نتایج جستجو برای عبارت :

خرید گوسفند زنده به صورت آنلاین

قیمت گوسفند زنده در بازار حالت ثابتی ندارد . گاه قیمت افزایش می یابد و گاه کاهش . قیمت به علت متفاوت بودن نژادها، وزن گوسفند و همین طور هزینه های نگه داری متفاوت است . مثلا هر چه گوسفند وزن بیش تری داشته باشد با قیمت بالاتری در بازار معامله می شود .
در این جا قیمت ها را به صورت میانگین بیان می کنیم :
- گوسفند زنده نر در بازار تهران حداقل 40000 تومان و حداکثر 41000 تومان .
- گوسفند زنده ماده در بازار تهران حداقل 33000تومان و حداکثر 35000 تومان.
- گوسفند زنده نر
ذبح گوسفند زنده شرایطی دارد که در زیر به آن ها اشاره می شود :
- کسی که ذبح گوسفند را انجام می دهد باید مسلمان باشد و نباید با اهل بیت پیامبر اظهار دشمنی نماید .
- سر گوسفند باید با یک وسیله ای مانند آهن بریده شود و در صورت نبود آن می توان با وسیله ای از جنس شیشه و سنگ گوسفند را سر برید .
- در هنگام ذبح باید گوسفند را رو به قبله نمود و فردی که کار ذبح را انجام می دهد باید در هنگام این کار بسم الله بگوید .
- اگر پس از سر بریدن، حیوان چشم یا دم خود را حرکت د
انسان ها به مناسبت های مختلف گوسفند زنده را خریداری می کنند و آن را قربانی می کنند بنابراین همیشه این نکته مد نظر آن هاست که کجا بهترین قیمت و کیفیت را ارائه می دهد .
قیمت گوسفند زنده فراز و نشیب هایی دارد و گاه روند صعودی در پیش دارد و گاه روند نزولی . افراد برای خرید دام زنده باید حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایند و گول افرادی که در گوشه و خیابان به فروش دام زنده می پردازند را نخورند .
قیمت گوسفند زنده در شهر تهران با سایر شهرها بین 1 تا 4 هزار ت
اگر قصد خرید گوسفند زنده با بهترین و به روز ترین قیمت روز گوسفنده زنده را دارید پیشنهاد میکنم حتما از سایت بازار گوسفند ( مرکز تخصصی خرید انواع دام زنده در سراسر تهران ) دیدن نمایید .
گوسفندان این مجموعه از بهترین نژادهای ایرانی هستند که با تغذیه ای کاملا ارگانیک در مناطق شمال غربی کشور و دشت مغان پرورش یافته اند و از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.
 
از مهم ترین خدمات سایت بازار گوسفند فروش گوسفند زنده به همراه ارسال و ذبح کاملا رایگان و به
گوسفندان نوعی از پستانداران هستند که توسط انسان ها برای تامین نیازهای آن ها نگهداری و پرورش داده می شوند .
انسان ها برای خرید گوسفند زنده به دنبال جایی هستند که بهترین کیفیت و قیمت را ارائه دهد . قیمت گوسفند زنده روند صعودی و نزولی را در پیش گرفته است . حتما برای تهیه گوسفند زنده به مراکز معتبر مراجعه کنید زیرا با خرید از این مراکز از سلامت دام خریداری شده اطمینان دارید . به هیچ عنوان از دلالان در گوشه و کنار خیابان گوسفند خریداری نکنید زیرا ا
در ادامه قصد معرفی یک وب سایت عالی برای خرید و فروش گوسفند زنده را داریم
تنوع قیمت گوسفند زنده بسته شرایط مختلفی که دارد از تنوع گوناگونی برخوردار است . از جمله مهم ترین شرایط نژاد گوسفند قیمت گذاری شده ، فصل های مختلف یکسال ، قیمت نهادهای دامی و ... می باشد .شاید مهم ترین نکته برای کسانیکه قصد خرید گوسفند را دارند تهیه دام از مرکزی معتبر و با سابقه باشد.امروز در وب گردی که داشتم سایتی به روز که می تواند شما را از آخرین تحولات قیمت گوسفند زنده م
ذبح اسلامی دارای نکاتی است که در این مقاله به آن ها اشاره می شود :
- شخصی که گوسفند را سر می برد باید مسلمان باشد .
- سر دام باید با یک چیزی مانند آهن بریده شود . در صورتی که آهن پیدا نشد می توان با چیزی مانند سنگ یا شیشه سر دام را برید .
- در زمان سر بریدن باید گوسفند رو به قبله باشد و شخصی که حیوان را سر می برد باید در هنگام سر بریدن بسم الله بگویید اما اگر فراموش کرد بسم الله بگوید ایرادی ندارد و گوشت حیوان حلال است .
- اگر پس از سر بریدن، حیوان چشم یا
در کشور افغانستان انواع متفاوتی از گوسفندان وجود دارد . گوسفند نژاد قره قل از مشهورترین گوسفندان افغانستان است .
این گوسفند به طور گسترده در کشور افغانستان پرورش داده می شود . از پوست این گوسفندان برای ساخت کلاه استفاده می شود .
باید گفت که در کشور افغانستان در حدود 30 هزار هکتار زمین به صورت علفزار وجود دارد که از تمامی این مناطق برای پرورش گوسفندان استفاده می شود و دولت هیچ گونه نظارتی بر این علفزارها ندارد .
انواع گوسفندان نژاد افغان :
- گوس
گوسفند زنده از حیواناتی است که به دست انسان اهلی شده است . دامداران گوسفندان را برای استفاده از پشمشان ، گوشتشان و  ... پرورش می دهند .
بسیاری از افراد نمی دانند که باید برای تهیه گوسفند زنده از کجا اقدام نمایند . در ابتدا باید توجه نمایید که محلی که دام در آن جا نگهداری می شود بهداشتی و تمیز باشد . 
دام زنده را از مراکزی خریداری نمایید که دام های خود را به روش ارگانیک پرورش می دهند و برای رشد دام ها از هیچ گونه داروی هورمنی استفاده نمی کند .
در زم
در این مقاله راه های تشخیص سلامت دام به شما توضیح داده می شود :
- میزان تحرک در گوسفند زنده : دام باید نسبت به محیط اطراف و پیرامون خود هوشیار باشد و عکس العمل نشان دهد .
- اشتها در گوسفند : دام سالم ولع زیادی برای خوردن دارد .
- پشم و موی گوسفند : پشم و موی گوسفند نباید به راحتی از بدنش جدا شود و اگر به راحتی جدا شود نشانه ای از بیماری کبدی است .
- شکل ظاهری چشم : چشم گوسفند نباید گود یا بیرون زده باشد .
- شکل ظاهری گوش: حرکت گوش‌های دام ، یکی از نکات مهم
گوسفند از دام هایی است که در شرایط مختلف آب و هوایی دوام می آورد و به زندگی خود ادامه می دهد .در واقع عقیقه به قربانی کردن گوسفند ، بز و شتر در روز هفتم تولد نوزاد گفته می شود . در واقع این کار نوعی شکر گزاری و دفع بلا از فرزند تازه متولد شده است.گوشت گوسفند عقیقه شده را مادر و پدر فرزند نباید مصرف کنند و باید به فقرا بدهند.
در هنگام قربانی کردن گوسفند باید یک ذکری خوانده شود . 
برای انجام این کار می توانید با مجموعه گوسفند زنده تماس بگیرید و گوسف
هر سال با آغاز سال جدید نرخ های جدیدی برای قیمت دام زنده اعلام می نمایند . در سال 98 نیز مانند سال های قبلی قیمت گوسفند زنده نیز افزایش یافته است .
برخی از افراد در هنگام خرید دام زنده نمی دانند به کجا مراجعه نمایند که دام سالم و بهداشتی در اختیار آن ها قرار گیرد . 
این افراد باید به مراکزی مراجعه نمایند که تحت نظر سازمان دامپزشکی فعالیت می کند . مرکز فروش گوسفند زنده از مراکزی است که زیر نظر سازمان دامپزشکی فعالیت می کند و دام سالم و عاری از هر گ
نگهداری از گوسفندان هم اصول و اقدامات خاصی دارد که باید حتما آنها را رعایت کرد تا بتوان گوسفندان سالم پرورش داد، برای نگهداری گوسفند زنده باید اصول استاندارد نگهداری از آنها را رعایت کنید، اگر در نگهداری دام این استاندارد ها را رعایت نکنید با بروز بیماری های دامی و رشد میکروب ها مواجه خواهید شد.
خرید گوسفند زنده در تهران
 
همانگونه که می دانید هر چه بیماری در بین گوسفندان افزایش یابد، مرگ و میر گوسفندان نیز بیش تر می شود و در نتیجه سود آوری پرورش گوسفندان کاهش خواهد یافت.
شاید تا کنون مسمومیت های زیادی در گوسفندان دیده باشید. اما بدترین آن ها مسمومیت مس است که این مسمومیت در اثر مصرف زیاد مس در مواد غذایی و در طولانی مدت به وجود می آید که می تواند سبب مرگ گوسفند شود .
 
مسمومیت مس در گوسفند زنده
در واقع باید گفت که مسمومیت مس در گوسفند زنده به این معنا نیست که گ
از آنجا که در فرهنگ و آیین ما معمول است که گوسفند را در مراسم های مختلفی چون عروسی ، عزاداری و تولد نوزاد قربانی کنند ، اما بسیاری از افراد به گوسفندان دسترسی ندارند و خرید گوسفند زنده برای آنها دشوار است ، بنابراین خرید دام زنده برای این مردم یک دغدغه اصلی شده است ، زیرا تمام مراکز فروش و بازاریابی دام در حومه شهر هستند و به راحتی در دسترس نیستند.
یکی دیگر از مشکلات خرید دام ، تهیه دام از مراکز تحت نظارت وزارت بهداشت است. و در این پست در مورد م
گوسفند یکی از دام هایی است که دامپروران برای مصارف گوناگون آن را پرورش می دهند . امروزه افراد زیادی به خرید و فروش گوسفند زنده می پردازند و از این راه کسب در آمد می نمایند . 
از گوشت گوسفند برای خوردن استفاده می شود . این گوشت دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است . شما عزیزان با مصرف گوشت گوسفند می توانید انرژی لازم برای انجام فعالیت های روزانه را پیدا نمایید . 
پروتئین موجود در این گوشت بسیار بالاست و برای سلامتی انسان بسیار مفید می باشد .
با تمام
هنگامی که نام شیر بر زبان آورده می شود همه فکر می کنند که منظور شیر گاو است، در صورتی که پزشکان به این نتیجه رسیده اند که شیر گوسفند دارای خواص بسیار زیادی است و در حدود 40% انرژی بیش تری نسبت به شیر گاو و بز دارد . شیر گوسفند برای ورزشکاران بسیار مناسب است .
خواص و فواید شیر گوسفند :
- کاهش سطح کلسترول
- تقویت استخوان ها
- پیشگیری از نقایص مادرزادی
- مقابله با سرطان
- کاهش فشار خون
همانگونه که می دانید درصد بسیار زیادی از خواص شیر گوسفند مربوط به تف
امروزه بسیاری از افراد کالاهای خود را به صورت اینترنتی به فروش می رسانند . در این میان دامداران نیز به فروش گوسفندان خود به صورت اینترنتی می پردازند .
با خرید اینترنتی می توان در وقت و هزینه صرفه جویی نمود . به دلیل این که شخص خریدار تا قبل از خرید نمی تواند گوسفند خود را ببیند، بنابراین باید خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهد . زیرا مراکز معتبر تمامی دام هایشان زیر نظر دامپزشکان معاینه می شوند و دارای تاییدیه سلامت هستند . افراد با خرید از ا
دام زنده با ارائه خدمت گوسفند زنده ، بره زنده ، گاو زنده ، گوساله زنده ، خروس زنده و مرغ زنده یکی از بزرگترین سایت ها و قدیمی ترین گوسفند فروشی در تهران می باشد. این مجموعه از سال 1384 در زمینه ارائه خدمات دام زنده فعالیت دارد که بنابر نیاز روز اقدام به راه اندازی وب سایتی جهت ارائه گوسفنده زنده و بره زنده کرده است. مراکز فروش دام زنده در تهران بسیار زیادی می باشند، اما مراکز عرضه دام سالم و بهداشتی بسیار کم و اندک هستند. ما این تضمین را ب
گوسفند زنده
برای پرورش گوسفند زنده دانش گسترده و اطلاعات جامع و تجربه لازم است. روش پروراندن گوسفند زنده مهم است زیرا به طور مستقیم با سلامت انسان ها ارتباط دارد. خرید گوسفند زنده باید از مراکز معتبر و دارای استاندارد صورت پذیرد. قیمت گوسفند زنده مهم است ولی باید به مجوز های وزارت بهداشت نیز توجه داشت.
دام سپید با عرضه انواع دام زنده با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت در خدمت رسانی آماده است.
کلیه امور نگهداری، ذبح و توزیع گوسفند زنده ز
مرکز دام زنده کوهستان , در زمینه عرضه و فروش دام زنده همراه با اعزام قصاب در تهران فعالیت می نماید.
کوهستان یکی از بزرگترین مراکز خرید دام زنده و گوسفند زنده با مرغوبترین و مناسب ترین قیمت همراه با قصاب مجرب و تحویل در محل ،  به صورت  ارائه خدمات شبانه روزی به تمام نقاط تهران با پلاک رسمی می باشد.
ارسال دام زنده و گوسفند زنده ازبهترین دامهای اصیل ایرانی ازنژادهای کردستان ،مغان،افشار،مهربان و سنگسر  از خدمات ماست.
 مشخصات دام زنده سالم:
دام ز
خرید گوسفند زنده به صورت اینترنتی و مزایای آن چیست ؟
امروز قصد معرفی سایتی را دارم که به عنوان مرجع خرید گوسفند زنده به صورت اینترنتی در سراسر کشور می باشد و خدماتی منحصر به فرد را به مشتریان خود عرضه می کنند . مجموعه سایت بازار گوسفند یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز خرید گوسفند زنده در تهران می باشد که با هدف تسهیل نمودن این فرایند نسبتا وقت گیر تاسیس شده است تا شما عزیزان بدون هیچ دغدغه ای بتوانید گوسفندی از نژادی مرغوب با بهترین کیفیت
مرکز خرید دام زنده دشت مغان , عرضه کننده انواع دام زنده و گوسفند زنده در تهران می باشد. در این مرکز عرضه دام زنده همراه با اعزام قصاب و تحویل دام در محل انجام می گیرد.
 
در بسیاری از مراسمات ما ایرانیان از دام زنده (گوسفند زنده ) جهت قربانی کردن استفاده می نمایند . موقع خرید این دغدغه به وجود می آید که دام زنده از کجا تهیه گردد. مراکز فروش بسیاری برای تهیه دام وجود دارد ولی باید از سلامت دام در این مراکز اطمینان داشت.مرکز خرید دام زنده دشت مغان 
مرکز ایران شیپ لایو با داشتن سال ها تجربه در زمینه خدمات رسانی در زمینه خرید گوسفند زنده در تهران و فروش گوساله زنده در تهران یکی از معتیر ترین مراکز فروش دام در تهران است.

ارسال و فروش گوسفند زنده در این مرکز به همراه ارسال قصابان ماهر انجام میپذیرد و در صورت تمایل خرد کردن گوشت هم توسط قصابان مجموعه ایران شیپ لایو انجام میپذیرد، دام های ارسالی توسط این مرکز از نژاد مغان، ماکویی، افشاری و کردی هستند و به شرط آب نمک نخوردن و پلاک دار بودن ار
گوسفند زنده
گوسفند در اصل نوعی پستاندار به شمار می آید که جزو حیوانات سم داران محسوب می شود همچنین از این نوع پستانداران می توان در گروه نشخوار کنندگان و همچنین خانواده گاوسانان یاد کرد 
در دنیا به انواع نژادهای مختلف تقسیم‌ بندی می‌شوند و همچنین در کشور ایران دارای انواع نژاد مانند گوسفند افشاری ،  گوسفند مغانی ، گوسفندان کردی و … می باشند. و از این پستانداران می توان استفاده های بسیار زیادی کرد به عنوان مثال نژاد پشمی و گوشتی در راستای
گوسفندان نژاد قشقایی به دلیل داشتن خصوصیات ذاتی برتر در دسته بهترین گوسفندان ایرانی قرار میگیرد. اصولا نام گذاری گوسفندان بنا به محل زندگی آنها صورت میگیرد و به همین شکل گوسفندان این نژاد هم با نام زیست بومشان شناخته میشوند. در ادامه این نوشته اطلاعات کاملی برای آشنایی با این نژاد در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای خرید گوسفند زنده در تهران با ما تماس بگیرید 
گوسفند نژاد قشقایی یکی از اتنواع گوسفندانی است که برای مصارف گوناگون مورد استفا
هنگامی که سخن از شیر به میان می آید، همه فکر می کنند که منظور شیر گاو است . پزشکان و متخصصان به این نتیجه رسیده اند که شیر گوسفند دارای خواص و فواید بسیاری است .
شیر گوسفند در حدود 40 درصد، انرژی بیش تری نسبت به شیر گاو یا بز دارد که برای افراد ورزشکار بسیار مناسب است .
مزایا و خواص شیر گوسفند :
- کاهش سطح کلسترول
- تقویت استخوان ها
- پیشگیری از نقایص مادر زادی
- مقابله با بیماری سرطان
- کاهش فشار خون
- تحریک رشد و تکامل
همانگونه که می دانید درصد بسیار
 
در ادامه تصمیم داریم به قیمت گوسفنده زند ۹۸ بپردازیم و نرخ برخی از استان ها را در اختیارتان قرار دهیم. اگر شما هم قصد خرید گوسفند با قیمت روز را دارید و دوست دارید با یک قیمت استثنایی خرید خود را انجام داده و از دام افراد سودجو خلاص شوید با ما همراه باشید و در صورت نیاز به دام می توانید سفارش خود را بخواهید.
همانطور که می دانید امروزه با توجه به فراز و نشیب هایی که بر روی قیمت تمامی دام ها صورت می پذیرد و سیر نزولی و صعودی را در پیش دارد، حد ام
همانگونه که می دانید گوسفندان به دسته های متفاوتی تقسیم بندی می شوند . یکی از این نژادها، نژاد افشاری است .
در این مقاله برخی از ویژگی های این گونه از گوسفندان را بیان می کنیم تا بیش تر با این نژاد آشنا شوید .
ویژگی های گوسفندان افشاری :
- گوش های بزرگ و افتاده دارند .
- میش ها و قوچ های این نژاد بدون شاخ هستند .
- رنگ این گونه از گوسفندان قهوه ای روشن یا قهوه ای تیره است .
- دنبه این گونه از گوسفندان به صورت سفره ای و پهن است .
- این نژاد جزء گوسفندان پش
آیا میدانید چرا گوشت گوسفند به یکباره به صورت تصاعدی گران شده است؟ با گروه گوسفند زنده همراه باشید تا از پشت پرده گرانی گوشت گوسفند بیشتر بدانید!شاید عجیب و دردناک باشد اما باید مدیران این کشور بدانند که قشر عظیمی از مردم از خوردن گوشت قرمز به معنای واقعی محروم شده اند. حقوق های کم و تورم شدید٬خرید گوشت را کم کم برای قشر عظیمی به یک آرزو تبدیل کرده است.
به صورت خلاصه علت های گرانی گوشت گوسفند را توضیح میدهیم ٬ امیدواریم با رفع مشکلات ٬ سبد خ
گوسفند زنده تهران
امروزه در سراسر جهان، گوسفند زنده را به عنوان یک حیوان اهلی که گوشت بسیار لذیذ و محبوبی دارد، خرید و فروش می کنند. در کشور ما ایران نیز که یک کشور اسلامی است عرضه گوسفند زنده در تمام نقاط کشور انجام می شود. به عنوان مثال شما وقتی که شما در سطح پایتخت ایران یعنی تهران سفر می کنید، در برخی از مکان های آگهی هایی با عنوان گوسفند زنده تهران، یا دام زنده تهران، را مشاهده می کنید. باید این نکته را یاد آور شویم که به دلیل این که کشو
 
آیا میدانید چرا گوشت گوسفند به یکباره به صورت تصاعدی گران شده است؟ با گروه گوسفند زنده همراه باشید تا از پشت پرده گرانی گوشت گوسفند بیشتر بدانید!شاید عجیب و دردناک باشد اما باید مدیران این کشور بدانند که قشر عظیمی از مردم از خوردن گوشت قرمز به معنای واقعی محروم شده اند. حقوق های کم و تورم شدید٬خرید گوشت را کم کم برای قشر عظیمی به یک آرزو تبدیل کرده است.
به صورت خلاصه علت های گرانی گوشت گوسفند را توضیح میدهیم ٬ امیدواریم با رفع مشکلات ٬ سبد
قاچاق گوسفند زنده
Smuggling alive sheep
طبق نقل قول در خبرگزاری‌های مختلف افزایش دلار باعث افزایش قاچاق گوسفند زنده شده است. که این امر سبب افزایش نرخ گوشت گوسفند زنده شده است و به کیلویی 70 هزارتومان رسیده است و متاسفانه با این شرایط خیلی از هم وطنان توانایی خرید گوشت را ندارند.
وضعیت به حدی رسیده است که در روز روشن قاچاق رخ می‌دهد. و کسی مانع این قانون شکنی‌ها نیست.
ویدئو زیر بیانگر قاچاق گوسفند زنده به کویت توسط لنج هندی است که گزارش شده است از یک
در این مقاله می خواهیم شما را با خواص شیر گوسفند آشنا کنیم :
- کاهش سطح کلسترول
- تقویت نمودن استخوان ها
- پیشگیری از نقایص مادرزادی
- مقابله با سرطان
- کاهش فشار خون
- تحریک رشد و تکامل
قسمت زیادی از خواص شیر گوسفندان مربوط به تغذیه آن هاست . این که گوسفندان با چه علوفه ای تغذیه شده اند ؟
در گروه گوسفند زنده قائم تمامی گوسفندان در مناطق ییلاقی پرورش می یابند و برای رشدشان از داروهای هورمنی استفاده نمی گردد.
خرید دام زنده در کلان شهر ها امری بسیار وقت گیر و شاید پر هزینه باشد . به دلیل نبود مراکز معتبر و البته با سابقه خرید دام ، کسانی که قصد انجام قربانی برای مراسمات خود ، ذبح گوسفند برای نوزادان ، مصارف شخصی و ... را دارند ، دچار مشکلاتی می شوند .
در این وبلاگ قصد داریم به معرفی یکی از با سابقه ترین مراکز خرید دام زنده در سطح شهر تهران بپردازیم که همواره سعی دارد مشتریان خود را با قیمت هایی مناسب و خدماتی عالی راضی و خشنود نگه دارد.
مجموعه سایت بازا
مجموعه آرمان برای رفاه حال مشتریان در این برهه زمانی اقدام به فروش مرغ و خروس زنده جهت قربانی و دفع بلا و چشم زخم می کند. از آنجا که قیمت گوسفند آنقدر بالا رفته است که قشر زیادی از جامعه دیگر قادر به خرید گوسفند نمیباشند مجموعه گوسفند زنده پیام اقدام به راه اندازی فروش اینترنتی مرغ و خروس زنده نموده است شما می توانید برای جلوگیری از دفع بلا و چشم زخم اقدام به خرید مرغ زنده و خروس زنده و قربانی کردن آن نمایید. قاعدتا یکی از موثرترین راه ها جهت
این نژاد یکی از بهترین نژادها است . افراد زیادی به پرورش این گوسفند مشغول هستند .نام این نژاد از نام یک روستایی گرفته شده است . امروزه از تمامی فرآوره های حاصل از این گوسفند استفاده می شود بنابراین آن را در دسته گوسفندان پشمی ، شیری و گوشتی قرار می دهند .این گوسفندان دارایی جثه ای متوسط هستند . گوش این گوسفندان بلند است و همیشه رو به پایین قرار دارد . از دیگر ویژگی های این گوسفندان می توان به دنبه بزرگ پر از چربی آن ها اشاره نمود .قوچ های این نژاد
اگر قصد خرید گوسفند زنده در تهران و پرورش گوسفند را دارید لازم است که با انواع نژاد های گوسفندان آشنایی داشته باشید تا با انتخاب بهترین نژاد گوسفند که بیشترین سود دهی را داشته باشد بتوانید به کسب و کارتان رونق دهید.
برای انتخاب نژاد گوسفند مناسب در ابتدا لازم است که با انواع آنها آشنایی داشته باشید. در مقاله نژادهای گوسفند انواع آنها شامل گوسفندان نژاد پشمی، گوشتی و شیری را معرفی کردیم.
 محبوب ترین نژاد گوسفندان در ایران، نژادهای گوشتی هست
گوسفند زنده و مشکلات آن
امروزه کشور با توجه به مشکلات سیاسی و مشکلات طبیعی، دچار بحران های متعددی از جمله بحران گوشت گوسفند شده است. در این مقاله ضمن معرفی شرکت خود، تلاش خواهیم کرد اطلاعات مناسبی را در این حوزه در اختیار شما قرار دهیم. شرکت ما این افتخار را دارد که گوسفند زنده را در هر کجای شهر در اختیار شما قرار دهد. با یک تماس گوسفند زنده و دام زنده را همراه با قصاب  با کمترین هزینه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.
همچنین به اطلاع مشتریا
امروزه در سراسر جهان، گوسفند زنده را به عنوان یک حیوان اهلی که گوشت بسیار لذیذ و محبوبی دارد، خرید و فروش می کنند. در کشور ما ایران نیز که یک کشور اسلامی است فروش گوسفند زنده در تمام نقاط کشور انجام می شود. البته گوسفند زنده ویژگی های زیادی دارد که موجب شده تا فروش این حیوان اهلی به صورت بسیار گسترده ای انجام شود که در ادامه به بررسی برخی از این خصوصیات می پردازیم.
با توجه به اینکه گوشت گوسفند فواید بسیار زیادی دارد این یکی از مهم ترین دلایل
با استفاده از گوشت قرمز می توان غذاهای خوشمزه تهیه نمود . این گوشت دارای درصد بالایی امگا 3 می باشد . گوشت گوسفند دارای درصد بالایی پروتئین می باشد . 
قسمت فیله و دنده از گرانترین قسمت های گوشت گوسفند است . قسمت ارزان آن شانه نام دارد . گوشت گوسفند به دلیل وجود ویتامین های گروه ب دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و هضم آن بسیار راحت است .
چربی این گوشت بسیار بیش تر از سایر گوشت ها است اما در دست چربی های مفید قرار دارد . در این گوشت مقدار قابل توجه
گوسفندان نژاد قشقایی به دلیل داشتن خصوصیات ذاتی برتر در دسته بهترین گوسفندان ایرانی قرار میگیرد. اصولا نام گذاری گوسفندان بنا به محل زندگی آنها صورت میگیرد و به همین شکل گوسفندان این نژاد هم با نام زیست بومشان شناخته میشوند. در ادامه این نوشته اطلاعات کاملی برای آشنایی با این نژاد در اختیارتان قرار خواهیم داد.
گوسفند نژاد قشقایی یکی از اتنواع گوسفندانی است که برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد. بسیاری از افرادی که قصد نگهداری دا
نژاد گوسفند رومانوف به خاطر ویژگی زایش های متوالی و پر تعداد از نژادهایی به شمار می رود که مورد استقبال گله داران سراسر دنیا قرار گرفته است. این نژاد خاص به خاطر ویژگی های فیزیکی که دارد و همچنین گوشتی بودنش استفاده های فراوانی برای پرورش دهندگان گوسفند داشته و همین عامل سبب شده تا صاحبان گله از قوچ رومانوف برای اصلاح گله های خود کمک بگیرند. در این مقاله قصد داریم نژاد گوسفند رومانوف را به شما معرفی کنیم و ویژگی های آن ها را بررسی نماییم.
خری
گوسفندان حیواناتی هستند که برای استفاده از پشم ، گوشت ، شیرشان پرورش داده می شوند . دامداران از این طریق سود بسیار زیادی کسب می نمایند .
افراد زیادی در شهر تهران دغدغه این را دارند که گوسفند مورد نظرشان را از کجا می توانند تهیه نمایند .
در ابتدا افراد باید به مکان هایی مراجعه نمایند که گوسفندان خود را در محیط های سالم و بهداشتی پرورش می دهند .
برای خرید به نشانه های ظاهری دام توجه نمایید تا از سلامت دام اطمینان حاصل نمایید . پشم حیوان نباید به آ
دام زنده شهرداری
The livestock of the municipality
شرایط جوی جامعه متاسفانه به وضعیتی رسیده است که در هر صنف و هر بیزینسی، کلاه برداری، دزدی و به خطر انداختن موقعیت های مختلف یک کار عامیانه و ساده و راحت شده است.
جدا از شرایط اقتصادی وحشتناک حاکم در جامعه، رو بورس شدن کلاهبرداری های میدانی باعث افزایش چنین وضعیت خطیری در جامعه شده است.
در حوزه خرید و فروش گوسفند نیز وضعیت همین است، به دلیل وجود دلالان مختلف در معابر و میادین شهرهای بزرگ کشور من جمله تهران
گوسفندکاریدال یکی از پرجمعیت ترین نژادهای گوسفندان در جهان است که پس از گوسفند نژاد مرنوس بیشترین جمعیت را در جهان دارد. این گوسفند از نژاد های آمیخته یا اصلاح نژاد شده است. که تولید و اصلاح نژادی آن در قرن نوزده در املاک کاریدال در نیوزیلند شروع شد.
خرید گوسفند زنده در شهر ری و تهران در مجموعه دامداری عبدالعظیم انجام میشود، تنها با یک تماس میتوانید گوسفند را درب منزل با باسکول و قصاب رایگان تحویل بگیرید. برای سفارش با شماره تماس های موجود
گوسفند زنده
این روزها گوسفند زنده یکی از دام هایی به شمار می رود که خرید و فروش آن از دیگر انواع دام ها سبقت گرفته است. گوسفند را اگر بخواهیم با دیگر دام ها مقایسه کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که دلایل زیادی باعث شده اند که این نوع دام بیش ترین تعداد معامله را به خود اختصاص داده باشد. اولین دلیل این امر آن است که گوسفند زنده جثه متوسطی دارد به عنوان مثال، عده ای هستند که به جای خریدن گوشت، می خواهند خودشان یک دام زنده بخرند و ذبح کنند. این ک
همیشه همه ما وقتی اسم گوسفند می آید فکر می کنیم که همه آنها یک شکل هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند. اما همه گوسفندان هم مثل انسان ها نژادهای گوناگون و البته شکلهای گوناگون دارند. در این مقاله ما سعی می کنیم تفاوت قوچ و گوسفند یا همان گوسفند نر و گوسفند ماده را بیان کنیم اما ابتدا کمی در مورد استفاده هر نوع گوسفند در صنعت دامداری صحبت می کنیم. برای خرید گوسفند زنده در تهران با ما در ارتباط باشید.

همان طور که همه ما انسان ها از دو جنس نر و ماده خلق
فواید و مزایای پرورش گوسفند
1. گوسفند یک حیوان نسبتاً خوش بنیه ای است که آب و هوای متغییر و خشک را تحمل می کند و با فقیرترین علوفه و غذل ها را رشد خود ادامه می دهد.
2. بوسیله گوسفند می توان زمین های نا مرغوبی که برای کشت و زرع مناسب نیست با ایجاد مرتع مصنوعی مورد استفاده قرار داد.
3. گوسفند در مقایسه با سایر دام ها به جیره نگهداری کمتری احتیاج دارد و بیشتر غذایی را که دریافت می کند صرف تولید رشد و نمو خود مینماید. به همین سبب در بیشتر کشورهای دنیا ا
 قربانی کردن یکی از اموری است که در دین اسلام بسیار به آن توصیه شده است و موجود تقرب و نزدیکی به خداوند میشود، در قرآن نیز آیات متعددی در مورد این سنت الهی آمده است، در ادامه این نوشته در مورد قربانی کردن در اسلام صحبت خواهیم کرد.
اگر قصد خرید گوسفند زنده در تهران برای قربانی کردن را دارید میتوانید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا گوسفند را به همراه قصاب درب منزل تحویل بگیرید.
حکمت قربانی چیست؟
قربانی کردن نوعی عبادت محسوب میشود که در ادی
قیمت دام زنده را با توجه به شرایط بازار و این که هر دام یا گوسفند زنده از چه نژادی می باشد، تعیین می کنند و تعیین کردن این قیمت ها را کارشناسان دام انجام می دهند. معمولا در هر مکانی که دام زنده عرضه می شود، سایر دام های زنده ی دیگر نیز داد و ستد می شوند به عنوان مثال، انواع بره ها، گوساله ها و گاو های شیر ده و نر هم در این مکان ها معامله یا داد و ستد می شوند. باید به این نکته اشاره کرد که دام هایی را که در این مکان ها می خواهند به فروش برسانند، همگ
 
بسیاری از آشپزها برای طعم دار کردن غذایشان از قلم گوسفند یا گاو استفاده میکنند، استفاده از قلم میتواند مزایا زیادی داشته باشد و علاوه بر خوش طعم کردن غذا به آن سلامتی ببخشد. 
از گذشته تا امروز اعتقاد بر این بوده است که آب قلم میتواند مزایا فوق العاده ای داشته باشد و پزشکان طب سنتی هم مصرف آن را برای بیماری هایی مانند سرما خوردگی، آنفولانزا،بیماریهای گوارشی استفاده کرد، به این دلیل که آب قلم میتواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. به بهبود ز
 
گوسفند نژاد زل یکی از بهترین نژاد گوشتی است که در ایران پرورش داده میشود، این دام در رنگ های متنوعی یافت میشود، میتوان گفت این نژاد تنها نژاد بی دنبه در ایران است و به جای دنبه یک دم کوچک دارد. این نژاد اکثرا در نواحی اطراف دریای خزر پرورش داده میشود، و بومی استان گلستان هستند ولی در استان های گیلان و مازندران هم این نژاد را پرورش میدهند.
گوسفند زل به دلیل نداشتن دنبه و  داشتن دست و پاهای کوتاه و قد کوتاه میتواند مسافت های طولانی و مرتفع را ب
دام زنده
دام زنده باید با اصول بهداشتی و نظارت کامل پرورش داده شود زیرا سلامت دام با سلامت انسان ارتباط نزدیکی دارد. شما می توانید دام مورد نیاز خود را با اطمینان از تغذیه مناسب، واکسیناسیون به موقع و آزمون های پزشکی از مرکز دام سپید تهیه نمایید. خرید دام زنده به صورت شبانه روزی در این مرکز امکان پذیر است. مشتریان می توانند دام زنده مورد نظر خود را از هر نژادی که دوست دارند سفارش دهند. قیمت دام زنده در سایت موجود است و می توانید به راحتی از قی
گوسفند زنده
همه افراد برای خرید گوسفند زنده اطلاعات کافی را ندارند و همین موضوع باعث می شود تا انتخاب درستی نداشته باشند. معمولا افرادی که در زمینه تشخیص دام و طیور سالم تخصص کافی را ندارند قربانی افرادی می شوند برای ارائه محصولات خود، دام را سالم جلوه داده و برای آن تبلیغ بسیاری می کنند. بدین معنا که بسیاری از سودجویان برای آن که گوسفند زنده را سنگین و پر گوشت نشان دهند ، قبل از وزن کشی به آن ها آب و نمک می دهند در این صورت وزن دام افزایش یافت
گوسفندان نژاد لری بختیاری جثه بزرگتری نسبت به سایر گوسفندان دارند . این گوسفندان با رنگ سفید کرم رنگ و در برخی موارد به رنگ قهوه ای دیده می شوند .
این گونه از گوسفندان گوش های بزرگ و آویزان دارند . باید گفت که دنبه این گوسفندان در مقایسه با سایر گوسفندان بزرگتر است .
قوچ های بختیاری دارای کاکل هستند و وجود همین کاکل باعث می شود که قیمت آن ها بالاتر رود .
سایز سر این گونه از گوسفندان نسبت به سایر گوسفندان بزرگ تر است .
قوچ ها و میش ها بدون شاخ هستن
گوسفند از دام هایی است که در شرایط مختلف و سخت رشد می کند و به حیات خود ادامه می دهد  و با کمک ضعیفترین علف و غذا ها می تواند به زندگی خود ادامه دهد.
یکی از دستوراتی که دین اسلام آن را مستحب کرده است این است که درزمان تولد نوزاد گوسفند قربانی کنند که به این عمل عقیقه کردن می گویند .
در واقع به قربانی کردن شتر ، گاو و گوسفند در روز هفتم تولد نوزاد عقیقه کردن می گویند . که این عمل مطابق با آداب و رسوم و شرایط خاصی صورت می گیرد.
در واقع این کار نوعی شکر
گوسفند نژاد سنگسری یکی از نژادهای ایرانی است که آن ها را در دسته گوسفندان گوشتی قرار می دهند .
زیستگاه این گونه از گوسفندان همانگونه که از نامشان پیداست به محلی به نام سنگسر در شمال شهر سمنان باز می گردد .
در رابطه با ظاهر این گوسفندان باید بگوییم که :
- پشم گوسفندان سنگسری از قهوه ای روشن تا قهوه ای تیره متغیر است  و در برخی موارد به رنگ های نخودی، بور و کبود دیده می شوند .
- جثه این گوسفندان کوچک است و دارای پاهای ظریف و نازک هستند .
- دنبه این گو
امروز قصد معرفی نکاتی جالب در مورد انواع گوسنفدان را داریم که می تواند برای شما جذاب باشد .

در حدود یک میلیارد راس گوسفند از حدود 900 نژاد گوناگون در سراسر دنیا وجود دارد.
گوسفندان موجوداتی اجتماعی هستند و برای خود دوستانی انتخاب می کنند.
گوسفندان یکی از مهم ترین حیوانات در ادیان مختلف شناخته می شود و شغل چوپانی در بین پیامبران رایج ترین شغل بوده است.
در سال 2009 سال یک گوسفند به قیمت بیش از 300 هزار دلار در استکاتلند فروخته شده است
گوسفند دارای ح
جهت دریافت آخرین قیمت گوسفند زنده و مشاوره: ۰۹۱۲۲۰۰۵۰۲۹ آقای رضا آرین تماس حاصل بفرمایید.
خصوصیات انواع گوسفندان
در میان حیوانات اهلی شاید بتوان گوسفند زنده را در دسترس ترین آن ها نام گذاری کرد. گوسفند زنده در میان انواع دام زنده، بیش ترین جمعیت را به خودش اختصاص داده است. انواع مختلف این حیوان دوست داشتنی را به چند روش تقسیم بندی می کنند. به عنوان مثال در دسته بندی حیوانات، گوسفند زنده را در میان پستانداران قرار می دهند اما در نوعی دیگ
یکی از راههای افزایش تولید مثل گوسفندان تشخیص فحلی گوسفندان در فصل  جفت گیری گوسفندان است. فحل شدن به علائمی چون سواری دادن گوسفند ماده و ترشح فرومون در میش گفته می شود. اگر تشخیص فحلی و آبستنی گوسفندان به موقع انجام نشود باعث طولانی تر شدن فاصله دو زایمان گوسفند در سال می شود. با اطلاع از زمان دقیق فحلی گوسفند ماده و بز ماده به راحتی می توانتلقیح مصنوعی گوسفندان و بز را انجام داد و حتی امکان اصلاح نژاد گوسفندان وجود دارد.
چرخه فحلی گوسفند
در همه ی مقالاتی که در باره رشد بره نوشته شده اند یک متن به طور مشابه تکرار شده است و آن هم این است که میزان رشد بره نر از مقدار رشد بره ماده بیشتر می باشد. البته این خود دلیل علمی دارد اما در کل بره های نر جثه ای بزرگ تر و وزنی بیشتر از بره های ماده دارند.
می توان گفت بره های ماده از نظر اندازه ظاهری، وزن و جثه از بره های نر کوچک تر و ضعیف تر هستند. دلیل این موضوع را می توان در هورمون های ترشح شده در بدن ماده ها دانست. به این صورت که هورمون هایی که ب
این گونه از گوسفندان در دسته گوسفندان گوشتی قرار می گیرند . این گوسفندان در مقابل بیماری ها بسیار مقاوم هستند .
در رابطه با خصوصیات ظاهری این گوسفندان باید گفت که :
- این گوسفندان دارای دست و پاهای کشیده هستند و به همین علت در مناطق کوهستانی کردستان پرورش داده می شوند .
- میش ها در این نژاد بدون شاخ هستند و در قوچ ها شاخ کوچک و رشد نکرده و یا شاخ کامل دیده می شود .
- سر، صورت، دست و پای این گوسفندان، قهوه ای و رنگ بدن آن ها قهوه ای تیره تا روشن است .
-
یکی از دلایل دیگری که باعث شده است خرید گوسفند زنده بیش تر از دیگر انواع دام صورت گیرد این است که این دام گوشت لذیذی دارد و طرفداران گوشت گوسفندی خیلی زیاد تر هستند. داشتن قیمت مناسب تر هم می تواند یکی از همین دلایل باشد. بسیاری از مردم هم هستند که اعتقاد دارند گوشتی که از قصابی ها می خرند معلوم نیست چه مدت زمان است که در سردخانه قرار دارد و حتی مشخص نیست که این گوشت، متعلق به یک دام سالم یا مریض بوده است. به طور کلی هر چقدر که گوشت بیش تر در سرد
خرید و فروش گوسفند زنده یکی از راه های سرمایه گذاری است . گوسفندان را از نظر نژادی در دسته های مختلف قرار می دهند :
نژاد پشم ظریف ( مرینوس ) : سرزمین اصلی مرینوس‌ها کشور اسپانیا است . این نژادها توانایی زندگی در شرایط سخت را دارند . رنگ پشم آن ها سفید است .
نژاد رامبویه : سرزمین اصلی این نژادها فرانسه است . نمی توان از این نژاد به عنوان نژاد گوشتی یاد کرد .
نژاد دبویلت : این نژاد از تلاقی دو نژاد قبلی یعنی مرینوس و رامبویه به وجود آمده است و پرورش آن
در کشور افغانستان حدود 30 میلیون زمین به صورت علفزار وجود دارد این حجم از زمین های علفزاری در واقع 47 در صد از مساحت کل کشور افغانستان را در برگرفته است. از جمله این نواحی گسترده می توان به دامنه های کوه هندوکش اشاره کرد که این نواحی از سرزمین افغانستان جزء یکی از بهترین  و کار آمد ترین چراگاه های طبیعی و همیشگی برای نگه داری و پرورش گوسفندان می باشد.
در کشور اقغانستان  گونه های مختلف گوسفند با نژاد های گوناگون  وجود دارد. از جمله این نژاد های گ
آیا ذبح گوسفند در عید قربان، برخلاف حقوق حیوانات است ولی کشتن بوقلمون در روز شکرگذاری در آمریکا خیر؟!
امروز در آمریکا روز شکرگزاری بوده و همه آمریکایی‌ها از جمله جوجه روشنفکران ایرانی ساکن اونجا دارن بوقلمون درسته کباب می‌کنن و می‌زنن به بدن. اینا همونان که عید قربون به ما گیر میدن چرا گوسفندای بیچاره رو قربانی می‌کنید؟ خون گوسفند از بوقلمون رنگین‌تره؟!
اطلاعات بیشتر: https://fa.wikipedia.org/wiki/
مواد لازم چغور پغور برای یک نفر
جگر مرغ یا گوسفند      300 تا 400 گرم
روغن        دو قاشق غذاخوری
پیاز متوسط         یک عدد
نمک، فلفل، زردچوبه       به مقدار کافی
فلفل قرمز      در صورت تمایل
رب گوجه فرنگی      یک قاشق غذاخوری

ادامه مطلب
گوشت گوساله طبعش سرد است و با طبع بچه‌ها سازگار نیست!
 
به بچه‌ها حتما گوشت گوسفند بدهید (طبع گرم) و کمک می‌کند وزن بگیرند و بنیه بدنی‌شان را تقویت می‌کند.
 
گوشت گوسفند ضد اوتیسم و ضدکم‌خونی است و خیلی زود هضم است.
 
گوشت گوسفند و بلدرچین از چاق کننده ترین نوع گوشت هستند. ضمنا ویتامینهای گروهB و ریزمغذی‌ها هنگام پختن از بافت گوشت خارج و کف می‌کنند و نباید آنرا دور ریخت.
​​​
 
اگر قصد خرید گوسفند زنده سالم دارید کار چندان سختی نیست، برای تشخیص گوسفند زنده سالم می توانید از طریق مشخصات ظاهری و رفتاری گوسفند پی به سلامت گوسفند ببرید. در ادامه ی این مقاله به این موضوع میپردازیم، تا بتوانید گوسفند زنده سالم را به راحتی تشخیص دهید.
رفتار گوسفند سالم
اولین قدم برای آشنایی با اعمال گوسفند سالم در شناخت الگوهای رفتاری مرتبط با بیماری است:
– گوسفند سالم، در ظرف یک سال، صفات رفتاری وسیعی را نشان می دهد که تشخیص آنها از
خواص و ویژگی های گوشت و فرآورده های گوسفندی
گوشت گوسفند دارای طعم دلچسب و بافت بسیار نرمی می باشد. تعداد زیادی از خانواده ها عقیده دارند که ارزش تغذیه ای و مزایای گوشت گوسفند در مقایسه با گوشت گاو و گوساله بیشتر است. بسیاری از خورشت های سنتی ایرانی با استفاده از گوشت گوسفند پخته می شوند. پرورش گوسفند در مناطق مختلف ایران صورت می گیرد و معمولا در هر منطقه ای یک نژاد پرورش می دهند.
استان کرمانشاه و توسعه دامپروری
از جمله مناطق ایران که دارای مو
این گوسفند نژاد مهربان را می توان به عنوان یکی از بهترین گوسفندانی دانست که نژادی ایرانی دارند. این گوسفندها به این دلیل نژادی خوبی معرفی می شوند که ویژگی ها و خصوصیت های منحصر به فردی دارند و برای پرورش به عنوان گوسفند گوشتی می تواند بهترین انتخاب باشد. این نژاد از گوسفند را می توان پرجمعیت ترین نژاد گوسفند ایرانی دانست.
گوسفند مهربان
گوسفند نژاد مهربان به دلیل آن که ویژگی های خاصی دارد می تواند برای پرورش و همین طور برای فروش گوشت یکی از ب
مواد لازم چغور پغور برای یک نفر
جگر مرغ یا گوسفند      300 تا 400 گرم
روغن        دو قاشق غذاخوری
پیاز متوسط         یک عدد
نمک، فلفل، زردچوبه       به مقدار کافی
فلفل قرمز      در صورت تمایل
رب گوجه فرنگی      یک قاشق غذاخوری

ادامه مطلب
گوسفندان کرمانی از گوسفندان ایرانی هستند . این گوسفندان را در دسته گوسفندان پشمی و گوشتی قرار می دهند . زیستگاه این گوسفندان همانگونه که از نامشان مشخص است کرمان، کهنوج، سیرجان و جیرفت است . در حدود 2 میلیون راس از گوسفندان کرمانی در ایران وجود دارد .
در رابطه با ظاهر این گوسفندان باید گفت که :
- دست و پاهای این گوسفندان نسبت به سایر گوسفندان بلندتر است و به همن علت توانایی پیمودن مسافت های طولانی را دارند .
- این گوسفندان چشمانی ریز و کوچک دارن
گوسفند نژاد قره گل یکی از بهترین نژاد های گوسفند های ایرانی می باشد که در دسته ی پر بازده ترین و خاص ترین نژاد های گوسفندی قرار گرفته است، همین امر باعث شده که کسانی که قصد پرورش و ذبح گوسفند را دارند از این نژاد اتفاده می کنند.
گوسفند نژاد قره گل
گوسفند نژاد قره گل یکی از قدیمی ترین و بهترین نژاد های گوسفند می باشد که از گذشته های دور تا کنون مورد استفاده قرار می گیرد. این گوسفند در حال حاضر نیز زیست می کند و کماکانف دام داران به پرورش این نژاد
تهیه گوسفند زنده به صورت آنلاین یکی از بهترین و پر طرفدار ترین راه ها برای خرید گوسفند زنده می باشد. بسیاری از مراکز پرورش گوسفند امکان عرضه اینترنتی را فراهم نموده اند تا همه افراد بتوانند به صورت آنلاین گوسفند زنده مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنند.
قیمت روز گوسفند زنده ۱۳۹۹
قیمت روز گوسفند زنده برابر است با  ۴۰٫۰۰۰ تومان در این بخش از وبسایت عرضه انواع گوسفند زنده ، ارائه قیمت گوسفند زنده ، بره زنده ، گاو و گوساله زنده و همچنین در خد
فرق علی (ع) شکافته شد !
 پزشک تجویز کرد گوسفندی سر برند و رگ ششش را به او دهند تا در کله او فرو کند و عمق یابی کند ! (لابد چون چیز دیگه چرب و چیلی تر گیر نمی اومده ! )
بعد گفت خوب حالا دیگه کار از کار گذشته بهتره بی خیال شید و برید همون گوسفند رو بار بزارید برا مراسم تا یه آبگوشت مشت بزنیم به بدن .
خوب دکتر با کله ای بود .
تشخیص گوسفند سالم از ناسالم
برای خرید گوسفنده زنده باید اطلاعات لازم را برای تشخیص
گوسفند سالم از ناسالم داشته باشید . برای تشخیص گوسفند سالم از ناسالم
راه های زیادی وجود دارد در این قسمت می خواهیم به چند راه مهم و کاربردی در این
زمینه بپردازیم که همیشه در زمینه خرید گوسفند زندهموفق باشید .

همیشه سعی کنید برای خرید گوسفند زنده مکانی درست را انتخاب
کنید یعنی مکانی که گواهی سازمان بهداشت را داشته باشد و گوسفند ها زیر نظر این
سازمان پرورش یاف
برای ساخت چرم طبیعی روش ها و تکنیک ها ی خاصی را بر روی پوست حیوانات انجام می دهند که به این کار دباغی می گویند . در ابتدا که پوست حیوان را آماده کردند آن را شستشو می دهند و سپس نوبت به مراحل خشک کردن و رنگ کردن می رسد .
اگر بخواهیم دباغی را تعریف نماییم در واقع تبدیل پوست خام به چرم طبیعی را دباغی می گویند .
اگر در انتهای کار بخواهیم چرم مطلوبی داشته باشیم باید کارهای زیر را انجام دهیم :
- قسمت هایی از پوست را که بی ارزش است باید جدا کرد و دور انداخت
یکی از چیزهایی که باید در دوران آبستنی به آن توجه نمود مراقبت های مربوط به دو ماهه آخر است . زیرا بیش از دو سوم وزن گیری جنین در دو ماه آخر صورت می گیرد . اگر به تغذیه در این مدت توجه ویژه ای نشود هم برای جنین و هم برای مادر خطرات جبران ناپذیری به وجود خواهد آورد .اگر گوسفند دو قلو باردار باشد باید میزان تغذیه دام را به دو برابر افزایش داد .تحرک داشتن در این زمان نیز بسیر مهم است و میش هایی که تحرک ندارند در زایمان مشکل خواهند داشت .باید آخور و آبخ
از بین گوسفندهای خارجی، گوسفند نژاد مرینوس یکی از بهترین نژادها محسوب می شود. این گوسفند ویژگی های جالب توجهی دارد که باعث شده در تمام دنیا و از جمله ایران شناخته شده باشد. گوسفندهای مرینوس به منظوراستفاده از پشم، پرورش داده می شوند که باعث شده از سایر نژادها متمایز باشد. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی گوسفند مرینوس بپردازیم. با ما همراه باشید.
گوسفند مرینوس
برخلاف سایر نژادها که به منظور استفاده از گوشت و یا شیر پرورش داده می شوند، گوسفن
گوسفند زنده نژادهای مختلفی هستند که براساس نژاد در مناطق مختلف کشور و جهان پرورش می یابند و از نظر ظاهری ، خصوصیات جسمی و رفتاری متفاوتند و همچنین تفاوت هایی در آنها وجود دارد. استفاده از اینکه معمولاً یکی از این نژادهای کرد در مناطق کوهستانی معمولاً در غرب کشور پرورش داده می شود که به دلیل استحکام اندام ها به راحتی می توانند در مناطق دشوار زندگی کنند حتی برخی از آنها قادرند در مناطقی بیابانی که دارای آب و هوا نیست زندگی کنند. دوستانه و حتی
 
به دلیل سوالات زیادی که در رابطه  با شرایط پرورش گوسفند مطرح میکنید در این نوشته تصمیم گرفته ایم درباره شرایط خرید و نگهداری هر یک از نژادهای گوسفند زنده صحبت کنیم، در ادامه این نوشته با ماهمراه باشید.
 
شرایط لازم برای پرورش گوسفندان پشمی و پوستی
در صورتی که قصد پرورش گوسفند پشمی و پوستی برای تولید پشم را دارید باید در ابتدا به بازار فروش آنها توجه کنید، متاسفانه در سال های اخیر بازار فروش پشم و پوست در ایران نامناسب است به همین دلیل توصی
گوشت گوسفند به اندازه کافی حاوی منابعی چون؛ آهن، ویتامین B، کولین و سلنیوم است. وجود کولین و سلنیوم می تواند حملات منجر به سرطان ها را در بدن ما متوقف کند.
گوشت گوسفند حاوی ویتامین B12 است که این ویتامین برای سلامتی ما بسیار ضروری است.
جلوگیری از استرس و افسردگی از دیگر مزایای مصرف گوشت است.
گوشت یک منبع پروتئینی کامل است چون دارای تمام اسید آمینه‌های نیاز ما است که بدن شما نمی‌تواند آن را بسازد و باید از طریق تغذیه دریافت شوند.
گوسفند حیوانی است که دارای گوشت حلالی است . این دام برای مصارف گوناگون پرورش داده می شود .
این دام به جهت استفاده از پشم ، گوشت ، شیر و ... پرورش داده می شود و دامداران از طریق پرورش این دام سود بسیار زیادی کسب می نمایند .
حتی از فضولات این دام به عنوان کود برای زمین های زراعتی و باغ ها استفاده می شود .
جالب است این نکته را بدانید که گوسفندان چربی ها و موادی را تولید می نمایند که به عنوان مواد خام در صنعت هایی مانند ساخت لوازم بهداشتی و آرایشی استفا
بسیاری از افرادی که قصد خرید گوسفند قربانی کردن دارند نمیدانند که چه نکاتی را باید در نظر بگیرند، کلیدی ترین نکته برای خرید گوسفند قربانی، خرید از مرکز زیر نظر دام پزشکی است، به این دلیل که اگر از مراکزی خرید کنید که تحت نظر دامپزشکی نباشند امکان دارد دام خریداری شده بیماری خاصی مانند تب کریمه کنگو داشته باشد.
مرکز فروش گوسفنددر اعیاد و زمان های خاصی مانند عید قربان یکی از دغدغه ها، تامین دام زنده برای قربانی کردن است، در این میان برخی افر
گوسفندان نژاد قره گل جزو دسته ای از گوسفندان می باشند که دارای زیست بوم های بیابانی هستند. این گونه گوسفندان در بیابان های سرخس یافت می شوند. ویژگی های بدنی و ظاهری این گوسفندان متناسب با آب و هوای بیابانی می باشد. رنگ بدن و پشم گوسفندان این نژاد در زمان برگی مشکی می باشد و با رشد کردن گوسفند رنگ بدن به خاکستری تبدیل می شود و اما دست و پا و کله ی گوسفند هم چنان به رنگ مشکی باقی م ماند. تعداد اندکی از گوسفندان این نژاد دارای رنگ خاکستری و قهوه ای
امروزه برای اینکه بتوان تعداد گوسفندان را افزایش داد روش های زیادی به وجود آمده و علت استفاده از این روش ها این است که با پیشرفت علمی به وجود آمده اند  و اگر توسط متخصص در این زمینه انجام شود خطری ندارد، یکی از این روش ها تلقیح مصنوعی در گوسفندان می باشد و یا در مواردی چند قلوزایی است.
البته باید بیان کرد که تلقیح مصنوعی در گوسفند را هر کسی نمی تواند انجام دهد و باید فردی که تخصص لازم را در این زمینه دارد بتواند این کار را انجام دهد، به همین دل
خرید دام زنده در ایران
شاید برای شما سوالاتی از این قبیل پیش آمده باشد که بهترین دام زنده را باید از کجا خریداری کرد؟
دام زنده شمال بهتر است یا دام زنده تهران؟
در جواب به شما باید به بگوییم که نه دام زنده شمال و نه دام زنده تهران، بلکه شما باید در استان کرمانشاه به دنبال خرید دام زنده باشید. استان کرمانشاه با توجه به موقعیت بسیار مناسبی که دارد، بهترین و مستعد ترین منطقه برای دامپروری است. داشتن مراتع عالی باعث شده است که کرمانشاه در تو
گوسفندان زیادی در جهان وجود دارند که دارای خصوصیات مختلفی هستند و همین موضوع باعث می شود که گوسفندان را در دسته های مختلفی قرار دهند .
گوسفندانی که در یک دسته قرار داده می شوند دارای خصوصیات فیزیولوژی و تولیدی مشابه هستند .
یکی از نژادهای گوسفندان ، نژاد ماکویی است که اغلب به رنگ سفید دیده می شوند و در قسمت پوزه گوسفند و قسمت انتهایی دست و پاها و همین طور اطراف چشم ها کله هایی مشکی رنگ به چشم می خورد .
پشم این نژاد بسیار مرغوب است و در صنعت ریسن
شاید به نظر بیاید که پرورش گوسفندان کار آسانی است اما این گونه نیست و اگر به مسائل بهداشتی گوسفندان توجه ویژه ای نشود باعث بروز بیماری در گوسفندان و مرگ و میر آن ها می گردد .
در حالت بدتر ممکن است که بیماری از گوسفندان به انسان ها منتقل گردد .
یکی از دلایل سرفه گوسفندان، سرما خوردگی است که برای درمان آن از لیلیور و تراماسین استفاده می شود . دلیل دیگر سرفه گوسفندان بیماری میازیس است .
با شروع فصل گرما دامداران با پدیده ای به نام مگس سینوس بینی مو
حیوانات گوسفند و بز دو مورد از حیواناتی هستند که برای تولید شیر، گوشت و ... از آنها استفاده میشود، این دو حیوان تفاوت های زیادی باهم دارند و پرورش هر یک از آنها متفاوت است، در ادامه این نوشته به تفاوت های این دو میپردازیم.
پرورش گوسفندگوسفندان یکی از انواع گاوسانان سم دار و نشخوار کنندگان هستند که به صورت اهلی و وحشی یافت میشوند. انسان ها از گوشت، پشم، پوست و شیر این دام برای تولید محصولات خود و همچنین تهیه غذا استفاده میکنند.گوسفندان کوچک تر
در کشور ما گوسفند زنده را در مراکز بهداشتی دام زنده و بعضی از نهاد های فروش دام زنده داد و ستد می کنند.
شما می توانید فروش دام زنده را در بیشتر نقاط استان کرمانشاه مانند گیلانغرب، سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و قصر شیرین پیدا کنید. اگر به دنبال دام زنده ای می گردید که شیر دهی بالایی داشته باشد، گوسفند سنجابی یک گزینه ی ایده آل برای شماست. این گوسفند از گوسفندان گوشتی و گوشتی – پشمی است که نسبت به شرایط محیطی مقاوم است و رشد سریعی هم دارد. الب
مرکز خرید دام زنده
بازار گوسفند به عنوان مرکز خرید دام زنده  شناخته شده است. این مرکز خرید دام زنده  با ارائه خدمات فروش گوسفند زنده و همچنین سایر خدمات و مزیت های جانبی به گزینه ای مناسب برای شما بدل شده است.
از آنجا که قیمت گوسفند زنده همواره در حال تغییر است باید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باب با بازار گوسفند تماس بگیرید. بازار گوسفند پاسخگوی تماس های شما به صورت شبانه روزی است.
همچنین در صورت تمایل می توانید سفارش خود را به صورت آنلا
 
یکی از معروف ترین نژاد های گوسفندان در سراسر جهان، گوسفند نژاد شاروله است، زیستگاه اصلی این نژاد کشور فرانسته است اما در کشور های دیگر هم پرورش داده میشود. این دام نژاد گوشتی-شیری است.این گوسفندان تولید گوشت خیلی بالایی دارند و بیشتر در مراتع آزاد پرورش داده میشوند، جفت گیری این دام در فصل پاییز است.همچنین این گوسفند یکی از نژاد های دوقلوزا محسوب میشود، و بره های این دام سنگین و بدون چربی هستند. بره های این نژاد رشد بسیار سریعی دارند و از ن
نژاد افشاری
گوسفندان  نژاد افشاری جز گوسفندانی است که پرورش آنها خیلی به صرفه است. به خصوص اینکه دارای گوشت و پشم عالی هستند. در اصل زادگاه اصلی گوسفندان افشاری متعلق به زنجان است اما با توجه به نژاد خوب این گوسفند برای پرواربندی و فروش امروزه در پانزده استان دیگر کشور چون کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی، البرز، تهران، فارس شاهد گله های گوسفند افشاری هستیم. دلایل زیادی باعث شده است که امروزه گوسفندان نژاد افشاری جز پر فروش ترین گوسفندان ب
قیمت گوسفند زنده 98
قیمت گوسفند زنده 98 امروز را می توانید به صورت کامل و بر اساس استان ها در این بخش مشاهده کنید. ما در این قسمت قصد داریم به قیمت روز گوسفند زنده تهران و دیگر استانها بپردازیم و تمامی نرخ ها را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم. اگر شما هم قصد خرید دارید و تصمیم دارید با بهترین و نازلترین نرخ خرید خود را انجام دهید می توانید در این بخش مشاهده و در نهایت سفارش مورد نیاز خود را از وان شیپ تهیه کنید. همانطور که می دانید امروزه اف
همانگونه که می دانید گوسفندان دارای نژادهای متفاوتی هستند که نژاد زل یکی از آن هاست .
این نژاد از گوسفندان در مناطق ساحلی دریای خزر و بخشی از دشت گرگان نگهداری و پرورش داده می شوند . گوسفندان زل دارای پشمی به رنگ شکری و نخدی هستند و در بعضی مواقع به رنگ حنایی دیده می شوند .
گوسفندان نژاد زل از گوسفندان گوشتی به شمار می آیند و با پرورش و نگهداری این گوسفندان گوشت مرغوب و با کیفیت بالا روانه بازار می شود .
این نژاد دارای دست و پاهای بلندی هستند و د
 
دام هایی هم چون گاو و گوسفند از جمله حیواناتی می باشند که از دیر باز برای مصارف مختلف توسط انسان پرورش داده می شوند. گاو و گوسفند را در درجه ی اول و تا رشد کامل حیوان برای استفاده های لبنی و شیر تولیدی و استفاده از پشم و کود حیوانی پرورش داده می شوند. بعد دیگر استفاده از این گونه حیوانات ذبح و استفاده از گوشت آن ها می باشد. گوشت گوسفندی و گوشت گاو دو نوع از مرغوب ترین گوشت های حیوانی هستند که اصطلاحآ به آن گوشت قرمز گفته می شود. استفاده ی این گو
گمان نکنید همین که گوسفند نباشید کافیست و یا در آرزوی آن نباشید که با رای‌گیری گوسفندان، شما چوپان شوید. زندگی با گوسفندان هم شما را گوسفند خواهد کرد و نخستین نشانه آن است که بوی گوسفند می‌دهید، نخستین خوف از چوب چوپان و نخستین رجا به علوفه‌ای بیشتر، از به دنیا آوردن یک گوسفند خبر می‌دهد. پاره شدن پیرهن خویش و خویش بدون پیرهن را دلیل بر شکافتن سقف فلک و طرحی نو انداختن نپندارید. اصلا همیشه پیرهن یوسف را برادران گرگ نمی‌درند، گاه درهای بست
چرایی انجام شغل گوسفنداری و پرورش دام ؟امروزه با وجود سخت شدن ایجاد کسب و کار و اشتغال زایی روش هایی وجود دارد که می توان با استفاده از سرمایه و مهارت نسبتا کم شغل مناسبی را برای خود ایجاد کرد نمونه یکی از نمونه های این شغل ها پرورش و نگهداری از گوسفند می باشد .طی چندین سال گذشته با افزایش نرخ دام به خصوص قیمت گوسفند زنده صرفه اقتصادی کار گوسفند داری و پرورش دام بالا رفت . در شهرهای بزرگ جمعیت مهاجر زیادی از روستاهای سراسر کشور وجود دارند کهزن
گوسفندان نژاد کردی در شهرهایی مانند کردستان، کرمانشاه و اذربایجان غربی پرورش داده میشوند و این گوسفندان از دسته دام هایی هستند که میتوانند در شرایط سخت کوهستانی زندگی کنند.
این دام در شهرهای دیگری مانند خراسان و شیروان هم وجود دارند که به آنها گوسفندان کردی نژاد دشتی گفته میشود.
قیمت گوسفند زنده نژاد کردی از بقیه  نژادها کمی بیشتر است و این مورد به این دلیل است که ایم گوسفندان دنبه و چربی خیلی کمی دارند و درصد گوشت خیلی بالاتری در مقایسه ب
یکی از مهمترین مواردی که در پرورش گوسفندان باید به آن توجه نمود توجه کردن به امور بهداشتی دام هاست . 
با رعایت این گونه علاوه بر آن که می توانیم گوشت سالم در بین مردم توزیع کنیم می توانیم به سلامت فرد و جامعه نیز کمک کنیم زیرا همه این ها به هم وابسته هستند .
هر چه محل نگهداری از دام ها تمیز تر باشد و تحت نظر دامپزشکان معاینه شوند در این صورت استقامت آن ها نسبت به بیماری بالاتر می رود و مرگ و میر در بین آن ها کاهش می یابد و در این حالت سود اقتصادی ب
این بیماری یک بیماری مشترک بین انسان ها و دام هاست . نام این بیماری از منطقه دره ریفت در قاره آفریقا گرفته شده است .
این تب سبب یک بیماری شدید و کشنده می گردد و باعث می شود ضرر هایی به دامدار وارد گردد .
عامل این بیماری ویروسی از جنس فلبو ویروس است که از راه نیش پشه به دام منتقل می گردد . پشه های موجود در اطراف آب های راکد این ویروس را به دام ها و سایر حیوانات اهلی منتقل می نمایند .
تماس مستقیم با خون ، ترشحات و بافت های آلوده حیوانات باعث انتقال ای
اکثر ما از دام زنده برای قربانی در انواع مراسمات استفاده می کنیم اما اینکه دام زنده را از کجا تهیه نماییم خیلی مهم است.دام زنده باید از مرکزی تهیه شود که نکات بهداشتی را رعایت نمایند و زیر نظر وزارت بهداشت باشد. 
دامداران برای آنکه بتوانند در کار خود موفق باشند ، باید راجع به تغذیه دام زنده و نیاز های آنها ، اطلاعات کافی و کاملی داشته باشند . یکی از غنی ترین منابعی که بتوان برای چرای گوسفندان از آن استفاده نمود، چراگاه (مرتع) است.
اگر محدود

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها