براتون قرار دادم .
بهترین سئو کار
خطاهای 404 چه تاثیری در سئو دارا‌هستند ؟خب موردی که اینجانب مدام میگم در تمامی ی یادگرفتن هام و مخصوصا فراگیری های سئو : تجربه کاربری !
گوگل هم مثل بقیه کسب و فعالیت های جهانی خیلی واسش تجربه ی کاربرانش از به کار بس
پلی استیشن همیشه به عنوان یکی از پر طرفدار ترین کنسول های بازی در جهان شناخته می شود. ویژگی هایی همچون قیمت پایین تر و قابلیت های متنوع تر، موجب برتری این کنسول از رقیب دیرینه ی خود یعنی ایکس باکس شده است. سونی این کنسول را در مدل های مختلفی عرضه کرده که پلی استیشن 4 ، آخرین سری آن به شمار می رود. بسیاری از کاربران در تماس با متخصصین تعمیر کنسول بازی مرکز سخت افزار ایران، از صدور ارورهایی در این محصول شکایت کرده و به دنبال روش های رفع آنها هستد.
A front end developer is someone who implements web designs through programming languages like HTML, CSS, and JavaScript. The front end developers work with the design and outlook of the website. Whereas, the back end developers program what goes on behind the scenes like databases. If you head to any site, you can see the work of a front end developer in the navigation, layouts, and also the way a site looks different from your phone.
Web design is all about the way a website looks, while front end development is how the design actually gets implemented on the website. The front end developer is the person who is responsible for the implementation
راه های زیادی برای جمع کردن عضو هست. مثلا با انتشار لینک خود در کانال ها و گروه ها و یا وبلاگ یا وبسایت ها همچنین آموزش های ویدیویی که میتونید در یوتوب یا آپارات قرار بدید. نحوه کار با سایت cryptotab را در ادامه به صورت مفصل برای شما توضیح خواهیم داد.
برای ثبت نام روی لینک زیر بزنید.
CryptoTab
نحوه کار با سایت cryptotab و نحوه کسب بیت کوین رایگان 
ابتدا کامپیوتر را روشن کرده و بعد از بالا امدن سیستم و روشن کردن ف ی ل ت ر ش ک ن تان، روی لینک زیر کلیک کنید و اینت
#آموزش_نصب_تور
#کاربرد دور زدن فیلترینگ
- از گوگل پلی ترموکس را دانلود کنید.
لینک برنامه :
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.termux
۲- بعد نصب دستورات زیر را وارد کنید
pkg upgrade
pkg install tor
۳- حالا برای فعال کردن تور tor را تایپ کنید.
۴ - وارد تلگرام شوید و بر روی لینک زیر کلیک کنید.
https://t.me/socks?server=127.0.0.1&port=9050
۵- جدیدا در بعضی از گوشی ها ارور میده برای رفع این ارور از لینک زیر استفاده کنید
https://t.me/socks?server=127.0.0.1&port=9050&user=1&pass=1
هروقت خاستید وارد تلگرام شید وارد تر
کسب درآمد میلیاردی از طریق استخراج بیت کوین با نرم افزار CryptoTab Browser
کسب درآمد میلیاردی از طریق استخراج بیت کوین با نرم افزار CryptoTab Browser
ابتدا روی لینک زی کلیک کنید تا نرم افزار استخراج را دانلود کنید(برای دانلود به فیلتر شکن نیاز دارید ولی برای استخراج به فیلتر شکن احتیاجی نیست)
https://get.cryptobrowser.site/10868552
 
و برای آموزش استخراج روی لینک زیر کلیک کنید:
http://s7.picofile.com/d/8386807734/e5359e8b-6c0a-48c8-afd8-eeb8c2f2ab65/308ae0201c950e5eaf6a0e17eb8d474212171945_512p_37252.mp4
Read My Youth Began With Him Light Novel :
Seven years ago, after she broke up with him, he disappeared without a trace.
Now, he reappeared on the eve of her wedding, sparing no means in obtaining her hand in marriage…
With a certificate of marriage, he bound her to him, to win her heart again
But around the genius more and more flies start showing up…
Mrs Huo – composed, sharp-tongued, out of this world and freakishly smart.
Mr Qin – wife-spoiler to no end and a complete “slave” to his wife and daughter
Quality love story, one on one. You are welcome to get hooked on this story with us.
 
 NEW CHAPTERS
 

Chapter 29097 hours ago

Chapter 29087 hours ago

Chapter 29077 hours ago

Chapter 29067 hours ago

Chapter 29057 hours ago

Chapter 29047 hours ago

Chapter 29037 hours
ساخت کیف پول در سایت بلاکچین
کیف پول تحت وب Blockchain، این روزها محبوب ترین کیف پول بیت کوین است. این کیف پول محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. با اینکه این شرکت بیت کوین ها را روی سرورهای ابری ذخیره می کند، امنیت این کیف پول بسیار بالاست و دارای گزینه های امنیتی زیادی برای کاربران است. این کیف پول به صورت سورس باز عرضه شده است و توسعه دهندگان می توانند از آن برای تست امنیت و یا توسعه برنامه های دیگر مب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها