نتایج جستجو برای عبارت :

اختلاف سنی در ازدواج تا چه حد مهم است؟

افراد برای ازدواج به ملاک و معیارهای مختلفی توجه می‌کنند که یکی از این ملاک‌ها میزان اختلاف سنی در ازدواج است. اهمیت این موضوع در جوامع مختلف و با توجه به ویژگی‌های هر شخص می‌تواند متفاوت باشد و به شرایط فردی، رشد عقلی، عاطفی و بلوغ فکری افراد بستگی دارد. با این حال شناخت یکسری مزایا و مشکلاتی که اختلاف سنی می‌تواند برای زوجین به وجود آورد اهمیت دارد. ما در ادامه مقاله به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت پس تا انتها همراه ما باشید.
برا
 
دوره ای که مردان ۱۰ تا ۲۰ سال از زنان بزرگ تر بودند گذشته است. در حال حاضر چیزی که در ازدواج های امروزی بیشتر به چشم می خورد تفاوت سنی هم سن و یا بزرگتر بودن دختر از پسر است. مسئله ی بسیار مهمی که این روزها در ازدواج پیش پا افتاده شده است.
ادامه مطلب
اختلاف سنی در ازدواج چه تاثیری بر آینده زوجین دارد و آیا درست است؟
از بین تصمیم هایی که انسان در طول زندگی خود از کودکی تا پایان عمر می گیرد، هیچ کدام مانند ازدواج با اهمیت و سرنوشت ساز نیستند.
در حقیقت ازدواج می تواند بر تمام ابعاد زندگی فرد تاثیرگذار باشد. یک ازدواج خوب می تواند باعث افزایش رضایت و حتی سلامت روان فرد شود.
در حالت برعکس، ازدواج بد نیز می تواند منجر به نارضایتی، ناکامی و شکست و مشکلات روحی شود.
اختلاف سنی در ازدواجالبته نمی تو
سلام دوستان
دختری هستم که به تازگی خواستگاری برایم آمده، از نظر مالی، فرهنگی و تحصیلات یکسان هستیم، از نظر رفتار و اخلاق آدم خوب و با شخصیتی هستند، و اما مشکل اصلی اختلاف سنی ما هست که ۱۲ سال میشه بنظر شما این اختلاف سنی چقدر میتونه مشکل ساز باشه؟
خانواده موافق هستند اما تصمیم نهایی گذاشتن به عهده خودم، گیج شدم نمیتونم درست تصمیم بگیرم، دوستان اگر گسی با این اختلاف سنی ازدواج کرده موفق بوده یا شکست خورده لطفا تجربیات تون رو بیان کنید، مش
اختلاف نظر در موارد نظری چرا رخ میدهد؟
اختلاف در سلیقه, عادی و قابل پذیرش است ولی در موارد نظری چرا؟
چرا دو نفر, حتی در یک خانواده(مثلا بین دو برادر) در موردی مثل: ضرورت وجود شورای شهر یا شرکت در نماز جمعه, استقلال کشور ... دو نظر متفاوت که نه حتی متضاد دارند؟
چرا؟
 
آبجیِ قشنگِ خودم سلام
 
یه چیزی رو باید بگم؛
 
دو نفر که قصد دارند با هم ازدواج کنند،
باید ویژگی های جسمی و روحیِ طرف مقابل رو بررسی کنند
ببینند از نظر روحی و جسمی چقدر با هم وجه اشتراک دارند
روحی، جسمی، فکری، اعتقادی، ...
 
قاعدتاً اگر وجه اشتراک زیاد باشه به ازدواج ختم میشه
 
بعد از ازدواج هر اختلافی کشف شد؛
باید دو طرف سعی کند اون اختلاف رو به سازگاری تبدیل کنند:
هم زیستی، سازگاری، فداکاری، گذشت، تحمل (از روی عشق)، هماهنگی، ...
 
تا اینجای کا
یکی از بزرگترین اختلاف نظرهای من و بابا در ازدواج است. همین طور یکی از بزرگترین تفاهم های من و بابا. در ملاک و شرایط و وچون و چرای ازدواج دختران اختلاف نظرمان مشهود است و در چون و چرای  ازدواج پسرها تفاهم نظرمان.
چند روزی بود حرف از ازدواج برادر محترم بود. هر کسی حرفی می زد و اظهار نظری می کرد. خودش می گفت: عمرا. با شرایط امروزی و توقعات دخترها، بمیرد هم تن به ازدواج نمی دهد. فلانی را دیدی ازدواج کرد بد بخت شد. گرفتار شد. همیشه دعوا و تشنج که چی؟ م
.باسمه تعالی
امور اجتماعی
ازدواج
غزل۳

می کند احمد سفارش، جملگی در ازدواج
می شود احسن تکامل، بندگی در ازدواج
هست کفویت همان درک مقابل هرجهت
آن تداوم می دهد هر زندگی در ازدواج
می شود شیرین اگر هم کفو باشد همسرت
می دهد احمد بشارت رستگی در ازدواج
لازم است کفویت افراد در قبل از نکاح
آن تداوم می دهد هر زندگی در ازدواج
در مقابل نهی کرده ، مردمان را از طلاق
می شود جمعی دچار ماندگی در ازدواج
رزق می گردد دو چندان،گر شود جاری نکاح
نیست ممدوح و روا آزرد
با سلام خدمت خانواده برتری های عزیز
من برای ازدواج با دختر خانومی چند تا سوال تو ذهنمه، اول بگم من ۲۲ سالمه تا حالا با دختری نبودم ، الان حس میکنم به یه همدم و همراه نیاز دارم، یعنی نیاز عاطفی اذیتم میکنه, دانشجو معلمم با حقوقی که از آموزش و پرورش میگیرم و یه کاری ک خودم را انداختم حدودا دو تومن درآمد دارم تو ماه،  این مقدار پول برای شروع یه زندگی ساده کافیه؟
حالا سوال اصلیم اینه؛
مادرم دختر خانومی رو بهم معرفی کرده, امسال تازه کنکور داده، اخت
ازدواج دردسر ساز
ازدواج یکی از مهمترین مراحل زندگی هر فردی است.اگر در انتخاب همسر دچار اشتباه شویم زندگی ما نابود می شود و دچار مشکلات زیادی خواهیم شد .پس بهتر است قبل از ازدواج به نکاتی مهم توجه کنید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
قصد ازدواج دارم من را راهنمایی کنید
یکی از مهمترین قسمت های زندگی هر شخصی ازدواج است . اگر ازدواج موفقی داشته باشید از زندگی خود لذت خواهید برد اما اگر انتخاب شما درست نباشد ازدواج ناموفقی خواهید داشت
به ادامه بروید
ادامه مطلب
اختلاف طول پا | علل، علایم، تشخیص و درمان

Leg length difference Causes, symptoms, diagnosis and treatment



اختلاف طول پا از بیماری هایی است که در این مقاله علل، علایم، تشخیص و درمان آن را معرفی می کنیم. وقتی طول کل اندام فوقانی در دو طرف با یکدیگر متفاوت باشد و یا طول کل اندام تحتانی در دو طرف با یکدیگر متفاوت باشد به این وضعیت اختلاف طول اندام ها یا Limb Length Discrepancy میگویند.

 

 
برای مشاهده متن کامل مقاله اختلاف طول پا روی لینک اختلاف طو
طبق آمار ها در صورت ازدواج مردهای دهه پنجاه و شصت باز هم حدود یک میلیون! دختر دهه شصتی موفق به ازدواج نمیشوند و شاید مجبور باشن تا آخر عمر مجرد بمونن.
پسرای دهه شصتی در یک اقدام غافلگیرانه برای ازدواج سراغ دخترای جوانتر دهه هفتادی رفتن و دخترای دهه شصتی شانس ازدواج رو از دست دادن!
دخترایی که مسن شدن و با اومدن دخترای ترگل ورگل دیگه شاید چندان بختی برای ازدواج نداشته باشن.
 
پ.ن:شاید بگین از لحاظ مالی و جنسی خودشون رو ارضا میکنن؛اما هیچکدوم مثل
اگر ازدواج کرده اید قطعا گاهی در زندگی مشترک با همسر خود اختلافاتی داشته یا خواهید داشت. اختلاف زن و شوهر در زندگی زناشویی امری کاملاً طبیعی است. با این‌ وجود, برخی زوج ها که با همسر خود اختلاف دارند، آن‌قدر بر سر همه‌چیز با هم جر و بحث دارند که نه تنها به رابطه زناشویی بلکه به احساس خوشبختی خود نیز  آسیب می‌رسانند.
اگر زن و شوهر در زندگی مشترک بیش از آنکه به یکدیگر عشق بورزند با هم جنگ و دعوا کنند, زمان آن رسیده که دلایل اختلافات زناشویی با
ازدواج و تشکیل خانواده و بخش مهمی از زندگی آدمی است و گریزی از سختی ها و آسانی های آن نیست. اما بحث اینجاست ما باید این سختی‌ها را تحمل کنیم تا شاید روزهای خوش بیاید؟
هرگز ما به این جهان نیامده ایم تا خود را بکشیم، تا به خود رنج دهیم. کافیست شما به مشاوره ازدواج بروید تا مسائل خودتان به ویژه مواردی که گمان می کنید به رابطه تان آسیب می زنند حل شود و علاوه بر آن یاد بگیرید اصول زندگی مشترک بر اساس نظر مشاور ازدواج خوب در تهران و با این فرهنگ چگونه
انواع ازدواج موفق همراه با یک گزینۀ اضافی
می‌خواهم از شما بپرسم که آیا واقعاً به دنبال یک ازدواج موفق می‌گردید؟ پس باید بیخیال تمام آن حرف‌ها و آدم‌هایی بشوید که می‌گویند باید چه کار کنی و چه کار نکنی. البته یادگرفتنِ برخی موضوعات و پیش گرفتن‌شان اصلاً اشکالی ندارد، چرا که به هر حال ارزش خود را در جایگاه خود دارند، اما ممکن است عواملی حتی بنیادی‌تر از این‌ها، برای موفقیت در ازدواج وجود داشته باشند.

ادامه مطلب
سلام
داشتم به مساله ازدواج فکر میکردم که اون مطلب رو خوندم..
اختلافات فرهنگی ؛اختلاف سلیقه های غذایی یا اینطور مسائل که خیلی توی چشم هستند بنظرمن خیلی مهم نیستند و بااینا میشه کنارامد
اما
اختلاف عقیدتی خیلی خطرناکه..
یکی از مشکلات اساسی ما اینه که میگه من بیرون لاک میزنم و من میگم زن من بیرون لاک نمیزنه و این شده جنگ جهانی..
فاطمیه است و من مشکی پوش؛اما وقتی نزدیک ترین کست مسخره کنه..
حاج قاسم دل میلیون ها آدم رو لرزاند چون خدا خواست اینجوری عز
سلام با یک دختر آشنا شدم و با خانواده رفتیم برایه ادامه کارها دختر 5 سال از من کوچک تر است من 23 سالمه و قد 140 سانتی متر هست که نزدیک 40 سانتیمتر من بلند ترم و شکل صورتی اش مادرم پسند نکرده ریز و کوچک است حالا مادرم مخالفت می کند می گوید خودت پشیمان می شوی در آینده من هم بخاطر اخلاق خیلی خوب و مهربانی زیاده که دختر دارد خیلی برام مهمه حالا دو دل ماندم یکی دخترخاله هام دید ما رو باهم گفت که من خیلی سر تر هستم ازش خانواده اش اصلا سخت گیر نیستن و با همه
به استناد سایت حقوقی دینا رئیس شوراهای حل اختلاف کشور گفت: از تیرماه سال جاری اعضای شوراهای حل اختلاف طبق قانون کار مصوب مجلس شورای اسلامی پاداش خواهند گرفت . برای مشاهده جزئیات پاداش اعضای شورای حل اختلاف طبق قانون کار می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/106/پاداش-اعضای-شورای-حل-اختلاف-طبق-قانون-کار.html



آیا عشق بعد از ازدواج می آید؟








برای یک ازدواج موفق عشق کافی نیست‎
 
عشق قبل
از ازدواج ممکن است باعث از بین رفتن علاقه و شوق رسیدن به رابطه ی پایدار
یا ازدواج شده و مخصوصا مردان را از رسیدن به هدف رابطه و ازدواج منصرف
کند.در مورد ایجاد عشق بعد از ازدواج باید بگویم درصورتی که انتخاب شما
انتخاب درستی باشد بعد از ازدواج با شکل گیری صمیمیت های جسمی و عاطفی به
مرور عشق آتشین همراه با لذت به وجود خواهد آمد.
ادامه مطلب
اختلاف تحصیلی در ازدواج : تفاوت در درک یا مدرک؟!
ملاک های ازدواج برای هر فرد از اولویت و ترتیب خاصی برخوردار است.
عده ای ملاک های بیرونی مانند تناسب و زیبایی ظاهری یا کفایت و قدرت اقتصادی را ارجح می دانند عده ای دیگر نیز بعد درونی یعنی درک و تفاهم اخلاقی را مهم ترین معیار ازدواج خود عنوان می کنند.
در حال حاضر با توجه به همه گیری تحصیلات دانشگاهی، مدرک تحصیلی نیز به عنوان یک ملاک مهم مطرح می شود.
اینکه اختلاف تحصیلی در لیست معیارهای ازدواج تان ا
ممکن است شرایط به گونه‌ای برای شما رقم بخورد که قصد ازدواج با مرد مطلقه را داشته‌باشید. اما پیش از آن لازم است تمام جنبه‌های این تصمیم را در نظر بگیرید و با آگاهی و شناخت کافی وارد زندگی مشترک شوید. ازدواج یک زن مجرد با یک مرد مطلقه عموما قابل قبول‌تر از ازدواج یک زن مطلقه با یک مرد مجرد است. درصورتی که قصد ازدواج با مرد مطلقه را دارید ابتدا دقت کنید که فرد با معیارهای شما مطابقت دارد یا نه و سپس مسائلی مانند علت جدایی و مدت جدایی را در نظر بگ
زندگی کردن زیر یک سقف یک واقعیت است و با شخصیت‌های واقعی زن و شوهر سر و کار دارید و جایی برای رویا پردازی نیست.
شناخت درست از تفاوت‌ها و شباهت های بین دختر و پسر و خانواده های کمک می کند تا با شناخت از این تفاوت ها با دید باز تر و آگاهانه تر تصمیم گیری کنید.
در تصمیم گیری قبل از ازدواج باید به تفاوت ها و بعد از ازدواج بیشتر به شباهت هایشان اهمیت بدهید، زیرا توجه به تفاوتها، به انتخاب عاقلانه کمک می کند و اهمیت دادن به شباهت ها بعد از ازدواج، موج
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر ...ketab9.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر دکتر ... نویسندگان: دکتر ویلیام گلسر و کارولین گلسر مترجم: دکتر علی صاحبی دسته ...
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با ...bookmax.ir › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون-شکست-حل-م-2دانلود ک
طالع بینی و پیشگویی ازدواج









هر گاه بخواهید حساب کنید که آیا آقای (... ) زاده (...) با خانوم (...) زاده (...) می توانند ازدواج کنند یا نه؟آیا ستاره این دو نفر با هم جفت هست یا نه؟و در آینده تا آخر با هم زندگی میکنند یا نه ؟
ادامه مطلب
 
اقامت ازدواج در آلمان
به طور کلی اقامت ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی می تواند صورت گیرد جدیدا به دلیل سوری بودن ازدواج در این کشور قوانینی تصویب شده است. در صورتی که ازدواج قانونی باشد و مجوز اردواج برای هر دو صادر شود. شهروند خارجی برای اقامت ازدواج در آلمان باید شرایطی را فراهم کند ، مانند سن و گواهی های مربوط و عدم موانع ازدواج، همچنین ازدواج در کشور آلمان به صورت مدنی باید انجام شود.

