نتایج جستجو برای عبارت :

طریق ذکر رابطه

برای هزارمین بار می گویم که رابطه ها را باید ساخت!هیچ رابطه ای خود به خود خوب نیست، هیچ رابطه ای خود به خود زنده نمیماند!گلدان را بی آب دادن اگر رها کنید میمیرد، رابطه ها را به امید زمان رها کنید میمیرند!رابطه هایتان را به به بهانه زمان رها نکنید! زمان دشمن سرسخت رابطه هاست.رابطه ها گلدان مصنوعی نیستند که تا ابد لبخند زنان و صاف صاف باقی بمانند ..رابطه ها جان دارند و جاندار ها میمیرند!برای هزارمین بار میگویم که رابطه ها را اگر هر روز نوازش نکنی
رابطه با فرزند خوانده در ابتدا می تواند بسیار سخت باشد. اما با کمی تلاش میتوان رابطه را بهبود بخشید. تنها کاری که لازم است انجام دهید اینست که در همان ابتدا بنیان رابطه را خوب بنا کنید. اگر همه چیز خوب پیش برود این رابطه همانند آهن محکم خواهد شد. در این مقاله راه های تقویت رابطه با فرزند خوانده ها را به طور کامل گفته ایم. ادامه مطلب را ببینید. 
ادامه مطلب
برای انسان از حیث روابط چند گونه ساحت وجود دارد :
1-رابطه انسان با خودش
2-رابطه انسان با خدا
3-رابطه انسان با جهان
البته ماتریالیست ها (ماده گراها )از آنجایی که به خدا اعتقاد و باور ندارند خدا و جهان را یکی می دانند و از آن به طبیعت یاد می کنند.
رابطه ها را باید ساخت! هیچ رابطه ای خود به خود خوب نیست، هیچ رابطه ای خود به خود زنده نمی ماند! 
گلدان را بی آب دادن اگر رها کنید می میرد، رابطه ها را به امید زمان رها کنید می میرند! 
 رابطه هایتان را به امان خدا و زمان رها نکنید! زمان دشمن سرسخت رابطه هاست.
 رابطه ها گلدان مصنوعی نیستند که تا ابد لبخند زنان و صاف صاف باقی بمانند... رابطه ها جان دارند و جاندار ها می میرند! 
 رابطه ها را اگر هر روز نوازش نکنید بی شک می میرند!... نگذارید که این گلدان ها
رابطه جنسی بسیار قدرتمند است و منجر به بهبود خلق و خو حتی باریک شدن دور کمرتان می شود. داشتن رابطه جنسی یک بار در هفته طول عمر را افزایش می دهد. این که نداشتن رابطه جنسی چه تاثیری بر بدنتان می گذارد کاملا بستگی به میزان سلامت شما دارد.

ادامه مطلب
رابطه طلا و سهام
 شاخص سهام داوجونز مجموعه ای از 30 شرکت برتر وال استریت است مانند اپل، وال مارت و...
♦️رابطه سهام با طلا مثل رابطه نفت با طلا معکوس است. با این تفاوت که معکوس بودن رابطه نفت و طلا بسیار بارزتر است.
مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت نفت تنش با ایران و منطقه خلیج فارس است.
مهمترین عامل تاثیر گذار بر طلا و سهام، جنگ اقتصادی چین و آمریکا است.
 
فواید و عوارض رابطه جنسی دهانی ویژه متاهلین
رابطه جنسی بین زن و شوهر حالت های مختلفی می تواند داشته باشد.برای اینکه تنوع در رابطه جنسی داشته باشید می توانید از رابطه دهانی استفاده کنید اما آیا رابطه جنسی دهانی عوارض دارد؟
به ادامه بروید
ادامه مطلب
یه وقتایی از یه رابطه کنده میشی و میای بیرون. رابطه‌ی کاری یه جور رابطه عشقی یه جور رابطه دوستی بدتر از همه.من دیگه فاتحه رو خوندم. فقط نمیدونم چجوری به کسی که یه زمانی از صمیمی‌ترین دوستام بود بگم خدافظ. بگم دغدغه‌هات منو اذیت میکنه. بگم یکم بزرگ شو. آه. آآآآآه. مثل یه دود غلیظ و عمیق از سینه‌ام بیرون میاد.
دلم رابطه جنسی میخواد!
میدونم زشته این حرفا رو زدن، ولی خب وبلاگمه و دوست دارم توش بنویسم.
واقعااااااااااااااااااا دلم رابطه جنسی میخواد و تمام بدنم و فکرم و همه چیم بهش معطوفه و به شدت درد دارم.
متاسفانه هرگز خودارضایی نکردم و یه بارم در جوانی خواستم انجام بدم و دیدم اصلا خوشم نیومد و به روحیاتم نمیخوره.
جدا دلم رابطه جنسی میخواد.
علت احساس درد در رابطه ی جنسی چیست؟ 
روابط جنسی دردناک
 
درد حین رابطه جنسی از لذت بردن زوجین می کاهد و باعث میشود احساس ناخوشایندی از رابطه جنسی در زوجین به وجود بیاید. درد در حین رابطه جنسی علل مختلفی دارد که باید شناسایی و درمان شود.
ادامه مطلب

10 مساله اساسی در یک رابطه جنسی
   
 
 
10مساله اساسی در یک رابطه جنسی
1-رابطه جنسی یکی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد عاطفی ، بعد فکری، بعدجنسی) و رابطه جنسی مساله عجیب و غریب و چندش آوری نیست که خانواده ها نسبت به آن بی توجه باشند. متاسفانه بسیاری از خانواده ها در آموزش مسئله رابطه جنسی به فرزندان خود کوتاهی می کنند.
ادامه مطلب
دانلود آهنگ علیرضا روزگار رابطه
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * رابطه * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , علیرضا روزگار باشید.
دانلود آهنگ علیرضا روزگار به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Alireza Roozegar called Rabeteh With online playback , text and the best quality in mediac
متن ترانه علیرضا روزگار به نام رابطه
 
 
علیرضا روزگار رابطه
مدیاک ››› علیرضا روزگار ››› دانلود آهنگ علیرضا روزگار رابطه
 
منبع : https://mediac.ir/%d8
 
تحریک جنسی موثر مردان در رابطه جنسی
 
رابطه جنسی از مهم ترین فاکتورهای یک زندگی موفق است و از اهمیت ویژه ای در ازدواج برخوردار است . رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با این حال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند و از نقش موثر رابطه جنسیدر روابطشان بی خبرند . رابطه جنسی برای زن و مردان از اهمیت زیادی برخوردار است اما برای مردان یکی از مهم ترین فاکتورهای در ازدواج است . یک زن باید بتواند نیازهای مرد را در رابطه جنسی تا
علت وجود درد هنگام رابطه جنسی در خانم ها
بخش زناشویی - بعضی از خانم ها از درد داشتن هنگام داشتن رابطه جنسی شکایت دارند.در اینجا می خواهیم درباره علت و راه های پیشگیری از درد هنگان رابطه جنسی برای خانم ها با شما صحبت کنیم
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
آیا پزشک قانونی رابطه از پشت را می فهمد یا نه؟ این سوال مشترک بسیاری از بازدیدکنندگان ویکی روان است چون رابطه جنسی مقعدی یکی از انواع نزدیکی میان زن و مرد می باشد. قبلا به طور مفصل در مورد این رابطه مقعدی صحبت کردیم اما حالا قصد داریم به پرسش یکی از بازدیدکنندگان ویکی روان در مورد تشخیص رابطه از پشت توسط پزشک قانونی و مدت زمان تشخیص دخول از عقب بپردازیم.
منبع : پزشک قانونی و تشخیص رابطه مقعدی
ادامه مطلب
فواید رابطه جنسی برای زنان
فواید رابطه جنسی برای زنان تنها به صورت یک رابطه شهوت گونه برای ارضای امیال غریزی خلاصه نمی شود، رابطه زناشویی برای بانوان موجب نشاط، آرامش، تنطیم هورمون های زنانه، پوست سالم و ... می گردد.

رابطه جنسی بانوان یک رابطه مرموز است. نحوه به ارگاسم رسیدن آن ها سخت و پیچیده و لذت بردن آن ها از برقراری رابطه جنسی با شوهر، متفاوت است. برخی به اشتباه گمان می کنند رابطه جنسی جز یک رابطه ساده شهوت آفرین چیز بیشتری نیست و بانوان
عوارض رابطه جنسی زیاد برای زن و مرد
هر چیزی اعتدال دارد و اگر از حد بگذرد عوارض دارد رابطه جنسی هم همینطور است . در رابطه جنسی اگر زیاده روی شود برای زنان و مردان مضر است.با مجله زیبا همراه باشید تا درباره این عوارض بیشتر بدانید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیمماه رجب ماه خداست، بنده رابطه اش را با خدا اصلاح مىکند،ماه شعبان ماه رسول خداست، رابطه با پیامبر و امامان علیهم السلام اصلاح مىگردد،ماه رمضان ماه مسلمین است، رابطه با آنان اصلاح مىگردد .صلوات یادتان نرود
رابطه جنسی موفق چقدر باید طول بکشد؟
رابطه جنسی یکی از مهم ترین روابط بین زوجین است که از لحاظ سلامت جسم و روح می تواند نقش بسیار مهمی برای آنان داشته باشد. در ذهن بسیاری از ما این سوال به وجود می آید که رابطه جنسی ایده آل چقدر باید باشد و چند دقیقه به طول بیانجامد؟ با این بخش از سلامت جنسی نمناک همراه شوید تا بدانید مدت زمان ایده آل رابطه جنسی چقدر است.
مدت زمان یک رابطه جنسی ایده آل چقدر باید باشد؟
برقراری رابطه جنسی ایده آل در بین زوجین سب
این هم آخر این رابطه. هر چیزی توی این عالم تموم شدنیه، و من چقدر خنگم که درس نمی‌گیرم. همه چیز... همه چیز... رابطه با م هم تموم شد، باید میشد مثل همه‌ی رابطه‌های این سال‌ها. ذهن فاحشه‌ی من رابطه‌ای جدید می‌جوره...من غمی محو تو دلمه و حالم معمولیه و فقط باور نمی‌کنم، حتی همین حالا که دارم اینها رو می‌نویسم یه امید گنگی مانع میشه باور کنم بینمون تموم شده. خوابم میا  و نمیاد ولی باید بخوابم. روز سختی در پیشه روزهای سختتری هم. باید دندون به جیگر ب

برقراری رابطه میان زوجین در شب عروسی
  
 
اصرار بر برقراری رابطه میان زوجین در شب عروسی، موجب اختلالات جنسی می‌شود. « 99 درصد از افرادی که به دلیل کوچکی اندازه آلت خود به مراجعه می‌کنند مشکلی ندارند و تنها تحت تاثیر تبلیغات نادرست قرار گرفته‌اند.»
 
ادامه مطلب
مدت زمان مطلوب رابطه جنسی واژینال
 
 
  
مدت زمان مطلوب رابطه جنسی واژینالعلی رغم باور عموم که همواره طولانی بودن رابطه جنسی واژینال را الگوی مطلوب رفتار جنسی رقم میزنند ، تیم تحقیقاتی محققان امریکایی مرکب از روان شناسان ، سکس تراپیست ها و مشاوران خانواده به این نتیجه رسیده اند که طولانی شدن دخول معمولا تاثیر منفی در ارزیابی کیفیت ارتباط جنسی دارد .در نظر سنجی به عمل آمده ، طول زمان دخول به شکل زیر از سوی زوجین ارزیابی شده است :
ادامه مطلب
فواید رابطه جنسی
دیویدسون روان درمانگر جنسی می گوید : تمایلات جنسی در سلامتی ما و بهبود کیفیت زندگی ما تاثیر شگرفی دارد هم از بعد روانی و هم جسمانی آن . این مزایا یک شایعه یا حدس و گمان نیست . تمام این ۱۰ فایده با بررسی های علمی به اثبات رسیده است .
ادامه مطلب
اولین رابطه جنسی برای زوجین بسیار مهم است به دلیل این‌که همیشه اولین تجربه‌ از یک اتفاق تفکر و تصور افراد را نسبت به آن شکل می‌دهد. اولین رابطه‌ی زناشویی معمولا بر روابط بعدی زوجین تأثیر می‌گذارد؛ به طور کلی رابطه جنسی نقش مهمی در زندگی مشترک و روابط عاطفی زوجین دارد. مهم است در اولین رابطه زناشویی هر دو زن و مرد همزمان به ارگاسم برسند. رابطه جنسی لذت بخش نیاز به آموزش و افزایش آگاهی دارد. در این زمینه جلسات مشاوره جنسی زوجین را برای حل ت
فروش کتاب رابطه عبد و‌ مولا استاد پناهیان با توجه به استقبال مخاطبین روال خوب و رو به رشد داشته است.
کتاب رابطه عبد و مولا دربردارنده مهم ترین مفاهیم معنوی است که با بیان شیرین و آسان گفته شده است.
پیچیدگی موضوعاتی مانند جبر و اختیار، قضا و قدر و مالکیت معنوی در این کتاب با زبان تحلیلی داستانی  نویسنده کتاب، برای مخاطب راحت شده است.
این کتاب به همت موسسه عصر بیان معنوی منتشر شده است.
شماره تماس جهت خرید  رابطه عبد و‌  در تصویر بالا آورده شده
راههای صحیح تحریک جنسی مردان در رابطه جنسی
رابطه جنسی نقش ویژه ای در ازدواج دارد و از فاکتورهای مهم فاکتورهای زندگی موفق به شمار می رود. اهمیت رابطه جنسی در ازدواج برای زن و مرد بر کسی پوشیده نیست اما رابطه جنسی برای مردان اهمیت ویژه تری دارد و از مهم ترین معیارهای ازدواج به شمار می رود بنابراین لازم است زنان توانایی تحریک جنسی مردان برای رابطه جنسی به دست آوورند و بتوانند نیازهای جنسیشان را تامین کنند. در این بخش از سلامت جنسی نمناک شما را
آیا در مورد رابطه قبلی به همسر بگوییم؟
 
 

صحبت کردن در مورد رابطه عاطفی قبلی
آیا با همسر و یا عشق جدید در مورد رابطه قبلی و یا حتی رابطه جنسی قبلی چیزی باید بگوییم؟ اگر هر چیزی در مورد صبحت در رابطه با رابطه های قبلی شنیده اید فراموش کنید. شما می توانید در مورد روابط قبلی خود با فرد تازه تا حدی صحبت کنید ولی این صحبت کردن هم شرایط خاصی دارد.
ادامه مطلب
عوارض رابطه جنسی زیاد برای مردان
بخش زناشویی - هر چیزی به اندازه خوب است . اگر در رابطه جنسی هم زیاده روی شود مضر است . در این مطلب می خواهیم درباره عوارض داشتن رابطه جنسی زیاد برای آقایان صحبت کنیم
ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید
منبع : مجله اینترنتی هلو  www.holoo1.ir
رابطه زناشویی در حضور فرزند خواب
 
 

رابطه زناشویی در حضور فرزند خواب
 
رابطه زناشویی بعد از بچه دار شدن خیلی مهم است، اما با گذشته خیلی فرق می‌کند. سوال بیشتر زوج‌های جوان بعد از بچه دار شدن این است که آیا می‌توانند در حضور نوزاد خواب رابطه زناشویی داشته باشند؟
گاهی والدین به دلایل گوناگون، مانند نداشتن اتاق خواب مجزا، محدودیت فضای منزل، داشتن بچه ی زیاد و شلوغ بودن منزل و گاه اهمال کاری و بی دقتی ، نمی توانند وضعیت و محیطی امن و ارام برا
رابطه زناشویی در حضور فرزند خواب
 
 

رابطه زناشویی در حضور فرزند خواب
 
رابطه زناشویی بعد از بچه دار شدن خیلی مهم است، اما با گذشته خیلی فرق می‌کند. سوال بیشتر زوج‌های جوان بعد از بچه دار شدن این است که آیا می‌توانند در حضور نوزاد خواب رابطه زناشویی داشته باشند؟
گاهی والدین به دلایل گوناگون، مانند نداشتن اتاق خواب مجزا، محدودیت فضای منزل، داشتن بچه ی زیاد و شلوغ بودن منزل و گاه اهمال کاری و بی دقتی ، نمی توانند وضعیت و محیطی امن و ارام برا
  زنگ خطر برای ادامه رابطه.
توانایی دوست داشتن خود و دیگران قطعا بزرگترین هدیه‌ای است که ما دریافت کرده‌ایم. با این حال، گاهی اوقات دوست‌داشتن ما نسبت به طرف مقابل بقدری شدید است که متوجه زنگ خطرهای موجود در رابطه نمی‌شویم.
ادامه مطلب
چرا رابطه‌ی جنسی باعث وابستگی می‌شود؟






طی سال‌ها رابطه‌ی جنسی با همسر سابقم
باعث شده کارهای احمقانه‌ای بکنم. مثل وارد شدن به روابطی که هیچ برنامه‌ای
برای‌شان نداشته‌ام، فقط به این دلیل که به‌خاطر رابطه‌جنسی‌ به او وابسته
شده بودم. البته دلیلش این نبود که آن رابطه‌ی جنسی آنقدر هوش از سرم
پرانده بود که نمی‌توانستن دست از آن فرد بکشم ولی به‌این خاطر که آن
رابطه‌جنسی مغزم را فریب داده بود که از آن آدم بهتر روی زمین پیدا
نمی‌شود.
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : سعیده اکبری: مراقب باشید: این ۱۰ علامت به شما نشان می‌دهد که شما درگیر یک رابطه عاطفی مسموم هستید.
اگر برایتان این سؤال پیش آمده که آیا در رابطه عاطفی و عاشقانه شما با همسرتان یک جای کار می‌لنگد و انگار یک چیزی درست سر جایش
ادامه مطلب
روش های دیر ارضا شدن در رابطه جنسی
دیر ارضا شدن یا تلاش برای برقراری رابطه جنسی طولانی همواره یکی از دغدغه های اصلی زوجین بوده و با تکنیک ها و مهارت هایی می توان به این توانایی رسید.

ستاره | سرویس زناشویی - بسیاری از زوج ها تمایل دارند تا تجربه ی یک رابطه جنسی مناسب و لذت بخش را داشته باشند. صرفا برقراری یک رابطه جنسی مناسب به مدت زمان آن بستگی ندارد، بلکه کیفیت آن نیز از عوامل مهم و تاثیر گذار تلقی می شود. در این مطلب سعی بر این است تا کلیه روش
 
زنگ خطر برای ادامه رابطه.

توانایی دوست داشتن خود و دیگران قطعا بزرگترین هدیه‌ای است که ما دریافت کرده‌ایم. با این حال، گاهی اوقات دوست‌داشتن ما نسبت به طرف مقابل بقدری شدید است که متوجه زنگ خطرهای موجود در رابطه نمی‌شویم.
ادامه مطلب
اموزش نکات رابطه عاطفی در ما
وقتی اینجا هستید یعنی رابطه تان برایتان مهم است و برای آن دغدغه داریدبه شما تبریک میگویم چون از خیلی های دیگر که ارزش این مفاهیم را نمی فهمند به مراتب جلوتر هستید
 
در این درس درباره روابطی صحبت می کنیم که جدیست ، از شما می خواهم تا انتهای درس منطق و عقل خود را رها نکرده و به دکتر شیری و ۱۶ سال تجربه مطلب داری و مشاوره اش اعتماد کنیدرابطه عاطفی فرمول پذیر و دستور آشپزی نیست ، ما باید مسئولانه در روابط مان عمل کنیم و
رابطه جنسی بدون ارگاسم یا کارزا KAREZZA چیست؟
 
 

هم آغوشی بدون ارگاسم رابطه زوجین را صمیمی تر می کند‎
 
ارگاسم باعث آزاد شده موادی معتاد کننده مانند دوپامین می شود که انتقال دهنده های عصبی مربوط به لذت است ولی کارزا باعث ترشح هورمون عشق یا هم آغوشی به نام اکسی توسین می شود که مدت زمان بیشتری در بدن باقی می ماند
ادامه مطلب
اموزش نکات رابطه عاطفی در ما
وقتی اینجا هستید یعنی رابطه تان برایتان مهم است و برای آن دغدغه داریدبه شما تبریک میگویم چون از خیلی های دیگر که ارزش این مفاهیم را نمی فهمند به مراتب جلوتر هستید
 
در این درس درباره روابطی صحبت می کنیم که جدیست ، از شما می خواهم تا انتهای درس منطق و عقل خود را رها نکرده و به دکتر شیری و ۱۶ سال تجربه مطلب داری و مشاوره اش اعتماد کنیدرابطه عاطفی فرمول پذیر و دستور آشپزی نیست ، ما باید مسئولانه در روابط مان عمل کنیم و
اعتقاد اهل سنت عمری به نشستن رسول خدا بر روی عرش در کنار خدا
عبد القادر گیلانی از علمای بزرگ اهل سنت عمری در باره عقیده مذهب خود نسبت به نشستن و جلوس رسول خدا (صلی الله علیه و آله) و دیگر انبیاء (علیهم السلام) بر روی عرش در کنار پروردگار، سخنی را می‌گوید که تعجب همه محققان را برانگیخته است!
عبد القادر گیلانی می‌نویسد:
وأهل السنة یعتقدون أن الله یجلس رسوله ونبیه المختار على سائر رسله وأنبیائه معه على العرش یوم القیامة.
اهل سنت اعتقاد دارند که

از دست دادن نعوظ حین رابطه‌جنسی
 
  
 از دست دادن نعوظ حین رابطه‌جنسی
ابتدا باید متذکر شویم که این پدیده ای بسیار متداول بین مردان است و ممکن است در هر سنی از زندگی جنسی ایجاد شود. مسائلی همچون استرس، اضطراب و درگیریهای فکری از عوامل مهم محسوب می شوند. از دست دادن نعوظ ممکن است منجر به مشکل روحی شود که به دو دلیل اصلی اتفاق می‌افتد:
ادامه مطلب
وقتی یک خودشیفته می‌گوید: دوستت دارم!
 
اگر با یک خود شیفته در رابطه هستید پس می‌دانید که رابطه‌تان یک طرفه است‎
 
اگر با یک خود شیفته در رابطه هستید پس می‌دانید که رابطه‌تان یک طرفه است. زمانهایی را تجربه کرده‌اید که بینهایت دلگیر شده‌اید، غصه خورده‌اید و به سلامت عقل خود شک کرده‌اید که واقعا چرا تا الان در این رابطه‌ی مسموم مانده‌اید.
ادامه مطلب
اعتیاد به رابطه جنسی چیست؟
اعتیاد به رابطه جنسی چیست؟ اعتیاد به رابطه جنسی (sex addiction) گونه ای از اعتیاد است که استرس و ناملایمات دوران کودکی میتواند علت آن باشد.

ستاره | سرویس زناشویی - زمانی که فرد قادر به تعویق انداختن تمایلات و رابطه‌های جنسی نباشد به اعتیاد به رابطه جنسی یا اعتیاد جنسی مبتلا میباشد. در واقع رابطه جنسی و اندیشدن به آن افکار فرد معتاد را تحت سلطه خود قرار داده و نیاز به انگیختگی جنسی جای نیاز به صمیمت را در وی می‌گیرد. علت ا
عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی
برقراری رابطه جنسی و زناشویی فواید بسیاری دارد ، فوایدی که تاثیر ان روی سلامت جسمی و روحی زوجین دیده می شود.
همانطور که یک ورزشکار بعد از ترک ورزش دچار مشکل می شود و بدنش توانایی های سابق را ندارد یک زن و مرد متاهل هم که رابطه زناشویی داشته اند با ترک آن به مدت تقریبا طولانی دچار عوارضی خواهند شد.
قطع رابطه جنسی به بدن شما آسیب میزند
 
عوارض ترک رابطه جنسی و زناشویی برای بدن
ادامه مطلب
بالاخره و با طی دقیقا یک ماه رابطه با ح دیروز تموم شد.
چی شد؟ ح خواست فیلم رابطه‌ی من و میم رو ببینه، دید و تمام. اون گفت شما خیلی هم رو دوست دارطن، میم خیلی تو رو دوست داره و من نمی تونم وارد رابطه‌ی شما بشم. 
حالم خیلی بد نییت نمی دونم چرا! خوابم میاد. استادم گفته تا  ۱۰ روز دیگه کاری رو بهش تحویل بدم. فعلا باید مشغول اون شم. ح واقعا دوسم داشت .. بگذریم.. تمام شد.. کاش دیگه عاشق نشم.
صادرات کتاب نگاهی به رابطه عبد و مولا به راحتی انجام میشود و با استقبال مخاطبین روبرو شده است.
این کتاب مفاهیم مهم و حکمت آموز مانند جبر و اختیار و مالکیت در زندگی را با بیانی قابل فهم برای هرکس و با ذکر داستان و دلیل بیان کرده است.
خرید کتاب:
۰۹۳۰۵۰۵۰۳۱۳
مقاومت کردم، این بار شکل جدیدی در رابطه ظاهر شدم، برای خودم قیمت گذاشتم، نپرداخت، رها کردم.
بله واقعیت همین است که کسی حاضر نیست برای بودن با تو چیزی بپردازد، رابطه‌ای که از سر خوش‌گذرانی‌ست و دیگر هیچ اما فهمیدم که مفت هم نفروشم، اهل معامله شده‌ام، شاید اینجور بهتر است، می‌دانم حدیقفی ندارد، اما خوبیش این است که خودم را مفت نمی‌بازم.
گمان هم نکنم جز میم کسی حاضر به معامله شود. مهم نیست لااقل از امروز معیاری برای رابطه دارم، البته پیاده
خانم وآقایی که چند ساله ازدواج کردی و از رابطه با همسرت راضی نیستی
خانمی که میگی یه چیزی بگو شوهرم #عاشقم بشه 
آقایی که میخوای مرد خوبی باشی
زندگیتو متحول کنبا شیاف ماریانا رابطه ای لذت بخش تر خواهید داشت
 
قیمت: 99 تومن ♦️ ارسال رایگان و کاملا محرمانه
 
مشاوره و سفارش ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ ۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴
سفارش و مشاوره تلفنی از 9 صبح تا 9 شب یکسره
قیمت کتاب رابطه عبد و مولا با توجه به محتوای ارزشمند آن مناسب می باشد.
کتاب رابطه عبد و مولا از بهترین کتاب های توصیف کننده مفاهیمی مانند جبر و اختیار، قضا و قدر و نوع مالکیت بنده در مقابل خداوند متعال است.
این کتاب با زبانی شیرین و داستانی، مفاهیمی که به نظر خیلی ها سخت می آید، ساده بیان کرده است.
ارزش ریالی این کتاب بسیار بیشتر از این حرف هاست.
برای خرید این کتاب با موسسه عصر بیان معنوی در تماس باشید:
دفتر موسسه بیان معنوی: ۰۲۱۷۷۶۵۰۵۷۶
فروشگا
برای کسی وقت بزارید که براتون وقت میزارهبرای کسی بمیرید که براتون تب کنهاین مثل درستی استارزشمندی خودتون رو در هر شرایطی حفظ کنیدبدونید اگر در رابطه ای باشید که برای طرف مقابلتون مهم نیستید، فقط وقتتون رو تلف کردیدچون اون هیچ آینده ای رو برای این رابطه متصور نیستملاک تشخیص اش هم وقت گذاشتنهصرف وقت و زمان برای یک رابطه، سنگ محک اینه که اون آدم شمارو دوست داره و میخواد با شما ادامه بدهنه اینکه از رو شیکم سیری رفتار کنه و عین خیالش نباشه
همه می‌دانیم که مرد‌ها از مریخ آمده‌اند و زن‌ها از ونوس و همین باعث می‌شود ایجاد یک تعادل کامل در رابطه‌شان کار سختی شود. به گفته‌ی روانشناسان خیلی از این اشتباهات میان خانم‌ها مشترک‌اند و زیاد دیده می‌شوند. اگر دوست دارید رابطه‌تان بهتر و عمیق‌تر باشد و اشتباهات کمتری در رابطه با مرد زندگی‌تان مرتکب شوید با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
خجالت زنان از رابطه جنسی به چه علت است؟ آیا راهی برای بر طرف کردن خجالت زنان از نزدیکی در ارتباط با همسرشان وجود دارد؟ بعضی زنان از داشتن رابطه جنسی با همسر خود خجالت می‌کشند. حتی برخی ترجیح می‌دهند در تاریکی رابطه داشته باشند. شرم و خجالت زنان در رابطه جنسی می‌تواند گذرا یا دائمی‌باشد. این شرم باعث می‌شود زوجین از رابطه جنسی خود لذت کامل نبرند. در واقع این زنان نمی‌توانند خواسته‌ها ونیازهای خود را بیان کنند و انگار چیزی مانع آن‌ها می‌
رابطه جنسی دهانی (در انگلیسی: Oral sex) نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن مرد برای زن و یا زن برای مرد و یا هر دو به طور همزمان اندام جنسی طرف مقابل را به وسیله دهانشان تحریک می‌کنند. در آمیزش جنسی دهانی، اعضای دهان و حلق از جمله زبان، دندان ها و حلق در تحریک اندام جنسی طرف مقابل نقش دارند. در اصطلاح علمی به آمیزش جنسی دهانی که از سوی زن برای مرد انجام شود، Fellatio و وقتی رابطه ی جنسی دهانی از سوی مرد بر روی زن انجام شود، Cunnilingus نامیده می‌شوند. نام‌ها
همه چیز درمورد رابطه جنسی ناسالم
کسانی مبتلا به رابطه جنسی ناسالم هستند که دارای شرکای جنسی مختلفی و از سابقه ی پزشکی شریک جنسی خود اطلاع چندانی ندارند.
رابطه جنسی ناسالم
رابطه ی جنسی ناسالم عبارت است از رابطه ای که فرد از سلامت خود یا شریک جنسی خود اطلاعی نداشته باشد در واقع هرزمانی که فردی از سوابق پزشکی شریک جنسی خود اطمینان کافی نداشته باشد، خود را در معرض رابطه ی جنسی ناسالم قرار داده است. در واقع یکی از معضلات کنونی جامعه عدم اطلاع کا
آیا تا به حال فکر کرده اید که Ship در کلمه relationship[1] به چه معنایی می باشد؟
این پسوند به این واقعیت اشاره می کند که یک رابطه می تواند هم به صورت شناور و هم به صورت غرق شدن باشد.
بسیار خب، این مورد به صورت کلی درست نمی باشد، ولی یک روش مناسبی به منظور تفکر در مورد تاثیرات مربوط به فشار در رابطه می باشد.
با خواندن این مقاله یک سری اصولی را در مور شناور نگه داشتن یک رابطه و مواردی را که باید در صورت احساس ناایمنی انجام بدهید، یاد بگیرید.
این مقاله می توا
آیا تا به حال فکر کرده اید که Ship در کلمه relationship[1] به چه معنایی می باشد؟
این پسوند به این واقعیت اشاره می کند که یک رابطه می تواند هم به صورت شناور و هم به صورت غرق شدن باشد.
بسیار خب، این مورد به صورت کلی درست نمی باشد، ولی یک روش مناسبی به منظور تفکر در مورد تاثیرات مربوط به فشار در رابطه می باشد.
با خواندن این مقاله یک سری اصولی را در مور شناور نگه داشتن یک رابطه و مواردی را که باید در صورت احساس ناایمنی انجام بدهید، یاد بگیرید.
این مقاله می توا
چند روزه دارم بش فکر میکنم. به نظرم یکی از اساسی ترین فاکتورای هر رابطه تعلق و تملکه. اینکه دو طرف چقدر از رابطه شون انتظار حس تعلق دارن چقدر تملک؟ مثلا به نظرم اگه دو نفر از رابطه جویای حس تملک باشند اون رابطه از ی جایی به بعد کار نمیکنه چون حس تملک یک طرف، در پی حس تعلق طرف مقابل میاد. 
حوصله بسط دادم مطلب رو ندارم. 
و اینکه خودم دلم حس تعلق میخواد یا تملک؟ واقعا نمیدونم.
فکر نمیکنم کسی باشه بتونه بین این دو تا یکیشون رو انتخاب کنه، بهرحال مکمل
اموزش نکات رابطه عاطفی در ما
وقتی اینجا هستید یعنی رابطه تان برایتان مهم است و برای آن دغدغه دارید
به شما تبریک میگویم چون از خیلی های دیگر که ارزش این مفاهیم را نمی فهمند به مراتب جلوتر هستید
در این درس درباره روابطی صحبت می کنیم که جدیست ، از شما می خواهم تا انتهای درس منطق و عقل خود را رها نکرده و به دکتر شیری و ۱۶ سال تجربه مطلب داری و مشاوره اش اعتماد کنید
رابطه عاطفی فرمول پذیر و دستور آشپزی نیست ، ما باید مسئولانه در روابط مان عمل کنیم و
آیا رابطه جنسی در دوران بارداری مضر است؟
در مادرانی که زایمان طبیعی دارند، تا شش هفته امکان نزدیکی وجود ندارد. یکی از پرسش هایی که برای اغلب زوج‌ها به وجود می‌آید، این است که آیا نزدیکی و رابطه جنسی در دوران بارداری ممنوع است؟ پاسخ روشن است: البته که نه.

ستاره | سرویس زناشویی - رابطه جنسی در دوران بارداری به طور کلی مضر نیست اما در مواردی به دلیل شرایط روحی و جسمی مادر و تغییرات هورمونی موجود نزدیکی و رابطه جنسی بی خطر نیست. به همین دلیل می‌
در هر رابطه‌ای (حتی رابطهٔ انسان با زندگی)، قاتل رابطه است.آنجا که ترس است،زندگی نیست،وقتی ترس تمام می‌شود،زندگی آغاز می‌شود تا وقتی ترس وجود دارد، انسان نمی‌تواند خودش باشد و وقتی انسان خودش نباشد، عشق در او نیست، زندگی بمعنای واقعی وجود ندارد،ترس و عشق نمی‌توانند با هم یکجا باشند، هرچند هر دو از یک منشا هستند پس "از هر چه می‌ترسی، در آن شو" به سراغش برو.
چگونه یک رابطه دوستی را حفظ کنیم
وقتی اینجا هستید یعنی رابطه تان برایتان مهم است و برای آن دغدغه داریدبه شما تبریک میگویم چون از خیلی های دیگر که ارزش این مفاهیم را نمی فهمند به مراتب جلوتر هستید
 
در این درس درباره روابطی صحبت می کنیم که جدیست ، از شما می خواهم تا انتهای درس منطق و عقل خود را رها نکرده و به دکتر شیری و ۱۶ سال تجربه مطلب داری و مشاوره اش اعتماد کنیدرابطه عاطفی فرمول پذیر و دستور آشپزی نیست ، ما باید مسئولانه در روابط مان عمل کن

عوارض رابطه جنسی زیاد
  
کثرت جماع باعث کاهش طول عمر و سستی بدن می شود
 
کثرت جماع باعث کاهش طول عمر و سستی بدن می شود . افراط در جماع در هر حال مضرترین چیز هاست، خصوصا هنگامی که پی در پی باشد چرا که باعث ضعف مغز، قلب، کبد، قوا، اعصاب، بینایی، معده، کلیه، مثانه و تپش قلب و درد کمر و باسن، سیاتیک، نقرس و امثال این ها می گردد .
ادامه مطلب
اگر رابطه جنسی نداشته باشیم ، چه میشود؟
اگر 7 روز رابطه جنسی نداشته باشید چه میشود 
⇠ انزال زودرس
⇠ افزایش استرس
⇠ کاهش اعتماد بنفس
⇠ ریسک مشکل قلبی
⇠ ضعیف شدن بدن در برابر سرماخوردگی
رابطه جنسی را حذف نکنید!
#رابطه‌‌جنسی ، همسران را به یکدیگر پیوند میدهد. نادیده گرفتن این رابطه باعث میشود همسرتان به دنبال رابطه‌ فیزیکی با شخص دیگری باشد.
انتقاد پذیر باشید
انتقادپذیر باشید تا همسرتان مجبور به تظاهر نشود!
به او فضا دهید تا بتواند به راحتی
شناخت بدن همسر چه ضرورتی دارد؟ رابطه جنسی در زندگی مشترک و رابطه عاطفی میان زوجین اهمیت بسیار زیادی دارد. بسیاری از مشکلاتی که در رابطه زناشویی به وجود می‌آید از عدم آگاهی از بدن همسر نشأت می‌گیرد که می‌تواند به رابطه جنسی خسته کننده تبدیل شود. شناخت بدن همسر، رابطه جنسی لذت بخش را برای هر دو طرف رابطه تضمین می‌کند. بدن زنان و مردان تفاوت‌های عمده‌ای با یکدیگر دارند و این امر لزوم آگاهی از نقاط تحریک پذیر را بیشتر مشخص می‌کند. برای آشنای
برخورد و رفتار مناسب وقتی کودک رابطه زناشویی والدین را می بیند
یکی از بدترین اتفاقاتی که می تواند در زندگی زناشویی رخ دهد ، مشاهده صحنه روابط زناشویی والدین توسط کودک است . وقتی کودک رابطه جنسی والدین را می بیند ، سلامت روان کودک را به خطر می اندازد و تاثیرات منفی زیادی بر روی او می گذارد .
اگر به هر دلیلی کودک شاهد رابطه زناشویی والدینش بود ، برخورد والدین در این زمان با او بسیار پر اهمیت است.رابطه زناشویی با این بخش از مسیر سبز همراه باشید ت
چگونه یک رابطه دوستی را حفظ کنیم
وقتی اینجا هستید یعنی رابطه تان برایتان مهم است و برای آن دغدغه داریدبه شما تبریک میگویم چون از خیلی های دیگر که ارزش این مفاهیم را نمی فهمند به مراتب جلوتر هستید
 
در این درس درباره روابطی صحبت می کنیم که جدیست ، از شما می خواهم تا انتهای درس منطق و عقل خود را رها نکرده و به دکتر شیری و ۱۶ سال تجربه مطلب داری و مشاوره اش اعتماد کنیدرابطه عاطفی فرمول پذیر و دستور آشپزی نیست ، ما باید مسئولانه در روابط مان عمل کن
چگونه یک رابطه دوستی را حفظ کنیم
وقتی اینجا هستید یعنی رابطه تان برایتان مهم است و برای آن دغدغه دارید
به شما تبریک میگویم چون از خیلی های دیگر که ارزش این مفاهیم را نمی فهمند به مراتب جلوتر هستید
در این درس درباره روابطی صحبت می کنیم که جدیست ، از شما می خواهم تا انتهای درس منطق و عقل خود را رها نکرده و به دکتر شیری و ۱۶ سال تجربه مطلب داری و مشاوره اش اعتماد کنید
رابطه عاطفی فرمول پذیر و دستور آشپزی نیست ، ما باید مسئولانه در روابط مان عمل کن
موفق به کنترل خودم نشدم 
بهش پیام دادم 
جوابی نرسید 
شاید هیچ وقت جوابی نرسه 
مثل بیشتر اوقات نادیده گرفته بشه 
#تو رابطه با او به جمله های دنیا دار مکافاته 
یا زمین گرده بد نکنیم بد میبینیم تاوان میدیم 
و این حرفا ایمان پیدا کردم 
تو رابطه های قبلیم با یه نفرشون خیلی بد بودم 
دقیقا همون رفتارهارو اون با من داره 
هنوز نتونستم با خودم کنار بیام 
از دوست داشتن یه آدم اشتباهی دست بکشم 
تا ته یه رابطه اشتباه رفتم 
باید برگشت! 
ادامه دادن به یک اشتباه عین حماقته. 
امشب به طور قطع پایان این رابطه رو اعلام میکنم. 
دلایل شخصی خودمو داشتم برای کش دادنش. 
ولی الان هیچ دلیل دیگه ای برای بودن تو این رابطه نمیبینم ... 
هیچ اتفاقی هم قرار نیست بیوفته برای من یا برای تو وقتی سه ساعت روزانه چت نکنیم.  اگرم بخواد ببوفته، رابطه ی ده درصدی بزرخ گونه ی مسخره ما جلوش رو نمیگیره. 
پس اونی که اول خارج میشه منم. من میرم پی زندگی خودم و هیچوقت هم دوباره نمیام سراغت. 
خلاص 
ماجرای رابطه دخترها و پسرها در سایت دیوار
سایت دیوار سایت بسیار خوبی است به شرط آنکه در دام سوءاستفاده گران نیفتیم.در اینجا ماجرای رابطه من و امیر حسین که در سایت دیوار پیام گذاشته بود را برایتان آورده ایم که در ادامه می خوانید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
هماهنگی بین زوجین برای برقراری رابطه جنسی
تا حالا شاید بارها برای شما دوست عزیز اتفاق افتاده که خیلی داغ شده (تحریک شده) و نیاز شدید به برقراری رابطه با همسر خود دارید و پس از دادن پیشنهاد یاقصد غافلگیر کردن طرف را داشته باشید و با سردی زوج خود روبرو شوید این یکی از شربه های بزرگ عاطفی میباشد که از طرف همسر به شما وارد می شود برای اینکه هیچ موقع با این وضع روبرو نشوید چند نکته را باید توجه کنید
ادامه مطلب
دلیل حس دلسوزی در یک رابطه چیست؟
 
 

چرا در یک رابطه حس دلسوزی می کنیم؟
در هر سطحی از یک رابطه که باشید باید قوانین را رعایت کنید و این ضروری است. اینکه فردی مجبور نباشد به دلیل دوست داشتن فرد دیگری و یا دلسوزی برای وی در رابطه ای بماند و ادعا کند فقط به خاطر طرف مقابل است که در رابطه مانده، زیرا نمی خواهد او اذیت شود، ولی اینکه کسی ما را دوست داشته باشد، ولی ما متقابلا این حس را به او نداشته باشیم نباید در وجودمان حس گناه کنیم.
بعضی از موقع در ی

فواید رابطه جنسی
 
  
فواید رابطه جنسی
دیویدسون روان درمانگر جنسی می گوید : تمایلات جنسی در سلامتی ما و بهبود کیفیت زندگی ما تاثیر شگرفی دارد هم از بعد روانی و هم جسمانی آن . این مزایا یک شایعه یا حدس و گمان نیست . تمام این ۱۰ فایده با بررسی های علمی به اثبات رسیده است .
ادامه مطلب
مزایای رابطه جنسی برای سلامتی
 
 
فواید سلامتیدر زنان و مردانسلامت رواناستمناءدشمنیبردنرابطه جنسی عامل مهمی در زندگی شما استرابطه جنسی و رابطه جنسی بخشی از زندگی است. گذشته از تولید مثل ، رابطه جنسی می تواند در مورد صمیمیت و لذت باشد. فعالیت های جنسی ، مقاربت با واژینگی آلت تناسلی و یا استمناء می تواند مزایای تعجب آور بسیاری از جنبه های زندگی شما به همراه آورد:
جسمیفکریعاطفیروانشناسیاجتماعیسلامت جنسی بیش از جلوگیری از بیماری ها و حاملگی
علت احساس درد در رابطه ی جنسی چیست؟
 
 
 
روابط جنسی دردناک
 
درد حین رابطه جنسی از لذت بردن زوجین می کاهد و باعث میشود احساس ناخوشایندی از رابطه جنسی در زوجین به وجود بیاید. درد در حین رابطه جنسی علل مختلفی دارد که باید شناسایی و درمان شود.
ادامه مطلب
خرید کتاب رابطه عبد و مولا به دلیل ارزش ریالی بالای آن با استقبال خوبی توسط مخاطبین روبرو شده است.
این کتاب دربردارنده چند مفهوم کاملا ساده است که برای خیلی ها پیچیده به نظر می آید.
مفاهیمی مانند جبر و اختیار، قضا و قدر، مالکیت حقیقی در این کتاب با بیان شیرین مطرح شده است.
برای کسانی که به دنبال معرفت بهتر نسبت به حق تعالی هستند، خواندن کتاب توصیه می شود.
این کتاب به قلم استاد علیرضا پناهیان و همت موسسه عصر بیان معنوی منتشر شده است.
شماره تماس
شک تردید معمولا در صورت دیدن دروغی از سوی شریک زندگی به وجود می آید و باعث به وجود آمدن حس بی اعتمادی در رابطه میشود.دروغ گویی از ضعف های جدی در یک رابطه است. اگر فردی که با او وارد رابطه ای صمیمانه شده ایم، با ما صادق نیست و ارتباط با او، نوعی شک مزمن و تردید همیشگی برای ما در پی دارد باید برای این مسئله چاره ای اساسی اندیشید. کنترل کردن دائمی فرد مقابل، افکار سمی به ذهن فرد تزریق می کند که زندگی او را مختل خواهد کرد و آرامش را از او می رباید.همس
سلام
لطفا پاسخ تمرین زیر را روی یک صفحه A4 سفید بنویسید، اسکن کنید و به صورت فایل پی دی اف تا حداکثر پایان روز جمعه این هفته (ساعت ۱۲ شب) به ایمیل ezmoniri@gmail.com بفرستید.‌
««««تذکر: نوشتن نام در این برگه فراموش نشود.»»»»
 
فرض کنید R رابطه‌ای روی مجموعه اعداد حقیقی باشد به‌گونه‌ای که دو عدد حقیقی a و b با هم در رابطه‌اند هرگاه تفاضل آنها (a-b)، عددی گویا باشد.
۱) ثابت کنید R یک رابطه هم‌ارزی است.
۲) کاردینال هر رده (کلاس) هم‌ارزی رابطه R چیست؟
۳) کارد
نشانه‌های مردی که داره بازیتون میده.

یکی از درگیری‌های فکری زن‌ها در رابطه با مردها، فکر کردن به سرانجام یا نتیجه یک رابطه است. زن‌ها مدام از خود می‌پرسند: آیا به من علاقه دارد؟ آیا به من فکر می‌کند؟ آیا قصدش از ادامه این دوستی، ازدواجه؟
علت این سوال‌های بی‌پایان، نگرانی بیشتر خانم‌ها نسبت به اقایون می‌باشد، و این مربوط به یکی از تفاوت‌های اصلی بین زن و مرد است.

برای زنی که وارد یک رابطه دوستی می‌شود، این نکته بسیار حائز اهمیت است
دلایل لذت فیزولوژیکی رابطه جنسی دهانی – چرا مردان از رابطه ی جنسی دهانی لذت میبرند؟
 
 
 
مکیدن آلت تناسلی مردان باعث ایجاد فشار بر آلت شده و این فشار منجر به تجمع خون در بافتهای آلت می شود و این حالت برای مردان لذتبخش است و باعث حالت برانگیختگی در آنها می شود ، همچنین حرکت ورود و خروج آلت درد هان و فشار لبها بر آن می تواند بر افزایش لذت آن موثر باشد.
 
 
 
علت تمایل و علاقه زنان به داشتن رابطه جنسی دهانی:
 
 
 
لیسیدن یا مکیدن لبه های بیرونی می ت
خشونت و پرخاشگری در رابطه از کجا می آید؟
 
  
خشونت شکل افراطی پرخاشگرانه است که احتمالا باعث آسیب مشخص به فرد قربانی می‌شود
 
از آن‌جا که خشونت بدنی ساده‌ترین نوع خشونت است تا امروز هم اکثر محققان در این زمینه کار می‌کنند. تعاریف اولیه‌ای که برای خشونت ارایه شدند نیز بیشتر در رابطه با خشونت بدنی است.
ادامه مطلب
چگونه یک رابطه را مدیریت کنیم
وقتی اینجا هستید یعنی رابطه تان برایتان مهم است و برای آن دغدغه دارید
به شما تبریک میگویم چون از خیلی های دیگر که ارزش این مفاهیم را نمی فهمند به مراتب جلوتر هستید
اموزش نکات رابطه عاطفی در ما
در این درس درباره روابطی صحبت می کنیم که جدیست ، از شما می خواهم تا انتهای درس منطق و عقل خود را رها نکرده و به دکتر شیری و ۱۶ سال تجربه مطلب داری و مشاوره اش اعتماد کنید
رابطه عاطفی فرمول پذیر و دستور آشپزی نیست ، ما باید مس
 
 
وقتی یه رابطه ای داغون می شه ( عمدا از لفظ تمام شدن استفاده نکردم)  این رابطه داغون ماحصل تلاش دو نفره در خرابکاری اما این که اشتباهاتمون رو نپذیریمتهمت بزنیمانگشت اتهام سمت کسی دراز کنیم در حالی که خودمونم مقصریم مسخره ترین اتفاق دنیاس.من از یه رابطه داغون شده با یه آدم خوب اومدم بیرون. آدمم بیشتر تو خودش بود و از همه مهمتر به سرانجام رسیدن رابطه رو تو این سن نمی خواست و خب به گفته خودش خانواده هم مخالفت می کردند و یه روز با یه اسمس رابطه
خرید آنلاین کتاب رابطه عبد و مولا از مسیر سایت عصر بیان معنوی امکان پذیر شده است.
این کتاب که به قلم استاد پناهیان نوشته شده، درباره چند مبحث مانند مالکیت معنوی صحبت میکند.
در این کتاب اشاره میکند که مالکیت و سند حقیقی همه چیز برای خداست  و ما فقط مستأجران اموال خدایی هستیم.
این موضوع در این کتاب به خوبی برای مخاطب بیان و باز میشود.
خرید کتاب:
۰۹۳۰۵۰۵۰۳۱۳
عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی
برقراری رابطه جنسی و ازدواج فواید بسیاری دارد ، فوایدی که تاثیر ان روی سلامت جسمی و روحی زوجین دیده می شود.رابطه جنسی
همانطور که یک ورزشکار بعد از ترک ورزش دچار سخت می شود و بدنش توانایی های سابق را ندارد یک زن و مرد متاهل هم که رابطه زناشویی داشته اند با ترک آن به مدت  تقریبا   طولانی دچار عوارضی خواهند شد.
1- افزایش استرس با تفریق رابطه جنسی:
داشتن رابطه عشقی با شریک حیات گرد از بهترین روش های خلاصی
چرا باید دو کشور اسلامی رابطه بین اینها به این شدت بد باشد ؟ عربستان بارها نیت پاک خود را به ملت ایران نشان داده در دوره مرحوم هاشمی (ره) رابطه ایران و عربستان به شدت خوب که نه بلکه عالی بود به طوری که هاشمی توانست به عنوان اولین و آخرین ایرانی وارد خانه کعبه شود، اهل تشیع (شیعیان) در فدک زیارت عاشورا خواندند و سربازان سعودی برای این زائران دعای سلامتی کردند، خوب ببینید چه نمایه زیبایی دارد رابطه بین این دو کشور و چه تاثیر مهمی دارد بر اقتصاد ه
اعتماد و اطمینان متقابل دری است از درهای بهشت یک رابطه !
چراغ های رابطه مادامی که این احساس متقابل هست روشن خواهد بود .
صمیمیت و مهر مثل عطر گل نرگس همه جا می پیچد و طرفین در آرامش گفتگو می کنند .
بی نگرانی از قضاوت .
بی دلهره ی بدفهمی .
و با آرامش داشتن یک دوست که تو را آنطور که هستی پذیرفته و نیازی نیست بار سنگین نقاب ها را بر دوش بکشی . چرا که تو براحتی خودت هستی .
از کج فهمی ها آسوده ای و مهمتر آنکه می دانی تمام احساسات زیبایی که داری تا حدود زیاد
این که درباره‌ی کثیفی‌های مخفی جامعه‌مون حرف نزنیم، باعث نمی‌شه که اینا از بین برن.
مثلاً، این که اکثر تجاوزها به بچه‌ها توسط پدرشون، یا عمو یا دایی یا یک فرد معتمد صورت می‌گیره.
یا مثلاً این که خیلیا حتی بعد از ازدواج، حتی بعد از این که بچه‌دار شدن، با معشوقه‌ی قبلی‌شون رابطه دارن، هرجور رابطه‌ای.
یا مثلاً... هرچی... بیخیال...
چرا حرف نمی‌زنیم؟ 
تفاوت رابطه جنسی و خودارضایی؟
 در رابطه جنسی با همسر چون ارتباط عاطفی ایجاد می‌شود (از طریق ملاعبه و …) سیستم اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک به صورت متعادل تحریک گشته و اندام‌هایی که تحت تاثیر این سیستم‌ها هستند
ادامه مطلب
اموزش نکات رابطه عاطفی در ما
وقتی اینجا هستید یعنی رابطه تان برایتان مهم است و برای آن دغدغه دارید
به شما تبریک میگویم چون از خیلی های دیگر که ارزش این مفاهیم را نمی فهمند به مراتب جلوتر هستید
در این درس درباره روابطی صحبت می کنیم که جدیست ، از شما می خواهم تا انتهای درس منطق و عقل خود را رها نکرده و به دکتر شیری و ۱۶ سال تجربه مطلب داری و مشاوره اش اعتماد کنید
رابطه عاطفی فرمول پذیر و دستور آشپزی نیست ، ما باید مسئولانه در روابط مان عمل کنیم و
یه موقعی داشتم با ریحانه در مورد رابطهی یه طرفه حرف میزدم البته بحث کلا میگفت بده ولی همون جا یه لیست از ادما نوشتم که این مدلی شرو کنم رابطه رو و خلاصه بعده یه بحث در مورد بدی های رابطه های یه طرفه رفتم یه دونشو استارت زدم =)) و برنامه دارم یه سری دیگشم استارت بزنم تازه 
و با همهی این ها ولی یه فرقی هست بین کاره من و اون صحبته این که بدم نمیاد میشه گفت یه جورایی از این وضع یعنی میدونم اگه یه سال هم پیام ندم پیامی قرار نیست بیاد (مثله ۲ ساله پیش =))‌
در جواب این سوال باید بگوییم که بله رابطه مقعدی باعث بواسیر می شود. رابطه مقعدی باعث صدمه زدن به ناحیه مقعد شده و اسفنکنرهای آن ناحیه را سست تر می کند. توجه داشته باشید که این ناحیه دارای دو نوع اسفنکنر است که یکی بدون اختیار آدمی باز و بسته شده و دیگری با اختیار آدم باز و بسته می شود. این اسفنکنر دومی است که کمک می کند تا دفع مدفوع را کنترل کنید.
ادامه مطلب
قیمت کتاب رابطه عبد و مولا با توجه به محتوای ارزشمند آن مناسب می باشد.
کتاب رابطه عبد و مولا از بهترین کتاب های توصیف کننده مفاهیمی مانند جبر و اختیار، قضا و قدر و نوع مالکیت بنده در مقابل خداوند متعال است.
این کتاب با زبانی شیرین و داستانی، مفاهیمی که به نظر خیلی ها سخت می آید، ساده بیان کرده است.
ارزش ریالی این کتاب بسیار بیشتر از این حرف هاست.
برای خرید این کتاب با موسسه عصر بیان معنوی در تماس باشید:
دفتر موسسه بیان معنوی: ۰۲۱۷۷۶۵۰۵۷۶
فروشگا
رابطه جنسی دهانی
 
 

رابطه دهانی
 
امیزش دهانی نام گونه ای از امیزش جنسی در انسان است که در آن سعی می شود تا اندام شریک جنسی شخص با کمک دهان، دندانها، زبان و حلق شبیه سازی شود. در اینگونه رفتار، مرد برای زن یا زن برای مرد یا هر دو بطور هم زمان اندام جنسی طرف مقابل را به وسیله دهانشان تحریک می کنند.
آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟ یعنی ترشحاتی که خارج می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می رود، آیا ضرری برای مرد
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی :  چه کسی در روابط سه نفره بیشترین آسیب را می بیند؟ نفر سوم رابطه همراه با موضوع خیانت مطرح می شود. مسأله خیانت پدیده رایجی است، آسیب های خیانت واضح است. مخصوصا برای قربانی این امر که مورد خیانت قرار گرفته است. ولی این مسئله می تواند از بعد دیگری هم مورد بررسی قرار گیرد. نفر سوم رابطه کیست؟ چرا راضی به نفر سوم بودن می شود؟ نفر
ادامه مطلب
وقتی بحث رابطه_عاطفی در میان باشد، بعضی ها را نمی شود به این راحتی ها خوشحال کرد، انتظارشان زیاد است،  راحت راضی نمی شوند، هرچیزی ممکن است بهشان بربخورد، زود می رنجند و قهر می کنند و انگار هرکاری برایشان انجام بدهی درنهایت باز بدهکار هستی.
❌این افراد احتمالا در تله محرومیت_عاطفی گیر افتاده اند.  شاید بیشتر درکشان کنیم اگر بدانیم که در کودکی در حق آنها اجحاف شده و از توجه، محبت و حمایت محروم بوده اند. این بچه ها را لوس نکرده اند و عزیزدردانه
فروش کتاب رابطه عبد و مولا با توجه به محتوای ارزشمند آن مناسب می باشد.
کتاب رابطه عبد و مولا از بهترین کتاب های توصیف کننده مفاهیمی مانند جبر و اختیار، قضا و قدر و نوع مالکیت بنده در مقابل خداوند متعال است.
این کتاب با زبانی شیرین و داستانی، مفاهیمی که به نظر خیلی ها سخت می آید، ساده بیان کرده است.
ارزش ریالی این کتاب بسیار بیشتر از این حرف هاست.
برای خرید این کتاب با موسسه عصر بیان معنوی در تماس باشید:
دفتر موسسه بیان معنوی: ۰۲۱۷۷۶۵۰۵۷۶
فروشگا
بهترین روش‌های جلوگیری از بارداری بعد از رابطه کدام اند؟ روش‌های جلوگیری از بارداری برای زوجینی مورد استفاده قرار می‌گیرد که تمایلی برای بچه دار شدن ندارند. همچنین به کارگیری برخی از این روش‌ها برای حفظ سلامت رابطه جنسی و پیشگیری از بیماری‌های مقاربتی ضروری است. جلوگیری از بارداری معمولا با استفاده از کاندوم و یا قرص‌های اورژانسی صورت می‌گیرد. در این مقاله به بررسی روشی پرداخته‌ایم که بعد از رابطه جنسی کاربرد دارد. زمانی که هنگام س
پیش بینی در روابط:
شما همین حالا می‌توانید بگویید در روابطتان چه داده‌اید. اگر رابطه‌ای عالی است، بدین معناست که شکرگزاری و عشقی که می‌دهید از نیروی منفی و گلایه‌های شما از آن رابطه بیشتر است. اگر رابطه‌ای بغرنج و پر کشمکش است، بدین معناست که احساسات منفی که ناخواسته و یا شاید حتی خواسته بروز می‌دهید بیشتر از عشق است.
سؤال:چگونه همین حالا رابطه ی عاشقانه ام ‌را جذب کنم؟
جواب:تمرینی به شما می دهم: با جستجوی چیزهایی که در آن شخص دوست دارید
روش مطرح کردن و رسیدن به خواسته های جنسی
 
 
 

روش مطرح کردن و رسیدن به خواسته های جنسیاکثر مردها در زمان ازدواج تصور رابطه جنسی مکرر و راضی کننده با همسر خود دارند و آن را یکی از نعمتهای خدادادی ازدواج تصور می کنند. در آن لحظه بیشتر خانمها هم با شوهرانشان هم عقیده هستند. اما با گذشت زمان این مردها متوجه می شوند که دیدگاه خانمهایشان با آنها یکی نیست. آنها می فهمند که رابطه جنسی مکرر نیاز به صحبت و مذاکره دارد که آنها هیچ مهارتی در آن ندارند. در
آیا تا به حال فکر کرده اید که Ship در کلمه relationship[1] به چه معنایی می باشد؟

این پسوند به این واقعیت اشاره می کند که یک رابطه می تواند هم به صورت شناور و هم به صورت غرق شدن باشد.

بسیار خب، این مورد به صورت کلی درست نمی باشد، ولی یک روش مناسبی به منظور تفکر در مورد تاثیرات مربوط به فشار در رابطه می باشد.

با خواندن این مقاله یک سری اصولی را در مور شناور نگه داشتن یک رابطه و مواردی را که باید در صورت احساس ناایمنی انجام بدهید، یاد بگیرید.
ادامه مطلب

رابطه جنسی دهانی
 
رابطه دهانی
 
امیزش دهانی نام گونه ای از امیزش جنسی در انسان است که در آن سعی می شود تا اندام شریک جنسی شخص با کمک دهان، دندانها، زبان و حلق شبیه سازی شود. در اینگونه رفتار، مرد برای زن یا زن برای مرد یا هر دو بطور هم زمان اندام جنسی طرف مقابل را به وسیله دهانشان تحریک می کنند.
آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟ یعنی ترشحاتی که خارج می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می رود، آیا ضرری برای مرد
چه رابطه ای بین مخارج شرکت و مدیریت سرمایه در گردش در شرکت های قلمرو تحقیق وجود دارد؟
 
 
 
 
 
سوالات فرعی:
 
 
۱- چه رابطه ای بین مخارج سرمایه ای و مدیریت سرمایه در گردش در شرکت های قلمرو تحقیق وجود دارد؟
 
 
۲- چه رابطه ای بین مخارج عملیاتی و مدیریت سرمایه در گردش در شرکت های قلمرو تحقیق وجود دارد؟
 
 
۳- چه رابطه ای بین مخارج مالی و مدیریت سرمایه در گردش در شرکت های قلمرو تحقیق وجود دارد؟
 
 
 
 
 
 
تعداد صفحه :۱۲۳
 
 
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
 
 
 
 
سا
بسم الله الرحمن الرحیم
المنهج الجدید فی تعلیم الفلسفة 
شرح كتاب الشیخ محمد تقی مصباح الیزدی حفظه الله
الدروس علیها كلمة سر للحصول علیها ، ینبغی التسجیل فی المادة عن طریق الواتساب


ت
عنوان الدرس
الرابط

1
 مقدمة الكتاب وبیان المسار العام لتاریخ الفلسفة

2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12


13


14


15


16


17


18


19
سلام
لطفا پاسخ تمرین زیر را روی یک صفحه A4 سفید بنویسید، اسکن کنید و به صورت فایل پی دی اف تا حداکثر پایان روز جمعه این هفته (ساعت ۱۲ شب) به ایمیل ezmoniri@gmail.com بفرستید.‌
««««تذکر: نوشتن نام در این برگه فراموش نشود.»»»»
 
فرض کنید R رابطه‌ای روی مجموعه اعداد حقیقی باشد به‌گونه‌ای که دو عدد حقیقی a و b با هم در رابطه‌اند هرگاه تفاضل آنها (a-b)، عددی گویا باشد.
۱) ثابت کنید R یک رابطه هم‌ارزی است.
۲) کاردینال هر رده (کلاس) هم‌ارزی رابطه R چیست؟ چرا؟
۳)
رابطه مادر و دختر اغلب رابطه پیچیده و جالبی است. برخی از مادران و دختران بسیار با یکدیگر صمیمی هستند و در واقع بهترین دوست هم محسوب می‌شوند. برخی دیگر ممکن است حتی به سختی با یکدیگر حرف بزنند و بعد از مستقل شدن فرزند، ارتباطشان به شدت کاهش یابد چرا که دختران در بسیاری از موارد با مادران خود دچار چالش‌های بسیاری می‌شوند که ناتوانی در مدیریت کردن آن‌ها منجر به سرد شدن روابط می‌شود. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا راهکارهایی برای بهبود روا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها