نتایج جستجو برای عبارت :

بهترین نرم افزار ویدئو ادیتور گوشی

نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای هک رمز سیستم
 
عکس نرم افزار هک رمز کامپیوتر نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای هک رمز سیستم های شخصی از ان استفاده می شود . این نرم افزار کاملا فارسی می باشد و شما به راحتـــی می توانید از ان استفاده کنید در ضمن سورس این نرم افزار هم قرار داده ایم تا شمــــا از چگونه ساخته شده ان با خبر شوید ... .
در این مطلب قصد داریم تا با نرم افزار حسابداری رایگان حسیب پرداز آشنا شده، برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های این نرم افزار را بررسی کرده و لینک دانلود این نرم افزار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
برای اطلاعات بیشتر و دانلود نرم افزار به لینک زیر مراجعه کنید:
نرم افزار حسابداری
 
نرم افزار boujou در زمینه ترکینگ بسیار حرفه ای می باشد قابلیت دیگه رابطه خوب این نرم افزار با نرم افزار دیگر می باشد که میتوانید ترکینگ رو به صورت مستقیم وارد نرم افزار سه بعدی مثل cinema 4d , 3d max و نرم افزار های دیگر کنید و هم چنین ترکینگ بسیار دقیقی دارد که من در سایت قرار دادم که شما استفاده کنید درسته که نرم افزار دیگه از سال 2010 بروزرسانی نشده ولی عالیه برای ترکینگ.
ادامه مطلب
این نرم افزار نرم افزاری بسیار قدرتمند بوده که توانایی پخش تقریبا همه‌ی فرمت های فیلم را دارد و از نرم‌افراز ویندوز مدیا پلیر قوی تر می‌باشد.
نکته: این نرم افزار نسخه‌ی لینوکس نداشته و در صورت نیاز از نرم افزار واین استفاده شود.
لینک‌های دانلود:
ادامه مطلب
⛔️هشدار نرم افزار بله کلاه برداری است!⛔️
 هشداذ نرم افزار بله به دلیل داشتن امنیتی ضعیف و باگ های زیاد بار ها هک شده و حساب های مردم خالی شده!!بار ها و بار پیگیر شدیم نمونش خود منوقتی شما در این نرم افزار شماره کارت و رمز دوم وارد میکنید یک نفر به حساب کاربری شما وارد شده و دست به خالی کردن حساب شما میزند!!و حالا سوال اینجاست ایا مدیران این نرم افزار  عرضه ساختن یک نرم افزار درست ندارند به چه حقی دست به ساختن نرم افزار میزنند که باعث خالی شدن
فیلم آموزش مقدماتی سنجش از دور (شماره)1:
آشنایی با مفاهیم سنجش از دور
کاربرد سنجش از دور
آشنایی با نرم افزار ENVI4.8
آشنایی با رود و خروج تحلیل های اولیه با نرم افزار
آشنایی با انواع برش در نرم افزار
آشنایی با مراحل پیش پردازش تصاویر با نرم افزار
آشنایی با روش های پردازش تصاویر ماهواره ای با نرم افزار
و...
 
تماس :F_Tansaz110@yahoo.com
 
کتاب آموزش نرم افزار stata
 
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبspss1000.blogfa.com › tag › دانلودکتاب-آموزش-STATAدانلودکتاب آموزش stata - آموزش تحلیل آماری پایان نامهلیست کتاب های آموزشی فارسی نرم افزار STATA برای دانلود: کتاب آموزش نرم افزار STATA (کتاب اول) لینک دانلود. کتاب آموزش نرم افزار STATA (کتاب دوم) لینک ...ketabesabz.com › tag › آموزش-نرم-افزار-Stataآموزش نرم افزار Stata - کتاب سبزکتاب سبز مرجع رایگان دانلود کتاب، رمان، دانلود
در این مطلب 10 نرم افزار طراحی آرم و لوگو یا نشانه را به شما معرفی می کنیم. با این نرم افزار ها شما به راحتی می تواند از طرح های آماده استفاده کنید تا لوگو خود را بسازید. اکثر این نرم افزار ها یا رایگان هستند یا امکان استفاده رایگان در زمانی محدود را به شما می دهند. برخی از این نرم افزار ها نیز تنها بصورت آنلاین ارائه می شوند و برای استفاده از آن ها باید وارد وب سایت نرم افزار شوید.
ادامه مطلب
شیوه محاسبه قیمت نرم افزار CRM در ایران بر حسب پارامترهای مختلفی بررسی می شود.به عنوان مثال:
نسخه نصبی یا کلود
متن باز بودن نرم افزار
تعرفه بر حسب هر کاربر
امکانات نرم افزار
پشتیبانی و خدمات
و...
اما بهترین تعرفه ها و قیمت های نرم افزارهای ایرانی را می توانید خیلی راحت با یک جستجوی کوتاه پیدا نمایید.یکی از بهترین نرم افزارهای CRM، پارس ویتایگر است. لیست قیمت های نرم افزار CRM را می توانید از اینجا مشاهده کنید.
نرم افزار (Software)
نرم افزار به مجموعه ای از دستورالعمل ها یا برنامه هایی می گویند که به یک کامپیوتر فرمان می دهد تا کارهای خاصی را انجام دهد. نرم افزار یک اصطلاح کلی است که برای توصیف برنامه های کامپیوتری به کار می رود. اسکریپت ها، اپلیکیشن ها، برنامه ها و مجموعه ای از همه دستورالعمل ها همگی اغلب اصطلاحاتی هستند که برای توصیف نرم افزار به کار می روند.
ادامه مطلب
در این پست طبق خواسته های کاربران نرم افزار هک پیج اینستاگرام رو برای اندروید قرار دادم کار با این نرم افزار سخت نیست فقط باید نام پیجی که میخواهید هک کنید رو بدین و بعد شروع به تست کردن پسورد ها میکنه و شما نیاز به پسورد لیست یا پروکسی لیست ندارید عملکرد این نرم افزار بسیار سریع بوده و از حجم اینترنت شما استفاده نمیکند

ادامه مطلب
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به شما امکان خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را می دهد.
سی ار ام، برای جذب مشتری جدید، افزایش فروش، نگهداشت مشتری و وفادارسازی آن کاربرد دارد.
هدف نرم افزار CRM افزایش فروش و جمع آوری اطلاعات مشتریان در کلیه تعاملات وی با سازمان است. از طرف دیگر، نرم افزار برای بهبود و شخصی سازی بازاریابی و فروش از این اطلاعات استفاده می کند.
با استفاده از امکانات نرم افزار CRM می توانید انجام کارها
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
نرم افزار hspice یک نرم افزار قدرتمند برای شبیه سازی مدارات الکترونیکی می باشد. بخشی از توانمندی های hspice از آنجا نتیجه می شود که در ان ا زمدل های استفاده شده است که مبنای فیزیکی دارند. از مزایای hspice می توان به همگرایی خوب، پشتیبانی از آخرین مدل های افزاره ها و اتصالات میانی و قابلیت بهینه سازی مدار اشاره کرد. نرم افزار های دیگری وجود دارند که تحت بعضی از شرایط رفتار مدار را به خوبی پیش گویی می کنند.در این پست ما قصد داریم تا نحوه نصب نسحه  2010 این
نرم افزار hspice یک نرم افزار قدرتمند برای شبیه سازی مدارات الکترونیکی می باشد. بخشی از توانمندی های hspice از آنجا نتیجه می شود که در ان ا زمدل های استفاده شده است که مبنای فیزیکی دارند. از مزایای hspice می توان به همگرایی خوب، پشتیبانی از آخرین مدل های افزاره ها و اتصالات میانی و قابلیت بهینه سازی مدار اشاره کرد. نرم افزار های دیگری وجود دارند که تحت بعضی از شرایط رفتار مدار را به خوبی پیش گویی می کنند.
در این پست ما قصد داریم تا نحوه نصب نسحه  2010 این
سلام و عرض ادب خدمت مهندسین گرامی. ورژن ۲ نرم افزار civiltools رو برای استفاده دوستان آماده کردم. دوستانیکه از طریق خود نرم افزار اقدام به آپدیت نرم افزار میکنند نیازی به دانلود ورژن جدید ندارند. این ورژن رو از این جهت منتشر میکنم که برخی از دوستان در محل کار یا جایی هستند که دسترسی به اینترنت ندارند و نمیتونند نرم افزار رو آپدیت کنند.
 
در مورد نحوه نصب نرم افزار به ورژن مطلب ورژن ۱٫۶ مراجعه کنید:
 
civiltools v 2.0
سلام و عرض ادب خدمت مهندسین گرامی. ورژن ۲ نرم افزار civiltools رو برای
استفاده دوستان آماده کردم. دوستانیکه از طریق خود نرم افزار اقدام به
آپدیت نرم افزار میکنند نیازی به دانلود ورژن جدید ندارند. این ورژن رو از
این جهت منتشر میکنم که برخی از دوستان در محل کار یا جایی هستند که دسترسی
به اینترنت ندارند و نمیتونند نرم افزار رو آپدیت کنند.
در مورد نحوه نصب نرم افزار به ورژن مطلب ورژن ۱٫۶ مراجعه کنید:
civiltools v 2.0
با سلام خدمت مهندسین عزیز و عرض تبریک بابت فرارسیدن سال نو.
نرم افزار برش پانچ رو تا بدین جای کار آماده کردم. بدلیل اینکه سایتی که بسته های مورد نیاز نرم افزار رو از اون دانلود میکردیم از طریق آی پی ایران در دسترس نیست، لذا نسخه ای از نرم افزار که قابل نصب روی ویندوزهای ۶۴ بیتی هست رو آماده کردم. از طریق لینک انتهای پست،  داخل گیت هاب من میتونید اون رو دانلود کنید. هم نرم افزار و هم راهنمای اون رو میتونید دانلود کنید.
برای دیدن فیلم های نحوه کا
به دست آوردن نتایج بهینه هنگام انجام تست نرم افزار بدون انحراف از هدف مد نظر، بسیار مهم است.
اما چطور مطمئن شویم که از راهبردی درست برای این منظور پیروی می کنیم؟ برای این منظور شما باید از قواعدی پایه ای کمک بگیرید. در اینجا هفت قاعده مشترک تست نرم افزار که به طور گسترده در صنعت نرم افزار استفاده می شود را بیان خواهیم کرد.
اصول تست نرم افزار (قسمت اول) : تست کامل ممکن نیستاصول تست نرم افزار (قسمت دوم) : خوشه بندی عیب هااصول تست نرم افزار (قسمت س
دانلود نرم افزار ویرایش فیلم avidemux
 
این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد یکی از پرقدرت ترین نرم افزارهای ویرایش فیلم می باشد
 
و رایگان و کد باز نیز می باشد
 
و همچنین بر روی تمام سیستم عامل ها کار می کند
 
لینک دانلود نرم افزار ویرایش فیلم avidemux
 
 
 
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده درحال | آرمانتwww.armanet.ir › software › نرم-افزار-صدور-فاکتور-فروش-ارزش-ا...نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده گروه نرم افزاری درحال ویژه دارایی برای صدور فاکتور ارزش افزوده، چاپ و نگهداری آن می باشد.
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده - فــــــرافایلfarafile.ir › product › نرم-افزار-صدور-فاکتور-فروش-ارزش-افزودهنرم افزار صدور فا
دوربین برهنه کن اندروید, دانلوددوربین برهنه کننده, کد دوربین لخ کن, دانلود دوربین لخ کن رایگان, دانلود نرم افزار دوربین برهنه کننده بدن انسان
آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟ , خبر آیا نرم افزار نوماو واقعا
وجود دارد ؟ , ماجرای آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟ , جزئیات آیا
نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟ , علت آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود
دارد ؟ , دلیل آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟
ادامه مطلب
همان‌طور که می‌دانید نرم افزار R امروزه یکی از پرکاربرد ترین نرم‌افزارهای آماری، آنالیزی به شمار می‌آید 
از انجایی که دانلود نرم افزار Rstudio فیلتر است وبلاگ زیست شناسی درنظر دارد تا نرم‌افزار R و Rstudio را برای دانلود قرار دهد 
 
دانلود نرم‌افزار R
دانلود نرم‌افزار RStudio
تست نرم افزار را می توان به صورت‌های زیر معنا کرد:
– دایکسترا (Edsgar W.Dijkstra) در تعریف تست می گوید: تست فقط می‌تواند وجود خطاها را نشان دهد نه عدم وجود آنها را !
– تلاش‌هایی در جهت عیب یابی و رفع آن، نه تلاش در جهت اثبات کامل صحت نرم افزار، زیرا این قضیه با ماهیت تست تفاوت دارد.
– تست نرم‌افزار یا آزمایش نرم‌افزار، تحقیق برروی کیفیت یک محصول یا سرویس نرم‌افزاری و ارایه اطلاعات ناشی از آن به مشتری‌ها است. این تحقیق جستجوی نرم‌افزار مزبور ب
نرم افزار میک مک (Micmac) به همراه نرم افزار کمکی
نرم‌افزار میک مک جهت انجام محاسبات پیچیده ماتریس متقاطع در آینده پژوهی طراحی شده است. روش این نرم‌افزار بدین گونه است که ابتدا متغیرها و مؤلفه‌های مهم در حوزه مورد نظر را شناسایی کرده و سپس آن‌ها را در ماتریسی مانند تحلیل اثرات وارد نموده و میزان ارتباط میان این...
دریافت فایل
 
نرم افزار Amos یک نرم‌افزار آماری برای مدل‌یابی معادلات ساختاری است. این نرم‌افزار برای کاربرد ساده طراحی شده است و یک برنامه دیداری یا ترسیمی می‌باشد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانیم مدل‌ها را به صورت گرافیکی و با استفاده از ابزارهای ترسیم تعریف و رسم کنیم. تقریبا هیچ پیش فرضی در مدل ترسیم شده وجود ندارد و همه چیز باید توسط کاربر تعریف شود. نرم افزار Amos به شما امکان ساخت مدل هایی بسیار دقیق تر از روش‌های آماری چند متغیره متعارف را
نرم افزار دی ادیتور نسخه 1.0 بیلد دوم
این نرم افزار یک نرم افزار ویرایشگر متن است که میتواند جایگزین خوبی برای نوت پد ویندوز باشد. هدف ما از ساخت این نرم افزار این است که بتوانیم یک ویرایشگر مفید ، خوب و سبک را توسعه بدهیم که بتوان اکثر امور ویرایشی را با آن انجام داد ، این نرم افزار بهبود خواهد یافت و نسخه های جدید منتشر خواهند شد.
این نرم افزار با زبان برنامه نویسی سی شارپ توسعه پیدا کرده است و کد باز است و هر کسی می تواند طبق سلیقه ی خودش آن را
یکی از نرم افزار های معروف و کاربردی برای ویرایش فیلم، نرم افزار SolveigMM Video Splitter میباشد، این نرم افزار یکی از نرم افزار های تخصصی در زمینه برش فیلم است.
نرم افزار های متعددی برای برش فیلم وجود دارند. ولی نرم افزار SolveigMM Video Splitter مخصوص برش دادن فیلم با یک محیط ساده میباشد که کار را برای کاربران مبتدی نیز راحت کرده است، و کار با آن بسیار آسان میباشد.
 
توسط نرم افزار SolveigMM Video Splitter میتوانید عملیات برش، حذف، و سانسور قسمتهای دلخواه فیلم را برای انوا
بسم الله الرحمن الرحیم
در این پست اختصاصی نرم افزار ویژه و اختصاصی تیم نرم افزاری پایگاه سایبری استان خوزستان را تقدیم شما می کنیم،
دانلود نرم افزار اختصاصی شناسایی کامل سخت افزار های نصب شده بروی رایانه که به درخواست تعدادی از همکاران و کاربران گرامی درخواست شده بود، همینک برای اولین بار در این وبلاگ قرار گرفته شده است.از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به نمایش اطلاعات سطح پایین سخت افزار Low Level access نام برد که ممکن است برای آن دسته از
یکی از نرم افزار های معروف و کاربردی برای ویرایش فیلم، نرم افزار SolveigMM Video Splitter میباشد، این نرم افزار یکی از نرم افزار های تخصصی در زمینه برش فیلم است.
نرم افزار های متعددی برای برش فیلم وجود دارند. ولی نرم افزار SolveigMM Video Splitter مخصوص برش دادن فیلم با یک محیط ساده میباشد که کار را برای کاربران مبتدی نیز راحت کرده است، و کار با آن بسیار آسان میباشد.
 
توسط نرم افزار SolveigMM Video Splitter میتوانید عملیات برش، حذف، و سانسور قسمتهای دلخواه فیلم را برای انوا
نرم افزار GIMP نرم افزاری open-source (متن باز ) بوده که به منظور ویرایش تصاویر طراحی شده است. کاربر توسط این نرم افزار قادر به انجام ویرایش عکس، ترکیب تصاویر و خلق تصویر خواهد بود. این نرم افزار با دارا بودن ابزارهای مشابه نرم افزار فوتوشاپ Photoshop می تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد.
ادامه مطلب
نرم‌افزار های آزاد مزایای زیادی هم برای عموم مردم و هم برای دوستداران دنیای کامپیوتر دارند. در این مطلب سعی خواهیم کرد به تعدادی از این موارد بپردازیم.اولین مزیتی که به نظر می‌آید کمک به افرادی است که قصد یادگیری برنامه نویسی دارند. برای یادگیری و تسلط روی یک زبان فرد باید برنامه های زیادی را مطالعه کند تا بتواند برنامه خوبی بنویسد و با وجود دسترسی به منبع نرم‌افزار های آزاد این مسئله بسیار آسان‌تر می‌شود.دسترسی به منبع نرم‌افزار همچنی
ServiceDesk Plus یک نرم افزار Help Desk از شرکت ManageEngine  است.
اولا پیشنهاد می کنم قبل از اینکه سازمانتان را درگیر این نرم افزار کنید، حتما نرم افزار گاما را بررسی کنید. گاما یک نرم افزار ایرانی است که (تا امروز که من این را می نویسم) تیم توسعه و پشتیبانی خوبی دارد و مدام در حال رشد و بهبودی است. شاید بعدا مطلبی در مورد مقایسه این دو نرم افزار بنویسم.
به هر حال اگر این مطلب را می خوانید احتمالا شما هم درگیر ServiceDesk Plus (یا از این به بعد SDP) هستید و گزارشهایی نیاز
دانلود نرم افزارVSI_bundle
نرم افزار VSI_bundle برای نرم افزار Visual Studio 2015 است.
برای دانلود اینجا کلیک کنید.
-----------------------------------------
مشخصات فایل:
نوع فایل:exe
حجم فایل:4.67 مگابایت
-----------------------------------------
passord:www.camputerar.blog.ir
-----------------------------------------
همینطور که شاید خیلی هاتون بدونید مایکروسافت چندین ساله که مجموعه نرم افزار هایی رو برای راحت تر کردن امور اداری به نام Office به وجود آورده هرچند که امروزه این نرم افزار ها کارِِ نه تنها کارمندان بلکه عموم مردم رو راحت کردن. توی این مطلب به معرفی تمامی نرم افزار های موجود در مجموعه 2019 Office می پردازیم و کاربرد تک تک اونا رو هم بازگو می کنیم.
ادامه مطلب
فتوشاپ چیست ؟
فتوشاپ یک نرم افزار نرم افزار جهت ویرایش عکس است,به طور کلی این نرم افزار برای طراحی و ادیت تصاویر استفاده می شود.
یکی از نرم افزارهای بسیار قدیمی و پرکاربرد که این امکان را به طراح می دهد تا هنر و خلاقیت را به صورت دیجیتال درآورد.
تمام کسانی که به کارهای گرافیکی می پردازند نیازمند این نرم افزار هستند تا نیازهای خود را از طریق این نرم افزاربر طرف سازند.
از دیگر کاربردهای نرم افزار فتوشاپ استفاده آن در طراحی دیجیتال و متحرک سازی
دانلود نرم افزارVSI_bundle
نرم افزار VSI_bundle برای نرم افزار Visual Studio 2015 است.
برای دانلود اینجا کلیک کنید.
-----------------------------------------
مشخصات فایل:
نوع فایل:exe
حجم فایل:4.67 مگابایت
-----------------------------------------
passord:www.camputerar.blog.ir
-----------------------------------------
لطفا نظر بدهید. خوشحال میشم به نظرتون گوش کنم.
با سلام
خبر خوش برای کانتر باز ها:امروز برنامه ای رو براتون میزاریم که بتونید انلاین کانتر رو بازی کنید
 
نرم افزار steam یکی از نرم افزار های اتصال به سرور است که بسیار کم حجم و سبک است
 
در ضمن این نرم افزار برعکس نرم افزار های دیگر از هدر رفتن اینترنت جلوگیری میکند و میتوان به سرعت بالا و مصرف کم اینترنت این نرم افزار اشاره کرد
تصاویری از محیط steamعنوان: تصاویری از محیط steamحجم: 612 کیلوبایتدانلود نرم افزار steamحجم: 1.5 مگابایت
ادامه مطلب
پشتیبانی از نرم افزار همکاران سیستم
شرکت همکاران سیستم با ارائه نسخه دلفی در سال 1381 نرم افزار حسابداری خود ، سهم بزرگی از بازار نرم افزار های مالی را به خود اختصاص داده است. 
تعداد بیشمار شرکت هایی هستند که از نرم افزار همکاران سیستم ، نسخه دلفی آن استفاده میکنند.
متاسفانه به دلیل منسوخ شدن نسخه دلفی همکاران سیستم و حرکت به سوی نسخه راهکاران سیستم ، شرکت مذکور از ارائه خدمات پشتیبانی به نسخه های دلفی خودداری می نماید. عمده مشکل نسخه دلفی ای
فتوشاپ چیست ؟
فتوشاپ یک نرم افزار نرم افزار جهت ویرایش عکس است,به طور کلی این نرم افزار برای طراحی و ادیت تصاویر استفاده می شود.
یکی از نرم افزارهای بسیار قدیمی و پرکاربرد که این امکان را به طراح می دهد تا هنر و خلاقیت را به صورت دیجیتال درآورد.
تمام کسانی که به کارهای گرافیکی می پردازند نیازمند این نرم افزار هستند تا نیازهای خود را از طریق این نرم افزاربر طرف سازند.
از دیگر کاربردهای نرم افزار فتوشاپ استفاده آن در طراحی دیجیتال و متحرک سازی
در این پست برای شما پکیج کامل نرم افزار سنتری MBA رو قرار دادم با تمام نسخه های موجود در سطح وب و بدون ویروس این نرم افزار برای کرک کردن سایت ها می باشد و می تونه حدود 90 % سایت هارو کرک کنه فقط نیاز به کانفیگ داره که توی پست بعدی کانفیگ اینستاگرام رو قرار می دم

ادامه مطلب
پاورپوینت تکنیک های آزمایش نرم افزار
دانلود پاورپوینت با موضوع تکنیک های آزمایش نرم افزار، در قالب ppt و در 51 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: تکنیک های آزمایش نرم افزار: اهمیت آزمایش نرم افزار و اثرات آن بر کیفیت نرم افزار نیاز به تأکید بیشتر ندارد. Deutch در این باره ای
KMPlayer
نرم افزاری حرفه ای که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. نرم افزار های زیادی در زمینه پخش فیلم وجود دارد. اما مهم ترین مشکلی که اکثر نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزار KMPlayer با حجم مناسب قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کن
سیستم هدیه نوسا XP یک نرم‌افزار حسابداری رایگان بسیار قوی است که با اهداف زیر تولید و عرضه شده است:
 
-  انجام عملیات حسابداری در ابعاد کاربرد شخصی
-  بازنمایی محیط کاری و امکانات سیستم مالی نوسا XP برای عموم
- آموزش نرم‌افزار
 
تفکر اصلی طراحان سیستم این بوده که کیفیت بسیار بالای نرم‌افزار و ویژگی‌های آن را به نمایش بگذارند. در عین حال، توان خود را در پیاده‌سازی یک نرم‌افزار مستحکم و قابل اطمینان بازنمایی کنند. پیش‌بینی می‌شود که این ن
امکانات سیستم خزانه داری نرم افزار یکپارچه سانیران - نرم افزار دریافت و پرداخت
ثبت و مدیریت کلیه عوامل تاثیر گذار بر نقدینگی سازمان بر عهده ماژول خزانه داری در نرم افزار حسابداری سانیران می‌باشد.
 به گونه ای که سیستم  اطلاعات لازم برای مدیریت بهینه و کارآمد منابع را در اختیار مدیران قرار می‌دهد.
 
ادامه مطلب
مزایای یادگیری نرم افزار رویت
رویت یک نرم افزار طراحی نقشه در بین سایر نرم افزارهای معماری است که در زمینه مدلینگ ،به یک نرم افزار کلیدی در جامعه AEC تبدیل شده است.نرم افزار رویت یک نرم افزار طراحی معماری است که موجب ایجاد تغییرات بسیاری در drafting و مدل سازی شده است.
میزان
فروش بالای این نرم افزاردر بین سایر نرم افزارهای معماری ،نشان این است
که در بین سایر نرم افزار ها محبوبیت زیادی را در بخش نرم افزارهای BIM
دارد .(BIM به معنی مدلسازی اطلاعات ساخ
جمله چین 1.1.3 مسند و متمم ها را ندارد
به دلیل مشکلات فراوانی که توسط اینها به کاربری نرم افزار ضربه وارد می کرد مجبور به حذف آنها شدیم
حذف این موارد در جمله چین باعث بالاتر بردن کاربری نرم افزار می شود
از همان ابتدا هم بطور آزمایشی در نرم افزار قرار گرفتند اما با توجه به این مساله که نرم افزار قابلیت ادراک جمله مصنوعیش آنقدر قوی نیست که بتواند همچین مقوله ای را تشخیص دهد در حالی که بیش از 6000 فعل فارسی را تشخیص خواهد داد اما نمی تواند مساله متمم
فتوشاپ یک نرم افزار ویرایشگر حرفه ای است و توسط Adobe Systems توسعه یافته که برای ساخت و ویرایش عکس ها بکار می رود ، علاوه بر این نرم افزار های After effect ، Premiere ، Illustrator ، In design جزو مهمترین تولیدات نرم افزاری هستند که توسط Adobe System تولید شده اند.
همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کار دارند ، به نوعی محتاج این نرم افزار ها هستند.
به طور مختصر می‌توان گفت Photoshop ابزاری ست برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت و حتی متحرک سرو کار دارند .
طراحان گرافی
فهرست برترین نرم افزار های طراحی سایت در سال 2019
آیا شما قصد انجام طراحی سایت حرفه ای برای خودتان دارید؟ آیا به دنبال یک نرم افزار مناسب برای انجام این کار هستید؟در این بخش از مقالات شرکت نوپرداز من لیستی از بهترین نرم افزارهای طراحی سایت را که می توانید از آن ها استفاده کنید، قرار داده ام.
نرم افزار طراحی سایت Dreamweaver
Adobe Dreamweaver یک نرم افزار طراحی سایت حرفه ای محبوب است که به طور گسترده ای توسط توسعه دهندگان وب و طراحان استفاده می شود.
ادامه مط
باسلام در این پست برای شما نرم افزار WireShark که جهت شنود در یک شبکه به کار می رود رو قرار دادم این نرم افزار به صورت پیش فرض در سیستم عامل های کالی لینوکس و بک ترک لینوکس قرار دارد و برای نصب آن در سیستم عامل های دیگر شما باید به سایت wirshark.com مراجعه کنید
ادامه مطلب
چگونه کارت وزیت طراحی کنیم؟
 نرم افزار های زیادی برای طراحی کارت وزیت وجود دارد ، نرم افزار Photoshop با امکانات فراوان شما را قادر می سازد که به بهترین شکل ممکن و در کوتا ترین زمان کارت وزیت مورد نظر خود را طراحی کنید البته شما می توانید بهطور همزمان از چندین نرم افزار گرافیکی استفاده کنید.ما نیز قصد داریم به شما با نرم افزار فتوشاپ طراحی کارت وزیت را به شما اموزش دهیم. ما نیز قصد داریم به شما با نرم افزار فتوشاپ طراحی کارت وزیت را به شما اموزش د
همیشه برای برای کار با ماژول هایی که از دستورات AT پشتیبانی می کنند، به یک نرم افزار پورت سریال نیاز هست.
در اکثر نرم افزار های موجود قابلیت باز کردن پورت و ارسال دستور و مشاهده جواب ماژول فراهم هست.
اما در کار بیشتر با دستورات AT نیاز به امکانات بیشتری هست.
مثلا برای ارسال اس ام اس توسط ماژول sim800 نیاز هست چند تا کامند ارسال شود.
به کمک نرم افزار ATCenter که در زیر لینک دانلود و لینک گیت اون گذاشتم می تونید به راحتی کامند ها را از قبل ذخیره و فقط با دو
دانلود نرم افزار winrar
WinRAR یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد که می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزا
9 نرم افزار برتر ویرایش عکس
 
  
بهترین نرم افزار ویرایش عکس
 
Adobe Photoshop یکی از ابزارهای ویرایش تصویر در بین حرفه ای ها است و جایگزین های زیادی برای علاقه مندان وجود دارد که به گزینه های ویرایش تصویر نیاز ندارند. ما 9 برنامه آنلاین رایگان معرفی می کنیم که به شما این امکان را می دهد که به سادگی یک فیلتر اضافه کنید تا تصاویر را ویرایش کنید.
ادامه مطلب
سلام دوستان نرم افزار افتر افکت نرم افزاری جلوه های ویژه است. جلوه های ویژه حرفه ای این نرم افزار خیلی پیچیده است باید سال ها روش کار گذاشت تابه خوبی آن نرم افزار را یاد بگیرد.دوستان نرم افزار افتر افکت رو ما به صورت مقدماتی البته البته پلاگین ها و ابزار های جانبیش رو توضیح دادیم اگه دوست دارید.این آموزش ها را ببینید.
به این لینک برید.
 
https://www.aparat.com/mostanad1398/%D8%B1%D8%B6%D8%A7_%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C
 
