نتایج جستجو برای عبارت :

آهوهای منطقه بیت کوصر و با من بخوان1

 
 
قبل از متن اصلی یه نکته مهم بگم.
آقای سید باقر موسوی در منطقه بیت کوصر خوزستان محیط بان هستن. این منطقه زیستگاه آهوهایی است که زیبایی شون آدمو محصور می کنه و حالا سازمان محیط زیست داره زیستگاه این آهوهای خوشگل مالچ پاشی می کنه اونم به بهانه ریزگرد ها. در حالی که کارشناس های محیط زیست با قطعیت می گن این ریزگردها هیچ ارتباطی به زیستگاه این آهو ها نداره و دلیلش تنها خشک شدن تالاب ها و احداث سدها و ندادن حقابه تالاب هاست. 
آقای موسوی توی پستی
باربری منطقه 3 سه تهران با داشتن سال‌ها تجربه آماده هرگونه خدمت‌رسانی به ساکنین این منطقه می‌باشد. ارائه با کیفیت‌ترین خدمات با هزینه‌ ای تحت نظر اتحادیه باربری تهران ازجمله خصوصیات باربری منطقه 3 سهمی‌باشد. در ادامه به حمل بار توسط این باربری بیشتر می‌پردازیم. باربری در منطقه 3 سه منطقه 3 تهران واقع در شمال شرقی این شهر می‌باشد. […] باربری منطقه 3 سه
منبع : سپند بار
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
در دیدار امیر قطر: علت وضعیت نامناسب منطقه، فسادانگیزی آمریکا و رفقای او است و تنها راه مقابله با آن هم تکیه بر همکاریهای درون منطقه ای است/ باید همکاریهای ایران و قطر در زمینه های مشترک بیش از پیش گسترش یابد/ شرایط کنونی منطقه بیش از پیش نیازمند تقویت ارتباطات کشورهای منطقه و تأثیر نپذیرفتن از القائات بیگانگان است.
دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.takbook.com › best › دانلود-کتاب-عبور-از-منطقه-60-درجه-زیر-...دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر - پروژه هادانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر. دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفرنسخه پی دی افبهتریت کتاب ترک اعتیاد با جدید ترین روش های کشف شده…mihanvideo.com › aMWD9 › دانلود_کتاب_عبور_از_منطقه__درجه_ز...دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر - میهن ویدیو۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - دان
رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۲۲
ما در این سایت قصد معرفی فایل های به روز رهن و اجاره در منطقه 22 را داریم و میخواهیم فایل های به روز با بهترین قیمت را برای رهن و اجاره در منطقه 22 به شما معرفی کنیم ، لازم به ذکر است ما در این سایت به معرفی برج های منطقه 22 نیز میپردازیم تا شما بهترین گزینه برای رهن و اجاره را انتخاب کنیدو از این که در منطقه 22 زندگی میکنید کمال لذت را ببرید
ابتدا چند نکته ملکی نیز که باید هنگام عقد قرارداد رهن و اجاره در منطقه 22 و یا
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
محمود کجوری شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱ تهران از سمت خود برکنار و پاشانژاد جایگزین او شد.
مجید صالحی مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنا به تشخیص موسوی شهردار منطقه یک، شهردار ناحیه ۴ منطقه یک تهران آقای محمود کجوری برکنار و آقای پاشانژاد جایگزین او شد.
مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران ادامه داد: خبر برکناری شهردار ناحیه ۱۰ منطقه یک از سوی شهردار منطقه تکذیب می‌شود.
این در
محله نارمک در شهر تهران واقع شده است . این منطقه به صد میدان معروف است . میدان نبوت که در این منطقه در گذشته به هفت حوض معروف بوده ، به عنوان یک میدان اصلی و تجاری در این منطقه به حساب می آید .
این منطقه از محله های قدیمی شهر تهران است که در قدیم به آن ده نارمک می گفتند .
شرکت حمل بار ایرانکس فعالیت خود را در این منطقه آغاز نموده است و آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در این منطقه می باشد .
این شرکت به افرادی که در جستجوی یک ماشین مناسب برای حمل و جا
بر اساس بررسی های انجام شده نخستین جایگاه سکونت در ابهر قلعه تپه بوده که این منطقه را می توان جزو اولین زیستگاه های استان و منطقه به شمار آورد که قدمت آن به هزاره های پیش از میلاد می رسد . کشفیات موجود ثابت کرده است که قدمت " قلعه تپه" یا "تل دارا" به دوره کیانیان می رسدؤ همچنین ثابت شده کاخ داراب شاه " پادشاه کیانی در این منطقه قرار داشته و احتمالا در ان دوران این قلعه به عنوان پادگان سربازان استفاده می شده است".منطقه ابهر از نخستین زیستگاه های ا
زعفرانیه یکی از مناطقی است که در شمال شهر تهران واقع شده است . این منطقه در رشته کوههای البرز واقع شده است .
این منطقه جزء گرانترین مناطق به حساب می آید که تلفیقی از شهرسازی مدرن و سنتی است .
در ابتدا یک منطقه روستایی بوده است که تمام زمین ها آن زراعی بودند . در ابتدا به علت اداره برقی که در این منطقه وجود داشت برق بامداد نامیده می شد .
شرکت حمل بار ایرانکس در این منطقه نیز فعالیت دارد . کالاهایی که توسط این شرکت ارسال می گردند تحت پوشش بیمه آسیا ق
زعفرانیه یکی از مناطقی است که در شمال شهر تهران قرار گرفته است . این منطقه به دلیل آن که در کوهپایه های رشته کوه البرز واقع شده است بسیار مرتفع است و جز گران ترین مناطق به حساب می آید .
این منطقه از شمال به ارتفاعات توچال ، از جنوب به خیابان ولیعصر ، از رشت به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می شود .
این منطقه در ابتدا یک منطقه روستایی بوده است و تمام زمین های آن زراعی بودند . در ابتدا این منطقه به دلیل ادره برقی که در آن جا وجود داشت برق بام
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
خرید آپارتمان در منطقه 22 تهران یکی از راه های سرمایه گذاری در این منطقه جدید و آینده دار می‌باشد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپا
اداره مدیریت پسماند منطقه ۱۹ اقدام به جمع آوری درب بطری های پلاستیکی به نفع نیازمندان و خرید ویلچر برای معلولین می کند. طرح مطرح شده تمام ساختمان های شهرداری سطح منطقه و غرف ۲۳ گانه ی پسماند سطح منطقه و ... را پوشش می دهد. از تمامی خیرین و عموم مردم برای مشارکت در این طرح دعوت به عمل می آید. برای اطلاعات بیش تر با اداره ی مدیریت پسماند منطقه تماس حاصل نمایید: ۵۵۸۶۲۴۱۲ #بازیافت#پلاستیک#ظروف_پلاستیکی#درب_بطری#مواد_سمی#تفکیک_زباله#اداره_مدیریت_پسم
اداره مدیریت پسماند منطقه ۱۹ اقدام به جمع آوری درب بطری های پلاستیکی به نفع نیازمندان و خرید ویلچر برای معلولین می کند.
طرح مطرح شده تمام ساختمان های شهرداری سطح منطقه و غرف ۲۳ گانه ی پسماند سطح منطقه و ... را پوشش می دهد. از تمامی خیرین و عموم مردم برای مشارکت در این طرح دعوت به عمل می آید.
برای اطلاعات بیش تر با اداره ی مدیریت پسماند منطقه تماس حاصل نمایید:
۵۵۸۶۲۴۱۲
#بازیافت#پلاستیک#ظروف_پلاستیکی#درب_بطری#مواد_سمی#تفکیک_زباله#اداره_مدیریت_پسم
♦️هشدار فرمانده نیروی دریایی سپاه به آمریکا: مانند یک شاهین دنبالتان می‌کنیم
دریادار "علیرضا تنگسیری" با تاکید بر اینکه راهی جز این که آمریکایی‌ها از منطقه بروند وجود ندارد، گفت:
اگر گفتیم آمریکایی ها از منطقه بروند چون با رفتن آنها، منطقه عاری از مشکلات شده و امنیت در خلیج فارس برقرار خواهد شد.
آمریکایی ها دنبال تنش و آتش افروزی در منطقه هستند و به هر کجا که رفتند نا امنی به ارمغان بردند لذا در خلیج فارس که منطقه آرامی بوده است و سال ها کش
باربری تهران
باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان سالهای سال است که به عنوان ارزان ترین و مطمئن ترین باربری در منطقه دو شهری شناخته شده است. حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه و کالا و محصول از این منطقه به دیگ نقاط استان و همچنین سایر شهرهای کشور از جمله وظایف این باربری محسوب می گردد.
ارزان ترین باربری منطقه دو تهران
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپارتمان چیتگر میتوانید با املاک منطقه 22 تماس بگیرید. منطقه 22 در سطح تهران و فراشهری از قابلیت دسترس
طرح جمع آوری درب بطری های پلاستیکی برای تهیه ویلچر معلولین و کمک به نیازمندان با مشارکت شهروندان در منطقه 19 آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، با تدبیر شهردار منطقه و همت معاونت خدمات شهری و محیط زیست در راستای تهیه ویلچر برای معلولین وکمک به نیازمندان منطقه طرح جمع آوری درب بطری های پلاستیکی با شعار" بی هزینه خوبی کن" در 23 غرفه بازیافت در نواحی پنجگانه، سراهای محلات 13 گانه، ساختمان های شهرداری ، نواحی و ایستگاه های مترو مستقر د
بسم الله
 
ترامپ قمارباز، در آستانه‌ی به دست گرفتن ریاست جمهوری گفته بود یک‌شنبه به واشنگتن می‌رویم و سیفون را می‌کشیم! لابد این کار برای باز شدن جای خودش بوده...اما جناب احمق درجه یک! الان وقت کشیدن سیفون منطقه‌ی ماست. جای جدید گوارای وجود نجس و نحست! منطقه‌ی خدایی ما جای شیاطینی چون شما نیست.
#انتقام_سخت
#سپاس_سپاه
«مصطفی حسنی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه در این‌باره گفت: «این نخستین وعده است که معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اقدام بوسیله اجرای چنین طرحی می‌کند. » حسنی افزود: «خدمات روان‌شناسی با بهره‌گیری از توان علمی روان‌شناسان مورد تأیید نظام روان‌شناسی با هدف ارتقای سلامت رسا و کیفیت عمر محدودیت و شغلی و توانمندسازی نیروی انسانی درون همه محله‌های منطقه ارائه می‌شود. »این طرح در مراکز فرهنگی و سراهای محله عمل خواهد شد.
برنامه ریزی منطقه ای فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: powerpointتعداد صفحات: 16حجم فایل: 129 کیلوبایت قیمت: 3000 تومانفایل دانلودی حاوی یک فایل به صورت پاورپوینت در 16 اسلاید به بررسی برنامه ریزی منطقه ای پرداخته است.فهرست مطالب فایل دانلودی:تعریف برنامه ریزیعناصر کلیدی برنامه ریزیویژگی‏ های یک برنامه خوبتاریخچه برنامه ریزیمنطقهبرنامه ریزی منطقه ایاهداف برنامه ریزی منطقه ایتفاوت برنامه ریزی منطقه ای با سایر برنامه ریزی ها فرآیند برنامه ر
این منطقه از جنوب به جاده مخصوص کرج، از شمال به دامنه کوه های البرز،
از غرب به رودخانه کن و منطقه ۲۲ و از شرق به بزرگراه محمد علی جناح و
اشرفی اصفهانی محدود می‌شود.

منطقه ۵ که به پهنه توسعه شهر تهران معروف است، پس از انقلاب اسلامی به
دلایل مختلف از جمله سرریز جمعیت تهران از مناطق مرکزی و جنوبی و سیل
مهاجرین به تهران، با افزایش جمعیت و توسعه روبرو بوده است.
رشد سریع جمعیت این منطقه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، نشان دهنده میل مردم به سکون
باربری و اتوبار در پاسداران تهران ، خیابان گل نبی
آیا می دانستید که خیابان پاسداران که باربری پاسداران خیابان گل نبی در آن نیز واقع شده است پیش انقلاب با نام سلطنت آباد مشهور بوده و مردم تهران و همچنین پاسداران نیز این منطقه را با نام سلطنب آباد  صدا می زدنند ،در حال حاضر این خیابان به عنوان یک خط مرزی بین منطقه های 3 شهرداری تهران و منطقه 4 تهران عمل میکند ، خود پاسداران در منطقه 3 تهران واقع شده است و همچنین جالب است بدانید که جنوب خیابان پاس
باربری تهران
باربری تهران باربرند تجاری نتسان سالهاست که در منطقه نه تهران فعالیت می کند. نتسان به عنوان ارزان ترین و با کیفیت ترین باربری در منطقه نه تهران با انواع خودرو از جمله وانت بار و نیسان و خاور مسقف و تریلی و کامیون و... آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد.
خاور مسقف نیسان منطقه 9
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپارتمان چیتگر میتوانید با املاک منطقه 22 تماس بگیرید. منطقه 22 در سطح تهران و فراشهری از قابلیت دسترس
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپارتمان چیتگر میتوانید با املاک منطقه 22 تماس بگیرید. منطقه 22 در سطح تهران و فراشهری از قابلیت دسترس
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای پیش خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران میتوانید با املاک پاسارگاد تماس بگیرید. منطقه 22 در سطح تهران و فراشهری
موضوع این فیلم ظاهرا  واقعی می باشد که در سال 1971 در منطقه ای از امریکا اتفاق افتاده و دو دانشمند ماورالطبیعه و متخصص جن گیری به آن منطقه رفته تا مشکل ان منطقه را که تقریبا همه جای آن شیطانی و مورد حمله اجنه قرار گرفته اند را حل نماید .معمولا وقتی در منطقه و مکانی گناه عجیبی رواج پیدا میکند ناخواسته مردم خود همان منطقه اجنه را دعوت میکنند مثل مردمان زمان حضرت سلیمان بخاطر نیتهای شیطانی آنان و رو آوردن به سحر و جادو و...
اولین منطقه ای که امام رضا(ع) در بدو ورود به ایران توی اون منطقه اقامت کردند و مِن باب تبرک، گونه به خاک گذاشتند و فرمودند: "روزگاری بر این خاک خواهد گذشت که مردانی از پارس برای دفاع از خاک خود در خون خود خواهند غلتید..."، جایی نبود جز، منطقه «جُلَمجو» که بعدها به «شلمچه» تغییر کرد... و چه با برکته این خاک به یمن قدوم مبارک امام رئوف...آقا دلتنگم...
کاش دعوتم کنی...
یه نگاهم کن.
فقط یه نگاه.
پ.ن : روایتِ پیش بینی امام، نقل به مضمون است، در صورتی که منبع
 
توضیحات فایل
شیپ فایل نقشه منطقه ۲ شهر تهران شامل کاربری اراضی، معابر و گذرها ،فضای سبز و... بسیار مفید و کاربردی برای دانشجویان و مهندسین شهرسازی
تصویر پیش نمایش مربوط به همین محصول (شیپ فایل نقشه منطقه ۲ شهر تهران) میباشد.
منطقه ۲ شهرداری تهران
منطقه ۲ شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در شمال شرقی میدان آزادی؛ از غرب تا شمال غرب تهران ادامه دارد.این منطقه از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به اتوبان اشرفی اصفهانی و محّمد علی جناح
خرید خانه در منطقه 10 تهران، بررسی مزایای خرید خانه در منطقه ده
اگر به دنبال خرید خانه با قیمت مناسب هستید بهتر است به خانه های منطقه 10 تهران سری بزنید. منطقه 10 تهران یک منطقه قدیمی با قدمت حدودا صد ساله است که خرید آپارتمان در منطقه ده نیاز به بودجه کلانی ندارد و به علت جمعیت بالای ساکن در این منطقه خرید خانه، فروش خانه و اجاره خانه در منطقه 10 پررونق است.
منطقه 10 تهران کجاست ؟
منطقه 10 تهران در مرکز تهران قرار دارد و دسترسی محلی منطقه ده از س
در دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت: ما با دولت هند روابط خوبی داریم اما انتظار و توقع از دولت هند این است که سیاستی منصفانه در قبال مردم نجیب کشمیر در پیش بگیرد و به مردم مسلمان این منطقه زور گفته نشود/ وضعیت کنونی منطقه کشمیر و اختلافات هند و پاکستان در این زمینه نتیجه اقدامات انگلیس خبیث به هنگام خروج از شبه قاره هند است. انگلیسی ها برای استمرار درگیری در کشمیر، تعمدا این زخم را در این منطقه برجای گذاشتند.
باربری منطقه یک 1 تهران شامل اتوبار و باربری، حمل اثاثیه منزل، اسباب کشی ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی، جابجایی اسناد و مدارک، نقل و انتقال میز و صندلی و سایر تجهیزات اداری ، چاپگرها و لوازم الکترونیکی این ادارات و سازمان ها می باشد. تمام این جابه جایی ها و نقل و […]
نوشته باربری منطقه یک 1 اولین بار در سپند بار. پدیدار شد.
باربری منطقه یک 1
منبع : سپند بار
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپارتمان چیتگر میتوانید با املاک تهران تماس بگیرید. منطقه 22 در سطح تهران و فراشهری از قابلیت دسترسی
مقام معظم رهبری؛ ایشان در بخش پایانی سخنان خود در دیدار با هیئت دولت به موضوع کشمیر اشاره کردند و با ابراز ناراحتی از وضع مسلمانان این منطقه گفتند: ما با دولت هند روابط خوبی داریم اما انتظار و توقع از دولت هند این است که سیاستی منصفانه در قبال مردم نجیب کشمیر در پیش بگیرد و به مردم مسلمان این منطقه زور گفته نشود.رهبر انقلاب اسلامی وضعیت کنونی منطقه کشمیر و اختلافات هند و پاکستان در این زمینه را نتیجه اقدامات انگلیس خبیث به هنگام خروج از شبه
منطقه ۲۲ شهرداری تهران جدیدترین منطقه شهری تهران است که در شمال غرب تهران واقع شده‌ است.
این منطقه از شمال به ارتفاعات البرز، از شرق به منطقه ۵ شهرداری تهران، از غرب به محدوده وردآورد شمالی و از جنوب به آزادراه تهران-کرج محدود می‌گردد.
مساحت این منطقه حدود ۶۲۰۰ هکتار است که از این مساحت حدود ۱۳۰۰ هکتار متعلق به فضای سبز می‌باشد. برای اجاره آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران میتوانید با سایت املاک چیتگر تماس بگیرید. منطقه 22 در سطح تهران و فراشهری ا
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، بوم‌گردی را راهی متفاوت برای جذب گردشگر دانست و گفت: بوم‌گردی علاوه‌بر ایجاد جذابیت برای گردشگر، معرف آداب و رسوم، معماری قدیم و کهن و ظرفیت‌های فرهنگی و بومی هر منطقه است.
 
 
 
فریدون الهیاری در حاشیه جشنواره انگور حسن رباط در گفت وگو با ایسنا-منطقه اصفهان در شاهین‌شهر، اظهار کرد: گام موثر برای رونق گردشگری و جذب گردشگر برندسازی است.وی تصریح کرد: برندسازی در هر منطقه با پتانسل‌ها و ظر
دومین جلسه کمیته مناسب سازی معابر منطقه 19 در سال جاری با حضور معاون فنی و عمرانی، معاون حمل و نقل و ترافیک، نمایندگان اداره کل معماری و ساختمان شهرداری تهران وسایر مدیران شهری برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این جلسه برنامه عملیاتی شهرداری منطقه در خصوص مناسب سازی معابر ، بوستان ها و ساختمان ها در سال جاری اعلام شد.گفتنی است در این جلسه بر تسریع در بازدید از معابر و انعقاد قراردادها،  آغاز به کار مناسب سازی معابر پیش از ق
خرید خانه در منطقه 10 تهران، بررسی مزایای خرید خانه در منطقه ده
اگر به دنبال خرید خانه با قیمت مناسب هستید بهتر است به خانه های منطقه 10 تهران سری بزنید. منطقه 10 تهران یک منطقه قدیمی با قدمت حدودا صد ساله است که خرید آپارتمان در منطقه ده نیاز به بودجه کلانی ندارد و به علت جمعیت بالای ساکن در این منطقه خرید خانه، فروش خانه و اجاره خانه در منطقه 10 پررونق است.
منطقه 10 تهران کجاست ؟
منطقه 10 تهران در مرکز تهران قرار دارد و دسترسی محلی منطقه ده از س
اقدامات مناسب سازی فضاهای شهری منطقه 19 طی برگزاری جلسه ای بررسی و بر تسریع اجرای فعالیتهای برنامه ریزی شده تأکید شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در ششمین جلسه کمیته مناسب سازی منطقه که با حضور معاونین شهردار منطقه، شهرداران و مدیران فنی نواحی برگزار شد، درخصوص اتمام بخش زیادی از پروژه های عمرانی مرتبط با مناسب سازی تا 10 بهمن تصمیم گیری شد.همچنین رعایت اصول تی او دی (TOD) در حوزه فعالیتهای شهری و فنی عمرانی و نیز تعمیر و ترمیم پل های
 هُنگ کُنگ شهری است جزیره‌ای در جنوب چین. منطقه خودمختار هنگ کنگ با هفت میلیون و ۲۳۰ هزار نفر جمعیت، از مهم‌ترین بازارهای مالی و تجاری آسیا و جهان به‌شمار می‌رود. هنگ کنگ از سال ۱۸۴۲ تا ۱۹۹۷ جزو مستعمرات امپراتوری بریتانیا بود. در سال ۱۹۹۷ و پس از پایان یافتن پیمان پیشین به جمهوری خلق چین پیوست.منطقه هنگ کنگ یکی از دو منطقه تقسیماتی ویژه در جمهوری خلق چین است. منطقه دیگر ماکائو است.
ادامه مطلب
املاک منطقه ۲۲
املاک منطقه ۲۲ خرید و فروش خانه در اطراف دریاچه چیتگر برج های اطراف دریاچه چیتگر رهن و اجاره در املاک بزرگ پاستور منطقه 22 تهران با کادری مجرب و کارشناسانی حرفه ای ، گروه مشاوران املاک بزرگ پاستور با بهره گیری از کادر متخصص در بیش از ۴ شعبه فعال در منطقه۲۲ در کنار بیش از ۶۰ سال تجربه کاری و با دراختیار داشتن قویترین فایلینگ این منطقه آمادگی خود را به عنوان آکادمیک ترین آژانس املاک در منطقه۲۲ جهت ارائه مشاوره به شما خریداران م
باربری تهران
باربری تهران که در منطقه چهارده با نام تجاری نتسان سالهای سال فعالیت نموده است. اکنون با توجه به خدمات گسترده خود هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت به عنوان بهترین باربری این منطقه شناخته می شود. پیشنهاد می کنیم حمل بار خود را به ارزان ترین و با کیفیت ترین باربری تهران بسپارید.
بهترین باربری منطقه چهارده
نطقه مزبور از نظر آب و هوایی در ناحیه گرم و خشک با تابستانهای بسیار گرم و خشک و زمستانهای معتدل و
یا سرد کم باران قرار گرفته است بخش اعظم بارندگی در زمستان رخ می دهد.نوسانات درجه حرارت در
زمستان و حتی شب و روز بسیار زیاد است .
پوشش گیاهی منطقه مزبور با توجه به میزان بارش،وضعیت خاک و ناهمواریها در تنوع و تراکم متغیر
می باشد.این منطقه ، طبق تقسیم بندی جوامع گیاهی ایران و بر اساس تقسیمات آب و هوایی جزء منطقه ایرانی
– تورانی محسوب می شود.
از گیاهان
تنوع زیستی درخت کاری در ایران بسیار است. این تنوع درخت کاری به وسیله آب و هوای آن منطقه صورت می گیرد و در هر منطقه از ایران بر حسب آب و هوای آن منطقه یک یا چند نوع درخت یا گیاه رشد خوبی دارد و افراد آن منطقه نیز بر اساس این دلیل یا علت به کاشتن آن درخت یا گیاه تاکید می کنند و از کاشت آن صود یا بهره می کنند.

ادامه مطلب
باربری تهران
باربری تهران سالهای سال است که به عنوان قدیمی ترین باربری در منطقه هشت شهرداری تهران حضوری فعال و گسترده دارد. این باربری که با نام تجاری نتسان شناخته می شود همواره مورد اعتماد و امین مردم تهران در زمینه حمل بار و خرده بار و اثاثیه ایشان محسوب می شده است.
قدیمی ترین باربری منطقه 8
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران از فعال بودن 40 اکیپ گشت و بازرسی شرکت در تعطیلات نوروزی 98 برای­ حفاظت از منابع آب‌های زیرزمینی و سطحی مقابله با تخلفات در استان تهران خبر داد.

متن کامل خبر: فعالیت 40 اکیپ بازرسی شرکت آب منطقه‌ای تهران
باربری تهرانباربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان مفتخر است که در بین اهالی محترم منطقه چهار شهرداری تهران به عنوان تنها شرکت حمل و نقل شناخته می شود که ضمن ارائه پایین ترین قیمت حمل بار و خرده و اثاثیه از این منطقه به سایر نقاط تهران، توانسته است کیفیت خدمات خود را نیز در بالاترین سطح نگه دارد.پایین ترین قیمت حمل بار منطقه چهار تهران 
معاون خدمات شهرعاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از خرید و اهدای ویلچر به معلولین نیازمند منطقه در راستای تحقق طرح بی هزینه خوبی کن خبر داد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی با اشاره به آغاز این طرح از اوایل تابستان گفت: به منظور اجرای این طرح دربهای بطری شهروندان در ایستگاه های بازیافت جمع آوری می شود و با فروش آنها ویلچر خریداری و به معلولین نیازمند اهدا خواهد شد.درهمین راستا نیز طی هفته جاری یک ویلچر تمام اورت
چهارمین جلسه کمیته مناسب سازی معابر، بوستان ها و ساختمان های اداری در منطقه 19 با حضور شهردار منطقه و اعضای کمیته برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، این جلسه در راستای سهولت تردد افراد کم توان (نابینایان، کهنسالان و کودکان) سطح منطقه برگزار و طی آن ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل، گزارشی از اقدامات مناسب سازی در پروژه های پایلوت و سایر نقاط در منطقه ارائه شد.در این جلسه علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به اینکه حدود 3 سال از آغاز مناسب
معاون خدمات شهرعاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از خرید و اهدای ویلچر به معلولین نیازمند منطقه در راستای تحقق طرح بی هزینه خوبی کن خبر داد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی با اشاره به آغاز این طرح از اوایل تابستان گفت: به منظور اجرای این طرح دربهای بطری شهروندان در ایستگاه های بازیافت جمع آوری می شود و با فروش آنها ویلچر خریداری و به معلولین نیازمند اهدا خواهد شد.درهمین راستا نیز طی هفته جاری یک ویلچر تمام اورت
نقشه GIS منطقه 6 تهران
جهت دانلود و مشاهده فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود نقشه GIS منطقه 6 تهران

نقشه GIS منطقه ۶ تهران مربوط به طرح تفصیلی این منطقه تهیه شده توسط مهندسین مشاور نقش جهان ... نقشه کاربری اراضی منطقه 6 ... نقشه انواع بافت فرسوده منطقه 6. دانلود رایگان نقشه اتوکد منطقه 6 تهران دانلود رایگان نقشه اتوکدی تمامی منطقه های تهران و تبریز ... به ارائه نقشه های کاربردی همچون نقشه کدی تهران بصورت منطقه به منطقه و نقشه اتوکدی.

دانلود نقشه
قابل توجه کلیه خدمت گیرندگان پنجره واحد تجارت فرامرزی:
با توجه به راه اندازی منطقه آزاد شهر فرودگاهی و اجرای فرآیند بارنامه زمینی در این منطقه به منظور انجام تشریفات اظهار و ترخیص از کد اختصاصی منطقه (IRIKAC) در پورت کد مقصد بارنامه الکترونیکی استفاده نمابید.

عدم درج کد اختصاصی مذکور مانع از انجام تشریفات در این منطقه خواهد بود.
حامی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵با اطلاع دادن این شناسایی گفت: «همزمان با فرارسیدن هفته گردشگری، ۵ تا۱۱مهر ماه، ستاد گردشگری منطقه با همکاری شهرداری ناحیه۷، مسابقه خاطره نویسی از بهترین جا های دیدنی خواه زادگاه دانش آموزان را برگزار می درنگ.» ارباب«حسین دلبری» افزود: «در این مشق دانش آموزان می توانند در یک صفحه خاطرات شیرین خود را از بهینه مکانی که رفته اند یا زادگاهشان بوده، تصنیف و برای شهرداری منطقه واقع درون خیابان آیت ا
باربری تهران
باربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان حمل بار و خرده بار و اثاثیه را با قیمت استثنایی از منطقه سه شهرداری تهران به سایر نقاط استان و همچنین اقصی نقاط ایران به انجام می رساند. باربری با کیفیت و حمل بار ارزان قیمت را در باربری نتسان تجربه کنید.
تخفیف استثنایی حمل بار منطقه سه
معاونین شهردار منطقه طی بازدید میدانی مشترک از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری دیدن کردند.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این بازدید که با حضور محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک، نیما پروین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و نمایندگان معاونت خدمات شهری و محیط زیست همراه بود از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری بازدید شد.گفتنی است هدف از این بازدید برآورد صحیح از پروژه ها به هنگام اجرای
هنگامی که صحبت از زیبایی شهر استانبول می شود، قطعا Zekeriyaköy یکی از زیباترین مناطق شهر است.
 Zekeriyaköy بخشی در منطقه ساریر استانبول است و در فاصله 8 کیلومتری دریای سیاه قرار دارد. این منطقه به دلیل زندگی آرام در طبیعت زیبا، معروف است.
Zekeriyaköy در بخش اروپایی استانبول ، در کنار بسفر، میان دو بخش شهر و در کنار جنگل های وسیع بلگراد قرار گرفته است،
همچنین نزدیک پلی است که آسیا را به اروپا متصل می کند.
با ساخت ویلاهای مدرن، در کنار دهکده اصلی، که هنوز
منطقه الهیه غرب
منطقه خوش آب و هوا ،رو به پیشرفت و نوساز با استانداردهای شهرسازی منطقه 22 تهراندسترسی به مترو وردآورد، دسترسی به بزرگراه های حکیم و همت و اتوبان کرجدسترسی به آبشار تهران، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی چیتگر و پارک کوهستانامکان ساخت 220متر زیر زمین220 متر پیلوت و سه طبقه بالای پیلوت هر طبقه 230 متر
شهردار منطقه 19 از نصب  12 آسانسور در سطح منطقه به منظور سهولت تردد معلولین و افراد کم توان خبر داد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه در تشریح اقدامات اجرایی روز جهانی معلولین به احداث آسانسور در ساختمان های فاقد این امکانات اشاره کرد و گفت: طی بررسی های انجام شده 12 ساختمان فاقد آسانسور شناسایی شده اند که تجهیز آنها با هدف سهولت تردد افراد کم توان و پاسخ به نیاز آنها  در دستور کار اجرایی این منطقه قرار گرفته است.وی
باربری تهران
باربری سراسری تهران که در میان مردم شریف منطقه شش شهرداری تهران با نام تجاری نتسان شناخته می شود مفتخر است که مناسبت ترین قیمت حمل انواع بار و کالا و اثاثیه را ضمن حفظ کیفیت خدمات ارائه می دهد. پایین ترین قیمت و بالاترین خدمات باربری تهران را به بهترین باربری در کشور بدل کرده است.
مناسب ترین قیمت حمل بار منطقه شش
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای زنجان ، تیمی متشکل از نمایندگانی از  پژوهشگاه نیرو و مرکز مدیریت راهبردی افتا ، در حوزه حراست ،IT، مخابرات ،اسکادا به منظور دستیابی به  شناخت مناسب از وضعیت امنیت سایبری شرکت طی دو روز به بررسی آن پرداختند.
منبع خبر: سایت برق منطقه ای زنجان
علی توکلی شهردار منطقه 19 از "نادر مرادی" قهرمان رشته وزنه برداری معلولین با حضور در منزل ایشان تجلیل کرد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این دیدار توکلی ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای این توانیاب قهرمان، درخشش ورزشکاران در عرصه ملی را از نقاط قوت و پتانسیل بالای این منطقه یاد کرد و افزود: شهرسالم در گرو داشتن جوانان ورزشکار است و با ورزش در هر مکانی جرم و بزه کاهش می یابد.گفتنی است نادر مرادی توانسته بود در مسابقات وزنه برداری معلول
باتوجه به منطقه بندی دکترملک،دشت تهران در منطقه 5 حوزه فرهنگی پیش از تاریخ قرارمی گیرد.منطقه 5 شامل آن بخش ازایران است که درجنوب رشته کوه البرزواقع شده است.درشرق و شمال شرق باحاشیه دشت کویرودشت لوت هم مرزاست ودرغرب نیزتادامنه کوه پایه های زاگرس  ومحل انشعابات کوه های مرکزی والبرزوزاگرس امتداد دارد.این منطقه قسمت اصلی حوزه فرهنگی تحت نفوذ”سفال قرمزرنگ”پیشنهادی مک کان را تشکیل می دهدکه دکتر ملک آن را تحت عنوان فلات مرکزی ایران موردمطالعه
خرید و فروش ملک در منطقه ۲۲
امروزه تراکم جمعیت و انواع آلودگی های صوتی و هوایی در کلان شهرها سلامتی مردم را به خطر انداخته است . به همین دلیل استقبال از مناطق خوش آب و هوا با تراکم کمتر جمعیت برای زندگی بیشتر شده است . در میان مناطق تهران ، منطقه ۲۲ در سالهای اخیر بیشترین استقبال را در زمینه سرمایه گذاری ملک داشته است . با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.
چرا در منطقه ۲۲ ملک بخریم؟
منطقه ۲۲ تهران یکی از بهترین مناطق تهران برای خ
باربری تهران
باربری تهران که با نام تجاری نتسان در بین مردم شهر تهران شناخته شده است. با توجه به قیمت فوق العاده ارزان و کیفیت بالای خدمات باربری و وجود پرسنل باتجربه و متعهد و خودروهای پیشرفته خود در منطقه هفت تهران و سراسر کشور به عنوان بهترین و محبوب ترین باربری در بین مردم مشهور است.
بهترین ارزان ترین باربری منطقه 7
comfort zone  - منطقه امن و آسایش. 
همیشه رویاهام شبیه آدمی بود که منطقه‌ی امنی نداره و خیی راحت جا به جا میشه بین مکان‌ها، قصه‌ها و آدم‌ها. اما الان که 5 سال از 20 سالگیم که باید اوج آرزوهام می‌بود می‌گذره می‌بینم که این طور نبوده و من با آدم رویاهای بچگیم خیلی فاصله دارم. می‌بینم که گیر کرده کارام به همه‌چی و این همه‌چی یعنی محاسبات و حساب‌کتاب‌های روزمره. انگار اون خطی که منطقه‌ی امن من رو می‌سازه دودوتا چهارتا کردن‌هامه که معمولاً تهشون
این بازدید با حضور نماینده معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، نماینده اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی، نماینده اداره کل فضای سبز شهرداری تهران ، نماینده شورای اسلامی شهر تهران و معاونین شهردار منطقه 19 انجام شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در راستای ارزیابی نهایی پروژه های پایلوت مناسب سازی سال 97 و امتیاز دهی از وضعیت مناسب سازی بوستان نرگس و ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی برای توانیابان بازدید شد .گفتنی است در پایان این بازد
این بازدید با حضور نماینده معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، نماینده اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی، نماینده اداره کل فضای سبز شهرداری تهران ، نماینده شورای اسلامی شهر تهران و معاونین شهردار منطقه 19 انجام شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در راستای ارزیابی نهایی پروژه های پایلوت مناسب سازی سال 97 و امتیاز دهی از وضعیت مناسب سازی بوستان نرگس و ساختمان معاونت اجتماعی و فرهنگی برای توانیابان بازدید شد .گفتنی است در پایان این بازد
ثبت شرکت در مناطق آزاد مزایا و تفاوت های خاص خودش را نسبت به سایر مناطق دارد . در این مقاله می خواهیم ابتدا منطقه آزاد را برای شما تعریف کنیم .
در تعریف منطقه آزاد ابتدا باید اشاره کنیم که تجارت به هر شکلی در شرایط عادی ملزم به تبعیت از برخی قوانین مانند قوانین مالیاتی می‌باشد، اما در برخی منطقه‌های حراست شده بندری یا غیر‌بندری برای تشویق فعالیت های اقتصادی، رشد جذب سرمایه‌گذاری خارجی،‌ تسریع روند صادرات و واردات تفاوت‌هایی در قوانین تج
شهرستان پاکدشت یکی از شهرستان های استان تهران است که در جنوب شرقی استان تهران قرار گرفته است و از اهمیت ویژه ای در باربری و حمل بار برخوردار است .
کشت گل و گیاه در این منطقه بسیار زیاد است و به پایتخت گل و گیاه مشهور است .
پاکدشت امروزی در واقع روستاها و شهرهایی است که در دوران باستان در دل شهر ری قرار گرفته بودند .شرکت حمل بار ایرانکس در امر باربری با وانت و نیسان در این منطقه خدمت رسانی می کند .
این شرکت ماشین های خود را به صورت دربستی در اختیار
 
مرغ مرندی
 
مرغ و خروس نژاد مرندی جزء دسته مرغ‌های آسیایی و از بهترین و شناخته شده‌ترین نژاد مرغ بومی کشور ایران به شمار می‌رود. این نژاد توانسته خود را به خوبی با اقلیم سرد کوهستانی نواحی شمال غربی کشور، منطقه آذربایجان و به خصوص منطقه مرند وقف دهد، به طوری که حتی رنگ پوشش پرهای بدن که به رنگ سیاه است، خود نوعی انطباق با شرایط آب و هوایی سرد و سخت آن منطقه است، زیرا رنگ سیاه نسبتاً نور خورشید را بیشتر جذب و گرما را کمتر از دست می‌دهد.
ادام
خرید و فروش آپارتمان در منطقه ۲۲ تهران
امروزه تراکم جمعیت و انواع آلودگی های صوتی و هوایی در کلان شهرها سلامتی مردم را به خطر انداخته است . به همین دلیل استقبال از مناطق خوش آب و هوا با تراکم کمتر جمعیت برای زندگی بیشتر شده است . در میان مناطق تهران ، منطقه ۲۲ در سالهای اخیر بیشترین استقبال را در زمینه سرمایه گذاری ملک داشته است . با ما در ادامه همراه باشید تا به این موضوع بپردازیم.
چرا در منطقه ۲۲ ملک بخریم؟
منطقه ۲۲ تهران یکی از بهترین مناطق
جلسه برآورد هزینه پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری با حضور معاونین فنی و عمرانی، خدمات شهری و محیط زیست و مدیران شهری در معاونت فنی و عمرانی منطقه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در راستای تسریع در انعقاد قرارداد پروژه های مناسب سازی جلسه به منظور برآورد هزینه های هر یک از پروژه ها و برنامه ریزی پیرامون تأمین اعتبارات آنها  برگزار شد.
رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال نونهالان تهران با تیم انصار المهدی 
دو دوره قهرمانی با تیم منتخب مدارس ابتدایی منطقه 11 در مسابقات فوتبال مناطق شهر تهران 
قهرمانی با تیم منتخب دبیرستان البرز در مسابقات منطقه 6
کسب مقام سوم مسابقات فوتبال مدارس ابتدایی منطقه 11 یا مدرسه میلاد
درخشش تیم فوتبال نونهالان سرخ پوشان در لیگ برتر تهران  
 
معرفی فرش دستباف ساروق- فراهان 
شهر اراک که در قدیم سلطان آباد خوانده میشده است دارای قدمتی طولانی در تولید فرش های دستباف اعلا و با کیفیت بوه است. در این منطقه با ورود شرکت های امریکایی و انگلیسی به منظور تولید فرش دستباف و صادر کردن آن به اروپا و آمریکا تولید فرش دستباف بسیار رونق گرفت. در منطقه سلطان آباد از زمان صفویه و افشاریه و به احتمال زیاد قبل تر  بافت و تولید فرش دستباف در منطقه فراهان, ساروق, مشک آباد, لیلیان, سلطان آباد, محل رواج دا
منطقه حساس و آخر الزمانی غرب آسیا سالهاست که آبستن حوادث ناگوار بسیاری است. تکفیر و جنگ و اشغال و ویرانی و دهها بحران دیگر آسایش و امنیت را از دل ها ربوده است. حضور اشغالگرانه و قلدرمآبانه اجنبی ها از آن سوی زمین و فتنه گری های مکّارانه شان، کینه و تنش را در منطقه به اوج رسانیده و ملت های هم کیش و برادر را به انحاء گوناگون و بهانه های واهی در نقاط تلاقی اختلافات به رویارویی کشانیده است. در هنگامه سازماندهی و تکثیر گروهک های وحشی صفت تکفیری و در
 توزیع  کارت های پارکینگ بوستان ولایت(۱۰عدد) و تخفیف قلعهشادی بین اعضای کانون معلولان خبر داد.
 

 به مناسبت فرا رسیدن  ایام دهه فجر در سرای محله شریعتی شمالی جشنواره غذا  در تاریخ دوشنبه ١۴     بهمن ۹۸ برگزار شد. 
در این جشنواره تعداد زیادی از بانوان محله با هم به رقابت پرداختند.  وهمچنین جناب آقای فریدی معاون فرهنگی و اجتماعی  منطقه ۱۹ به همراه گروهی از مدیران منطقه و اعضاء شورایاران محله از این مسابقه حضور یافتند و به داوری و امتیازده
محله یا منطقه بیلیکدوزو که در امتداد دریای سیاه استانبول و در قسمت غربی استانبول قرار دارد با مرکز شهر استانبول چهل کیلومتر فاصله دارد.اکثرا جمعیت آن منطقه را مهاجران تشکیل داده اند.که حدود 350000 هزار نفر جمعیت دارد و مساحتش 360 کیلومتر مربع است.محله ی بیلیکدوزو همانطور که گفتیم مهاجران فراوانی دارد که شهرسازی و نوع موقعیت آن منطقه بی تاثیر نیست، به همین دلیل به آن پرمهاجرترین منطقه استانبول گفته میشود.ساختمان ها و آپارتمان ها بسیار ماهرانه
«داغ کندی» نام روستایی است در منطقه چاراویماغ آذربایجان شرقی. این روزها برف زیادی در این منطقه باریده است، تا حدی که اعلام کرده‌اند تمامی مدارس تعطیل است. اما محمد صادقی معلم روستا، با وجود برفی که تا بیش از یک متر از سطح زمین آمده بالا است؛ با همتی بی نظیر توانسته است برف‌ها را به کناری زده و راه رسیدن بچه ها به مدرسه را باز کند. دیدن چهره بچه‌ها و راهروی بلند بالایی که در دل برف‌های انباشته روی هم پدید آمده، دیدنی است.
باربری تهران
که سالهای سال است که با عنوان باربری نتسان در بین مردم منطقه سیزده شهرداری تهران حضور فعال و گسترده ای دارد. استفاده از انواع خودروهای مخصوص حمل بار از انواع وانت و نیسان گرفته تا خاور مسقف و کامیون و تریلی و ده چرخ و خودروهای یخچال دار جهت حمل مواد غذایی از جمله خدمات این باربری می باشد.
خاور مسقف نیسان منطقه 13
باربری تهران
اگر می خواهید با خدمات ارزان ترین باربری استان تهران در منطقه یازده شهرداری تهران آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه فرمایید. باربری تهران که با نام تجاری نتسان در استان فعال است به تمام نقاط کشور سرویس دهی می کند.
ارزان ترین باربری منطقه 15
                                              به نام خدا
روستای تچک روستایی در منطقه درآبسر بشاگرد است که در سه بخش قرار گرفته است که بخش اول و دوم بدون سکنه اندوتنهادرسومی سکونت دارد
۱_گجگون:گجگون همان اولین منطقه ای است که مردم تچک در آن سکونت داشته اند در این منطقه جازبه هایی چون گورستان ها وکلات اللهوردی تچک  هستند این منطقه در کنار شه تچک است و فقط کمی با شه دارد که تنها چند کوه با آن فاصله دارد .دومین مکان مذهبی تچک (میر عمر بنون)در اینجا است
۲_ش
«#خاورمیانه» واژه کهنى نیست واگر صدسال پیش روزنامه نویسى در نوشته هاى خود این واژه را به کار مى برد، خواننده نمى دانست منظور نویسنده چیست و در مورد چه منطقه اى صحبت مى کند.
به روایت اسناد وتحقیقات انجام شده اصطلاح «خاورمیانه» را براى نخستین بار یک مورخ آمریکایى به نام «آلفرد ماهان» به کار برده است و منظور وى از خاورمیانه منطقه اطراف خلیج همیشه فارس بوده است. وجه تسمیه خاورمیانه این است که چون از قاره اروپا به آسیا نگاه کنیم این منطقه نه خاور
باربری تهران
باربری تهران که خدمات خود را با برند تجاری نتسان ارائه می دهد سالهای سال است که در منطقه دوازده شهرداری تهران حضوری فعال و گسترده دارد و توانسته است به عنوان ارزان ترین باربری معرفی کند. قیمت ارزان حمل بار و خرده بار و اثاثیه در باربری نتسان در حالی است که کیفیت خدمات این باربری از رتبه بسیار بالایی در شهر تهران برخوردار است.
ارزان ترین حمل بار منطقه 12
توانیابان منطقه 19در راستای نمایش دستاوردهای هنری خود روز چهارشنبه 16 مرداد از ساعت 18:30 تا 21 در بوستان بزرگ ولایت گردهم آمدند.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر گفت:  در کنار ارائه خدمات سلامت محور به توانیابان منطقه، برنامه های شاد و مفرحی در قالب دورهمی اعضای منطقه ای کانون معلولین با همراهی خانواده هایشان در بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.وی با اشاره به برپایی غرفه های مختلف و حضور
باربری تهرانباربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان در بین اهالی شریف منطقه یک تهران به عنوان بهترین شرکت حمل و نقل شناخته می شود که ضمن ارائه خدمات خود به پایین ترین قیمت مفتخر است بالاترین کیفیت خدمات را نیز در این زمینه ارائه می نماید.ارزان ترین باربری منطقه یک تهران 
از نیمه بهمن با سرسبز شدن منطقه و معتدل شدن هوا حس و حال بهار رو داشتم و امروز نیمه ی فروردین ۹۹ گرمی هوا حس تابستونه رو زنده کرد.
بهار منطقه ما دو ماه بود که یک ماه و نیمش تو زمستون بود و ۱۵ روزش تو بهار .
از الان تا ۱۵ مهر هم تابستون هست یعنی ۶ ماه.
البته پارسال به خاطر بارش های بهاره اوضاع متفاوت بود باید دید امسال هم بارش داریم و بهار ادامه خواهد داشت یا نه
وبسایت خربد و فورش بازی ps4 دست دوم و نو
ازی‌ها در پلی‌استیشن ۴ همانند نسل قبلی فاقد قفل منطقه‌ای هستند، بنابراین بازی‌های خریداری شده در یک منطقه توانایی اجرا بر روی کنسول‌های مناطق دیگر را خواهند داشت. در حال حاضر بیش از ۸۲۶ بازی برای این کنسول تأیید یا منتشر شده‌است که بیش از ۹۰ عنوان آن انحصاراً برای این کنسول منتشر یا در دست ساخت است.
برای ایجاد محیطی شاداب تر ، دلپذیرتر ، امن تر و دوست داشتنی تر در مدارس چه کارهایی باید انجام داد؟
من در کرمانشاه زندگی می کنم و نسبت به مدارسی از شهر کرمانشاه که در آن ها تحصیل کرده ام آگاهم.
مدارسی از یک منطقه فقیر نشین و همچنین مدارسی از یک منطقه نسبتا گران.
با توجه به موارد بالا در مطالب بعدی  به سوال رئیس جمهور پاسخ می دهم.
برای ایجاد محیطی شاداب تر ، دلپذیرتر ، امن تر و دوست داشتنی تر در مدارس چه کارهایی باید انجام داد؟
من در کرمانشاه زندگی می کنم و نسبت به مدارسی از شهر کرمانشاه که در آن ها تحصیل کرده ام آگاهم.
مدارسی از یک منطقه فقیر نشین و همچنین مدارسی از یک منطقه نستا گران تر.
با توجه به موارد بالا در مطالب بعدی  به سوال رئیس جمهور پاسخ می دهم.
خبرهای فوری پلدشت-منطقه آزاد ماکو-مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: امسال ۸۷ طرح رونق تولید شامل طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی، زیرساخت طرح های عمرانی و پروژه های تولیدی در این منطقه اجرایی می شود.
به گزارش خبرهای فوری پلدشت، غلامرضا سلیمانی شامگاه دوشنبه در جمع اعضای شورای اداری منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: افتتاح طرح های سرمایه گذاری، ورزشی، گردشگری، معدن، تولید پوشاک، قطعه اول آزادراه ماکو - تبریز و مطالعه ایجاد شهرک صنعتی مشترک با
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 گفت: فعالیت شناسایی اقدامات مورد نیاز برای مناسب سازی سراهای محلات منطقه 19 در حال انجام است.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی با اشاره به آغاز فاز دوم مناسب سازی سراهای محلات این منطقه برای افراد کم توان و معلول افزود: در مرحله نخست اجرای فعالیتهای کمیته مناسب سازی در این منطقه، سرای محله شهید کاظمی مناسب سازی شده است که طی ایام دهه فجر افتتاح می شود.وی ادامه داد: احداث رمپ در ورودی ساختمان سرای
یک دقیقه تامل:بخاطر سالهاى که در این دیار نفس کشیدم وبارها بعد
از اون بخاطر سفر به این خطه از سرزمینم بر خلاف تمام مستند نگاران
ودوستان که فقر این منطقه رو به رخ کشیدن که منکرش نمیشم اما نجابت وهوش
واستعداد وامیدى که در لحظه لحظه زندگى مردم این منطقه وجود داره برام
همیشه پر رنگتر از فقرى هست که بواسطه عوامل داخلى ویک عده سوءاستفاده گر
براین منطقه سایه افکنده، از نظر من ایران با تنوع اقوامى که در اون زندگى
میکنن ایرانه وتک تک اقوام ایرانى
این باغ ویلا لوکس  شامل 1000 متر مساحت و در  آن 160 متر ویلای لوکس ساخته شده است . علاوه بر این 50 متر اتاقک میهمان با کلیه امکانات رفاهی نیز در این باغ ویلا در قرار دارد. این باغ ویلا در دهکده ویلایی کردزار واقع در منطقه ویلایی شهریار قرار گرفته است .از نکات و ویژگی های قابل توجه در مورد این باغ ویلا در کردزار می توان به شاهنشین 40 متری آن در فضای باغ اشاره کرد.. ادامه متن در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب
توزیع 100 بسته بهداشتی در بین خانواده‌‌های معلولینمعاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 از توزیع 100 بسته بهداشتی در بین خانواده های معلولین در راستای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، محسن فریدی با اعلام این خبر افزود: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و با هدف حمایت از خانواده های آسیب پذیر 100 بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست، ماسک و دستکش توسط اداره کل سلامت تهیه و بین خانواده های معلو
باربری تهرانباربری تهران که در این شهر با برند تجاری نتسان شهرت یافته است مفتخر است مناسبت ترین قیمت حمل بار در منطقه یازده شهرداری تهران بزرگ را ارئه نماید. پایین ترین قیمت حمل بار در شهر تهران در حالی توسط باربری نتسان ارائه می گردد که کیفیت خدمات در این باربری از بالاترین سطح در کشور برخوردار است.مناسب ترین قیمت حمل بار منطقه 11 
معرفی شهرک گلستان
شهرک راه آهن همانطور که از نامش مشخص است در ابتدا توسط تعاونی سازنده شهرک راه آهن برای کارکنان راه آهن ساخته شد شهرک راه آهن نزدیک به دریاچه چیتگر و پارک چیتگر است همین موضوع باعث شده که این منطقه را به خوش آب و هوا ترین نقطه تهران تبدیل کند این منطقه به علت این که از بافت های قدیمی تهران است که به صورت اصولی بنا شده از کوچه و خیابان های عریض و مناسبی برخوردار است
شهرک راه آهن به شهرک گلستان نیز معروف است علت نام گذاری این من
خرید آپارتمان در منطقه ۴ تهران که شامل ۹ ناحیه است و هر کدام از این ناحیه ‌ها شامل محله‌ های مختلفی است، می تواند اتفاق خوبی باشد. شاخص قیمت آپارتمان در منطقه ۴ نیز در هر محله متفاوت است. در حال حاضر منطقه چهار تهران شامل ۹ ناحیه و ۲۰ محله در سطح این منطقه می ‌شود. برای خرید آپارتمان در هر منطقه باید پیش از هر اقدامی به میزان بودجه خود دقت داشته باشیم و منطقه‌های هدف متناسب برای خرید را پیدا کنیم. جدای از این امر باید به آینده ملک در هر منطقه
نویسنده و محقق : اشکان ارشادی
توضیح تصویر : 
منطقه آذربایجان قفقاز ، کردستان ، آناتولی یا ترکیه امروزی بهمراه نواحی نزدیک تمدنی و دیگر شارشی 
قبل از اینکه مقاله ای به درخواست یکی از بچه‌ها تحت عنوان « هخامنشیان ، و بررسی آن » بنویسم ، لازم دانستم تا مطلبی در مورد ژن‌های مردم منطقه بنویسم و سپس به مقاله های دیگر بپردازم. 
آنچه که تا امروز کمتر مورد توجه قرار گرفته و یا جدیدا به حوزه پژوهی آمده اینست که شارش ژنی مردم منطقه از سه محل عمده هست : 
ژئوپارک آبسرک به زودی جهت بهره برداری علاقه مندان به طبیعت و زمین شناسی در قالب برنامه های علمی - تفریحی و کارگاه های آموزشی برقرار می گردد. منطقه آبسرک در مسیر جاده گرمسار به سمنان واقع شده و از لحاظ زمین شناسی عمومی در زون ایران مرکزی قرار دارد. جزییات بیشتر در خصوص این منطقه به زودی منتشر می گردد.
در ۱۵ کیلومتری لاهیجان، سیاهکل واقع شده. عمده شهرت سیاهکل به خاطر طبیعت سرسبز و هوای بسیار خوشش است، یعنی اگر شما مسافر گیلان باشید و دلتان بخواهد  به جز دریا و جنگل طبیعت بکری نیز ببینید و از شلوغی بسیار زیاد به ستوه نیایید، چاره کارتان رفتن به سیاهکل است. اگر هم بخواهید یکی از شگفت‌انگیزترین تصاویر را پیش چشمتان ببینید، باید راه دیلمان گیلان، یکی از شهرهای سیاهکل را درپیش بگیرید. جایی با هوایی که روح را تازه می‌کند و تصاویری که یادش هی
اگه میگید از لحاظ علمی غیر ممکنه، اگه میگید کلی هواپیمای دیگه هم همون زمان توی اون منطقه بودن، اگه چندین دلیل دیگه هم میارید، پس چرا از اون ور برمیدارید کل منطقه ی سقوطو پاکسازی میکنید؟ چرا خودتون هم دوست دارید هم ما هم همه ی کشورا فکر کنن دروغ میگید؟ چرا با آبروی یه ملت بازی میکنید؟ فقط کاش همینی که میگید درست باشه و بعد از اعلام نتیجه، یه نفس راحت بکشیم که فقط باید غصه ی جان باختن اون تعداد آدمو بخوریم نه چگونگی جان‌ باختنشونو!
خدمات کامپیوتری آداک در سال 1390 با هم فکری و کمک برخی از دوستان و آشنایان و راهنمایی های خانواده عزیز افتتاح گردید.در مرحله اول به مدت 6 ماه بطور آزمایشی در منطقه ایده لو شروع به کار نموده و بعد از گذشت 6 ماه تمام به منطقه مارالان آدرس اول کوی زمزم انتقال مکان نمود.و در این منطقه با جدیت تمام ادامه کار داده و کلیه تجربیات لازم را برای شغل خدمات کامپیوتر و چاپ را کسب نمودیم.و اینک با پشتکارقوی و تجربه کافی در حال ارائه خدمات نوین چاپی و اینترنتی ب
باربری تهران
باربری تهران با نام تجاری نتسان به عنوان منصف ترین و ارزان ترین باربری در منطقه ده شهرداری تهران شناخته شده است که ضمن ارائه پایین ترین قیمت کیفیت خدمات خود را نیز حفظ نموده است. دلیل ارزان بودن نرخ هزینه باربری کاهش هزینه ها و سود و استفاده از رانندگان مجرب و منصف می باشد.
منصف ترین باربری منطقه ده تهران
 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

طراحی لیا آموزشگاه فنی و حرفه ای آتی گام شهرستان نجف آباد