نتایج جستجو برای عبارت :

این همه آدم کم درآمد چطور دارن ازدواج میکنند؟

این همه آدم فقیر چطور ازدواج میکنند؟، الان توی خانواده برتر اکثرا میگن آدم باید درآمد چهار پنج میلیونی در ماه داشته باشه، یا کار آزاد با سرمایه میلیاردی داشته باشه تا دختر و خانواده اش رضایت بدند تا بتونه ازدواج کنه، اما الان تو اکثر شهرستان ها میبینیم بعضی از مردها کلا با 20 میلیون سرمایه و کار کارگری روزمزدی که هر روز هم نیست میرند خواستگاری و خانواده دختر هم قبول شان میکنند. 
تازه خانه هم یا اجاره ای هست یا هم یک طبقه بالای خانواده شوهر. پ
چطور یه شغل با درآمد مناسب یاد بگیرم ؟  این سوالیه که حداقل یک بار از خودتون پرسیدید.
من خودم یه حرکت زدم و جالب بود.
چند وقت پیش به سئو علاقه مند شدم و بعد کلی خرج الکی و ... متوجه شدم یه آموزش با قیمت مناسب هست .
لینک آموزش رو واستون گذاشتم . واقعا کلی چیز ازش یاد گرفتم به شما هم پیشنهاد میدم برید ببینید .
 
https://www.sourcebaran.com/پکیج-صفر-تا-صد-آموزش-سئو-و-بهینه-سازی-بص.html
سلام خسته نباشید
منو همسرم پارسال عقد کردیم و به خاطر اینکه سن هر دو مون کمه الان درآمد چندانى نداریم. تنها دارایی مون خونه همسرمه که پدرش ساخته و پشت قباله منه. الان براى وام ازدواج اقدام کردیم ولی دقیقا نمیدونیم چطور ازش استفاده کنیم. بیشتر دوست داریم پس اندازش کنیم. خرج عروسی هم خانواده ها قبول کردن ولى همسرم اصرار داره توى مخارج عروسی کمک بکنه.
میخواستم نظرات بقیه رو در مورد اینکه وام ازدواج رو چطور استفاده کنیم بدونم!
ممنونم
مرتبط با وا
سلام به دوستان وبلاگ خانواده برتر
من پسری 28 ساله هستم که مدرک ارشد از یک دانشگاه دولتی دارم و ماهی حدودا 3 تومن در ماه درآمد دارم، البته استخدام رسمی نیستم، خیلی هم تو این چند سال تلاش کردم که درآمدم بیشتر بشه اما نشد. 
با توجه به دو سه مورد خواستگاری که رفتم و شرایطی که خانواده های دختر و خود دختر داشتن البته حق هم دارن همه به این امید ازدواج میکنن که زندگی بهتری رو تجربه کنن (اما لطفا نگید که خواستگاری هم کفو خودت نرفتی یا طرف از تو پولدارتر ب
سلام دوستان
سوالی که ذهنم رو مشغول کرده اینکه چطور میشه که در این دوره زمونه هنوز ازدواج اجباری داریم؟بعدش این چه جور اجباری هستش، خب در نهایت که خود فرد سند ازدواج امضا میکنه. بعضی اوقات فکر میکنم این افراد که اینجور ازدواج میکنن افراد بی اراده و بی عرضه هستن با عرض معذرت چون یه فرد قوی با آینده ش بازی نمیکنه. آخه چطوری یه عمر هر شب بغل کسی بخوابی ولی تحمیلی، چون به نظرم این ازدواج تجاوز قانونی هستش.
بعدش چطور میشه که فردی در نهایت تسلیم میشه
با سلام
پسری مجرد از اهواز هستم، شرایط مادی ازدواج دائم رو اصلا ندارم، می خواستم بدونم برای ازدواج موقت در اهواز چطور اقدام کنم؟، مکانی مختص این کار هست؟
مرتبط:
برای ازدواج موقت در اهواز چطور اقدام کنم؟
آیا ازدواج موقت میتواند عامل بازدارنده زنا در ایران باشد؟
چند تا سوال در مورد ازدواج موقت
ازدواج موقت چه وقت هایی خوبه ؟
 ازدواج موقت یا زنا ؟
ازدواج موقت=زنا؟ بله یا خیر؟ "مسئله این است"
بین من و دختری که تن به ازدواج موقت داده فرقی نیست ؟
اگ
مالیات این روزا یکی از اصلی ترین بحثهای مطروحه توسط دولت است. می گن دیگه راهی غیر از کسب درآمد از مالیات باقی نمانده است. خب آنطور که من می دانم مالیات را از درآمد مردم می گیرند و با کمک به افزایش درآمد مردم، از آنها مالیات بیشتری اخذ می کنند. 
در حال حاضر وضعیت چگونه است؟
 
هر روز درآمد اکثر اقشار جامعه کمتر از روز قبل است. چرا؟ به این دلیل که به دلایل مختلف مملکت در رکود بی سابقه قرار دارد. در این شرایط چطور باید مالیات را بیشتر کرد؟
این موضوع
من معلم هستم و تنهایی زندگی میکنم. چند سال پیش درآمد بالایی داشتم، میتونستم خونه و ماشین و همه چیز بخرم. واقعا میتونستم این کار رو انجام بدم. نمیخوام بگم اشتباه کردم چون اون موقع بهترین تصمیمات رو گرفتم و یک سری دلایل داشتم که چرا نخریدم که برخی به ازدواج مربوط بودن و برخی هم ربطی به ازدواج نداشتن.
الان هم میتونم به راحتی درآمد خودم رو افزایش بدم در همین چند روز پیش فقط تصمیم گرفتم که درآمدم رو افزایش بدم با چند تا کلاس خصوصی به راحتی چند میلی
عرض سلام‌ و تشکر از توجه و همراهی تون
بی مقدمه موضوع این جلسه رو عرض میکنم:
قبل از اینکه بخوایم باز بگیم مشکلات اقتصادی و ... ، بنظرم یه موضوع مهم تر هست که تو این تاپیک درباره ش بحث میکنیم‌، اونم عقده پسر ها هست . پس موضوع میشه عقده پسر ها، عقده واژه بد و توهین آمیز نیست، اصلا این قصد رو ندارم، در ادامه من نظر خودم رو میگم و از شما هم میخوام وارد بحث بشید . 
یکی از دلایل اصلی کاهش درخواست ازدواج از طرف پسر ها ، دل شکستگی هست که‌ دارن، عده ای شون ح
که من نمیدونم براش چیکار کنم
به افکار مثبت رو بهش نشون میدم
باهاش حرف میزنم
اما ایشون فقط دارن به حسرتاشون نگاه میکنن
و صدایی هم جز صدای گریه ی خودشون نمیشنون
انگار که دیوونه شده باشه دور از جونش
انگار داره تقلا میکنه و داد و بیدادی راه انداخته که بیا و ببین
چطور بهش توجه کنم که آروم بگیره؟ چطوری نوازشش کنم که احساسم کنه؟ چطوری آرومش کنم؟چطور باهاش حرف بزنم که صدامو بشنوه؟ اگه یه لحظه بهم فرصت بده با صدای فوق ملایم و آرومی بهش میگم دوستش دارم
من 19 سالمه و تازه کنکور داشتم، کنکورم خوب بوده، یعنی از پارسال درصد هام بیشتر بود، فکر میکنم رشته های پیراپزشکی قبول میشم چون میانگین درصدهام بالاست.
از طرفی آدم منطقی هستم، تو جمع سرسنگین ولی خونه خیلی شیطونم، کودک درونم خیلی فعاله، همه جوره پایه م، عاشق آهنگ رو باند پلی میکنم میرقصم و کلا شدیدا برونگرا هستم، شادم و دوست دارم تو سن 21 22 ازدواج کنم تا آگاهیم بیشتر بشه در مورد ازدواج...
داستان اینه که 6 ماهه خانواده ای منتظرن من کنکور بدم تا بیا
سلام 
دوستان می خواستم راجع نحوه برخورد با پسری که بهش علاقه ی خاصی ندارید رو بیان کنید، من چطور باید با احترام و بدون دلخوری با ایشون برخورد بکنم تا سرد بشن، با رفتارم هر چقدر که لازم بود بهشون نشون دادم که تمایلی ندارم ولی ایشون سماجت خاصی دارن، نیت شون رو هم نمی دونم دوستی یا چیز دگه ای هستش، من جایی میرم که نمی خوام کسی متوجه ایشون بشن ولی ایشون خیلی بی تربیت و پر رو هستن که علنا خودشون رو نشون میدن.
قبلا برام مهم نبود ولی الان چون قصد ازدو
سلام دوستان
میشه اگه شهر خودتون با شوهر یا نامزدتون فرق میکنه و به خاطر کار و این چیزها مجبورید توی شهر شوهرتون زندگی کنید، تجربه تون رو اینجا بیان کنید؟
چه مشکلاتی داشتید یا چه نکته های خوبی وجود داشته و ...، میخوام یه کم بیشتر برام روشن بشه زندگی کردن توی یه شهر دیگه با خانواده شوهر چطور میتونه باشه؟، چه مشکلاتی میتونه داشته باشه؟ اون هایی که چند سال از زندگی شون گذشته و این شرایط رو دارن راحت هستند با این قضیه یا نه؟
چه زمان هایی بیشتر اذی
کسب درآمد از بیت کوین با روش های ۱۰۰% واقعیشاید شما هم در فکر کسب درآمد عالی با بیت کوین هستید که الان در این صفحه هستید. بیت کوین چیست و چه کاربردی دارد؟ این سوال مهمی است که پاسخ آن را برای آشنایی با بیت کوین باید بدانید.بیت کوین یک ارز دیجیتال است که دارای یک شبکه برای پرداخت های مستقیم و بدون واسط است که هیچ شخصی در آن نمی تواند دخالت کند و مالکیت آن را بر عهده بگیرد.با بالا رفتن ناگهانی قیمت بیت کوین در سال 2016 سرو صدای زیادی به پا شد و همه نگ
بیشتر ما، مهارت های همسری را از روی دست پدر و مادرمان کپی می کنیم؛ فارغ از این که آنها چقدر در زندگی مشترکشان موفق بوده اند.
همین می شود که شما بعد از مدتی، احساس می کنید راه و روش تان کار نمی کند و برای این ازدواج جواب نمی دهد. بنابراین، قبل از هر کار مهم ترین قدمی که باید درباره ازدواج بردارید،این است که یاد بگیرید چطور با کسی دیگر زندگی کنید.
ادامه مطلب
 
مشکلی که من الان چند ساله که پیدا کردم،
اینه که،
 
واقعا نمیفهمم ازدواج به چه دردی میخوره.
 
یعنی پوینت کاغذ امضا کردن چیه؟
 
چرا من باید کاغذ امضا کنم و خودم و بقیه رو توی دردسر احتمالی بندازم و شاید علاقه م به شریک زندگیم بعد ازون ازدواج کم هم بشه و حس کنم محدود شدم یا حالا وای چه خبره؟! که چی بشه؟! وقتی که میشه بدون کاغذ هم عاشق بود و با علاقه بیشتری زندگی کرد؟
 
الان این روزها کشورهای بسیاری دوست دختر پسری یا نامزدی رو به اندازه ازدواج قبول
دخترای کانادایی که وایت هم هستن
یه سری دیوونگی ها دارن
یه سری اخلاقای خوب
دیوونگی هاشون اینه که مثلا روانی هستن
روانی بازی دارن
یا مثلا خیلی سیگار میکشن
یا خیلی وید میکشن
یا کوک میزنن
خوبیاشون اینه که ساده ن
مهربونن
اهل کمکن
دوست داشتنی ان
حسودی نمیکن معمولا
یعنی تو با اینا ازدواج کنی با یه سری اخلاقای خوب و بدشون سر و کار داری
دخترای ایرانی
اغلب:
موهامو قهوه ای روشن رنگ کنم بیکاز آم عم عه به لاند
خیلی بی خیالن
از یه طرف به شدت احساس حقارت دار
.باسمه تعالی
امور اجتماعی
ازدواج
غزل۳

می کند احمد سفارش، جملگی در ازدواج
می شود احسن تکامل، بندگی در ازدواج
هست کفویت همان درک مقابل هرجهت
آن تداوم می دهد هر زندگی در ازدواج
می شود شیرین اگر هم کفو باشد همسرت
می دهد احمد بشارت رستگی در ازدواج
لازم است کفویت افراد در قبل از نکاح
آن تداوم می دهد هر زندگی در ازدواج
در مقابل نهی کرده ، مردمان را از طلاق
می شود جمعی دچار ماندگی در ازدواج
رزق می گردد دو چندان،گر شود جاری نکاح
نیست ممدوح و روا آزرد
با سلام وقت بخیر 
چرا بعضی از پسران با اینکه وضع کاری و شرایط خانوادگی خوبی دارن ولی بیشتر وقت شون به کار صرف میشه و به ازدواج و دخترهای اطراف شون اهمییت نمیدن؟
مثلا یک آقا پسری 28 ساله تو نظام مهندسی هست که تنها فرد مجرد خانوادشونه و طرح های آزاد و نظام مهندسی رو خیلی برمیداره، خونه هم خریده، ماشین و ... هم داره و پدر مادر شون هم نیازی به ایشون ندارن ولی توجهی به رفتارهای محترمانه من و یا هیچ دختر دیگه ای نمی کنند فقط و فقط کار ... .
واقعا دلیل این
یک بار برای همیشه تمام روش های کسب درآمد از اینترنت رو یاد بگیر و از امروز کارتو شروع کن.شاید اگه 10 سال پیش به کسی میگفتی من میخوام از اینترنت پول در بیارم بهت میخندید اما امروز اوضاع فرق کرده! خیلیا امروز دارن با یک لپ تاپ و یک خط اینترنت ماهانه درآمدهای چند ده میلیونی میسازن!
ادامه مطلب
مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند. بر اثر کمبود حوصله طلاق می دن. ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !!؟؟
بیشتر مردان موفقیت شون رو مدیون زن اولشون هستند و زن دومشون رو مدیون موفقیت شون !!؟
مردها سه تا آرزو دارن : - اونقدر که مامانشون می گن خوش تیپ باشن ! - اونقدر که بچه شون می گن قوی باشن ! و مهمتر از همه اینکه : - اونقدر که زنشون شک داره دوست دختر
داشته باشن !!؟؟
مرد اولی : امان از دست این زنها !؟ زنم تمام دارائیمو بردا
مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند. بر اثر کمبود حوصله طلاق می دن. ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !!؟؟
بیشتر مردان موفقیت شون رو مدیون زن اولشون هستند و زن دومشون رو مدیون موفقیت شون !!؟
مردها سه تا آرزو دارن : - اونقدر که مامانشون می گن خوش تیپ باشن ! - اونقدر که بچه شون می گن قوی باشن ! و مهمتر از همه اینکه : - اونقدر که زنشون شک داره دوست دختر
داشته باشن !!؟؟
مرد اولی : امان از دست این زنها !؟ زنم تمام دارائیمو بردا
دوره تخصصی آموزش بیمه برگزاری می شود.در این دوره شما آشنا می شوید:بیمه چیست؟من چگونه می توانم از بیمه درامد زایی داشته باشم؟چطور پاره وقت از بیمه درآمد زایی کنم؟چطور تمام وقت از بیمه درآمد زایی کنم؟من یک زن خانه دار هستم چطور می توانم از بیمه درآمد زایی کنم؟من یک دانشجو هستم چطور می توانم از بیمه درآمد زایی کنمداوطلبان بعد از دوره های آموزشی و اخذ شرایط لازم به بیمه مرکزی برای آزمون و دریافت کد رسمی از بیمه مرکزی معرفی می شوند.بعد از این دور
دوره تخصصی آموزش بیمه برگزاری می شود.در این دوره شما آشنا می شوید:بیمه چیست؟من چگونه می توانم از بیمه درامد زایی داشته باشم؟چطور پاره وقت از بیمه درآمد زایی کنم؟چطور تمام وقت از بیمه درآمد زایی کنم؟من یک زن خانه دار هستم چطور می توانم از بیمه درآمد زایی کنم؟من یک دانشجو هستم چطور می توانم از بیمه درآمد زایی کنمداوطلبان بعد از دوره های آموزشی و اخذ شرایط لازم به بیمه مرکزی برای آزمون و دریافت کد رسمی از بیمه مرکزی معرفی می شوند.بعد از این دور
ازدواج دردسر ساز
ازدواج یکی از مهمترین مراحل زندگی هر فردی است.اگر در انتخاب همسر دچار اشتباه شویم زندگی ما نابود می شود و دچار مشکلات زیادی خواهیم شد .پس بهتر است قبل از ازدواج به نکاتی مهم توجه کنید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
اتفاقات گذشتند و تموم شدند، ولی زخم‌هاشون همیشه هستند. فکر می‌کنم پدرم نمی‌تونند برام جهاز بخرند؟ چرا می‌تونند، ولی ناراحتی‌ام از این ه که نمی‌خوان، چون پول من براشون مهم ه. دردناک ه، پدرم منتظرند من در دوران طرحم درآمد ۶۰-۷۰ میلیونی داشته باشم و به ایشون بدم پول‌هام رو. و می‌دونم تا طرح نرم و تا پول ندم به پدرم، من آزاد نمی‌شم. :)
ازدواج نمی‌کنم، ازدواج نخواهم کرد، زخمی که از محبوب خوردم اسکارهای عمیقی تو دلم جا گذاشته. رفتاری که از همه
چطور فردی رو پیدا کنم که دوست دارم؟اغلب افرادی که ازدواج نکردند یا در روابط خوبی نیستند معمولا میگن من چطور میتونم اون فردی رو پیدا کنم که مثل خودم باشه و چیزایی که دوست دارم توی اون رابطه اتفاق بیوفته؟برای رسیدن به چیز هایی که میخوایم باید نیروی جذابیت درونی مون رو بالا ببریم تا با آدم های بهتری در زندگیمون رو به رو بشیم و هم خودمون از زندگی با اون افراد لذت بیشتری ببریم و هم دیگران از بودن با ما لذت ببرند.این خودش یک لذت بزرگ هست که فرد بدون
قصد ازدواج دارم من را راهنمایی کنید
یکی از مهمترین قسمت های زندگی هر شخصی ازدواج است . اگر ازدواج موفقی داشته باشید از زندگی خود لذت خواهید برد اما اگر انتخاب شما درست نباشد ازدواج ناموفقی خواهید داشت
به ادامه بروید
ادامه مطلب
سلام
بنده مجردم و تجربه ای ندارم. اما از دوستان متاهل زیاد شنیدم که در زندکی مشترک، خانواده همسر خیلی مهم هستن. گفتن اگر چه با همسرشون شناخت کامل داشتن، سال ها بعد از آشنایی و ... ازدواج کردن و همسران شون معیارهاشون رو دارن، (حتی ازدواج های فامیلی)، اما اختلافات و تفاوت ها خانوادگی ارتباط شون رو با شوهران شون تحت الشعاع قرار داده. میگن که فقط خود فرد کافی نیست و خانواده ش خیلی مهمن و اون ها اشتباه شون این بوده که تا قبل عقد با خانواده خواستگار ز
اگه ازدواج زودخوب نیست شاید ازدواج دیر از زودش هم بدتره، به نظر من هر کسی هر زمانی احساس نیاز به ازدواج کرد باید ازدواج کنه حالا چه پانزده سالش باشه چه بیست و پنج و ...، یادمه انگار همین دیروز بود که بچه دبیرستانی بودیم و وقتی یکی حرف ازدواج و با ما میزد می‌گفتیم اوووه کو تا ازدواج!
بعد رفتیم دانشگاه و چند تا مقطع خوندیم الان راحت شدم بیست و هشت سال!، و کلی حس بد از ازدواج نکردن، کلی فشار و ...
به نظر من این اشتباهه که وقتی یکی می‌شنوه فلانی توی
عزیزانِ جان سلام و عرض ارادت خدمت همه اعضای وبلاگ وزین و محبوب خانواده برتر
به طور کلی سوال من می تونه این باشه که آیا هدف از ازدواج باید صرفا فرزند آوری باشه؟، بذارید کمی بیشتر توضیح بدم. من پسری هستم در شرف ازدواج البته اگر قسمت باشه.
موضوع از این قراره که خانواده ی بنده علاقه زیادی به بچه دارن و حتی قبل از شروع شدن پروسه ازدواج من، همیشه به شوخی و یا توی بحث ها گوناگون تمایل و توقع خودشون از من برای داشتن دو یا سه فرزند را بیان می کردن. 
حالا
کسب درآمد اینترنتی چیست ؟!
این سوال امروزه ذهن خیلی هارو به خودش مشغول کرده.
اما پیدا کردن جواب برای اون کار راحتی نیست .
امروزه عبارت کسب درآمد خیلی به گوشمون میخوره .
کسب درآمد آنلاین یعنی کسب درآمدی که ما بتونیم با یک موبایل یا لبتاپ و... که به اینترنت متصل باشد درآمد کسب کنیم .
پس در ادامه باما باشید تا چند سایت کسب درآمد خوب بهتون معرفی کنیم .
 
چندی پیش خبر ازدواج دختر کودک با مرد بالغ جنجال راه انداخت
به حکم محاکم قضایی اون عقد باطل شد
چطور قانون شرع در مورد ازدواج رو میشه لغو و نقض کرد !
ولی در مورد حجاب و خیلی مسائل دیگه نمیشه !
خیلی قوانین شرع منسوخ شده اند ولی هنوز مصلحت دستور اینکارو نمیده!
#ابزار . #سیاست. #دیانت . #مصلحت
 
 
 
,۷ راه کسب درآمد اضافه حتی در کنار شغل تمام وقت ,کسب درآمد از اینترنت – کسب درآمد اینترنتی به روش جدید مهندس ,10 راه خلاقانه و تضمینی برای کسب درآمد در خانه ,کسب درآمد میلیونی از فروش خدمات گردشگری ,سایت ها کسب درامد از اینترنت ,کسب درآمد اینترنتی ، شغل دوم اینترنتی ,راههای کسب درآمد در ایران ,کسب درآمد ,پولساز (کسب درآمد) ,تماشا ,6 ایده ناب برای شروع کسب درآمد از تلگرام ,راه های آسان برای کسب درآمد بیشتر در منزل ,کسب درامد اینترنتی 100 میلیونی در ما
طبق آمار ها در صورت ازدواج مردهای دهه پنجاه و شصت باز هم حدود یک میلیون! دختر دهه شصتی موفق به ازدواج نمیشوند و شاید مجبور باشن تا آخر عمر مجرد بمونن.
پسرای دهه شصتی در یک اقدام غافلگیرانه برای ازدواج سراغ دخترای جوانتر دهه هفتادی رفتن و دخترای دهه شصتی شانس ازدواج رو از دست دادن!
دخترایی که مسن شدن و با اومدن دخترای ترگل ورگل دیگه شاید چندان بختی برای ازدواج نداشته باشن.
 
پ.ن:شاید بگین از لحاظ مالی و جنسی خودشون رو ارضا میکنن؛اما هیچکدوم مثل
ازدواج و تشکیل خانواده و بخش مهمی از زندگی آدمی است و گریزی از سختی ها و آسانی های آن نیست. اما بحث اینجاست ما باید این سختی‌ها را تحمل کنیم تا شاید روزهای خوش بیاید؟
هرگز ما به این جهان نیامده ایم تا خود را بکشیم، تا به خود رنج دهیم. کافیست شما به مشاوره ازدواج بروید تا مسائل خودتان به ویژه مواردی که گمان می کنید به رابطه تان آسیب می زنند حل شود و علاوه بر آن یاد بگیرید اصول زندگی مشترک بر اساس نظر مشاور ازدواج خوب در تهران و با این فرهنگ چگونه
,7 روش برای کسب درآمد از اینترنت در خانه ,کسب درآمد اینترنتی ، شغل دوم اینترنتی ,سایت ها کسب درامد از اینترنت ,کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه با معرفی بیش از ۲۰ روش مختلف ,کسب درآمد از اینترنت – کسب درآمد اینترنتی به روش جدید مهندس ,کسب درآمد اینترنتی (بروزرسانی ۲۰۱۸) ,مرجع کسب درآمد اینترنتی ایران,کسب درآمد از اینترنت روزانه 20$ دلار کاملا رایگان ,38 روش واقعی کسب درآمد از اینترنت (شامل روش‌هایی با پتانسیل درآمد ,کدا ، کسب درآمد آنلاین ,کسب در
فواید و مزایای ازدواج

ازدواج درست که معمولا این چنین نیز هست هم برای جامعه و هم برای افراد فواید و منافع بسیار زیادی دارد که می‌توان به صورت زیر خلاصه نمود
یکم قواعد اجتماعی
ارتقاء سطح سلامت کلی جامعه .
زنده و با نشاط تر شدن جامعه.
ارتقاء سطح فرهنگی و اقتصادی جامعه.
روابط اجتماعی بهتر.
افزایش امید به زندگی و طول عمر افراد.
کاهش جرائم اجتماعی.
دوم ،فواید مشترک زن و شوهر
بهبود سلامت روحی و روانی و جسمی در کل و نه در تمامی زمینه‌ها.
افزایش طول عم
هر دفه با یک زوج همراه میشم یا از روابطشون برام میگن یا روابطشونو میبینم بیشتر میفهمم اصلا درک درستی از ازدواج ندارم...رفیق که دو شب پیشم بود و یار داره تقریبا یک سالو نیمع و خواهرش که به زودی قراره بشه اینترن من و تازدگی ازدواج کرده و از من کوچیکتره...اصلا نمیتونم درک کنم چطور ادما بعد از چند سال هنوز حرفای مشترک دارن و میتونن ساعت ها با هم باشن و با هم حرف بزنن...رفیق که اعتقاد داره من زیاد سینگل موندم و از سینگلی خل شدم
ولی همیشه برام عجیب بود..
انواع ازدواج موفق همراه با یک گزینۀ اضافی
می‌خواهم از شما بپرسم که آیا واقعاً به دنبال یک ازدواج موفق می‌گردید؟ پس باید بیخیال تمام آن حرف‌ها و آدم‌هایی بشوید که می‌گویند باید چه کار کنی و چه کار نکنی. البته یادگرفتنِ برخی موضوعات و پیش گرفتن‌شان اصلاً اشکالی ندارد، چرا که به هر حال ارزش خود را در جایگاه خود دارند، اما ممکن است عواملی حتی بنیادی‌تر از این‌ها، برای موفقیت در ازدواج وجود داشته باشند.

ادامه مطلب
آیا شما آماده اید که کسب و کار آنلاینی را شروع کنید و کسب درآمد اینترنتی داشته باشید، اما نمی دانید از کجا آغاز کنید؟ آیا می خواهید یاد بگیرید چطور درامد زایی کنید؟ این کار همیشه آسان نخواهد بود و باید به سختی کار کنید و از مشکلات و شکست ها در مسیرتان عبرت بگیرید.

ادامه مطلب
 
 *معنی ازدواج و تعهد
*تعیین و روشن کردن اهداف بلند مدت در زندگی
*انتظارات متقابل از همسر 
*سلسله مراتب زندگی 
*آیا شما تمایلی به داشتن فرزند دارید و اگر تمایل دارید چه تعداد 
*وضعیت مالی و درآمد در زندگی
والدین و اقوام و ارتباط با آنها
*انتظاراتی که از نقش جنسیتی خود و همسرتان دارید.
*مسائل جنسی و انتظارات طرفین از این رابطه.
*نحوه حل و فصل تعارضات مهم
*اعتقادات و زندگی معنوی.
*توافق در زمینه روابط خارج از محیط خانوادگی
سلام
من پسر 23 ساله هستم، درباره خوبی ها و بدی های ازدواج از این و اون پرسیدم و ...، به این نتیجه رسیدم که ازدواج فاجعه ای بیش نیست. مردها مینالن از اوضاع شدیدا بد اقتصادی و این که آرامش شون هم نسبت به مجردی کمتر شده و ساعت کاری شون بالا رفته، میگن ازدواج چیزی بهشون اضافه نکرده و فقط گرفتاری شون بیشتر شده.
با یه حساب سر انگشتی دیدم بله اطرافیان خودم هم همین جوری براشون پیش اومده و هیچ کدوم بهتر از مجردی شون نیستن که هیچ اوضاع شون بدتر هم شده.
با ای
کمتر از8 ماهه دیگه 24 ساله میشم! سنی که قبلا وقتی بچه بودم چقد عجیب غریب
بنظرمیرسید واسم و توی رویاهام تصورمیکردم حتما سرکار میرم،ازدواج کردم بچه هم دارم:/
ولی الان نه تنها عجیب نیست برام،بلکه نه علاقه ای به ازدواج دارم نه حتی ذره ای حسادت میکنم
 به دوستام که ازدواج کردن ویا بچه دارن،بلکه انقدر ذوق میکنم حدنداره
 گاهی مامانم بابعضی حرفاش تامغز استخونم رو میسوزونه و اعصابم خورد میشه از این همه سطحی نگری
 بودن وقدیمی بودن افکار مامانم و اینکه
خب اولین داستان هم تموم شد با عنوان سعادت زناشویی! خب فکر کنم هنوزم میشه ازش درس گرفت. حالا مال اینا بخیر گذشت. اخه سن اینقدر کم وقت ازدواج؟ اصلا ادم نه میدونه کیه نه میدونه چی میخواد نه زندگیش شکل گرفته هیچی بعد ازدواج کنه انگار ازدواجو هدف ببینن بعد میگذره میبینن زندگی اون چیزی نیست که فکرشو میکردن. من خواهرم مریض شد یعنی در این حد اونجا براش وحشتناک بود و اذیتش میکردن. اینقدر آدمای بدی بودن الان ولی عوضش داره به معنای واقعی کلمه زندگی میکن
آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان
روزانه چند میلیون تومان درآمد کسب کن!
اثبات درآمد ها در دو ویدیو داخل متن
با تخفیف استثنایی ۵۰ درصدی تا آخر ماه
یک از جامعترین پکیج های درآمد میلیونی از اینترنت با چند روش بی نظیر
در این پکیج ۳ روش حرفه ای و مطمئن درآمدزایی از اینترنت برای شما آورده شده و می توان گفت یکی از بی نظیرترین پکیج های درآمد زایی از اینترنت می باشد.
درآمد شما از این روش ها متفاوت از همدیگرست. روش اول روزانه از ۱۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار توما
نامردی خیلی زشته خیلییی...خیلی بده انقدر مرد نباشی که پای عهدی که بستی بمونی..خیلی بده یذره مرام دربرابر ینفر که باهات حداقل همخونه ست نداشته باشی که غلطی ‌که کردی و فکرایی که تو سرته رو بهش بگی...
واقعا برام سوال که چجور یه آدم میتونه انقدر پست باشه که چشمشو رو تمااام عشق و علاقه ها و زحمت کشیدنها و خون دل خوردنهای یه زندگی ببنده و گول چهارتا ظواهر رو بخوره و خیانت (حتی درحد چت) بکنه اونم با کسی که از ذاتش کاملا خبر داره...؟؟!!!! یه آدم چقدر میتونه
چطور درآمد کسب کنیم؟
 
در ابتدا طبق آموزش های ما پیش برید و در سایت عضو شید.
سپس یک پرنده قرمز را به قیمت 10 دلار خریداری کنید.
این پرنده قرمز حدودا روزانه 2دلار برای شما تخم میزاره که میتونید 1 دلارشو برداشت کنید.1 دلار دیگشم برای خرید پرنده سیو میشه.
یعنی سر 10 روز شما 10 دلار سرمایه تون برگشته یک پرنده قرمز دیگه هم اضافه شده و از اون به بعد هم درآمدتون میشه روزی 2 دلار.
سر 10 روز بعدی 2 تا پرنده میشه 4 تا و روزانه 4 دلار.
سر 30 روز 8 پرنده و روزانه 8 دلار.



آیا عشق بعد از ازدواج می آید؟








برای یک ازدواج موفق عشق کافی نیست‎
 
عشق قبل
از ازدواج ممکن است باعث از بین رفتن علاقه و شوق رسیدن به رابطه ی پایدار
یا ازدواج شده و مخصوصا مردان را از رسیدن به هدف رابطه و ازدواج منصرف
کند.در مورد ایجاد عشق بعد از ازدواج باید بگویم درصورتی که انتخاب شما
انتخاب درستی باشد بعد از ازدواج با شکل گیری صمیمیت های جسمی و عاطفی به
مرور عشق آتشین همراه با لذت به وجود خواهد آمد.
ادامه مطلب
میخواستم باهم ازدواج کنیم تا همدیگرا ببوسیم 
میخواستم باهم  ازدواج کنیم تا یکدیگر را در آغوش بگیریم ،
 تا هم آغوش شویم ! 
میخواستم باهم ازدواج کنیم تا بچه های خودمان را داشته باشیم . 
میخواستم باهم ازدواج کنیم تا ...
راستش عزیزم یاد آوری هیچکدام از اینها شایسته ی عزاداری و لایق اشک های بی وقفه ام نبودند ، جز این : 
میخواستم ازدواج کنیم تا باهم حرف بزنیم . 
مثلا یک صبح جمعه  در آرامش بعد از هم آغوشی وقتی مرا بغل گرفته ای و مدام بر صورتم بوسه میزن
چند وقت پیش یه کلیپی میدیدم که یه نفر مصاحبه کننده از جوانها میپرسید چه جوری باید به نیاز جنسی جواب داد؟همه میگفتن ازدواج بعد ازشون میپرسید تا زمانی که مجرد هستید چه جوری باید به نیازهای جنسی پاسخ داد؟طرف میخندید میگفت بهمون گفتن تقوا پیشه کنیدواقعا کسی میدونه جوانان مملکت ما تا زمانی که ازدواج کنن که البته اگه بتونن با نیازهای جنسیشون چه میکنن؟یعنی این همه جوان دارن تقوا پیشه میکنن؟
ممکن است شرایط به گونه‌ای برای شما رقم بخورد که قصد ازدواج با مرد مطلقه را داشته‌باشید. اما پیش از آن لازم است تمام جنبه‌های این تصمیم را در نظر بگیرید و با آگاهی و شناخت کافی وارد زندگی مشترک شوید. ازدواج یک زن مجرد با یک مرد مطلقه عموما قابل قبول‌تر از ازدواج یک زن مطلقه با یک مرد مجرد است. درصورتی که قصد ازدواج با مرد مطلقه را دارید ابتدا دقت کنید که فرد با معیارهای شما مطابقت دارد یا نه و سپس مسائلی مانند علت جدایی و مدت جدایی را در نظر بگ
شاید خنده تون بگیره ولی واقعا اینجوریه.
پسرای ایرانی اغلبشون، هر جای دنیا که باشن (و همینطور دخترای ایرانی البته)، یه جور عقده های عجیب دارن.
مثلا:
دو تا ازدوستای دختر من رو، که هر دو ایرانین، هر کدومشون با سه چهار تا هندی خوابیدن.
هر بار هم هندیا قول ازدواج و علاقه دادن و هر بار اینا رو ول کردن و رفتن با یه هندی ازدواج کردن.
ولی هر بار هم میگن که نه ما باز هم با پسر ایرانی وارد رابطه نمیشیم. 
پسر ایرانی چه مشکلی داره؟! خیلی برام عحیبه حرفاشون. خی
اینطور نیست که من خیلی خمار اینترنت باشم و استخون‌درد گرفته باشم از نبودنش. فقط نمیدونم با زندگیم چیکار کنم. نمیدونم بعد یه روز طولانی که از دانشگا برمیگردم چطور خستگیمو در کنم. چطور با مامانم اینا تماس تصویری بگیرم. چطور جزوه و ویس دانلود کنم. چطور گوگل کنم که چرا سرامیکای کف اتاقمون بلند شدن و صدا میدن. 
و به طور کلی، بیشتر نگرانم که قراره چی بشه. قراره اینطوری بمونه؟
سلام 
من  مجردم و بالای 25 سال، یک سوال برام پیش اومده؛
زوجین قبل از ازدواج، رفتار  و عملکرد جنسی همدیگه رو چطور ارزیابی کنند و چطوری بفهمند که نزدیکتر به واقعیت باشه برای همدیگه، رفتار و عملکرد جنسی توی مراحل آشنایی و قبل از عقد که مشخص نمیشه، در فرهنگ ما، دقیقا زمانی مشخص میشه که  ازدواج یا عقد کرده باشن و دیگه  کار از کار گذشته باشه!
خوب چکار کنیم که پیشگیری بشه و به خاطر این موضوع کار به طلاق نکشه؟، به نظر من با گفتگو  در مورد سلیقه و خوا
پکیج آموزش کسب درآمد میلیونی ازبیت کوین
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#کسب درآمد واقعی و مطمئن ۱۰۰٪رایگان - آپاراتwww.aparat.com › resultشارژ رایگان واقعی و 100 درصد تست شده امتحان کنید · appi6790. 95 بازدید ۱ ... پکیج آموزش کسب درآمد از بیت کوین (100% تضمینی) - درآمد 724 · کسب درآمد اینترنتی ... کسب درآمد میلیونی از اینترنت با پشتیبانی ۲۴ ساعته رایگان · کسب درآمد ...
کسب درامد میلیونی - آپاراتwww.aparat.com › result › کسب درامد میلیونیکسب درامد میلیونی انلاین 100درصد تض
دلم میخواد در مورد یه موضوعی صحبت کنم باهاتون، اونم موضوع رسم و رسومات جدید هست، ما ایرانی ها مجموعه ای از رسم و رسومات رو داریم، یعنی دختر و پسری که میخوان ازدواج کنن یا کلا ازدواج کردن، چند نوع رسم و رسوم جلو روشون هست.
رسومات ایرانی باستان، رسم و رسومات دینی، رسم و رسومات اروپایی
همه این رسم رسومات هم در قالب ازدواج میان، مثلا این روز ها واقعا اگر آقا پسر برای دختر ولنتاین کادو نگیره خب خانومش ناراحت میشه و قهر میکنه در صورتی که قبلا و
سلام
من خواستم بدونم چرا میگن ازدواج اینترنتی خوب نیست، اگه خوب نیست چرا جلوش رو نمیگیرن؟، میخواین بگین نمیتونن؟! باورم نمیشه! 
واسه خریدن عضویت، باید به حساب شون پول بفرستی یا طرف شماره موبایلش هست، اگه میگن غیر قانونیه چرا دارن کار میکنن؟!، خودم چند وقت عضویت داشتم راستش همه جور آدم توش پیدا میشه، هم آدم خوب هم آدم بد، یه خرده سرد شدم.
اینه که میگن آخر و عاقبت این جور ازدواج ها طلاقه!، یعنی این همه الان طلاق زیاد شده، خیانت زیاد شده، این ها
زندگی کردن زیر یک سقف یک واقعیت است و با شخصیت‌های واقعی زن و شوهر سر و کار دارید و جایی برای رویا پردازی نیست.
شناخت درست از تفاوت‌ها و شباهت های بین دختر و پسر و خانواده های کمک می کند تا با شناخت از این تفاوت ها با دید باز تر و آگاهانه تر تصمیم گیری کنید.
در تصمیم گیری قبل از ازدواج باید به تفاوت ها و بعد از ازدواج بیشتر به شباهت هایشان اهمیت بدهید، زیرا توجه به تفاوتها، به انتخاب عاقلانه کمک می کند و اهمیت دادن به شباهت ها بعد از ازدواج، موج
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر ...ketab9.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر دکتر ... نویسندگان: دکتر ویلیام گلسر و کارولین گلسر مترجم: دکتر علی صاحبی دسته ...
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با ...bookmax.ir › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون-شکست-حل-م-2دانلود ک
سلام  خدمت دوستان عزیز 
سوالم اینه که آیا مشکل نازایی میتونه مانع ازدواج کردن یه دختر بشه؟
اونی که نازایی داره نمی تونه ازدواج کنه و خوشبخت بشه؟ من واقعا خیلی ناراحتم به خاطر مشکل مالی نتونستم برم پیش یه دکتر زنان تا کاملا حلش کنم. آیا همه مردان بچه دوست دارن. من هر چی مرد تو اطرافم دیدم بچه دوست دارن، کلا از زندگی نا امید شدم، خیلی دلم پره. بچه خیلی زیاد برای مردان مهمه، اگه نباشه بعضی هاشون به زن سرکوفت میزنن. 
الان زندگی دختر خاله من شده ع
یه عده هم هستن فقط به همه چیز اعتراض دارن :-/ و جز نق زدن هیچی بلد نیستن!
من ۴۰ سالمه و کارمندم ولی خونه ندارم! 
من ۳۰ سالمه ولی دستم تو جیب بابامه !
من ۴۰ سالمه نتونستم ازدواج کنم چون زمین کجه !
همه تو این دوره زمونه دارن پول درمیارن من نمیتونم !
اون کنار خانوادشه من نیستم !
......
بس کنین دیگه ! اینقدی که انرژی میذارن سرتون نو زندگی مردمه اگه به فکر زندگی خودتون بودین الان شاید راضی بودین از خودتون -_- (شاید بگین الان سرم تو زندگی مردمه !) 
اگه یکی دوسال
طالع بینی و پیشگویی ازدواج









هر گاه بخواهید حساب کنید که آیا آقای (... ) زاده (...) با خانوم (...) زاده (...) می توانند ازدواج کنند یا نه؟آیا ستاره این دو نفر با هم جفت هست یا نه؟و در آینده تا آخر با هم زندگی میکنند یا نه ؟
ادامه مطلب
دنیای عجیبی شده، حیوانات جنگل شرف دارن به بعضی از آدم ها. امروز مراجعه کننده ای داشتیم که هنوز ۵۰ سالش نشده بود، اما قیافه اش مثل یه پیرمرد ۹۰ ساله شکسته بود، دست هاش می لرزید. موضوع شکوائیه اش رو که دیدم دلم میخواست بمیرم. ایراد ضرب و جرح اونم توسط پسرش. با هزار امید و آرزو بچه بزرگ کنی آخرش دست روت بلند کنه. بنده خدا مثل ابر بهار گریه می کرد، وقتی سید چایی آورد براش بهم گفت صبحونه هم نخوردم. دلم کباب شد براش. تخت بیمارستان پر از پدر و مادرهایی ه
 
اقامت ازدواج در آلمان
به طور کلی اقامت ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی می تواند صورت گیرد جدیدا به دلیل سوری بودن ازدواج در این کشور قوانینی تصویب شده است. در صورتی که ازدواج قانونی باشد و مجوز اردواج برای هر دو صادر شود. شهروند خارجی برای اقامت ازدواج در آلمان باید شرایطی را فراهم کند ، مانند سن و گواهی های مربوط و عدم موانع ازدواج، همچنین ازدواج در کشور آلمان به صورت مدنی باید انجام شود.

ادامه مطلب
سلام
آیا میشه گفت پسری که به تازگی پیج های تخصصی آموزش مسائل زناشویی رو دنبال میکنه به طور هدفمند قصد ازدواج داره یا نه دلیل نمیشه؟، آخه برادرم قبلا پیج های این طوری دنبال میکرد اما تخصصی و آموزشی نبودن و فقط یه سری پیج هایی بودن که ممکنه هر پسر یا دختری صرفا به خاطر کنجکاویش دنبال کنه،(پیج ناجور نه. پیج های مسائل زناشویی اما الکی و مسخره و جک و اینجور چیزها که کنجکاوی پسر و دخترها رو تحریک میکنه). 
ولی الان حدود پنج ماهه مرتب که چکش میکنم میبی
سلام دوستان عزیز
دختری هستم که تازگی ها ۲۰ ساله شدم، بجز ماکارونی و برنج هیچ غذایی بلد نیستم درست کنم یعنی تمرین نکردم در حالی که ۲ تا از دوستام با اینکه یکی شون هم از من کوچیکتره بهترین غذا ها رو درست میکنن، ولی من راستش اصلا سعی نکردم و وقت نذاشتم.
از غذایی که مامانم آماده کرده خوردم و درس خوندم!!! ولی خب ماکارونی هم خداییش حرف نداره یعنی استعدادم خوبه، حالا سوالم از خانم ها اینه که شما قبل ازدواج تون آشپزی بلد بودین یا وقتی ازدواج کردید به م
فایل صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل ... - پیپر داکpaperdoc.4kia.ir › info2 › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-...۲۴ تیر ۱۳۹۸ - دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر دکتر ویلیام گلسر و کارولین گلسر ...
ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب)www.sayehsokhan.com › title=ازدواج بدون شکست (حل م...این کتاب به همراه CD کتاب صوتی با صدای دکتر صاحبی ارائه شده است ... دکتر
مشاوره حقوقی اثبات زوجیت : تشکیل خانواده و ازدواج کردن به عنوان یک فعل نیکو در جامعه محسوب می شود زیرا  همه جوامع در هر جای دنیا فارق از هر دین و مذهبی، تشکیل خانواده را امری نیکو ومقدس قلمداد می کنند،در برخی از موارد طرفین نکاح اعم از زن و مرد منکر وجود رابطه زوجیت  و درحقیقت ازدواج می شوند درمشاوره حقوقی اثبات زوجیت باید بیان داشت ، انکار ازدواج و وجود رابطه زوجیت بیشتر در مورد نکاح و ازدواج موقت پیش می آید. قطعا ازدواج موقت استحکام  نکاح و
سلام
بنده سوالم از دخترخانم ها و خانم های چادری محجبه ( پوشیده کامل- عیان نبودن حتی یک تار مو) است. ( لطفا لطفا لطفا خانم های مانتویی و آقایان جواب ندهند)
1) اگر پسری مثلا در خیابان یک دختر چادری‌ محجبه را دیده است و در ظواهر ایشان را پسندیده است و میخواهد مستقیما خودش به او پیشنهاد آشنایی برای ازدواج بدهد چطور باید این کار را انجام بدهد ؟ آیا این طور پیشنهاد ازدواج در خیابان (قصد جدی برای ازدواج) را برمی‌تابند؟
ادامه مطلب
با سلام و عرض ادب
کارگاه هایی با عنوان مهارت های قبل از ازدواج و بعد از ازدواج با همکاری موسسه ذهن پویا و انجمن علمی دانشگاه پیام نور فردوس برگزار شد اولین جلسه ۳ ساعته مهارتهای پیش از ازدواج در تاریخ ۲۵ شهریور و جلسه دوم در اول مهرماه ۱۳۹۸ با تدریس اساتید گرانقدر سرکار خانم باقرزاده و جناب آقای دلیر برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت
کسب درآمد از وب سایت شما اسطوره ای نیست. هر کسی قابل انجام است
در حقیقت - تبدیل یک وبلاگ سرگرمی نیمه وقت ، وب سایت یا سرگرمی به یک دارایی درآمدزا نسبتاً معمولی است که با کمی شانس و کمی کار سخت همراه است.
حداقل شما باید بتوانید به اندازه کافی هزینه های اصلی خود را برای یک دامنه و هاستینگ بپوشانید. کسب درآمد اینترنتی   حتی ممکن است بتوانید درآمد خود را جایگزین کنید (و سپس درآمد بیشتری کسب کنید).
ادامه مطلب
 
کسب درآمد اینترنتی طی چندین سال تا به امروز رشد بسیار زیادی داشته است. خیلی از افراد قصد دارند از طریق اینترنت کسب درآمد کنند. طوری که کسب درآمد اینترنتی یکی از دغدغه ها و مشکلات بسیاری از افراد شده است. همه شما می دانید که کسب درآمد از اینترنت در منزل امکان پذیر است و می توانید از طریق اینترنت به درآمد های بسیار زیادی در ماه برسید.کسب درآمد اینترنتی در خانه امکان پذیر است و نیازی به هیچ دفتر و شرکتی ندارد و یکی از ساده ترین و راحت ترین کارها
من خود آن سیزدهم کز همه عالم به درم
چه چرت و مزخرف . به دنیا میای کلی آدم میبینی
مثل بقیه زندگی میکنی . دانشگاه میری مدرسه میری کار میکنی
ازدواج میکنی و بعد در یه روزی که خودم انتظارشو نداری میمیری
چی مزخرف تر از این
همه توی یه چرخه ی ثابت گیر کردن و کاری از دستش بر نمیاد
عده ای خودشون رو گول میزنن فک میکنن با این که لحظه هاشون رو خوش باشن دارن زندگی می کنن و لذت باعث میشه عمرشون هدر نره
ولی کسی نیست که بتونه بگه من تمام عمرم رو فقط لذت بردم از ز
مشاغل پردرآمد در ایران را بشناسید
بسیاری از مشاغل داخل ایران درآمدهای چشمگیری دارند و افرادی که وارد این شغل ها می شوند جزو پردرآمدترین ها خواهند بود . البته پردرآمدترین مشاغل ایران ارتباطی به پولدارترین های ایران ندارد و فقط یک بررسی ساده در باب یکسری مشاغل است. معمولا ما ایرانی ها خیلی خوش مان نمی آید که کسی در زندگی مان سرک بکشد. مثلا هیچ دوست نداریم که دیگران از میزان درآمد و دخل و خرجمان سر در بیاورند. اما در عوض خیلی مایلیم که بدانیم بق
سلام به همه خانواده برتری‌ها!
دختری هستم ۲۴ ساله، دو ماه هست با پسری ۲۵ ساله که به قصد ازدواج داریم آشنا میشیم. این آقا تقریبا با تمام معیارهای من همخونی دارن به جز اینکه از لحاظ مالی خانوادشون پایین‌تر از خانواده ما هستن ولی به خاطر نکات مثبت دیگه شون من رو این مورد چشم پوشی کردم. 
اخیرا مسئله دیگه ای رو متوجه شدم که میخوام نظر شما دوستان رو هم بدونم... ایشون خیلی احساساتی هستن! به طوری که گاهی وقت ها که ناراحت میشن انتظار دارن من به قولی نازش
یکی از عوارض ازدواج فامیلی
تا حالا حتما درباره ازدواج فامیلی و مشکلات سلامت بعد از آن چیزهایی شنیده اید
ما در اینجا شما را با یکی از مشکلات ازدواج فامیلی برای نوزاد آشنا می کنیم (بیماری فنیل کتونوری )
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
سلام
بنده سوالم از دختر خانم ها و خانم های چادری محجبه ( پوشیده کامل- عیان نبودن حتی یک تار مو) است. ( لطفا لطفا لطفا خانم های مانتویی و آقایان جواب ندهند)
1) اگر پسری مثلا در خیابان یک دختر چادری‌ محجبه را دیده است و در ظواهر ایشان را پسندیده است و میخواهد مستقیما خودش به او پیشنهاد آشنایی برای ازدواج بدهد چطور باید این کار را انجام بدهد ؟ آیا این طور پیشنهاد ازدواج در خیابان (قصد جدی برای ازدواج) را برمی‌تابند؟
ادامه مطلب
چطور از یکی که 6 سال یه رویه رو دنبال کرده انتظار دارن یه ماهه یا سر یه هفته تغییر کنه؟
انگیزه هایی که دوام ندارن
هدف های دوردستی که هر ساعت ازت دورتر میشن
فشارهایی که داره نابودت می کنه
چطور میشه تغییر کرد؟
باور درونیم هم داره تحلیل میره...
و اینو می دونم...
 اگه الان نتونم تغییر کنم دیگه هییچ وقت نمی تونم تغییر کنم
آیندم نابود میشه
به علایقم نمی تونم برسم
و هر اتفاقی که برای یه دختر بدبخت ایرانی ممکن بیوفته 
سلام
خیلی وقت ها هستش که بعضی از پسران دوست دارن شماره دختر مورد علاقه شون برای ازدواج رو داشته باشن. آرزو دارند دختره بهشون روی خوش نشون بده. بعضا توی خیابون یا محیط کار یا دانشگاه دنبال شماره دختر مورد علاقه شون هستند، اما اگه شماره طرف رو به دست بیارن نمی تونن بهش زنگ بزنن.
میخوام بفهمم چرا این دسته از پسرها با شرایطی که نوشتم از نزدیک شدن به دختره دوری میکنن، انگار یه چیزی مانع ارتباط بیشتر گرفتن با دختر میشه، اون چیز دقیقا به ویژگی روحی و
آموزش کامل بورس
اینجا شما یاد می‌گیرید چطور بهتر سرمایه‌گذاری کنید، چطور درست و به‌موقع تصمیم بگیرید و در نهایت چطور درآمد بیشتری از بورس کسب کنید. در مرکز آموزش مفید سبقت آزاد است! همین امروز شروع کنید.
چه چیز هایی در گام اول اموزش بورس بخوانیم :
میخواهم در بورس سرمایه گذاری کنم اما نمی دانم چه کار باید بکنم؟!چطور نزدیکترین کارگزاری بورس را به خود پیدا کنیم؟آیا بورس قمار است ؟ حکم شرعی بورس چیست ؟ (+ویدئو)سود و درآمد سرمایه گذاری در بورس چق
وقت بخیر دوستان
من خانه‌دار هستم‌ و مدت‌ هاست در اینجا پیشنهاد دادند که میشه تو خونه با پرورش قارچ کسب درآمد کرد. من میخوام ببینم چطور باید این‌ کار‌ رو بکنم؟
راستش در آپارتمان زندگی میکنم، و یه پارکینگ داریم که اونم توش دو تا ماشینه، و میشه گفت جای خیلی کمی‌ دارم، راهنمایی میخوام در رابطه با پرورش‌ قارچ؛
۱. آیا میشه در گلدون انجام داد یا حتما باغچه میخواد ؟
۲. چه طور باید شروع کنم و چی بکارم؟
۳. چه مدت طول میکشه تا قارچ رشد کنه ؟
۴. کجا ق
کسب درآمد دلاری
اگر درآمدتان از ۷,۴۰۰,۰۰۰ تومان کمتر است با دیدن این ویدئو یاد میگیرید چطور روزانه ۲۳۷,۰۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشید برای درآمد دلاری به چه مهارت zwnj;هایی نیاز داریم؟ این کار الزاما نیاز به دانش خاص یا ...
دریافت فایل
کسب درآمد دلاری
ادامه مطلب
در خواستگاری، توافق پسر و دختر و یا خانواده‌های دو طرف درباره ازدواج تعهد و حتی مشروعیت رابطه زناشویی ایجاد نمی‌کند.طبق قانون تصمیم بر ازدواج، ایجاد تعهد برای زوجین نمی‌کند حتی اگر تمام یا قسمتی از مهریه‌ای که بین طرفین برای ازدواج مقرر شده است، پرداخت شده باشد.بنابراین هر یک از زن و یا مرد در زمان خواستگاری تا زمانی که صیغه عقد جاری نشده است می‌تواند از ازدواج امتناع کند و طرف دیگری نمی‌تواند به هیچ وجه، او را مجبور به ازدواج کرده و یا
کنار گذاشتن خودارضایی با ازدواج کردن
ازدواج کردن بهترین روشی است که میتوان با آن برای همیشه از شر خودارضایی خلاص شد. چون پس از ازدواج شما میتوانید یک رابطه جنسی سالم و واقعی را با همسرتان داشته باشید و نیاز جنسی خود را برطرف کنید. و دیگر نیازی به روش های دروغین ارضا کردن مانند تخیل های شهوانی نیست.
ازدواج کردن یک سنت الهی است که تمام افراد میتوانند این سنت را انجام دهند. در دین اسلام به شدت به ازدواج اشاره شده است و گفته میشود که پیامبر اکرم (ص
کنار گذاشتن خودارضایی با ازدواج کردن
ازدواج کردن بهترین روشی است که میتوان با آن برای همیشه از شر خودارضایی خلاص شد. چون پس از ازدواج شما میتوانید یک رابطه جنسی سالم و واقعی را با همسرتان داشته باشید و نیاز جنسی خود را برطرف کنید. و دیگر نیازی به روش های دروغین ارضا کردن مانند تخیل های شهوانی نیست.
ازدواج کردن یک سنت الهی است که تمام افراد میتوانند این سنت را انجام دهند. در دین اسلام به شدت به ازدواج اشاره شده است و گفته میشود که پیامبر اکرم (ص
واقعا درآمد برنامه نویس در ایران چه قدر هستش ؟
دوستان عزیز چند مدل داریم برای درآمد زایی از برنامه نویسی که باید دونه به دونه این موارد رو مورد بررسی قرار بدیم تا به درآمد برنامه نویس در ایران برسیم. این مدل ها درآمدی را در بخش پایین لیست کردم که ببینید و هر کدوم رو توضیح میدم.
مدل کارمندی 
مدل آزاد کاری (فریلنسری)
مدل ایده سازی 
مدل کارمندی :
درآمد برنامه نویس در ایران در این مدل به این صورت هستش که برنامه نویس در شرکت ها یا موسساتی که برنام
سلام وقت تون بخیر
چرا بعضی از دختران و پسران امروزی در مورد اشتغال، ازدواج و امرار معاش به شرایط و واقعیت های جامعه نگاه نمی کنند؟ به عنوان مثال همه مون می دونیم همه چیز گرون تر شده (سکه، ارز، میوه، گوشت، پوشاک، مسکن و ...)، اما مدام به خاطر خودخواهی و راحت طلبی دوست داریم با کسی ازدواج کنیم که درآمد چند میلیونی داشته باشه، خونه و ماشین داشته باشه، مهریه چند صد سکه ای قبول کنه، جهیزیه کامل بده، حق طلاق بده و ....
به نظر شما آیا این اسمش آینده نگری
سلام 
دختری هستم که برای ازدواج معیارهای خاص خودم رو دارم. از نظر زیبایی معتقدم زیبایی در نگاه انسان ها به هم نهفته ست و کاملا سلیقه ای هست. بخاطر همین فکر میکنم احساس ما به فرد مقابل در نگاه ما به اون تاثیر داره!، واسه همین معیار خاصی واسه ظاهر در نظرم نیست.
دوست دارم قبل از ازدواج اون فرد رو خوب شناخته باشم، منتهی در چهارچوب های خاص خودم و رعایت یه سری مسائل! و اینکه با آدمی ازدواج کنم که اهداف مون در یک جهت باشه و با هم رشد کنیم و از هم یاد بگی
آموزش کامل بورس
اینجا شما یاد می‌گیرید چطور بهتر سرمایه‌گذاری کنید، چطور درست و به‌موقع تصمیم بگیرید و در نهایت چطور درآمد بیشتری از بورس کسب کنید. در مرکز آموزش مفید سبقت آزاد است! همین امروز شروع کنید.
چه چیز هایی در گام اول اموزش بورس بخوانیم :
میخواهم در بورس سرمایه گذاری کنم اما نمی دانم چه کار باید بکنم؟!چطور نزدیکترین کارگزاری بورس را به خود پیدا کنیم؟آیا بورس قمار است ؟ حکم شرعی بورس چیست ؟ (+ویدئو)سود و درآمد سرمایه گذاری در بورس چق
آموزش کامل بورس
اینجا شما یاد می‌گیرید چطور بهتر سرمایه‌گذاری کنید، چطور درست و به‌موقع تصمیم بگیرید و در نهایت چطور درآمد بیشتری از بورس کسب کنید. در مرکز آموزش مفید سبقت آزاد است! همین امروز شروع کنید.
چه چیز هایی در گام اول اموزش بورس بخوانیم :
میخواهم در بورس سرمایه گذاری کنم اما نمی دانم چه کار باید بکنم؟!چطور نزدیکترین کارگزاری بورس را به خود پیدا کنیم؟آیا بورس قمار است ؟ حکم شرعی بورس چیست ؟ (+ویدئو)سود و درآمد سرمایه گذاری در بورس چق
کسب درآمد ۳ میلیون تومان در ۵ دقیقه
آموزش ۳۵ روش کسب درآمد از طریق تلگرام که در هیـــچ جای دیگری به شما آموزش نمی دهند و خود من در کانال امپراطوری ثروت با یکی از روش های آن توانستم طی ۲ ساعت به درآمدی بالغ بر ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان دست پیدا کنم.
 
قطعا قبول داری هر چیزی بهایی داره و موفقیت رو به بها میدن نه به بهانه.ما در قلمرو کاریمون با آدم های بیکار و ولگرد و بهانه جو صحبت نمی کنیم و اگر چنین کسی بخواد وقت ما رو هدر بده باهاش برخورد می کنیم و برعکس با
کسب درآمد ۳ میلیون تومان در ۵ دقیقه
آموزش ۳۵ روش کسب درآمد از طریق تلگرام که در هیـــچ جای دیگری به شما آموزش نمی دهند و خود من در کانال امپراطوری ثروت با یکی از روش های آن توانستم طی ۲ ساعت به درآمدی بالغ بر ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان دست پیدا کنم.
 
قطعا قبول داری هر چیزی بهایی داره و موفقیت رو به بها میدن نه به بهانه.ما در قلمرو کاریمون با آدم های بیکار و ولگرد و بهانه جو صحبت نمی کنیم و اگر چنین کسی بخواد وقت ما رو هدر بده باهاش برخورد می کنیم و برعکس با
سلام
من به عنوان دانشجوی سال آخر پزشکی در یکی از بهترین دانشگاه های کشور، میخوام به دوستان داوطلب تجربی که رویای پزشکی دارن از واقعیت های این حرفه بگم، لطفا دوستان دندان و دارو هم بیان مزایا و معایب رشته خودشون رو بگن …
شرایط الان خودم رو میگم…
با ۲۵ سال از همه دوستان خودم عقب ترم، نه سرمایه دارم نه کار پر درآمد، اونا با شغل آزاد و دلالی و . به همه چی رسیدن، خونه، ماشین، زندگی، طرح ۲ تومن میدن چون سربازم.
تخصصم اگه تا ۶ سال دیگه بگیرم، بعد ۱۵ س
کسب درآمد ۳ میلیون تومان در ۵ دقیقه
آموزش ۳۵ روش کسب درآمد از طریق تلگرام که در هیـــچ جای دیگری به شما آموزش نمی دهند و خود من در کانال امپراطوری ثروت با یکی از روش های آن توانستم طی ۲ ساعت به درآمدی بالغ بر ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان دست پیدا کنم.
 
قطعا قبول داری هر چیزی بهایی داره و موفقیت رو به بها میدن نه به بهانه.ما در قلمرو کاریمون با آدم های بیکار و ولگرد و بهانه جو صحبت نمی کنیم و اگر چنین کسی بخواد وقت ما رو هدر بده باهاش برخورد می کنیم و برعکس با
آیا به دنبال بهترین راه برای کسب درآمد از طریق بازی موبایل تان هستید؟ کسب درآمد با تبلیغات درون برنامه ای به کاربران شما اجازه می دهد که بطور رایگان بازی کنند و در عین حال شما درآمد کسب می کنید. ادامه مطلب را بخوانید تا بیشتر درمورد این بدانید که چرا برنامه سازان کسب درآمد از طریق تبلیغات را انتخاب می کنند و بهترین روش ها برای پیاده سازی تبلیغات در بازی موبایل تان را کشف کنید.
چرا برنامه سازان کسب درآمد از طریق تبلیغات درون بازی ها را برمی گز
_ یکی از همکارامون پدرش فوت کردنداین هفته و توی مجلس ختمشون دیدم شوهر عمه و پسر عمه هام هم هستند!
بعد فهمیدم که ما با این همکارمون قوم و خویش بودیم و خبر نداشتیم. البته یکم راه دور هست اما باز هم میشه آشنایی داد.
_ این روزا، همه دارن فحش شرایط فعلی رو به رهبری میدن! وقتی میگم خب شما که میگی همه کاره رهبره چرا اون باید الان کاری کنه که همه فحش ها رو بخوره؟مگر براش کاری داره که روحانی رو کنار بزنه؟! پس چرا میزاره باشه تا فحشاشو خودش بخوره؟ الان رهبر
آموزش کامل بورس
اینجا شما یاد می‌گیرید چطور بهتر سرمایه‌گذاری کنید، چطور درست و به‌موقع تصمیم بگیرید و در نهایت چطور درآمد بیشتری از بورس کسب کنید. در مرکز آموزش مفید سبقت آزاد است! همین امروز شروع کنید.
چه چیز هایی در گام اول اموزش بورس بخوانیم :
میخواهم در بورس سرمایه گذاری کنم اما نمی دانم چه کار باید بکنم؟!چطور نزدیکترین کارگزاری بورس را به خود پیدا کنیم؟آیا بورس قمار است ؟ حکم شرعی بورس چیست ؟ (+ویدئو)سود و درآمد سرمایه گذاری در بورس چق
انواع ازدواج در طول تاریخ بسیار زیاد بوده اند که البته همه آنها مورد پسند نیستند. به طور کلی ازدواج یکی از نهادهای اجتماعی جهانی است که توسط جامعه بشری تأسیس و تقویت شده است و با نهاد خانواده ارتباط نزدیکی دارد. در ادامه این مطلب سایت روانشناسی ویکی روان قصد بررسی انواع ازدواج در دنیا را از دید شاخه های علم روانشناسی داریم.
برگرفته از مقاله انواع ازدواج چیست ویکی روان
ادامه مطلب
متن های زیبای عاشقانه برای تبریک ازدواج
نه پهلوان هستی نه گردن کلفت محل! اما وقتی کنارم هستی…
در مقابل نگاه چپ غریبه ها،چه پناه امنیست برایم حضورت

برخی آدما هستنکه وقتی گرفتارشون میشیدیگه از آزادی بدت میادمانند تو i love u

نازنیستی امانازنین منی به فکرم نیستی امارویای منی حرفات
تلخه اماعسل منی بامن نیستی امانفس منی دوستت دارم چون عشق منی

شنیدن کلمه ”دوستت دارم” از همسر وقتی قشنگه که خودش بهت بگه
نه با زور …
نه با اخم …
و نه با تاکید؛
حت
سلام 
پسری هستم در آستانه ورود به 23 سالگی، اخیرا قصد کردم به ازدواج، اما هر چی بیشتر فکر کردم متوجه شدم که ازدواج (فعلا فقط نامزد کردن)، فقط ذهنم رو درگیر میکنه و با توجه به اینکه من یه دانشجوی پژوهشگر هستم نمیتونم با این مساله کنار بیام، بنابراین تصمیم گرفتم که فکر ازدواج رو از سرم بیرون کنم اما نمیشه.
یعنی باز ناخودآگاه به ذهنم میاد که شاید ازدواج یه سری خوبی داره که من نمیدونم، اما با درگیر شدن ذهنم نمیتونم کنار بیام، البته بذارید در کنار
پکیج کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر :: دانلود ...ketab9.blog.ir › post › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر ... با تئوری ... https://plusplus360.com › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-تئوری-انتخاب ۳ ...
فایل صوتی ازدواج بدون شکست - پروژه ها - تک بوکwww.takbook.com › best › فایل-صوتی-ازدواج-بدون-ش...کتاب از
آمادگی مردان برای ازدواج
   
 
شما خیلی دوستش دارید و او هم. اما چطور می توانید مطمئن باشید که او که شما خیلی خیلی دوستش دارید، آمادگی قدم گذاشتن به مرحله بالاتر و تشکیل خانواده را دارد؟ امروزه علامت های بسیاری وجود دارند که به وسیله آنها می توان واقعاً فهمید یک مرد جداً برای ازدواج آمادگی دارد یا نه.
ادامه مطلب
سلام
دوستان من امروز می خوام موضوعی رو به بحث بذارم درباره نقش صدا و سیما در ترویج ازدواج. به نظر شما صدا و سیما چقدر در زمینه ترویج ازدواج تاثیر گذاره؟، به نظرتون چقدر در کم شدن ازدواج تاثیر گذاره؟، البته می خوام در این پست به موضوع ترویج زندگی لاکچری که صدا و سیما باعث و بانیش بوده نپردازیم چون به نظر من تو پست های دیگه و سایت های دیگه به اندازه کافی بهش پرداخته شده.
من می خوام به سایر شرایطی که صدا و سیما موثر بوده و یا ضد ازدواج اقدام کرده ب
این که درباره‌ی کثیفی‌های مخفی جامعه‌مون حرف نزنیم، باعث نمی‌شه که اینا از بین برن.
مثلاً، این که اکثر تجاوزها به بچه‌ها توسط پدرشون، یا عمو یا دایی یا یک فرد معتمد صورت می‌گیره.
یا مثلاً این که خیلیا حتی بعد از ازدواج، حتی بعد از این که بچه‌دار شدن، با معشوقه‌ی قبلی‌شون رابطه دارن، هرجور رابطه‌ای.
یا مثلاً... هرچی... بیخیال...
چرا حرف نمی‌زنیم؟ 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها