نتایج جستجو برای عبارت :

لباس مجلسی سایز بزرگ از کجا بخرم ؟؟

خانم های محترمی که به دنبال لباس سایز بزرگ هستند می توانند به فروشگاه اینترنتی MOHER به آدرس اینترنتی www.moher.xyz مراجعه کنند و پوشاک مناسب با استایل خود را خریداری نمایند .
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه برای خرید لباس زنانه به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید ولی لباسی که با اندام شما سازگاری داشته باشد را پیدا نکنید یا اگر هم پیدا شد کیفیت و زیبایی مناسبی نداشته باشد .
به خاطر همین موضوع مجموعه MOHER چند سالی می باشد که در طراحی انواع لباس مجلسی
خانم های محترمی که به دنبال لباس سایز بزرگ هستند می توانند به فروشگاه اینترنتی MOHER به آدرس اینترنتی www.moher.xyz مراجعه کنند و پوشاک مناسب با استایل خود را خریداری نمایند .
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه برای خرید لباس زنانه به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید ولی لباسی که با اندام شما سازگاری داشته باشد را پیدا نکنید یا اگر هم پیدا شد کیفیت و زیبایی مناسبی نداشته باشد .
به خاطر همین موضوع مجموعه MOHER چند سالی می باشد که در طراحی انواع لباس مجلسی
خانم های محترمی که به دنبال لباس سایز بزرگ هستند می توانند به فروشگاه اینترنتی MOHER به آدرس اینترنتی www.moher.xyz مراجعه کنند و پوشاک مناسب با استایل خود را خریداری نمایند .
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه برای خرید لباس زنانه به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید ولی لباسی که با اندام شما سازگاری داشته باشد را پیدا نکنید یا اگر هم پیدا شد کیفیت و زیبایی مناسبی نداشته باشد .
به خاطر همین موضوع مجموعه MOHER چند سالی می باشد که در طراحی انواع لباس مجلسی
چند روزی ست قصد کرده م کفش بخرم. کفش حمید را پا می کنم که اگر مناسب بود برای خودم هم مثلش را بخرم. به همه می گویم اندازه ست. فقط خودم می دانم که کفش های حمید، یک شماره از من بزرگ تر است؛ مثل پهنی شانه هایش، مثل قدش، مثل زورش، مثل قبلا که توی جیغ و داد می نوشت و من نمی توانستم بنویسم ...
دیشب خواب دیدم برادر کوچک ترم حمید شهید شده. از بنیاد شهید آمده بودند خانه ی ما. یک سرود ناهماهنگ و مسخره اجرا کردند و رفتند. چقدر لجمان گرفت ... همه آمده بودند. شلوغ بو
از روزی که من از خونه دور شدم یا حتی قبل تر...هر بار که خواستم برم بازار تنها یا غیر تنها....
هر بار یک جمله شنیدم...
اونم اینکه پولا رو نریز تو جوی اب...
از روزی که قیمت بلیت هواپیما ۵۰ تومن بود تا الان که حدود ۵۰۰ تومن باید رسیده باشه...
هر بار که من گفتم من رفتم فلان مغازه...من رفتم بیرون....من رفتم خرید....
قبل ازینکه ازم پرسیده بشه که چیا خریدی اینو شنیدم که باز پولاتو خرج اشغال و لباس کردی؟
اینقدر این قضاوت سخت و ناعادلانه بود که الان دیگه نمیفهمم کی
بابا ماشینش رو فروخته .همون که عید کم مونده بود آتیشمون بزنه اگه من بودم عید میفروختمش...
حالا هر کی چپ میره راست میاد میگه بهار ماشین بخر.
من ماشین نمیخرم اصلا دوست ندارم ماشین بخرم از اون طرف اگر ماشین بخرم میشه یه چیزی تو مایه های بی آرتی و اتوبوس هر کی بگه ماشین بده باید بدم بره و اگر هم ندم میشم آدم بده .چرا باید پولی رو که ریال ریال جمع کردم و بدم یه جا چیزی رو بخرم که هیچ وقت رویای داشتنش رو نداشتم؟ دیگه دارن میرن روی اعصابم
گام اول: شروع چیدن لباس در چمدان
از لباس های بزرگ‌تر شروع کنید و آنها را در ته ساک یا چمدانتان بگذارید. به منظور افزایش فضا، بزرگ ترها را در ته ساک و لباس‌های کوچک تر را رو قرار می‌دهیم.
گام دوم: تا زدن شلوار
شلوارهایتان را از وسط به درازا تا کنید. سپس از انتهای شلوار شروع کرده و آن را به سمت بالا لوله کنید. حالا شلوارهای لوله شده را ته ساک بگذارید.
گام سوم: چیدن تی شرت و بلوز
تی شرت‌ها و بلوزها را از وسط به درازا تا کرده و اگر امکانش هست دوباره
کتابا واقعاً گرونن...الان فقط اگه بخوام تست‌های شهریور ۹۸ (ماژور + مینور) رو بخرم، می‌شه حدود ۳۰۰ و خورده ای.و اگه بخوام تست‌های اسفند ۹۷ رو بخرم (ماژور + مینور) جمعاً می‌شه ۲۰۰ و خورده‌ای.و اگه بخوام هر چهار کتاب رو کپی بخرم، جمعاً شاید بشه ۲۰۰ تومن، بلکه کمتر. تازه با فنر...از طرفی، من واقعاً پول ندارم.از طرف دیگه، دلمم نمی‌خواد حروم‌خور باشم... این کتابا واضحاً زحمت زیادی کشیده شده واسشون.نمی‌دونم چیکار کنم... من که کپی‌شو سفارش دادم ولی ته
هیچ مانعی برای شیک پوشیدنتان نباید وجود داشته باشد . برای اینکه بتوانید پیچیدگیهایی را که طبیعت به شما به ارمغان آورده است را ارزشیابی کنید به شما کلکسیون مخصوص سایز بزرگمان را را حاضر کرده ایم .
مدلهای لباس سایز بزرگ زنانه ای که خطوط بدنتان را درست نشان داده و بدنتان را جمع و جور کند ، اعتماد به نفستان را تجدید خواهد کرد .
کلکسیون انواع مدل لباس سایز بزرگ زنانه را برایتان جمع آوری کرده ایم . میخواهیم شما نسبت به خودتان حس خوبی داشته باشید .
به

درون لباس فضانوردان چه خبر است؟
  درون لباس فضانوردان چه خبر است؟موزه ملی هوافضای اسمیت‌سونیان مجموعه‌ای از عکس‌های پرتو ایکس لباس‌های فضایی را به نمایش گذاشته است. این عکس‌ها تصویر کامل‌تری از پوشش فضانوردان را زمانی‌که خارج از شاتل و ایستگاه‌های فضایی خود هستند فراهم می‌کند؛ پوششی که از این انسان‌های جسور در برابر خلاء فضا محافظت می‌کند و آنها را زنده نگاه می‌دارد.
این عکس‌های پرتو ایکس جزئی از نمایشگاه بزرگ‌تری به نام «جام
1)یه دختر داشته باشم|بزرگ کنم  اسمشو بذارم رها ^^
2)جلد آخر نغمه آتش و یخو بخونم(این یکی از محالاته البته)
3)نمازای قضامو بخونم(این هم)
4)برم توکیو(این فکر کنم خودش ده مورد داره داخلش. نودل بخورم، شکوفه های گیلاس و هانابی ببینم. از اون لباس مدرسه ایاشون بخرم، برم مانگا کافه و..)
5)همه انیمه های خوب دنیا رو ببینم(ناروتو تو صدر لیسته @_@)
6)یه کلوپ کتابخوانی راه بندازم.
7)رییس شورا بشم و یه سری تغییرات انیمه گونه بدم تو مدرسه(کایچووووو)
8)یه روز برم کتابخو
چند شب پیش:
شب موقع خواب تاریک
میگم س..  از نحوه صدا کردن اسمش حسمو میفهمه
میگه داری گریه میکنی
میگم نه
میگه پس چرا ناراحتی
ادامه میده
اگر دلت گرفته بود اشکال نداره میتونی بلند بلند گریه کنی و من پیشتم و بزار اصلن باباعلی هم بیدار بشه، قربون شکل نازت برم
همینجوری ک داره حرف میزنه اروم دست میکشه رو صورتم؛ و ادامه میده
تو بعضی وقتا دلت برا خودتم تنگ میشه...
اینکه از کجا میفهمه دلم برا خودم تنگ میشه را نمیدونم.
بعد خودش میره تو فکر
میگه: داری پیر می
انقدر توی این تعطیلات عید، بچه ها شیرین زبونی کردن که دلم نیومد ثبت نشه. 
1. بچه ها رو بردم آتلیه ازشون عکس بگیرم واسه عید. علی دائم از خانم عکاس، درباره لوازم مختلف سوال می کرد و انصافا اون بنده خدا هم همه رو با حوصله جواب می داد. یه هو علی گفت خاله یه وسیله هم اون بیرون دیدم بیا بریم بهم بگو اون چیه. وقتی خانم عکاس خواست باهاش بره علی گفت نه خاله اون بیرون آقا هست، اول روسریت رو بپوش بعد بیا ((((((((((((((((((((((((: یعنی عاشق این امر به معروف خوشگلش شدیم (:
مدل لباس دخترانه
در این پست انواع مدل لباس دخترانه , لباس دخترانه شیک , لباس دخترانه مجلسی براتون میذاریم امیدوارم مورد پسندتون واقع بشه .
این مدل ها جدیدترین مدل لباس دخترانه 2019 و مدل لباس ترکیه ای و ایرانی هستند
 
مدل لباس دخترانه شیک , مدل لباس دخترانه مجلسی , مدل لباس دخترانه کوتاه , مدل لباس دخترانه ده سال , مدل لباس دخترانه بچه , مدل لباس دخترانه 2019 , شیک ترین مدل لباس دخترانه مجلسی
برای دیدن مدل های جدید روی تصویر بالا یا تصویر پایین کلیک
داشتم فکر میکردم خیلی خوب میشد یکیو استخدام میکردم یه سری کارامو برام انجام بده که من یه کم سرم خلوت بشه بتونم بشینم با تمرکز زبانمو بخونم مقاله مو بنویسم فکر کنم ببینم چند چندم با اوضاع و احوال زندگیم که یهو گوشیم زنگ خورد
مامانم بود. میخواست براش چتر بخرم! 
من از خرید رفتن بدم میاد خب:(((( 
دو ماهه میخوام واسه خودم یه مانتو بخرم، نتونستم!  
   
   
رفته بودم مسجد نماز بخونم، رفتم توو فکر که باید یه پولی جور کنم برم یه کاپشن بخرم، کاپشنی که میپوشم واقعا دیگه رنگ و رو رفته اس.
به خدا گفتم خدایا ردیف کن یه جوری پولشو!   
نماز خوندم و اومدم بیام بیرون ، کفشامو که از جا کفشی در آووردم، دیدم چندین ماهِ میخوام یه جفت کفش بخرم :|   
با خودم گفتم پول کاپشن رو جور کنم، کفشارو چی کار کنم ؟؟؟
   
    
#سالهای_صبوری
   
همه خانم هایی که به دنبال یک لباس مجلسی خوب برای خودشون هستن میتونند به کانال لباس مجلسی ما بیان و از لباس هایی که ما تو این کانال گزاشتیم دیدن کنند.
این یک کانال لباس هست و شما میتونید یک لباس خوب رو برای خودتون انتخاب کنید، کانالی که میتنه به شما در انتخاب لباس کمک کنه.
برای رفتن به کانال لباس ما روی بنر کانال لباس که در زیر اومده کلیک کنید.
از یک سال و نیم پیش دلم میخواست عکس‌های دخترمو چاپ کنم و تو آلبوم بذارم و پولش جور نمی‌شد البته جور که می‌شد ولی جاهای دیگه خرج می‌شد 
دیروز پول رو گذاشتم خونه مامان که نتونم بهش دست بزنم بعد رفتم آتلیه و کارت ویزیت گرفتم ،امروز احتمالا عکس‌ها رو انتخاب کنم و فردا عصر ببرم برا چاپ 
داره دونه دونه تیک می‌خوره و ذوقیم براش :))
 
میز تحریر رو نمیدونم سفارش بدم براش یا نه ،بهتره صبر کنم اول تخت رو بخرم بیاد بعد طبق مدل و اندازه اون میز تحریز بخر
#کرایه لباس محلی در اهواز#مدل لباس اهوازی#لباس محلی رامهرمز#لباس محلی بهبهان#درباره لباس محلی#فرهنگ مردم اهواز#جلیقه#مِی‌نا (=مینا)#تیگ بند#اهواز#جاذبه های اهواز#هتل های اهواز#رستوران های #اهواز#لباسهای محلی #اهواز#پوشاک محلی #خوزستان#جاذبه های #تاریخی ایران#جاذبه های #طبیعی #ایران#جاذبه های گردشگری اهواز#جاذبه های #گردشگری #ایران #کجاست#لباس محلی #دزفول#کرایه لباس محلی در اهواز#لباس محلی #بهبهان#لباس محلی #مردان بختیاری
کانال لباس شیک با هدف ارائه بهترین لباس های شیک و مجلسی ایجاد شده است و یک کانال لباس هست که میتونید لباس خودتون رو از طریق این کانال تهیه کنید.
لباس شیک این کانال برای شما خوش سلیقه ها و افرادی که به دنبال لباس شیک هستن ایجاد شده و شما میتونید لباس شیک رو از طریق این کانال تهیه کنید.
کانال لباس تلگرام رو به همشهریای خودتون معرفی کنید و از محصولات ما براشون بگین و امیدواریم که بتونید اون لباس شیک مورد نظرتون رو در داخل کانال بیابید
آقا ما رفته بودیم شمال، من قصد خرید نداشتم ولی اتفاقی از یه روسری خوسم اومد و خریدم. حاشیه‌ی سورمه‌ای داره، زمینه‌ش کرم رنگه و چندتا تیکه‌ی سرخابی هم توش داره. اما... مشکل من همیشه اینه که یه روسری میخرم ولی مانتوی مناسبش رو ندارم! لذا از نگاه کردن به روسریم در کمد لذت میبرم D: ( واقعاً انقد روسری دوس دارم که گاهی دلم میخواد یه روسری فروشی بزنم)
هیچی این بود و من از پارسال بهار هم مانتو نخریده بودم. گفتم امسال یکی بخرم. اینستاگرام رو هم زیر و رو
به زودی تولد ل هست
به عنوان کادو میخوام برم یه تیکه لباس واسه بچه ی نداشته ش بخرم :)
اگه چیزی مسخره تر از این سراغ دارین بگین

پی نوشت1:وقت تنگه و دست و بالم بسته
وگرنه کادو تولد واسش شوهر پیدا می کردم می بردم
پی نوشت2:ایده ی تبریک مبریک هم داشتین با کمال میل پذیرا هسدم
یکم از گشادیم رو کنار گذاشتم رفتم شلوارامو شستم و انداختم تو لباس شویی(یه نمه وسواسی ام و اول با دست شستم شون) 
شلوار جین روشنمو که بار اوله می شورمش و نوعه با شلوار مشکیام انداختم
توکل بر خدا رو همه شون مشکین شوی ریختم :/
امیدوارم شلواره به فاک نره ☹️
یعنی من اونقدر گشادم که حاضرم ریسک به فنا رفتن شلوار دلبرمو به جون بخرم ولی جدا جدا نشورم :/
کانال لباس مردانه با کلی لباس مردانه در خدمت شما هست و این کانال لباس هاس مخصوص آقایان رو تو کانال خودش قرار میده و اگه میخواهین یک اقای خوشثیپ باشین این فرصت رو از دست ندین.
این کانال لباس مردانه میتونه به شما خوشتیپی رو هدیه کنه و شما رو یک
سال اول که تولد براش گرفتم تاریخ شمسی و میلادی قاطی کرده بودم و روزی که باش قرار گذاشته بودم این فهمیدم
بخاطر همین از اون موقع به بعد استرس تاریخ تولدش دارم.
امسال تصمیم گرتم براش هدست بخرم. مارک معروفی خریدم. خیلی خفن بود.. اما دوست نداشت. و اینکه کسی کادووی براش بخرم و مفید نباشه بیشتر هرچیز اذیتم میکنه 
 
 
اندازه کشسانی محصول :دور سینه : ۱۲۳ تا ۱۴۰ سانتی متردور کمر : ۱۰۶ تا ۱۲۰ سانتی متردور باسن : ۱۲۵ تا ۱۴۰ سانتی مترقد لباس : ۷۹ سانتی متر
 
دسته: MOHERبرچسب: بیگ سایز, بیگ سایز MOHER, زنانه سایز بزرگ, سایز بزرگ, فروش لباس زنانه سایز بزرگ, فروشگاه لباس زنانه, لباس سایز بزرگ
 
خرید آنلاین بلوز نخی سایز بزرگ سرمه ای مدل 20039
من نمیدونم چرا با این اطلاعات عمومی ضعیف تنها تنها می‌رم خرید می‌کنم سرِ خود؟؟!
دیروز ظهر رفتم گردنبند خریدم و می‌خواستم آخر این ماه برم دستبندش رو هم بخرم ؛امروز صبح رفتم خونه مامانم و بهشون نشون دادم ،مامان و آبجی کوچیکه دوتاشون گفتن پولت رو بده و گردنبند بهتری بگیر وقتی دستبند(تک پوش) به اون بزرگی داری دستبند اصلا برات جلوه نداره و گردنبند خفن‌تری داشته باشی به از این که گردنبند و دستبند کوچیک تر بخری
خلاصه که خام شدم و عصری می‌رم گردن
دیشب سردم بود.
پریشب هم سردم بود.
شب قبلش هم سردم بود.
می‌خوام یه پتو مسافرتی ژله‌ای بخرم و باهاش یه سرِهمی کلاه‌دار برای خودم بدوزم. جلوش هم زیپ داشته باشه. همش رو هم با دست می‌دوزم که چرخم خراب نشه.
بعدش شبا می‌پوشمش و بازم پتو رو خودم می‌کشم.
باید خودم به فکر خودم باشم. وگرنه هیچ وقت نه طراحان لباس‌های مدرن و کلاسیک به فکر مشکلات مردم تو سرما و گرما بودند و هستند و نه طراحان لباس اسلامی.
حالا شاید هم پتو مسافرتی‌ مذکور رو قهوه‌ای خریدم. خ
هوش مصنوعی رو سه بار خوندم و یه بارم باز نگاه کردم. دگ هم ازش خسته شدم و نمیخوام بهش فکر کنم. انشاا... این امتحان اخری رو هم فردا بدیم تموم بشه بره. کار رو قراره انشاا... از شنبه زیاد زیادش کنم چون تصمیم گرفتم یه چیزی بخرم و البته وقتم آزاده خب.
دیگه اینکه فردا نوبت ناخن هم دارم که برم زرشکی کنم خوشگلارو :) یه دفترم میخوام بخرم واسه پیج بلاگریم برنامه ریزی کنم. به و به از حس خوب این کار. شکر خدای را. برم فعلا :) راستی گوشی رو باید کم کنم !نوشتم که یادم ب
کانال لباس زنانه با انواع لباس های زنانه در خدمت شما هست و شما میتونید لباس خودتون رو از طریق این کانال تهیه کنید، اما برای تهیه لباس زنانه خودتون کافی هست تا به ما پیام بدین تا ما لباس مورد نظر شما را برایتان ارسال کنیم و شما میتوانید هزینه لباس خریداری شده خودتان را درب منزل پرداخت کنید.
این کانال لباس زنامنه انواع لباس های زنانه رو هم داره و شما میتونید هر لباسی رو که دوست داشتین به ما بگین و شاید انون لباس در داخل کانال هم نباشه، ولی مهم ن
خرید ست لباس زیر. شورت و سوتین ، خرید سوتین ، ست زیر زنانه ، خانم های که به شخصیت خود اهمیت می دهند در انتخاب لباس زیر زنانه خود نیز نکته سنج هستند و اغلب بخاطر اینکه زیباتر به نظر برسند از ست لباس زیر که هم طرح و نقش جذابی دارد و هم نشان از مرتب بودن است استفاده می کنند.
دیروز یه بازی دانلود کردم خیلی باحاله ینی از اینجور بازیا خیلی خوشم میاد بازیش عین زندگی واقعیه اول بازی رفتم گواهینامه موتور گرفتم و بعدش در یک پیتزا فروشی به عنوان پیک مشغول  کار شدم بعد پول دراوردم رفتم گواهینامه پایه ۳ رو گرفتم و امتحان دادم قبول شدم و لباس کار خریدم شغل دومم رفتگر شدم :) حالا شغل بعدیم که باید براش لباس بخرم و چیزایی که میخواد جور ونم ساختمان ساز میشم و برای تک تک این چیزایی که گفتم پول میخواد و برای پولش باید کار کنم حا
لباس مجلسی ترک
استفاده از لباس مجلسی ترک در میان خانم های ایرانی بسیار رایج است و برند های ترکی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. شاید کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از دلایل محبوبیت برند های لباس مجلسی ترک در ایران باشند.
امروزه در ایران اکثر فروشگاه هایی که به فروش لباس زنانه مجلسی اقدام می کنند، از لباس های خوش طرح و با کیفیت لباس ترکی بهره می برند. البته باید توجه داشت که این محبوبیت لباس مجلسی ترک تنها محدود به ایران و کشور های آسیایی ن
بهترین جنس لباس ورزشی کدامند.از انجا که امکان تعریق در ورزش بسیار زیاد است .باید لباسی مناسب برای ورزش انتخاب کنیم .لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند. لباس های نخی یا پنبه ای، عرق را به سادگی به خود جذب می کنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.
ادامه مطلب
خونه بی تو خونه نیست. قهر کن؛ دل دارم که دلبریها و جفات رو بخرم و ببرم.
اصلا چه اهمیت داره حق با کی هست وقتی اهل یه خونه ایم و بلدیم همدیگه رو تاب بیاریم. من که خدا نیستم حق فقط با من باشه. حقی اگر هست با همه ی ماست. یکی کمتر یکی بیشتر. حق کوچک من تحقه ی درویشی آستان شما. من و خونه شما رو مشتاقیم. مقصود شمایی اقا. کعبه و بتخانه بهانه ست. بیا باز هم چای بخوریم...کلیدت باید باز هم در قفل بچرخه که خونه بعد از بارون گرم بشه. همه ی اجزای خونه دلتنگت هستن؛ ر
بهترین جنس لباس ورزشی کدامند.از انجا که امکان تعریق در ورزش بسیار زیاد است .باید لباسی مناسب برای ورزش انتخاب کنیم .لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند. لباس های نخی یا پنبه ای، عرق را به سادگی به خود جذب می کنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.
ادامه مطلب
انواع مدل لباس عروس دخترونهدر گذشته برای لباسی که نوعروسان در شب عروسی از آن استفاده می‌کردند از لباس هایی با رنگ روشن استفاده می شد. امروزه اما در طراحی لباس عروس مناسب غالبا از رنگ سفید و یا رنگ‌های متمایل به سفید به کار‌می برند. انتخاب رنگ سفید برای لباس عروس به دوران ملکه ویکتوریا برمی‌گردد، در آن زمان به دلیل این که مردم رنگ آبی را نشانه‌ی پاکی و عفت برای نوعروسان می‌دانستند از آن برای لباس عروس‌های خود استفاده می‌کردند و از طرفی د
چطور به بچه‌ها لباس بپوشانیم؟
پوشاندن لباس کودک برای خیلی از پدر و مادرهای جوان یک چالش است.
آن‌ها هنوز یاد نگرفته‌اند چطور باید لباس بپوشند و اصلا چرا باید قبول کنند لباس تنشان کنیم!
پوشاندن لباس کودک به بچه‌های کوچک فوت و فن‌های خودش را دارد و با رعایت چند نکته ساده می‌شود این کار را سریع‌تر و ساده‌تر انجام داد و وقت خرید لباس کودک بیشتر دقت کرد.
شرایط را هیجان‌انگیز کنید
بچه‌ها عاشق بازی و شادی هستند پس پوشاندن لباس کودک را می‌توان
امروز به معرفی لباس گرام در خدمت شما هستم، لباس گرام یک کانال تلگرام لباس هست و در این کانال میتونید لباس مورد نظر خودتون رو تهیه کنید.
در این کانال انواع لباس های مردانه و زنانه و بچگانه به فروش میرسه و شما با توجه به جنسیت و سن و اندازه خودتون میتونید نسبت به انتخاب لباستون اقدام کنید.
قبل از انتخاب لباس حتما در خصوص سایز خودتون اطاعات درستی به دست بیارید تا در انتخاب لباس به مشکلی برخورد نکنید و لباس هم اندازه و مناسب رو انتخاب کنید.
شما بر
فروشگاه اینترنتی لباس زنانه سایز بزرگ

کانال لباس راحتی سایز بزرگ
خرید اینترنتی لباس مجلسی سایز بزرگ ارزان
لباسهای شیک سایز بزرگ
خرید لباس مجلسی سایز بزرگ

خرید لباس سایز بزرگ
مرکز فروش لباس سایز بزرگ زنانه در تهران
لباس سایز بزرگ مجلسی
لباس مجلسی سایز بزرگ با قیمت مناسب
سلام دوستان
مدتیه میخوام برای آشپزخونه یه هود بخرم، ولی نمیدونم چه مارکی بخرم. خیلی هم تو اینترنت جستجو کردم‌. پیشنهادهای مختلفی دیدم که بعضا ضد و نقیض بودن، واقعا موندم چی بخرم؟
برندهای مختلف مثل اخوان، کن، بیمکث، استیل البرز و ... هستن که نمیدونم کدومشون خوبه، خواستم بگم اگه لطف کنید و از تجربه تون بگید و اینکه چه هودی استفاده میکنید و به نظرتون کدومش خوبه؟
ممنون میشم حتما نظرتون رو بنویسید که من از بین همین نظرات میخام انتخابم رو انجام ب
طبق عادت روزی چند بار اینترنت رو روشن میکنم و تازه میفهمم چقد زندگی ما به تلگرام و اینستاگرام وابسته بود،  چک کردن اخبار و با خبر شدن از اوضاع دوستان و آشنایان، که غیر این حس دوران چاپارخانه و کبوتر نامه بر بهت دست میده.. این که بنزین گرون شده حقیقتا برام مهم نیست،  هرچند روی کاغذ تصمیم مثبتی به نظرم میاد اما در عمل با دخل و خرج مردم نمیخونه،  اما برام مهم نیست چون ماشین ندارم و گرونی های بعد از اینم مهم نیست چون خیلی وقته آرزوهامونو بر باد دی
فروش اینترنتی لباس سایز بزرگ زنانه

خرید اینترنتی لباس مجلسی سایز بزرگ ارزان
خرید لباس مجلسی سایز بزرگ
کانال لباس راحتی سایز بزرگ
خرید لباس سایز بزرگ

لباسهای شیک سایز بزرگ
لباس مجلسی سایز بزرگ با قیمت مناسب
لباس سایز بزرگ مجلسی
مرکز فروش لباس سایز بزرگ زنانه در تهران
کانال لباس مردانه و کانال لباس زنانه انواع لباس های زنانه و مردانه را در کانالخودش به فروش میرسونه و شما هر لباسی با هر سایزی بخواهید در کانال هست و شما میتونیدا این فرصت برای جستجوی لباس مورد علاقه خودتون استفاده کنید.
این کانال سفارش شما را با پست برای شما ارسای میکنه و بعد از رسیدن محصول به دستتتون شما میتونید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت از گرفتن محصول خودداری کنید.
کانال لباس سعی داره تا برای همه گروههای سنی لباس ارسال بکنه و شما هم لباس مورد پ
دست خودم را میگیرم و میبرم سراغ عروسک هایم ،از میان تعداد انگشت شمارشان دوست داشتنی ترین را انتخاب میکنم و در آغوش میگیرم چشمانش انگار پر از خواب های ندیده ایست که وقتی بزرگ شدم برای مدت طولانی از دستشان داد ، موهایم را شبیه اسطوره ی کودکی أم، آنشرلی  میبندم و چادر گل گلی مادر را  ناشیانه روی سر میگذارم ، به خودم توی آینه نگاه میکنم ، به چادری که قدش از من کوتاه تر است و مثل آن روزها مرا در خود غرق نمیکند ، از ظرف و ظروف اسباب بازی أم همان چندت
مریم برای ترمه و ترنم لباس عروس خریده و بهشون میده بپوشن بازی کنن کثیفش کن شیطونی کنن. از لباس عروس کوچولوی بچه ها به عنوان لباس مهمونی استفاده نمیکنه. گفتم وقتی به چنین قیمتی خریدی چرا شده لباس بازی بچه ها؟ گفت دوست نداشتم این رویای همه چیز رو در عروس شدن دیدن رو مثل همه ی دختربچه ها در ذهنشون پروش بدن.
جالب بود.
آب کشی با ماشینهای لباس شویی
آیا لباس شستن با هر نوع ماشین لباس شویی خانگی پاک کننده می باشد یا خیر؟ اگر پاک می کند شرایط آن به چه صورت است؟باسمه تعالی؛ اگر بعد از زوال عین نجاست یک مرتبه با آب لوله یا دو مرتبه با آب قلیل می شوید پاک می کند
آب کشی با خشکشویی های عمومی
در رابطه با لباس شویی های عمومی با توجه به اینکه در هر منطقه و محله افرادی که طهارت اسلامی را رعایت نمی کنند، کم و بیش وجود دارد هر چند این امر یقینی نیست لیکن احتمال آن زیاد است، آ
فروشگاه اینترنتی لباس سایز بزرگ

مرکز خرید لباس سایز بزرگ مردانه در تهران
خرید اینترنتی لباس مجلسی سایز بزرگ ارزان
لباس سایز بزرگ مردانه ارزان
آدرس فروشگاه سایز بزرگ مردانه تهران

فروشگاه لباس مجلسی سایز بزرگ کرج
فروش لباس مجلسی سایز بزرگ
کانال لباس راحتی سایز بزرگ
کاپشن و سویشرت سایز بزرگ
مدل لباس مجلسی جدید
برای اینکه در انتخاب مدل لباس مجلسی خود موفق باشید اولین قدم شناسایی اندامتان و شکل و فرم بدنتان است به طور مثال برخی از خانم ها فرم بدن مستطیلی یا دایره ای یا مثلثی و ... دارند و برای بهتر نشان دادن اندام باید لباس مجلسی مناسب فرم بدنتان را انتخاب کنید یا در صورتی که اضافه وزن دارید و جز افراد چاق هستید سعی کنید که از لباس مجلسی ساده استفاده کنید که طرح و رنگ های مختلفی روی آن به کار نرفته باشد و حدالامکان از لباس تیره استفا
اگر به دنبال لباس مجلسی خوب برای خودتون میگردین، پیشنهاد من به شما استفاده از لباس گرام هست، در این کانال لباسهای مجلسی گزاشته شده که میتونید با توجه به سلیقه خودتون یک لباس مجلسی برای خودتون تهیه کنید.
کانال لباس مجلسی در نظر دارد تا بهترین پوشاک مجلسی مورد علاقه شما را در این کانال قرار دهد و شما هم میتوانید لباس مجلسی خودتون رو از همین کانال تهیه کنید.
امروز زنگ زدم از فرزانه معذرت خواهی کردم.اونم عذرخواهی کرد که از کوره در رفته اون حرفارو زده ولی گفت منتظر بوده اول من زنگ بزنم معذرت بخوام تا بعد عذرخواهی کنه:/
+یکشنبه تولد فرزاده، فرزانه دعوتم کرد.
++ کمک کنید چی بخرم براش؟ به غیر از تیشرت:))) فک کنم ده تاشو ازم کادو گرفته تا حالا:)))
سلام
دوستان عزیز سوالی که میخوام بپرسم در مورد جهیزیه هست.
سوالات زیادی در مورد جهیزیه در خانواده برتر وجود داره، امّا همه مربوط به سال های پیش هستند و قیمت های محصولات تا به حال خیلی تغییر کردن.
من به زودی باید جهیزیه ام رو تهیه کنم امّا هیچ اطلاعاتی در مورد بهترین مارک های محصولات ندارم. نمیدونم چه مارک هایی بهترین کیفیت رو دارن.
خانم هایی که به تازگی جهیزیه شون رو تهیه کردن یا در این مورد اطلاعات دارن، یا آقایونی که اطلاعات دارن، لطفا بگین
دلم میخواد از تمام دستفروش ها چیزی بخرم 
دلم میخواد از بچه ها 
پیرها 
زن ها 
معلول ها 
که دارن زیر آفتاب دستفروشی می کنن چیزی بخرم با خودم همیشه میگم من چه حقی دارم که پولِ اضافی دارم؟ کاش همشو می تونستم با خرید کردن عزتمندانه بدم به دیگران 
خیلی از خودم ناراحتم 
خیلی از خودم بدم میاد 
کی اینو درک می کنه که چه حسی دارم :( 
که درآمدم اینقدر بیهوده است 
که اینقدر پوچم...
اینقدر زندگیم پوچه 
آاااه :((
یه زندگی روزمره 
برو سرکار و برگرد 
هراز گاهی ق
شستن لباس مجلسی اپل‌دار:
همان طورکه می‌دانید وقتی لباس‌های دارای اپل را داخل ماشین لباسشویی می‌اندازیم، اپل آن‌ها از بین می‌رود . برای جلوگیری از این کار، از چند روش می‌توانید کمک بگیرید. اپل‌ها را با سنجاق به لباس وصل کنید، و در موقع شستن اپل را از لباس جدا کنید و بعد اپل را به لباس وصل کنید می‌توانید از چسب‌هایی که در بازار هستند و برای بستن کفش‌ها هم از آن استفاده می‌شود ، کمک بگیرید . به این صورت که یک طرف چسب را به لباس و طرف دیگر را
چگونه لباس مجلسی را بشوییم؟شستشوی لباس مجلسی سنگ‌دوزی شده:اگر روش درست شست‌وشو و اتو کردن لباس‌هایی که مهره یا پولک دارند را بلد باشید، لازم نیست آن ها را به خشک شویی بدهید. اول از همه اگر لکه‌ای روی لباس هست به کمک لکه بر مناسب آن را پاک کنید. این لباس‌ها را نباید با شوینده‌های قوی بشویید. می‌توانید یک تشت پر از آب و شامپو درست کنید و لباس را ۱۰دقیقه در آن قرار دهید و بعد به آرامی در آب تکان دهید.چنگ زدن، این لباس‌ها را خراب می‌کند. اگر
هوالرئوف الرحیم
هیچی. 
این مامای فامیل هیچ وقت از در "همدلی" بر نمیاد. برای همین مشاورم نیست. با این وجود هر دو مامای فامیل بهم اطمینان می دن که مسیر راحت تری رو در پیش دارم. حالا توکل بر خدا.
دیروز لباسهایی که بیمارستان می خواد بپوشه رو شستم و آماده کردم. حوله ی حمامش رو هم در آوردم و شستم. از لباسهاش عکس گرفتم و یواش یواش دارم ساک بیمارستان رو می بندم. خوردن خنکی و خاکشیر و عرقیات رو شروع کردم برای پیشگیری از زردیش. دو نوع خورشت هم پختم. یک نوع د
هوالرئوف الرحیم
هیچی. 
این مامای فامیل هیچ وقت از در "همدلی" بر نمیاد. برای همین مشاورم نیست. با این وجود هر دو مامای فامیل بهم اطمینان می دن که مسیر راحت تری رو در پیش دارم. حالا توکل بر خدا.
دیروز لباسهایی که دخترک تو بیمارستان می خواد بپوشه رو شستم و آماده کردم. حوله ی حمامش رو هم در آوردم و شستم. از لباسهاش عکس گرفتم و یواش یواش دارم ساک بیمارستان رو می بندم. خوردن خنکی و خاکشیر و عرقیات رو شروع کردم برای پیشگیری از زردیش. دو نوع خورشت هم پختم.
شخصیت قرمز پوش سریال فلش شبکه تلویزیونی سی دبلیو در فصل جدید خودش با لباس جدیدی ظاهر خواهد شد. در تصویری که توسط TVLine منتشر شد، بری آلن را در لباس جدید فلش همراه با اعضای تیم فلش می بینیم که در مقابل چیزی ایستاده اند.
ادامه مطلب
یکی از راه های دیگر ، شما باید به صرف مقداری از پول سخت به دست آورده خود را در کمد لباس خود را (شما نمی توانید راه رفتن در اطراف با هیچ لباس ، بعد از همه). اما بدانند که قطعات برای صرفه جویی در و که ارزش سرمایه گذاری می تواند یک مسیر مالی روی حیله و تزویر به حرکت است. در حالی که
ادامه مطلب
6 مزیت خرید لباس زیر زنانه مناسب
لباس زیر زنانه
لباس زیر زنانه یکی از مهم­ترین­ انواع پوشاک برای تمام بانوان است. از آن جایی که لباس زیر زنانه در ارتباط مستقیم با بدن است اهمیت آن دو چندان می­شود. انتخاب لباس زیر زنانه مناسب تاثیر بسیار زیادی در سلامت فردی دارد. زیرا در صورتی که لباس زیر (سوتین) کیفیت خوبی نداشته باشد و یا از مواد اولیه مرغوب تهیه نشده باشد می­تواند صدمات جبران ناپذیری به بدن وارد کند. از انواع لباس زیر زنانه می­توان به ش
برای تهیه لباس زنانه به شما پیشنهاد میکنم که حتما به کانال لباس زنانه که لینکش در پایان همین مطلب آمده سری بزنید، خیلی خوشجال میشم که لباس زنانه مورد علاقه خودتون رو تهیه کنید.
لباسهای زنانه مجلسی زیادی در این کانال وجود داره که شما میتونید با کلیک روی لباس ها از اونها دیدن کنید و برای خودتون یک لباس خوشگل تهیه کنید.
https://t.me/dressgram
چگونه رنگ لباس ست کنیم ؟
چگونه رنگ لباس ست کنیم؟ استفاده از لباس با طرح و رنگ مناسب نشان دهنده شخصیت شماست. مطمئنا درک این موضوع که تا چه اندازه برای شما آقایان ترکیب رنگ لباسی که استفاده می کنید کاملا واضح است. چه رنگی در کنار چه رنگ دیگر و با چه هدف دیگری باید استفاده کنید تا بتوانید ترکیب رنگ مورد نظر خود را برای موقیعت مورد نظر در لباس های خود پیدا کنید. در این مقاله نکته های ست کردن لباس و همچنین چند ایده جدید در ترکیب کردن رنگ ها به شما عزی
 
لباس کریسمس زنانه یکی از پرطرفدارترین اکسسوری های جشن کریسمس می باشد که معمولا به عنوان نمادین خریداری شده و بر تن می شود.لباس مامانوئل طرح کریسمس، از جمله ی این لباسهاست که بر اساس سایز آن مناسب سن 15 تا 30 سال می باشد. این لباس شامل ست سر همی، کلاه و کمربند بوده که از کلاه آن دو عدد موی بافت آویزان می باشد.
برچسب‌ها: لباس مامانوئل, کریسمس
چگونه بوی بد لباس را از بین ببریم؟
بوی بد لباس خوشایند هیچکس نیست. گاهی شستشوی غیر اصولی و یا خشک نشدن کامل لباس می تواند موجب بوی نامطبوع در الیاف پارچه شود.
 این روزها روند سرد شدن تدریجی هوا در بسیاری از مناطق دیده شده است. بیرون آوردن لباس های زمستانی از چمدان ها امری طبیعی است .
گاهی لباس های زمستانی که مدت ها استفاده نشده اند بوی نامطبوع و رطوبت را به خود می گیرند که اصلا خوشایند نیست. 
در این مطلب مواردی که موجب بوی بد لباس شده و همچنین 
دوختن لباس جدید وبلاگم زمان زیادی برد. فرق زیادی با لباس قبلی اش ندارد اما هر چه سعی کردم نتوانستم خودم را راضی کنم برایش بکگراند بذارم یا طرح دیگری را انتخاب کنم. اما با تمام سادگی اش دوستش دارم و امیدوارم شما هم دوستش داشته باشید.
لباس سپاه یکی از محصولات سایه روشن است که با دوخت عالی و قیمت ارزان به سربازان عزیزمان ارائه می شود. یکی از فاکتورهای یک لباس ارتشی خوب، دوخت شیک و یک دست آن می باشد که باید هر تولیدی آن را رعایت کند. جنس پارچه هایی که برای دوخت لباس نظامی استفاده می شود انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها پارچه ترگال ساده و کجراه می باشد. پارچه های ترگال ساده از الیاف های پلی استر تشکیل شده اند که ضخامت کمی دارند. استنفاده از این پارچه ها باعث وزن کم لباس نظامی می
خرید لباس ترک
خرید لباس ترک از جذابترین کارها در سفر به ترکیه به خاطر کیفیت و دوخت لباس ترکی به شمار می آید. ترکیه از کشورهای همسایه ایران می باشد و از کشورهای منطقه اوراسیا به شمار می‌رود. بخش بزرگ‌تری از این کشور در غرب آسیا و بخش کوچک‌تر در جنوب شرقی اروپا واقع شده است. ترکیه  از نظر جغرافیایی شرایط بسیار خوبی دارد.
این کشور با قرار گرفتن در یکی از حسّاس‌ترین مناطق جهان، دارای موقعیّت جغرافیایی راهبردی و بسیار خوبی است. آب و هوای خوب ت
رفتم سراغ گوشی اما به دلم نمیشینن! به قول مامانم تو وقتی از یه چیزی خوشت میاد دیگه هیچی به چشمت نمیاد! گوشی خودمو شاید 5سالِ که دارم هواویp8،انقدر دوسش دارم که نگو و نپرس.حقم دارم هاااا امکانات و ظاهرش برای 5سال پیش تا امروز تمام نیازهامو برطرف میکرد.(به معنای واقعی از گوشیم کار میکشم واقعیییی هاااا، یعنی چیزایی ازش درمیارم ممکنه خود فروشنده هم ندونه قابلیت گوشیِ مثال بود که عمق مطلب جا بیوفته)
الان یکم در حال اذیتِ، زود شارژتموم میکنه و هاردش
 
مدل های لباس مجلسی دخترانه و زنانه شیک 
داشتن لباس مجلسی با مدلی خاص برای یک جشن و یا مهمانی برای خانم ها امری بسیار مهم است، قطعا شما نیز بار ها و بار ها شده در اینترنت به دنبال مدلی زیبا برای لباس مجلسی بوده اید اما در نهایت مدل های جالب به چشمتان نخورده باشد، امروز آرشیوی کامل با ۸۵ عکس از مدل لباس مجلسی از برند های مختلف و معروف اروپایی برای شما فراهم کرده ایم تا به واسطه آنها بتوانید برای جشن و یا مراسم خود مدلی مناسب را برگزیده و در می
اقا یادتون چقدر رفتم اومدم هی گشتم دنبال لباس.بالاخره خریدم.بالاخره.بقیه که هیچی خودمم باورم نمیشد بخرم خخخخخخخخخخ 
خلاصه فکر نمیکنم مغازه ای نرفته باشم خخخ.کلللللل شهر وجب به وجب گشتم.تو عروسی میدونم هر کی لباسشو از کجا و چند خریده خخخخ 
راستی فال هم گرفتم 
اینم عکسش 
فکر میکنید کیه؟
ما در کانالی که به شما معرفی میکنیم بهترین لباس های ایرانی رو به فروش میرسانیم و شما میتوانید برای تهیه لباس ایرانی مورد علاقه خودتون به این کانال برید و لباس مورد علاقه خودتون رو تهیه کنید.
شما میتوانید با خرید لباس های کانال ما از تولید ملی حمایت کیند و باعث رونق بخشیدن به تولیدات داخلی بشین، برای عضویت در کانال لباس ایرانی روی لینک زیر کلیک کنید.
https://t.me/dressgram
فروش و دوخت لباس محلی زنان
 فروش لباس محلی ، سفارش دوخت و ارسال یا پست لباس به شهر مورد نظر شما و همچنین به تمام نقاط کشور "
برای اطلاعات بیشتر به آیدی تلگرام         mas.faramarzi@
برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام         lbasemahali@
برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس       09167329832 _09011447878
از یه جایی به بعد دیگه ناخن هات رو قد بیل نگه نمیداری ، دیگه خودتو با آرایش خفه نمیکنی ، هر لباسی رو نمیپوشی ، اگه اهل رنگ کردن مو باشی دیگه رنگای مختلف رو امتحان نمیکنی ، سبک خودتو توی زندگی ، لباس پوشیدن و استایل پیدا کردی . از اونجا شروع میکنی به بزرگ شدن ...
شستن لباس مجلسی اپل‌دار:
همان طورکه می‌دانید وقتی لباس‌های دارای اپل را داخل ماشین لباسشویی می‌اندازیم، اپل آن‌ها از بین می‌رود . برای جلوگیری از این کار، از چند روش می‌توانید کمک بگیرید. اپل‌ها را با سنجاق به لباس وصل کنید، و در موقع شستن اپل را از لباس جدا کنید و بعد اپل را به لباس وصل کنید می‌توانید از چسب‌هایی که در بازار هستند و برای بستن کفش‌ها هم از آن استفاده می‌شود ، کمک بگیرید . به این صورت که یک طرف چسب را به لباس و طرف دیگر را
انواع سبکهای لباس پوشیدن-مشاورتیپ سازی
 
 
 
 
انواع استایل هاسبک های مختلف لباس پوشیدن هستند که برای هر فردی متفاوت استاستایل شناسی وبه شما به شما یاری می دهد استایل مناسب خود را تشخیص دهید 
 
 
انواع سبکهای لباس پوشیدن چیست؟
خوشا بحالت که در لباس پیامبر صلی الله علیه و آله به دیار باقی شتافتی...
خوشا بحالت که وقت جان دادنت مزین به لباس مولایمان امیر المومنین علی علیه السلام و با بدنی خونین چون حسین شهید دنیا را ترک کردی...
خوشا به حالت که لباس اهل علم را به تن داشتی و موجب خشم دشمنان را فراهم آوردی...
آری دشمنان گاهی در لباس دوستان نادان این لباس را ریا خواندند ...
حالا باید ببینند که این لباس لباس صادقان و راستگویان است گرچه بعض افراد ناباب نیز آن را به تن دارند...
ای د
برای انتخاب لباس عروس مناسب در درجه ی اول باید به فکر انتخاب مزون مناسب
باشید. مزونی که در عین داشتن تنوع کافی، قیمت هایی متناسب با جیب شما
داشته باشد. همچنین توجه داشته باشید خیاط مزون شرایط فیزیکی شما رو در
پیشنهاد دادن لباس عروس بهتان، در نظر بگیرد. مدیر مزون می تواند بهترین
مشاور شما در انتخاب لباس مورد نظرتان باشد. در دست داشتنِ یک لیست مزون های لباس عروس
که در آن این اطلاعات از مزون های مختلف در دسترس باشد، می تواند کمک
زیادی در انتخ
امروز صبح زود بیدار شدم. فکر کنم هفت یا هشت بود. خبر خوب این که بابام گفت بهم پول توجیبیمو میده تا کتابایی که میخوامو بخرم. هووووراااا. باید ببینم چه کتابایی بخرم بهتهر که کتاب درباره ی عکاسی بنیامین حتما بینش هست. کتابمم تموم شد. منتها خب برای درست تر فهمیدنشون بایدکلی کتاب دیگه بخونم تا بار بعدی بهتر بفهممشون. کتاب بعدیم کتاب خیابان یک طرفه ی بنیامین هست ترجمهٔ حمید فرازنده نشر مرکز. خیلی خوشحالم خیلی زیاد. گفتم دیروز عکاسی کردم؟ الانم میخو
چگونه لباس مجلسی را بشوییم؟
شستشوی لباس مجلسی سنگ‌دوزی شده:
اگر روش درست شست‌وشو و اتو کردن لباس‌هایی که مهره یا پولک دارند را بلد باشید، لازم نیست آن ها را به خشک شویی بدهید. اول از همه اگر لکه‌ای روی لباس هست به کمک لکه بر مناسب آن را پاک کنید. این لباس‌ها را نباید با شوینده‌های قوی بشویید. می‌توانید یک تشت پر از آب و شامپو درست کنید و لباس را ۱۰دقیقه در آن قرار دهید و بعد به آرامی در آب تکان دهید.چنگ زدن، این لباس‌ها را خراب می‌کند. اگر
نمیدونم چرا دلم نمیخواد اصلا از خونه برم بیرون الان چند هفته است میخوام یکم خرت و پرت (مداد و خودکار و مغزی) این چیزا بخرم ولی اصلا حوصله ندارم برم:/
امروز خیلی جدی تر چسبیدم به رژیمم اونم با کالری شماری:) 
برای هدفم که موفقیت توی امتحان ۱۷ ام روزی ۳ ساعت وقت میزارم براش:) 
این روزا چون از خونه بیرون نمیرم اتفاق نمیوفته و چیز خاصی ندارم بنویسم :( 
عصر میرم چیزایی که میخوام بخرم بعد از یک سمت دیگه برمیگردم خونه یکم طولانی بشه پیاده روی کنم!
راسی هر
راهنمای خرید یک لباس با کیفیت
برای خرید لباس با کیفیت لازم نیست حتما پول زیاد خرج کنید فقط کافیست ویژگی های لباس با کیفیت و نحوه تشخیص آن را بدانید.
خرید لباس با کیفیت لزوما به معنای خرج کردن مقدار زیادی پول نیست. در حقیقت شما با صرف زمان کوتاهی برای آنچه که به دنبالِ آن هستید، می توانید یک لباس با کیفیت با قیمتی کاملا منطقی خریداری کنید.
 

ادامه مطلب
رنگ سبز در طراحی لباس
رنگ سبز از ترکیب دو رنگ آبی و زردبه وجود می آید ارامس بخش ترین رنگ هاست سمبل ایمان و عقیده در دین، توکل، فنا ناپذیری و ابدیت است. سمبل رستاخیز و محشر ودافع خستگی نشاط اور است . فشار خون را کاهش میدهد نقش اصلی این رنگ کمک به از بین رفتن مشکلات مهم روانی یا احساسی است اما باید توجه داشت که پوسیدن لباس سبز رنگ در مدت طولانی انجام نگیرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کت
کت یک نوع لباس است که انگلیسی ها که موجودات خیلی کودنی هستند آن را با گربه اشتباه می گیرند . کت از جمله لباس هایی نیست که وقتی کریم پوست کلفت آمریکا را در بین کمی ریکا کشف کرد آن را ساخت بلکه در قدیم فردی در حادثه ای که برایش پیش آمد ، نصف لباس بلند خود را از دست داد و کت به وجود آمد . چون خیلی کوتاه بود بعدا مجبور شد شلوار نیز بپوشد . بحث شلوار خود بسیار مفصل است و در این مبحث نمی گنجد به همین دلیل عده ای از کت خوششان آمد و آن را با شلوار بلند (مهر
چگونه لباس مجلسی را بشوییم؟
شستشوی لباس مجلسی سنگ‌دوزی شده:
اگر روش درست شست‌وشو و اتو کردن لباس‌هایی که مهره یا پولک دارند را بلد باشید، لازم نیست آن ها را به خشک شویی بدهید. اول از همه اگر لکه‌ای روی لباس هست به کمک لکه بر مناسب آن را پاک کنید. این لباس‌ها را نباید با شوینده‌های قوی بشویید. می‌توانید یک تشت پر از آب و شامپو درست کنید و لباس را ۱۰دقیقه در آن قرار دهید و بعد به آرامی در آب تکان دهید.چنگ زدن، این لباس‌ها را خراب می‌کند. اگر
 شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با لباس زنگ زده‌ای رو به رو شوید، در این مواقع چه کار می‌کنید؟ آیا با این فکر که دیگر لباس زنگ زده شما تمیز نخواهد شد، آن را کناری انداخته و از تلاش برای پاک کردن زنگ زدگی روی آن منصرف می‌شوید و یا این که به دنبال راهکارهایی برای پاک کردن لکه‌های زنگ زدگی از روی لباستان می‌گردید و تمام تلاش خود را برای پاک کردن آن به کار می‌برید؟ کدام یک؟

ادامه مطلب
 
پارچه های لباس کار معرفی و انواع آنپارچه های لباس کار به پارچه هایی گفته می شوند براساس نوع کار و فعالیت آن ها جنس و رنگ آن را تعیین می کند.
بعضی کارخانجات این پارچه را با گرم های کمتر یا بیشتر تولید می کنند.
پارچه لباس کار هم می تواند خالص الیاف طبیعی باشد یا خالص الیاف مصنوعی و یا مخلوطی از هر دو.
اگر درباره مزایای الیاف پارچه های لباس کار طبیعی به خصوص پنبه بدانید مشخص است که هرچه درصد پنبه پارچه بالاتر باشد آن پارچه از مرغوبیت بیشتری برخ
یک عالمه لباس تو کمدند که 
که جایی برای پوشیدن ندارن :( 
امشب بعد آلبالو چیدن رفتم دوش گرفتم(کل حمام و روشویی و سطل فرنگی و سرحموم و... را هم هزار بار دوش گرفتوندم :/) 
بعد اومدم یه لباس خوشگل آبی و (سفید؟) آستر دار حریر پوشیدم 
اول خوب بود اما کم کم که خنکی تتم از بین رفت گرم شد 
و گرم شد 
و رفتم سرویس! و شررررررشر عرق ریختم! 
و خوب 
عوضش کردم و یه لباس نخی ساده پوشیدم 
آره یه لباس نخی ساده 
اکثر لباس نخی هام از همین زشتها هستن 
فقط اینی که الان پوشی
۱. مهارت جرات ورزی و اعتماد به نفسم را بیشتر کنم و کلا چاله چوله های شخصیتی و رفتاریم را ترمیم کنم
۲. خدا و کارهایش را تا حدی که شدنی است درک کنم و با او به صلح پایدار برسم.
۳. خیلی پولدار بشوم و بتوانم به خودم و دیگران خیر برسانم.
۴. با او به سفری بروم که دوست داشت با هم برویم و همه این سالها شدنی نبود.
۵. همه کتابهای نخوانده ام را بخوانم.
۶. کلینیکم را به جاهای خوبی برسانم.
۷. عضو هیات علمی دانشگاهی که میخواهم بشوم.
۸. برای خودم خانه ای مستقل، با یک ب
به ایرانیه گفتند چرا دخترای کشورتو ول کردی رفتی با اروپایی ازدواج کردی
گفت چنتا فایده داره که براتون میگم
فواید مادی:
1 -مهریه 1000سکه ای نمیخواد 
2 -خرج عروسی 100 میلیون نمیشه
3 -تزیین ماشین عروس 1 میلیونی نمیخواد
4 -طلا و جواهرات بمبلغ 50 میلیون نمیخواد
5 -لباس عروس سه میلیونی نمیخواد
6 -تالار 30 میلیونی برای جشن عروسی نمیخواد 
7 -خوشکلیش طبیعیه  نمیخواد هرماه 500 هزار تومن لوازم آرایشی بخرم
8 -کم غذا میخوره و هرماه 500 هزار تومن خرج خوراکمون کم میشه
ادا
مدل لباس عروس جدید
مدل لباس عروس برای هر دخترخانمی که می خواهد عروسی کند خیلی مهم است و
دوست دارد که در لباس عروسی شیک، خوش هیکل و زیبا به نظر برسد. پوشیدن لباس
عروس برای هر دختری یک آرزو است. هم چنین همیشه مشتاقانه نقشه های زیادی
برای خرید لباس عروسی در ذهن خود پرورش می دهند.
جشن عروسی که یک شب به یادماندنی برای عروس و داماد خواهد بود و با عکس های یادگاری،
خاطره ساز و ماندگارتر می شود. به همین خاطر به دنبال یافتن یک لباس خاص و زیبا هستند.
در این
درباره مزون لباس عروس الما
شرایط ویژهکلکسیونی از جدیدترین لباسهای عروس و محضری اصفهان،لباس عقد و نامزدی،لباس محضری، لباس فرمالیته، انواع تاج، کفش عروس، شیفون، حجاب ، به صورت آماده.انواع گیفت ، دفتربله برون و...
 
 
درباره لباس مجلسی ماهان
تولیدی و فروشگاه بزرگ ماهانعرضه کننده انواع لباس‌های شب و نامزدیکت و دامن، کت و شلوار، لباس‌های کوتاه و عروسکی، لباس‌های سایز بزرگ تینیجر و اسپرت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای ثبت آگهی رایگان ب
خرید لباس زیر مردانه ارزان
با توجه به استفاده ی مداوم از لباس زیر اکثر اقایان ترجیح می دهند لباس زیرشان از جنس نخی و یا پارچه ی کتان سبک ، نرم و راحت بوده تا در طول استفاده روزانه آزار دهنده نباشد از این رو مدل های مختلفی نیز در این رسته از لباس آقایان تولید می شود که هر فرد بسته به راحتی خود لباس زیر مورد استفاده خود را تهیه می کند.
پس هر نوع لباس زیرمردانه ای که به دنبال آن هستید را در ALYAR.IR پیدا کنید و از رنگ و طرح های جدید موجود لذت ببرید.
انو
شستن لباس مجلسی استرچ و کشی
در نظرداشته باشید که هرگز این لباس‌ها را پس از شستن روی طناب آویزان نکنید، زیرا سرازیر شدن آب، باعث کش آمدن لباس می‌شود و زیبائی خود را از دست می‌دهد . به همین منظور همیشه بعد از شستن، آن‌ها را در سبد گذاشته، بگذارید تا خشک شود . با این کار هیچ صدمه‌ای به لباس شما وارد نمی‌شود.
امیدوارم این پست براتون مفید بوده باشه
 
پیج اینستاگرام فروشگاه لباس در بابل: mezon.golposh
کانال تلگرام فروشگاه لباس در بابل: 
mezon_golposh1
چراا چراااااا آدمو عصبی میکنید!
کتتونو کجا خریدین؟ مقنعه تون چه مدلیه؟عطرتون اسمش چیه!!!میدونید کجاش میزنم به سیم آخر؟!اونجا که خیلی کلی جواب میدی میگن اگه امکانش هست بریزم به حسابتون برام بخرید!!!!! :| :/
تو دانشگاه زیاد درگیر این ماجرا میشدم،حقیقتش این ِِ منننننننننننننن واقعا متنفرم ا این ست کردنا!تو هررررزمینه ای،عطر لباس .... تو محیط کار اونم! یهو نشستیم دفتر همه با یه عطر و بو!با یه کت!با یه مقنعه!خب چرا آدمو حرص می دید!مگه من میپرسم شما از ک
اکثر فعالیت‌های ورزشی برای بهتر ارائه شدن و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی لباس مخصوص خود را دارند. دوچرخه‌سواری نیز از این قائده مستثنی نمی‌باشد. از آنجا که دوچرخه‌سواری از یک سواری معمولی و گشت در شهر تا شرکت در مسابقات حرفه‌ای را شامل می‌شود؛ طبف وسیعی از لباس‌های تخصصی را در بر می‌گیرد. در این مقاله پیرامون انواع پوشش و لباس دوچرخه سواری صحبت خواهیم کرد و به شما کمک خواهیم کرد تا تصمیم بگیرید که برای دوچرخه سواری واقعا به چه چیزهایی
لباس سیاه نشانه عزا و ماتم است و اختصاص به دهه اول ندارد بلکه در کل محرم می توان مشکی پوشید و خوب است. اگر کسی نمی خواهد همه ماه محرم را لباس مشکی بپوشد، می تواند دهه اول را بپوشد. البته الزامی در پوشیدن لباس مشکی برای ایام عزاداری سید الشهدا وجود ندارد اما پوشیدن لباس مشکی برای امام حسین(ع) بسیار ثواب دارد.
موضوع پوشیدن لباس های سیاه که در ماه های محرم و صفر، حال و هوای خاصی به خود می گیرد، همواره مطرح بوده و همیشه از دو زاویه با آن برخورد شده ا
از لحظه ای که یلدا بهم گفت باردارم چون علائمش رو دارم دیگه به کل هوایی شده بودم.دلم‌میخواست از فردا صبح برم شهر واسش لباس و چیزای خوشگل و عروسک و گیر مو بخرم….وای خدا! حتی تصورشم قشنگ بود!
کاش حتی اگه دختر باشه به ایمان بره….مثل اون ملوس باشه….
اون چنان ذوق و شوق داشتم که واسه اومدن ایمان دل تو دلم نبود.میخواستم بهش این خبر خوبو بدم…بگم که باردارم …
یلدا آرنجشو زد به پهلوم و گفت:
-الووو…کجا تشریف داری!؟ یکمم با ما باش شما…
 
از فکر بیرون اومد
اهمیت لباس زیر در بروز بیماری‌های زنانه
 
 

لباس زیر نامناسب از شایع‌ترین عوامل بروز عفونت‌ دستگاه تناسلی بانوان است
 
همه خانم‌ها باید بدانند که حفظ تمیزی و خشکی واژن، اهمیت زیادی برای سلامت واژن دارد و لباس‌هایی که می‌پوشند می‌تواند در این وضعیت تاثیر داشته باشد. از بیماری های شایع زنانه و از دلایل مراجعه ی زنان به متخصصان زنان، عفونت‌های قارچی واژن است ک یکی از دلایل مراجعه‌ی زنان به پزشکان می‌باشد، یکی از عوامل مهم بروز عفونت در
وﻗﺘ تو جبهه ﻫﺪﺍﺎ ﻣﺮﺩﻣ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣ ﺮﺩﻢ ﺩﺭ ﻧﺎﻠﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺎﺯﺮﺩﻡ ﺩﺪﻡ ﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻗﻮﻃ ﺧﺎﻟﻪ ﻤﻮﺗﻪ ﻪ ﺩﺍﺧﻠﺶ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﺳﺖ، ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ:
ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺭﺯﻣﻨﺪﻩ ﺳﻼﻡ، ﻣﻦ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺩﺑﺴﺘﺎﻧ ﻫﺴﺘﻢ. ﺧﺎﻧﻢ ﻣﻌﻠﻢ ﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﻪ ﺑﺮﺍ ﻤ ﺑﻪ ﺭﺯﻣﻨﺪﺎﻥ ﺟﺒﻬﻪ ﻫﺎ ﺣﻖ ﻋﻠﻪ ﺑﺎﻃﻞ ﻧﻔﺮ ﻤﻮﺕ ﻫﺪﻪ ﺑﻔﺮﺳﺘﻢ. ﺑﺎ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﺍﺯ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺑﻘﺎﻟ ﻤﻮﺕ ﺑﺨﺮﻡ.
ﻗﻤﺖ ﻫﺮ ﺪﺍﻡ ﺍﺯ ﻤﻮﺕ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺮﺳﺪﻡ، ﺍﻣﺎ ﻗﻤﺖ ﺁﻧﻬﺎ ﺧﻠ ﺮﺍﻥ ﺑ
چگونه اقتصادی لباس بخریم؟
با شروع فصل گرما اکثر افراد کم کم لباس‌های زمستانی خود را کنار گذاشته و به سراغ لباس‌های مناسب فصل گرما می‌روند. برخی افراد نیز بیشتر خواهان خرید لباس‌های جدید مناسب فصل و مد هستند.
اگر شما هم قصد خرید لباس دارید و نمی‌خواهید هزینه زیادی را برای آن صرف کنید به توصیه‌های زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب‌ها و تصمیمات را در مورد خرید البسه داشته باشید.
با رعایت این نکات می توانید مدیریت بهتری بر روی خرید اقت
تعبیر خواب خریدن لباس نو یا سفید
کد وبلاگ » ابزار وبلاگ » تعبیر خواب » tabire khab
امروز با ما باشید با تعبیر خواب خرید لباس نو یا همان تعبیر خواب خریدن لباس سفید و کلا خواب دیدن خریدن لباس نو در نشانه چیست و چه تعابیری دارد.
تعبیر خواب خرید لباس نو
جابر مغربی می‌گوید: تعبیر خواب لباس به دو صورت است: یک نوع مربوط به دین می‌باشد و نوع دیگر مربوط به دنیا؛ لباس سفید مربوط به دین و لباس نو مربوط به دنیا می‌باشد.
تعبیر خواب خریدن لباس نو
امام صاد
زهرای بابا سلام
 
برگردیم به بیشتر از یک سال قبل. به روز عید غدیر. مثل هر سال می خواستیم برویم  پیش بی بی تا این روز را پیش بی بی باشیم. ماما حوصله شلوغی و میهمانی را نداشت برای همین صبح طوری به جاده زدیم که درست 2 ظهر وقتی آخریم میهمانها رفته بودند به مقصد رسیدیم. این طوری هم  هم روز عید پیش بی بی می بودیم و هم مجبور نبودیم به ابراز همدردیهای تکراری جواب بدهیم و قصه چگونه از دست دادنت را برای همه تکرار کنیم. فردایش زن عمو از غیبت عمو استفاده کرد و
شستن لباس مجلسی استرچ و کشی:
در نظرداشته باشید که هرگز این لباس‌ها را پس از شستن روی طناب آویزان نکنید، زیرا سرازیر شدن آب، باعث کش آمدن لباس می‌شود و زیبائی خود را از دست می‌دهد . به همین منظور همیشه بعد از شستن، آن‌ها را در سبد گذاشته، بگذارید تا خشک شود . با این کار هیچ صدمه‌ای به لباس شما وارد نمی‌شود.
امیدوارم این پست براتون مفید بوده باشه
 
پیج اینستاگرام فروشگاه لباس آنلاین در بابل: 
mezon.golposh
کانال تلگرام فروشگاه لباس آنلاین در بابل: 
راهنمای خرید لباس نوزاد
خرید لباس نوزاد برای کسانی که برای اولین بار تجربه شیرین مادر و پدر شدن را دارند، یک چالش مهم محسوب می شود. این که پیش از تولد کودک چه لباس هایی را باید بخرند و پس از به دنیا آمدن او در ماه های اول و پس از آن به چه لباس هایی نیاز دارند.لباس نوزاد همه مادران جوانی که منتظر تولد کودک دلبندشان هستند، برای خرید به بازارهای متنوع لباس بچه مراجعه می کنند. بازارهایی بسیار جذاب و رنگارنگ با انواع لباس هایی که با رنگ ها و مدل های
ارتباط بین لباس پوشیدن و شخصیت افراد چیست؟ لباس پوشیدن ارتباط مستقیمی با شخصیت افراد دارد و اطلاعات زیادی درباره نگرش و شخصیت افراد به بیننده نشان می‌دهد. به ندرت پیش می‌آید که لباس پوشیدن بی‌غرض باشد چراکه انتخاب لباس از ناخودآگاه انسان سرچشمه می‌گیرد. مثلا وقتی که کمد لباس‌های خود را باز می‌کنید بیشتر با چه رنگی مواجه می‌شوید؟ رنگ لباس یکی از عوامل مشخص کننده شخصیت شما می‌باشد. تیپ‌ها و استایل‌های مختلف نیز بیانگر شخصیت افراد هس

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها