نتایج جستجو برای عبارت :

محافظت از بدافزارهای جدید برای کاربران

انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
 پیام رسان تلگرام از سال 2013 محبوبیتی بیش از پیش پیدا کرده و الان حدود 6 سال است که بدون اختلاف نظر ، کاربران از آن راضی هستند و همواره با وجود محدودیت هایی که در استفاده از این نرم افزار اعمال شده همچنان مشغول  استفاده از آن هستند. تلگرام به عنوان یک مسنجر امنیتی طراحی شده است که هیچ شخص ثالثی قادر به عبور از آن نیست ، لذا روش های محافظت از اطلاعات شخصی در تلگرام بسیار اهمیت دارد :
محافظت از اطلاعات شخصی در تلگرام  با بلاک یا مسدود کردن کاربرا
توجه ترجمه این مقاله در ترنسلیت انجام شده که ممکن است کمی اشکال داشته باشد.
محافظت از بدافزارهای جدید برای کاربران Advanced ProtectionAdvanced Advanced از حسابهای Google یا شخصی هر شخصی که در معرض حملات هدفمند است - مانند تیم های سیاسی ، روزنامه نگاران ، فعالان و رهبران مشاغل - محافظت می کند. این قوی ترین امنیت Google برای افرادی است که به آن نیاز بیشتری دارند و در سراسر دسک تاپ ، لپ تاپ ، تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی در دسترس است.
یکی از فواید بسیاری از Advanced Protec
اسناد اکسل برای بسیاری از افراد در کار یا تجارتشان بسیار مهم بود. مردم از آنها برای ذخیره و پردازش اطلاعات و داده های مهم استفاده می کنند. برخی از اطلاعات و داده ها به قدری مهم هستند که افراد می خواهند آن را مخفی کرده و با رمز عبور از هر کس دیگری محافظت کنند.خوشبختانه ، اسناد مایکروسافت آفیس به کاربران امکان تنظیم گذرواژه ها را می دهد تا دیگران از باز شدن پرونده های محافظت شده اکسل جلوگیری کنند. اکنون به شما نشان خواهم داد که رمزهای لازم را به
Kaspersky Internet Security یک مجموعه فوق حرفه ای برای محافظت شما از انواع حملات اینترنتی و مقابله با ویروس ها برای شما می باشد که معمولا در مقام های اول برترین آنتی ویروس های جهان قرار می گیرد که استفاده از آن را به تمام کاربران پیشنهاد می کنیم. همان گونه که استفاده از اینترنت به سرعت در کشورها رو به رشد است و کاربران ساعت ها وقت خود را در روز به استفاده از اینترنت، مشاهده سایت ها و دانلود موزیک و نرم افزار های می پردازند در نتیجه احتمال حملات اینترنتی و
سایت صیغه موقت
یک سایت همسریابی برای اینکه گزینه مورد قبول و معتبری برای ثبت نام در مورد ازدواج و صیغه موقت باشد باید دارای معیارهایی باشد از جمله این که به حفظ اسرار کاربران خود پایبند باشد و همچنین بستری را فراهم کند که افراد فرصت طلب نتوانند از آن در جهت اهداف ناشایست خود سواستفاده نمایند،سایت همسریابی عشق آنلاین پایبند به سیاستهای حفط اسرار کاربران است و با راهکارهایی جدید از شما در مقابل افراد فرصت طلب محافظت خواهد کرد
برای ثبت نام د
خطای Windows 7 1068 ممکن است در حین فعال کردن محافظت از Windows Firewall ، شروع سرویس چاپ Spooler یا در حین اجرای جادوگر مشترک اتصال به اینترنت ظاهر شود. شرح خطا باید “خدمات وابستگی یا عدم موفقیت گروه” باشد. من ترفندهایی را که به بسیاری از کاربران کمک کرده است به اشتراک می گذارم. …The post خطای 1068 هنگام تعمیر ویندوز 7 appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2ziiFT3
مشاهده مطلب در کانال
هرزنامه یک مشکل بزرگ برای دنیای آنلاین است و نشانه هایی از کاهش آنها را شاهد نمی باشیم بلکه روز به روز بیشتر نیز می شوند. متأسفانه ، وب سایت های بسیاری هدف هرزنامه ها قرار میگیرند که از هر طریق ممکن است برای سوء استفاده از اطلاعات شما حمله ور شوند. اگر وب سایت وردپرس دارید ، چند قسمت اصلی وجود دارد که لازم است از آنها محافظت کنید. با ما همراه باشید!
 

ادامه مطلب
در عصر سرقت داده ها ، شرکتها و موسسات موظفند که از اطلاعات حساس محافظت کنند. مدیران شرکتها با انجام چهار اقدام ساده می توانند از اطلاعات حساس خود محافظت کنند . با ذخیره ی بیش از پیش اطلاعات حساس در سرور ابری ، لازم است که مدیران بدانند که برای سلامت شرکت و مشتریان خود ، چگونه باید از اطلاعات محافظت کنند .
ادامه مطلب
محافظت از سند پاورپوینت در برابر تغییر و ویرایش
ممکن است شما بخواهید یک فایل و سند پاورپوینت را در برابر ویرایش و تغییر محافظت نمایید یعنی اگر این سند را به شخص دیگری بدهید آن شخص فقط بتواند این فایل را اجرا نماید و نتواند محتویات آن را به نفع خود تغییر دهد برای این کار در پاور پوینت می توانید از چند راه این کار را انجام دهید اما راهی که در متون پایین آموزش داده می شود در تمام نسخه های آفیس وجود دارد.
چگونه :
پس از اتمام کار ساخت سند پاورپوینت ا
فایرفاکس از این پس کوکی‌های ثالث را بلاک کرده و همچنین از دسترسی پیدا کردن کریپتو ماینرها به سخت‌افزار کاربران جلوگیری به عمل می‌آورد. این قابلیت‌ها در فایرفاکس 69 که تازه منتشر شده به صورت پیشفرض برای کاربران اجرا خواهد شد.
در واقع موزیلا این قابلیت‌ها را ژوئن امسال معرفی کرده بود و حالا آن را برای کاربران ویندوز، مک، لینوکس و اندروید به اجرا در آورده است. این شرکت در رابطه با امکانات امنیتی جدید مرورگرش گفته:
هدف قابلیت محافظت بهبودیاف
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
سرامیک بدنه خودرو دیاموند SS
سیستم X الماس نشان دهنده پیشرفت انقلابی در محافظت از رنگ است. یک پوشش سرامیکی منحصر به فرد و دائمی باعث ایجاد براقیت رنگ و در عین حال محافظت از سطوح بیرونی برای طول عمر اتومبیل های جدید و تا 8 سال در اتومبیل های استفاده شده می شود.
 
عنصر 119 به عنوان اولین آزمایشگاه برای مهار فناوری SiO2 شناخته شده است و پیشرو در نوآوری و بهبود فناوری محافظت از رنگ سرامیکی در سراسر جهان است.
مانند سایر محصولات ، سیستم X الماس با درخشش ،
گوگل در 5 سال اخیر کاملا به سوی موبایل و کاربران موبایلی روی گردانیده و در حال حاضر به گفته گوگل اکثر جستجو ها توسط موبایل انجام می شود.
این یک چالش جدید برای بازاریابان اینترنتی محسوب می شود تا بخش زیادی از توجه خود را از کاربران دسکتاپ برداشته و به کاربران موبایلی اختصاص دهند.
ادامه مطلب
جهت دیدن لیست نام کاربران در بازی فری فایر|freefire شما میتوانید با کلیک روی ( نام کاربران ) در زیر مشاهده نمایید:
 
               < نام کاربران >
 
جهت دیدن جدول رده بندی کاستوم ، روی کلمه (جدول رده بندی) در زیر کلیک کنید:
< جدول رده بندی >
تفاوت ضد‌ویروس با ضدبدافزار چیست؟

امروزه
اکثر مردم با آنتی‌ویروس‌ها آشنایی دارند. نرم‌افزارهایی که برای محافظت
از کامپیوتر کاربران در برابر تهدیدات هکری و نرم‌افزارهای مخرب مورد
استفاده قرار می‌گیرند. امروزه هر کاربری در ارتباط با باج‌افزارها و
بدافزارها با شما سخن می‌گوید. با این وجود بسیاری از کاربران بر این باور
هستند که بسته‌های امنیتی قدیمی می‌توانند از آن‌ها در برابر تهدیدات
محافظت به عمل آورند، در حالی که این‌گونه نی
فاکتور محافظت از نور خورشید (Sun Protection Factor ):
 
SPF مهمترین فاکتور تجاری انتخاب محافظت کننده های پوست از آفتاب است .متاسفانه هنوز نحوه عملکرد SPF و محدودیت های آن مشخص نشده است .
بسیاری از جنبه های SPF  گمراه کننده است ، به عنوان مثال مسابقه برای SPF  های بالاتر و اثر محافظت کننده گی پوست از نور آفتاب ، جذب ویتامین D  را با اختلال مواجه می نماید .
SPF  نماینگر درجه حفاظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید است .
فاکتور MED( Minimal Erythma Dose) حداقل میزان نوری
 
شامپو شوما ترمیم و محافظت کننده مو ۴۰۰ میلی لیتری
مراقبت از مو و بهداشت مو از کارهایی است که هر فردی به آن اهمیت فراوانی می دهد. عوامل زیادی وجود دارند که باعث آسیب دیدگی مو شده و باعث کدری و شکنندگی آن می شود. مواردی مانند سشوار کشیدن های پی در پی، عوامل ارثی، تغذیه ی نامناسب و غیره.اما استفاده از یک شامپوی ترمیم کننده و محافظت کننده از مو می تواند بسیاری از مشکلات را حل نماید. شامپو شوما ترمیم و محافظت کننده مو ۴۰۰ میلی لیتری محصول شرکت schwa
شامپو براق محافظ کاربانا خودرو روپس
RUPES  یک شامپوی شستشوی اتومبیل با کیفیت بالا است که برای از بین بردن کثیفی و محافظت از نور در برابر نقاشی ، همه در یک مرحله استفاده می شود. M707 حاوی موم واقعی کارناوا است که به روانکاری سطحی کمک می کند و محافظت می کند. از همراه با RUPES P808 برای محافظت از پایدار و براقیت در تمام سطوح رنگ شده استفاده کنید.همین حالا سفارش دهید.ارسال به سراسر ایران انجام می شود.
شناسه محصول : M707
آرزو چت
چت روم آرزو جز قدیمیترین و بهترین چت روم فارسی است .
اکثر کاربران مجازی چت روم ها جز کاربران اصلی این چت هستند .
از تمامی شهر های ایران کاربران آنلاین داشته و هنوز جز برترین و شلوغترین چت روم هاست .
شما کاربران فان باران میتوانید با کلیک بر روی تصویر زیر وارد آرزو چت عاشقانه شوید
 
ارزوچت
 
برای ورود به چت روم بزرگ آرزوچت روی لینک بالا کلیک کنید و جز کاربران این چت روم بزرگ شوید
اهواز چت ارزو , گلشن چت ارزو
آخرین نسخه از اندروید اینجاست. اندروید 10 شروع یک سنت جدید است (درست مثل iOS) که نام آن با عدد نشان داده می شود. اینبار اندروید 10 بر سه موضوع مهم پشتیبانی از فناوری های اج (مثل تلفن های هوشمند تاشو و شبکه 5G)، محافظت از حریم شخصی کاربران و بهبود کنترلرهای سلامت دیجیتال متمرکز شده است. اجازه دهید در این مقاله نگاهی به ویژگی های جدید در اندروید 10 بیاندازیم.
ادامه مطلب
تاریخچهآپارات در بهمن‌ماه ۱۳۸۹ درحالی‌که دسترسی به بسیاری از سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدئویی بین‌المللی در ایران مسدود بود، به کاربران ایرانی معرفی شد.[۱۱] محمدجواد شکوری‌مقدم، مدیر سرویس آپارات دلیل ارائه این سرویس به کاربران ایرانی را حجم بالای درخواست‌های کاربران در خصوص ارائه سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو عنوان کرده‌است.[۱۲] پس از گذشت یک سال از عرضه سرویس آپارات، در بهمن ۱۳۹۰ نسخه اندروید این سرویس نیز در اختیار کاربران قرار گرفت.
آخرین نسخه از اندروید اینجاست. اندروید 10 شروع یک سنت جدید است (درست مثل iOS) که نام آن با عدد نشان داده می شود. اینبار اندروید 10 بر سه موضوع مهم پشتیبانی از فناوری های اج (مثل تلفن های هوشمند تاشو و شبکه 5G)، محافظت از حریم شخصی کاربران و بهبود کنترلرهای سلامت دیجیتال متمرکز شده است. اجازه دهید در این مقاله نگاهی به ویژگی های جدید در اندروید 10 بیاندازیم.
ادامه مطلب
مهسان چت شلوغ
چت روم شلوغ مهسان با جدیدترین امکانات و بهترین پروفایل ها  و کاربران انلاین بالا پذیرای کاربران عزیز ایران است .
چت روم قدیمی مهسان از اول دارای کاربران انلاین بالا بوده و هنوز هم کاربران انلاین ان بالا هستند.
از تمامی مناطق ایران کاربران فعال دارد و شما میتوانید دوستانی از شهر خود یا حومه شهرتان پیدا کنید
برای پیوستن به هزاران کاربر مهسان روی عکس پایین کلیک کنید
 
مهسان چت فارسی , مهسان چت ققنوس , مهسان چت گرگ , مهسان چت اصلی , و
تفاوت ضد‌ویروس با ضدبدافزار چیست؟

امروزه
اکثر مردم با آنتی‌ویروس‌ها آشنایی دارند. نرم‌افزارهایی که برای محافظت
از کامپیوتر کاربران در برابر تهدیدات هکری و نرم‌افزارهای مخرب مورد
استفاده قرار می‌گیرند. امروزه هر کاربری در ارتباط با باج‌افزارها و
بدافزارها با شما سخن می‌گوید. با این وجود بسیاری از کاربران بر این باور
هستند که بسته‌های امنیتی قدیمی می‌توانند از آن‌ها در برابر تهدیدات
محافظت به عمل آورند، در حالی که این‌گونه نی
سلام این برنامه اولین بازی که ساختم و در اینده برای اون بروز رسانی های خواهم گزاشت 
 توضیحات
‏‏این نسخه اولیه است.‏بروز رسانی ها در راه هستند ‏یگ بازی ساده در سبکه محافظت سیاره‏بازی کنید و با پریدن بروی محافظت ان هارا نابود سازید 
دانلود  مارکت 
انواع پیام رسان



 سیگنال ( Signal)
اپلیکیشن پیام رسان سیگنال که برای نخستین به منظور در دسترس قرار گرفتن عموم مردم و کاربران در سال 2014 میلادی توسعه و منتشر شد، همواره بعنوان یکی از امن ترین پیام رسان های جهان نامیده می شود. دلیل امن بودن این پیام رسان آن است که از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته بهره مند است و مکالمات صوتی و تصویری و همچنین پیام های متنی کاربران در پلت فرم اپلیکیشن سیگنال به صورت کاملا محرمانه و خصوصی باقی خواهد ماند. ای
محافظ اسپری نانو سطوح چرم هندلکس Hendlex
استفاده
سطح باید تمیز، خشک و گریس باشد. قبل از استفاده، خوب لرزش کنید. اسپری بر روی سطح و به طور مساوی با پارچه پخش می شود. صبر کنید تا سطح خشک شود یا حداقل 1 ساعت.
پوشش نانو برای چرم برای محافظت و نرم شدن چرم طراحی شده است، رنگ تازه کردن، اثر هیدروفوبی را بهبود می بخشد و از رطوبت و خاک محافظت می کند. این محصول آب و بی بو است. پوشش به سطح جدیدی می بخشد و به درخشش طبیعی می دهد.
خواص:
پوشش نانو سطح را براق کرده و
الگوریتم های گوگل
از زمان آغاز به کار ، هدف گوگل این بوده است که مناسب ترین مطالب وب سایت را بر اساس جستجو را در اختیار کاربران قرار دهد. برای دستیابی به این هدف ، Google از الگوریتم هایی که از نزدیک محافظت می کنند ، برای تعیین رتبه وب سایت در صفحات نتیجه موتور جستجو (SERPs) استفاده کرده است. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) روشی است که برای کمک به یک وب سایت در دستیابی به رتبه های بالاتر در SERP ها ایجاد شده است. در حالی که اکثر متخصصان سرویس SEO در انگلستان
اگر صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید باید آگاه باشید که نباید به یکبار تنظیم و کانفیگ وب سایت بسنده کرد و آن را فراموش کرد. این که آیا وب سایت خود را مرتبا ویرایش می کنید ، یا اصلا نمی دانید ؟ شاید زمانی که وب سایت خود را رها کردید ، تنظیمات وبسایت شما با مشکلی مواجه شود یا یک نفوذ امنیتی باعث از دست رفتن وب سایت شما شود. هر لحظه می بایست در برابر خطرات احتمالی و غیر قابل پیشپینی آماده بود. در این پست ما به نحوه مراقبت از وبسایت در برابر مشکلات احتم
در عصر اینترنت ، اطلاعات شخصی کاربران بیش از هر زمان دیگر  در معرض حملات مخرب و سایبری قرار دارد . نوین هاست قصد دارد در این پست به بیان این مطلب بپردازد که Edge Security چگونه می‌تواند از اطلاعات شخصی کاربران در مقابل این حملات مخرب محافظت کند.
 
سرور ایران , سرور انگلیس , سرور فرانسه , سرور مجازی ایران , سرور مجازی فرانسه , سرور مجازی انگلیس
ادامه مطلب
سلام این برنامه اولین بازی که ساختم و در اینده برای اون بروز رسانی های خواهم گزاشت 
 توضیحات
‏‏این نسخه اولیه است.‏بروز رسانی ها در راه هستند ‏یگ بازی ساده در سبکه محافظت سیاره‏بازی کنید و با پریدن بروی محافظت ان هارا نابود سازید 
دانلود و خرید از مارکت قیمت این بازی قفط 500 تومان است 
 
هیچ چیز خطرناک تر از این نیست که جامعه ای بسازیم که بیشتر مردم حس کنند هیچ سهمی در آن ندارند. مردمی که حس میکنند سهمی در جامعه دارند، از آن جامعه محافظت می کنند. ولی اگر چنین احساسی نداشته باشند، ناخودآگاه می خواهند آن جامعه را نابود کنند .
مارتین لوتر کینگ
.
فیلم حفاظت از رنگ ، یا "سینه بند شفاف" همانطور که بعضاً مشخص است ،
از انتهای وسیله نقلیه خود در برابر اسیدهای اشکال ، تراشه های سنگی ،
خراش ، لکه و موارد دیگر محافظت می کند.







فیلم های محافظ رنگ MAYVINCI فیلم های محافظ ویژه ای هستند که از سطوح رنگ در انواع وسایل نقلیه محافظت می کنند. امکانات بی پایان است. تمام قطعات خودرو از قبیل کاپوت ها ، درب های درب ، لبه های بارگیری ، ضربه گیرها ، درها یا دستگیره ها متعاقباً با فیلم های محافظ رنگ MAYVINCI محافظت
سایت های فعال زیادی وجود دارند که به خدمات مرتبط با انفجار آنلاین می پردازند. این وب سایت ها در تلاش هستند تا به کمک تبلیغات گسترده کاربران را به سمت خود کشیده و کاربران فعال خود را بالاتر ببرند، یکی از نکاتی که همواره نظر کاربران را جلب می کند رقابت بین سایت های کازینویی است این وب سایت ها خدمات متنوعی در زمینه شرط بندی ارائه می کنند که خدمات مرتبط با بازی انفجار یکی از مهم ترین آنها می باشد.
ادامه مطلب
۱۱. ضربه و فرار
وقتی روی زمین افتاده‌اید، بالاترین اولویت‌ این است که از فنونی استفاده کنید که فضای مورد نیاز برای بلند شدن، و هم‌چنین، محافظت از خود در برابر ضربه‌های حریف را در اختیارتان قرار دهند. یک دست‌تان را بلند کنید و نزدیک سرتان بگیرید تا از آن محافظت کند؛ محافظت از سر همواره در نقشه‌های دفاع شخصی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ هم‌زمان باید پای موافق را خم کنید و نزدیک باسن‌تان ببرید. دست دیگرتان را ستون کنید تا تعادل بیش‌تری ر
تقویت پوست، مو و ناخن
محافظت پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش
محافظت از استخوان و بهبود گردش خون
کاهش چین و چروک پوست
جلوگیری از خارش پوست سر
جلوگیری از ترک خوردگی پا
جلوگیری از سندرم موهای غیر قابل شانه زدن
نحوه مصرف :
روزی یک الی دو کپسول همراه غذا میل شود
ساخت کمپانی اف بی لابراتوریز آمریکا
>>> قیمت : 130هزار تومان
> موجود
>> سفارش تلفنی
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
قاب محافظ گوشی Samsung Galaxy J4 به خوبی از گوشی شما
در برابر خط و خش و ضربه محافظت می‌کند. این قاب محافظ جنس نرم و لطیف و
رنگ مات و زیبا دارد. ضخامت این کاور بسیار مناسب است و در عین حال که از
گوشی محافظت می‌کند ابعاد آن را بزرگ و حجیم نمی‌کند. قاب Galaxy J4
قاب محافظ گوشی Samsung Galaxy J4 به دلیل طراحی دقیق و
حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی برش خورده است و هیچ گونه
مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. اطراف گوشی را به خوبی پوشش
می‌دهد و محافظت 360
گل چت
گل چت با ادرس جدید با مدیریت تارکان دوباره راه اندازی شد کاربران قدیمی چت روم گل میتوانند با کلیک برروی تصویر زیر وارد گل چت اصلی شوند .
چت روم
چت روم بزرگ گل چت با ادرس جدید golchat.xyz با سرور جدید و پیشرفته ترین امکانات با کاربران آنلاین بالا پذیرای کاربران ایرانی است .
دوستان عزیز قدیمی و کاربران ثابت گل چت میتوانند با ادرس بالا وارد چت روم شوند .
اتاق گفتگو , گل چت اصلی , گل چت قدیمی , روم گل , گلچت , گل چت با مدیریت تارکان
گل چت از قدیم برای هم
قاب محافظ گوشی Samsung Galaxy J6 به دلیل طراحی دقیق و
حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی برش خورده است و هیچ گونه
مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. اطراف گوشی را به خوبی پوشش
می‌دهد و محافظت 360 درجه دارد. برای محافظت بیشتر از لنز دوربین اطراف آن
کمی برجسته تر طراحی شده است.
قاب محافظ  Galaxy J6 به خوبی از گوشی شما
در برابر خط و خش و ضربه محافظت می‌کند. این قاب محافظ جنس نرم و لطیف و
رنگ مات و زیبا دارد. ضخامت این کاور بسیار مناسب است و در عین
قاب محافظ گوشی Samsung Galaxy J6 به دلیل طراحی دقیق و
حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی برش خورده است و هیچ گونه
مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. اطراف گوشی را به خوبی پوشش
می‌دهد و محافظت 360 درجه دارد. برای محافظت بیشتر از لنز دوربین اطراف آن
کمی برجسته تر طراحی شده است.
قاب محافظ  Galaxy J6 به خوبی از گوشی شما
در برابر خط و خش و ضربه محافظت می‌کند. این قاب محافظ جنس نرم و لطیف و
رنگ مات و زیبا دارد. ضخامت این کاور بسیار مناسب است و در عین
قاب محافظ گوشی Samsung Galaxy J4 به خوبی از گوشی شما
در برابر خط و خش و ضربه محافظت می‌کند. این قاب محافظ جنس نرم و لطیف و
رنگ مات و زیبا دارد. ضخامت این کاور بسیار مناسب است و در عین حال که از
گوشی محافظت می‌کند ابعاد آن را بزرگ و حجیم نمی‌کند. قاب Galaxy J4
قاب محافظ گوشی Samsung Galaxy J4 به دلیل طراحی دقیق و
حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی برش خورده است و هیچ گونه
مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. اطراف گوشی را به خوبی پوشش
می‌دهد و محافظت 360
از دقایقی پیش و پس از انتشار اخباری مبنی بر اتصال اینترنت در ساعات آینده، شماری از کاربران در سطح اینترنت در بخش کامنت‌ها از اتصال اینترنت خود خبر داده‌اند.
از دقایقی پیش و پس از آنکه اخباری مبنی بر اتصال اینترنت منتشر شد، شماری از کاربران اینترنت در بخش نظرات از اتصال ارتباط اینترنت خود خبر دادند. به‌نظر می‌رسد اتصال اینترنت کاربران در سراسر کشور اتفاق می‌افتاد.
دقایقی پیش شاهد انتشار خبری به به نقل از دبیر شورای عالی مجازی بودیم که از
یک ابر اختصاصی، خدمات رایانش ابری را برای کاربران مجاز در اینترنت یا شبکه داخلی فراهم می کند. از آنجایی که فقط توسط یک گروه مشخص از کاربران استفاده می شود، ابر اختصاصی نیز به عنوان یک ابر شرکت یا ابر داخلی تعریف می شود. کاربران ابر اختصاصی از مزایای رایانش ابری، مانند مقیاس پذیری و انعطاف پذیری، و همچنین از گزینه های کنترل و انطباق بیشتری که ابر اختصاصی می تواند ارائه دهد، بهره مند شوند.
 
 
ادامه مطلب
سلام ارتقای کیفیت عملکرد نمایندگان با این طرح قطعی ست اما چرا مردم اطلاع ندارند. ایا شغل خبرنگار و مثلن پزژک یکی است از لحاظ تعداد مشغول به کار و خدمت به مردم. ایا نباید خبرنگاران که تعداد زیادی هم هستند حساس باشند و در جنگ نرم چیزهایی که به نفع مردم است اطلاع رسانی قوی داشته باشند. به خصوص خبرگزاری های عمومی مثل شبکه خبر و باشگاه خبرنگاران جوان که هیچ بخش خاصی برای این قضیه اختصاص ندادن (اما برای چند روز قطعی اینترنت انجام دادند) و بسیاری از
اطلاعیه
پیرو اطلاع رسانی‌های قبلی، توجه کاربران گرامی بخصوص مدیران محترم کانال‌ها را به موارد زیر جلب می‌نمائیم:
1⃣ در ایتا امکان ساخت اکانت با شماره‌های مجازی وجود ندارد. لذا همه اکانت‌های موجود در ایتا حقیقی و منتسب به یک شماره تلفن فعال هستند و پدیده‌ای بنام عضو فیک برای کانال یا گروه در ایتا تعریف نشده است
2⃣ ایتا بالاترین احترام را برای کاربران قائل است؛ لذا فعالیتی بنام ممبر فروشی و نظایر آن را بی‌احترامی به کاربران دانسته و آن
آپدیت شده
ESET NOD32 Antivirus امروزه با افزایش
ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس
قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File
ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن
است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی
از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و
دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که بر
نرم‌افزار های آزاد مزایای زیادی هم برای عموم مردم و هم برای دوستداران دنیای کامپیوتر دارند. در این مطلب سعی خواهیم کرد به تعدادی از این موارد بپردازیم.اولین مزیتی که به نظر می‌آید کمک به افرادی است که قصد یادگیری برنامه نویسی دارند. برای یادگیری و تسلط روی یک زبان فرد باید برنامه های زیادی را مطالعه کند تا بتواند برنامه خوبی بنویسد و با وجود دسترسی به منبع نرم‌افزار های آزاد این مسئله بسیار آسان‌تر می‌شود.دسترسی به منبع نرم‌افزار همچنی
 
محافظت از نماز
معمولاً انسان تلاش می کند از داشته ها ودارایی خود نگهداری و محافظت نماید به خصوص اگر آنچه را که از آن نگهداری می کند ، چیز با ارزشی باشد ، از طرفی وقتی از محافظت کردن سخن به میان می آید ، ذهن انسان بیشتر متوجّه مسائل مادی می شود ، در حالیکه محافظت اختصاصی به مادیات ندارد و شامل معنویات نیز می شود ، یکی از جنبه های محافظت ، حفظ کردن از آسیب و آفت است و همانگونه که انسان داشته های مادی خود را از آسیب و آفت نگهداری می کند ، لازم است
 
باتوجه به آمارهای منتشر شده از تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی، بیش از 3 میلیارد نفر در ماه از پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. بی شک این عدد قابل توجه برای هر بیزینسی می‌تواند سود آور باشد. اما به شرطی که محتواهای تولید شده برای هرکدام از آن‌ها متناسب با پلتفرم مورد نظر و سازگار با سلایق کاربران آن شبکه اجتماعی باشد. به عنوان مثال کاربران توییتر بیشتر به دنبال متن‌ها و اخبار جذاب و داغ روز هستند، کاربران اینستاگرام
شاخصه‌ی سبک‌مغزان سطحی‌نگر در طول تاریخ، انعطاف‌ناپذیری و بی‌استعدادی در تشخیص اهم  از مهم و برنتابیدن تغییر تکلیف است. در نگاه آنها ظاهر قرآن مطلقا محترم است، حتی اگر روزی به حکمیت صفین بیانجامد؛ خون مسلمان مطلقا حرام است، حتی اگر بر امیرالمؤمنین(ع) خروج کرده باشد؛ مناسک حج مطلقا خط قرمز است و باید به اتمام رساند، حتی اگر حسین بن علی(ع) قصد ترک مکه را کرده باشد؛ صلح با دشمن مطلقا گناهی نبخشودنی است، حتی اگر این صلح تصمیم حسن بن علی(ع) با
بازی های موبایل

دو سیستم عامل معروف موبایلی اندروید و IOS می باشد که میلیون ها کاربر در دنیا از این دو سیستم عامل استفاده می کنند. طبق آمار سال ۱۳۹۷ تعداد کاربران گوشی های اندرویدی در دنیا حدود ۷۶ درصد و تعداد کاربران گوشی های iOS نیز حدود ۲۰ درصد بوده است. در ادامه قصد داریم جزئیات بیشتری در خصوص کاربران این دو سیستم عامل موبایلی ذکر کنیم.
ادامه مطلب
پاورپوینت بلکا
شامل 36 اسلاید توضیحات مصالح بلکا. به طور کل پوشش ها از جمله رنگ برای محافظت، نگهداری، دکوراسیون یا جهت اضافه کردن هرگونه قابلیت بر روی یک سطح که توسط رنگدانه پوشانده می‌گردد، استفاده می‌شود.مثال‌هایی از محافظت عبارتند از: پوشاندن سطح فلزات برای کند کردن خوردگی، یا رنگ کردن خانه جهت محافظت از آن ...
اینستاگرام
اینستاگرام در حال حاضر نیازی به معرفی ندارد.همه ما آن را می شناسیم و به احتمال خیلی زیاد در گوشی خودمان نصب کرده ایم . اگر شاخ نباشیم لااقل روزانه شاخ ها را لایک می کنیم .
این شبکه اجتماعی رایگان در سال 2010 ایجاد شد و به سرعت در بین کاربران به محبوبیت رسید.تا جایی که در کمتر از دو سال به 100 میلیون کاربر رسید و توسط فیسبوک خریداری شد.
این شرکت برای محبوبیت بیشتر اینستاگرام ، به صورت مداوم آپدیت هایی را ارائه می کند تا جذابیت آن در بین کا
برترین راه های محافظت از دندان در سال 2019

خیلی وقت ها شده است که زمان عکس گرفتن گفته می‌شود ؛ بگو پنیر! یا بخندبا
انجام این کار اولین عضوی که از صورت شما دیده می‌شود، دندان شما خواهد
بود. پس محافظت از دندان های شما یکی از موثرترین روش ها برای ایجاد اعتماد
بنفس در اشخاص می‌باشد که ما در این مقاله برترین راه و روش های محافظت از
دندان را آموزش خواهیم داد، با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
اعلام  آغاز به کار سرورهای جدید عمومی ( General ) 
این سرورها با نرخ اقتصادی که برای اکثریت هموطنان و کاربران عزیز براحتی قابل تهیه است تنها شامل پکیجهای اصلی و پر استفاده کاربران میباشد
Hotbird — Full Package + 4k Astra19 — Sky  Turksat —- D smart
♦️قیمت توزیع برای خرید تک هر اکانت یکساله 60 هزار تومانو خرید 5 عددی 30 هزار تومان  با دو ماه تایم استارت میباشد
امید است که با ایجاد حق انتخاب در رنجهای مختلف اقتصادی رضایت اکثریت کاربران را فراهم نماییمجهت تهیه اکانت و ت
اعلام  آغاز به کار سرورهای جدید عمومی ( General ) 
این سرورها با نرخ اقتصادی که برای اکثریت هموطنان و کاربران عزیز براحتی قابل تهیه است تنها شامل پکیجهای اصلی و پر استفاده کاربران میباشد
Hotbird — Full Package + 4k Astra19 — Sky  Turksat —- D smart
♦️قیمت توزیع برای خرید تک هر اکانت یکساله 100 هزار تومانو خرید 5 عددی 60 هزار تومان  با دو ماه تایم استارت میباشد
امید است که با ایجاد حق انتخاب در رنجهای مختلف اقتصادی رضایت اکثریت کاربران را فراهم نماییمجهت تهیه اکانت و
مسائل مربوط به اتصال اینترنت از جمله رایج ترین مشکلات گوشی
های هوشمند بوده است. کاربران گوشی سامسونگ Galaxy A7 2017 از اینکه نمی
توانند به اینترنت متصل شوند شکایت دارند. این مشکل برای کاربران این گوشی
بسیار آزار دهنده است. دلایل قطعی برای این مشکل مطرح نشده است.
برخی
از کاربران گزارش کرده اند که بعد از به روزرسانی چند برنامه ساده در گوشی
با مشکل متصل نشدن به اینترنت مواجه شده اند. برای حل این مسئله ابتدا
باید دلیل مشکل را پیدا کنیم. دانستن این ک
حقن الدهون انتشرت فی الآونة الأخیرة الكثیر من عملیات التجمیل، لزیادة جمال الوجه، حیثُ یستحوذ جمال الوجه والبشرة على اهتمام وتفكیر المرأة، لذلك نجد الكثیر من النساء یلجأن إلى تطبیق العدید من الوصفات الطبیعیة للبشرة قبل التفكیر فی اللجوء إلى عملیات تجمیل الوجه، أمّا فی حال كانت مشاكل الوجه كبیرة ولا یمكن علاجها بالخلطات الطبیعیة یكون الحل بإجراء هذه العملیات التجمیلیة المختلفة للوجه بناءً على طبیعة المشكلة، إنّ عملیات تجمیل الوجه هی ع
حفاظت از سنگ نمای ساختمان
چگونگی نصب، نگهداری و حفاظت از سنگ های نصب شده بر روی ساختمانها
نما به عنوان منظر عمومی ساختمان یکی از مهم ترین اجزا ساختمان می باشد . که به دلیل در معرض قرارگیری آن با فضای بیرونی دچار فرسایش میشود. به همین دلیل محافظت از آن امر ضروری است. حفافظت سنگ نما باید به صورتی باشد که از هرگونه آسیب در تمام مراحل کار جلوگیری شود.
مهندس ناظر به دلیل آنکه تا زمان عمر مفید ساختمان مسئول حفظ و نگهداری از ساختمان می باشد می بایست ب
روانکار اسپرم کش را آماده کنید - 2/2 اونس
درباره این موردهدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینیدروش کنترل تولد خود را با PrePair Spermicidal Lubricant 2.2 اونس تقویت کنید. این روان کننده مخصوص می تواند از کاندوم های لاتکس یا دیافراگم ها برای محافظت در برابر حاملگی های غیر برنامه ریزی شده استفاده شو
بنام خداوند بخشنده و مهربان
باسلام.
در تلاش هستم،که یک سایت جدید با قابلیت ها ی خوب بسازم! سایتی که نو و جدید باشد! 
هدف سایت جدید به مانند همین وبلاک مسائل علمی و اخلاقی و مهارتی و پیشرفت می باشد! منتها قابلیت ها بیشتر می باشد! 
تلاش میشود در سایت جدید قابلیت چون اعتبار بیشتر برای کاربران که نظر ارسال می کنند داده شود و همچنین مطالب ارسالی اگر اشکال و غلط داشت،کاربران بتوانند ان قسمت بخصوص را گزارش دهنده
داشتن یک دانش نامه اینترنتی ! با قابلی
کسپرسکی اینترنت سکیوریتی
این محصول مناسب افرادی است که به صورت حرفه‌ای از کامپیوتر و اینترنت و پلتفرم‌های ویندوز، اندروید یا مک استفاده می‌کنند. این محصول کاربران را در برابر حملات، آلودگی‌ها، باج‌افزارها، فیشینگ و سرقت هویت محافظت کرده، در هنگام انجام کارهای بانکی یا خرید آنلاین امنیت را افزایش داده و کمک می‌کند تا حریم خصوصی افراد، همچنان خصوصی نگه داشته شود. این محصول قابلیت نصب و فعال سازی به صورت همزمان در ویندوز، مک و اندروید ر
حقن الدهون

انتشرت فی الآونة الأخیرة الكثیر من عملیات التجمیل، لزیادة جمال الوجه،
حیثُ یستحوذ جمال الوجه والبشرة على اهتمام وتفكیر المرأة، لذلك نجد الكثیر
من النساء یلجأن إلى تطبیق العدید من الوصفات الطبیعیة للبشرة قبل التفكیر
فی اللجوء إلى عملیات تجمیل الوجه، أمّا فی حال كانت مشاكل الوجه كبیرة
ولا یمكن علاجها بالخلطات الطبیعیة یكون الحل بإجراء هذه العملیات
التجمیلیة المختلفة للوجه بناءً على طبیعة المشكلة، إنّ عملیات تجمیل الوج
گوگل با دریافت هزینه از نیروهای پلیس به آنها اجازه دسترسی به اطلاعات کاربران را می‌دهد. این شرکت به ازای هر احضاریه ۴۵ دلار و استراق سمع از کاربران ۶۰ دلار هزینه دریافت می‌کند.
گوگل از این پس با دریافت هزینه از نیروی پلیس اجازه دسترسی به اطلاعات کاربران را به آنها می‌دهد. این شرکت به ازای هر احضاریه ۴۵ دلار، استراق سمع ۶۰ دلار و اجازه جست و جو ۲۴۵ دلار هزینه از پلیس دریافت می‌کند. در حال حاضر تعداد زیادی از سازمان‌های مجری قانون از گوگل در
Galaxy S9 یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمند در بازار است و
به عنوان یکی از پرچم داران سامسونگ با ویژگی های بسیار زیاد و قوی به
کاربران معرفی و ارائه شد. این گوشی پر زرق و برق دارای صفحه نمایش
bezel-less با پردازنده snapdragon و دوربین دیجیتال هوشمند است. با اینکه
Galaxy S9 خیلی از انتظارات کاربران خود را برآورده کرده است ولی دارای
مسائل و مشکلات کوچک نرم افزاری است که باعث نارضایتی برخی کاربران آن شده
است.
در این مطلب قصد داریم راه حل های را برای رفع مشکلات ا
اخبار ملک بزرگترین سایت خبری تحلیلی و دایرکتوری ملک و املاک در ایران میباشد. که کاربران در قسمت ثبت آگهی املاک، مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما، اخبار ملک هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را رعایت نمایند.
تلگرام چند سالی است که بین کاربران محبوبیت خاصی پیدا کرده است و قابلیت های زیادی به این مسنجر اضافه شده که همین قابلیت ها باعث پیشرفت و افزایش کاربران تلگرام شده است.
قابلیت های تلگرام را میتوان باز بودن بخش های آن دانست!منظور از باز بودن این است که میتوان در آن به ساخت استیکر دلخواه,ربات,کانال و گروه های با عضو بیش از 10,000 پرداخت,این گزینه میتواند خیلی از کاربران را به سمت تلگرام بکشد و علت اینکه همه مردم از تلگرام استفاده میکنند را هم میتوان
کورکومین موجود در زردچوبه از سلول‌های کبد در برابر آسیب‌های ناشی از سموم
مضر محافظت کرده و فلفل سیاه نیز با تقویت دسترسی زیستی به گلوتاتیون به
سلامت کبد کمک می‌کند. گلوتاتیون ترکیبی است که از سلول‌های کبد محافظت
می‌کند.

هم زردچوبه و هم فلفل سیاه سرشار از خاصیت
آنتی‌اکسیدانی هستند که به تقویت حافظه کمک می‌کنند. این دو ادویه
می‌توانند از مغز در برابر بیماری‌های گسترده‌ای مانند زوال عقل و آلزایمر
محافظت کنند.
ممکن است زبان انگلیسی اولین زبانی باشد که شرکت ها برای جهانی سازی وبسایت خود استفاده می کنند. اما این زبان تنها یکی از چند زبانی است که برای ترجمه وبسایت استفاده می شود چرا که تعداد کاربران وب طی دهه گذشته به طرز قابل توجهی افزایش یافته است و در نتیجه، دیگر زبان انگلیسی زبان غالب کاربران وبسایت ها محسوب نمی شود. چراکه در حال حاضر اکثر کاربران اینترنتی در ایالات متحده زندگی نمی کنند و زبان انگلیسی زبان بومی آنها نیست برای همین بسیاری از شرکت
برترین راه های محافظت از دندان در سال 2019

خیلی وقت ها شده است که زمان عکس گرفتن گفته می‌شود ؛ بگو پنیر! یا بخندبا انجام این کار اولین عضوی که از صورت شما دیده می‌شود، دندان شما خواهد بود. پس محافظت از دندان های شما یکی از موثرترین روش ها برای ایجاد اعتماد بنفس در اشخاص می‌باشد که ما در این مقاله برترین راه و روش های محافظت از دندان را آموزش خواهیم داد، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
سایت های همسریابی امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند این در صورتی است که پلیس فتا تنها یک سایت را  به عنوان تنها سایت رسمی همسریابی معرفی کرده است . سایت های همسریابی برای راحتی کار کاربران خود اپلیکیشن همسریابی مخصوص خود را نیز راه اندازی کرده اند تا بتوانند با استفاده از آن محیطی مناسب تر را برای کاربران خود ایجاد نمایند.
 
بزرگترین سایت همسریابی امروز به خوبی این موضوع را درک کرده اند که برای حفظ مخاطبان خود باید کاری فراتر انج
با توجه به استفاده‌ی گسترده‌ی افراد از تلفن همراه شرکت‌ها و برندهای مختلفی انواع گوناگونی از تلفن‌های همراه را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. در این میان محافظت از گوشی‌ها به دلیل قیمت بالای تلفن‌های همراه یک دغدغه‌ی اصلی در بین کاربران بوده است. به گونه‌ایی که شرکت‌های مختلفی قاب و محافظ های متنوعی با ویژگی‌های مختلف برای محافظت از انواع گوشی‌ها را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. قاب‌ها با طرح و رنگ‌های مختلف متناسب با نیاز و ان
مرورگر Mozilla Firefox یکی از برترین مرورگر‌های مورد استفاده تمام کاربران است. و یکی از پرچمداران نرم‌افزار های آزاد به شمار می‌آید و تمام آزادی های لازم برای این امر را به کاربران ارائه می‌کند.
از ویژگی‌هایی که این مرورگر در اختیار کاربران قرار می‌دهد می‌توان به سرعت بالای آن توجه ویژه به امنیت کاربران در اینترنت(از طریق جلوگیری از رهگیری کاربران توسط شرکت‌های تبلیغاتی و...) و قابلیت افزودن امکانات به آن توسط افزونه‌ها اشاره کرد.
Firefox برای س
دریافت
حجم: 50.6 مگابایتتوضیحات:  ESET NOD32 Antivirus 12.1.34.0 آنتی ویروس ESET امنیتی » آنتی ویروسSalaR3580866 22 فروردین 1398 NOD32 AntivirusESET NOD32 Antivirus امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند. از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله :
آزمایشگاه کسپرسکی (Kaspersky Lab) یک شرکت امنیت سایبری است که بیش از 20 سال در بازار امنیت فعالیت داشته است. چالش آزمایشگاه کسپرسکی همواره به راه‌حل‌های نسل جدید امنیتی برای حفاظت از کسب‌وکارها، زیرساخت‌های حیاتی، دولت‌ها و مصرف‌کنندگان در سراسر جهان بدل شده است. سبد محصولات امنیتی این شرکت، با هدف محافظت از کاربر نهایی و ارائه راه‌حل‌های امنیتی تخصصی برای مبارزه با تهدیدات پیشرفته در حوزه دیجیتال است. بیش از 400 میلیون کاربر توسط فناوری آزم
آیا از آنتی‌ویروس Avast استفاده می‌کنید؟ به‌طور پیش‌فرض، این شرکت تاریخچه مرورگر شما را از طریق شرکت تابعه Jumpshot گردآوری کرده و آن را به بازاریاب‌ها پیشنهاد می‌داد. شرکت‌های خریدار نیز می‌توانند جریان کامل کلیک‌های آنلاین کاربران این آنتی‌ویروس را مشاهده کنند. مایکل کان (Michael Kan) از وب‌سایت PCMag می‌گوید: “این داده‌ها به حدی جزئی بوده که می‌توانند در مقیاس میلی‌ثانیه‌ای کلیک‌های کاربران در فضای اینترنت را به اشخاص خریدار نشان دهند. د
سلام
راه های جلو گیری از کرنا ویروس 
 ویروس کرونا مانند سایر ویروس ها (مثل سرماخوردگی) وقتی فرد سرفه می کند یا عطسه می کند ، ویروس از طریق قطرات گسترش می یابد. همچنین هنگامی که شخصی یک سطح آلوده مانند دسته درب را لمس کند ، می تواند پخش شود.
ویروس های انسانی کرونا معمولاً از طریق یک فرد آلوده به دیگران منتقل می شوند.
چگونه از خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنیم؟
در حال حاضر هیچ واکسنی برای محافظت از شما در برابر ویروس کرونا انسانی موجود نیست. م
ساناز چت
یکی از برترین و قدیمی ترین روم های شلوغ چتروم ساناز چت میباشد
سایت سانازچت با کاربران انلاین از تمام نقاط ایران محبوبیت بالایی دارد . چون اکثر کاربران دوست دارند با افرادی از شهر خودشان چت کنند .
در صورتی که شما هم میخواهید با کاربران انلاین از شهر خودتان چت کنید روی تصویر زیر کلیک کرده و بعد از ورود به چتروم عضو شوید .
 
 
با معرفی سایت های بیشتر با مجله فان همراه باشید
سانازچت در قدیم هم جز برترین رومهای ایرانی بود ولی مثل اکنون کارب
✅ نیم ساعت استفاده روزانه از اینستاگرام یا فیسبوک افسردگی می‌آورد
پژوهشگران دانشگاه پنسیلوانیا پیشنهاد می‌دهند که کاربران استفاده از شبکه های اجتماعی را کاهش دهند و آن را به حداکثر روزی ۳۰ دقیقه برسانند.
آنها باور دارند کاربران با مشاهده‌ی عکس دوستان، آشنایان و دنبال کنندگان خود به مقایسه می‌پردازند و این مسئله موجب می‌شود که تاثیرات منفی زیادی  بر سلامت ذهنی افراد گذاشته شود.
1. چه کسانی از نوجوانان در برابر آسیب ها و تهدیدات محافظت می کنند؟
خود - خانواده  مدرسه - قانون
2. هر فرد چگونه می تواند از خودش در برابر آسیب ها و تهدیدات محافظت کند؟
هر فرد نسبت به بدن و روح و روان خود مسئول است و باید از اعمال و رفتاری که به سلامتی بدنی و روانی او لطمه می زند، پرهیز کند. البته در این راه باید همیشه از خداوند متعال کمک بگیریم و از طریق نماز و دعا از او بخواهیم تا ما را یاری کند که در راه راست حرکت کنیم و به وسوسه های شیطانی تسلیم ن
قاب گوشی Galaxy S10
قاب محافظ از جمله لوازم جانبی ضروری برای گوشی است چرا که اگر ضربه ای
به آن وارد شود هم هزینه تعمیر آن بالا است و هم باعث افت قیمت دست دوم آن
می‌شود.
قاب محافظ سامسونگ اس 10 مدل Jelly Case با کیفیت بسیار بالا و جنس نرم
طراحی زیبا و ظریف دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی
محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و از زیبایی آن کاسته نمی‌شود.
قاب محافظ سامسونگ Galaxy S10 به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای جای پورت,
سنسور و دوربی
قاب گوشی Galaxy S10
قاب محافظ از جمله لوازم جانبی ضروری برای گوشی است چرا که اگر ضربه ای
به آن وارد شود هم هزینه تعمیر آن بالا است و هم باعث افت قیمت دست دوم آن
می‌شود.
قاب محافظ سامسونگ اس 10 مدل Jelly Case با کیفیت بسیار بالا و جنس نرم
طراحی زیبا و ظریف دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی
محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و از زیبایی آن کاسته نمی‌شود.
قاب محافظ سامسونگ Galaxy S10 به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای جای پورت,
سنسور و دوربی
با ستاره دار کردن مطالب وردپرس در گوگل می توانید از کاربران خود امتیاز دریافت کرده و در بین نتایج گوگل نسبت به سایر رقبای خود در رده بالاتری قرار بگیرید.
ستاره دار کردن مطالب سایت در نتایج جستجو گوگل به افزایش بازدید سایت و اعتماد بیشتر کاربران کمک میکند. با ستاره دار کردن مطالب در نتایج گوگل بیشتر در چشم کاربران هستید و CTR شما بالاتر خواهد رفت بنابراین روی سئو سایت شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
ادامه مطلب
کتاب پسر زن جادوگر
وقتی ناد و برادر دوقلوی یکسان او از قایق خود به رودخانه ای مواج و مبهوت فرو رفتند ، فقط ناد زنده مانده است. خرید کتاب. روستاییان متقاعد شده اند که پسر اشتباهی زندگی کرده است. مطمئناً ، ند ضعیف و کند رشد می کند و تا حد امکان در مرزهای کلبه و حیاط خانواده اش می ماند. اما وقتی یک پادشاه راهزن برای سرقت از جادویی که مادر ناد ، جادوگر است ، محافظت می کند ، این ناد است که از جادو محافظت می کند و قدرت محافظت از خانواده و جامعه خود را ا
حجم: 40.3 مگابایتدریافت با لیک مستقیمتوضیحات: PotPlayer یکی از پلیرهای رایگان، حرفه ای و پرطرفدار با پشتیبانی از زبان شیرین پارسی نزد کاربران اینترنتی میباشد که طیف وسیعی از فرمتهای صوتی و تصویری را پشتیبانی میکند و شامل پوسته هایی با موضوعات مختلف میباشد که کاربران حتی با نوع سیستم عامل خود میتوانند هماهنگ کنند. به گفته کاربران اینترنتی ، PotPlayer حتی از KMPlayer بهتر عمل میکند و به خوبی از انواع زیر نویس ها پشتیبانی میکند و کدک های موجود در این نرم اف
فیسبوک مسنجر (Facebook Messenger) بالاخره برای پلتفرم های دسکتاپ نیز منتشر شد. اپلیکیشنی که اکنون در مایکروسافت استور و مک اپ قرار پژمان است به کاربران امکان ارسال پیام و رابطه ویدیویی را مشابه اپلیکیشن موبایل و نسخه ی والا وب مسنجر می دهد؛ همچنین قابلیت Dark Mode نیز بوسیله این اپلیکیشن افزایش شده است که فیسبوک از آن به عنوان یکی از انفراد های متاخر بازطراحی اپلیکیشن یاد کرده است.کاربران از مدت ها پیش تو انتظار طرز اندازی اپلیکیشن وارسته دسکتاپ فیسب
به گزارش hootsuite در سال ۲۰۱۹ حدود ۸۹درصد مردم ایران به اینترنت دسترسی دارند و این آمار نسبت به سال قبل ۲۹درصد رشد داشته است. این روند رشد نشان می‌دهد که کاربران ایرانی علاقه بسیار زیادی به حضور در فضای وب دارند. همچنین در سال ۲۰۱۹ کاربران فعال ایران در شبکه های اجتماعی به ۴۷ میلیون نفر رسیده که در مقایسه با سال قبل این آمار ۱۸درصد رشد داشته است.
 
ادامه مطلب
از دقایقی پیش و پس از آنکه اخباری مبنی پهلو یکدلی اینترنت منتشر شد، شماری از کاربران زومیت در حصه نظرات از همراهی ارتباط اینترنت خویشتن خبر دادند. به نظر می رسد یگانگی اینترنت کاربران تو سراسر ملک اتفاق می افتاد. دقایقی پیش شاهد ترویج خبری به به نقل از ادیب شورای عالی رمزی بودیم که از یکدلی اینترنت و تلاش مسئولان برای پیوند آن در اسرع لمحه وقوف داده حیات. داخل صورتی که اینترنت شما کاربران زومیت نیز متصل شده، ما و دوستان خود را شهر محل اقامت
دوستان عزیز، با توجه به اینکه سایت فامیلی کلیکس، شرایط سختی برای برداشت درآمد کاربران قرار داده است که باعث می شود که عملا کاربران نتوانند درآمد خودشان را به صورت کامل دریافت کنند، پیشنهاد می شود که در این سایت کار نکرده و برای اینکار در سایت های بهتر و مطمئن تر فعالیت کنید.
اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو سئوی مناسب، کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.
کلمات جستجو شده توسط کاربرا
محافظت از ریشه ی فرش

فرش چه از نوع فرش ماشینی باشد یا فرش دستباف از اجناس گران قیمتی است که
محافظت از آن امری ضروری است. اگر از فرش ها مراقبت های لازم صورت نگیرد به مرور
شاهد پارگی، پوسیدگی و از بین رفتن آن خواهیم بود.

چندی پیش در مورد آهار فرش صحبت کردیم و گفتیم کیفیت ساختار یک فرش تنها
بسته به نوع نخ تار و پود آن نیست بلکه در چرخه ی تولید یک فرش، عوامل زیادی دست
به دست هم میدهند تا استقامت این کالا افزایش یابد.

در همین خصوص ریشه یکی از مهمترین
هنگامی که گوشیS8  و S8+
به بازار آمد همه درباره آن صحبت می کردند. اما همه صحبت ها درباره این 2
گوشی مثبت نبود. برخی از وجود اسکنر اثر انگشت در جای نا مناسب شکایت
داشتند، و یا برخی دیگر از بوجود آمدن پیکسل سوختگی در مدت زمانی کوتاه
شکایت داشتند.
سامسونگ برای جلوگیری از این پیکسل
سوختگی نوار وضعیتی طراحی کرد تا بتواند از صفحه نمایش در برابر پیکسل
سوختگی محافظت کند، گوشی ها را برای تست در اختیار کاربران قرار داد اما
بعد از مدتی گوشی های جدید هم
پروژه آی ماینر با توجه به سابقه درخشان و مدارک و مستنداتی که برای کاربرانش ارائه کرده است خیال کاربران را جهت بررسی پروژه راحت کرده است. تیم بیگ والت در حال بررسی ابعاد مختلف این وب سایت می باشد البته آی ماینر در تمامی خبرگزاری های معتبر لیست شده است که این نشان دهنده رد شدن از فیلترهای سنگین جهت اطمینان کاربران می باشد همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا ادامه مطلب را دنبال کنید.
إن علامة السفهاء السطحیّین على مرّ التاریخ، هو الجمود وعدم قابلیّتهم فی تشخیص الأهم عن المهم وعصیانهم على تغییر التكلیف. فإنهم یحترمون ظاهر القرآن مطلقا، ولو دعا إلى الحكمیة فی صفّین. ویحترمون دم المسلم مطلقا، ولو خرج على أمیر المؤمنین(ع). ومناسك الحج عندهم خط أحمر مطلقا، ولو كان الحسین(ع) مغادرا مكّة. والصلح مع العدوّ عندهم ذنب لا یُغفَر مطلقا، ولو كان الإمام الحسن(ع) قد اتخذ هذا القرار. لا یعقلون أن تارة یجب الصراخ وتارة یجب السكوت، وتار
برای سیستم عامل اندروید می باشد که  می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید ! به صورت خصوصی با دوستان خود پیام ارسال کنید … عکس های قرار داده شده در 
ادامه مطلب
وبسایت 500px که در زمینه اشتراک‌گذاری
تصاویر فعالیت می‌کند، به تازگی اعلام کرد در جریان نفوذ امنیتی جولای 2018
به این وبسایت توسط هکرها، اطلاعات بیش از 14.8 میلیون نفر از کاربران به
سرقت رفته است.
این وبسایت اعلام کرده در حال حاضر به دنبال باخبرسازی کاربران برای تغییر اطلاعات ورود به اکانت‌هایشان است.
در متن این نوتیفیکیشن که توسط وبسایت برای کاربران ارسال می‌شود آمده
که تیم مهندسی وبسایت 500px در تاریخ 8 فوریه یک ایراد امنیتی احتمالی را
کشف
سلام
ان شاء الله در این به بعد صفحاتی خواهیم داشت با عنوان صفحات گفتگوی کاربران، گاهی پیش میاد در بخش نظرات بعضی از پست ها، دو نفر دوست دارن با هم در مورد مساله ای که کمکی به صاحب اون پست نمی کنه گفتگو کنن، در چنین مواقعی کافیه اون ها همدیگه رو ارجاع بدن به این صفحات.
موفق باشید
 
 
در این پروژه امکان کنترل مجزای دو موتور DC وجود دارد. که توسط جوی استیک پتانسیومتری می توان به حالت های چپ گرد -راست گرد ،حرکت به جلو و عقب دست یافت . در این پروژه امکان کنترل جریان کشی وجود دارد و در صورت جریان کشی بیش از حد تعریف شده موتورها خاموش شده و عکس العمل مربوطه اتفاق می افتد
برخی ویژگی های دیگر:
نمایش سطع ولتاژ باتری ها توسط LED بارگراف
محافظت در برابر اضافه ولتاژ
محافظت در برابر اضافه  جریان
دو خروجی عمومی مجزا (رله)
و....
 
https://www.tarafdari.com/user/7008/status/3268944
خیلی خنده داره مالک شرکت امازون (آرمین جنت خواه)
 
 
یکی نیست بگه آخه بی خاصیت اگه همین کاربرا نباشن که الان باید تو طویله بودی
بعداز فحاشی و استفاده جمعی به تمامی کاربران سایت(طرفداری)
آرمین جنت خواه حرف خودشو پس نگرفته هیچ به توهین های خودش ادامه میده
ادامه مطلب
Malwarebytes Anti-Malware
 محبوب ترین فن آوری ضد تروجان جهان اکنون برای موبایل ارائه شده است! این نرم افزار از گوشی موبایل یا تبلت شما در برابر تروجان، برنامه های آلوده و نظارت های غیر مجاز محافظت می کند. بد افزارها یا Malware برنامه های خطرناکی هستند که معمولاً بدون اطلاع کاربران روی سیستم نصب می شوند و امنیت اطلاعات شخصی را تهدید می کند، بنابراین داشتن یک Anti-Malware پیشرفته می تواند کمک به سزایی در تامین امنیت اطلاعات کاربران باشد. Malwarebytes Anti-Malware برنامه بسی
به غیر از باتری معیوب، به گزارش برخی از کاربران Note8 بروز
رسانی نرم افزار هم می تواند در سرعت تخلیه باتری موثر باشد. که این مسئله
به دلیل یک خطای نرم افزاری است که خود کاربر نیز می تواند آن را برطرف
کند. کاربران برای رفع این مشکل نیاز به اطلاعاتی درباره راه حل آن دارد که
در ادامه به آن می پردازیم :
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها