نتایج جستجو برای عبارت :

وبلاگ نمی‌میرد (لطفا این پست رو تا انتها بخونید)

من همیشه دوست‌ داشتم یه وبلاگ همه پسند داشته باشم‌. به نظر شما چه‌چیزی این وبلاگ کم دارد که اگه داشته باشه بهتر می‌شود لطفا برای من بنویسید این وبلاگ با چه چیزی بهتر از الآن می‌شود باید چه امکاناتی را اضافه کنم و هرچیزی که باعث بهبود سایت می‌شود پیشاپیش از همه شما تشکر و قدردانی می‌کنم‌، لطفا به من در پیشرفت این وبلاگ کمک کنید‌.(مدیریت‌‌گیم‌پلی‌برتر)
من همیشه دوست‌ داشتم یه وبلاگ همه پسند داشته باشم به نظر شما چه‌چیزی این وبلاگ کم داره که اگه داشته باشه بهتر میشه لطفا برای من بنویسید این وبلاگ با چه چیزی بهتر از الآن میشه باید چه امکاناتی را اضافه کنم و هرچیزی که باعث بهبود سایت میشه پیشاپیش از همه شما تشکر و قدردانی می‌کنم لطفا به من در پیشرفت این وبلاگ کمک کنید‌.(مدیریت‌‌گیم‌پلی‌برتر)
سلام به همه دوستان وبلاگی عزیزم لطفا بیاید و نظر بدین و بگید چیکار کنم ؟اونای که داستان علاقه منو به سید خوندند لطفا نظر بدید.من الان سید رو توی برنامه اینستا پیداش کردم وفالو کردم و ایشون هم فالو کرد ولی پیام نداد به نظر شما من پیام بدم مشکلی داره ؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی مهمه ؟
#لطفا -قضاوت- نکنید
پی نوشت : این وبلاگ به زودی حذف میشود اگه قرار به فراموشی فرد مذکور باشه  
سلام من زهرا نویسنده ی این وبلاگ هستم .خواستم از شما نظر خواهی کنم برای وبلاگم . به نظر شما این وبلاگ را به وبلاگ بازیگران و خوانندگان ودر کل تمام افراد معروف در هر جای دنیا کنم ؟؟ یا به چیز دیگه ای تبدیل کنم ؟؟ لطفا نظر بدید شدیدا به نظراتتون نیاز دارم . با کمال تشکر .
سلام امیدوارم از آپدیت جدید قالب وبلاگ خوشتون بیاد اول اینکه دوتا کادر ساختبم یکی اخبار وبلاگ و اون یکی دلنوشته های بنده حالا میگید چرا اصلا من دلنوشته مینویسم؟ چون نوشتن دلنوشته هایم منو راحت میکنه و یه نوعی احترام وبلاگ نویس حفظ میشه :)
و کلا اخبار و دلنوشته هارو از میان مطالب خارج کردیم این مطلب نیز در میان اخبار وبلاگ است :)
لطفا نظرتون رو در مورد آپدیت جدید وبلاگ مشترک شوید :)
سلام 
اول از همه تشکر میکنم از دوستانی که در پست قبل برای امتحانات به من روحیه دادند و عذر خواهی میکنم از همکارانم به خاطر اینکه بدون خبر رفتم .
میدونم که گفتم وبلاگ تعطیله ولی الان اطلاع پیدا کردم که یکی از دوستانم وبلاگی در گذشته داشته ( خیلی گذشته ) و نمیدونم چرا ولی رهاش کرده با خودم فکر کردم و حدس زدم که به خاطر نداشتن بازدید و نظر هست .
برگشتم تا از شما عزیزان خواهش کنم برید به وبلاگ این دوستم و نظر بدید ( لطفا نظراتی بدید تا روحیه برای برگ
به نام خدا
به وبلاگ پژوهشی مطالعات روسیه که بر روی سیستم وبلاگ‌دهی آرزوبلاگ مدیریت می‌شود خوش آمدید!اینجانب امیدوارم در این وبلاگ بتوانم بخشی از مقالات و مطالب متفرق و پراکنده در موضوع مطالعات روسیه را گردآوری و منتشر کنم و محصول این تلاش مورد استفاده شما مخاطبین گرامی قرار بگیرد.
لطفا با ابراز نظر و ارسال پیشنهادات و انتقادات خود با این وبلاگ همراه باشید.
از این به بعد تمام پست‌ها رمز‌دار خواهد بود.
از دوستانی که وبلاگ من رو میخونن و مطالب رو دنبال می‌کنن خواهش می‌کنم آدرس وبشون رو به صورت خصوصی بذارن تا رمز ثابت مطالب عمومی براشون ارسال بشه.
مطالبی که شخصی باشن هم به نحو دیگه‌ای توی عنوانشون مشخص میشه.
ممنونم از همراهی‌تون :)
 
+ چقدر جای خاتون خالیه... اگه اینجا رو میخونی لطفا برگرد، دلم برات تنگ شده.
سلام خدمت همراهان گرامی وبلاگ روستای تاریخی آلتین کش!به دلایلی بنده دیگر در فضای مجازی اینستاگرام فعالیت ندارم و لطفا اگر مطلبی دارید در مورد روستا حتما در این وبلاگ برای من ارسال کنید.مخصوصا مطالب تاریخی که جنبه ی مطالعه داشته باشند.نوشتن مطالب در وبلاگ حداقل برای دانش آموزان و محققان میتواند مفید باشد.
با تشکر،
ادمین
قالب سه ستونه - قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید 
قالب وبلاگ عروسکی ساده : قالب وبلاگ سه ستونه با رنگ بندی روشن و ساده. قالب با موضوع عروسکی و در سبکی بسیار ساده و کلاسیک طراحی شده است.
قالب سه ستونه ساده - تم دیزاینر
سلام قالب سه ستونه سادتون به هم ریخته لطفا سریعتر درستش کنید ! ! ! ! ! ! ! ! پاسخ دادن ... ظ گفته : برو تو قسمت سوالات متداول نوشته به وبلاگ منم سر بزن : 
قالب وبلاگ ساده | قالب وبلاگ -
قالب وبلاگ سیب ، این قالب وبلاگ بسیار زیبا ، توسط سایت ماه اس
سلام و عرض ادب :)
پویشی راه افتاده با عنوان «کمکی ازم برمیاد؟» برای نجات بلاگ و وبلاگ‌هامون. امیدوارم بیان، بهش توجه کنه و با پیشنهادات خوب بلاگرها، دوباره این‌جا جون بگیره. من برای وضعیت فعلی بیان و مشکلاتش نمی‌تونم پیشنهادی بدم، ولی اگر بتونم کمکی به بیان کنم، قطعا کوتاهی نخواهم کرد. خلاصه لبیک بیان‌جان!  
 
سال کنکور فعالیت من این‌جا خیلی کم شد و کیفیت وبلاگ هم به‌شدن افت کرد. آمار وبلاگ من پایین اومد و این مسئله، به‌علاوه‌ی فضای سرد
چون احتمال می‌دادم که به این پست توجه نشود، اینجا دوباره شما را به آن ارجاع می‌دهم.
و این که عاجزانه یک تقاضا دارم. اگر وبلاگ مرا نمیخوانید لطفا دنبال نکنید! بله؛ تنها در صورتی دنبال کنید که خواننده مطالب هستید.
دوستانی که وبلاگ را می‌خوانند هم لطفی کنند و ذیل همین پست اعلان حضور کنند، تا بدانم برای چه کسانی می‌نویسم.
سلام :)
خب.........امممممم........می خواستم خداحافظی کنم.این وبلاگ به زودی حذف خواهد شد.می دونید چیه،به این نتیجه رسیدم که من نباید قبل از موفقیت و قبول شدن در کنکور پزشکی وبلاگ می ساختم.البته این حسن رو داشت که دوست های عزیز و مهربونی مثل شما پیدا کردم. :)
اول می خواستم نظرات این مطلب رو ببندم ولی گفتم شاید حرفی یا سخنی داشته باشید. :)
خواهشا و لطفا نخواهید که این وبلاگ رو حذف نکنم.خواهشا و لطفا.
از همه تون ممنونم که تا الان همراه من بودید و به من روحیه و
با سلام و عرض ادب محضر همه ی بازدیدکنندگان محترم 
قصد داریم در این وبلاگ اخبار و رخداد های روستای مارکده و استان چهارمحال و بختیاری و گاها سراسری را به اطلاع شما گرامیان برسانیم 
لطفا با نگاه سبزتان ما را یاری نمایید . 
 
