نتایج جستجو برای عبارت :

ما سپاسگزار خدا و طبیعت نیستیم!

رای رسیدن به نکات تاثیر گذار قانون جذب ابتدا سپاسگذار خودت باش بخاطر موفقیت هایی که قبلاً در زندگی خود داشته اید سپاسگزار باشید. می توانید در یک کاغذ موفقیت هایی که به خاطر آنها از خودتان سپاسگذار هستید را بنویسید یا فقط چند دقیقه قبل از رفتن به رختخواب کمی وقت بگذارید تا به همه اتفاقات خوبی که در آن روز برای شما افتاد فکر کنید.
مثال: از روابطی که داشته اید ، با وجود اینکه پایان یافتند ، سپاسگزار باشید. از دوستان و خانواده خود که عاشق شما هست
۱-کاری که دوست دارید را انجام دهید
اگر شما فوتبال بازی کردن، نوشتن شعر، نواختن یک موسیقی و یا هر چیز دیگری را دوست دارید، برای انجام آن وقت بگذارید. با اینکار میفهمید که با انجام کارهایی که دوست دارید، غرق در شادی میشوید.
۲-به دیگران کمک کنیدگاهی اوقات بعد از رسیدن به اهداف شخصی مان، هنوز هم احساس پوچی میکنیم چون به زندگی فرد دیگری کمک نکرده ایم. وقتی ما داوطلبانه به دیگران کمک میکنیم، احساس خوبی در ما ایجاد میشود. تاثیر این احساس باعث ایجاد
 
حکایتی_زیبا_و_خواندنی
شکر نعمتروزی مهندس ساختمانی، از طبقه ششم می خواهد که با یکی از کارگرانش حرف بزند.خیلی او را صدا می زند اما به خاطر شلوغی و سر و صدا، کارگر متوجه نمی شود!
به ناچار مهندس، یک اسکناس ۱۰دلاری به پایین می اندازدتا بلکه کارگر بالا را نگاه کند!
کارگر ۱۰دلار را برمیدارد و توی جیبش می گذارد و بدون اینکه بالا را نگاه کند مشغول کارش می شود!
بار دوم مهندس ۵۰دلار می فرستد پایین و دوباره کارگر بدون اینکه بالا را نگاه کند پول را در جی
من که میدانم، تو به حالِ من آگاهی، مرا می بینی و تحت هر شرایطی دوستم داری :) من هم قول میدهم تحت هر شرایطی سپاسگزار باشم، بخاطر همه چیز و هر اتفاقی قدردان مهر و مهربانیت باشم :)
سرشار از حس خاصِ زندگی کردن هستم، میخواهم تا هر وقت که زنده ام، امیدوار بمانم و در هیچ لحظه از یادت غافل نشوم، تو در قلب من هستی، قسمتی از وجودم که به آن عشق میورزم :)
دوستت دارم :) 
 
نگرش شکرگزاری همه چیز را تغییر می‌دهد
شکرگزاری ابراز شکرگزاری باعث می‌شود تا بلافاصله انرژی اطراف شما تغییر کند. نگرش شکرگزاری همچنین شما را در هماهنگی با منبع، یعنی خداوند قرار می‌دهد و این‌ها باعث می‌شوند تا همه‌چیزهای خوب به سمت شما حرکت کند.
والاس واتلز در کتاب علم ثروتمند شدن (نویسنده آمریکایی 1860-1911) می‌گوید: ذهن سپاسگزار به طور دائم بر روی بهترین‌ها تمرکز می‌کند بنابراین، تمایل دارد بهترین شود، این شکل یا شخصیت سپاسگزار همو
۱-کاری که دوست دارید را انجام دهیداگر شما فوتبال بازی کردن، نوشتن شعر، نواختن یک موسیقی و یا هر چیز دیگری را دوست دارید، برای انجام آن وقت بگذارید. با اینکار میفهمید که با انجام کارهایی که دوست دارید، غرق در شادی میشوید.۲-به دیگران کمک کنیدگاهی اوقات بعد از رسیدن به اهداف شخصی مان، هنوز هم احساس پوچی میکنیم چون به زندگی فرد دیگری کمک نکرده ایم. وقتی ما داوطلبانه به دیگران کمک میکنیم، احساس خوبی در ما ایجاد میشود. تاثیر این احساس باعث ایجاد ی
 
میگفت: همیشه فکر می کردم اگر نماز صبح از خواب بیدار شم در طول اون روز حتما یه اتفاق خیر برام رقم میخوره!
گذشت و گذشت تا اینکه فهمیدم...
اگر یه روز نماز صبح به موقع بیدار شم خودش سراسر خیره!
و درست زمانی همه چیز رو به راه شد و گرفتاریم به پایان رسید که من به همچین درکی رسیدم!
 
پ.ن: همیشه لازم نیست دنبال خیرها بگردیم
گاهی خیر همونیه که در حال وقوعه!
کمی هم سپاسگزار لحظه ها باشیم!
 
 
برای اینکه زندگی را بهتر بفهمیم باید به سه مکان برویم:
١. بیمارستان٢. زندان٣. قبرستان
•  در بیمارستان می‌فهمید که هیچ چیز زیباتر از تندرستی نیست.•  در زندان می‌بینید که آزادی گرانبهاترین دارایی شماست.•  در قبرستان درمی‌یابید که زندگی هیچ ارزشی ندارد. 
زمینی که امروز روی آن قدم می‌زنیم فردا سقف‌مان خواهد بود.پس چه بهتر که برای همه چیز فروتن و سپاسگزار باشیم ...
۱-کاری که دوست دارید را انجام دهیداگر شما فوتبال بازی کردن، نوشتن شعر، نواختن یک موسیقی و یا هر چیز دیگری را دوست دارید، برای انجام آن وقت بگذارید. با اینکار میفهمید که با انجام کارهایی که دوست دارید، غرق در شادی میشوید.
۲-به دیگران کمک کنیدگاهی اوقات بعد از رسیدن به اهداف شخصی مان، هنوز هم احساس پوچی میکنیم چون به زندگی فرد دیگری کمک نکرده ایم. وقتی ما داوطلبانه به دیگران کمک میکنیم، احساس خوبی در ما ایجاد میشود. تاثیر این احساس باعث ایجاد ی
در این لحظه، که قلبم از شوق لبریز از عشق شده است، میخواهم سوگند بخورم، به یگانگی تمام نام های زیبایت، که من هرگز، جز برای تو خودم را تسلیم نمی کنم و تا همیشه دوستت خواهم داشت و برای همه چیز سپاسگزار مهربانیت خواهم بود. 
خدای من، تو را امشب، تمامِ تمامت را برای خودم میخواهم، برای خودم که از شوق بودنت لبریز از عشق شده ام، عشقی بی مثال، عشقی یگانه... 
میدانم که تو در هر لحظه در قلب من می تپی و رهایم نمیکنی، خوب میدانم که تو از احوال من آگاهی، تو را
امام صادق فرمود مومن را سزاواراست که داری هشت خصلت باشد 1 هنگام شدایدبا وقار باشد  2 هنگام بلا شکیبا باشد 3 در در فراوانی نعمت سپاسگزار باشد بانچه خدا روزیش کرده قانع وخرسند باشد 5 بدشمنانش ستم نکند 6 بارش را بر دوستانش. نیفکند بخاطر دوستانش متحمل گناه تشود 7 بدنش از او در رنج و مشقت باشد واز بسیاری عبادت و قضا حوایج مردم 8مردم از ناحیه او در اسایش باشدهماناعلم دوست مومن است وبرد باری وزیرشو عقل امیر سپاهش یعنی اعضا و جوارحش بفرمان عقلش رفتار ک
مردی که در باغچه‌اش کار می‌کند،
آن سان که ولتر آرزو داشت.
آن کس که از وجود موسیقی سپاسگزار است.
آن کس که از یافتن ریشه واژه‌ای لذت می‌برد.
آن دو کارگری که در کافه‌ای در جنوب، سرگرم بازی خاموش شطرنجند.
کوزه‌گری که درباره رنگ یا شکل کوزه‌ای می‌اندیشد.
حروف‌چینی که این صفحه را خوب می‌آراید، هرچند برایش چندان رضایتبخش نباشد.
زن و مردی که آخرین مصراع‌های بند معینی از یک شعر بلند را می‌خوانند.
آن کس که دست نوازشی بر سر حیوان خفته‌ای می‌کشد.
خیلی از ما آدم هایی در پهنه چند ساله زندگی مون داشتیم که دلمون رو شکستند غمگین مون کردند و رفتند، فرق نمی کنه چه نقشی داشته، مهم نیست چه بلایی سر احساس ما آورده، مهم این که بار سنگین کدورت رو با خودمون حمل نکنیم، مهم این که خودمون حال مون بهتر باشه، باید خاطرات این آدم ها رو دفن کرد، خوب یا بد، یک بار برای همیشه، سر مزار خاطرات شون با دل سیر گریه کرد و بعد اون فکر کردن به هر کدوم این خاطرات فکر کردن به ماهیت یک موجود مرده است، شاید در گوشه ای از
اولین پستم با عنوان آبنبات چوبی خدا بود، با کلی حس و حال قشنگ نوشتمش! هیچوقت فکر نمیکردم با نباتِ خدا تا این اندازه بزرگ شوم، من از نبات خیلی چیزها یاد گرفتم، یاد گرفتم دیگران را همانطور که هستند بپذیرم، برایشان آرزوهای خوب و قشنگ کنم، دوستشان بدارم و به آن ها عشق بورزم، نبات به من یاد داد، تحت هر شرایطی صبور و مهربان باشم، بابت روزهای قشنگم سپاسگزار باشم و در روزهای سختم امیدوار! ممنونم نبات، بابت تمام روزهای قشنگی که در کنارت گذراندم :)
راس
من اگر بمیرم هم، دور از انتظار نیست که زود زنده شوم. بینِ دیوارهای گذار، نامرئی عبور می‌کنم و صدای خنده‌ی شاد دخترهای کوچکم، شادم می‌کند. آن‌ها به من شبیه‌اند، روی زمین بند نمی‌شوند، بازی‌شان شبیه دعوای گنجشک‌هاست، پُر از پرپر و جیک‌جیک و هوا، مثلِ آب بازی‌ست، زمانِ دلت را همان‌ شکلی می‌دزدد و به جایَش از  یک دنیا لبخندِ بی‌هوا جا می‌مانی و به جایَش می‌رسی، و دلت هنوز هم خنک می‌شود.
من اگر بمیرم، به تمامِ خانه‌هایی که زیسته‌ام سر
مدرسین محترم درس زبان انگلیسی دبیرستان/ هنرستان های  لقمان، رناسی، دارالقرآن، شهدای محراب، شیروانی، ولایت،دهخدا، مفضلی، هنرهای زیبا دختران، پرتو البرز، فنون، الغدیر، صالحین، عمار، مصورالملک، هنرهای زیبا پسران در سال تحصیلی 98-97 افتخار دارم از کلاس تدریس شما بزرگواران درس بیاموزم. سپاسگزار خواهم بود فرم نظارت بالینی  را قبل از کلاس مطالعه، و بعد از کلاس به همراه بنده تکمیل بفرمایید. 
بر مدار آفتاب . ترسیم زندگی بر مدار حیات رضوی
 
این اثر با ارائۀ گوشه‌ای از حیات طیبۀ رضوی، بر آن است تا سبک زندگی مؤمنانه را با تکیه بر سیرۀ حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام بیان کند. کتاب در هفت فصل تنظیم شده است. فصل نخست «پرتویی از آفتاب»، فصل دوم «ارتباط با خدا»، فصل سوم «ارتباط با حجت خدا»، فصل چهارم «ارتباط با خود»، فصل پنجم «ارتباط با خانه و خانواده»، فصل ششم «ارتباط با جامعه» و فصل هفتم «بهداشت و جامعه». در فصل اول به تولد تا شها
دفع انرژی منفی دیگران ؛ ۷ راه قوی برای داشتن انرژی مثبت
دفع انرژی منفی :
چرا از اینکه در کنار بعضی افراد هستیم، احساس بدی به ما دست می دهد؟ شاید این به خاطر انرژی منفی آنهاست . در واقع میدان انرژی آنها می تواند انرژی شما را نیز پایین بکشد و احساساتتان را تغییر دهد.
از این بدتر این است که این انرژی به شما نیز سرایت کرده و حالتان را بد می کند. این احساس بد در شکل های مختلفی مانند: سردرد و بی حوصلگی ظهور می کند.
اما چطور می توان انرژی منفی دیگران را د
قدرشناس بودن یکی از صفات انسان‌های شجاع و مودب است.
همه‌ی ما دلمان می‌خواهد بهتر باشیم. بیاید برای قدردانی از دیگران هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم. در این مطلب ۲۵ فایده خارق‌العاده تشکر و قدردانی از دیگران را که بر پایه های علمی استوار است به شما معرفی می‌کنیم.
به گزارش مجله پیام دلتا؛ آیا تا به حال خواسته‌اید از دیگران تشکر و قدردانی کنید اما در ابراز آن دچار مشکل شده‌ باشید؟ همه‌ی ما چنین وضعیتی را تجربه کرده‌ایم. این کار به ویژه ز
 
خـوشحالی یک وضعیت خاص ذهـنـی اسـت.... هـر فـردی درزنـدگی خـود روزهـایی را تجربه  نموده که برایش خوشایندنبوده است. بـه خـوشـحال بـودن فـکر کـنـیــد تا احساس و ظاهر بهتری بدست آورید. دراین قسمت نکته هایی وجود دارند که شمارا در این کار یاری می  نمایند:
1. خوش بین باشید: بـه زنـدگی با دیـدی مثـبـت نگـاه کـنـید  تـا خـود را بـه دلیل احساس انرژی و خوشحالی بسیار زیادی کـه نصیبتان خواهـد شد.
2. دید وسیعی داشته باشید:اجازه ندهید مسائل کوچک  شما را آش
به همان شیوه، دانستن HTML مانند اطمینان از اینکه شما به طور کامل برای تعطیلات آماده هستید. شما ممکن است هر روز از آن استفاده نکنید، اما زمانیکه شما از آن استفاده می کنید، بسیار سپاسگزار هستید که پیش بینی کرده اید که آن را کشف کنید. دانستن HTML می تواند موجب صرفه جویی در وقت شما در زمان صرفه جویی، وقت گرانبها با تیم طراحی شما یا حتی پول در رابطه با پیمانکار خارجی باشد.
HTML همیشه به خوبی شناخته شده است، اما برای بازاریاب که تلاش می کند صرفه جویی در هز
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
امام حسن(علیه السلام):فقر؛ آزمندی وسیری ناپذیری است.
امیرالمؤمنین علی(علیه السلام):مؤمن کسی است که دین خودرابا دنیای خودحفظ میکندوفاجرکسی است که دنیای خودرا با دینش نگه دارد.
امیرالمؤمنین علی(علیه السلام):مؤمن شیوه وعادتش زهداوست وهمه اهتمام او دینش وعزت او قناعتش وتلاش اوبرای آخرتش. خوبیهایش بسیاراست ودرجاتش , بلندودر آستانه رهایی ورستگاری است.
امیرالمؤمنین علی(علیه السلام):مؤمن همیشه به یادخداست زیاد می اندیشد, بر نعمتها سپاسگزار
   الماجد(بزرگوار)  =48                  الواحد(یکتا)=19                                 الاحد(یگانه)=13 
   الصمد(بی نیاز)  =134                 القادر(توانا)=305                  العدل(بی نهایت عادل)=114
البصیر(آگاه ترین )  =812      الحلیم(بسیار بردبار)=88ا    ا للطیف(آنکه بر بندگانش لطف دارد)=129
العظیم(بی انتها)  =1020  الشکور(بسیار سپاسگزار)=526                     العلی(بلند مرتبه)=110
الکبیر(بزرگ ترین)   =232             الحفیظ(نگهدارنده)=998              المقیت(خوراک دهن
پیش‌نوشته:
یادم هست همیشه وقتی از من می‌پرسیدن اگر می‌توانستی زمان رو به عقب ببری، این کار رو می‌کردی؟ و اگر این کار رو می‌کردی چه چیزی رو تغییر می‌دادی؟
همیشه یک جواب برای این سوال داشتم: هرگز. من امرزم رو دوست دارم، خودم رو دوست دارم و اگر قرار بود زمان رو به عقب ببرم و چیزی رو در گذشته‌م تغییر بدم، دیگه من این آدم امروز نبودم.
امروز خودم این سوال رو از خودم پرسیدم. برای اولین بار جواب متفاوتی به خودم دادم: نمی‌دونم. شاید آره شاید نه. نظر
مردی که واقعا  به همسر خود علاقه مند باشد .
بدون هیچ گونه تردیدی وفادار خواهد بود .
ولی از آنجایی که خانمها دارای روحیه حساس می باشند.
برخی اوقات به همسر خود شک خواهند کرد.
 نشانه های مرد وفادار
او سپاسگزار شما می باشد:
اگر همسر شما به سپاسگزاری از شما بپردازد .نشانگر این می باشد که از رابطه عاطفی خود دارای رضایت است.و همین طور دارای  اعتماد به نفس کافی می باشد.اگر در رابطه با جایگاه شما و خودش در این رابطه احساس بدی داشته باشد .هیچگاه به خاطر دا
«بسم الله الرّحمن الرّحیم»
نوشته‌ی زیر اولین چیزی است که به‌عنوان داستان یا داستان کوتاه نوشته‌ام. نمی‌دانم اصلاً می‌شود اسم این چند خط را، که می‌توانست کوتاه‌تر هم باشد، داستان گذاشت یا نه. اما موقعیتی پیش آمد که نوشتم و اتفاقاً برای یک رویداد فرهنگی که بخش داستان کوتاه هم داشت، فرستادم (با همین عنوان). این وبلاگ شاید خوانندگان زیادی نداشته باشد، اما به‌گمانم اکثر بزرگوارانی که لطف می‌کنند و به این‌جا سر می‌زنند، در این زمینه صاحب
قدرت سپاسگزاری
 
می‌خواهم درباره قدرت یک کلمه ساده با شما صحبت کنم:
 
 “متشکرم"
 
این کلمه‌ای است که قدرت سلامتی، شادی، عملکردهای قهرمانانه و موفقیت را به ما می‌دهد.
 
تحقیقات نشان می‌دهد که افراد سپاسگزار شاد‌تر و دارای روابط دوستانه بهتری هستند.
 
 بیان قدردانی ریتم تپش قلب را بهبود می‌بخشد.
و این امر کمک می‌کند استرس کم شود و تحت شرایط سخت، عاقلانه‌تر فکر و پیشرفت کنیم.
 
از نظر فیزیولوژیکی؛ همزمانی استرس داشتن و سپاسگزار بودن غیر م
سید حسن اسلامی اردکانی می‌گوید:
«از آموزه‌های اساسی قرآن این است که انسان‌های خوب هنگامی که بر زمین گام برمی‌دارند آرام و نرم گام برمی‌دارند، متکبرانه گام برنمی‌دارند، متواضعانه گام برمی‌دارند. از آن طرف در قرآن آمده است ”وَ عِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِینَ یمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا؛ بندگان خدا و عبادُ الرحمان کسانی هستند که بر زمین آرام گام برمی‌دارند.“ (فرقان/63) از آن طرف لقمان به فرزندش وصیت می‌کند ”وَ لاتَمْشِ فِی الْأَر
آیا هفت روش آسان برای تبدیل شدن به یک فرد خوش بین می‌خواهید؟ تعداد کمی از افراد مایل رفتن به یک سفر روحانی برای تبدیل شدن به یک فرد مثبت هستند، زیرا بعضی اوقات به نظر می‌رسد که انجام این کار سختی زیادی دارد. با الهام از جیم کری که سال‌ها را در سفر روحانی خود گذراند، می‌توانیم از نکته‌هایی که آموخت استفاده کنیم. در ادامه هفت روش برای تبدیل شدن به یک فرد مثبت معرفی می‌شود. با یوکن همراه باشید.
1. قدردانی ابزاری است که اغلب نادیده گرفته می‌شو
مردی که واقعا  به همسر خود علاقه مند باشد .
بدون هیچ گونه تردیدی وفادار خواهد بود .
ولی از آنجایی که خانمها دارای روحیه حساس می باشند.
برخی اوقات به همسر خود شک خواهند کرد.
 نشانه های مرد وفادار
او سپاسگزار شما می باشد:
اگر همسر شما به سپاسگزاری از شما بپردازد .نشانگر این می باشد که از رابطه عاطفی خود دارای رضایت است.و همین طور دارای  اعتماد به نفس کافی می باشد.اگر در رابطه با جایگاه شما و خودش در این رابطه احساس بدی داشته باشد .هیچگاه به خاطر دا
جلسات حزب اتحاد ملت مجازی برگزار می‌شودحزب اتحاد ملت در راستای مبارزه با ویروس کرونا جلسات خود را مجازی تشکیل داد و بر ضرورت توجه به ابلاغیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد.
حسین نورانی‌نژاد سخنگوی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با ایسنا در ارتباط با آخرین فعالیت‌های این حزب در سال جدید، اظهار کرد: به علت مبارزه با شیوع کرونا جلسات برخی ارکان حزب از قبل سال جدید به صورت مجازی برگزار شد.
وی ادامه داد: شورای مرکزی حزب و دفتر سیاسی در هفت
مردی که واقعا  به همسر خود علاقه مند باشد .
بدون هیچ گونه تردیدی وفادار خواهد بود .
ولی از آنجایی که خانمها دارای روحیه حساس می باشند.
برخی اوقات به همسر خود شک خواهند کرد.
 نشانه های مرد وفادار
او سپاسگزار شما می باشد:
اگر همسر شما به سپاسگزاری از شما بپردازد .نشانگر این می باشد که از رابطه عاطفی خود دارای رضایت است.و همین طور دارای  اعتماد به نفس کافی می باشد.اگر در رابطه با جایگاه شما و خودش در این رابطه احساس بدی داشته باشد .هیچگاه به خاطر دا
دختری 32 ساله ام. از دانشگاه خوب با رزومه خوب دکترا گرفتم. بعد از  سال ها بیکاری و رفتن به مصاحبه های مختلف بالاخره امسال در آستانه استخدام قرار گرفتم. واقعیت اینه که همه جوانی من با بی عشقی و بی پولی و تنش های خانوادگی و مشکلات گذشت، درسته گذشت اما سخت گذشت ... . هیچ آغوشی نبود، هیچ دستی نبود، فقط من بودم و خدا و گریه هام، هنوز خستگی  گذشته توی تنم هست.
 الان هم حس پوچی دارم و از حال لذت نمیبرم، گاهی به اعتقاداتم شک میکنم، افسرده نیستم و بگو بخن
 
شادى!
امروز مفهوم جدیدى در شادى کشف کردم!
"شرمنده کردن دیگران با محبت" منجر به نوعى شادى عمیق در آنها مى شود. 
و امروز علیرضا با محبت خود مرا شرمنده کرد ، بدون آنکه بداند.
من هم مثل همه رسالت هاى بى خودى دارم که برایم مهم هستند.
وقتى دوست آدم در رسالت هاى بى خودى کمک بزرگى مى کنند؛ على رغم سختى و بى خودى بودنش،
آنوقت انسان شرمنده محبت آنها مى شود.
انسان در عین شادى، کمک روحى بزرگى را نیز حس مى کند.
 
و یک شادى جدید!
خوراکى هاى جدید خوشمزه!
امروز یه
شاید شما هم بخواهید بدا نید که چگونه باید از قدرت راز استفاده کرد
برای استفاده از قدرت راز باید سه فرا یند را پشت سر بگذارید این سه فرایند به
فرایندهای خلاق معروف هستند

1خاستن

خاستن اولین وشاید مهم ترین قدم برای فرایند خلاق است در این قدم شما
اول باید به طور کاملا واضح مشخص کنید که چه میخاهید  سپس باید تصویری مشخص از انچه میخاهید را تجسم
کنید  تصویری
که بتوا نید انرا به خوبی حس کنید.برای یکبار هم که شده در زندگی  بنشینید و خواسته و هدف خودرا
شاید شما هم بخواهید بدا نید که چگونه باید از قدرت راز استفاده کرد
برای استفاده از قدرت راز باید سه فرا یند را پشت سر بگذارید این سه فرایند به
فرایندهای خلاق معروف هستند

1خواستن

خواستن اولین وشاید مهم ترین قدم برای فرایند خلاق است در این قدم شما
اول باید به طور کاملا واضح مشخص کنید که چه میخواهید  سپس باید تصویری مشخص از انچه میخواهید را تجسم
کنید  تصویری
که بتوا نید انرا به خوبی حس کنید.برای یکبار هم که شده در زندگی  بنشینید و خواسته و هدف خ
خواب زده شده بودم، دوباره جغد شب بیدار. برای امتحان جامعه شناسی سرم را در کتاب کرده بودم، شما آنجا بودی، کیلومترها دورتر، سرزمین غرق آتش. جهان های اجتماعی مختلف را میتوان...، شما آنجا بودی، بادکنک آهنین آسمان را شکافت، بی عاطفه سایه بان دستت را از روی سرمان برداشت. من فقط می خواندم، صرفا کنش گری منفعل و مجبور نیستیم بلکه می توانیم یا در..، ممکن است جهان موجود از بسط و گسترش آن جلوگیری کند.. شما آنجا نبودی، در سرزمینی که قتلگاه حسین بود. آن موقع
یکی‌ از تکنیک‌هایی‌ که کمک به پاکسازی ذهن ما می‌کند تکنیک هواوپونوپونو است،
 در ۴ قدم خیلی‌ ساده میتوانید این تکنیک را پیاده کنید:
 ۱- من متاسفم
 ۲- من را ببخش و من می‌بخشم
۳- سپاسگزار و قدر دان هستم
 ۴- دوستت دارم❤️
در تک تک این مراحل باید با صدای بلند اقرار کنیم
به ترتیبی که خودمان صدای خودمان را واضح بشنویم و کلمات را احساس کنیم.
یک بار گفتن کافی‌ نیست، باید تکرار کنیم... برای مرحله اول(من متاسفم) مسئولیت هر کاری که کرده ام و به جسم یا رو
"وقتی از ته دل بخندیوقتی هر چیزی را به خودت نگیری،وقتی سپاسگزار آنچه که هست باشی،وقتی برای شاد بودن،نیاز به بهانه نداشته باشی،آن زمان است که واقعا زندگی میکنیبازی زندگی، بازی بومرنگ‌هاستاندیشه‌ها، کردارها و سخنان ما، دیر یا زود با دقت شگفت‌آوری به سوی ما بازمیگردندزمانی که آدمی بتواند بی هیچ دلهره ای آرزو کند، هر آرزویی بی درنگ برآورده خواهد شد."فلورانس اسکاول شینوقتی به خونه برگشتم انگار تموم پشیمونی ها دنیا رو قلبم سنگینی می کرد
سه چهار روز است آتش نشان ها به خوابگاهمان حمله می‌کنند! توی فصل امتحانات صبح تا ظهر خوابگاه را می‌گذارند روی سرشان. مانور مدیریت بحران را تمرین می‌کنند و می‌روند. دیروز هم نمایش کذایی شان را انجام دادند و مسئولین فیلم هایشان را گرفتند و شرشان را کم کردند. 
عصر بعد از امتحان بود و خواب شیرین. آنقدر سرو صدا زیاد بود که من و هم اتاقی هایم با سردرد از خواب بیدار شدیم. سعی میکردیم به زور گل گاو زبان، خودمان را آرام کنیم. 
توی ایام امتحانات، کفنما
قانونِ همسویی با جهانِ هستی:
وقتی با جهان هستی همسو و هماهنگ شوید، مورد حمایت ابر، باد، خورشید، ماه، آسمان و فرشتگان قرار می‌گیرید. برای کمک گرفتن از تمام انرژی‌های جهان هستی و رشد و تعالی باید ۱۰ قانون را در نظر داشته باشید
۱. قانون خلاء (خالی شدن):
هر انسانی ک خالی شود، قدرتمند می‌شود. خالی شوید از کینه، حسد، دروغ، نفرت، گناه، علم و محبت. هر چ دانش داریم ب دیگران یاد بدهیم تا جا برای ورود علم جدید باز شود.
۲. قانون جریان و حرکت:
هر چیزی ک جاری
آرامش عبارت است از پذیرا شدن آنچه خیلی وحشتناک است آرامش باز کردن بن بست و منعطف کردن موانع سخت است. آرامش فراگیری اعتماد به زندگی است.شاید زندگی سفری به سوی پذیرش باشد به سوی این باور که هرچیز اتفاق می‌افتد دلیلی دارد. سختی ها و آشوب های اجتماعی ضایعه ها ودرد ها و آرایش امور کوچک و بزرگ دارای هدفی هستند. شاید این امر مهم ترین تصمیم در زندگی ما باشد، یادگیری سازماندهی زندگی کار دشواری است. بویژه وقتی که به نظر می رسد زندگی با ما بازی ها دارد. ک
در این روزهایی که از همیشه عجیب‌تر هستند، اولین بار است که حالم این چنین عادی می‌نماید. می‌خواهم این لحظه‌ها را ثبت کنم. این‌ها باید بمانند. اولین بار است که دلم نمی‌خواهد چیزی را بفهمم یا کشف کنم. فقط می‌خواهم باشم. با تمام وجودم، هر چقدر که توانستم. می خواهم یادم بماند که چه ساده تا اوج می‌روم اما نمی‌خواهم معنی این را بدانم. می‌خواهم احساس کنم این را که با تمام وجودم دارم احساس می‌کنم. اولین بار است که پیشیمان نیستم، حسرت‌زده نیستم،
«عَنْ زَیْدِ بْنِ عَلِیٍّ، عَنْ آبَائِهِ (عَلَیْهِمُ السَّلَامُ)، قَالُوا: لَمَّا بَلَغَ فَاطِمَةَ إِجْمَاعُ أَبِی بَکْرٍ عَلَى مَنْعِهَا فَدَکَ، وَ انْصَرَفَ عَامِلُهَا مِنْهَا، لَاثَتْ خِمَارَهَا، ثُمَّ أَقْبَلَتْ فِی لُمَّةٍ مِنْ حَفَدَتِهَا وَ نِسَاءِ قَوْمِهَا، تَطَأُ ذُیُولَهَا، مَا تَخْرِمُ مِشْیَةَ رَسُولِ اللَّهِ حَتَّى دَخَلَتْ عَلَى أَبِی بَکْرٍ، وَ قَدْ حَفَّلَ حَوْلَهُ الْمُهَاجِرُونَ وَ الْأَنْصَارُ، فَنِیطَتْ
آرامش عبارت است از پذیرا شدن آنچه خیلی وحشتناک است آرامش باز کردن بن بست و منعطف کردن موانع سخت است. آرامش فراگیری اعتماد به زندگی است.شاید زندگی سفری به سوی پذیرش باشد به سوی این باور که هرچیز اتفاق می‌افتد دلیلی دارد. سختی ها و آشوب های اجتماعی ضایعه ها ودرد ها و آرایش امور کوچک و بزرگ دارای هدفی هستند. شاید این امر مهم ترین تصمیم در زندگی ما باشد، یادگیری سازماندهی زندگی کار دشواری است. بویژه وقتی که به نظر می رسد زندگی با ما بازی ها دارد. ک
یکسال دیگر نیز
گذشت، و باز هم پیمانه‌ی عمر پیموده شد، بیشتر و بیشتر...  هرگاه آدمی به انتهای مرحله‌ای می‌رسد،
ناخودآگاه اندکی درنگ می‌نماید و خاطرات طی شدن این مرحله را از نظر می‌گذراند....
اکنون نیز وقت مرور خاطرات سالی است که رو به پایان است....
و البته خاطرات
خوب و خاطرات بد، ناگزیر هر دو با هم مرور خواهند شد، که این درهم تنیدگیِ تلخ و
شیرین ریشه در ذات زندگی دارد. من نیز از این قاعده بیرون نبوده‌ام. و حتی می‌توان
گفت در هر لحظه از زندگی تل
۱۳۳۴/۵/۱۵قراردادبین اینجانب احمد صدقی(احمد یوسفی فرند نایب حسین خان نراقی ) و آقای سیدحسن(حسینی) ولد مرحوم آقا سید محمد نراقی برای کشت و زرع چهار طاق آب و ملک مزرعه محمد آباد را بشرح زیر .اول - قرار شد از پائیز ۱۳۳۴ چهار طاق آب و مِلک مزرعه را در اختیار آقا سید حسن بگذاریم و زمین هائی را هم که تعیین می شود و یا اعیانی می باشد به او واگذار کنیم که تا سه سال کشت و زرع نموده محصول آنرا بشرح زیر تقسیم نمائیم .۱-گندم.جو.نخود.لوبیا.سیب زمینی.پیاز.گلوزه ک
 
دانش آموزان و اولیای گرامی،  همکاران و اساتید محترم  با سلام و ارادت  همانطور که همگی میدانیم در کنکور ایران اساتید برتر زیادی در هر درس وجود دارند و ما در این سایت (فروم دبیران منتخب ایران)    ضمن احترام به افرادی که نامشان در سایت ذکر نشده است، با بررسی اطلاعات موجود در اینترنت (سایت های معتبر کنکوری از قبیل قلمچی- دکتر ایکیو(گاج) -وسایت کنکور ایران-انجمن نخبگان ایران)  و نیز بررسی فیلمها و ویدیو ها و تالیفات اساتید کنکوری را از تمامی سای
انشاهای زیبا و ادبی درباره باران و توصیف این رحمت الهی2 انشای ساده و ادبی کوتاه در مورد زیبایی باران پاییزی و بهاری و توصیف آن، مناسب برای پایه هشتم و نهم که می توانید از آن ها برای نوشتن یک انشای خوب الهام بگیرید.
انشاهای زیبا و ادبی درباره بارانانشا در مورد باران
زمانی که صدای قطرات باران به گوشم می رسد بی اختیار خودم را به زیر آسمان خدا می رسانم تا از بوسه های پروردگار که برای زمینیان می فرستد بی نصیب نمانم!
باران، این رحمت الهی، پیام عش
شکر سلامتی
سلامتی موهبتی الهی است که شایسته است با بهره مندی از آن ، شکرِ این نعمت را بجا آورده و از خداوند به علّت بهره مندی از آن سپاسگزاری نماییم ،  شکر گذاری از این موهبت ، هم توجّه انسان را به این موضوع و اهمیت آن جلب نموده ، و هم روح سپاسگزاری نسبت به نعمت های دیگر الهی را در انسان تقویت می نماید .
اصل سپاسگزاری نیز در انسان ، خود ، آثار روانی و معنوی دیگری را برای انسان در پی دارد ، سپاسگزاری با صفتِ رضایتمندی در انسان هماهنگ بوده و کسیکه
احترام به پدر و مادر در اسلام








فرمت فایل : doc
حجم : 21


صفحات : 33






گروه : معارف اسلامی
بسم اله خیرالاسماءالحمدالله الذی احل البیع والشری و حرم الغصب و الربا و صل علی محمد وآله.وبعد حضور یافت در عالی محفل شرع مطاع عالیحضرت سعادت آیت آقا احمد خلف مرحمتشان فخرالحاج حاجی محمد جعفر نراقی و دانسته و فهمیده بیع نمود و بفروخت لازما جازما صحیحا شرعیا قطعیا در حالت مایصح عنه الاقاریر الشرعیه به عالیحضرت آقا شیخ محمد خلف مرحوم آقا شیخ جعفر نراقی همگی و تمامی مجری المیاه یکطاق شایع کامل از جمله بیست طاق آب قنات رودکیه علیا(الان به روکی
... صد و شصت
روز از زادروز مهرسام می گذرد و ما آنچنان به او خو گرفته ایم که انگار روزی نبوده
است که نباشد. گویی از ازل تا به ابد، از تبار ما، در دمادم لحظات مان وجود داشته
است و حضور. بدین سان، او همهنگام، دیرینه و نوظهور، بر تمام وجوه زندگی ما پرتوئی
بی بدیل گسترانیده است. همزیستی با او، پاسداری و مراقبت اش گاه بسیار دشوار و
طاقت فرسا و در عین حال شور انگیز و شگفت آور بوده است. گاهی راه گشودن به دنیای
کوچک و در عین حال فراخ اش، پیوند خوردن با گنجین
از خواب قیلوله ظهر اعضا خونواده استفاده کردم تا کمی به کارهای خودم برسم، من اینروزها کمتر به کارهای خودم میرسم، البته تکرار مکرراته که بگم من هم دیگه زندگی کارمندیم رو پذیرفتم ولی خب در کنارش هم یاد گرفتم که چطور از فرصتهایی که گاه و بیگاه پیش میاد استفاده کنم و برای خودم زمان بخرم.مثلا همین امروز بعد از نیم ساعت خودم رو از آغوش خواب کشیدم بیرون تا توی سکوت خونه زمانی رو برای خودم داشته باشم که بخونم و بنویسم.
توی همین فرصت هم ظرفهای ناهار رو
معلم ، ارزش معلم ، بزرگداشت شغل معلمی ، خصوصیات یک معلم خوب و …را گرد آوری کرده ایم که تقدیم دانش آموزان عزیزی میکنیم که از سن ۷ سالگی تا سن جوانی و گاهی میان سالی شاهد زحمات و فداکاری هایی معلمانی هستند که معلمی را شغل انبیا میدانند و برای تعلیم و تربیت کودکان ، نوجوانان و جوانان از جان و دل خود مایه میگذارند. امیدوارم این نوشته برای شما مفید باشد.
۱۰ انشا در مورد معلم و معلمی  
******************************************************************
انشا در مورد معلم شماره یک
وقتی که با جهان هستی همسو شوید مورد حمایت ابر ،باد ، خورشید ،ماه ؛آسمان و فرشتگان قرار می گیرید .برای کمک گرفتن از تمام انرژی های جهان هستی و رشد و تعالی باید 10 قانون زیر را در نظر داشته باشید : 
1- قانون خلاء : 
هر انسانی که خالی شود ،قدرتمند می شود . خالی شوید از کینه و حسد ،دروغ ،نفرت ، گناه ،علم و محبت ،خالی شوید .هر چه دانش داریم به دیگران یاد بدهیم ،هر چه محبت داریم به دیگران نثار کنیم ،تا برای ورود علم جدید،جا باز شود.
2- قانون جریان و حرکت : 
کاهش اضطراب


 براساس پژوهش های صورت گرفته اعتقادات مذهبی به عنوان
عاملی برای مقابله با استرس و کاهش اضطراب معرفی شده است ، این امر به ویژه در
بیمارانی که شرایط سختی را تجربه می کنند از اهمیت بیشتری بر خوردار است ، از این
رو گروهی از پزشکان در دنیا در کنار درمان های متداول پزشکی از این موضوع نیز در
روند درمان بیماران استفاده می کنند.
به نظر می رسد توجّه به چگونگی تاثیر این موضوع ، کمک
بیشتری به بهره بردن از این مقوله داشته باشد ، در این راستا ن
آیا این فکر که می توانید با قانون جذب ثروت پول جذب کنید یکی از اصلی ترین مواردی است که شما را به قانون جذب جذب کرده است؟
 
اگر چنین است ، شما تنها نیستید. تقریباً همه می خواهند با استفاده از تکنیک های قانون جذب ، پول بیشتری کسب کنند. با این حال ، شاید شما از آن زمان کشف کرده اید که تکنیک های جذب پول گیج کننده تر از آنچه انتظار داشتید است. از طرف دیگر ، شاید شما فکر می کنید که همه کارهای درست را انجام داده اید ، اما هنوز تصور نکرده اید که چگونه از قا
قانون جذب برای پولدار شدن​
 
هنگامی که ما به دنبال زندگی کردن بارویاهای خود هستیم و همه چیزهایی را که می خواهیم به دست آوریم، سلامت خوبی است ، کسب و کار شما پرشور ، یک ازدواج شاد و یا یک زندگی از سفر ؛ این واقعیت است که آزادی مالی معمولا باید ابتدا به دست آید.
با آزادی کامل، فرد میتواند تمام انرژیهای ذهنی خود را به آنچه که واقعا از زندگی میخواهد، تمرکز کند. آنها از  استرس صورتحساب، بدهکاری و کارهای عقب مانده آزاد هستند. مسلما بزرگترین
کلمات زیر را به دقت بخوانید.
اگر در خواندن کلمه‌ای مشکل داشتید بهتر است از روی آن چند بار بنویسید تا یاد بگیرید.
کلمات مهم ستایش:
سرآغاز
نامه
جز
مونس
نشاط
سپاسگزار
موفّق
عزیز
کلمات مهم کتابخانه‌ی کلاس ما:
نظم
احوال‌پرسی
خواست
عزیز
گفت و گو
پیشنهاد
نماینده
هم فکری
حالا
خواند
مفید
کلمات مهم مسجد محلّه‌ی ما:
خوشحال
بنّایی
می‌خواستند
جماعت
چراغانی
حوض
امام جماعت
محلّه
نماز خواندن
عکّاسی
طرف
کلمات مهم خرس کوچولو:
میکروب‌ها
موجودات
خطرناک
تص
کفر نعمت
از نظر پیامبر خدا مبغوض ترین کار در نزد خدا کفر است . (تفسیر نمونه ج1ص256 )
کفر ؛ یعنی پوشاندن و پنهان کردن و یا ندید گرفتن . در مقابل شکر یعنی سپاس گزاری و یادبود ویادمان.
نمک نشناسی و کفر  بسیار رنج آور است.
" لئن شکرتم لازیدنکم  ولئن کفرتم ان عذابی لشدید. "/ ابراهیم7
در پیشگاه خدا شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت، ازکفت برون کند.
در نزد انسانها و بین مردم نمک ناشناسان و قدر نشناسان که پاداش خوبی را با خیانت و بدی می دهند، بسیار منفورند. ک
هیچ چیز بدتر از این نیست که یک وجود را به یک شیئ تنزل بدهی. و مالکیت یعنی این.
فقط اشیاء را می‌توان مالک شد.
با یک وجود می‌توانی ارتباط داشته باشی. می‌توانی عشقت را، شعرت را، زیبایی‌ات را،
بدنت را و ذهنت را شریک بشوی.
می‌توانی شریک شوی ولی نمی‌توانی معامله کنی. نمی‌توانی چانه بزنی.
نمی‌توانی زن یا مردی را تصاحب کنی.
ولی همه در روی زمین به همین کار مشغول هستند.
نتیجه همان تیمارستانی میشود که آن را سیاره‌ی زمین می‌خوانیم. مردم سعی دارندکه هم
کیت ابزار پزشکی تبدیل شده دستگاههای تنفسی موجود برای درمان COVID-19 را افزایش می دهددر کمتر از یک ماه ، آزمایشگاه های ملی Sandia 100 دستگاه تنفسی را تبدیل به بیمارستان های نیومکزیکو که قبلاً در دست داشتند به ماشین هایی که با خیال راحت می توانند به عنوان دستگاه های تهویه برای کمک به درمان بیماران مبتلا به موارد شدید COVID-19 استفاده کنند ، تبدیل کردند.
ونتیلاتورهای غیر تهاجمی که به جای لوله ، دستگاههای BiPAP و CPAP از ماسک استفاده می کنند ، به طور معمول نمی ت
به بیان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ نقطه‌ی مکمل و متمم انقلاب بیست‌ودو بهمن بود یعنی محصول بیست‌ودو بهمن روز جمهوری اسلامی، روز دوازدهم فروردین بود. ۱۳۶۴/۰۱/۱۰بر همین اساس در سالگرد آری بیش از ۹۸ درصدی مردم به «جمهوری اسلامی»، نوجوان خامنه‌ای به‌مناسبت اشاره و تشکر چندباره رهبر انقلاب اسلامی در بیانات‌ اخیرشان پس از راه‌پیمایی عظیم و شگفتی‌ساز مردم در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، گوشه‌هایی از حضور باشکوه مردم در جشن چهلمی
برترین
آژانس املاک در فروردین 98چه راهبردی داشت؟
 
مراسم تقدیر
از برترین‌های هلدینگ دلتا در فروردین 98 سه شنبه سوم اردیبهشت با حضور محمد تقوی
مدیرعامل هلدینگ دلتا و جمعی از مدیران و مشاوران دلتا برگزار شد. در این مراسم
آژانس دلتا 5 برترین آژانس هلدینگ دلتا در اولین ماه سال 98 معرفی شد.
به گزارش مجله
دلتا ،
در این مراسم محمد تقوی با بیان اینکه فروردین  همیشه سخت‌ترین ماه سال برای
مشاوران املاک بوده است، تاکید کرد: «کسب رتبه نخست در این ماه بر
افتادم به تمیز کردن اتاقم که خاک از سر و روش بالا می اومد.ریزه پیزه جاتی که به مناسبت های مختلف از دیگران و خودم(!)هدیه گرفته بودم رو جمع کردم توی یک جعبه تا مدام جلوی چشمم نباشن و خاک نگیرن و جایی رو اشغال نکنن...جا?به زودی کمبود جا پیدا میکنم...تعداد کتابها و جزوه هایی که خریدم انقدر زیاد شده که دیگه رسما قفسه ی خالی ندارم...و تعداد کتابهایی که باید تا خود روز امتحان بخرم?اوه...آمار قابل توجهی خواهد شد...
وسایل را پک کردم و سعی کردم به سوراخ سمبه ای
 
گروه اقلیت
ما انسان ها برای رشد وتکامل، دگردیسی و دگرگونی های متنوعی  را تجربه می کنیم وبه دلیل همین دگرگونی ها به بلوغ وتکامل  می رسیم
با دقتی در تاریخچه انسان شناسی در می یابیم که  انسان کهن نسبت به انسان امروزی بسیار خام ونابالغ است ودگرگونی های کمتری را را بخود اختصاص داده است و به همین مناسبت دیرینه شناسان انسان های کهن را در مسیر فراگیری رفتار زیستی به گونه های متفاوتی از کهن تا مدرن دسته بندی کرده اند .
پس از انقلاب کشاورزی وشهرنشین
گروه اقلیت

ما انسان ها برای
رشد وتکامل، دگردیسی و دگرگونی های متنوعی  را تجربه می کنیم وبه دلیل همین دگرگونی ها به
بلوغ وتکامل  می رسیم

با دقتی در
تاریخچه انسان شناسی در می یابیم که  انسان
کهن نسبت به انسان امروزی بسیار خام ونابالغ است ودگرگونی های کمتری را را بخود
اختصاص داده است و به همین مناسبت دیرینه شناسان انسان های کهن را در مسیر فراگیری
رفتار زیستی به گونه های متفاوتی از کهن تا مدرن دسته بندی کرده اند .

پس از انقلاب
کشاورزی وشهرنشین
غرض اصلی از تحریر این کلام میمنت انجام و باعث کلی بر ترقیم این ارقام خجسته فرجام آنکه حاضر گردیدم اینجانب علی اکبر وَلد مرحوم آقا جعفر نراقی در حالت صحت نفس و کمال عقل و شعور دون الاکراه والاجبار بل بالطوع والرغبه والرضا والاختیار و بیع نمودم و بفروختم به بیع لازم جازم صحیح شرعی به اذن و تنفیذ زوجه خود صبیه مرحمت شان حاجی عبدالباقی نراقی به حره مخدره عفیفه صالحه صبیه مرحوم آقا عبدالعظیم من القصه زوجه عالیحضرت آقا محمدحسن ولد مرحوم آقا ابرا
نوع موسیقی مهم نیست. هر نوع موسیقی که باشد بر زندگی تاثیرگذار است. هم بر زندگی و هم بر سلامتی انسان‌ها نتایج مثبتی دارد. این گفته ما نیست، پژوهشگران در نتایج خود به این نظریه رسیده‌اند.
۱. گوش دادن به موسیقی استرس‌تان راکاهش می‌دهد
بسیاری از ما وقتی‌که خسته هستیم و یا در حالت فشار روحی قرار داریم مستقیما به سمت موسیقی آرامش بخش می‌رویم. فقط ما نیستیم که اینچنین فکر می‌کنیم. تحقیقات قابل توجهی این قضیه را عنوان کرده است. بطور خاص، موسیقی ک
قسمت دوم: اینجا  و  قسمت اول: اینجا 

اینجاهای قصه، میرسیم به دانشگاه. مشکلات با خوابگاهی شدن من چند برابر میشن. وسایل مدام بین خونه و خوابگاه جا میمونن. کارت دانشجویی دائما گم میشه. کارت مترو؟ هیچوقت نیست! و برنامه تخمی دانشگاه باعث میشه من نتونم برم کلاس یوگا. مدیتیشن؟ حتی حرفشم نزن. اینجاهای داستان قهرمانمون خسته است. دهنش سرویس شده. فهمیده که اضطرابش قرار نیست بند بیاد! و باور کن، اون دیگه حتی نا نداره یک قدم برای بهتر کردن زندگیش برداره!
30 مارس 2017 در استرالیاآیا ممکن است یک زوج در طول زندگی مشترک با هم در ارتباط باشند؟ هر زوج یک سری مراحل ازدواج خود را پشت سر می گذارند. برای یک زن و شوهر مهم است که بتوانند هرکدام از این مراحل را با هدف پایان دادن به هم در سالهای بعدی زندگی در یک ازدواج که واقعاً از آن ارزش و ارزش دارند ، پیمایش کنند.
وقتی به چند سال اول ازدواج خود فکر می کنم ، زندگی ساده بود. من کار می کردم و نانسی به مدرسه می رفت و بعد هم کار می کرد. مطمئناً ما مبارزات خود را داشتی
چند روزی خونه نبودمو درگیر...دیروز هم خونه رو تمیز کردمو کلی لباس شستم،شام هم پلو با کوکو پختم،یه دوش عالیی گرفتم که بنویسمو نیومدم...امروز دوستام دعوتم کرده بودن،اما من دیگه دلم خلوتو خونه میخواستو نوشتن و نرفتم...
هم دلم واسه نوشتن پرپر میزد هم نمینوشتم...آخه یه چیزایی منو وادار به نوشتن میکردنو جز اونا رو دلم نمیخواست،در عین حال جمع کردنشون واسه اینجا کمی سختم بود...یک دفعه خودمو دیدم که اینجام...نمیدونم چی قراره بیرون بریزه از من بعد از این
 
پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت: 11:37
توسط:فاطمه بیگدلی زنجان
با عرض سلام وادباستاد گرامی در مورد خطای برنامه (کد 28) که فرمودید پایگاه ایجاد شود من پایگاه ایجاد کردم ودوباره همان خطا رو میده ومن ذخیره قبلی رو بازیابی کردم ولی باز همون خطا رو میده.از راهنمایی شما کمال تشکر رو دارم
 
با سلام خدمت همکار محترم
اگر روشهایی که برای رفع خطا ارائه شده جواب نداده باشد پایگاه را دوباره ایجاد نمایید
همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگز
بیش از حد چیزهای خوب: پیامدهای آموزش و پرورش عزت نفس
اعتماد به نفس یا اعتماد به نفس در 25 سال گذشته در جامعه غربی مورد ستایش قرار گرفته است. در طول این زمان، اعتقاد بر این بود که یک تصویر مثبت، کلید زندگی یک زندگی شاد و موفق است که منجر به تولد دوره ای از عزت نفس آموزش می شود.
بچه های این نسل در مدارس و خانه ها تدریس می شوند تا خودشان را به ویژه در نظر بگیرند تا تنها بر صفات مثبت خود تمرکز کنند و برای موفقیت بسیار کمتری تقدیر کنند.
تحقیقات اخیر، با
چقدر خنده داره 

که یک ساعت خلوت با خدا دیر و طاقت فرساست، ولی ۹۰ دقیقه بازی یک تیم فوتبال مثل باد می‌گذره!

چقدر خنده داره

که صد هزارتومان کمک در راه خدا مبلغ بسیار هنگفتیه اما وقتی که با همون مقدار پول به خرید می‌ریم کم به چشم میاد!


چقدر خنده داره

که یک ساعت عبادت در مسجد طولانی به نظر میاد اما یک ساعت فیلم دیدن به سرعت می‌گذره!

چقدر خنده داره

که وقتی می‌خوایم عبادت و دعا کنیم هر چی فکر می‌کنیم چیزی به فکرمون نمیاد تا بگیم اما وقتی که می
به غیر از عنصر تصادفی شانس، بسیاری از آنچه که برخی از افراد موفق می کند، پرورش عادت های خاص است. یادگیری این عادتها و چگونگی استفاده از آنها در زندگی خود ارزشمند است.
به این ترتیب، در اینجا 10 عادت اغلب از افراد موفق بیان شده است.
1. سازمان
یکی از عادت های اغلب ذکر شده از کسانی که در زندگی موفق هستند، سازمان است. سازمان شامل برنامه ریزی و همچنین تنظیم اولویت ها و اهداف است. جوئل براون، بنیانگذار Addicted2Success.com، هر شب قبل از رفتن به رختخواب برای آماد
نوشتن نامه و ایمیل
در اینجا جمله ها و عبارت های قراردادی می آیند که هنگام نامه نگاری و نوشتن نامه  انگلیسیمفید هستند.
نوشتن نامه غیر رسمی
نامه خود را با کلمه Dear شروع کنید سپس نام کسی را که برایش نامه می نویسید را بیاورید، برای مثال:
Dear Mark, مارک عزیز،
Dear Jane, جین عزیز،
این ها عبارت هایی هستند که ممکن است بگویید:
Thanks for your … از …-ت متشکرم
letter نامه
postcard کارت پستال
present هدیه
invitation دعوت
Sorry it's taken me so long to write. ببخشید که خیلی طول
I hope you're well. امیدوارم حالت
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت: 14:11
توسط:عبدالله دودمان
با سلام و دروددو نفر از دانش اموزان سال دهم ادبیات و یازدهم تجربی بدلیل اینکه خواهان تغییر رشته بودن در امتحانات نوبت دوم در امتحانات شرکت نکردن . می خواستم بدونم در صورتی که غیبت غیر موجه زده بشه براشون مشکلی پیش نمیاد؟ یا غیبت موجه بزنیم . ضمنادر خرداد ماه در دروس تغییر رشته هم شرکت کرده اند و نمره ی لازم کسب کرده اند. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. سپاسگزارم.

با سلام خدمت همکار محترم
برخی در
هرآغاز در داغ تُهیتَهنیاز شاید و باید
متن زیر را در بخش نظراتِ یکی از پست های سایت ناهیدعبدی دات کام نوشتم که چون بیش ساعاتی زمان هزینه ی آن شد برای شما عزیزان نیز ارسال می دارم. شاید به کارتان آمد
 
سلام. شما فوق العاده متفکّرانه و حساب شده می نویسید. سپاسگزارم. بسیار هم خوش حال. مفید هم می نویسید
 
و مهم تر این که دست مخاطب را می گیرید و پا به پا می برید تا شیوه ی راه رفتن را بیاموزد. گرچه او را نبینید و او پرواز کند و برود و رد پایی از آمدنش نگذا
تامی شلبی رشته دیگری را به تعظیم خود اضافه می کند ،دانلود سریال پیکی بلایندرز در حالی که خشونت ، گفت و گو روحیه ای و لهجه های مشکوک باقی مانده است
استوارت جفریاستوارت جفری
Sun 25 August 2019 22.00 BST
3/5 star3 از 5 ستاره.‘مانند کلینت ایستوود که برای یقه مخفی ، پنچو تعویض کرده است:: تامی شلی (سیلیان مورفی). ‘مانند کلینت ایستوود که برای یقه مخفی ، پنچو تعویض کرده است:: تامی شلی (سیلیان مورفی). عکس: Robert Viglasky / BBC / Caryn Mandabach Productions Ltd 2019سال 1929 است. زمان آمریکایی ها برا
بین نوشته‌ها و رفرنس‌های قدیمی، این نوشته را از ویل دورانت، فیلسوف و متفکر بزرگ غربی پیدا کردم که در کتاب لذات فلسفه‌اش نگاشته بود. چون مربوط به روانشناسی بود آن را یادداشت کرده بودم. درباره خصوصیات یک مرد منفی. بد نیست با هم آن را بازخوانی کنیم. 
***
صاحب خوی منفی خود را حقیر می شمارد و با آنکه صفاتی را از شکل و قیافه و ذهنش بر می خیزد، می ستاید همیشه با ناشیگری متوجه ضعف جسمانی خویش است و به کارگران قوی و مردان کاری بلندبالا که مغرور از قدرت
10 پیشنهاد شگفت انگیز برای هدیه به مادر
همیشه خارج از روال معمول‌تان فکر کنید که برای مادرتان چه هدیه ای بگیرید، به چیزی غیر از شاخه گل، به یک هدیه خلاقانه. حتما نباید چیز گرانقیمتی باشد یا ساخت آن زمان و تلاش زیادی بخواهد. گذشته از این‌ها، شیرین‌ترین و بهترین کادو همان چیزی است که با دستان خودتان ساخته‌ایدد. بنابراین، چیزی بسازید که قلب و وجود او را با شور و شعف پر کند و بگذارید بداند چه‌قدر قدردان محبت‌های مادرتان هستید.
 مادر همه ی دنیا
نحوه نوشتن نامه رسمی به زبان انگلیسی
برای نوشتن نامه به زبان انگلیسی باید داخل نامه از لغات ملموس استفاده کنید و برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید باید دایره لغات زبان انگلیسی شما قوی باشد. نیازی نیست که تمام لغات را بلد باشید ما در اینجا تعدادی از لغات کاربردی و جملات کاربردی برای نوشتن نامه به زبان انگلیسی را به شما آموزش میدهیم. همچنین داشتن گرامر قوی از ملزمات نامه نوشتن به زبان انگلیسی می باشد. شما باید حداقل دانش گرامری را برای
توضیح دامنه: به نام خدا. از پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) روایت شده که آن حضرت فرمودند: «ایمان مؤمن کامل نمی‌شود تا اینکه دارای 103 خصلت در فعل و عمل و نیّت و باطن و ظاهر گردد». آنگاه امیرالمؤمنین امام علی بن ابی طالب (ع) گفتند یا رسول‌الله آن 103 خصلت کدام‌اند؟ پیامبر خدا (ص) فرمودند: یا علی از جمله صفات مؤمن این است که:
 
اندیشه‌اش بسیارمتحرک و پویاست، علم و دانشش فراوان، بُردباری‌اش بزرگ. خوش‌برخورد در کشمکش، بزرگوار در بازگشت و پذیرش، سعه
توضیح دامنه: به نام خدا. از پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) روایت شده که آن حضرت فرمودند: «ایمان مؤمن کامل نمی‌شود تا اینکه دارای 103 خصلت در فعل و عمل و نیّت و باطن و ظاهر گردد». آنگاه امیرالمؤمنین امام علی بن ابی طالب (ع) گفتند یا رسول‌الله آن 103 خصلت کدام‌اند؟ پیامبر خدا (ص) فرمودند: یا علی از جمله صفات مؤمن این است که:
 
اندیشه‌اش بسیار متحرک و پویاست، علم و دانشش فراوان، بُردباری‌اش بزرگ. خوش‌برخورد در کشمکش، بزرگوار در بازگشت و پذیرش، سع
روسیه با
وجود دارا بودن فرهنگی غنی و مهم، غذاهای خیابانی آن زیاد طرفدار ندارد اما اخیرا
برخی از کار آفرینان جوان در بیشتر شهرها از جمله سن پترزبورگ مکان هایی برای سرو
غذاهای خیابانی ایجاد کردند. گردشگران و مردم محلی به راحتی با پرداخت قیمتی مناسب
به این مکان ها دسترسی دارند. این غذاهای خیابانی در برخی از بهترین رستوان های
این شهر طبخ می شوند که همراه با الفبای سفر با آنها آشنا می شوید.

کافه
VAFFEL & WINE سنت پترزبورگ
وافل یکی از
غذاهای خوشمزه ن
به دنبال الگو
جامعه
برای پویایی وحرکت خود نیازمند راهنما والگوهای کارآمد است.
الگوهای
نیک یا اسوه ی حسنه ، ابعادی متوازن ومتعادل  دارند
توازن
وتعادل وپویایی درهویت هرکسی که به چشم بیاید آن فرد الگوست.
موفقیت
های زیادی درتخصص های اجتماعی وفرهنگی وعلمی وارزشی وجوددارد.که موفقین آن تخصص ها بعضا الگوهای پیشرفت دیگران درهمان
رشته ی تخصصی می شوند
تخصص
هایی که بتواند به تولید دانش و اخلاق. عزت ملی. تولید اقتصادی و.... خدمت کند قهرمانانش
الگو های ا
اشخاص موفق از 5 روش بر موانع غالب می شوند
ساده ترین تفکر این است که فکر کنیم که افراد موفق از ابتدا خوشبخت بودند. آنها استعداد، ظاهر، پول و هر آنچه برای موفقیت لازم بود را داشته اند. تا حدودی، درست است که خانواده های پایدار که تحت فشار فقر و محدودیت های جسمی قرار نگرفته اند، راحت تر از کسانی که موانع عمده ای برای غلبه بر آنها داشتند، کار برایشان راحت تر بود. اما نمونه های بی شماری از افراد وجود دارد که علیرغم چالش های مهم در زندگی، به موفقیت های
اشخاص موفق از 5 روش بر موانع غالب می شوند
ساده ترین تفکر این است که فکر کنیم که افراد موفق از ابتدا خوشبخت بودند. آنها استعداد، ظاهر، پول و هر آنچه برای موفقیت لازم بود را داشته اند. تا حدودی، درست است که خانواده های پایدار که تحت فشار فقر و محدودیت های جسمی قرار نگرفته اند، راحت تر از کسانی که موانع عمده ای برای غلبه بر آنها داشتند، کار برایشان راحت تر بود. اما نمونه های بی شماری از افراد وجود دارد که علیرغم چالش های مهم در زندگی، به موفقیت های
روسیه با
وجود دارا بودن فرهنگی غنی و مهم، غذاهای خیابانی آن زیاد طرفدار ندارد اما اخیرا
برخی از کار آفرینان جوان در بیشتر شهرها از جمله سن پترزبورگ مکان هایی برای سرو
غذاهای خیابانی ایجاد کردند. گردشگران و مردم محلی به راحتی با پرداخت قیمتی مناسب
به این مکان ها دسترسی دارند. این غذاهای خیابانی در برخی از بهترین رستوان های
این شهر طبخ می شوند که همراه با الفبای سفر با آنها آشنا می شوید.

کافه
VAFFEL & WINE سنت پترزبورگ
وافل یکی از
غذاهای خوشمزه ن
مؤمنان در زمان غیبت نسبت به همین معرفت و اعتقاد، امتحان می شوند؛
امتحانی که بسیاری از شیعیان موفّقیتی در آن پیدا نمی کنند. امام کاظم علیه
السلام می فرمایند:صاحب این امر (ولایت و امامت) غیبتی دارد که (در
آن) معتقدان به امامت (هم) از اعتقاد خود برمی گردند. این امر (غیبت) چیزی
نیست جز امتحانی از جانب خدا که خلق خود را به آن می آزماید.این
امتحان، خاصّ معتقدان به امامت است و دیگران قبل از این رتبه، در امتحان
های قبل شکست خورده و از رده خارج شده اند.
برخی از مشکلات غذا خوردن کودکان ماهیتاً رفتاری است . والدین اغلب نگران این مسائل هستند که چرا فرزندشان فقط یک غذای خاص را می خورد ، به اندازه کافی غذا نخورده یا زیاد غذا می خورد . بیشتر مشکلات غذا خوردن آن قدر طولانی نیستند که در رشد و نمو کودک اختلال ایجاد کنند .
نمودارهای رشد می توانند به شما برای تعیین طبیعی یا مختل بودن رشد فرزندتان کمک کنند . اگر نگرانی های متعددی در مورد ظاهر یا وزن فرزندتان دارید ، کودکتان وزنش را از دست می دهد یا بیشتر ا
بیشتر ما اطلاعات کمی درباره رابطه بین خواهرم و برادران و نحوه تاثیر آنها بر خویش دارند.

وقتی تصمیم گرفتم درباره رابطه بین برادر و خواهر صحبت کنم.
متوجه شدم که تحقیقات کمی در مورد این موضوع وجود دارد.
با خواهرم رابطه دارم
بیشتر تحقیقات در مورد مسائل خانوادگی در اطراف مشکلات والدین و خواهرم است که به نوبه خود بسیار مهم است.
بنابراین تصمیم گرفتیم که رابطه ی بین برادران و خواهران را با داستان ما تحت تاثیر قرار دهیم.
چرا که این داستان ها تعیین می
شاید شما احساس کنید که دوستانتان به طور ناگهانی دچار رشد اقتصادی شده اند و به طور جدی عقب مانده اید. شاید بقیه اعضای خانواده شما واقعاً قدبلند باشند و از شما سؤال می شود که آیا می توانید کاری برای انجام این کار انجام دهید. حقیقت این است که قد شخص بیشتر توسط چیزهایی خارج از کنترل آنها ، مانند ژنها تعیین می شود. عوامل زیادی وجود دارد که می تواند در طول سالهای نوجوانی شما کنترل شود ، از جمله رژیم غذایی و سطح فعالیت.
رژیم متعادل مصرف کنید. فرد هنگا
آنچه روشن می باشد این است که موفقیت یک عامل پایدار در زندگی به شمار نمی آید و می تواند گاهی پدیدار شود و گاهی از میان برود.شما پیش از هرچیز باید به تعریفی منطقی از موفقیت دست یابید بی آنکه آن را درگیر خواسته های دیگران همچون پدر و مادر خود کنید.
این زندگی خودتان است و مهم است که شما چه تعریفی از موفقیت ارائه می دهید.
بی شک کسانی را پیرامون خود دیده اید که با رسیدن به یک سطح مشخص دیگر دست از کار و کوشش می کنند و می گویند همین قد بس است و دلشان نمی خ
زندگی شاد و شاد زندگی کردن همیشه دغدغه و هدف همه‌ی افراد است. اما چه چیزی باعث می‌شود که شما شاد زندگی کنید و چه چیزی باعث می شود که شاد نباشید؟
پیش از هر چیز اگر متاهل هستید و یا در رابط‌ی عاشقانه‌ای به سر می‌برید پیشنهاد می‌کنم حتما مطلب «۱۰ اشتباه بزرگ در زندگی زناشویی» را بخوانید. زیرا که اگر در رابطه‌ی خود احساس شادی و خوشحالی نداشته باشید، داشت یک زندگی شاد هم برای شما سخت خواهد بود.
همه چیز به خود شما بستگی دارد. مغز انسان قابلیت‌ها
استاد بزرگ امیر حسین خنجی در ایران تاریخ به نکات ارزشمندی در تاریخ کهن ایران اشاره می کنند و از آن جمله به نگاه دینی مردم که ایزدان یا زیاد کننده ها را سپاسگزار بوده اند و چیزی برای پرستش در آسمان ها نمیشناختند جز آنکه باور داشتند، چیز آتشین، سازنده محترم و گرداننده منظم این هستی است.



سرگذشت
یک قوم، زندگی دور و دراز در گوشه های
پنهان تاریخ است که در یک سفر دراز سرشار
از داستان هائی شگفت از دگرگونی ها و نشیب
و فراز ها و افت و خیزهای بی پایان،
5 راه برای نشان دادن عشق خود به دیگران (و خودتان)"عشق همه چیز نیست. این تنها چیز است. " ~ استیون هیز
همه چیز در زندگی اشتباه می شود. پریشانی و سردرگمی می تواند ریشه دار شود ، که گاه منجر به انتقاد شدید از خود ، افسردگی یا اضطراب می شود.
ما احساس می کنیم که عشق شفا می یابد ، و چنین می کند.
من یک بار برای نگهداری از نوزادان متروکه به یتیم خانه رفتم و هر کودک نوپایی که من را محکم به من چسبیده بود ، بازدید کردم. هنوز هم می توانم احساس کنم که بازوهای کوچک آن
شما به شهود اعتقاد دارید؟ قدرتش را تا به حال درک کرده اید؟
من دارم و قدرتش را درک کرده ام. دیروز مشغول مطالعه ی کتابم بودم و انگار ندایی در درونم مرا به سمت کتابخانه ام کشاند. ندایی به سمت کتابی به نام از دولت عشق. ده سال پیش کتاب را خواندم و نمیدانم چرا آن زمان از آن خوشم نیامد. نوشته هایش برایم لوث و بی مزه بود. یعنی چه؟ شاید چون آن زمان درک امروز را از جهان هستی و اتفاقات زندگیم نداشتم نظرم این بود. شاید آن وقتها اصلاً نمی دانستم عشق چه قدرتی در
کلیسای جامع میلان جایگاه اسقف اعظم میلان است. سبک معروف گوتیک در
این بنا و دکوراسیون آن بیشتر یادآور سبک های فرانسوی است تا سبک
ایتالیایی. بنیان گذار این سبک؛ اسقف اعظم آنتنیو سشلزو در سال ۱۳۸۶ بود.
زمان شروع کار همزمان با رخدادهای تاریخی بسیاری بود که از جمله می توان به
تخت نشینی گایان گازلو ویسکانتی را نام برد. این بنا برنده یکی از
بزرگترین جایزه های نوبل شد.
ساخت کلیسای جامع میلان در سال ۱۳۸۶ در محل کلیساهای باستانی و ویران
قبلی شروع ش
دوره
نوجوانی یکی از مهمترین دوران زندگی هر انسانی است، دوران کشف و بازسازی
هویت خود و جنس مقابل. نوجوان با تجربه بلوغ یا در آستانه ی آن بتدریج
علاقه مند می شود تا ویژگی ها، شباهت ها و تفاوت های جنس مقابل خود را از
زاویه ای دیگر کشف و با خود مقایسه کند. این جستجو و تعاملِ طبیعی بسیاری
از اوقات به روابطی منجر می شود که متناسب با حال و هوای این دوران سرشار
از شوریدگی و هیجان است، اما کوتاه و فاقد استحکام لازم. روابط
دوران نوجوانی صرفا تمرینی ب
بر اساس گزارش سایت سلحشوران شهر نراق ؛ عَصارخان از نظر لغوی به معنی عُصاره گیری و افشرده کردن و جایی که روغن در آنجا گرفته می شود به روغنگیرخانه یا عَصارخان (عَصار خانه)معروف است.
صَنعت عَصاری در تاریخ ایران سابقه دیرینه داشته تا جایی که در زمان داریوش، پادشاه هخامنشی کُنجِد جز کالاهایی بود که از ایران به مصر صادر می شده است. این صنعت در دوره صفویه ، همچون صنایع و هنرها در این دوران به رونق چشمگیری چه از منظر صنعت و چه از نظر معماری دست می یاب
سلام و وقت بخیر استاد  لیست پودمانی در دوره تابستان نمره نهایی صفر منظور می شود و عددی را نشان نمی دهد با اینکه محاسبه کارنامه هم چند بار زدم ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنید. ((فاطمه))
 
با سلام خدمت همکار محترم
کافیه برای دوره مورد نظر یکبار چاپ کارنامه را انجام دهید تا نمرات نهایی در ریز نمرات قابل مشاهده شود
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت استاد گرامی((بهرام))
جناب آقای صبحانی ماتعد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها