نتایج جستجو برای عبارت :

ادیان به زندگی معنی می‌بخشند

حاجت به شرح آن نیست،دردی که خود عیان استاین اشک شور گونه، شیرین ترین بیان استاز عشق یوسف مصر یک دل فقط جوان شددر خیمه ی حسینی، دلها همه جوان استبالاترین عبادت، شادی قلب زهراستشادی قلب زهرا، ذکر حسین جان استزهرا تمام ما را با اسم می شناسدنزدیک درب هیئت چشم انتظارمان استاین سرخی بدن ها، یا این به سرزدن هااز جهل سینه زن نیست، از عشق بی کران است"اینجا گناه بخشند، کوهی به کاه بخشند"وقتی که پیرمردی، با عشق روضه خوان استآهی کشید خواهر در ماتم براد
✅ سه چیز برادر را از برادر جدا می کن✅ سه چیز برادر را از برادر جدا می کند
1.زن 2.زر 3.زمین
سه چیز در زندگی یکبار به انسان داده می‌شود.
1.والدین 2.جوانی 3.شانس
سه چیز دلتنگی می آورند.
1.مرگ والدین 2.مرگ برادر 3.مرگ فرزند
سه چیزدردنیا لذت بخشند.
1.آب 2.اتش 3.آرامش
سه چیز را هرگز نخور.
1.غصه 2.حرام 3.حق
سه چیز باعث سقوط انسان است.
1.غرور 2.دشمنی 3.جهل
سه چیز را باید افزایش داد.
1.دانش 2.دارائی 3.درخت
سه چیز انسان را تباه میکند.
1.حرص 2.حسد 3.حماقت
سه چیز را همیشه بخ
وبسایت ها ابزار ارزشمندی برای کسب و کار هستند و به شرکت ها کمک می کنند تا تصویر تجاری خود را بهبود بخشند و به مشتریان و احتمالا شرکای بیشتری دست یابند و درباره محصولات، کارکنان و عملکرد خود تصمیم گیری کنند و فروش محصولات و خدمات خود را ارتقا دهند.
ادامه مطلب
سالاد هلو با هلوی تازه، مرغ کبابی با طعم ریحان درست می‌شود و با سس مخصوصی که با سرکه بالزامیک و عسل درست شده، مزه‌ای فوق العاده می‌گیرد. لابلای این مواد اصلی برشهای خلالی پیاز و دانه‌های ذرت، زیبایی دو چندان به این سالاد می‌بخشند. این یک سالاد فوق العاده است که با همراهی پنیر کامل می‌شود.

ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
هرکه به خواندن این سوره مداومت کند د ر قیامت کارنامه اعمالش را به دست راست وی دهند و نسبت به عملش محاسبه نشود وبقدری به او اجر بخشند تا راضی شود به وی ثواب انصار و مهاجر را دهند اهل بهشت همواره به خواندن این سوره مشغولند دل خلایق برایش نرم شود ودشمن مغلوب شود واگر همراه داشته باشد از پی هر حاجتی رود و به هر قومی که خواستگاری کند اجابت نمایند واگر به میان لشکر مخالف رود متفرق شوند واگر بخواهد بین دونفر الفت دهد سخنش قبول
درطی هرسال زنان کارآفرین بی شماری با ایده ‌های خود جهان اطراف ما را تغییرداده وبهبود می بخشند.این فهرست شامل برخی ازتاثیرگذارترین و قابل توجه ترین زنان کارآفرین در کلینیک کسب و کار  است.  آن‌ها مدیران برجسته اجرایی هستند که ایجاد کننده امواج جدیدی  ازاجرایی شدن ایده ها دررسانه‌های مختلف هستند.
 
 
ادامه مطالب مربوط به کلینیک کسب و کار را در کلینیک کسب و کار رادین مطالعه کنید.
زوجهای عزیزی که بدنبال، رحم اجاره ای،جنین وتخمک اهدایی هستند، وخانمهای عزیزی که تصمیم به اجاره رحم واهدای تخمک، دارند،میتوانن زیرنظربهترین وبرترین دکترای زنان وزایمان ونازایی، درتخصصی ترین بیمارستان ناباروری انجام دهند.برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید با تشکر ۰۹۳۵۳۳۰۳۱۵۴
خانمهای عزیزی که قصداهدا دارند، بالطف بزرگی که درحق کسانی که ازمشکل ناباروری رنج میبرن می کنن وبااین عمل شایسته کانون خانواده ایی روگرم ونورامید می بخشند.
 
زوجهای عزیزی که بدنبال، رحم اجاره ای،جنین وتخمک اهدایی هستند، وخانمهای عزیزی که تصمیم به اجاره رحم واهدای تخمک، دارند،میتوانن زیرنظربهترین وبرترین دکترای زنان وزایمان ونازایی، درتخصصی ترین بیمارستان ناباروری انجام دهند.برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید با تشکر 09353303154    ویا      09100641743
خانمهای عزیزی که قصداهدا دارند، بالطف بزرگی که درحق کسانی که ازمشکل ناباروری رنج میبرن می کنن وبااین عمل شایسته کانون خانواده ایی روگرم ونورامید می بخشن
                                                 رفع تب: یرید الله ان یخفف عنکم و خلق الانسان ضعیفا ((66))
بسم الله الرحمن الرحیم
هرکه تلاوت کند الله اورا از ترس دنیا و مفرغ روز قیامت ایمن سازد وهرکه بخواند نا شما ر به او حسنه بخشند واگر هر شب بخواند الله اورا ازفزع آخرت ترس دنیا رهایی بخشد و هرکه آن را در کاغذی نویسد و به آب زمزم یا باران بشوید و بیاشامد محبوب و مرکم شود و قوه حافظه او قوی شود و جهت خلاصی از مهلکه سه بار بخواند
همه موجودات زنده به آب تمیز و پاک نیاز دارند. اهمیت این موضوع برای موجودات آبزی دوچندان است. بسیاری از آلودگی هی می توانند به آب ها راه پیدا کنند. سه منبع رایج آن عبارتند از: خاک، کود و باکتری. هنگامی که باران می بارد، خاک درون رودخانه ها و نهرها را می شوید و می تواند گیاهان موجود در آب، حیوانات ریز و تخم ماهی ها را از بین ببرد، آبشش ماهی ها را مسدود کند و جلوی نور آفتاب را بگیرد. مواد مغذی کودها باعث آلوده کردن دریاچه، تالاب و مخازن آب می شوند. ن
قانون توانگری 
 
خدا روزی رسان آدمی است. انسان با کلامی که بر زبان می آورد می تواند هر آنچه را که حق الهی اوست به تملک در آورد. او باید به کلامی که بر زبان می آورد ایمان کامل داشته باشد.
قدرت واژه ها
واژه ها و اندیشه ها دارای امواجی بی نهایت نیرومندند که همواره به تن و چارچوب امور آدمی شکل می بخشند. ایمان به واژه ها و اندیشه هاست که آنها را محقق می سازد. 
اگر کسی موفقیت بطلبد اما اوضاع را برای شکست آماده کند دچار همان وضعی خواهد شد که برای آن تدار
تا چند روز دیگر مدرسه‌ها باز می‌شود و دانش‌آموزان با فرم‌های رنگارنگ، کوله‌پشتی‌های روی دوش و کفش‌های راحت و ورزشی، حال و هوای خاصی به اولین ماه پاییز می‌بخشند .


به گزارش : صحبت از کفش شد که بی‌شک در کنار کیف مناسب مدرسه، مهم‌ترین پوشش دانش‌آموز از حیث سلامت فیزیکی‌اش محسوب می‌شود. پا، یکی از مهم‌ترین اندام‌ها در بدن است که از آن با عنوان قلب دوم نیز یاد می‌شود.
ادامه مطلب
فنر قلبی
بالن زدن قلب که در فرهنگ عامیانه به آن فنر قلبی می گویند یک روش پزشکی است که برای باز کردن شریان های مسدود شده انجام می شود. این روش، یک روش بی خطر و معمولی است که در حال حاضر به عنوان یک درمان استاندارد در نظر گرفته می شود. در این روش ابتدا بیمار را آنژیوگرافی می‌کنند و پس از آنکه متوجه شدند کدام رگ، در کجا و به چه میزان دچار گرفتگی یا انسداد شده‌ است، از روش بالن زدن برای درمان وی استفاده می‌کنند.
 
اصل فنر گذاشتن قلب این است که یک با
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : برنامه نویسان ایرانی از چندین سال پیش به ساخت موتورهای جست‌وجوی فارسی روی آوردند و در این زمینه نیز موفق هم بودند.
از مهم‌ترین ویژگی‌های موتورهای جست‌وجوگر ایرانی علاوه بر سرچ قدرتمند و گسترده، می‌توان به قابلیت‌های بهینه و بومی آن‌ها اشاره کرد که دیگر کارهای روزانه کاربران را تسریع می‌بخشند. به عنوان مثال داشتن یک مترجم آنلاین، یا بخش‌های مخصوص اخبار لحظه‌ای یا قیمت روز طلا و ارز، از
مردی که در باغچه‌اش کار می‌کند،
آن سان که ولتر آرزو داشت.
آن کس که از وجود موسیقی سپاسگزار است.
آن کس که از یافتن ریشه واژه‌ای لذت می‌برد.
آن دو کارگری که در کافه‌ای در جنوب، سرگرم بازی خاموش شطرنجند.
کوزه‌گری که درباره رنگ یا شکل کوزه‌ای می‌اندیشد.
حروف‌چینی که این صفحه را خوب می‌آراید، هرچند برایش چندان رضایتبخش نباشد.
زن و مردی که آخرین مصراع‌های بند معینی از یک شعر بلند را می‌خوانند.
آن کس که دست نوازشی بر سر حیوان خفته‌ای می‌کشد.
1.کی قراره این نگاه احمقانه ی جهانی که شرق و غرب هم نداره، برداشته بشه که پدر و مادر هر غلطی کردن چون پدر و مادرن بی خیال؟ 
2. آدم ها در برابر کارهاشون مسئولن. در برابر آسیب هایی که به دیگران میزنن مسئولن و این که ما رو چقدر دوست دارن یا بعدا چقدر پشیمونن هیچی رو عوض نمی کنه. مسئله آسیب زده شده ست
3. این چرندیات هالیوودی، بالیوودی، صدا و سیمایی که بچه ها پدر و مادر احمقشون رو می بخشند و خوشحال و شاد زندگی می کنن یه دروغ خوش آب و رنگ مسخره ست.
4. دندون
 
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت خلاصه کتاب نقش دل در مدیریت در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
فهرست
علل نوشتن کتاب
مباحث مدیریتی با ملاحظات عاطفی
نتیجه
تحلیل با مغز، تصمیم با قلب
مدیران فیلسوف و سازمانهای موفق
نمونه ای از یک مدیر فیلسوف ژاپنی
مدیریت ومهمترین منبع توسعه یعنی انسان
خالقیت و استاندارد کردن
تکنیک های ارتباط موثر مدیر با
به قلم دامنه : به نام خدا.  فهم، علم، معنا. در «مشتاقی و مهجوری» اثر آقای مصطفی ملڪیان (ڪه سال ۱۳۸۵ مطالعه و یادداشت‌برداری ڪردم) می‌توان از این سه مفهوم: فهم، علم، معنا  بیشتر سر درآوُرد. فشرده‌ی برداشتم این است:
 
فهم و علم: هر دو پدیده‌اند. پدیده‌‌ی علم محلِ بحث معرفت‌شناسی است، اما پدیده‌‌ی فهم محلِ بحث هرمنوتیڪ. مثلاً خواننده و شنونده، نوشته و گفته‌ی دیگران را فهم می‌ڪند. اما نسبت به «بشقاب»، «سیگار»، «لِنت ترمز» علم دارد. چه برای ن
نگین فیروزه از دوران باستان تا امروز  طرفداران زیادی دارند. دلیل این ماجرا هم زیبایی و کمیابی نگین فیروزه است. در گذشته خیلی از اقوام از سنگ های قیمتی به عنوان دارو استفاده می کردند و بعضی دیگر تصور می کردند این سنگ ها به آنها قدرت و شجاعت می بخشند و ... با گذر زمان درستی یا نادرستی تمام این تصورها ثابت شد اما هیچ وقت از طرفداران آنها کم نشد.
ادامه مطلب
درختان بخش مهمی از زندگی ما هستند. به محیط زندگی ما زیبایی و آرامش می بخشند، شهرها و معابر ما را زینت می دهند و به بهبود شرایط آب و هو ا کمک می کنند. درختان از خاک در برابر فرسایش مخافظت می کنند و منبع تغذیه و زیستگاه انواع گونه های جانوری هستند. حیات کره زمین و جانداران آن، بدون درخت ممکن نیست. به همین دلیل صرف هزینه و نیرو برای توسعه درخت کاری یک سرمایه گذاری مهم و ضروری محسوب می شود.

ادامه مطلب
روزی فقیری به در خانه مردی ثروتمند می‌رود تا پولی را به عنوان صدقه از او بخواهد.
هنوز در خانه را نزده بود که از پشت در شنید که صاحب خانه با افراد خانواده خود بحث و درگیری دارد که چرا فلان چیز کم ارزش را دور ریختید و مال من را این طور هدر دادید؟! 
مرد فقیر که این را می‌شنود قصد رفتن می‌کند و با خود می‌گوید وقتی صاحب‌خانه بر سر مال خود با اعضای خانواده‌اش این طور دعوا می‌کند، چگونه ممکن است که از مالش به فقیری ببخشد؟!
از قضا در همان زمان در خان
ازدیاد محبت: والف بین قلوبهم لو انفقت ما فی الارض جمیعا ما الفت بین قلوبهم ولکن الله الف بینهم انه عزیز حکیم ((70))
بسم الله الرحمن الرحیم
هرکه بخواند الله بر او در  روزیش وسعت دهد و الله پرونده او را به دست راستش دهدو حساب او آسان شود . هرکه این سوره را بخواند جان دادنش آسان شود واگر بشوید و آبش را بیاشامد هر دردی که در شکم یا دهن او باشد یا هر ترسی که داشته باشد بر طرف شود واگر دهان طفل را به آن آب بشویند دندانش آسان در آید و درمان بیچاره با ده با
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
اغلب وبمستران و طراحان سایت همیشه این دغدغه را دارند که سئو سایتشان در حالت معقول و مناسبی بماند. رنکینگ یک سایت نشان دهنده محبوبیت و پیروزی در میدان رقابتی سایت های دیگراست، سئو خوب نیز مزیت های بسیاری برای یک وبسایت می تواند داشته باشد. برخی از سئوکاران تازه وارد برای اینکه رنکینگ یک وبسایت را بالا ببرند و بهبود بخشند از تکنیک هایی نظیر خرید بک لینک استفاده می کنند. اما جالب است بدانید که این تکنیک ها برای بهبود سئو رفته رفته کم رنگ می شود
 ازآنجایی که خدای متعال رسول اکرم(صلی الله علیه واله و سلم) را به عنوان بهترین و برترین الگویی زیستی و زندگی الهی معرفی می‌فرماید؛ سزاوار است، جویندگان سعادت از این الگوی برتر زندگی به درستی در مسیر کمال و سعادت دنیا و آخرت استفاده نمایند و نیازهای و کاستی های زندگی فردی و اجتماعی خود را با بهره گیری از برترین الگوی زندگی سامان بخشند. در این نوشتار سعی داریم به پنج مورد از مهمترین اصول اخلاقی سیر اجتماعی رسول اکرم (صلی الله علیه واله و س
 ازآنجایی که خدای متعال رسول اکرم(صلی الله علیه واله و سلم) را به عنوان بهترین و برترین الگویی زیستی و زندگی الهی معرفی می‌فرماید؛ سزاوار است، جویندگان سعادت از این الگوی برتر زندگی به درستی در مسیر کمال و سعادت دنیا و آخرت استفاده نمایند و نیازهای و کاستی های زندگی فردی و اجتماعی خود را با بهره گیری از برترین الگوی زندگی سامان بخشند. در این نوشتار سعی داریم به پنج مورد از مهمترین اصول اخلاقی سیر اجتماعی رسول اکرم (صلی الله علیه واله و س
قید ها یک فعل، یک صفت یا یک قید دیگر را بهبود می بخشند و اطلاعات بیشتری در مورد یک صفت در جمله می دهد.
The fire engine runs fast
ماشین آتش نشانی سریع حرکت میکند
Listen to his speech carefully
به سخنرانی او با دقت گوش بده
I browse the web frequently
من مکررا در وب جست و جو میکنم
It rained hard
باران سختی بارید
یک قید توضیحات بیشتری در مورد یک صفت در جمله میدهد:
The news is very surprising
اخبار بسیار حیرت آور هستند
The coffee is extremely hot, so be careful
قهوه شدیدا گرم است، پس مراقب باش
Nature is really amazing
ظبیعت واقعا شگفت
آسیب شناسی وضع فعلی آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور را نه در اشتباهات یا ناکارآمدی افراد بی سواد و نا آگاه و غافل، که در جرائم بعضی دانش آموختگان وفارغ التحصیلان از این دستگاه ها، باید جستجو کرد که با «طعمه نگری» به منصب‌ها، اشتهای تصرف پیدا می‌کنند و با بهره گیری حرفه ای از موج آفرینی حزبی و دامن زدن به رقیب هراسی و انواع شعار آزادی و خدمت، فریب می دهند و بالأخره با مصادره شعار آزادی وخدمت برای خود و خویشاوندان، با «چراغ دانش» گزیده تر کال
چکیده
شهادت، اوج تعالی انسان است. در فرهنگ اسلام و بخصوص تشیع، ارزشمندترین و گرانبهاترین حرکت، شهادت است. شهید کسی است که با نثار جان خود، درخت اسلام را آبیاری کرده و فساد را ریشه کن می کند.
شهیدان، مقاومت و پویایی جامعه را تضمین می نمایند و به جامعه ظرفیت روحی می بخشند و ضعف و سستی را از بین می برند. اگر خون شهیدان نبود که شجره طیبه رسالت را سیراب نماید نه از اسلام خبری بود و نه از مکتب توحید بخش الهی اثری.
و در یک جمله می توان گفت که پر محتواتر
لابیاپلاستی (labiaplasty) نوعی عمل جراحی زیبایی مخصوص زنان است که، جراح شکل ظاهری لبه داخلی و یا لبه بیرونی واژن را تغییر می دهد و بهبود می بخشند.
 
هزینه لابیاپلاستی به موارد مختلف و متعددی بستگی دارد از جمله ی این موارد شکل و اندازه ی واژن بیمار می باشد که در هر شخص متفاوت است بنابراین تعداد برش ها ی جراحی نیز متفاوت خواهد شد پس اعلام قیمت را بسیار مشکل می کند. بهتر است برای آگاهی از هزینه به صورت حضوری مراجعه کرده تا توسط پزشک معاینه شوید.
 
لابی
بسم الله الرحمن الرحیم
ماه نوشت:
رمضان عجب ماهی است...خوابیدن مان عبادت حساب می شودنفس کشیدنمان تسبیح خداست...یک آیه ثواب یک ختم قرآن دارد...افطاری دادن به یک نفر ثواب آزاد کردن یک اسیر را دارد...و تمام گناهان را به عبادت و توبه تو می بخشند...وقتی خدا میزبان مهمانی شودمعلوم است سنگ تمام می گذارد...
و جالب اینجاست که شیطان هم در غل و زنجیر است...
 
دلتنگ نوشت:
ماه خدا آمد...
ماهِ خدا نمی آی...
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
این روزها روزهای اضطر

با این جملات، شکست عشقی را فراموش کنید
  
تمام کردن یک رابطه عاطفی، ساده نیست
 
تمام کردن یک رابطه عاطفی، ساده نیست. جدا شدن از فردی که روزها، ماهها و حتی سالهای زیادی را با او گذرانده اید، می تواند قلب شما را بشکند و زندگی را به کام تان تلخ کند. این احساس طبیعی است اما راههای وجود دارند که می توانند بهبودی حال شما سرعت بخشند. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که از جدایی رنج می کشید، جملاتی که در اینجا برایتان آورده ایم را بارها و بارها با
سلام
دوستان لطفا چند مورد شغل دلالی معرفی کنید، مثل دلالی میوه یا هر دلالی دیگه، میدونم الان ته دل تون نسبت به من گارد می گیرید، ولی از سر ناچاریه، من سرمایه زیاد ندارم که باهاش شرکت بزنم، مجبورم این کار رو بکنم، البته من دلالی حروم انجام نمیدم، و اینم بگم دلال ها، به اقتصاد جریان می بخشند.
لطفا چند شغل با محوریت دلالی همراه با ارائه مختصر توضیح پیشنهاد بدید، نمیخوام خیلی دیر بشه واسه اهدافم. 
ممنونم از شما
ادامه مطلب
مرد صحبت نیستی ، از دیده ها مستور باش
از بلا دوری طمع داری ، ز مردم دور باش
نیستی چون می حریف صحبت تردامنان
در حجاب پرده زنبوری انگورباش
پیش شاهان قرب درویشان به ترک حاجت است
دست از دنیا بشو همکاسه فغفور باش
گر ترا بخشند از دست سلیمان پایتخت
در تلاش گوشه ویران خود چون مور باش
مور بی آزار دایم خون خود را می خورد
خانه پر شهد می خواهی ، برو زنبور باش
بدر ازبیماری منت هلالی گشته است
از فروغ عاریت تا می توانی دور باش
تا نسازندت کباب از چشم شور اهل حس
به پسرم : وصیت نامه امام علی به فرزندش امام حسن علیهما السلام (بخشی ازنهج البلاغه)
 
به پسرم : امام علی (علیه السلام)، نشرمعارف
معرفی:
این سفارش های پدری است که می رود، پدری که می داند لحظه ها می گذرند.فرزندم! گفتم پیش از اینکه عجلم شتابان از راه رسد این سفارش ها را بنویسم و این اوصاف را برای تو ثبت کنم.پسرم! به وصیت من خوب فکر کن.
بریده کتاب(۱):
خیلی‌ وقت ها دعایت را دیر اجابت می کند؛ چون در این تأخیرها پاداش دعا کننده و عطایی که به امیدوار می دهند،
نحوه استفاده از شمع گوش

شمع گوش یک چوب مسلح توخالی با تکنیک خاص است، با مواد تشکیل دهنده اصلی مانند عسل طبیعی، چمن Moxa و پوشش گیاهی Essential Oil. فرآیند متابولیسم که در شمعهای گوش اعمال می شود، این است که یک پایان به سوراخ گوش و انتهای دیگری که تحت نظریه خلاء روشن می شود، انرژی گرمای تولید شده به تدریج به گوش وارد میشود،شمع های گوشه می توانند تمیزی گوش داخلی را حفظ کنند، شنوایی را بهبود بخشند.
مزایای شمع گوش
استرس را کاهش میدهد 2.غلبه بر عفونت گوش 4.
دوستان عزیز خبرنگار
زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگر مرهون تلاش فعالان عرصه خبرو اطلاع رسانی است؛ آنانی که بدون هیچ چشمداشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با تراوش رنج و غم و شادی مردم از قلم متعهد خود "چو عضوی به درد آورد روزگار  دگر عضوها را نمانـد قرار"  را عینیت می‌بخشند.
فرارسیدن 17مرداد، روز خبرنگار و روز پاسداشت مقام انسان های آزاده ای که برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فرو گذار نمی کن
 دلیل افزایش قیمت فرش
یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در زیبایی و ایجاد فضایی آرام در هر محیطی، فرش است. فراهم آوردن محیط آرام و زیبا و پاکیزه یکی از مشخصات عبادتگاه در تمامی ادیان بوده است و مساجد ، حسینیه ها و نمازخانه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. علاوه بر این، از آنجا که مساجد ، حسینیه ها و نمازخانه ها جزو مکان های عمومی محسوب می شوند، اهمیت توجه به زیبایی و آرامش فضای آن را، دو چندان می کند.
امروزه فرش های سجاده ای زینت بخش مکان های مذه
آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری:
"«نظام فکری» _ چه در فرد و چه در جامعه _ منظومه هماهنگ از اطلاعات است که این منظومه، گرچه به عرصه‌های مختلف می‌پردازد و دارای تنوع و کثرت و گستردگی است، اما از ارتباط منسجم و هماهنگی برخوردار است؛ به‌طوری که همه اجزای آن مکمل و مؤید همدیگر هستند، نه اینکه متناقض و غیرمرتبط با هم باشند. 
نظام[های] فکری، نظام[هایی] هستند که منظومه فکری فرد را شکل می‌دهند و در جامعه، فرهنگ اجتماعی را سامان می‌بخشند. 
اگر شما فر
امروز در پاکت می نویسم:
قانون نیست که هر روزِ خدا خوب شود!
ایده آلی در این دنیا وجود ندارد؛ فقط حداقل و حداکثرها هستند،
که به زندگی ما کم و کیف می بخشند.
همان نظریه نسبیت انیشتین در فیزیک دنیوی!
نه اتفاقی صد درصد خوب است و نه مطلقا بد ...
رد یا پذیرش این موضوع روی قلمِ نقادانه امشبم نیست ...
نه فایده ای دارد، آوردنِ دلیلی برای اثبات آن،
نه میتوان منفعتی از رد آن برد؛ 
واقعیتی است که حاکم شده و اعتراض به آن در دادگاه این دنیا جوابی جز "اعتراض وارد نی
نحوه استفاده از روغنهای اساسی
 
 
پخش کننده
استنشاق
تبخیر خشک
روی پوست خود
حمام و دوش
رطوبت ساز
اقدامات احتیاطی
فواید
خلاصهروغنهای اساسی عصاره های طبیعی بسیار غلیظی از برگ ، گل و ساقه گیاهان هستند.
رایج ترین روش برای استفاده از روغنهای ضروری استنشاق آنها ، هم به دلیل رایحه شگفت انگیز و هم از نظر خواص درمانی آنها است. اما آنها همچنین می توانند در دیفیوزرها و رطوبت سازها استفاده شوند ، همچنین با روغن حامل رقیق شده و به پوست بمالند.
روغنهای اسا
میوه‌ها و سبزی های مفید برای قلب
از دیرباز تا کنون، انواع سبزی و
میوه‏ها ارزش و اهمیت زیادی در پیشگیری و درمان بیماری‏ها داشته و دارند.
در طول تاریخ هیچ‏گاه ارتباط گیاهان چه به عنوان ماده غذایی و چه به عنوان
ماده دارویی با بشر قطع نشده است و شاید بتوان گفت قسمت عمده‏ای از فرهنگ
تغذیه‏ای جوامع را تشکیل داده‏اند.
میوه ها و سبزی هایی که دوستدار قلب هستند عبارتند از:
زغال اخته
زغال اخته در جلوگیری از بیماری‏های قلبی سودمند است.
زغال اخته
به قول حضرت حافظ:
اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را
به خال هندو اش بخشم سمرقند و بخارا را
و صائب در جواب می گوید:
هر آنکس چیز می بخشد، ز جان خویش می بخشد
نه چون حافظ که می بخشد سمرقند و بخارا را
اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را
به خال هندو اش بخشم سر و دست و تن و پا را
و شهریار در جواب می گوید:
هر آنکس چیز می بخشد بسان مرد می بخشد
نه چون صائب که می بخشد سر و دست و تن و پا را
سر و دست و تن و پا را به خاک گور می بخشند 
نه بر آن ترک شیرازی که برده جمله
سئو مربوط به رشد ارگانیک است و برای تهیه یک برنامه بازاریابی آنلاین و مؤثر ارگانیک ، مهم است که ما نه تنها به جستجوگرها نگاه کنیم بلکه برای بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی نیز جستجو کنیم.الگوریتم SEO به طور مداوم در حال تغییر است. محتوای اجتماعی با سرعتی نگران کننده و روز به روز در حال افزایش است. از آنجا که مردم به طور مداوم برای تحقیق و تعامل به بسترهای رسانه های اجتماعی روی می آورند ، برای شرکتها و آژانس های برند مهم است که تفکر و حضور در
توت فرنگی میوه ای ایده آل برای کاهش وزن است، زیرا از کالری کمی بهره می برد. این میوه به کاهش احساس گرسنگی نیز کمک می کند. افزون بر این، توت فرنگی حاوی آب فراوان و فیبر است، که گوارش را بهبود می بخشند.
با توجه به اینکه امروزه تمام مردم سعی در کاهش وزن دارند لذا در پی خوراکی هایی هستند که به کاهش چربی و وزن آنها کمک کند. از این رو میوه ها منابع سرشاری از چربی سوزی هستند که به مهم ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:
بسیاری از مردم از این مساله آگاه نیستند ک
یا فاطمه الزهرا
 
توی مهمونی ها، اغلب بچه ها اونقدر مشغول بازی می شوند که هر چقدر برای غذا صداشون می کنی نمی آیند. اصلا نمی شنوند که بیایند. یا می آیند اما دو لقمه نخورده دوباره می روند سر بازی شان. بارها شده که از دست محمد حسین و نفیسه عصبانی شده ام که چرا نمی آیند سر سفره. اما انگار نه انگار. اصلا عصبانیت مان را هم نمی بینند. مشغول بازی هستند و هر چیز دیگری برایشان کم اهمیت. واکنش من به این رفتار ها این است: «به درک، بگذار گشنه بمانند تا دفعه بع
مشاور تبلیغاتی
عنوانی آشنا در کشورهای صنعتی جهان و عنوانی جدید در بین شرکت های تجاری ایران
مشاور
تبلیغاتی عنوانی است جدید در زمینه تبلیغات که می تواند بخش  بازاریابی و
فروش شرکت های مختلف را بر عهده بگیرد و فروش آنها را متحول کند.
مشاوران
تبلیغاتی در شرکت های مشاور تبلیغاتی دائما بر روی شیوه ها و روش های جدید
بازاریابی تحقیق می کنند و به روزترین و کارآمد ترین روش ها را انتخاب می
کنند. صاحبان مشاغل نیز هر روز به پیشرفت حرفه ی خود می اندیشن
در زمان‌های قدیم، شخص به کالا یا خدماتی نیاز پیدا می‌کرد و در جست و جوی شخصی که بتواند آن نیاز را برطرف سازد راهی بازار می‌شد. امروزه اما، به دلیل تنوع محصول و افزایش رقیب، دیگر ارائه صرف کافی نیست و باید خود را به مشتری عرضه کرد. کاری که استیکرهای شیشه‌ای انجام می‌دهند همین است. آنها ظاهر سرد و بی روح شیشه را جان می‌بخشند و با ایجاد طرح‌های گرافیکی روی سطح، توجه مخاطب را به خود جلب می‌کنند. چه به دنبال مشتری جدید باشید، چه برنامهای برای ی
رفلاکس اسید معده زمانی اتفاق می‌افتد که اسید معده‌ی شما به داخل مری برگردد. زمانی که این اتفاق می‌افتد، امکان دارد که شما مزه‌ی ترش مایعی را در انتهای گلوی خود احساس کنید. این موج از اسید معده می‌تواند پوشش مری شما را تحریک و اذیت کرده و باعث بروز سوزش معده، معده درد یا به اصطلاح ترش کردن معده شود.اگر شما به‌ندرت به این مشکل دچار می‌شوید، نیازی نیست برای درمان معده درد تغییراتی اساسی در نحوه‌ی زندگی خود ایجاد کنید. استفاده از داروهای بد
 
فقط مثبت‌ها را اطراف خود نگه دار !آدم منفی‌ها چاه انرژی‌اند . آن‌ها مانند افراد مریض و بیماری هستند که مرضشان به شدت واگیردار است . ممکن است بعضی‌ از این به شدت منفی‌ها افراد فامیل و حتی دوستان صمیمی‌ات باشند ، فرقی نمی‌کند . به عنوان یک اصل بپذیر که منفی نگاه کردن به دنیا ، بزرگترین ضربه‌ای است که یک فرد می‌تواند به خودش و آدم‌های اطرافش بزند .قانونی که باید رعایت کنی حذف یا نهایتا محدود کردن روابط خود با این افراد است ."قانون نشست و ب
کامپوزیت ها موادی چند جزئی هستند که خواص آنها در مجموع از هرکدام از اجزاء بهتر است. ضمن آنکه اجزای مختلف، کارایی یکدیگر را بهبود می بخشند. در کامپوزیت های پلیمری حداقل دو جزء مشاهده می شود: 
1 - فاز تقویت کننده که درون ماتریس پخش شده است. 
2 - فاز ماتریس که فاز دیگر را در بر می گیرد و یک پلیمر گرماسخت یا گرمانرم می باشد که گاهی قبل از سخت شدن آن را رزین می نامند.
در کاربردهای مهندسی، اغلب به تلفیق خواص مواد نیاز است. به عنوان مثال در صنایع هوافضا،
لوردراپه تصویری این زیبا ساز پنجره ها
لوردراپه تصویری در زیباسازی منزل دست به کار شده است. تصاویر چاپ شده در تار و پود لوردراپه جای گرفته است و با آن عجین شده است.
لوردراپه چاپی که تصاویری بی نظیری را از طبیعت و یا کارتون های انیمیشنی و یا حتی هنرهای اقلیم ایران زیبا را به نمایش درآورده است، جلوه بصری عمیقی را در فضای منزل خلق می کند. در هیاهوی این تصاویر زیبای نگار شده روی لوردراپه که هر کدام رنگی به زندگی می بخشند می توان زیبایی و صمیمیت خلق
دم کردن انواع چای و دمنوش با طعم‌ میوه‌ها و برگ‌های گیاهان معطر مختلف یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه اغلب افراد به خصوص در فصل پاییز و زمستان است. برخی از این چای و دمنوش‌ها خاصیت درمانی دارند و برخی دیگر به خاطر طعم مطبوع‌شان و احساس گرمایی که به بدن می‌بخشند مورد علاقه افراد مختلف هستند. خواص درمانی و طرز تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه را از سایت THE DELICIOUS CRESCENT و نیز نحوه خشک کردن میوه روی بخاری یا شوفاژ را در مجله کوروش بخوانید.
دمنو
فرمانروا جانم، دور بگردم، میگم میشه خواهش کنم مریضا رو شفا بدی؟ میشه؟
لطفا....خواهش....
مرسی
خب اگه لطف میکنی، بقیه هم مریض نشن،خب؟! هوم؟ 
و وقتی اینطور شد، ما هم قدر قدرت تو رو بدونیم
الانم بدونیم ولی میگم ینی ناسپاس نباشیم اونوقتم، اینجور که تو قرآن میگفتی بعضی از ما آدما وقتی تو  کشتی گیر میفتیم و راه فراری نداریم، توبه میکنیم و  ازت کمک میخوایم بعد که به ساحل نجات میرسیم همه چیزو فراموش میکنیم، آخه زشته واقعا آدم فرمانروایی به زیبایی و م
استخر اختصاصی ویلای تعطیل حریم و آزادی زیادی برای کسانی که برای تعطیلات در آنجا بمانند فراهم می کند. انتخاب ویلا خصوصی مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از معیارهای تعطیلات عجیب و غریب این است که ویلا خصوصی استخر مخصوص به خود را دارد. استخرهای خصوصی می توانند کیفیت تعطیلات را تا حد زیادی بهبود بخشند. در اینجا برخی از مزایای ویلا با استخر در تعطیلات آورده شده است …فواید سلامتیشنا یک نوع ورزش بسیار خوب است و گذراندن وقت در استخر در تعطیلات می توان
 