 
با تشکر       مدیر سایت و انجمن : امیررضا شبانی
در پروسه تولید یک نرم‌افزار ممکن است bug (باگ‌) در برنامه وجود داشته باشد؛ عموما این باگ‌ها اصلاح می‌شوند اما گاهی اوقات برخی از این باگ‌های ناخواسته، نه تنها مضر نیستند بلکه می‌توانند به عنوان یک امکان به برنامه اضافه شوند. در زیر با تعدادی از این باگ‌ها که در پروسه تولید نرم‌افزار به عنوان … باگ‌هایی که تبدیل به ویژگی مفید نرم‌افزار شدند!
منبع : وبلاگ ایران سرور
نرم افزار AirDroid یک نرم افزار مدیریتی بی سیم است. روش کار به اینصورت است که ابتدا در موبایل خود وارد محیط نرم افزار میشوید. سپس نرم افزار یک آدرس اینترنتی به شما میدهد. کافیست این آدرس را در مرورگر ویندوز خود (مثلا فایرفاکس) وارد کنید تا بتوانید تلفن همراه خود را از طریق کامپیوتر مدیریت کنید.
ادامه مطلب
باعرض سلام خدمت یکایک شما کاربران عزیز و گرامی
قصد داریم در این پست بصورت مختصر یکی از بهترین نرم افزار های کرک نرم افزار مدیریت دانلود را خدمت شما کاربران ارائه نماییم.
همانطور که همه عزیزان مستحضر هستید بسیاری از ویروس کش ها، هنگام کرک کردن نرم افزار Internet download manager یا همان idm ، اقدام به حذف نمودن فایل کرک می نمایند که ما سعی کردیم یکی از سالم ترین و بهترین کرک ها را خدمت شما ارائه نماییم.


دانلود مستقیم و رایگان کرک نرم افزار idm 2019عنوان: دانل
تست دود چیست؟
تست دود (Smoke Testing) یک تست مقدماتی است که بر روی ساخت (Build) اولیه نرم افزار انجام می شود تا ثبات و آمادگی نرم افزار را برای بررسی روند و فعالیت های بعدی تست مورد بررسی قرار دهد.
به تست دود تست ساختار نیز گفته می شود زیرا در وهله ی اول با تست کردن نرم افزار، ناپایداری نرم افزار مشخص شده و برای تست های بیشتر، نسخه رد می شود.
اصولاً این یک نوع تست غیر جامع است که هیچ تست عمیقی را شامل نمی شود ، بلکه عملکردهای اساسی را در نظر می گیرد و
امروز یک جلسه با مدیر کارخانه داشتیم
در ارتباط با نرم افزار برنامه ریزی و کنترل تولید. این نرم افزار چند سالی است که
نوشته شده و در اختیار واحد برنامه ریزی قرار گرفته است ولی فقط از بخش های کوچکی
از آن استفاده می شود و جالب اینکه تقریبا هیچ یک از ما اعضای دپارتمان برنامه
ریزی از تمامی قسمت ها و اجزای این نرم افزار مطلع نبودیم و در حالی که این نرم
افزار وجود دارد ما کارها را به صورت دستی و با فایل های اکسل پراکنده خود انجام
می دهیم. خب سوال مهم ا
 
چرا از نرم افزار مدیریت تعمیرگاه استفاده می کنیم؟
مهم ترین کارکرد این نرم افزار ها ثبت اطلاعات دستگاه های تعمیری و ورود و خروج آنها است تا هر زمان که خواستیم در دسترس باشند و گزارش ها با سرعت آماده شوند.
یکی از مهم ترین این گزارش ها بررسی سابقه یک دستگاه است. یعنی پیش از ثبت یک دستگاه اگر این دستگاه را قبلا پذیرش و تعمیر کرده باشید در لحظه متوجه این موضوع می شوید.
یکی دیگر از گزارش های مهم، فهرست دستگاه های تعمیری است که می تواند بر اساس وضعی
نرم افزار داروخانه طب اسلامی
نرم افزار داروخانه طب اسلامی با استفاده از نظرات استاد تبریزیان سامان یافته و قدمی در جهت ترویج فرهنگ تغذیه و درمان در طب اسلامی می باشد. تمام تلاش ما معرفی درست و منطقی رهنمود های اهل بیت عصمت و طهارت و نهادینه کردن فرهنگ سلامت در جامعه اسلامی است.
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید.
ادامه مطلب
دانلود نرم افزار Adobe InDesign CC
دانلود نرم افزار ادوبی ایندیزاین

 نرم افزار Adobe InDesign CC ادوبی ایندیزاین سی سی،یکی از محصولات فوق العاده شرکت ادوبی در زمینه صنعت چاپ و صفحه آرایی می باشد.این نرم افزار قدرتمند تقریبا سایر رقبای هم دسته را کنار زده و بسیاری از طراحان پس از آشنایی با ویژگی های فوق العاده منعطف این نرم افزار صفحه آرایی، سریعاً شروع به یادگیری نحوه کار این نرم افزار می پردازند که البته یکی از ویژگی های بسیار مفید این نرم افزار همان کا
یک بار که برای به دنبال جستجوی کار بودم به شرکتی برخوردم که کارشان توسعه ی نرم‌افزار بود و به دنبال توسعه دهنده ی نرم افزار می‌گشتند. متاسفانه من هیچ دیدی در این‌باره نداشتم به همین دلیل به دنبال این موضوع رفته و جستجوی زیادی کردم. درسایت ها تعریف درستی از توسعه نرم افزار پیدا نکردم. در انتها به نتیجه رسیدم. برای فهمیدن معنی توسعه نرم افزار و توسعه دهنده نرم افزار و مراحل توسعه نرم افزار به ادامه مطلب بروید
ادامه مطلب
نرم افزار اتوکد معروفترین و پرکاربردترین محصول شرکت Autodesk است که برای ساختن مدل های دو بعدی و سه بعدی از سطوح یکپارچه و یا شبکه ای استفاده میشود.از نرم افزار اتوکد برای نقشه کشی ساختمانی و صنعتی، طراحی قطعات، مدل سازی، معماری داخلی و خارجی و ... استفاده می گردد. امکانات متنوع AutoCAD باعث شده تا این نرم افزار در کاربری های مختلف خانگی، اداری، تجاری و حتی نظامی مورد استفاده قرار بگیرد. این نرم افزار هم اکنون پر کاربردترین نرم افزار طراحی صنعتی و ن
در ثبت سند حسابداری ، در بعضی از کاربران حسابداری آسمان با نسخه قدیمی نرم افزار حسابداری، هنگام کلیک روی کادر انتخاب حساب، خطای عدم وجود فایل نمایش داده میشد. 
این خطا بدلیل عدم هماهنگی ساختار نسخه های قدیمی کاربرانی بود که بصورت منظم نرم افزار را بروز رسانی نکرده بودند .
این مورد در نسخه 18 فروردین سال 98 برطرف شد و شما می توانید روز 19فروردین نسخه جدید نرم افزار حسابداری را از سایت رسمی آن دانلود و نصب کنید .
سلام با یک سورپرایز در خدمت شما دوستان عزیز هستیم
دیگر لازم نیست مروگرتون رو باز کنید و به وبسایت ما سر بزنید
به کمک استودیوی برنامه نویسی سپاهان موفق شدیم این نرم افزار را طراحی کنیم
محیط نرم افزار:

ببخشید عکس خیلی کیفیتش بد شده ولی محیط نرم افزار خیلی خوب طراحی شده
می توانید نرم افزار را از لینک یزر دریافت کنید:
راهنما
اگر با ارورCRCمواجه شدید(در نرم افزارWinRar) کلیدAlt+Rرا بگیرید تا فایل تعمیر شود
لینک دانلود مستقیم
حجم : حدود245کیلوبایت
رمز ف
نرم افزار حسابداری متصل به سایت فروشگاهی
امروزه استفاده از نرم افزارهای حسابداری امری بسیار متداول بوده و اکثر شرکت های فعال در حوزه کسب و کار ، از نرم افزار حسابداری به عنوان یکی از مهترین ابزارهای محاسبه بهای تمام شده و سود استفاده می نمایند.
با ورود کسب و کار به حوزه فعالیت های اینترنتی و فروش فروشگاهی ، فرآیند های سازمانی از روش دستی به  روش سیستماتیک و خودکار تغییر پیدا نموده است.
نرم افزار حسابداری سانیران با امکان ارتباط با کلیه سای
ماینر ها:
کارایی ماینر های این است که از cpu یا gpu شما برای حساب اطلاعات در سایت استفاده میکنند و به جای دست مزد به شما بیت کوین میدهند.
آموزش کار با نرم افزار:
نرم افزار رو از لینک زیر دانلود کرده و نصب کنید
لینک دانلود
دوستان لینک رو باید با قند شکن باز کنید ولی نرم افزار فیلتر نیست
بعد از نصب نرم افزار به صورت یک مرورگر اجرا میشه با زدن رو قسمت شکل بیت کوین به صفحه ی ماین میروید
دوستان این نرم افزار از cpu شما برای ماین کردن استفاده میکند لطفا بیش
دوره آموزشی نرم افزار سالیدورکس
نرم افزار سالیدورکس یک نرم افزار فوق العاده کاربرپسند و سرعت بالا است که مهندسین مکانیک برای مدلسازی سه بعدی از آن استفاده می کنند.
این نرم افزار هر ساله در آپدیت های خود پیشرفته تر و سرعت طراحی را بالا می برد.
در این نرم افزار سه محیط: Part,Assembly,Drawing وجود دارد.
در دوره آموزشی مقدماتی محیط های part بخش های: Sketch و Features
محیط Assembly
محیط Drawing
و همچنین استاندارد های طراحی آموزش داده می شود.
در دوره آموزشی پیشرفته دوره مقدم
SHAREit  محبوب ترین و معتبر ترین نرم افزار ارسال و دریافت فایل از طریق وایرلس برای اندروید می باشد که میتوانید حجم عظیمی از فایل های شما را در کمتر از چند ثانیه جابجا کند . این نرم افزار فوق العاده محصولی است از شرکت معروف Lenovo که یک کمپانی تولید تجهیزات دیجیتال است . برنامه شیریت در رتبه بندی نرم افزار های مختلف در گوگل پلی رتبه ی عالی 4.5 از 5 را دریافت کرده و این خود نشان از بی رغیب بودن این نرم افزار قدرتمند می باشد .
ادامه مطلب
 
نگاه کلی به ماجرا
هر دو نرم افزار در حوزه BPMSها فعالیت دارند.
درواقع هر دو نرم افزار تلاش می‌کنند تا فرایندهای سازمان را از حالت سنتی و یا دستی به حالت اتوماسیونی یا نیمه خودکار در آورند.
در کلیات تقریباً هر دو نرم افزار درحال انجام یک کار می‌باشند اما در جزئیات با هم دارای تفاوت‌های می‌باشند.
 
نظر همیار فرایند کسب و کار
این که واقعاً کدام یک از این دو نرم افزار برای ما بهتر می‌باشد به بسیاری از عوامل دیگر هم بستگی دارد.
اگر به دید آموزش ب
سلام با یک سورپرایز در خدمت شما دوستان عزیز هستیم
دیگر لازم نیست مروگرتون رو باز کنید و به وبسایت ما سر بزنید
به کمک استودیوی برنامه نویسی سپاهان موفق شدیم این نرم افزار را طراحی کنیم
محیط نرم افزار:

ببخشید عکس خیلی کیفیتش بد شده ولی محیط نرم افزار خیلی خوب طراحی شده
می توانید نرم افزار را از لینک یزر دریافت کنید:

لینک های دانلود
دانلود با لینک مستقیم
حجم:159کیلوبایت/div>
پسورد : classiciranian.blog.ir
نرم افزار پیش بینی ضریب انفجار فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: Javaتعداد صفحات: 100حجم فایل: 12345قیمت: 40000 تومانبخشی از متن:
نرم افزار پیش بینی کننده ضریب انفجار
محتوای محصول :1- نرم افزار پیش بینی ضریب انفجار به زبان جاوا2- فیلم آموزشی نحوه کار با نرم افزاریک نرم افزار که به مرورگر شما اضافه شده و پس از یک روز کار کردن در انفجار از روز بعد کل ضریب ها رو از قبل پیش بینی می کنه.دیگه نگران نباشید که پولتون هدر بره یا به طور کامل بباخیداعمالی که ن
سلام یه نرم افزار می خوام معرفی کنم خدمت همکاران فرهنگی که با رایانه تدریس می کنن و می خوان از صفحه نمایش شون تصویر برداری بکنن، اگه با مشکل حجم و کیفیت دست به گریبان هستید می تونم این مژده رو به شما بدم که اگه این آموزش رو تا انتها ببینید مشکل تون حل خواهد شد. نرم افزاری که می خوام خدمت تون معرفی کنم نرم افزار bandicam هست. مزیت بزرگ bandicam خروجی ای هستش که به ما میده، حجم کم همراه با کیفیت بالا، بعد از نصب نرم افزار لازمه که چند تغییر در تنظیماتش اعم
نرم‌افزار Smart-PLS نرم افزاری کاربردی برای طراحی مدل‌های معادلات ساختاری (SEM) در یک محیط کاربری گرافیکی است. این مدل‌ها می‌توانند با استفاده از روش تحلیل حداقل مربعات جزئی (PLS: Partial Least Squares) ارزیابی شوند. این نرم افزار در یک پروژه انجام شده در موسسه مدیریت عملکرد و سازمان‌ها در دانشگاه هامبورگ آلمان طراحی شده است. نرم‌افزار Smart-PLS از تکنولوژی WebStart جاوا استفاده می‌کند. بنابراین، امکان استفاده از این نرم‌افزار بر روی همه سیستم‌های عامل وجود د
مدیران محترم مدارس ابتدایی توجه فرمایند:
آخرین آپدیت نرم افزار فرم الف توصیفی سربداران(1.0.0.30) در سایت قرار دارد همکاران محترم در بخش دانلود نرم افزار می توانند آخرین آپدیت نرم افزار را دریافت و استفاده نمایند این نرم افزار رایگان می باشد و به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوارو با هدف آسان سازی روند تکمیل فرم پیشرفت تحصیلی (فرم الف) طراحی و تولید ودر اختیار همکاران محترم قرار گرفته است
Introducing Inkscape Software

نرم افزار گرافیکی Inkscape و یا همان اینک‌اسکیپ تنها نرم افزار حرفه ای هست که تازه پای در جمع دیگر نرم افزار های رایگان گذاشته است. این نرم افزار در سال 2003 توسط تیم Ted Gould که یکی از تیم های موثر در ساخت است منتشر شد و در حال توسعه هست.

ادامه مطلب
نرم افزار "colors" ساخت شرکت "den4b team" برای راه اندازی کار طراحان وب ساخته شده .
این نرم افزار از انواع مد رنگی مانند (html , rgb , hex) پشتیبانی میکند.
ویژگی های نرم افزار : حجم کمرابط کاربری عالیپشتیبانی از چند مود رنگی
برای دانلود اینجا کلیک کنید
نصب نرم افزار ساده است کافیه فایل setup رو اجرا کنید و بعد نصب فایل "keygen.exe" اجرا کنید و یک کد فعال سازی برای خودتان بسازید
کد فعال سازی :
4C4943316615E622358211B6334A8654A7E44739F66A62D802C9E67A711069DBE2265791DA2C06E9E39375508DED11A4E9C2E6129A
 
سوالات زیادی در مورد اینکه مناسبترین نرم افزاری که میتوان به وسیله آن اقدام به طراحی لوگو کرد مطرح میشود و اینقدر پاسخ ها متفاوت است که باعث سردرگمی میشود سوالاتی مانند لیست زیر که هنوز پاسخ ۱۰۰ درصدی برای آن وجود ندارد اما ما امروز اینجا با شما هستیم تا تمام شک و شبهه را بر طرف کنیم و جواب سوالات شما را بدهیم

بالاخره کدوم نرم افزار رو برای شروع و فراگیری طراحی لوگو آموزش ببینیم؟
کدوم ازین نرم افزار یادگیریش راحت تره و سریع تر میتونم اون را
مدیران محترم مدارس ابتدایی توجه فرمایند:
آخرین آپدیت نرم افزار فرم الف توصیفی سربداران(1.0.0.30) در سایت قرار دارد همکاران محترم در بخش دانلود نرم افزار می توانند آخرین آپدیت نرم افزار را دریافت و استفاده نمایند این نرم افزار رایگان می باشد و به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوارو با هدف آسان سازی روند تکمیل فرم پیشرفت تحصیلی (فرم الف) طراحی و تولید ودر اختیار همکاران محترم قرار گرفته است
نمایندگی فروش نرم افزارهای حسابداری محک در اردبیل
دفتر خدمات حسابداری ما به عنوان تنها نماینده فروش نرم افزار های حسابداری محک در شهرستان اردبیل افتخار دارد که نرم افزاری متفاوت در زمینه حسابداری را به همشهریان عزیز ارائه میدارد تا بدین وسیله کسب و کار خود را ساده تر ، دقیق تر و سریع تر مدیریت کنند.
دسته بندی محصولات نرم افزار حسابداری محک:
 نرم افزار حسابداری فروشگاهی
نرم افزار حسابداری شرکتی
نرم افزار حسابداری تولیدی
نرم افزار حسابدار
نرم افزار اندروید Pigment – Coloring Book یک نرم افزار رنگ آمیزی میباشد. با این نرم افزار اندرویدی میتوانید رنگ آمیزی طرح های متنوع را تجربه کنید و با رنگ آمیزی استرس های روزانه خود را کاهش دهید. طرح دلخواهتان را از بین طرح های مختلف انتخاب کنید و به صورت حرفه ای به رنگ کردن بپردازید. با ۸ نوع قلم مختلف رنگ آمیزی را انجام دهید و بخشهای مختلف هر طرح را با قلم های مناسب رنگ آمیزی کنید.
 
 
نرم افزار اندروید Pigment – Coloring Book به شما اجازه میدهد با ضربه زدن به
به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از کالا سودا:
نرم افزار های عکاسی بخش گسترده ایی از نیاز های کاربران در گوشی های هوشمند است . این نرم افزارها در کنار لنز دوربین تاثیر بسیار زیادی بر روی فایل های خروجی و تصاویر ثبت شده دارد. این نرم افزار ها به تعداد بسیار زیاد در گوشی های هوشمند کاربران به خصوص سیستم عامل اندروید وجود دارد حال قصد داریم به بررسی دو نرم افزار عکاسی بسیار پرطرفدار در سیستم عامل اندروید بپرداریم . این دو نرم افزار با قابلی
به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از کالا سودا:
نرم افزار های عکاسی بخش گسترده ایی از نیاز های کاربران در گوشی های هوشمند است . این نرم افزارها در کنار لنز دوربین تاثیر بسیار زیادی بر روی فایل های خروجی و تصاویر ثبت شده دارد. این نرم افزار ها به تعداد بسیار زیاد در گوشی های هوشمند کاربران به خصوص سیستم عامل اندروید وجود دارد حال قصد داریم به بررسی دو نرم افزار عکاسی بسیار پرطرفدار در سیستم عامل اندروید بپرداریم . این دو نرم افزار با قابلی
NVivo+ Keygen+Crack Version 10 & 12
گروه آمار سبز
نرم افزار انویوو یک نرم افزار کیفی بوده که پژوهشگران می توانند از آن برای کد گذاری متن های گردآوری شده از فایل مصاحبه اقدام نمایند. این نرم افزار در دو نسخه 10 و 12 ارائه شده است که می توانید به راحتی از طریق دو لینک زیر نحوه فعال سازی این نرم افزار در دو نسخه مذکور را مشاهده کنید که از سوی گروه آمار سبز ضبط شده و به دانشجویان عزیز ارائه می گردد.
ادامه مطلب
به جرات میتوان گفت که تلگرام در حال حاضر برترین و پرمخاطب ترین نرم افزار چت و پیغام رسان در کشور ما است. این نرم افزار کارایی و قابلیت های بسیار زیادی دارد. با این نرم افزار میتوانید با دوستان خود به گفتگو بپردازید، و همچنین گروه ها و کانال هایی با تعداد اعضای زیاد تشکیل بدهید.
ادامه مطلب
نرم افزار فیش تبلیغ به جهت توسعه تبلیغات دینی و یاری رساندن به مبلغان و پژوهشگران دینی تولید شده است.
 ویژگیهای نرم افزارفیش تبلیغ : امکانات ویژه در گردآوری مطالب، ثبت مشخصات، جستجوی اطلاعات، کپی خودکار متن به فیش، امکان ورود اطلاعات در قالب فایل صوتی، قابلیت تبدیل فیش به کتاب یا مقاله و توان تولید فایل خروجی در قالب فیش تبلیغ یا تحقیق و یا پسوندهای مختلف دیگر
دانلود نرم افزار فیش تبلیغ
NVivo+ Keygen+Crack Version 10 & 12
گروه آمار سبز
نرم افزار انویوو یک نرم افزار کیفی بوده که پژوهشگران می توانند از آن برای کد گذاری متن های گردآوری شده از فایل مصاحبه اقدام نمایند. این نرم افزار در دو نسخه 10 و 12 ارائه شده است که می توانید به راحتی از طریق دو لینک زیر نحوه فعال سازی این نرم افزار در دو نسخه مذکور را مشاهده کنید که از سوی گروه آمار سبز ضبط شده و به دانشجویان عزیز ارائه می گردد.
ادامه مطلب
براساس قولی که از قبل به کاربران و علاقمندان به سامانه HESAB  تحت ویندوز داده شده بود ، قیمت نرم افزار حسابداری بودجه سال 99 و سایر خدمات جانبی به صورت فایل PDF در کانال تلگرام ، واتساپ ، سروش  و  وبلاگ قرار می گیرد و از روز شانزدهم فرودین ماه 99  به بعد آماده نصب و راه اندازی می باشد .
دریافتعنوان: در سال 99 HESAB فایل قیمت نرم افزارحجم: 260 کیلوبایتتوضیحات: بهای پایه و نصب شبکه نرم افزار حسابداری سال 99 
دانلود نرم افزار کاربردی افزایش سرعت کپی که دارای حجم پایینی میباشد ولی نرم افزار دارای سرعت بالایی در انتقال فایل ها است.این نرم افزار قابلیت افزایش سرعت کپی را دارا می باشد . کاربران می توانند در هنگام کپی کردن فایل های خود انتقال آنها را به طور موقت متوقف کنند و در صورت دلخواه انتقال آنها را آغاز کنند .امکان کپی و انتقال همزمان چند فایل را در این نرم افزار می توانید مشاهده کنید.این نرم افزار بر روی تمام سیستم های ویندوز همچنین ویندوز8 و وی
سلام و احترام 
این نرم افزار با پذیرش داده های مستخرج از پایگاه های استنادی و اطلاعاتی مانند وب آو نالج، اسکاپوس و گوگل اسکولار، ویژگی های گرافیکی آنها را رسم می کند.
برای آموزش این نرم افزار نشانی زیر را ببینید:
https://www.aparat.com/v/tFpjL
 
این نرم افزار مناسب کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که در نظر دارند نمایی کلی از ردپای موضوع مورد علاقه خود در سطح بین المللی داشته باشند.
برای مثال من از موضوع نانو فناوری حدود 1000 مقاله ISI  در پایگاه WOS که در سا
نرم‌افزار اِمپلاس یکی از نرم‌افزارهای جدیدی در حوزه مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) می‌باشد که همه رده نرم‌افزارهای مدل‌سازی معادلات ساختاری ازجمله ایموس، لیزرل و کمترین مربعات جزئی یا اسمارت پی‌ال‌اس نسخه 2 و 3 می‌باشد. توجه داشته باشید که این نرم‌افزار مبتنی بر سینتکس نویسی و یا دستورنویسی است و حتماً علاقه‌مندان به این نرم‌افزار، باید آموزش دقیق و کاملی در این حوزه داشته باشند. چراکه حتی اگر یک‌فاصله اضافی در دستورنویسی سهواً صو
مدیریت محترم دبیرستان غیر دولتی علم و تربیت مشگین شهر نرم افزار محاسبات شهریه مدرسه شما آماده است.
می توانید با رمز ارسالی به تلفن همراه تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافت
عنوان: دبیرستان علم و تربیتحجم: 5.42 مگابایتتوضیحات: نرم افزار شهریه
نرم افزار WinRAR یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین نرم افزار های فشرده سازی و باز کردن فایل های فشرده برای ویندوز است. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و کار را برای اکثر کاربران حتی افراد مبتدی نیز آسان کرده است.
 
با توجه به کاربرد و قابلیت های بالا، این نرم افزار یکی از مهم ترین نرم افزار هایی است که هر کاربری باید آن را روی ویندوز خود داشته باشد. چون بیشتر فایل هایی که از اینترنت دانلود میکنید به صورت فشرده (Rar یا Zip) هستند، و این نرم
دانلود نرم افزار کاربردی افزایش سرعت کپی که دارای حجم پایینی میباشد ولی نرم افزار دارای سرعت بالایی در انتقال فایل ها است.این نرم افزار قابلیت افزایش سرعت کپی را دارا می باشد . کاربران می توانند در هنگام کپی کردن فایل های خود انتقال آنها را به طور موقت متوقف کنند و در صورت دلخواه انتقال آنها را آغاز کنند .امکان کپی و انتقال همزمان چند فایل را در این نرم افزار می توانید مشاهده کنید.این نرم افزار بر روی تمام سیستم های ویندوز همچنین ویندوز8 و وی
با سلام
بهتره بدون مقدمه چینی بریم سر اصل مطلب در این پست برای شما نرم افزار عالی و حرفه ای تبدیل عکس به فیلم proshow gold 6 رو گذاشتم که بوسیله آن میتوانید عکس های خودتون رو همراه گذاشتن آهنگ تبدیل به فیلم کنید و کار با این نرم افزار خیلی راحت است و برای کاربرانی که حوصله تدوینگری رو ندارن مناسب است وشما میتوانید این نرم افزار رو بصورت کاملا رایگان از سایت کمیاب دانلود کنید امیدوارم از نرم افزار خوشتون بیاد!
ادامه مطلب
امروزه با تخصصی تر شدن کسب و کارها، صاحبان کسب و کار به دنبال ابزارهایی هستند که مختص فعالیت خود باشد تا با آن بهتر بتوانند به امور خود اشراف داشته باشند و خیلی راحت و سریع کسب و کارشان را مدیریت کنند.از جمله ابزارهای مدیریت مالی می توان به نرم افزار حسابداری اشاره کرد. شرکت های ارایه دهنده نرم افزار حسابداری با علم به این موضوع، نرم افزار حسابداری ویژه اصناف مختلف به بازار عرضه نمودند.
ادامه مطلب
نرم‌افزار اِمپلاس یکی از نرم‌افزارهای جدیدی در حوزه مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) می‌باشد که همه رده نرم‌افزارهای مدل‌سازی معادلات ساختاری ازجمله ایموس، لیزرل و کمترین مربعات جزئی یا اسمارت پی‌ال‌اس نسخه 2 و 3 می‌باشد. توجه داشته باشید که این نرم‌افزار مبتنی بر سینتکس نویسی و یا دستورنویسی است و حتماً علاقه‌مندان به این نرم‌افزار، باید آموزش دقیق و کاملی در این حوزه داشته باشند. چراکه حتی اگر یک‌فاصله اضافی در دستورنویسی سهواً صو
در کسب و کارهای فروشگاهی قبل از خرید نرم افزار حسابداری باید سوالاتی را از خود پرسید تا بتوانید نیاز دقیق خودتان را شناسایی و منطبق با نیازتان به دنبال انتخاب نرم افزار مناسب برای فروشگاهتان باشید. در این مقاله بهترین ویژگی های نرم افزار فروشگاهی مورد بررسی قرار گرفته است.
ادامه مطلب
نرم افزار Muse یکی از محصولات شرکت ادوبی در زمینه طراحی وب سایت است. ادوبی ادعا می کند که این نرم افزار که دارای قابلت AIR نیز است، می تواند به هر کاربری کمک کند تا بدون نیاز به نوشتن یک خط کد، به طراحی و انتشار وب سایت های html بپردازد. در واقع این نرم افزار به صورت کاملاً کاربر محور بوده و برای طراحی و ساخت صفحات HTML به صورت بصری و بدون نیاز به کدنویسی با جدیدترین استانداردهای دنیای وب منتشر شده است. نرم افزار تمامی امکانات حرفه ای جهت طراحی وب را د
با پیشرفت و توسعه نرم‌افزار های حضور و غیاب،  بیشتر سازمانها و شرکتهای بزرگ به استفاده از نرم‌افزار های  مبتنی بر وب روی آورده اند.  دو نمونه از این نرم‌افزارها، نرم افزار  حضور و غیاب  تحت وب (Web-Based) و نرم افزار حضور و غیاب ابری (Cloud) است. با اینکه هر دو این نرم افزارها مبتنی بر وب بوده و کاربرد مشابهی دارند، اما تفاوتهای اساسی نیز با یکدیگر دارند. در ادامه به مهمترین این تفاوتها می پردازیم.


ادامه مطلب
keygen+licence key+MaxQda 12 & 18
Call Us: @gstatgroup
گروه آمار سبــــز
نرم افزار مکس کیودا یک نرم افزار کیفی بوده که با استفاده از ابزارهای مفیدی که در این نرم افزار درنظر گرفته شده است پژوهشگران می توانند به راحتی داده هایی از قبیل عکس، متن های گردآوری شده از طریق مصاحبه و سایر اسناد و مدارک را کد گذازی و تحلیل نماییم. این نرم افزار هم رده دو نرم افزار کیفی دیگر انویوو و اطلس تی آی است. شما دوستان می توانید پکیج آموزش صفر تا صد این نرم افزار را از گروه آمار سبز د
keygen+licence key+MaxQda 12 & 18
Call Us: @gstatgroup
گروه آمار سبــــز
نرم افزار مکس کیودا یک نرم افزار کیفی بوده که با استفاده از ابزارهای مفیدی که در این نرم افزار درنظر گرفته شده است پژوهشگران می توانند به راحتی داده هایی از قبیل عکس، متن های گردآوری شده از طریق مصاحبه و سایر اسناد و مدارک را کد گذازی و تحلیل نماییم. این نرم افزار هم رده دو نرم افزار کیفی دیگر انویوو و اطلس تی آی است. شما دوستان می توانید پکیج آموزش صفر تا صد این نرم افزار را از گروه آمار سبز د

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مرتضی پورظهیر