ادامه مطلب
فایل صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل ... - پیپر داکpaperdoc.4kia.ir › info2 › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-...۲۴ تیر ۱۳۹۸ - دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر دکتر ویلیام گلسر و کارولین گلسر ...
ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب)www.sayehsokhan.com › title=ازدواج بدون شکست (حل م...این کتاب به همراه CD کتاب صوتی با صدای دکتر صاحبی ارائه شده است ... دکتر
شروط ضمن عقد ازدواج تعهداتی است که در حین ازدواج با توافق زن و شوهر وارد مفاد قرارداد ازدواج آن‌ها می‌شود. این شروط را می‌توان در سند رسمی ازدواج ذکر کرده و با امضای دو طرف رسمیت داد. این شروط در قانون ذکر نشده‌اند و به انتخاب طرفین چه در هنگام ازدواج و چه پس از آن انتخاب می‌شوند.
بر اساس فقه  اسلامی و قانون مدنی ایران، ازدواج قراردادی است که در آن حقوق و تکالیف متفاوتی به زن و مرد داده می‌شود. با امضای سند ازدواج، زن برخی از حقوق مدنی و
ارتباط و دوستی هایی که در خیابان صورت می‌گیرد .
می‌تواند دارای دردسر باشد.مضرات ازدواج با دلسوزی
احساسات تا اندازه می‌توانند افزایش پیدا کنند.
که دیگر به صورت حکمران درآمده است.
و عقل را در انتخاب کردن و سنجیدن دخالت نمی دهد.
و کاملا به صورت احساساتی رفتار می‌شود.
    به همین خاطره عیب ها و مشکل های بزرگ شخص مقابل خود را نادیده خواهد گرفت .    و به ازدواج کردن می پردازند و بعد از مدتی مشکلات تا حدودی پیش خواهد رفت.    و اختلاف ها تا حدی که طل
مشاوره حقوقی اثبات زوجیت : تشکیل خانواده و ازدواج کردن به عنوان یک فعل نیکو در جامعه محسوب می شود زیرا  همه جوامع در هر جای دنیا فارق از هر دین و مذهبی، تشکیل خانواده را امری نیکو ومقدس قلمداد می کنند،در برخی از موارد طرفین نکاح اعم از زن و مرد منکر وجود رابطه زوجیت  و درحقیقت ازدواج می شوند درمشاوره حقوقی اثبات زوجیت باید بیان داشت ، انکار ازدواج و وجود رابطه زوجیت بیشتر در مورد نکاح و ازدواج موقت پیش می آید. قطعا ازدواج موقت استحکام  نکاح و
با سلام
ممکنه سوالم خنده دار باشه ولی جدی جدی برای من دغدغه شده و آزارم میده و اون این هستش که خواهرم با یه خانواده ی بسیار پولدار وصلت کنه.
ببینید ما جزو قشر معمولی جامعه هستیم. خواهرم تخصص پزشکی میخونه و همیشه دنبال کیس های ازدواجی هست که بسیار بسیار پولدار هستن و اختلاف طبقاتی بیداد میکنه. 
من میدونم که باید با توجه به رشته ش فردی باشه که در حدش باشه، ولی خب اون مورد ها زیادی ثروتمند هستند و من ناراحتم چون اختلاف مالی، اختلاف فرهنگی رو به ه
با سلام و عرض ادب
کارگاه هایی با عنوان مهارت های قبل از ازدواج و بعد از ازدواج با همکاری موسسه ذهن پویا و انجمن علمی دانشگاه پیام نور فردوس برگزار شد اولین جلسه ۳ ساعته مهارتهای پیش از ازدواج در تاریخ ۲۵ شهریور و جلسه دوم در اول مهرماه ۱۳۹۸ با تدریس اساتید گرانقدر سرکار خانم باقرزاده و جناب آقای دلیر برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت
یکی از عوارض ازدواج فامیلی
تا حالا حتما درباره ازدواج فامیلی و مشکلات سلامت بعد از آن چیزهایی شنیده اید
ما در اینجا شما را با یکی از مشکلات ازدواج فامیلی برای نوزاد آشنا می کنیم (بیماری فنیل کتونوری )
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
ازدواج با مطلقه
فایده های ازدواج هنگامی که یک طرف قضیه مجرد و شخص دیگر مطلقه باشد شامل موارد زیر می باشد:
کسب کردن تجربه در زندگی مشترک. به طور مثال:ازدواج با مطلقهفایده ازدواج با مطلقه
مرد به خاطر تجربیاتی که از زندگی مشترک قبلی خود دارد می تواند اکنون  نقش بهتری ایفا کند.
     پیدا کردن آشنایی بیشتر اشخاص با نیازهای عاطفی.    همین‌طور روانی  شخص مقابل و بهتر رفع کردن احتیاج های روانی.    کسب کردن تجربه و آشنایی بیشتر نسبت به انجام دادن مر
در خواستگاری، توافق پسر و دختر و یا خانواده‌های دو طرف درباره ازدواج تعهد و حتی مشروعیت رابطه زناشویی ایجاد نمی‌کند.طبق قانون تصمیم بر ازدواج، ایجاد تعهد برای زوجین نمی‌کند حتی اگر تمام یا قسمتی از مهریه‌ای که بین طرفین برای ازدواج مقرر شده است، پرداخت شده باشد.بنابراین هر یک از زن و یا مرد در زمان خواستگاری تا زمانی که صیغه عقد جاری نشده است می‌تواند از ازدواج امتناع کند و طرف دیگری نمی‌تواند به هیچ وجه، او را مجبور به ازدواج کرده و یا
کنار گذاشتن خودارضایی با ازدواج کردن
ازدواج کردن بهترین روشی است که میتوان با آن برای همیشه از شر خودارضایی خلاص شد. چون پس از ازدواج شما میتوانید یک رابطه جنسی سالم و واقعی را با همسرتان داشته باشید و نیاز جنسی خود را برطرف کنید. و دیگر نیازی به روش های دروغین ارضا کردن مانند تخیل های شهوانی نیست.
ازدواج کردن یک سنت الهی است که تمام افراد میتوانند این سنت را انجام دهند. در دین اسلام به شدت به ازدواج اشاره شده است و گفته میشود که پیامبر اکرم (ص
کنار گذاشتن خودارضایی با ازدواج کردن
ازدواج کردن بهترین روشی است که میتوان با آن برای همیشه از شر خودارضایی خلاص شد. چون پس از ازدواج شما میتوانید یک رابطه جنسی سالم و واقعی را با همسرتان داشته باشید و نیاز جنسی خود را برطرف کنید. و دیگر نیازی به روش های دروغین ارضا کردن مانند تخیل های شهوانی نیست.
ازدواج کردن یک سنت الهی است که تمام افراد میتوانند این سنت را انجام دهند. در دین اسلام به شدت به ازدواج اشاره شده است و گفته میشود که پیامبر اکرم (ص
ترانسمیتر اختلاف فشار روزمونت مدل 3051S
ترانسمیتر اختلاف فشار روزمونت مدل 3051S  از گران ترین ترانسمیترهای جهان می باشد
یکی از ویژگی های اصلی این ترانسمیتر که باعث متمایز بودن از دیگر ترانسمیترها
شده مقیاس پذیر بودن ان است .
از ویژگی های دیفرنشیال پرشر ترانسمیترهای روزمونت 3051S می توئان به موارد زیر اشاره کرد:
دارای خروجی HART ,  FF
ترانسمیتر اختلاف فشار روزمونت مدل 3051S  دارای پایدارای بالا در سنسور
ترانسمیتر اختلاف فشار روزمونت مدل 3051S  کاربرد در
نساجی- شهر خودر  نتیجه: تساوی 
 
تراکتور- فولاد      نتیجه: تساوی
 
سپاهان - پیکان   نتیجه: سپاهان با اختلاف دو گل پیروز می‌شود.
 
پرسپولیس- سایپا:   نتیجه: پرسپولیس با اختلاف یک گل پیروز می‌شود.
 
پارس جنوبی- نفت مسجد سلیمان  نتیجه: تساوی  
 
گل گهر- ذوب آهن   نتیجه: تساوی ( اما نتیجه برنامه خیلی لب مرزی بود، احتمال برد با یک گل اختلاف برای ذوب آهن هم زیاده)
 
ماشین سازی - صنعت نفت آبادان     نتیجه: صنعت نفت با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
استقلال-
سلام
امروز میخوایم در مورد شورای حل اختلاف با شما صحبت کنیم .
و در مورد نحوه شکایت ، بررسی آن و موارد صدور آن با شما صحبت کنیم .
ثبت شکایت در شورای حل اختلاف
صدور رای در شورای حل اختلاف چگونه است
سایتی مفید در هاتنا بلاگ
رسیدگی در شورای حل اختلاف
وظایف شورای حل اختلاف چیست
اطلاعاتی در مورد ثبت شکایت در شورای حل اختلاف
دعوی در شورای حا اختلاف
سایتی در مورد هزینه دادرسی شورای حل اختلاف
احکام صادر شده در شورای حل اختلاف
اطلاعات مفیدی در مورد مشا
انواع ازدواج در طول تاریخ بسیار زیاد بوده اند که البته همه آنها مورد پسند نیستند. به طور کلی ازدواج یکی از نهادهای اجتماعی جهانی است که توسط جامعه بشری تأسیس و تقویت شده است و با نهاد خانواده ارتباط نزدیکی دارد. در ادامه این مطلب سایت روانشناسی ویکی روان قصد بررسی انواع ازدواج در دنیا را از دید شاخه های علم روانشناسی داریم.
برگرفته از مقاله انواع ازدواج چیست ویکی روان
ادامه مطلب
پکیج کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر :: دانلود ...ketab9.blog.ir › post › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر ... با تئوری ... https://plusplus360.com › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-تئوری-انتخاب ۳ ...
فایل صوتی ازدواج بدون شکست - پروژه ها - تک بوکwww.takbook.com › best › فایل-صوتی-ازدواج-بدون-ش...کتاب از
شهر سوال ـ در مورد ازدواج موقت با زن فاحشه بین مراجع اختلاف نظر وجود
دارد. ۱- جایز نیست[۱] ۲- بنابر احتیاط واجب جایز نیست[۲] ۳- جایز است
ولی کراهت دارد و مستحب است از ازدواج با فاحشه خود داری شود.

بخش ازدواج و زناشویی شهر سوال بر بال اندیشه ها
ادامه مطلب
9 انگیزه غلط برای ازدواج , آموزش مسائل زناشویی
بـرخی اوقات افراد گوناگون به دلایل عجیب و غریبی ازدواج میکنند. گاهی نـیز دلایل خوب و موجهی برای انتخاب فرد بخصوصی در سر دارند. آیا شما تحت فشار هسـتـیـد کـه هرچه زودتر ازدواج کنید؟ آیا در این مرحله از رابطه تان باید ازدواج کنید؟ بهتر است که خوتان را ارزان نفروشید. به این دلایل بد برای ازدواج نگاهی بیاندازید:
ادامه مطلب
تدلیس به معنی فریب است و تدلیس در امر ازدواج، جرم بوده و مجازات دارد.
مطابق قانون، اگر زن یا شوهر قبل از ازدواج، همسر خود را با گفتن مطالب کذب و غیر واقعی مثل داشتن تحصیلات عالی، ثروتمند بودن، داشتن شغل خاص و غیره فریب دهد، به شش ماه تا دو سال حبس محکوم خواهد شد.
اختلاف مذهبی در ازدواج از جمله عواملی است که تداوم زندگی مشترک را به خطر می‌اندازد. با این وجود بسیاری از افراد تفاوت مذهبی را نادیده گرفته و ازدواج می‌کنند. این زوجین در طول زندگی مشترک دچار مشکلاتی در زمینه‌های مختلف می‌شوند. موضوعات اعتقادی پیچیده‌تر از آن هستند که زن و شوهر بتوانند در مورد آن با هم مصالحه کنند. ازدواج با شخصی که دارای باورهای متضادی با شماست، در مقابل حوادث و رویدادهای مختلف راه حل‌ها و واکنش‌های متضادی از خود نشا
پکیج کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر :: دانلود ...ketab9.blog.ir › post › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر ... با تئوری ... https://plusplus360.com › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-تئوری-انتخاب ۳ ...
فایل صوتی ازدواج بدون شکست - پروژه ها - تک بوکwww.takbook.com › best › فایل-صوتی-ازدواج-بدون-ش...کتاب از
روانشناسی ازدواج یکی از مفاهیمی است که پرداختن به آن پیش از ازدواج می‌تواند کیفیت و سلامت زندگی افراد را ارتقا دهد. در واقع ازدواج یکی از مراحل مهمی است که در زندگی بیشتر افراد وجود دارد؛ پس باید با نهایت دقت صورت گیرد تا با شکست مواجه نشود. با بهره گیری از روانشناسی ازدواج و مفاهیم آن می‌توانید دست به بهترین انتخاب بزنید و در تمامی مراحل زندگی خود از آن استفاده کنید. همچنین در روانشناسی ازدواج به جنبه‌های مادی، فرهنگی، شخصیتی، روانی و خا
ازدواج ناگهانی یادگار یادگار یادگار امام چطوری رخ داد؟
الف-باران می آمد،توی یک نگاه عاشق شد،رخ داد.
ب-داشت عکس سلفی می گرفت با موضوع من و ازدواج یهویی،یهو رخ داد.
ج-گفت بابا وقتشه،بابا گفت بپوش بریم،رفتن،رخ داد.
د-بدون هماهنگی با روزنامه شهروند،رخ داد.
حضرت موسی (ع) در حالی ازدواج کرد که نه خانه داشت و نه ماشین و نه امکانات مالی .از دست فرعون نیز فراری بود.
ولی همه اینها مانع ازدواجش نشد.خداوند همه را به فضلش درست کرد.
فلما جاء ه و  قصّ علیه القصص قال لا تخف نجوت من القوم الظالمین
سوره قصص آیه 25
پس اگر دو طرف در ازدواج سخت نگیرند ( مخصوصا خانواده ها ) موانع ازدواج برطرف خواهد شد.
جهت هدایت به صفحه ثبت نام وام ازدواج ، روی عکس زیر ضربه بزنید :
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان: 
◽زوج های جوان برای ثبت نام وام ازدواج تنها به سایت بانک مرکزی به آدرس: VE.CBI.IR مراجعه کنند.
◽زوج هایی که ثبت نام کرده و هنوز پیامکی دریافت نکرده اند تا خرداد منتظر بمانند.
◽هر ۵۰ میلیون تومان وام ازدواج، یک ضامن
◽این تسهیلات ۷ ساله با سود ۴ درصد است.
◽وام ۵۰ میلیونی به زوج هایی که تاریخ عقدشان بعد از ۹۶/۱/۱ ثبت شده باشد تعلق می گیرد.
انقدر بدم میاد به بعضیها که سالگرد ازدواج یا کلا ازدواج و نامزدی و ... شون رو تبریک میگی در جواب میگن : ایشالله روزی خودت :|واقعا با خودشون چی فکر میکنن همچین جوابی میدن؟
شاید اصلا طرف نخواد ازدواج کنه یا هزار تا دلیل دیگه.
نگید آقا نگید...زشته
تیزرآنونس فیلم ازدواج به سبک ایرانی 2 محصول 1399 اثری از حسن فتحی, تیزرآنونس فیلم ازدواج به سبک ایرانی 2 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, تیزرآنونس فیلم سینمایی ایرانی ازدواج به سبک ایرانی 2 جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تیزرآنونس فیلم

ادامه مطلب
سلام
توی خانواده برتر یا دنیای واقعی بعضی از خانوم ها میگن ملاک قیافه براشون مهمه و باید در حدی باشه که به دل بشینه،  منتهی من خیلی وقت ها زوج هایی میبینم حالا یا دوست یا ازدواج کرده که شاخ در میارم. 
حتی خیلی هاشون پولم ندارن، واقعا جالبه برام، مثلا یه دختر خوشگل با یه پسر واقعا نابود میبینم تو خیابون با هم راه میرن، خیلی عجیبه برام واسه این که معمولا بعضی آقایون یعنی همه واسه انتخاب همسر یا دوستی یا هر چی میرن سراغ یکی که در حد خودشون باشه ی
سلام 
من 25 سالمه  قصد دارم در سن 27 سالگی یعنی 2 سال دیگه ازدواج کنم، خونه دارم مال خودمه، 50 متره، ماشین هم یه 206 تیپ 5 دارم، شغل هم کارمند شرکت ارتباطات زیرساخت هستم، ماهی 3-4 تومن حقوقمه، لیسانس برق شبکه های انتقال توزیع دارم، سربازی هم رفتم.
ولی یه مسئله ای هست که خیلی داره آزارم میده، اونم اینکه میترسم تا آخر عمرم مجرد و تنها بمونم، به نظرتون با این شرایطی که دارم کسی با من ازدواج میکنه ؟
دلیل اینکه نگرانم مجرد بمونم اینه که من حدود 6 ماه پیش ب
اغلب افراد نیازهای جنسی و فرزندآوری را مهم‌ترین دلایل ازدواج می‌دانند. اما این روزها شاهد بالا رفتن سن ازدواج و حتی گاهی عدم تمایل زوجین به والدگری هستیم. بالا رفتن سن ازدواج به هر دلیلی که باشد، آسیب‌های متعددی برای خود فرد و جامعه در پی دارد. اگر کمی درباره مقوله ازدواج مطالعه داشته باشید، متوجه می‌شوید که ازدواج فقط راهی برای برطرف کردن نیازهای جنسی نیست؛ بلکه دلایل و اهداف ازدواج معنای عمیق‌تری دارد. در این میان گروهی از افراد هستن
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا قانونگذار برای اینکه اثبات عقد نکاح در صورت بروز اختلاف به آسانی امکان پذیر باشد و روابط میان زوجین تحت قاعده و نظم اجتماعی در آید ، لزوم ثبت ازدواج دائم و موقت را در مواردی ضروری و الزامی دانسته است که البته میان ثبت ازدواج دائم و عقد نکاح موقت یا صیغه در این خصوص اختلافاتی به چشم می خورد . به این معنا که ثبت ازدواج دائم در همه حالت اجباری است ولی ثبت ازدواج موقت یا صیغه تنها در برخی از شرایط امکان پذیر
به استناد سایت حقوق خانواده دینا دفاتر ثبت ازدواج و طلاق برای ارائه خدمات در خصوص ثبت واقعه ازدواج و طلاق مستحق دریافت حق التحریر می باشند . البته باید تنها به میزان مشخص شده در تعرفه حق التحریر ثبت ازدواج و طلاق 99 از مراجعان خود هزینه دریافت کرده و مجاز به دریافت مبلغی بیش از تعرفه نیستند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه ثبت ازدواج و طلاق می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1980/تعرفه-ثبت-ازدواج-و-طلاق.html
برای ثبت نام رایگان ازدواج موقت کلیک کنیدهمه افراد دارای غریزه جنسی هستند و طبعتا این غریزه باید از راه شرعی و حلال ارضا شود تا افراد دچار لغزش و گناه نشوند،شمار زیادی از مردان و زنان به هر دلیلی موقعیت ازدواج دایم را ندارند،در مذهب شیعه ازدواج موقت راه حلی برای این موضوع هست و سایت همسریابی عشق آنلاین بستر سالمی است برای افرادی که دنبال همسر موقت هستند
سلام
تو ازدواج به دل نشستن چقد مهمه؟، هم ظاهر طرف هم نوع حرف زدن طرف، من 12 13 بار تا به حال رفتم خواستگاری، نمیدونم کار درستی انجام میدم یا نه، یا اون ها بهم نه گفتن یا من خودم نه گفتم.
مثلا اولین جایی که خواستگاری رفتم کاملا دختر رو پسند کردم، ولی ایشون بهم نه گفتن، با نه ایشون تا چند روز کما زده بودم که مگه خودت چی داشتی بهم نه گفتی، خیلی ناراحت شدم ولی دومین جا خودم نه گفتم چون طرف ازم درشت تر بود، سومین جام خودم  نه گفتم با اینکه ظاهر خوبی داش
برای ازدواج موفقدر چهار مورد مرد باید نسبت به زن برتری داشته باشد
1) سن بهتر است مرد بین 4 تا 7 سال از زن بزرگتر باشدبطور طبیعی بلوغ فکری و جنسی دختران جلوتر از پسران است درن تیجه بهتر است در ازدواج مرد 4 تا 7 سال بزرگتر باشد تا این اختلاف جبران شود
◀️هر چند که ملاک ارزیابی صرفا سن شناسنامه ای نمیتواند باشد 
✅دوم : از نظر شخصیت خانوادگیمرد باید از خانواده ای باشد که در اجتماع از خانواده همسر خود یک درجه بالاتر باشد .    فاصله طبقاتی یک درجه خوب
نام فارسی : زمانه دیوانه
موضوع : اکشن , کمدی , درام
مدت زمان : ۱۰۴ دقیقه
بازیگران :  Jeetendra, Shatrughan Sinha, Shah Rukh Khan
کارگردان : Ramesh Sippy
نویسندگان : Robin Bhatt, Javed Siddiqui
خلاصه فیلم: لالا و سورج با هم دوست بودند که به دلایلی با هم اختلاف پیدا می‌کنند. پلیس برای حل اختلاف آنها سعی می‌کند تا با ازدواج پریا دختر لالا و لاهور پسر سورج به این اختلاف پایان دهند اما دایی ناتنی پریا…
ادامه مطلب
مجله اینترنتی چفچفک :بعضی ها معتقدند که سن چیزی جز یک عدد نیست و اگر واقعاً علاقه ای بین طرفین یک رابطه ی عاطفی وجود داشته باشد سن اهمیتی ندارد. هیچ معیار و چارچوب دقیق و ثابتی وجود ندارد که بر اساس آن بگوییم یک رابطه ی خوب واقعاٌ چگونه رابطه ای است،اما از قرار معلوم دانشمندان توانسته اند یکی از عوامل تعیین کننده ی موفقیت یا عدم موفقیت روابط عاطفی را پیدا کنند. دانشمندان امریکایی طی تحقیقات خود با محاسبات ریاضی به تفاوت سنی ای رسیده اند که می
نام فارسی : زمانه دیوانه
موضوع : اکشن , کمدی , درام
مدت زمان : ۱۰۴ دقیقه
بازیگران :  Jeetendra, Shatrughan Sinha, Shah Rukh Khan
کارگردان : Ramesh Sippy
نویسندگان : Robin Bhatt, Javed Siddiqui
خلاصه فیلم: لالا و سورج با هم دوست بودند که به دلایلی با هم اختلاف پیدا می‌کنند. پلیس برای حل اختلاف آنها سعی می‌کند تا با ازدواج پریا دختر لالا و لاهور پسر سورج به این اختلاف پایان دهند اما دایی ناتنی پریا…
ادامه مطلب
مروری بر احمقانه ترین پیوندهای زناشویی دنیا !
به گزارش ایران ناز دو زوج نیویورکی در شرایط صفر جاذبه مراسم ازدواج بر پا نمودند.خانم ارین فینیگان به همراه همسرش نوح فولمور در حالی که در شرایط صفر جاذبه و معلق در هوا هستند به تبادل بوسه های اغاز زندگی مشترک خود می پردازند.ازدواج عجیب انها به عنوان اولین مراسم ازدواج در شرایط صفر جاذبه به شمار می اید.
 
 
ادامه مطلب
آنچه قبل از ازدواج باید بدانیم







 
 
چنان ارتباط عمیق وهمه جانبه ای می شود که
بی هیچ شک وشبهه ای قابل مقایسه با هیچ یک از دیگر ارتباطات انسانی نمی
باشد به نحوی که قرارداد ناشی از آن دارای نوعی تقدس شده است .ازدواج مساله
بسیار مهمی است که بسیاری از جنبه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی انسان
را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
ادامه مطلب



آنچه قبل از ازدواج باید بدانید




 
 
چنان ارتباط عمیق وهمه جانبه ای می شود که
بی هیچ شک وشبهه ای قابل مقایسه با هیچ یک از دیگر ارتباطات انسانی نمی
باشد به نحوی که قرارداد ناشی از آن دارای نوعی تقدس شده است .ازدواج مساله
بسیار مهمی است که بسیاری از جنبه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی انسان
را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
ادامه مطلب
سلام
من حدود ٢ ماه پیش یه سوالی کردم با این عنوان که "از طریق چت، با پسری رابطه دارم که از لحاظ فرهنگی و طبقاتی اختلاف داریم".
قضیه از این قرار بود که من از یه شهر با یه پسر از یه شهر دیگه ٢ سال چت میکردیم ولی نه به قصد ازدواج یا حتی دوستی، چت هامون معمولی بود و ما کم کم به هم علاقه مند شدیم، از چند تا پیام در هر ماه رسید به ٢ـ٣ بار چت در هفته.
ایشون هم اصرار داشتن که قرار بذاریم همدیگه رو ببینیم...، ولی من چون میترسیدم که گذشته ی نسبتا بد ایشون و اختل
تو اینستا نظرسنجی گذاشته بودن که با دلیل بگین چرا ازدواج نمیکنین؟
 
و یه مرد ایرانی کامنت داده بود: همه شرایطشو دارم ولی زنم اجازه نمیده :)‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
با ازدواج کردن هیچ تغییری دفعتا اتفاق نمیفته، نه رفتار آدم ها، نه فکر ها و ارزش هاشون تغییر میکنه و نه زندگی از این رو به اون رو می‌شه.
فلذا نه به امید اینکه یه تغییری میکنید خودتون یا طرف مقابل ازدواج کنید نه امیدوار باشید که زندگی بعد ازدواج مثلا یچیز جدیدی می‌شه که قبلا نبود. 
همه چیز به مرور اتفاق میفته، با کنده شدنِ پوست، با قد کشیدن، با صبورتر شدن.
هروقت به زندگی های خواهرام و اداهای شوهراشون و اینا نگاه می ‌کنم با خودم میگم چه تضمینی هست که ازدواج کنی و زندگیت شیرین باشه اصلا تو که یبار ازدواج کردی و اون ازدواج رو خراب کردی
می دونم ازدواج واسه این نیست که کسی بیاد زندگی منو اداره کنه اما 
دلم دقیقا همینو میخواد! چون همین الانم زندگیمو خانواده ام و مخصوصا مامانم اداره می کنن 
معده ام ترش کرده 
رانی ندارم فامو دارم 
امپرازول ندارم من خر دیشب رفتم داروخونه هاا! :/ 
معده ام ترش کرده دیشب ش
با استناد به سایت مشاوره حقوقی دینا ، شورای حل اختلاف نهادی است که توسط قانونگذار برای کم کردن تراکم پرونده های دادگاه ها و رسیدگی سریع تر به آن ها طراحی شده است . این نهاد که تحت نظارت قوه قضائیه فعالیت می کند ، به صلح و سازش و حل دعاوی می پردازد که در شهر ها و روستا ها تشکیل می شود . ساختار شورای حل اختلاف توسط قانونگذار مشخص شده است و رئیس قوه قضائیه ، قاضی شورای حل اختلاف را تعیین می کند . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شورای حل اختلاف و سا
سلام
من خیلی وقته که به خانواده برتر سر نزده بودم، بودم حدود دو سالی میشه، از اون موقع تا حالا عقد کردم و دو هفته پیش هم ازدواج کردم.
خواستم بیام تا تجربیات دوران متاهلی تاکنون رو براتون بگم تا بلکه چند نفری ازش استفاده کنن؛
دوران عقد ما ۱۵ ماه طول کشید، تو این دوران تلخی و شیرینی های خاص خودش رو داشت، به دلیل اینکه ازدواج ما سنتی بود طبیعی بود که با هم اختلاف نظر داشته باشیم و البته هنوز هم داریم، در بعصی از موارد اما بسیار کمتر شده نکته ای که
مرد تا ازدواج نکند انگیزه ای برای کار کردن ندارد و تا کار پیدا نکند نمی تواند ازدواج کند. مانده ایم در این دور باطلدوست داشتم بگویم: صاحب فرزند که شدیم پدر و مادرهای بهتری باشیم و جامعه ای با فرهنگی اسلامی تر بسازیم اما دیدم واقعا به همین سادگی ها هم نیست، پدر و مادرهای ما هم می دانند که ازدواج برای نسل جوانشان واجب است. اما توان مقابله با فرهنگ مسموم جاری در جامعه را ندارند.
این کار همت جهادی می طلبد.
به گمانم ما نسل ظهور تو هستیم و اینگونه بای
مشاوره قبل از ازدواج
 
آیا مشاوره ازدواج برای گرفتن تایید متخصص است؟
 
              
 
 
در ابتدای آشنایی قبل از ازدواج خیلی از نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک نادیده گرفته می شود، به همین دلیل با گذشت سال ها، مشکلات و اختلافات زیادی بین زوج ها به وجود می آید. مشاوره قبل از ازدواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق می باشد. ازدواج مهمترین تصمیم در زندگی هر فردی است، پس برای تصمیم گیری و کسب مهارت های لازم نیاز به آموزش دارید. باید بدانید که هم
مشاوره‌ی ازدواج در مرکز کانونو مشاوران به شما کمک می‌کند تا بتوانید جنبه‌های مختلفی رابطه را مد نظر قرار داده و تصمیمی عقلانی و منطقی بگیرید. هر فردی ممکن است در طی فرایند ازدواج منطق را کنار گذاشته  و بر اساس هیجان و عاطفه تصمیم بگیرد تا جایی که واضح ترین مشکلات هم از دید چشمانش پنهان بمانند. مشاوران ازدواج در مرکز کانون مشاوران با تجربه چندین و چند ساله در این زمینه می توانند به شما کمک کنند تا بهترین انتخاب و بهترین شروع را برای خود رقم
محدثه یکسالی است ازدواج کرده ولی قصد طلاق گرفتن دارد و پیش مشاور هم که رفت میگفت شوهرم به من میگوید زشت و مرا دوست ندارد مشاور بعد از چند جلسه دریافت که محبت بینشان از بین رفته و محبت چیزی است که خدا باید در دل باندازد اینطور نیست که محدثه با مرد دیگری خوشبخت شود که دوستش دارد حالا به دلایلی من جمله افسردگی در روابط جنسی سرد است ولی اول تقصیر خودش است و باید به حرم امام رضا علیه السلام برود و نذر و دعا کند نا امواج منفی از داخل خانه بیرون رود مش
سلام به همه کاربران عزیز
دختری 25 ساله ام از لحاظ اخلاقی دختر معتقد و خانواده خوبی دارم، از نظر ظاهری  عادی و بد قیافه نیستم!. روابط اجتماعی خوبی با همکاران و اولیا دارم، معلمم. 
سوالی که برام پیش میاد اینه که زمان دانشجوئی خواستگارانی داشتم که به هر جهت (راضی نبودن خانواده، عدم آمادگی خودم و ...) قسمت نشد ازدواج کنم. و حالا که قصد ازدواج دارم و احساس می کنم آمادگی لازم رو دارم اما متاسفانه موردی به من پیشنهاد نمیشه یا خیلی کم که واقعا اون موارد
به استناد سایت آیین دادرسی دینا نایب رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق اعلام کرد که در سال جدید حق التحریر در دفترخانه‌های ثبت ازدواج و طلاق با افزایش چند درصدی همراه بوده و هزینه ثبت ازدواج از ۳۰۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان و نرخ ثبت طلاق در سال جاری از ۴۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است . برای مشاهده جزئیات اعلام نرخ جدید ثبت ازدواج و طلاق می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/85/اعلام-نرخ-جدید-ثبت-ازدواج-
ازدواج یکی از مهم‌ترین اتفاقات زندگی دختران است و در جوامع امروزی به دلیل شرایط اقتصادی ازدواج با مرد سن بالا رو به افزایش رفته است. دختران عموما به دلایل مختلفی مانند فرار از مسائل اقتصادی، خانوادگی و یا پر کردن خلاء احساسی دست به ازدواج با مردان مسن می‌زنند. ازدواج با مرد سن بالا می‌تواند معایبی مانند نگاه منفی جامعه و برچسب پول پرستی به دختر را با خود به همراه داشته باشد. البته این نوع ازدواج دارای مزایایی مانند صادقانه‌تر بودن رابطه،
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید فناوری را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
 آدرس شورای حل اختلاف تهران
سایتی در مورد شورای حل اختلاف
شورای حل اختلاف تهران
شورا حل اختلاف کجاست
 نشانی شورای حل اختلاف تهران
 دلایل کم شدن سرعت گوشی چیست ؟
سایتی در مورد کم شدن سرعت گوشی
دلایل کم شدن سرعت موبایل
اطلاعاتی در مورد گوشی موبایل
کم شدن سرعت گوشی و اطلاعاتی در مورد ان
اطلاعات مهم فناوری
حل مشکلات فناوری شما
موفق باش
ازدواج سفید 
 این روزها هشدارهایی در خصوص رواج مخفیانه ازدواج سفید در کشورمان می شنویم. اتفاقی که نه از نظر سنت و نه از نظر شرع برای خانواده های اصیل ایرانی پذیرفتنی 
نیست.
هم‌خانگی بدون ازدواج یا ازدواج سفید، پدیده‌ای است که دختر و پسر به عنوان هم‌خانه با یکدیگر زندگی می‌کنند، بی آنکه میان آن‌ها پیوند رسمی ازدواج و رابطه زن و شوهری 
باشد. رواج چنین پدیده ای در جامعه صدای هشدار کارشناسان را به دلیل مخاطرات گسترده حقوقی، روانی و اجتماعی
برای ازدواج موفقدر چهار مورد مرد باید نسبت به زن برتری داشته باشد
1) سن بهتر است مرد بین 4 تا 7 سال از زن بزرگتر باشدبطور طبیعی بلوغ فکری و جنسی دختران جلوتر از پسران است درن تیجه بهتر است در ازدواج مرد 4 تا 7 سال بزرگتر باشد تا این اختلاف جبران شود
◀️هر چند که ملاک ارزیابی صرفا سن شناسنامه ای نمیتواند باشد 
✅دوم : از نظر شخصیت خانوادگیمرد باید از خانواده ای باشد که در اجتماع از خانواده همسر خود یک درجه بالاتر باشد .    فاصله طبقاتی یک درجه خوب
خیلی سعی میکنم هدف بلند مدتی غیر از ازدواج برای خودم داشته باشم ولی انگار بدون ازدواج همه چیز پوچه.انگار فردگرایی بیش از حد لذتی ندارهاز طرفی میدونم ازدواج کردن هم اون آش دهن سوزی نیست که خیلی ها میگنکلا تو این دنیا همه چیز برای یه مدت اولش قشنگه حالا هر چی که باشهخیلی دنبال یه هدف درست و حسابی هستم ولی نرسیدم بهش
می‌دونی از نظر من دو نوع باخت وجود داره؛  یکی باختن با اختلاف کم، که من اسمشو گذاشتم باخت قابل جبران ... از همون باخت های یک هیچ همیشگی که آدم به خودش دلداری میده و میگه چیزی نیست، دفعه بعد جبرانش میکنم. اما نوع بعدی، من اسمشو گذاشتم نابودی... باختن با اختلاف زیاد...از همونا که دیگه نمیشه کمر راست کرد...
 آره آقا، این نوعشو واسه دشمناتون هم آرزو نکنید.
نمی‌دونم اولین بار کی به بابا مامان ما گفته اختلاف افق تهران و شاهرود همیشه‌ی سال دقیقاً پونزده دقیقه‌ست؟! امروز سحر به مامان گفتم سه چار دقیقه به اذان مونده که چاییشو برسه بخوره؛ یه نگاه به ساعت پایین تلویزیون کرد گفت بیست‌وسه دقیقه تا اذان تهران مونده هنوز که! انگار مثلاً من توی حرکت اجرام سماوی دست برده‌م و نظم همیشگی رو به‌هم زده‌م! :|
البته خودمم اوایل تحت تأثیر تعالیم والدین و سایرین بر همین باور بودم که اختلاف افق بین شهرا قاعدتاً
افرادی که از دو کشور مختلف و با تابعیت های مختلف، با یکدیگر آشنا می شوند و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند، ثبت ازدواجشان باید در کشور دیگری انجام شود. به این نوع ازدواج، ازدواج بین المللی یا عقد بین المللی گفته می شود.
انتخاب کشور سوم برای ازدواج بسیار مهم است. زیرا ازدواج در هر کشوری مورد قبول نیست. و ازدواج باید در کشور انجام گیرد که مورد قبول کشورهای دیگر باشد.
به عنوان مثال کشور ترکیه یکی از این کشورهاست. که سند ازدواج ترکیه و ازدواج در ترکی
بسمه تعالی
سلام
 
سوال :
چه شروطی را می‌توان ضمن عقد ازدواج موقت قرارداد؟
پاسخ : 
 در بخش اول شروطی که ضمن عقد ازدواج دائم می‌توان قرار داد را توضیح دادیم، در این بخش به شروط ضمن عقد ازدواج موقت می‌پردازیم:
همان‌طور که در بخش اول توضیح داده شد اولین مسئله‌ای که باید در این رابطه مورد توجه قرارداد ثبت ازدواج است، که به طور کلی در ازدواج موقت ثبت ازدواج لازم نیست، مگر در شرایط زیر که الزامی می‌باشد:
۱- باردارشدن زوجه (اگر بعد از ازدواج موقت ز
برام یه خواستگاری می خواد بیاد که این آقا پسر 38سالشونه و من خودم 23 مادرم مخالفت میکنن که ایشون بیان ولی خودم یکم مایل هستم که برای یک بار هم که شده ببینمشون این آقا پسر همه چیز برای شروع یه زندگی دارن و می خوره که آدم خوبی باشن البته اون طوری که من از دورا دور ازشون خبر دارم.می خورن که آدم موجهی باشن.حالا به نظرتون به مادرم بگم که خواستگار محترم تشریف بیارن یا نه؟ از طرفی طبق فرمایشات شما آدم یه خورده نسبت به این آقا بد بین میشه که چه طور 38 سالشو
سند ازدواج باید دست چه کسی باشد 
یکی از مشکلاتی که معولا بعنوان وکیل خانواده از اینجانب در قالب سوالات حقوقی و مشاوره حقوقی می پرسند موضوع مسایل دوران عقد ازدواج است مثلا متاسفانه یکی از اختلافات بین زوجین اینست که سند ازدواج باید دست چه کسی باشد و هنگام عقد طرفین اصرار دارند هر چه سریع تر مدارک را خود تحویل بگیرند وهمین مورد باعث می شود اولین درگیری بین زوجین و خانواده های آنها بوجود بیاید . بعنوان وکیل خانواده متذکر می شوم که اولین و آخری
مدت هاست ذهنم درگیره ...
اگر من ازدواج کنم ، دل کسی میشکنه از من ؟!
هرکی تا الان پیام داده برای خواستگاری از دانشگاه ، رد شده ...
ولی سه موردشون خیلی عجیب و درحالی که بهم ربط نداشتن ، گفتن که ما تا ده سال دیگه هم صبر میکنیم (که البته حرف مفته ! )
ولی سوالم اینه که اگر اتفاقی افتاد و من ازدواج کردم ، دل کسی میشکنه و آهش منو میگیره ؟!!!
تا الان هم واقعا عشق رو توی زندگیم تجربه نکردم ...
دلم هم نمیخواد ازدواج کنم اما بالاخره زندگیه و ممکنه موردی پیش پیاد که
ولتاژ گام اختلاف ولتاژ مابین دو مکانی است که گام‌ها جدا از هم بر روی زمین برق دار قرار می‌گیرند. برای مثال، اگر شما روی زمین برق دار بایستید، اختلاف قابل ملاحظه‌ای در ولتاژ بین محل قرارگیری هر پا می‌تواند وجود داشته باشد و جریان الکتریکی می‌تواند از یک پا به پای دیگر جریان یابد.
 
اگر پای شما بر روی زمین برقدار دور از هم قرار گیرد، الکتریسیته می‌تواند از میان بدن شما از جاییکه ولتاژ بالاتر است به جاییکه ولتاژ کمتری دارد، جریان یابد. اگر پ
سلام
من مردی حدود 30 ساله هستم، با همسرم حدود 5 سال اختلاف سنی دارم.
از ابتدای نامزدی و دوران عقد علاقه چندانی به من نشان نمی داد، ولی من خیلی دوستش دارم، حدود سه ماه پیش که بی توجهی هاش به من شدت گرفته بود وقتی ازش علت رو جویا شدم گفت من از اول هم علاقه ای به تو نداشتم و بخاطر فرار از یه خواستگاری که ازش متنفر بوده تن به ازدواج به من داده (من بهترین کیس بودم اون موقع) و امیدوار بودم که علاقمند میشم ولی نشدم و حالا طلاق می خوام، با مخالفت من روبرو ش
سلام،من یک دختر محجبه و تحصیل کرده هستم،تمایل به ازدواج با یک مرد دارم که سپاهی باشن سن اصلا مهم نیست،ولی خودم کم سن هستم،واقعن کلافه شدم،هر خواستگاری که دارم سپاهی نیست و تمامی موردای سپاهی و نظامی بابت زیبایی من که یکم از این زیبایی مصنوعی هست و بقیه اش طبیعیه ،به مرحله ازدواج نمیرسه و فکر میکنند من اون ها را به خاطر خودشون نمیخام ،نمیدونم چطوری بگم باطن من از چشمای معصومم پیداست،
_تو چرا ازدواج نمیکنی؟هم سن و سال های تو بچه دارم شدن...+شرایطشو ندارم!_چه شرایطی؟+بنظرِ من وقتی میخوای ازدواج کنی یا باید عاشق باشی،اونم یه عشقِ دو طرفه که هر دو برای رسیدن لحظه شماری کنید...یا دلت خالی و سالم باشه...که من هیچکدومشو ندارم!_دلِ خالی و سالم چیه دیگه؟!+سالم ینی دلت شکسته نباشه،دست نخورده و سالم...خالی ام ینی یه گوشه ی دلت هنوز گیرِ یه بیعرفت نباشه...که اگه غیر ازین بودی و ازدواج کردی،خیانتِ محضِ....حالا فکر کن،یه بیمعرفت دلِ منو شکسته
چرا ازدواج نکنیم؟ دلایل ممنوعه ازدواج چیست؟


بعضی از ازدواج ها با انگیزه های مختلفی
که شاید بتوان گفت غلط و خودخواهانه بوده، شکل گرفته است. رایج ترین این
انگیزه ها را در ادامه خواهید خواند.
 
تنها این 7 دلیل برای ازدواج تان کافی نیست
انگیزه هایی که بعد از مدتی می توانند
تغییر کنند و دختر و پسری را به این نتیجه برسانند که ازدواج، اشتباه ترین
تصمیم زندگی شان بوده است. توجه داشته باشید که اگر نگرش درستی درباره این
نوع انگیزه ها وجود داشته باش
اگه ازدواج زودخوب نیست شاید ازدواج دیر از زودش هم بدتره، به نظر من هر کسی هر زمانی احساس نیاز به ازدواج کرد باید ازدواج کنه حالا چه پانزده سالش باشه چه بیست و پنج و ...، یادمه انگار همین دیروز بود که بچه دبیرستانی بودیم و وقتی یکی حرف ازدواج و با ما میزد می‌گفتیم اوووه کو تا ازدواج!
بعد رفتیم دانشگاه و چند تا مقطع خوندیم الان راحت شدم بیست و هشت سال!، و کلی حس بد از ازدواج نکردن، کلی فشار و ...
به نظر من این اشتباهه که وقتی یکی می‌شنوه فلانی توی
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی :  اگر ازدواج نکنیم چه می‌شود؟ ممکن است شما نیز این سؤال را بارها از خود پرسیده باشید؛ ازدواج مسئله‌ای است که بنابر شرایط درونی و یا محیطی افراد زیادی را با تعارض و دوگانگی در مورد آن مواجه می‌کند. از طرفی ممکن است تمایل به ازدواج داشته باشید و از طرفی نخواهید ازدواج کنید. ممکن است فشار‌های زیادی روی خود برای ازدواج، حس کنید. در واقع منشأ بسیاری از این فشارها عوامل فرهنگی و اجتماعی می‌باشد.
بهره گیری از مشاوره کودک و نوجوان و مشاوره ازدواج چرا الزامی هستند؟
مشاوره خانواده حوزه گسترده ای از مسائل را در بر می گیرد. ممکن است مشکلات فردی افراد در تقابل با یکدیگر اختلافاتی را ایجاد کنند و این اختلافات، ممکن است اختلافات زناشویی باشند که باید حتماً پیش از آن که به گره های کوری در ازدواج منجر شوند نسبت به حل آن ها اقدام کرد و یا می توانند مشکلات والدین با فرزندان باشند مسائلی نظیر اختلاف با نوجوان پرخاشجو یا درس نخواندن کودک و دعواها
دایی گرامی برادرزاده م( به عبارتی برادر همسر برادرم) فکر کن یه آقاپسری هم سن و سال حالای من؛ تصمیم گرفته با خانومی ازدواج کنه که 2 فرزند داره و هم سن خودش هست. بخش زیبای این ازدواج برای من دو تا دلیل آقا ساسان برای ازدواج با لاله خانوم هست؛ اول اینکه گفته چهارسال وقت گذاشتم شناختمش. حالا که خوب و بدش رو میدونم بذارم کجا برم یه آدمی رو از صفر شروع کنم به شناختن؟ 
و در جواب مخالفت دیگران برای ازدواج یک پسر با خانومی با شرایطی که ذکر شد میفرمایند ب
مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند. بر اثر کمبود حوصله طلاق می دن. ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !!؟؟
بیشتر مردان موفقیت شون رو مدیون زن اولشون هستند و زن دومشون رو مدیون موفقیت شون !!؟
مردها سه تا آرزو دارن : - اونقدر که مامانشون می گن خوش تیپ باشن ! - اونقدر که بچه شون می گن قوی باشن ! و مهمتر از همه اینکه : - اونقدر که زنشون شک داره دوست دختر
داشته باشن !!؟؟
مرد اولی : امان از دست این زنها !؟ زنم تمام دارائیمو بردا
مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند. بر اثر کمبود حوصله طلاق می دن. ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !!؟؟
بیشتر مردان موفقیت شون رو مدیون زن اولشون هستند و زن دومشون رو مدیون موفقیت شون !!؟
مردها سه تا آرزو دارن : - اونقدر که مامانشون می گن خوش تیپ باشن ! - اونقدر که بچه شون می گن قوی باشن ! و مهمتر از همه اینکه : - اونقدر که زنشون شک داره دوست دختر
داشته باشن !!؟؟
مرد اولی : امان از دست این زنها !؟ زنم تمام دارائیمو بردا
 
 ایرانیان  درباره اینکه چه چیزهایی را نمی‌خواهند بسیار سریع‌تر می‌توانند به تفاهم برسند، اما هنگامی‌که نوبت به صورت‌بندی وضعیت مطلوب می‌رسد با یکدیگر به اختلاف برمی‌خورند و این اختلاف به درگیری و تنازع و بازتولید اوضاع نامساعد و نامطلوب بعدی منجر می‌شود. 
 جان فوران، مقاومت شکننده
پاورپوینت مــشـاوره قـبـل از ازدواج فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 38حجم فایل: 270قیمت: 8000 تومانبخشی از متن:ازدواج،مشاوره ازدواج،هدف ازدواج،همسرداری،ویژگی فردی، مشاوره ی فردی، اختلافات، ازدواج سنتی،اقتصاد در ازدواج،فرهنگ در ازدواج،عوامل جسمانی در ازدواج، قومیت وملیت در ازدواجمقدمه :تعریف ازدواج:خداوند در سوره روم، (آیه 21) می فرماید: «از خود شما برایتان همسرانی آفریدیم تا با آنها انس بگیرید و آرامش خاطر پیدا کنید
ازدواج و بهداشت
تالاسمی‌در ایران شایع‌ترین بیماری ژنتیکی است و از انواع تالاسمی‌ها، نوع
بتا شیوع بیشتری دارد.  برای شروع برنامه غربالگری ابتدا کلیه
آزمایشگاه‌های ازدواج به دستگاه شمارش سلولی خودکار مجهز شده‌اند. برای این
آزمایش حداقل دو سی‌سی خون است که در ویال‌های محتوی ماده ضدانعقاد گرفته
می‌شود. در طرح غربالگری تالاسمی، هدف، شناسایی زوج ناقل صفت تالاسمی‌است
که تصمیم دارند با یکدیگر ازدواج کنند. اگر یکی از طرفین صفت تالاسمی‌

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها