نتایج جستجو برای عبارت :

نکاتی برای فریز کردن مواد غذایی

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
این موسسه دارای 30 سال تجربه در زمینه تامین و تولید مواد شیمیایی مختلف در داخل و خارج از کشور است. حلال ها ، رنگ و رزین ، مواد شیمیایی صنعتی ، کود شیمیایی ، مواد صنایع غذایی ، مواد تصفیه آب و .... نمونه هایی از محصولات این شرکت هستند. در ادامه به معرفی برخی از این مواد می پردازیم :
ادامه مطلب
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
این موسسه دارای 30 سال تجربه در زمینه تامین و تولید مواد شیمیایی مختلف در داخل و خارج از کشور است. حلال ها ، رنگ و رزین ، مواد شیمیایی صنعتی ، کود شیمیایی ، مواد صنایع غذایی ، مواد تصفیه آب و .... نمونه هایی از محصولات این شرکت هستند. در ادامه به معرفی برخی از این مواد می پردازیم :
ادامه مطلب
از مصرف مواد آرایشی چرب خودداری کنید. استفاده از این گونه مواد چرب، منافذ پوست را مسدود می کند و جوش های پوستی و آکنه زیادی را ایجاد می کند. از مواد آرایشی استفاده کنید که حاوی مواد معدنی سبک و پودری شکل هستند که احتمال بروز جوش و آکنه را کمتر می کند.
قبل از استفاده از مواد آرایشی، صورت خود را با آب سرد بشویید و بعد از پاک کردن آرایش نیز حتما صورت خود را شستشو دهید.
اپیلاسیون کار سیار - شماره تماس برای خانم ها: 09140848217
ایجاد مزاحمت از طرف آقایان پی
تأثیرات مخرب مخدر ها بر اندام های حیاتی بدن بر کسی پوشیده نیست اما علاوه بر آن مصرف موادمخدر عوارض عمومی هم دارد که این عوارض هم جسمانی هستند و هم روانی و سبب می شوند که فرد مصرف کننده مقاومت خود را در برابر ابتلا به بیماری های مختلف از دست بدهد.اعتیاد به مواد مخدر امروزه به عنوان یک بیماری در نظر گرفته می‌شود . یکی از راه‌های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و ترک آن اطلاع‌رسانی در مورد تأثیر و عوارض مصرف آن است.مواد مخدر چیست؟مواد اعتیادآور
معمولا در صنعت در بخش های زیادی نیاز به انتقال مواد داریم. یکی از روش های جا به جایی مواد مختلف استفاده از هواکش ها می باشد، به این صورت که برای انتقال مواد از هوا بطور مستقیم یا غیر مستقیم استفاده می شود که این هوای فشار بالا به وسیله هواکش تولید می شود.
ادامه مطلب
کشف 151کیلوگرم مواد مخدر در منوجان
مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر و پاسگاه چاه شاهی با تعامل سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در یک عملیات مشترک موفق شدند در محور منوجان به هشتبندی خودرو 405 توقیف و مقدار151/500 کیلو گرم مواد مخدرتریاک کشف و دو نفر متهم دستگیر شد
مواد شیمیایی امروزه به عنوان یکی از پایه های اساسی تولید بسیاری از موادی که روزانه مصرف می کنیم به حساب می آید. غذا ، پارچه ، لباس ، مواد و ... تنها نمونه های کوچکی از اقلامی هستند که در ساختار خود و یا در حین تولید آنها از مواد شیمیایی بهره گرفته شده است. 
ادامه مطلب
در عملکردهای مختلف بدن، سلول ها انرژی مصرف می کنند. عملکرد سلول ها مواد زائدی تولید می کند که باید از بدن بیرون روند. وقتی این مواد زائد به اندازه کافی از بدن دفع نشوند، در بدن جمع می شوند. بالا رفتن میزان این مواد زائد در بدن، آزوتمیا نام دارد که با آزمایش خون سنجیده می شود. وقتی مواد زائد در بدن جمع می شوند، حال بدی در بدن ایجاد می شود که اورمی یا اوره خونی نامیده می شود.
 
فروش مواد شیمیایی یکی از دغدغه های مهم صنعتگران به حساب می آید. کیفیت مواد اولیه می تواند بر روی محصول نهایی تاثیر ویزه ای داشته باشد و کیفیت این محصول را تعیین نماید. در نتیجه تهیه ی مواد اولیه ی با کیفیت از بهترین برند ها و مناسب ترین قیمت همیشه یکی از دغدغه های مهم صنعتگران به حساب می آید.
مواد اولیه ی شیمیایی در همه ی صنایع نظیر ، کشاورزی، شوینده ها، صنایع غذایی، داروسازی و... نقش مهمی دارند.
 شما می توانید برای خرید و فروش مواد شیمیایی با م
معرفی مواد مهم دروس به این معنی نیست که سایر ماده ها مطالعه نشوند بلکه متن تمامی مواد سوال برانگیز و حائز اهمیت است ولی اقتضا دارد با علامتگذاری کنار این مواد به نکات آنها توجه ویژه داشته باشید ✅مواد مهم درس قانون مدنی تاماده 602:
اهم موادداخل(  )قراردارند✍مواد:6،7،10،16،(17)(20)،27،28،30،3233،35،37،40،41،(44)45،47،49،51(53)56،59،61،65،69،70،72،73،7779،90،91،93،105،132،133،140143،146،(183)184،188،(189)(190)(191)193،(194)195،(196)197(198)(199)(200)(201)(202)(203)204،206،209،212،213،215216،217،218،219،220،221،222(223)225،226،227،228،
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
خرید مواد اولیه قنادی
مشاور پرورش شترمرغ
 
 
جداول زیر میزان مصرف مواد غذایی را بر اساس ماده خشک 90٪ به عنوان پایه تغذیه و فرض جیره های تولید بالا نشان می دهد. در صورت کمبود مواد مغذی جیره ، مصرف می تواند تا 30٪ افزایش یابد
آموزش پرورش شترمرغ
 
نرخ وزن به کیلو
1 - 60 روز
25 مصرف مواد غذایی شترمرغ
61 - 140 روز
107مصرف مواد غذایی شترمرغ
جمع با قبل
132مصرف مواد غذایی شترمرغ
141 - 280 روز
291مصرف مواد غذایی شترمرغ
جمع با قبلی ها
423مصرف مواد غذایی شترمرغ
281 - 365 روز
192مصرف مواد غذایی شترمرغ
شرکت علمینوگستر واردکننده مواد مرک آلمان و تامین کننده مواد شیمیایی مرک و سیگما اصلی از مهمترین مراکز فروش و واردات این مواد با قیمتی مناسب و در کمترین زمان می باشد.
 واردات انواع محیط های کشت میکروبی مرک
تیترازول های شیمیایی مرک آلمان
مواد شیمیایی در گریدهای دارویی , کروماتوگرافی و فوق خالص
مواد شیمیایی تخصصی مرک و سیگما
 علمینوگستر آمادگی خود را برای واردات انواع مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان و سیگما اعلام می دارد و آماده همکاری و عقد قر
در هنگام اسباب کشی با مواد غذایی خود چه کار کنیم؟ در هنگام اسباب کشی با مواد غذایی خود چه کار کنیم؟ برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی حساس باید چه کاری انجام دهیم؟ برای یافتن پاسخ این سوالات و سوالات مشابه در ادامه با ما همراه باشید. کمد و یخچال آشپزخانه ها دارای […] در هنگام اسباب کشی با مواد غذایی خود چه کار کنیم؟
منبع : سپند بار
قیمت لوله پلی اتیلن
قیمت لوله پلی اتیلن نسبت به نوع مواد اولیه (وارداتی و داخلی) گرید مواد و خلوص مواد اولیه تولید لوله پلی اتیلن، متفاوت است. منظور از خلوص مواد میزان ترکیب مواد اولیه تولید لوله پلی‌اتیلن با مواد ضایعاتی است و ناب زیست در تولید لوله‌ پلی اتیلن خود از هیچگونه مواد ضایعاتی استفاده نمی‌کند و به کیفیت عالی و تولید لوله پلی اتیلن بی نظیر متعهد است و افتخار دارد که لوله‌ پلی اتیلن ناب زیست در تمامی آزمایش‌ها مورد تائید بوده و
 ،مواد‌غذایی همیشه پرسود است
از آنجایی که خوراک از نیازهای اولیه هر انسانی است پس در هر شرایطی باید این نیاز برآورده شود. به خاطر همین نیاز ساده، این شغل و کار و هر حرفه‌ای که با مواد‌غذایی در ارتباط است، همیشه بازار خودش را دارد و درآمد و سود بالایی هم دارد. اشتباه نکنید، منظور ما این نیست که بروید و یک کارخانه مواد‌غذایی راه بیندازید، کمی بیشتر فکر کنید. شما می‌توانید به خدمات جانبی که کارخانه‌های مواد‌غذایی نیاز دارند هم فکر کنید و ر
وکیل مواد مخدر
به علت اهمیت موضوع خرید و فروش و حمل مواد مخدر دادگاه ویژه ای به نام دادگاه انقلاب و وکیل مواد مخدر به پرونده‌های مواد مخدر رسیدگی می‌کند.
اختصاص دادگاه ویژه برای مواد مخدر به تنهایی بیانگر اهمیت و حساسیت پرونده‌های مواد مخدر می‌باشد،طبق قانون، مجازات کسانی که به امر خرید، فروش، تولید و حمل مواد مخدر اشتغال دارند.
حبس‌های طولانی مدت و یا اعدام است ،ایران از معدود کشورهایی است که برای مجرمان مواد مخدر مجازات اعدام صادر می
انواع اعتیاد موجود در جامعه
اعتیاد به مواد مخدر:  ممکن است به عنوان یک عمل به ظاهر بی‌ضرر و داوطلبانه استفاده از مواد مخدر آغاز شود، اما در آن زمان می‌تواند تبدیل به یک عادت اضطراری و غیرقابل‌کنترل شود. با ادامه مصرف مواد مخدر، این روند می‌تواند به اعتیاد مواد مخدر تبدیل شود که به شدت بر شیمی مغزی فرد تاثیر می‌گذارد و زندگی آن‌ها را کنترل می‌کند.
اعتیاد به الکل و مواد دیگر یک نوع بیماری است که ممکن است در نهایت منجر به از دست دادن کنترل ب
عطر (وام‌واژه از زبان عربی) ماده‌‌ای خوشبو است که برای خوشبوسازی بدن یا محیط و یا محصول استفاده می‌شود. عطر از مواد صنعتی و یا طبیعی، ترکیب و ساخته می‌شود. مواد اولیه معطر سازنده‌ی عطر از طریق استخراج از منابع گیاهی، حیوانی یا از روش‌های تولید مصنوعی مواد شیمیایی تهیه می‌گردند.
از طریق متن‌ها و حفاری‌های باستان‌شناسی معلوم شده‌است عطرها در بعضی از تمدن‌های اولیه انسانی وجود داشته‌اند. عطرسازی مدرن از اواخر قرن نوزدهم میلادی که تول
وزیر اطلاعات:
توزیع مواد مخدر قبلا به صورت استفاده از مسیرهای خشکی بود، ولی در حال حاضر توزیع مواد مخدر از طریق آبی و هوایی انجام می‌شود و حتی با پهپادها هم مواد مخدر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جابجا می‌کنند.
در کشور ما به وفور آشپزخانه‌ها افزایش می‌یافت که با ضربه‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان البرز و دیگر استان‌ها، ریشه آنها خشکانده شده است.
نسبت به شناسایی و دیگر اقدامات قانونی در م
شرکت نوین سازان پاسارگاد اولین مخترع سیستم تشخیص مواد منفجره با عملکرد 0 و 1 در کل جهان. سیستم تشخیص مواد منفجره مجموعه دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد در 3 مدل طراحی و تولید گردیده است :
سیستم تشخیص مواد منفجره نفر رو
سیستم تشخیص مواد منفجره خودرویی
سیستم تشخیص مواد منفجره کانتینری
سیستم تشخیص مواد منفجره، بر خلاف سیستم های ایکس ری قادر است تمامی انواع مواد احتراق زا و مواد منفجره اعم از انواع باروت، تی ان تی و ... را تشخیص داده و دارای دقت بسی
کبد مثل نیروگاه بدن است و کارهای اساسی زیادی را برعهده دارد. این کارها شامل تولید پروتئین، کلسترول و صفراست که درنهایت به ذخیره‌ی انواع ویتامین ها و مواد معدنی و کربوهیدرات منجر می‌شود. کبد مواد سمی مانند الکل، داروها و موادی را که در طی سوخت‌و‌ساز تولید شده‌اند، تجزیه می‌کند. برای همین سلامتی بدن به سالم نگه داشتن کبد بستگی دارد. این مقاله مواد مفید برای کبد را به شما معرفی می‌کند.
ادامه مطلب
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
فعالیت در هر زمینه ای ساختار و ماهیت منحصر به فردی دارد. کسانی که در آزمایشگاه ها فعال هستند و با مواد شیمیایی سر و کار دارند ملزم به رعایت اصول ایمنی هستند؛چرا که اغلب مواد شیمیایی موجب تحریک سیستم تنفسی و آسیب های جدی به چشم و پوست میشوند. به همین دلیل کار با مواد شیمیایی رتبه سوم رده بندی حوادث ناشی از کار را به خود اختصاص داده است.در همین راستا قصد داریم در این مقاله نکات ایمنی کار با مواد شیمیایی را مورد بررسی قرار دهیم.
نکات ایمنی در کار
مواد لازم
آرد سفید 225 گرم آرد سبوس دار 80 گرم نمک 1 قاشق چایخوری روغن زیتون 1 قاشق سوپ خوری آب ولرم 180 میلی لیتر روغن زیتون برای مواد میانی نان 1 قاشق سوپ خوری پیاز خرد شده برای مواد میانی نان 150 گرم سیر له شده برای مواد میانی نان 2 حبه زیره سبز برای مواد میانی نان 1 قاشق چایخوری گرام ماسالا برای مواد میانی نان 1 قاشق چایخوری دانه خردل برای مواد میانی نان 2/1 قاشق چایخوری زردچوبه برای مواد میانی نان 2/1 قاشق چایخوری 
ادامه مطلب
مواد شیمیایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد مورد استفاده در محیط های آزمایشگاهی می باشد که عموما جهت تحلیل و تجزیه و آنالیز کردن سایر مواد با کمک انواع تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
این موادشیمیایی بسته به نوع مصرف و کاربرد خود شامل دو نوع موادشیمیایی معدنی و موادشیمیایی آلی با گرید و درجه خلوص متفاوت (چون ACS، HPLC، GR، BioChemistry، Extra pure) می باشد که معمولا بر روی بسته بندی و در کنار نام اصلی مواد مشخص می شود. 
 
ادامه مطلب
مواد شیمیایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد مورد استفاده در محیط های آزمایشگاهی می باشد که عموما جهت تحلیل و تجزیه و آنالیز کردن سایر مواد با کمک انواع تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.
 
این موادشیمیایی بسته به نوع مصرف و کاربرد خود شامل دو نوع موادشیمیایی معدنی و موادشیمیایی آلی با گرید و درجه خلوص متفاوت (چون ACS، HPLC، GR، BioChemistry، Extra pure) می باشد که معمولا بر روی بسته بندی و در کنار نام اصلی مواد مشخص می شود. 
 
ادامه مطلب
چند نکته:۱.مواد مخدر وشراب اگر چه ممکن است منافعی برای شخص داشته باشد،ولی عواقب وضررهای آن بیشتر است.۲.آرامش موقتی برای فرد دارد،وبعد فرد را گرفتار میسازد.۳.برای اینکه وزن تریاک را بالا ببرند وهمینطور رنگ تریاک را طبیعی _زرد زعفرانی_جلوه دهند،ماده اَسِتات سرب که یک ماده سمی است ،به تریاک اضافه میکنند،۴.باید از مواد مخدر جدید بنام،NPS بشدت پرهیز کرد.۵.مصرف مواد مخدر بر عملکرد اجتماعی،خانوادگی،فردی فرد اثر میگذارد.اقسام مصرف مواد مخدر:۱.ت
مشخصات فنی لوله پلی اتیلن سایز 90 میلیمتر
لوله پلی اتیلن سایز 90 میلیمتر ( 3 اینچ ) که به صورت کلاف های 100 متری، و با فشار کاری 4 ، 6 ، 10 ، 16 و 20 اتمسفر و با مواد PE 63 . PE 80 . PE 100 طبق جدول استاندارد Inso14427 می توان تولید نمود. همچنین جهت استفاده از لوله 90 جهت کابل کشی حتما باید با مواد PE63 تولید گردد چون در این نوع گرید ضخامت و مقاومت لوله در مقابل فشار خاک به لوله بیشتر می باشد.
لوله پلی اتیلن 90 میلیمتر جهت آبرسانی را می توان با دو نوع مواد PE 80 . PE 100 نیز تولید ک
به جرعت می توان گفت سامانه تشخیص مواد منفجره شرکت نوین سازان پاسارگاد سامانه ای بسار هوشمند جهت تشخیص انواع مواد منفجره و مواد مخدر و انواع چاشنی های سلاح های گرم بوده که هیچ گونه نمونه ی داخلی و خارجی ندارد.
سیستم های تشحیص مواد منفجره در ۳ نوع مختلف طراحی و تولید می گردند :
سامانه تشخیص مواد منفجره نفر رو
سامانه تشخیص مواد منفجره خودرویی
سامانه تشخیص مواد منفجره کانتینری
این سیستم بسیار دقیق عمل می کند و توسط پلیس ایمنی و امنیت کشور مورد آ
مواد لازم برای تهیه کشمش پلو با مرغ
۲ پیمانه برنج
۱ عدد سینه مرغ
۱/۲ پیمانه کشمش پلویی
۳ قاشق غذاخوری پیاز داغ
۳۰ گرم کره
زعفران دم کرده به مقدار لازم
نمک، فلفل و زرچوبه به مقدار لازم

مواد لازم برای تهیه کشمش پلو با مرغ
ادامه مطلب
با توجه به وضعیت ناامنی های اخیر در سراسر دنیا، استفاده ازابزاری که به برقراری امنیت در یک جامعه کمک میکند امری حیاتی تلقی می شود. از این رو شرکت دانش بنیان نوین سازان پاسارگاد با طراحی و تولید انواع سیستم های امنیتی و حفاظتی به این امر کمک حائز اهمیتی نموده است.
طراحی و تولید اولین سیستم تشخیص انواع مواد منفجره اعم از تی ان تی، انواع باروت، انواع اسلحه و ... با عملکرد 0 و 1.
شناسایی مواد منفجره با هر مقداری و ضریب دقت در حد میلی گرم.
این سیستم تش
مواد لازم برای سوپ اتم را مواد کاملا طبیعی تشکیل می دهند که از تهیه این سوپ خوشمزه می توانید نهایت لذت را ببرید.مواد لازم برای سوپ اتم
 
* کره : 2 قاشق
* پیاز : 1 عدد
* هویج : 1 عدد
* کدو : 1عدد
* سیب زمینی : 1 عدد
* شیر : نصف لیوان
* نمک و فلفل : به مقدار لازم

ادامه مطلب
لاک ناخن چه بلایی سر شما میاورد؟
مجله زیبا - بیشتر مواد آرایش در بازار با مواد شیمیایی تهیه شدند و بدون شک مواد شیمیایی برای بدن انسان مضر هستند . در این مطلب می خواهیم شما را با عوارض لاک ناخن آشنا کنیم همراه ما باشید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
ایکس شیمی
با اتکا به قدرت لایزال الهی و در راه خدمت به خلق ، ایکس شیمی با ایجاد بستری مناسب  در سراسر ایران  و با به کارگیری افراد مجرب سعی بر تامین و توزیع تخصصی مواد شیمیایی با گرید آزمایشگاهی با کیفیت داشته و در این راه سال ها تجربه و فعالیت خود در این عرصه را به خدمت گرفته تا در خدمت شما هموطنان عزیز باشد و در این راستا رضایت مشتریان را در اولویت اهداف خود قرار داده است .
ایکس شیمی با برخورداری از مجرب ترین متخصصان بازار مواد شیمیایی آزما
ایکس شیمی
با اتکا به قدرت لایزال الهی و در راه خدمت به خلق ، ایکس شیمی با ایجاد بستری مناسب  در سراسر ایران  و با به کارگیری افراد مجرب سعی بر تامین و توزیع تخصصی مواد شیمیایی با گرید آزمایشگاهی با کیفیت داشته و در این راه سال ها تجربه و فعالیت خود در این عرصه را به خدمت گرفته تا در خدمت شما هموطنان عزیز باشد و در این راستا رضایت مشتریان را در اولویت اهداف خود قرار داده است .
ایکس شیمی با برخورداری از مجرب ترین متخصصان بازار مواد شیمیایی آزما
مواد لازم برای تهیه کشمش پلو با مرغ
۲ پیمانه برنج
۱ عدد سینه مرغ
۱/۲ پیمانه کشمش پلویی
۳ قاشق غذاخوری پیاز داغ
۳۰ گرم کره
زعفران دم کرده به مقدار لازم
نمک، فلفل و زرچوبه به مقدار لازم

مواد لازم برای تهیه کشمش پلو با مرغ
ادامه مطلب
مواد افزودنی بتن چیست؟
مواد افزودنی به بتن، مخلوطی از مواد شیمیایی مخصوص است که به صورت محلول یا پودر عرضه می شود. مواد مضاف در هنگام مخلوط کردن بتن افزوده می شود تا بعضی از خصوصیات بتن تازه یا سخت شده را تغییر دهد، چنانچه طرح اختلاط بتن به طور مطلوب انجام شود، در بیشتر موارد نیازی به مواد افزودنی نیست. مواد افزودنی قادرند بعضی از خصوصیات بتن را تغییر دهند. مواد افزودنی به مقدار کم به بتن اضافه می شوند، بنابراین در هنگام مصرف به کنترل بسیار د
دفاع وکیل مواد مخدر از متهم
پرونده‌های مواد مخدر به پرونده‌های مهم و کلان و پرونده‌های خرد تقسیم می‌شود که هر دو نوع آن دارای حساسیت بسیار زیاد است.به جهت انگیزه‌های مالی، معمولاً اکثر وکلا چنین پرونده‌هایی را قبول می‌کنند.
اما تعداد وکلای متخصص در این حوزه در کل کشور، کمتر از صد نفر است! فلذا اکیداً توصیه می‌شودکه در مورد پرونده‌های حساس این چنینی پیگیری امور را به وکیل مواد مخدر متخصص و با تجربه بسپاریدتیم تخصصی وکلای مواد مخدر موس
سیستم تشخیص مواد منفجره مجموعه نوین سازان پاسارگاد تنها نمونه تولید شده در سراسر جهان بوده و هیچ نمونه مشابه داخلی و خارجی ندارد. این سیستم بر اساس صفر و یک کار کرده و میتواند انواع مواد منفجره را تشخیص داده و مشخص میکند که مواد منفجره وجود دارد یا خیر.
این سیستم در ۳ نوع طراحی و تولید شده و دارای دقت بسیار بالایی در تشخیص می باشد :
سیستم تشخیص مواد منفجره نفررو
سیستم تشخیص مواد منفجره خودرویی
سیستم تشخیص مواد منفجره کانتینری
شرکت نوین سازان
طرز تهیه سالاد سزار
سالاد سزار یکی از سالادهای معروف و بسیار خوشمزه ایتالیایی است که مثل دیگر غذاهای ایتالیایی ( پاستا و پیتزا ) تقریبا در کل جهان شناخته شده است. این سالاد با مواد مختلفی تهیه می شود ، که شما هم می توانید به سلیقه خود برخی مواد را حذف و با مواد دیگری جایگزین کنید.
 

ادامه مطلب
عوارض لاک ناخن برای کودکان
کودکان نسبت به افراد بزرگسال بیشتر به مواد شیمیایی حساس هستند و مواد شیمیایی تاثیر بیشتری روی کودکان می گذارد.لاک ناخن هم به خاطر داشتن مواد شیمیایی می تواند برای کودک شما عوارض داشته باشد
به ادامه بروید
ادامه مطلب
گروه های عاملی(تکمیلی)
گروه های عاملی ، دسته هایی از اتم ها هستند که در مواد آلی مختلف مشترک اند و به غیر از تغییراتی جزئی ، خواص آن ها در همه ی مولکلو ها مشابه هم می باشد. گروه های عاملی می توانند تغییرات اساسی ای را در خواص فیزیکی و شیمیایی یک مولکول به وجود آورند و علاوه بر اینکه ، بنیان دسته بندی مواد آلی به حساب می آیند ، اصلی ترین بخش تعیین کننده ی خواص این مواد نیز هستند.
 
در مقاله ی طبقه بندی مواد آلی ، مختصری در مورد گروه های عاملی بحث کر
با توجه به شرایط خاص منطقه و شدت یافتن عداوت دولت های استعمار گر نسبت به نظام جمهوری اسلامی و وجود مراکز حساس نظیر فرودگاه ها،مراکز حساس دولتی ،مراکز نظامی ، مراکز هسته ای، مراکز عمومی پر تردد مانند حرم ها و زیارتگاه های مهم کشور و افزایش امکان انجام عملیات خرابکارانه توسط گروهک های تروریستی نیاز به سیستم های تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره نیز افزایش یافته است.
قابلیت های سیستم های تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره:
1-آشکار سازی کلیه ترکیبات مو
نگهداری مواد غذایی در یخچال و فریزر
با تغییر شیوه زندگی و اشتغال اکثر خانم‌ها و زمان کمتر، دفعات خرید نیز کمتر می‌شود، ولی در هر بار خرید هفتگی یا ماهانه به طور معمول میزان بیشتری مواد غذایی خریداری 
می‌شود که به طبع نگهداری این مواد غذایی خریداری شده در مقدار زیاد نیاز ما را به یخچال و فریزر بیشتر می‌کند. سرد کردن و انجماد یکی از متداول‌ترین روش‌های نگهداری
 مواد غذایی است که موجب طولانی شدن زمان ماندگاری آنها می‌شود. استفاده از یخچال
به چه می‌اندیشی!
نگرانی بیجاست...
عشق اینجا
و‎ ‎خدا هم اینجاست،
لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا
نه، همین امروز است!
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
 
یك زن
برای زیبا ماندن
به دوستت دارم های
مردی نیاز دارد
كه هرروز آرام
در گوشش زمزمه كند
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه کوتاه
 
وقتی انسان‌ها همدیگر را دوست داشته باشند، همدیگر را می‌بخشند. اما وقتی دائما مجبور به این کار شوند، از دوست داشتن دست برمی‌دارند...!
 
++++++++++++++++++++
در زندگی امروزی اجسام رسانا نقش بسیار اساسی ایفا می‌کنند. به عنوان نمونه، می‌توان به سیم‌های انتقال اشاره کرد که به این وسیله جریان برق تولید شده در نیروگاه‌هابه شهرها و مناطق مسکونی منتقل می‌شود. البته اهمیت مواد رسانا تنها به این مورد خاص محدود نمی‌شود. اگر وسایل برقی خانگی را مورد توجه قرار دهیم و به مواد مختلف رسانا که در ساختمان آن بکار رفته‌است توجه کنیم، اهمیت این مواد بیشتر واضح خواهد بود.
عایق پلی یورتان از ترکیباتی ساخته شده است که کیفیت آن نقش مستقیمی در نتیجه نهایی دارد. مواد اولیه تشکیل دهنده ی عایق پلی یورتان شامل ایزوساینات ها و پلی ال ها می باشد. در سطح اینترنت سایت هایی اقدام به فروش مواد پلی یورتان می نمایند که میتوانید برای خرید مواد پلی یورتان به آنها مراجعه نمایید.
این نوع عایق می تواند در سطوح مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. ویژگی های این عایق باعث شده است در صنایع مختلف از جمله نقت و گار و پتروشیمی نیز مورد استفا
سوءمصرف مواد مخدر همواره با احتمال بروز عوارض جانبی جدی و مرگباری همچون اوردوز یا مصرف زیاد مواد مخدر همراه است. سوءمصرف الکل، مواد غیرقانونی مانند کوکائین یا داروهای تجویزی پزشک، مانند مسکن‌های مخدر، می‌تواند به ایجاد وابستگی یا اعتیاد بیانجامد. همچنین در بسیاری از موارد اگر رفتارهای مربوط به سوءمصرف مواد استمرار داشته باشد، احتمال اوردوز بالا خواهد بود.
داروهای تجویزی و مواد غیرقانونی بر سیستم عصبی مرکزی اثر می‌گذارد. سیستم عصبی
 کمپوست یک نوع کود آلی هوموسی است تجزیه و تجزیه و تحلیل مواد آلی نسبتا پایدار ناشی از فرآیند پوسیدگی و پوسیدگی و یا کمپوست از پوسیدگی و تجزیه گیاه، حیوان یا زباله‌های شهری و همچنین لجن فاضلاب تحت شرایط خاص و روش‌های خاص انجام می‌شود. این شاید قدیمی‌ترین روند بازیافت باشد. ماده آلی مورد استفاده برای کمپوست کردن ضایعات کشاورزی، مواد خوردنی و زباله که به خاک سیاه و سفید غنی از تجزیه هوازی و بی‌هوازی تبدیل می‌شوند، به عنوان کود در کشاورزی م
 
طرز تهیه سالاد سزار
سالاد سزار یکی از سالادهای معروف و بسیار خوشمزه ایتالیایی است که مثل دیگر غذاهای ایتالیایی ( پاستا و پیتزا ) تقریبا در کل جهان شناخته شده است. این سالاد با مواد مختلفی تهیه می شود ، که شما هم می توانید به سلیقه خود برخی مواد را حذف و با مواد دیگری جایگزین کنید. 

ادامه مطلب
بسته بندی محصولات در صنایع غذایی خاص است زیرا باید محتویات داخل بسته حتی پس از ساعت‌های طولانی حمل و توزیع، تازه و ایمن برای مصرف باقی بماند. به همین دلیل، محصولات خاصی به انواع خاصی از مواد بسته بندی نیاز دارند که از آنها در برابر درجه حرارت، دستکاری و غیره محافظت نماید. مواد غذایی منجمد، مواد غذایی خشک و مواد غذایی قابل خراب شدن، برای حفظ طراوت و تازگی به انواع مختلفی از بسته بندی نیاز دارند. همچنین انتخاب یک ماده بسته بندی که در مقابل آلو
یکی از تکنولوژی های موثر در اجرای پروژه های نماشویی ساختمان را می توان ورود مواد نانو به این عرصه نام برد ، زیرا از ابتدای دهه 90 شرکت های دانش بنیان اقدام به تولید و عرضه مواد نانو کردند که بر اساس ساختار موجود در این مواد پس از اجرای دقیق بر روی نمای ساختمان پس از نماشویی تهران یک لایه غیر قابل نفوذ است که نکته حائز اهمیت ، میزان ماندگاری تا 5 سال می باشد.
اگر نماشویی با نانو به خوبی در پروژه پیاده سازی نشود و همچنین از ماده غیر استاندارد در ای
مارچوبه در گروه مواد غذایی کم‌کالری قرار می‌گیرد و در هر نصف فنجان فقط ۲۰ کیلوکالری دارد. این یعنی شما می‌توانید مقدار زیادی مارچوبه بخورید، بدون این‌که درباره کالری آن نگرانی داشته باشید. به‌علاوه، حدود ۹۴ درصد از مارچوبه را آب تشکیل داده است. محققان می‌گویند که مصرف مواد غذایی کم‌کالری و سرشار از آب، از بهترین استراتژی‌های برای کاهش وزن مطلوب است.
ادامه مطلب
وجود تروریسیم در سراسر جهان و حتی میهن اسلامی ما امری غیر قابل انکار بوده و نمی توان از وجود تروریسم جلوگیری به عمل آورد اما با راهکارهای پیشگیرانه می توان از ایجاد آسیب های جانی و مالی جلوگیری به عمل آورد.
یکی از سیستم های بسیار مفید برای این کار که برای اولین بار در سطح جهان طراحی و تولید گردیده است، سیستم تشخیص مواد منفجره بوده که می‌تواند انواع مواد منفجره در هر مقداری را تشخیص داده و آلارم دهد.
این سیستم تشخیص مواد منفجره می تواند مواد
یک برنامه غذایی مناسب باید کلیه مواد مغذی (مواد نشاسته ای، پروتئینی، چربی، ویتامین ها و املاح) را به نسبت های متعادل در اختیار کودک قرار دهد تا انرژی مورد نیاز او که معمولا بر اساس یکصد کیلوکالری به ازاء هر کیلو گرم وزن بدن است تامین شود.
معمولا 50 درصد انرژی مورد نیاز از مواد قندی، 30 درصد از مواد چربی و حدود 20 درصد از مواد پروتئینی به دست می آید. بدیهی است برحسب عادات مختلف غذایی و افزایش وزن کودک، نسبت های فوق بین 5 تا 10 درصد قابل تغییر هستند.
ن
گاهی حتی مواد غذایی معمولی که استفاده می کنیم هم بی ضرر نیستند. یک عدد گوجه فرنگی یا یک لیوان چاه سیاه می تواند به بدن شما، به ویژه معده تان صدمه بزند. علت این مسأله خاصیت اسیدی ای است که در بعضی مواد غذایی بیشتر است. این مواد غذایی باعث سوزش معده، رفلاکس اسید معده (برگشت اسید از معده به بالا و مری) و دیگر مشکلات و ناراحتی ها می شوند. به همین دلیل است که باید بدانید کدام مواد غذایی می تواند به معده ی شما صدمه بزنند و سعی کنید مصرف آن ها را کم کنید.
ورمی کمپوست ( Vermicompost ) یا ورمی کالچر ( Vermiculture ) به فرایند استفاده از کرمها برای تجزیه مواد زاید و تبدیل آنها به کمپوست گفته میشود. تجزیه بیولوژیکی مواد زاید مانند زباله های آشپزخانه علاوه بر کاهش مشکل زباله در کره زمینه فواید زیادی برای خاک و گیاهانی که در آن پرورش داده میشوند دارد.
نیازی نیست کرمها را راضی به همکاری کنید! آنها این کار را با رضایت و اشتیاق برای شما انجام میدهند. به راحتی میتوانید در خانه خود نیز ورمی کمپوست درست کنید و تنها چیز
جوجه چینیمواد لازم برای جوجه چینی با سس تاتار :
 فیله مرغ:نیم کیلو
 آبلیمو :دو قاشق غذاخوری
 پیاز متوسط : سه عدد
 سیر:یک حبه
 نمک و زعفران :به میزان لازم
مواد لازم برای خمیر بنیه 
 تخم مرغ :  دو عدد
 ماء الشعیر بدون طعم :یک لیوان
 شیر: نصف لیوان
 خمیر مایه:یک قاشق چایخوری
 بیکینگ پودر:یک قاشق چایخوری
 آرد :به میزان لازم
 نمک و فلفل سفید :به میزان لازم
 ماء الشعیر بدون طعم 
مواد لازم برای سس تاتار
  زرده تخم مرغ پخته : دو عدد
 خیار شور ریز
مواد لازم :مواد داخل راتا رو میتونید به دلخواه خودتون هویج پخته وریز خرده شده، خیارشور، سیب زمینی، زیتون، گردو یا بادام پودر شده و ... بریزید.این مقدار ۲۷ عدد راتا بهتون میدهدوست داشتید مواد رو نصف کنید.سینه مرغ۳عدد (سینه کامل یک مرغ ونصفی)پنیر لبنه دوبستهسس مایونز ۶الی ۸ ق غ (سس رو میتونید کم وزیاد کنید و کم کم اضافه کنید. موادتون شل نشه)نمک اصلا لازم نیست فقط موقع پخت سینه مرغ بهش اضافه کنید. داخل مواد راتا نریزید شور میشه.فلفل دلخواهشوید خرد
سیمان چیست؟
سیمان به شکل امروزی توسط فردی به نام Jeseph Aspidin کشف شده است. وی از پختن آهک و خاک رس در حرارت بالا و آسیاب کردن آن سیمان را بدست آورد و چون بعد از سخت شدن به رنگ سنگ های جزیره پرتلند در می آید به همین دلیل نام سیمان پرتلند بر آن گذاشته شده است. 
مواد تشکیل دهنده سیمان پرتلند
رایج ترین سیمان مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی اعم از پل، راه سازی و یا ساختمان و غیره سیمان پرتلند می باشد. خاک رس و سنگ آهک مواد اصلی سیمان را تشکیل می دهند. 
اج
مشاور پرورش شترمرغ
 
 
جداول زیر میزان مصرف مواد غذایی را بر اساس ماده خشک 90٪ به عنوان پایه تغذیه و فرض جیره های تولید بالا نشان می دهد. در صورت کمبود مواد مغذی جیره ، مصرف می تواند تا 30٪ افزایش یابد
آموزش پرورش شترمرغ
 
نرخ وزن به کیلو
1 - 60 روز
25 مصرف مواد غذایی شترمرغ
61 - 140 روز
107مصرف مواد غذایی شترمرغ
جمع با قبل
132مصرف مواد غذایی شترمرغ
141 - 280 روز
291مصرف مواد غذایی شترمرغ
جمع با قبلی ها
423مصرف مواد غذایی شترمرغ
281 - 365 روز
192مصرف مواد غذایی شتر
شیشه ها و اینه های سرد در محیط های گرم بخار می‌کند.
مواد ضد بخار، موادی شیمیایی هستند که از جمع شدن قطرات آب بر روی یک سطح، که سطحی شبیه به مه را می‌سازد، جلوگیری می‌کند.
مواد ضد بخار برای اولین بار توسط ناسا ابداع شد.
مواد ضد بخار امروزه اغلب در سطح شیشه‌ها و پلاستیک‌های شفاف در کاربردهای نوری مانند عدسی و آینه‌ها که در عینک‌ها، عینک‌های ایمنی، لنزهای دوربین و دوربین‌های دوچشمی موجود است، استفاده می‌شوند.
این مواد با به حداقل رساندن ت
نان اتمی ترکیه: این نان را در صبحانه یا برای عصرانه سرو می‌کنیم  و مواد بسیار زیادی دارد درست کردنش در مجموع ده دقیقه طول می‌کشد که پنج دقیقه آماده‌سازی و پنج دقیقه هم مدت‌زمان پخت است و برای یک نفر کافی است میزان مواد لازم را نسبت به اندازه نانی که استفاده می‌کنید می‌توانید کم و زیاد کنید
مواد لازم برای تهیه نان اتمی ترکیه :
نان باگت نصف عدد
تخم مرغ ۲ عدد
سوسیس ۱۰ حلقه
پنیر پیتزا ۸ ورق
کالباس ۶ ورق
کره۱ قاشق غذا خوری
مواد لازم برای پست گذاشتن در وبلاگ:
۱. ددلاین 
۲. هندزفری و رادیو پیام
۳. لیوان لیوان چای و باچی
۴. یک درامای کره‌ای در حال پخش استاپ خورده در پس‌زمینه
۵. استرس
۶. عذاب وجدان
* باچی : هر آن چیزیست که برای لذت‌بخش‌تر کردن چای با آن تناول می‌شود. 
 کمپوست یک نوع کود آلی هوموسی است تجزیه و تجزیه و تحلیل مواد آلی نسبتا پایدار ناشی از فرآیند پوسیدگی و پوسیدگی و یا کمپوست از پوسیدگی و تجزیه گیاه، حیوان یا زباله‌های شهری و همچنین لجن فاضلاب تحت شرایط خاص و روش‌های خاص انجام می‌شود. این شاید قدیمی‌ترین روند بازیافت باشد. ماده آلی مورد استفاده برای کمپوست کردن ضایعات کشاورزی، مواد خوردنی و زباله که به خاک سیاه و سفید غنی از تجزیه هوازی و بی‌هوازی تبدیل می‌شوند، به عنوان کود در کشاورزی م
✴️مواد قانونی مربوط به جرم توهین
از نظر "عنصر قانونی" جرم توهین، دارای مواد متعددی است؛ از جمله: 
۱) موادی از قانون مجازات اسلامی  تعزیرات، مصوب ۱۳۷۵؛ از جمله مواد: 
۵۱۳ (توهین به مقدسات مذهبی)؛
۵۱۴ (توهین به امام و رهبری)؛
۵۱۷ (توهین به مقامات سیاسی خارجی)؛
۶۰۸ (توهین به افراد)؛
۶۰۹ (توهین به کارکنان دولتی و عمومی)؛
۶۱۹ (توهین به زنان و اطفال)؛
۷۰۰ (توهین از طریق چاپ هجویات)؛
۷۴۴ (ماده ی ۱۶ قانون جرایم رایانه ای، مصوب ۱۳۸۸؛ الحاقی به قانون تعزیر
بازیافت زباله چیست؟
بازیافت زباله به معنی استفاده از مواد مصرف شده برای تولید و ساخت مجدد همان کالا یا کالای قابل استفاده دیگر است، مثل ساخت کاغذ تازه از کاغذهای باطله و غیر قابل استفاده.بازیافت زباله‌ها فواید بسیاری برای محیط زیست دارد. از جمله:
1-صرفه جویی در مصرف منابع طبیعی با  استفاده از مواد بازیافتی برای تولید محصولات جدید، به جای مواد خام
2-صرفه جویی در مصرف انرژی. بعنوان مثال ساخت آلومینیوم از مواد بازیافتی انرژی بسیار کمتری نسب ب
یکی از دلایل مهم ابتلا به برخی بیماری‌های گوارشی و ناراحتی‌های کبدی، خوردن همزمان برخی از مواد غذایی است که هیچ سازگاری با هم ندارند و مصرف همزمان آنها با هم، ضمن ایجاد فساد در معده در نهایت باعث تولید "خون ناصالح" و درگیر کردن اندام‌های رئیسه از جمله "کبد" است.
در ادامه به اهم موارد و غذاهایی که خوردن آنها با هم، مضر و باعث تهدید سلامت می‌شود، اشاره شده است:
ادامه مطلب
در سال 1925 وقتی جایزه نوبل به جرج برنارد شاو رسید او اینطوری جایزه نقدی نوبل رو رد کرد: این پول از فروش مواد منفجره به دست می آید که در کارخانه های مهندسی نوبل ساخته می شود. بیشتر این مواد برای کشتار مردم به کار می رود و یک انسان چنین پولی را برای حیات خود دریافت نمی کند.
در طول ماه مبارک رمضان، اینکه از چه مواد غذایی به هنگام سحر و یا قبل از سپیده دم استفاده می کنیم، فوق العاده مهم می باشد .ما در اینجا مواد غذایی را که باید از خوردن آنها اجتناب کنید و یا اینکه باید آنها را بیشتر مصرف کنید را برایتان آورده ایم.
 
خرما میوه ای کوچک است که حاوی قند، فیبر و مواد مغذی بوده و به علت انرژی زیادی که دارد مصرف آن به هنگام سحر بسیار توصیه شده است. حضرت محمد ( ص ) نیز فرموده اند : خرما بهترین بهترین ماده ی غذایی به هنگام سحر م
پیراشکی گوشتمواد لازم برای پیراشکی گوشت با سیب زمینی
پیراشکی گوشت معمولا به عنوان فینگرد فود هم شناخته می شود و از جمله غذاهای غیر ایرانی پر طرفدار می باشد که معمولا در مهمانی ها سرو می شود ، پیراشکی گوشت با ترکیب گوشت و انواع سبزیجات و صیفی جات درست می شود.
مواد لازم برای پیراشکی گوشت

سیب زمینی آب پز:سه عدد
نمک و فلفل سیاه :کمی
گوشت چرخ کرده :250 گرم
پیاز:یک عدد
روغن و زرد چوبه: به مقدار لازم
تخم مرغ:یک عدد
کره:50 گرم
آرد سوخاری :مقداری

پ
مواد مورد نیاز جهت تهیه عدس پلو

برنج :3 پیمانه
عدس :یک و نیم پیمانه
گوشت چرخ کرده :300 گرم
پیاز داغ نگینی خرد شده:5 ق غ
کشمش پلویی :1 پیمانه
خرما :200 گرم
دارچین:2 قاشق غ
نمک ، روغن و زعفران آب کرده :به میزان لازم
 
 

ادامه مطلب
برایپخت یک کیک و یا دسر خوشمزه علاوه بر آنکه میزان مواد مورد استفاده بسیار مهم هستند فر ی که از آن استفاده خواهید کرد نیز بسیار مهم خواهد بود. امروز می خواهیم نحوه پخت کیک با سولاردام ال جی را برای شما آموزش دهیم. که بدانید با یک دستگاه سولاردام هم می توان یک کلافوتی بی نظیر درست کرد.
مواد لازم:
ارد سفید ۱ پیمانه
کره نرم شده ۱۱۰ گرم
شکر ۱.۲ پیمانه
تخم مرغ ۳ عدد
بیکینگ پودر ۱.۴ ق چ
وانیل ۱.۴ ق چ
میوه تازه یا کمپوت گیلاس ، البالو یا سیب

ادامه مطلب
برای پخت یک کیک و یا دسر خوشمزه علاوه بر آنکه میزان مواد مورد استفاده بسیار مهم هستند فر ی که از آن استفاده خواهید کرد نیز بسیار مهم خواهد بود. امروز می خواهیم نحوه پخت کیک با سولاردام ال جی را برای شما آموزش دهیم. که بدانید با یک دستگاه سولاردام هم می توان یک کلافوتی بی نظیر درست کرد.
مواد لازم:
آرد سفید ۱ پیمانه
کره نرم شده ۱۱۰ گرم
شکر ۱.۲ پیمانه
تخم مرغ ۳ عدد
بیکینگ پودر ۱.۴ ق چ
وانیل ۱.۴ ق چ
میوه تازه یا کمپوت گیلاس ، البالو یا سیب

ادامه مطلب
مواد لازم برای اکبر جوجه
اکبر جوجه یک طعم متفاوت نسبت به همه ی جوجه ها دارد که به جرات می توان گفت این غذا بسیار لذیذ می باشد اما به شرطی که اصولی و طبق دستور پخت حرفه ای طبخ شود.
ما را در ادامه این مطلب از بخش آشپزی مجله اینترنتی نمناک همراهی کنید تا طرز پخت اکبر جوجه را برای شما بیان کنیم :
مواد لازم اکبرجوجه
جوجه ی مرغ :یک کیلوگرم
رب انارشیرین یا ملس :2 پیمانه
لیموترش :1 کیلوگرم
زعفران دم کرده :3 قاشق غذاخوری
روغن مایع :3 پیمانه
نمک و فلفل :به
با عرض سلام و احترام خدمت شما عزیزان
در یک شرکت تولید مواد غذایی به تعداد 150نفر نیازمندیم 
به صورت پاره وقت و تمام وقت 
حقوق 1700 تا 5ملیون تومان
منشی - حسابدار- کارگر ساده-نگهبان- راننده
واتساب - تلگرام - پیامک - پاسخگو هستیم
09901500310
 
مقاله در مورد پاستوریزه سازی
چکیده مقاله:
پاستوریزه سازی(PASTEURIZATION): روشی برای کشتن اغلب میکروارگانیسمهای بیماریزا (کاهش تعداد آنها تا حدی که ایجاد بیماری نکنند) و غیر فعال ساختن آنزیمهای موجود در مواد غذایی بمنظور به تعویق انداختن فساد در مواد غذایی اطلاق میگردد.
* (LTLT): حرارت دادن مواد غذایی تا 62.8 سانتی گراد به مدت نیم ساعت.
* (HTST): حرارت دادن مواد غذایی تا 72.8 سانتی گراد به مدت 15 ثانیه.
* (UHT)=(ULTRA-PASTEURIZED): حرارت دادن مواد غذایی تا 140-150 در جه سانتی گر
کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت رتبه اول را به خود اختصاص داده است. در کاشت ناخن پودری ابتدا ناخن مصنوعی که همان تیپ است از اوایل ناخن طبیعی می‌چسبد و به اندازه‌ دلخواه کوتاه می‌شوند. سپس مواد به ضد قارچ و در نهایت به مواد کاشت آغشته می‌شوند. بعد از اتمام کار، ناخن ها به سوهان کاری دقیق و فراوان احتیاج دارند. به همین دلیل این روش به افرادیکه وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیرا کاشت ناخن پودری بسیار زمان ب
چاپگرهای سه بعدی برای ساخت شی مورد نظر نیاز به مواد اولیه ای دارند.
ماده اولیه پرینترهای سه بعدی فیلامنت نام دارد.
فیلامنت ها انواع مختلفی دارند.
1) فلامینت ABS رایج ترین ماده اولیه پرینترهای سه بعدی است و در بدنه خودروها ، وسایل و لوازم جانبی تلفن همراه و سایر قطعات کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. 
2) این ماده به اسید Polylactic یا PLA معروف است و بر خلافABS  تجزیه پذیر است.  PLA با استفاده از مواد اولیه تجدید پذیر مانند نشاسته ذرت تولید می شود. PLA یکی از
بعضی افراد هم به طور کلی کمبود وزن دارند و برای اینکه سالم باشند و انرژی بیشتری بدست بیاورند به دنبال افزایش وزن هستند. یکی از مشکلات شایع که در راه اضافه کردن وزن بوجود می آید استفاده بیش از حد از غذاهای پر کالری و بی ارزش از نظر مواد مغذی است. این شیوه به جای اینکه باعث به وجود آوردن عضله بشود باعث بدفرم شدن بدن و افزایش توده چربی میشود. در این مطلب شما را با مواد غذایی آشنا میکنیم تا بتوانید افزایش وزن سالمی داشته باشید: مغزدانه ها و کره مغز
کامل ترین آموزش طرز تهیه ماست در خانه
وجود مواد نگهدارنده در ماست های صنعتی بسیاری از خانم ها را به این فکر می اندازد که در خانه ماست درست کنند . ماست خانگی طعم بسیار خوبی دارد و از مواد شیمیایی و افزودنی ها به دور است .
در قدیم تمامی مواد غذایی خانوارها در منزلشان تهیه میشد و راز سلامتی و سرزندگی و طول عمر بالای پیشینیان ما همین بوده است پس بهتر است ماهم تا جایی که امکانش هست از مواد غذایی آماده دوری کنیم و به تهیه آنها در منزل روی بیاوری
پیراشکی مرغ
 “پیراشکی مرغ” از مواد اصلی زیادی تشکیل می شود که نبود هر کدوم از این ها می تواند باعث خرد شدن پیراشکی شود.
مواد لازم برای پیراشکی مرغ
کره :100 گرم
شیر خشک :3 قاشق سرپر
تخم مرغ :2 عدد
شیر ولرم :1 پیمانه
شکر :1 قاشق غذا خوری
مایه خمیر :1 قاشق غذا خوری
سینه مرغ :1 عدد
قارچ :350 گرم
پیاز : 2 عدد متوسط
فلفل رنگی :به میزان لازم
پنیر پارمیزان
پودر سیر :نصف قاشق چایخوری
نمک ، فلفل سیاه و زرد چوبه : به میزان لازم
روغن : به میزان لازم
 
مواد پیر
از مواد مختلفی برای پر کردن دندان ها استفاده می شود.
یکی از این مواد گلاس یونومر است.
گلاس: ذرات و ماتریس غیرکریستالینه
یونومر: یون کراس لینکد پلیمر (Ion cross linked polymer) است که به مفهوم پلیمره شدن به واسطه یون ‌ها می ‌باشد.
این ماده، بیشترین تنوع و استفاده را از نظر کاربرد در بین مواد ترمیمی دندانپزشکی دارد تا آنجا که از آن می توان  به عنوان اکسیر دندان‌پزشکی ترمیمی یاد کرد.
 
 به طور کلی کاربرد های گلاس یونومر عبارتند از:
·چسب گلاس آیونومر
·درزگ
نواع کاشت ناخن
 
آموزش کاشت ناخن قالبیدر این نوع کاشت ناخن مواد را درون قالب آماده ناخن مصنوعی بریزید تا به شکل ناخن درآید سپس بعد از زدن مواد ضد قارچ روی ناخن ، با مهارت قالب را روی صدف ناخن ها قرار می دهند و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میدارند و سپس طراحی آن را شروع می کنند .
معایب روش قالبی کاشت ناخن
 
 
این روش کاشت ناخن دوام اندکی دارد.متاسفانه در این روش ناخن خیلی زود شکسته می شود و قابلیت بسیار زیادی در هواگیری د
مواد مورد نیاز جهت تهیه عدس پلو

برنج :3 پیمانه
عدس :یک و نیم پیمانه
گوشت چرخ کرده :300 گرم
پیاز داغ نگینی خرد شده:5 ق غ
کشمش پلویی :1 پیمانه
خرما :200 گرم
دارچین:2 قاشق غ
نمک ، روغن و زعفران آب کرده :به میزان لازم
 
 

ادامه مطلب
آپیتوکسین یا زهر زنبور عسل، یک مایع سیتوتوکسیک (سمی در برابر سلول) و هموتوکسیک (سمی در برابر خون) تلخ و بدون رنگ است که حاوی پروتئین هایی است که می تواند التهاب موضعی ایجاد کند. ممکن است شباهت هایی با ستاره دریایی داشته باشد.
این مایع به راحتی در دمای محیط پس از چند دقیقه خشک شده و لکه ای سفید رنگ ایجاد می کند که به دلیل رسوب مواد محلول در زهر می باشد.
از مهم ترین مواد آن، می توان به ملیتین و فسفولیپاز آ2 اشاره کرد. این مواد آثار مفید بسیاری از خود
 
کنجد خواص درمانی چشمگیری دارد. منبع غنی اسید آمینه کنجد رشد تومورها را متوقف می‌کند و به رفع مسمومیت کبد و کلیه‌ها و بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. دانه‌های کنجد حاوی مواد چربی، آنتی اکسیدان‌ها، روغن کنجد، مواد پروتئینی، اسید آمینه، سلولز، مواد معدنی و کلسیم است و بدین ترتیب دانه‌های کنجد بسیار مغذی و بسیار پر انرژی هستند.
کنجد در درمان بی خوابی موثر بوده، خاصیت ضد ورم مفاصل و رماتیسم وهمجنین خاصیت ضد سرطان دارد. خواص ضد قارچ و ضد ب
مواد ضد عفونی کننده دیدکلیضدعفونی کنندها دستهای از مواد شیمیایی هستند که با اثر بر باکتریها ، ویروسها ، قارچها ، اسپور باکتریها و سایر اورگانیسمها ، آنها را از بین میبرند و یا از رشد آنها جلوگیری میکنند. مواد ضدعفونی کننده ای را که برای سطح پوست و بدن و در بافتهای زنده استفاده میشوند، گندزدا (Antiseptic) مینامیم.
مواد ضدعفونی کننده ابزار ، وسایل ، لباسها ، کاشیها ، وان حمام ، دستشویی و حمام را ضد عفونی کننده (Disinfection) مینامند. استفاده از
سیمان چیست؟
سیمان به شکل امروزی توسط فردی به نام Jeseph Aspidin کشف شده است. وی از پختن آهک و خاک رس در حرارت بالا و آسیاب کردن آن سیمان را بدست آورد و چون بعد از سخت شدن به رنگ سنگ های جزیره پرتلند در می آید به همین دلیل نام سیمان پرتلند بر آن گذاشته شده است. 
مواد تشکیل دهنده سیمان پرتلند
رایج ترین سیمان مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی اعم از پل، راه سازی و یا ساختمان و غیره سیمان پرتلند می باشد. خاک رس و سنگ آهک مواد اصلی سیمان را تشکیل می دهند. 
اج
 
 
دل انسان همانند قلعه ای محکم و قوی از موادی  ساخته شده که هیچ انسانی نمی تواند وارد شود . شما می توانید با این مواد قلعه دلتان را محکم محکم نموده تا هیچ نیرویی نتواند وارد قلعه شود . 
وان مواد چیزی جز ....
خشم ،نفرت گله و شکایت ،غرور و کبر، تعصب ، بدبینی و... نیست 
فقط مواظب باشید در ان احساس خفگی نکنید . 
 
 
 
دانشجویان گرامی
با سلام و آرزوی موفقیت برای شما عزیزان
همایش مواد وانرژی که جلسه گذشته در مورد زمان برگزاری آن صحبت کرده بودیم، تغییر کرده است.بنابراین کلاس های روز چهارشنبه طبق برنامه آموزشی، تشکیل می شوند.
منتظر دیدار شما هستم.
روغن ‌های هیدروژنه جامد و روغن ‌های نباتی مایع، سبب افزایش چربی، کلسترول و تری ‌گلیسیرید شده و در عروق بدن و قلب رسوب کرده و پلاک چربی تشکیل می‌دهند. همچنین مواد رنگ بر و مواد نگهدارنده افزوده شده به این روغن ‌ها، ترکیبات مضر و خطرناکی هستند.
 
از مطالب زیر دیدن فرمایید :
 
مواد غذایی ضد ویروس کرونامواد غذایی ضد ویروس کرونا چه هستند؟ چه بخوریم که کرونا نگیریم؟ در حال حاضر ، هیچ درمانی یا واکسیناسیون برای درمان ویروس کرونا وجود ندارد! این بدین معنی است که سالم ماندن بدن می تواند بهترین دفاع شما در برابر این ویروس کشنده باشد. پزشکان توصیه می کنند سیستم ایمنی بدن خود را برای مبارزه با دلیل corona virus تقویت کنید. درمان های طب سنتی ایرانی می تواند برای بالا بردن سیتم ایمنی بدن مفید باشند. ما در مقاله راه های پیشگیری
مواد غذایی ضد ویروس کرونامواد غذایی ضد ویروس کرونا چه هستند؟ چه بخوریم که کرونا نگیریم؟ در حال حاضر ، هیچ درمانی یا واکسیناسیون برای درمان ویروس کرونا وجود ندارد! این بدین معنی است که سالم ماندن بدن می تواند بهترین دفاع شما در برابر این ویروس کشنده باشد. پزشکان توصیه می کنند سیستم ایمنی بدن خود را برای مبارزه با دلیل corona virus تقویت کنید. درمان های طب سنتی ایرانی می تواند برای بالا بردن سیتم ایمنی بدن مفید باشند. ما در مقاله راه های پیشگیری
طرز تهیه املت اسپانیایی :
 
طرز تهیه املت اسپانیایی :
برای تهیه املت اسپانیایی ابتدا تخم مرغ را خوب بزنید سپس بقیه مواد را خرد کرده، کره را در ماهیتابه آب کرده.
مواد را در داخل ماهیتابه تفت بدهید حالا نمک و فلفل را اضافه کنید و در انتها تخم مرغ را هم افزوده و با بقیه مواد مخلوط کنید.
مواد لازم برای املت اسپانیایی :
 تخم مرغ : 2 عدد  
قارچ : 2 عدد  
کره : 25 گرم  
فلفل : یک دوم قاشق چایخوری  
فلفل دلمه : یک دوم
گوجه فرنگی : یک عدد متوسط   
ژامبون گوشت یا مر
   مواد لازم4 عدد تخم مرغ2 پیمانه آرد1 پیمانه شکر3/4 پیمانه روغن1 پیمانه شیر1 ق غ بکینگ پودرکمی وانیل
-----------------------------------------------------------------------------------
مراحل    
 
ابتدا آرد و بکینگ پودر را سه تا چهار بار الک میکنیم و کنار میگذاریم
ظرفی که مواد رو داخلش میریزیم چرب میکنیم سه مرتبه آرد پاشی میکنیم و درون فریزر قرار میدیم
تخم مرغ ها رو زرده و سفیده رو جدامیکنیم و سفیده را به مدت پنج دقیقه میزنیم تا خامه ای و سفت بشه و بعد درون یخچال قرار میدیم
حالا زرد
حمایت از جمله چین
کمپین حمایت از سازنده جمله چین و روند ساخت
امروز در روند ساخت جمله چین به نتایجی رسیده ایم که ارزشمند هستند و نشان دهنده قدرت برنامه نویسی ایرانی است . با اینکه تماما انگلیسی می باشد اما ایرانی های فارسی زبان در زمینه برنامه نویسی پیشتازند . امیدوارم در این شرایطی که هم باید بیکدیگر کمک کنیم نرم افزار جمله چین من به شما کمک کرده باشد . امیدوار باشید که در نسخه های بعدی این نرم افزار شامل تحولات بسیاری می شود . من خودم به شخصه
مواد لازم برای تهیه آناناس بستنی :
 
آناناس خردشده و پودر یخ:از هر کدام 1/4 پیمانهآناناس:یک حلقهبستنی:چهار اسکوپآب کمپوت آناناس:نصف پیمانهسس پرتقال:دو قاشق سوپخوری
طرز تهیه آناناس بستنی :
ابتدا کمپوت آناناس را در ظرفی خالی کرده و میوه آن را جدا کرده و خرد کنید ،
آناناس خرد شده را به همراه دو اسکوپ بستنی ، آب آناناس  پودر یخ و نصف سس پرتقال در ظرفی ریخته با هم مخلوط کنید.
مواد آماده شده را در لیوان بلوری بریزید، باقی مانده بستنی را روی مواد قرار
جزوه اصول نگهداری مواد غذایی
جزوه اصول نگهداری مواد غذایی
جزوه اصول نگهداری مواد غذایی به تعداد 20 صفحه pdf مناسب اساتید و همچنین جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات انواع مفاسد مواد غذایی عوامل موثر در خشک شدن اصول خشک کردن تغییرات کیفی مواد غذایی در فرآیند خشک کردن استفاده از دود در نگهداری مواد غذایی بسته بندی مواد ...
دریافت فایل

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها