نتایج جستجو برای عبارت :

جواب معما های روز اول

معما و تست هوش
  
مغز ما یک چیز مرموز است.ما در مورد فضای بیرونی بیشتر از آنچه در درون سر خودمان است می دانیم. اما آنچه ما می دانیم این است که معماها و تست هوش ها می توانند به عملکرد بهتر مغز ما کمک کنند و تیز بمانند!
ادامه مطلب
برخی تحقیقات ثابت کرده اند که حل معماها فوق العاده برای مغز شما مفید است. این ذهن شما را تیزتر می کند ، حافظه شما را بهبود می بخشد و به شما می آموزد که به جزئیات کوچک توجه کنید. و این به سادگی سرگرم کننده است.
 
1. معمای نردبان:
 

 
جک روی نردبان 25 متری ایستاده بود. از نردبان لغزید و روی زمین افتاد. اما او هیچ جراحتی بر نداشت.چه طور ممکنه؟
ادامه مطلب
معما۱: زینت قرآن چیست؟ صوت زیبامعما۲: کدام سوره قرآن به نام یکی فلزات است؟ حدیدمعما3: سور‌ه‌ای که پنج بار کلمه «الله» در آن آمده است چه نام دارد؟ حجمعما4: سوره‌ای که غیر از «بسم الله الرحمن الرحیم» تنها یک «کسره» در آن به کار برده شده است چه نام دارد؟ توحید
گفتم به تمنای تو ام ، جان به لبم ای گل زیباگفتا که نیابی تو مرا هرچه کنی صبر و تقلاگفتم که حدیث می و مطرب من و ساقیکم بود گلی تا که به عشقش بشود حل معماگفتا که ز اسرار ازل ، یکی خلقت عشق استباید بشوی کنده ازین خاک و بیایی به تماشاگفتم که اگر دل بدهم قطع شود ریشه خاکی گفتا که بیا زنده و جاوید شو در عالم بالا
جواب بازی سلطان قلبها
جواب بازی سلطان قلبها را در تمامی مراحل را می توانید از بخش های زیر دریافت کنید ، کاملا بروز است و چنانچه تغییری در پاسخ ها پیش آید در همین صفحه بروزرسانی می شود.
جواب مراحل بازی سلطان قلبها
جواب مرحله 1 فصل 1 بازی سلطان قلبها
دود / ذات / پاک / باد / برف
جواب مرحله 2 فصل 1 بازی سلطان قلبها
پول / چاق / پدر / تاج / دست
جواب مرحله 3 فصل 1 بازی سلطان قلبها
پشه / جلد / عسل / پله / خون
جواب مرحله 4 فصل 1 بازی سلطان قلبها
تاب / ترس / پست / راز / تی
ای مرغ بال وپر شکسته تقلا چه می کنیتیری به قلب تو نشسته ،حاشا چه می کنیطوفان حادثه تنیده به غمها وجود توای یار دل خجسته تماشا چه می کنیهر سو به سمت راه نگاه تو می دودبندی به پای تو بسته پر وا چه می کنیاحساس می کنی که رسیدی به حاجتتعشقت طلب زمرغک عنقا چه می کنیبا خستگی به راه طلب می روی چرا؟از آنکه زکوی تو رسته تمنا چه می کنیهر دم به انتظار که ،تو نشستی به انتظاراین کوچه  را به انتظار مهیاچه می کنیبا درد یارسوختی وبه دل پر ز آتشیبا این غم وفراق و
حل تمرین ریاضی پنجم
جواب ریاضی پنجم فصل اول فصل دوم فصل سوم فصل چهارم فصل پنجم فصل ششم و فصل هفتم و حل المسائل ریاضی پنجم درقالب ورد بصورت فصل به فصل و جداگانه تهیه و تنظیم شده است مطابقت با کتب درسی سال جدید با جواب حل تمرین ریاضی پنجم و پاسخ به فعالیت ها و کار در کلاس ها بطور کامل.
حل تمرین ریاضی پنجم فصل اول دوم سوم چهارم پنجم ششم هفتم
دانشکده ها : ما در قسمت زیر تعریف تمام فصل ها را برای کاربران خواهیم گفت که شامل چه فصل هایی و جواب چه صفحاتی
امام سجاد علیه السلام می فرمودند:أَعْظَمُ النّاسِ خَطَرًا مَنْ لَمْ یَرَ الدُّنْیا خَطَرًا لِنَفْسِهِپرارزش‌ترین مردم کسى است که دنیا را مایه ارزش خود نداند.  
معما۱: لقب کدام پیامبر خلیل الله است؟معما۲: سومین پیامبر اولوالعزم چه نام دارد؟معما۳: کدام پیامبر با امام زمان ظهور می کنند؟معما۴: اولین عملی که حضرت آدم بعد از خلقت انجام داد چه بود؟
بسم الله الرحمن الرحیم
 
معما :
چطور میتوان فساد جنسی و استفاده از زن بعنوان یک ابزار جنسی را در یک جامعه اسلامی رواج داد ؟
جواب :
کافیست مسئولین اصلاح طلب در دولت این جامعه حضور داشته باشند ؛ باور نمیکنید ؟ این هم سندش :
لینک
 امام زمان "عجل الله تعالی فرجه الشریف" می فرمایند:زَعَمَتِ الظَّلَمَةُ أَنَّ حُجَّةَ اللّهِ داحِضَةٌ وَ لَوْ أُذِنَ لَنا فِی الْکَلامِ لَزالَ الشَّکُّ.
ستمگران پنداشتند که حجّت خدا از بین رفته است، در حالی که اگر به ما اجازه سخن گفتن داده میشد، هر آینه تمام شکّ ها را از بین میبردیم. 
معما۱: یاران حضرت مهدی(عج) چند نفر هستند؟معما۲: نماز مخصوص امام عصر چند رکعت است؟معما۳: حضرت مهدی(عج)از کجا ظهور خواهد کرد؟معما۴: امام زمان(عج)در چه روزی ظهور
حضرت امام زمان "عجل الله تعالی فرجه الشریف" فرمودند:إِنّا غَیْرُ مُهْمِلینَ لِمُراعاتِکُمْ، وَ لا ناسینَ لِذِکْرِکُمْ، وَ لَوْ لا ذلِکَ لَنَزَلَ بِکُمُ اللاَّواهُ، وَ اصْطَلَمَکُمُ الاْعْداءُ. فَاتَّقُوا اللّهَ جَلَّ جَلالُهُ وَ ظاهِرُونا.
ما در رعایت حال شما کوتاهی نمیکنیم و یاد شما را از خاطر نبرده ایم، که اگر جز این بود گرفتاری ها به شما روی می آورد و دشمنان، شما را ریشه کن میکردند. از خدا بترسید و ما را پشتیبانی کنید. 
معما۱: نام قوم
امام سجاد علیه السلام فرمود:
إنَّ اللّهَ یُحِبُّ کُلَّ قَلْبٍ حَزینٍ، وَ یُحِبُّ کُلَّ عَبْدٍشَکُورٍ.همانا خداوند دوست دارد هر قلب حزین و غمگینی را (که در فکر نجات و سعادت خود باشد) و هر بنده ‏شکرگزاری را دوست دارد.‏
 
معما۱: "روح الله"لقب کدام پیامبر است؟معما۲: کتاب حضرت موسی چه نام دارد؟معما۳: کتاب حضرت عیسی چه نام دارد؟معما۴: کدام پیامبر داماد حضرت شعیب بود؟ 
جواب مرحله 1 بازی صیقل کلاسیک
جواب بازی صیقل
جواب مراحل بازی صیقل
۱ ==> ایران
جواب مرحله 2 بازی صیقل کلاسیک
۲ ==> تلگرام
جواب مرحله 3 بازی صیقل کلاسیک
۳ ==> شبکه سه
جواب مرحله 4 بازی صقیل کلاسیک
۴ ==> لایک
جواب مرحله 5 بازی صقیل کلاسیک
۵ ==> علی صادقی
جواب مرحله 6 بازی صقیل کلاسیک
۶ ==> کلاه قرمزی
جواب مرحله 7 بازی صقیل کلاسیک
۷ ==> گوگل
جواب مرحله 8 بازی صقیل کلاسیک
۸ ==> سیبیل
جواب مرحله 9 بازی صقیل کلاسیک
۹ ==> اینستاگرام
جواب مرحله 10 بازی صقیل
جواب بازی آمیرزا
جواب بازی آمیرزا رو در تمامی مراحل برای شما عزیزان آماده کرده ایم ، در ضمن این پست مدام در حال آپدیت شدن است و با هر آپدیت بازی آمیرزا و سوالات جدید ، جواب های جدید نیز در این صفحه قرار میگیرد.
دانلود بازی آمیرزا
 
جواب مرحله 1 بازی آمیرزا
۱- کلمات این مرحله : سگ/ سنگ
جواب مرحله 2 بازی آمیرزا
۲- کلمات این مرحله : زن/ گز/ زنگ
جواب مرحله 3 بازی آمیرزا
۳- کلمات این مرحله : آش/ آتش
جواب مرحله 4 بازی آمیرزا
۴- کلمات این مرحله : کاخ/ خاک
جواب
به نام خدا
سلام
امروز می خواهم چند تا معما بپرسم و جواب هاش هم در پست بعدی فردا می . برای خودتان حل کنید و از دوست هایتان بپرسید و فکر کنید.
1) کسی که آن را می سازد، نیازی به آن نداردکسی که آن را میخرد، برای خودش استفاده نمیکند.کسی که از آن استفاده می کند نه می تواند آن را ببیند و نه احساس کند.آن چیست؟
2) چه چیزی می‌تواند به سراسر دنیا سفر کند در حالی که در یک گوشه نشسته است؟
3) من وقتی جوان هستم قد بلندی دارم و وقتی پیر شدم کوتاه قد می شوم . من چه هست
هیچوقت هیچ چیز رابی جواب نگذارجواب نگاه مهربان رابالبخندجواب دورنگی راباخلوصجواب مسئولیت راباوجدانجواب خشم راباصبوریجواب گناه رابا بخشش...
 
افکار منفی مثل  حسادت، نفرت و خشم نسبت به دیگرانمثل این است که زهر بخوریم اما امیدوار باشیم دیگران بمیرند...
 
پولدار بودن یا نبودن،ازدواج کردن یا نکردن،درس خوندن یا نخوندن، 
خوشگل بودن یا نبودن، مساله این نیست،مساله خوشحال زندگی کردنه! لذت بردن!
1_چگونه می توان یک زرافه را داخل یک یخچال قرار داد؟
2_ چگونه می توان یک فیل را داخل یک یخچال قرار داد؟
3_شیر ، سلطان جنگل ، تمام حیوانات را به یک گردهمایی فرا می خواند.تمام حیوانات بجز یکی از این حیوانات در این گردهمایی شرکت می کنند. حیوانی که غایب بود کدام است؟
4_شما باید از یک رودخانه عبور کنید. این رودخانه محل زندگی تمساح ها است. چگونه از آن عبور می کنید؟
(هر کی جواب و می خواد ، عدد 1  رو تو نظرات بفرسته)
حل تمرین ریاضی پنجم فصل پنجم با جواب
ریاضی پنجم فصل پنجم با جواب در یک فایل ورد در 25 صفحه تهیه شده است  که امروز ما در سایت دانشکده ها در این پست برای کاربران عزیز و دوست داشتنی قرار خواهیم داد .که این نمونه فایل مناسب برای دانش آموزان دبیران و اولیای گرامی ، ما بطور نمونه قسمتی از متن فصل پنجم ریاضی ۵ را در قسمت زیر برای کاربران قرار خواهیم داد. شما بعد از خرید این گام به گام ریاضی پنجم با جواب می توانید پاسخ تمامی فعالیت ها ی درسی را درون ای
حل تمرین ریاضی پنجم فصل چهارم با جواب
ریاضی پنجم فصل چهارم با جواب در یک فایل ورد در ۴۱ صفحه تهیه شده است  که امروز ما در سایت دانشکده ها در این پست برای کاربران عزیز و دوست داشتنی قرار خواهیم داد .که این نمونه فایل مناسب برای دانش آموزان دبیران و اولیای گرامی ، ما بطور نمونه قسمتی از متن فصل چهارم ریاضی ۵ را در قسمت زیر برای کاربران قرار خواهیم داد.  این گام به گام ریاضی پنجم با جواب می توانید پاسخ تمامی فعالیت ها ی درسی را درون این کتاب دریا
حل تمرین ریاضی پنجم فصل ششم با جواب
ریاضی پنجم فصل ششم با جواب در یک فایل ورد در 28 صفحه تهیه شده است  که امروز ما در سایت دانشکده ها در این پست برای کاربران عزیز و دوست داشتنی قرار خواهیم داد .که این نمونه فایل مناسب برای دانش آموزان دبیران و اولیای گرامی ، ما بطور نمونه قسمتی از متن فصل پنجم ریاضی  را در قسمت زیر برای کاربران قرار خواهیم داد.  این گام به گام ریاضی پنجم با جواب می توانید پاسخ تمامی فعالیت ها ی درسی را درون این کتاب دریافت کنید
حل تمرین ریاضی پنجم فصل دوم
ریاضی پنجم فصل دوم با جواب در یک فایل ورد در 41 صفحه تهیه شده است  که امروز ما در سایت دانشکده ها در این پست برای کاربران عزیز و دوست داشتنی قرار خواهیم داد .که این نمونه فایل مناسب برای دانش آموزان دبیران و اولیای گرامی ، ما بطور نمونه قسمتی از متن فصل اول ریاضی ۵ را در قسمت زیر برای کاربران قرار خواهیم داد. این گام به گام ریاضی پنجم با جواب می توانید پاسخ تمامی فعالیت ها ی درسی را درون این کتاب دریافت کنید ، و بطو
بیاید تا می‌تونیم معما بسازیم، از خودمون، زندگی‌مون، اهداف و آرزوهامون، علایق‌مون، ویژگی‌های خوب و بدمون، بیاید تا می‌تونیم صراحت رو نادیده بگیریم، اصلاً فیلم بازی کنیم، کی به کیه؟ هیچ ربطی هم نداره این مسیر رو توی فضای دیجیتال طی کنیم یا دنیای زندۀ فارغ از دانلود و آپلود. هرچی باشه ما مردم مشرق‌زمین به رمزگونه‌نویسی مشهور بودیم، حالا قراره بیرق رمزگونه‌زیستی رو هم بالا ببریم. 
مَن,ما, اِن,اِذا,اَینما,مَهما:ادات,شرط هستند که اولین فعل را به شکل مضارع التزامیو دومین فعل را مضارع اخباری معنا میکنیم.
قبل جواب شرط (و) عطف کاربرد ندارد.
جواب شرط گاهی یک جمله ی اسمیه است.
فعل شرط می تواند ماضی باشد در حالیکه جواب شرط مضارع باشد.
ادوات شرط،فعل و جواب شرط را مجزوم می کنند.
بعد از ادوات شرط بلافاصله یک فعل به عناون فعل شرط قرار می گیرد و جواب شرط نیز یک فعل و یا یک جمله است.
 
جورج اسمیت یکشنبه شب به قتل رسیده بود. ۵ نفر دیگر در خانه ی او حضور داشتند: همسر آقای اسمیت، آشپز مخصوصش، یک سرپیشخدمت، یک خدمتکار و یک باغبان. کاراگاه از همه ی آن ها خواست بگویند در زمان وقوع قتل مشغول چه کاری بودند:
 
خانم اسمیت در نزدیکی شومینه مشغول خواندن کتاب بود.
آشپز مشغول آماده کردن صبحانه بود.
سرپیشخدمت در اتاق نشیمن دستورات لازم را به کارگران می داد.
خدمتکار در حال شستن ظرف ها بود.
باغبان در گلخانه به گل ها آب می داد.
بلافاصله بعد از ا
1 شما باید با احساس درونیتون جواب میدادید ولی فقط یه سری چیزای حفظ شده تحویلم دادید.
 
2هیشکی دقت نکرد چرا از چی میترسیو دوبار نوشتم و فقط یه بهش جواب میدادید
 
3من داشتم کاملا جدی ازتون میپرسیدم اما هیچ جواب جدی نگرفتم
 
4 سوال عنصرتون چیه یه سری گزینه داشت.مث چوب فلز خاک اتش اب باد و ......
 
5از این به بعد وقتی ازتون سوال میکنم مث ادم جواب بدید و به اسم نویسنده پایین مطلب دقت کنید.
کاش که این ساده دل عاشق و رسوا نبودکاش که چشمان تو این همه زیبا نبودکاش رها میشدم از غم دلدادگیصورت آن آشنا این همه بیتا نبودگرد جهان گشتم و غیر تو ام خواست نیستکاش که لبهای تو شککر و حلوا نبودگفتمش این راز و از خون جگر ها که رفتگفت که اسرار عشق حل معما نبود
سوال: چرا آقایان موقع غذا خوردن حرف نمیزنند ولی خانم ها حرف میزنند ؟
- جواب مرد: چون مردها مودب تر هستند
- جواب زن : چون مردها کم هوش هستند و در آن واحد نمیتوانند دو کار رو باهم انجام بدهند
سوال: چرا خانم ها  دو برابر مردها حرف میزنند؟
جواب مرد: چون کم حرفی نشانه خرد است
جواب زن: چون زنها باید هر چیزی را دوبار تکرار کنند تا مردها متوجه شوند
سوال: چرا خدا ابتدا مرد را آفرید بعد زن را ؟
جواب مرد: چون مرد بهتر از زن است
جواب زن: چون اول خدا میخواست تمرین
بچه ها من چون پستارو یه عدشو میحذفم یه عدشو نگه میدارم! بعضی از دوستان سوال میپرسن احساس میکنم جواب رو نمیبینن چون میزنم بخار میکنم همه چی رو !! نمیتونم این عادتمو ترک کنم دیگه چه کنم نه ولی تاچند روز آینده وب رو خوشگل موشگل میکنم قالب اینا میزارم پستارو حالا اگه خواستم مرتب میکنم اگه نه که از نو شروع میکنم و دیگه هم حذف نمیکنم!
اگه سوالی پرسیدین من جواب دادم منتهی شما جواب رو ندیدین بپرسین بگم که یه وخ خدایی نکرده بی احترامی نشده باشه ! :)
* غزل
سوال: در تصویر زیر چه عدد هایی موجود است؟

*



*
پاسخ:
-------
سوال: آن چیست که دو دفعه اول به رایگان هرکس داده می شود، ولی دفعه سوم باید پول آن را بدهید؟
*


*
پاسخ: دندان
-------
سوال: آن چیست که متعلق به شماست اما اطرافیانتان بیشتر از شما از آن استفاده می کنند؟
*



*
پاسخ: نام شما
 
آیا بین هیجانات من و رویداد فعالساز رابطه مستقیم وجود دارد!؟ اگر کسی  جواب سلام مرا نداد یا الفاظ ناشایستی بکار برد، در اینجا چه چیز مرا ناراحت میکند؟و یا منشا تولید هیجان و حال بد من چیست؟ ایا توهین یا سلام نکردن(رویداد) موجب ناراحتی و یا عصبانیت من شده یا علت چیز دیگریست!! کلید طلایی باز کردن درب این گنجینه و معما در اختیار خود شخص است!
 نوع نگاه شخص و معناییکه به آن اتفاق میدهد علت اصلی و منشا تولید هیجان فرد است. در مثالی که ذکر شد،نفر اول
یه بازی گروهی اندروید هست به اسم "دور"
تو این بازی دو نفر دو نفر یه تیم میشین. کلماتی بهت داده میشه که باید هم گروهیت رو راهنمایی کنی تا بتونه کلمه رو حدس بزنه
حالا تجربه راهنمایی ها و جواب های ما تو بازی:
کلمه "استکان"
راهنمایی: چایی رو با چی میخوری؟
جوابها: دهن، لب، دست!
کلمه "سلول"
راهنمایی: بدنت از چی تشکیل شده که خیلی ریزه؟
جواب: مو! (و از آنجا که فرد بدنسازی میره) جواب بعدی: عضله!
کلمه "کباب"
راهنمایی: گوشت وقتی خیلی میپزه چی میشه؟
جواب: سوخته، ج
 
آیا بین هیجانات من و رویداد فعالساز رابطه مستقیم وجود دارد!؟ اگر کسی  جواب سلامم را نداد یا شخصی الفاظ ناشایستی بکار برد، در اینجا چه چیز من را ناراحت کرده؟ منشا تولید هیجان و حال بد من چه بوده؟ توهین یا سلام نکردن(رویداد) موجب ناراحتی و یا عصبانیت(هیجان) من شده یا علت چیز دیگریست؟!! کلید طلایی باز کردن درب این گنجینه و معما در اختیار خود شخص است!
 نوع نگاه شخص و معناییکه به آن اتفاق میدهد علت اصلی و منشا تولید هیجان فرد است. در مثالی که ذکر شد
یک عدد دانشجوی سابق بهم پیام داده
پیامشو عیناً کپی میکنم
حتی بدون حذف اسامی:
با سلام وقت بخیر عیدتان. مبارک. سوالی داشتم. شما عمه داماد خانم نجاتی هستید؟ خواهر خانم نجاتی (مهسا)زن عموی بنده هستن و دامادشان با عروس ما(زنداداش ) گویا هم کلاسی بودن. (همسر سمیه خانم)
الان من کی ام؟؟
چند روز پیش به طور اتفاقی یک بازی اندروید خیلی جالب پیدا کردم.یک بازی معمایی جالب.یکی از این معماها توجه من رو خیلی جلب کرد.تصمیم گرفتم این معما رو این جا هم بذارم تا شما هم حلش کنید.پس:
 
.The game is on
 
شما باید سعی کنید بین تصاویر زیر ارتباط برقرار کنید و رمز گاوصندوق رو به دست بیارید.آماده اید؟پس بریم سراغ معما.
 
این گاوصندوق:
 
 
 
 
با کمک دو تصویر زیر رمز گاوصندوق رو به دست بیارید:
 
 
 
 
از دوست پسرم تست چسان فسان روانشناسانه گرفتم، چون دکتر دیونه های آی فیلم بهم گف که ازش بگیر و جواب سوالاش رو بده که با جواب سوالای تو، بشینم تفسیرشون کنم.
یکی از سوالا این بود که شما احساس تنهایی میکنید اغلب اوقات؟ و اونم گفت اره. سوال دیگه این بود که ایا کسی شما رو درک میکنه و گفت نه. ایا اگر اتفاق بدی برای شما بیوفته، کسی براش مهم هست؟ جواب نه.
طبعا ببینید حس من بعنوان پارتنر ایشون چی میتونه باشه.
که تمام جواب اون سوالا برای من "اره" بود، بخا
شخصی به رستورانی رفت اول سفارش سوپ داد بعدا تقاضای بستنی کرد این عمل را چندین بار انجام داد موقع دادن صورت حساب گارسون به او گفت : بفرمایید آقای آتش نشان ، در صورتی که خطاب گارسون صحیح باشد معلوم کنید گارسون چگونه فهمیده مشتری آتش نشان است؟؟؟
یک‌سال بیشتر است که هر روز صبح در تلگرام با یک بیت شعر یا یک متن کوتاه سلام میدهد. گاهی بی جواب میماند سلامهایش ‌و گاهی شبها جواب سلامش را میدهم. چند روز پیش نوشت تو مگر در آمریکایی که سلام صبح مرا شبها جواب میدهی 
این رفتار جز دوست داشتن نام دیگری هم دارد؟
هووف چقدر امروز خسته شدم رفتم پای تخته با اینکه هیچی بلد نبودم :( کلی تمرین حل کردم ینی استاد خودش تند تند میگف :) خلاصه که اوصاعم خیلی داغونه و گف از کل کلاس چهارشنبه و شنبه و دوشنبه اینده قسمت بندی کرد که امتحان بگیررره تازه امروز یک کوچولو یاد گرفتم و از اون قاطی بودن دراومدم.
البته معما چون حل شود آسان شود :/ 
عععع راستی خیار ترشیم آماده شده امشب با ماکارونی میخوریم :)) فک کنم ۳ روز شد! 
لقمان حکیم گفت: من سالیان دراز است که با داروهای مختلف مردم را مداوا کردم؛ و نتیجه گرفته ام؛که هیچ دارویی بهتر از “محبت” نیست !کسی از او پرسید: و اگر این دارو هم اثر نکرد چی؟ لقمان لبخندی زد و گفت؛ “جواب سلام را با سلام بده،- جواب تشکر را با تواضع ، جواب کینه را با گذشت


ادامه مطلب
اول بگم که این یه مطلب کوتاه و کلش تو همون عنوان هست ولی معمولا یاس جواب کامنتا رو خیلی کم میده و یه جورایی اگه صفحه ایسنتاگرامشو دیده باشین میشه گفت که اصلا جواب نمیده حالا چه به خاطر مشغله زیاد یا هر دلیل دیگه ای داره.
ادامه مطلب
مجموعه ای از سوالات نهایی چندسال اخیر
 
فرآیندی که در آن با استفاده از نورخورشید مولکول های آلی ساخته میشود... نام دارد.
جواب / فتوسنتز
 
میانبرگ گیاهان دو لپه و تک لپه شامل یاخته های نرم آکنه یا سخت آکنه است؟
جواب /  نرم آکنه
 
کلروفیل بخش اعظم کدام نورها را جذب می کند؟
جواب / بنفش و آبی
ادامه مطلب
 
✳️ سوالات فصل دوم علوم ✳آب و هوای سالم
1- از چه راه هایی هوا آلوده می شود؟جواب:1-سوخت های فسیلی 2-دود ماشین ها  3-کارخانه ها 4-استفاده نادرست از سوخت ها
2-چه کارهایی به حفظ هوای سالم کمک می کند؟جواب:استفاده کمتر از وسایل نقلیه شخصی و استفاده بیش تر از وسایل نقلیه عمومی،خارج کردن خودروهای فرسوده از رفت و آمد درخیابان،بردن کارخانه ها به خارج شهرها ،مثلا شهرک های صنعتی و استفاده از انرژی های سالم و پاک مانند گاز ،برق و انرژی خورشید
3-انسان از آب
با سلام
دوران راهنمایی به بعد تصمیم گرفتم که محکم درس بخونم. یه روز خاله ام اومد خونه گفت چرا اینقدر زیاد درس میخونی گفتم که میخوام جواب زن و بچه در اینده بدم. بعد خاله ام این موضوع رو برای پسرش تعریف کرد ولی اون تغییری نکرد. الان اون ویزیتور شده و داره جواب زن وبچه رو میده. و من هنوز دارم جواب خودم رو میدم. تو این موندم که من تو اون سن چه جمله ای گفته بودما عجیبه.
گوشه‌ی کافه‌ی شلوغی در خیابان انقلاب، همنشین یک دوست قدیمی هستم. تلفنم زنگ می‌خورد. جواب می‌دهم و سعی می‌کنم بین آن همه صدای مختلف، مام‌بزرگ را پیدا کنم. از آن طرف بلندبلند حال و احوال می‌کند و قبل از آن‌که جواب بدهم می‌گوید روزت مبارک. با داد و فریادی که بشنود می‌گویم روز خودت مبارک. می‌خندد و خجالتی جواب می‌دهد من که پیرزنم. هزاربار، هزاربار، هزاربار قربان‌صدقه‌اش می‌روم.
⭕️ این مطلب به شدت آشفته و بی سر و ته است ⭕️ ولی دوستش دارم.   
به نظر شما حل مسائل ریاضی طور جذاب تره یا مسائل سیاسی اجتماعی ؟ دوست دارین جواب مسئله صفر و یک باشه یا طیف عظیمی از جواب ها که هرکدوم طرف دارهای خاص خودش رو داره ؟ دوست دارید سرمسئله ای چونه بزنید که مطمئنین که یا شما جواب درست رو میگید، یا طرف مقابل و یا حتی طرف سوم، ولی الزاما یکی درست میگه، یا مسئله ای که شاید جواب هر دوتون درست باشه با فرسنگ ها فاصله از هم و یا که جواب هردو تون ا
⭕️ این مطلب به شدت آشفته و بی سر و ته است ⭕️ ولی دوستش دارم.   
به نظر شما حل مسائل ریاضی طور جذاب تره یا مسائل سیاسی اجتماعی ؟ دوست دارین جواب مسئله صفر و یک باشه یا طیف عظیمی از جواب ها که هرکدوم طرف دارهای خاص خودش رو داره ؟ دوست دارید سرمسئله ای چونه بزنید که مطمئنین که یا شما جواب درست رو میگید، یا طرف مقابل و یا حتی طرف سوم، ولی الزاما یکی درست میگه، یا مسئله ای که شاید جواب هر دوتون درست باشه با فرسنگ ها فاصله از هم و یا که جواب هردو تون ا
سوالات انگلیسی نهم با جواب

نمونه سوال زبان نهم درس 1و2و3 با جواب
نمونه سوال زبان نهم درس 1و2 با جواب
نمونه سوال زبان نهم درس 1 با جواب
نمونه سوال زبان نهم درس اول با جواب

نمونه سوال زبان نهم درس 2 با جواب
نمونه سوالات زبان نهم نوبت دوم با جواب 96
نمونه سوالات تستی زبان نهم با جواب
تست زبان انگلیسی نهم با جواب

سوالات زبان انگلیسی نهم

نمونه سوال زبان نهم درس اول
نمونه سوال زبان نهم درس 1و2و3 با جواب
نمونه سوال زبان نهم نوبت دوم 97
نمونه سوال زبان نهم
گام به گام ریاضی ششم با جواب
گام به گام ریاضی ششم با جواب : در این ساعت قصد داریم تا گام به گام ریاضی ششم ابتدایی را برای شما عزیزان قرار دهیم . همانطور که گفتیم در این فایل شما میتوانید کتاب ریاضی ششم ابتدایی را همراه با جواب دریافت نمایید. گام به گام ریاضی ششم با جواب میباشد و همچنین شما میتوانید این گام به گام را به صورت رایگان دریافت نمایید.
دانلود گام به گام ریاضی ششم
ادامه مطلب
١. فردا قراره یه کاری رو انجام بدم. لطفا خیلی خیلی دعا کنید خوب پیش بره.
٢. پیداست که باز هم حال مامانم خوب نیست. باز هم همون مشکل قبلی براش پیش اومده منتها در ابعاد کوچکتر. براش دعا میکنید؟ :(
٣. کامنت هایی که جواب طولانی نیاز داشتن بی جواب موندن. خیلی شرمنده ام، خیلی زود جواب میدم...
٤. مهسا جانم، نیازی نیست وبلاگ بسازی. تمام سوالاتت رو خصوصی بفرست، جمعه ی آینده، عصر یا جواب، توی یه پست رمزدار جوابشون رو دریافت کن. :)
٥. یه موضوع مسخره ای به شدت ذهنم
Shirazart.blog.ir 
۴- گرافیت به عنوان یک ابزار طراحی در چه قرنی به کار رفته است ؟ 
      ۱- چهاردهم           ۲- شانزدهم            ۳- هجدهم          ۴- نوزدهم 
******** جواب : گزینه ۲
۵- یکی از وسایل قدیمی در طراحی است .
     ۱- گچ         ۲- مرکب        ۳- زغال        ۴- مداد
******* جواب : گزینه ۳
۶- شناخت ویژگی های ...........و وسایل بر شیوه های هنری تاثیر دارد .
       ۱- شکل         ۲- سبک           ۳- طراحی           ۴- مواد 
********* جواب: گزینه ۴
جواب بازی فندق همه مراحل
با سلام خدمت همراهان گرامی سایت آسوده وب / با جواب بازی فندق در خدمت شما عزیزان هستیم / تمامی مراحل رو به تفکیک و به صورت کامل در همین پست خدمت شما عزیزان ارائه داده ایم…
خوشحال میشیم در قسمت نظرات / نظرها/ انتقادات و … خود را برای ما و سایر دوستان بازدید کننده ارسال کنید.
 
جواب بازی فندق مرحله 1
تعداد کلمات : 2 کلمه
پاسخ ها : دو/ دود
جواب بازی فندق مرحله 2
تعداد کلمات : 2 کلمه
پاسخ ها :  سد/ سبد
جواب بازی فندق مرحله 3
تعد
صبح ساعت 4 و نیم به خاطر سر و صدای هم خونه ایم از خواب بیدار شدم.
یه هم خونه ای سفید دارم که پسره ولی قدش از من حدود ده سانتی کوتاه تره. خیلی غیرعادیه قد و هیکلش ازین جهت که سفیدها دیدین درشتن؟ این برعکسه.
بگذریم.
خلاصه این ادم با اون هیکل ریز وقتی راه میره، اندازه چهل نفر سر و صدا میکنه انگار داره انتقام جویی میکنه.
 
همون موقع بلند شدم جواب پیامهای واتس اپ و تلگرم رو بدم.
 
به یه نفر جواب دادم: تو چشمای جذاب و دوست داشتنی ای داری (ِیا داشتی) 
اونم د
دانلود جواب کتاب های زبان خارجه و انگلیسی جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1
دانلود نمونه سوال و جواب آن ها و جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1 با فرمت های pdf و apk
دانلود نمونه سوالات درس در زبان انگیلیسی و جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1
جدید ترین کتاب های بروز شده و جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1 با فرمت pdf
دانلود بهترین و رایگان جواب های کتاب کار و جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1

ادامه مطلب
اگه می تونستین یکی از صفات یا ویژگی های بشر رو حذف کنین ، کدومو حذف می کردین؟ (مثلا مهربانی، هوش، خلاقیت، غرور، مدنیت و هزارتا چیز دیگه) 
لطفا فکر کنین و جواب بدین، چرا شو اگه بگین که خیلی بهم کمک کردین، الان به جواب نرسیدین منو یادتون نره وقتی به جواب رسیدین بیاین بگین :دی
معرفی کتاب ازدواج بدون شکست
کتاب ازدواج بدون شکست به انگلیسی: staying together 
یا حل معمای ازدواج” the control theory guide to a lasting “ با تئوری انتخاب نوشته ویلیام گلاسر و کارلین گلاسر کتابی است
که از دریچه ای دیگر به شما و زندگی مشترکتان نگاه می کند در این کتاب نویسندگان با روایت هایی واقعی از زندگی خود و مراجعه کنندگانشان
توصیه هایی گرانبها برای متاهلین و مجردها مطرح کرده اند
با بکارگیری این روش ها دریچه ای جدید در زندگی شما باز خواهد شد.
 
در قسمتی از کت
ده بازی برای کودکان خجالتی
 این بازی‌ها را می‌توانید با توجه به سن و توانمندی‌های کودکان در فرصت‌هایی که تمایل به بازی کردن دارند، انجام دهید.
۱ - مسابقه گویندگی
۲ - بازی «مصاحبه تلویزیونی»
۳ - بازی «نقل خاطره، داستان، شعر، معما و لطیفه»
۴ - بازی «چه کسی می‌تواند دیگران را بخنداند»
۵ - بازی «کامل کردن یک داستان»
۶ - بازی «کامل کردن یک شعر»
۷ - بازی «تکمیل جملات»
۸ - بازی «پاسخ به پرسش‌ها»
۹ - بازی «داستان سازی با تصاویر»
۱۰ - بازی «معلم بودن»
@
معماها چرخ دنده های ذهن کودک را به حرکت درمی آورند. خواص مفید معما ها این است که باعث تیز شدن ذهن کودکان می‌گردند. معماها به کودک می‌ آموزند که می‌توانند متفاوت‌تر هم فکر کنند و استدلالهای منطقی داشته باشند.
حالا به معمای زیر پاسخ دهید:قبل از اینکه قله اورست کشف شود، بزرگترین قله ی جهان چه قله‌ای بود؟پاسخ : قله اورست. فقط هنوز کشف نشده بود.
منبع: قلم چی
نمونه سوالات ریاضی نهم با جواب

نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دوم با جواب pdf
نمونه سوال ریاضی نهم نوبت دوم با جواب 98
نمونه سوالات ریاضی نهم فصل به فصل با جواب
نمونه سوال ریاضی نهم نوبت دوم با جواب 97

نمونه سوالات ریاضی نهم خرداد 97 با جواب
نمونه سوال نهم ریاضی
نمونه سوالات ریاضی نهم خرداد ۹۸
نمونه سوال ریاضی نهم نوبت دوم با جواب 96



نمونه سوالات ریاضی نهم با جواب (جهت دانلود کلیک کنید)
دانلود سوالات پیام نور درس فیزیک ۱
دانلود سوالات پیام نور درس فیزیک ۱دانلود سوالات پیام نور درس فیزیک پایه ۱دانلود سوالات پیام نور درس فیزیک عمومی ۱ و آزمایشگاه با جوابسوالات پیام نور درس با کد درس : 1113089-1113094-1113098-1113101-1113262_187نمونه سوال فیزیک ۱ نیمسال اول ۹۱-۹2 با جواب تستینمونه سوال فیزیک ۱ نیمسال تابستان ۹۱ با جواب تستینمونه سوال فیزیک ۱ نیمسال دوم ۹۱-۹۰ با جواب تستی و تشریحینمونه سوال فیزیک ۱ نیمسال اول ۹۱-۹۰ با جواب تستینمونه سوال فیزیک ۱
جواب تمرین های عربی دهم
پاسخ تمرین های عربی دهم
حل تمرین های عربی دهم
عربی دهم
پاسخنامه کتاب عربی دهم
جواب اختبر نفسک عربی دهم
پاسخ اختبر نفسک عربی دهم
حل اختبر نفسک عربی دهم
جواب تمامی تمرین های عربی دهم
حل همه تمرین های عربی دهم
گام به گام دهم
دانلود گام به گام عربی دهم
دانلود جواب های عربی دهم
پاسخ تمامی تمرین های عربی دهم
معنی تمامی تمرین های عربی دهم
کتاب عربی دهم
حل تمامی تمرین های عربی دهم

به نام خدا
برای ورود به جواب تمرین های هر درس ب
جواب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم شهریور 98
سوالات و پاسخنامه امتحان ریاضی و آمار
لینک دانلود دو ساعت پس از برگزاری آزمون قرار میگیرد.
امروز هم امتحان ریاضی و آمار برای دانش آموزان شهریور ماه برگزار شد . درس ریاضی و آمار در پایه دوازدهم یکی از دروس اختصاصی رشته انسانی میباشد. امتحان ریاضی و آمار در خرداد ماه بسیار دشوار بود .
جواب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم شهریور 98
متن آهنگ جواب ماهان بهرام خان
متن آهنگ جواب ماهان بهرام خان | متن جواب ماهان بهرام خان
واسه تو راحته شایدم عادتهمنو یادت بره این یه واقعیتهمن و تو باهمیم ولی هرکدوم یه جورتو دلت یه جای دور من صبور و بی غروریادمه یادمه چشاتو یادمهگفتی شک نکن به من صداتو یادمهچی عوض شد عزیزمکه دلت با دلم نیست
ادامه مطلب
و چرایی دوست داشتن یک سوالیستو چرایی دیگر دوست نداشتن یک سوالیست،مبهموسوال اندودکه جوابش مرا به یغمآیی سرد میکشانددیگر نمیدانم کجا میروم ولی جواب آن به یک نقطه پایان میپذیرد#مرگوقتی در بی جوابی به هزار هزار جواب شاید قانع کننده میرسمو باز تو جواب نداده ای و من در ابهامجواب پیدا میکنم و به جواب نمیرسم تا دلم فصل بسته شدنش را آهسته آهسته حس میکندو من از تو جواب خواسته بودم وو حتی نمیدانم وقتی میگفتی چشمانت بسته بود یا بازولی #مرگ در دلم نفوذ
معماها چرخ دنده های ذهن کودک را به حرکت درمی آورند. خواص مفید معما ها این است که باعث تیز شدن ذهن کودکان می‌گردند. معماها به کودک می‌ آموزند که می‌توانند متفاوت‌تر هم فکر کنند و استدلالهای منطقی داشته باشند.
حالا به معمای زیر پاسخ دهید:من نمی‌توانم حرف بزنم اما خیلی چیزها را به تو می‌گویم. من برگ دارم اما درخت نیستم. ستون دارم اما انسان نیستم. لولا دارم اما درب نیستم. من کی هستم؟پاسخ : کتاب
منبع: قلم چی
 اول همه ی کارهای در دست را تمام کن بعد به کار غیرسازمانی بپرداز.
ایمیل هر نیم ساعت باز و همانجا جواب داده شود.
فرم هایی که می خواهی طراحی کنی مثل فرم شناسنامه مدیریت عملکرد، از ساده ترین شکل یعنی در ورد شروع کن.
در پاسخ به درخواست مدیر تامل کن و بعد جواب بده.
داشتم جدول حل می کردم، یکجا گیر کردم: "حَلّٰال مشکلات است؛ سه حرفی"
پدرم گفت: معلومه، «پول»گفتم: نه، جور در نمیاد
مادرم گفت: پس بنویس «طلا»گفتم: نه، بازم نمیشه.
♀تازه عروس مجلس گفت: «عشق»، گفتم : اینم نمیشه.
♂دامادمان گفت: «وام»، گفتم: نه.
♂داداشم که تازه از سربازی آمده گفت: «کار»، گفتم: نُچ. 
مادربزرگم گفت: ننه، بنویس «عُمْر»، گفتم: نه، نمیخوره
هر کسی درمانِ دردِ خودش را میگفت، یقین داشتم در جواب این سؤال،▪️پابرهنه میگوید «کفش»▪️نابینا می
یک وقت هایی ذهنت پر از سوال های دم دستی میشود.از این سوال هایی که با یک سرچ یا پرسیدن از چندتا آدم راحت به جوابش میرسی و لازم نیست کوهی را جا به جا کنی.
اما همین سوال ها برات حکم پیدا کردن گنج و شکست دادن غول مرحله اخر بازی را دارند.نه توی گوگل جوابی پیدا میکنی و نه ادمی را داری که به سوالات جواب بدهند.فقط یک خدا که بهش میگی جواب این سوال چیه؟ 
یک وقت هایی ذهنت پر از سوال های دم دستی میشود.از این سوال هایی که با یک سرچ یا پرسیدن از چندتا آدم راحت به جوابش میرسی و لازم نیست کوهی را جا به جا کنی.
اما همین سوال ها برات حکم پیدا کردن گنج و شکست دادن غول مرحله اخر بازی را دارند.نه توی گوگل جوابی پیدا میکنی و نه ادمی را داری که به سوالات جواب بدهند.فقط یک خدا که بهش میگی جواب این سوال چیه؟ 
1.مطالب چجوریه؟؟چند تا پست بیشتر نذاشتم و انتظار ندارم که با همین چندتا این سوالمو جواب بدید اما جواب بدید ممنون میشم:)
میخوام بدونم اگه همینطوری به چرت وپرت گویی هام ادامه بدم و مزخرفات روزانه مو بگم خسته نمیشید؟؟؟؟؟؟
2.رنگ هدر و اینا چجوریاس؟؟؟عوض بشه یا نه؟؟
3.ریحانه چجور ادمیه....خب مشخصه که من اینجا خودمم ریحون نیستم ریحانه ام و اصا قرار نیست پستی راجع به کی پاپ بزارم...بماند که اسم وب به کی پاپ مربوطه://به هر حال نظرتون راجع به ریحانه
 
 
پ.
معماها چرخ دنده های ذهن کودک را به حرکت درمی آورند. خواص مفید معما ها این است که باعث تیز شدن ذهن کودکان می‌گردند. معماها به کودک می‌ آموزند که می‌توانند متفاوت‌تر هم فکر کنند و استدلالهای منطقی داشته باشند.
حالا به معمای زیر پاسخ دهید:یک مزرعه دار، ۱۷ تا گوسفند دارد. از این گوسفندها، به جز ۹تا، بقیه می‌میرند. حالا مزرعه دار چند تا گوسفند زنده دارد؟پاسخ : ۹ تا
منبع: قلم چی
بسم الله الرحمن الرحیم ./
ششمین کتاب سال ۹۸ هم خونده شد :) کتابی که داستانش رو به صورت معما شروع میکنه و با طرح سوال و سرنخ ها مجبورت میکنه بشینی پاش تا بفهمی آخرش چی میشه !!! داستانی که اوایلش معماگونه ست و اواسطش به عاشقانه ترین حالت ممکن اشکت رو درمیاره و بعد از اون وارد مساله ی مهمی میشه ! «زندگی» نگاه زیبا به جزئیات زندگی و عشق از نکات مثبت این کتابه ... نگاه به ستاره های آسمون ، به جزئیات یک گل ، به یه زنبور کوچیک ، به عشق و لذت بردن از کوچیکتری
یکی از جواب‌هایی که افراد بی‌حجاب در جواب ارشاد و نهی از منکر دیگران می‌دهند این است که چه‌کار به حجاب من دارید؟ «دلت باید پاک باشد!» منشأ گفتار یک تفکر وارداتی غربی است که پلورالیزم یا پلورالیسم نام دارد. در جواب باید گفت که: آیا می‌شود از هزاران چشم، پاکی را بدزدی و دلت […]
نوشته آدم باید دلش پاک باشد!؟ اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
در یکی از معروفترین دانشگاه های جانور شناسی در هند تحقیقی صورت گرفت مبنی بر نحوه جفت گیری و تولید مثل طاووس . یک جفت طاووس را در قفس بزرگی قرار دادن و یک نگهبان نیز گذاشتند تا لحظه جفت گیری را ثبت کند . روزها گذشت و یک روز طاووس ماده تخم گذاشته بود . همگان در تعجب بودند . نگهبانان که به صورت شیفت بوده اند گفتند محاله : چون ما جفت گیری مشاهده نکردیم . مسئولین و دانشجویان تصمیم گرفتن که با دوربینهای پیشرفته این دو طاووس را کنترل کنند . شصت و یک روز گ
سوالی از ریاضیات گسسته را دیشب دوستم مطرح کرد و منتظر جواب ماند.
" به چند طریق ۳ دکتر و ۴ مهندس و ۳ معلم میتوانند در دو ردیف پنج تایی بایستند طوری که دکتر ها در ردیف جلو و معلمین در ردیف عقب بایستند"
جوابی برایش نوشتم و برای اطمینان از جواب  از دو استاد ریاضی هم پرسیدم. یکی اشان نوشت من جواب نمیدم‌. تعجب کردم. پرسیدم چرا؟ گفت آخه معلمین چرا باید در ردیف عقب باشند؟!
 
+ جواب شما چیست؟
اگر سفری به شمال منطقه Valentine داشته باشید، درست در قسمت جنوبی خط راه آهنِ مرز Ambarino و New Hanover، زیر صخره بزرگ علامت هایی مرموز حکاکی شده و به سادگی می تواند حس کارآگاهی شما را بیدار کند. برای حل این معما می بایست فرآیند طولانی و هوشمندانه ای را پی بگیرید,در همین حد کافی است که کلید حل پازل مورد بحث در غاری مخفی حوالی جاده Ambarino نهفته است.
نیازمندی ها! 
چند روز سفر برای فاصله گرفتن از زندگی
تنها
× چی می تونه جایگزینش بشه ؟ 
× احساس می کنم کله م توی آبه و دارم با آبشش های جدیدم نفس می کشم
هوا هوا هوا
× ازونجا که نیازهای آدمی تمامی ندارد ... کلا بیخیال 
× یکی جواب داد : سلسله مراتب که دارد!!! 
× و دیگری جواب داد : بیخود !!
× آخرین نفر گفت : دست و پا نزن، جریان آب ما را می برد! 
 بپر ... این یه آبشاره
غزلی تازه:
مرا شکسته اگر روزگار، حرفی نیست...جهان به تو بکند افتخار حرفی نیست...
نوشته بود چه اندازه ساده بود این عشقشبیه عشق معما بیار... حرفی نیست!
نه این که از سر لج ساکتم، نه، باور کنبدون تو شده دل بی قرار، حرفی نیست
تناقضی شده بین من و غم و شادیبه خنده ام شده غم استتار، حرفی نیست
خدانکرده نخواهی که مثل من باشیز حال من بکنی گر فرار، حرفی نیست
برای ثانیه ای جای قلب من باشی...به حال من نشدی گر دچار، حرفی نیست...
#حمید_رفائی @hamidrefaeipoem
 از آبی که بیشتر سطح زمین را پوشانده تا قمری که به دور زمین می‌چرخد، چیز‌های عجیبی درباره سیاره‌مان وجود دارد که علم هنوز نتوانسته آن‌ها را حل کند.
این همه آب از کجا آمده؟
بزرگترین معما‌هایی از زمین که علم نتوانسته حل کند!
حدود ۷۰درصد از سطح زمین را آب پوشانده و به آن لقب «سیاره آبی» داده است. اما این همه آب از کجا آمده است؟ چطور آب روی سیاره‌ی ما اینقدر فراوان است در حالی که در سایر سیاره‌های منظومه شمسی تقریبا وجود ندارد؟ بیشتر دانشمندا
این روزها اصلا باورم نمی شود که دلش برایم تنگ شود...تماس نمی گیرد، جواب پیامک نمی دهد... وقتی جواب می دهد بی حوصله است...
کاش بتونم ازش دل بکنم قبل از این که آسیب بیشتری ببینم...
 
+ حتی این آخر سالی هم تلاشی برای بهبود رابطه مان نمی کند و فقط هر وقت تنهاست و بی حوصله و... حرف می زند، امازودتر از آن چه فکرش را بکنید فراموش می کند...
ما انسانها سالهایی را سپری میکنیم بدون آنکه از آن بهره ای برده باشیم با اینکه میدانیم به راهی قدم گذاشته ایم که هرگز بازگشتی در آن نیست
ما انسانها دیگران را میشکانیم ،میگریانیم و می آزاریم بدون آنکه به نتیجه اش اهمیتی دهیم
ما انسانها دروغ میگوییم خیانت میکنیم تهمت میزنیم با آنکه به زشتی آنها کاملاً آگاهیم
ما انسانها جواب خوبی را با بدی جواب اعتماد را با خیانت و جواب دوستی را با دشمنی میدهیم

ادامه مطلب
معماها چرخ دنده های ذهن کودک را به حرکت درمی آورند. خواص مفید معما ها این است که باعث تیز شدن ذهن کودکان می‌گردند. معماها به کودک می‌ آموزند که می‌توانند متفاوت‌تر هم فکر کنند و استدلالهای منطقی داشته باشند.حالا به معمای زیر پاسخ دهید:آقای مارکوس در حال نگاه کردن به یک عکس است. خانم آلیس، از او می‌ پرسد این عکس کیه؟ مارکوس می‌گوید: این عکسِ خواهر و برادرهایی است که مال من نیستند اما پدر آنها، پسر پدر من است.  به نظر شما،  مارکوس به عکس چه ک
دو برادر بودند که یکی از آنها معتاد و دیگری مردی متشخص و موفق بود.
برای همه معما بود که چرا این دو برادر که هر دو در یک خانواده و با یک شرایط بزرگ شده اند، سرنوشتی متفاوت داشته اند؟ 
از برادرِ معتاد، علت را پرسیدند، پاسخ داد: علت اصلی شکست من، پدرم بوده است!او هم یک معتاد بودخانواده اش را کتک می زد و زندگی بدی داشتچه توقعی از من دارید؟ من هم مانند او شده ام. 
از برادر موفق دلیل موفقیتش را پرسیدند. در کمال ناباوری او گفت: علت موفقیت من پدرم است!م
وبمستران عزیز مطمئن هستم شما هم بار ها و بار ها این سوال رو از گوگل پرسیدید ولی یه جواب درست حسابی پیدا نکردید! دنیای mhds همیشه به دنبال جواب به سوالات وبمستران عزیز هست پس با دنیای mhds همراه شوید تا جواب تک تک سوالاتتان را بگیرید .
ادامه مطلب
وزیر_نادان_دهقان_دانا
پادشاهى با وزیر و عده‌اى از همراهان به قصد شکار از شهر خارج شد. بعد از
طى مسافتى چشمش به دهقانى افتاد که مشغول کندن زمین بود شاه جلو رفت و از
دهقان پرسید: در هشت چکار کردى که حالا مى‌کنی؟ دهقان جواب داد: کردم و
نشد.بعد پرسید: با دو چه کردی؟ دهقان گفت: دو تبدیل به سه شد.گفت: دور چه شد؟ دهقان جواب داد: نزدیک شد.پرسید: با برادران چه مى‌کنی؟ گفت بین آنها تفرقه افتاده است.چند سؤال دیگر هم از او کرد و سرانجام به او گفت: ارزان نفر
سلام 
میخوام درد دل بکنم، واقعا این قضیه ازدواج خیلی فکرم رو درگیر کرده، آیا ازدواج قسمته؟ چرا هر کی تا حالا اومده دیگه پیگیر نشده؟ نمیگم همه شون ایده آل بودن، ولی چرا هیچ کدوم هم کفو خانواده ما نبودن؟ 
خیلی دوست دارم هر چه زودتر ازدواج کنم، خیلی سنم داره بالا میره، دیگه روحیه با نشاط قبل رو ندارم و اینکه سختگیری های بی جا داشتم و تصمیم گیری درستی نداشتم، همیشه تو خونه اوقات تلخی راه مینداختم و از این قضیه پدر و مادرم رو خیلی آزار دادم، آیا ق
جدیدن یه سوال تو ذهنمه که هر بار بعد مدتی عین تلنگر  یا عین گلوگاه  جلو راهمو میگیره و میگه:
چقدر دیگه باید طول بکشه تا اونی رو که ازت دور شده دیگه دوست نداشته باشی!؟
وقتی هر بار ته دلت باز براش میلرزه، سکوت میکنی و این سوال همواره برات بی جواب میمونه.. *
جواب های جدید از ورک بوک انتشار سال 2018 و دانلود کتاب کار family and friends 1
دانلود جواب های کتاب کار فمیلی اند فرندز با فرمت pdf  و دانلود جواب ورک بوک family and friends 1
زیبا ترین و متن های کتاب های درسی انگلیسی و  دانلود جواب ورک بوک family and friends 1 با فرمت pdf
بهترین و جدید ترین نمونه سولات کتاب های زبان خارجه جواب ورک بوک family and friends 1
دانلود جدید ترین کتاب های اکوسفورد  و دانلود جواب های ورک بوک family and friends 1

ادامه مطلب
چند تا معمای جالب پیدا کردم.ببینید می تونید این معماها رو جواب بدید. :)
1.
استادانی که اشیای یادگاری درست می کنند، می توانند یک قایق را در بطری جای دهند.
سوال:می توانید راهی برای قرار دادن یک خیار در بطری پیدا کنید؟بدون این که خیار را ببرید یا بطری را بشکنید؟



2.
سوال:آن چیست که دو دفعه اول به رایگان هرکس داده می شود، ولی دفعه سوم باید پول آن را بدهید؟

3.
30 را به نیم تقسیم کنید و 10 را به آن اضافه کنید.
سوال:جواب چند می شود؟


4.
متعلق به شماست اما اطرا
توی بازی Get aCC_e55 باید توی اتاق های مختلف بگردی و وسایلی و پیدا کنی و معماها رو حل کنی و در و به سمت اتاق های دیگه و حل معماهای قبلی یا بعدی باز کنی . اگه حوصله سر و کله زدن با معما و گشتن های طولانی توی نقاط مختلف بازی و دارید پس همین حالا بازی اندروید Get aCC_e55 و نصب کنید .
ادامه مطلب
 
نویسنده و محقق : اشکان ارشادی از کرمانشاه 
 
خواهشا چالش قبلی را هم بخوانید و نظر دهید ، مرا با نظری یاری کنید.
 
این تنها یک حل یک معماست. که توسط آقامحمد خان حل شد ، هیچ گونه ترویج و تبلیغی در کار نیست و کلا یک دو بیتی است. 
هنگامیکه جهانسوز برادر آقامحمد خان توسط کریمخان سرکوب و در نهایت کشته شد. آقامحمد خان از ترس جان خود به دربار نیامد و به امامزاده پناهنده شد. مردم شیراز برایش خوراک می آوردند و آقامحمد به آنان گفت : بخاطر خواجگی غذا بسیار
جواب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم شهریور 98
سوالات و پاسخنامه امتحان ریاضی و آمار
لینک دانلود دو ساعت پس از برگزاری آزمون قرار میگیرد.
امروز هم امتحان ریاضی و آمار برای دانش آموزان شهریور ماه برگزار شد . درس ریاضی و آمار در پایه دوازدهم یکی از دروس اختصاصی رشته انسانی میباشد. امتحان ریاضی و آمار در خرداد ماه بسیار دشوار بود .
جواب امتحان ریاضی و آمار دوازدهم شهریور 98
من چیزی هستم که مردم من را دوست دارند یا از من متنفر هستند. ظواهر و افکار مردم را تغییر می دهم. اگر شخصی از خود مراقبت کند ، من حتی بالاتر می روم. برای بعضی از افراد آنها را فریب خواهم داد. برای دیگران من یک راز هستم. ممکن است برخی از افراد بخواهند من را مخفی کنند اما من نشان خواهم داد. مهم نیست که مردم چقدر سخت تلاش می کنند هرگز کم نخواهم شد. من چی هستم؟
یادته چقدر شسخل بودی 
وقتی ازت پرسیدم ها چیه؟
نمیتونی با یکی باشی که درسش خوب نیست؟
گفتی نه !جواب همین هست! به هیچ وجه نمیتونم!
حرفهای قبلیت رو یادت رفت.
شما برای من از تمام مدال های دنیا رنگین تر هستین.
همتون فقط در حد حرف هستین. بیشتر از اون هیچی نیستین.
خداوند متعال؛ من رو بی پدر آفریده.
دانشمندان اخیراً دریافته‌اند، یک چاله‌ عظیم در سیاره سرخ وجود دارد که این امر می‌تواند علت از دست رفتن آب در آنجا باشد.
به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از تک تایمز، یک چاله در جو مریخ وجود دارد که هر دو سال یک بار باز می‌شود و آب را به فضای بیرون خالی می‌کند.
مشاهدات پیشین نشان داده بود بخار آب زیادی در جو مریخ وجود دارد اما اینکه این بخار آب چگونه به وجود آمده، تاکنون برای دانشمندان یک معما بود. همانند زمین، سیاره سرخ نیز یک لایه میانی در
معماها چرخ دنده های ذهن کودک را به حرکت درمی آورند. خواص مفید معما ها این است که باعث تیز شدن ذهن کودکان می‌گردند. معماها به کودک می‌ آموزند که می‌توانند متفاوت‌تر هم فکر کنند و استدلالهای منطقی داشته باشند.حالا به معمای زیر پاسخ دهید:یک مرد ثروتمند و کهن سال، دو پسر دارد و  می‌خواهد ثروتش را به یکی از پسرها بدهد. او به پسرهایش می‌گوید باید با هم مسابقه  شتر سواری دهند و هر کدام که برنده شد، می‌تواند ثروت پدر را داشته باشد. اما برادرها از
این مطلب زیر یک معادله بود مسابقه ای برای ریاضیدانان جهان
جواب را در بخش نظرات بنویسید.
مرحله اول
به نفر اول مسابقات جایزه تعلق میگیرد
برای جواب سوال یک فقط 60 ساعت پس از اعلام پست فرصت دارید
اعلام نتایج روز 98/9/10 است 
منتظر چه چیز هستید عجله کنید
شاگردان از استادشان پرسیدند: سفسطه چیست؟
استاد کمی فکر کرد و جواب داد: گوش کنید، مثالی می زنم، دو مرد پیش من می آیند. یکی تمیز و دیگری کثیف من به آن ها پیشنهاد می کنم حمام کنند. شما فکر می کنید، کدام یک این کار را انجام دهند؟
هر دو شاگرد یک زبان جواب دادند: خوب مسلما کثیفه!
استاد گفت: نه، تمیزه. چون او به حمام کردن عادت کرده و کثیفه قدر آن را نمی داند. پس چه کسی حمام می کند؟
حالا پسرها... می گویند: تمیزه!
استاد جواب داد: نه، کثیفه، چون او به حمام احتیا
Shirazart.blog.ir 
۹۳- رویت تصاویر به کدام عامل بستگی دارد ؟ 
     ۱- رنگ         ۲- بافت         ۳- نور           ۴- بافت 
****** جواب : گزینه ی ۳ 
۹۴- اولین مرحله ی رویت یک تصویر کدام است ؟
     ۱- کادر        ۲- رنگ        ۳- جزئیات طرح       ۴- حجم
******* جواب : گزینه ی ۱
بیایین با هم از خودمون، ابرقهرمان بسازیم. وقتی تو دنیای کودکانه مون قهرمان های خیالی کارتون ها رو می بینیم، می خوایم مثل اونا باشیم.
ما اینجا باهم یک معمای بزرگ داریم اینکه «لیدی باگ» و «کتی نوار» کیا هستن؟
شما هم مث من طرفدار این دو نفر هستین؟ 
 
 
 
 
 
 
 
 
من همونم که تو شادی‌ها و موفقیت‌هام یه راهی پیدا می‌کنم که بگم اینا کار خدا بوده و همش خدا رو در جریان میذارم ولی تو غم هم همیشه تنهام و می‌خوام من و مشکلم با هم بمونیم و خدا یه گوشه وایسته نگاه کنه...
با همه‌ی این اوصاف
وَأَنَّهُ هُوَ أَضْحَکَ وَأَبْکَىٰ
ﻭ ﺍﻳﻦ ﺍﻭﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﻰ  ﺧﻨﺪﺍﻧﺪ ﻭ ﻣﻰ  ﺮﻳﺎﻧﺪ ;نجم(٤٣)
پ.ن۱:
حال کامنت جواب دادن ندارم فلذا صرفا اگه کامنتی هست که ناراحت نمیشید جواب ندم یا نقش تعلیم و تربیت و تذکر داره بفرستید در غیر
یک بار دگر دلم هوایی شده استتا اوج فلک رفته خدایی شده است
همراه تمام سینه سوزان جهانبا پای پیاده کربلایی شده است---ویرانه شبی بزم عزاداری شداطفال یتیم کارشان زاری شد
می خواند رقیه(س) روضه ی بابا رااز چشم فلک چشمه ی خون جاری شد---کار من و دل بی سر و بی سامانی استاز موج بلا و غم دلم طوفانی است
من بهر پدر سفره ی دل بگشایمچون دست تهی و شب شب مهمانی است---با درد و غم و بلا مدارا کردندبزم غم و درد و رنج برپا کردند
اسلام نبی به دستشان احیا شدآنان همگی کار م
بهترین نسخه های جواب های تمرینات دوره ای و جواب تمرینات دوره ای شیمی دهم با فرمت pdf و دانلود رایگان با لینک مستقیم
دانلود پاسخنامه تمرینات دوره ای شمی دهم با لینک مستقیم و دانلود رایگان جواب تمرینات دوره ای شیمی دهم
جواب تمرینات دوره ای شیمی دهم و دانلود رایگان نسخه کامل ترمرینات دوره ای شمی پایه دهم فصل اول
جدید ترین و کامل ترین نسخه های کتاب های درسی شیمی دهم و جواب تمرینات دوره ای شیمی دهم با فرمت های pdf  apk
دانلود جدید ترین و بهترین و جذاب
یه سری معلم به من گفت که بشینم چند تا ورقه رو تصحیح کنم . خوب منم شروع کردم و با جواب های خیلی خفنی مواجه شدم :
اسکیمو ها در کجا زندگی میکنند ؟ در بیابان
میانگین 4 عدد چگونه محاسبه میشود ؟ 4*4 = میانگین 4 عدد
کدام قاره 2 تکه است ؟ قاره ترکیه
مساحت یک مثلث 15 سانتی متر است . قائده ی آن 5 است . ارتفاع آن را حساب کنید ؟ 15 / 3 = 5 !!!!
و چند تا جواب دیگه مثل این !!
Shirazart.blog.ir 
۵- فیلمی از کیومرث پور احمد با بازی داوود رشیدی؟
      ۱- سر نخ         ۲- قصه های مجید       ۳- تاتوره          ۴- خواهران غریب 
****** جواب : گزینه ی ۳
۶- فیلمی از زنده یاد علی حاتمی که به زندگی و آثار برجسته ی ایرانی می پردازد ؟ 
       ۱- سوته دلان  ۲- کمال الملک    ۳- دلشدگان   ۴- جعفر خان از فرنگ برگشته 
******** جواب : گزینه ی ۲
میرم پست هاتونو میخونم ببینم کجاها کامنت دادم ببینم تایید شده یا نه
یادم نمیاد
شانسی یه پست باز میکنم می بینم عه اینجام که کامنت گذاشتم
خلاصه که نارنج آلزایمر گرفته
چیزی گفتین جواب ندادم به دل نگیرین
چون یادم نبوده که باید جواب بدم :دی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها