نتایج جستجو برای عبارت :

منحرف کردن توپ

چرا انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های دنیا متفاوت است؟
«در تحولات دو سه قرن اخیر، که قرن انقلاب‌های بزرگ است، هرچه نگاه کردم موردی را پیدا نکردم که مثل انقلاب اسلامی، در دوره‌های بعد، با همان شکل و هدف‌ها، به‌سوی همان آرمان‌ها ادامه پیدا کند. یعنی انقلاب‌ها بر اثر عوامل گوناگون، یا از همان اول منحرف شدند، یا بعد از اندکی منحرف شدند.»
۱۳۹۰/۵/۱۹- رهبر انقلاب

            
درمان عدم تقارن سوراخ های بینی
اگر این عدم تقارن ناشی از سپتوپلاستی باشد، سپتوم کادوال احتمالا به سمت راست منحرف شده است و مثلث نرم سمت چپ را به یک زاویه حاده تبدیل می کند و در عین حال مثلث سمت راست را تبدیل به یک زاویه منفرجه می کند.
اگر شما از شکل نوک بینی خود از جلو راضی هستید (مثلا نوک بینی به سمت راست یا چپ منحرف نشده)، پس دیگر نمی توان از کلوملا یا ترمیم سپتوم استفاده کرد. اما می توان شکل و سایز سوراخ سمت چپ بینی را طوری تنظیم کرد که با سورا
مانیکه حضرت ابو محمد ع نزد صالح بن و صیف ترکی پیشکارواختیار مهدی عباسی در زندان بود عباسییون و صالح بن علی   دیگرانیکه از ناحیه.اهلبیت منحرف بودند نزد صالح منحرف بودند نزد صالح رفتندتا باو سفا رش کنند در باره حضرت سختگیری کند صالح گفت من چکنم دو نفر از نانجیب ترین مردانی را که میتوانستم  پیداکنم ب. او ،گماشتم. اندونفر در اثر مشاهده رفتار حضرت از لحاظ عبادت ونماز وروزه خیلی کوشاشدند من باندو نفر گفتم در اوچه خصلت است گفتندچه می گویی در باره
گاهی اوقات نمی‌خوام بخوابم، وقتی مُردیم وقتِ خیلی زیادی برایِ خوابیدن داریم. این شب‌ها برای من ارزشمند هستند، مثلِ شبی که برجام به دستِ آقای لاریجانی تصویب شُد و تا صبح بیدار بودم و عکس طراحی می‌کردم و اشک می‌ریختم.
درد داشت این کارِ احمقانه، نتیجه‌ش رو هم که دیدیم. آقای تُرکان مشاور قبلیِ رئیس جمهور، صریحا گفت که ما این 6 سال، همه انرژی‌مون رو گذاشتیم رویِ مذاکره.
عملا هیچ تمرکزی رویِ داخل نداشتند. وقتی هم دکتر جبرائیلی گفت دولتِ لیبرا
سلام خدمت دوستان
یک موردی ذهن من رو به خودش مشغول کرده، این که چرا اصلا باید فیلتر شکن داشته باشیم؟، چرا یک فیلترینگ قدرتمند  نداریم که با هیچ فیلتر شکنی نشه بهش رسوخ کرد، سایت های مستهجن افراد زیادی رو به خودش معتاد کرده و خیلی ها رو که من کاملا میشناسم دچار مشکلات روحی روانی شدن  و الان بستری هستند
الان این صنعت شیطانی با کمک چندین روانشناس جنسی دست به تولید انواع و اقسام فیلم ها میکنه، گوگل اعلام کرده 86 درصد پسرها و 14 درصد دختر ها از پورنو
رین: روی صفحه سفید دل لکه می افتد. با گناههای گاه و بیگاه قلب صاف و پاک را کثیف می کنی! یک قلب صیقلی زنگار می گیرد.
زیغ: وقتی خلاف ادامه پیدا کند، دل از راه اصلی خودش که رفتن به سمت حق بوده منحرف می شود.
طبع: وقتی انحراف ادامه پیدا کند، کفر اتفاق میفتد. بر قلب مهر کفر زده می شود.
+ امان از روزی که مهر به قلب....
باسمه تعالىالف: مسئولیت در قبال شهدا و آسیب دیدگان داریمملت مسئول سرنوشت کشور است و در همه ى انتخابات باید در صحنه باشدب: با علما و روحانیون با تقوا و متعهد به جمهورى اسلامى دشورت کنیمج: به افراد متعهد و مطلع و متوسط و غیر منحرف رأى دهیم.
تصوف در کلام آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی
مرحوم آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی در پاسخ پرسشی در مورد تصوف می‌نویسد:
التصوف مسلك منحرف من خط أهل البیت علیهم السلام بل قدر صدر من بعض المتصوفین أقوال وأعمال تخالف المعتقدات الإسلامیة وتتنافی مع الأحكام الإلهیة، وهناك العدید من الروایات الواردة من الأئمة علیهم السلام فی ذمّ المتصوفین وإن شأنهم المكر والخداع والریاء والعجب.
تصوف مسلکی منحرف از راه اهل بیت علیهم السلام است، بلکه از بعضی م
گاهی لازم است به جای گرفت توپ یک تغییر سریع در مسیر حرکت آن ایجاد کنید.زمانی که توپ با سرعت وشدت زیادی به سمت شما می‌ آید و فرصت کافی برای گرفتن آن ندارید می توانید با یک ضربه توپ را منحرف کرده ومسیر آن را تغییر دهید.
برای دفع توپ باید کف دست وانگستان کاملا باز باشندتا سطح بیشتری برای ضربه زدن به توپ داشته باشید.بهترین مکان برای منحرف کردن توپ ها بالای تیرک یا اطراف دروازه است.
اگر شما توپ را به سمت جلو برگردانیدممکن است آن را جلوی پای مهاجم حر
گاهی لازم است به جای گرفت توپ یک تغییر سریع در مسیر حرکت آن ایجاد کنید.زمانی که توپ با سرعت وشدت زیادی به سمت شما می‌ آید و فرصت کافی برای گرفتن آن ندارید می توانید با یک ضربه توپ را منحرف کرده ومسیر آن را تغییر دهید.
برای دفع توپ باید کف دست وانگستان کاملا باز باشندتا سطح بیشتری برای ضربه زدن به توپ داشته باشید.بهترین مکان برای منحرف کردن توپ ها بالای تیرک یا اطراف دروازه است.
اگر شما توپ را به سمت جلو برگردانیدممکن است آن را جلوی پای مهاجم حر
سلام خوبین؟
موضوع امروز لیموشو بدم هلوشو بدم
خوب بریم سر اصل مطلب
اصلا چرا باید توعروسی ماء الشعیر بخوریم
اصلا چرا اسم هلو اورد نمیگی یکی منحرف باشه  تو خونه
اصلا چرا گفت لیموشو بدم هلوشو بدم اون هیچی نگف بش لیمو داد خودش هلوـ
چرا باید ذهن مارو خراب کنه
 
قدرت سیل را جدی بگیریم حتی سی سانتیمتر!
سی سانتیمتر آب گل آلود قادر است یک خودرو سواری سبک را معلق کرده و از مسیر خود منحرف کند. همچنین میتواند یک صندلی ریاست به محکمی استاندار را معلق کرده و کسی در حد " مناف هاشمی " را کله پا کند!
پشتیبان خانم مهسا آ همکار قبلی ش توی آژانس قبلی با هم بودند رو الان آورد برای پشتیبانی !!!! یه حسی بهم میگه دوست پسر ش ... نمیدونم چرا چنین حسی پیدا کرده ام ... آخه رفت پیش ش نشست در گوش هم حرف زن به خنده ... شاید من اشتباه میکنم ... لعنت به ذهن منحرف و کثیف من  ... شاید هم فقط یه همکار قبلی در هر صورت به من ربطی نداره ... گوه خوری ش به من نیموده 
حاج اسماعیل دولابی (ره):بچه‌ها خوبند. قشنگند. به بچه‌ها خیلی ایراد نگیرید. اغلب پدر و مادرها به قصد خوبی کردن به بچه‌ها و تربیت آن‌ها بچه‌ها را خراب می‌کنند؛ چون علم ندارند. حال‌ که علم نداریم و نمی‌توانیم درست کنیم، حداقل به حال خودشان بگذاریم و دائم به آن‌ها امرونهی نکنیم واذیتشان نکنیم. با همین به‌اصطلاح تربیت کردن هاست که پدر و مادرها بچه ای را که با فطرت پاک متولد شده به راست یا چپ منحرف می کنند.
 
امروزه به دلیل اهمیت بیشتر به جوان‌ها و دادن حق انتخاب برای انتخاب همسر به دختران و پسران ممکن است که هر کدام از زن و شوهرها قبل از ازدواج، گزینه‌های دیگری برای این امر داشته‌ باشند که به هر دلیلی به ازدواج ختم نشده است. خاطرات گذشته جزء جدانشدنی در حافظه هر انسانی است اما گاهی این خاطرات ممکن است انسان را آزار دهد یا ذهنش را از مسیر اصلی زندگی منحرف کند.
 
 
ادامه مطلب
حفظ آرامش اولین قدم است.
✅ هرگز فرمان را به طور ناگهانی به سمت خاصی نچرخانیم و یک‌مرتبه ترمز نکنیم و اجازه ندهیم خودرو از مسیر اصلی منحرف شود. ✅ پایمان را از روی پدال گاز برنداریم و به آرامی به آن ضربه بزنیم؛ اگر ترافیک اجازه می‌داد، سعی کنیم خودرو را به آرامی به کنار خیابان ببریم.
✅ وقتی خودرو را در نقطه امنی متوقف کردیم، ترمز دستی را بکشیم و چراغ هشداردهنده را روشن بگذاریم.
 
دیگران وقتی در پرتو اسلام کوششی و جنبشی در راه اقامه حق و عدل تحقق نیافتند، نه تنها آنها سراغ ما و اسلام ما نمی آیند، بلکه مردم خود ما هم سراغ جایی می روند که می تواند ادعا کند در راه اقامه عدل قدمهای تحقق یافته مؤثرِ مثمرِ ثمر برداشته است. بیخود هم رفقا نیایید دور هم بنشینید که چه کنیم که جوانانمان منحرف نشوند. جوان با همان فطرت و بینش فطری اش خواستار عدل است.
محرم فصل شروع حماسه های عاشورایی
 
 
محرم در فرهنگ اسلامی یک تاریخ زنده، یک انقلاب خونین، یک مظلومیت آشکار و یک مجموعه‌ی از حماسه های بی نظیر است. محرم ماه خداست. ماه که خون خدا بر زمین ریخت و بهترین بندگان خدا در دست بدترین موجودات زمینی به شهادت رسید.
 
ماه محرم فصل شکفتن لاله های مقاومت خونین اسلام است.همان گونه که سرآغاز زوال حاکمیت های فاسد نیز است. محرم تاریخ است اما نه تاریخ عادی و روز مره زندگی، کار، فعالیت، مصرف و معامله، محرم تاریخ ی
حضرت می­فرماید: سیاست آن است که حقوق خداوند، و حقوق زنده‌­ها، و حقوق مرده‌­ها را رعایت کنی.
 اما حقوق خداوند؛ پس عبارت است از انجام آنچه که خواسته خداوند است و پرهیز از آنچه که او نهی کرده است.
     و اما حقوق زنده‌­ها، 
آن است که به وظیفه خود در برابر برادرانت عمل کنی و از خدمت امت خویش بازنمانی 
و تا زمانی که ولی امر مسلمین با امت خود صادق است، با او صادق باشی 
و هنگامی که وی از راه راست منحرف شد، عقیده‌­ات را رودرروی او اظهار کنی 
     و ام
به نام خداوند بخشنده ی مهربان) همیشه مسیر زندگی ما هموار نیست گاهی اوقات یک اشتباه و یک لغزش از ما سر میزنه که احساس ترس.حقارت و کمبود اعتماد به نفس و احساس گناه به ما دست میده.خواهشأ هیچ وقت به خودتون نگین فقط همین یک بار ؟تا حالا چند بار شده ؟بیش از حد!و هیچ وقت نگین یکم.به هر حال در هر شرایطی نباید به وعده های فریبنده ی شیطان کثیف عمل کنیم و بهش بگیم برو گم شو آشغال من راه خودمو میرم و از این لذتهای کوتاه مدت که نهایتش عذاب الهی و عذاب روحی است
یکی از آپشنهای سیستم ترمز ضد قفل (ABS ) میباشد,این سیستم، یک سیستم مستقل ترمز نیست، بلکه به صورت سیستم کمکی و مکمل ABS روی خودروها نصب می شود. EBD سیستمی است که از انحراف ماشین در سطوح مختلف جلوگیری می کند. اگر در مسیری که نصف آن برف باشد و نصف آن آسفالت، ترمزگیری کنید و اگر سیستم ترمز شما فقط ABS باشد، خودرو به سمت آسفالت منحرف می شود و از مسیر حرکت خارج می شود. اما سیستم EBD مانع از این انحراف می شود و با تقسیم نیروی ترمز بین چرخ ها و کنترل آنها با توجه
به نام خداوند بخشنده ی مهربان) همیشه مسیر زندگی ما هموار نیست گاهی اوقات یک اشتباه و یک لغزش از ما سر میزنه که احساس ترس.حقارت و کمبود اعتماد به نفس و احساس گناه به ما دست میده.خواهشأ هیچ وقت به خودتون نگین فقط همین یک بار ؟تا حالا چند بار شده ؟بیش از حد!و هیچ وقت نگین یکم.به هر حال در هر شرایطی نباید به وعده های فریبنده ی شیطان کثیف عمل کنیم و بهش بگیم برو گم شو آشغال من راه خودمو میرم و از این لذتهای کوتاه مدت که نهایتش عذاب الهی و عذاب روحی است
افراد موفق و مؤثر کسانی هستند که مستقیماً به سراغ کارهای اصلی خود میروند و خود را موظف میکنند تا به طور مداوم و بدون آنکه ذهنشان منحرف شود به انجام آن کارها ادامه دهند تا آنها را به اتمام برسانند.
برایان تریسی
پ ن : چند ماهی نیستم دعام کنید 
خداحافظ :) 
در ایام نوروز فراموش نکنیم که عید راستین برای یک انسان زمانی محقق می شود که در آن روز از مسیر انسانیت و حقیقت خارج و منحرف نشود؛ پس اگر در ایام نوروز دچار معصیتی شدیم، باید بدانیم که آن روز روز حزن است نه روز عید و شادی؛ چرا که با آن گناه، در آن روز از مسیر انسانیت و راه درست و همچنین از حقیقت خارج شده ایم؛
ادامه مطلب
 
سلام
https://www.youtube.com/watch?v=9dqtW9MslFk
 
یکم از این موضوعات دینی بیام بیرون و برم سراغ یکی از فرضیه های جالب فیزیک.
https://en.wikipedia.org/wiki/One-electron_universe
یه بار آقای Wheeler وقتی یه دانشجوی تحصیلات تکمیلی بود، با خودش فکر کرد که چرا همه ی الکترون ها یه خاصیت دارن؟ همشون یه بار دارن همشون یه مشخصات دارن. 
میدونی ویلر چی گفت؟ زنگ زد به آقای فاینمن و گفت که آقای فاینمن، تاحالا فکر کردی چرا همه الکترون ها جرم و بار برابر دارن؟ چون فقط یک الکترون وجود داره که تو زمان د
خداوند متعال ذر سوره نساء آیه 27 درباره افراد فاسد و شهوت‌پرست می‌فرماید: «آن‌هایی که پیرو شهوات‌اند، می‌خواهند شما به‌کلی منحرف شوید و در دام شهوات و گناهان گرفتار آیید.»[1] امام صادق علیه‌السلام نیز می‌فرمایند: «لَا تَصْحَبِ الْفَاجِرَ فَیعْلِمَک مِنْ فُجُورِهِ؛ با تبهکاران هم‌نشین مباش که مبادا از تبهکاری‌اش را به تو بیاموزد.»[2] به تجربه […]
نوشته نقش دوستی با افراد ناباب در گسترش فساد و فحشاء اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
دامادمون داشته دیشب رانندگی میکرده ، یهو یه موتوری بی هوا میاد تو جاده برا اینکه نزنه بهش ماشینو منحرف میکنه ،چپ میکنه
ماشینش کاااملا داغون شده ، له له له شده اما بطرز معجزه اسایی حتی دستشم زخم نشده خداروشکر ، سالم سالمه❤
دارم فکر میکنم توی دنیایی که حتی نمیدونیم چند دقه دیگه چه اتفاقی میخواد برامون بیوفته ، چرا اینقدر دل میشکنیم؟ چرا اینقدر ناراضی ایم از همه چی ، چرا از زندگیمون لذت نمیبریم؟
تورو خدا موقعی میخواید وارد جاده ی اصلی بشید ،
زنهار! متکبر و خویشتن‌دوست مباش. تکبر، رونده را از راه منحرف می‌دارد و خردمند را به حمق و نادانی می‌کشاند. از ثروت دنیا برخوردار باش؛ بنوش و بنوشان، بپوش و بپوشان. همچون نابخردان حریص مباش که روزگاری به خون جگر دینار و درهم گِرد می‌آورند و سرانجام به دست بازماندگان سپرده، خود با کفنی ناچیز جهان را بدرود می‌گویند. این تیره‌بختان در حقیقت خزانه‌ی غیرند و حَمال مظالم.
|علی به فرزند فاطمه چه گفت_ ابوالفضل صادقی|
این جملات رو چندبار باید خوان
یکی از بد ترین اتفاقاتی که ممکن است برای راننده وسیله نقلیه اتفاق افتد و جان او و سر نشینانش را به خطر اندازد پنچر شدن لاستیک خودرو میباشد. همانطور که می دانید لاستیک خودرو یکی از مهم ترین و حساس ترین اجزای خودرو می باشد که نقش بسیار مهمی در ایمنی و پیمودن مسیر ها در خودرو دارد و یکی از مواردی است که اگر مورد توجه قرار نگیرد ممکن است خطر آفرین شود و جان سر نشینان خودرو را با خطر رو برو کند. در ادامه تصمیم داریم که به شما همراهان عزیز اطلاعاتی در
به تاریخ آخرین کشیک دوران پزشکی عمومی...
~اطفال
 
*درسته از فکر اینکه از روز فردای بعد از جشن باید توی خونه ایزوله بشم غمگین میشم و این به قلبم فشار میاره اما نمیتونه جلوی خوشحالیم از تمام شدن این هفت سال رو بگیره...طلایی ترین هفت سال زندگیم که به کسل کننده ترین حالت ممکن گذشت و نگذاشت هیچ لذتی رو تجربه کنم اما انتخاب خودم بوده و هست و راضی ام...وبلاگی رو باز کردم که پست اولش از امتحان انگل شناسی نوشته بود.مثل جانبازهای PTSD جنگ فورا صفحه را بستم و ذ
تولدتتت مبارککککک لاولی منحرف مننننننننننننننننننننن


آرزو دارم دنیات پر از شادی باشه لبات پر از خنده باشه و هرچیزی ک میخوای رو بدست بیاررییییی
تو خیلی قشنگ حرف میزنی منتها من از اون حرفای پرمعنا بلد نیستم...شرمندتم...ساده میگم بسیییاااااار لاو یووووو


پارتی بزرگ میخواستی اما خب همین از دستم براومد

خداکنه خوشت بیاد و تکراری نباشه واست

ادامه مطلب
  ای امت ایران در برابر خون هزاران شهید و هزاران مجروح این انقلاب و جنگ تحمیلی مسئول هستید که نگذارید افراد منحرف و ضد انقلاب به این انقلاب که از برکت خون هزاران شهید است ضربه بزنند و شما موظفید که فرزندانتان را به راه راست هدایت کنید و اگر فرزندان ، پدران ، مادران ، برادران و یا خواهرانتان با این گروهکهای آمریکائی همکاری می کنند آنها را تسلیم رژیم جمهوری اسلامی کنید وگرنه مسئولید . #شهید_والامقام #علی_حسین_درعلی ✋ #سلام_به_دوستان_شهداء ✋  
تکلیف: به نظر شما پناهگاه سوره ناس چه شکلی هستاز نظر من پناهگاه سوره ناس جایی است که چند لایه حجیم و محکم و استوار از یه مکانی در حال مراقبت کردن است 
که هر لایه آن وقتی ب جلو میریم بهتر و استوار تر میشود 
این پناهگاه شبیه زمینه که هر لایه هر دفعه ضخیم تر میشود و وقتی به آخرش میرسیم میبینیم این ها درحال مواظبت از هسته زمین هستند
حال این سنگر (پناهگاه) هم مانند آن است اما بجای هسته آن مردم در آن جای دارند و محافظت کننده آن: رب مردم ،ملک مردم و از ه
بسمه تعالی
این روزها شاهدیم آقای روحانی و دوستانش در سخنان خود به مطرح کردن مسائل تاریخی و دینی مشغول شده اند و سعی دارند افکار عمومی و منتقدان خود را از توجه به مسائل اصلی کشور منحرف نمایند.
حال وظیفه نخبگان و مردم در خصوص این سخنان چیست؟؟
فقط و فقط باید از روحانی و حامیانش وعده های انتخاباتی و میزان تحقق وعده های انتخاباتی وی و حامیانش را مورد پرسش قرار داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «نخستین انقلاب بزرگ قرنهای اخیر است که توانسته خط مستقیم خود را در این مدت طولانی حفظ کند.»  ۱۳۸۳/۱۱/۱۹رهبر انقلاب معتقدند انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانسته بعد از گذشت مدت طولانی، خط مستقیم و جهت‌گیری خود را حفظ کند. پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در پرونده‌ی «انقلابی که منحرف نشد» ویژگی‌ها و وقایع مرتبط با مهمترین انقلاب‌های معاصر را با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در این اطلاع نگاشت بررسی می‌کند.
     
درس دوازدهم: تلفظ دو حرف «ل» و «م»
تلفظ حرف ل✏لام، نام حرف بیست و سوم از حروف الفبای عربی است.این حرف مانند «ل» فارسی به واسطه اتصال سرزبان به لثه دندان های نیش و پیشین بالا٬ از کناره های زبان به تلفظ درمی آید.هنگام تلفظ حرف «ل» سر زبان به لثه دندان های نیش و پیشین بالا به آرامی برخورد می کند و راه عبور هوا را از این ناحیه مسدود می سازد. بنابراین مسیر خروج هوا به طرف کناره های زبان منحرف می گردد و از تنگه باریکی که بین دندان های آسیایی کوچک بالا
وقتی کتاب رو تموم کردم، او برایم قهرمان تر از بسیاری از کسانی بود که پیش از این می شناختم!مردی که ترس را نمی شناخت، هدفش متعالی بود و آن را به روشنایی خورشید می شناخت. سخت و مجاهدانه برایش تلاش می کرد و اجازه نمی داد چیزی او را از مسیرش منحرف کند. حتی اجازه نمی داد نفسش قبل از رسیدن به هدف پاداش بگیرد!به او که نگاه می کنم، می بینم من به خیلی از چیزهایی که او مراقب شان بود، نسبت به خود و جامعه ام بی توجه ام!توصیه می کنم این کتاب رو بخونید.#کتاب_خوبش
یارحمان 
به جایی رسیدم که وقتی خودمو از دور می بینم 
تعجب می کنم میگم وای چقدر تو غریبه ای برای من فاطمه ... ! 
زود رنج 
حساس 
منزوی 
سریع واکنش تند نشون میدم 
به هیچ وجه انعطاف پذیر 
بغض مداوم که یه روزایی اصلا نیست و برعکس یه روزایی تشدید میشه 
انتقام جو 
لجباز 
از دوستانش نه خبر میگیره و نه خبری میده 
میخنده اما الکی 
گریه می کنه اما راستی 
غرور 
تلفن جواب نمیده 
پیام ها رو دوست نداره بخونه 
جواب ها رو به زور میده 
خودخواه 
جنگجو 
عصبی 
سرش
به نام خدای شنهای طبس



دختر آبی زنده است ، همه چیز دروغ بود تا یادها از عاشورا منحرف شود!آیسان احتشامی (دختر استقلالی) زنده بوده و مرتب اطلاع رسانی کرده ، ولی رسانه ها و بوقچی های اصلاحطلب و سلبریتی با اهدافی پلید خودکشی دختری که پدرش میگوید وضع روانی خوبی نداشته(سحر خدایاری) را جای دختر آبی جا زده و روز عاشورای حسینی را در فضای مجازی تحت تاثیر و تخریب قرار میدهد.به راستی اگر شمر امروز زنده بود ، چقدر به این خائنین به وطن و دین انعام میداد؟‌پ
قال
الامام الصادق(ع): «من ملک نفسه اذا رغب، و اذا رهب، و اذا اشتهی، و اذا غضب، و اذا
رضی، حرم‌الله جسده علی‌النار»امام صادق(ع) فرمود: کسی که بر خویشتن خود در چند
حالت مسلط باشد، به هنگام تمایل و به هنگام ترس و به هنگام شهوت و به هنگام غضب و
به هنگام رضایت و خشنودی از کسی (آنچنان بر اراده خویش مسلط باشد که این امور، او
را از فرمان خدا منحرف نسازد) خداوند جسد او را بر آتش حرام می‌کند. (1)
1- وسائل‌الشیعه، ج 11، ص 123
واژگونی زانتیا با 2 کشته در محور زرند – کرمان
فرمانده پلیس راه زرند – یزد گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا در محور زرند – کرمان، چهار کشته و مجروح بر جای گذاشت.
به گزارش ندای زرند ، محمدحسین اثنی‌عشری اظهار داشت: بامداد امروز یک دستگاه سواری زانتیا با چهار نفر سرنشین از کرمان به طرف زرند در حال حرکت بود که در حوالی ریحان‌شهر از جاده منحرف و بر اثر واژگونی پی در پی راننده و یکی از سرنشینان در دم جان خود را از دست دادند و دو سرنشین دیگر به
کلیک کنید
6
[ T y p e h e r e ]
همسایهی پری
-خب اکثرا اره.... خیلی هاشون میترسن که نوه هاشون مثل نگار
بشه...!اون عده ایی هم که میگن ما مشکلی نداریم سرشون به تنشون
نمی ارزه.....
-میگم پریناز بیابرو زن این پسر عموت شو اگه از لاغری،بد قواره ایش
صرف نظر کنیم ای همچین هم بد نیستا.....مگه نمیگی کارواش داره و
پولداره....! بابا یه حالی بهش بده دیگه...!
پریناز با حرص کتابش را به سمی اوپرتاب کرد .
-منحرف بی ادب .....
اخ ..اخ یادم نبود تو پنج « : مژگان به سختی خنده اش را فرودادوگف
حفظ دین
ازدواج به خودی خود امری مستحب است، ولی گاهی به جهت نذر، عهد، قسم و یا برای رسیدن به واجب دیگر، یا جلوگیری از ضرر و معصیت و. .. واجب می شود.[1] پس، از جمله اهداف ازدواج، رعایت امور شرعی و انجام وظیفه دینی اعمّ از واجب و مستحب است [2] تا بدین وسیله، پاکی و طهارتِ نفس و آرامش روحی و روانی بطور کامل حاصل گردد و آدمی از خطر انحراف، آلودگی و گناه حفظ شود. پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله فرمود:
«مَنْ احَبَّ أَنْ یلْقَی اللَّهَ طاهِراً مُطَهَّراً ف
امام باقر ع فرمود هر مذهبی شمارا براهی نبرد بخدا که شیعه مانیست جز انکه خدای عزوجل را اطاعت کند شرح در زمان امام باقر ع بدعتگران و دین سازان گمراه عقایدو افکار با طلی در.میان مسلمین انتشار میدادندکه نمونه یی از انها در این زمان هم در میان عوام مسلمین دیده میشود مانند عقیده باینکه تنها قبول تشیع با محبت امیرالمومنبن ع یا امیدواری بخدا یا گریه برای امام حسین ع بدون هیچ طاعت  عبادت دی گر موجب سعادت ونجاتست امام باقر ع با یک چمله کوتاه تمام رشته
امروز بعد دو ماه باز عشقم اومد بوتیک (منحرف نشین این فرق میکنه) یه پسر تقریبا تو سنای خودم سالی دو سه بار میاد بوتیک حالا خودش عشق نیستا اونی که همراهشه
یه دختر 5 ساله تپلی خوشگل، اولین سالی که اومد تو مغازه دل منو برد... انقدر قشنگه که حد نداره
تا اومدن میخواستم برم ماچش کنم... با داداشش دست دادم و رو بهش گفتم: ببینم حال عسل خانوم ما چطوره؟
عسل اونموقع تازه متوجهم شد و دوید سمتم... محکم بغلش کردم و گذاشتمش روی میز یذره چاق تر شده بود سخت میشد بلندش
--: مجید دارم پیش دوستان مذهبی ام هم معذب میشم دیگه... گاهی به شوخی به من میگن کی قاطی مرغا میشی پس؟... منم به شوخی جوابی میدم.. اما این پرسیدنهاشون داره آزارم میده... اونها شرایط منو نمیدونن
 
++: خودت راهی که میری رو قبول داری؟... دلت آرومه؟
 
--: این که پرسیدن نداره... تو که شرایط منو میدونی... توی این پروژه تمام وقتم پره... یه کار اداری که نیست... یه کار علمی اقتصادیه... فکر و توان میبره... مطالعه و تحقیق شبانه روزی میخواد... حالا اصلا ذکترا هیچی... وضعیت مالی
" در تعلیم و تربیت باید به متعلم روح علمی داد؛ یعنی نباید توجه فقط به این باشد که او دانا بشود، بلکه همچنین باید کاری کرد که روح حقیقت جویی و عاری از بیماری هایی که انسان را از حالت حقیقت جویی منحرف می کند؛ یعنی تعصب ها، جمودها، غرورها و تکبرها در او پدید آید. اینها را باید دور کرد تا متعلم با روح علمی بار بیاید. ۱ "
 
 
 
۱- مجموعه آثار استاد شهید مطهری، ج 22، ص 550.
ادْعُ إِلى‏ سَبیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جادِلْهُمْ بِالَّتی‏ هِیَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّکَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبیلِهِ وَ هُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدینَ (125)
 با حکمت و اندرز نیکو به راه پروردگارت دعوت کن و با آنان به [شیوه‏اى‏] که نیکوتر است مجادله نماى. در حقیقت، پروردگار تو به [حال‏] کسى که از راه او منحرف شده داناتر، و او به [حال‏] راه‏یافتگان [نیز] داناتر است.

1398/11/7
دکتر حسن عباسی در سخنر
از اونجا که دوراهیه و بعضی اتفاقات تو روز باعث میشه من تمایلم به یه سمت منحرف بشه به همین خاطر هیچ پیش فرض دقیقی از آینده ندارم برای همین راحتم. ۲۰ سال بعد نمیگم که عه من نرسیدم به چیزی که میخواستم چون اصلا چیزی نمی خواستم و پیش فرضی نداشتم. ولی خب من هرکاری کنم بلاخره به درس و کنکور مربوط میشه. به خاطر همین حرفهایی که دخترخاله زد منو مجبور میکنه که امسال کنکور بدم ولی صرفا آزمایشی و ممکنه بد و خوب بشه. من الان وضعیتم مثل سریال سربازه مثل یحیی ک
 
هرکسی گاه و بی گاه دچار انحراف افکار می شود.افراد دچار افسردگی فقط بیشتر و عمیق تر در این تحریف ها گرفتار می شوند. روانپزشکان فهرستی ارائه داده اند که در ان فرایندهایی را که طی آن ذهن شما از واقعیت منحرف می شود معرفی کرده اند.
بزرگ نمایی و کوچک نمایی
ذهن شما از این تحریف برای اغراق کردن در اهمیت « دردناکی» اتفاقات ناخوشاینداستفاده می کند .تحریف بزرگ نمایی را به عنوان تحریف اغراق نیز می شناسند.به همین ترتیب گاهی ذهن سعی در کوچک نمایی ارزش و
حالا رسیدیم به فصلی که قبل از ظهرش نور کمرنگی از پنجره ی اتاق کم نورم میاد داخل و من پاهام رو میذارم روی میز تا نور قلقلکم بده...امروز سر مبحث constipation بودم و همزمان حمام آفتاب میگرفتم که چشمم افتاد به درخت روبه روی پنجره ی اتاقم،دوتا پرنده ی قشنگ که فکر میکنم شاید بلبل بوده باشن نشستن روی یک شاخه جیک تو جیک هم...چند دقیقه ی طولانی نگاهشون کردم...هر کدوم به نوبت بالهاش رو باز میکرد و اون یکی به زیر بالهاش نوک میزد...نمیدونم شاید این هم معاشقه ای به س
از رئیسی یاد بگیریمآقایان مسئولین ، آقایان مدیران ، آقایان مقامات و هر کسی که در جمهوری اسلامی دارای منصب و مقام هستی . مردم از تو انتظار دارند به وظیفه ات عمل کنی . در قانون حدود اختیارات شما مشخص است،‌لازم نیست هیاهو وجنجال کنید و یا از مسیر قانون خارج شوید و به فکر دنیای خود به چپاول بیت المال بپردازید فقط از اختیارات قانونی و حدود وظایفی که برای شما در قانون تعریف شده است استفاده کنید و به مردم خدمت کنید . تفاوت مدیریت آقای رئیسی بر قوه قض
سوال

چرا فرزندان برخی از پیامبران یا امامان نااهل شدند؟

پاسخ

اولاً: جعفر گرچه فرزند امام است ولی از ناحیه مادر ضمانت داده نشده است. آنچه مسلّم است اینکه امام معصوم باید در اصلاب شامخه و ارحام مطهره باشد، ولی نسبت به اولاد آنها چنین ادعایی نشده است و لذا مشاهده می کنیم که فرزندان برخی از انبیا و اوصیا نااهل و منحرف درآمدند.
ثانیاً: گاهی ابتلاءات و مشکلاتی در زندگی برخی از انبیا و امامان پدید می آمد تا کسی توهّم و خیال ربوبیّت آنها را نکند.
با قرار دادن بخش اصلی کسب و کار این سایت، من مقاله ای نوشتم که شش مرحله طراحی و توسعه وب سایت را مشخص می کند. به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از وب سایت شرکت من، مقاله به چگونگی کمک شخصی من به مشتریان در فرآیند ایجاد سایت خود منحرف شده است.
با این حال، در این وبلاگ، من می خواستم یک پست عمومی تر را ایجاد کنم. ایده اصلی همان، با این حال این نسخه می تواند توسط هر کسی مورد استفاده قرار گیرد، صرف نظر از اینکه چه کسی آنها را برای طراحی وب سایت خود استخدام می
 
 
سلام
 
نمیدونستم چرا سیاره مشتری این دوتا مجموعه سیارک رو دور و برش داره که باهاش همراهند و تو مدارشند. یعنی فکر میکردم که بخاطر جاذبه اش منحرف شدن بقیه سیارک ها و جاذبه اش رو اون دوتا گروه زیاد نرسیده. ولی خب استدلال چرتیه چون نقاط دور تری هستن که توش خبری نیست.
ولی دیشب داشتم میدیدم تو یه ویدئو گویا اون جا دو تا نقطه لاگرانژ پایدار هست. یعنی مجموع گرانش خورشید و مشتری و حرکتشون باعث میشه چیزایی که تو اون نقاط هستن بمونن همونجا. 
 
 
گویا L1,
 داستان فیلم :
این فیلم به روایت زندگی دختری از طبقه
مرفه می‌پردازد که پس از قبولی در رشته پزشکی با ورود به دانشگاه با
چالش‌هایی روبرو و مسیر زندگی‌اش منحرف می‌شود تا جایی که کارش به جنون
می‌کشد…
بازیگران :
ستایش موسوی، سعید برجعلی، محمد رسول صفری،
مینا حسینی مقدم، زهرا فراهانی، فاطمه رمضانی مقدم، راوش، زهرا حاجیلو و
سمیه پارسایی، پریسا گلدوست و کیانوش گرامی

برای دانلود فیلم هستی کلیک کنید
همیشه برام سوال بود ک چرا میگن در دوره آخرالزمان دعای غریق رو زیاد بخونید:
« یا ألله یا رحمن یا رحیم یا مقلّب القلوب ثبّت قلبی علی دینک »

ب عبارت دعا ک نگاه می کنم، ذکر یا مقلب القلوب هست و ثبت قلبی. قلب. تثبیت قلب. انقلاب قلب.
پس دوره آخرالزمان قلب گرانبها میشه. ارزشمند. 
مگه قلب چیه؟ 
مگه منظور این قلب صنوبری هست ک اکثر افراد میگن آخ قلبم؟ قلبم درد می کنه. قلبم تیر می کشه. رگهای قلبم گرفته.
اینها قلب ظاهری و جسمی و مادیه.
اما انقلاب قلب و تثبیت ق
الان فهمیدم یه اشتباه بزرگ مرتکب شدم
چه فایده، یه دوست پسرم نداریم شماره اونو جای خودمون بذاریم تو دیوار :d
یه آگهی تو دیوار زدم یه چیز خیلی با ارزش که توی جابجایی آپارتمان برام سخته این ور اون ور بردنش رو بفروشم..  خیلیم دوسش دارما،  ولی دیدم زیاد استفاده نمیکنم دارم میدم بره خوشگلمو...  بعد یادم نبود مردای ایرانی چقد haval بدبخت ندید بدید هستن (بلانسبت مردای با شخصیت) ...  هیچی!! مزاحمم دارن میشن!!
اولش با ادای خریدار تماس میگیرن، کلی انرژی میذار
صبح که بیدار شدم نمیدونم ساعت چند بود فقط درد احساس میکردم بزور صبونه دادن بهم. پانسمان شکمم رفته بود کنار گفتم بریم بیمارستان ببینیم چیکارش کنن خب جمعه است و هیچ جراحی بیمارستان نبود. پرستار برام بستش تا فردا زنگ بزنم به دکتر شمالم مثل این که بخش نامم اومده هیچ دکتری حق نداره مریض کسی دیگه رو ویزیت کنه :/ حالا دکتر شمالم قبلا اینجا کار میکرده میشناسه ولی خب اگه قبولم نکنن چی؟ فکر کن دوباره این همه راه برم تا شمال. اونجام که دستشوییش اصلا درست
یک ذهن منحرف درکاخ سفیدمیتوانست تمام ذهن هارامنحرف کند.CENTER PLUS MODELING WITH BDSM GIRLSتنهاشعارنظام برده داری بود.به افرادمیگفتندهواآلوده هست ازخانه بیرون نرویدروزبعدهمه رابه راهپیمایی برای حفظ محیط زیست دعوت مینمودند.
ساده بودسلامت افرادبخاطریک شعاردرگیرهزینه میشد.هزینه ای بالاکه انسان رابرده شعارکند.یک روزشعاراستقلال وروزی دیگرشعاروفاداری جهت ازدواج برای تمام عمر.گرچه قسم های این شکلی زیادبودندوقتی فردی میمردفردی دیگرسراغ خانواده فوت شده
آهنگ من بالام
از
حـســین تـهـی

اول های تکست این آهنگ خوراک منحرف هاست
اگر گوش کنی ب احتمال93درصد رگ منحرفیت میزنه بالا
و خوددرگیری پیدا میکنی :)
تذکر: چون خیلی تابع قوانین ایران اسلامی هستم 13- این آهنگ رو گوش نکنه 
...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...
ادامه مطلب
حضرت علامه حسن زاده آملی یکی از عهدهایی را که شیخ الرئیس ابن سینا با خود بسته است را ذکر میکنند: "یکى از عهدهاى شیخ رئیس در رساله عهدش این است که رمان و قصه هاى باطل نخواند. حرفها و افسانه هاى باطل ذهن را کج و معوج مى کند و نفس را از درست اندیشى و درست یابى عدول مى دهد و منحرف مى گرداند." (1)
 
 
 
حضرت علامه در جای دیگر می فرمایند: "یکى از رساله ‏هاى شیخ رئیس ابو على سینا، رساله عهد او است، در آن رساله با خدایش پیمان بسته است که مقالات و رمان‏ها و ا
در دنیایی [پس از یک واقعه فاجعه بار] که توسط «اعداد» کنترل میشه و هر انسانی «شماره» مخصوص هویت خودش رو داره. این اعداد می‌تونه هر چیزی مربوط به زندگی شخص باشه. این شماره ممکنه مسافتی که شخص طی کرده یا تعداد دفعاتی که دیگران از یه شخص تعریف و تمجید کردن باشه. همچنین اگه این شماره‌شون صفر بشه، باعث سقوطشون به ورطه «گودال» میشه. در سال 305 تقویم آلشیان، هینا ماموریتی رو از مادرش که شمارش به صفر رسیده، به عهده می‌گیره تا به دنبال قهرمان افسانه‌ای
امروز تعطیل بود و من هم میدونستم دانشگاه رفتن فایده ای نداره وقتی از سر ظهر به بعد بیهوشم کاملا...
با آرامش پا شدم و برنج قرمزی که گذاشته بودم توی اب رو بار گذاشتم...
سبزی...لوبیا..گوشت...ادویه....و در ظرف قورمه سبزی رو بستم...
بعدم یه مقدار یخچالو مرتب کردم و چیزایی که میدونستم نمیخوام رو دادم به یکی از بچه ها که ببره برا خودش...
بعد بخاری عزیزم رو بالاخره جمع کردم و گذاشتم توی کارتونش...
بعد یه جعبه بزرگ هدیه که از یکی دیگه به دستم رسیده بود رو اوردم ت
یکی از سرگرمی هام اینه که بشینم پای کامپیوتر و سرچ کنم ساخت سایت رایگان و آخرش هم بدون رسیدن به هیچ نتیجه ای خاموش کنم و وخیزم البته صبر کنید این همش نیست بعضی وقتا هم مشغوا سرچ برای هک و این حرف ها میشم اما چیزی که واقعا باعث شده من پای نت بشینم همون نته.حالا همه میگین چرا نت؟ چون تنها جایی که بی پرده میگه همین جاست اما اگه از منبع دستش بری.خب تا اینجا فهمیدین که من عاشق چیز های بی پرده ام ولی قطعا شصت درصدتون هم منحرف میشین که من با فیلتر شکن یه
فرق «عرفان» و «تصوف منحرف» اینست که: عارف به دنبال «فناء نفس» است و صوفی به دنبال «تقویت نفس».
--------
انسان نباید مانند گوشت قربانی باشد که هرکس تکه ای از آن را ببرد و برای صاحبش چیزی نماند، یا مانند دیس حلوا که هرکس لقمه ای از آن بر می‌دارد، یعنی نباید خودش را کاملا در اختیار مردم و دیگران بگذارد به گونه ای که به خلوت‌هایش و به خانواده‌اش نرسد.
--------
خیلی‌ها با زحمات بسیار و با ریاضت‌‌های فراوان به جائی نرسیده اند، سرّش این است که از رعایت بر
پسرک دنبال تسبیح پدربزرگش می‌گشت تا بازی کند. می‌خواستند جای پنهان کردن تسبیح را نفهمد. مادر همسرم تسبیح را از زیر مبل کنار تلویزیون برداشت، تا نگاه پسرک به دستان مادربزرگش افتاد، برای منحرف کردن توجه‌اش، مادر همسرم مدام و تند تند با صداهای من‌درآوردی، دستانش را توی هوا تکان می‌داد و می‌خندید، پسرک فراموش کرد نگاهش را ادامه دهد و احیاناً جای تسبیح را به ذهن بسپارد، توجه‌ش به حرکات اغراق‌آمیز مادربزرگش جلب شد و می‌خندید و سعی می‌کرد
داشتم یه کانال رو میخوندم مربوط به یه دانشجو پزشکی
توی یکی از پستاش نوشته بود توی فلان درسشون(فیزیو)3بار ازش خون گرفتن 
حالا واسه چه ازمایشی بود؟لخته خون!..بعد حالا کلا مقدار خونی میخوان در حد یکی دوقطرس و از یه تیغای مخصوص(لانست)استفاده میکنن
این واژه سه بار یه جوری منحرف کننده بود من حس کردم3لیتررر ازش کشیدن
بعد حالا هییییی مغز سوزوندم و فکر میکردم اخه کدوم ازمایش اینقدر خون نیاز داشته 
حتی اسکرینم از پیامش گرفتم اما یکم بالاتر رفتم چندتا
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



 
که گمانش را نداشتن بر کافران عذابی ریزان و رباینده و برای مومنان پشتیبان  سنگر بودیبخدا همراه نعمتهای خلاف مصیبتهایش پرواز کردی افریده شدی و بهطایش  یعنی عطای الهی کامیاد   گشتی. سوابقش را احرازکردیو فضایلش را بدست اوردی شمسیرحجت و دلیلت کند. نبو د و دلت منحرف  نگشت وبصبرتت  ضعیف نشدهراسا،ن. نگشتی و سقوط نکردی تو مانند کوه بودی  ه طوفان نجنباندو همچنان بودی که پیغمبز ص فرمود رفاقت  و دارایی خویش امانت تگهدار ترین مردمست و باز چنان بودی 
آاُمامه در این جهان به‌آسانی گریه نمی‌کرد . هرگاه احساس می‌کرد می‌خواهد گریه کند به‌جایش خشمگین می‌شد ‌. از دست خودش یا از دست کسی دیگر ، که یعنی به‌ندرت اشک می‌ریخت . اما هنگامی که شروع به اشک ریختن می‌کرد ، نمی‌توانست جلوی آنها را بگیرد . از زمانی که تاماکی اوتسوکا خودش را کُشت این‌چنین گریه‌ی طولانی نکرده بود . چند سال پیش بود ؟ به یاد نمی‌آورد . به هرحال مدت‌ها پیش بود و او برای همیشه گریه کرد . گریه‌اش چند روز طول کشید . در تمام این
{امام مهدی(عج) در کلام علما و بزرگان - شماره 31}
 
انّا لِلّه وَ انّا اِلَیهِ راجِعون
 
اگر نظر شماها مثل نظر بعضی عامی های منحرف اینه که برای ظهور آن بزرگوار باید کفر و ظلم را زیاد کرد تا مقدمات ظهور فراهم شود، پس اِنّا لِلّه وَ انّا اِلَیهِ راجِعون!
نگویید بگذار تا امام زمان بیاید. شما نماز را هیچ وقت می‌گذارید تا امام زمان آمد بخوانید؟ [نماز اگر اینطور است، پس قطعا] «حفظ اسلام» واجب تر از نماز است. منطق حاکم شهر خمین را نداشته باشید که می گفت: ب
کردارم عجیب منحرف است؛
"" دیشب در خواب دیدم
من و چند نفر مسافر بودیم
به گمانم همه مرد بودیم، یک زن هم بود؛
زن نیمه لخت بود
یعنی از کمر به بالا لخت بود، ""
بگذریم؛
در این وانفساه هر کس سازِ خودش را کوک می کند؛
من گذری ام، یعنی از هر چیزی زود می گذرم، یعنی وابسته نمی شوم؛
امّا، خوب بلدم عاشق شوم؛
پیچ در پیچ شد،
ببخشید،
مُخِ من همانند اداره آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران تعطیل است؛
عارضم خدمت اولیا مُخدّراتِ خودم، چه آنهای که چادری هستند و نیستن
 
چطور سروصدای صندلی اداری را از بین ببریم
وجود یک صندلی پر سروصدا در یک دفترکار یا هر محل دیگری آزار دهنده است
و می تواند توجه افراد را از رویدادهای مهم روزانه منحرف کند. وقتی صندلی ساخته می شود،
شرکت سازنده از یک سری مواد روان کننده برای جلوگیری از ایجاد سروصدا توسط صندلی استفاده می کند.
با گذشت زمان و حرکت مداوم بخش های مختلف صندلی و تحت فشار قرار گرفتن آن ها،
قسمت هایی که با هم تماس دارند شروع به ایجاد سروصدا می کنند.
استفاده دوباره از موا
امروز،سال گشت درگذشت علی شریعتی است.
شخصی که نسبت به او گرایشات شدید مثبت و منفی وجود دارد.
برای عده ای به دلایلی شدیداً جاذبه دارد و برعکس، برای عده ای نیز به دلایلی شدیداً دافعه!!
طرفدارانش از او یک قدیس ساخته اند و بدخواهانش نیز او را یک خود شیفته ی منحرف معرفی می کنند.
برخی از شخصیت ها نیز راجع به او به اظهار نظرهای کلی پرداخته اند.
مرحوم شهیدی کتابی را که مجموع آراء و نظریات برخی از بزرگان و شخصیت ها را نسبت به شریعتی منعکس می کرد،جمع آوری
«بسم الله الرّحمن الرّحیم»
«... این‌ها دین را عامل انحطاط و عقب‌ماندگی می‌شمارند و قضا و قدر را سر منشأ این همه سستی و زبونی، و انتظار را مذهب احتراز و تقیّه را توجیه ترس‌ها و راه شرعی فرار. در حالی که دین حتی در بدوی‌ترین و منحرف‌ترین شکل‌هایش، حتی در شکل توتمیسم و بت‌پرستی عامل انحطاط و عقب‌ماندگی تمدن‌ها نیست که این عقب‌افتادگی ریشه در همت ملت‌ها و درک از نیازها و احتیاج‌ها و درک از تنهایی‌ها دارد.
ادامه مطلب
دانلود رایگان فیلم A Score to Settle 2019 با لینک مستقیم
دانلود فیلم تسویه حساب کیفیت عالی ۱۰۸۰p
دانلود نسخه کم حجم فیلم تسویه حساب ۲۰۱۹
لینک دانلود قرار داده شد
مطابق با قوانین جمهوری اسلامی
 

موضوع فیلم : این فیلم داستان یک مامور سابق را به تصویر
می‌کشد که به ناحق توسط رئیس خود به مدت بیست و دو سال زندانی بوده است و
حالا تصمیم می‌گیرد تا از آنها انتقام سختی بگیرد. اما در این میان ارتباط
جدیدی که با فرزند محبوبش پیدا کرده است ، او را از مسیرش منحرف
امیر المومنین علیه السلام قرآن مهجور
ثقة الاسلام کلینی قدس سره روایت کرده است که امیر المومنین علیه السلام در قسمتی از خطبه خود مشهور به خطبه وسیله که هفت روز پس از شهادت رسول خدا صلی الله علیه و آله ایراد نمودند، فرموده است:
«فَأَنَا الذِّكْرُ الَّذِی عَنْهُ ضَلَّ، وَ السَّبِیلُ الَّذِی عَنْهُ مَالَ، وَ الْإِیمَانُ الَّذِی بِهِ كَفَرَ، وَ الْقُرْآنُ الَّذِی إِیَّاهُ هَجَرَ، وَ الدِّینُ الَّذِی بِهِ كَذَّبَ.»
«من همان ذکرم که از آن گمر
کوادکوپتر Cheerson CX۱۰D یک کوادکوپتر نانو است که با قابلیت های خود و طرح بدنه بسیار زیبا، توانسته تا حدودی خود را نسبت به رقبای خود متمایز سازد. این پهپاد ی کوچک با استفاده از آخرین تکنولوژی پرواز (ژیروسکوپ 6 محوره) ، سیستم های کنترلی و چرخش 360 درجه توانایی اجرای پرواز بسیار زیبایی را به خلبانان حتی خلبانان مبتدی میدهد. این کوادکوپتر برای پرواز در داخل فضای بسته طراحی شده چون به دلیل وزن کم، اگر در فضای باز از آن استفاده شود، با کوچکترین بادی از م
کوادکوپتر Cheerson CX۱۰D یک کوادکوپتر نانو است که با قابلیت های خود و طرح بدنه بسیار زیبا، توانسته تا حدودی خود را نسبت به رقبای خود متمایز سازد. این پهپاد ی کوچک با استفاده از آخرین تکنولوژی پرواز (ژیروسکوپ 6 محوره) ، سیستم های کنترلی و چرخش 360 درجه توانایی اجرای پرواز بسیار زیبایی را به خلبانان حتی خلبانان مبتدی میدهد. این کوادکوپتر برای پرواز در داخل فضای بسته طراحی شده چون به دلیل وزن کم، اگر در فضای باز از آن استفاده شود، با کوچکترین بادی از م
 
حجت‌الاسلاممحمدمهدی راشدی‌نوری امام جمعه شهرستان صومعه‌سرا ظهر امروز(جمعه، 10آبان) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان که در مصلی برگزار شد با اشاره به برخی از مناسبت‌های هفته، به شرح واقعه مهم روز 13 آبان پرداخت و اظهار کرد: اقدام انقلابی دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 58، پوزه ابرقدرتی آمریکا را به خاک مالید و ابهت استکباری آن را در هم شکست.
 
امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز ملت بزرگ ایران، فرزندان و جوانان انقلابی امام راحل ب
چگونه بنویسیم تا اتفاق بیافتد
فهرست اهداف خود را تنظیم کنید.
اگرمتوجه شدید یک هدف را به خاطر بزرگ یا دور از دسترس بودن کنارگذاشته اید,آن را به هر ترتیب بنویسید و یک ستاره کنار آن بگذارید.
این یک هدف زنده است.
با قلبتان بنویسید و فهرست را تا جایی که دوست دارید طولانی کنید…
کتاب بنویس تا اتفاق بیافتد - هنریت کلاوسر
تصوّرکنید که شما می خواهید عرض رودخانه ای را که آب با سرعت درآن جریان دارد بپیمایید.
ممکن است بدون هیچ وسیله و کمکی شما بتوانید به س
پیش از هر چیزی باید پزشک شما را به معاینه کردن بپردازد.
مسئله‌های در ارتباط با سلامت قلب شوخی نمی باشد.استرس و سلامت قلب
ولی برخی اوقات پس از اینکه دکتر خیال شما را از سالم بودن قلب راحت کرد.
معمولا این فکر به سر شما خطور می کند که نکند دکتر به اشتباه پرداخته باشد.
استرس هم بهتر شدن شرایط قلب شما را بدتر خواهد کرد .
     ویزیت کردن پزشک به تنهایی نمی تواند شما را به آرام کردن بپردازد.    اگر از مشکل تپش قلب خود رنج می برید .    با فعالیت‌های زیر
 
مدتی است که افرادی ضد اسلام، نظام و روحانیت با بیان مسائلی از رساله عملیه امام خمینی یا تحریر‌الوسیله ایشان، قصد دارند که اسلام را العیاذ‌بالله دین جنسی و غیر اخلاقی جلوه دهند.  یکی از این مسائل، مسأله آمیزش جنسی با حیوانات است، که آنها با این عبارت‌ها، در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک به نمایش گذاشته‌اند:  اگر کسی حیوانی را وطی کند(نزدیکی با حیوان داشته باشد) و منی از او بیرون آید غسل تنها کافی است و اگر منی بیرون نیاید چنانچه پیش از و
کوادکوپتر Cheerson CX۱۰D یک کوادکوپتر نانو است که با قابلیت های خود و طرح بدنه بسیار زیبا، توانسته تا حدودی خود را نسبت به رقبای خود متمایز سازد. این پهپاد ی کوچک با استفاده از آخرین تکنولوژی پرواز (ژیروسکوپ 6 محوره) ، سیستم های کنترلی و چرخش 360 درجه توانایی اجرای پرواز بسیار زیبایی را به خلبانان حتی خلبانان مبتدی میدهد. این کوادکوپتر برای پرواز در داخل فضای بسته طراحی شده چون به دلیل وزن کم، اگر در فضای باز از آن استفاده شود، با کوچکترین بادی از م
به هر حال، یکی از عوامل وحدت
دو مکتب قم و بغداد همین «کتاب تکلیف» شلمغانی بود و نقل می‌شود که شیعه این کتاب
را زیاد تهیّه کردند و نقل شده که از حسین بن روح سؤال کردند که: با کتب شلمغانی
چه کنیم؟(1) این سؤال در کتاب «غیبت» مرحوم شیخ طوسی آمده
که از خادم حسین بن روح نقل می‌کند که از حسین بن روح راجع به شلمغانی سؤال کردم
که: خانه‌های ما از کتب او پر است (بیوتنا منها ملاء). ایشان می‌گوید: «أقول فیها
ما قال العسکریّ فی کتب بنی فضّال».(2) عسکری در اصطلاح
 
در جزیره دومینیکن جایی که سواحل سفید و زیبا با درختان نخل آن را احاطه کرده است، گردشگری منبع نخست اقتصاد است و تعداد توریست ها سالانه به شش میلیون تن می رسد. آنچه اغلب در این جزیره دیده می شود، مردان میانسالی اند که ظهرها مشروب می خورند و منتظرند تا شب فرا برسد و تمایلات منحرف خود را اشباع کنند. آنها در این جزیره می توانند به خانواده های فقیر پول بپردازند تا با کودکان شان در ازای پول رابطه جنسی انجام دهند. در این جزیره رانندگان، تاکسی ها، مو
من نمیدونم بقیه ی ادمها ساعت 12شب چه کارهایی انجام میدند اما من نشستم روی پتوم سمت راستم خنده دارترین کتاب جهان که فقط دوبار لبخند روی لبم اورده... روبه روم تلویزیون که داره برای بار صدم پایتختا نشون میده نقی به ارسطور میگه من نگفتم تو کیف زن وبچه ی منا بزن اما ازاین درخت پرتقال نکن درخت امانته تا بار صدم متوجه این جمله نشده بودم اصلا فیلم بعداز ساعت 12 حرفهایی توش داره که ساعت 9صبح نداره مثل ادما صبح تاشب فقط یه مشت اتفاقات مسخره وتکراری شب سیل
کارشناسان در مواجهه با افرادی که ساعات طولانی به تماشای فیلم های غیر اخلاقی می نشینند ( چه نوجوانان و چه همسران ) انگیزه ها را به دقت بررسی می کنند ٬ از اولین عوارض فیلم مستهجن در زندگی ، انحراف جنسی شوهران است که باعث گسستن آشکار عمل جنسی از ابراز عشق ، دوست داشتن و دیگر احساسات طبیعی سالم که به روابط زناشویی کمک می کنند می شود .
در این زمینه ، جدایی همسران و طلاق بسیار رواج دارد و فرد منحرف تا جایی پیش می رود که دائم خود ارضایی می کند .
عوارض فی
چگونه بنویسیم تا اتفاق بیافتد
فهرست اهداف خود را تنظیم کنید.
اگرمتوجه شدید یک هدف را به خاطر بزرگ یا دور از دسترس بودن کنارگذاشته اید,آن را به هر ترتیب بنویسید و یک ستاره کنار آن بگذارید.
این یک هدف زنده است.
با قلبتان بنویسید و فهرست را تا جایی که دوست دارید طولانی کنید…
هدف
کتاب بنویس تا اتفاق بیافتد - هنریت کلاوسر
تصوّرکنید که شما می خواهید عرض رودخانه ای را که آب با سرعت درآن جریان دارد بپیمایید.
ممکن است بدون هیچ وسیله و کمکی شما بتوانید
من باید یاد بگیرم اجازه ندم دیگران و حرفهای محدود کننده شون بر روند مثبت زندگیم تاثیر بذاره، من برای خودم زندگی می کنم، مسئول زندگی خودم هستم، اینکه دیگران چه نظری نسبت به زندگی دارن مشکل خودشون هست. دنیای من قشنگی های خودش رو داره شاید برای بقیه خوشایند نباشه که هیچ ربطی به من نداره، اجازه نمیدم هیچ کس و هیچ چیزی منو از آرمان هام دور کنه. من بیشتر مسیر رو طی کردم چیزی تا مقصد نمونده، من یاد گرفتم موقع نزدیک قله شدن مشکلات چند برابر میشه بناب
قرص اعصاب با ادم چیکار میکنه؟؟؟
تو رو بند خودش میکنه بدون اون نمیتونی بخوابی نمیتونی آرامش داشته باشی...
من الان خوبم،خودم میفهمم که حالم بد نیست
دکترها برای ارامش بیشتر و برای اینکه تو اضطراب نباشم 
برام قرص های اعصاب تجویز میکنن!!!!
پنج شنبه شب یه دونه از قرص هایی که تازه داده بودن و خوردم
تا همین دیشب ملک الموت و جلو چشمام دیدم...
جمعه رو کلا روی تخت بودم!هیچ اختیاری از خودم نداشتم مثل یه مرده متحرک ...
سرگیجه های وحشتناک و تنگی نفس و تپش قلب
اس
قبلا از این‌که این پست را بخوانید پست قبلی را هم بخوانید که به خاطر فاصله زمانی کمی که بین انتشار دو پست هست، از آن غفلت نشود(+)
امّا برویم سراغ اصل مطلب؛
از امروز صبح که خبر شهادت سردار دلها تایید شد، خیلی از رسانه‌های اجنبی و آن‌ور آبی، و همچنین نیروهای این‌ور آبی جنگ‌روانی دشمن، با بحث از جنگ و صلح قصد دارند که فضا را منحرف کنند.
حتی خیلی از دوستان بلاگر هم دچار انحراف شدند! حال چه از روی بی‌بصرتی و یا ساده انگاشتن مسئله و یا از روی عناد و
چگونه یک Tee Burnout تهیه کنیم
پارچه فرسوده را می توان در بسیاری از تی شرت ها و روسری های امروزی یافت. پارچه نازک در برابر پوست راحت است و دکوراسیون ها اغلب در بالای طرح های مردانه و زنانه لایه بندی می شوند. فرسودگی در غیر این صورت به عنوان فداکار یا "broderie chimique" شناخته می شود. در فرانسه برای ایجاد ظاهر گلدوزی ، بدون دوخت استفاده می شد. طراحی شیطان با از بین بردن شیمیایی پارچه ای با بی سولفات سدیم ایجاد می شود. بیشتر پارچه هایی که برای ایجاد فرسودگی ظا
دانلود فیلم هستی،
دانلود رایگان فیلم هستی با کیفیت 1080p،
دانلود فیلم هستی با لینک مستقیم
دانلود فیلم ایرانی هستی با کیفیت عالی 1080p
لینک دانلود قرار گرفت
گروه فیلم : اجتماعی
سال تولید : 1398
کارگردان : روح الله حسینی
بازیگران: ستایش موسوی، سعید برجعلی، محمد رسول صفری، مینا حسینی مقدم، زهرا فراهانی، فاطمه رمضانی مقدم، راوش، زهرا حاجیلو و سمیه پارسایی، پریسا گلدوست و کیانوش گرامی
خلاصه داستان : این فیلم به روایت زندگی دختری از طبقه مرفه می‌پردا
دانلود فیلم هستی،
دانلود رایگان فیلم هستی با کیفیت 1080p،
دانلود فیلم هستی با لینک مستقیم
دانلود فیلم ایرانی هستی با کیفیت عالی 1080p
لینک دانلود قرار گرفت
گروه فیلم : اجتماعی
سال تولید : 1398
کارگردان : روح الله حسینی
بازیگران: ستایش موسوی، سعید برجعلی، محمد رسول صفری، مینا حسینی مقدم، زهرا فراهانی، فاطمه رمضانی مقدم، راوش، زهرا حاجیلو و سمیه پارسایی، پریسا گلدوست و کیانوش گرامی
خلاصه داستان : این فیلم به روایت زندگی دختری از طبقه مرفه می‌پردا
زانوهام سست شد. نشستم روی زمین و با چشمای گریون گفتم «می‌شه حرف بزنی؟ می‌شه فقط شنونده نباشی؟ من نیاز دارم بدونم که الان باید چیکار کنم! نیاز دارم بدونم چی درسته.» و خب طبیعی بود که بازم من باشم و در و دیوار خونه و یه سکوت گُنده. اشکام رو پاک کردم و خرده های دلم رو از زمین جمع کردم و گذاشتمشون همون جای مخفیِ همیشگی. همون جایی که قفلش رو فقط پیش اون باز می‌کنم.فرداش روز عجیبی بود. رفته بودم از مربی سوال بپرسم که کدوم تمرین ها باعث می‌شه فکر آدم ا
پاورپوینت در مورد گزینش فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .pptتعداد صفحات: 32حجم فایل: 667قیمت: 4500 تومانبخشی از متن:پاورپوینت در مورد گزینشفرمت فایل: پاورپوینتتعداد اسلاید:32امام علی (علیه السلام)در امور کارکنان خود بیاندیش و پس از آزمایش به کارشان گمار و با میل شخصی و بدون مشورت با دیگران آنان را به کارهای مختلف وامدار، زیرا نوعی ستمگری و خیانت است.ضرورت و جایگاه گزینش در فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پیراسته کردن انقلاب ثمره ت
                                                            ربنا استمتع بعضا ببعض وبلغنا اجلنا
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مقررات نماز جمعه :
 
1. این نماز دو رکعت است که دو تا قنوت دارد قنوت اول قبل ار رکوع رکعت اول و قنون دوم بعد از رکوع
رکعت دوم است . دارای دو خطبه هم هست که توسط پیش نماز قرائت می شود
 
2.مستحب است در موقع بیان خطبه ها نماز گزار سکوت کند
 
3.در نمازرکعت اول بعد از حمد سوره جمعه و در رکعت دوم سوره منافقون خوانده می شود
 
4.مستحب
ماه رمضان ماه تقوا است؛ خب در آیه‌ی شریفه‌ی
«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا کُتِبَ عَلَیْکُمُ الصِّیامُ کَما کُتِبَ
عَلَی الَّذینَ مِنْ قَبْلِکُم لَعَلَّکُم تَتَّقُون»، (سوره بقره آیه ۱۸۳)این «لَعَلَّکُم
تَتَّقُون» -شاید تقوا پیشه کنید- به معنای امید است، یعنی امید این هست که
این اتّفاق بیفتد. بنابراین مراد این است که
این ماه رمضان را، این تشریع الهی را قرار دادیم تا زمینه‌ای باشد، بستری
باشد برای رواج تقوا؛ خطاب هم خطاب به عموم است،
باز هم حادثه در محور #سیریز_بافق/
برخورد سواری رونیز با موتور سیکلت در محور سیریز _بافق ۵ مصدوم‌ برجای گذاشت 

ندای زرند - آقای عباس زاده مسئول پایگاه اورژانس ۱۱۵ سیریز : شب گذشته پنج شنبه مورخ ٢٣/خرداد/١٣٩٨ در ساعت ۲۱ برخورد  سواری رونیز  با یک دستگاه موتور سیکلت در ۸ کیلومتری محور سیریز _بافق محدوده پیچ اکبر آباد ۵ نفر مصدوم برجای گذاشت .
وی در ادامه بیان کرد: خودروی سواری رونیز از سمت سیریز به بافق در حال حرکت بوده که با یک دستگاه موتور سیکلت
 این فیلم دارای ژانر اخرالزمانی و منجی گرایی است و در آن صراحتا اعلام میکند که آخرالزمان نزدیک است و شخصیتهای فیلم هر کدام برای تحقق رسیدن یا نرسیدن این اتفاق  اقدامات خاص خود را دارند و جمع بین جادوگران و پسر جهنمی و سایر شیاطین و بلاخره انسانها  موجب میشود تا فیلم در هزار توی هالیود و نقشه راه آخرالزمان را شاهد باشیم و این بار در قالب موعد از جنس آتش انهم با نام پسر آتش که از جهنم (زمینی )به این دنیا آمده و توسط انسان یعنی پدرش در این فیلم آم
من در یک شهر ۵ هزار نفری زندگی می‌کنم، فاصله شهر تا شهرستان هم 1 کیلومتر هست یعنی پرت و دور افتاده نیستیم. اسم شهر و شهرستان را هم نمیارم تا بحث ها منحرف نشه و مسئله ای پیش نیاد. 
تو شهر من اکثر کارها کارگری و روزمزدی هست از استاد کار با روزی ۲۰۰ هزار تومن تا کارگر ساده روزی ۵۰ هزار تومن. یه روز دارند یه روز ندارند، بعضی ها هم شغل کارگری ساده با حقوق ثابت دارند. اکثر افرادی هم که ازدواج میکنند شرایط اون ها همین است، یعنی با این نوع کارها راحت توس
هرچقدر که به انتهای کارشناسی نزدیک تر میشم بیشتر میرم تو فکر و هر روز بیشتر به عمق این هزارتوی عجیب فرو میرم. اینکه آیا اصلا ارشد بخونم یا نه؟ اینکه اگر قراره بخونم چی بخونم؟ اینکه اگر قراره نخونم پس چیکار کنم؟ خیلی از اوقات نگرانیم از تحصیل جدا میشه و میره سمت شغل.
شاید پارسال با قدرت و مصمم میگفتم که میخوام برای ارشد گرافیک بخونم و حتی کتاب هاش رو هم خریدم و کلاس خط رفتم و نستعلیق یاد گرفتم! ولی بعد دو به شک شدم که آیا رشته های مدیریت میتونن
نمیدانم اولِ داستان کجاست. من اول قضیه را گم کرده ام و لابه لای ورقه ها غرق شده ام. کسی میداند چه اتفاقی افتاده ? منظورم این است که نمیدانم سر چه قضیه ای اینقدر احساس خفگی میکنم . امروز 12 بهمن است و از قضا، هواپیما هم در 12 بهمن نقش مهمی داشت . راستش وقتی اسم این تاریخ را میشنوم هنوز هم تصویر همان نقاشی که توی دبستان پوستر در و دیوار میشد ، جلوی چشمم ظاهر میشود . یک هواپیمای سفید بزرگ که  از آن مردی با ردای قهوه ای دارد پایین می اید و گلهای درشت صورت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سمت من نیا مذهبی