نتایج جستجو برای عبارت :

4Song With Me To Travel With You

Mater's Tall Tales: Time Travel Mater 2012,انیمیشن جدید,انیمیشن کوتاه,دانلود انیمیشن Mater's Tall Tales: Time Travel Mater 2012 1080p,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Time Travel Mater 2012,دانلود کارتون Mater's Tall Tales: Time Travel Mater 2012 720p,دانلود مستقیم انیمیشن Time Travel Mater,دروغ های شاخدار ماتر,دوبله فارسی,زیرنویس فارسی,سفر در زمان,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
همه چیز درباره سفر به دبی
دبی کجاست؟ مهمترین شهر امارات متحده عربی، دبی نام دارد که این روزها نیازی به معرفی ندارد. دبی یکی از مقاصد مهم گردشگران سراسر دنیا است که می خواهند از مراکز خرید، امکانات تفریحی، هتل های مدرن و جاذبه های گردشگری این شهر پیشرفته دیدن کنند.
ادامه مطلب
درباره سفر به شیراز
شیراز کجاست؟ شیراز بدون شک شهر عاشقان ایرانی است. این شهر موارد دیدنی زیادی را برای بازدید عرضه می کند که باعث شده به عنوان زیباترین شهر توریستی ایران شناخته شود. البته این شهر از زمان های قدیم جزء بزرگترین شهرهای ایران نیز بوده است. علاوه بر این، شیراز زادگاه شاعران بزرگی همچون حافظ و سعدی نیز هست.
ادامه مطلب
درباره سفر به جزایر مالدیو
مالدیو کجاست؟ کشور مالدیو جزیره ای است که در اقیانوس هند قرار دارد. جزایر مالدیو در جنوب غربی هند و سریلانکا واقع شده و پایتخت مالدیو شهر ماله و زبان رسمی آن دیوهی است. امروزه اکثر جزایر مالدیو برای گردشگری گسترش یافته اند و هتل های مالدیو بسیار لوکس و زیبا هستند که برای اقامت گردشگرانساخته شده است.
ادامه مطلب
ترکیه و پیرامون آنتالیا را با تفریحی خارج از جاده از و کاملاً جدید با تور کواد سافاری آنتالیا کشف کنید.
تور کواد سافاری آنتالیا Quad Safari یک نوع جهانگردی در میان جنگل های کاج و جریان های گل آلود در مناظره باشکوه کوههای توروس و جنگل ها و مزارع تور آنتالیا با موتور سیکلت های عضلانی  و با اسب بخار بالا همراه با راهنمایان باتجربه و آگاه و بدون استرس و ترکیب ایده آل از تعطیلات و سرگرمی رانندگی را برای شما به ارمغان می آورد.در تور کواد سافاری آنتالیا
در غواصی در آنتالیا مربیان مجرب، و لوازم غواصی و تماشای راز رمز زیر دریا در انتظار شما هستند.
غواصی در آنتالیا تعطیلات با فعالیتهای متنوع است. این سرگرمی را واقعاً می توان به یادماندنی نامید چراکه خود مکان غواصی در آنتالیا واقع شده است و مرکز غواصی بین جزیره سیکان  Sikanو چالتیاک Chaltyjak قرار دارد. کارمندان خدمات حرفه ای با دو شیرجه که هر یک از آنها حدود 20 دقیقه طول میکشد را ارائه میدهند.در هنگام غواصی ، تیم های ویژه عکسبرداری عکس و فیلم از شما را
مرکز خرید میرا با اینکه کوچک است ولی پاسخگو نیازهای خرید شما است.
مرکز خرید میرا Myra نزدیک هتل دلفین بی ای گرند ریزورت لارا آنتالیا ترکیه در آکسو لارای لارا آنتالیا میباشد.توقع خرید شما برای اقلام روزمره در تور آنتالیا را اینجا پوشش میدهد.یک سالن برای اجرا نمایش در این مرکز خرید شبها به ارائه نمایشهای هنری و فعالیتهای ورزشی اختصاص دارد.
 
 
 
 
درباره سفر به کیش
کیش کجاست؟ سفر به مناطق آزاد همیشه جذاب تر از هر مقصد دیگری بوده و بیشترین مناطق آزادی که در ایران وجود دارند جزیره ها هستند. یکی از همین جزیره های زیبا و دیدنی، جزیره کیش است که در آب های خلیج فارس قرار دارد.
ادامه مطلب
January 2017 year until now or maybe everLOC: Shiraz, IranAli have not come here yet. There has been no relation between him and I yet. There has been no connection and dealing with Mahshid (Ali's sister) yet. I know that there will not been any happen between us. These sentences will be the last my words about this bitter story.Sometimes, politic can suppose as a trick for people around the world. For example, in this period of time which there is a break out by CoronaVirus, we can witness some leaders of some countries like Iran who have hided back of sanctions. They say that " we can not prepare the best medicine facilities due to sanctions". This is just one an instance of irresponsibility of people.I am going to talk you about this vital point that all ourselves are individually respo
درباره سفر به پاتایا
پاتایا کجاست؟ پاتایا یکی از شهرهای توریستی و محبوب گردشگرانی است که به کشور تایلند سفر می کنند. این شهر ساحلی تا پایتخت تایلند (شهر بانکوک) حدود 100 کیلومتر فاصله دارد. بر اساس مستندات تاریخی نام شهر پاتایا در زمان یکی از پادشاهان قرن 18 تایلند انتخاب شده است.
ادامه مطلب
نسخه ی جدید بازی محبوب و فوق العاده زیبای طناب را ببر برای اندروید می باشد که نسخه ی جدید آن امروز در مارکت اندروید منتشر شد. نسخه ی سفر در زمان این بازی شما را به بازی کردن در زمان های مختلف دعوت می کند و ساعاتی بسیار لذت بخش را در اسمارت فون شما به ارمغان می اورد.
ادامه مطلب
ساحل پیبل به منطقه کاس آنتالیا وصل شده است. ساحل در شرق Kaş تقریباً 1.5 کیلومتر با مرکز فاصله دارد.
حمل و نقل به ساحل بزرگ پیبل PEBBLE با ماشین انجام می شود. با این وجود ، اگر می خواهید در پیاده روی زیبایی های طبیعی بی نظیر Kaş به گشت و گذار بپردازید ، می توانید به طور متوسط با 40-50 دقیقه پیاده روی به ساحل برسید.وقتی برای اولین بار به ساحل می روید ، می توانید با زیبایی طبیعی پنهان روبرو شوید. دریا فیروزه ای و شفاف و تمیز است.که میتوانید تور آنتالیا شما ر
 برج دیدنی کلاسیک در آنتالیا و یکی از معدود برج های رومی باقیمانده از قرن دوم است.
برج ساعت آنتالیا زمانی بخشی از استحکامات شهر بود و ساعت بعداً به برج اضافه شد و امروز به عنوان یک سازه فرماندهی در منطقه و محله معروف به کاله کاپیسی (دروازه قلعه) دقیقا در امتداد خیابان جمهوریت در کنار مسجد یِولی و میدان کاله کاپیسی Kalekapısı در آنتالیا واقع شده است.کاله کاپیسی مرز بین شهر قدیمی و جدید را مشخص کرده و میزبان بسیاری از دکه های مقابل برج ساعت است که
پارک یاوز ازکان آنتالیا واقع در مرکز شهر ، یکی از زیباترین پارک های آنتالیا است. آبشارهای مینیاتوری ، چشمه ها ، نیمکت های راحت و تغییر رنگ فصل از ویژگی های آن است.
پارک یاووز اوزجان آنتالیا(Yavuz Ozcan) دارای نیمکت هایی که بتوانید استراحت کنید. به طور کلی ، مکان خوب است ، فقط منظره. اما چیزی بیشتر نیست (مثل رستوران یا کافه) با این مکان فاصله زیادی دارند به همین دلیل پارک یاووز اوزجان آنتالیا بسیار زیبا است و با کلمات نمیتوان آنرا وصف کرد هر روز در ت
درباره سفر به یزد
یکی از زیباترین شهرهای ایران، شهر یزد است که در مرکز آن قرار دارد و به دلیل بافت تاریخی و دیدنی های جذابی که در خود جای داده است، گردشگران بسیاری جذب آن می شوند. قدمت و اصالت یزد آن قدر واضح و چشمگیر است که توانسته به عنوان یکی از آثار ملی ایران در فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو به ثبت ملی برسد.
ادامه مطلب
مرکز فورسا 2000 پاتوق افرادی است که در جستجوی کالای با کیفیت و قیمت مناسب در آنتالیا هستند.
مرکز خرید فورسا Forsa Mall نزدیک هتل ترندی لارا Trandy Lara است این مرکز را با مراکز خرید دیگر آنتالیا مانند Dipos، Terraces City، مقایسه نکنید. در Forsa Mall شما برندهای  Waikiki، Collins، Zara، Mango را پیدا نخواهید کرد. در اینجا شما می توانید مارک های ترکیه مانند Kasha، Gizia را ببینید، این مارک های ارزان نیستندو جزء برندهای خوب ترکیه میباشنددر فورسا شما جدا از برد تخصصی کیف و کفش با برند
simorgh hotel mashhad


هتل سیمرغ مشهد هتلی نوساز است که در سال ۱۳۸۹ در مشهد ساخته شده است هتل سیمرغ مشهد واقع در میدان هفده شهریور است و در ضمره هتل های خوب 3 ستاره مشهد مقدس میباشد که ۷۶ اتاق در مجموع  ۲۳توان ظرفیت دهی 230 تخت را داردهتل دارای آسانسور برای 7 طبقه خود است و همچنین نزدیک به حرم مطهر حضرت امام رضا (علیه السلام) است.هتل با مکانی خوب مناسب مشتاقان تور مشهد است.آدرس هتل: مشهد، میدان 17 شهریور، نبش تقاطع صدر میباشد.شما عزیزان و مشتاقان زیارت حرم
 
درباره سفر به اردبیل
اگر به فکر گریز از دغدغه و کارهای روزمره خود هستید، سفر به اردبیل از آن سفرهایی خواهد شد که مدت ها خاطرات آن در ذهن شما تداعی خواهد ماند. هر کسی تا به امروز به اردبیل سفر کرده، دوست داشته است تا از جاده گردنه حیران عبور کند و زیبایی های این جاده را از نزدیک ببیند و از هوای مطبوع آن لذت ببرد.
ادامه مطلب
جیپ سافاری آنتالیا سواری ناهموار 4*4 برای دیدن زیبایی و طبیعت آنتالیا به سبک سافاری و کشف یک آبشار زیبا پنهان در جنگل ، اکشن در ماجراجویی در خارج از جاده ،که در آن می توانید یک طراوت را تجربه کنید.
از هیجان و زیبایی طبیعت و فرهنگ تور ترکیه لذت ببرید. از یک روز تعطیل کامل در کوه های توروس لذت ببرید. در Jeep Safari ماجراجویی از Gebiz آنتالیا آغاز می شود و با عبور از جاده های روستایی غیرمجاز و جریان های کوچک از طریق جنگل ها ادامه می یابد. همچنین فرصتی برای
تجربه سفر در پاییز
پاییز پادشاه فصل ها است. هوای دوست داشتنی و خیابان های باران گرفته و برگ هایی که می رقصند و می رقصند و طنازانه به زمین فرود می آیند. تجربه سفر در پاییز تجربه بی نظیری است که خاطرات به یاد ماندنی از آن به یادگار می ماند. پس چرا در پاییز سفر نکنیم؟ و چرا پاییز را برای مسافرتی به یاد ماندنی انتخاب نکنیم؟ در این مقاله درباره منافع سفر در پاییز برای شما بگوید. همراه اراول به پاییزی رنگارنگ سفر کنید. 
پاییز بهترین زمان برای سفر
مجموعه رایگان آموزش زبان انگلیسی در سفر شامل 33 درس کاربردی و مفید در زمینه یادگیری کلمات، اصطلاحات و جملات ضروری زبان انگلیسی در موقعیت های مختلف سفر میشه. هر درس دارای یک موضوع متفاوت و همچنین یک گفتگوی صوتی به همراه متن و تمرین هست.
درصورتیکه قصد یادگیری بیشتر زبان انگلیسی در زمینه سفر رو دارین، بهتون توصیه میکنیم تا دوره آنلاین زبان انگلیسی در سفر که شامل 8 درس تصویری، یادگیری کلمات و آزمون هست رو در سایت کافه انگلیسی بررسی کنین.
 
دره گلها در ایروان ارمنستان

دره گلها یکی از شهرها و تفریحگاه های فوق العده ارمنستان است که در حدود 50 کیلو متری پایتخت ارمنستان یعنی ایروان واقع شده است.
ارمنستان کشوری پهناور و زیبا در قفقاز جنوبی است که به یکی از مقاصد مهم گردشگری در دنیا تبدیل شده است. این کشور با طبیعت بکر و زیبای خود، دارای جاذبه‌های متعدد طبیعی، تاریخی و تفریحی است. طبیعت کم نظیر ارمنستان باعث شده تا گردشگران در سفر خود با تور ارمنستان عاشق این کشور شوند. اگرراهنمای س
As an american travler it is not easy to travel to iran on your own so you need one travel company to arrange every thing for you.
 
uppersia did it for me, What an amazing company!
they are so Friendly, quick respond and had great communication you don't have to chase them, they contact you prior you booking to provide more information about you trip. 
 
although my trip was short but Loved the experiences I had with them.
 
The trip started with a great pickup service from airport, where  i met my  tour guide seyed ali mohammad hosseini.
Ali was really professional, kind,informative,polite and patient. 
 
Everything was planned perfectly. i had a great time doing this trip and i also take a lot of memories home because ali took amazing pictures of me . Thank you for this experien
As an american travler it is not easy to travel to iran on your own so you need one travel company to arrange every thing for you.
uppersia did it for me, What an amazing company!they are so Friendly, quick respond and had great communication you don't have to chase them, they contact you prior you booking to provide more information about you trip. 
although my trip was short but Loved the experiences I had with them.
The trip started with a great pickup service from airport, where  i met my  tour guide seyed ali mohammad hosseini.Ali was really professional, kind,informative,polite and patient. 
Everything was planned perfectly. i had a great time doing this trip and i also take a lot of memories home because ali took amazing pictures of me . Thank you for this experience ! 
I would
ساحل آکچه گرمه آنتالیا در Kas ، آنتالیا در فاصله حدود 3 کیلومتری مرکز شهر واقع شده است. این ساحل توسط هتل Kas Anatolian و دبیرستان حرفه ای گردشگری اداره می شود. خدمات ساحل توسط دانش آموزانی که دوره کارآموزی خود را در این مدرسه انجام می دهند ارائه می شود.
ساحل آکچه گرمه آنتالیا(AKCAGERME) حدود 200 متر طول دارد و دارای ساحل شنی با سنگریزه های کوچک است. آب آن همیشه شفاف ، تمیز و گرم است. همچنین برای خانواده های دارای فرزند مناسب است.امکانات موجود در ساحل از ساخت
منطقه مانگاوات آنتالیا Manavgat دارای یک دریاچه و سد  پر آب زیبا به نام گرین کانیون است.
تور گرین کانیون آنتالیا Green Canyon قایقرانی تمام روز بروی رودخانه گرین کانیون سبز آنتالیا با قایق در آب های با آبزیان و قایقهای یک طرفه شیب دار و در امتداد سواحل صلح آمیز آنتالیا است. تماشای مناظر دریاچه و جنگل ، حمام آفتاب گرفتن بر روی عرشه ، ایجاد چندین ایستگاه شنا ، تماشای حیوانات وحشی و استراحت برای ناهار در یک رستوران کنار دریا. شامل ناهار ، حمل و نقل اتوبو
 آبشار اوسانسو آنتالیا در مسیری که از جاده سانتا کلاوس آنتالیا(بابا نوئل ترکیه) می گذرد واقع شده است. هنوز هم ایده خوبی برای توقف در آبشار اوچانسو وجود دارد که هنوز هم طبیعی است که ناشناخته است.
آبشار اوسانسو یک مکان کاملاً ناشناخته است که در کوههای شمال گبیز در استان آنتالیا واقع شده است.رسیدن به آن از طریق جاده خاکی خشن شروع می شود که از دهکده Akçapınar آغاز می شود ، می توانید 20 کیلومتر رانندگی کنید اما هشدار داده می شود که هوای مرطوب جاده لغزن
لیگ برتر پرتغال
شاید با ورود بازیکنان ایرانی مانند مهدی طارمی به تیم ریو آوره و یا عابدزاده و مهرداد محمدی به لیگ برتر پرتغال، با این لیگ کمی بیشتر آشنا شده باشیم اما باید در نظر داشته باشید که لیگ برتر پرتغال از لیگ های مشهور اروپا است و در بین ده لیگ برتر اروپا قرار دارد.
سازمان لیگ فوتبال پرتغال زیر نظر یوفا به فعالیت خود ادامه می دهد و قوانین و مقررات این لیگ تحت استاندارد های یوفا قرار دارد و به همین دلیل بازی های لیگ برتر پرتغال هموار
باغ وحش آنتالیا در انتهای خط تراموا جدید در منطقه معروف به کپزالتی آنتالیا( Kepezalti) واقع شده است.
از جاده اصلی شما باید برای پیدا کردن ورودی باغ وحش حدود 1 کیلومتر از یک منطقه جنگلی عبور کنید. بسیاری از خانواده ها از این منطقه برای پیک نیک و باربیکیو استفاده می کنند ، بنابراین حتی می توانید بازدید از باغ وحش خود را با یک پیک نیک در جنگل ترکیب کنید.باغ وحش در واقع بسیار بزرگ است مساحت باغ وحش 330 هکتار است وچندین دریاچه مصنوعی در قلمرو باغ وحش ایجا
یکی از معروف ترین و جالب ترین فلات های آنتالیا ، Gömbe Plateau است که به خاطر نارگیل و مروارید شناخته شده است و به خاطر کشتی نفتی اش معروف است.
فلات گمبه آنتالیا GOMBEبا فاصله 70 کیلومتری از Kaş ، با جاده های کاج قرمز ، سرو و درختان عرعر و سنجاب ها در امتداد جاده قرار گرفته است. در بالای کوه یومرو ، فلات Gömbe مسیر فرار مناسب برای کسانی است که نمی توانند در مقابل گرما و رطوبت سوزاننده دریای مدیترانه مقاومت کنند. شما می توانید در آب یخبندان یشیگل ، دهانه ای
شهر باستانی زانتوس آنتالیا پایتخت قوم لیکیا است.
وقتی از جهت کالکان می آیید و وارد شهر Kınık می شوید ، خیابان اصلی مجسمه آتاتورک به دو قسمت تقسیم می شود ، در سمت راست حرکت کنید و هنگامی که پای تپه رسیدید به سمت چپ ادامه دهید. جاده تپه شما را به سمت شهر باستانی زانتوس ، پایتخت لیکیا سوق خواهد داد. دلیل راهنمایی های دقیق این است که در تابستان سال 2015 هیچ نشانی از Kınık وجود ندارد و هیچ علائمی در این شهر باستانی وجود ندارد. کسا 45 کیلومتر ، کالکانا 20 کی
دره و تنگه ساکلیکنت آنتالیا(SAKLIKENT CANYON) با طبیعت زیبا و آب شگفت انگیز یک شگفتی طبیعی پنهان است.
دره و تنگه ساکلیکنت آنتالیاSaklıkent فقط 20 دقیقه با کالکان فاصله دارد و رسیدن به آن نیز بسیار آسان است. اوقات سپری شده در این زیبایی طبیعی ، تمام مشکلات شما را با آب سرد از بین خواهد برد همچنین می توانید از سفرهای روزانه و همچنین اقامت خود در اینجا لذت ببرید. شما می توانید انواع مختلفی از ورزش های آبی را در کانیون ساکلکنت انجام دهید و آدرنالین خود را بالا
خیلی وقت پیش بود که این عکس از پشت صحنه انتقام جویان: پایان بازی منتشر شد. در این عکس همانطور که میبینید تونی استارک پیرتر است و مرد مورچه ای نیز در جنگ نیویورک علیه فضایی ها حضور دارد در حالی که در فیلم اصلی حضور نداشت.
ادامه مطلب
 پارک اسکی هیپ نوتیس آنتالیا در دهکده Burunucu Mevkii Cakis ، یک پارک اسکی کابلی است.
اسکی هیپ نوتیس نوعی بوردینگ است که طناب و دسته اسکی باز توسط یک سیستم کابلی کشیده می شود. اسکی کابلی راهی ایمن تر و اقتصادی تر برای اسکی روی آب است و برای مبتدیان راحت تر است.همچنین از نظر محیط زیست سازگار است ، زیرا کابل از برق استفاده می کند و در اسکی هیپ نوتیس هیچگونه آلودگی از قایق وجود ندارد. Hip-notics فعالیتهای آبی دیگری مانند اسکی روی آب، زانو زدن و پرواز در آب را نی
شبه جزیره چوکور باگ شبه جزیره مدیترانه ای کوچکی در آنتالیا ترکیه در 4 کیلومتری Kaş میباشد.
در مورد شبه جزیره چوکور باگ CUKURBAG  اگر سواحل ، خانه های تفریحی ، ویرانه های تاریخی ، دریای آزاد ، مناظر  ، نور ، بسیاری از ستاره ها و استراحت زیادی را تعریف کنیم ، اشتباه نخواهد بود.در شبه جزیره چوکور باگ CUKURBAG، 3 ساحل زیبا برای گذراندن اوقات شما از جمله ساحل İnceboğaz ، ساحل عمومی شهرداری و ساحل Hidayet وجود دارد. در همین زمان ، اکثر آپارتمان ها و ویلاها سکوی دریا
The beautiful city of Isfahan, which is visited by many tourists every year.
A trip to Isfahan with beautiful historical and cultural attractions and people who have shared their beautiful city with travelers for years will be a memorable part on your trip to Iran.
Iran Royal Holidays in addition to coordinating all your travel services offers souvenirs to buy from this beautiful city because Isfahan is one of the cities with a variety of souvenirs that you can spend hours in the markets looking for somethings such as handicrafts and sweets.
GAZ (NOUGAT)
Isfahan province is known as Gaz and according to the research of scientists, the history of these delicious sweets back to the Safavid dynasty.
In ancient times, the name Gaz was derived from the sap of a tree called Angbin (Angbin is a p
پوشش های بیمه مسافرتی سامان عبارت است از:
. پرداخت خسارت در صورت فقدان بار تحویلی به هواپیما
. پرداخت خسارت در صورت تأخیر بار تحویلی به هواپیما
. ارسال بار مفقود شده بیمه‌گزار در صورت پیدا شدن
. پرداخت خسارت در صورت تأخیر وسیله نقلیه حرکت
هزینه بیمه مسافرتی سامان
آشنایی با ساحل مشترک چیرالی و الیمپیوس در 60 کیلومتری شهر آنتالیا ترکیه
الیمپیوس و چیرالی یک ساحل دیدنی را به اشتراک می گذارند. این باعث می شود افراد فرض کنند که به راحتی می توانند بین این دو ساحل رفت و آمد کنند اما این طور نیست. رودخانه ای وجود دارد که 2 شهر را تقسیم می کند و طی کردن یا رانندگی از آن 30-40 دقیقه طول می کشد.طبیعت خرد آنها شبیه هم است ، به نظر می رسد کارت پستالی از تایلند با ساحل سفید و جنگل های سرسبز باشد. می توانید دریا را شفاف شنا ک
Customized tour in Iran
My husband and i recently visited iran. While we were looking for iranian travel companies, we found uppersia  in Tripadvisor. The reviews were great and now I can surely say that they are one of the best travel agency in iran.The team coordinating very fast and informative,our tour guide was Seyed ali mohammad hosseini.ali was kind, very patient, flexible and his time was ours to do whatever we want. We decided together what we should see and how long his time was going to be with us.His knowledge of all things it was quite amazing. he had a great way of putting it across. he had a great personality and was very very personable. By the end of the tour we felt we were friends rather than clients.he was obviously very well known by many people.he always make sure th
Customized tour in Iran
My husband and i recently visited iran. While we were looking for iranian travel companies, we found uppersia  in Tripadvisor. The reviews were great and now I can surely say that they are one of the best travel agency in iran.The team coordinating very fast and informative,our tour guide was Seyed ali mohammad hosseini.ali was kind, very patient, flexible and his time was ours to do whatever we want. We decided together what we should see and how long his time was going to be with us.His knowledge of all things it was quite amazing. he had a great way of putting it across. he had a great personality and was very very personable. By the end of the tour we felt we were friends rather than clients.he was obviously very well known by many people.he always make sure th
بیمه مسافرتی خدمات متعددی دارد. تصور کنید در سفر انواع بیماری‌ها و حوادث وجود دارد، ممکن است مدارک شناسایی گم شود، بار و وسایل همراهمان گم شود، پولمان تمام شود و انواع و اقسام مسائل دیگری که ممکن است با آن درگیر شویم. بیمه آکسای ترکیه و سایر انواع بیمه‌ها می‌تواند در برابر این خطرات خیال ما را راحت کند. با داشتن بیمه مسافرتی در صورت بروز هر یک از این اتفاقات فقط کافی است با شرکت کمک رسان تماس بگیریم و اتفاق رخ داده را شرح دهیم. پس از آن شرکت
یکی از شاخه های ورزشی آنتالیا و مقصد مهم در جهانگردی ورزشی بدون شک گلف است. شهر آنتالیا به یک مکان ملاقات با بسیاری از دوستداران گلف در ترکیه و در سراسر جهان تبدیل شده است.
در سال 2008 منطقه بلک آنتالیا (Belek) جایزه بهترین منطقه گلف سال اروپا را توسط انجمن بین المللی اپراتورهای تور گلف (IAGTO) دریافت نمود، بیش از 50 تورنمنت ملی و بین المللی را در طول سال برگزار می کند. از جمله آنها ، مسابقات جهانی گلف جهانی ترکی ایرلاینز است که مهمترین تورنمنت گلف آما
داشتم با دوستم صحبت میکردم و بهش میگفتم با این اوضاع اقتصادی که پیش اومده واقعاً مسافرت رفتن دیگه خیلی سخت شده
دوستم لبخندی بهم زد و گفت همیشه یه راه خوب پیدا میشه حتی تو این اوضاعگفتم مثلاً چه راهی ؟!گفت فقط کافیه بری تو سایت باماگرد و ٦ ماه تو #صندوق سفر ، پس انداز کنیبعد از رسیدن پولت به حد نصاب لازم ، باماگرد یه سفر رایگان متناسب با شرایط دلخواهت و پول پس انداز شُدت ، برات برنامه ریزی میکنه و با امکانات بسیار خوبی که از لحاظ تخفیفی داره تو

نحوه یافتن کار در اسپانیا
یکی از راه های مهاجرت به اسپانیا و دریافت اقامت اسپانیا ، یافتن شغل یا کار در اسپانیا است. بزرگترین مزیت اقامت از طریق کار در کشور اسپانیا این است که افراد به منبع درآمدی دست خواهند یافت و مشکلاتی برای زندگی در خصوص هزینه ها نخواهند داشت زیرا میزان دستمزد در کشور اسپانیا کاملا قانونی و مناسب است.
یافت شغل در اسپانیا و یا هر کشور دیگری نیاز به مهارت و تخصص و یا تحصیلات بالا دارد. نداشتن مهارت و تحصیلات شانس کار برای
According to an article recently published on the courses mizzouk12 missouri site by this title Travel and best travel websites and platforms we want to show you the best travel platforms:
Travel is a strange word. We all have more or less memory of this word. We used to travel and travel with our family when we were young, and when we grew up we traveled with family and friends sometimes. Nothing is more enjoyable than experiencing new situations in life, and traveling is one way to reach these experiences.
When we travel to other cities and countries, we also get to know the cultures, customs and lifestyles of the people living in the area. Maybe that is why the old saying "it takes a lot of travel to cook it raw". The essence of travel is the experience of learning and the experience
کاربرد و تفاوت trip, travel و journey را می توان به شکل زیر توضیح داد:
 
Travel
فعل  Travel  به معنای سفر کردن و در معنای کلی برای توصیف عمل سفر کردن از یک مکان به مکان دیگر استفاده میشود.ما هرگز نمیگیم a travel زیرا٬ کلمه travel  غیرقابل شمارش است.زمانیکه از Travel  به معنای فعل آن استفاده میکنیم٬ در واقع داریم از نحوه سفر کاری٬ سفر به خارج و حتی سفرهای تو شهری برای رسیدن به محل کار یا مدرسه و ... صحبت میکنیم.مثلا ممکنه از وسایل نقلیه که استفاده میکنیم در جمله ها هم  ا
برخی از هتل های آنتالیا بی نظیر هستند و به لطف زیرساخت های عالی ، طراحی و خدمات ویژه و ویژگی اصلی  آنها نمایش دریای مرمره آنتالیا است.
هتل مارمارا آنتالیا (Hotel The Marmara Antalya)
هتل دارای  یک لابی چرخان بزرگ است که میهمانان می توانند ضمن طعم رفتارهای نفیس و کوکتل ، از مناظر اطراف خود لذت ببرند. در کنار لابی مجلل و اتاق های شیک ، هتل به رستوران معروف ارگانیک مارمارا توتی افتخار کند. این یک منوی خاص دارد. تمام ظروف منحصراً از محصولات ارگانیک محلی تهیه
اسپانیا در سال 2020
با ورود به سال 2020 افرادی که در بازار اروپا به دنبال کشوری امن برای سرمایه گذاری، برای تحصیل و یا برای موفقیت در زمینه های مختلف هستند به دقت به دنبال استراتژی ها و برنامه های کشورهای اروپایی هستند. با یک بررسی ساده به نظر می رسد اسپانیا در سال 2020 هم همچنان یکی از امن ترین کشورها برای سرمایه گذاری بخصوص در حوزه املاک و مستغلات است.
اعداد و ارقام سال 2019 به خوبی اثبات می کنند که در طول سال های قبل اسپانیا یکی از بهترین کشورها د
کیفیت : WEB-DL 1080p
ژانر : کمدی 
سال انتشار : 2018
  محصول کشور : ترکیه
 کارگردان : Bedran Güzel
ستارگان : Ezgi Eyüboglu, Ibrahim Büyükak, Oguzhan Koç 
داستان این فیلم ماجرای دو شخصیت کاملا متفاوت، با رفتار ها و زندگی های خاص خودشان را روایت میکند، این دو نفر در شرایطی قرار میگیرند که باید در کنار هم باشند، در این قسمت مسافرتی برایشان پیش آمده که باید هر دو را درگیر این ماجرا می کند...
دانلود فیلم با کیفیت 1080
مسجد لاله لی یکی از این جاذبه ها است که توریست های بسیاری را از نقاط مختلف به خود جذب می کند.
ترکیه از جمله کشورهای خاورمیانه است که قسمت زیادی از آن در آسیا و بخش دیگر در اروپا قرار دارد. این کشور دارای گنجینه های زیادی است. از طبیعت زیبا و سر سبزش گرفته تا مکان های تاریخی بی نظیرش همگی دست به دست هم داده اند تا نام این کشور را در کنار محبوب ترین ها قرار دهند. حتما تا به حال وصف زیبایی ها و مکان های تفریحی این کشور توریستی را شنیده اید یا در سفرها
کاربرد و تفاوت trip, travel و journey را می توان به شکل زیر توضیح داد:
 
Travel
فعل  Travel  به معنای سفر کردن و در معنای کلی برای توصیف عمل سفر کردن از یک مکان به مکان دیگر استفاده میشود.ما هرگز نمیگیم a travel زیرا٬ کلمه travel  غیرقابل شمارش است.زمانیکه از Travel  به معنای فعل آن استفاده میکنیم٬ در واقع داریم از نحوه سفر کاری٬ سفر به خارج و حتی سفرهای تو شهری برای رسیدن به محل کار یا مدرسه و ... صحبت میکنیم.مثلا ممکنه از وسایل نقلیه که استفاده میکنیم در جمله ها هم  ا
کالکان در 25 کیلومتری کاس واقع شده است و بیش از 200 سال پیش توسط ملوانان یونانی تأسیس شده است.
کالکان آنتالیا اثری از تمدن لیکیان است و هنوز هم نشانه های از فرهنگ یونانی با خانه های سفید سنگی را میتوان مشاهده نمود و  اگر به دنبال خانه جدید هستید خرید ملک در اینجا ممکن است در لیست کارهایی باشد که در تور آنتالیا انجام دهید. اکثریت جمعیت را انگلیسی ها تشکیل می دهند! بله ، شما آن را صحیح خوانده اید. انگلیسی که صاحب ویلا در کالکان است و تقریباً 80٪ از ج

تحصیل در دانشگاه کامپلوتنس مادرید
دانشگاه کامپلوتنس مادرید که به دانشگاه کمپلوتنسه (Universidad Complutense de Madrid ) نیز شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و بهترین دانشگاه های سطح اروپا است.
این دانشگاه به اختصار به نام UCM شناخته می شود از دانشگاه های دولتی شهر مادرید اسپانیا است و از محبوب ترین دانشگاه های عالی رتبه جهان بخصوص برای افرادی اسپانیایی زبان می باشد.  بیش از 86 هزار نفر دانشجو هر ساله در این دانشگاه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
ممکن است این سوال برایتان پیش آید اصلا چرا تهیه بیمه مسافرتی برای سفرهای خارج از کشور ضروری است مگر بیمه مسافرتی چه پوشش‌هایی دارد؟ بیمه مسافرتی طیف وسیعی از خطرات را پوشش می‌دهد. با خرید بیمه مسافرتی می‌توانید در مواقع ضروری از خدمات درمانی استفاده کنید و حتی در صورتی که در سفر خود از لحاظ قانونی دچار مشکل شدید از مشاوره حقوقی بهره‌مند شوید. بخشی از پوشش‌های بیمه مسافرتی به شرح زیر است:
پرداخت هزینه‌های پزشکی و بستری بیمه‌گزار
جبران
 
بهترین زمان سفر به آلمان
برای زمان سفر به آلمان که مقصدی برای تمام طول سال است می‌توانید با توجه به نوع سفرتان زمان مناسبی پیدا کنید. نکته‌هایی که در ادامه می‌آیند شما را بهتر راهنمایی می‌کنند:
برای زمان سفر به آلمان اگر به طبیعت علاقه دارید و قرار است در آلمان بیشتر وقت‌تان در طبیعت و به دور از مکان‌های سقف‌دار باشد چه بهتر که از ماه می تا سپتامبر  آنجا باشید.اگر هم ترجیح می‌دهید آلمان را همراه با تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر جهان تج
کاخ توپکاپی استانبول ترکیه (Topkapı Palace) در قسمت اروپایی شهر استانبول قرار دارد و بزرگترین کاخ و موزه این شهر محسوب می شود.
استانبول پر از جاذبه‌های متنوع و رنگین است. سفر به استابول برای مسافران پر از خاطره‌ای جذاب و پرهیجان است. با خواندن راهنمای سفر به استانبول می‌توانید به اطلاعات جامع و کاملی در مورد این مقصد گردشگری زیبا به دست آورید. در این مطلب قصد داریم در زمان سفر کنیم و سری به کاخ توپکاپی (Topkapı Palace) در قسمت اروپایی شهر استانبول بزن
ساحل کاپوتاش Kaputas کاندیدای دائمی در فهرست برتر زیباترین سواحل ترکیه است.
ساحل کاپوتاش واقعاً یکی از زیباترین سواحل ترکیه است. اگر در جنوب غربی کشور ترکیه قرار دارید حتماً در این ساحل شنا کنید.ساحل Kaputas ساحلی مانند کتاب های تصویری زیبا میباشد.ساحل كوچك کاپوتاش در بین استراحتگاههای توریستی محبوب كاس و كلكان در جنوب غربی ریورا ترکیه واقع شده است. ساحل کوچک از شن و ماسه سبک تشکیل شده است. یک کیوسک و یک رستوران با سقف پوشیده و کف بادرختان نخل خشک
 
اقامت تمکن مالی اسپانیا
یکی از راه های اخذ اقامت اسپانیا که در بین سرمایه داران و افراد دارای توان مالی مناسب به روش بسیار مناسبی تبدیل شده است، روش اقامت تمکن مالی اسپانیا است. تمکن مالی یا خود حمایتی روشی است که فرد به دلیل داشتن درآمد ثابت و مشخص ماهیانه از محل مشخصی می تواند بدون نیاز به انجام کار و یا هر گونه فعالیت تجاری در کشور اسپانیا زندگی کند. در این حالت فرد اثبات می کند که توانایی مالی لازم را برای اداره امور زندگی خود و احتمال
قسمت اروپایی شهر استانبول را بیشتر بشناسیم.
همانطور که می‌دانیم شهر استانبول واقع در کشور ترکیه بزرگترین شهر این کشور است. شهر استانبول با جمعیت حدود 14 میلیون نفر 20 درصد جمعیت کشور ترکیه را تشکیل می‌دهد. این شهر بزرگ و پهناور در میان دریای سیاه و مدیترانه واقع شده است؛ که قطب تاریخی، فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه به شما می‌رود. جالب است بدانید که شهر استانبول دارای دو قسمت آسیایی و اروپایی است؛ زیرا این شهر بر روی دو قاره آسیا و اروپا قرار د
January 2017 yearLOC: ShirazAbout a year had passed from tje last time which His sister and me could see each other. Our relation had been made spiritless. I was really tired. Although fter my travel to Sistan & Balouchestan and coming back to my home, I decided to  cut this relation and announce my decision to Mahshid. She told me that I had a surprise for you. She said Ali was going to Iran, just due to saw you andd getting the final decition.Oh my god!I can not forget that time. In that time, I was Tehran in out of the library of my university. I huged my friend and say, "Ali want to go Iran, finally, I can see him".A came back to Shiraz and started to ready myself, present for him and etc. I had 2 months time to get ready until Nowruz 2018 and coming him.Two months had been passed
شغل مردم اسپانیا
شاید یکی از اهداف بسیاری از افرادی که به دنبال اقامت در کشور اسپانیا هستند اقامت کاری در این کشور باشد. با وجود اینکه نرخ بیکاری در کشور اسپانیا بعد از بحران های مالی اروپا همچنان بالا است اما با این وجود برخی از تخصص ها و فعالیت های تجاری در اسپانیا همچنان نیازمند افراد دارای تخصص خاص می باشند. تغییرات محیطی، تاثیرات دهه های گذشته و انقلابی اسپانیا و تاثیراتی که از رژیم فرانکو بر روی اسپانیا باقی مانده و مهم تر از همه و
زندگی در اسپانیا
اسپانیا یکی از کشورهای تاثیر گذار در اتحادیه اروپا و منطقه یورو است. یا نکشور در شمال کشور فرانسه و جنوب غربی قاره اروپا واقع شده است  و با دریای مدیترانه و پرتغال نیز مجاورت دارد. زندگی در اسپانیا عمدتا زندگی شهری است زیرا بالغ بر 80 درصد از مردم این کشور در شهرها زندگی می کنند . مردمی که به عنوان سرمایه داران اروپا شناخته می شوند و از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند که این به دلیل شرایط اقتصادی خوب کشور اسپانیا است.
زندگی
مسجد آبی یا همان مسجد سلطان احمد از مساجد بسیار قدیمی استانبول است.
استانبول به عروس ترکیه و ‌دریای مرمره معروف است و با غنای فرهنگی و‌ تاریخی که دارد همه ساله میزبان گردشگران زیادی از سراسر دنیاست و تنها شهری است که در محل طلاقی دو قاره‌ی آسیا و اروپا قرار گرفته به همین سبب جلوه های فرهنگ غرب و شرق بطور واضحی در تمام شهر هویداست. آب و هوای مناسب، جاذبه های تاریخی و گردشگری فراوان، تفریحات و سرگرمی های مختلف، همه از عوامل جذب گردشگر هستند.
Medical-medical trips to Iran jumped with currency stimulus in the first six months of this year. Information from representatives of organizations active in the field of health tourism shows that in the last months of the year, almost the entire year, health tourists have entered the country.
Most of the tourists were from the Persian Gulf, Iraq, Syria and, of course, Iranians residing in Canada and Germany, who traveled to Iran to receive a variety of medical and hospital services such as plastic surgery, open heart surgery and orthopedics.
Foreign tourist arrivals to Iran aimed at "receiving and receiving medical services" hit a record high in the first four months of this year under the influence of currency stimulus.According to the statistics of the first four months of this year, th
آتاتورک زمانی آنتالیا را به عنوان "زیباترین مکان روی زمین" توصیف کرد.
شکی نیست که آنتالیا دیدگاه های خیره کننده ای دارد.دریایی که با صخره های دراماتیک و دیوارهای شهر باستانی احاطه شده است ، ساحل با کوه های Taurus در پشت ساحل و شهر قدیمی قدیمی جذاب Kaleici ، آنتالیا را به یک رویای عکاس تبدیل می کند.
بهترین چیزها برای دیدن و انجام در آنتالیا:
قایقرانی در Kaleici
زیباترین قسمت آنتالیا ، شهر قدیمی و بندر کالیچی Kaleici است این محوطه توسط دیوارهای سنگی باستان
یونان کجاست؟
یونان یکی از کشورهای شبه جزیره بالکان است. هر چند مردم این کشور علاقه ای به اینکه آنها را عضو بالکان بدانید ندارند اما با این حال کشور یونان در این منطقه واقع شده است. از نظر جغرافیایی یونان در جنوب شرقی اروپا قرار گرفته است. این کشور از سمت شمال خود با کشورهای آلبانی، مقدونیه شمالی و بلغارستان همسایه است. در قسمت شرقی این کشور نیز کشور ترکیه واقع شده است و از دو سمت جنوبی و شرقی نیز این کشور در مجاورت با دریای زیبای مدیترانه قر
روستای فیلبند مازندران،بهترین زمان برای سفر،عکس های روستای فیلبند

فیلبند یا Filband، روستای فیلبند مازندران کجاست؟ در ادامه با عکس‌های زیبا از روستای فیلبند و همچنین معرفی بهترین تاریخ سفر همراه کد ابزار 

بهترین زمان برای سفر به روستای فیلبند؟
ابتدای بهار و تابستان، بهترین زمان برای سفر به روستای فیلبند است هرچند سایر فصل ها هم فوق العاده است. فیلبند آخرین دهکده منطقه چلاو در شرق مازندران است و از جنوب به روستاهای ورزنه و نشل، از جنوب شر
از مهمترین گزینه های تور های خارجی در ایام نوروز و تابستان تور آنتالیا ست که از زیباترین شهر های ساحلی تور ترکیه محسوب میشود هتل های انتالیا از همه لحاظ  امکانات و خدمات کم نطیرند یکی از این نمونه ها هتل سی پلنت آنتالیا Sea Planet Resort&Spa Antalya است.
ادامه مطلب
در مورد قسمت آسیایی شهر استانبول بیشتر بدانیم.
همه ما به دنبال داشتن سفری خوش و پر از آرامش هستیم. یکی از مواردی که سفری خوش را برای ما رقم می‌زند شناخت از محیط اطراف شهر یا کشوری است که می‌خواهیم به آن سفر کنیم. همانطور که می‌دانیم شهر استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه است که بر روی دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد و به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم می‌شود. جالب است بدانید که شهر استانبول ابتدا از بخش قاضی کوی یا کادی کوی (Kadıköy) در قسمت آسیا
آبهای برفی که در پشته کوههای آکودلار(Akdağlar) در کوههای غربی تاروس(Taurus) ذوب می شوند در نتیجه یک سفر طولانی و پرماجرا به دریای مدیترانه می رسند.
آبهایی که ابتدا به دریاچه کارتال(Kartal) و دریاچه سد وارد شده اند ، پس از آن نام جریان قبرس (the Cyprus Stream)را گرفتند و وارد یک دره عمیق شدند و از تنگه دیرگنلر(Dirgenler) به دریا رسیدند و از جلگه کسبه(Kasaba) عبور کردند. اسرارآمیزترین قسمت این سفر ، دره قبرس است. بین کوه کاتران(Katran) و کوه سوسوز(Susuz) ، جایی که بیش از یکصد متر د
سلام...
امروز مثل بچه های خوب اتاقمونو مثل دسته گل مرتب کردم:)
و اینکه یکی از جذاب ترین کارهامو کردم...به کیفم پیکسل زدم...^...^
 
پ.ن:یعنی هییییچ کدومتون ایده ای واسه تزئین برد مدرسه ندارید؟!
می خوام بدم دوستام تو نبود من(ان شاءالله)برد رو تزئین کنن...
 
پ.ن2:التماس دعا...
 
 
روز و شبتون بی دغدغه های الکی...
یاحسین...
نقشه یونان
امروزه استفاده از تکنولوژی های مختلف باعث شده است که دستیابی به نقشه آنلاین کشورها کار دشواری نباشد. برای آن دسته از افرادی که علاقمند به سفر به یونان و یا اقامت در یونان هستند شاید شناخت نقشه یونان مهم باشد. هر چه هست در نقشه های آنلاین نمایی تمام رخ از نقشه یونان به سختی دیده می شود و اگر هم دیده شود شناسایی ابعاد آن کار دشوارتری است از یک نقشه چاپ شده و دارای ابعاد مشخص.
در اینجا ما تصویری از نقشه یونان را برای شما تهیه کرده ای

 
هزینه اجاره یک خانه در اسپانیا
اگر قصد داشته باشید مدتی در اسپانیا حضور داشته باشید و یا اقامت کوتاه مدت اسپانیا را برای اهدافی در سر داشته باشید احتمالا به فکر اجاره یک خانه یا آپارتمان در این کشور افتاده اید.
بصورت کلی در یکی دو سال اخیر هزینه اجاره هر متر مربع در اسپانیا بصورت میانگین 8 یورو تخمین زده می شود هر چند این موضوع با توجه به منطقه و موقعیت ملک بسیار متفاوت است.
به عنوان مثال اجاره خانه در شهر مادرید بسیار گران است و برای هر مت
تنها عده کمی از گردشگران از این شهر منحصر به فرد که در آن سوی تنگه بسفر وجود دارد، اطلاع دارند.
استانبول بزرگ ترین شهر کشورترکیه است که همچون نگینی در آن می درخشد. این شهر که پایتخت اقتصادی و فرهنگی بهشت زیبای ترکیه نیز محسوب می شود، در کنار تنگه بسفر قرار دارد. جاهای دیدنی این شهر بی شمار است و امروزه گردشگران زیادی از سراسر ایران برای بازدید از جاذبه های پرزرق و برق و درعین حال شگفت انگیز استانبول تور ارزان استانبول را رزرو می کنند و گفتنی
اگر صحبت از سفری امن و راحت باشد به طور حتم قطار یکی از اولین انتخاب‌ها خواهد بود. پس اگر برای سفر خود قطار را انتخاب کرده‌اید با بلیط قطار خریده‌اید و در آستانه سفر هستید، در ادامه با مِستر بلیط همراه باشید تا با نکاتی در سفر با قطار آشنا شوید و با رعایت آنها تجربه‌ای خاطره‌انگیز از سفر با قطار را کسب کنید. با راهنمای سفر با قطار و خرید بلیط قطار همراه باشید.
 
همراه داشتن میان وعده
با اینکه در اکثر قطارها بوفه و رستوران وجود دارد اما پیشنه
دمره و کالکوی آنتالیا منحصر به فرد ترین مکان های منطقه و یک مقصد قایقرانی محبوب است.
دمره آنتالیا (Demre) به خاطر سانتا کلاوس آنتالیا(بابا نوئل ترکیه) و زیبایی های طبیعی، آب شفاف، خلیج بکر معروف است که در قرن 2 توسط زلزله ویران شد. کلیسای بابا نوئل ، یکی از مهمترین ساختمان های دمره که به قرن 3 قبل از میلاد مسیح بر می گردد و هر سال در 6 دسامبر میزبان جشنواره بابا نوئل است. تئاتر میرا ، در شهر باستانی ، شهر باستانی آندره ، مقبره های سنگی و شهر باستانی
قاضی کوی یا کادی کوی محله ای زیبا در کنار تنگه بسفر است.
سفر به استانبول تجربه‌ای بی نظیر برای همه گردشگران خواهد بود. قیمت‌های مناسب، وجود انواع هتل‌ها در سطوح مختلف و حتی وجود  تور لحظه آخری استانبول باعث شده است هر ساله بسیاری از توریست‌ها این مقصد گردشگری را برای تفریح و خوش گذرانی انتخاب کنند. همانطور که می‌دانید استانبول به وسیله تنگه زیبای بسفر به دو قسمت استانبول آسیایی و استانبول اروپایی تقسیم شده است. درست است که هر دوی این قسم
پارک‌های آبی استانبول
استانبول یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در دنیا است و در کنار جاذبه‌های تاریخی و مراکز خرید سورپرایزهای ویژه‌ای برای مهمانان خود تدارک دیده است. این شهر می‌تواند برای همه افراد با سلایق گوناگون جذاب باشد. پس اگر تصمیم دارید که سفری خانوادگی به این شهر داشته باشید باید نگرانی‌های خود را در مورد تمام اعضای خانواده کنار بگذارید، همه‌ی خانواده‌ عاشق استانبول خواهند شد. در این مطلب قصد داریم جنبه‌ای دیگر از استا
فرودگاه آنتالیا در سال ۱۹۹۸ شروع به فعالیت با نماد یاتا AYTو نماد ایکائو بین اللملی LTAI کرد.
روز سه‌ شنبه ، 6 نوامبر ، فرودگاه آنتالیا در سال 2018 از نفر 30 میلیون مسافر خود استقبال کرد - بدین ترتیب رکورد سالانه ورود مسافر را شکست. فرودگاه آنتالیا (AYT) در سال 2017 در مجموع 26.3 میلیون مسافر داخلی و بین المللی میزبانی کرده است. مسافر رکورددار آنتالیا ، پترا هارتبرگر ، به همراه خانواده (دو کودک و دو بزرگسال) در پرواز SunExpress XQ 131 از مونیخ به آنتالیا رسیدو مور
معبد بزرگ آپولو Apollo واقعاً برجسته ترین ویرانه باستانی منطقه ساید Side واقع در حاشیه شهر تاریخی آنتالیا "پرگا" مشرف به دریای مدیترانه است.
قدمت معبد آپولو آنتالیا که در منطقه ساید آنتالیا SIDE  قرار گرفته به قرن دوم میلادی بر می گردد این معبد هدیه ای از آنتونی به کلئوپاترا بود و هنوز هم پنج ستون اصلی کورینتیایی خود را دارد که بر فراز ساحل قرار دارد را حفظ نموده است.ویرانه های The Basics Side در سراسر شهر تاریخی واقع شده است ، و بهترین راه برای گشت و گذا

مشاغل مورد نیاز اسپانیا
قطعا اگر فرد متخصص و یا صاحب دانشی باشید که به دنبال مهاجرت به اسپانیا هستید دوست دارید بدانید که آیا شغلی برای شما در اسپانیا وجود دارد یا خیر.
خوشبختانه کشور اسپانیا با برون رفت از بحران مالی چند سالی هست که پیشرفت های زیادی در زمینه های اقتصادی داشته و به دلیل اینکه نیروی کار آنها رو به پیر شدن هستند به دنبال نیروی کار هستند. البته به یاد داشته باشید که افرادی که متخصص باشند بیشتر شانس پیدا کردن شغل در اسپانیا را

اقامت کاری در اسپانیا
اقامت از طریق کار در اسپانیا یکی از محبوب ترین روش ها برای اقامت اسپانیا است. مهاجرت کاری به اسپانیا نیازمند یافتن کار در این کشور است که می توان از طریق سایت های کاریابی در داخل اسپانیا و یا مراجعه به اداره مهاجرت اسپانیا فرصت های شغلی اسپانیا را مشاهده نمود.
از الزامات مورد نیاز برای دریافت اقامت شغلی اسپانیا داشتن یک کارفرما در کشور اسپانیا است. برای این کار می توانید کارفرما را خودتان با ارسال رزومه به برخی از شر
پاتارا یکی از شهرهای باستانی لیکی است که در حوالی Kas در استان آنتالیا واقع شده است
شهر پاتارا در تاریخ باستان پایتخت فدراسیون لیسیان بوده است. پاتارا یکی از مهمترین شش عضو اتحادیه لیکیان بود و برای امور سیاسی آرای صحیحی داشت. جلسات اتحادیه لیکیان قبلاً در ساختمان پارلمان پاتارا برگزار می شد که به عنوان قدیمی ترین خانه سالاری در سراسر جهان پذیرفته شده است. پاتارا همچنین در مورد لاک پشت های زیبا در دریای مدیترانه به نام Caretta-Caretta مشهور است. ا
دو نفر از اعضای سابق استودیوی شناخته شده‌ی سی‌دی پراجکت رد (CD Project Red)، استودیوی جدیدی با نام دیفرنت تیلز (Different Tales) را تاسیس کرده‌ و قصد دارند بازی جدید خود را پیش از تمام شدن تابستان امسال در دسترس هواداران قرار دهند. آقای Artur Ganszyniec (سرپرست طراحی داستان در پروژه‌ی ساخت The Witcher) و Jacek Brzezinski (از اعضای ارشد پروژه‌ی The Witcher: Enhanced Edition و Dying Light)، از بازی جدید و داستان محور خود با نام Wanderlust: Travel Stories رونمایی کردند.
به گفته‌ی این دو شخص، هدف از تاسیس است
چه فصلی برای سفر به استانبول مناسب است؟
در سال‌های اخیر استانبول یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در میان ایرانیان بوده است. دلیل آن هم بسیار واضح است، مراکز خرید، جشنواره‌ها و فستیوال‌های متنوع و جاذبه‌های گردشگری بیشمار استانبول آن را به شهری مبدل کرده که هر کسی با هر سلیقه‌ای شیفته آن می‌شود و باید حداقل یک بار آن را ببیند. جذابیت‌های استانبول فقط به موارد ذکر شده محدود نمی‌شود و یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن آب و هوا مطبوع این شهر ا
تگر برای سر کار و یا مدرسه از صبحانه و یا میان وعده استفاده می نمایید حتما و حتما کیف تغذیه تک سبد را امتحان نمایید این کیف دو لایه با ویژگی های خاصش می تواند میان وعده ها و نان شما را کاملا نرم و سالم نگه دارد به علاوه اینکه از استفاده دایم از نایلون خودداری نموده و به سلامت محیط زیست کمک زیادی می کند.
 
 
 
 
 
 
برای مشاهده اطلاعات، تصاویر بیشتر و خرید کلیک کنید!!!
 
 
پذیرش سفارش به صورت عمده و تکی از سراسر ایران
 
03134418533
 
سایر محصولات
 


 
 
سرمایه گذاری در اسپانیا
قطعا یکی از بهترین روش های اخذ اقامت اسپانیا و یا زندگی بدون قید و شرط در اسپانیا سرمایه گذاری در اسپانیا است. با سرمایه گذاری در کشور اسپانیا به عنوان یکی از قدرتمند ترین کشورهای اقتصادی در دنیا و یکی از بهترین کشورهای اروپایی می توانید برای خود و خانواده خود نه تنها اقامت دائم اسپانیا را به دست بیاورید بلکه از یکی از بهترین شرایط زندگی برخوردار شوید.
در سال های اخیر و به دنبال سیاست گذاری هایی که کشور اسپانیا
عکس: اقامتگاه بوم گردی جزیره تیرستان در روستای تیرستان شهرستان زنجان
یکی از دلایل ارزان بودن سفر به زنجان، ارزان بودن هزینه اقامت در آن است. از جمله دلایل این ارزان بودن، وجود بیش از ۱۲۰ اقامتگاه بوم‌گردی در ۸ شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، سلطانیه، طارم، ماهنشان، ایجرود است. هزینه متوسط یک شب اقامت در هر اقامتگاه به همراه صبحانه، نهار و شام ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.
اقامتگاه‌های بوم‌گردی به دلیل قرار گرفتن در محیط اصیل
عکس: اقامتگاه بوم گردی جزیره تیرستان در روستای تیرستان شهرستان زنجان
یکی از دلایل ارزان بودن سفر به زنجان، ارزان بودن هزینه اقامت در آن است. از جمله دلایل این ارزان بودن، وجود بیش از ۱۲۰ اقامتگاه بوم‌گردی در ۸ شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، سلطانیه، طارم، ماهنشان، ایجرود است. هزینه متوسط یک شب اقامت در هر اقامتگاه به همراه صبحانه، نهار و شام ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.
اقامتگاه‌های بوم‌گردی به دلیل قرار گرفتن در محیط اصیل
یونان
یونان یکی از شناخته شده ترین کشورهای اروپایی است که به دلیل تاریخ بسیار طولانی و تاثیری که بر فلسفه و فرهنگ کشورهای غربی داشته از اهمیت زیادی نیز در بین این کشورها برخوردار است. همه ما شاید یونان را به فلاسطه مهم این کشور مانند ارسطو و افلاطون و سقراط بشناسیم اما یونان صرف نظر از علم و تاثیرات علومی که بر جهان داشته از معیارهای تاریخی و موقعیت جغرافیایی بسیار پر اهمیتی نیز در طول تاریخ برخوردار بوده است.
کشور یونان در جنوبی ترین منطق
ساحل پارادایس پوکت تایلند Paradise Beach نزدیک ساحل پاتونگ میباشد.
ساحل پارادایس"بهشت" پوکت یکی از جذاب ترین سواحل فوق العاده ای پوکت نزدیک خلیج پاتونگ است و دارای منظره ای عالی در سراسر خلیج پاتونگ است. ساحلی کوچک به وسعت150 متر که یک ساحل کوچک دیگر در کنار آن وجود دارد مسیری رسیدن به ساحل از طریق سنگ ها عبور می کند و در کنار ساحل پاتونگ شلوغ واقع شده است ساحل Paradise دارای درختان نخل بزرگ استوایی همراه با سایه پهن شده بروی زمین و سنگهای گرانیتی بزرگ
اسپانیا قدیم
اسپانیا که امروزه بسیاری از مردم آن را کشوری توسعه یافته و قدرتمند می دانند در سال هایی نه چندان دور قدرتی بسیار زیاد را تجربه کرده است و تاریخی پر فراز و نشیب در این کشور تاریخی رقم خورده است. اسپانیا قدیم که عمدتا آن را با نام اندلس می شناسیم فقط در طول حیات خود چندین بار تغییر نام داشته است.
گفته می شود ساکنین اولیه اسپانیا شکارچیان سن از افریقا بوده اند. قدیمی ترین دوران اسپانیا دقیقا مشخص نیست اما تاریخ اسپانیاقدیم به قبل
فوتبال اسپانیا
محبوب ترین ورزش در اسپانیا بدون تردید فوتبال است و بعد از آن بسکتبال و تنیس قرار دارند.  فوتبال یک اشتیاق گسترده و بی مثال در بین مردم اسپانیا است.  فوتبال در اسپانیا به قدری محبوبیت دارد که عمده جوانان این کشور را به سمت خود سوق داده است و حتی فوتبال اسپانیا بین مرد و زن رواج زیادی دارد.
فوتبال اسپنیا در ابتدا به صورت منطقه ای به صورت حرفه ای شروع به کار کرد و مهم ترین تیم های فوتبال منطقه ای اسپانیاعبارت بودند از تیم های فوت
Overseas trips hit 1.5 billion in 2019, up four per cent from 2018, according to the latest statistics from the United Nations World Tourism Organisation (UNWTO).
France remained the most-visited country with more than 90 million visitors, followed by Spain’s 83.8 million.
But the most interesting stats related to the countries that saw the highest jump in visitor numbers year-on-year.
Top of the pack was Myanmar, which saw a 40.2 per cent per cent increase in visitors, followed by Puerto Rico (31.2 per cent) and Iran (27.9 per cent), although this last is likely to suffer a drop in 2020 given the current political climate.
Other trends saw central Asia increase in popularity, with Uzbekistan, Azerbaijan and Kazakhstan all in the top 20 fastest growing destinations.
Winter sun destin
کشور پرتغال
درست در حاشیه غربی شبه جزیره ایبری و در همسایگی کشور اسپانیا ، کشور کوچک و جذاب و دیدنی پرتغال قرار گرفته است. این سال ها کشور پرتغال کانون توجه بسیاری از علاقمندان به اقامت اروپا قرار گرفته است، کشوری که از نظر جاذبه های طبیعی و گردشگری جزو کشورهای بسیار محبوب و توریستی در دنیا است و در سال های اخیر توسعه زیادی را در بسیاری از زیر ساخت های خود تجربه کرده است.
در مجاورت کشور پرتغال یعنی در قسمت غیر این کشور اقیانوس اطلس قرار گر
تصاویر نقاشی شده به روش دیجیتال پیتینگ و طراحی دستی رو برای شما قرار دادیم. این مجموعه جون میده برای طراحی داستان های علمی تخیلی کودکان. حتی میشه توی از اون ها برای دیزاین اتاق کودک استفاده کرد و با یکم خلاقیت و تلفیق این تصاویر با داستان های علمی تخیلی کودکان رو به یه دنیای بی پایان برد و از همون سن کودکی قوه ی تخیلشون رو تقویت کنیم. کلی ایده ی دیگه هم میشه برای این تصاویر زیبا بیان کرد و ما از شما عزیزان در خواست می کنیم ایده های پیشنهادیتو
یونان باستان
یونان یکی از اولین کشورهای جهان بوده و یونان باستان و تاثیرات آن بر جهان امروز بخصوص در حوزه های علم، هنر، معماری و موسیقی غیر قابل انکار است. اولین ساکنین یونان را اقوامی به نام مسینیان تشکیل دادند که به حدود 1600 سال قبل باز می گردد. قدیمی ترین یافته از مسینیان نوعی الفبای خطی و قبور زنبوری انها است. به نظر می رسد این اقوام در بین سال های 1300 تا 1100 قبل از میلاد توسط قومی به نام دوریان نابود شده اند.
این نابودی یونان باستان را به د
حتی خرید یک تور استانبول ارزان می تواند حال و هوای شما را تغییر بدهد. توصیه می کنم که دست از بلندپروازی بردارید و برای نوروزتان تور استانبول را بخرید من نوروز سال گذشته به استانبول سفر کردم و یکی از بهترین خاطرات سفرم را ثبت کردم به همین خاطر خواستم که شما هم تجربه من را داشته باشید.
بنایی به قدمت تاریخ ادیان
مسجد ایا صوفیه (Hagia Sophia) یکی از زیبا‌ترین و مجلل‌ترین بنا‌های تاریخی شهر استانبول (Istanbul) است که هر ساله گردشگران بسیار زیادی را از سراسر کره خاکی به خود جذب کرده است. این بنا که از قدمت بسیار زیادی برخوردار است و سبک هنرمندانه معماری آن در جهان همتا ندارد و در گذشته محل کلیسای مسیحیت شرق بوده است. این ساختمان در دوره امپراتوری بیزانس به دستور ژوستینین یکم در سال 532 ساخت شد و پنج سال بعد برای بازسازی با هزینه‌های بسی
هتل بسطامی مشهد

هتل بسطامی مشهد در دسته بندی هتل های دو ستاره و خوب تور ارزان مشهد میباشد چرا که این هتل های در نزدیکترین خیابان به حرم مطهر امام رضا (ع) در شهر زائر پذیر مشهد مقدس میباشد.همانطور که زائرین امام رضا برای رسیدن به درب باب الجواد کمتر از 5 دقیقه پیاده روی دارند. هتل بسطامی مشهد"hotel bastami mashhad" 2 در سال 1395 افتتاح شده است.هتل دارای شاخص های خوب مانند پرسنل مجرب و رستوران با کیفیت که غذای خوب ایرانی مطابق میل و سلیقه زائرن طبخ مینماید هت
مهم ترین شهرهای اسپانیا
اگر قصد اقامت در اسپانیا و یا سرمایه گذاری در این کشور را دارید احتمالا یک سوال اساسی که در ذهن شما قرار دارد این است که مهم ترین شهرهای اسپانیا کدام شهرها هستند.  در واقع شهرهای اسپانیا را باید در طبقات مختلف دسته بندی کرد. این دسته بندی از نظر گردشگری و سرمایه گذاری و زندگی منظور می شود و می توان در بین لیست طولانی و تقریبا 50 شهر بزرگ اسپانیا، هر کدام را با ویژگی های منحصر به فرد طبقه بندی کرد. اما در بین شهرهای اس
مرکز گردشگری بلک از 52 پروژه فرعی تشکیل شد. پناهگاه پرندگان بوغاز کنت آنتالیا 574 گیاه ، 29 گیاه بومی که فقط در ترکیه یافت می شود را شامل میشود.
در منطقه بلک 109 گونه پرنده وجود دارد که از نظر گونه های پرندگان بی خطر هستند. (این تعداد تا یک چهارم از گونه های پرنده در ترکیه است)سواحل منطقه ای یکی از مناطق مهم لانه سازی لاک پشت های دریایی (Caretta caretta) است. به عنوان BETUYAB ، خدمات مشاوره ای در سال 1999 از دانشگاه هاچته گرفته شد و 30 کیلومتر پروژه ساحلی با نام لاک
سفر با قطار مزایای ویژه‌ای دارد، نسبت به اتومبیل شخصی امن‌تر و نسبت به هواپیما به صرفه‌تر است. علاوه براین ویژگی‌های دیگری نیز دارد که آن را برای ماجراجویان، خانواده‌ها، دانشجویان و بسیاری از گروه‌های دیگر به یک وسیله محبوب برای سفر تبدیل کرده است. اگر در انتخاب قطار به عنوان وسیله سفر خود هنوز شک دارید، این مقاله مِستر بلیط را بخوانید تا مزایای سفر با قطار با بهتر بدانید. با راهنمای سفر با قطار و خرید بلیط قطار همراه باشید.
بیشتر بخ
Taxi to Tehran
When planning a trip, organizing business travel or just getting from a to b, a taxi in Tehran is often the most convenient. At Book Taxi Tehran, the aim is to provide efficient travel at the best price, whether it's minicabs in Tehran or airport transfers from Tehran to Heathrow and other airports. Using Book Taxi Tehran allows you to book a local taxi online and via our app, giving you the choice of the best cabs in Tehran. We offer a range of taxi providers, that remove the stresses of city travel with cheap quotes and quick travel.
Compare Tehran Taxis
To book a Tehran taxi, simply let us know where you're heading to and from, we'll find you the best Tehran taxi prices available. Travelling alone or in a group? Need to book a return taxi, or just a taxi service near you?
10 غذای محبوب خیابانی استانبول را بشناسید
استانبول دروازه اروپا بر مشرق زمین به حساب می‌آید، تاریخی چند هزار ساله را پشت سر خود می‌بیند و مرکز حکمرانی پادشاهان مختلفی بوده است. در هر گوشه از شهر می‌‌توان آثار به جا مانده از این تاریخ کهن را مشاهده کرد. تاریخی که می‌توان نمود آن را در همه جنبه‌های استانبول امروزی دید و سبد غذایی مردم این دیار هم وامدار همین تمدن کهن است. غذاهای ترکی تنوع بسیاری دارند و به جرات می‌توان گفت از خوشمزه‌ترین غ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها