نتایج جستجو برای عبارت :

بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020

بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 :: دانلود کتابdownload-book-ketab2.blog.ir › بهترین-پکیج-برنامه-ساز-اندروید-...بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 دانلود فایل اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه ...
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 - آپ کمیاب - ...appkamyab.4kia.ir › info › بهترین-پ
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 - آپ کمیاب - ...appkamyab.4kia.ir › info › بهترین-پکیج-برنامه-ساز-اندروید-نسخه-...۸ مرداد ۱۳۹۵ - فقط 50 نسخه دیگر به فروش می رسد. 80% تخفیف بدلیل درخواست های زیاد و مکرر شما. قیمت نرم افزار با %80 تخفیف = فقط 9.800 تومان!!
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید 2020 :: گنجینه ناب ترین ...paresh100.blog.ir › بهترین-پکیج-برنامه-ساز
از فتوشاپ نسخه 7 تا نسخه 2020 برای تایپ فارسی باید یک سری اقدامات خاص برای تایپ فارسی انجام دهیدنسخه 7 فتوشاپ : برای تایپ فارسی در نسخه فتوشاپ 7 باید فارسی نویس نصب کنید.نسخه CS فتوشاپ تا نسخه CS5 فتوشاپ : از نسخه CS تا نسخه CS5 باید نسخه ME ( نسخه خاورمیانه ) فتوشاپ رو نصب کنیدنسخه CS6 تا نسخه 2020 فتوشاپ : نسخه CS6 تا نسخه 2020 با یک سری مراحل می تونید در فتوشاپ فارسی تایپ کنید.در مقالهنوشتن فارسی (تایپ فارسی ) در فتوشاپ کامل توضیح دادم. 
از فتوشاپ نسخه 7 تا نسخه 2020 برای تایپ فارسی باید یک سری اقدامات خاص برای تایپ فارسی انجام دهیدنسخه 7 فتوشاپ : برای تایپ فارسی در نسخه فتوشاپ 7 باید فارسی نویس نصب کنید.نسخه CS فتوشاپ تا نسخه CS5 فتوشاپ : از نسخه CS تا نسخه CS5 باید نسخه ME ( نسخه خاورمیانه ) فتوشاپ رو نصب کنیدنسخه CS6 تا نسخه 2020 فتوشاپ : نسخه CS6 تا نسخه 2020 با یک سری مراحل می تونید در فتوشاپ فارسی تایپ کنید.در مقالهنوشتن فارسی (تایپ فارسی ) در فتوشاپ کامل توضیح دادم. 
در این پست میخایم درباره موضاعاتی که سال به سال برای برنامه نویس ها تغییر میکنه و مهم هست رو توضیح بدهیم.
اگر شما یک برنامه نویس تحت وب باشید قطعا در جریان هستید که سالانه موضوع خاصی برای رعایت و بکار بردن در پروژه ها برای گوگل مهم میشه.
 
حالا می خوایم موارد اساسی و مهم در سال 2020 را به شما معرفی کنیم.
 
مقاله کامل و جامع تو لینک زیر هست که امیدوارم براتون مفید واقع بشه.
 
https://www.no-avaran.ir/page/196/8%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D9%88
نسخه جدید بازی mafiaنسخه جدید بازی mafia  و باز سازی نسخه اول و دوم ان در راه است.
بر اساس گزارش یک منبع اگاه نسخه چهارم mafia  که به احتمال زیاد ریبورتی بر این مجموعه خواهد بود هم اکنون برای نسل بعدی در دست ساخت قرار دارد و هنوز اطلاعات دقیقی از ان در دسترس نیست.
 
ادامه مطلب
یکی از دغدغه های کاربرانی که میخواهند به ویندوز 10 مهاجرت کنند سختی نصب ویندوز 10 است. نصب ویندوز 10 کمی دشوار از نصب نسخه های 7 و 8 ویندوز است . شما میتوانید با نصب برنامه "اموزش نصب ویندوز 10" به راحتی این نسخه از ویندوز را روی سیستم خود نصب کنید .
 
نام برنامه : اموزش نصب ویندوز 10
نسخه : 1.1
دسته بندی : اموزش
نصب فعال + 200
حجم برنامه : 2 مگابایت
سیستم عامل : اندروید
برای دانلود برنامه اینجا کلیک کنید
 
 
 
خب کم کم به زمان عرضه نسخه جدید بازی های فوتبالی نزدیک می شویم و کل کل بین طرفداران بازی های فیفا و PES داغ شده است...
در حال حاضر نسخه دموی بازی PES 2020 برای دانلود در دسترس است و شما با نصب نسخه دمو می توانید با تیم های زیر بازی کنید. راستی شما طرفدار فیفا هستید یا PES?
BarcelonaJuventusManchester UnitedBayern MunichArsenalPalmeirasFlamengoSao PauloCorinthiansVasco da GamaBoca JuniorsRiver PlateUniversidad de ChileColo-Colo
حجم فایل دمو: ۵.۲۱ گیگابایت
لینک دانلود دموی بازی PES 2020
نمایش 1 تا 33 از مجموع 33 عدد
د تاریخ ثبت سررسید بعدی تمدید خودکار وضعیت  
123kharidi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropd
akforoosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
 
akforooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
bfrosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyaab.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyabha.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efrooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efroshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
forooshia.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
gilanion.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggl
دانلود برنامه barcode scanner
دانلود بارکد خوان برای اندروید
. امروز قصد معرفی یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه های بارکدخوان با نام Barcode Scanner را داریم که با ان می توانید به راحت ترین شکل و در سریع ترین زمان ممکن بارکد اجناس تجاری را بخوانید و اطلاعاتی همچون قیمت و … مربوط به آن ها را مشاهده کنید.
 
برخی از قابلیت های برنامه barcode scanner :
نمایش قیمت , لینک های URL , شماره های تماس و اطلاعات تکمیلی
سرعت بسیار بالا در اسکن
حجم کم نرم افزار
رابط کاربری اسان
این آخرین نسخه از برنامه محبوب “Frontline Registry Cleaner” است – پاک کننده رجیستری که توسط شرکت نرم افزاری “Frontline PC Utilities” در انگلیس ایجاد شده است. اگرچه ابزارهای تعمیر رجیستری زیادی در دسترس است ، اما Frontline Registry Cleaner یکی از معدود برنامه های طراحی شده حرفه ای است که به نظر می رسد آنچه را که در واقع ادعا می کنند انجام می دهد (یعنی پیدا کردن خطاها در رایانه شما ، سپس آنها را برای شما رفع کند).این نسخه جدید Frontline Cleaner 2.0 این برنامه با رابط کاربری برنامه و همچ
زبان‌های برنامه نویسی در آینده
زبان‌های برنامه نویسی در آینده چه زبانی می‌توانند باشند؟ امروزه دو زبان برنامه نویسی پایتون و جاوا اسکیریپت خیلی داغ و پر طرفدار هستند. به هر حال این دو زبان هم برای همیشه در صدر باقی نمی‌مانند و تا ده سال آینده اتفاقی مشابه سایر زبان‌های قدیم برنامه نویسی برایشان میافتد. چه زبانی ممکن است جایگزین آنها شود؟ چه تغییراتی ممکن است در زبان‌های برنامه نویسی ایجاد شود؟ چه زبان‌هایی تا امروز برای این جایگزینی
اندرک لاسن، بتر پروگرمینگ -- باورش سخت است، اما کم‌کم داریم به سال ۲۰۲۰ می‌رسیم. آدم فکر می‌کند سال ۲۰۲۰ از درون یک داستان علمی‌تخیلی درآمده است؛ داستانی که در آن ماشین‌ها پرواز می‌کنند و ربات‌های هوشمند ما را با موشک‌های شخصی‌ برای هواخوری به مریخ می‌برند. بنظر می‌رسد سال ۲۰۲۰ واقعی ما اینقدرها هم پیشرفته نیست، اما من معتقدم که قطعاً چیزهای هیجان‌انگیزی برای ما در چنته خواهد داشت‌! امروز می‌خواهم برایتان بگویم که به نظر من این سا
دانلود برنامه بیوتی پلاس برای اندروید - Beauty Plus
BeautyPlus - Easy Photo Editor & Selfie Camera
برنامه Beauty Plus پرمیوم به قدری قدرتمند است که با اعمال تغییرات روی صورت خود هیچکس متوجه ان نخواهد شد که این تغییرات را یک برنامه انجام داده است.
 
 
از مزیت های برنامه بیوتی پلاس پرمیوم می توان به امتحان کردن انواع میکاپ ها و گریم های دلخواه روی صورت خود اشاره کرد تا بهترین و برازنده ترین میکاپ را برای خود برگزینید.
دانلود برنامه Beauty Plus Pro نسخه جدید نرم افزار بیوتی پلاس
Nero Burning ROM جدیدترین نسخه نرم افزار معروف رایت می باشد ، برنامه رایت نرو پیشرفته ترین راه حل رایت انواع سی دی و دی وی دی و حتی Blu-ray را در اختیار شما قرار می دهد و استفاده از آن برای هم افراد مبتدی و هم حرفه ای در نظر گرفته شده است.
 
 
این نرم افزار در واقع ابزاری کوچک از مجموعه نرم افزاری نرو یعنی Nero Multimedia Suite است که در آن چند ابزار مختلف برای کار بر روی دیسک ها قرار داده شده Nero Burning ROM ابزاری است که تنها می توان از طریق آن به رایت فایل ها پرداخت و بر
اندروید کیو ( Android Q) :
 اندروید کیو با نام های مختلفی همچون Qurabiya ، Quesito و Queen of Puddings یا اندروید ۱۰ شناخته می شود و یکی از نسخه های بعدی سیستم عامل موبایلی محبوب گوگل است.  اگرچه این نسخه ممکن است شبیه اندروید پای باشد که چند وقت پیش منتشر شد، اما نسخه اندروید کیو در حال حاضر قابلیت های جدیدی در خود دارد و بهینه سازی هایی هم در سیستم عاملش ایجاد شده است. نسخه نهایی این گزینه در آگوست سال ۲۰۱۹ در اختیار کاربران قرار گرفته است.
ادامه مطلب
تلگرام جدید
 
برنامه  یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌ غیر رسمی تلگرام است. با استفاده از این برنامه نه تنها به تمام امکانات موجود در تلگرام دسترسی دارید بلکه امکانات فراوانی نظیر جستجو بین محتوای کانال‌ها بدون عضو شدن و دسترسی به پست‌های داغ کانال‌ها و تماس صوتی را دارید.  لازم به ذکر است که این برنامه مانند برنامه اصلی تلگرام از API عمومی استفاده کرده و مستقیماً به سرور اصلی برنامه متصل می‌شود.
با دانلود تلگرام بدون فیلتر می
دانلود ایمو نسخه جدید
دانلود برنامه imo برای اندروید
برنامه imo – ایمو یکی دیگر از پیام رسان های محبوب برای سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید می باشد.
 
 
ویژگی اصلی که برنامه ایمو را از پیام رسان های دیگر متمایز می سازد امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالا می باشد که امر باعث شده imo همچنان در کنار پیام رسان های رده بالای دیگر به کار خود ادامه دهد.
 
مسنجر ایمو جدید با حجم کمتر و استفاده کمتر از داده ها ، سریعتر و آسان تر از نسخه های ق
جدیدترین ورژن از نرم افزار محبوب و قدرتمند فتوشاپ توسط شرکت Adobe منتشر شد. Adobe Photoshop CC نرم افزاری قدرتمند و بسیار کاربردی برای ویرایش تصاویر می باشد که به جرات می توان گفت رقیبی برای آن وجود ندارد. در ورژن جدید نرم افزار فتوشاپ، شاهد تغییرات بسیار کاربردی هستیم که کار کردن با این برنامه را برای ما راحت تر و دلچسب تر از قبل خواهد کرد. در این نسخه قابلیت ویرایش ویدئو نیز به امکانات قبلی اضافه شده است که باعث می شود این نرم افزار تنها یک نرم افزار و
نوت پد 2020
 
 
منتشر شد !!!
نوت پد 2 ساخته محمد مهدی بیکی با اشکالات خیلی جزئی نظرات شما تاسیر زیادی در ساخت برنامه های بعدی سازنده گان دارد
علاوه بر مشکلات جزئی مزیت های فوق العاده ای این برنامه مانند شخصی سازی فضا و ... را این برنامه دارا می باشد
 
download
دانلود نرم افزار barcode scanner برای اندروید
دانلود بهترین برنامه اسکن بارکد

 
با استفاده از نرم افزار Barcode Scanner می توانید به آسانی بارکد محصولات مختلف را اسکن کرده و اطلاعات مختلفی در مورد آن ها کسب کنید . کافی است دوربین گوشی اندرویدی خود را روشن کرده و سپس بارکد محصولات را اسکن نمایید.
 
، دانلود بارکد اسکنر برای اندروید
 
برنامه بارکد اسکنر برای دیکد کردن بارکدهای مختلف برای گوشی های اندرویدی می باشد. برای استفاده از این برنامه اسکنر بارکد،
پرستاران و پزشکان بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش به عنوان یکی از خطوط مقدم مبارزه با بیماری کرونا با تلاش 24 ساعته و روحیه بالا درحال خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان هستند.
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
Homeward 2020 1080p BluRay,انیمیشن Homeward 2020 با دوبله فارسی,انیمیشن به سمت خانه 2020,به سمت خانه,تماشای آنلاین فیلم,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن هوموارد 2020,دانلود دوبله فارسی انیمیشن به سمت خانه Homeward 2020,دانلود رایگان انیمیشن Homeward 2020,دانلود زیرنویس فارسی Homeward 2020,دانلود کارتون Homeward 2020,دوبله فارسی انیمیشن Homeward 2020,
ادامه مطلب
اندرک لاسن، بتر پروگرمینگ -- باورش سخت است، اما کم‌کم داریم به سال ۲۰۲۰ می‌رسیم. آدم فکر می‌کند سال ۲۰۲۰ از درون یک داستان علمی‌تخیلی درآمده است؛ داستانی که در آن ماشین‌ها پرواز می‌کنند و ربات‌های هوشمند ما را با موشک‌های شخصی‌ برای هواخوری به مریخ می‌برند. بنظر می‌رسد سال ۲۰۲۰ واقعی ما اینقدرها هم پیشرفته نیست، اما من معتقدم که قطعاً چیزهای هیجان‌انگیزی برای ما در چنته خواهد داشت‌! امروز می‌خواهم برایتان بگویم که به نظر من این سال
 
بازی کرم ها 2  یا Worms یک بازی فوق العاد جذاب و سرگرم کننده سال 1997 بود. این بازی توسط Team17 Digital Limited ساخته شده است. و همچنین در سال 1997 میلادی توسط MicroProse برای سیستم عامل ویندوز عرضه شد.این اولین نسخه از مجموعه بازی‌های Worms سیستم عامل ویندوز است.در بازی بازیکنان کنترل تعدادی از کرم‌های خاکی را بر عهده می‌گیرند
 
 
 
کرم ها(به انگلیسی: worms) نام مجموعه‌ای از بازی‌های ویدیوئی می‌باشد که بر پایه استراتژِی نوبتی توسط کمپانی بریتانیایی Team17 Software ارائه
دانلود snapchat جدید برای اندروید
دانلود اسنپ چت فارسی با لینک مستقیم
در برنامه اسنپ چت که از قدیمی ترین برنامه های اشتراک گذاری تصاویر است می توانید استوری و ویدیوی زنده نیز اجرا کنید و دوستان خود را به لیست دوستان اضافه نموده و همرمان با 16 نفر چت تصویری برگزار کنید.
 
snapchat یک برنامه پرطرفدار و مشهور در دسته شبکه اجتماعی است.
برنامه چت و ارسال فایل Snapchat. امکان ارسال فیلم و عکس با قابلیت حذف شدن دارای سرعت بسیار بالا در ارسال کردن تصاویر.
 
https://mo
Superman: Red Son 2020 1080p BluRay,انیمیشن Superman: Red Son 2020 دوبله فارسی,انیمیشن سوپرمن: پسر سرخ 2020,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی Superman: Red Son 2020,دانلود رایگان انیمیشن Superman: Red Son 2020,دانلود کارتون سوپرمن پسر قرمز 2020,زیرنویس فارسی Superman: Red Son 2020,سوپرمن پسر سرخ,فیلم سوپرمن پسر قرمز Superman: Red Son 2020,
ادامه مطلب
یه مشکل اذیت کننده توی Anyconnect نسخه ۴.۶ مک این ه که هربار URL جدید وارد می‌کنید بعد از بستن برنامه و باز کردن مجدد آن این URL فراموش میشه و آدرس قدیمی به کاربر نشان داده میشه

کافیه به مسیر زیر برید و فایل profile.xml را باز کنید
sudo vim /opt/cisco/anyconnect/profile/profile.xml
و حالا بخش زیر رو ویرایش کنید
        <ServerList>                <HostEntry>                    <HostName>C.20DNSC.IN</HostName>                    <HostAddress>C.20DNSC.IN</HostAddress>                </HostEntry>        </ServerList>
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، این توییت را با #آینده_روشن با عنوان لباس فضانوردان ایرانی منتشر کرده است.

کاربران توییتر در صفحات شخصی خود با انتشار عکس لباس عجیب فضا نوردان توسط جهرمی واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از آن ها را مشاهده می کنید.
 
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
سلام. بعضی از مراجعین مشکلی را مطرح می کنند که نرم افزاری را از یک گوشی دیگر گرفته و یا از سایتی دانلود کرده اند اما برنامه روی گوشی آنها نصب نشده و ارور می گیرند. به طور کلی دو علت برای این مسئله وجود دارد:
1. برخی نرم افزارها دارای چند نسخه متفاوت برای سخت افزارهای متفاوت هستند و ممکن است سخت افزار موبایل شما با سخت افزار موبایل مبدا متفاوت بوده.
2. ممکن است نسخه اندروید موبایل مبدا پایینتر و یا بالاتر بوده و برنامه نصب شده روی آن برای اندروید
دانلود موبوگرام اصلی
 
اپلیکیشن موبوگرام نام یکی دیگر از جدید ترین برنامه های غیر رسمی تلگرام موجود در فضای مجازیست . برای دانلود موبوگرام اصلی با رواج یافتن تلگرام تعداد زیادی برنامه های ثانویه در عنوان تلگرام های غیر رسمی وارد مارکت های اندرویدی شده است که میتوان گفت این برنامه جزو برترین تلگرام های غیر رسمیست . این برنامه دارای امکانات و قابلیت های فوق العاده بالاییست که باعث شده در مارکت ها چند صد هزار نصب را به خود اختصاص دهد . به عنو
بازی قورباغه دیوانه 2 یا Crazy Frog Racer II یک بازی مسابقه‌ای از مجموعه بازی‌های Crazy Frog است، که توسط Neko Entertainment ساخته شده‌ است و توسط Valcon Games در سال 2006 منتشر شد.
 
 
 
توضیحات بازی قورباغه دیوانه :
قورباغه دیوانه (به انگلیسی: Crazy Frog) یک شخصیت انیمیشنی است که در یک فروشگاه صدای زنگ بر پایه The Annoying Thing، یک انیمیشن کامپیوتری توسط Erik Wernquist ساخته شد. توسط پخش کننده صدای زنگِ Jamba! به بازار آمد، انیمیشن آن در اصل برای هماهنگی با یک افکت صدا توسط Daniel Malmedahl ساخته شد
کانال بلاگ راه اندازی شد:

چنل تلگرامی آموزش پایتون و امنیت آموزش برنامه نوسی به زبان پایتون 
هک و امنیت آموزش شبکه دوره آموزشی CEH اخبار هکری معرفی آسیب پذیری ها ترفند های برنامه نویسی و امنیت و ..... تو این کانال یک برنامه نویس تمام عیار شو لینک : https://t.me/PythonAndSecurity1
سلام به همه همراهان گرامی
 
بالاخره بعد از 3 سال انتظار نسخه کامل این برنامه‌ی کاربردی رو منتشر کردن که منم خیلی خوشحالم. چرا خوشحالم؟ برای اینکه این برنامه واقعا برای کسانی که تازه شروع میکنن به طراحی با سیستم راحته و قابل فهم تر هست نسبت به بقیه برنامه های طراحی مثل Illustraitor یا Blender  که خودم بعد از کار با Inkscape رفتم سراغ اون برنامه ها که کمی کامل تر از این برنامه بودن. و فقط هم یک دلیل داشت ابزارهایی که توی اون برنامه ها بود خب کامل تر بودن و این
نرم‌افزار مکس کیودا یک نرم‌افزار کیفی است که برای تحلیل داده‌ها و اطلاعات جمع‌آوری‌شده از کتب، مقالات به‌صورت فایل پی‌دی‌اف، Word، و عکس بکار برده می‌شود. شایان‌ذکر است این نرم‌افزار در نسخه‌های 10، 18 ارائه‌شده است و هم‌اکنون نسخه 2020 آن از سوی سایت آلمانی ارائه‌شده است. در نسخه‌های اخیر ابزارهای جدیدی برای تحلیل داده‌های کیفی در نظر گرفته‌شده است و نسبت به نسخه‌های پیشین خود بسیار قدرتمند بوده و بسیاری از مشکلات نسخه‌های قبلی آ
دانلود برنامه snapchat 2020 - اسنپ چت
دانلود اسنپ چت برای اندروید
بهترین دوستان خود را در صفحه اصلی قرار دهید و روی آنها ضربه بزنید تا چت کنید
 
 
امکان ارسال فیلم و عکس با قابلیت حذف شدن دارای سرعت بسیار بالا در ارسال کردن تصاویر.
snapchat یکی از محبوب ترین اپلیکیشن ها در دسته شبکه اجتماعی می باشد.
 
قابلیت های اضافه شده در snapchat برای اندروید :
بهبود عملکرد برنامه و رفع باگ ها و اشکالات
اضافه شدن فیلتر و ایموجی
افزایش کیفیت تصاویر و ویدیوها
اسنپ چت جدید
برنامه استارت آپ کانادا – Start-Up Visa Program
برنامه استارت آپ کانادا برنامه برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه Startup ( برنامه سرمایه گذاری فکری/ مالی ) دریافت ویزای استارت آپ کانادا است.
ویزای استارتاپ کانادا از طریق اختراع یا هر نوع فکر جدد یا نوآرانه در اختیار شما خواهد بود .
برنامه استارت آپ کانادا در اصل ارائه دهنده ویزا راه اندازی کسب و کار برای کارآفرینان یک پروژه جدید ، نوآورانه و آزمایشی برای مهاجرت به کانادا است و اولین بار در نوع خود در ج
آموزش رویت 2020
Autodesk Revit امروزه یکی از محبوب ترین آموزش رویت 2020 راه حل های مدل سازی اطلاعات ساختمان (BIM) است. در این دوره به Paul F. Aubin بپیوندید تا او در اصول اولیه Revit 2020 گنجانیده شود ، به معماران و مهندسانی که تازه وارد این نرم افزار هستن ، نشان دهید که چگونه با ویژگی های اصلی آن کار کنند. یاد بگیرید که چگونه یک الگوی را انتخاب کنید؛ سطوح اولیه ، شبکه ها ، اضافه کردن ابعاد را تنظیم کنید. و شروع به اضافه کردن دیوارها ، درها و پنجره ها به مدل خود کنید. پ
دانلود اسنپ چت 2020
 اسنپ چت 2020: snapchat برنامه ی پیام رسانی است که با استفاده از آن کاربران میتوانند همانند پیام رسان های دیگر به دوستان و آشنایان خود پیام ارسال کنند. همچین آنه میتوانند عکس و ویویدیو نیز ارسال کرده یا با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
دانلود اسنپ چت 2020
آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که از ارسال عکس یا ویدیو به فردی پشیمان شده باشید؟ یا اینکه بخواهید عکس ها و ویدیو هایتان در مدت زمان مشخصی برای افراد قابل نمایش باشد؟ شما میتو
دانلود اسنپ چت 2020
 اسنپ چت 2020: snapchat برنامه ی پیام رسانی است که با استفاده از آن کاربران میتوانند همانند پیام رسان های دیگر به دوستان و آشنایان خود پیام ارسال کنند. همچین آنه میتوانند عکس و ویویدیو نیز ارسال کرده یا با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
دانلود اسنپ چت 2020
آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که از ارسال عکس یا ویدیو به فردی پشیمان شده باشید؟ یا اینکه بخواهید عکس ها و ویدیو هایتان در مدت زمان مشخصی برای افراد قابل نمایش باشد؟ شما میتو
دانلود مکس پلیر برای اندروید
 
 
ام ایکس پلیر با پشتیبانی از انواع فرمت های زیرنویس این امکان را به شما می دهد تا زیرنویس فیلم مورد نظر را اضافه کرده و حتی تنظیمات دلخواه فونت و حاشیه و رنگ و بسیاری از تغییرات را روی ان اعمال کنید.برنامه مکس پلیر برای اندروید با داشتن codecs و رمزگشایی HW و SW یک پلیر همه فن حریف برای شماست به طوری که دیگر احتیاجی به پلیر های دیگر ندارید. با این برنامه می توانید فیلم های خود با انواع رزولوشن های دلخواه تماشا کنید.
دانلود برنامه اینستا دانلودر از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
نصب برنامه اندروید
دانلودرایگان جدیدترین نسخه برنامه اینستا دانلودر Insta Downloader با هدف اندروید بهترین برنامه با هدف دانلود تصاویر و ویدیو های. Video Downloader for Instagram یک برنامه سریع و سلامت با منظور دانلود عکس ها و فیلم های اینستاگرام می با منظور استفاده از این نرم افزار نیازی با رسید با .
ادامه مطلب
شاسی‌بلند کیا اسپورتیج برای سال ۲۰۲۰ به‌روز شده است. این خودرو از برخی تکنولوژی‌ها و پیشرانه ۱.۶ لیتری دیزلی هیبریدی ملایم جدید سود می‌برد. مدل‌های بازنگری شده اسپورتیج هم‌اکنون در دسترس بوده و قیمت پایه‌ی ۲۲۴۴۵ پوندی دارند.در ابتدا باید گفت کیا تریم‌های کم طرفدار اسپورتیج یعنی ۱ و ۴ را حذف کرده است. به همین خاطر شاسی‌بلند کره‌ای‌ها هم‌اکنون در دو نسخه ۲ و ۳ قابل سفارش بوده و البته یک جفت مدل پرچم‌دار جدید با نشان‌های GT-Line و GT-Line S هم
سلام
برای یادگیری و تمرین مطالب کتاب طراحی وب هنرستان لازمه چند تا کار انجام بدین تا ببینید از هر درسی یادگیریش آسون‌تره!
اول : سر کلاس خوب گوش بدین! چه کلاس خودم چه باقی هنرستان‌ها!
دوم : از فیلم‌های ضبط شده سر کلاس برای مرور مطالب یا رفع اشکال استفاده کنید، میتونید به آدرس Aparat.com/sweb11 برید و به آرشیو دسترسی داشته باشید که در طول جلسات داره آپدیت میشه.
سوم : از فیلم‌های خود کتاب درسی که دفتر تالیف آماده کرده و من هم براتون آپلود کردم می‌تونید
سلام
1:برنامه شاد را از طریق لینک زیر دانلود و نصب کنید
دانلود برنامه شاد
2:پس از دانلود و نصب و ورود به اپلیکیشن شاد ویدیو زیر را ببینید و طبق آن مراحل نصب را انجام دهید
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



دریافتحجم: 3.86 مگابایتتوج
سلام
برای یادگیری و تمرین مطالب کتاب طراحی وب هنرستان لازمه چند تا کار انجام بدین تا ببینید از هر درسی یادگیریش آسون‌تره!
اول : سر کلاس خوب گوش بدین! چه کلاس خودم چه باقی هنرستان‌ها!
دوم : از فیلم‌های ضبط شده سر کلاس برای مرور مطالب یا رفع اشکال استفاده کنید، میتونید به آدرس Aparat.com/sweb11 برید و به آرشیو دسترسی داشته باشید که در طول جلسات داره آپدیت میشه.
سوم : از فیلم‌های خود کتاب درسی که دفتر تالیف آماده کرده و من هم براتون آپلود کردم می‌تونید
دانلود فیلم سونیک خارپشت 2020
ژانر : اکشن | ماجراجوییمحصول : 2020 آمریکاامتیاز: 10/7.1کارگردان : Jeff Fowlerبازیگران : Jim Carrey, Ben Schwartz, James Marsdenخلاصه داستان : یک پلیس ماجراجو به نام تام در شهری خوش آب و هوا در گرین هیلز به موجودی عجیب و غریب به نام سونیک برای فرار از دست افرادی خبیث که به دنبال او هستند کمک می‌کند و

❗️این نسخه دارای زیرنویس کره ای میباشد
دانلود فیلم 2020 Sonic The Hedgehog کیفیت HDRip 1080p 
دانلود با لینک مستقیم
حجم : 1.7 گیگابایت
دانلود فیلم 2020 Sonic The Hedge
چندوقت پیش در کانال آپاراتمون یک ویدیو با عنوان معرفی فاین ماین نسخه آنلاین (finemine online) منتشر کردیم. با افتخار اعلام میکنیم این نسخه از فاین ماین به زودی منتشر خواهد شد و برای عموم رایگان است.
اکثر مشکلات در نسخه جدید حل شده و امکانات جدیدی به برنامه اضافه شده ولی نسخه جدید از برنامه تحت وب است. یعنی کاربران برای استفاده از آن باید وارد آدرس اینترنتی آن شوند و به اینترنت دسترسی داشته باشند. از آن طرف هم برنامه به گونه ای ساخته شده تا در کمترین ز
کمپانی خودرو سازی آئودی نسخه سه موتوره E-Tron S را با همان باتری در دو مدل ارائه کرد.
به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، مدل‌های جدید آئودی، به صورت معمولی و اسپرت‌بک E-Tron S لقب خواهند گرفت و این کمپانی می‌گوید “نسبت به انواع مدل‌های غیر S” چابک‌تر، زیباتر و پویاتر خواهند بود.
این تغییرات به لطف اضافه شدن یک موتور الکتریکی سوم (دو موتور در محور عقب، یک موتور در جلو) است که قدرت کلی خودرو را از 265 کیلو وات به 320 کیلووات در حالت عادی و یا 370 کیلو و
فیلم سینمایی جاسوس من با کیفیت 1080p & 720p & 480pژانر : اکشن، کمدی، خانوادگیتاریخ انتشار : سال 2020زبان : دوبله فارسی + انگلیسیمدت زمان : 01:39:20کیفیت : بلوری BluRayحجم : 1.8 گیگابایت + 850 مگابایت + 400 مگابایتامتیاز : 5.8 از 10خلاصه داستان : درباره یک مامور سیا CIA است که باید از یک دختر شرور و بازیگوش مراقب کند اما…
نسخه دوبله فارسی سانسور شده
دانلود نسخه 1080p با حجم 1.36 گیگابایت
دانلود نسخه 720p با حجم 697 مگابایت
دانلود نسخه 480p با حجم 348 مگابایت
نسخه کامل با زیرنوی
فیلم سینمایی بخش ریتم با کیفیت 1080p & 720p & 480pژانر : اکشن، درام، معمایی، هیجانیانتشار : 2020زبان : دوبله فارسی + انگلیسیمدت زمان : 01:49:36کیفیت : بلوری BluRayحجم : 2.2 گیگابایت + 1.1 گیگابایت + 559 مگابایتامتیاز : 5.2 از 10خلاصه داستان : استفانی پاتریک، زنی است که پس از کشته شدن اعضای خانواده‌اش در یک سانحه هوایی، دچار بحران روحی می‌شود. البته هنگامی که او به حقیقت پشت پرده آن حادثه پی می‌برد، در صدد انتقام‌جویی از افرادی برمی‌آید اما…
نسخه دوبله فارسی سان
دیوار Divar 11.1.2 آخرین نسخه از برنامه دیوار برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. دیوار نام یک مرکز خرید و فروش آنلاین اجناس دست دوم شماست ، در اپلیکیشن دیوار می توانید اجناس مورد نظر خود را بر اساس دسته بندی حرفه ای و دقیق آنان جستجو کنید ، اجناس را ارزیابی کنید و قیمت آنان را بسنجید ، با فروشندگان ارتباط برقرار کنید و همچنین پیشنهاد قیمت های خود را با آنان در میان بگذارید.
 
 
جناس قدیمی خود را دور نریزید ! ممکن است شخصی آن را به هر قیمتی خریدار
 سلام دوستان شما میتونید اینجا ورژن 2020  نرم افزار موکا رو دانلود و استفاده کنید.
 
 
دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا :
 
حجم فایلهای دانلودی : 900 مگابایت
دانلود نرم افزار Mocha Pro 2020 v7.0.4 Build 9
دانلود پلاگین Mocha Pro 2020 v7.0.4 Build 9 Adobe
دانلود پلاگین Mocha Pro 2020 v7.0.4 Build 9 OFX
دانلود نرم افزار Mocha Pro 2019.5 v6.1.2.41
دانلود پلاگین Mocha Pro 2019.5 v6.1.2.41 Adobe
دانلود پلاگین Mocha Pro v5.6.0 برای After نسخه Win
دانلود پلاگین Mocha Pro v5.6.0 برای After نسخه Mac
دانلود پلاگین Mocha Pro v5.6.0 برای Avid نسخه Win
دانلو
درمورد اینکه برنامه More local قادر است تا چه نسخه از اندروید را فارسی کند؟
تا نسخه اندروید ۷ این برنامه تست شده و جواب می دهد.
از لینک زیر برنامه را دانلود کن
لینک دانلود
پس از نصب برنامه را اجرا کنید و دنبال زبان persian بگردید اگر کلمه persian را نمی بینید در قسمت بالا سمت راست به روی گزینه سبز رنگ custom locale ضربه بزنید تا پنجره زیر ظاهر شود.

همانند تصویر عبارات را کامل کنید سپس به روی گزینه set ضربه بزنید تا گوشی فارسی شود.
نسخه جدید اپلیکیشن نوای رمضان انتشار یافت.
این برنامه ویژه ماه مبارک رمضان طراحی شده و کارکرد زیادی برای این ماه بزرگ دارد.
ویژگی ها: نواهای ویژه ( شامل ربنا، اسما حسنی، دعای سحر، دعای افطار و ...)
بخش ادعیه ( دعاهای روزانه ماه رمضان، دعای صوتی جوشن کبیر ویژه شب قدر و ...)
بخش احکام ( احکام مربوط به روزه داری، بیش از 100 پرسش و پاسخ در رابطه با روزه و ماه رمضان و ...)
ویژگی های نسخه جدید:گالری ماه مبارک رمضان( شامل عکس ها و عکس نوشته های زیبا برای اشترا
دانلود فیلم The Hunt 2020 با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی
نام فیلم : The Hunt 2020
ژانر : اکشن , ترسناک , هیجان انگیز
مدت زمان : ۹۰ دقیقه
زبان : انگلیسی
زیرنویس : دارد
کیفیت : WEB-DL
فرمت : MKV
حجم : متفاوت نسبت به هر کیفیت
محصول : آمریکا
کارگردان : Craig Zobel
بازیگران : Betty Gilpin,Emma Roberts,Ethan Suplee
 
خلاصه فیلم:
دوازده غریبه در یک مکان نامشخص از خواب، بیدار می‌شوند ، آن‌ها نمی‌دانند کجا هستند و یا چگونه به آنجا رسیده‌اند ، آن‌ها حتی نمی‌دانند برای یک هدف خاص انتخاب شده
با عرض سلام
امروز براتون جدیدترین نسخه بازی ماین کرافت رو هم برای کامپیوتر و هم برای اندروید رو در اختیارتون قرار میدم...
نسخه کامپیوتر:
دانلود نسخه 1.13.1
برای اجرای این برنامه برای کامپیوتر باید جاوا را هم داشته باشید:
نسخه 8 جاوا
نسخه اندروید:(هیچ پیش نیازی ندارد!)
نسخه 1.10.0.7
دانلود فیلم بر هم زدن آرامش دوبله فارسی Disturbing The Peace 2020
 
نام فیلم : بر هم زدن آرامش ، Disturbing The Peace
ژانر : اکشن , جنایی , مهیج
مدت زمان : ۹۶ دقیقه
زبان : انگلیسی ، فارسی
کیفیت : Bluray
فرمت : MKV
حجم : متفاوت نسبت به هر کیفیت
محصول : آمریکا
کارگردان : York Alec Shackleton
بازیگران : Guy Pearce , Kelly Greyson , Devon Sawa , Michael Sirow
 
خلاصه فیلم Disturbing The Peace :
یک مارشال در یک شهر کوچک را روایت می‌کند که پس از یک حادثه‌ی غم‌انگیز از تگزاس رنجرز خارج شده است ، اکنون یک گروه خلافکار وا
دانلود فیلم A Perfect Plan 2020 با لینک مستقیم
دانلود فیلم یک برنامه ایده آل ۲۰۲۰ با کیفیت عالی سرعت بالا
لینک دانلود درج شد
ژانر فیلم : اکشن, جنایی, معمایی, هیجان انگیز
امتیاز فیلم : /۱۰ – رای
رده سنی : G
کارگردان : Jesse D. Ikeman
نویسنده : Geoff Hart, Jesse D. Ikeman
بازیگران : William Forsythe, Kathleen Munroe, Carlo Rota
محصول کشور : —
تاریخ اکران : —
زمان فیلم : ۷۸ دقیقه
زبان فیلم : انگلیسی
IMDB
در مورد فیلم :
داستان چهار سارق بدنام می باشد که در یک انبار از خواب بیدار می شوند و نقشه های
خلاصه داستان : بلادشات ، فیلمی اکشن و درام محصول سال 2020 به کارگردانی دیو ویلسن است. داستان این فیلم درباره‌ ی مردی به نام ری گریسون می‌باشد که به نوعی یک سرباز کشته شده محسوب می‌شود ، اما طی یک برنامه‌ ای او دوباره وارد دنیای ابرقدرت‌ ها می‌شود و به جنگیدن ادامه می‌دهد. اما…
ادامه مطلب
جی بی واتساپ – GBWhatsApp نام یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های مود شده و پیشرفته واتساپ است که با افزودن امکانات کاربردی بسیار و در عین حال حفظ رابط کاربری اصلی برنامه، توانسته به شهرتی جهانی دست پیدا کند. شما می‌توانید به صورت همزمان و در کنار نسخه اصلی واتساپ، این برنامه را نصب کرده و از آن استفاده کنید.
ادامه مطلب
دانلود فیلم The Last Thing He Wanted 2020 با لینک مستقیم
نسخه WEB-DL 1080p اضافه شد
نسخه WEBRip 720p اضافه شد
نسخه WEBRip 480p اضافه شد
نسخه کم حجم x265 اضافه شد
نسخه x265 10bit اضافه شد
4.3/10 از 576 رای
33/100
کیفیت: WEB-DL 1080p
ژانر: جنایی، درام، رازآلود
محصول کشور: آمریکا
مدت زمان: 115 دقیقه
کارگردان: Dee Rees
ستارگان: Rosie Perez, Ben Affleck, Anne Hathaway
داستان یک روزنامه‌نگار روزنامه واشنگتن پست را روایت می‌کند که به طور غیر منتظره‌ای وارد دنیای خطرناک خرید و فروش اسلحه می‌شود…
ادامه مطلب
دانلود برنامه waze برای اندروید - ویز فارسی
دانلود ویز اصلی 2020 برای اندروید
 
 
waze فارسی دارای سخنگوی صوتی فارسی می باشد تا اطلاعات دقیق جاده را در اختیار شما قرار دهد تا در هنگام رانندگی نیازی به نگاه کردن گوشی هوشمند خود نداشته باشید.
 
نمایش جزئیات دقیق نقشه از مزایای استفاده از برنامه ویز اصلی می باشد که با استفاه از ان می توانید رستوران ها, پمپ بنزین, پارکینگ و تفرجگاه مورد نظر را در مسیر رانندگی به راحتی پیدا کنید.
 
برنامه مسیریاب waze ا
دانلود فیلم اکشن Kalashnikov 2020 با کیفیت بالا ۷۲۰p 1080p HD BluRay
دانلود فیلم کلاشینکف 2020 + دانلود فیلم کلاشینکف دوبله فارسی بدون سانسور
 
دانلود زیرنویس و دوبله فارسی فیلم Kalashnikov 2020 با کیفیت عالی
 
Download Kalashnikov 2020 + Zirnevis Farsi + x265
دانلود فیلم Kalashnikov 2020 , دانلود فیلم کلاشینکف 2020 , دانلود فیلم Kalashnikov دوبله فارسی , دانلود فیلم کلاشینکف با زیرنویس فارسی,دانلود فیلم خارجی کلاشینکف، دانلود فیلم بدون سانسور
دانلود فیلم کلاشینکف کاملا اختصاصی وان موییز
ادامه م
Loop 2020 1080p BluRay,انیمیشن Loop 2020 دوبله فارسی,انیمیشن حلقه,انیمیشن لوپ,پخش آنلاین انیمیشن,پیکسار,تماشای آنلاین کارتون,حلقه,دانلود انیمیشن Loop 2020,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن لوپ Loop 2020 WEB-DL,دانلود رایگان انیمیشن Loop 2020,دانلود زیرنویس فارسی Loop 2020,دانلود کارتون کوتاه پیکسار,دوبله فارسی,سایت دوستی ها,کالکشن انیمیشن پیکسار,لوپ,
ادامه مطلب
ر حالی که برخی از گوشی‌های هواوی، گوگل و
OnePlus همین حالا نسخه بتای اندروید 10 یا همان Android Q را دریافته
کرده‌اند، شیائومی همین اخیراً لیست گوشی‌هایی که نسخه بعدی سیستم عامل
موبایل گوگل را دریافت می‌کنند اعلام کرده است. امروز این برند محبوب چینی
لیست 11 گوشی خود را منتشر کرد که نسخه بتای اندروید Q را ظرف سال میلادی
جاری یا نهایتاً اوایل 2020 دریافت می‌کنند.
جدول
زیر زمان‌بندی دریافت نسخه بتای اندروید Q را نشان می‌دهد که 10 مدل آن را
در فصل چها
دانلود رایگان فیلم بلادشات با دوبله فارسی Bloodshot 2020 BluRay
فیلم سینمایی بلادشات ۲۰۲۰ با کیفیت 1080p & 720p & 480p
نام فیلم: بلادشات – Bloodshot | ژانر: اکشن، درام، علمی تخیلی | تاریخ انتشار: سال 2020
زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | زیرنویس فارسی: دارد | مدت زمان: 109 دقیقه
حجم: 1.8 گیگابایت + 900 مگابایت + 400 مگابایت | امتیاز: 5.6 از 10
خلاصه داستان:درباره‌ی مردی به نام ری گریسون می‌باشد که به نوعی یک سرباز کشته شده محسوب می‌شود اما طی یک برنامه‌ای او دوباره وارد دنیای ا
لینک دانلود برنامه شاد آموزش پرورش از کافه بازار
+ لینک مستقیم دانلود اپلیکیشن شاد
 
دانلود برنامه شاد آموزش پرورش از بازار
^^^
از آنجایی که تاکنون اپلیکیشن پیام رسان شاد در کافه بازار قرار نگرفته است لذا در این بخش می توانید این برنامه را به صورت مستقیم از رسانه ی دانلود رایگان دریافت و نصب کنبد.

ادامه مطلب
✅ لنت ترمز کفشکی سوپر لنت
✅ کیفیت بسیار عالی و کیفیت بینظیر
✅ لنت عقب پراید H.W
✅ لنت عقب پژو 405
✅ لنت عقب تیبا ریو
✅ لنت عقب تیبا ریو اهرم دار
✅ لنت عقب سمند ملی بافنر
✅ لنت عقب پژو 206 تیپ2
✅ لنت عقب پژو 206 تیپ3 (H.W)
✅ لنت عقب ال 90 فول
✅ ارسال از تهران
خنیفر 09128651950 09169425526ایدی کانالhttps://t.me/yadak110
ادامه مطلب
برآورد می‌شود باب راس هزار نقاشی در برنامه تلویزیونی «لذت نقاشی» (The Joy of Painting) کشیده است. اما این همه نقاشی چه سرنوشتی داشتند و کجا رفتند؟ 
نشریه نیویورک تایمز به دنبال یافتن جواب این سوال رفته است و متوجه شدند هزاران نقاشی باب در شرکت Bob Ross واقع در هرندن ویرجینیا نگهداری می‌شوند.
جوان کوالاسکی، مدیرعامل شرکت Bob Ross می‌گوید قصد فروش این تابلو‌های نقاشی را ندارند و فقط مجموعه‌ای از آثار این هنرمند را برای معرفی به موزه اسمیتسونین دادند تا د
eFootball PES 2020 یک بازی ورزشی در سبک فوتبال برای اندروید است که در آن شما می توانید به صورت محلی با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید و مهارت های خود را به چالش بکشید و با انتخاب تیم مورد علاقه خود تجربه کنسول را در تلفن همراه خود داشته باشید و از دیگر ویژگی های خارق العاده می توان به اضافه شدن تکنیک های جدید و فوق العاده ای که توسط آندرس اینیستا تست شده اشاره کرد و در آن بازیکنان به روی یکدیگر تاثیر می گذارند که باعث شده جذابیت آن دو چندان شود و از دی
دانلود فیلم Fantasy Island 2020
امتیاز : 4.6 از 10
کیفیت : WEB-DL 1080p
ژانر : ترسناک, راز آلود, فانتزی, ماجراجویی, هیجان انگیز
کارگردان : Jeff Wadlow
ستارگان : Austin Stowell, Lucy Hale, Maggie Q, Michael Peña
سال : 2020
کشور : آمریکا
سازندگان : Jillian Jacobs,Christopher Roach,Jeff Wadlow
مدت زمان : 1 ساعت و 49 دقیقه
اقتباسی ترسناک از یکی از برنامه های تلویزیونی معروف دهه ی هفتاد میلادی درباره ی یک جزیره ی جادویی...
ادامه مطلب
دانلود نسخه فشرده بازی SUPER ROBOT WARS X برای PCتاریخ انتشار    چهارشنبه 15 ژانویه 2020حجم    6.4 گیگابایتدسته    بازی رایانه ایفرمت    .RARنظرات    بدون دیدگاهنویسنده    dlfoxتعداد دانلود    2نسخه    FitGirl Repacksکمپانی باندای نامکو بازی جدید خود یعنی Super Robot Wars X را منتشر کرد که نسخه جدیدی از مجموعه قدیمی و محبوب Super Robot Taisen به شمار می‌رود. وقایع بازی در دنیایی خیالی به نام Al-Warth رخ می‌دهد که...
ادامه مطلب
 
نسخه جدید اپلیکیشن نوای رمضان، انتشار یافت!
تغییرات نسخه جدید:
* افزودن دعای سحر زنده یاد موسوی قهار
* بهبود کیفیت برنامه
 
تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۲/۰٨
شماره نسخه: v5.2
سیستم عامل: اندروید
 
برای دانلود میتوانید به اپ ستور مایکت مراجعه کنید و یا پایین را کلیک کنید.
 
نسخه جدیدآنتن مونوپل پهن باند کوچک

Wideband Monopole Antenna
نسخه جدیدآنتن مونوپل پهن باند کوچک قابل استفاده در کاربردهای نظامی و قابل نصب روی هرسطحی. با میزان VSWR کمتراز 2 وطول 26 سانتیمتر.
دریافتعنوان: نسخه جدیدآنتن مونوپل پهن باند کوچکحجم: 292 کیلوبایتتوضیحات: نسخه جدیدآنتن مونوپل پهن باند کوچک
ایمیل ارتباطی و سفارشات :Anjoman.master@yahoo.com
نسخه جدیدآنتن مونوپل پهن باند کوچک
 
 
Wideband Monopole Antenna
نسخه جدیدآنتن مونوپل پهن باند کوچک قابل استفاده در کاربردهای نظامی و قابل نصب روی هرسطحی. با میزان VSWR کمتراز 2 وطول 26 سانتیمتر.
 
دریافتعنوان: نسخه جدیدآنتن مونوپل پهن باند کوچکحجم: 292 کیلوبایتتوضیحات: نسخه جدیدآنتن مونوپل پهن باند کوچک
 
ایمیل ارتباطی و سفارشات :Anjoman.master@yahoo.com
 
 
اصول آموزش برنامه‌ نویسی
 
اصول آموزش برنامه‌ نویسی یا چگونه یک غول را آزاد کنیم؟
ما یک روز بدون این که اصلا قصد توضیح اصول آموزش برنامه‌ نویسی را داشته باشیم، وارد دفتر بامداد شدیم و دیدیم، ای بابا! غول چراغ جادویمان گم شده‌است. هر چقدر صدایش زدیم غول جان! کجایی؟ جواب نداد که نداد.نشستیم پشت کامپیوتر تا یک آگهی به دفتر گمشدگان غول‌ها بدهیم که دیدیم از داخل کامپیوتر صدای غولمان می‌آید.غول بیچاره حواسش نبوده و همان‌طور که داشته با کامپیو
با عرض سلام
امروز براتون جدیدترین نسخه بازی ماین کرافت رو هم برای کامپیوتر و هم برای اندروید رو در اختیارتون قرار میدم...
نسخه کامپیوتر:
دانلود نسخه 1.13.1
برای اجرای این برنامه برای کامپیوتر باید جاوا را هم داشته باشید:
نسخه 8 جاوا
نسخه اندروید:(هیچ پیش نیازی ندارد!)
نسخه 1.10.0.7
GBWhatsApp بهترین، کامل ترین و بی مشکل ترین نسخه مود پلاس واتس آپ برای اندرویداست که با امکانات فوق العاده اش کاری میکند که قید نسخه اصلی و رسمی واتس اپ را بزنید! این برنامه کاری به نسخه اصلی ندارد و در کنار نسخه اصلی و غیره نصب می شود و با ان می توانید شماره جدیدتان را ثبت کنید.
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
سامسونگ گلکسی اس 20 در سه نسخه معمولی، پلاس و اولترا در اواسط اسفند 1398 عرضه شد. در این مقاله به بررسی کامل مشخصات هر سه نسخه گلکسی S20 خواهیم پرداخت.
گوشی‌های گلکسی سری اس سامسونگ همیشه یکی از مورد انتظارترین نسخه‌های عرضه شده گوشی‌های هوشمند بوده‌اند. سامسونگ جدیدترین نسخه این گوشی‌ها را در سال 2020 با عنوان گوشی گلکسی اس 20 معرفی کرده و دلیل جهش نام از S10 به S20 را ارائه نسلی جدید عنوان کرده است.
سامسونگ گلکسی اس 20 دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های
 
شروع بکارگیری پایتون در برنامه‌نویسی
 
نصب پایتون
وارد سایت Python.org بشید و آخرین نسخه را مطابق سیستم عامل خود انتخاب و نصب کنید. (برای ویندوز نسخه 3x دارای فایل نصبی است که پس از دانلود مثل سایر برنامه‌ها قابل نصب است. در هنگام نصب گزینه add to path رو کلیک کنید)
 
کتابخانه‌های پایتون
پایتون یه جایی شبیه به Composer توی php و npm در Nodejs داره به نام Pypi که کتابخانه های پایتون رو اونجا ذخیره و منتشر می کنند. برای نصب کتابخانه‌های پایتون کافیه بعد از نصب پای
دانلود برنامه Beauty Plus برای اندروید
 
Beautyplus - Magical Camera نام اپلیکیشنی برای ثبت عکسهای سلفی بهتر در گوشیها و تبلتهای اندرویدی است.
نرم افزار شماره یک در کشورهای مختلف با بیش از 50 میلیون دانلود در سراسر دنیا. تصویر برداری حرفه‎ای با امکان افزایش اتوماتیک کیفیت تصاویر. سلفی‎های با کیفیت بالا بگیرید. افزایش وضوح تصاویر در کنار حفظ رنگ پوست و مو.
 
 
برنامه Beauty Plus پرمیوم به قدری قدرتمند است که با اعمال تغییرات روی صورت خود هیچکس متوجه ان نخواهد شد ک
آموزش پایتون از صفر – نصب پایتون [قسمت اول]
آموزش پایتون از صفر – نصب پایتون; در جلسه مقدمه باهم صحبت کردیم که چرا باید پایتون را یاد بگیریم و چرا این آموزش را دنبال کنیم. در این جلسه شروع به نصب پایتون می‌کنیم. اگر شما قصد داشته باشید که پایتون یاد بگیرید و با آن کار کنید در مرحله اول باید آن را نصب کنید. نصب پایتون در واقع خیلی ساده است اما با این حال کاربران زیادی با آن مشکل دارند و حتی اگر آن را کامل نصب کنند نمی‌دانند چگونه باید یک برنامه
نسخه جدید اپلیکیشن نوای رمضان انتشار یافت.
این برنامه ویژه ماه مبارک رمضان طراحی شده و کارکرد زیادی برای این ماه بزرگ دارد.
ویژگی ها: نواهای ویژه ( شامل ربنا، اسما حسنی، دعای سحر، دعای افطار و ...)
بخش ادعیه ( دعاهای روزانه ماه رمضان، دعای صوتی جوشن کبیر ویژه شب قدر و ...)
بخش احکام ( احکام مربوط به روزه داری، بیش از 100 پرسش و پاسخ در رابطه با روزه و ماه رمضان و ...)
ویژگی های نسخه جدید:گالری ماه مبارک رمضان( شامل عکس ها و عکس نوشته های زیبا برای اشترا
 
فیلم Black Widow یا بیوه سیاه، یکی از فیلم‌های جدید سینمای هالیوود آمریکاست که زمان عرضه اون اوایل سال 2020 برنامه‌ریزی شد. بازیگر اصلی این فیلم اسکارلت جوهانسون دارد.
 
برای دانلود  پوستر فیلم بیوه سیاه (Black Widow) روی عکس بزنید.
 
دانلود نسخه نهایی بازی PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS برای PCتاریخ انتشار    جمعه 17 ژانویه 2020حجم    29.3 گیگابایتدسته    انلاین/شبکهفرمت    .RARنظرات    ۶۷۴ نظرنویسنده    dlfoxتعداد دانلود    38210نسخه    Steam BackupPlayerUnknown’s Battlegrounds به‌صورت رویال بتل است و شما در بازی با ۱۰۰ تن دیگر از بازیکنان به یک جزیره فرستاده می‌شوید و باید سعی کنید تا در این جزیره زنده بمانید، بازیکنی که موفق شده بیشتر از همه در...
ادامه مطلب
سلام خدمت همراهان همیشگی آموزیت،در این پست براتون نسخه جدید برنامه روبیکا رو آماده کردیم همتون که با روبیکا آشنایی دارید اگه هم ندارید هیچ اشکالی ندارد با نصب این برنامه و کارکردن باهاش میفهمید با چی رو به رو هستید! پیام رسان،دنیای فیلم،دنیای موزیک، و هزاران سرگرمی دیگر...
ادامه مطلب
 
 
با احترام به تمام برنامه نویسان و علاقمندان سی ان سی، کتاب powermill 2020 به چاپ رسید. مطالب این کتاب بصورت تخصصی و حرفه ای به مثال های کاربردی صنایع چوب و پیکر تراشی و استراتژی های کاربردی پاورمیل و نکات مهم و تنظیمات پیشرفته و پست نویسی تمرکز دارد. امیدوارم برای قشر زحمتکش این صنعت مفید واقع شود.
انتشارات نشر علوم و جناب دکتر منوری مدیر انتشارات زحمت این کتاب را بر عهده داشتند 
آدرس انتشارات: تهران - انقلاب - روبروی دانشگاه تهران
مولف" مهندس ی
دانلود فیلم Playdate with Destiny 2020
 
 
 
 
ژانر فیلم : انیمیشن, کوتاه, کمدی, خانوادگی, عاشقانه
امتیاز فیلم :
رده سنی :
کارگردان : David Silverman
نویسنده : James L. Brooks, Tom Gammill, Max Pross
بازیگران :
محصول کشور :
تاریخ اکران : 06 Mar 2020
زمان فیلم : 
زبان فیلم :
 
خلاصه داستان : داستان فیلم در مورد مگی با پسر بچه ای خود است که در پارک مشغول بازی هستند و…
دانلود فیلم Playdate with Destiny 2020
تاریخچه :
این برنامه در روز یکم مه سال دو هزار بیست با هدف یادگیری و آموزش آنلاین رونمایی شد!..این برنامه از نسخه تحت وب وبسایت اینجا پیروی میکند و همه مطالب قابل مشاهده در اینجا، در وبسایت هم نیز  قابل مشاهده خواهد بود !..حجم نسخه فعلی حدود سه مگابایت می باشد !.که برای یک برنامه درسی و آموزشی بسیار حجم خوب و قابل تحسینی به شمار می رود.
آیکون های اصلی برنامه :
همانطور که در بالای صفحه مشاهده می کنید سه آیکون قابل رویت است؛
⁦✴️⁩یک :پاور :یک دکمه ب
Crack  نرم افزاری 
 کرک فایلی هست که به شما اجازه میده از برنامه ای که در اختیار دارین به طور کامل استفاده کنین. هر شرکتی یا شخصی که برنامه ای رو میسازه و می خواد از راه فروش اون برنامه پول در بیاره معمولاً محدودیت هایی رو در نسخه رایگان برنامه قرار   میده(مثل محدودیت زمانی و ...) که اگه شما بخواین از اون برنامه به طور کامل استفاده کنین باید برای اون برنامه پول بدین تا (مثلاً با استفاده از   شماره سریالی که به شما داده میشه) محدودیت ها رو از روی ا
ژانر : کمدی، دراممحصول کشور بریتانیاتاریخ انتشار : 2020زبان : دوبله فارسیمدت زمان : 02:04:21امتیاز : 6.9 از 10خلاصه داستان : در سال 1800 در انگلستان زنی جوان زندگی میکند که به معنای واقعی انسان خوبی است اما کمی خودخواه است و در زندگی احساسی دوستانش دخالت می کند و…
(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)
دانلود نسخه 1080p با حجم 1.51 گیگابایت
دانلود نسخه 720p با حجم 792 مگابایت
دانلود نسخه 480p با حجم 407 مگابایت
درباره فیلم : فیلم سینمایی اما (Emma) یک فیلم در ژانر درام و کمدی
در ویرایش دوم این مجموعه بیشتر از 400 فونت جدید به آن اضافه شد از اسکریپت ایننو برای ساخت این پک کمک گرفتیم تا بدون مشکل باشد در نصب و رجیستر فونتها , ممکن است کاربری در حین کار در نرم افزارهای گرافیکی متوجه شود که فونت دلخواهش نصب نیست بدون آنکه برنامه را ببندد می تواند آن را نصب نماید به صورت خودکار برنامه فونت ها را شناسایی میکند نیازی به بستن و دوباره لود کردن نرم افزار نیست کافی است که شما فقط فونت را انتخاب نمایید.
ادامه مطلب
برنامه های آینده در 2020
• آیداهو به ایالتی بعدی ایالات متحده است که برای American Simulator منتشر خواهد شد.
•  گسترش نقشه بعدی برای ورود به Euro Truck Simulator 2 نقشه ایبریا است.
• در به روزرسانی 1.37 بعدی برنامه ریزی شده ما، موتور صوتی جدید ، این امر باعث می شود که صداهای محیطی واقع بینانه تری به وجود بیاید و همچنین به بهبود صدای کامیون شما در جاده های مختلف تبدیل شود.
• پس از آن ، بروزرسانی 1.38 به روزرسانی های گرافیکی جدیدی را به عناوین حمل و نقل ما ارائه می دهد.
همواره توصیه شده که دارندگان گوشی های هوشمند برنامه های مورد نیازشان را از فروشگاه های معتبر دریافت کنند. فروشگاه گوگل که یکی از بهترین مارکت های اندرویدی است میتواند تا حد بالایی امنیت اپ ها را تضمین کند اما این به معنای بی خطر بودن صد در صدی همه برنامه ها نیست. حتی در فروشگاه گوگل نیز برنامه هایی وجود دارند که میتوانند به گوشی شما صدمه بزنند یا اینکه جاسوسی کنند.
به تازگی محققان امنیتی ۲۴ اپلیکیشن را در گول پلی شناسایی کرده اند که به جاسوس
 
Directx دایرکت ایکس نرم افزاری از شرکت بزرگ مایکروسافت است که برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و ویدئو ها کاربرد دارد . بسیاری از ما نرم افزار Directx را به هنگام نصب بازی های مختلف بر روی سیستم خود مشاهده کرده ایم . تکنولوژی های مختلفی که در هر نسخه از نرم افزار دایرکت ایکس به کار رفته باعث بالا رفتن کیفیت ساخت و پردازش بازی ها شده است . از این رو برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و نرم افزار های مختلف نیاز به به روزترین نسخه از نرم افزار Directx کاربرد دارد.
ا
وضعیت سرور های شرکت سوپرسل
شرکت سوپرسل به علت شهرت و قدرت زیادی که بعد از ساختن بازی های clash of clans و clash royale به دست آورد، افراد و هکر های زیادی به این فکر افتادند تا بازی های این شرکت را هک کنند و در دنیای هک خودشان را به هکر های دیگر اثبات کنند.
علاوه بر آن که در دنیای هکران خودی نشان بدهند از بازی که دارند لذت بیشتر با پول های بیشتر و پیشرفت بیشتری داشته باشند.
به همین علت این شرکت برای جلوگیری با این مشکل با چند نفر از هکران حرفه ای قراردادی را
آموزش پایتون از صفر – نصب پایتون [قسمت اول]
آموزش پایتون از صفر – نصب پایتون; در جلسه مقدمه باهم صحبت کردیم که چرا باید پایتون را یاد بگیریم و چرا این آموزش را دنبال کنیم. در این جلسه شروع به نصب پایتون می‌کنیم. اگر شما قصد داشته باشید که پایتون یاد بگیرید و با آن کار کنید در مرحله اول باید آن را نصب کنید. نصب پایتون در واقع خیلی ساده است اما با این حال کاربران زیادی با آن مشکل دارند و حتی اگر آن را کامل نصب کنند نمی‌دانند چگونه باید یک برنامه
Crack  نرم افزاری 
 کرک فایلی هست که به شما اجازه میده از برنامه ای که در اختیار دارین به طور کامل استفاده کنین. هر شرکتی یا شخصی که برنامه ای رو میسازه و می خواد از راه فروش اون برنامه پول در بیاره معمولاً محدودیت هایی رو در نسخه رایگان برنامه قرار   میده(مثل محدودیت زمانی و ...) که اگه شما بخواین از اون برنامه به طور کامل استفاده کنین باید برای اون برنامه پول بدین تا (مثلاً با استفاده از   شماره سریالی که به شما داده میشه) محدودیت ها رو از روی ا
دانلود نسخه فشرده بازی HALF-LIFE: SOURCE QUADRILOGY برای PCتاریخ انتشار    سه‌شنبه 14 ژانویه 2020حجم    3.3 گیگابایتدسته    اکشنفرمت    .RARنظرات    ۶ نظرنویسنده    dlfoxتعداد دانلود    119نسخه    FitGirl Repacksسری بازی های Half Life یا نیمه جان یکی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین بازی هایی است که مانند Counter Strike محبوبیت بسیاری پیدا کرده و در زمان خود حرف بسیاری برای زدن داشت و جزو مطرح...
امتیاز شما1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره    
سری بازی های Half Life یا نیمه جان یکی از م
دانلود فصل اول انیمیشن استاربیم StarBeam S01 2020 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فصل اول انیمیشن استاربیم StarBeam S01 2020 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانـر: انیمیشن
تاریـخ انتشـار: سال 2020
زبان: انگلیسی
تعداد قسمت ها: 8
زیرنویس فارسی: ندارد
کیفیت: WEB-DL
حجم: متفاوت با هر کیفیت
محصول شبکه NETFLIX
امتیاز: 7.1 از 10
IMDB
دانلود فصل اول انیمیشن استاربیم StarBeam S01 2020
دوستان به هیچ وجه پروکسی هایی که در کامنت ها گذاشته میشه رو استفاده نکنید حتی برای کار های ضروری...
داستانش رو براتون مینویسم. خدا منو ببخشه... اما واقعیت رو بدونید.
برنامه ultrasurf رو نسخه اندروید را قرار دادم در حالی که خودم از کامنت یک کسی برداشتم... متاسفانه اون فکر کنم نسخه اصلی نبوده...
نسخه ویندوز رو چون کسی نگذاشته بود رفتم از سایت اصلیش دانلود کردم و الان چک کردم نسخه ویندوز رو فیلتر کردند در حالی که هنوز نسخه اندروید لینکش سالمه...
نتیجه: تم
گوگل اخیرا نسخه پیش نمایش اندروید 11 را منتشر کرده است. این سیستم عامل دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله حرکات دو لمسی است. بر اساس گزارش‌های اخیر، هواوی نیز این ویژگی‌ را به رابط کاربری جدید خود یعنی EMUI 11 اضافه خواهد کرد.
به گزارش کالاسودا و به نقل از Gizchina، این ویژگی به شما امکان می‌دهد که میزان حساسیت دستگاه را هنگامی که انگشتتان را به جلو و عقب می‌کشید، تنظیم کنید. علاوه بر این موجب کاهش حس لمس کاذب دستگاه‌های صفحه خمیده می شود. گزارش‌ها
سیستم عامل اندروید آزادی‌های زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها امکان انتخاب برنامه پیش فرض برای اجرای لینک‌ها و فایل‌های مختلف است. تغییر اپلیکیشن پیش فرض در اندروید به کاربران اجازه می‌دهد تا وقتی روی یکی از لینک‌ها کلیک می‌کنند، صفحه‌ی مد نظرشان را با مرورگر مورد علاقه‌ی خود مشاهده کنند.
در این مطلب تصمیم گرفتیم به آموزش چگونگی تغییر برنامه‌های پیش فرض در اندروید بپردازیم. این کار ممکن است در نسخه‌های مختلف
محصولی کاملاً ویژه برای محافظت پیشرفته و عمیق از اطلاعات شما
نسخه Bitdefender Total Security همواره یک برنامه وسیع و پر امکانات برای تمام مشکلات امنیتی کامپیوترها بوده و امسال با اضافه شدن چند امکانات جدید در نسخه 2020 شما از هر نظر تحت حفاظت بیت دیفندر قرار خواهید گرفت. در اینجا مروری داریم بر کامل‌ترین پکیج امنیتی دنیای وب.
 
امکانات Bit defender Total Security 2020
محافظت
با خرید Bitdefender Total Security 2020 شما محافظتی همه‌جانبه را برای وسایل خود فراهم می‌کنید . مهم نیست آی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها