نتایج جستجو برای عبارت :

مصرف عسل در بارداری

قرص کم کاری تیروئید  یا تیروکسین  که در ایران به اسامی تجاری  لووتیروکسین یا  لووکسین  یا یوتیروکس و... موجود است در مصرف این قرص باید نکات زیر رعایت شود :
1- مصرف قرص لووتیروکسین باید حتما با معده خالی و ناشتا انجام شود در غیر این صورت جذب خوبی نداشته و اثرات درمانی لازم را نخواهد داشت توصیه میشود قرص لووتیروکسین صبح ناشتا و با اب مصرف شود و حداقل تا نیم ساعت بعد مصرف ان غذا یا داروی دیگری مصرف نشود .
2- دارو را با اب میوه یا شیر مصرف نکنید .
3- اگ
طبق گزارشات وزارت نیرو، با شیوع کرونا و متعاقب آن مراقبت های شخصی و بهداشتی، مصرف آب تا 40 درصد افزایش یافته است. این در حالی است که کشور ما با بحران جدی آب مواجه است و این افزایش مصرف می تواند عواقب بدی را به همراه داشته باشد. تابستان نزدیک است و اگر مصرف به همین رویه ادامه یابد در تابستان ممکن است با قطعی های پی‌درپی آب مواجه شویم. از طرفی نمی توان انتظار داشت که مردم به خاطر صرفه جویی در مصرف آب از مراقبت و شستشو در برابرکرونا صرف نظر کنند.
ام
هندوانه
زمان مصرف: درست بعد از تمرینات
علت مصرف:
اگر چه میگویند میوه را قبل از تمرین مصرف کنید اما برخی از میوه ها دارای هضم کند می باشند. اما هندوانه یکی از میوه هایی است که سریع الهضم می باشد. یعنی موجب متوقف کردن سطح انسولین می شود که بعنوان کربوهیدرات خوب بعد از تمرین محسوب می شود.
محتوای قرمز و بخصوص پوست سفید سرشار از سیترولین آمینو اسید است که به راحتی در بدن به آرزنین تبدیل می شود و آرژنین درون بدن را حتی بهتر از مصرف خود مکمل افزایش می
 
۱.استشمام دود اسفند و کندر 
۲.خوردن سیر 
۳.مصرف سرکه در غذا
۴.مصرف نمک دریا قبل و بعد غذا
۵.مصرف روغن زیتون در غذاها
۶.مصرف عسل 
۷.استشمام گل نرگس
۸.تربت الحسین در ابتدای تولد
۹.روغن مالی بدن با روغن زیتون
۱۰.مداومت به خوردن سیب
۱۱.مصرف شلغم
۱۲.قرائت آیه الکرسی و معوذتین هر روز
۱۳.تنقیه 
۱۴.عطسه 
۱۵ .خوردن نیم خورده مسلمان 
16ـ صدقه دادن
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
دستگاه تولید ماسک پزشکی یکبار مصرف
ماسک های چند لایه یکی از انواع ماسک های پزشکی یکبار مصرف است که از پارچه اسپان باند و ملت بلون تشکیل می شود.
شرح لایه های مصرفی در ماسک یپزشکی یکبار مصرف
1. لایه های اسپان بند : جهت جلوگیری از ورود ذرات معلق در هوا به داخل مجاری تنفسی می باشد.
2. لایه ملت بلون : به عنوان لایه اصلی ماسک عمل می کند. ماسک پزشکی یکبار مصرف حدود 2 الی 4 ساعت در برابر عوامل بیماری زا محافظت دارند و بعد از گذشت این زمان باید ماسک تعویض گرد
۵ فایده مصرف سرکه سیب هنگام صبح
افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
سایت "مدیکال دیلی" در مطلبی به برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
ادامه مطلب
 
برای هر متر مکعب بتن ۲٫۲ تن شن و ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات دیوار چینی ۱٫۸ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب اندود افقی یا قائم، ۱٫۸۵ تن ماسه مصرف می شود 
برای هر متر مکعب ملات فرش کف (سنگ وسرامیک)، ۱٫۶۷ تن ماسه مصرف می شود.
▪️ رمز دوم یکبار مصرف از اول خرداد برای خرید اینترنتی الزامی می‌شود. البته نه به این معنی که برای هر خرید اینترنتی یک سر به بانک بزنیم و رمز دوم یکبار مصرف دریافت کنیم، رمز دوم یکبار مصرف خودش به سراغمان می‌آید. حالا یا با پیامک، یا از طریق اپلیکیشن‌های موبایل‌بانک.
▪️ اینطور که بانک مرکزی اعلام کرده رمز دوم ایستا تا آخر اردیبهشت اعتبار دارد و در این دو هفته باقی مانده، باید برای فعال کردن رمز دوم یکبار مصرف یک سر به شعبه بانک بزنیم. رمز
✅مصرف باتری سیستم شما موضوعی بسیار مهم است و میزان آن به عوامل زیادی بستگی دارد. اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌ها در مصرف زیاد باتری موثر هستند. برخی از آن‌ها حجم زیادی از شارژ باتری را مصرف می‌کند اما این مصرف کنترل‌شدنی است.
در این مقاله نحوه مدیریت مصرف باتری برنامه‌ها در ویندوز ۱۰ را به شما آموزش می‌دهیم.
ادامه مطلب
عوارض مصرف هروئین
همانطور که در کمپتو گفته شد، عوارض مصرف هروئین را می‌توان به دو دسته کلی عوارض کوتاه‌مدت و عوارض بلندمدت تقسیم کرد. از جمله عوارض کوتاه مدت مصرف هروئین، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
احساس رخوت سستی اندام‌ها
احساس خارش شدید
کاهش اشتها
آبریزش از بینی و چشم‌ها
اضطراب و نگرانی
کاهش سرعت تنفس
کاهش ضربان قلب
خواب‌آلودگی
اختلال در حافظه
تهوع و استفراغ
بودزوناید چه نوع دارویی است؟ قبل از مصرف آن چه نکاتی لازم است؟ در چه مواردی مصرف می شود و عوارض آن چیست؟ شاید شما بخواهید از این نوع دارو استفاده کنید. در ادامه این مطلب به تمام سئوالات شما در رابطه با بودزوناید پاسخ داده می شود. با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
مسلماً مصرف نکردن مواد مخدر منطقی‌ترین راه برای پیشگیری از اوردوز است. اما اگر خود یا یکی از نزدیکان‌تان به دام اعتیاد گرفتار شده‌اید یا با رفتارهای دردسرساز ناشی از وابستگی به مواد دست و پنجه نرم می‌کنید، رعایت توصیه‌های زیر احتمال اوردوز را کاهش می‌دهد:
افزایش آگاهی درباره نشانه‌ها و خطرهای مصرف زیاد مواد مخدر
شناخت مخدر مصرفی و تعیین دوز ایمن مصرف دارو
اجتناب از مصرف هم‌زمان چند مخدر. هیچ گاه هم‌زمان با مصرف مخدر، مشروبات الکلی ن
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
عوارض جانبی مصرف سبوس برنج و محدودیت ها
 
 
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای افرادی که مبتلاء به زخم معده و روده و کولیت عصبی روده هستند مضر است.
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای زنان باردار ، شیرده ،نوزادان و کودکان توصیه نمی شود.
مصرف زیادی آن باعث انسداد روده ، التهاب دیورتیکول روده و اسهال می شود.
توصیه می شود که مایعات و آب زیاد پس از مصرف سبوس برنج نوشیده شود.
برای شستشوی پوست و موی سر با محلول سبوس برنج ۲۴ ساعت قبل کمی از محلول را روی
جایگزینی لیوان‌های شیشه‌ای به جای لیوان‌های پلاستیکی، همراه داشتن لیوان، قاشق و چنگال شخصی و جایگزینی ظرف‌های چند بار مصرف با ظروف یکبار مصرف توصیه‌هایی ساده و قابل اجرا برای برگزاری مراسم محرم محیط زیستی است.
ادامه مطلب
کتاب شادخواری در رابطه با ارتباط غذا و گروه خونی منتشر شد غذاهایی که با هم نباید خورد مثل لوبیا با تخم مرغ یا لوبیا با پیاز یا لوبیا با سیر که در باغچه هم نباید در کنار هم کاشته شود مصرف غذاهایی که سبب کمبود مواد معدنی در بدن می شود مثلا قهوه سبب کمبود پتاسیم و کاهش روی یا زینک در بدن می شود کمبود پتاسیم سبب تپش قلب و اسپاسم عضله می شود و کمبود روی باعث کاهش حس چشایی و بویایی می شود که باعث می شود مصرف نمک و فلفل به غذا زیاد مصرف شود اما مهمترین ض
موارد مصرف زینک
سولفات روی به عنوان مکمل در پیشگیری و درمان کمبود روی مصرف می شود. نیاز به این ماده معدنی درحالاتی از قبیل سوختگی ها، سیروز کبدی، دیابت، بی اشتهایی گاسترکتومی، اختلالات ژنتیکی، نوزادان نارس، عفونت های مزمن، بیماریهای روده، بیماری لوزالمعده، بیماری کلیوی، اختلالات پوستی، استرس و ضربه ممکن است افزایش یابد.
ادامه مطلب
مصرف الکلدر مورد مصرف الکل یک جمله ی معروف وجود دارد که می گوید ” شما می خورید و می بازید” مضرات مصرف الکل زیاد است و بدترین آن کاهش میل جنسی می باشد . یک نوشیدنی می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد ، اما مصرف زیاد الکل میل جنسی شما را نابود می کند . مست بودن می تواند میل جنسی همسر شما را تحت تاثیر قرار بدهد .
ادامه مطلب
اسفناج
زمان مصرف: به عنوان سالاد در کنار ناهار یا شام
علت مصرف:
اسفناج نه تنها سلامتی را با منابع غنی از آنتی اکسیدان بالا می برد بلکه حاوی موادی است که قدرت و سایز غضلات را بالا می برد.
منبغ بزرگ گلوتامین است، اسید آمینهای که برای رشد عضلات، عملکرد سیستم دفاعی و سلامت گوراش و همچنین افزایش سطح هورمون رشد حتی میزان سوخت و ساز ضروری است 
مقدار مصرف:
10 اونس اسفناج خام: 65 کالری، 8 گرم پروتئین، 10 گرم کربوهیدرات، 1 گرم فیبر
جوانه گندم
زمان مصرف: 30 دقیقه قبل از تمرین و هر زمان از روز که می خواهید کربوهیدرات را هضم کنید.
علت مصرف:
گندم غنی از زینک، آهن، سلنیوم، پتاسیم و ویتامین B و پروتئین بالا با یک مقدار اسید آمین، آرزین و گلوتامین است. دارای فیبر بالاست و بزرگترین منبع کربوهیدرات های کند هضم می باشد.
مقدا مصرف:
1/2 فنجان جوانه گندم: 207 کالری، 13 گرم پروتئین، 30 گرم کربوهیدرات، 6 گرم چربی
امروز به طور اتفاقی دیدم بابام اینستا نصب کرده ، بعدش داشت تک تک عکس ها و فیلم ها رو باز میکرد و نگاه میکرد یعنی اصلا یه ذره هم رحم نمیکرد به اینترنت بیچاره D: ، میگم تازگی اینترنت خیلی زود تموم میشه.
هیچ وقت خانوادتونو با تکنولوژی آشنا نکنید وگرنه مصرف اینترنت به طرز وحشتناکی میره بالا و جالبه هیچ کدوم زیر بار نمیرن بابت مصرف بی رویه ، مامانم میگه بابات زیاد مصرف میکنه بابام میگه مامانت همش فیلم دانلود میکنه و این وسط منم که باید هر هفته اینت
جالب است بدانید استفاده از این شربت باعث رفع مشکلات
تنفسی، بهبود سرماخوردگی، آسم، سرفه و سینوزیت می‌شود؛ مصرف گشنیز باعث رفع
درد‌های قاعدگی می‌شود همچنین این شربت می‌تواند به افرادی که قصد ترک
سیگار یا قلیان را دارند هم کمک کند.
گشنیز تازه گیاه معطری است که در بسیاری از غذا‌ها از آن
استفاده می‌شود؛ از تخم گشنیز هم به صورت تفت داده و پودر به عنوان ادویه
استفاده می‌کنند. جالب است بدانید خوردن تخم گشنیز معده را تقویت می‌کند و
مصرف آن ب
سلام. بنده مراجعان متعددی دارم که از مصرف بالای اینترنت گوشی یا تبلت خود گله مندند. مصرف بالا و خارج از حد اینترنت دلایل مختلفی می تواند داشته باشد:
- روشن بودن مداوم WIFI یا اینترنت موبایل که در نتیجه برنامه هایی مثل تلگرام، اینستاگرام و... به طور مداوم در حال آپدیت شدن و دریافت و ارسال اطلاعات هستند.
- نصب نرم افزارهای نامعتبر که اقدام به سرقت اطلاعات از دستگاهها می کنند.
- بروزرسانی خودکار برنامه ها از طریق پلی استور
 
در نصب اپلیکیشن ها بیشتری
مصرف توت خشک در بارداری
برخی از پزشکان سلامت و متخصصان تغذیه بر این باورند که بهتر است در دوران بارداری از مصرف توت تازه خودداری شود چرا که مصرف توت در این دوران باعث ایجاد حساسیت هایی شده و ممکن است به مادر و جنین آسیب وارد کند .
همچنین به دلیل خواص درمانی موجود در توت توصیه شده است که این میوه به صورت خشک تهیه و مصرف شود تا در عین بهره مندی از فواید آن از بروز آلرژی نیز جلوگیری شود و همچنین مادران شیرده می توانند برای افزایش شیر از نوع تازه و
کمبود روی می‌تواند با آفت‌ دهان مرتبط باشد. بنابراین مصرف مکمل روی
می‌تواند مشکل را حل کند. اما باید یادتان باشد؛ مصرف طولانی‌مدت قرص زینک
باید حتما تحت نظر پزشک باشد.آزمایشات اولیه‌ی انجام شده در این زمینه نشان
می‌دهد: مصرف روزانه‌ی مکمل‌های حاوی ۱۵۰ میلی‌گرم روی، تعداد دفعات
آفت‌زدن را از ۵۰ درصد به ۱۰۰ درصد کاهش می‌دهد. افراد مورد آزمایش قرار
گرفته که دارای کمبود روی بودند، با انجام این تست پیشرفت قابل توجهی در
بهبود آفت دهان
داروی ارگوتامین و موارد مصرف آن
ارگوتامین از آن دسته داروهایی می باشد که در درمان سردردهای عروقی مانند میگرن و خونریزی رحمی بعد از زایمان و سقط کاربرد دارد و همچنین گاهی به درمان افت فشار در حالت ایستاده ناشی از اختلال اعصاب خودکار استفاده می شود این دارو را بانوانی که باردار میباشد نباید مصرف کنند چراکه ممکن است مصرف آن باعث نقص جنین و یا مرگ شود.
دارو ارگوتامین برای سردرد
ادامه مطلب
مصرف کننده ممکن است به میل خود یا به طور تصادفی، مقدار زیادی مواد مصرف کند. اوردوز تصادفی زمانی رخ می‌دهد که بیمار دارو را بیشتر از مقدار تجویز شده برای رسیدن به یک اثر خاص مصرف کند یا این که معتاد ماده مخدر بیشتری را برای رسیدن به نشئگی بهتر مصرف کند. اوردوز عمدی معمولاً زمانی رخ می‌دهد که فرد قصد خودکشی داشته باشد. صرف نظر از عمدی یا تصادفی بودن اوردوز، مرگ ناشی از مسمومیت مواد بسیار غم‌انگیز است و اگر بیمار زنده بماند، با عوارض شدید و مان
عوارض و درمان های پرازوسین
(به انگلیسی:PRAZOSIN)
رده درمانی:داروهای کاهنده فشارخون آلفا بلوکر
اشکال دارویی:قرص
 
پرازوسین چه خصوصیاتی دارد ؟
 
مقدار و نحوه مصرف:
 
مقدار مصرف هر دارو را پزشک تعیین می کند ولی مقدار مصرف معمول دارو به قرار زیر است

ادامه مطلب
اختلال‌های دارویی
قرص فلوکستین می تواند به داروهای دیگر واکنش نشان دهد که این واکنش می
تواند منفی یا مثبت باشد. برای جلوگیری از این اختلال باید حتما از پزشک
خود مشورت بگیرید.

مهار کننده مونوآمین MAOIs
حتی اگر از آخرین مصرف این دارو ۲ هفته نگذشته مصرف فلوکستین اصلا توصیه نمی‌شود.
همچنین MAOIs را می توانید بعد از گذشت ۵ هفته از  مصرف فلوکستین
استفاده کنید. با توجه به این که این داروها به شدت با همدیگر ناهمخوانی
دارند می توانند عوارض بسیار جدی و
برای خرید شلنگ یکبار مصرف قلیان با پایین ترین قیمت و همکاری بلند مدت با فروشنده این شلنگ ها نیاز است محصول مورد نظر فروشنده را مورد بررسی قرار دهید.
کیفیت کالا ، نوع مواد اولیه بکار رفته ، تنوع محصولات ، بهداشتی بودن ، واشر بهداشتی جهت آب بندی روی انواع و سهولت در نصب از مواردی است که باید در هنگام خرید شلنگ یکبار مصرف توجه داشته باشید.
شرکت نی پلاس با طیف زیادی از شلنگ های یکبار مصرف قلیان تمامی نیاز های سفره خانه ها و دیگر مراکزی که سرویس قل
شرکت تولیدی سناتور پخش و تولید شلنگ قلیان یکبار مصرف و ارسال به سراسر ایران و کشور های همسایه.
شلنگ های مرغوب و ارزان قیمت یکبار مصرف.
شلنگ قلیان یکبار مصرف مدل لاله
شلنگ قلیان یکبار مصرف مدل ALHAMRA بهداشتی
شلنگ قلیان یکبار مصرف مدل طرح تشریفات
شلنگ قلیان یکبارمصرف مدل الحبیب AlhabiB
شلنگ قلیان یکبار مصرف مدل طرح توپی
شلنگ قلیان یکبار مصرف مدل کریستالی 1 متری
شلنگ قلیان یکبار مصرف مدل 1.5 متری
شلنگ قلیان یکبار مصرف مدل 1.5 متری فروش عمده
خرید انوا
به گزارش سایت تفریحی چفچفک به نقل از دیجیاتو : این روزها که هزینه سوخت خودروی شخصی جایی برای خودش در سبد هزینه خانوار پیدا کرده است، خریداران خودرو بیشتر از قبل حواس شان به مصرف سوخت خودرویی که انتخاب می‌کنند، است. بعضی از خودروها در مصرف سوخت واقعا بهینه سازی
ادامه مطلب
Data Usage Monitor برنامه ای برای مدیریت مصرف اینترنت و نظارت برروی میزان مصرف اینترنت از طریق اتصال های مختلف وای فای، جی پی آر اس و … برای دستگاه های اندرویدی است. این برنامه میزان مصرف روزانه شما را به صورت دقیق نمایش می دهد و این امکان نیز فراهم شده است تا نتوانید روزانه از حجم معینی بیشتر، استفاده نکنید. و میزان مصرف خود را محدود کنید.
ادامه مطلب
ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی می توانند برای تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی با گرماژهای متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. در سال های اخیر کسب و کارهای مرتبط با ظروف یکبار مصرف که به تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی می پرداختند، به سرعت رشد کردند. از این جهت اغلب شرکت هایی که دارای ماشین آلات تولید ظروف یکبار هستند، تمایل دارند در این حوزه هم شانس خود را امتحان کنند.
در اصل هدف از تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی و دیگر ظروف کاغذی، حفظ س
قرص ویسول ۵ برای چیست؟
قرص
ویسول 5 معمولا به صورت یک بار در روز مصرف شده و مصرف آن باید به همراه
یک لیوان پر از مایعات باشد. از آنجایی که پودر موجود در قرص، طعم بسیار
تلخی دارد، این دارو باید به طور کامل بلعیده شود.
سولیفناسین را باید به صورت منظم و بر
اساس نسخه پزشک متخصص مصرف کرد تا بیشترین مزایای آن بدست آید. جهت کمک به
یادآوری، باید این دارو را هر روز در زمانی معین مصرف کرد. مقدار مصرف دارو
به شرایط پزشکی، پاسخ به درمان و دیگر دارو هایی بس
احتمالا نعمتی خطرناک‌تر از "فراموشی" وجود نداشته باشه، یعنی مشخصه خدا وقتی داشته فراموشی رو خلق میکرده یه نیگا به آدما کرده گفته بهشون بدم یه درده ندم صدتا درده! آدم نیستن‌ که، اشتباه مصرف میکنن!بعد چند روزی این‌ور اون‌ور کرده و با خودش کلنجار رفته که فراموشی بهشون بدم؟! بعد پیش خودش گفته اگه یه وقت یه آدم یه آدم دیگه رو/عشق خودشو/یار خودشو _وقتی هنوز زنده‌س_ فراموش کرد چی؟! اصلا طرز استفاده‌ش اینطوری نیستا بیخودی مصرف نکنن عوارض داره!ولی
همه  گیاهان دارویی فوق العاده اند و دارای خواص و اثرات بسیار، اما این فوق العاده بودن مشروط بدان است که بدانیم این گیاهان دارویی برای  چه کسانی در  چه وقتی و به  چه میزان باید مصرف شوند تا فوق العاده خوب باشند و الا اگر علم به این شروط نباشد همین گیاهان می توانند فوق العاده بد باشند!!
برای مثال با بیمارانی برخورد کرده ایم که شنیده یا خوانده اند که سیر دارای چه خواص فوق العاده ای است ول ذا شروع به خوردن آن نموده اند و پس از چندی با عوارض جانبی ن
✳️محاسبه نرخ دلار  با استفاده از شاخص قیمت مصرف کننده مرداد 98
♦️شاخص قیمت مصرف کننده مرداد نود و هشت : 180/8
♦️شاخص قیمت مصرف کننده سال هشتاد و دو : 12.624
♦️نرخ دلار سال هشتاد و دو :8،320 ریال
♦️نرخ دلار سنا 98/06/02 : 116،500 ریال
✅محاسبه دلار با روش CPI مورخ 98/06/02:
(180/8÷12/624)*8320=
♦️119،158 ریال
⭕️توضیح صوتی فرمول محاسبه شاخص مصرف کننده در کانال تلگرام زبان فاینانس
در میان مخدرها ، مخدری که وابستگی جسمانی زیادی در مصرف کننده ایجاد می کند، تریاک است. ترک اعتیاد به تریاک با آشفتگی، سردرگمی، و دردهای مختلف جسمانی همراه است که همین امر سبب در تنگنا قرار گرفتن فرد در زمان ترک اعتیاد می شود.3 چالش اصلی در ترک اعتیاد به تریاکفرد مصرف کننده در زمان ترک اعتیاد به تریاک با سه چالش بزرگ روبرو می‌شود که عبارت‌اند از :-چالش اول در ترک تریاک، خماری است. خماری  حالاتی مانند درد در بدن، تعریق شدید ، ضربان قلب بالا، نگر
تجویز و مصرف غیر منطقی دارو
ارائه
با موضوع تجویز و مصرف غیر منطقی دارو ، در قالب فایل pdf و در حجم 39
اسلاید. فایلی بی نظیر در ارتباط با تجویز و مصرف غیر منطقی دارو، به
همراه تصاویر در ارتباط با موضوع. مصرف منطقی دارو یعنی اینکه برای یک
بیمار، داروی مناسب بر اساس وضعیت بالینی فرد، با دوز مناسب و در طول مدت
مناسب تجویز شود ...
برخی مسائل فرهنگی اقتصاد
هادی چیت سازاقتصاد چرخه‌ای است که دولت و مجلس، تولیدکننده و مصرف‌کننده در آن نقش دارند. دولت و مجلس، از جهت قانونگذاری درست و نظارت بر اجرای قوانین، اقتصاد را پیشرو یا کندرو می‌کنند. روی این یادداشت ناظر به ایشان نیست؛ چون ربطی به تبلیغ رمضان ندارد. اما دانستن ویژگی‌ها و مسائل دو گروه دیگر، یعنی مصرف‌کننده و تولیدکننده، از آن جهت که مخاطب روحانیون هستند، حائز اهمیت است. در ادامه به مسائلی اشاره می‌کنیم که مانع
وزیر نیرو چند وقت پیش گفت برای صرفه‌جویی در مصرف گاز می‌خوان کولرای گازی رو جمع کنن. امروزم که گفت چون مصرف گاز استانای شمالی زیاد بوده برقاشونو قطع کردیم. فکر کنم فکر کنم این سر کلاس ترمودینامیک یه چیزی رو خوب نفهمیده، اما روش نشده سؤال کنه. :تفکر :دی
مطالعات نشان داده اند مصرف انگور به شکل میوه، آبمیوه و عصاره میوه می تواند موجب ایجاد تعادل در قندخون، تنظیم بهتر انسولین و افزایش حساسیت انسولین شود.
به گزارش مهر، معمولا افراد مبتلا به دیابت در مورد مصرف میوه احتیاط می کنند. به نظر آنها، قند طبیعی موجود در میوه ها می تواند موجب افزایش سطح قندخون شان شود. آنها باید مواد خوراکی و میوه های را مصرف کنند که دارای شاخص گلوکز پایینی (GI) هستند. یکی از این میوه ها انگور است که سرشار از پلی فنول ها است
_آموکسی سیلین عفونت‌های ویروسی مثل سرماخوردگی ها و آنفلوانزای رایج را درمان نمی‌کند_اگر به پنی سیلین حساسیت دارید، نباید از آموکسی سیلین استفاده کنید.
_آموکسی سیلین، تأثیر قرص‌های پیشگیری از بارداری را کاهش می‌دهد و احتمال اینکه شما همزمان با مصرف این دو قرص باز هم باردار شوید وجود دارد
_آموکسی سیلین را درست مطابق با تجویز پزشک‌تان مصرف کنیدبعضی از آموکسی سیلین‌ها را باید همراه با غذا یا یک ساعت بعد از آن مصرف کنید
_اگر آموکسی سیلین را
عوارض مصرف کافئین در دوران بارداری چیست








مصرف کافئین در بارداری ممکن است حرکت جنین را افزایش دهد.
 
شاید نوشیدن یک فنجان قهوه سرشار از
کافئین در ساعات بعد از ظهر بتواند تمامی خستگی روز را از تن شما به در
کرده و برای ساعات باقی مانده انرژی مضاعفی به شما بدهد، و یا این که خوردن
یک فنجان قهوه با همسرتان در ساعات پایانی روز و یا مصرف مقدار زیادی
نوشابه همراه با هر وعده غذایی از عادات روزمره شما باشد، اما آیا می
توانید در دوران بارداری خو
با سلام خدمت بازدید کنندگان سایت سپهر الکتریک 
امروز در خدمت شما با معرفی چندین لامپ فوق کم مصرف هستیم که مصرف برق شما را 70 درصد کاهش می دهد 
مدل های زبر در انبار موجود است و می توانید با نازل ترین قیمت ها از ما خریداری کنید .


قیمت : شروع قیمت از 13 هزار تومن ( ابعاد و وات های مختلف موجود است )
خرید فروش برنج معطر ایرانی در اصفهان
 
عوارض جانبی مصرف سبوس برنج و محدودیت ها
 
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای افرادی که مبتلاء به زخم معده و روده و کولیت عصبی روده هستند مضر است.
مصرف سبوس برنج به صورت خوراکی برای زنان باردار ، شیرده ،نوزادان و کودکان توصیه نمی شود.
مصرف زیادی آن باعث انسداد روده ، التهاب دیورتیکول روده و اسهال می شود.
توصیه می شود که مایعات و آب زیاد پس از مصرف سبوس برنج نوشیده شود.
برای شستشوی پوست و موی سر با محلول سبو
کافئین، محرکی است که در قهوه، چای، شکلات و برخی از نوشابه‌های غیر الکلی یافت می‌شود. این محرک انقباض عضله‌ی قلب، مصرف اکسیژن، سوخت و ساز و دفع ادرار را افزایش می‌دهد.
بر اساس تحقیقات صورت گرفته، مصرف دوزی معتدل از کافئین باعث هوشیاری و تمرکز خواهد شد. در صورتی که مصرف بیش از اندازه‌ی آن می‌تواند باعث افزایش تپش قلب، فشار خون، عصبانیت و در برخی موارد باعث خستگی در افراد شود.
دستکش پلاستیکی یکبار مصرف
دستکش یکبار مصرف خیلی ساق بلند محصول جدید شرکت ماموت پلاستیک می باشد.
موارد استفاده:
۱) فعالیت های آزمایشگاهی
۲) خدمات فنی خودرو
۳) تعویض لباس نوزاد
۴) پاک کردن سبزیجات
۵) واکس زدن کفش
۶) مصارف درمانگاهی
۷) جهت استفاده در پمپ بنزین ها
و ...
کد محصول: 6260145619114
 
 
مصرف آنتی بیوتیک و عوارض جانبی آن
پزشکان زیادی برای درمان بیماری های عفونی مصرف آنتی بیوتیک ها را توصیه می کنند.برخی از باکتری ها نسبت به آنتی بیوتیک ها هم مقاوم هستند که در نتیجه با مصرف 
دارو ناتوانی نسبت به دارو و در نتیجه مرگ و میر و هزینه ها افزایش می یابد.


ادامه مطلب
عوارض مصرف لبو در بارداری
زیاده روی در مصرف لبو ممکن است عوارضی بدنبال داشته باشد. اما مصرف متعادل آن مشکلی ایجاد نمی کند .
کاهش فشار خون: چغندر برای تنظیم
فشار خون میوه بسیار مناسبی است. با توجه به تغییرات هورمونی، فشار خون
بالا یک اتفاق شایع در دوران بارداری است و خوردن چغندر میتواند با فشار
بالای خون در بارداری مبارزه کند اما اگر فشار خون زیاد پایین بیاید ممکن
است خطرناک باشد.
مشکلات گوارشی: چغندرقند در
تنظیم هضم و کاهش یبوست کمک می‌کن
راهکار بهینه کنترل مصرف بنزین چیست؟





یکی از مهم ترین
روش های کنترل مصرف بنزین، افزایش جایگزین های آن مانند حمل و نقل عمومی
است. توسعه حمل و نقل عمومی نیازمند بودجه و برنامه ریزی صحیح است.
ادامه مطلب
قهوه یکی از نوشیدنی‌های رایج است که امروزه در بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است. عده‌ای مصرف آن را برای سلامتی مضر می‌دانند، اما این نوشیدنی طبیعی نیز مانند بسیاری از خوراکی‌های دیگر خواصی دارد و باید در مصرف آن تعادل رعایت شود تا مشکلی در پی نداشته باشد.
tabnak.ir
چه میوه هایی در هنگام آلودگی هوا مصرف کنیم؟
 
مصرف میوه و سبزیجات در کاهش آثار و عوارض ناشی از آلودگی هوا مؤثر هستند، مصرف میوه‌های دارای ویتامین‌های A ،C و E که خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارند، در مراقبت از سلول‌های بدن مقابل آسیب دیدن در شرایط آلودگی هوا مؤثر هستند.
از جمله میوه‌ها و سبزیجات دارای آنتی‌اکسیدان می‌توان مرکبات و میوه‌های با رنگ‌های زرد، نارنجی و قرمز، موز، خرمالو، انار، کیوی و انواع فلفل‌های سبز و نارنجی را نام برد و در مجم
تنظیم:محمدامامی
بالا نگه داشتن متابولیسم بدن میتونه برای شما سود زیادی داشته باشه و باعث میشه که چربی در بدن شما ذخیره نشه. به همین منظور یه سری نکات مهم رو جهت افزایش متابولیسم خدمت دوستان ارائه میدیم:
نکته اول: مصرف چرخشی (3/1) کربوهیدرات
در این روش با کاهش مصرف کربوهیدرات ها به مقدار روزانه 100 الی 150 گرم به مدت 3 روز و استفاده از کربوهیدارت های کم قند ( به طور کلی ما باید 75 درصد کربو پیچیده و 25 درصد کربو ساده مصرف کنیم در روز) مانند جو , غلات , نان
فوائد متعدد سرکه سیب برای سلامت پوست از درمان آکنه گرفته تا از بین بردن شوره سر و درمان آفتاب سوختگی تایید شده‌ است.
 همچنین افزودن یک قاشق سرکه سیب به یک سوم فنجان آب و شستشوی دهان با این ترکیب برای مدت زمان ۲۰ ثانیه به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. اما در این مطلب بررسی شده که مصرف این خوردنی در هنگام صبح چه فوائدی برای بدن به همراه دارد؟
 برخی از فوائد مصرف سرکه سیب به هنگام صبح اشاره کرده‌ که به شرح زیر است:
بهبود هضم غذا: مصرف این ترک
آدم هایی هستند که با آدم های زندگی شان دقیقا مانند کالا رفتار می کنند آن هم کالای مصرفی، تا تاریخ مصرف شان تمام نشده عزیز اند و مفید اما دقیقا یک روز بعد از اتمام تاریخ مصرف بدون هیچ بحث و گفتگویی دور ریخته خواهند شد، نه بحثی نه توضیحی و نه حتی خداحافظی ای، هیچ چیز از نظر شان برای اتمام این ارتباط به طرفه غیر منطقی نیست، تا حالا کسی دیده با بسته پنیر تاریخ مصرف گذشته اش خداحافظی کند.... نه...  حذر کنید از این دسته آدم ها، روح تان را تمام می کنند ان
متاستفانه امروزه افراد بسیاری به دلایلی متعدد مجبور به مصرف کورتون ها هستند و اطلاعات کافی در مورد نحوه مصرف این دارو را ندارند. کورتون‌ها از داروهای پرمصرف در بین مردم بوده که مصرف آن‌ها روز به روز در حال افزایش است. این داروها در کنار مزایای زیاد و مؤثری که دارند، دارای عوارض جانبی متعددی نیز هستند که متأسفانه کمتر کسی به این عوارض و معایب توجه می‌کند. مصرف زیاد و بیش از اندازه داروهای کورتون دار بر سیستم قلب و عروق بدن تأثیر منفی گذاشته
امروزه میزان استفاده از ظروف یکبار مصرف به دلیل عدم شست و شوی ظروف و صرفه جویی در زمان و مواد شوینده کابرد زیادی دارند. در ضمن قیمت مناسب این نوع کالاها یکی دیگر از دلایل پر مصرف بودن آن می باشد. ظروف کاغذی یکبار مصرف در انواع مختلفی از ظروف مانند لیوان، پیش دستی و بشقاب عرضه می شوند. در تولید ظروف کاغذی بهداشت حرف اول را می زند. اینکه از چه نوع متریال و موادی در ساخت ظروف کاغذی استفاده می شود. پس در انتخاب گروه تولیدی ظروف کاغذی، لازم است دقت ب
مقام معظم رهبری (مدظله العالی) : 
بروید سراغ مصرف تولیدات داخلی. آن چیزهایی که مشابه داخلی دارد، متعصّبانه و با تعصّب تمام، ملّت ایران، خارجیِ آن را مصرف نکنند. من فقط برای متدیّنین و افرادی که برای حرف ما حجّیّت شرعی قائلند، این را نمیگویم؛ من این حرف را برای هر کسی می گویم که به ایران علاقه مند است، به آینده ی کشور علاقه مند است، به فکر بچه های خودش است که بنا است فردا در این کشور زندگی کنند. این را به همه ی مردم، به خصوص آن کسانی که مصارف زیاد
در مورد عوارض حشیش چقدر اطلاع دارید؟ امروزه مصرف این ماده توسط جوانان بسیار رایج شده است. بسیاری از مصرف کنندگان حشیش از آثار جسمانی و روانی گرانبار آن اطلاع ندارند و همین عدم آگاهی آن ها را در دام اعتیاد گرفتار می کند. ما در ادامه عوارض حشیش را در ابعاد جسمانی و روانی بررسی کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. 
 
برای دریافت مشاوره در زمینه عوارض مصرف حشیش می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هن
 
توضیحات فایل
کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) نویسندگان: جان سی موون – میشل اس مینور مترجمان: دکتر عباس صالح اردستانی – دکتر محمدرضا سعدی حاوی نکات مهم و کلیدی با کیفیت عالی در ۶۴ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول ارزشمند را دریافت و دانلود نمایید.
این فایل، خلاصه کتاب رفتار مصرف کننده(عوامل درونی و بیرونی) جان سی موون – میشل اس مینور ، ترجمه  دکتر عباس صالح اردست
قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌هاست. با این حال مصرف بیش از اندازه آن برای قلب مضر است. دانشمندان همواره به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستند که نوشیدن چه میزان قهوه برای سلامت انسان بی‌خطر است.
به گزارش یورونیوز؛ میزان مصرف قهوه در سراسر جهان افزایش یافته است. براساس گزارش‌های موجود در سال گذشته تنها در ایالات متحده بیش از یک و نیم میلیارد کیلو قهوه به مصرف رسیده است.
ادامه مطلب
دستکش پلاستیکی یکبار مصرف
دستکش یکبار مصرف خیلی ساق بلند محصول جدید شرکت ماموت پلاستیک می باشد.
موارد استفاده:
۱) فعالیت های آزمایشگاهی
۲) خدمات فنی خودرو
۳) تعویض لباس نوزاد
۴) پاک کردن سبزیجات
۵) واکس زدن کفش
۶) مصارف درمانگاهی
۷) جهت استفاده در پمپ بنزین ها
و ...
کد محصول: 6260145619114
 
 

عوارض مصرف چای سبز در بارداری









مصرف منظم چای سبز می تواند فشار خون را تنظیم کند
 
 چای سبز
سرشار از مواد مغذی است یعنی می توانید روزانه 1یا 2 فنجان از آن را
بنوشید، اگرچه نیاز است مصرف اپی گالوکتشین و کافئین موجود در آن را محدود
کنید.
نوشیدن چای سبز، با توجه به فواید زیاد آن برای بدن بسیار خوب است، اما با توجه به تأثیرات آن آیا در دوران بارداری نیز مجاز است؟
ادامه مطلب
شربت میم اورنج و موارد مصرف آن
تقویت بدن مخصوصا در دوران کودکی مسئله حائز اهمیتی است. در این دوران بدن بیشتر از همیشه به ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز دارد و لازم است از طریق مصرف مکمل‌ها، کمبود آن در بدن جبران شود. علاوه بر کودکان، مادران باردار و افرادی که به تازگی عمل جراحی داشته‌اند نیز بیش از سایرین به مصرف مکمل‌ها نیازمند هستند. در ادامه با یکی از مکمل‌های مفید تحت عنوان شربت میم اورنج آشنا می‌شویم.

ادامه مطلب
آموزش تعمیر لامپ کم مصرف
   
آموزش تعمیر لامپ کم مصرف
این فایل آموزش کامل تعمیر لامپ کم مصرف برای افراد مبتدی و بدون سابقه تعمیرات می باشد به گونه ای که به صورت کامل از ابتدای توضیح قطعات و کاربرد و عملکرد آن ها تا مونتاژ و راه اندازی کامل و طریقه تست قطعات را شرح می دهد .                                                                                                                                                                                                                
                                                      
                                                      
1.استفاده از سیستم فوق کم مصرف LED(به منظور کاهش 80 درصد مصرف برق و بهینه سازی مصرف)
نسبت به چراغهای پر مصرف گازی استفاده شده است.
 
2.طول عمر بالابالای چراغ LED (50000 ساعت حدود 12 سال) نسبت به چراغهای پر مصرف گازی
 
3.تعمیرات ونگهداری کمتر (در حد صفر )نسبت به چراغهای پر مصرف گازی 
 
4.رعایت کلیه اصول مهندسی روشنایی و استانداردهای توزیع برق
 
5.توان
تغذیه و رژیم غذایی در بارداری بسیار مهم است و بالطبع آن مصرف آب در بارداری نیز حائز اهمیت است اما باید بدانید چه میزان آب برای شما کافی است و اگر بیشتر از میزان نیاز بدن خود آب مصرف کنید چه مضراتی دارد.اگر شما بیش از حد دچار تشنگی می شوید باید با پزشک خود در میان بگذارید تا بررسی های لازم برای سلامتی شما صورت گیرد. با ما همراه شوید تا میزان مصرف آب را در بارداری بدانید.
ادامه مطلب
روش مصرف کود :
تمام کود فسفر ، پتاسه و ازته قبل از کاشت به وسیله کودپاش سانتریفوژ یا دست پاش و یا به صورت نواری در عمق مناسب( 20 تا 25 سانتی متر)توزیع و به زیر خاک برده شود. کود آلی در صورتی که پوسیده باشد قبل از کشت توزیع و با خاک مخلوط گردد. امّا در حالتی که کاملا پوسیده نباشد بهتر است در پاییز سال قبل از کشت ، مصرف شده و با خاک مخلوط گردد. 
 درصورت نیاز به کود پتاسه درخاکهای سبک و یا در هرخاکی که غلظت پتاسیم قابل استفاده کمتر از 300 میلی گرم در کیلوگ
مصرف برخی از قرص ها و داروها با معده خالی میتواند عوارض جبران ناپذیری به بدن وارد کنند.همچنین اگر معده پر باشد میتواند اثر و عملکرد بهتری داشته باشد.
افرادی بر طبق عادت خود قرص ها را ناشتا و یا طبق دستور پزشک خود با معده خالی مصرف می کنند. اما برخی داروها هستند که اگر با معده خالی مصرف شوند خطراتی را به همراه دارند.
داروهایی وجود دارند که روی دفترچه راهنمای خود نوشته شده است که با غذا مصرف شود که به این معنی است که اگر آن را با معده خالی مصرف کر
خواص مصرف ناشتا یک لیوان آب ولرم با عسل و آب لیمو، بدن را پاک سازی می کند...
خواص عسل معجزه ای برای سلامتی بدن
مصرف عسل باکتری هایی را که آکنه ایجاد می کند، از بین می برد. با استفاده از عسل به صورت موضعی
می توان زخم های دیابتی را درمان کرد.سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث نرمی آن می شود،
ادامه مطلب
متاستفانه امروزه افراد بسیاری به دلایلی متعدد مجبور به مصرف کورتون ها هستند و اطلاعات کافی در مورد نحوه مصرف این دارو را ندارند. کورتون‌ها از داروهای پرمصرف در بین مردم بوده که مصرف آن‌ها روز به روز در حال افزایش است. این داروها در کنار مزایای زیاد و مؤثری که دارند، دارای عوارض جانبی متعددی نیز هستند که متأسفانه کمتر کسی به این عوارض و معایب توجه می‌کند. مصرف زیاد و بیش از اندازه داروهای کورتون دار بر سیستم قلب و عروق بدن تأثیر منفی گذاشته
 چه نوع شیری برای مادران باردار مناسب است
مصرف شیر در بارداری یکی از مهم ترین موضاعاتی که مادران می باست از همان ابتدا توجه کنند که حتما
شیر آن هم از نوع کم چرب را در رژیم غذایی خود قرار دهند. زیرا، اگر کلسیم مادر کم باشد بعدها موجب
کمبود کلسیم در بدن مادر و همچنین پوکی استخوان، خراب و افتادن دندان ها می شود. خوردن شیر در
دوران بارداری موجب می شود نوزاد شما قوی و با استخوان بندی محکم متولد شود.
همچنین تغذیه دوران بارداری بسیار برای مادر و کود
کلسترول خون : تحقیقات نشان داده که مصرف اسفرزه به دلیل مقادیر بالای فیبر محلول می تواند به کاهش کلسترول خون بالا کمک کند.
یک
مطالعه نشان می دهد که مصرف روزانه اسفرزه به مدت شش هفته یک راه موثر
برای کاهش کلسترول خون بالا در افرادی که چاق و یا دارای اضافه وزن هستند،
می باشد.
فشار خون : مطالعات متعدد نشان داده است
که فیبر موجود در اسفرزه با کاهش فشار خون بالا و تقویت عضلات قلب، خطر
ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.
:معاون آموزش سازمان اورژانس کشور با هشدار در مورد مصرف خوراکی الکل متانول به عنوان محلول ضدعفونی تاکید کرد: مصرف خوراکی الکل و ورود آن به معده نقشی در از بین بردن ویروس کرونا ندارد.
سید پژمان آقازاده در این باره گفت: با توجه به افزایش تعداد مصرف کنندگان الکل متانول برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و خطرات استفاده از آن گفت: متانول در رده ترکیبات ضد عفونی کننده نیست و افراد به دنبال ضد عفونی کردن دست ها، اشیاء و سطوح ممکن است به اشتباه از ای
قرص آلپرازولام یکی از رایج‌ترین داروهای مورد استفاده برای درمان اضطراب، بی‌خوابی، اختلال هراس و افسردگی است که با نام تجاری زاناکس شناخته می‌شود و از خانواده‌ بنزودیازپین‌ها به شمار می‌آِید. برای مصرف این قرص باید دقت زیادی به خرج داد چرا که مصرف طولانی مدت آن باعث بروز اعتیاد می‌شود. همچنین باید توجه داشته باشید که میزان مصرف این دارو حتما باید زیر نظر پزشک انجام گیرد. در کنار مصرف داروهای ضد اضطراب، بهره‌مندی از روش‌های روان درمان
داروی ارگوتامین و موارد مصرف آن
ارگوتامین از آن دسته داروهایی می باشد که در درمان سردردهای عروقی مانند میگرن و خونریزی رحمی بعد از زایمان و سقط کاربرد دارد و همچنین گاهی به درمان افت فشار در حالت ایستاده ناشی از اختلال اعصاب خودکار استفاده می شود این دارو را بانوانی که باردار میباشد نباید مصرف کنند چراکه ممکن است مصرف آن باعث نقص جنین و یا مرگ شود.

دارو ارگوتامین برای سردرد
ادامه مطلب
 مصرف کنجد در دوران بارداری
مصرف کنجد در دوران بارداری بسیار مفید است.
مادربزرگ ها میگفتند کنجد می تواند موجب سقط جنین شود چون گرمی است. برخی تحقیقات این مورد
را تایید می کنند، اما اگر به مقدار محدود مصرف هیج مشکلی برای شما و جنینتان ایجاد نخواهد کرد.
خیلی مهم است که کنجد را در سه ماه اول استفاده نکنید چون موجب سقط جنین در شکم می شود.
بهتر است کنجد را در در سه ماهه دوم بارداری مصرف کنید، که هم کلسیم را تامین می‌کند و هم
امگا۳ بالایی دارد و هم ر
مزایای مصرف آب
 
هر سلول از بدن ما برای درست عمل کردن به آب نیاز دارد و هر عمل متابولیک (سوخت و ساز مواد غذایی) در بدن نیز تشنه آن است. تغریبا 55% تا 75% از حجم بدن از آب تشکیل شده است و اگر آبی که در روز از طریق نفس کشیدن، عرق کردن و ادرار را از دست میدهیم را حدود 8 لیوان فرض کنیم ضروری است که این آب را با خوردن آب جبران کنیم.
در این مقاله قصد داریم تا به فواید نوشیدن آب ، میانگین مصرف آب برای هر فرد و نحوه نوشیدن آب و تاثیر آن در قبل یا بعد از خواب بپردا
پرهیز از نوشیدن آب یخ بویژه بین غذا و یا بلافاصله بعداز غذا  و یا قبل از غذا (یک ساعت فاصله رعایت شود)پرهیز از نوشیدن آب سرد و یخ در مواقعی که دمای بدن بالاست (بعد از استحمام، ورزش و ...)جویدن کامل غذا و پرهیز از تند خوریاجتناب از مصرف روغن های فروشگاهی و تراریخته و مصرف روغن شحم، روغن ارده کنجد، روغن کنجد، روغن زیتون، روغن زرد(ساریاغ) و ...پرهیز از مصرف نوشابه های گازدار و خیلی سردپرهیز از مصرف بی رویه بستنی ها بویژه بستنی های صنعتی که به جای ثعل
چندی است که با افزایش قیمت حاملهای انرژی مانند بنزین و برق و آب شرکتهای مختلفی قد علم میکنند که اختراعی دارند که می تواند مصرف انرژی را بدون هیچ گونه تمهیدات علمی انجام دهد این شرکتها که متاسفاته در این بازار خراب اقتصادی برای خود جیب دوخته اند و مردم را به خاطر ناآگاهی سرکیسه میکنند کم نیستند اما خرید این تجهیزات هیچ کمکی به کاهش مصرف نمیکنند برای آنکه با این موضوع آشنا شوید به لینک زیر مراجعه نمایید که رعایت امانت داری در کپی مطالب شده با
آیا مصرف روزانه میوه برای بدن موثر است؟ 
میوه جات خواص بسیار زیادی دارند و در سلامت ما نقش بسیار تاثیرگذاری ایفا می کنند. افرادی که میوه جات بسیاری مصرف می کنند، به نسبت سایر مردم  بدن های سالم تری دارند. میوه ها می توانند از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری کنند، مصرف روزانه میوه جات نیاز بدن به مواد مغذی بسیاری را برطرف می کند و در نتیجه باعث تقویت کلی بدن می شود.

ادامه مطلب
بنابر اعلام قبلی بانک مرکزی از اول دی ماه برای خریدهای اینترنتی به جای رمز دوم کارت های بانکی بایستی از رمزهای یکبار مصرف استفاده کرد. به این صورت که هر رمز دوم فقط برای یک بار خرید به کار میرود و سپس منقضی میشود.
برای دریافت رمز دوم های یکبار مصرف میتوان از طریق پیامک یا اپلیکیشن اقدام کرد به این صورت که؛
در روش نخست، به هنگام انجام تراکنش بر اساس درخواست دارندگان کارت، پیامکی حاوی رمز یکبار مصرف به شماره تلفن همراه دارنده کارت ارسال می شود
از آنجایی که روزه داران در ماه رمضان، برای زمان قابل توجهی از مصرف مواد غذایی محروم هستند (مخصوصا اگر ماه رمضان در فصل‌های گرم و روزهای طولانی سال باشد)، ضروری است که در این ماه، مواد غذایی خیلی سالم و مقوی، بیشتر مصرف گردد.
ادامه مطلب
برآورد مصرف گازمقدار مصرف گاز برای هر طرح، باید برمبنای مترمکعب در ساعت باشد. برای برآورد مصرف کلیه وسایل گازسور استاندارد باید از مشخصات فنی آنها استفاده شود.می توان با شمارش تعداد وسایل گازسوز از هرنوع وبه دست آوردن حاصل ضرب آنها در مقدار مصرف هر وسیله (برحسب مترمکعب درساعت) و جمع کلیه حاصل ضرب ها، برآورد نهایی مصرف گاز را تعیین کرد.طول دورترین مسیرفاصله نقطه خروجی رگولاتور تا آخرین نقطه مصرف را به صورت قراردادی، «طول دورترین مسیر» لوله
✅دستگاه بهینه ساز مصرف برق اپتیمایزر
✅پیشرو جهت حذف راکتیو و کاهش تلفات در کلیه مصارف سه فاز با نصب سریع و آسان
⏪راه حل مناسب و مقرون بصرفه
شرکت بهساز نیرو کار نگین کاسپین تنها تولید کننده دستگاه های بهینه ساز مصرف برق اپتیمایزر و بهنیکا در کلیه مصارف سه فاز و تکفاز با  کیفیت بالا در کشور
پشتیبانی ۲۴ساعته و گارانتی۲ساله و ده سال خدمات پس از فروش جهت مشاوره و ارائه خدمات با ما در ارتباط باشید⬇
01144273221
09901680274
09905261572
بهینه سازی مصرف برق تخصص م
مصرف صحیح مترونیدازول چگونه است؟درمان #انگل #تاژکدارقرص #مترونیدازول از جمله آنتی بیوتیکهایی میباشد که در حال حاضر در #ماهی_زینتی و #پرورش_زالو استفاده زیادی می شود ،ولی گاها از سوی برخی مشاورین میزان مصرف آن بدون شرایط لازمه عنوان می شود .ابتدا این دارو برای انگلها #تاژک_دار تاثیر بسزایی دارد و برای هر بیماری تاثیری مطلوب ندارد
طریقه مصرف :طول دوره استفاده ٧ الی ١٠ روز(بسته به شرایط بیماری)مقدار ۲۵۰میلی گرم (یک قرص) را در ۲۵ لیتر آب حل کنید .
                                                     
                                                           
1.استفاده از سیستم فوق کم مصرف LED(به منظور کاهش 80 درصد مصرف برق و بهینه سازی مصرف)
نسبت به چراغهای پر مصرف گازی استفاده شده است.
 
2.طول عمر بالابالای چراغ LED (50000 ساعت حدود 12 سال) نسبت به چراغهای پر مصرف گازی
 
3.تعمیرات ونگهداری کمتر (در حد صفر )نسبت به چراغهای پر مصرف گازی 
 
4.رعایت کلیه اصول مهندسی روشنایی و استانداردهای توزیع برق
 
5.ت
بهترین زمان مصرف میوه
گفتنی است بسیاری از کارشناسان تغذیه بر این باور هستند که بعد از خوردن غذا نباید بلافاصله میوه خورد چرا که این کار خود می تواند روند هضم غذا را با مشکل مواجه کند به
 گونه ای که در دراز مدت می تواند عاملی برای ایجاد بیماری های گوارشی نیز شود با این اوصاف بهترین زمان برای مصرف میوه قبل از غذا و با معده خالی می باشد.

ادامه مطلب
سوءمصرف مواد مخدر همواره با احتمال بروز عوارض جانبی جدی و مرگباری همچون اوردوز یا مصرف زیاد مواد مخدر همراه است. سوءمصرف الکل، مواد غیرقانونی مانند کوکائین یا داروهای تجویزی پزشک، مانند مسکن‌های مخدر، می‌تواند به ایجاد وابستگی یا اعتیاد بیانجامد. همچنین در بسیاری از موارد اگر رفتارهای مربوط به سوءمصرف مواد استمرار داشته باشد، احتمال اوردوز بالا خواهد بود.
داروهای تجویزی و مواد غیرقانونی بر سیستم عصبی مرکزی اثر می‌گذارد. سیستم عصبی
یکی از چیزهایی که خیلی از افراد سعی در انجام آن داشته اند، اتصال تولید کننده ها به مصرف کننده بوده است. هدف از این امر هم کاهش قیمت اجناسی است که به دست مصرف کننده نهایی می رسد. ولی آیا با ساز و کارهای موجود امکانپذیر است؟ 
هر یک از حلقه های زنجیره تولید تا مصرف کننده دارای وظایف مشخص و توانایی های معینی می باشند. بعنوان مثال یک تولید کننده نه تنها دارای وقت برای فروش نیست بلکه دارای امکانات مربوطه نیز نمی باشد. مثلا دارا بودن محیطی مانند مغاز
❌ترکیبات:
ویتامین A
5000 واحد بین المللی
ویتامین E
2.50 میلی گرم
ویتامین D3
800 واحد بین المللی
اﺴﺎن Q.S
۱ میلی لیتر
 
یکی از مهم ترین اثرات ویتامین E تاثیر در گنادها ( غدد تناسلی ) و آدنوهیپوفیز است. کمبود ویتامین E باعث دژنره شدن یا از بین رفتن اسپرم ، کاهش غریزه جنسی ، عدم جوجه دهی و دیستروفی عضلانی خواهد شد. ویتامین A قابلیت باروری را افزایش میدهد و ویتامین D3 متابولیسم کلسیم و فسفر را تنظیم میکند.
❌ موارد مصرف :
توصیه می شود که مکمل ویتامین AD3E تابرنی
عرض سلام و ادب
در این پست قصد داریم تمامی مزایا و معایب استفاده روزانه از شکلات تلخ رو بررسی کرده و با مزایای افسونگر این شکلات پر طرفدار آشنا شویم ، در پایان این مقاله نیز شما میتوانید در صورت تمایل مطالب و تصاویر این پست را در قالب یک فایل PDF دانلود کنید تا برای مطالعه آفلاین نیز مشکلی نداشته باشید. در ادامه مطلب همراه دکتر ویزیت باشید.
ادامه مطلب
شبکه اجتماعی اینستاگرام شبکه تخصصی اشتراک فیلم و تصاویر می باشد ، به همین دلیل شاید کار با این برنامه از لحاظ مصرف اینترنت برای شما گران تمام شود اما در آخرین آپدیت برنامه قابلیت جدیدی اضافه شده است که به شما برای کاهش مصرف حجم اینترنت کمک شایانی می کند.
ادامه مطلب
جیره پیش تخمگذارى براى مدت کوتاهى قبل از اینکه دان مرحله اول تخمگذارى مصرف شود، قابل استفاده است. انتقال از جیره (Developer) که محتواى کلسیم و تراکم مواد مغذى کمترى است به جیره اى با کلسیم وتراکم مواد مغذى بیشتر با استفاده از جیره پیش تخمگذارى (Pre-Layer) انجام خواهد شد-مصرف این جیره به مرغ کمک خواهد کرد تا اشتها و مصرف روزانه خود را به دلیل مصرف جیره تخمگذارى در اوایل تولید کاهش ندهد، عموما جیره پیـش از تخمـگذارى محـتوى 2% الی 2/5% کلسیم مى باشد، این مق
 
 
مصرف رازیانه برای زنان باردار به دلیل افزایش هورمون استروژن خطرناک است. زنانی که مزاج گرم و خشک دارند در مصرف این گیاه احتیاط کنند. زنانی که دارای کیست تخمدان هستند ازمصرف این گیاه خودداری کنند. همین‌طور مصرف این گیاه باعث افزایش فشار خون می‌شود.
 
رازیانه یا بادیان، گیاهی گرم و خشک است که تمام بخش‌های مختلف آن قابل استفاده است. دانه، برگ وریشه آن هم خوراکی است. با توجه به خاصیت زیاد رازیانه برای زنان به چند مورد از کاربرد‌های این گیاه
نحوه دادن قرص به گربه
برای دادن قرص به گربه اول باید مطمئن بشین که اون قرص میتونه همراه غذا مصرف بشه یا خیر میتونین این رو از دامپزشکش بپرسین.
برخی از داروها هم باید با معده خالی مصرف بشن و قایم کردنشون  داخل تشویقی و غذا از جذب دارو جلوگیری میکنه.
قایم کردن قرص داخل تشویقی یا غذامحبوب ترین و راحت ترین روش برای دادن قرص به گربه قایم کردنش داخل یه تشویقی خوشمزه است!
این روش به خصوص برای گربه هایی که به بیماری های پوستی گربه مثل درماتوفیت که درم
با مطالعه و جستجویی که طی هفته گذشته روی تغذیه و رژیم غذایی داشتم 
متوجه شدم که بایستی مصرف کربو هیدراتم را کم کنم که اصلی ترینش برای ما ایرانی ها نان و برنج است.
یا اقلا بایستی برنج قهوه ای یا نان سبوس دار مصرف کنم.
مصرف شکلاتم را هم یک هفته است حذف کردم. 
اکثر رژیم های غذایی موجود می خوان که گوشت به همراه سبزیجات فراوان به عنوان وعده اصلی باشه و در کنارش میوه هم بخوریم.
البته با وضعیت قیمتهای فعلی در ایران بخصوص یرای گوشت، این رژیم های غذایی
قرص لاغری ادیوس محصول کشور اسپانیا، ساخت کارخانه (H&R) اسپانیایی است. ادیوس به اسپانیایی به معنی خداحافظ است؛ نام این قرص در اولین نگاه به ما می‌فهماند که می‌توانیم با مصرف این قرص با چاقی خداحافظی کنیم.
روی جعبه قرص ادیوس به مشتریان گفته می‌شود که این قرص‌های لاغری گیاهی هستند و به روش سنتی و فقط به منظور استفاده به همراه رژیم‌های کالری سوزی ساخته شده اند. آیا واقعا همینطور است؟
عوارض مصرف قرص های لاغری ادیوس
از عوارض قرص‌های لاغری
                                                      
                                                               مزایایی چراغ های فوق کم مصرفLED
 
 
1.استفاده از سیستم فوق کم مصرف LED(به منظور کاهش 80 درصد مصرف برق و بهینه سازی مصرف)
نسبت به چراغهای پر مصرف گازی استفاده شده است.
 
2.طول عمر بالابالای چراغ LED (50000 ساعت حدود 12 سال) نسبت به چراغهای پر مصرف گازی
 
3.تعمیرات ونگهداری کمتر (در حد صفر )نسبت به چراغهای پر مصرف گازی 
 
4.رعایت کلیه اصول مهندسی
فلفل رنگی با دارا بودن ۲ برابر ویتامین c نسبت به پرتقال یکی از پر مصرف ترین سبزیجات در اروپا و آمریکا می باشد که با رنگ ها و طعم گوناگون به صورت خام و یا پخته مصرف می گردد.
 
چنانچه بتوان فلفل های رنگی را با کیفیت بالا تولید نمود با توجه به مصرف زیاد آن در فصل زمستان می توان مطمئن بود که بازار خوبی در داخل و خارج از کشور برای این محصول مهیا و آماده است.
ادامه مطلب
آدامس جویدن؛ مفید است اما مضراتی هم دارد!
مردم سراسر دنیا همیشه از جویدن آدامس و طعم آن استقبال کرده‌اند و امروزه آمار نشان می‌دهد که در مصرف آدامس، ایران با 82 درصد، عربستان با 79 درصد و ایالات متحده با 59 درصد در جایگاه اول تا سوم مصرف آدامس قرار گرفته‌اند. ( البته یکی از دلایلی که باعث شده تا مصرف آدامس در کشورهای خاورمیانه بالا رود دادن آدامس به جای باقیمانده پول در خریدهای روزانه است)اگر شما به مصرف آدامس عادت دارید، توصیه می شود این مطلب
باکتری های مقاوم پذیر با مصرف عسل و چای از بین می روند
محققان یافته اند که باکتری های مقاوم پذیر با مصرف چای و عسل از بین می روند این یک درمان قدیمی و موثر برای مقابله با میکروب‌های قوی می باشد و در عین حال باعث می شود از مصرف بیشتر از آنتی بیوتیک‌ها جلوگیری شود.ادامه مطلب باکتری های مقاوم پذیر با مصرف عسل و چای از بین می روند ادامه مطلب ...

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها