نتایج جستجو برای عبارت :

بهترین برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش گوشی

ضبط صفحه ویندوز کار بسیار آسانی است، به شرط آنکه ابزار مورد نیاز برای این کار را بشناسید. خوشبختانه در این زمینه برنامه‌های متنوعی وجود دارند که می‌توانند نیازتان از فیلمبرداری صفحه نمایش را برآورده کنند. اما شاید دلتان نخواهد که برای ضبط صفحه ویندوز یک نرم‌افزار اضافه روی سیستم‌تان نصب کنید.
سؤال اینجاست که آیا می‌توان با ابزار پیش‌فرض سیستم عامل به ضبط صفحه پرداخت؟ بله، شما برای ضبط صفحه ویندوز شاید به نصب هیچ برنامه‌ جدیدی احتیاج
شاید خیلی از شما بخواهید برای خود یا حتی برای قرار دادن در سایت های اپلود ویدیو ویدیویی ضبط کنید...
بهترین برنامه ضبط و استریم امروزه obs یا بهتره بگم open broadcaster software هستش که در ایران ما هم جای خود را پیدا کرده است...
اما بعضی از شما پس از نصب برنامه متوجه می شوید که صفحه برنامه سیاه است...


ادامه مطلب
در حالی که صحبت از بهینه سازی جستجو برای برنامه های تلفن همراه، اولین چیزی که در ذهن می آید ASO (App Store Optimization) است. با این حال، آیا می دانید که حتی می توانید از جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) برای افزایش بارگیری برنامه های تلفن همراه خود استفاده کنید؟ صفحه های نمایه تلفن همراه در صفحه های موتور جستجو نمایش داده نمی شوند، همانطور که صفحات وب انجام می دهند. با این حال، ASO و جستجوگرها برای هر دو برنامه، برای ارتقاء برنامه های تلفن همراه شما مهم
دانشجویان گرامی
با سلام
صفحات مشخص شده از کتاب ابزارهایی برای موفقیت در تدریس آنلاین، مربوط به پروژه عملی بوده و می تواند به عنوان راهنمای انجام این فعالیت مورد توجه قرار گیرد.
- فصل اول: صفحه 11 الی صفحه 29
-فصل دوم : صفحه 41 الی صفحه 62
-فصل سوم : صفحه 75الی صفحه83
-فصل چهارم: صفحه 101 الی صفحه 119
-فصل پنجم:صفحه138 الی صفحه146
-فصل ششم:صفحه164 الی صفحه172
-فصل هفتم:صفحه 198 الی صفحه 206
-فصل هشتم: صفحه 240 الی صفحه 250
-فصل نهم:صفحه268 الی صفحه277
فصل دهم:صفحه287 الی صفحه293
امیر المومنین علیه السلام تیر خداوند
ابن حمزه طوسی رضوان الله علیه عالم بزرگ شیعه روایت کرده است:
١١٧ / ٦ ـ ویصدق ذلك ما رواه جابر بن عبد الله ، قال : قال رسول الله صلى الله علیه وآله : « ما اعتصى علیّ أهل مملكة قط إلاّ رمیتهم بسهم الله » قلنا : یا رسول الله ، وما سهم الله ؟ قال : « علیّ بن أبی طالب ، ما بعثته فی سریة قط إلاّ رأیت جبریل عن یمینه ، ومیكائیل عن یساره وملك الموت أمامه فی سحابة تظله ، حتّى یعطی الله لحبیبی النصر والظفر ».
رسول خدا صلى ال
برتری حضرت امیر المومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما بر همه‌ی مردم (به روایت اهل تسنن)
از جمله فضائل حضرت علی بن ابی طالب سلام الله علیه و حضرت زهرا سلام الله علیها، محبوبیت ایشان نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله می‌باشد چنانچه نسائی از علمای بزرگ اهل تسنن در خصائص چنین روایت کرده است:
۱۱۰- أخبرنی احمد بن شعیب ، قال : اخبرنی زكریا بن یحیى ، قال : اخبرنا ابراهیم بن سعد قال : حدثنا شاذان ، عن جعفر الاحمر ، عن عبد الله ابن عطاء عن ابن بریدة ، قال :
در بسیاری از شرکت‌ ها، افراد زمان و تلاش زیادی را صرف بازسازی محصول یا کسب‌وکارهایی می‌کنند که اهمیت چندانی ندارند و باید واگذار یا تعطیل شوند. اگر مدیریت  شرکت دارای برنامه‌ریزی مناسبی باشد، می‌تواند به‌راحتی این قسمت‌ها را مشخص کرده و از چنین هدررفت‌هایی جلوگیری کند.
 
ممکن است مدیریت نیازمند هزینه زیادی برای توسعه محصول باشد تا بتواند محصول را در موقعیت رقابتی مناسبی حفظ کند. ولی اگر مدیریت برای این کار برنامه‌ریزی کاملی نداشته
مانند دیگر زبان های برنامه نویسی، iOS نیز، فایل ویژه ای دارد که همیشه قبل از همه اجرا می شود و فایل AppDelegate.Swift نامیده می شود. زمانی که برنامه اجرا می شود؛ ابتدا کامپایلر به فایل AppDelegate.Swift رفته و مارکر @UIApplicationMain را بررسی می کند. این مارکر مهم ترین موضوع در برنامه است. اگر این مارکر را کامنت کنیم؛ برنامه ما به درستی ساخته می شود اما اجرا نمی شود.
چرخه حیات معمول برنامه iOS با @UIApplicationMain آغاز می شود، هنگامی که برنامه را اجرا می کنیم ابتدا شیء آن ایجاد
مخفف "Preprocessor Hypertext".  این یک زبان برنامه نوبسی است. PHP یک زبان برنامه نویسی وب با استفاده از HTML است. این بدان معنی است که می توان کد PHP را در HTML یک صفحه وب وارد کرد.
هنگامی که به یک صفحه PHP دسترسی پیدا می کنید ، کد PHP توسط سروری که صفحه ساکن آنست ، "تجزیه" خوانده یا "تجزیه" می شود. خروجی حاصل از توابع PHP در صفحه به طور معمول به عنوان کد HTML برمی گردد که توسط مرورگر قابل خواندن است.
از آنجا که کد PHP قبل از لود شدن صفحه به HTML تبدیل شده است ، کاربران نمی توانند
این روزها که با مشکل اختلال پیام‌رسان‌ها و گران بودن هزینه‌ی تماس روبه‌رو هستیم، شاید استفاده از پیام‌رسان ایمو راهی آسان و مقرون‌به‌صرفه برای ارتباط تصویری با دوستان باشد، اما گاهی لازم است چندین پیام‌رسان را امتحان کنیم تا برنامه‌ای که بیشتر کاربرد را برایمان دارد پیدا کنیم. در این مقاله، چگونگی دیلیت اکانت ایمو یا حذف اکانت ایمو را به شکل تصویری آموزش خواهیم داد.
 
 رحله اول
 
در صفحه‌ی اصلی برنامه، دکمه‌ی سه خط در پایین صفحه،
وقتی تازه گوشی میخرید به صورت پیش فرض اعلان ها در صفحه قفل گوشی موجود میباشند و شما را از دریافت پیامک,خالی شدن باتری,و اعلان های دیگر برنامه ها در صفحه قفل با خبر میکنند.اما برخی از کاربران شاید دوست نداشته باشند که پیامک هایشان در صفحه قفل نمایش داده شود و هر کسی بتواند ببیند که چه کسی به او پیام داده است.
در آموزش قبلی چگونگی غیر فعال کردن اعلان های برنامه ها در اندروید را آموختیم حالا غیر فعال کردن اعلان های صفحه قفل را می آموزیم.در ادامه ب
خود سیستم گوگل و سیستم‌های مدیریت محتوا برای صفحه ۴۰۴ طراحی تکراری و عمومی در نظر گرفته‌اند تا کاربر در صورت مواجهه با یک لینک خراب، به صفحه اصلی هدایت شود. اما شما به عنوان وبمستر سعی کنید که برای صفحه ۴۰۴ خود طراحی اختصاصی و منحصر به فرد در نظر بگیرید تا کاربران را به سمت صفحات خاص هدایت کنید.
مثلاً اگر در اثر تغییر قالب متوجه شده‌اید که برخی از لینک‌های شما خراب هستند و این لینک‌ها کاربر دارند، به صفحه اصلی و همچنین صفحات برنامه ریزی شد
در این صفحه گزارش و تصاویر مربوط به کارگاه مدیریت زمان و برنامه ریزی را که در 12 جلسه در حال برگزاری است مشاهده می کنید.این کلاس با ظرفیتی 20 نفره برپا می شود که الحمدالله با گذشت نیمی از آن مورد استقبال شرکت کنندگان واقع شده و تا اینجای کار توانسته اند برنامه هایی برای مدیریت روزانه زندگی خودشان تدوین کنند و از این پس در جلسات باقی مانده بر اجرای عملیاتی این برنامه تمرکز می شود.

ادامه مطلب
با سلام و احترام
لطفا همه برنامه هایی که به آنتن می
رسند را موظف کنید ضمن اینکه در فضای مجازی صفحه اختصاصی برنامه خود را
ایجاد کنند بخش های مهم هر قسمت از برنامه که پخش می شود را به صورت کلیپ و
پادکست های کوتاه صوتی و تصویری تقطیع نموده و بلافاصله پس از پخش برنامه
در صفحه مختص برنامه در شبکه های اجتماعی قرار بدهند.

مزایای طرح
با این روش مطالب مفید برنامه به آنتن محدود نشده و در فضای مجازی میان مخاطبان مختلف ضریب پیدا می‌کند.
انتشار کلیپ ها
برنامه نویسی پی اچ پی برای توسعه وب
وب سایت های قدیمی اغلب دلربا، استاتیک و خسته کننده بود، بنابراین کسی تصمیم گرفت که آن را انجام نمی دهد. ما نیاز به یک زبان جدید، یک زبان که می تواند تغییر دهد چگونه ما می بینیم اینترنت. بسیاری از زبان های دیگر آمدند و رفتند، اما تنها یک زبان توانست علامت گذاری بر روی آن در جهان - پی اچ پی.
پی اچ پی، برای Hypertext Preprocessor کوتاه شده است، در اصل برای صفحه شخصی شخصی ایستاده بود، زمانی که این معروف نبود. با این حال، امرو
نکته ۱: برنامه pixoff را نصب کنید
این برنامه فقط برای گوشی هایی با صفحه نمایش AMOLED (اکثر گوشی های سامسونگ) و OLED کار می کند و برای سایر گوشی ها مناسب نیست.
 
کاری که این اپلیکیشن انجام می دهد این است که پیکسل های اضافی صفحه نمایش را خاموش می کند. یعنی اگر کیفیت صفحه نمایش شما ۴۵۰ پیکسل در ثانیه است این برنامه بسته به انتخاب شما نصف آنها را خاموش می کند (که کیفیت آنچنانی از صفحه نمایش هم کم نخواهد کرد) و به این ترتیب مصرف صفحه نمایش شما را بین ۳۰ تا ۵۰ در
 
دانلود صفحه 1
دانلود صفحه 2
دانلود صفحه 3
دانلود صفحه 4
دانلود صفحه 5
دانلود صفحه 6
دانلود صفحه 7
دانلود صفحه 8
دانلود صفحه 9
دانلود صفحه 10
دانلود صفحه 11
دانلود صفحه 12
دانلود صفحه 13
دانلود صفحه 14
دانلود صفحه 15
دانلود صفحه 16
دانلود صفحه 17
دانلود صفحه 18
دانلود صفحه 19
دانلود صفحه 20
دانلود صفحه 21
دانلود صفحه 22
دانلود صفحه 23
دانلود صفحه 24
دانلود صفحه 25
دانلود صفحه 26
دانلود صفحه 27
دانلود صفحه 28
دانلود صفحه 29
دانلود صفحه 30
دانلود صفحه 31
دانلود صفحه 32
دان
تاریخچه :
این برنامه در روز یکم مه سال دو هزار بیست با هدف یادگیری و آموزش آنلاین رونمایی شد!..این برنامه از نسخه تحت وب وبسایت اینجا پیروی میکند و همه مطالب قابل مشاهده در اینجا، در وبسایت هم نیز  قابل مشاهده خواهد بود !..حجم نسخه فعلی حدود سه مگابایت می باشد !.که برای یک برنامه درسی و آموزشی بسیار حجم خوب و قابل تحسینی به شمار می رود.
آیکون های اصلی برنامه :
همانطور که در بالای صفحه مشاهده می کنید سه آیکون قابل رویت است؛
⁦✴️⁩یک :پاور :یک دکمه ب
انتشار پنجمین ویژه برنامه نگار، به مناسبت سالگرد شهادت شهید باکری در KHAMENEI.IR / در این برنامه، صوت مکالمه بیسیم شهید باکری دقایقی قبل از شهادت برای اولین بار پس از ۳۵ سال منتشر شد/ هم اکنون از شبکه ۳ سیما و صفحه اینستاگرام khamenei_ir
 
     در این قسمت شما میتوانید بهترین برنامه کم حجم کننده فیلم را برای گوشیهای اندروشد دانلود کنید . با کاهش حجم فیلم و فشرده سازی ویدیو می توانید فضای ذخیره سازی گوشی موبایل خود را افزایش دهید. توسط این برنامه می توانید ویدئو را با سرعت بالا به فایل MP4 تبدیل کنید، ویدیو را برش بزنید، و صدا را با فرمت MP3 از ویدیو استخراج کنید.
حجم فایل نصبی : 6.5 mb
بهترین امتیاز در بین برنامه های مشابه : 4.5 ☆
لینک صفحه دانلود : ورود به صفحه دانلود
برنامه ساز اتحاد 
امکانات برنامه ساز اتحاد 
1_ ساخت بی نهایت منو 2_ساخت بینهایت فهرست 3_ ساخت بی نهایت صفحه 4_ قرار دادن بینهایت عکس 5_ قرار دادن بینهایت کلیپ (ویدیو) 6_ قرار دادن بینهایت فایل صوتی (موزیک) 7_ امکان کسب درآمد 8_ امکان ساخت بینهایت برنامه رایگان 9_ امکان استفاده از افزونه عدد (گذاشتن تبلیغات و کسب درآمد نجومی) 10_ امکان گرفتن خروجی فایل apk
دیگر امکانات برنامه ساز اتحاد
1_ امکان استفاده آفلاین از برنامه 2_امکان ساخت صفحه که به صورت مستقیم و
این کد کوچیک رو برای این نوشتم که برای یه موردی لازم داشتم که در ادامه بهتون میگم، با این کد میتونید دو تا درمیون اعداد رو چاپ کنید. مثلا 1 و 2 چاپ میشه بعد 5 و 6 و بعد 9 و 10 و به همین روال تا عدد مورد نظر شما:
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int i;
for(i=1;i<=167;i++)
{

cout<<i<<",";
i=i+1;
cout<<i<<",";
i=i+2;
}
return 0;
}
الان اگه میخوایم 3 و 4 و 7 و 8 و همینطور ادامه روال چاپ بشه باید اون i+2 رو بیاریم اول حلقه for:
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int i;
for(i=1
AZ Screen Recorder
 بهترین نرم افزار اندروید برای ضبط یا فیلم برداری از صفحه نمایش گوشی اندروید شما میباشد. برنامه AZ Screen Recorder برای شروع و متوقف کردن ضبط ، نیازی به دسترسی روت ندارد و به شما امکان می دهد صفحه نمایش خود را روی بصورت HD و FullHD ضبط کنید و این تنها برنامه ضبط از صفحه نمایش در بازار اندروید است که می تواند هنگام ضبط مکث کنید و مجدد ضبط را ادامه دهید. همچنین می توانید صدا را از میکروفون ضبط کنید و به طور خودکار در فیلم های ضبط شده از صفحه نمایش ا
با سلام خدمت کاربران نواتیم با برنامه جدید و کاربردی خدمت شما هستیم.
با این برنامه میتونید نوتیفیکیشن پیامایی که برا شما ارسال میشه رو ذخیره کنید.
تا وقتی کسی پیامشو پاک کرد شما بفهمید.
این برنامه تمامی پیام های ارسال شده از برنامه را در خود نمایش و ذخیره می کند.
برنامه های کاربردی از جماه تلگرام ، واتساپ، اینستاگرام و...
برای دانلود برنامه روی دانلود کلیک کنید:
دانلود برنامه
                        
