نتایج جستجو برای عبارت :

گرافت گذاری در جراحی بینی چیست ؟؟

گرافت گذاری در جراحی بینی
برای اینکه اسکلت استخوانی و غضروفی بینی از استحکام بیشتری در جراحی بینی برخورداری باشد ، جراح بینی از گرافت گذاری در جراحی بینی استفاده می کند در این مقاله قصد داریم به موضوع گرافت گذاری در جراحی بینی بپردازیم.
افرادی که قصد جراحی زیبایی بینی دارند این سوال در ذهن شانن ایجاد می شود که چه زمانی گرافت گذاری در جراحی بینی کاربرد دارد؟
ادامه مطلب
کاشت مو با جدیدترین روش کاشت با عنوان میکرو گرافت ( MICRO GRAFT )
پیوند مو باعث می ‌گردد ظاهر شما بهتر به نظر برسد و در نتیجه اعتماد به نفس خود را دوباره باز خواهید یافت.
( کاشت موی غیر جراحی با دستگاه اتوماتیک در کلیه مراحل اعم از برداشت مو و کاشت مو )
در جدیدترین شیوه ی کاشت موی طبیعی با عنوان میکرو کاشت یا ” میکرو گرافت ” MICRO GRAFT که در حال حاضر در مرکز انجام می پذیرد.
جدای از اجرای مراحل برداشت در کاشت SUT در مرحله کاشت نیز از دستگاه اتوماتیک استفاده
روش کاشت ابرو FUT چگونه است ؟
یکی از روش های معمول ” کاشت ابرو  به روش FUT ” است که با برداشت فلپ کوچکی از ناحیه پشت گوش به عنوان بانک مو و جداسازی واحد های فولیکولار در زیر میکروسکوپ انجام میگردد و به دلیل عدم نیاز به تراشیدن مو به خصوص در بانوان بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.
برای جراحی پیوند ابرو، ناحیه ی پشت گوش به عنوان بانک مو مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که موهای این ناحیه دارای تناسب بیشتری با موی ابرو هستند و ضخامت و حالت خو
گاهی اوقات در جراح زیبایی بینی برای رسیدن به نتایج بهتر نیاز به گرافت (پیوند) اضافه داریم- این گرافت اضافه هم می تواند غضروف باشد و از ساختار داخلی بینی حمایت کند هم می تواند پوست باشد و برای بهبود پوست بینی و بد شکلی هایی که در یک حادثه ایجاد شده است استفاده شود این کار هم در مطب بهترین جراح بینی انجام میشود.
گرافت می تواند از قسمت های مختلف بدن برداشته شود و معمولا این گرافت در حین جراحی بینی برداشته می شود، هر چند گاهی اوقات هم ممکن است قبل ا
 
 
کاشت مو به روش FUT کاشت موی جراحی
بعد از انجام امور مرتبط با بی حسی موضعی یک نوار کوچک از پشت سر با عنوان فلپ برداشته شده و محل آن بخیه زده می شود. طول فلپ در این روش چند اینچ می باشد. در مرحله بعد پزشک متخصص فلپ برداشته شده را با کمک میکروسکوپ های پیشرفته و لوازم جراحی به واحد های فولیکولی ( گرافت مو) تقسیم می کند و این واحدها بعد از ایجاد روزنه هایی، در سطح طاسی سر کاشته می شوند
  کاشت مو به روش FIT یا کاشت FUE کاشت موی غیر جراحی
در روش جداسازی بخ
پیوند پوستی چیست؟
 
پیوند پوست یک عمل جراحی است که شامل از بین بردن پوست از یک ناحیه از بدن و جابجایی آن یا پیوند دادن آن به ناحیه دیگری از بدن است. این عمل ممکن است در صورتی انجام شود که بخشی از بدن شما به دلیل سوختگی ، آسیب دیدگی یا بیماری ، پوشش محافظتی از پوست خود را از دست داده باشد.
پیوندهای پوستی در بیمارستان انجام می شود. بیشتر پیوندهای پوستی با استفاده از بیهوشی عمومی انجام می شود ، به این معنی که در تمام مراحل خواب خواهید بود و هیچ دردی
 
به برگشتن لبه پلک تحتانی به سمت خارج ، که باعث می­شود چشم و مخاط آن در معرض هوا و در نتیجه خشکی قرار گیرند، اکتروپیون گفته می­شود. فرد در این حالت دچار آبریزش شده و در صورت پاک­کردن اشک، چشم خشک­تر می­شود. اگر این بیماری درمان نشود، باعث ضخیم شدن مخاط داخلی پلک­ها شده و ایجاد التهاب و در نهایت صدمه به چشم می­شود.
 علل اکتروپیون چیست؟
علت آن ضعف عضلاتی است که باعث نگهداشتن پلک بر روی چشم می­شود.این بیماری معمولا" در افراد بالای 60 سال دیده می­
میکروگرافت کرد . در اواخر دهه 80 , پزشک معالج B . L Limmer به کارگیری از میکروسکوپ برجسته نما را برای تبدیل یک نوار دهنده به میکروگرافت های کوچک باب کرد . در پی آن نحوه کاشت مو واحد فولیکولی آغاز به شکل گیری کرد و شکاف گرافت ها و میزان آنان کوچکتر شد . این گرافت های کوچکتر به جراحان اجازه می‌دهد تا گرافت های واحد فولیکولی بیشتری را در حوزه‌ پذیرنده قرار دهند .
پیرو پیروزی های کسب شده جراحان نیز دقت بیشتری به‌این کلیت ماجرای گرافت های کاشت شده معطوف
کاشت مو در کرج
کاشت مو در کرج در حقیقت روش برداشت ریشه‌های مو از قسمت‌های پر پشت مو و کاشت در قسمت‌های کم پشت مو  می باشد  .به طور کلی  این روش ساده‌ترین و نتیجه بخش ترین راه درمان برای افزایش رشد مو معرفی شده است. در سالهای اخیر روشهای زیادی برای کاشت مو معرفی شده است. که هریک برای افراددارای شرایط لازم اجرا می شود.
 
 
 
کاشت مو در کرج در چند جلسه انجام می‌شود
 
یکی از مهم‌ترین سؤالات که بیشتر مراجعیین درباره آن سوال می کنند  پیگیری زمان و
تقویم شیعه
هشتم شوال
مرگ عبد الملک بن مروان
در سال ۸۶ هجری قمری عبد الملک بن مروان سفاک بخیل، در دمشق به هلاکت رسید، و بعضی ۱۵ شوال را ذکر کرده‌اند. این در حالی بود که ۲۱ سال و ۶ ماه خلافت را غصب کرده بود. او پیش از سلطنت پیوسته ملازمت مسجد را داشت و تلاوت قرآن می‌نمود و او را حمامة المسجد (کبوتر مسجد) میگفتند! وقتی خبر سلطنت به او رسید قرآن را بر هم نهاد و گفت: اسلام علیک هذا فراق بینی و بینک: «خداحافظ، این آغاز جدایی بین من و توست»!!
بیماری او که
 
در آن دوران عملکرد های آن‌ها مورد دقت گسترده ای قرار نگرفت و زخم های نبرد جهانی دوم به مملکت آنان ترقی های آنها‌را تا دو دهه دیگر پنهان نگه داشت . در اواخر دهه 50 بود که عصر مدرن پیوند مو در دنیای غرب آغاز شد .
هنگامی که یک کارشناس پوست نیویورکی به نام نورمن ارنیش ( Norman Orentreich )  با استفاده از  گرافت های آزاد دهنده در بیماران دارنده الگوی طاسی مردانه شرو ع به تست کرد . گذشته از این تصور میشد که مو کاشته شده بیشتر از مو نخستین در ناحیه گیرنده رویش
جدیدترین روش کاشت مو میکروگرافت :
در جدیدترین شیوه ی کاشت موی طبیعی با عنوان میکرو کاشت یا میکرو گرافت MICRO GRAFT که در حال حاضر به صورت انحصاری انجام می پذیرد.جدای از اجرای مراحل برداشت در کاشت SUT در مرحله کاشت نیز از دستگاه اتوماتیک استفاده شده که ظرافت کاشت مو تا حد میکرو را دارد و بدون استفاده از تیغ جراحی کاشت مو انجام میپذیرد که در این حالت شاهد هیچگونه اسکاری بر محل کاشت بیمار نخواهیم بود.به دلیل استفاده از دستگاه ایمپلنتر در سایز میکرو می
دوشنبه 25 آذر
امروز اتاق عمل پوست رفتم یه خانومی کل گوشت رون سمت راستشو از دست داده بود وضع عجیبی بود عمل دو ساعته گرافت پوستی براش انجام دادن بعدش یه معتاد آوردن که جفت پاهاش از جلو سوخته بود بوی به شدت بدی میداد حالم بد شد بردن منو آشپزخونه و کمی چایی قند بهم دادن تا خوب شدم و پیش یکی از معروف ترین جراحان ایران صبحونه خوردم. فردا باید پنج نفری کنفرانس سوختگی بین الملی بریم و کلی حوصلمون سر بره. نهار کوکو سبزی، شام هم عدسی.
نتایج پیوند ابرو هم مانند پیوند مو به‌ یک‌ باره خود را نشان نمی‌دهند. در طول مدت جراحی، یک متخصص کاشت مو خوب حدود ۵۰ تا ۶۰۰ گرافت به ابرو پیوند می‌زند و این تعداد بستگی به میزان پرپشتی دلخواه شما و تنکی ابروهای طبیعی‌تان دارد. معمولاً به‌طور متوسط بین ۵۰ تا ٣۵۰ گرافت پیوند زده می‌شود. پس از اتمام جراحی معمولاً لایه‌ای دلمه روی موی پیوند زده‌ شده شکل می‌گیرد اما همراه با نشانه‌های قرمزی یا تورم باید پس از چند روز از بین برود.
 
معمو
ولایت اهل بیت علیهم السلام و برائت از دشمنان ایشان شرط اصلی شناخت خداست
ثقة الاسلام کلینی قدس الله روحه الشریف روایت کرده است:
۱- الحسین بن محمد، عن معلى بن محمد، عن الحسن بن علی الوشاء قال: حدثنا محمد ابن الفضیل، عن أبی حمزة قال: قال لی أبو جعفر علیه السلام: إنما یعبد الله من یعرف الله، فأما من لا یعرف الله فإنما یعبده هكذا ضلالا قلت: جعلت فداك فما معرفة الله؟ قال: تصدیق الله عز وجل وتصدیق رسوله صلى الله علیه وآله وموالاة علی علیه السلام والا
تاریخچه کاشتـ مو
تاریخچه به کارگیری از بخش‌هایی از پوست سر که در آن بافتی از پوست سر به همراه منشا دارای اهمیت تولید خونش به یک حیطه طاس کاشته شود , به قرن ۱۹ بر میگردد . به کار گیری از تکنیک‌های کاشت موی امروزی به دهه ۳۰ میلادی در ژاپن بر می گردد که آن موقع جراحان از گرافت‌های کوچک و چه بسا «گرافت‌های واحد فولیکولی» برای جایگزین کردن بخشها مجروح ابرو یا این که مژگان , اما نه در رابطه با برطرف سازی طاسی , به کارگیری می‌کردند .
در آن دوره تلاش‌
تاریخچه کاشتـ مو
تاریخچه به کارگیری از بخش‌هایی از پوست سر که در آن بافتی از پوست سر به همراه منشا دارای اهمیت تولید خونش به یک حیطه طاس کاشته شود , به قرن ۱۹ بر میگردد . به کار گیری از تکنیک‌های کاشت موی امروزی به دهه ۳۰ میلادی در ژاپن بر می گردد که آن موقع جراحان از گرافت‌های کوچک و چه بسا «گرافت‌های واحد فولیکولی» برای جایگزین کردن بخشها مجروح ابرو یا این که مژگان , اما نه در رابطه با برطرف سازی طاسی , به کارگیری می‌کردند .
در آن دوره تلاش‌
کاشت ریش و سبیل چگونه است ؟
روش های کاشت ریش و سبیل مانند دیگر روش های کاشت مو است. برای این کار باید یک بانک مو انتخاب شود و گرافت های مو از ناحیه ی برداشت به ریش و سبیل انتقال داده شود. بانک مو شامل مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد. به عنوان مثال قسمت پشت سر که اکثراً به عنوان بانک مو شناخته می شود باید شرایط لازم را برای اهدای گرافت های مو در اختیار داشته باشد. مو از این ناحیه برداشته می شود، گرافت ها آماده شده و با آماده سازی ناحیه ی صور
​ریزش مو و کم پشت شدن موی سر باعث بالا تر دیده شدن سن و آسیب به اعتماد به نفس افراد می شود، یکی از روش هایی که امروزه رونق بیشتری یافته است و اکثرا در تمام نقاط دنیا از آن استفاده می کنند تا جایگزینی برای موهای از دست رفته داشته باشند،  کاشت موست.
کاشت مو نوعی جراحی است که در آن ریشه مو را از ناحیه اهدا کننده به بخش خالی از مو انتقال می دهند، کاشت مو انواع روش های مختلفی دارد و بستگی به شرایط موی سر فرد بهترین روش انتخاب می شود.
 
 
آشنایی با برخی
کاشت ابرو به روش FUE یا FIT چگونه است ؟
یکی از روش ها برای پیوند ابرو، روش FUE است که تفاوت عمده این روش با روش های دیگر برداشت تک واحدی گرافت ها از پشت گوش متقاضی است که دیگر نیاز به برداشت فلپ جراحی ندارد. اما برای انجام این روش باید موهای فرد تراشیده شود.
 
شستشو بعد از
کاشت مو یکی از مهم ترین مواردی است که پس از کاشت مو باید به آن توجه کنید. زیرا توجه
نکردن به شستشو بعد از کاشت مو باعث بروز مشکلاتی جدی برای شما می شود. شستشو سر
بعد از کاشت مو باید به گونه ای باشد که به گرافت های کاشته شده آسیب وارد نشود. همچنین
نشستن و تمیز نکردن سر بعد از کاشت مو باعث ایجاد چربی و شوره می شود که احتمال
بروز جوش های چرکی و کیست مویی را روی سر افزایش می دهد.
موهایی که به
تازگی کاشته شده اند به اندازه موهای اولیه شما ق
شستشو بعد از کاشت مو چگونه است؟

نحوه شستشو و
تمیز کردن موها پس از کاشت مو با شستشو همیشگی سر متفاوت است. شما باید مواردی را
هنگام شستشو سر رعایت کنید.

هنگام شستشو
موهایتان بهتر است از شامپو بچه استفاده کنید زیرا فاقد مواد شیمیایی هستند.

زمانی که موهای
خود را می شویید حواستان باشد نوک انگشت و ناخن خود را به سرتان نکشید، این کار
باعث آسیب رسیدن به گرافت های کاشته شده می شود.  

برای خشک کردن
موهای کاشته شده خود از سشوار استفاده نکنید و اجازه د
کاشت مو به روش SUT از سریع ترین روش های کاشت مو است. کاشت مو به این روش توسط دستگاهی با نام SAFERانجام می شود.
 دستگاه SAFER  گرافت های سالم را از قسمت بانک مو فرد شناسایی کرده و آن ها را برمی دارد، سپس این گرافت ها در نواحی کم پشت سر کاشته می­شوند. این تکنولوژی باعث شده است تا آسیب کمتری به گرافت های مو وارد شود و تقریبا همه گرافت های برداشت شده کاشته شوند.
چه انتظاری باید از کاشت مو به روش SUT داشته باشیم؟
قبل از انجام هر یک از روش های کاشت مو باید به
کاشت موی سر با ۴ روش جدید دنیا انجام می گردد که شامل موارد زیر است:
روش FUT یا روش نواری : برداشت فولیکول های مو در این روش به صورت نواری از پشت سر انجام می گیرد.در هر مرحله بر حست تراکم بیمار و وضعیت موی فرد حدود ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ گرافت یعنی معادل حدود ۴ تا ۸ هزار تار مو با این روش قابل انجام است.
روش FIT :  ببرداشت فولیکول ها به صورت تک تک از پشت سر انجام می گیرد
روش ترکیبی:ترکیبی از روش نواری و روش FIT است
روش فوق ترکیبی: ترکیبی از روش سوپر FUT با FIT می باشد

تکنیک FIT چیست
کاشت مو به روش های متفاوتی انجام می شود که هر مورد مزایا و معایب خود را دارند . یکی‌از این روش ها تکنیک کاشت مو  FIT است که در آن گرافت های مو به طور گروهی و یا دانه ای از پشت سر بیمار برداشته می شود . این کار با هولدرهای دستی صورت می‌گیرد که هیچگونه جراحی در آن وجود ندارد . بلکه مراحل کاشت به صورت کاملا سرپایی و با روش بی حسی انجام می شود . از‌آنجا‌که تعداد زیادی مو در تکنیک FIT کاشته می شود , بدین ترتیب عمل کاشت مو در چندین جلسه صورت م
استحمام بعد از
کاشت مو موضوعی است که باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید. حمام کردن
نادرست و شستشو اشتباه سر بعد از کاشت مو باعث بروز مشکلاتی از جمله آسیب رسیدن به
گرافت های کاشته شده می شود.
شما با گذشت دو
روز از کاشت موی خود بهتر است دو بار در روز به حمام بروید و این کار را تا 10 روز
ادامه دهید. تا 10 روز بعد از کاشت مو باید از قرار گرفتن زیر دوش آب مستقیم و
عمودی پرهیز کنید، زیرا تماس مستقیم سر با آب به گرافت های کاشته شده آسیب وارد می
کند.
ب
کاشت مو به روش های متفاوتی انجام می شود که هر کدام مزایا و معایب خویش را دارا‌هستند . یکی این روش ها تکنیک FIT است که در آن گرافت های مو به طور گروهی و یا این که دانه ای از پشت سر بیمار برداشته می شود . این کار با هولدرهای دستی شکل میگیرد که هیچگونه جراحی در آن نیست . بلکه فرایند کاشت به حالت تماما سرپایی و با روش بی حسی انجام می شود . از‌آن‌جا‌که تعداد متعددی مو در تکنیک FIT کاشته می شود , براین اساس عمل کاشت مو در چند نشست صورت میگیرد . قابل ذکر است
کلینیکهای متعددی عمل کاشت ابرو را در تهران و در شهرهای دیگری از جمله شیراز و اصفهان انجام  میدهند اما آنچه باید لحاظ شود داشتن مجوز رسمی و به کارگیری از متخصص کاشت مو خوب و کارامد و با تجربه  است . کلینیک نای ذی و رز و بهرو از جمله ی این کلینکها هستند .
معمولا افرادی که در اثر بیماری های خاصی دچار کم پشتی مو و یا ریزش میشوند از روشهای کاشت ابرو استفاده  می کنند . معمولا روشهایی همچون FUE میتواند انتظارات واقع گرایانه افرادی که به دنبال ظاهری طب
روش کاشت مو SUT
این روش از نظر این که ریشه گرفت ها کمتر اسیب میبیند مورد اهمیت خاصی نسبت به روش های قدیمی میباشد. در این روش بدون بیهوشی جراحی صورت میگیرد. طول زمان رشد موهای کاشته شده با روش SUT بین 4 تا 9 ماه میباشد.یکی از بهترین متودهای کاشت مو که امروزه بیشتر از روش FUT و FIT مورد استفاده قرار میگیرد روش SUT میباشد . این روش بدون تراشیدن سر می باشد. در این روش از طریق یک دستگاه نوری به نام پانچ از روی موهای خود فرد برداشت شده و در نواحی طاس کاشته میشود.
از آنجاییکه ریش و سبیل در ظاهر مردانه تاثیر چشمگیری دارند ، بسیاری از مردانی که معمولا در اثر اختلالات هورومونی با این مشکل روبرو میشوند علاقمند به انجام عمل کاشت ریش و سبیل  می شوند . یکی از روشها ، عمل sut  می باشد .
کاشت ریش و سبیل  به روش sut  امروزه  از جمله روشهای پرطرفدار است از این بابت که معمولا با تکنولوژیهای جدید و بدون درد یا خونریزی در طی یک جلسه انجام میشود . معمولا گرافت های مو از پشت سر ناحیه بین دو گوش برداشته می شود و با توجه به ن
تفاوت های روش DHI از روش استاندارد FUE چیست؟
در روش DHI  نیز  برای برداشت پیوند از روش FUE استفاده می شود. در کاشت مو به روش DHI ، باز کردن شیار  و قرار دادن پیوند با قلم همزمان انجام می شود. این قلم هم امکان باز شدن کانال و هم قرار دادن فولیکول مو را در یک زمان فراهم می کند.
در  کاشت ۳۰۰۰ پیوند با روش استاندارد FUE ، ابتدا ۳۰۰۰ پیوند برداشت می شود. سپس ، در حالی که گرافت ها نگه داشته می شوند ، ۳۰۰۰ کانال برای قرار دادن فولیکول های مو باز می شود و پس از اتما
 کاشت مو چگونه انجام می شود؟
عملیات کاشت مو با قرار دادن فولیکول های مو که از ناحیه اهدا کننده فرد گرفته می شود به مناطقی  از پوست سر که مو ریخته است ، انجام می شود. اگرچه ناحیه بین دو گوش مقاوم در برابر ریزش غالباً به عنوان محل اهدا کننده استفاده می شود. مناطق دیگر بدن مانند سینه ، پشت ، بازوها نیز می توانند به عنوان محل اهدا کننده استفاده شوند. آنها از هم جدا شده و برای عمل آماده می شوند زیرا گرافت ها بافت هایی هستند که شامل یک یا چند فولیکول
جراحی بینی پرطرفدارترین
جراحی
زیبایی بینی در تهران صورت محسوب می شود. در حالی که جراحی های زیبایی دیگر
ممکن است نیاز به قدرت بدنی زیاد، دسترسی آناتومیک دشوار، زمان طولانی عمل داشته و
در نتیجه خستگی بهترین
دکتر و جراح بینی در تهران را به دنبال دارد، جراحی بینی تنها نیازمند درک
صحیح جراح از هنر و علم می باشد. هر جراحی بینی چالش های خاص خود را دارد و قبل از
جراحی، پزشک نیازمند تخمین دقیق بدشکلی بینی، درک صحیح جدید ترین روش جراحی بینی
، برنامه ر
از آنجاییکه ابرو و در نهایت پرپشت بودن آن  نقش مهمی در زیبایی ظاهری افراد ایفا می کند ،  جراحان زیبایی هستند . به دنبال روشهای جدید با بازدهی و رضایتمندی  بالاتر هستند البته در ارتباط با بازسازی ابروها مشکلاتی همواره وجود دارد .
با افزایش سن و در اثر تغییرات هورمونی بعضی از افراد ریزش ابرو را تجربه  می کنند . معمولا این روش برای افرادی که نوعی طاسی ابرو را تجربه می کنند و یا ابروهایشان به تدریج در حال نازک شدن است انجام میشود.
افرادی که چندین
​با پیشرفت چشمگیر علم پزشکی، اتفاقات جالبی در همه ضمینه ها رقم خورده است. یکی از آنها کاشت طبیعی مو و درمان طاسی می باشد. کاشت مو روش های مختلفی دارد که درباره آن بیشتر توضیح خواهیم داد. در این معمولا روشها موی سر را از قسمتی که پرپشت هست و ریخته نشده برداشته و در قسمتی که کم پشت و طاس هست، کاشته می شود.
 
 
انواع روش های کاشت مو
کاشت مو به روش SUT: این روش، از بهترین روش های کاشت مو در حال حاضر میباشد که دارای کمترین عوارض و سرعت و دقت بسیار بالایی
روش های عمل کاشت مو
مرسوم ترین شیوه های پیوند مو موفق مشتمل بر :
روش پانچ کاشت مو
موها به صورت دسته ای برداشته شده و در محل موردنیاز با به کارگیری از ایجاد شکاف هایی در پوست سر , کاشته می شود . امروزه این نحوه به جهت ایجاد نمای مصنوعی ( مشهور به نما عروسکی ) کاربرد چندانی ندارد .
روش عمل کاشت مو FUT
برداشت مو با یک نوار کوچک از منطقه پشت سر که به طور معمول تحت بی حسی موضعی انجام یافته و دربردارنده 1500 تا 2500 گرافت که حاوی 7000 تا 9000 تار مو است و بعد محل فع
روش پیوند مو FIT
هنگامی شخص طاس بانک موی خوبی داشته باشد روش کاشت مو FIT را می توان توصیه داد که درین شیوه دیگر برش و بخیه نیست . شخص درخواست کننده نیازی به بستری شدن نداشته و فقط با بی حسی موضعی و ضدعفونی شدن کامل فولیکول های مو با ابزار های خاص به صورت جدا از هم برداشته می گردند . در نهایت فولیکول ها در محل طاسی کاشته می‌شوند . ممکن است اکثر درباره انتقال بانک موی بدن به ناحیه طاس سر شنیده باشید . روش FIT به عبارتی روشی است که به ما این قابلیت و امکا
انتقال مو با روش FUE
امروزه نیز مانند بسیاری از مناطق دیگر ، تحولاتی در زمینه کاشت مو وجود دارد و این پیشرفت ها باعث افزایش کیفیت و کارایی برنامه می شود. یکی از این کاربردها ، روش کاشت مو FUE است. امروزه ، این روش ، که بسیار بارها مورد استفاده قرار می گیرد ، سطح بالایی از راحتی را به بیمار ارائه می دهد و در زیبایی موها کاملاً طبیعی جلوه می کند. در کاشت مو FUE ، ریشه های مو به نام گرافت یکی با استفاده از میکرو موتورهای پیشرفته ، از ناحیه اهدا کننده جمع
سوال بیمار: نوه من که 10 ساله است در سن 4 ماهگی سوختگی پیدا کرده است. او دچار طاسی در قسمت بالای سر می‌باشد. پوست وی در قسمت بالایی سر بسیار نازک است. زیرا چندین لایه پوست سوختگی پیدا کرده است. آیا کاندید پیوند مو می‌باشد؟
جواب پزشک پیوند موی طبیعی: کاشتن گرافت‌ها بر روی بافت سوختگی معمولا نتایج مثبتی دارد. اما معمولاً ترکیبی از برداشتن قسمتی از بافت سوخته و سپس انجام کاشت موی طبیعی انجام می‌گردد. سنّی هم که معمولاً پیوند  موی انجام می‌شود
ریزش مو که به نام آلوپسی یا طاسی نیز شناخته
می شود ، به ریزش مو از بخشی از سر یا بدن اشاره دارد. شدت ریزش مو از ناحیه کوچکی
تا کل بدن متفاوت است ,و همچنین دلایل متفاوتی می تواند داشته باشد. ریزش مو در بعضی
از افراد باعث ناراحتی روانی می شود در اکثر موارد دلیل ریزش مو، فیزیولوژیکی و با به صورت ژنتیکی می
باشد و کاشت مو می تواند در این زمینه مفید باشد. سالیانه افراد بسیاری بدون اطلاع
داشتن از این موضوع اقدام به خرید دارو و شامپو و از این قبیل موارد م
کاشت ابرو چگونه و برای چه کسانی انجام می گیرد ؟
کاشت یا ایمپلنت ابرو به فرآیندی گفته می شود که فولیکول های مو از بخش بانک مو برداشته شده و به ناحیه ی ابرو انتقال داده می شود.
گرافت های مو که به این ناحیه انتقال داده شده اند، در طی یک پروسه ی چندین ماهه رشد کرده و یک ابروی پرپشت و استاندارد را برای بیمار به وجود می آورند.
پیوند ابرو با تکنیک های پیشرفته و ابزار تخصصی توسط پزشک متخصص یا فوق تخصص انجام می گیرد.دلایل متعددی مانند برداشتن ابرو از یک
انتقال مو با روش FUE
امروزه نیز مانند بسیاری از مناطق دیگر ، تحولاتی در زمینه کاشت مو وجود دارد و این پیشرفت ها باعث افزایش کیفیت و کارایی برنامه می شود. یکی از این کاربردها ، روش کاشت مو FUE است. امروزه ، این روش ، که بسیار بارها مورد استفاده قرار می گیرد ، سطح بالایی از راحتی را به بیمار ارائه می دهد و در زیبایی موها کاملاً طبیعی جلوه می کند. در کاشت مو FUE ، ریشه های مو به نام گرافت یکی با استفاده از میکرو موتورهای پیشرفته ، از ناحیه اهدا کننده جمع
در این روش با استفاده از طراحی قلم مخصوص DHI ، باز کردن کانال و کاشت فولیکول های مو به طور همزمان انجام می شوند. مهم ترین مزیت کاشت مو با قلم DHI این است که کاشت های مکرر و بیشتر می توان انجام داد. تکنیک DHI می تواند نتایج بسیار خوبی به خصوص در تراکم مو داشته باشد.
DHI  و  FUE:
تفاوت های روش DHI از روش استاندارد FUE چیست؟
در روش DHI  نیز برای برداشت پیوند از روش FUE استفاده می شود. در کاشت مو به روش DHI ، باز کردن شیار و قرار دادن پیوند با قلم همزمان انجام می شود. ا
کلینیک تخصصی کاشت مو آریامن او‌لین کلینیک در کشور ایران است که درمان پیوند مو را با به کارگیری از دستگاه انقلابی SUT به کار گرفت.
فرآیند کاشت مو به روش SUT
مراحل کاشت مو به روش SUT مثل روش FIT یا Micro FIT می‌باشد با این تفاوت که برداشت فولیکول های مو بجای استفاده از هولدرهای دستی ( در روش FIT ) به وسیله دستگاه انجام می شود . برای مطالعه مراحل روش FIT به صفحه مخصوص این روش مراجعه کنید .
 
با استفاده از این دستگاه می توان فولیکول های مو را پیوند زد . این تکنولو
جراحی بینی ۲۰ سال پیش با عمل بینی امروزی کاملا متفاوت
است. در گذشته، بینی به معنی واقعی کلمه در طول عمل کوبیده شده و از نو ساخته می
شد. روش های قدیمی عمل بینی کل ساختار بینی را تغییر می دادند و همین باعث می شد
چند نوع مدل بینی محدود در صورت تمامی بیماران دیده شود. تناسب میان بینی و دیگر
اجزای صورت اهمیت چندانی نداشت و فقط بینی به زیر ذره بین جراح می رفت.
اما حالا هدف و روش جراحی بینی تغییر کرده است. امروزه عمل بینی با
هدف بهبود عملکرد و ایجاد تناس
کاشت مو
کاشت مو یا پیوند مو به تکنیک جراحی گفته می شود که در آن ریشه های مو , تک تک از منطقه اهداکننده به حیطه در حال ریزش مو و یا خالی از مو برده می شود . از این راه بیش تر برای معالجه ریزش مو مردانه استفاده می شود و طی آن ریشه هایی که به شکل ژنتیکی درمقابل ریزش مقاوم می باشند به منطقه طاس برده میشوند . به علاوه از این شیوه برای مرمت ابرو , مژه , محاسن , موهای سینه و منطقه تناسلی و پوشاندن محل جراحت های ناشی از تصادف یا جراحی مثل کشیدن پوست و کاشت مو
به طور کلی نمی
توان گفت استخر بعد از کاشت مو برای افراد مشکل ایجاد می کند، اما حداقل باید تا
زمانی که زخم های سر ترمیم نشده است از رفتن به استخر پرهیز کنید.
بهتر است حدود دو
هفته تا یک ماه از رفتن به استخر و شنا کردن پرهیز کنید. برای آنکه خیالتان از
آسیب نرسیدن به موهای کاشته شده راحت باشد، توصیه می کنیم حداقل تا دو ماه از شنا
کردن پرهیز کنید. کلر موجود در آب استخر باعث خشکی مو شده، شکستن موها، ژولیدگی زیاد
و ظاهر تیره می شود.
شستشو بعد از
کاشت م
بیمه عمر سامان
طرح ممتاز امراض خاص بیمه عمر سامان انواع بیماری‌های صعب العلاج و شایع رو به تفکیک گروه بندی سنی بزرگسالان و کودکان (30 بیماری) تحت پوشش قرار میدهد که به شرح آنها می‌پردازیم.سرطان‌ها:سرطان، پیوند مغز استخوانبیماری‌های قلبی:سکته مغزی، سکته قبلی، حمله قلب، جراحی آئورت، جراحی گرافت، (بافت پیوندی) و بایپس شریان_کرونر جراحی دریچه قلب، پیوند قلب/کلیه، مراحل انتهایی بیماری کلیویبیماری‌های مغز و اعصاب:تومور خوش خیم مغزی، وضعیت پ
جراحی بینی اغلب به
عنوان یکی از پیچیده ترین و متنوع ترین جراحی های زیبایی شناخته می شود. از این رو
تکنیک های فراوانی برای به دست آوردن نتایج مختلف در این زمینه به وجود آمده است.
مشکلاتی که می توان با جراحی
بینی آنها را اصلاح کرد شامل مشکلات تنفسی، ساختاری و زیبایی است و به همین
دلیل هریک نیازمند روش های مختلف عمل بینی استو هزینه
جراحی بینی را هم شامل میشود . یکی از شایع ترین مشکلات
در جراحی بینی، قوز بینی است که می تواند ظاهر بینی را بزرگتر نش
کاشت مو به روش FIT
امروزه مردم زیادی بر اثر دلایل مختلف، با مشکل ریزش مو و طاسی سر مواجه هستند. البته خوشبختانه رشد تکنولوژی و علم پزشکی باعث شده است، برای درمان این مشکل هم راه حل های بسیاری پیشنهاد شده و مورد استفاده قرار گیرد. یکی از روش های بسیار خوب برای درمان طاسی سر، کاشت مو به روش FIT می باشد. در این روش واحد های فولیکولی با کمک یک دستگاه پانچ مانند برداشته شده و برای پیوند مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه پانچ به شکل دورانی روی بخش ه
بانک مو چیست و چه کارایی دارد ؟
همانطور که گفته شد، برای پیوند مو باید از موی بدن استفاده شود. از این رو قسمت هایی را که برای پیوند مو مورد استفاده قرار می گیرد، بانک مو می گویند.
گرافت های مو از ناحیه ی بانک یا اهدای مو برداشته می شود.
این ناحیه باید خصوصیات خاصی داشته باشد تا بتواند جوابگوی نیاز قسمت دریافت کننده ی مو باشد.
ناحیه ای که مو از آن برداشت می شود باید به گونه ای باشد که بتواند موهای مورد نیاز برای قسمت های خالی سر، ابرو یا ریش را تأم
کاشت مو به روش FIT
امروزه مردم زیادی بر اثر دلایل مختلف، با مشکل ریزش مو و طاسی سر مواجه هستند. البته خوشبختانه رشد تکنولوژی و علم پزشکی باعث شده است، برای درمان این مشکل هم راه حل های بسیاری پیشنهاد شده و مورد استفاده قرار گیرد. یکی از روش های بسیار خوب برای درمان طاسی سر، کاشت مو به روش FIT می باشد. در این روش واحد های فولیکولی با کمک یک دستگاه پانچ مانند برداشته شده و برای پیوند مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه پانچ به شکل دورانی روی بخش ه
روش های کاشت ابرو انواع  مختلفی دارد. زمانی که از تکنیک های کاشت ابرو صحبت می کنیم ضروری است که جراح ، دقت وسواس گونه ای به تمام جزییات تکنیکی داشته باشد و در کنار آن در این زمینه هنر داشته باشد. زاویه ی موی خاص و صاف ، حلقه ی طبیعی ،و طراحی مناسب ابرو همگی عناصر مهم در خلق ابروی پر و جذاب هستند که هدف نهایی کاشت ابرو است .کاشت ابرو عملی است که طی آن گرافت های مو  توسط یک متخصص زیبایی و یا یک متخصص کاشت مو خوب از سر گرفته شده و در ابرو کاشته می شو
همه چیز درباره ایمپلنت دندان
ایمپلنت و انواع روکش های دندانی :
ایمپلنت های دندانی به عنوان یک درمان جایگزین برای پروتز های بریج بوده که دندانها تراشیده می شوند، و هدف اصلی
از معرفی این درمان ( ایمپلنت دندان ) این است که در آینده هیچ دندانی به خاطر پایه بریج قرار گرفتن تراشیده نشود و از بین نرود.
به طور کلی هر بیماری که شرایط کشیدن دندان را داشته باشد میتواند کاندید مناسبی برای کاشت ایمپلنت باشد.
و از نظر قانونی دندانپزشک عمومی یا متخصص م
 
یکی از مهم‌ترین مراحل کاشت مو است. در جلسه‌ی مشاوره‌ی حضوری رایگان، ابتدا پزشک متخصص یا کارشناس کاشت مو توضیحات مقدماتی  کاشت مو را به شما ارائه می‌کند. سپس از شما درخواست می‌کنیم تا اطلاعات سوابق پزشکی خود را به ما بگویید. مواردی مانند بیماری‌های مزمن، داروهایی که مصرف می‌کنید، سابقه‌ی کاشت مو و … . این موارد در شناسایی کاندیدای مناسب و نامناسب کاشت مو اهمیت دارد.
بعد از انجام مراحل مقدماتی، به ملاقات پزشک متخصص کاشت مو می‌روید. پز
ایمپلنت و انواع روکش های دندانی :

ایمپلنت های دندانی به عنوان یک درمان جایگزین برای پروتز های بریج بوده که دندانها تراشیده می شوند، و هدف اصلی از معرفی این درمان ( ایمپلنت دندان ) این است که در آینده هیچ دندانی به خاطر پایه بریج قرار گرفتن تراشیده نشود و از بین نرود.
به طور کلی هر بیماری که شرایط کشیدن دندان را داشته باشد میتواند کاندید مناسبی برای کاشت ایمپلنت باشد.
و از نظر قانونی دندانپزشک عمومی یا متخصص میتواند کاشت ایمپلنت دندان 
خشکی پوست سر از عوارض بعد از کاشت مو است. البته خشکی پوست سر تنها عارضه بعد از کاشت مو نیست و مانند هر جراحی زیبایی دیگری عوارضی دارد. مانند:  جوش بعد از کاشت مو، ورم چشم، پوسته شدن و قرمزی پوست سر، ریزش موها بعد از کاشت و عوارض خاص کاشت مو در زنان.
 این روش از روش های ابتدایی ترمیم مو است که در تمام کشورهای پیشرفته دنیا به طور کامل منسوخ شده است. روش HRT چیزی شبیه به کلاه گیس می باشد اما  در شکل اتصال به سر و موها کمی تفاوت دارد. 
پوسته شدن سر
بعد ا
مشاوره حضوری رایگان
یکی از مهم‌ترین مراحل کاشت مو است. در جلسه‌ی مشاوره‌ی حضوری رایگان، ابتدا پزشک متخصص یا کارشناس کاشت مو توضیحات مقدماتی  کاشت مو را به شما ارائه می‌کند. سپس از شما درخواست می‌کنیم تا اطلاعات سوابق پزشکی خود را به ما بگویید. مواردی مانند بیماری‌های مزمن، داروهایی که مصرف می‌کنید، سابقه‌ی کاشت مو و … . این موارد در شناسایی کاندیدای مناسب و نامناسب کاشت مو اهمیت دارد.
بعد از انجام مراحل مقدماتی، به ملاقات پزشک متخصص ک
امروز روز 5 ام بعد از عمل هست.
از شب عمل دردم خیلی زیاد بود شب اول رو با مخدر پتادین که خودشون زدند راحتتر خوابیدم، یعنی بار اول زد جواب نداد، بار دوم زد جواب نداد، منم دردم داشت بیشتر میشد و بار سوم فکر کنم فهمید این جنسش خوب نیست و دوزش رو بیشتر کرد تا جواب داد و خوابم برد.
از صبح هر چند باز دردم شروع شد و این بار یکی دیگشون یه مسکن دیگه از طریق سرم بهم زد که دردم رو کم کرد.
اما دردی که حتی توی خواب هم حسش میکنم سنگینی وحشتناک پام هست، انگار یه کند
 
یکی از مهم‌ترین مراحل کاشت مو 
 
در جلسه‌ی مشاوره‌ی حضوری رایگان، ابتدا پزشک متخصص یا کارشناس کاشت مو توضیحات مقدماتی  کاشت مو را به شما ارائه می‌کند. سپس از شما درخواست می‌کنیم تا اطلاعات سوابق پزشکی خود را به ما بگویید. مواردی مانند بیماری‌های مزمن، داروهایی که مصرف می‌کنید، سابقه‌ی کاشت مو و … . این موارد در شناسایی کاندیدای مناسب و نامناسب کاشت مو اهمیت دارد.
بعد از انجام مراحل مقدماتی، به ملاقات پزشک متخصص کاشت مو می‌روید. پزشک
میزان تغییرات بینی،به ضخامت پوست که تنها عامل تاثیرگذار در جراحی است که جراح نمی تواند جز به مقدار کم آن را دست کاری کند وابسته است. افراط ها مانند پوست بسیار نازک یا بسیار ضخیم، گام های مختلف عمل جراحی بینی گوشتی دارند. 
تاثیر پوست نازک بر روی نتیجه جراحی زیبایی بینی
در بیماران دارای پوست بسیار نازک، اسکارها خیلی زود درمان می شوند و تورم در ناحیه جراحی کم است. با این حال پوست نازک تنها پتانسیل استتار کمی برای پوشش دادن اسکلت بینی زیرین دار
 
یکی از مهم‌ترین مراحل کاشت مو 
 
در جلسه‌ی مشاوره‌ی حضوری رایگان، ابتدا پزشک متخصص یا کارشناس کاشت مو توضیحات مقدماتی  کاشت مو را به شما ارائه می‌کند. سپس از شما درخواست می‌کنیم تا اطلاعات سوابق پزشکی خود را به ما بگویید. مواردی مانند بیماری‌های مزمن، داروهایی که مصرف می‌کنید، سابقه‌ی کاشت مو و … . این موارد در شناسایی کاندیدای مناسب و نامناسب کاشت مو اهمیت دارد.
بعد از انجام مراحل مقدماتی، به ملاقات پزشک متخصص کاشت مو می‌روید. پزشک
از نظر روان شناسی هم به اثبات رسیده که افرادی که جراحی زیبایی بینی داشته اند اعتماد به نفس بیشتری در زندگی به دست آورده اند.
از این رو برای جراحی بینی در تهران و شهرستان های دیگر باید حتماً به کلینیک های معتبر مراجعه کرده و از تجربه و تخصص پزشکان خوش نام و معتبر استفاده نمود.
باید بدانید مصرف دخانیات مخصوصا سیگار بعد از عمل بینی٬ روند ترمیم زخم را به شدت کند می کند.
همچنین بعد از عمل جراحی زیبایی بینی عموما لب و بینی تورم می کند.
لذا بهتر است تا
شکل ابرو پیش از جراحی کاشت ابرو چگونه تعیین می‌شود؟ 
اکثر بیماران عکسی از چهره‌ی شخص مشهوری که می‌خواهند ابروی آن‌ها را داشته باشند با خود به مطب پزشک می‌برند، یا آنکه عکس‌هایی از دوران جوانی‌شان به پزشک نشان می‌دهند تا حالت قبلی ابروها را نشان دهند. با این حال، علاوه بر توجه به هر آن چه که بیمار در اختیار پزشک قرار می‌دهد، یک متخصص کاشت مو خوب  تناسب و هماهنگی مدل و شکل ابرو با ویژگی‌های صورت بیمار را قطعاً در نظر می‌گیرد. در روز جرا
از آنجاییکه ابرو نقش مهمی در زیبایی ظاهری فرد ایفا می کند در طی سالهای اخیر با پیشرفتهای تکنولوژیکی  بسیار مورد توجه افراد متعددی قرار گرفته  است به هر حال با اینکه بخش کوچکی از ساختار چهره به ابرو اختصاص دارد اما پروسه جراحی و کاشت ابرو باید با دقت عمل و مهارت بالایی انجام  شود  .
مزایای کاشت  ابرو
با توجه به نقش و تاثیر گذاری بالای ابرو در حالت و زیبایی چهره ، کاشت ابرو با توجه به ویژگی های منحصر به فردش میتواند تاثیرات جسمی و روانی بالای
از آنجایی که سلامت مو ها امروزه به موضوع مهمی برای افراد مختلف تبدیل شده است، سعی داریم بهترین کلینیک کاشت مو را به شما معرفی کنیم.
بسیاری از افراد که بر اثر عوامل متعددی همچون استرس، استفاده زیاد از مواد شیمیایی و یا عوامل ژنتیکی دچار ریزش مو شده اند، برای یک بار هم که شده به کاشت مو فکر کرده اند.
 به همین خاطر این موضوع به یکی از داغ ترین موضوعات جامعه تبدیل شده است که تبلیغات های مختلفی نیز در این خصوص انجام می گیرد. ابتدا باید با روند کاشت
معمولا مردانی که به دلایل مختلفی دچار کم پشتی و ریزش موهای ریش و سبیل میشوند به دنبال راه درمانی برای این مشکل هستند . ریزش موها در ریش و سبیل میتواند به دلایل مختلفی مثل سوختگی ، اختلالات هورمونی اتفاق بیافتد .
با توجه به دقت بالای تجهیزات جدید پزشکی معمولا قسمتی که موهای برای پیوند برداشته میشود میتواند خود را ترمیم کند و به رویش ادامه دهد و البته میتوان چند هزار پیوند را انجام داد . آنچه حائز اهمیت است استقرار مناسب پیوند ها و تراکم مناسب
از آنجاییکه ابرو و در نهایت پرپشت بودن آن  نقش مهمی در زیبایی ظاهری افراد ایفا می کند ،  جراحان زیبایی هستند . به دنبال روشهای جدید با بازدهی و رضایتمندی  بالاتر هستند البته در ارتباط با بازسازی ابروها مشکلاتی همواره وجود دارد .
با افزایش سن و در اثر تغییرات هورمونی بعضی از افراد ریزش ابرو را تجربه  می کنند . معمولا این روش برای افرادی که نوعی طاسی ابرو را تجربه می کنند و یا ابروهایشان به تدریج در حال نازک شدن است انجام میشود.
افرادی که چندین
ریزش ابرو به دلایل متعددی میتواند اتفاق بیافتد . ممکن است به علت تغییرات هورمونی ، بروز عفونتی در بدن ، مشکلات پوستی و یا اختلال در سیستم ایمنی بدن ، آسیبهای جسمی ، تنش های عصبی و ضربه های روحی رخ دهد . در میان اختلالات غذایی و کمبود ویتامین ها هم نقش مهمی ایفا می کند .
فقدان ویتامین A و زینک میتواند رشد سلولی را کند کند  برای مثال بیماری با نام alopecia areata نوعی بیماری خود ایمنی است که سیستم ایمنی به اشتباه بخشی از بدن را به عنوان دشمن تشخیص میدهد و
هزینه تقریبی کاشت ابرو و عوامل مؤثر بر آن
کاشت ابروها با توجه به این که یک روش ماندگار است، هزینه ی بالایی ندارد. ولی تعیین این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان آن ها را شامل موارد زیر دانست :
تکنیکی که پیوند ابرو به کمک آن انجام می گیرد؛ در روش های مختلف هزینه های متفاوتی در بر دارند.
کلینیکی که پیوند ابرو در آن انجام می گیرد. با توجه به این که هر کلینیک دارای امکانات و خدمات دهی متفاوتی است، ممکن است هزینه های آن ها تفاوت هایی با هم
وقتی در رابطه با این روش صحبت می شود باید این جنبه  همواره مدنظر قرار بگیرد که یک روش درمان ممکن است  برای گروهی از افراد بهترین انتخاب نباشد . در واقع این وظیفه اصلی متخصص و جراح است که باید مزایای هر روش را متناسب با شرایط بیمار ارزیابی کند . بر خلاف  روشهای قبلی در کاشت ابرو به روش fut ، پانج های بسیار کوچک  و ریزی پشت سر ایجاد میشود و در نتیجه اسکارهای ریزی ایجاد یشود که میتوان به راحتی آنرا پنهان  کرد . نکته قابل توجه دیگر این است به علت
کاشت ابرو (پیوند ابرو) ریزش ابرو به طور کلی در نتیجه ریختن همان نواحی مو در ابرو، بیماری های پوستی مانند آلوپسی آرتا، آرایش دائمی، شیمی درمانی و غیره مشاهده می شود.
بعد از از بین رفتن ابروها، هنوز فرصتی برای آن ها وجود دارد تا دوباره رشد کنند. هنگامی که فرد از دست دادن دائمی فولیکول های ابرو را تجربه می کند، می تواند پیوند ابرو را انتخاب کند.
پیوند ابرو فرآیند پیوند فولیکول های مو است، که می تواند از تمام مناطق اهدا کننده موجود، در درجه اول از
مکان جغرافیایی کلینیک : مکان جغرافیایی کلینیک کاشت مو در قیمت کاشت مو اثر گذار است. به طور معمول کلینیک هایی که در شهر های بزرگ فعالیت می کنند هزینه های بیشتری را بابت مکان کلینیک پرداخت می کنند و از این رو هزینه ی بیشتری را از مراجعه کنندگان خود طلب می کنند.متد کاشت مو: متد های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که هر کدام از آن ها قیمت های مختلفی دارند.
مهارت پزشک کاشت مو : اغلب پزشکانی که جز پزشکان سرشناس و مطرح محسوب می شوند نسبت به سایر همکاران خ
کاشت مو به روش HRT از روش های ابتدایی ترمیم مو است که در تمام کشورهای پیشرفته دنیا به طور کامل منسوخ شده است. روش HRT چیزی شبیه به کلاه گیس می باشد اما  در شکل اتصال به سر و موها کمی تفاوت دارد. 
روش HRT شاید بهترین روش ترمیم مو باشد، اما فقط به صورت موقت و نه دائمی و این روش یک عمل کاشت مو محسوب نمی شود و صرفا یک روش ترمیمی غیر طبیعی می باشد و برای افرادی که بانک موی مناسبی ندارند می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. درباره کاشت مو به روش HRT باید این نک
کاشت مو و کاشت موی طبیعی
کاشت مو یکی از روش های درمان طاسی است. برای انجام این کار موهای مورد نیاز سر از سایر نقاط بدن برداشت می شوند. برای این کار پیاز مو را به صورت سالم و دست نخورده از نقاطی نظیر پشت سر ، سینه ، کتف ها و … برداشت کرده و به قسمت طاسی پیوند زده می شود. در ادامه به جدیدترین روش های کاشت مو در ایران اشاره خواهیم نمود و بهترین روش کاشت مو را برای شما شرح خواهیم داد.
 نکاتی چند درباره کاشت موی طبیعی
توجه داشته باشید هر چقدر با
شکاف لب و کام از ناهنجاری های صورت و دهان هستند که در اوایل بارداری ایجاد می شوند. شکاف زمانی ایجاد می شود که بافت کافی در دهان و یا لب وجود نداشته باشد، و بافتی که وجود دارد هم به درستی به هم نرسند.
لب شکری یک شکاف در دوسمت لب بالایی است. ممکن است استخوان های فک بالا و / یا لثه پائین را هم شامل شود.
علل 
در بیشتر موارد، علت آن ناشناخته است. نمی توان از این دو اختلال پیشگیری کرد. بیشتر دانشمندان بر این باورند که در تشکیل کام عوامل ژنتیکی و محیطی نق
بیماران در کاشت ریش و سبیل همان مزایای استفاده از روش FUE را دارند. با روش میکرو FUE ، پیوند مو از پشت سر شما بین دو گوش یک به یک گرفته می شود و به ناحیه گیرنده پیوند می شود.
عملیات پیوند صورت FUE تحت بی حسی موضعی انجام می شود ، و دقیقاً مانند کاشت مو ، هیچ درد و درد شدید تجربه نمی شود. بعد از عمل هیچ زخمی یا بخیه وجود نخواهد داشت.
مراحل پیوند ریش و سبیل
مشاوره: این عمل با تمام معاینات پزشک مانند کلیه اقدامات پیوند آغاز می شود. دو مورد اصلی در مشاوره در
یکی از راه های درمان بیماری سیاه شدن سر استخوان ران انجام عمل جراحی تعویض مفصل ران است ولی این نوع از درمان چه موقع لازم است و چه کمکی میتواند به درمان بیماری بکند. آیا هر کسی که سر استخوان رانش سیاه شده باید تعویض مفصل بکند و اگر این جراحی را انجام دهد میتواند انتظار چه چیزهایی را داشته باشد.
روند سیاه شدن سر استخوان ران در لگن سیاه
شدن سر استخوان ران بیماری است که به علت نرسیدن خون به آن ناحیه بوجود
میاید. در بسیاری از موارد علت نرسیدن خون،
گروه جامعه: پیش از این که به سراغ معرفی کاشت مو به روش SUT برویم، لازم است کمی در مورد مبحث «کاشت مو» صحبت کنیم. اول از همه باید بدانید که کاشت مو یا پیوند مو نوعی عمل جراحی به حساب می‌آید. البته پیشرفت‌های علم و فناوری در زمینهٔ کاشت مو به ویژه در دههٔ اخیر، این عمل را به یک جراحی کم تهاجمی تبدیل کرده است. یعنی کاشت مو را می‌توان بدون بی‌هوشی و بستری کردن بیمار انجام داد و دورهٔ بازآوری بعد از عمل نیز به سرعت و با کمترین عوارض خواهد گذشت.
کاشت
درمان جوش بعد از کاشت مو مسئله ای است که احتمالا ذهن بسیاری از افرادی که کاشت مو انجام داده اند را درگیر کرده است.
جوش بعد از کاشت مو انواع مختلفی دارد. بعضی مواقع جوش ها بسیار سطحی هستند و فقط باعث ایجاد قرمزی روی پوست می شوند. وجود این جوش ها روی پوست عموما کوتاه مدت است و جای نگرانی ندارد. برخی از جوش های دیگر هستند که بصورت چرکی ظاهر می شوند و درمان آن ها کار دشواری است. شما باید با مراقبت های لازم از بروز آن ها روی پوست جلوگیری کنید.
جوش بعد
معمولا زمانی که یک فرد اعلام می کند بینی اش را عمل کرده، همه ی
تصورات به سمت عمل زیبایی بینی می رود. اما این تصور همیشه درست نیست و دلیل آن را
در این پست عنوان می کنیم. منظور از عمل
بینی ممکن است عمل زیبایی بینی و یا جراحی عملکردی بینی باشد. تفاوت میان عمل
بینی و رینوپلاستی
(جراحی زیبایی بینی) را در اینجا بررسی می کنیم. شما میتوانید این عمل را
پیش بهترین دکتر جراح بینی در تهران
انجام دهید تا نتیجه خوبی از این عمل بگیرید.

رینوپلاستی چیست؟

رینوپل
جراحی بینی چیست؟
جراحی بینی یک
نوع عمل جراحی برای تغییر شکل بینی می باشد
در خلال عمل بینی ، جراح یک برش ایجاد
می کند تا به استخوان و غضروف بینی دسترسی پیدا کند .برش معمولا در داخل بینی زده
می شود بنابراین بعد از عمل جای برش غیر قابل مشاهده است. بر حسب نیاز ممکن است پیوند
غضروف یا استخوان (هم می تواند از قسمت هایی از خود بدن بیمار باشد و هم می تواند
پر کننده های ترکیبی مصنوعی باشد) نیز انجام شود.پس از اینکه جراح استخوان و غضروف
بینی را اصلاح کرد ،
عارضه ها کاشت مو به روش SUT  :
عوارض عمل کاشت مو در روش SUT به حداقل رسیده است . البته موارد زیر شاید برای برخی اشخاص رخ دهد :
تورم ناحیه ی پیشانی ( امکان دارد در تعداد کمی از بیماران اگر خط رشد مو پایین باشد اتفاق بیفتد . )
از دست دادن موهای خود شخص بعد از عمل ( احتمال دارد بعداز سه تا چهار ماه بعداز عمل اتفاق بیفتد که به هیچ وجه جای نگرانی نمیباشد و پس از ریزش طبیعی مجدد موها از ریشه رشد خواهد کرد )
 
احساس بی حسی در ناحیه ی اهدا کننده که بعد از چند هفته
 ایمپلنت های دندانی به عنوان یک درمان جایگزین برای پروتز های بریج بوده که دندانها تراشیده می شوند، و هدف اصلی از معرفی این درمان ( ایمپلنت دندان ) این است که در آینده هیچ دندانی به خاطر پایه بریج قرار گرفتن تراشیده نشود و از بین نرود.
به طور کلی هر بیماری که شرایط کشیدن دندان را داشته باشد میتواند کاندید مناسبی برای کاشت ایمپلنت باشد.
و از نظر قانونی دندانپزشک عمومی یا متخصص میتواند کاشت ایمپلنت دندان را در شرایط مطب انجام دهد. البته گرافت ها
درباره 
دکتر فرهاد رجالی
دکتر سید فرهاد رجالی سرمایه گذار و پایه گذار مرکز کلین
دکتر سید فرهاد رجالی سرمایه گذار و پایه گذار مرکز کلینیک آفتاب ، پس از نزدیک به 2 دهه فعالیت پزشکی و قریب 12 سال خدمت در عرصه کاشت موی طبیعی ، لیزر و لاغری اقدام به افتتاح این مرکز نمود.
دکتر رجالی دارای بورد بین المللی کاشت موی طبیعی از آمریکا بوده و از سال 2011 تا کنون 3 بار به عنوان ممتحن بین المللی بورد پیوند موی آمریکا انتخاب گردیده است . وی دارای گواهینامه لیز
جراحی بینی یک عمل
زیبایی در صورت است که معمولا برای بخشیدن زیبایی و تعادل به صورت فرد یا نوسازی
بینی انجام می شود. در طول جراحی
بینی (رینوپلاستی)، غضروف و استخوان های بینی اصلاح می شود. گاهی اوقات نیز
برای بهبود نتیجه، از جراحی بینی همراه با گرافت استفاده
می شود. اگر به تازگی جراحی بینی انجام داده اید یا قصد انجام آن را دارید، باید
مراقبت های بعد از جراحی بینی را جدی بگیرید. زیرا صرف نظر از نوع جراحی انجام
شده، مراقبت های بعد از جراحی به اندا
مراحل کاشت مو
 
کاشت طبیعی مو با جدیدترین متد و روش با هزینه کم در سریعترین زمان سطح تهران
 
در مراحل کاشت مو طبیعی اگر بخواهیم تعریفی از کاشت داشته باشیم باید بگوییم به برداشتن تارهای مو از بانک مو که معمولا ناحیه پشت سر و اطراف آن است و کاشتن آن در قسمت های فاقد مو، کاشت مو می گویند. روش های گوناگونی برای کاشت وجود دارد که برخی از آن ها در گذشته استفاده می شده و اکنون منسوخ شده اند. اما روش کاشت sut و fue جزو جدیدترین روش کاشت مو هستند که کمترین آ
کاشت مو به روش prp , قیمت و هزینه کاشت مو به روش پی ار پی : ارزش موهای خود را بدانید مو در زیبایی نقش زیادی دارد . وقتی افراد پا به سن می گذارند رشد مو های ان ها کم میشود به همین دلیل از روش های مختلفی استفاده می کنند تا مانع ریزش مو شوند یکی از این راه ها کاشت مو است که انواع مختلفی دارد یکی از این روش ها کاشت مو به روش prp است.
در کاشت مو به روش prp بر خلاف خیلی از کاشت های دیگر هیچ مویی اضافه نمی شود بلکه پیاز های مو را از قسمتی از بدن برمیدارند و در ناح
یکی از سوالات متداول متقاضیان کاشت مو این است که آیا کاشت مو با بانک موی ضعیف امکان پذیر است؟ در این مقاله قصد داریم این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. 
در روش های مختلف کاشت مو گرافت ها از پشت سر گرفته شده و در نواحی که نیاز به کاشت دارد پیوند زده می شود. به نواحی برداشت مو بانک مو گفته می شود. 
روش های کاشت مو با بانک موی ضعیف
ریزش موی ارثی معمولا با استفاده از داروهای مختلف درمان نخواهند شد و استفاده از داروها فقط باعث میشود تا روند درمان 
کاشت مو
جدید ترین روش کاشت مو
روش های کاشت مو :‌ روش پانچ کاشت موی (punch) - روش کاشت مو FUT - روش کاشت مو FIT

کلینیک کاشت مو
کلینیک کاشت مو آریا سعی در پوشش نیاز های رو به افزایش افرادی است که با مشکل ریزش مو و کچلی مواجه هستند
کلینیک تخصصی کاشت مو
کلینیک تخصصی کاشت مو ، پوست و زیبایی در تهران در فضایی آرام و مناسب پذیرای بیماران و میهمانانی است
مشاوره کاشت و ترمیم مو
تمام مراجعه کنندگان محترم قبل از شروع مراحل درمان، تحت مشاوره پزشکان و متخصصین این
پوشش بیماری های خاص بیمه پاسارگاد
این روزها به دلایلی مثل تغییر شیوه معیشت مردم و تکنولوژی‌هایی که ناغافل مثل قارچ سبز می‌شوند مرز بین سلامتی و بیماری باریک‌تر از یک تار مو شده است. همه ما به نحوی درگیر خطرات و تهدیدهایی هستیم که فشارهای کاری، مشکلات خانوادگی، مسائل زیست محیطی و…ما را احاطه کرده‌اند. به هر حال کنترل این بیماری‌های خاصی که بسیاری از اطرافیانمان درگیر آن می‌شوند  صد در صد در اختیار ما قرار ندارد واین احتمال برای همه وجو
انواع بینی به علت تفاوت در شکل استخوان بینی و تشکیل پل بینی به طور گسترده ای متفاوت هستند. بعضی از شکل های بینی برای جراحی توسط ادن وارویک در بینی شناسی 1848 دسته بندی شدند:
کلاس I. بینی عقابی
کلاس II. بینی یونانی.
کلاس III. بینی آفریقایی.
کلاس .IV بینی شاهینی
کلاس V. بینی پهن و کوتاه.
کلاس .VI بینی رو به بالا.

اصطلاحات دیگر برای توصیف شکل بینی استفاده می شوند مانند بینی استخوانی، بینی غضروفی، بینی گوشتی و …  و همچنین می تواند شامل ارجاع به شاخص بینی که
نامدار سرما و همچنین ترمیم حاضر به سوی سیاق hrt دیگر تکنیکی بود که میانجیگری مرکز تخصصی موی رنسانس داخل ایران شده که بدون نیاز برای بانک موی وجه می باشد و حروف رویش و مرام وصل فرقه هردمبیل بسیار طبیعی است. بهره گیری از تمام و مسایل سایت بدون کسب اراذل منع شده است. وهله نوبت مستلزم برای بهبودی بعد پس افت از این اقدام جراحی بسیار کوتاه است. ۱۱- چنانچه فردی شرایط مقرون را برای کاشت مو داشته باشد، آزمایش خونی از وی بسته می شود سرانجام فاکتورهای انع
مصرف داروهای بعد از کاشت مو
بعد از انجام عمل کاشت مو، جهت تقویت، جلوگیری از عوارض بعد از کاشت مو
شامل عفونت و به منظور کاهش درد لازم و ضروری می باشد.
 
داروهای بعد از کاشت مو برای جلوگیری از
عوارض
ابتدا
نوبت به مصرف داروهایی برای خواب و مسکن هایی برای کاهش درد می رسد. قرص هایی
مانند Valium
و یا Xanax
برای کمک به خوابتان باید مصرف شود. اگر حس می کنید قرص ها برای شما قوی هستند می
توانید از نصف قرص استفاده کنید و اگر هم برای خواب بهتر برایتان کافی نیست از
بر خلاف آنچه که ممکن است خیلی افراد تصور کنند، خطر بروز درد در زمان جراحی پیوند مو بسیار ناچیز است. البته در مورد عمل پیوند مو به روش FUT یا نواری، ممکن است بیمار در طی چند روز اول بعد از عمل درد خفیفی را احساس کند و شاید هم برای تسکین درد در اولین شب بعد از عمل به داروی مسکن نیاز پیدا کند. اما روش FUE معمولاً هیچ دردی را حتی در شب اول بعد از عمل به همراه ندارد.
خارش: یکی از عوارض شایع بعد از عمل کاشت مو، خارش نواحی درگیر در عمل در پوست سر در روش‌های س
اگر به تازگی به این موضوع پی برده اید که موهای سرتان بیش از قبل می ریزد و طی ماه های اخیر موهایتان هر روز کم پشت تر شده است، نگران نباشید. در میان تمام هزاران سالی که انسان به شکل امروزی روی زمین زندگی می کند، سر شما بهترین وقت را برای کچل شدن انتخاب کرده است. واقعیت این است که در دوره و زمانه ای که ما زندگی می کنیم دیگر کم پشت شدن یا طاسی  سر اتفاقی نیست که برای همه ( دیر یا زود ) بیافتد. با پیشرفت علم بخصوص پزشکی و داروسازی امروز شاید تنها سوال ای
بانک مو چیست
>> بانک مو چیست
بانک مو اصطلاحی می باشد که در روش کاشت مو مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که به دلایل مختلف دچار طاسی و یا ریزش مو در قسمت های مختلفی از سر خود شده اند می توانند از روش کاشت مو استفاده کنند. در مراقبت های پوست و مو کاربرد روش های استاندارد برای کاشت مو دارای اهمیت ویژه ای می باشد.     روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که به وسیله دستگاه های مختلف امکان پذیر می باشد. هر یک از روش های کاشت مو دارای مزایا و معایب
عمل زیبایی بینی نوعی عمل جراحی زیبایی است که برای ترمیم و اصلاح عیوب ظاهری بینی و زیباسازی آن انجام می‌شود، به گونه‌ای که ضمن حفظ فیزیولوژی و عملکرد بینی، ظاهر و شکل آن نیز زیباتر و مناسب‌تر شود. عمل بینی یکی از رایج‌ترین جراحی‌هایی است که امروزه به‌خصوص در کشور ما انجام می‌شود.
لیفت صورت با نخ

عناوینی که در مطلب همه چیز درباره جراحی بینی خواهید خواند:جراحی زیبایی بینیسن مناسب برای جراحی زیبایی بینیچه کسانی نباید عمل جراحی انجام دهند؟
کاشت مو چیست؟
تراکاشت
مو یا کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود
که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از
مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و
طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده
می‌شوند. بعلاوه از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و ...
پوشاندن محل زخمهای ناشی از تصادف یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای
کاشت مو چیست؟
تراکاشت
مو یا کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود
که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از
مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و
طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده
می‌شوند. بعلاوه از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و ...
پوشاندن محل زخمهای ناشی از تصادف یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای
کاشت مو چیست؟
تراکاشت
مو یا کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود
که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از
مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و
طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده
می‌شوند. بعلاوه از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و ...
پوشاندن محل زخمهای ناشی از تصادف یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای
کاشت مو چیست؟
تراکاشت
مو یا کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود
که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از
مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و
طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده
می‌شوند. بعلاوه از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و ...
پوشاندن محل زخمهای ناشی از تصادف یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای
کاشت مو چیست؟
تراکاشت
مو یا کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود
که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از
مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و
طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده
می‌شوند. بعلاوه از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و ...
پوشاندن محل زخمهای ناشی از تصادف یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای
کاشت مو چیست؟
تراکاشت
مو یا کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود
که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از
مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و
طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده
می‌شوند. بعلاوه از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و ...
پوشاندن محل زخمهای ناشی از تصادف یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای
کاشت مو چیست؟
تراکاشت
مو یا کاشت مو به تکنیک جراحی گفته می‌شود
که در آن ریشه‌های مو، تک تک از ناحیه اهداکننده به ناحیه در حال ریزش یا خالی از
مو برده می‌شوند. از این روش بیشتر برای درمان ریزش موی مردانه استفاده می‌شود و
طی آن ریشه‌هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاوم هستند به ناحیه طاس برده
می‌شوند. بعلاوه از این روش برای بازسازی ابرو، مژه، محاسن، موهای سینه و ...
پوشاندن محل زخمهای ناشی از تصادف یا جراحی مانند کشیدن پوست و کاشت موهای

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها