نتایج جستجو برای عبارت :

2842 : جنگ

اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان 3118 2842-021 ، 09130919446 یا 09130919448  آموزش ساخت عروسک های روسی جزئیات کامل دوخت عروسک های روسی از مرحله برش پارچه گرفته تا دوخت و آماده سازی لباس و مو عروسک را به طور کامل شرح داده است. در این ویدئو شما دوخت عروسک روسی طرح خرگوش را یادخواهید گرفت. وب سایت:118file.com
برای دیدن ویدیوهای بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
#عروسک_روسی_دوخت_خرگوش
#ساخت_عروسک_های_روسی_جزییات
#آموزش_ساخت_عروسک_های_روسی_طرح_دار
اتو بخار Sokany



قیمت : 130,000  تومان



  خرید پستی


اتو بخار
برند: Sokany اصل

مدل: YW5528Aقدرت: 1400 وات
کفه استیل با روکش سرامیکی
ضد زنگ
طراحی مدرن و ارگونومیک
بخار قوی
تنظیم حرارت کابل مخصوص چرخشی ۳۶۰ درجه
امکان تنظیم قدرت بخار
دارای LED نشان دهنده روشن بودن دستگاه2 حالت پخش آب و بخار
دکمه clean : برای تمیز کردن خودکار دستگاه
میزان بخار قابل تنظیم‏:‏ 0-30g در دقیقه
انتخاب عالی برای هدیه و جهیزیه

قیمت این محصول 95
http://lavanshop.sabzgostar.net/product/pid/2842
حراج ساعت مچی Romanson مدل Otela
ساعت مچی Romanson مدل Otela
قیمت ویژه ساعت مچی Romanson مدل Otela
خرید پستی ساعت مچی Romanson مدل Otela
ساعت مچی رومانسون Romanson مدل اتلا Otela
58,000 تومان





ساعت مچی Romanson مدل Otela فقط 58تومان بند چرم با کیفیت بدنه : فلزی ازبرند مشهور رومانسون طراحی متفاوت انتخاب افرادخاص وخوش سلیقه

ضمانت 10 روزه تعویض سفارشات

مطابقت کامل با محصولات

تحویل و پرداخت درب منزل در سراسر کشور

پشتیبانی قبل و بعد از ارسال سفارشات








دریاچه حلیمه جان رودباردریاچه عروس یا این که حلیمه جان که یکی‌از زیباترین مکان های ارگانیک در استان گیلان است , در روستای حلیمه جان از توابع بخش عفو و بخشش آباد و بلوکات شهرستان رودبار واقع شده‌است . این دریاچه که به دو رنگ بودن خویش مشهور است , با هنرمندی باد و جلبک های روی دریاچه تصویر زیبایی کردار می نماید , گذشته از ظهر رنگ بیشه و عصر رنگ اسمان در آن نمایان است . حلیمه جان مسیر جنگلی خارق العاده و زیبایی دارااست که پیاده
مشاهده تشک رویا اولترا
 
مدل های تشک اولترا رویا
تشک رویا اولترا پلاس
تشک رویا اولترا 1
تشک اولترا 2
تشک اولترا 3
تشک اولترا 4
 
Bedsale.ir
بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس
0910-201-4753
021-2842-3448
 
مشخصات فنی اصلی تشک های اولترا رویا
شرکت رویا اولین تولید کننده تشک های فنر منفصل (POCKET SPRING) در ایران می‌باشد. این تشک‌ها با استفاده از معروفترین و بهترین ماشین‌ آلات روز اروپایی (سوییس) تولید می‌شوند.
عکسویژگی‌های منحصر به فرد تشک های فنر منفصل رو
اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار در زمینه اپلیکیشن فروشگاهی هستید، دلتاگروپ این محصول را پس از تحقیق و توسعه فراوان با کیفیت عالی فراهم آورده که می توانید در مدت زمان خیلی کوتاه و با هزینه مناسب ارائه نماید.
امکانات اپلیکیشن فروشگاهی:
امکان ثبت سفارش و خریدپرداخت آنلاینپرداخت موقع تحویلجستجوی پیشرفته محصولصفحه تماس با ما (مشخصات تماس)نمایش و ارسال نظراتمحاسبه خودکار هزینه حمل و نقلارسال نوتفیکیشن
برای مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت د
باورت میشه از صبح هنوز شروع به کار کردن نکردم. یه کم خسته ام و دلم میخواد بخوابم. اما میدونم کار احمقانه ایه. خب یا صبحا خوبم شبها بد یا برعکس. به هر صورت خلق و خوم ثابت نیست خیلی نوسان داره لعنتی. بعضی وقتها خسته ام میکنه وقتی بهش دقت میکنم. وقتی به خودم توجه میکنم. میرم سعی کنم کار کنم و این حس افتادن روی تخت رو شکست بدم. زمان ندارم اما نمیدونمم که چرا دستم به کار کردنم نمیره. دلم میخواد اتفاق خوب برامبیفته. یه شادی بزرگ از ته دل. شادی ای که محال
اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار در زمینه اپلیکیشن تاکسی یاب هستید، دلتاگروپ این محصول را پس از تحقیق و توسعه فراوان با کیفیت عالی فراهم آورده که می توانید در مدت زمان خیلی کوتاه و با هزینه مناسب ارائه نماید.
امکانات اپلیکیشن تاکسی یاب:
نمایش زنده خودرو ها در نقشهامکان به اشتراک گذاشتن اطلاعات و نقشه مسیر با آشنایانتعیین مناطق مختلف و قیمت گذاری در شهرامکان انجام سفر دو مقصده رفت و برگشتنمایش سفرهای انجام شدهامکان ویرایش اطلاعات شخص
اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار در زمینه اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا هستید، دلتاگروپ این محصول را پس از تحقیق و توسعه فراوان با کیفیت عالی فراهم آورده که می توانید در مدت زمان خیلی کوتاه و با هزینه مناسب ارائه نماید.
امکانات اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا:
قابلیت پرداخت آنلاین
قابلیت پرداخت کیف پول
قابلیت پرداخت در محل
قابلیت افرایش اعتبار
قابلیت نظر سنجی
قابلیت پیشنهاد ویژه
برای مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت دلتاگروپ مراجعه نمایید
http://deltag
اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار در زمینه اپلیکیشن مشاوره حقوقی هستید، دلتاگروپ این محصول را پس از تحقیق و توسعه فراوان با کیفیت عالی فراهم آورده که می توانید در مدت زمان خیلی کوتاه و با هزینه مناسب ارائه نماید.
امکانات اپلیکیشن مشاوره حقوقی (کاربر):
1.دارای یک دکمه تحت عنوان ایجاد پرسش جدید وجود دارد که این امکان را به کاربران می دهد که سوال خود را از مشاور یا وکیل سوال کنند.
2.مشاور دارای گزینه هایی از قبیل:خانواده ،ازدواج ،شغلی ، تحصیلی
اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار در زمینه اپلیکیشن صرافی هستید، دلتاگروپ این محصول را پس از تحقیق و توسعه فراوان با کیفیت عالی فراهم آورده که می توانید در مدت زمان خیلی کوتاه و با هزینه مناسب ارائه نماید.
امکانات اپلیکیشن(صراف):
1-قابلیت درج قیمت خرید و فروش با ثبت اجباری زمان اعتبار
2-قابلیت درج موجودی بصورت عددی و چک باکس انتخابی نوع ارز مورد نظر
3-قابلیت مشاهده درخواست ها خرید و فروش با قابلیت سورت کردن جدیدترین درخواست یا بر اساس بیشت
اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار در زمینه سامانه رزرو بلیط اتوبوس هستید، دلتاگروپ این سامانه را پس از تحقیق و توسعه فراوان با کیفیت عالی فراهم آورده که می توانید در مدت زمان خیلی کوتاه و با هزینه مناسب ارائه نماید.
امکانات سامانه:
1.امکان درج اطلاعات مربوط به رزرو بلیت
2.امکان مشاهده ساعات حرکت اتوبوس
3.امکان رزرو بلیت از داخل سامانه
4.امکان مشخص کردن مبدا و مقصد
5.امکان انتخاب تاریخ سفر
6.امکان انتخاب مناسب‌ترین سرویس
7.امکان انتخاب صندلی
اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار در زمینه سامانه و اپلیکیشنی شبیه آپارات هستید، دلتاگروپ این سامانه و اپلیکیشن را پس از تحقیق و توسعه فراوان با کیفیت عالی فراهم آورده که می توانید در مدت زمان خیلی کوتاه و با هزینه مناسب ارائه نماید.
امکانات اپلیکیشن ویدئویی:
1. دارای فیلد ویدئو های پر بازدید
2. دارای سرچ ویدئو مورد نظر و پیدا کردن ویدئو های مورد ارتباط به آن موضوع
3. مشاهده تعدا بازدید کننده ، باز نشر و نظرات کاربران
4. دارای فیلد آپلود فیل
ارسال بلوتوث تبلیغاتی یا ارسال تبلیغات با وای فای یکی از شیوه های جدید در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد. موردی که بیشتر در زمینه استفاده از تکنولوژی بلوتوث هوشمند در عرضه تبلیغات و اطلاع رسانی متمرکز، خودنمایی میکند کارکرد آسان، ضریب امنیت بالا و هوشمند بودن این تکنولوژی می باشد.
وایرلس مارکتینگ یک پلتفرم ابری است که این امکان را به شما می دهد که از طریق Access point و وایرلس با مشتریان خود در ارتباط باشید، برای آنها تبلیغات بفرستید، با آن
در این مقاله سعی داریم درباره ویژگی های یک اپلیکیشن باربری آنلاین صحبت کنیم. اپلیکیشن های باربری آنلاین برای ایجاد ارتباط میان صاحبان بار با راننده های کامیون است. با استفاده از این نرم افزارها ، می توانید بار خود را از طریق اپلیکیشن یا وب سایت ثبت کنید و بعد از مشاهده قیمت و تایید آن، بار خود را به بهترین راننده بسپارید. این اپلیکیشن ها قیمت حمل بار را بر اساس الگوریتم های Machine Learning و هوش مصنوعی محاسبه می‌کنند و با این روش سعی دارد قیمت ها ر
اگر شما به دنبال راه اندازی کسب و کار در زمینه اپلیکیشن رستوران یاب هستید، دلتاگروپ این محصول را پس از تحقیق و توسعه فراوان با کیفیت عالی فراهم آورده که می توانید در مدت زمان خیلی کوتاه و با هزینه مناسب ارائه نماید.
امکانات اپلیکیشن رستوران یاب:
کد تخفیف
معرفی به دوستان
قوانین و مقرارت
پیگیری سفارش
دسته بندی غذا ها
رستوران های محبوب
راهنمای خرید
تماس با ما
راهنمای خرید
برای مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت دلتاگروپ مراجعه نمایید.
http://deltagroup.co.co
این نرم افزار معمولا توسط شرکت هایی ارائه می شود که می خواهند بسته های مشتریان خود را با وسیله ی مشخصی به محل مورد نظر برسانند .
توسط نرم افزار پیک موتوری مشابه الوپیک رساندن هر بسته ای به دست گیرنده آن به سادگی انجام می شود و در زمان و هزینه صرفه جویی زیادی می شود .
این نرم افزار نیازمند یک برنامه است که مشتریان بتوانند بسته خود را پیگیری کنند . این کار از طریق وب سایت یا اپلیکیشن انجام می شود و به اصطلاح وضعیت بسته خود را بررسی می کنند تا زمانی
عبارت ساینیج در مفهوم کلی به معنای اطلاع رسانی و تبلیغات دیداری و معمولا از طریق بورد‌ها و تابلوها می‌باشد. به عبارت دیگر کلیه تابلو‌های پیام رسانی را که دارای پیغام‌هایی برای بازدید کنندگان هستند را می‌توان نامید.
طی تحقیقات ثابت شده است که تبلیغات گرافیکی و بصری می توانند اثرات بهتری بر مخاطب گذاشته و قدرت بالایی در جذب افراد داشته باشند.
ساینیج، توانایی به تصویر کشیدن طرح های گرافیکی، صوت، تصویر، فیلم، متن و انواع محتوا را دارد و حت
تشک خوشخواب طبی پاکتی
تشک خوشخواب مدل طبی پاکتی از دسته تشک های طبی فنری بوده که نسبت به تشک های فنری لایه های اسفنج بیشتری داشته که موجب سفت تر شدن تشک می شود.
اسکلت تشک خوشخواب طبی پاکتی
از سازه فنر منفصل یا پاکت اسپرینگ ساخته شده است. این تشک دورویه بوده
(هر دو طرف آن قابل استفاده می‌باشد) و ارتفاع آن 20سانتی متر است و دارای 5
سال ضمانت شرکت خوشخواب می‌باشد. مهم ترین  محاسن تشک هایی با اسکلت فنر
منفصل عدم انتقال لرزش در سطح تشک,عدم ایجاد صد
چرا امروزه داشتن سایت نوبت دهی انلاین ضروری است؟
وجود ترافیک در شهر برای عبور و مرور افراد و وقت و هزینه آنها مشکل ساز شده است که این مشکل برای بیماران بیشتر می باشد . به همین سبب مردم همواره به دنبال یافتن راهی برای انجام کارها بدون مراجعه حضوری هستند . نوبت گرفتن از پزشک نیز یکی از همین موارد است که به راحتی و به صورت آنلاین می تواند انجام شود به روند کاری سرعت بخشد .
یک سایت رزرو نوبت انلاین باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
یکی از مهمترین ویژگ
گن جلیقه ای ساعت شنی




قیمت : 150,000  تومان



  خرید پستی

گن جلیقه ای ساعت شنی ستوده 2019
رکاب دار و دارای سایز بندی کامل ساخته شده از لاتکس برای افزایش تعریق و چربی سوزی دارای ابر فشرده در داخل گن جهت راحتی بیشتردارای سه ردیف هوک در قسمت جلو برای تنگ یا گشاد بستن گن با استفاده روزانه بین 4 تا 8 ساعت کاهش سایز را بعد از 2 ماه خواهید دیداندازه این گن از زیر سینه تا بالای باسن میباشد قسمت پشت از زیر گردن ت
اجاق مسافرتی ضد باد کوار



  خرید پستی




اجاق مسافرتی ضد باد کوار ستوده 2019

 
با اجاق مسافرتی کوار در
پارک ، در ارتفاع و هر جایی که برای تفریح و پیک نیک می روید حس بودن در
آشپزخانه منزل را دارید به راحتی غذای خود را گرم کنید و یا آشپزی کنید
بدون آنکه مشکلی با وزش باد داشته باشید که مهمترین مزییت این گاز همین
است. به جای پیک نیک های سنگین در مسافرت و بخصوص کوهنوردی از اجاق مسافرتی
کوار  کمک بگیرید تا سختی حمل و نقل شم
جا ادویه ای کشویی دیواری



قیمت : 95,000  تومان


  خرید پستی
جا ادویه ای کشویی دیواری ستوده 2019


 
​جا
ادویه ای کشویی دیواری ، یک محصول بسیار کارآمد با طراحی زیبا و جنس
ABS مرغوب ،پلاستیک اکرلیک شفاف و استیل ضد زنگ میباشد که فضا را روی دیوار
اشغال می کند و دارای 3 طبقه و 3 مخزن جهت نگهداری ادویه جات مختلف است ،
کشویی بودن این محصول و برداشتن  راحت ادویه به اندازه دلخواه راحتی
استفاده را بسیار بالا
محافظ تشک گلد گرین رست
حفظ تمیزی و پاکیزگی برای سلامت ما همیشه مهم است. بستر خوابیدن ما یکی از مهمترین بخش‌هایی که ممکن است آلودگی آن، باعث بیماری ما شود. برای جلوگیری از آلودگی، حفظ نظافت و نگهداری بهتر از تشک می‌توانیم از محافظ تشک استفاده کنیم.
 
 
از حراج تشک بخرید
قیمت های ویژه | حمل رایگان | پرداخت در محل
021-2842-3448
مشخصات محافظ تشک گلد گرین رست
پارچه پفکی
لایه ضد آب
تور و کشدوزی
قابلیت شستشو
بسته بندی پلاستیکی دسته دار
محافظ تشک گلد گرین ر
مقایسه مدل تشک‌های اولترا رویا
تشک رویا در دسته تشک های فنر منفصل 4 نوع تشک را به بازار معرفی کرده است که به تشک های رویا اولترا نام گذاری شده اند که شامل:
تشک رویا اولترا پلاس
تشک رویا اولترا 1
تشک اولترا 2
تشک اولترا 3
تشک اولترا 4
 
Bedsale.ir
بهترین برندها | بهترین قیمت ها | بهترین سرویس
0910-201-4753
021-2842-3448
 
سازه این تشک ها از فنر منفصل تشکیل شده است که شرکت رویا برای اولین بار این تشک‌ها را در ایران با تکنولوژی POCKET SPRING با تجهیزات و ماشین آلات اروپایی
جهت یاد آوری قیمت ها برای آیندگان و نرخ تورم ، لیست قیمت تشک میترا رو برای سال 97 پست می کنم










ارسال رایگان | تحویل درب منزل | پرداخت در محل
 
— تخفیف ویژه را از ما بخواهید —
— تحویل تهران کمتر از 12 ساعت —

 
— 021-2842-3448 —
— 0910-201-47-53 —
 
لیست قیمت تشک میترا
 
تشک میترا| کودک و نوجوان







مدل
ابعاد
مشخصات
ضمانت
قیمت









تشک اکو کودک
130*70
فنری
2سال
308000

تشک اکو نوجوان
80*180
فن
لیست قیمت تشک ویستر در سال 97










ارسال رایگان | تحویل درب منزل | پرداخت در محل
 
–  –  – تخفیف ویژه را از ما بخواهید –  –  –
 
— تحویل تهران کمتر از 12 ساعت —
 
— 021-2842-3448 —
— 0910-201-47-53 —
 
فروش ویژه تشک ویستر
 
تشک ویستر | کودک و نوجوان







مدل
ابعاد
قیمت اصلی
قیمت ویژه
ارتفاع cm
ضمانت
سازه







ویستا نوجوان
180×80
420,000
تماس بگیرید
17
3 سال
فنری (متصل)

ویستا کودک
130×70
308,000
تماس بگیرید
17
3 سال

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مشاوره خرید انواع کالا