 
در اینجا شما میتوانید برنامه تلسکوپ را برای گوشیهای اندروید دانلود نماید. شما با این برنامه میتوانید سیارات منظومه شمسی را به صورت سه بعدی و زنده مشاهده نمایید. به گونه ای شما با این برنامه به راحتی میتوانید در بین سیارات منظومه شمسی به کاوش بپردازید . برای مشاهده جزئیات و دانلود به لینک زیر مراجعه کنید.
حجم فایل نصبی: 30mb
حجم دیتا: 260mb
راهنمای دانلود : (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید رو
باسمه تعالی
با سلام و احترام
صفحه ی اینستاگرام حقیر به دلیل حمایت از جبهه مقاومت و حاج قاسم سلیمانی مسدود شد.فعلا قصد ادامه فعالیت در برنامه اینستاگرام را ندارم. در صورت تمایل برای پیگیری اشعار حقیر و ارائه نظرات تنها در همین وبلاگ در خدمت عزیزان خواهم بود. لازم به ذکر است حقیر در هیچ برنامه ای در فضای مجازی به غیر از این وبلاگ صفحه و کانالی ندارم.
با تشکر_ ارادتمند محمد جواد شیرازی
باسمه تعالی
با سلام و احترام
صفحه ی اینستاگرام حقیر به دلیل حمایت از جبهه مقاومت و حاج قاسم سلیمانی مسدود شد.فعلا قصد ادامه فعالیت در برنامه اینستاگرام را ندارم. در صورت تمایل برای پیگیری اشعار حقیر و ارائه نظرات تنها در همین وبلاگ در خدمت عزیزان خواهم بود. لازم به ذکر است حقیر در هیچ برنامه ای در فضای مجازی به غیر از این وبلاگ صفحه و کانالی ندارم.
با تشکر_ ارادتمند محمد جواد شیرازی
               
 
بهترین برنامه نقشه کشی ساختمان در اندروید. با این برنامه میتوانید نقشه خانه یا آپرتمان را در بهترین شکل طراحی کنید.
حجم فایل: 3.8mb
راهنمای دانلود : (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید روی گزینه ( برای ادامه اینجا کلیک کنید) بزنید. در صورتی که گزینه باز شدن خودکار صفحات در مرورگر شما فعال باشد بلا فاصله بعد از کلید بر روی(برای ادامه اینجا کلیک کنید) یک صفحه ی تبلیغات برای شما باز میشود که شما میتوانید
تارگت (Target) چیست؟تارگت در لغت به معنای هدف و واحد است، بر فرض اینکه شما سایتی برای نفوذ در نظر دارید، به این سایت، تارگت یا هدف گفته می شود.
باگ (Bug) چیست؟باگ در زبان انگلیسی به معنای حفره می باشد، باگ ها یا حفره های امنیتی مواردی هستند که در اصل اشکالات برنامه نویسی، برنامه نویسان وب می باشد، که هکر از این اشکالات و خرابی ها می تواند به نفع خود استفاده کند. برنامه نویسان معمولا با انتشار و نصب وصله های امنیتی یا همان پچ (Patch) موجب حذف باگ و جلوگی
                                          
 
بهترین برنامه ظبط مکالمات تلفنی . به وسیله این برنامه شما میتوانید به راحتی مکالمات تلفنی خود را در گوشی اندروید و بدون روت ظبط کنید.
حجم فایل: 7 mb
لینک دانلود رایگان: https://2ad.ir/7wQD8LZT
راهنمای دانلود: (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید روی گزینه ( من ربات نیستم!) کلیک کنید در صورتی که گزینه باز شدن خودکار صفحات در مرورگر شما فعال باشد بلا فاصله بعد از کلید (روی من ربات نیستم) دو صف
AZ Screen Recorder pro نسخه پرمیوم را میتوان بهترین و کامل ترین برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش گوشی های اندرویدی (با اندروید 5 به بالا) دانست. یکی از ویژگی های بی نظیر این برنامه قابلیت ضبط فیلم بدون هیچ گونه خطایی و با کیفیت های مختلف است! فیلم های آموزشی فول HD خود را به راحتی ضبط کرده و در صورت ایجاد هر گونه مشکلی آن را متوقف کنید تا در زمانی دیگر به ضبط فیلم مورد نظرتان ادامه دهید. سیستم هوشمند ضبط صدای موجود می تواند شما را در ضبط فیلم هایی آموزشی یاری
به اطلاع می‌رساند با توجه به تغییرات انجام شده، امکان اجرای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فراهم شده است. این کار در قالب طرح الماس با مشخصات زیر قابل انجام است.

تعداد هسته‌ها: 56
حافظه: 64 گیگا بایت
سیستم عامل: Windows 10

مدت اجاره: 1 ماه قابل تمدید در صورت خالی بودن صف درخواست‌ها
هزینه اجاره: 150 هزار تومان
برنامه‌های نصب شده: ANSYS 19، FLOW3D 11.2، ABAQUS 2016
نحوه اتصال: Windows remote desktop

در صورتی که نرم افزار درخواستی از طرف کاربر تداخلی با برنامه‌های نص
AZ Screen Recorder pro نسخه پرمیوم را میتوان بهترین و کامل ترین برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش گوشی های اندرویدی (با اندروید 5 به بالا) دانست. یکی از ویژگی های بی نظیر این برنامه قابلیت ضبط فیلم بدون هیچ گونه خطایی و با کیفیت های مختلف است! فیلم های آموزشی فول HD خود را به راحتی ضبط کرده و در صورت ایجاد هر گونه مشکلی آن را متوقف کنید تا در زمانی دیگر به ضبط فیلم مورد نظرتان ادامه دهید. سیستم هوشمند ضبط صدای موجود می تواند شما را در ضبط فیلم هایی آموزشی یاری
در محاسبه، یک برنامه وب یا برنامه وب یک برنامه کامپیوتری مشتری-سرور است که مشتری (از جمله رابط کاربر و منطق سمت سرویس گیرنده) در مرورگر وب اجرا می شود. برنامه های کاربردی وب معمولی عبارتند از وب پست، خرده فروشی آنلاین و حراج آنلاین.
تمایز کلی بین یک صفحه وب پویا هر نوع و یک "برنامه وب" مشخص نیست. وب سایت هایی که احتمالا به عنوان "برنامه های کاربردی وب" نامیده می شوند، آنهایی هستند که دارای قابلیت های مشابه به یک برنامه کاربردی نرم افزار و یا یک ب
                           
 
دانلود بهترین برنامه اطلاعت عمومی اندروید. این برنامه شامل تعداد بسیار زیاده اطلاعات در بخش های گوناگون میباشد. اطلاعاتی از قبیل آیا میدانید، دانستنیهای علمی ، دانستنیهای نجومی، دانستنیهای پزشکی، دانستنیهای حیوانات، دانستنیهای عموموی و ... . شما میتوانید این برنامه را از لینک زیر به صورت رایگان برای گوشیهای اندروید دانلود کنید.
حجم فایل: 6.4mb
راهنمای دانلود آسان : (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه ی بعدی میشو
Galaxy Note 8 یک گوشی هوشمند برتر است که قابلیت اصلی آن کار با قلم S
pen است. این قلم به کاربر اجازه می دهد که کنترل دقیق تری بر روی گوشی
داشته باشد. بعد از قلم S pen می توان به صفحه نمایش 6.3 اینچی Super
AMOLED، پردازنده Snapdragon با 6 گیگابایت رم و دوربین های عقب 12
مگاپیکسلی به عنوان دیگر ویژگی های Note 8 اشاره کرد. درست است که Note 8
یک گوشی قوی است ولی باز ممکن است دچار مشکلاتی شود.
برخی از
کاربران گزارش کرده اند که بعد از کار کردن در مدت کوتاهی با Note 8 متوجه
شده اند ک
نرم افزار تلویزیون سامسونگ اسمارت | فروش ارزان تلویزیون سامسونگبرای اطلاع از برنامه آپ به لینک سایت ما مراجعه فرمایید. 
تلویزیون سامسونگ 55 اینچ مدل 55MU10000
صفحه نمایش
سایز صفحه
55 اینچ
تکنولوژی صفحه
LED
نوع صفحه
خمیده
تصویر
کیفیت تصویر
Ultra HD - 4K
رزولوشن
2160 × 3840
HDR
دارد
نسبت تصویر
16:9
در این قسمت میخواهیم شما را با روش جلوگیری از مصرف اینترنت توسط برنامه ها در پس زمینه آشنا بکنیم. دقت داشته باشید که این روش برای اندروید 7 ,8 و9 میباشد. خیلی از برنامه ها هستند که با خروج از برنامه همچنان در پس زمینه در حال اجراء هستند و از حجم اینترنت شما میکاهند. برای جلوگیری از این کار شما باید گزینه (( ذخیره کننده اینترنت همراه )) را فعال کنید. با انتخاب این گزینه ، تمام برنامه های که نصب کرده اید دیگر نمیتوانند از اینترنت همراه در پس‌ زمینه ا
                              
 
در این قسمت میخواهیم شما را با بهترین برنامه افزایش سرعت وایفای آشنا بکنیم . شما میتوانید این برنامه را به صورت رایگان برای سیستم حاملهای اندروید و ویندوز دانلود کنید.
نسخه اندروید: 4mb
https://2ad.ir/6jCS4eM1
نسخه ویندوز : 6mb
https://rizy.ir/VsD
راهنمای دانلود : (( بعد از کلیک روی لینک شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید روی گزینه ( برای ادامه اینجا کلیک کنید) بزنید. ممکن است بلا فاصله بعد از کلید بر روی(برای ادامه اینجا کلیک کنید) یک
1. تارگت (Target) :
تارگت از نظر لغت به معنای هدف میباشد.برای مثال وقتی شما سایتی را برای هک کردن در نظر دارید،آن سایت هدف یا همان تارگت شما است.
2. باگ (Bug) :
باگ یا همان حفره امنیتی را به صورت ساده مجموعه ای از اشتباهات و سهل انگاری های برنامه نویسان یک پروژه که موجب نفوذ و دستکاری اطلاعات برنامه میشوند،تعریف کرد.
3. دیفیس (Deface) :
به صورت کلی به معنای تغییر ظاهر سایت به یک صفحه است.هر هکری برای اینکه نشانه ای از خود در سایت هدفش قرار دهد و نشان دهد آن سای
مقاله به سوی نسل بعدی جمعیت
جهت دانلود و مشاهده فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود مقاله به سوی نسل بعدی جمعیت
به سوی نسل بعدی جمعیت و الگوهای برنامه ریزی آموزشی بسم الله الرحمن الرحیم فرمت فایل ... مقاله درباره برنامه ریزی آموزشی 7 صفحه به شکل ورد مقاله در خصوص به سوی نسل بعدی جمعیت و الگوهای برنامه  به سوی نسل بعدی جمعیت و الگوهای برنامه ریزی آموزشی فرمت: doc تعداد صفحه: 33 دسته بندی: وورد نوع فایل: word (doc) (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های تلویزیونی
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایتها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ثبت نام برنامه در شبکه های اجتماعی بدلیل احتمال برند شدن برنامه و نیز جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به محتوا
آقا این گوشی های اندروید واقعا رو مخه مثلا  میخوای یه پیامو ارسال کنی میزنی ارسال نمیشه ولی یه پیامو نمیخوای ارسال بشه دستت میخوره کنارش ارسال میشه میخوای یه برنامه رو ارسال کنی ده بار میزنی روی برنامه باز نمیشه ولی یه لحظه دستت میخوره رو صفحه ده تا برنامه باهم باز میشه چرا  ؟:/
امیر المومنین علیه السلام تیر خداوند
محمد بن ابراهیم جوینی از علمای اهل سنت عمری روایت کرده است:
۱۷۳- أخبرنی شیخنا الإمام نجم الدین عثمان بن الموفق [الأذكانی] بقراءتی علیه، قلت له: أخبرك والدی شیخ الإسلام سعد الحق و الدین محمد بن المؤیّد الحموئی قدس اللّه روحه إجازة،قال:أنبأنا شیخ الإسلام نجم الدین أبو الجناب أحمد بن عمر الخیّوقی رضی اللّه عنه إجازة قال:أنبأنا محمد بن عمر بن علی الطوسی بقراءتی علیه بنیسابور، أنبأنا أبو العباس أحمد ابن أبی
سلام من چند شغل را دوست دارم مثلا خانندگی یا یک موزیسین یا یک نقاش یا یک برنامه نویس آره برنامه نویس .برنامه نویسی چیست سوال خوبیست برنامه نویسی یک جور کد هست توی برنامه نویسی کد نویسی می کنند. وقتی کد نویسی می کنند هی کد می نویسند هی کد می نویسند تا یک برنامه بوجود می آید که اون موقع دیگه یک برنامه ی کامپیوتری هست. اگر شما دوست داشتید کد نویسی کنید مخصوص برای کودکان برنامه ی اسکرچ بهترین گزینه است.
R یک زبان برنامه نویسی شی گرا و ریاضی می باشد که به منظور انجام محاسبات آماری طراحی و ساخته شده است. پروژه R در سال ۱۹۹۵ توسط Robert Gentleman و  Ross Ihaka در گروه آمار دانشگاه Auckland نیوزلند بوجود آمد. این زبان برنامه نویسی که در مدت کمی بعد از عرضه شدن مخاطبین زیادی پیدا کرد، بر اساس زبان های اس و اسکیم پیاده سازی شده است. زبان R جزء زبان های برنامه نویسی متن باز و رایگان می باشد که تحت لایسنس عمومی گنو عرضه شده است. زبان برنامه نویسی R شامل قابلیت های گرافیک
                                                 
 
برنامه حذف دائم فایلها در اندروید و ویندوز. شاید شما هم تا به حال دغدغه بازگردانی فایل یا عکسهای خود را داشته اید و میخاستید یک فایل یا تصویر را به گونه ای از گوشی خود حذف بگردانید که دیگر با هیچ برنامه ای قابل برگشت نباشد . این برنامه به شما کمک میکند تا فایلهای خود را برای همیشه حذف کنید به گونه ای که قابل بازگردانی نداشته باشد.
حجم نسخه اندروید: 6.8mb
حجم نسخه ویندوز: 9mb
راهنمای دانلود آسان : (( بعد از
 
برنامه جامع آموزش رانندگی و آیین نامه در اندروید. با دانلود این برنامه و اجرای دستورات آن به علاوه ی مقادری تمرین شما میتوانید در سریعترین زمان ممکن در آزمونهای آیین نامه و تئوری قبول شوید.
حجم فایل: 6mbراهنمای دانلود: (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید روی گزینه ( من ربات نیستم!) کلیک کنید در صورتی که گزینه باز شدن خودکار صفحات در مرورگر شما فعال باشد بلا فاصله بعد از کلید (روی من ربات نیستم) دو صفحه ی تبلیغات بر
امروز واسه امریه رفتیم و ظرفیتشون تکمیل بود، به چند جای دیگه ارجاع دادن الان. و واسه همین کافه نرفتم.
دیشب هم خوابم نبرد و اون 3 ساعت از کف رفت.
صفحه ی 400 طبل حلبی ام و کماکان راضی نیستم ازش. 400 صفحه ی دیگه هم مونده.
واسه فردا برنامه ای ندارم، حتی در این حد که: "مسواک بزنم، کتابو ادامه بدم" ...
الانم میخوام با یه ملاتونین برم به استقبال خواب.
بامداد نوزده تیر، یازده روز مانده به مرداد.
نصب ها به دو صورت سریع و تدرجی میباشد ؛ تفاوت این دو در مدت زمانی که نصب ها زده میشود است .نصب های فعال سریع در یک لحظه تعداد نصب های شما را دو چندان میکند و تاثیر زیادی بر روی صفحه برنامه شما ندارد ، و بلکه فقط جنبه نمایشی دارد .اما نصب تدریجی ؛ این نوع نصب مدت زمان بیشتری میخواهد و به گونه ایی خواهد بود که برنامه شما روزانه ۵۰ الی ۶۰ نصب دریافت میکند ، این عمل باعث میشود سیستم های کافه بازار به برنامه شما عکس العمل نشان دهد و برنامه شما در قسمت
اخیراً کاربران iphone با مشکل آبی
شدن صفحه نمایش روبرو شده اند، آنها هنگام مواجه شدن با این مشکل نمی
توانند از گوشی و صفحه نمایش استفاده کنند و برای رفع این مشکل کاری انجام
دهند و از برطرف شدن آن ناامید می شوند. در ادامه قبل از انجام هر کاری چند
دلیل ممکن را بررسی کرده ایم.
چرا صفحه نمایش iPhone آبی می شود؟
بروز اشکالات نرم افزاری
آبی
شدن صفحه نمایش ممکن است دلایل زیادی داشته باشد، مشکل نرم افزاری یکی از
دلایل ممکن برای آبی شده صفحه نمایش است. اگ
                         
 
با این برنامه که مخصوص گوشیهای اندروید است شما میتوانید به راحتی طرح اندازه قطعات کابینت،کمد یا تخت خواب را بر روی mdf به دست آورید. با استفاده از این برنامه مقدار دورریز شما به کمترین حد میرسد. فقط مقدار کمی تمرین لازم است . دانلود رایگان از لینک زیر.
حجم فایل:13mb
فرمت فایل: apk
راهنمای دانلود آسان : (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید روی گزینه ( من ربات نیستم!) کلیک کنید در صورتی که گزینه باز
یک صفحه وب پویا در سمت سرور یک صفحه وب است که ساخت آن توسط سرور پردازش پردازش شده است. در اسکریپت سمت سرور، پارامترها تعیین می کنند که چگونه مونتاژ هر صفحه وب جدید، از جمله راه اندازی پردازش بیشتر طرف مشتری، پیش می رود.
یک صفحه وب پویای مشتری، صفحه وب را با استفاده از اسکریپت HTML که در مرورگر اجرا می شود، پردازش می کند. جاوا اسکریپت و دیگر زبان های اسکریپتی تعیین می کنند که کد HTML در صفحه دریافت شده به مدل Object Document یا DOM تجزیه می شود، که نشان دهنده
                     
 
در اینجا میخواهیم شما را با برنامه ای آشنا کنیم که شما به وسیلهی آن میتوانید تمامی صفحات وب را به صورت نسخه کامپیوتر در گوشیهای اندروید خود مشاهده کنید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که میخواستید یک صفحهی وب را به صورت کامل یا نسخه کامپیوتر در اندروید مشاهده کنید اما با هر برنامه ای که امتحان کرده اید موفق نشدید. ما به شما تظمین میکنیم که با این برنامه میتوانید تمامی صفحات وب را به صورت نسخه کامپیوتر در گوشی اندرویدی
بخش دوم*show beroke…:نوار ابزار را به بالای نوار دستورات میبرد.*minimize:صفحه کاری را بزرگتر میکند.۳:نوار عنوان:بالای پنجره نام سند جاری( فایل و برنامه ها)نوشته شده است.۴:سربرگ(tab)شاملhome,page loyght,insertو...است.۵نوارRibbon:نواری که دستورات روی آن قرار میگیرد.۶:گروه:در هر سربرگ دستورات به دسته های مختلفی گروه بندی شده اند که نام گروه در پایین نوارribbonنوشته شده است.۷:محیط ثابت(محیط کاری):۸:نوارscrool bar:مرورگر۹:نوار وضعیت(status bar):نواری که در پایین صفحه کاری قرار گرفته و
پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی و اسکریپتی برای ایجاد وب سایت های تعاملی پویا است. وردپرس با استفاده از PHP به عنوان زبان برنامه نویسی نوشته شده است. همانند WordPress، PHP نیز منبع باز است.
پی اچ پی زبان برنامه نویسی سمت سرور است. هنگامی که کاربر یک صفحه وب را که حاوی کد پی اچ پی است، درخواست می کند، کد توسط ماژول پی اچ پی که در آن وب سرور نصب شده است، پردازش می شود. پیش پردازنده پی اچ پی سپس خروجی HTML را در صفحه مرورگر کاربر نمایش می دهد.

ادامه مطلب
با سلام و خسته نباشید خدمت شما توسعه دهنده ی گرامی .اگر از آمار دانلود اپلیکیشن خود راضی نیستید و یا خواستار افزایش آن هستید ما با بهترین و ارزان ترین روش و در سریعترین زمان به شما کمک می کنیم .بالا رفتن آمار برنامه شما باعث اعتبار بخشیدن به برنامه و نمایش آن در  جستجو ها شده و آن را از دیگر برنامه های مشابه متمایز می سازد و با داشتن میزان بالایی از نصب می توانید به صفحه اول بازار راه پیدا کنید .
آغاز ساخت دو برنامه کاربردی اندروید تا هفته آینده
با تصمیم گیری مدیریت تیم سازنده G.M.P آغاز ساخت دو برنامه کاربردی با نام های "یار ماینکرافتی"(برای گیمر های بازی ماینکرافت و متفاوت تر از بقیه)
و
"کرونا ۹۸"(برنامه ای که در آن داستان های کرونایی  و نکات بهداشتی در رابطه با این بیماری خطرناک قرار گرفته)
 
این دو برنامه در حال ساخت است و برنامه"کرونا ۹۸" در الویت هست و تا اوایل هفته آینده در دست انتشار قرار میگیرد و  اخبار انتشار آن از همین سایت مخا
۱_ کلید لوگوی ویندوز+F : پیدا کردن فایل ها وپوشه ها
۲_ Ctrl+ESC : باز شدن منوی استارت در هر برنامه و پنجره ای
۳_ Ctrl+P : پرینت گرفتن از صفحه وب یا اسناد
۴_ Ctrl+C : کپی فایل مورد نظر در حافظه
۵_ Ctrl+X : انتقال فایل مورد نظر درحافظه
۶_ ALT+F4 : این میانبر صفحه کلید را قادر میسازد که برنامه های باز شده در ویندوز را به سرعت ببندد.
۷_ با استفاده از Ctrl واسکرول ماوس میتوان در بسیاری از برنامه ها مثل فوتوشاپ زوم کرد.
۸_Win+Prtscr : عکس گرفتن از کل صفحه نمایش و پنجره های آن
۹_ Win+L : با
با دانلود و نصب این برنامه برروی گوشیهای اندروید خود شما میتوانید دو فیلم را در یک قالب برای نمایش قرار دهید.
حجم فایل: 36mb
لینک دانلود رایگان: https://rizy.ir/Ugd
راهنمای دانلود : (( بعد از کلیک روی لینک شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید روی گزینه ( برای ادامه اینجا کلیک کنید) بزنید. ممکن است بلا فاصله بعد از کلید بر روی(برای ادامه اینجا کلیک کنید) یک صفحه ی تبلیغات برای شما باز شود که شما میتوانید آنها را ببندید. بعد تایمر برای شما فعال میشود که 7 ث
ابتدا برنامه Microsoft .NET Framework 4.0 را نصب نمایید.(پیش یاز نصب می باشد)
 
سپس فایل نصب snagit را از لینک زیر دانلود و نصب کنید:
لینک دانلود
 
1. اتصال خود را از اینترنت قطع نمائید و با کلیک بر روی دکمه نصب ، نرم افزار را نصب کنید.2. برنامه را اجرا نموده و در صورت مشاهده صفحه Product Registration آن را ببندید. بر روی دکمه Enter Key کلیک نمایید.3. از یکی از شماره سریال های زیر استفاده نموده و بر روی دکمه OK کلیک نمایید:
CZERR-5ACCC-AJBM7-E2A7M-N3F6EYNJK2-Q43CR-A47CC-HCCD6-H6B78TKCZE-DR4NC-CWUCD-CDGDC-LCRF8CUVVF-ZKAC7-MTAAC-
آموزش رویت برنامه های تجدید نظر
برنامه ها - که اطلاعات استخراج شده از خواص عناصر مختلف پروژه را نشان می دهد - ستون فقرات BIM هستند. در این دوره نحوه کار با آموزش رویت برنامه های تجدید نظر را در Revit کاوش کنید.
مربی اریک وینگ با تمرکز بیشتر بر روی "من" برای اطلاعات در BIM ، مربی اریک وینگ نحوه چاله زدن به پایگاه داده Revit و جستجوی داده ها از مدلهای شما را نشان می دهد.
اریک چند برنامه استاندارد مانند درب ، پنجره و اتاق را تحت پوشش قرار می دهد و سپس به ویژگ
 
شما در این قسمت میتوانید بهترین برنامه ساخت کارت ویزیت را در دو نسخه اندروید و کامپیوتر دانلود کنید. با آین برنامه شما میتوانید به راحتی و بدون هزینه کارت ویزیت خود را تولید کنید.
نسخه اندروید: 26mb
https://2ad.ir/zIpID7h
نسخه ویندوز: 93mb
https://rizy.ir/Nypf
راهنمای دانلود: (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید روی گزینه ( من ربات نیستم!) کلیک کنید در صورتی که گزینه باز شدن خودکار صفحات در مرورگر شما فعال باشد بلا فاصله بعد از کلید (روی
من بیشتر ازدو سه ساعت توی روز نمی تونم درس بخونم.
چطور زیادش کنم؟
پاسخ :
سلام
١- دلایل تعلل خود را در افزایش ساعت مطالعه، یادداشت کنید و برای حل آن ها بکوشید. 
برای مثال اگر دلیل تعلل شما نداشتن برنامه منظم است، حتما برای خود برنامه ای تنظیم کنید تا بتوانید پیشروی مناسبی داشته باشید. 
٢-  در یک آزمون آزمایشی مناسب شرکت نمایید. شرکت در یک آزمون آزمایشی به شما کمک می کند تا با جدیت به اجرای برنامه بپردازید و پیشروی مناسبی  داشته باشید. 
۳- سعی کنی
سایر ضبط های صفحه نمایش دارای آگهی ها، رابط کاربری کاربری بسیار زیبا، تنظیمات بیش از حد بسیاری از یا همه موارد فوق است. MNML قصد دارد این مشکل را با ارائه یک تجربه زیبا و آسان برای استفاده که شما را سرکوب نمی کند، حل کند.
ادامه مطلب
برنامه ای بعنوان نمونه  که برای یک خانواده اسلامی ایرانی طراحی شده شامل : 
برنامه بلند مدت ( ۲۰ ساله)، 
میان مدت (۵ ساله)،
 کوتاه مدت (سالانه)، 
برنامه هفتگی،
شاخصهای ارزیابی
چشم انداز ، بیانیه ماموریت، منشور اخلاقی، راهبردها و ...
کاربری بسیار آسان
دارای 280 حافظه زنگ
قابلیت قفل اتوماتیک صفحه کلید و جلو گیری از دستکاری
دارای باطری backup جهت جلو گیری از حذف برنامه در صورت قطع برق شهری
صفحه نمایش کریستال مایع جهت نشان دادن ساعت و تنظیمات
 دارای دفترچه راهنما جهت کاربری آسان
قابلیت تعریف طول زنگ ها از 1 تا 99 ثانیه
دارای سیستم هوشمند ضد هنگ
خروجی مجزا 220 ولت برای فعال سازی زنگ اخبار موجود در مدرسه یا کارگاه
عدم نیاز به تعویض زنگ
عدم نیاز به سیم کشی مجدد
مصرف انرژی بسیار کم
 قا
بیان موبایلدر حالی که mobileXpression میزان تعیین شده ای از پول نقد را به همراه ندارد ، نصب برنامه و پاسخ دادن به مجموعه ای از سؤالات ، شما را برای اجرای انواع پاداش ها و کالاهای رایگان سوق می دهد. پس از نصب برنامه در یکی از دستگاه های خود و نصب آن ، می توانید همه چیز را از کارتهای هدیه آمازون گرفته تا الکترونیکی مانند iPad یا تلویزیون های صفحه تخت ، فقط برای جستجوی وب به طور معمول درآمد کسب کنید.
ادامه مطلب
بنام خدا
باسلام 
زبان برنامه نویسی،یک زبان گفتگو،با ماشین سخت افزار می باشد! به کمک زبان برنامه نویسی،می توان بسیار کارها مختلف انجام داد! به عنوان مثل همین صفحه و کل سایت که در حال تماشا کردن هستید! خود سیستم عامل و نرم افزارها ان و .. همگی به کمک کدهای برنامه نویسی نوشته و ساخته شده اند.
زبان های برنامه نویسی بسیار زیاد و متنوع هستن،و هر زبان برنامه نویسی،برای کاری ساخته شده اند،که ما در این وبلاگ و در اینده،انشالله به مرور با زبان ها برنام
گیج فشار ویکا مدل 232.50
پرشر گیج ویکا 232.50 دارای ویژگی های زیر می باشد : سایز صفحه :63،100،160 میلی متر
کلاس دقت اندازه گیری : برای صفحه 63: 1.6 ,  برای صفحه 100 و 160 :1.0
پروس کانکشن : برای صفحه 63 : 1/4 اینچ , برای صفحه 100 و 160 :1/2 اینچ
بازه اندازه گیری فشار :
برای صفحه 63: 0….1 بار تا0….1000بار , برای صفحه 100: 0….1 بار تا0…1600بار , برای صفحه 160: 0….1بار تا 0…1600بار
متریال المت فشار : Stainless steel 316L , شیشه :Laminated safety glass
دیفیس یک صفحه است که هکر ها بعد از هک کردن ان را به نمایش در می اورند . هر صفحه دیفیس نشانه یک هکر یا یک گروه هکری  است که معمولا در ان نام مستعار,ادرس سایت, ایمیل, پیام هکر برای قربانی به نمایش درمی اید.
به طور کلی دو نوع دیفیس داریم
1_ دیفیس سایت
 
یک صفحه است که هکر ها بعد از هک کردن سایتی آن را در صفحه اول سایت (index.html) هک شده قرار می دهند
برای ساخت این نوع  قالب دیفیس باید دانش برنامه نویسی وب داشت یا از نرم افزار دیفیس ساز استفاده کرد
به دیفیس تم
                       
 
با دانلود و نصب این برنامه برای گوشیهای اندروید، میتوانید افراد متصل به wifi خود را شناسایی کنید.
راهنمای دانلود آسان : (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید روی گزینه ( من ربات نیستم!) کلیک کنید در صورتی که گزینه باز شدن خودکار صفحات در مرورگر شما فعال باشد بلا فاصله بعد از کلید (روی من ربات نیستم) دو صفحه ی تبلیغات برای شما باز میشود که شما میتوانید آنها را ببندید. بعد از حل کپچا تایمر برای شما ف
                            
 
در این قسمت میخواهیم شما را با بهترین برنامه نامه های اداری برای اندروید آشنا بکنیم. آین برنامه حاوی نامه های مختلف در زمینه های اداری، حقوقی و قرار دادها میباشد که شما میتوانید در جاهای خالی مشخصات خود یا دیگران را وارد کنید و بهترین نامه ی رسمی را برای خود بنویسید.
حجم فایل: 3mb
لینک دانلود رایگان:  https://2ad.ir/NqfvwzO9
راهنمای دانلود: (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید روی گزینه ( من ربات نی
برنامه ای بنویسید که پیغام «welcome» را تا زمانی که کاربر نیاز دارد، در صفحه خروجی نمایش دهد.
#include <iostream>
#include <conio.h>
using namespace std;
int main( ){
cout<< "welcome";      .پیغام را چاپ کن
_getch();                  .صفحه خروجی تا زمانیکه نیاز داریم پیغام را نمایش می دهد
return0;                    .دیگر پیغام را نمایش نمی دهد
به طورکلی، برنامه های بهینه ساز که معروف ترین آنها Clean master میباشد، روی برنامه تاثیر گذاشته و باعث چنین رویدادی میشود. بنابراین لازم است وارد چنین برنامه های بهینه ساز شده و گزینه phone boost را انتخاب نمایید. در نهایت تیک تقویم فارسی را بردارید.پس از طی مرحله فوق، تنظیمات پیشنهاد شده را با توجه به نوع گوشی انجام دهید.هواوی:ابتدا به تنظیمات گوشی > تنظیمات پیشرفته > مدیر باتری بروید و تنظیمات زیر را انجام دهید:1- در بخش "حالت نیرو" آیتم کارایی را ا
               
 
بهترین برنامه آنتی ویروس Anti Virus در گوشیهای اندروید. با نصب این برنامه و استفاده از آن میتوانید سطع امنیت و سلامت گوشی خود را به بالا ترین هد خود برسانید .این برانامه شامل مسدود کننده تماسهای مزاحم نیز میباشد که شما میتوانید از قسمت call filter تماسهای مزاحم را مسدود کنید. این برنامه در بین هم نوعان خود از بلاترین رتبه برخوردار است.حجم فایل: 38mbفرمت فایل:apkرتبه در گوگل پلی: 4.9 ☆راهنمای دانلود : (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه
دانلود برنامه شاد (اندروید): http://shaddl.medu.ir
 
برنامه شاد (نسخه تحت وب) - مناسب گوشیهای ios و قدیمی
 
روش استفاده از برنامه: مانند همه شبکه های اجتماعی رایج، لازم است وارد برنامه شوید و شماره همراه خود را وارد کنید. کدی برای شما پیامک میشود. کد را وارد کنید و وارد برنامه شوید. قسمت "دانش آموز" را انتخاب کنید. کد ملی خود را وارد کنید. سایر اطلاعات خواسته شده را بدقت وارد کنید. لیست دروسی که دبیر شما قبلا وارد شده باشد برای شما نشان داده میشود.
 
این صفحه ب
تعطیلی برنامه «فرمول یک» تکذیب شد،شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک: برنامه «فرمول یک» این هفته تکرار قسمت‌های گذشته و هفته آینده دو یا سه برنامه زنده خواهد داشتگروه تهیه «فرمول یک» همان ابتدای پخش نیز اعلام کرده بودند که تا اول بهمن ماه برنامه خواهند داشت«فرمول یک» نیمه دوم اسفند ماه با ویژه‌برنامه‌های نوروزی آماده پخش می‌شودگفتنی است اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه به دلیل انتقادهای علی ضیا، برنامه «فرمول یک» تعطیل شده است
شما اهل برنامه ریزی هستین؟!
مثلا برای رسیدن به اهدافتون یا انجام کارهاتون برنامه ریزی میکنین؟!
آیا دفتر برنامه ریزی دارین؟
که مثلا اهدف سالیانه و ماهانه و روزانه رو بنویسین؟
چقدر به برنامه تون عمل می کنین؟؟
تاثیری تو موفقیتتون داشته؟!
.
این عکسی که براتون میذارم ، عکس دفتر برنامه ریزیه! 
عکس رو خودم گرفتم...
علم جویان عزیز؛؛؛
pdfتمامی کتاب های برترین زبان های برنامه نویسی و وب نویسی درقسمت ((هک و نفوذ+برنامه نویسی)) از قبل قرار داده شده و میتوانید استفاده کنید
لازمه یادگیری برنامه نویسی یا کتاب های آموزشی 
حداقل تسلط داشتن به یکی از زبان ها مخصوصا جاوا که زبان برنامه نویسی مادر هست.
یا مالک
 
بچه ها
تصمیم گرفتم ازین به بعد فقط دو تا کتاب همزمان بخونم. بیشتر از دو تا نگیرم دستم. لیست کتابایی که تصمیم دارم بخونم رو هم نوشتم که در حقشون اجحاف نشه :))
میخوام یه برنامه بچینم، برای به مرور خوندن کتاب هایی که خوندنشون خیلی طول میکشه. مثلا یه جدولی تنظیم کنم. 
یادمه وقتی میخواستم "خدمتگذار تخت طاووس" رو بخونم به عنوان نشان بین کتاب یه برگه سفید گذاشته بودم. تاریخ زده بودم. خودمو ملزم کرده بودم روزی حداقل 20_30 صفحه بخونم (دقیق یادم نیس

آموزش ضبط فیلم از صفحه نمایش در آیفون
 
 آموزش ضبط ویدیو از صفحه نمایش آیفون
 
شما می خواهید از صفحه نمایش خود بر روی آی فون خود فیلم تهیه کنید. بر خلاف بسیاری از گوشی های آندروید،که هیچ روش واضح برای انجام آن وجود دارد، اما اپل دارای قابلیت ضبط صفحه نمایش در iOS است - شما فقط باید بدانید که چگونه آن را پیدا کنید.
ادامه مطلب
گیج فشار ویکا مدل 232.50
پرشر گیج ویکا 232.50 دارای ویژگی های زیر می باشد : سایز صفحه :63،100،160 میلی متر
کلاس دقت اندازه گیری : برای صفحه 63: 1.6 ,  برای صفحه 100 و 160 :1.0
پروس کانکشن : برای صفحه 63 : 1/4 اینچ , برای صفحه 100 و 160 :1/2 اینچ
بازه اندازه گیری فشار :
برای صفحه 63: 0….1 بار تا0….1000بار , برای صفحه 100: 0….1 بار تا0…1600بار , برای صفحه 160: 0….1بار تا 0…1600بار
متریال المت فشار : Stainless steel 316L , شیشه :Laminated safety glass
WIKA pressure gauge 232.50
   امروزه تقریبا در تمامی سایتها بازیها و برنامه ها تبلیغات اینترنتی قرار دارد و این میتواند باعث اذیت و آزار ما یا حتئ منجربه عصبانیت ما شود. در این قسمت به شما یاد خواهیم داد که چگونه به وسیله برنامه Adguerd میتوانید تمامی تبلیغات اینترنتی را مسدود کنید. دقت داشته باشید که این روش 100 % تظمینی میباشد و هیچ گونه دروغی در کار نیست. ما در این کلیپ آموزشی به شما یاد خواهیم داد که چگونه میتوانید به وسیله برنامه Adguard تمامی تبلیغات اینترنتی را مسدود ک
دانلود برنامه اینستا دانلودر از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
نصب برنامه اندروید
دانلودرایگان جدیدترین نسخه برنامه اینستا دانلودر Insta Downloader با هدف اندروید بهترین برنامه با هدف دانلود تصاویر و ویدیو های. Video Downloader for Instagram یک برنامه سریع و سلامت با منظور دانلود عکس ها و فیلم های اینستاگرام می با منظور استفاده از این نرم افزار نیازی با رسید با .
ادامه مطلب
سلام بچه های گلم برنامه فردا 1 - ریاضی تمرینات صفحه ی ۹۴  و ۹۵ رو داخل دفتر ریاضی حل کنید
2 - بخش حدید فیلم آموزش علوم رو از لینک زیر  دانلود کنید :
 
3 - بهترین خاطره ی خود در مدرسه را در دفتر انشاء  بنوسید و برای آموزگار خود بفرستید . 
برای اینکه بتونید یه برنامه نویس خوب بشید نیاز به استاد ندارید فقط گوگل و کمی صبر و حوصله نیاز دارید بعدش شما بهترین برنامه نویس می شوید.
البته کمی هم زبان باید بلد باشید.
توانایی حل مسئله بزرگترین کمکیه برنامه نویسی با شما می کنه
 
برنامه ی بعدی شرکت G.M.P به نام بدن سازی در خانه است لطفا با دانلود کردن برنامه ما را حمایت کنید و اگر نظر درباره برنامه ی ما داشتید به ما بدهید و اگر پیشنهادی برای ساخت برنامه ای که شما دوست دارید را ما برای شما می سازیم فقط کافی به یکی از راه های ارتباط باما سر بزنید هم می توانید از اینجا به ما پیام بدید و هم در قسمت ارتباط با ما در خود برنامه ممنون می شیم که ما را حمایت کنید باتشکر    G.M.P
کار نکردن تاچ صفحه نمایش iPhone می تواند به 2 دلیل عمده سخت افزاری و نرم افزاری باشد.
بروز
اختلالات نرم افزاری و یا نصب برنامه مخرب بر روی گوشی برخی از دلایل نرم
افزاری کار نکردن تاچ گوشی و هنگامی که قطعه ای در گوشی به نام digitizer
دچار خرابی و آسیب و یا گوشی دچار ضربه مانند افتادن بر روی زمین شده باشد،
کار نکردن تاچ مربوط به آسیب سخت افزاری خواهد بود، که در آسیب های سخت
افزاری شما برای بر طرف کردن مشکل باید یه یک تعمیر گاه تخصی آیفون مراجعه
کرده و
برنامه های حلقه شهید ابراهیم هادی در تابستان
۱.سالن هفتگی
۲.سیر مطالعاتی
۳.جلسه معرفتی
سه برنامه بالا فقط برنامه های اصلی و دائمی هست که در طول هفته برگزار می شود
البته حلقه برنامه های دیگری هم مثل استخر،کوهنوردی
اردوی نیم روزه،هیئت دانش آموزی،جشن و... نیز دارد
در ادامه توضیحاتی درباره برنامه ها داده شده است:
توضیحی درباره ی جلسه ی معرفتی اصول عقاید :
این جلسات  معرفتی با حضور استاد عشاق و با موضوع اصول اعتقادات برگزار می شود.
تعداد جلسات ح
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های رادیویی یا تلویزیونی :
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایت‌ها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ایجاد کانال به نام طرح ارائه شده در شبکههای اجتماعی به دو دلیل یکی احتمال برند شدن برنامه و دیگری جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به مح
حل تمرین ریاضی پنجم فصل دوم
ریاضی پنجم فصل دوم با جواب در یک فایل ورد در 41 صفحه تهیه شده است  که امروز ما در سایت دانشکده ها در این پست برای کاربران عزیز و دوست داشتنی قرار خواهیم داد .که این نمونه فایل مناسب برای دانش آموزان دبیران و اولیای گرامی ، ما بطور نمونه قسمتی از متن فصل اول ریاضی ۵ را در قسمت زیر برای کاربران قرار خواهیم داد. این گام به گام ریاضی پنجم با جواب می توانید پاسخ تمامی فعالیت ها ی درسی را درون این کتاب دریافت کنید ، و بطو
دانلود سوالات ضمن خدمت طرح تدبیر
دانلود نمونه سوالات ضمن برنامه تدبیر ویژه مدیران و معاونان و مجریان طرح تدبیر

سوالات ضمن خدمت مدیریت مدارس ابتدایی با عنوان برنامه تدبیر ویژه مدیران مدرسان و کلیه عوال اجرا کننده طرح تدبیر

ضمن خدمت برنامه تدبیر جدیذا با هماهنگی ادارات و آموزش و پرورش شهرستان
های مختلف بصورت کاملا اختیاری توسط کارشناسان آموزش ابتدایی با طراحی
سوالات مختلف و محک زدن مدیران در حوزه های مختلف مدیریت آموزشگاهی برگزار
می ش
اهمیت اینستاگرام
براساس آمار کافه بازار، در حال حاضر(بهار 98) اینستاگرام 22 میلیون نصب فعال در ایران دارد. همین تعداد کافی است که این شبکه اجتماعی را جزو برنامه بازاریابی اپلیکیشن بگذاریم.
یکی از نکاتی که همیشه در اینستاگرام برای بازاریابی اپلیکیشن رعایت کنید، در نظر گرفتن گوشه بازار است. با خود تصور نکنید که چون اینستاگرام 22 میلیون نصب فعال دارد همه ی این کاربران کاربران هدف شما هستند. در این تعداد ممکن است 10 هزار کاربر هدف شما باشند. پس روی
صفحه سفید مرگ وردپرس یک خطا بسیار آزار دهنده می باشد که زمان وارد شدن به سایت خود تنها یک صفحه سفید مشاهده می‌کنید. اما گاهی اوقات تنها یک بخش خاصی از سایت وردپرسی شما دچار خطر مرگ می شود. بخش پیشخوان وردپرس یا فقط یک صفحه از سایت دچار این خطا می شود.
خطای صفحه سفید یا The WordPress White Screen Of Death یکی از مشکلاتی است که ممکن است برای سایت وردپرسی شما هم پیش آمده  باشد، در این حالت همونطور که از نام این مشکل مشخص است شما به هر قسمت از سایت از جمله پیشخوان
معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ –  C Sharp یا C#
زبان برنامه نویسی سی شارپ (زبان برنامه نویسی C# یا C Sharp) یک زبان برنامه نویسی چند شیوه ای است که شامل اصول وابستگی زیاد به نوع (Strong Typing)، دستوری، اعلانی، تابعی، جنریک یا جامع، شی گرا (مبتنی بر کلاس) و مبتنی بر کامپوننت است. زبان برنامه نویسی سی شارپ توسط شرکت مایکروسافت در پروژه .NET توسعه یافت و بعدها توسط استانداردهای Ecma و ISO به عنوان یک زبان برنامه نویسی استاندارد مورد تایید قرار گرفت. سی شارپ یکی از
مهر محمدی، محمود.
(1367). "جایگاه تحقیق در آموزش و پرورش" تعلیم و تربیت - شماره 15 و 16
صفحه 7 تا 9
مهر محمدی، محمود.
(1367) الگوهای طراحی برنامه درسی" تعلیم و تربیت، شماره 15 و 16 صفحه 10 تا
28
مهر محمدی، محمود.
(1368) "بیسوادی یک معضل بین المللی" تعلیم و تربیت - شماره 20 صفحه - 7
تا 10
مهر محمدی، محمود.
(1368 ) "تکنولوژی آموزشی ابزاری مؤثر در خدمت تغییر نظام" تعلیم و تربیت،
شماره 19 ،صفحه 7 تا 10
دانلود سوالات ضمن خدمت طرح تدبیر
دانلود نمونه سوالات ضمن برنامه تدبیر ویژه مدیران و معاونان و مجریان طرح تدبیر

سوالات ضمن خدمت مدیریت مدارس ابتدایی با عنوان برنامه تدبیر ویژه مدیران مدرسان و کلیه عوال اجرا کننده طرح تدبیر

ضمن خدمت برنامه تدبیر جدیذا با هماهنگی ادارات و آموزش و پرورش شهرستان
های مختلف بصورت کاملا اختیاری توسط کارشناسان آموزش ابتدایی با طراحی
سوالات مختلف و محک زدن مدیران در حوزه های مختلف مدیریت آموزشگاهی برگزار
می ش
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.نود compute-0-0 با ۳ پروسسنود compute-0-1 با ۶ پروسسنود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکندنود conpute-0-3 با ۳ پروسسنود compute-0-4 با ۱ پروسسنود rocks7 با ۱ پروسسدر نتی
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.
نود compute-0-0 با ۳ پروسس
نود compute-0-1 با ۶ پروسس
نود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکند
نود conpute-0-3 با ۳ پروسس
نود compute-0-4 با ۱ پروسس
نود rocks7 با ۱ پروسس

د
برای ایجاد پروژه جدید در Xcode در iOS، Xcode را از فهرست پوشه /Application (برنامه ها) باز کنید. پس از باز کردن Xcode ، پنجره welcome (خوش آمدید) مانند شکل زیر باز خواهد شد. در پنجره خوش آمدید، بر روی گزینه دوم Create a new Xcode Project که به معنی “ایجاد یک پروژه ی Xcode جدید” می باشد، کلیک کنید یا به مسیر FlieNewProject بروید.
پس از انتخاب “ایجاد یک پروژه Xcode جدید”، یک پنجره جدید باز خواهد شد که باید الگوی خود را انتخاب کنیم.
پنجره جدید Xcode شامل چندین الگوی برنامه داخلی برای پیاده سا
داشتم فکر می کردم از چی بنویسم دیدم وضعیت الان من خودش صد صفحه ای شرح حال داره
وضعیت جدید من
تو نقطه امن دوم زندگیم یعنی همین خونه ای که تاچند وقت پیش توش حس مسافر داشتم و حالا شده سکونت گاه دائمی من
تو زمانی که دیگه جای دغدغه کلاس و نمره باید دغدغه شغل و آینده و برنامه زندگیم رو خیلی جدی تر پیگیر باشم و به یه نقطه درستی برسونم
راستشحوصله شرح قصه نیست ولی اگه خدا چشماتونو کشید روی این صفحه و خوندید
لطفا راهنماییم کنید که از کجا و چطور به وضع جدی
 
در ای قسمت قصد داریم شما را با روش انتقال فایل بین دو گوشی از طریق wifi Direct آشنا بکنیم. در این روش شما بدون نصب هیچ گونه برنامه ای میتوانید فایلهای خود را با سرعت خوب بین دو گوشی اتقال دهید. دقت داشته باشد که هنگام انتقال با این روش دو گوشی را ثابت در کنار هم نگه دارید تا بهترین سرعت را داشته باشد. برای آموزش این روش کلیپ کوتاه آموزشی زیر رو دانلود کنید.
لینک دانلود رایگان: https://2ad.ir/bCb7N
راهنمای دانلود: (( بعد از کلیک روی لینک شما وارد صفحه ی بعدی می
با برنامه نام‌آشنای صفحه‌گسترده اکسل Excel می‌توانید فایل‌های خود را سریع و آسان ایجاد، مشاهده و ویرایش کنید و با دیگران اشتراک‌گذاری کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد کتاب‌کارهای پیوست‌شده به ایمیل را مشاهده و ویرایش کنید.
ادامه مطلب
کار نکردن تاچ صفحه نمایش Samsung Galaxy Note 9 می تواند به 2
دلیل عمده سخت افزاری و یا نرم افزاری بوجود بیاید. مشکل نرم افزاری مانند
نصب یک برنامه مخرب بر روی گوشی و آسیب سخت افزاری مانند شکستگی، ضربه و
یا ورود مایعات به داخل گوشی می توانند دلایل اصلی کار نکردن تاچ صفحه
نمایش Galaxy Note 9 باشند.
ابتدا وضعیت صفحه نمایش را
بررسی کنید اگر مشکل ایجاد شده بر اثر آسیب فیزیکی باشد شما باید برای
تعویض صفحه نمایش گوشی خود اقدام کنید که می توانید برای استعلام هزین

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها