نتایج جستجو برای عبارت :

ماشین چانگان

در این مقاله به بررسی لنت ترمز چانگان می پردازیم. در صورتی که شما یکی از صاحبان خودوری چانگان باشید. تامین قطعات یدکی ان از دغدغه های شما خواهد بود. لنت ترمز چانگان یکی از این قطعات است که باید با دقت فراوان نسبت به خرید آن اقدام نمایید.
لنت ترمز چانگان توسط شرکت های مختلفی تولید و تامین می شود. در واقع 17 کارخانه و شرکت این محصول را تولید می کنند. از انجایی که خود این خودرو چینی است بنابراین قطعات یدکی این خودرو نیز چینی هستند.
 
ادامه مطلب
همان طور که به احتمال زیاد می دانید مهم ترین وظایف روغن در موتور خودرو، روانکاری و کاهش اصطکاک می باشد. در صورتی که روغن موتور کثیف باشد یا مقدار آن کمتر از حد لازم باشد، باعث می شود اصطکاک در بین قطعات مختلف از جمله، پیستون و سیلندر، میل لنگ و یاتاقان ها و … افزایش یابد و سایش اتفاق بیفتد.
فیلتر هوا چانگان با کد فنی ۱۱۰۹۰۱۰W01    و مختص همین خودرو  و  فیلتر روغن چانگان مشترک با سوزوکی ویتارا می باشد. همچنین فیلتر کابین چانگان مخصوص این خودرو
چانگان CS35 محصولی از شرکت چانگان موتورز است که در ایران توسط سایپا از سال ۱۳۹۴ مونتاژ می‌شود. چانگان CS35 از نخستین خودروهای شاسی‌بلند شرکت چینی چانگان است، این خودرو در ابتدا در قالب طرحی مفهومی موسوم به Changan SUV در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۱ به نمایش گذاشته شد و از نسخهٔ تجاری آن در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۲ رونمایی شد. این خودرو در نهایت در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲ به‌صورت رسمی روانهٔ بازار چین شد، اما دوباره و در سالهای ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ نمونه‌ها
تیونینگ خودرو پارس آپشن ارئه دهنده تجهیزات جانبی چانگان CS35 اینبار روکش صندلی چانگان CS35 را عرضه و ارائه می نماید.
یکی از تزیینات اصلی برای هر ماشینی انتخاب روکش صندلی زیبا و باکیفیت و متناسب با رنگ ماشین است .روکش صندلی چانگان cs35  یکی از مواردی است که امروزه برای خودروی شما ضروری است .
با استفاده از روکش صندلی چانگان cs35 سلامتی صندلی خودروی شما تضمین میشود روکش صندلی چانگان cs35 در برابر ساییدگی مقاوم است و میزان تعریق به حداقل میرسد. روکش صندل
ردیاب چانگان cs35  یا جی پی اس از نمونه خدمات ارائه شده در مجموعه حرفه ای تیونینگ خودرو پارس آپشن می باشد.
که یک آپشن پر طرفدار و خاص میباشد که ارتباط بین خودرو و صاحب آن را برقرار می سازد.بعد از کار گذاشتن  ردیاب چانگان cs35 در داخل خودرو چانگان cs35 می توان خودرو را ردیابی کرد.
با استفاده از جی پی اس چانگان cs35 میتوان در مواقع لزوم خودرو را بصورت آنلاین خاموش کردو همچنین قابلیت شنود آنلاین داخل خودرو نیز وجود دارد.
همچنین با نصب نرم افزار موبایل ا
در مطلب قبلی به بررسی سیستم سوخت رسانی خودرو پرداختیم. در این مقاله به ادامه همین مطلب میپزدازیم.
همچنین توصیه می کنیم با مراجعه به صفحه بهترین لنت ترمز چانگان، برای خرید لنت ترمز چانگان لینک هایی که در آن صفحه اورده شده را دنبال کنید.
 
 
ادامه مطلب
در مطلب قبلی به بررسی سیستم سوخت رسانی خودرو پرداختیم. در این مقاله به ادامه همین مطلب میپزدازیم.
همچنین توصیه می کنیم با مراجعه به صفحه بهترین لنت ترمز چانگان، برای خرید لنت ترمز چانگان لینک هایی که در آن صفحه اورده شده را دنبال کنید.
 
 
ادامه مطلب
گارد و رکاب چانگان را با تنوع های زیاد در مجموعه تیونینگ خودرو پارس آپشن به شما مشترینا عزیز ارائه می دهیم.
رکاب چانگان یک لوله فلزی و استیل می باشد که می تواند وزنی تا 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند و شما می توانید در موقع سوار شدن پای خود را روی آن قرار دهید و به راحتی سوار اتومبیل خود شوید.
یکی از لوازم جانبی تمام خودرو ها گارد و رکاب آن می باشد که اکثرا در ماشین های شاسی بلند کاربرد های بیشتری دارد.
استفاده از گارد و رکاب تا حد زیادی می تواند
مانیور تسلا چانگان 14 اینچ با سیستم عامل اندروید ۷٫۱از نمونه مانیتور چانگان موجود در بازار میباشد که در فروشگاه تیونینگ خودرو پارس آپشن عرضه می شود.
از قابلیت های مانیتور تسلا چانگان CS35 میتوان به قابلیت اتصال به تلویزیون دیجیتال و مانیتور پشت صندلی،قابلیت اجرای همه فرمت های صوتی تصویری ،قابلیت انتخاب نمایش آرم و لوگوی خودرو برروی دستگاه،قابلیت میرور لینک برای استفاده از نقشه رهیابی آنلاین و همگام سازی با تلفن همراه، قابلیت کپی کردن از ط
مانیتور اندروید چانگان سیستمی هوشمند و کارایی با عامل اندروید را دارد که قابلیت نصب و اتصال روی شبکه های : چی پی اس (GPS) و تقریبا تمامی فایل های تصویری و صوتی را دارد.
 
مانیتور چانگان:
این مانیتور کاملا فابریک و هوشمند می باشد.
مانیتر چانگان دارای پردازنده 8 هسته ای می باشد.
این مانیتور ها دارای قابلیت های زیادی می باشد نو سیستمی کاملا پیشرفته می باشد.
سیستم عامل Android:
این سیستم ها دارای اندروید های بروز و پیشرفته می باشند که فایل های ویدئویی شم
دوربین 360 درجه چانگان cs35 از 4 دوربین استفاده میکند که اطلاعات را برای پردازش به یک کامپیوتر مرکزی ارسال می نمایند که باعث کنترل بهتر خودرو توسط راننده در فضاهای حساس خواهد شد.پ
دوربین 360 درجه چانگان CS35 ، منجر به ارتقاء  دوربین های کمکی خودرومیشود ودر قسمتهای مختلف چانگان cs35مثل زیر سپر عقب، روی سپر جلو، و دو دوربین در زیر آینه بغل سمت چپ و راست نصب میشود و پس از نصب دوربین‌ها، می‌توان تصاویر کاملی را از تمام زوایای بیرونی خودرو به دست آورد.
د
چانگان یکی نخستین خودرو های چینی است که وارد کشور ما شده است و لوازم یدکی چانگان ، در سال 1394 تصمیم گرفت با عرضه شاسی‌بلندی کوچک به نام چانگان CS35 تنوعی در محصولات خود ایجاد کند. CS35 اولین شاسی‌بلند کمپانی چانگان محسوب می‌شود که از سال 2012 در سبد محصولات این شرکت قرارگرفته است. این خودرو در ابتدا تنها به‌صورت وارداتی و باقیمتی بیش‌ازحد انتظار به بازار کشورمان عرضه می‌گردید، اما پس از مونتاژ این کراس‌اوور چینی توسط شرکت مطمئن سایپا قیمت CS35
چانگان خودرویی چینی است که با همکاری شرکت سایپا به ایران وارد می شود. انتخاب یک دی وی دی فابریک مناسب می تواند دغدغه صاحبان این خودرو نسبتا لوکس باشد.  دی وی دی فابریک چانگان از محصولات برتر خلیج کمپانی می باشد که با دو برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می شود. در ادامه از امکانات و ویژگیهای دی وی دی فابریک چانگان CS35 آشنا می شوید.
 
دی وی دی فابریک چانگان CS35
 
*مانیتور 10 اینچ
*پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz
*سیستم عامل اندروید ۶
*حافظه جانبی (رم)
▫بازدید فنی رایگان
▫مشاوره تلفنی حتی در مسافرت
▫عیب یابی کمتر از یک ساعت
▫رفع ایرادهای خاص دراین خودروها
▫انجام توسط کارشناسان شرکتی خودرو
▫جنرال کار یعنی تعمیر صفر تا ۱۰۰ خودرو
▫ برق و مکانیک وجلوبندی همه کار خودرو به صورت تخصصی
 
جای بردن ماشین به چند تعمیرگاه،تمام کارهای شما در یک تعمیرگاه انجام می پذیرد
سایر خدمات:
ادامه مطلب
چانگان خودرویی چینی است که با همکاری شرکت سایپا به ایران وارد می شود. انتخاب یک دی وی دی فابریک مناسب می تواند دغدغه صاحبان این خودرو نسبتا لوکس باشد.  دی وی دی فابریک چانگان از محصولات برتر خلیج کمپانی می باشد که با دو برند وستر و اسمارتک به شما عزیزان پیشنهاد می شود. در ادامه از امکانات و ویژگیهای دی وی دی فابریک چانگان CS35 آشنا می شوید.
 
دی وی دی فابریک چانگان CS35
 
*مانیتور 10 اینچ
*پردازشگر ۴ هسته ای 1.7GHz
*سیستم عامل اندروید ۶
*حافظه جانبی (رم)
چانگان CS55 جدا از از ارزان بودن و ظاهری نه چندا جذاب ، رقیبی شایسته برای بسیاری از خودروهای همرده بوده که باید برای خریدشان بیش از۲ برابر همین مقدار، پول پرداخت کنید.  
 کارفرمایان این شرکت می گویند که آنها ابتدا بازار داخلی را اولویت بندی در الویت قرار داده اند قبل از اینکه مدل های بعدی را به اروپا و ایالات متحده منتقل کنند.  
 اما بازخوردهای اولیه حاکی از آن است که توجه خریداران انگلیسی نسبت به این
چانگان Changan CS95) CS95) فیس لیفت معرفی شد. شرکت چینی چانگان موتور برای افزایش فروش خود، این کراس اوور چینی را نسبت به گذشته ارتقا داده است. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌ کنیم
چانگان سی اس 95 (Changan CS95) حدود 2.5 سال است که در بازار چینی عرضه می‌ شود و این خودروساز چینی تصمیم گرفته نسخه فیس لیفت این کراس اوور فول‌سایز را تولید کند. چانگان CS95 تاکنون فروش خوبی را تجربه نکرده و میزان فروش آن در طول 2 سال و نیم گذشته فقط 28 هزار دستگاه بوده
روغن گیربکس ( MOBISA ) AFT  SP-IV
مخصوص خودرو های
کیا-هیوندای
تویوتا-لکسوس
سانگ یانگ
رنو فلوئنس - ولوو
MVM X22
MG 6,550,350
چانگان
دارای استاندارد ایران
تحت لیسانس موبیس کره جنوبی
این محصولات از بهترین روغن های پایه سنتتیک و با کیفیت ترین مواد افزودنی از کمپانی های معتبر تولید و جهت استفاده در مدرن ترین خودرو ها طراحی شده و تحت لیسانس شرکت MOBIS co LTD و دارای گواهینامه اعتباری از Company house انگلستان به شماره ۱۲۰۱۹۲۸۵ و گواهینامه ثبت علامت ایران به شماره‌ی ۳۲۷۷۷۴
روزنامه ایران نوشت:توئیت یکی از نامزدهای اصولگرای انتخابات مجلس یازدهم درباره حقوق و دارایی‌های خود بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.
امیر سیاح در توئیتی، حقوق و اموال خود بعد از ۲۵ سال کار به عنوان تهیه‌کننده ارشد با PhD را این گونه اعلام کرده: یک آپارتمان ۱۳۳ متری در خیابان دولت تهران، یک خودرو سواری چانگان، کل دریافتی ۱۶ میلیون تومان در ماه شامل ۱۱.۵ میلیون تومان از صدا و سیما و ۴.۵ میلیون تومان از مرکز پژوهش‌های مجلس.
او ال
ایسوزو نسل جدید پیکاپD-Max را بوسیله زودی روانه ی بازار تایلند خواهد کرد؛ ولی پیش از آن، برای استاندارد فعلی این خودرو نیز برنامه ای درون نظر گرفته و نسخه ای از آن را با شهرت Blade رونمایی کرده است که داخل بازار انگلستان عرضه خواهد شد. از این مدل فقط ۱۵۰ وسیله آن هم براساس میزان D-Max Blade Double ساخته می شود. ارزش این نمونه با صندوق کنگره ی دستی ۲۹ هزار و ۹۹۹ پوند (حدود ۳۶ هزاره دلار) و با جعبه کنگره ی خودکار ۳۰ هزار و ۹۹۹ پوند (حدود ۳۸ هزاره دلار) است. مقا
 
می پئر نفتˇ شؤبه دۊرۊن کار کۊنه. مائی پؤنصد تۊمۊنم حۊقۊق فأگیره.
أ ما می پئر خۊ ماشینأ عوضأ کۊده اۊن گه: پیکان ایستاندارد نی-یه وا ایتأ ماشینی هئن کی
خانواده ره بدر خؤر ببه ؤ . . . ایتأ پژؤ بیهه.
من پژؤیأ خأیلی دۊس دأرم, چۊنکی اۊنˇ دۊرۊن بۊىˇ خؤبی دیهه, تازه کۊلرم دأره.
می پئر گه: تا سه سال وا مائی دیویست تۊمۊن ماشینˇ قسطأ فأدم.
تازه اۊنˇ پسی وا أمی خانهʹ عوضأ کۊنیم, چۊنکی ضدˇ زلزله نی-یه.
أمأن همیشک قسط دأریم. پیله برار ؤ پیله خاخۊر می شین دانشگ
رقبای برلیانس در حالت کلی تعدادی زیادی از خودرو های هستند. از دنا پلاس توربو و رنو تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک گرفته تا چانگان CS35، هاوال H2، آریزو ۵ دنده‌ای تیپ لاکچری، دانگ فنگ h30 کراس، رنو ساندرو استپ وی و ... . البته هر یک از این خودرو ها رقیب یکی از مدل های برلیانس هستند و با طراحی ظاهری برلیانس شباهت هایی دارند که در ادامه بیشتر در مورد هر کدام توضیح خواهیم دارد. آشنایی با رقبای برلیانس به شما این امکان را می دهد که با مقایسه ویژگی های هر خودرو که
کیلس استارت پژو 206 یکی از آپشن های پرطرفدار خودرو 206 می باشد که با نصب آن کلاس خودرو بالاتر می رود.
 در کنار آن کارایی های خودرو بهتر و آسان تر می باشد.
 
به طور کلی منظور از KEYLESS START عدم استفاده از سوئیچ ماشین و روشن شدن ماشین و باز شدن درب به صورت اتوماتیک می باشد.
در گذشته به علت بالا بورن قیمت این تکنولوژی تنها خودروهای لاکچری از آن استفاده می کردند.
اما امروزه این تکنولوژی با قیمت مناسب در اختیار بیشتر خودروها قرار می گیرد.
کیلس استارت پژو 206
مدتی قبل شرکت چینی لندویند (Landwind) خودرویی را با نام لندویند ایکس 7 (Landwind X7) تولید کرد که به خودرو رنجرور اووک (Range Rover Evoque) بسیار شباهت داشت. این موضوع باعث شد تا لندرور از این خودروساز چینی شکایت کند.
خودرو لندویند ایکس 7 برای نخستین بار در نمایشگاه گوانگژو 2015 به صورت رسمی معرفی شد که از لحاظ ظاهری به خودرو رنجرور اووک بسیار شبیه بوده و به نوعی از این خودرو کپی‌ برداری شده بود. به همین دلیل شرکت بریتانیایی لندرور (LandRover) از این خودروساز چینی شک
 
 
کلیه خدمات کیلومتر و اصلاح صفحه آمپر،ECU,BCM,BSIاصلاح کیلومتر خودروهای خارجی
انواع خودروهای ایرانی اعم از گروه ایرانخودرو(انواع سمند و پژو، دنا و . . . ) سایپا (انواع پراید و تیبا) و بهمن خودرو
انواع سیستم های مالتی پلکس
ماکس
اکو ماکس
SMS
سازه پویش
انواع خودروهای چینی ( jac.faw.geely.arizo.mvm، برلیانس،چانگان،وولکس و . . .انواع گروهای خودرو سازی اروپایی ،کره ای و ژاپنی اعم از هیوندا ،کیا ،لکسوز،کاپرا،تویوتا،نیسان و . . .برنامه ریزی انواع یونیت های الکتر
معرفی اجمالی
این مقاله را در سایت خرید و فروش خودرو و نقد و بررسی ماشین لایو کار مطالعه می کنید. بایک مخفف عبارت (BEIJING AUTOMOTIVE INDUSTRY CO) می باشد که از سال 1958 میلادی در پکن تاسیس و در زمینه تولید وسایل نقلیه در چین فعالیت می کند. این شرکت در سال 2014 توانست مقام چهارم خودروسازی بزرگ چین را به دست آورد. خودرو بایک سنوا X25 از سری محصولات کراس اوور سایز کوچک این کمپانی می باشد که برای نخستین بار در سال 2015 رونمایی و در سال 2016 به بازار عرضه شد.
نقد و بررسی خ
 
 
کاهش کیلومتر انواع پراید
در این خودرو کیلومتر در ایسیو و پشت آمپر ذخیره می گردد. و نیاز است که اصلاح کیلومتر در این دو بخش اعمال گردد.
 
 
کلیه خدمات کیلومتر و اصلاح صفحه آمپر،ECU,BCM,BSIاصلاح و تغییر کیلومتر خودروهای خارجی
انواع خودروهای ایرانی اعم از گروه ایرانخودرو(انواع سمند و پژو، دنا و . . . ) سایپا (انواع پراید و تیبا) و بهمن خودرو
انواع سیستم های مالتی پلکس
ماکس
اکو ماکس
SMS
سازه پویش
انواع خودروهای چینی ( jac.faw.geely.arizo.mvm، برلیانس،چانگان،
کیلس استارت پرشیا یکی از بروزترین آپشن های پرشیا می باشد که ما در مجموعه تیونینگ خودرو پارس آپشن آن را تولید و توضیع می کنیم.
کیلس استارت پرشیا:
کیلس استارت پرشیا باعث می شود اتومبیل شما بدون احتیاج داشتن به کلید روشن شود.
کیلس استارت می تواند دزدگیر خوبی برای ماشین شما باشد و با بوق و یا آژیر شما را آگاه سازد.
ویژگی های کیلس استارت پرشیا:
دارای زیبایی و کلاس برای اتومبیلتان
 
بدون نیاز به کلید
روشن شدن بدون صدا و راحت خودرو
به صورت کاملا اتوم
   JIKJIK,PISHI              انجمن ادبیات داستانی دریچه کلیک کنید}{}{}{}{ 
 رشت تن پوش زرد خزان به تن دارد ، وباغ بزرگ هلو در خط خمیده ی گذر امین الضرب به خواب فرو رفته ، پسرکی در همسایگی بنام شین ، میگفت ؛ غروب های خزان خورده ی ایام در دلش بشکه های هجران عشق بهار را جابجا میکنند ، اما نمیدانم کدام بهار را میگفت!?... بهار رفته بر باد تقویم چهار برگ دیواری را?.. یا بهار جفای مهربانی که نرفته از یادش را ...? 
لباسهایم را پوشیدم، آنقدر لاغر شده بودم كه در تنم مى ر
کیلس استارت سانتافه یکی از آپشن های پرطرفدار سانتافه می باشد که با نصب آن کلاس خودرو بالاتر می رود و در کنار آن کارایی های خودرو برای شما راحت تر می شود.
مزایای کیلس استارت سانتافه:
بالا بردن ایمنی خودرو
دارای زیبایی و کلاس برای اتومبیلتان
بدون نیاز به کلید
روشن شدن بدون صدا و راحت خودرو
به صورت کاملا اتوماتیک
دارای ریموت
قفل شدن درب های خودرو پس از ترک کردن آن
بالا رفتن شیشه ها پس از ترک و قفل شدن درب اتومبیل
دارای دزدگیر و بوق
آپشن های موجود
 
 
جهت تغییر کیلومتر در انواع خودروها متفاوت می باشد.
در ابتدا باید بدانیم که کیلومتر در کدام قسمت های خودرو بغیر از پشت آمپر ذخیره می گردد. البته در اکثر خودروهای خارجی میزان کیلومتر در پشت آمپر ذخیره می گردد. اما در خودروهای ایرانی علاوه بر پشت آمپر در ایسیو و در خودروهای جدید که معروف به مالتی پلکس می باشند. بجز پشت آمپر و ایسیو در یکی از بردهای الکترونیک (نود) ذخیره می گردد.
تیم ما به شرط دیاگ بسته به نوع خودرو میزان کیلومتر خودروی شما را ت
آپشن گرمکن صندلی سراتو در گذشته فقط برای تعداد کمی خودروهای گران قیمت و لوکس محسوب می شد.
اما امروزه این تکنولوژی برای بیشتر خودرو ها با قیمت مناسب نصب و به بازار عرضه می شود.
تاریخچه سراتو
شرکت خودروسازی کیا موتورز در سال 1944 تاسیس شده است.
سراتو محصول این شرکت می باشد که به یکی از محبوب ترین خودرو در دنیا تبدیل شده است.
با گرمکن صندلی در روزهای سرد زمستان دیگر احساس سرما نخواهید کرد و رانندگی بسیار لذت بخش می شود.
در گرمکن چانگان بسته به نیاز
به گزارش دنیای اقتصاد با اعلام سایپا مبنی ‌بر توقف تولید کیا سراتو، تعداد محصولات حذف شده از خطوط تولید خودروسازان کشور پس از اعمال تحریم‌ها علیه ایران به عدد ۴ رسید. خودروسازی ایران سال گذشته همین روزها و سه ماه پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای و برجام، تحریم و در ادامه، دومینوی خروج شرکت‌های خارجی از کشور و توقف تولید محصولات آنها آغاز شد. تحریم‌ها سبب شد خودروسازان خارجی از بیم جریمه شدن توسط آمریکایی‌ها، کشور را ترک و ارسال قطعات
تیونینگ خودرو پارس آپشن ارائه دهنده تجهیزات داخلی و خارجی کلیه خودرو ها از جمله جکs5، کمری، لندکروز ، هایلوکس ، چانگان cs35 ، و ....اینبار آپشن روکش صندلی جک s5 را در لیست تجهیزات جانبی جک s5 خود برای عرضه به شما عزیزان قرار می دهد.
برای آشنایی با مشخصات روکش صندلی جک s5 با ما در این وبلاگ همراه باشید.
 
مشخصات روکش صندلی جک s5
با استفاده از روکش صندلی جک s5 ارائه شده در تیونینگ خودرو پارس آپشن دیگر نگران صندلی های جک s5 خود نباشید.روکش صندلی جک s5 سلامتی
صندلی های خودرو بعد از مدتی استفاده ممکن است دچار پارگی یا تغییر رنگ شوند، حتی ممکن است از ظاهر صندلی های خودروی خود رضایت نداشته باشید. با استفاده از روکش صندلی لکسوس nx روکش صندلی می توانید از آسیب دیدن صندلی های خودرو جلوگیری کرده و برای خودروتان ظاهری باب میل خودتان بسازید.
روکش صندلی لکسوس nx از نمونه تجهیزات جانبی لکسوس nx قابل ارائه در مجموعه تیونینگ خودرو پارس آپشن از بهترین و با کیفیت ترین برندهای تولید کننده این آپشن ها در جهان می با
علاوه بر کیلس استارت کرولا 
مانیتور اندروید کرولا ،
دوربین 360 کرولا،
روکش صندلی کرولا،
ردیاب کرولا،
آیینه تاشو کرولا،
کفپایی کرولا،
از نمونه تجهیزات جانبی کرولا قابل ارائه در مجموعه تیونینگ خودرو پارس آپشن از بهترین و با کیفیت ترین برندهای ارائه شده  این آپشن در جهان می باشد.کیلس استارت کرولا یکی از آپشن هایی است که علاوه بر کارایی بر جذابیت خودرو می افزاید.
در خودروهای دارای سیستم کیلس استارت کرولا از سوییچ به شکل سابق استفاده نمیشود 
کارشناسی ستون‌ها و همچنین رکاب خودرو از جمله موارد حیاتی در امر کارشناسی خودرو بوده و پی بردن به وضعیت آن‌ها نیز نسبتا ساده‌تر از سایر نقاط مهم می‌باشد.سلامت ستون‌ها و رکاب در وضعیت کلی یک خودرو بسیار مهم بوده،زیر هر گونه صدمه و آسیب‌دیدگی، علاوه بر کم‌کردن امنیت، بر روی کیفیت سواری، سر و صدای داخل اتاق و همچنین درزبندی و مونتاژ سایر قسمت‌ها اثر مستقیم می‌گذارد. پس همواره با دقت نظر بیشتری وضعیت این قسمت‌ها را در نظر گرفته و به ویژه
معرفی اجمالی
این مقاله را در سایت خرید و فروش خودرو و نقد و بررسی ماشین لایو کار مطالعه می کنید. خودرو برلیانس کراس C3 در رده محصولات هاچ بک برلیانس قرار دارد که نمونه اصلاح شده ای از H320 به شمار می رود. این خودرو از سال 1393 در ایران توسط پارس خودرو مونتاژ و با نسخه 1.5 لیتری و 1.6 لیتری عرضه شده است. این خودرو تنها در بازار داخلی ایران حضور یافت و سرانجام هم به توقف تولید رسید. در ادامه نگاهی به خودرو برلیانس کراس C3 خواهیم داشت.
نقد و بررسی خودرو ب
معرفی اجمالی
این مقاله را در سایت خرید و فروش خودرو و نقد و بررسی ماشین لایو کار مطالعه می کنید. خودرو ام وی ام X22 محصولی از شرکت چینی چری می باشد که در سال 2016 در نمایشگاه خودرو پکن، با نام چری 2 رونمایی شد. این خودرو که در کلاس کراس اوور سایز کوچک شهری قرار می گیرد کوچکترین محصول شاسی بلند کمپانی چری به حساب می آید. این خودرو در سال 1396 توسط مدیران خودرو نماینده محصولات چری در ایران، با نام ام وی ام X22 وارد بازار کشورمان شد. این خودر در دو نوع دس
معرفی اجمالی
این مقاله را در سایت خرید و فروش خودرو و نقد و بررسی ماشین لایو کار مطالعه می کنید. شرکت دانگ فنگ موتور یکی از شرکت های بزرگ چینی است که از سال 1368 با تولید اتوبوس و کامیون فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت همکاری های زیادی با خودروسازان مطرح جهانی از جمله نیسان، هوندا، کیا موتورز و پژو سیتروئن داشته است. نتیجه همکاری شرکت پژو-سیتروئن و دانگ فنگ محصول ارزان قیمتی بود با نام سیتروئن الیزه که در بازار چین توانست فروش خوبی را تجربه ن
کیسه خواب کمپینگ ماموت سرمشق Nordic OTI 3-Season کیسه خوابی مناسب برای دل بهم خوردگی دردانه سه هنگام برای مگراین که زمستان بوده که عایدی کیفیت بسیار بالایی خستگی ناپذیر به طرف قدوه های متفرقه میانجیگری شرکت سرپرست ماموت تولید و لیاقت شده است. طرح دلبر سه عهد که می تواند جایگاه برودت منهای شش مقام نیرو کند. وسیله ای که پیمان نامه است برای مسافران فگار از نهج و جستجو و گذار خوابی نیک را حاضر کند. این جیبها طینت نگهداری وسایل کوچکی همچون پخشکنندههای مو
هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با چمدان ارزان (www.123kif.shop/product-category/suitcase/) وب سایت خود باشید.
کمپانی سامسونیت اخبار کرده که چمدان های بلو اسمارت بوسیله سیستم ردیابی (Track&Go) مجهز هستند و با بکارگیری پروتکل حریم امنیتی و خصوصی گوگل، امکان تعیین هویت و شناسایی خصوصی را قسم به مالک چمدان می دهند. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد سایت چمدان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید. ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

استاد کامل