 
زنانگی و ورزش هر دو سازه‌های اجتماعی و رفتارهای فرهنگی هستند و در همبستگی با بستر اجتماعی شکل می‌گیرند. در این پژوهش سعی بر آن بود که از تجربۀ زیستۀ زنان ورزشکار استفاده شد. بنابراین، ‌‌با رویکرد کیّفی و با تکنیک مصاحبه در میدان پژوهش اجرا شد. نمونۀ مورد مطالعه از مجموع مصاحبه با 36 نفر از دختران و زنان با طیف سنی 46 -14 سال شهر تهران تشکیل شد که در دو نوع متفاوت ورزش‌های رزمی و ایروبیک سابقه ورزشی حرفه‌ای و غیر‌حرفه‌ای دارند. آنچه در طی
اگر به ایجاد فضای آرامش بخش و سالم در منزل، محیط کار و ادراه خود اهمیت می دهید پیشنهاد می کنیم حتما به لیست گیاهان آپارتمانی نگاهی بیندازید! بهترین گیاهان آپارتمانی تصفیه کننده هوا در واقع موثرترین گیاهان در بهبود هوای پیرامون ما محسوب می‌شوند. بعضی از گیاهان آپارتمانی، سلاح های ارزشمندی در مقابله با افزایش آلودگی های هوای داخل و تصفیه محیط آپارتمان به شمار می روند. گیاهان سبز علاوه بر این که جلوه و زیبایی خاص و طبیعی به دکوراسیون منزل می
شمال کشور از محبوب ترین مقاصد گردشگری
میان ایرانیان به حساب می آید و در فصول مختلف سال، سفرهای گردشگری به شهرهای
مختلف شمالی را شاهد هستیم. اما با توجه به قرار داشتن در فصل گرم سال، بهترین
تفریحات تابستانی در شمال ایران می توانند سفرهای گردشگری به این خطه سرسبز را
رونق بیشتری بخشند.

اگر از این تفریحات غافل مانده اید، در
ادامه با ما همراه باشید.

بهترین تفریحات تابستانی در شمال ایران
از بهترین تفریحات تابستانی در شمال
ایران می توان به موارد
معنویات- می‌دانیم که ادیان به زندگی پیروان خود معنا می‌بخشند. دین می‌تواند به نحوه‌ی زیستن آدمیان سمت و سو بدهد و مسیر حرکت آنها را عوض کند. من همیشه با خود اندیشده‌ام که اگر از جامعه‌ی ما این معنا‌بخشی‌های دینی کم شود، چه باقی می‌ماند؟! رک و راست بگویم که با چنین اقدامِ بازیگوشانه‌ای تمام جوامع دینی و خاصه جامعه‌ی خودمان بسیار نابهنجار و غیرمعمولی جلوه خواهند کرد و حتی قضاوت‌های‌مان بعضاً تا صدوهشتاد درجه تغییر جهت خواهند داد. در ا
ویژگی های یک انگشتر
انگشترها هرگز در طول زندگی انسان ها تنها یکی
از دیگر انواع زیورآلات و جواهرآلات نبوده اند؛ ما انگشترها را فقط برای تزئیین و آراستگی
دست­ هایمان به کار نمی بریم. هر انگشتر در کنار ارزش مالی و مادی خود، ارزش عاطفی
و معنوی بسیاری دارد که به سنت ­های دیرینه بشری ارتباط می یابد. در واقع انگشترها
در کنار زیبایی و آراستگی که به دست ها می بخشند حامل معانی و پیام های فراوانی برای
انسان ها هستند؛ بطور مثال آنها می توانند نماد خلوصِ
گلس برد ها جدیدترین نوع وایت برد ها هستند که در دو نوع فریم mdf و بدون فریم سکوریت ساخته و عرضه می شوند. وایت برد های شیشه ای جلوه ای زیبا به هر مکانی می بخشند. امروزه از این محصولات پرکاربرد در محیط های آموزشی و شرکت ها استفاده می شود. همچنین بسیاری از طراحان داخلی برای دکوراسیون داخلی از این محصول استفاده می کنند.
 همانطور که می دانید وایت برد های شیشه ای در رنگ بندی های مختلف تولید می شوند. رنگ شیشه ها اصولا از پلی اورتان روغنی کوره ای و به صور
توجه به هماهنگی ابزارهای روشنایی با محیط و چیدمان درونی محیط، یک اصل
اساسی است. درواقع یکی از مواردی که در انتخاب یک ابزارآلات روشنایی برای
منزل، اداره، اتاق خواب یا ... موردتوجه قرار می‌گیرد، شکل ظاهری این
ابزارهاست. 
علی‌الخصوص هنگامی که نیاز به ست کردن آن‌ها با دکوراسیون، مبلمان یا
وسایل تزئینی خانه وجود دارد، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در این
میان، یکی از بخش‌های مهم ابزارهای روشنایی، قاب‌های روشنایی
هستند که با نام کا
همه چیز درباره سموم مضر در مواد آرایشی
 
مواد شیمیایی رایجاثرات بلند مدتچه کسی در معرض خطر است؟سایر مواد شیمیایینکاتآیا مواد آرایشی در مواد آرایشی شما وجود دارد؟هنگام قدم زدن در راهرو پوست ، ما اغلب به دنبال محصولاتی می گردیم که نتایج خوب و سریع را می بخشند. صرف نظر از آنچه که برچسب محصول می گوید این کار را انجام می دهد ، کیفیت آن در نهایت تابعی از ترکیبات آن است.
بر خلاف برخی غذاها و داروها ، محصولات مراقبت شخصی نیازی به اعلام محصولات جانبی
قیمت پنجره گرد upvc سقفی مخصوص کرج: استفاده
ازپنجره های سقفی upvc در سال های اخیر مورد استقبال واقع شده است؛ این افزایش
از آنجایی است که نورگیرهای سقفی به فضاهای داخلی زندگی می‌بخشند و هم چنین از طریق
جذب نور روز هزینه های انرژی را پس انداز میکنند. سیستم های پنجره های گرد سقفی می‌توانند
به صورت یک دارایی بالقوه برای ساختمانها باشند و رضایت طراحان و ساکنین را تأمین کنند.
پنجره های upvc سقفی با دارا بودن ویژگی های زیر می­توانند خدمات مهمی
به محیط
یکی از اساسی ترین و بنیادی ترین افراد هر جامعه ای کودکان میباشند،کودکان آینده ی یک جامعه را میسازند و با رشد و تربیت درست آنان می توان در مسیر موفقیت یک ملت قدم برداشت.اما حقیقت آن است که عده ای از کودکان بی سرپرست و یا بدسرپرست هستند و حتی ممکن است خانوادهای بی بضاعت داشته باشند .همه ی افراد جامعه می توانند با تلاش برای بهبود این وضعیت و کمک به کودکان بی سرپرست علاوه بر ساختن آینده ای درخشان برای آنان شرایط جامعه و زندگی اجتماعی را نیز بهبود
یکی از اساسی ترین و بنیادی ترین افراد هر جامعه ای کودکان میباشند،کودکان آینده ی یک جامعه را میسازند و با رشد و تربیت درست آنان می توان در مسیر موفقیت یک ملت قدم برداشت.اما حقیقت آن است که عده ای از کودکان بی سرپرست و یا بدسرپرست هستند و حتی ممکن است خانوادهای بی بضاعت داشته باشند .همه ی افراد جامعه می توانند با تلاش برای بهبود این وضعیت و کمک به کودکان بی سرپرست علاوه بر ساختن آینده ای درخشان برای آنان شرایط جامعه و زندگی اجتماعی را نیز بهبود
با خودم
فکر می‌کنم که بخشیدن یعنی چه؟ این رأفت درونی از کجا ریشه می‌گیرد که می‌توان کسی
با ظلم‌های پیوسته یا گسسته را بخشید و از فکر کردن به نامهربانی‌هایش رهایی پیدا
کرد؟ بعد، شروع می‌کنم به ورق زدن آدم‌هایی که زخم‌های کهنه بر سینه‌ام کاشته‌اند
و فکر می‌کنم به خودم که قطعِ به یقین خواسته و ناخواسته درد شده‌ام در جانِ
دیگری.
راستی آن‌ها
که می‌بخشند چقدر غریب و ناشناخته‌اند؛ همانان که حتی از خون عزیزکرده‌شان می‌گذرند...
اما فراموش
  اقتصاد علم تخصیص  بهینه ی منابع محدود برای ارضاء خواسته ها و
نیازهای نا محدود  بشر است . خواسته های
افراد می تواند شامل تمام کالاها و خدمات و تمایلات خاص از قبیل غذا ، پوشاک، مسکن
و هر چیز دیگری باشد که کیفیت زندگی را مطلوب تر 
می سازد . چون افراد همواره به دنبال راهی هستند که بتوانند سطح رفاه خود
را با استفاده بیش تر از کالاها و خدمات بهبود بخشند ، لذا خواسته های افراد نا
محدوداست.در اقتصاد خرد ،رفتار اقتصادی افراد تصمیم گیرنده در اقتصاد م
چگونه تغذیه ی سالمی داشته باشیم ؟
تغذیه سالم ارتباط تنگاتنگی با سلامتی انسان دارد و هر چیزی که با سلامتی انسان ارتباط داشته باشد دارای اهمیت است. تغذیه سالم به معنای محدودیت های شدید غذایی ، لاغر ماندن و یا محروم کردن خودتان از غذاهایی که دوست دارید نیست.


بلکه به معنی حس عالی بودن، داشتن انرژی بیشتر، بهبود سلامتی و روان سالم شما است. اما با استفاده از این نکات ساده که در بخش تغذیه سالم در " نوین کالا روز" خواهیم گفت ، می توانید رژیم غذایی خو
 وکیل طلاق در کرج

وکیل طلاق در کرج
در واقع شاید یکی از شایع ترین پرونده ها در حوزه حقوقی خانواده بحث طلاق
باشد که به شدت در حال رشد می باشد و تقریبا قابل کنترل هم نیست. وکیل طلاق
در کرج چه از طرف مرد باشد و چه از طرف زن هر یک به نوبه خود می توانند
این امر را تسریع بخشند و زودتر به نتیجه که همان طلاق است برسند.
در هر کدام از مشکلات حقوقی، کیفری، وصول مطالبات، چک سفته، ملک و املاک، و
به صورت نزدیک به بحث این مقاله مباحث نفقه ، مهریه ، اجرت المثل و
                                               
 
یکی از اساسی ترین و بنیادی ترین افراد هر جامعه ای کودکان میباشند،کودکان آینده ی یک جامعه را میسازند و با رشد و تربیت درست آنان می توان در مسیر موفقیت یک ملت قدم برداشت.اما حقیقت آن است که عده ای از کودکان بی سرپرست و یا بدسرپرست هستند و حتی ممکن است خانوادهای بی بضاعت داشته باشند .همه ی افراد جامعه می توانند با تلاش برای بهبود این وضعیت و کمک به کودکان بی سرپرست علاوه بر ساختن آینده ای درخ
همیشه به خاطر داشته باش: 
کسی در جایی به خاطر وجود تو خوشبخت است . 

هنوز وقت هست، تا دیر نشده باید فکری کردسقفی در حال ریختن استمریضی در انتظار درمان و عروسی مشتاق جهیزیه و…اگر امروز کمک برسانیم موثرتر از فرداست  
گاهی یک ساعت هم تاخیر جدی‌ای است و فرصت‌ها را می‌سوزاندگاهی دقیقه‌ها ارزشمندند و کمک‌ها گاهی کوچک به نظر می‌آیندولی به لطف خدا زندگی دوباره می‌بخشندتا دیر نشده کمک رو یاد بگیریم …. 
                                             
 
یکی از اساسی ترین و بنیادی ترین افراد هر جامعه ای کودکان میباشند،کودکان آینده ی یک جامعه را میسازند و با رشد و تربیت درست آنان می توان در مسیر موفقیت یک ملت قدم برداشت.اما حقیقت آن است که عده ای از کودکان بی سرپرست و یا بدسرپرست هستند و حتی ممکن است خانوادهای بی بضاعت داشته باشند .همه ی افراد جامعه می توانند با تلاش برای بهبود این وضعیت و کمک به کودکان بی سرپرست علاوه بر ساختن آینده ای درخشا
فرش سجاده ای ۷۰۰ شانه برای چه مکان هایی مناسب است ؟یکی از مهم ترین و بهترین کیفیت های انواع فرش سجاده ای که فروش بسیار زیادی نیز داردفرش سجاده ای ۷۰۰ شانه است .این سجاده فرش نیز مانند فرش های مسجد ۵۰۰ شانه دارای تنوع کیفیت و تراکم های متفاوتی استو با دستگاههای بافتی متفاوت بافته می شود که هر کدام از آن ها ویژگی های خاصی را به سجاده فرش می بخشنداما این که خصوصیات آن به چه صورت است و هر کدام از این سجاده ها در کجاها استفاده می شوندسوالی است که مم
نخ لیفت DOUBLE NEEDLE ۴۴۰MM
 
 
نخ لیفت(کشیدن با نخ) PDO
 
از طب سوزنی سنتی برای تحریک جوان سازی بافت استفاده می شود. در این روش سوزن های نازک پر از PDOنخ های (پلی دی اکسانون)حل شدنی، با استفاده از سوزن های ویژه طب سوزنی به داخل پوست تزریق می شود. PDO یک ماده پروتئینی است که به طور گسترده در بخیه زدن  طبی مورد استفاده قرار می گیرد و نخ های PDO قابل جذب هستند. این روش بسیار امن است و حداقل میزان تهاجمی بودن را دارا است. این روش حداقل زمان استراحت را دارد و در درما
آرامش روانی خانواده

آیه شریفه‌ «الا بذکر اللّه تطمئن القلوب؛ [۱] (حکایت از آن دارد که) با یاد خدا دل‌ها آرامش می‌گیرد». دل پایگاه نفس آدمی است و آنگاه که دل آرام گیرد، نفس انسان نیز اطمینان می‌یابد. پس برای داشتن دلی آرام و قلبی مطمئن باید به ذکر باری تعالی پرداخت. و قرآن می‌فرماید: «و لذکر اللّه اکبر؛ [۲] ذکر اکبر خدا نماز است»؛ نتیجه آن که چون گویندگان ذکر الهی که دل‌هایی آرام و نفوسی مطمئن دارند، گرد هم آیند و خانواده‌ای را شکل بخشند، آن
Argan Tree که متعلق به خانواده Sapotaceae است، در جنوب غربی مراکش زندگی می کند و حدود 8000 کیلومتر مربع اشغال می کند و می تواند بیش از 200 سال زندگی کند. در سال 1998، یونسکو این جنگل آرگان را به عنوان ذخایر بوم شناختی به دلیل ارزش زیست محیطی آن و اهمیت آن برای اقتصاد محلی این منطقه اعلام کرد.
روغن آرگان از هسته درخت آرگان استخراج می شود. این میوه در خارج از سبز و گوشتی است و حاوی سنگ سخت پوشیده شده با دو یا سه هسته ای است که از روغن آن به دست می آید.
روغن آرگان چگ
با مصرف روزی 2 عدد از این میوه با کلسترول خداحافظی کنید

مطالعات جدید محققان دانشگاه ریدینگ در انگلیس نشان می‌دهد مصرف دو سیب در روز به کاهش کلسترول و احتمال بروز بیماری‌های قلبی عروقی کمک می‌کند.
 هر عدد سیب متوسط، حاوی ۴ گرم فیبر و ۹۵ کالری است. این میوه خوشمزه منبع غنی ویتامین C و A‌ و مواد معدنی فسفر، پتاسیم، کلسیم و آهن است. این میوه سرشار از ترکیبی به نام پلی‌فنول است. پلی فنول و فیبر موجود در موجود در سیب در کاهش کلسترول کلی و LDL‌ نقش د
هر آنچه که باید در مورد صندلی اداری بدانید
انتخاب یک صندلی کارمندی مناسب و استاندارد تاثیر بسزایی در افزایش کارایی کارمندان دارد. از طرفی در دکوراسیون اداره و گذاشتن تاثیر مثبت در ذهن مراجعه کنندگان نیز تاثیر زیادی دارد. کارمندان مجبورند ساعت های زیادی را در اداره ها و پشت میزها سپری کنند؛ از این رو انتخاب صندلی کارمندی مناسب و استاندارد بسیار مهم است و باید به آن دقت بسیار زیادی کرد. صندلی های کارمندی مناسب از خستگی آنها جلوگیری می کنند
بهترین روغنهای اساسی برای پوست شما
 
 
پوست خشک
پوست چرب
پوست حساس
آکنه
شرایط پوستی
رنگدانه
ضد پیری
نحوه استفاده
اقدامات احتیاطی
از کجا بخریم
خلاصه
روغنهای اساسی عصاره های گیاهی هستند که از گلها ، برگها و دانه ها تهیه می شوند. برخی ممکن است دارای خواصی باشند که می توانند شرایط خاصی از پوست را درمان کنند. اگر علاقه دارید روغنهای اساسی را برای نگرانی های پوستی خود امتحان کنید ، در مورد گزینه های زیر با متخصص پوست خود صحبت کنید.
روغنهای اساسی ب
 
...عَنِ السَّکُونِیِّ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص:
«إِذَا أَحَبَ‏ أَحَدُکُمْ‏ أَخَاهُ‏ الْمُسْلِمَ فَلْیَسْأَلْهُ عَنِ اسْمِهِ وَ اسْمِ أَبِیهِ وَ اسْمِ قَبِیلَتِهِ وَ عَشِیرَتِهِ فَإِنَّ مِنْ حَقِّهِ الْوَاجِبِ وَ صِدْقِ الْإِخَاءِ أَنْ یَسْأَلَهُ عَنْ ذَلِکَ وَ إِلَّا فَإِنَّهَا مَعْرِفَةُ حُمْقٍ.»
 الکافی، ج‏۲، ص۶۷۱
 
از امام صادق از رسول خدا (صلوات‌الله‌علیهما) نقل شده است:
«هرگاه یکی از شما،
آیا روغن برای بزرگ کردن آلت تناسلی کار می کند؟هیچ روغنی در بازار وجود ندارد که به تنهایی آلت تناسلی شما را بزرگتر کند. با این حال ، بزرگ شدن آلت تناسلی مرد با اقدامات دیگری امکان پذیر است
شواهدی وجود دارد که نشان می دهد پمپ های خلاء (که گاهی اوقات فقط به نام " وکیوم آقایان ") و دستگاه های کشش آلت تناسلی منبع قابل اعتماد (یا کششگرها) می توانند مؤثر باشند
اما هیچ تحقیقی از این ایده که روغن ها یا مکمل های دیگر آلت تناسلی آلت تناسلی شما را بزرگ می کن
نکاتی در مورد دکور اتاق کودک
 دکور اتاق کودک یکی از جذاب ترین طراحی های داخلی است، که والدین تلاش میکنند زیبا ترین و
دلنشین ترین اتاق را برای کودک خود فراهم کنند.زیرا کودک بیشتر وقت خود را در اتاق و با وسایل
خود می گذراند و اینکه نیاز نیست، هزینه ی گزاف بپردازید برای تزیین اتاق کودک، گاهی با ساده ترین
وسایل می توانید شیک ترین تزیین رو در اتاق کودک خود داشته باشید که فضای آرامی هم برای
کودک خود درست کرده باشید.
۱- از پرده های رنگ روشن در دکور ات
گوشواره های چرمی استایلی اسپرت و خاص به شما می بخشند. اینجا شما را با یک ست شش جفتی مدل جدید گوشواره چرمی آشنا می نماییم که از پر فروش ترین گوشواره های چرم جهان بوده و در داخل با کیفیت درجه یک و با چرم طبیعی تولید شده است. زیبایی، تنوع رنگی خاص و زیبا و قابل ست کردن با انواع لباس و مانتو از ویژگی های این ست می باشد.
 
 
 
برای مشاهده اطلاعات، تصاویر بیشتر و خرید کلیک کنید
 
پذیرش سفارش به صورت عمده و تکی از سراسر ایران
 
03134418533
 


 
فرش نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل به عهده دارد . فرش ها جلوه خاصی به خانه و اتاق ها می بخشند و در گرما و امنیت فضای خانه بسیار موثر هستند. فرش یکی از ضروری ترین وسایل برای چیدمان منزل و دکوراسیون هستند که اگر به صورت اصولی و متناسب با فضا انتخاب شوند جلوه خاصی به منزل می دهند.
انواع فرش ماشینی ، فرش های فانتزی و فرش مدرن و … در ابعاد ،رنگ ها و سایزهای مختلف در فروشگاه های فرش سراسر کشور وجود دارد.فرش دایره ای ، فرش بیضی ، فرش مستط
فرش نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل به عهده دارد . فرش ها جلوه خاصی به خانه و اتاق ها می بخشند و در گرما و امنیت فضای خانه بسیار موثر هستند. فرش یکی از ضروری ترین وسایل برای چیدمان منزل و دکوراسیون هستند که اگر به صورت اصولی و متناسب با فضا انتخاب شوند جلوه خاصی به منزل می دهند.
انواع فرش ماشینی ، فرش های فانتزی و فرش مدرن و … در ابعاد ،رنگ ها و سایزهای مختلف در فروشگاه های فرش سراسر کشور وجود دارد.فرش دایره ای ، فرش بیضی ، فرش مستط
ابرو یکی از عناصر صورت است که در زیبایی
چهره تاثیر فراوانی دارد. ابروهایی پرپشت به چهره شما زیبایی و شادابی
می‌بخشند ، در نتیجه افرادی که دچار ریزش ابرو شده اند، در واقع یکی از
مهمترین فاکتور های زیبایی را از دست داده اند،بهترین راه برای افرادی که
ابرو های خود را از دست داده اند کاشت ابرو می باشد یکی از گزینه های مهم
قبل از اقدام به این کار انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو در شهرتان است.
دلایل ریزش ابرو
دلایل متعددی باعث ریزش ابروها می­ شون
تجربه چند سال بی کفایتی و بی تدبیری دولت تدبیر و امید،باعث شده است که مردم تا حدودی از تفکر به اصطلاع "اصلاح طلبی" و در اصل "غیر انقلابی،"فاصله بگیرند.
در صورتی که جوانان انقلابی با محتوا های خوب و دقیق این خلا را پر نکنند،طولی نخواهد کشید که مقبولیت،به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی زیر سوال رفته و این حکومت رو به اضمحلال خواهد رفت.
تهیه این سیر مطالعاتی برای رسیدن به دو هدف کلان انجام شده است: هدف اول آن است که افرادی که بر طبق این سیر
شواهد نشان می دهد که موسیقی می تواند عملکرد رفتاری را در چندین حوزه از جمله هوش بهبود بخشد. دانشمندان همچنین دریافته اند که موسیقی می تواند مغز را در دو سطح عملکردی و ساختاری تغییر دهد. چنین تغییر عصبی می تواند چندین دامنه را تحت تأثیر قرار دهد ، اما به نظر می رسد که یک دامنه به ویژه از موسیقی تأثیر می گذارد - یعنی زبان. به نظر می رسد موسیقی و زبان ویژگی های ویژه ای دارند که به موسیقی امکان بهبود و شکل گیری پردازش زبان را می دهد. این بررسی ابتدا
همانطور که "ایست قلبی" موجب مرگ قطعی انسان می شود، از نظر روحی نیز "مرحله ختم قلبی" مفهوم زوالِ قابلیت تغییر را دارد. اهل لغت، ختم قلب را مهر زده شدن آن معنا می کنند. در روزگاری که هنوز امضای پای مدارک و اسناد معمول نشده بود، مردم از "مهر" استفاده می کردند و به این وسیله نامه و نوشته خود را خاتمه می دادند، گاهی نیز از خاتم (انگشتر) به جای مهر استفاده می کردند. قرآن تصریح می کند:بقره ۷ – اِنَّ َلَذینَ کَفَرُوا سَواءٌ عَلَیهِم نذَرتهم اَم لَم تُنذِ
آیا شما در آستانه شروع زندگی مهاجران در استانبول هستید؟
شما قطعاً باید از قبل برنامه ریزی کنید: شلوغی استانبول و ساختار شبیه پیچ و خم مانند می تواند تازه واردان را اذیت کند. راهنمای ما به استانبول به شما کمک می کند تا با مشاوره در مورد مدارس بین المللی ، مراقبت های بهداشتی ، مسکن و موارد دیگر ، آماده شوید.
آیا نیاز به سفر خارج از کشور دارید؟ سازماندهی سفر خارجی کاری نیست که باید به تنهایی انجام دهید. 
در این صفحه:
زندگی در استانبول
استانبول: آ
واژه SFF مخفف جمله Small Form Factor می باشد. سایز این هارد دیسک ها 2.5" می باشد. این هارد دیسک ها به دلیل فشرده تر و کوچک تر بودن و مصرف انرژی کمتر محبوبتر از دیگر همتای خود یعنی هارد دیسک های LFF یا Large From Factor است که هر دونوع هاردیسک بصورت SAS و SATA تولید می شوند. و همچنین Seek Time یا زمان جست جوی اطلاعات توسط هد در هارد دیسک های SFF کمتر از هارد دیسک های LFF است. بعلت کوچک تر بودن هارد دیسک های SFF در واقع Platter ها هم در زمان چرخش و ارتباط با هد سرعت جست جو را 50% نسبت به نو
اموزشگاه عکاسیبوکه (به انگلیسی: Bokeh) افکتی مات یا شکل هنری و زیباشناسانه برای عکاسی است که در نواحی خارج از فوکوس
تصویر ایجاد می‌شود. بوکه با میزان تندی رنگ یا شارپنس تفاوت دارد، تندی
رنگ اتفاقی است که در بالاترین نقطهٔ فوکوس رخ می‌دهد، اما بوکه بهترین
موقعیت نقطه خارج از فوکوس را به نمایش می‌گذارد. بهترین لنز‌ها
در حالت اتوماتیک نقاط نورانی خارج از فوکوس را بصورت دایره‌هایی با مرز
مشخص و شارپ نشان می‌دهد، اما بوکه درست زمانی رخ داده
قلم در دستم آرام و قرار نداشت.انگشتانم تمام تلاش خود را کرده بودند که مرا از آشفته بازار درون مغزم رهایی بخشند.اعصاب خرابم روی چشمانم هم اثر کرده بود.حتی نمی توانستند در حفره‌شان بایستند و دایم چون کودکان در حال جوش و خروش بودند.زبانم هم به دیوانگی‌ام اعتراض کرد:(اَه...)قلم را به گوشه‌ای پرتاب کرده و سه چهار برگ درون دستم را به دیوار کوبیدم.حتی نوشتن هم درمان دردم نبود...
با دستانم سعی در دوختن پلک‌هایم داشتم که...آری!این بار خدا دست به کار شده
به چه می‌اندیشی!
نگرانی بیجاست...
عشق اینجا
و‎ ‎خدا هم اینجاست،
لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا
نه، همین امروز است!
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
 
یك زن
برای زیبا ماندن
به دوستت دارم های
مردی نیاز دارد
كه هرروز آرام
در گوشش زمزمه كند
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه کوتاه
 
وقتی انسان‌ها همدیگر را دوست داشته باشند، همدیگر را می‌بخشند. اما وقتی دائما مجبور به این کار شوند، از دوست داشتن دست برمی‌دارند...!
 
++++++++++++++++++++
مثل آهنگی که یک روزی، یک جایی، یک وقتی، پیدا کرده ای و دست نخورده، گوشه ای نگاه داشته ای تا وقت ِ بی‌حوصلگی ات را مأوا شود، تا مبادا عجولانه، لذت ِ لحظه‌ها، این لحظه‌های عجیب که هرکدامشان به پدیده‌های یکسان رنگ ِ متفاوتی می‌بخشند، لذت ِ بی‌نهایت شدن ِ چیزی که اگر از میان ِ لحظه به لحظه ی زندگی‌ات، با لحظه ی به‌خصوص ِ خودش مقارن شود می‌تواند بی‌نهایت ِ تو باشد را بر خود حرام و به خوب بودن اکتفا کنی. صبورانه در برابر عجول بودن مقاومت کردی
هفته 3 - مبانی دیکشنری دیجیتال.یک سفارش طراحی کاراکتر یا یک طراحی اسباب بازی فقط درصورتی انجام می شود که 3 بعدی باشد و تعداد کمی از تکرارها ، آزمایش ها و پیشرفت ها با موفقیت پشت سر گذاشته است.
دانشجویان قصد دارند با اصول کار با نرم افزار برای مجسمه سازی دیجیتال Zbrush آشنا شوند.
برخی از مباحث مورد بحث:- مدیریت پرونده در زبروش.- ناوبری در فضای کاری زبروش.- معرفی ابزار و برس اصلی؛- کار با دینامش؛- اصول اساسی در مجسمه سازی؛
[/ heft_twelfths] [Five_twelfths_last] [/ Five_twelft
طرز تهیه کره بادام زمینی رژیمی خانگی
چگونه در خانه کره بادام زمینی درست کنیم؟
 
اگر کره بادام زمینی یکی از خوراکی های مورد علاقه شما باشد به احتمال زیاد هزینه ماهیانه زیادی را برای آن صرف میکنید در این مقاله می
خواهیم یک دستور آشپزی ویژه ارائه کنیم که هم میتوانید از طعم یک کره بادام زمینی خانگی لذت ببرید و هم در هزینه های خود صرفه
جویی کنید.
به گزارش آلامتو به نقل از پارسی دی؛ چه چیزی باعث شده که من بخواهم کره ی بادام زمینی را در خانه درس
هر آنچه که باید در مورد صندلی اداری بدانید
انتخاب یک صندلی کارمندی مناسب و استاندارد تاثیر بسزایی در افزایش کارایی کارمندان دارد. از طرفی در دکوراسیون اداره و گذاشتن تاثیر مثبت در ذهن مراجعه کنندگان نیز تاثیر زیادی دارد. کارمندان مجبورند ساعت های زیادی را در اداره ها و پشت میزها سپری کنند؛ از این رو انتخاب صندلی کارمندی مناسب و استاندارد بسیار مهم است و باید به آن دقت بسیار زیادی کرد. صندلی های کارمندی مناسب از خستگی آنها جلوگیری می کنند
این یک چیز عجیب است که من در مورد مردم متوجه شده ام - آنها به هر روغن ، ماسک مو ، شامپو و نرم کننده موهای خود حمله می کنند که می توانند از داروخانه یا آشپزخانه خود در گرفتن موهای بلند و براق استفاده کنند. اما تنها چیزی که آنها توجه نمی کنند رژیم آنهاست. آنچه اکثر ما در درک این امر ناکام هستیم اینست که رژیم غذایی مناسب به همان اندازه یک روال خوب برای مراقبت از مو هنگام رسیدن موها نقش مهمی دارد. و یک دسته از مواد مغذی که برای حفظ سلامتی موها و تقویت
جامعه،
فرهنگ، تمدن و کیش و مسلک، ما را به گونه‌ای بار می‌آورند که به ما هویتی دروغین
می‌بخشند. همه‌ی ما را می‌فریبند و کسانی که ما را می‌فریبند بسیار قدرتمند هستند.

در
حقیقت قدرت آنان به فریبکاری‌شان بسته است و آنان قرن‌هاست که مشغول فریبکاری‌اند.
آنان – سیاستمداران و مبلغان- قدرت زیادی
اندوخته‌اند و از این می‌ترسند که مبادا کسی به حقیقت وجودشان پی ببرد. تمام
کارهایشان به مردم زودباور و داوطلب گول خوردن بسته است – مردمی که دوست دارن
برای اینکه نوجوانی موفق باشید باید با بهترین مشاور مشورت کنید.
هر کس می خواهد در زندگی خود موفق باشد مگه نه؟
حتی اگر شما هنوز هم نوجوان هستید هنوز هم می توانید موفق شوید.
و زمینه موفقیت های آینده تان را فراهم آورید.
این سخت نیست دریغ نکنید، شما می توانید “نوجوان موفق” باشید.
یا اگر شما یک نوجوان داشته باشید، به او کمک کنید تا موفق شود.ویژگی بهترین مشاور
در مقاله زیر، ما ده ویژگی را معرفی می کنیم که می تواند شما را به یک فرد موفق تبدیل کند.
این
غذاهای مفید برای پوست
 
گوشت بوقلمون:حاوی اسیدهای آمینه ای است که رشد ویروس ها را کاهش می دهد میزان حساسیت زایی خیلی پایین آن برای افرادی که رژیمهای غذایی انحصاری دارندمفید است این گوشت همچنین برای بهبود زخم ها سوختگی تب خال واگزما مفید است مهم ترین ماده مغذی آن انواع اسید آمینه از جمله اسید آمینه لیزین است.
انواع ماهی:محتوی اسیدهای چربی هستند که التهاب را کاهش می دهند و خاصیت ضد آبی پوست را بهبود می بخشند مصرف ماهی برای بعضی ازانواع خشکی پ
«بتمن آغاز می‌کند»، فقط آغازی دوباره برای مجموعه‌ای محبوب و مشهور نبود. این قسمت دوران جدیدی را نه فقط برای شخصیت بتمن، بلکه تمام اقتباس‌های ابرقهرمان‌های بعد از خود کلید زد. «بتمن آغاز می‌کند»، آن قصه‌های ابرقهرمانی فانتزیِ سنتیِ دهه‌ی ۹۰ را برمی‌دارد و به آن زاویه‌ و ماهیت جدی، تاریک، واقع‌گرایانه، عمیق و باشخصیت می‌دهد. این صفات فقط در رنگ و طعمِ اثر ایجاد نشده‌اند تا صرفا از لحاظ ظاهری و اتمسفر سبب تحولی در فرمول‌های سبک ابرقه
اگر به من بگویند چکیده‌ی رمان «جنگ و صلح» لئو تولستوی چیست، می‌گویم: جنگ می‌سوزاند اما می‌سازد.
داستان در دوران جنگ و صلح روسیه با فرانسه در سالهای کشورگشایی ناپلئون می‌گذرد که مقارن می‌شود با جنگ و صلح چهار خانواده اشرافی روسیه. نکته جالب اینجاست که دوران صلح روسیه و فرانسه مصادف است با دوران جنگ این چهار خانواده و دوران جنگ دو کشور مصادف با دوران صلح اعضای این چهار خانواده است.
شاید مهمترین نکته داستان این باشد که آدمها در بحبوحه‌ی جن

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها