نتایج جستجو برای عبارت :

کاشت درختان خانگی در منزل

درختان مناسب برای ویلا
درختان فقط زیبایی ندارند بلکه به کمک سایه ای که ایجاد میکنند سبب خنک شدن حیاط منزل یا زمین و باغ می شوند . درختان با ایجاد میزان سایه در باغچه سبب تعیین رشد دیگر درختان و گیاهان موجود در باغچه می شوند. و می توانند زیبایی حیاط منزل و میزان نور را تحت کنترل خود بگیرند . پس در نظر گرفتن یک درخت خوب و مناسب برای کاشت دارای اهمیت است. هر چند که کود مناسب می تواند برای رشد این درختان بسیار حائز اهمیت می باشد.
معرفی انواع درختان م
کاشت انواع میلگردکاشت انواع بولتکاشت انواع رول بولتکاشت انواع انکرکاشت جهت ریشهکاشت جهت کنسولکاشت بولت انتظارکاشت بولت تمام رزوهکاشت بولت نیمه رزوهکاشت صفحه ستونکاشت صفحه پلیتباچسبهای استانداردوتاییدیه (ETA)اتحادیه اروپابا ضمانت تست کشش(Pull out)کاشت جهت افزایش سطح مقطع سازهکاشت وال پست مکانیکی و شیمیاییکاشت جهت تشکیل ستون وتیر
 
 
مهندس فلاح چای
 
09120215547
فاصله کاشت درختان میوه:
فاصله کاشت به نوع پایه ، نوع هرس ،خاک ،نوع درخت و منطقه کاشت بستگی دارد. 
نوع پایه:
اولین نکته در فاصله کاشت درختان میوه پایه درخت است . 
معایب کاشت درختان میوه با فاصله نزدیک:
اگر فاصله کاشت درختان میوه کم باشد مثلا در باغات قدیمی باعث می شود شاخ و برگ درختان در هم نفوذ کنند و در نتیجه سایه روی شاخه های درخت دیگر ایجاد شود و نور به اندازه کافی به تاج درخت نرسد و کیفیت محصول کاهش پیدا کند و ثمر آوری و گل انگیزی کم و جوانه ه
کاشت و طراحی ناخن در شیراز
کاشت و طراحی ناخن به دلیل بخشیدن جلوه و زیبایی به دست ها طرفداران زیادی دارد. نداشتن ناخن و زیباتر شدن ناخن ها از دلایل کاشت و طراحی ناخن است. بهترین کاشت ناخن کاشتی است که علاوه بر زیبایی، دوام و استحکام نیز داشته باشد.
کاشت و طراحی ناخن به  روش های مختلفی انجام می شود.از جمله روش های طراحی و کاشت ناخن می توان به کاشت ناخن قالبی، کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن ژله ای و کاشت ناخن میکس اشاره کرد. البته بهتر است افرادی که بی
مقدمه
کاشت ناخن قالبی یا دوئال
در این مقاله قصد درایم نکات و مباحث مربوط به کاشت ناخن قالبی یا کاشت ناخن دوئال را بررسی نماییم.
کاشت ناخن قالبی یک روش برای کاشت ناخن است که هم برای کاشت پودری مورد استفاده است هم کاشت با پلی ژل.
از مزایای کاشت ناخن قالبی می توان به سرعت عمل انجام این نوع کاشت ناخن اشاره کرد.
 به همین دلیل خیلی از ناخن کارهای حرفه ای برای صرفه جویی در زمان در ایام آخر سال از این روش استفاده می کنند.
 
ادامه مطلب
نواع کاشت ناخن
 
آموزش کاشت ناخن قالبیدر این نوع کاشت ناخن مواد را درون قالب آماده ناخن مصنوعی بریزید تا به شکل ناخن درآید سپس بعد از زدن مواد ضد قارچ روی ناخن ، با مهارت قالب را روی صدف ناخن ها قرار می دهند و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا کرده و بر میدارند و سپس طراحی آن را شروع می کنند .
معایب روش قالبی کاشت ناخن
 
 
این روش کاشت ناخن دوام اندکی دارد.متاسفانه در این روش ناخن خیلی زود شکسته می شود و قابلیت بسیار زیادی در هواگیری د
ارائه خدمات کاشت ریش و سبیل توسط متخصصین پوست و مو در بهترین مرکز زیبایی تهران.
اگر درباره خدمات کاشت ریش چیزی نشنیده اید شاید بپرسید کاشت ریش و سبیل چیست؟
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش کاشت ریش و سبیل، کاشت ریش به روش sut، هزینه کاشت ریش در تهران پیشنهاد می کنم مقاله "کاشت ریش و سبیل چیست؟ | هزینه کاشت ریش" را مطالعه نمایید.
 
سرفصل مباحث آموزش کاشت ناخن:آشنایی با ابزار ووسایل ومواد وبرندهای کاشتمانیکورخشک ،خیس، روسیپدیکور خشک ،خیس، روسی چسباندن اصولی تیپ، فرم دهی ومحوکردن خط تیپکاشت نمازی ( موقت )کاشت مادریا اکرولیک(پادر ،پودری) کاشت میکس ( پودر وژل)
ادامه مطلب
 لیست کلینیک های کاشت مو شیراز
کاشت مو شیراز - کلینیک کاشت مو در شیراز - روش ها و هزینه و قیمت کاشت مو در شیراز - خدمات زیبایی پوست و مو شیراز ، جوانسازی و لیزر در شیراز - 
اگر بدنبال بهترین کلینیک و مراکز کاشت مو هستید سایت پی جو بعنوان مرجع کاشت مو در شیراز را مشاهده و نمونه کار کلینیک کاشت مو در شیراز را مشاهده نمایید..
کاشت مو با جدیدترین روش کاشت با عنوان میکرو گرافت ( MICRO GRAFT )
پیوند مو باعث می ‌گردد ظاهر شما بهتر به نظر برسد و در نتیجه اعتماد به نفس خود را دوباره باز خواهید یافت.
( کاشت موی غیر جراحی با دستگاه اتوماتیک در کلیه مراحل اعم از برداشت مو و کاشت مو )
در جدیدترین شیوه ی کاشت موی طبیعی با عنوان میکرو کاشت یا ” میکرو گرافت ” MICRO GRAFT که در حال حاضر در مرکز انجام می پذیرد.
جدای از اجرای مراحل برداشت در کاشت SUT در مرحله کاشت نیز از دستگاه اتوماتیک استفاده
 
کاشت ایمپلنت همزمان باکشیدن دندان۱۸۰۰۰۰۰هزارتومان باروکش توسط متخصص جراحی ایمپلنت ولثه
 
کاشت ایمپلنت اقساطی یک روزه
کاشت ایمپلنت اقساطی یک روزه ،کاشت فوری و یک روزه دندان در غرب تهران ، کاشت دندان در واقع جایگزینی برای ریشه یا ریشه دندان است. مانند ریشه های دندان ، ایمپلنت های دندانی در استخوان فک ایمن هستند و به محض جراحی قابل مشاهده نیستند. 
 
ادامه مطلب
کاشت ابرو یکی از عمل های زیبایی در ناحیه صورت می باشد . عمل کاشت ابرو باید در کلینیک های تخصصی کاشت ابرو و زیر نظر متخصصین پوست  و مو و زیبایی انجام شود.
می توان گفت روش های کاشت مو که برای کاشت موهای سر به کار می روند ، قابل استفاده برای کاشت موهای ناحیه ابرو هم می باشند. فقط متقاضیان کاشت ابرو باید دقت داشته باشند چه روش را برای کاشت ابرو در نظر می گیرند. هزینه و قیمت کاشت مو هم با توجه به روشی که کاشت مو انجام یم شود ، تعیین خواهد شد.
قیمت کاشت ا
آیا کاشت ابرو محدودیت دارد؟
سوالی که برای مراجعه کنندگان کاشت ابرو همیشه مطرح است، محدودیت داشتن یا نداشتن کاشت ابرو است. جواب این سوال که آیا کاشت ابرو محدودیت دارد، بله است. این روش زیبایی پزشکا در کنار تمام فواید و نتیجه طبیعی که دارد، محدودیت هایی هم در رابطه با استفاده از روش هم وجود دارد. منظور از محدودیت هدف هایی که این عمل زیبایی نمی تواند آنها را برآورده کند.
محدودیت اول کاشت ابرو زمانی است که شخص حالت ابروهای خود را دوست ندارد و در
خمیر کاشت میلگرد یک محصول دو جزئی جهت نصب و کاشت میلگرد و آنکربولت در کف یا دیواره های ساختمان می باشد. و در واقع میتوان کاشت میلکرد را در حالت های افقی و عمودی انجام داد.
شرکت سفید بام کرمانیان با برند تجاری تیس توانسته تا با تولید مرغوبترین خمیر کاشت میلگرد در کشور بازار رقابتی را با محصولات خارجی آغاز نموده و در این مورد از رقبای خود پیشی گرفته است.
کیفیت این محصول در بازار رقابتی موجب شده تا سهم بزرگی از بازارهای داخلی و خارجی را به خود اخ
درباره کاشت ابرو چیزی شنیده اید؟
بدنبال بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران هستید؟
دیدن نظرات در مورد کاشت ابرو برایتان جالب است؟
کلینیک کاشت ابرو آوا بیوتی در عباس آباد تهران یکی از قدیمی ترین و معتبرترین کلینیک های زیبایی در تهران است که هر روزه میزبان تعداد بیشماری از مراجعین برای انجام انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت ابرو می باشد.
اگر مایل هستید نظرات در مورد کاشت ابرو در کلینیک آوا بیوتی را بدانید مقاله "نظرات در مورد کاشت ابرو، تجربی
علیرغم تفکر عمومی که درختان در زمستان به رسیدگی احتیاج ندارند  
باید گفت کارهای ضروری و لازمی هست که باید انجام داد و نقش مهمی در بازدهی درختان پس بهار 
دارد. 
1- هرس 
هرس درختان با توجه به نوع درخت متفاوت است  اما نکات ضروری باید در هرس در نظر گرفته شود که در همین پست در اولین فرصت توضیح خواهم داد
آشنایی با ابزار ومواد مورد نیاز برای کاشت ناخن
آناتومی ناخن وشناخت بیماریهای ناخن
مانیکور به۳روش خشک،خیس،روسی
پدیکور ۳روش خشک ، خیس،روسی
روش صحیح چسباندن تیپ ،فرم دهی ومحوکردن خط بین تیپ وناخن طبیعی
روش صحیح واصولی موادگذاری وسوهان کشی
زیرسازی مناسب برای جذب بهترمواد
کاشت موقت(نمازی)
کاشت مادر،اکرولیک(پودری)
کاشت زعفران صفر تا ۱۰۰
مقدمه :
کاشت زعفران در آب و هوای معتدل باید
انجام گیرد. در تهیه زمین به منظور کاشت زعفران لازم است توجه و دقت خاصی
معمول شود. از مرداد ماه تا مهر ماه می توان به کاشت زعفران اقدام
نمود. جهت رشد و نمو مناسب گیاه و تولید محصول مرغوب و مطلوب، زمینهای
حاصلخیز و زهکشی شده بدون درخت با خاک (لومی ، لیمونی ، رسی و شنی) و
آهک‌دار که PH آن بین ۸-۷ باشد بر زمینهای شور، فقیر و مرطوب، اسیدی ترجیح
داد.
ادامه مطلب
برای شستشوی سر بعد از کاشت مو لازم است از روز اول تا روز چهارم بعد از کاشت توسط اسپری آبپاشی که حاوی سرم شستشو است دائما باید سر مرطوب نگه داشته شود(تقریبا هر1 ساعت اسپری شود)
نکته : یکی از مواردی که بعد از کاشت مو برای بهترین نتیجه از انجام پیوند مو ، بهتر است از PRP  به مدت 3 تا 4 بار بعد از کاشت استفاده نمایید .
شستشوی سر بعد از کاشت مو
از روز چهارم کاشت تا 2 الی 3 هفته بعد از کاشت توسط اسپری آبپاشی که حاوی آب جوشیده سرد شده است دائما باید سر مرطوب ن
برای ریمو کاشت ناخن ژله ای خیلی از افراد به آرایشگاه مراجعه می کنند و از یک ناخنکار کمک می گیرند اما شما می توانید این ناخن ها را در منزل نیز بردارید. ناخن های ژله ای ناخن های با دوام و رنگ شده ای هستند که بسیار شبیه ناخن های واقعی هستند. در این مقاله سعی می کنیم نکاتی را برای برداشتن چنین ناخن هایی بیان کنیم و 2 روش از متداول ترین روشهای ریمو کاشت ناخن ژله ای را با هم مرور نماییم.
ادامه مطلب
کاشت مو
امروز ه افراد برای زیبایی ظاهری و جوانسازی پوست و موی خود بسیار اهمیت قائلند.
با تغییرات آب و هوا و شرایط زندگی و گذر زمان ، تغییراتی در ظاهر و پوست و موی افراد ایجاد می شود.
این تغییرات ظاهری می تواند ریزش مو یا چروک شدن پوست یا چاقی باشد.
در این میان ریزش مو اگر از میزانی بیشتر شود ، فرد دچار طاسی و کچلی سر می شود و درمان تجویزشده برای این افراد ، کاشت مو و کاشت ابرو می باشد.
برای انجام کاشت موی طبیعی ، باید به کلینیک های معتبر مراجعه کر
کاشت ناخن پودری
مقدمه
در این مطلب آموزش کاشت ناخن پودری را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در خصوص کاشت ناخن به روش پودری بدست آورید.
کاشت ناخن امروزه توجه بسیاری از خانم ها را به سوی خود جلب کرده است و اغلب خانم ها تمایل دارند برای داشتن ناخن های زیبا و خوش فرم از کاشت ناخن استفاده نمایند. برای کاشتن ناخن ها روش های کاشت ناخن زیادی وجود دارد که یکی از پرطرفدارترین روش
کاشت مژه در شیراز
این روزها کاشت مژه در شیراز یکی از خدمات پردرخواست و دوست داشتنی در بین افراد شده است. در برخی مواقع داشتن مژه ها پر پشت و زیبا تنها به کمک کاشت مژه امکان پذیر است. کاشت مژه در شیراز توسط آرایشگاه های به نام و سرشناس در حال ارائه شدن است. کاشت مژه در شیراز باید توسط فرد متخصص انجام شود.
اجرای  مقاوم سازی سازه های بتنی
اجرای مقاوم سازی با الیاف frp
اجرای مقاوم سازی ساختمان در تمام نقاط ایران
اجرای مقاوم سازی سازه های بتنی
اجرا و طراحی مقاوم سازی های بتنی و فلزی
اجرا مقاوم سازی سازه توسط مشاورEPC
اجرای مقاوم سازی با ژاکت بتنی
اجرای ترمیم و تقویت سازه
تقویت سازه بتنی با مقاومت کم
اجرای آببندی مخازن
اجرای آببندی استخراجرای آببندی دیواره زیر زمین
ترمیم بتن آسیب دیده
اجرای آببندی چاله آسانسورفروش عایق بی رنگ آلمانی
اجرای مقاوم س
کلیه عملیات کاشت میلگرد، بولت و مقاوم سازی با الیاف FRP ، از طراحی تا اجرا-کلیه خدمات نصب صفحه توسط کاشت بولت-اضافه کردن طبقات-الحاق دیوار برشی-ژاکت بتنی-اجرای ریشه ی انتظار جهت ‌بالکن-الحاق فونداسیون جدید به فونداسیون موجود-کاشت ریشه ی پله- رفع اشتباهات اجرایی- طراحی مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای- مقاوم سازی با الیاف FRP شیشه و کربن- تقویت المان های ضعیف
*با قیمت مناسب توسط اکیپی آموزش دیده و با سابقه بالا

برای اطلاع بیشتر و مشاوره تماس بگیرید:

برای رفع مشکل کمبود موهای ابرو بدنبال بهترین مرکز کلینیک کاشت ابرو هستید؟
کلینیک کاشت ابرو آوا بیوتی واقع در عباس آباد تهران پیشنهاد می کنم سری به کلینیک آوا بیوتی بزنید.
تمام خدمات زیبایی در این مرکز با مناسب ترین قیمت ها و بهترین کیفیت ارائه می گردد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات کاشت ابرو آوا بیوتی مقاله "کلینیک کاشت ابرو | هزینه کاشت ابرو" را مطالعه نمایید.
کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت رتبه اول را به خود اختصاص داده است. در کاشت ناخن پودری ابتدا ناخن مصنوعی که همان تیپ است از اوایل ناخن طبیعی می‌چسبد و به اندازه‌ دلخواه کوتاه می‌شوند. سپس مواد به ضد قارچ و در نهایت به مواد کاشت آغشته می‌شوند. بعد از اتمام کار، ناخن ها به سوهان کاری دقیق و فراوان احتیاج دارند. به همین دلیل این روش به افرادیکه وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیرا کاشت ناخن پودری بسیار زمان ب
درمان دائمی برای مشکل کمبود موهای ابرو، کاشت ابرو می باشد.
اگر برای کاشت موهای ابرو بدنبال یک کلینیک کاشت ابرو معتبر هستید، پیشنهاد می کنم سری به آوا بیوتی بزنید.
برای اطلاع از تجربیات کاشت ابرو در مرکز زیبایی آوا بیوتی مقاله "نظرات در مورد کاشت ابرو، تجربیات واقعی" را مطالعه نماییدو
کاشت ناخن شهریار/کاشت ناخن اندیشه
خانم بوجار 09331264182
 
نکات ایمنی بعد از کاشت ناخن
 
با اجسام آلوده تماس نداشته باشید
مراقبت کنید تا به ناخن‌های‌تان ضربه‌ای وارد نشود
در کارهای روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید
از کار با مواد شیمیایی و حلال بدون دستکش خودداری کنید
حضور در آب استخر و حوضچه‌های عمومی می‌تواند باعث تشدید امکان بروز بیماری‌های قارچی در ناحیه ناخن‌های کاشته شده شود.
کاشت ناخن شهریار/
 
چرا برگ درختان در پاییز زرد و قرمز می‌شود؟!
 سرخی و زردی برگهای درختان در فصل پاییز علاوه بر زیبایی شگفت انگیزی که دارند نشانه ای از تکامل گیاهان هستند که 35 میلیون سال قبل آغاز شده است.
از گذشته‌های دور رنگهای زرد و قرمز برگهای درختان در سومین فصل سال مورد توجه هنرمندان بوده است. جالب است که رنگهای درختان براساس نوع منطقه ای که در آن قرار گرفته اند با یکدیگر متفاوت هستند. به طوری که لباس پاییزی درختان در آمریکا و آسیای شرقی به رنگ قرمز و ار
کاشت ناخن تضمینی اکباتان/ ناخن کار تضمینی اکباتان
خانم بوجار 09331264182
به دنبال چه می گردید ?

اگر به دنبال بهترین  مرکز کاشت ناخن در تهران می گردید!
اگر به دنبال  بهترین ناخنکار تهران می گردید!
اگر به دنبال  کاشت و طراحی ناخن با بهترین مواد موجود و آنتی باکتریال می گردید!
اگر به دنبال آموزش کاشت ناخن و آموزش طراحی ناخن می گردید!
نیازی به تحقیق بیشتر نیست مرکز کاشت ناخن  اکباتان تضمین تمام خدمات را به شما میدهداستحکام ناخن
ترمیم کمتر
کیفیت و ت
آموزش کاشت ناخن پودری
مقدمه
با سلام خدمت خانومای گلم،یکی از انواع کاشت ناخن کاشت پودری میباشد.
عزیزانم از آنجایی که طی روزهای گذشته سوالات بسیار زیادی در رابطه با مراحل انجام دادن کاشت ناخن با پودر داشتید و همچنین ناخن کاران تازه کاری که برای رفع مشکل مراجعه داشتند برآن شدم که توضیحاتی قدم به قدم و جامع در رابطه با آموزش کاشت ناخن پودری براتون آماده کنم.
ناخنکاران عزیز توجه داشته باشند که این مراحل باید قدم به قدم انجام شود، امیدوارم این
لیست کلینیک های کاشت مو شیراز
کاشت مو شیراز — کلینیک کاشت مو در شیراز — روش ها و هزینه و قیمت کاشت مو در شیراز — خدمات زیبایی پوست و مو شیراز ، جوانسازی و لیزر در شیراز -
اگر بدنبال بهترین کلینیک و مراکز کاشت مو هستید سایت پی جو بعنوان مرجع کاشت مو در شیراز را مشاهده و نمونه کار کلینیک کاشت مو در شیراز را مشاهده نمایی
کاشت مو چیست
کاشت مو روشی مناسب بزای افرادی است که دچار ریزشی موشدید شده اند کاشت مو در حقیقت  برداشت ریشه‌های مو از قسمت‌های پرپشت مو و کاشت در قسمت‌های کم پشت است می توان گفت که این روش در حقیقت ساده‌ترین ونتیجه بخش ترین روش  درمانی برای افزایش رشد مومعرفی شده است. در سالهای اخیر روشهای زیادی برای کاشت مو معرفی شده است.
 
 
 
 
کاشت مو در چه نواحی ازبدن انجام می شود
می توان گفت که ازمزیت‌های مهم عمل کاشت عدم محدودیت در ناحیه کاشت است . کاش
کاشت ابرو چیست و چه مزایایی دارد ؟
کاشت ابرو جزو عمل های رایج زیبایی است که بسیاری از افراد از آن برای تکمیل زیبایی خود بهره می برند.
ابروها در زیبایی چهره و حتی نشان دادن افکار و احساسات انسان نقش به سزایی دارند و به عنوان یک محافظ برای چشم نیز محسوب می شوند.
این کار برای بازیابی موهای ضعیف بر روی ابرو انجام می شود. کاشت ابرو به روش های متعددی انجام می گیرد که بسته به نیاز بیمار و تشخیص پزشک یکی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.
 
اگر قصد انجام کاشت ناخن را دارید قبل از آن باید انواع جنس ها و مدل های کاشت و مانیکور ناخن را بشناسید تا بهترین و مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید.جنس انواع مدل های ناخن کاشت
آیا تا به حال به تفاوت بین انواع مدل های مختلف مانیکور در سالن های زیبایی فکر کرده اید؟ ما در این قسمت از نمناک تفاوت بین ناخن های اکریلیک ، ژلیش و شلاک را برای شما توضیح خواهیم داد . با ما همراه باشید تا در مورد انواع مختلف مانیکور، اطلاعات مفیدی کسب کنید .
ادامه مطلب
روش‌های کشت انگور
با توجه به سهولت پرورش و کشت انگور و نیز سازگاری بالا با شرایط اقلیمی مختلف، کاشت این میوه در ایران رواج فروانی دارد.
نکته مهم در پرورش و کشت انگور وجود فضای لازم برای رشد و نمو شاخ و برگ درخت است؛ به طوری که چنانچه چنین فضایی امکان‌پذیر باشد، می‌توان کاشت انگور را در باغچه منزل از طریق یکی از روش‌های کشت انگور انجام داد. تکثیر و کشت انگور به طرق مختلفی میسر بوده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
ادامه مطلب
✔آشنایی با ابزارووسایل ومواد وبرندها
✔آناتومی ناخن وشناخت بیماریهای ناخن
✔مانیکور به۳روش خشک،خیس،روسی
✔ پدیکور ۳روش خشک ، خیس،روسی
✔روش صحیح چسباندن تیپ ،فرم دهی ومحوکردن خط بین تیپ وناخن طبیعی
✔روش صحیح واصولی موادگذاری وسوهان کشی
✔زیرسازی مناسب برای جذب بهترمواد
✔کاشت موقت(نمازی)
✔کاشت مادر،اکرولیک(پادریا پودری)
✔کاشت ناخن پا
✔کاشت قالب یا دوئال سیستم (اداری)
✔تکنیک وانبال وتریبال
✔کاشت گلاشیر
✔دپینگ یا فلای آن
✔کاشت اج وآک
پوسته شدن سر بعد از کاشت مو به دلیل خشکی سر و از دست دادن چربی ها به وجود می آید همچنین محلول هایی که برای بعد از کاشت مو استفاده می شود می تواند سبب پوسته شدن سر شود.اصولا کاشت مو عوارض خطرناکی نداشته و بدون نگرانی می توان به کاشت مو پرداخت ولی بعضی عوارض هستند که بعد از کاشت مو به وجود می آیند و بعد از مدتی از بین می روند یکی از این عوارض پوسته شدن سر بعد از کاشت مو می باشد .
بعضی از افراد ، بعد از گذشت چند مدت از کاشت مو ، در محلی که موی خود را برد
آموزش گام به گام کاشت زعفران در خانه و ایجاد درآمد مالی
 
 
برای مشاهده آموزش کامل کاشت زعفران اینجا کلیک کنید...
www.soffron.com
 
فرصتی برای ایجاد درآمد مالی شما عزیزان در منزل فراهم شده... روی دکمه اینجا کلیک کنید(در تیتر بالا) تا وارد صفحه آموزش بشوید...
هرس درختان:
رشد و نمو گیاهان را می توان با تغییر شرایط محیطی گیاه تنظیم نمود. از جمله روش های فیزیکی که اثر زیادی دارد هرس کردن درختان می باشد. هرس گیاهان برای تنظیم اندازه گیاه ، بدست آوردن فرم معین و باروری گیاه انجام می شود. هرس منظم برای حفظ شکل و تعادل فیزیولوژیکی لازم برای گل دهی ضروری است.
کوددهی:
کوددهی گیاهان مانند هرس امری ضرروری می باشد. کوددهی باعث غنی تر شدن خاک و در نتیجه تغذیه بهتر گیاه خواهد شد که رشد و باردهی بهتر گیاه را به دنب
میوه انجیر از خانواده توت ها و از نوع فیکوس ها می‌باشد. این گیاه به جهت این که بومی مدیترانه بوده است، با منطق گرمسیر منطبق است ولی در نواحی شمالی نیز رشد مناسبی دارد. اصولا درخت انجیر ریشه‌ی زیادی ندارد ولی دیده شده که برخی از این درختان ریشه های بسیار عمیقی داشته‌اند. این درخت در بیشتر خاک ها (از خاک شنی تا رسی سفت) رشد می‌کند.
نکاتی در خصوص آبیاری درخت انجیرانجیر می‌تواند خشکی را تحمل کند و به همین دلیل می‌توان آن را در نواحی خشک نیز کاشت
دانلود کتاب اموزش ساخت گلخانه
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب آموزش گلکاری - گل منتخبsell.montakhab.co › product... روز افزون گلخانه هـا، اهمیـت تولیـد محـصولات سـالم برای جامعه و نیاز به.. 0 تومان. نا موجود. برچسب ها: دانلود رایگان کتاب آموزش گلکاری،لکاری، آموزش گلکاری، کاشت ...
دانلود کتاب PDF آموزش روشهای کشت گوجه فرنگی در گلخانهwww.parsbook.com › دانلود-کتاب-pdf-آموزش-روشهای-کشت-گوجه-فرن۱۹ خرداد ۱۳۸۸ - توضیحات : گوجه فرنگی یک نوع خوردنی و محص
کاشت ابرو به روش FUE یا FIT چگونه است ؟
یکی از روش ها برای پیوند ابرو، روش FUE است که تفاوت عمده این روش با روش های دیگر برداشت تک واحدی گرافت ها از پشت گوش متقاضی است که دیگر نیاز به برداشت فلپ جراحی ندارد. اما برای انجام این روش باید موهای فرد تراشیده شود.
 
انشا تخیلی درخت تحقیق کودکانه در مورد درخت انشا از زبان یک درخت تنها در بیابان انشا درباره اگر من به جای درخت بودم فواید درختکاری انشا درباره جانشین سازی درخت انشا در مورد درخت وارونه نقاشی در مورد درختکاری
 
انشا درباره درخت – اهمیت درخت و درختکاری در دین برای پایه تحصیلی :  نوجوانانموضوع انشا : اهمیت درخت و درختکاری و مراقبت از درختان در دین اسلام و احادیث انشا درمورد درختکاری درخت یکی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه ای از تجلیات آفریدگا
این روز ها کاشت ناخن در کشور ما رواج بسیاری پیدا کرده. از این رو هر روزه افراد زیادی رو به کاشت ناخن و طراحی ناخن می آورند. داشتن ناخن های سالم و مرتب در زیبایی دستان شما تاثیر زیادی می گذارد. دلایل مختلفی ممکن است باعث شود تا کاشت ناخن انجام دهیم. 
ادامه مطلب
آموزش گام به گام کاشت زعفران در خانه و ایجاد درآمد مالی
 
 
برای مشاهده آموزش کامل کاشت زعفران اینجا کلیک کنید...
www.soffron.com
 
فرصتی برای ایجاد درآمد مالی شما عزیزان در منزل فراهم شده... روی دکمه اینجا کلیک کنید(در تیتر بالا) تا وارد صفحه آموزش بشوید...
کدام خاک برای کشاورزی مناسب است چرا ؟
کاشت درختان و محصولات کشاورزی در روزهای پایانی فصل زمستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نکته بسیار مهم و اساسی برای کاشت درختان و محصولات زراعی توجه به نوع خاک و انتخاب خاک مناسب می باشد.
توجه کردن به شرایط اقلیمی منطقه یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در رشد گیاهان مخصوصا انواع درختان است. علاوه بر نوع اقلیم و شرایط آب و هوایی باید به نوع خاک منطقه کشت و کود مناسب توجه شود.مثلاً در مناطقی که خاک آن‌ها از
با وجود اینکه درخت کهور آمریکایی یا کنوکارپوس مهاجم‌ترین درخت در اروپا شناخته می‌شود و چند سالی است در کشور‌های حوزه خلیج فارس مانند عمان، امارات همچنین مصر، کمپین ملی مبارزه با کهور آمریکایی توسط حکام آنها صادر شده اما متاسفانه حدود 90 درصد درختانی که برای مبارزه با ریزگردها در خوزستان کاشته می‌شود، کهور آمریکایی و پاکستانی است!
اما به راستی چرا ما با کاشت درختان کهور در ایران مخالفیم؟
1. ریشه‌های درخت کهور آمریکایی تا 80 متر عمودی و 30 م
همانطور که می دانید شهر شیراز قطب پزشکی ایران است ، از این رو بهترین و حرفه ای ترین مراکزکاشت مو در شیراز یکی از جاذبه های توریستی درمانی این شهر شده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا با کاشت مو و انواع روش های کاشت مو آشنا شوید. اگر به دنبال بهترین کلینیک زیبایی و کاشت مو در شیراز می باشید این مقاله مناسب شما است تا بهترین انتخاب را انجام دهید.
ادامه مطلب
آشنایی با ابزار ووسایل ومواد کاشت ناخن
آناتومی ناخن وشناخت بیماریهای ناخن
مانیکور به۳روش خشک،خیس،روسی
پدیکور ۳روش خشک ، خیس،روسی
روش صحیح چسباندن تیپ ،فرم دهی ومحوکردن خط بین تیپ وناخن طبیعی
روش صحیح واصولی موادگذاری وسوهان کشی
زیرسازی مناسب برای جذب بهترمواد
کاشت موقت(نمازی)
کاشت مادر،اکرولیک(پودری)
.......
ادامه مطلب
تفاوت اصلی ترمیم مو و کاشت مو در این است که در روش کاشت مو  تارهای مو همراه با پیاز مو با جراحی کاشته می شود اما در روش ترمیم تارهای موی طبیعی داخل یک پروتز کاشته و روی پوست سر فیکس می شود.
تفاوت دیگر کاشت مو و ترمیم مو این است که در کاشت مو تراکم کمتری نسبت به ترمیم مو دارد میزان تراکم مو در کاشت بستگی به بانک موی فرد دارد ولی در روش ترمیم موهر میزان تراکم و هر اندازه ای که فرد بخواهد بر روی سر فرد انجام می شود.
از تفاوت های دیگر در کاشت و ترمیم مو
از دست دادن کامل و یا بخشی از موی سر از جمله مشکلاتی است که امروزه نه فقط آقایان که بسیاری از خانم ها نیز با آن مواجه هستند.این امر باعث کاهش اعتماد به نفس و محدود کردن روابط اجتماعی فرد شده و ممکن است زندگی او را تحت الشعاع قرار دهد از این رو هزینه کردن در این امر منطقی به نظر می آید و بسته به نوع روش درمان و منطقه جغرافیایی و کلینیک مربوطه و روش پیشنهادی متخصص پوست و مو از مبلغ ۸۰۰ هزارتومان تا ۴ و ۵ میلیون تومان متغیر و متفاوت است. 
 
قیمت کاش
نکاتی در رابطه با انجام عمل کاشت مو
تعداد تار مو کاشته شده بستگی به عواملی همچون توانایی پزشک و تیم تخصصی کاشت، بانک موی فرد و روش پیوند مو دارد.
بعد از کاشت مو با استفاده از گاز استریل یا باند پوست سر شما را برای چند روز می پوشاند.
یک عمل کاشت مو ممکن است چهار ساعت یا حتی بیشتر طول بکشد. که این امر به عواملی همچون روش کاشت و تراکم مورد نیاز بستگی دارد.
قبل از انجام این عمل بهتر است در رابطه با نتیجه مورد نظر خود با پزشک متخصص به بحث و گفتگو بپردا
شنایی با مهمترین ارقام پسته
☼ آشنایی با روش تکثیر و ازدیاد درختان
پسته
☼ آشنایی با روشهای کاشت و تولید نهال
☼ آشنایی با انواع روش صحیح پیوند
درختان پسته
☼ آشنایی با عملیات بعد از پیوند
☼ آشنایی با سال آوری درختان پسته
☼ آشنایی با هرس درختان پسته
☼ آشنایی با انواع آبیاری درختان پسته
☼ آشنایی با نکات مهم آبیاری


برای دیدن توضیحات کامل و یا خرید پستی و یا عکس محصول اینجا را کلیک کنید
.
☼ آشنایی 
کاشت ابرو برای چه کسانی ممنوع است؟
 
کاشت ابرو طبیعی برای افراد بسیاری مناسب است و برای افراد زیادی این روش می تواند  مفید باشد. در این حالت پزشکامتخصص عمل کاشت را به صورت سرپایی و بدون نیاز به بخیه و خونریزی انجام می دهد. کبودی و تورم بعد از پیوند ابرو بعد از دو هفته برطرف می شود و جای نگرانی وجود ندارد.
با این شرایط انجام کاشت مو برای افرادی ممنوع است. اولین گروهی که کاشت مو برای آنها پیشنهاد نمی شود، افرادی که سن کمتر از ۱۸ سال دارند. دلیل ای
کاشت ناخن چیست
مقدمه
داشتن دست‌هایی زیبا به داشتن ناخن‌هایی زیبا وابسته است شاید به همین دلیل است که خانم‌ها این روزها زیاد به سمت روش‌های زیباتر کردن ناخن‌ها مانند کاشت ناخن رو آورده‌اند.
کاشت ناخن علاوه بر زیبایی برای افرادی که دارای ناخن های بدشکل هستند و یا عادت به جویدن دارند ، بسیار مناسب است . کاشت ناخن انواع مختلفی دارد ، در مقاله کاشت ناخن چیست از خدمات ناخن شیرین با انواع مختلف کاشت ناخن ، مزایا و عوارض کاشت ناخن آشنا می شوید .
کاشت و طراحی ناخن در شیراز
 
کاشت
و طراحی ناخن به دلیل بخشیدن جلوه و زیبایی به دست ها طرفداران زیادی
دارد. نداشتن ناخن و زیباتر شدن ناخن ها از دلایل کاشت و طراحی ناخن است.
بهترین کاشت ناخن کاشتی است که علاوه بر زیبایی، دوام و استحکام نیز داشته
باشد.
کاشت
و طراحی ناخن به  روش های مختلفی انجام می شود.از جمله روش های طراحی و
کاشت ناخن می توان به کاشت ناخن قالبی، کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن ژله ای و
کاشت ناخن میکس اشاره کرد. البته بهتر است افرادی
کاشت ابرو با درد همراه است ؟
اگرچه کاشت ابرو بدون خونریزی انجام نمی شود. اما پزشک متخصص برای انجام مجبور است از داروهای بی حسی و بیهوشی استفاده کند. یا در برخی مواقع  باید برای انجام آن شکاف هایی ایجاد کند و بخیه بزند. و سایر شرایط دیگری که احتمال دارد اتفاق بیافتد.
گاهی بعضی افراد ممکن است که از بیماری رنج می برد، با انجام کاشت ابرو نه تنها مشکل آنها را برطرف می کند، بلکه نتایج نامطلوبی برای آنها به بار بیاورد. ادامه مطالب را میتوانید در سایت
کاشت ابرو برخلاف سایر روش های زیبایی ابروها، کاملا طبیعی است و همراه عمل جراحی می باشد. لذا توصیه هایی باید قبل از کاشت ابرو رعایت شود و مراقبت هایی بعد از آن که اگر مراقبت های بعد از عمل را به خوبی انجام دهید مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد . بنابراین به توصیه های بعد از کاشت ابرو که در ادامه مطلب آورده می شوند، توجه بسیار ویژه ای داشته باشید.

ادامه مطلب
جدیدترین روش کاشت مو میکروگرافت :
در جدیدترین شیوه ی کاشت موی طبیعی با عنوان میکرو کاشت یا میکرو گرافت MICRO GRAFT که در حال حاضر به صورت انحصاری انجام می پذیرد.جدای از اجرای مراحل برداشت در کاشت SUT در مرحله کاشت نیز از دستگاه اتوماتیک استفاده شده که ظرافت کاشت مو تا حد میکرو را دارد و بدون استفاده از تیغ جراحی کاشت مو انجام میپذیرد که در این حالت شاهد هیچگونه اسکاری بر محل کاشت بیمار نخواهیم بود.به دلیل استفاده از دستگاه ایمپلنتر در سایز میکرو می
عوارض مختلف عمل کاشت مو
عوارض پیوند مو اغلب بسیار جزئی هستند و چند روز پس از عمل به راحتی رفع خواهند شد. این عوارض ممکن است شامل موارد زیر باشد:
    تورم پوست سر    سوزش و خارش پوست سر و اطراف چشم ها    بی حسی یا کرخت شدن منطقه ای از پوست سر    تورم فولیکول های مو که به فولیکولیت مشهور هستند.    رشد موهای غیر طبیعی
داشتن مژه های بلند و پر پشت باعث جذابیت شما می شود.کاشت مژه در شیراز می تواند دائمی یا موقت باشد و هزینه کاشت مژه بستگی به نوع آن و دائمی یا موقت بودن آن دارد.کلینیک های حرفه ای کاشت مژه در شیراز، کاشت مژه را طوری انجام می دهند که بسیار طبیعی به نظر برسد.
اکستنشن مژه چیست؟
اکستنشن مژه، مژه‌هایی مصنوعی است که تک تک به مژه های طبیعی شما چسبانده می شود تا ضخامت، طول و رنگ مژه‌هایتان را بهبود بخشد.این اکستنشن‌ها از مواد مصنوعی همچون موی سمور، ابر
روش های کاشت ابرو انواع  مختلفی دارد. زمانی که از تکنیک های کاشت ابرو صحبت می کنیم ضروری است که جراح ، دقت وسواس گونه ای به تمام جزییات تکنیکی داشته باشد و در کنار آن در این زمینه هنر داشته باشد. زاویه ی موی خاص و صاف ، حلقه ی طبیعی ،و طراحی مناسب ابرو همگی عناصر مهم در خلق ابروی پر و جذاب هستند که هدف نهایی کاشت ابرو است .کاشت ابرو عملی است که طی آن گرافت های مو  توسط یک متخصص زیبایی و یا یک متخصص کاشت مو خوب از سر گرفته شده و در ابرو کاشته می شو
​معرفی روش های کاشت مو، کلینیک های کاشت مو، سوالات کاربران، راه های ارتباطی با مراکز کاشت مو و ...
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت مو در سایت کارشد و وارد بخش کاشت مو شوید.
 
 
لیست بهترین مراکز کاشت مو در شیراز
همه چیز در مورد کاشت مو (ویکی پدیا)
انجمن بین‌المللی جراحی زیبایی
چه انتظاراتی از کاشت مو داشته باشم؟ (انگلیسی)
هر چیزی که ازش کاشت مو باید بدانیم... (انگلیسی)
کاشت مو (انگلیسی)
هرچیزی که باید در مورد کاشت مو بدانید...
ترمیم مو به روش کاشت مو
معروف‌ترین روش درمانی ترمیم مو‌های از دست رفته، کاشت مو است. این روش به پیوند مو هم شناخته می‌شود. دیگر روش‌هایی که در آن مو‌های ریخته شما، در کلینک‌های پزشکی درمان می‌شود PRP، BTH مزوتراپی و درمان‌های دارویی هستند.
عمل کاشت مو، یک عمل پزشکی تمام عیار است و کاری نسبتا دردناک. مراقبت از مو‌های کاشته شده نیز خود مشکلی است. برخی افراد نیز بعد از این عمل باید دارو‌هایی را برای حفظ مو‌های خود بخوردند.
در پایان نیز از هر س
کاشت مو چگونه انجام میشود؟در سالهای اخیر کاشت مو از جراحی های بسیار پرطرفدار با جوابدهی بالا بوده است و مشکلات بسیاری را در زمینه زیبایی و سلامتی برطرف کرده است.در واقع کاشت مو به نوعی از جراحی گفته میشود که در آن ریشه های مو ، تک تک از ناحیه اهدا کننده ( بانک مو) به ناحیه در حال ریزش مو و یا خالی از مو برای پیوند مو انتقال داده میشود.کاشت موپزشک متخصص پوست و مو 
سالهای گذشته بسیاری از افراد با مسئله ریزش مو و کم پشت شدن موهای خود مواجه بودند ول
فروشگاه آرامیس
مرکز فروش لوازم کاشت ناخن و مژه
سوهان برقی ماراتن و استرانگ
سوهان برقی با قیمت مناسب
برترین برندهای مواد کاشت ناخن
لچت ، میاسکرت ، میسترو میلانو ، برنسون
انواع لوازم ناخن
فن زیر دست
انواع ال ای دی با بهترین کیفیت
برای خرید آنلاین  aramiss.ir
برای کاشت ناخن چه وسایلی لازم است؟
 
ضد قارچپرایمر کاشت ناخنپودر کاشت ناخنلیکوئید کاشت ناخنتاپ کات یا تاپ شاینباندر ژلژل اصلی کاشتسوهان برقی ناخندستگاه یو ویقلم کاشتنیپرکاترعقب زنسوهان دستی
 

آیا کاشت ناخن مضر است؟
کاشت ناخن اگرچه زیبایی زیادی را به دستان شما هدیه می کند، اما مضراتی نیز با خود به همراه خواهد داشت، در افرادی که به کاشت ناخن از نوع قاب (کاشت ناخن با تیپ) می پردازند، اولین و مهمترین مشکلی که برای آنها پس از کاشت ناخن به وجود
 
مباحث آموزش ناخن :
مانیکور(خشک،خیس،روسی)
پدریکور(خشک ،خیس)
زیرسازی اصولی
مراحل چسباندن صحیح تیپ 
مراحل فرم دهی مختلف تیپ 
محوکردن خط بین تیپ وناخن 
کاشت نمازی یا موقت
سوهان کشی اصولی 
موادگذاری صحیح واصولی بدون لیفت
کاشت مادر یا اکرولیک
کاشت قالب یا دوئال سیستم (کارمندی)
کاشت دائم گل خشک وورق طلا و...(الحاقی ،ترکیبی)
کاشتهای گریم:
 بیبی بومر
کاشت فرنچ سفید گچی (اسمایل سازی وخط لبخند)
کاشت ترکی
کاشت گریم تکنیک ماربل
کاشت استندگلس
کاشت فول گ
بهترین و بدترین راه پیدا کردن متخصص کاشت مو خوب
به‌طور کلی بهترین راه برای پیدا کردن یک متخصص کاشت مو خوب مراجعه به یک متخصص پوست، پزشک عمومی یا سایر تخصص‌های مرتبط با پوست و مو است. و شاید بدترین راه برای پیدا کردن این متخصص و بهترین کلینیک کاشت مو در شهرتان، توجه به تبلیغات گسترده در فضای اینترنت یا تبلیغات تلوزیونی، تبلیغات محیطی در شهر‌ها و بازاریابی‌های امروزی  باشد. قبل از به دام افتادن در دام بازاریابان باید به یک نکته مهم توجه کن
کاشت میلگرد در گیلان
کاشت میلگرد در رودسر
کاشت میلگرد در چابکسر
کاشت میلگرد در املش
کاشت میلگرد در انزلی
کاشت میلگرد در زیباکنار
کاشت میلگرد در لنگرود
کاشت میلگرد در رامسر
کاشت میلگرد در تنکابن
کاشت میلگرد در ماسال
کاشت میلگرد در تالش
کاشت میلگرد در صومعه سرا
کاشت میلگرد در فومن
کاشت میلگرد در خمام
کاشت میلگرد در حسن رود
کاشت میلگرد در سیاهکل
کاشت میلگرد در دیلمان
 
مهندس شهاب فلاح چای
 
09120215547
 
 
شاید شما هم به کاشت درختان و گل و گیاه علاقه داشته باشید.
و یا شاید شما کاشت درختان و گیاهان را به صورت حرفه ای دنبال می کنید.
در میان انواع درختان میوه محدود درختانی هستند که از نظر اقتصادی و توجیه اقتصادی به پای درخت پسته برسند.
شاید گزاف نگفته باشیم اگر بگویم هیچ میوه به اندازه پسته ارز وارد کشور نمی کند.
اگر نیم نگاهی به ارزش محصولات صادراتی بیندازید می بینید که بعد از نفت و قالی رتبه سوم ارز آوری را به خود اختصاص داده است.
به طور گلی اکث
کاشت ابرو و مژه در کلینیک آرین سیما
با توجه به موقعیت حساس ابروها در صورت ، کاشت ابرو یک جراحی حساس می باشد. طراحی و کاشت طبیعی ابروی مناسب به مهارت پزشک بستگی دارد. برآورد موقعیت و اندازه و ابعاد ابروها چیزی است که در حین معاینه و بر اساس سلیقه بیمار تعیین می شود. هرچند دوره نقاهت کاشت ابرو کوتاه است. با اینحال انتخاب پزشک با تجربه می تواند شما را از عوارض کاشت ابرو که بعضا ناخواسته هستند دور نگه دارند. مثل عفونت و یا رشد ناصحیح موها. شایان ذکر
 
اگر به تازگی به این موضوع پی برده اید که مو‌های سرتان بیش از قبل می‌ریزد و طی ماه‌های اخیر موهایتان هر روز کم پشت‌تر شده است، نگران نباشید. در این مقاله قصد داریم روش های متنوع کاشت مو در کشورمان را مختصرا شرح دهیم و مزایا و معایب هر روش را با هم مرور کنیم.
ادامه مطلب
چرا کاشت ناخن باعث قارچ میشود؟
 
عموما در طراحی ناخن و کاشت آن ریسک عفونت های قارچی و باکتریایی در ناخن ها به شدت بالا می رود، این امر به سبب عدم تنفس بافت ناخن می باشد. نکته مهمی که در کاشت به روش قاب می توان به آن اشاره کرد و یکی از اصلی ترین مشکلات در این نوع کاشت بوده، تحریک ناحیه اطراف ناخن و سست شدن اتصال بافت دور ناخن با بخش اصلی و یا همان ناخن می باشد، که این فضای ایجاد شده به راحتی اجازه ورود هر گونه باکتری و قارچی را خواهد داد، که در نتی
انواع کاشت ناخن
مقدمه
کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن می‌باشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می‌شود. برای این کار سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی که لایه خیلی نازکی از ناخن باقی بماند. این کار برای این است که زیر مواد مورد استفاده در کاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد و هر چه ناخن کاشته شده برجستگ
درخت‌ها با توجه به مزایای که برای ما و اکوسیستم دارند از جایگاه ویژه‌ای در سرتاسر جهان برخوردار هستند. امروزه با توجه به برداشت‌های بی‌رویه‌ای که از درختان می‌شود، خطر کمبود آنها روی کره زمین کاملا احساس می‌شود.
تصور کنید زمین بدون درخت تا چه اندازه تحمل میزبانی از ما را خواهد داشت؟ درختان یکی از عوامل مهم در تصفیه کردن هوا، ثبات خاک، اکسیژن سازی و بسیاری دیگر از مزایا برای سلامتی و امنیت ما انسان‌ها و دیگر موجودات زنده روی زمین هستند.
نگهداری و تکثیر فلفل در باغچه و گلدان
امروز قصد داریم روش کاشت و پرورش فلفل در منزل را به شما خوانندگان مجله سرگرمی و تفریحی جذاب ترین ها آموزش دهیم .
اگر خودتان دانه ی فلفل بکارید علاوه بر اینکه انواع مختلفی از آن را خواهید داشت، در هزینه هایتان صرفه جویی می کنید. پرورش فلفل در هوای سرد کار سختی است و اگر 
در فصل های سرد سال نیستید و احتمال یخ زدن فلفل ها وجود ندارد، می توانید آن ها را در باغچه تان بکارید.
دانه ی فلفل برای رشد کردن به اندازه ای
بسم‌الله‌الرحمّن‌الرحّیم
نمونه کار جدید سالن ناخن
 
 
موضوع مهم در کاشت ناخن ایتفاده از نواد مرغوب است
خیلی از همکار ها متاسفانه از مواد فیک استفاده میکنن شما در سالن مینا بیات با خیال راحت کارتان را به ما بسپارید
 
برای ورود به اینستاگرام کلیک کنید
 
برای ورود به کانال تلگراممون کلیک کنید
 
برای تماس با ما کلیک کنید
 
#کیفیت_بهترین_تبلیغ_ماست_نیازی_به_تبلیغ_نیست
عملیات سم پاشی درختان سطح شهر زرندآغاز شد .
مهندس عبدالله زاده رئیس سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری زرند از آغاز عملیات سم پاشی درختان سطح شهر زرند خبر داد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس احمد عبدالله زاده با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف کاهش آفات نباتی و مبارزه با شته‌ها در فضاهای سبز و پارکها آغاز شده است.
رئیس سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری زرند گفت: سمپاشی درختان با رعایت کامل اصول فنی و با استفاده از سموم استانداردد
رهروان خسته را احساس خواهم داد 
ماه های دیگری در آسمان کهنه خواهم کاشت 
نورهای تازه ای در چشم های مات خواهم ریخت 
لحظه ها را در دو دستم جای خواهم داد 
سِهره ها را از قفس پرواز خواهم داد 
چشم ها را باز خواهم کرد ... 
*
خواب ها را در حقیقت روح خواهم داد 
دیده ها را از پس ِ ظلمت به سوی ماه خواهم خواند 
نغمه ها را در زبان چشم خواهم کاشت .
گوش ها را باز خواهم کرد ...
*
آفتاب دیگری در آسمان ِ لحظه خواهم کاشت 
لحظه ها را در دو دستم جای خواهم داد 
سوی خورشیدی
یکی از عمل های مهم زیبایی و ترمیم مو کاشت ابرو
است. این عمل جراحی در اصل نوعی عمل کاشت مو است که بجای پوست سر، بر روی
ناحیه ابرو انجام می شود و به این ترتیب پیوند موها به ناحیه ابرو صورت
گرفته و ترمیم ابرو انجام می شود. کاشت ابرو مانند کاشت مو با هزینه های
مختلفی مواجه است این روش با سه مرحله برداشت،نگهداری،کاشت انجام میشود و
به تعداد تارهای پیوندی مو به ابرو نیز بستگی دارد بالا و پایین بودن هزینه
به کلینیک کاشت ابرو
و دستمزد پزشک مورد نظر
کاشت مو یکی از بر مخاطب ترین عمل زیبایی در سراسر دنیا شده. امروز با توجه به پیشرفت علم پزشکی همچنین تجربه در زمینه کاشت مو ، این عمل در میان افراد جامعه ایران نیز رونق گرفته است. اما لازم به ذکر است در زمینه کاشت مو مراکز زیادی هستند که به انجام این روش زیبایی هستند. همچنین پزشک کاشت مو یک آیتم بسیار مهم در این بخش میباشد. 
پزشک کاشت مو باید داری مهارت و تجربه بسیار بالای باشد تا اولا بتواند به فرد کاندید شده کاشت  مو مشاوره ای دقیق در زمینه ن
کاشت ناخن :
امروزه کاشت ناخن میان خانم‌ها بسیار رواج پیدا کرده است.دست‌ها و ناخن‌ها یکی از مورد توجه ترین نقاط بدن هستند که خانم‌ها برای زیبایی و آرایش آنها، سلیقه و زمان زیادی صرف می‌کنند.کسانی که به دنبال انجام کاشت ناخن هستند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند.بسیاری از آن‌ها تنها برای زیبایی بیشتر و بعضی‌ها به دلیل داشتن ناخن‌های شکننده تصور می‌کنند ناخن‌هایشان ظاهر خوب و مناسبی ندارند همچنین افرادی که فکر می‌کنند رشد ناخن
یکی از راه حل هایی که باعث می شود ابروهایتان همانند گذشته کشیده و پر پشت باشد کاشت ابرو است اصول و قواعد و قوانین کاشت ابرو همانند کاشت مو می باشد با این تفاوت که کاشت ابرو مانند پیوند ابرو با ظرافت و دقت فراوانی در بهترین کلینیک های کاشت ابرو
انجام میشود اما در کاشت مو برعکس عمل میکند در کاشت مو باید تار مو را از
پشت سر یا هرجا که دارای بانک موی قوی هست برداشت و کاشت را انجام داد کاشت ابرو موی پیوند زده را از کنار گوش ها به دلیل اینکه مانند مو
جراحی ایمپلنت در ناحیه بی دندانی یک پروسه زمانبر است و باعث ناراحتی بیماران استفاده کننده از این خدمات می شود اما روش جدیدی در کاشت ایمپلنت به نام ایمپلنت یک روزه وجود دارد که در یک روز کاشت دندان ایمپلنت انجام می شود . اما افرادی که از این درمان میخواهند استفاده کنند می بایست شرایط کافی را داشته باشند .

ادامه مطلب
کاشت زعفران در آپارتمان

زعفران یکی از ارزشمندترین گیاهان ایران است که با رنگ و رایحه ای دل انگیز و مزه ای دلپذیر جهانیان را مجذوب خود کرده است. شاید‌ فکر کنید‌ برای کاشت گیاه پر سود‌ و گران قیمتی مثل زعفران باید‌ حتما زمین زراعی د‌اشته باشید‌. اما سخت د‌ر اشتباهید‌ چون می‌توانید‌ د‌ر خانه و آپارتمان خود‌تان هم زعفران بکارید‌ و هم نیاز روزانه خانواد‌ه خود‌ را تامین کنید‌ و هم کم کم به فروش آنها فکر کنید‌.
 
زعفران گیاهی کم توقع بوده
کاشت ناخن چیست؟
 
به نوعی از طراحی و ایجاد ناخن در افرادی که دارای ناخن های زیبایی نیستند و یا از مشکلات ناخن رنج می برند گفته می شود که توسط انواع مختلفی از ژل و پودر ها در سالن های زیبایی انجام می پذیرد. این روزها کمتر کسی است که تمایلی به طراحی و کاشت ناخن نداشته باشند، اکثر بانوان و عروس خانم ها به دلایلی مختلف روی به طراحی ناخن و کاشت می آورند، اما شاید برخی از آنها اطلاعات کاملی در مورد این کار نداشته باشند.
 
 
همانطور که می دانید، ناخن ت
برای اینکه تراکم موهای صورت را به روش کاشت افزایش دهید بهتر است به متخصصان زیبایی، کاشت مو و کلینیک های معتبر مراجعه کنید.متخصصان زیبایی وضعیت ریش ها و موهای صورتتان را بررسی خواهند کرد و بهترین روش کاشت را با توجه به شرایط صورت و پوستتان در اختیارتان قرار خواهند داد .هم چنین نکات لازم برای اولین جلسه ی کاشت را  در اختیارتان قرار میگیرد.
برای کاشت ریش باید سعی کنید تا جایی که میتوانید بهترین کلینیک کاشت ریش را انتخاب کنید چون نداشتن تخصص کا
کاشت مو یکی از جدیدترین مباحث زیبایی در تمام دنیا شده است. چرا که با پیشرفت علم پزشکی و انجام انواع جراحی های زیبایی در قسمتهای مختلف بدن و صورت نیاز به کاشت مو در جامعه امروزی لازم شد. اما اگر به عنوان یک کاندید کاشت مو تصمیم خود را گرفته اید، اولین قدم که مهمترین قدم است انتخاب کلینیک کاشت مو معتبر است
بهترین کلینیک کاشت مو 
همانطور که در بخش قبلی اشاره شد کلینیک کاشت مو از مهمترین آپشنها برای کاشت است. اما چه چیزهای یک کلینیک را به خوب و ب
مدل کاشت ناخن طبیعی یکی از انتخابهای بسیار مناسب و مطابق با مد روز عید ۹۹ می باشد. اگر سلیقه شما به نحویست که دوست دارید استایل خودتون رو با داشتن ناخنهای طبیعی و بسیار زیبا تکمیل کنید این دسته از مدلهای دیزاین ناخن را به شما پیشنهاد می کنیم.
ادامه مطلب
افرادی که متقاضی کاشت ابرو می‌باشند بنا به دلایل زیر تمایل دارند که ابروهای خود را کاشت کنند این دلایل عبارتند از: یکی از دلایلی که اکثر افراد متقاضی کاشت ابرو اظهار می‌کنند جراحت و شکستگی ابرو می‌باشد که این جراحت و شکستگی ممکن است ناشی از تصادف، حوادث‌هایی که باعث شده به ابرو ضربه وارد شود و … می‌باشد.علت بعدی که باعث می‌شود فرد به کاشت ابرو روی بیاورد انجام درمان‌ها و جراحی‌های پزشکی در ناحیه ابرو می‌باشد مانند برداشت غده‌ی چربی ،
درخت توت از تیره گزنه ها است. این درخت بومی کشور چین بوده و در قرنها پیش به قاره اروپا، امریکا و به خصوص کشور ایران راه یافت. زمان یا روند انتقال یا گسترش کاشت و بهره برداری از این درخت در ایران چندان مشخص نیست. شاید با وجود جاده ابریشم، و ارزش پارچه های ابریشمی و تبادلات فرهنگی و مهارتی و با توجه به این که کرم ابریشم ( تار های ابریشم حاصل تنیدن مایعی از این کردم به دور خودش است که جسمی دوکی شکل را تشکیل می دهد.) همچون مثل همه موجودات برای زنده ما
اقدامات اولیه که مربوط به احداث و نگهداری باغ انگور می شوند اهمیت فراوانی دارند. بهتر است قبل از شروع به احداث شرایط را به خوبی بررسی و سپس اقدام نمایید. در ابتدا با مشورت گرفتن از یک متخصص کشاورزی، منطقه مناسب از لحاظ شرایط آب و هوایی (گرما، سرما و رطوبت) را انتخاب نمایید. در مرحله بعدی کیفیت خاک باغ را بررسی نمایید. انتخاب نوع واریته مناسب بنا به شرایط آب و هوایی و نوع خاک و انتخاب سیستم مناسب کاشت درختان انگور نوین احداث با توجه به شرایط بند
​  بهترین مراکز کاشت و طراحی ناخن در شیراز را در پایین مشاهده میکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین مراکز کاشت و طراحی ناخن در شیراز وارد سایت کارشد شوید.
بهترین مراکز کاشت و طراحی ناخن در شیراز را مشاهده کنید.
 
ناخن و تقویت ناخن
همانطور که میدانید کاشت مو یکی از قطعی ترین روش ها برای درمان کچلی و ریزش مو میباشد و اگر توسط یک متخصص کاشت مو خوب انجام شود یکی از بهترین راه حل ها می باشد.
 
آمادگی های قبل کاشت مو
مراحل کاشت مو به روش SUT از قبل از کاشت شروع خواهد شد و در این مراحل قبل از هر چیز خودتان در نتیجه کاشت مو دخیل خواهید بود به همین دلیل باید آمادگی های لازم برای کاشت مو به روش SUT را داشته باشید.در این صورت کاشت مو به روش SUT قطعا بهترین روش کاشت مو خواهد بود.از میان
کاشت ناخن از نظر شرعی
برای عده ای از بانوان که در کاشتن ناخن تردید دارند، سوالاتی نظیر صحیح بودن غسل و وضو و هم چنین صحت انجام این عمل از نظر فقهی وجود دارد. در  زیر، نظر 5 تن از مراجع عظام تقلید در این باره را بخوانید
آیت الله خامنه ایسوال:
1- کاشت ناخن مصنوعى براى بانوان چه حکمى دارد؟
2-اگر کسى ناخن مصنوعى بکارد، براى وضو و غسلش چه باید بکند؟
پاسخ:
1- کاشت ناخن فى نفسه اشکال ندارد و با فرض صدق زینت، باید از نامحرم پوشانده شود.
2- در صورت کاشت ناخن،
روش کاشت ابرو FUT چگونه است ؟
یکی از روش های معمول ” کاشت ابرو  به روش FUT ” است که با برداشت فلپ کوچکی از ناحیه پشت گوش به عنوان بانک مو و جداسازی واحد های فولیکولار در زیر میکروسکوپ انجام میگردد و به دلیل عدم نیاز به تراشیدن مو به خصوص در بانوان بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.
برای جراحی پیوند ابرو، ناحیه ی پشت گوش به عنوان بانک مو مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که موهای این ناحیه دارای تناسب بیشتری با موی ابرو هستند و ضخامت و حالت خو
روش های کاشت ابرو بسیار زیادی وجود دارد که باید هر کدام از روش ها توسط متخصصین کاشت ابرو تجویز گردد، درست است که روش های کاشت ابرو خیلی شبیه به هم هستند، اما تفاوت های جزئی با هم دارند که اگر به متخصص کاشت ابرو مراجعه کنید و متناسب با نیاز شما، روش خاصی تجویز گردد، قطعا پروسه ی عمل جراحی برای شما به مراتب ساده تر خواهد شد. روش های کاشت ابرو می تواند برای هر فردی متفاوت باشد! یعنی ممکن است که برای فردی روش sut تجویز شود و همچنان امکان دارد که به فر
در این مطلب می خواهیم به مقایسه ترمیم مو با کاشت مو بپردازیم و به معرفی انواع ترمیم و کاشت مو اشاره خواهیم داشت.
ترمیم مو چیست؟
ترمیم مو در واقع یکی از راه های درمان ریزش مو می باشد که در دنیای امروزی یکی از روش های مورد علاقه آقایان و خانم ها می باشد. تنها تفاوت کاشت مو و ترمیم مو در این است که برای کاشت مو نیازمند بانک مو می باشید، اما برای ترمیم مو می توانید فولیکول های مو های خود را تقویت نمایید و ریشه موهایی که ضعیف شده اند و شروع به ریزش نمو
بسم‌الله‌الرحمّن‌الرحّیم
نمونه کار جدید سالن ناخن
 
 
✔موضوع مهم در کاشت ناخن ایتفاده از نواد مرغوب است
خیلی از همکار ها متاسفانه از مواد فیک استفاده میکنن شما در سالن مینا بیات با خیال راحت کارتان را به ما بسپارید
 
برای ورود به اینستاگرام کلیک کنید
 
برای تماس با تلفن ثابت کلیک کنید
 
برای تماس با تلفن همراه 1 کلیک کنید
 
برای تماس با شماره تلفن ۲ کلیک کنید
 
برای ورود به کانال تلگراممون کلیک کنید(با وی پی ان)
بصورت کلی این بسته آموزشی شامل موارد زیر میشود :
☼ آشنایی با تاریخچه کشت درختان پسته در
ایران
☼ آشنایی با ارزش اقتصادی پسته در ایران
☼ آشنایی با سطح زیر کشت درختان پسته در
ایران
☼ آشنایی با نحوه آماده سازی زمین
☼ آشنایی با نحوه پیاده کردن نقشه کاشت
☼ آشنایی با شرایط آب و هوایی مورد نیاز
درخان پسته
☼ آشنایی با ارزش غذایی پسته
☼ آشنایی با گیاه شناسی پسته
☼ آشنایی با گونه های پسته در ایران


برای دیدن توضیحات کامل و یا خرید پستی و یا عکس
بی توجه به هیاهوی ایستگاه به سمت قطار پرواز می کنم...
قطاری که مبداش شهر غم و مقصدش دیار عشق است...!
کنار پنجره ای آرام میگیرم و چشم می دوزم به آسمان و اشک های بلورینش ، درختان را یکی پس از دیگری از نظر می گذرانم این درختان ، در این سرمای استخوان سوز زلف هایشان را به که فروخته بودند...؟
ادامه مطلب
کاشت مو در کرج
کاشت مو در کرج در حقیقت روش برداشت ریشه‌های مو از قسمت‌های پر پشت مو و کاشت در قسمت‌های کم پشت مو  می باشد  .به طور کلی  این روش ساده‌ترین و نتیجه بخش ترین راه درمان برای افزایش رشد مو معرفی شده است. در سالهای اخیر روشهای زیادی برای کاشت مو معرفی شده است. که هریک برای افراددارای شرایط لازم اجرا می شود.
 
 
 
کاشت مو در کرج در چند جلسه انجام می‌شود
 
یکی از مهم‌ترین سؤالات که بیشتر مراجعیین درباره آن سوال می کنند  پیگیری زمان و

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

لنزو لامپ