ارادتمند شما 
محمود شاهسون مارکده 
شهریور ماه 1398 
قالب وبلاگ بلاگفا 
قالب بلاگفا قالب وبلاگ بلاگفا قالب های بلاگفا قالب پیچک بلاگفا ghaleb ... لطفا روی لوگوی قالب وبلاگ بلاگفا مربوطه کلیک کنید و به بخش دریافت کد قالب ...
قالب وبلاگ | گلچین از مفیدترین قالب های وبلاگ ایران | قالب وبلاگ
همچنین کاربران دوست داشتنی میهن بلاگ از این قالب وبلاگ میهن بلاگ که کد ... وبلاگ خود را در سیستم بلاگفا دارند دعوت می کنیم که برای قالب بلاگفا خود ، از ...
‎قالب وبلاگ بلاگفا · ‎قالب وبلاگ پاییز · ‎قالب وبلاگ منظره ·
چون احتمال می‌دادم که به این پست توجه نشود، اینجا دوباره شما را به آن ارجاع می‌دهم.
و این که عاجزانه یک تقاضا دارم. اگر وبلاگ مرا نمیخوانید لطفا دنبال نکنید! بله؛ تنها در صورتی دنبال کنید که خواننده مطالب هستید.
دوستانی که وبلاگ را می‌خوانند هم لطفی کنند و ذیل همین پست اعلان حضور کنند، تا بدانم برای چه کسانی می‌نویسم.
سلام دوستان،کسی میتونه راهنمایی کنه چجوری میتونم وقتی وبلاگ رو گسترش دادم ازش کسب درآمد کنم و تبلیغات بگیرم
اگه اینجا نتونستین پاسخ بدین لطفا با شماره تلفن 09103398470 از طریق واتساپ یا تلگرام بهم پیام بدین هزینه وقتی که میزارین رو متقبل میشم،سپاس از همگی،
سلام :)
خوش اومدید به وبلاگ ...
 
خب قالب عوض شد. خوبه ؟؟؟ با رنگ و فونت و ایناش مشکلی ندارید ؟
اسم وبلاگ چطور ؟؟؟ بعدا یه اعتراف راجع بهش میکنم ()
و البته من :)
خب منو خیلی هاتون میشناسید.
یک عدد دهه هشتادی ملقب به کیوت پیکاچو (مدیونید فک کنید تا حالا یه نفرم بهم نگفته) -دخترم- دیگه کسایی که منو میشناسن اسمم رو هم میدونن :)
لطفا اینجا منو با اسم اصلی م صدا نزنید. البته اسممو بگید سان میشه :) مرسی
 
انتظار نداشته باشید ادبی بنویسم چون اهلش نیستم.
این یک
سلام ....
از همه شما به خاطر این که وقت میزارین و وبلاگ منو دنبال میکنید ممنونم .
این مطالب و عکس هایی که میزارم همشونو خودم گرفتم . ( اگه کیفیت پایینه معذرت میخوام ).
به حمایت تک تکتون نیاز دارم .
اگه از خوندن  وبلاگ من لذت بردین لطفا به اشتراک بزارین .
از قسمت آبی رنگ پایین صفحه (پشتیبانی) میتونین با من در ارتباط باشین و سوالاتونو بپرسین .
آهنگی که تو وبلاگ گذاشتم یه  آهنگ به زبان تالشیه امیدوارم از شنیدنش لذت ببرین .
نظر فراموش نشه دوستان .
این تاز
سلام دوستان.
چند وقت پیش عرفان بهنام پور (یکی از دوستام)اومد تو بیان.حالا ماهان افشارپور(یکی دیگه از دوستام که تو چالش نامه به گذشته معرفیش کردم)هم بیانی شده.
لطفا این دو وبلاگ رو دنبال کنید.
mahan87.blog.ir
erfan87.blog.ir 
پ.ن:من نویسنده ی هردو وبلاگ هستم.
 
 
سلام دوستان عزیز
وبلاگ ما هم قوانین هایی دارد. لطفا این قوانین را رعایت کنید.از جمله این قوانین : 
✔به هم دیگر احترام بگزارید
✔❌به هیچ وجه از مطالب وبلاگ کپی نگیرید.زیرا پیگرد ناموسی دارد.❌✔
✔هنگام نظر دادن به مطالب هیچ وقت بی ادبی نکنید.
✔وبلاگ مارا به دوستانتان معرفی کنید
✔همیشه به یاد داشته باشید که نظرات شما توسط پلیس فتا در کنترل می باشد .
لطفا این قوانین را رعایت کنید.
با تشکر از تیم empire
اول از همه سلامحال دلتون خوبه؟
دوم اینکه: حلول ماه مبارک رمضان مبارکتون باشه رفقا❤ التماس دعا((:
سوم هم لطفا این پست رو بخونید(:
خب من تصمیم گرفتم این روزها که وقت کافی برای خوندن یک کتاب خوب رو ندارم...ولی هنوز وبلاگ ها رو میخونم... یک سری وبلاگ که نیازمند حمایت شما رفقای خوبه  رو در قالب پیوند و با نام ⚠️از وبلاگ ها حمایت کنیم⚠️ توی وبلاگ قرار بدم و ازتون دو تا درخواست دارم:
1.هر چند وقت یک بار به این قسمت وبلاگ سر بزنید و ازشون حمایت کنید((:
2.
دوستای خوب، میشه چند تا نکته بگم در مورد اینستاگرامم.
در مورد پیج شخصیم:
 
لطفا اگه از وبلاگ منو میشناسید، و فالو می کنید و من قبول نمی کنم، راهش هی دوباره و سه باره و چهار باره فالو کردن نیست، راه ساده ترش معرفی خودتون به صورت یک پیغامه که بعد احتمال بیشتری وجود داره من قبول کنم.
 
لطفا اگه یک بار منو آنفالو می کنید، دیگه تصمیم نهایی باشه، وقتی هفته ی بعد و یا سه هفته بعد، باز میاید فالو می کنید و دوباره آنفالو، برام ناراحت کننده ست. (اینو وقتی
سلام
در مورخ 14 شهریورماه مصادف با 5 ماه محرم پستی با عنوان «.:: من یک وبلاگ نویس هستم ::.» در وبلاگ دوستم (معلمی از جنس آینده) دیدم و خیلی برام جالب بود و تا انتها خواندم و در نهایت دیدم این پست منتشر شده یه چالش در طرف وبلاگ هاتف میباشد و نیاز دونستم که بنده هم به مناسبت روز وبلاگ نویس (16 ام شهریورماه) پستی با همین عنوان منتشر کنم.
پس با من همراه باشید...
 
ادامه مطلب
سلام
در مورخ 14 شهریورماه مصادف با 5 ماه محرم پستی با عنوان «.:: من یک وبلاگ نویس هستم ::.» در وبلاگ دوستم (معلمی از جنس آینده) دیدم و خیلی برام جالب بود و تا انتها خواندم و در نهایت دیدم این پست منتشر شده یه چالش در طرف وبلاگ هاتف میباشد و نیاز دونستم که بنده هم به مناسبت روز وبلاگ نویس (16 ام شهریورماه) پستی با همین عنوان منتشر کنم.
پس با من همراه باشید...
 
ادامه مطلب
لطفا به این کلن بیایید تا از دیگران والاتر باشیم...
لطفا در این کلن موندگار باشید تا این کلن از کلن دیگران والاتر باشد...
لطفا افراد اینوات بدید برای کلن تا کلن از کلن دیگران والاتر باشد...
لطفا این کلن رو ترک نکنید تا از دیگران والاتر باشیم...
با تشکر
بی مقدمه، پس از خواندن عنوان وبلاگ، یعنی «سطر های صاف و ساده» چه حسی به شما دست میدهد؟
خودم وقتی که جای شما می نشینم و این وبلاگ را می گشایم، یک احساس پس زدگی پیدا می کنم! انگار که نویسنده ی این وبلاگ خواسته از خودش و قلمش تعریف کند. چه اعتماد به نفسی هم داشته که نوشته: صاف و ساده!
شما هم همینطور؟!
پ ن: اگر حال نوشتن ندارید، ما را از رأی مثبت یا منفی خود بی نصیب نسازید لطفا :) 
 
بسم الله
با تشکر از شما
بابت دیدن وبلاگ بنده
دو نکته:
اول اینکه هرگونه کپی برداری دارای  پیگرد خواهد بود
چون تمام اشعار در سایت حفظ و مالکیت آثار هنری و ادبی و علمی ثبت شده است
دوما
در صورت اینکه به بنده لطف داشتید و قصد بازنشر اشعار بنده رو داشتید
لطفا با ذکر منبع و آدرس وبلاگ باشد 
بسیار ممنون
 
اگر کاری رو قبول می‌کنین به خودتون و انتخابتون احترام بذارین، به اون کار دل بدین، مسئولیت‌پذیر باشین و با شرایطش کنار بیاین؛
و اگر نمیتونین به کاری دل بدین و مسئولیتشو بپذیرین و با شرایطش کنار بیاین، قبولش نکنین!
لطفا لطفا لطفا!

+من از حجم طلبکاری مردم از انجام مشاغل و وظایفشون واقعاً بهت‌زده‌ام! :/
+مقابله با ظلم حرف دیگری است.لطفا با این قاطیش نکنین.
هروقت توی زندگیم پوست اندازی کردم اولین چیزی باهام عوض شد وبلاگم بود حالا نمیخوام پری دریایی نابود کنم فقط میدونم تواین برهه از زندگیم دیگه نمیتونه یه پری دریایی باشم که تو اعماق دریا زندگی میکرد وبلاگ جدید زدم کسی خواست ادرسو میدم بهش لطفا کسی خاموش دنبال نکنه (: مرسی..
بوی محرم می آید و فضا پاییزی میشود فضا غرق در سکوت میشود...
چه سکوت شگفت انگیزی انگار همه مرد میخواهند گریه کنند در این موقع خنده ها تمام میشود و بغض جای همه ی آن خنده ها را میگیرد
و این موقع محرم است..
خب دوست های عزیز دیگه محرم داره نزدیک میشه و من دیگه به خودم اجازه نمیدم تا آخر محرم پست خنده دار بذارم ولی پست های دیگه ای میذارم که براتون جالب باشه و لطفا همچنان به وبلاگ من سر بزنید
ممنونم 
یاحسین
نظر لطفا یادتون نره
اول از همه سلامحال دلتون خوبه؟
دوم اینکه: حلول ماه مبارک رمضان مبارکتون باشه رفقا❤ التماس دعا((:
سوم هم لطفا این پست رو بخونید(:
خب من تصمیم گرفتم این روزها که وقت کافی برای خوندن یک کتاب خوب رو ندارم...ولی هنوز وبلاگ ها رو میخونم... یک سری وبلاگ که نیازمند حمایت شما رفقای خوبه  رو در قالب پیوند و با نام ⚠️از وبلاگ ها حمایت کنیم⚠️ توی وبلاگ قرار بدم و
ازتون دو تا درخواست دارم:
1.هر چند وقت یک بار به این قسمت وبلاگ سر بزنید و ازشون حمایت کنید((:
2.
اول از همه سلامحال دلتون خوبه؟
دوم اینکه: حلول ماه مبارک رمضان مبارکتون باشه رفقا❤ التماس دعا((:
سوم هم لطفا این پست رو بخونید(:
خب من تصمیم گرفتم این روزها که وقت کافی برای خوندن یک کتاب خوب رو ندارم...ولی هنوز وبلاگ ها رو میخونم... یک سری وبلاگ که نیازمند حمایت شما رفقای خوبه  رو در قالب پیوند و با نام ⚠️از وبلاگ ها حمایت کنیم⚠️ توی وبلاگ قرار بدم و
ازتون دو تا درخواست دارم:
1.هر چند وقت یک بار به این قسمت وبلاگ سر بزنید و ازشون حمایت کنید((:
2.
شب تمام وبلاگ نویسان خوش
امیدوارم امروز ، روز خوبی بوده باشه براتون
ی خواهشی داشتم ازتون اونم اینکه لطفا فردا برای مراسم شهید بزرگوار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تشریف بیارید
شاید اگر امثال حاج قاسم عزیز و مانند ایشان نبودند داعش به ایران هم رسیده بود
شاید خیلی قبل تر از اون امنیت ما از بین رفته بود
شاید ...
لطفا فردا بیایید
این کوچک ترین کاریست که میتوانیم در قبال زحمات ایشان انجام بدهیم
#هرایرانی_یک_سلیمانی
باسلام به وبلاگ من خوش اومدین این اولین پستی هست که من درحال چاپ کردن اون هستم موضوع این وبلاگ در مورد هرچیزی هست که مربوط به بازی و گیم و استریم از اینجور صحبت هاست لطفا با نظر های خودتون بگین بیشتر راجب چه نوع بازی هایی ملطب منتشر کنیم و چه نوع بازی هایی رو بیشتر استریم کنیم از همین شروع و استارت کار تا آخر باما باشین و از مطالب ما لذت ببرین
در این وبلاگ هم از معتقدین به فلسفه و عرفان مطلب میذارم هم از مخالفین فلسفه و عرفان. قضاوت با شما.
البته خودم موافق فلسفه و عرفان هستم.
از شخصیت ها و اعتقادات متفاوت مطلب میذارم. شما سعی کنید با تحقیق و دقت حق رو انتخاب کنید.
در ضمن اگر نظری و پیشنهادی و انتقادی نسبت به سایت دارید و مطلب خاصی رو میخواید که در وبلاگ نیست حتما لطف کنید بگید.
اول از همه سلامحال دلتون خوبه؟
دوم اینکه: حلول ماه مبارک رمضان مبارکتون باشه رفقا❤ التماس دعا((:
سوم هم لطفا این پست رو بخونید(:
خب من تصمیم گرفتم این روزها که وقت کافی برای خوندن یک کتاب خوب رو ندارم...ولی هنوز وبلاگ ها رو میخونم... یک سری وبلاگ که نیازمند حمایت شما رفقای خوبه ویا با دیدنشون عشق کردم  رو در قالب پیوند و با نام ⚠️از وبلاگ ها حمایت کنیم⚠️ توی وبلاگ قرار بدم و
ازتون دو تا درخواست دارم:
1.هر چند وقت یک بار به این قسمت وبلاگ سر بزنی
با عرض سلام و تبریک این عید بزرگ
بحمدالله به برکت کرونا بیکار شدم و در این ایام کار بازچینی وبلاگ را تمام کردم.
بخش مروبط به اطلاعات شخصی بنده بروز رسانی شد. شاید این اطلاعات در نوع تعامل شما بنده مفید باشد.
از نقدهای شما سروران استقبال می‌شود.
سعی بنده بر این است که خطای خود را آسان قبول کنم.( از حدود 245 مطلب این وبلاگ، فقط 39 تا باقی مانده و بقیه حذف شدند.)
 
این متن نیز پس از انتشار اولین مطلب بعدی حذف خواهد شد.
 
 
التماس دعا
بنام خدا
هزاران سایت :
خیلی مختصر و کوتاه می خواهم مطلبی را بیان کنم :
اگر می خواهید وبلاگ تان مشهور شود و جایگاه خوبی پیدا کند  در سایت  " هزاران سایت "  که نامش را در جعبه ی  "پیوندها" ی  وبلاگ گلاسری آورده ام  ثبت نام کنید .
+
ثبت نام در  این سایت که یک سایت بسیار معتبر و مهم است   و شهرت جهانی دارد  کاملا رایگان می باشد .
+
لطفا روی  نام  سایت   " هزاران سایت"  کلیک کنید تا وارد سایت شوید . بعد نام و ادرس و مشخصات وبلاگ تان را وارد کنید تا  وبلاگ
سابقه ای چندین ساله در وبلاگ نویسی دارم و در حال حاضر http://blog.ir نیازهای امروز من را برآورده می کند.
ووردپرس و جوملا متاسفانه سایت ساز رایگان و بدون محدودیت دیگری پیدا نکرده ام.
 
نقدی بر دیگر وبلاگ ها:
متاسفانه blogfa.com اجازه ی درج لینک نمیدهد و حتی لینک های دیگر را تبلیغات و اسکریپت غیرمجاز معرفی می کند.نمونه: pclink.blogfa.com
و....
 
لطفا با ارائه نظرات در بهبود شدن این بخش سهیم باشید
سابقه ای چندین ساله در وبلاگ نویسی دارم و در حال حاضر http://blog.ir نیازهای امروز من را برآورده می کند.
ووردپرس و جوملا متاسفانه سایت ساز رایگان و بدون محدودیت دیگری پیدا نکرده ام.
نقدی بر دیگر وبلاگ ها:
متاسفانه blogfa.com اجازه ی درج لینک نمیدهد و حتی لینک های دیگر را تبلیغات و اسکریپت غیرمجاز معرفی می کند.نمونه: pclink.blogfa.com
و....
لطفا با ارائه نظرات در بهبود شدن این بخش سهیم باشید
قالب وبلاگ بلاگفا
قالب بلاگفا قالب وبلاگ بلاگفا قالب های بلاگفا قالب پیچک بلاگفا ghaleb ... لطفا روی لوگوی قالب وبلاگ بلاگفا مربوطه کلیک کنید و به بخش دریافت کد قالب ...
قالب وبلاگ | گلچین از مفیدترین قالب های وبلاگ ایران | قالب وبلاگ بطور کلی قالب بلاگفا را اکثر سرویس ها مثل پارسی بلاگ و رزبلاگ و دیگر سرویس دهنده هایی که کد قالب بلاگفا برایشان قابل استفاده است را می توانند استفاده ...
‎قالب وبلاگ بلاگفا · ‎قالب وبلاگ پاییز · ‎قالب وبلاگ منظره ·
با شنیدن این دختر و پسر یاد یه جمله ای افتادم که خیلی وقت پیش 
 
شنیده بودم °°°بهترین،بیرونیه و مناسب،درونی °°°
 
°°°کسی دنبال بهترین میره که نمیدونه مناسب چیه°°°
 
لطفا نظر بدین درباره دوستامون
 
توهین پاک میشه لطفا ازش استفاده نکنین لطفا لطفا و لطفا
لینک دانلود از آپارات
http://aparat.com/v/girfw
لینک دانلود از بیان
عنوان: تتلو ایدزحجم: 22.5 مگابایت 
 
از اینجا تا بعد از این، تا انتها، تا ابد بی‌خبرم. از آب بی‌خبرم، از سنگ بی‌خبرم، از باد بی‌خبرم، از آتش بی‌خبرم. از انسان بی‌خبرم و از روح بی‌خبرم. از خود بی‌خبرم و در خدا تا ابد، تا بی‌انتها از خدا بی‌خبرم.
حلمی | کتاب لامکان
وبلاگ تخصصی کنکور فنی (کاردانی پیوسته) رشته کامپیوتر(شبکه و نرم‌افزار رایانه)
 
http://konkorfani.blog.ir
راه‌اندازی شد.
 
آماده دریافت نظرات ارزشمند داوطلبان کنکورفنی99 در این وبلاگ، هستیم.
لطفا آدرس وبلاگ را برای دوستانی که در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارند، ارسال فرمایید.
 
@KonkorFanni⭕️⭕️⭕️
سرویس وبلاگ دهی چیست؟وبلاگ نویسان معمولاً به مسائل فنی وبلاگ خود کاری ندارند. مگر اینکه خواسته باشند تغییری در قالب وبلاگ خود ایجاد کنند و یا ابزاری را بدان بیافزایند؛ فقط در همین حد. در حالی که این مدیران سرویس وبلاگ دهی هستند که کار مسائل فنی را پی می‌گیرند و به بهبود و رفع ایرادات آن کمک می‌کنند. از این رو یک وبلاگ نویس معمولاً روی تولید محتوا و نوشتن مقاله زمان می‌گذارد و برای این کار نیاز به محیطی دارد که فضا و نشانی مورد نظر را به وی د
دوستای گلم سلام
شرمنده که یه مدت نبودم به هر حال امتحان داشتم و درگیر دانشگاه بودم اما سعی میکنم از شنبه خیلی فعال تر باشم تو وب
لطفا وبلاگ مارو تبلیغ کنین تا بازدید ها زیاد بشه
ضمنا مرسی از انرژی هایی که میدین ازتون خواهش میکنم نظراتتونو بیشتر تو وبلاگ بنویسین تا بتونیم با انتقاد و پیشنهاد های شما وبلاگ بهتری داشته باشیم.
 
نرگس هواخواه
دوست دارم نوشتن رو دوباره ادامه بدم اما همچنان اینکه کی میخونه، برام مهمه.
بعضی حرفا رو هیچ جا نمیتونم بگم اما دوست دارم ردی ازش بمونه برای آینده؛ هم از جهت خاطره و هم برای عبرت.
از این به بعد تمام پست‌ها رمز‌دار خواهد بود.
از دوستانی که وبلاگ من رو میخونن و مطالب رو دنبال می‌کنن خواهش می‌کنم آدرس وبشون رو به صورت خصوصی بذارن تا رمز ثابت مطالب عمومی براشون ارسال بشه.
مطالبی که شخصی باشن هم به نحو دیگه‌ای توی عنوانشون مشخص میشه.
ممنونم از د
ما همیشه عادت کرده ایم چانه بزنیم
قطعا تخفیف گرفتن در هنگام خرید خوب است و شیرینی خرید است ولی وقتی از یک دستفروش خرید می کنیم لطفا خیلی خسیس نباشیم.
فردی که در حال فروش البسه و یا هر چیز دیگری در کنار خیابان است واقعا محتاج است. لطفا از ایشان تخفیف نگیرید
همان کمکی که همه ما در حد توان به افراد مختلف می کنیم را می توانیم به این دستفروش ها کنیم.
 
لطفا در خرید از دستفروش ها خسیس نباشیم
 
میخوام برای یادگیری بهتر پایان هر پروژه ای که کار میکنیم یک تمرینی هم درنظر داشته باشم.لطفا کمک کنین و در قسمت نظرات همین پست بهم بگین که بعد از اینکه تمرین رو بهتون گفتم چطوری تمرینا رو ازتون تحویل بگیرم تا نقاط ضعف و قوتتون رو بهتون بگم؟!
لطفا نظراتتون رو بهم بگین.خیلی ممنون.
سلاااااااااااااااام سلاااااااااام سلااااااااام سلااااااااام خوبید؟ منم خوبم! جونم براتون بگه که اومدم یه خواهشی بکنم از تمام کسانی که وبلاگ منو می خونند لطفا اگه زحمتی نیست یه نظر کوچولو برا من با هر اسمی که دلتون خواست بذارید و اسم شهرتونم بنویسید حالا بعدا علتشو بهتون می گم الان خیلی فرصت ندارم باید زود برم بعدا می یام توضیح می دم می دونم براتون زحمته ولی منو به بزرگی خودتون ببخشید و این زحمتو متقبل بشید از دور روی ماه تک تکتونو می بوسم
اول از همه سلامحال دلتون خوبه؟
دوم اینکه: حلول ماه مبارک رمضان مبارکتون باشه رفقا❤ التماس دعا((:
سوم هم لطفا این پست رو بخونید(:
خب من تصمیم گرفتم این روزها که وقت کافی برای خوندن یک کتاب خوب رو ندارم...ولی هنوز وبلاگ ها رو میخونم... یک سری وبلاگ که نیازمند حمایت شما رفقای خوبه ویا با دیدنشون عشق کردم  رو در قالب پیوند و با نام ⚠️از وبلاگ ها حمایت کنیم⚠️ توی وبلاگ قرار بدم و
ازتون دو تا درخواست دارم:
1.هر چند وقت یک بار به این قسمت وبلاگ سر بزنی
سلام این وبلاگ در حال ساخته و هنوز پستی نمایش داده نمیشه......لطفا شکیبا باشید خخخخخخخ
نه جدا یه مقدار صبر کنید تا من با کلی سوپرایز بیام........
                                                           با کلی پست کی پاپی باحال........
                                                                         مرسی دوستام.........
اول از همه سلامحال دلتون خوبه؟
دوم اینکه: حلول ماه مبارک رمضان مبارکتون باشه رفقا❤ التماس دعا((:
سوم هم لطفا این پست رو بخونید(:
خب من تصمیم گرفتم این روزها که وقت کافی برای خوندن یک کتاب خوب رو ندارم...ولی هنوز وبلاگ ها رو میخونم... یک سری وبلاگ که نیازمند حمایت شما رفقای خوبه ویا با دیدنشون عشق کردم  رو در قالب پیوند و با نام ⚠️از وبلاگ ها حمایت کنیم⚠️ توی وبلاگ قرار بدم و
ازتون دو تا درخواست دارم:
1.هر چند وقت یک بار به این قسمت وبلاگ سر بزنی
به دلیل بازدید کم وبلاگ پاک خواهد شد وب جدید : (کلیک)
یه وبلاگ جدید زدم با آدرس قبلی هر کی خواست خوشش اومد میتونه دنبال کنه
فقط خواهشا اگه نمیخونید الکی دنبال نزنید ، وقتی یه وبو دنبال میکنید یعنی میخونینش و لطفا براش کامنت بزارید و لایک کنید
دوستای واقعی منتظرتون هستم
اونایی هم که خیلی وقته میشناسمشون لغو دنبال میزنم با وب جدید دنبال میکنم از اونجا هم پیدام میکنینش 
دوستانی که دنبال میزنین ولی مطالبو نمیخونین ، ممکنه به دو دلیل باشه : یا وق
اول از همه سلامحال دلتون خوبه؟
دوم اینکه: حلول ماه مبارک رمضان مبارکتون باشه رفقا❤ التماس دعا((:
سوم هم لطفا این پست رو بخونید(:
خب من تصمیم گرفتم این روزها که وقت کافی برای خوندن یک کتاب خوب رو ندارم...ولی هنوز وبلاگ ها رو میخونم... یک سری وبلاگ که نیازمند حمایت شما رفقای خوبه ویا با دیدنشون عشق کردم  رو در قالب پیوند و با نام ⚠️از وبلاگ ها حمایت کنیم⚠️ توی وبلاگ قرار بدم و
ازتون دو تا درخواست دارم:
1.هر چند وقت یک بار به این قسمت وبلاگ سر بزنی
1. هلما وبلاگ رو توصیف کنید. (10نمره)
2. انتقاد، پیشنهاد و هرآنچه فکر میکنید لازمه بدونم رو بگید لطفا. (10نمره)
شرکت کردن همه اتون برام مهمه، پس اگر پست رو دیدین پیام دادن رو فراموش نکنید لطفا.
ارسال نظر ناشناس هم فعاله.
ماه جدید قمری هم مبارک. :)
سرانجام قبضه‌شدن آگاهی و تمام‌شدن کار. سرانجام در سخت‌ترین و ناگذرترین لحظه‌ها که فراقی و هجرانی از هر سو بانگ برمی‌دارد و دیوان از هر سو دلشادند و نه هیچ باده و هیچ ساغر. سرانجام در چنین لحظات تابناک؛ نابود و مستحیل و تمام در کار خدا، کار می. گرچه هرگز تمامی در کار نیست.
ابتدا عشق و انتها عشق،و نه هیچ ابتدا،و نه هیچ انتها.
حلمی |‌ کتاب لامکان
به وبلاگ بهترین ها خوش امدید.                                                                                                                                                                                         1-لطفا جدول زیر را مشاهده کنید واهنگ های مورد علاقه خود را در لینگ زیر دانلود کنید.                                                                                                                 2توجه توجه اهنگ ها تا تاریخ 99/3/12  در وبلاگ می ماند وبعد از این دیگر در وبلاگ اهنگ نیست

سلام خوش آمدید
هدف از راه اندازی وبلاگِ شکیل ، ارائه خدمات مختلف برای وبلاگ نویسان عزیز هست .
خدماتی مثل ارائه قالب های وبلاگ بصورت رایگان و فروشی ، ارائه آموزش های کاربردی ، انتشار مطالب مرتبط با وبلاگ نویسی و پشتیبانی قالب وبلاگ نویسان در شکیل انجام می شه .
اگه نیاز به آموزش خاصی در زمینه وبلاگ نویسی دارید مطرح کنید اگر در توان بود حتما در قالب یک مطلب ثبت می شه .
اگه احساس می کنید وقتش رسیده که دستی به قالب وبلاگتون بکشید امّا در توانتون نی
اگر قصد ایجاد و مدیریت یک وبلاگ را دارید و میخواهید با بهترین وبلاگ سازهای ایران آشنا شوید، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.
در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین سیستم های ساخت وبلاگ در ایران آشنا نماییم تا فعالیت خود در زمینه وبلاگ نویسی را به صورت حرفه ای آغاز نمایید.
برای مطالعه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.....
ادامه مطلب
حدود هفتاد درصد مراجعین به وبلاگ این حقیر، از طریق گوگل کردن عبارت "پول رنگ ریش روحانی" یا "هزینه رنگ ریش روحانی" و موارد مشابه وارد اینجا می شوند.
جالب است، اکثر مخاطبین من کسانی هستند که برایشان جالب است بدانند یک روحانی چقدر برای رنگ ریش خود هزینه می کند ؟ برای این مخاطبی در تور من افتاده به نظر شما چکار باید بکنم ؟
از طرف دیگر پاسخ نهادهای امنیتی و دولتی را چه بگویم که به اعتبار رنگ ریش رئیسشان برای خودم اعتبار خریده ام ؟!
جالب تر آن است که
بعد از مدت ها اومدم بیان! حدود دو سال بود که میخواستم یه فضایی برای ثبت این روزهای زندگی داشته باشم و انتخابم همین جا بود اما هی نمیشد. وبلاگ خوانی من فک کنم از سال ۹۳ شروع شد نمیدونم چرا این کار تو اون دوره واسم شدیدا جذابیت داشت، از وبلاگ کنکوری ها (چون کنکوری بودم! یه دوره کنکوری پرحاشیه) بگیر تا وبلاگ دکترا و دندونپزشکا (یادمه دنبال انگیزه بودم واسه ادامه!:)) ) تا وبلاگ پاسخ به سوالات شرعی:)) و برو تا انتها. اتفاقات زیادی افتاد که حالا میخوام ق
 دو سال پیش بود یک‌آشنا برای راحت‌تر خواندن و دنبال کردن وبلاگ‌ها در تلگرام رباتی ساخته بود. رباتی که می‌شد با وارد کردن آدرس وبلاگ‌ها مطالب آن‌ها را بدون دردسر خواند. اگرچه این کار مزیت‌های فراوانی داشت، اما با اعتراض برخی دوستان وبلاگ‌نویس روبرو شد. نتیجه اینکه پروندۀ این ربات بسته شد تا امروز.
آنچه باعث شد دوباره یادی از این ربات تلگرامی کنم، قصد یک‌آشنا برای به‌روزرسانی ربات و افزودن چند ویژگی جدید به آن است.
قرار است ربات جدید:
1-
در کانال تلگرامی مردی به رنگ آبان چه خواهید یافت؟
اشعار و نوشته های خودم :)
برخی مطالب سیاسی و اقتصادی(که غالبا خیلی کم هستند)
مطالبی از سایر کانال های نویسندگان بیان :)   (همراه با درج تگ)
مطالب مختلف و زیبا از بعضی از وبلاگ های بیان(همراه با درج لینک)
آهنگ ها و موسیقی های جدید و پرطرفدار روز دنیا :)
برخی از تصاویر و روزنگار های خودم 
برخی مطالب از وبلاگ و اینستاگرام خودم :)
لطفا بپیوندید
تمام حقوق کاربرا رعایت میشه 
+اگه نویسنده هستید و کانالی د
سلام علیکم
طاعاتتون قبول
عرض کنم که ان شاء الله امسال، هر روز ماه رمضان، یه مسابقه نهج البلاغه داریم که علاقه مندان می تونند شرکت کنند..
سوالات هم سعی شده که همه مدلی باشه ...سخت و آسون و متوسط و همه چی...
توجه داشته باشید که مهلت پاسخ دهی به سوالات، تا ساعت 3 روز بعده...
بین نفراتی که جواب درست را داده باشند، قرعه کشی، و فردای اون روز، اسم برنده، اعلام میشه..
مهمترین مطلب!، جایزه است که خیلی سریع الوصوله و کارت شارژ 5000 تومانیه...
لطفا نفراتی که برند
سلام
لطفا سوالات و مطالب خود را در بخش نظرات ارسال بفرمائید، تا بعد از بررسی، به صفحه اصلی وبلاگ ارسال شود.
لطفا قبل از ارسال سوال یا مطلب شرایط ارسال پست در خانواده برتر را مطالعه بفرمائید.
مهمترین قوانین ارسال پست:
1 - قبل از ارسال سوال یا مطلب در وبلاگ جستجو بفرمائید تا با عبارت "قبلا بحث شده!" مواجه نشوید.
2 - سوالی که ارسال شد امکان حذف آن را نخواهید داشت، پس جوانب مختلف را بسنجید.
3 - در سوالی که ارسال می کنید دقت داشته باشید اطلاعاتی ندهید که
دانلود آهنگ فرزاد فرزین بی انتها
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * بی انتها * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , فرزاد فرزین باشید.
دانلود آهنگ فرزاد فرزین به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Farzad Farzin called Bi Enteha With online playback , text and the best quality in mediac
متن اهنگ فرزاد فرزین به نام بی انتها
بمیرم من واسه عشق دوتامونو واسه تنهایی بی انتهامونوکی باید جم کنه این قلب داغونوتو رفتی و غمت یه شبه آبم کرد ببی
سال نو رو به شما دوستان تبریک میگم .
چنتا نکته رو باید خدمت شما عرض کنم .
 
1) سعی میکنم  پاسخ تمرین های هر دو تا کتاب و  مطالب تدریس  نشده و باقی مانده   به وسیله همین وبلاگ در اختیارتون قرار بگیره.
2)هر  هفته مطالب جدید ارائه خواهد شد .لطفا برای آگاهی از مطالب جدید به وبلاگ مراجعه فرمایید.
2) اگر احساس کردید نیاز به طرح سوال یا بیان مطلبی هست لطفا از طریق قسمت تماس با من     در بالای صفحه  پیام خودتون رو بفرستید.
 
مطالب تدریس نشده و حل تمرینات لط
vahidmy.blog.ir

بنام خدا
وبلاگ وحیدمی (وبلاگ اصلی و رسمی وحید محمدی )

آدرس بالا متعلق به وبلاگ اصلی  و رسمی اینجانب وحید محمدی می باشد . لطفا برای یادگیری زبان اسمبلی فقط به این آدرس مراجعه کنید .
سایر وبلاگ هایم  فقط در حکم  آپلود سنتر می باشند و عملا فقط نرم افزارهای زبان اسمبلی را در آنها   آپلود می کنم .  بجز معرفی نرم افزارهای زبان اسمبلی و آپلود کردن شان  کار دیگری در سایر وبلاگها  انجام نمی دهم .
تدریس زبان اسمبلی فقط در وبلاگ اصلی ام یعنی وب
نکات خیلی مهم در استفاده از وبلاگ:
لطفا در استفاده از وبلاگ به نکات زیر توجه بفرمایید:
1- هر روز بعد از ساعت 4 به وبلاگ مراجعه نمایید و مطالب جدید را ملاحظه نمایید
2- همیشه صفحات وبلاگ را از اولین صفحه مرور کنید چون ممکن است برخی از مطالب تغییر یا اضافه یا کم شود(خصوصا به جداول توجه بفرمایید)
3-مطالبی که در روزهای بعد به مطالب قبلی اضافه می شوند رنگشان با قبلیها فرق می کند.
4- دانش آموزان موظف هستند کلیه تکالیف گفته شده در وبلاگ را انجام داده و بعد
توی این سال ها به عنوان مطلب یعنی "عوامل ماندگاری یک وبلاگ" زیاد فکر کردم، از طرفی وبلاگ ها و وبلاگ نویس های سابقه دار هم مرور شد و به یک سری خصوصیاتِ تقریبا مشترک رسیدم. همچنین کسانی که تا تقی به توقی می خوره و اقدامات نامناسب مثل حذف وبلاگ و یا خداحافظی انجام می دن هم بررسی کردم و خصوصیات اونها یه جورایی برعکس وبلاگ نویس های سابقه دار هست.
ادامه مطلب
دو بار کنکور سراسری رو تجربه کردم... 
یک بار ارشد...
یک بار هم شب دفاع از پایان نامه ام که دست کم از شب کنکور نداشت. 
امشب مسجد ابوالفضل مخصوص کنکوری هاست. فقط دیدن داره و صفا داره اونجا. امشب صفاش چند برابره... کاش میشد برم برا همشون دعا کنم. :)
+ بیایید امشب و فردا شب برای کنکوری ها دعا کنیم. لطفا... لطفا.. لطفا... :)
+ همه کنکوری ها موفق میشن . من مطمئنم. :)
بر هر جوینده‌ی راستین است که به کشف گوهر درونی خویش به هر رنج و مشقّتی که باشد همّت گمارد. سرانجام زمانش فرا می‌رسد تا یک جوینده‌ی حقیقی از شرع ورق به طریق حقیقی شناخت خویش قدم گذارد. 

ابتدا نقل حدیث بزرگان و تفحّص در کلمات حق، سپس کشف حقیقت در درون خویش و ماجرای خویش را دریافتن. اوّلی یک قدم، دوّمی هزار قدم بی‌انتها.. 

داستان روح
این داستان بی‌انتها.

حلمی | هنر و معنویت
به نا خداوند بخشنده مهربان
با عرض سلام و خسته نباشید 
این مطلب به عنوان سرآغاز شروع کار ما در این وبلاگ و اولین متن ارایه شده ما برای شما دوستان است.
هدف از ایجاد این وبلاگ آشنایی,تحلیل و افزایش سواد در حیطه اقتصاد میباشد.
امیدواریم که بتوانیم تحلیل های مناسبی در مورد مسایل اقتصادی داشته باشیم .
با آغوش باز نقد ها و نکته های شما را پذیرا میباشیم و تا سر حد توان در تلاش برای پاسخ به سوالات شما خواهیم بود.
لطفا مطالب ما را منتشر کنید تا بتوانیم ب
قالب وبلاگ دو ستونه | قالب با استایل جدید دو ستونه 
قالب-وبلاگ/قالب-های-دو-ستونه
قالب وبلاگ جدید رایگان با سبک دو ستونه قالب با کدنویسی دو ستونه قالب وبلاگ ... برچسب‌ها : قالب بلاگفا, قالب رز بلاگ, قالب شهیدان مدافع حرم, قالب مذهبی, قالب ...
قالب وبلاگ دو ستونه | قالب با استایل جدید دو ستونه -
برچسب‌ها : قالب بلاگفا, قالب تیره عاشقانه, قالب جدید وبلاگ بلاگفا, قالب دخترانه جدید, قالب دخترانه عاشقانه, قالب دو ستونه کلاسیک, قالب عاشقانه, قالب عاشقانه .
کاربر عزیز ورود شما را به این وبلاگ خوش آمد میگویم
 
لطفا با ارسال نظرات خود مرا جهت بالا بردن سطح آموزشی وبلاگ یاری فرمائید  امید است که بتوانم با همکاری شما عزیزان ؛ با دلگرمی بیشتری به ارائه مطالب جدید و آموزنده بپردازم .
 
 
و در آخر نظر دادن به مطالب ما را فراموش نکنید. 
سپاس
با سلام خدمت تمامی مخاطبین عزیز و ارجمند
این وبلاگ به سایت های زیر منتقل شد لطفا به سایت های زیر مراجعه بفرمایید .
 
 
گوگل تکست | هر چیزی در دست بقیه هست خودت بدستشون بگیر
گو تو فایلمجموعه ای عظیم از فایل های دانلودی
فایل مهمدانلود رایگان فایل های مهم | دانلود فایل هایی که مهم هستند
 
در این مطلب میخوایم در مورد این بحث کنیم که ایا وبسایت بسازیم بهتره یا وبلاگ؟
تفاوت های زیادی بین سایت و وبلاگ وجود داره اما باید اینو بدونیم که وبلاگ نوعی وبسایت هست ! بله اما چطوری؟ برای یافتن این پاسخ تا آخر مطلب با ما همراه باشید.در حقیقت وبلاگ نوعی سایت است و وبلاگ ها و وبسایت ها چیز جدا از همی نیستند و این برنامه نویس بک اند است که تعیین میکند نحوه کاربردش چیست:
ادامه مطلب
امروز بعد از مدت ها فرصتی دست داد تا مطالب منتشر شده قبلی وبلاگ تازه های بیان را مرور کنم. متاسفانه برخی از وبلاگ های که در گذشته بسیار فعال بودند حذف شده بودند و موضوع و محتوای برخی از وبلاگ ها به طور کامل تغییر داده شده بود. به همین دلیل یک بررسی روی همه وبلاگ های معرفی شده داشتم و به ناچار برخی از مطالب را حذف کردم.
در نهایت برای اینکه مخاطبان این وبلاگ با لینک های حذف شده یا وبلاگ هایی با محتوای اشتباهی مواجه نشوند، تصمیم دارم که با وسواس بی
عاقا وبلاگ دخترا که میری همش درحال تف تفی کردن همن :/ همش ماچ ماچ ماچ خو بیانو بوی تف برداشت :دی هم وب خودتون و هم بیان و تف تفی کردید :/
بهداشت و رعایت بفرمایید :دی یکی رسیدگی کنه لطفا -_-
:d
یه مدت جیغ جیغ میکردن حالا زدن تو خط ماچ : دی
عاقا وبلاگ دخترا که میری همش درحال تف تفی کردن همن :/ همش ماچ ماچ ماچ خو بیانو بوی تف برداشت :دی هم وب خودتون و هم بیان و تف تفی کردید :/
بهداشت و رعایت بفرمایید :دی یکی رسیدگی کنه لطفا -_-
:d
یه مدت جیغ جیغ میکردن حالا زدن تو خط ماچ : دی
سلام این وبلاگ در حال ساخته و هنوز پستی نمایش داده نمیشه......لطفا شکیبا باشید خخخخخخخ
نه جدا یه مقدار صبر کنید تا من با کلی سوپرایز بیام........
                                                           با کلی پست کی پاپی باحال........
                                                                         مرسی دوستام.........
                     بگین بیوگرافی چه گروهی رو می خواین براتون بزارم
قالب وبلاگ سئو شده 
کد قالب وبلاگ سئو، قالب وبلاگ با سئوی حرفه ای، قالب وبلاگ سئو شده جدید، قالب جدید سئو بالا برای بلاگفا
قالب های سئو شده حرفه ای
قالب سئو شده برای وبلاگ - قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید 
قالب-سئو-شده-برای-وبلاگ
قالب سئو شده برای وبلاگ جدید دریافت رایگان قالب سئو شده برای وبلاگ جدید برای بلاگفا میهن بلاگ پرشین بلاگ پارسی بلاگ رز بلاگ.
مرجع قالب های سئو شده
قالب وبلاگ سئو شده برای میهن بلاگ | قالب وبلاگ | قالب وبلاگ جدید
قالب وب
اگر تمایل دارید به عنوان نویسنده در وبلاگ ما فعالیت کنید رزومه خود را به صورت یک نظر برای همین مطلب ارسال کنید.
 
ارسال لینک مجاز است.
نظر ها تنها به صورت خصوصی قابل ارسال است.
مکاتبات از طریق ایمیل صورت می گیرد، پس ورود ایمیل الزامی است.
از ارسال رزومه کذب جدا خودداری کنید.
در حال حاضر هیچ گونه حقوق مادی نه برای ما و نه برای نویسندگان در نظر گرفته نشده.
داشتن اطلاعاتی ارزشمند و مفید جهت ارائه در مورد رایانه الزامی است.
بعد از ارسال رزومه در ص
سلام،
قصد بازگشت به وبلاگ‌نویسی را فعلا ندارم، ناچار شدم که بیام و اطلاع بدم هرکسی اینجا شماره‌ش رو داشتم و شماره‌م رو داشته لطفا بیاد و دوباره شماره‌ش رو در پیام خصوصی بده.
و اینکه جدا نمی‌دونم چرا فونت این وبلاگ انقدر اسفناک شده و درست هم نمی‌شه. اگر بعدها برگشتم حتما میزونش می‌کنم.
یاعلی.
قالب حافظ - کد قالب بلاگفا 
 ابتدا وارد مدیریت وبلاگ خود شوید. ۲- تمام کد های قسمت ویرایش قالب خود را پاک کنید. ۳- کد قالب مورد نظر خود را Copy کرده و در قسمت ویرایش قالبتان ، Paste کنید ...
قالب وبلاگ,قالب دوستونه,قالب حافظ 
قالب وبلاگ دو ستونه حافظ – قالب شماره ۱۷۴. قالب وبلاگ دو ستونه ... تو تنظیمات وبلاگ ی تایتل مینویسم اما متاسفانه رنگش سفیده،میخوام سیاه بشه…اما این قالب ...
قالب فال حافظ - قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید 
قالب فال حافظ جدید دریافت ر
بچه ها یه سوالی،
من چطوری میتونم با نوشتن وبلاگ فارسی پول هم دربیارم.
 
دیروز توی پادکست Happier with Gretchen Rubin شنیدم که یه نفر با نوشتن وبلاگ و فقط شرح سفرهاش! و نه حتی خرت و پرتای روزانه، تونسته هر ماه حداقل 6000 دلار دربیاره.
 
بارها و بارها از سایتهای مختلف ملت بهم پیام دادن که نوشته هامو میبرن جاهای دیگه به اسم خودشون پست میکنن.
 
چطوری میشه با وبلاگ فارسی پول دراورد؟
 
نمیخوام انگلیسی بنویسم نه بلدم خیلی خوب بنویسم نه اینکه مخاطبی خواهم داشت.
 
دی
خوندن همیشه بهم آرامش میداد، کتاب خوندن، مجله خوندن، وبلاگ خوندن، تقریباً از پونزده سالگی وبلاگ میخونم. اون زمان وبلاگ دکتر شیری رو خیلی دوست داشتم و وبلاگ گوریل فهیم
عالی بودن یه وبلاگ مثل وبلاگ دکتر شیری که پر بود از مطالب روانشناسی که کلی با بیان خوب اونها رو توضیح میداد و یه وبلاگ هم مثل گوریل فهیم که از اون سر دنیا مطالب رو خیلی وقتها در قالب طنز می گفت و روحمو تازه می کرد. یه عالمه وبلاگ دیگه که با خوندشون انگار با نویسنده هاشون همذات پ
دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بی انتها
هم اکنون از سایت آپ آهنگ بشنوید و دانلود کنید آهنگ بی انتها از فرزاد فرزین (ورژن اصلی و پیانو) با لینک مستقیم کیفیت 320 و 128 به همراه متن موزیک
Download New Music By : Farzad Farzin – Bi Enteha
فرزاد فرزین بی انتها
ترانه سرا: حامد رجبی و مسعود محمدی / آهنگساز: فرزاد فرزین و عماد طغرایی / تنظیم: فرزاد فرزین و محمد شاکر / تنظیم پیانو: امیر میلاد نیکزاد

ادامه مطلب
اول:در خوانندگی مهشهور شم
دوم:توی تیم اصلی کاله کاپ بسکتبال برم
سوم:با یکی دوست بشم (لطفا وارد جزئیات نشید)
چهارم:در رشته برنامه نویسی موفق شم
پنجم:اگر کرونا بره صدرا دوستم را ببینم
ششم:وبلاگ زن داداشم معروف بشه
هفتم:داداشم مشکل تنفسیش از بین بره
هشتم:بقیش خصوصیه
خوب خوب خوب...
دوباره برگشتم عسلویه.چقدر این ۷ روز مرخصی زود گذشت.توی این مرخصی یه رابطه خیلی خوب رو از دست دادم ولی به نظرم خیلی هم بد نشد.من واقعا وقت داشتن یه رابطه عاطفی رو ندارم.اصلا مرخصیم هم خیلی کمه و نمیتونم زیاد به این چیزها فکر کنم.یه جورایی تمرکز کار کردن رو ازم گرفته بود ولی خوب در خیلی از مسائل زندگی پشتیبان و راهنمای خوبی بود و بهم قوت قلب و اعتماد به نفس میداد.با این وجود ضررهای یک رابطه برای من بیشتر از ضررهای تنها بودنه و من در ح
با توجه به این که نیاز های کاربر ها متفاوت هست ، لازم هست اولویت رو خودتون مشخص کنید:
1. ابزار انتخاب فونت: این ابزار جهت تغییر فونت قالب شما خواهد بود، و احتیاج به دانش کدنویسی ندارد.(با این ابزار میتونید فونت قالبتون رو بدون دردسر تغییر بدید!)
2. ابزاری برای آفلاین کردن وبلاگ: در مواقعی که احتیاج به غیرفعال کردن وبلاگ خود دارید و تمایل به غیرفعال کردن صفحه وبلاگ خود به صورت موقت هستید.
3.ابزار زیباسازی به وسیله انیمیشن های css(متحرک کردن تصاویر
سلام من رضا هستم، و این وبلاگ جایی هست که میخوام از روزمرگی ها و مشکلات و خوشی های به ظاهر ساده ولی در اصل بزرگ زندگی
مینویسم.مطالب مورد علاقه خودم را،  برای اینکه راحت تر و سریع تر به آنها دسترسی داشته باشم، صرفا برای استفاده های شخصی در این کانال قرار می دهم
اگر  اتفاقی وارد این کانال شد، 
اول اینکه  : خوش آمدید 
دوم اینکه   :  و این وبلاگ جایی هست که میخوام از روزمرگی ها و مشکلات و خوشی های به ظاهر ساده ولی در اصل بزرگ زندگی می بنویسم. 
‎اول
سلام خوش آمدید
هدف از راه اندازی وبلاگِ شکیل ، ارائه خدمات مختلف برای وبلاگ نویسان عزیز هست .
خدماتی مثل ارائه قالب های وبلاگ بصورت رایگان و فروشی ، ارائه آموزش های کاربردی ، انتشار مطالب مرتبط با وبلاگ نویسی و پشتیبانی قالب وبلاگ نویسان در شکیل انجام می شه .
اگه نیاز به آموزش خاصی در زمینه وبلاگ نویسی دارید مطرح کنید اگر در توان بود حتما در قالب یک مطلب ثبت می شه .
اگه احساس می کنید وقتش رسیده که دستی به قالب وبلاگتون بکشید امّا در توانتون نی
بسم الله الرحمن الرحیم
دردسرهای ایجاد وبلاگ هر چند که استاد فرموده بودند که ایجاد، وبلاگ چند دقیقه بیشتر وقت ما را نمیگیرد ولی با توجه به اینکه  اولین باری بود که در این فضا قرار میگرفتم و باید وبلاگ را حتماً امروز ایجاد می کردم تمام همت خود را به کار بستم و هر چند که گزینه ها را پر میکردم و مجدد پیغام خطا دریافت می‌کردم بدون خستگی به کار خود ادامه دادم و بالاخره موفق شدم که وبلاگ را ایجاد کنم و این اولین روز نوشت من بود که در این وبلاگ قرار د
سلام کاربران این بازی را  در عرض 1 ساعت ساختم لطفا نظرتان راجع به بازی بگید:)
نکنه:این بازی برای کامپیوتر ساخته شده:)و در دامنه وبلاگ خودمان بازی خواهید کرد مثل سایت فلش خور:)
برای بازی کردن به وبلاگ زیر بروید:
http://maxversion.rozblog.com/
همیشه مطابق سنت و رسوم قبلی ، نزدیکهای عید به اقشار ضعیف کمک کرده ایم. امسال فراموش نکنید! این اقشار ضعیف امسال خیلی ضعیفتر شده اند و نیاز شدیدتر و بیشتری به ما دارند.
لطفا هر طور که می توانید به سایرین کمک کنید.
لطفا بدانیم و باور کنیم که ما انسان های مهربانی هستیم و به هیچ وجه بقیه را فراموش نمی کنیم.
 
لطفا ضعفا را خصوصا در این شرایط سخت فراموش نکنید
وبلاگ نویسی برای یه سری از افراد ، خیلی لذت بخش هست و یکی از اون ها هم خود من هستم .. با این وجود که توی هر سرویس وبلاگ دهی حداقل یک وبلاگ ساختم و تا زمانی هرچند کوتاه مطلب نوشتم ، بعد از مدتی اقدام به حذف اونها کردم .. اما این عشق و علاقه باعث شد که دوباره پا به این مسیر بگذارم .
ادامه مطلب
مقدمه:
سلام،همون طور که گفتم در امتحانات ترم یکم شکست خوردم الان بیش از حد شکست روحی خوردم و اصلا دیگه دستم سمت کتابا نمیره؛شماهم تا حالا اینجوری بودید؟
اگه بودید و توانسته اید که اون رو حل کنید لطفا من رو هم راهنمایی کنید الان وضعم بد جوری خرابه. لطفا سریع تر سریع تر از طریق نظرات یا نظر خصوصی یا از طریق ارتباط با ما در قسمت بالا ی سایت،منو سایت
سلام دوستان، امروز داشتم با رفیق عزیزم(مبینا) صحبت میکردم ، که مبینا گفت که خیلی دوست داره بدونه که هرکدوم از این آدما برای چی وبلاگ زدن. منم به ذهنم رسید که اینو چالش کنم، پست بذارم، لطفا بگید که چی شد که به ذهنتون رسید وبلاگ بزنید، چرا به سمت وبلاگ اومدید و حالا چرا موندگار شدید؟؟
از همه ی دوستتون هم دعوت بنمایید:)
خودم شروع کنم اولیشو:
یه بار توی مدرسمون کلاس پنجم گفتن که مسابقه وبلاگنویسی گذاشتن، مامانم بهم گفت : تو که هرچی هست میری یاد میگ
راه های افزایش بازدید وبلاگ
اگر قصد یادگیری مهارتهای کلیدی وبلاگ نویسی و بالابردن آمار بازدید وبلاگ خودرا دارید باید به این نکته مهم دقت نمایید که برای آموزش فن و فنون پیشرفته وبلاگ هیج چیزی بهتر از بازدید و بررسی وبلاگهای حرفه ای و نمونه نیست.
امروز اگرچه وبلاگ و وبلاگ نویسی آن تب و تاب اولیه اش را ندارد اما از لحاظ حجم نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده و بیشتر وبلاگهای حرفه ای با انگیزه های استفاده اقتصادی از وبلاگ شکل گرفت
راه های افزایش بازدید وبلاگ
اگر قصد یادگیری مهارتهای کلیدی وبلاگ نویسی و بالابردن آمار بازدید وبلاگ خودرا دارید باید به این نکته مهم دقت نمایید که برای آموزش فن و فنون پیشرفته وبلاگ هیج چیزی بهتر از بازدید و بررسی وبلاگهای حرفه ای و نمونه نیست.
امروز اگرچه وبلاگ و وبلاگ نویسی آن تب و تاب اولیه اش را ندارد اما از لحاظ حجم نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده و بیشتر وبلاگهای حرفه ای با انگیزه های استفاده اقتصادی از وبلاگ شکل گرفت
بسم الله الرحمن الرحیم
شما دعوت هستید .
برا نوشتن یک مطلب چه کوتاه و چه بزرگ
مطلبی با بوی شهدا..
شما تو این نوشته شهدا های میشناسید اسم می برید
از استان ها مختلف اسم ببرید که عالی می شود.
چندتا کتاب هم در مورد شهدا اسم می برید.
چندتا کتاب دفاع مقدسی نام می برید.
مطلب هم نوشتید هدیه می کنید به رفیق شهید تون
لطفا به چند نفر دعوت نامه رو بفرستید تا اون ها دست به قلم بشوند.
بنده دعوت می کنم
از آقای سلیمانی،آقای رهام
خادم اما زمان عج
آقای مقدم
فانوس
آقا
تخمین رتبه کنکور 98 وبلاگ کنکور 100 راه اندازه شد.توجه شود با توجه به مطالعه کارنامه های به دست آمده در طول این یک هفته فقط و فقط تخمین رتبه های این پست مورد تایید اینجناب است بنابراین تمام کسانی که قبلا در سایر پست ها در مورد تخمین رتبه سوال کرده بودند چه جواب گرفته باشند چه جواب گرفته نباشند دوباره سوال خود را در این پست مطرح کنند.
نکته یک:لطفا منطقه و سهمیه خود را ذکر کنید

نکته دو:برای اولین بار در بین تمامی سایت ها تخمین رتبه سهمیه 5 درصد و 25 د

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها