نتایج جستجو برای عبارت :

دلى که در آن حکمتى نیست، مانند خانه ویران است، پس .

پشت مانتیتور آیفون که می دیدمش دلم پر از شوق میشد
چادر سفیدم برمیداشتم یا مانتو روسری مینداختم روی شانه و سرم و میدویدم به استقبال در راه پله ها...
به ندرت پیش می آمد در خانه منتظر باشم تا رسیدنش.
آدمها مگر چند ساعت از خانه دور می مانند. اما برگشتنش برگشتنِ "خانه" به "خانه" بود.
      یک خانه داریم مانند گلدان                                                                                گل های خانه مامان و بابا                                                                             من دوست دارم پروانه باشم                                                                              فرزند خوب این خانه باشم                    
«٨١»وَ إِذْ أَخَذَ اللّهُ‌ مِیثاقَ‌ النَّبِیِّینَ‌ لَما آتَیْتُکُمْ‌ مِنْ‌ کِتابٍ‌ وَ حِکْمَةٍ‌ ثُمَّ‌ جاءَکُمْ‌ رَسُولٌ‌ مُصَدِّقٌ‌ لِما مَعَکُمْ‌ لَتُؤْمِنُنَّ‌ بِهِ‌ وَ لَتَنْصُرُنَّهُ‌ قالَ‌ أَ أَقْرَرْتُمْ‌ وَ أَخَذْتُمْ‌ عَلى‌ ذلِکُمْ‌ إِصْرِی قالُوا أَقْرَرْنا قالَ‌ فَاشْهَدُوا وَ أَنَا مَعَکُمْ‌ مِنَ‌ الشّاهِدِینَ‌ و(به یاد آور)هنگامى که خداوند از پیامبرانِ‌(پیشین)پیمان گرفت که هرگاه به شما کتاب و حکمتى د
نهی از اعتماد بیجا حتی به نزدیک‌ترین افراد
ثقة الاسلام کلینی و ابن شعبه حرانی رضوان الله علیهما روایت کرده‌اند:
محمد بن یحیى، عن أحمد بن محمد، عن علی بن إسماعیل، عن عبد الله بن واصل، عن عبد الله بن سنان قال: قال أبو عبد الله علیه السلام: لا تثق بأخیك كل الثقة فإن صرعة الاسترسال لن تستقال.
امام صادق علیه السلام فرمودند: حتی به برادرت اعتماد كامل و تمام (بدون ملاحضه) مكن؛ زیرا زمین خوردن ناشی از اطمینان كردن، قابل جبران نیست.
الکافی، تالیف ثقة
مبله جار معتبرترین مرکز اجاره خانه مبله در تهران بشمار می رود. مبله جار با سالها تجربه در امر اجاره انواع خانه، آپارتمان، سوئیت و ویلا به مشتریان، خدمات حرفه ای و کاملی به مشتریان عرضه می کند. با توجه به استقبال زیاد مسافران از خدمات مبله جار، تعدادی خانه مبله با بهترین امکانات و تجهیزات در مناطق مختلف تهران در نظر گرفته شده است. تمامی خانه ها بصورت کاملا مبله و تمیز به مسافران تحویل می گردد. مرکز اجاره خانه مبله در تهران در جهت آسایش مشتریا
 
 
تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.
 
 
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
شهر تبریز به واسطه رشادت های آزاد مردانی همچون ستارخان و علی مسیو در دوران انقلاب مشروطه نقش برجسته ای در تاریخ معاصر ایران دارد، به همین خاطر بازدید از خانه های باقی مانده از مشروطه خواهان که روزگاری محل تشکیل جلسات و ستاد جنگ بوده برای ما یاداوری میکند که این شهر بزرگ چه تاریخی را پشت سر گذاشته است.
خانه های تاریخی تبریز
موزه قاجار (خانه امیر نظام)
خانه تاریخی ستارخانموزه علی مسیوخانه بهنام (خانه قدکی)خانه مشروطه تبریزخانه حیدر زاده تبری
با سردتر شدن هوا در پاییز، مردم بیشتر در خانه می مانند. اما در کنار آن
می توانیم از زیبایی های تغییر فصل هم استفاده کنیم. برای شروع تزیین خانه
برای فصل پاییز، نقطه کانونی هر اتاق را انتخاب کنید. از جلوی درب شروع
کنید و به قسمت های دیگر خانه بروید.
ادامه مطلب
زن ها قلب خانه اند .. 
زن ها اگر شاد باشند قلب خانه می تپد ...
 زن ها اگر موهایشان را شکل دهند، اگر صورتشان را آرایش کنند، اگر لباسهای شاد بپوشند زندگی در خانه جریان پیدا می کند.
زن ها اگر کودک درونشان هنوز شیطنت کند، اگر شوخی کنند، بخندند، همه اهل خانه را به زندگی نوید می دهند.
اگر روزی زن خانه چشمهایش رنگ غم بدهد، حرفهایش بوی گلایه و کسالت بدهد، اگر ذره ای بی حوصله و ناامید به نظر برسد، تمام اهل خانه را به غم کشیده است.
آری زن بودن دشوار است، خدا
خانه هوشمند چیست؟ویکی پدیا، درباره اینکه خانه هوشمند چیست و اتوماسیون خانگی یعنی چه، اینطور می نویسد که:
«خانه هوشمند یک فناوری نوظهور و در حال گسترش است. خانه هوشمند در پایین‌ترین سطح خود می‌تواند به همهٔ خدماتی اشاره داشته باشد که بدون دخالت صاحب‌خانه عملی را در محیط خانه اجرا می‌کنند»
چیزی متوجه شدید؟!بله، قرارمان سرجای خودش باقی ست. قرار است به زبان ساده با شما درباره هوشمند سازی صحبت کنیم و بگوییم که خانه هوشمند چیست ؟
پس بی خیال وی
دامنۀ قرآن
 
7269
 
حِکْمَةٌ بَالِغَةٌ فَمَا تُغْنِ النُّذُرُ. [این خبرها] پندی رساست، ولی هشدارها [به این ستمکاران لجوج] سودی نمی بخشد.
سورۀ قمر، آیۀ 5. ترجمۀ انصاریان
 
منبع عکس: اینجا
 
تفسیر علامه طباطبایی
 
 حـکمت به معناى کلمه حقى است که از آن بهره بردارى شود، و کلمه بالغه از مـاده بلوغ است که به معناى رسیدن هر رونده اى است به آخرین حد مسافت، ولى به طور کـنـایـه در تـمـامیت و کمال هر چیزى هم استعمال مى شود، پس حکمت بالغه آن حکمتى است که کامل
خرید خانه در منطقه 10 تهران، بررسی مزایای خرید خانه در منطقه ده
اگر به دنبال خرید خانه با قیمت مناسب هستید بهتر است به خانه های منطقه 10 تهران سری بزنید. منطقه 10 تهران یک منطقه قدیمی با قدمت حدودا صد ساله است که خرید آپارتمان در منطقه ده نیاز به بودجه کلانی ندارد و به علت جمعیت بالای ساکن در این منطقه خرید خانه، فروش خانه و اجاره خانه در منطقه 10 پررونق است.
منطقه 10 تهران کجاست ؟
منطقه 10 تهران در مرکز تهران قرار دارد و دسترسی محلی منطقه ده از س
 
اول بزارید ماجرای خانه ی نور رو براتون بگم یه روزی توی شهرم دنبال خانه ی نور میگشتم، مثل قصه ها بود توی بازار از مغازه دارا و رهگذرا پرسیدم خانه ی نور کجاست؟ خب خیلی هاشون مثل الان شما، با تعجب بهم نگاه میکردن، یکیشون که مغازه ش سر کوچه ی خانه ی نور بود، بهم نشونش داد
ادامه دارد...
با توجه به اینکه انسان موجودی اجتماعی است، جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کند، مانند خانه‌ی اوست، لذا باید مانند خانه‌اش به فکر پاکی و طهارت جامعه باشد و نه‌تنها از آلوده کردن آن خودداری می‌کند بلکه باید آلودگی‌های آن را بزداید چراکه آلودگی شدن جامعه برابر است با آلوده شدن آحاد جامعه. گناه علنی […]
نوشته ارتکاب علنی گناه، تشویق دیگران به سوی گناه است! اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
کل سال یک طرف  و روز اول عید و خانه ی باباجان هم یک طرف....
من شش تا عمو دارم و همه یمان خانه هایمان با یک دریچه به هم راه داشت و نیازی نبود از کوچه به خانه ی هم برویم...
سال که تحویل می شد یک آن میدیدی پسرها از در و دیوار دارند میریزن توی خانه ی ما که بعد از آنجا بدو بدو بروند خانه ی بابا جان
دخترها هم پشت بندشان ..
ادامه مطلب
اموال کلمه‌ای عربی است و جمع مال است. مال در اصطلاح حقوقی به چیزی گفته می‌شود که بتواند مورد داد و ستد قرار گیرد و از نظر اقتصادی ارزش مبادله داشته باشد.
اموال به گونه‌های زیر تقسیم می‌شوند:
۱- اموال مادی و اموال غیر مادی:
اموال مادی اموالی هستند که می‌توان آنها را لمس نمود، مانند: کتاب و خانه. اموال غیر مادی اموالی هستند که وجود مادی در خارج ندارند، ولی جامعه وجود آن را اعتبار نموده و قانون هم آن را شناخته است، مانند: حق تالیف و حق اختراع.
۲-
با وفا باش، مانند سگ! کاری باش، مانند موریانه! عاشق باش، مانند کبوتر! مهربان باش، مانند گوسفند! این ها توهین محسوب نمی شوند! بلکه نوعی احترام اند؛ گاهی اوقات باید بعضی رفتارهای شایسته و خوب را از حیوانات و مخلوقات خداوند آموخت.
خرید خانه در منطقه 10 تهران، بررسی مزایای خرید خانه در منطقه ده
اگر به دنبال خرید خانه با قیمت مناسب هستید بهتر است به خانه های منطقه 10 تهران سری بزنید. منطقه 10 تهران یک منطقه قدیمی با قدمت حدودا صد ساله است که خرید آپارتمان در منطقه ده نیاز به بودجه کلانی ندارد و به علت جمعیت بالای ساکن در این منطقه خرید خانه، فروش خانه و اجاره خانه در منطقه 10 پررونق است.
منطقه 10 تهران کجاست ؟
منطقه 10 تهران در مرکز تهران قرار دارد و دسترسی محلی منطقه ده از س
از مهمترین رویکردهایی که این روزها بسیار مورد توجه قرار میگیرد، رویکردهایی برای حفاظت و امنیت ساختمان هوشمند است که میتواند، تحت یک سیستم مدیریت هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد، و باعث امنیت بیشتر ساختمان شما شود. خانه هوشمند به دلیل به کارگیری از سیستم های بهینه مصرف انرژی میتوانند، علاوه بر تامین امنیت خانه شما، زمان و هزینه های نگهداری از ساختمان را کاهش دهند و بهبود زندگی افراد کم توان مانند معلولین و سالمندان کمک کند.
امنیت مجازی و ا
بر همکاران سخت می گرفت. فکر همکاران مشغول او بود: از خانه تا محل کار، از محل کار تا خانه، در محل کار، در خانه...
بهترین ایده ها و طرح ها را می‌توان از خانه تا محل کار طراحی کرد. اما من او نمی گذاشت...
حق الناس مخفی یعنی اینکه
فکر دیگران را مشغول من خود بکنیم... 
سلام
دوستان خانه ما برای ما مهم است و باید هم اینگونه باشد چون
محل زندگی ما است و ما در خانه باید راحت و ارام باشیم وقتی
از سر کار به خانه برمی گردیم اگر منزلمان زیبا باشد هنگام ورود به خانه با
دیدن زبایی ها و تمیزی ها حالمان خوب می شود و انژی میگیریم و این بسیار زیباست .
دوستان یکی از راه های تمیز نگاه داشتن خانه و زیبایی منزل
می تواند نقاشی ساختمان باشد چرا که خانه روحی تازه خواهد
گرفت و خانه نو و نوار خواهد شد البته باید از نقاش ساختمان خوب و
قبر هر روز پنج مرتبه انسان را صدا میزند :1.من خانه فقر هستم با خود تان گنج بیاورید2.من خانه ترس هستم با خود تان انیس بیاوردید 3. من خانه مار ها و عقرب ها هستم با خود تان پادزهر بیاورید 4. من خانه تاریکی ها هستم با خود تان روشنایی بیاورید5. من خانه ریگ ها و خاک ها هستم با خودتان فرش بباوردید
1. گنج . لا اله الا الله 2. انیس . تلاوت قرآن کریم3. پادزهر .صدقه و خیرات4. روشنایی . نماز نماز شب 5. فرش . عمل صالح
┈┈•✾✾•┈┈
 
تأمین امنیت این روزها خیلی سخت شده است.
گرانی و در نتیجه فقر، همیشه ناامنی به دنبال دارد و شرایط موجود کشور به سمتی رفته که آمار دزدی رو به افزایش است. این وسط تلاش برای تأمین امنیت خانه تبدیل به دغدغه خیلی از مردم شده است.
در شرایطی که دزدها با یک چنگال هم می توانند قفل در را باز کنند، چه راهکاری برای تأمین امنیت خانه وجود دارد؟
راهکارهای بالا بردن امنیت خانه
خرید یک درب ضد سرقت و نصب آن به جای در ورودی معمولی خانه امروز به سرعت رو به افزایش اس
مردی از خانه ای که در آن سکونت داشت زیاد راضی نبود، بنابراین نزد دوستش در یک بنگاه املاک رفت و از او خواست  کمکش کند تا خانه اش را بفروشد ، بعد از دوستش خواست تا برای بازدید خانه مراجعه کند.دوستش به خانه مرد آمد و بر مبنای مشاهداتش، یک آگهی نوشت و آنرا برای صاحب خانه خواند. [خانه ای زیبا که در باغی بزرگ و آرام قرار گرفته، بام سه گوش، تراس بزرگ مشرف به کوهستان، اتاق های دلباز و پذیرایی و ناهار خوری وسیع. کاملا دلخواه برای خانواده های بچه دار]


اد
بعد از شایعات و خبرهای متعددی که درباره زمان منتشر تریلر دوم فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه منتشر شده بود بالاخره این تریلر منتشر شد. اما این تریلر متفاوت تر از تریلرهای فیلم های دیگر مارول است و مانند بازیگر نقش اصلی آن، تام هالند حاوی اسپویل های بدی از فیلم قبلی یعنی انتقام جویان: پایان بازی می باشد.
ادامه مطلب
همه چیز درباره خانه سیمین و جلال
در اولین پست از وبلاگ تهرانگردی قصد دارم یکی از قشنگ ترین، باصفاترین و خانه های تهران را به شما معرفی کنم که روزی زوج مرحوم سیمین دانشور و جلال آل احمد ساکنین این خانه بودند و سال ها بعد از فوت آنان به منظور بازسازی خانه توسط شهرداری خریداری شد و در 8 اردیبهشت 1397 افتتاح شد.
ادامه مطلب
همه چیز درباره خانه سیمین و جلال
در اولین پست از وبلاگ تهرانگردی قصد دارم یکی از قشنگ ترین، باصفاترین و خانه های تهران را به شما معرفی کنم که روزی زوج مرحوم سیمین دانشور و جلال آل احمد ساکنین این خانه بودند و سال ها بعد از فوت آنان به منظور بازسازی خانه توسط شهرداری خریداری شد و در 8 اردیبهشت 1397 افتتاح شد.
ادامه مطلب
76 ایده های تجاری مبتنی بر خانه | اکنون شروع به کسب درآمد کنید!آخرین بار توسط جف رز ، CFP® در تاریخ 15 نوامبر 2019 اصلاح شدشما احتمالاً در حال تعجب هستید ، "بعضی از کارهایی که می توانم از خانه انجام دهم چیست؟"
سرمازدگی در شلوار راحت شما هنگام حصر در خانه شما و در همان زمان پرداخت هزینه ، جذابیت دارد.
ادامه مطلب
همه چیز درباره خانه سیمین و جلال + ویدئو
در اولین پست از وبلاگ تهرانگردی قصد دارم یکی از قشنگ ترین، باصفاترین و خانه های تهران را به شما معرفی کنم که روزی زوج مرحوم سیمین دانشور و جلال آل احمد ساکنین این خانه بودند و سال ها بعد از فوت آنان به منظور بازسازی خانه توسط شهرداری خریداری شد و در 8 اردیبهشت 1397 افتتاح شد.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است-درنیویروک- که ریاست  قبرستان هاباخانمی است- است بادنظر گرفتن اوج مرگ ومیر ومحاسبه بلاهای  طبیعی  وباپنج درصد اضافه قرستانهای جدیدراساختند- ولی امروزه بامشکل درجهات مختلف شده اند- ایشان بفکر خانه های  قبرستانی افتاده است- که میتوان نام انرا بقیع خانوادگی  نام گذاری کرد  در بلوک های  متوسط میتوان یک خانه هم کف راتبدیل به قبرستادن ان بلوک کرد که افرادزیادی که مایل هستندمداوم به عزیزان خود سربزنند بخص
Ch (تلفظ این دو حرف در کنار هم بصورت چ می باشد) مانند: Chair, cheese
Ph (تلفظ این دو حرف در کنار هم بصورت ف می باشد)مانند: Phone, elephant
Kh (تلفظ این دو حرف در کنار هم بصورت خ می باشد)مانند: Khazar, kharazmi
Gh (تلفظ این دو حرف در کنار هم بصورت ق-غ می باشد)مانند: Ghand, ghorme sabzi
Sh ( تلفظ این دو حرف در کنار هم بصورت ش می باشد)مانند: She, share
Zh ( تلفظ این دو حرف در کنار هم بصورت ژ می باشد)مانند: Mozhgan, mozhdeh
Gh ( تلفظ این دو حرف در کنار هم بصورت ف می باشد)مانند: Laugh, enough
Th (تلفظ این دو حرف در کنار
از خرید برگشته ام
در کوچه با نایلون های زیادی که حاصل ساعت ها گشتن در پاساژها هستند دارم به خانه بر میگردم
درست زمانیکه احساس رضایت از زندگی دارم در کوچه و از پشت سر بهم شلیک می کنن تق
مغز استخوانم می سوزد و حرکت چیز گرمی را در بدنم حس می کنم
خون و خون و خون جاری می شود
کلید خانه در دستم بود
قبل از اینکه به خانه برسم
کارم را ساخته بودند
می خواستم تلاش کنم خود را به خانه برسانم
ىلی زمانیکه به خاطر اوردم در خانه کسی منتظرم نیست
در سکوت خود مردم
سال
گویند عارفی قصد حج کرد. 
فرزندش از او پرسید: پدر کجا می خواهی بروی؟ 
پدر گفت: به خانه خدایم.
پسر به تصور آن که هر کس به خانه خدا می رود، او را هم می بیند! پرسید: پدر! چرا مرا با خود نمی بری؟ 
گفت: مناسب تو نیست. 
پسر گریه سر داد. پدر را رقت دست داد و او را با خود برد.
هنگام طواف پسر پرسید: پس خدای ما کجاست؟ 
پدر گفت: خدا در آسمان است. 
پسر بیفتاد و بمرد! 
پدر وحشت زده فریاد برآورد: آه ! پسرم چه شد؟ آه فرزندم کجا رفت؟ 
از گوشه خانه صدایی شنید که می گفت: تو ب
چند روزی می بینم اوضاع خانه آشفته است. مادرم مضطرب است و پدرم شب ها به خانه نمی آید. اوایلش مادرم همه چیز را عادی جلوه می داد و درباره پدرم هم می گفت دیر به خانه می آید. اوایل هم قابل باور بود ولی دیشب که ازش پرسیدم چرا واقعا بابا اینقدر دیر می آید به خانه می آید در جواب گفت که رفته است تهران برای پروژه اش. اما بابا که چمدانش را نبرده است او هیچوقت اینقدر ناگهانی به تهران نمی رود قطعا. فهمیدم قضایایی پیش آمده اصرار کردم و سعی کردم که بفهمن چه شده ک
نوروز و بهار است ولی خانه بمانیدویروس کروناست، بدانید بدانید
تعطیلی امسال نه از بهر سفرهاستدر خانه بمانید و به هر جاده نرانید
هر شهر که هستید همان شهر بمانیددر ساری و سمنان و اگر در همدانید
دور از هم و در فاصله دور بایستیدگر در صف بانکید و اگر در صف نانید
یا در لگن خانه به استخر روید وبر بالش خود نیز کمی اسب دوانید
از تلوزیون فیلم ببینید به تکرارتاریخ و رمان و هنر و شعر بخوانید
در غار قرنطینه به هم غُر نزنید وبر یک دگر اشیاء گران را نپرانید
خو
تفاوت اصلی خانه هوشمند با خانه معمولی در این است که همه ی وسایل در Smart Home ها به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند.
کنترل آب و هوا
چراغ ها
لوازم
قفل ها
و انواع مختلفی از دوربین ها که می توانند به خانه هوشمند اضافه شوند و از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل باشند.
 
ارتباط وسایل در خانه هوشمند چه فایده ای دارد؟
در یک کلام و به طور خلاصه جواب این است: راحت بودن!
داشتن یک خانه هوشمند باعث می شود بتوانید کارهای زیادی را با
موسیقی همواره یکی از بزرگترین همدمان بشر و از نزدیک ترین هنرها به او بوده است.موسیقی نیز مانند بسیاری از وجوه زندگی انسان در طول زمان از فراز و نشیب های فراوان گذشته و تکامل و پیچیدگی خاص خود را یافته است.نقش و سهم موسیقی در زندگی امروزی را نمی توان به راحتی در قالب خاصی منحصر و محدود نمود و این پدیده وجوه و چهره های بسیار متعدد یافته است.که در رساله طراحی خانه موسیقی بدان خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب
 
در این نوشته به صفر تا صد بازسازی منزل با کمترین هزینه می پردازیم. آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده است که چرا بازسازی خانه اهمیت دارد؟ ایده برای بازسازی خانه چیست و آیا تفاوتی میان خانه های جدید و قدیمی برای بازسازی وجود دارد؟ آیا مایل به تغییر دکوراسیون برخی از قسمت های خانه خود هستید؟ آیا میدانید هزنیه بازسازی منزل کلنگی و مدرن چقدر است؟ یک نفس عمیق بکشید و با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را پیدا کنید …
چند نکته در خصوص باز
 
 
۲۴ سال پیش وقتی سال آخر دبیرستان بودم از خانه های سازمانی به این خانه آمدیم. خانه ای در طبقه ی نهم یک مجتمع مسکونی بزرگ در غرب پایتخت.
سال کنکورم بود. مدام در رفت و آمد مدرسه بودم و غرق در کتاب و تست. بعد از قبولی در دانشگاه دولتی شهرستان، به مدت چهار سال از این خانه دور بودم و به عنوان مهمان چند روزی می آمدم و میرفتم‌. معلم که شدم فقط به مدت سه سال در این خانه زندگی کردم و بعد راهی خانه ی بخت شدم.
هر چند کوتاه بود حضور من در این خانه ولی جای ج
«مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» مانند دیدن دو فیلم با یک بلیط است. اولی درباره ی یک دانش آموز خجالتی و غیراجتماعی سال دوم دبیرستان است که با مشکلات نوجوانی دست و پنجه نرم می‌کند، در حالیکه سعی می‌کند کارآموزی‌اش را حفظ کند. دومی درباره‌ی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و نمادی‌ترین ابرقهرمانان کمپانی مارول (Marvel) است که سرانجام به جهانی باز می‌گردد که در آن سایر قهرمانان این کمپانی نیز زندگی می‌کنند. اگر «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» شش ماه پیش م
بازسازی خانه های قدیمی با استفاده از کناف
برای باسازازی خانه های قدیمی گزینه های زیادی وجود ندارد و هزینه کوبیدن و از نو ساختن ساختمان هم بسیار زیاد است اما کناف بهترین گزینه برای ترمیم خانه های قدیمی است.
با کناف می توان شکل و طرح های مدرن و ظاهری زیبا به خانه قدیمی بخشید.
این طرح های زیبا را می توان در دیوار ها و سقف های خانه های قدیمی ایجاد شوند.
کناف در واقع یک محصول ترکیبی از گچ و سیمان و سازه فلزی است به همین دلیل این حصول کارامد و پر استف
وقت سفارت کانادا
 
مسیر اخذ ویزای هر کشوری از سفارت خانه های آن می گذرد. متقاضیان ویزا برای مراجعه به سفارت ، نیاز به گرفتن وقت سفارت دارند. ما در ایران با توجه به شرایط سیاسی خاص ، با چالش های متفاوتی روبرو هستیم. کشورهایی مهم و پرتقاضا برای سفر مانند آمریکا و کانادا، در ایران سفارت خانه ندارند. بنابراین متقاضیان ویزای آمریکا و کانادا برای انجام مراحل اخذ ویزای این دو کشور ، می بایست به سفارت خانه های آن ها در کشورهای همسایه مانند ترکیه، اما
کسب و کار در خانه به عنوان یکی از محبوب ترین مشاغل دنیا محسوب می شوند چرا که با سرمایه کم ریسک بسیار کم می توان کسب و کاری راه اندازی کرد که درآمد بسیار بالایی داشته باشد ( کارآفرینی در منزل )اگر بخواهیم مثالی بزنیم می توانیم به  بسیاری از غول های بزرگ صنعت جهان و ایران که از خانه فعالیت خود را آغاز کرده اند اشاره کرد مانند  اپل ، گوگل ، آمازون ، دیزنی HARLEY و …  در ایران هم نمونه های بسیار خوبی می توان یافت مانند سایت دیجی کالا ، پرورش قارچ توسط
تاکید رسول خدا صلی الله علیه و آله بر خلافت امیر المومنین پس از خود (به روایت اهل تسنن)
ابن ابی عاصم شیبانی از علمای اهل تسنن روایت کرده است:
۱۱۸۸- ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّی، حَدَّثَنَا یَحْیَی بْنُ حَمَّادٍ، عَنْ أَبِی عَوَانَةَ، عَنْ یَحْیَی بْنِ سُلَیْمٍ أَبِی بَلْجٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مَیْمُونٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم لِعَلِیٍّ: " أَنْتَ مِنِّی بِمَنْزِلَةِ هَارُونَ مِنْ مُوسَی، إِ
 
براى اینکه خانه اى، خانه باشد باید کسى مدام در آن راه برود. باید یکى باشد که ظرفهاى کثیف را بگذارد توى سینک. تمیزها را بچیند سر جایش. تختها را مرتب کند. زنگ بزند سوپر  رب گوجه فرنگى و ماکارونى سفارش بدهد. میوه ها را بشورد. قبضها را پرداخت کند.
ادامه مطلب
متن در مورد خانه مادربزرگ توصیف مادر بزرگ انشا در مورد صندوقچه مادربزرگ انشا در مورد مادربزرگ مهربان متن در مورد خانه قدیمی مادربزرگ انشا در مورد خانه های قدیمی توصیف حیاط خانه مادربزرگ انشا در مورد خانه های قدیمی در پاییز
ادامه مطلب
روزی فقیری به در خانه مردی ثروتمند می‌رود تا پولی را به عنوان صدقه از او بخواهد.
هنوز در خانه را نزده بود که از پشت در شنید که صاحب خانه با افراد خانواده خود بحث و درگیری دارد که چرا فلان چیز کم ارزش را دور ریختید و مال من را این طور هدر دادید؟! 
مرد فقیر که این را می‌شنود قصد رفتن می‌کند و با خود می‌گوید وقتی صاحب‌خانه بر سر مال خود با اعضای خانواده‌اش این طور دعوا می‌کند، چگونه ممکن است که از مالش به فقیری ببخشد؟!
از قضا در همان زمان در خان
از قدیم می گفتند و راستش این روزها هم میگن که: خانه ها روح دارند.
نه از آن روح های ترسناک و داستانی که روح آدم هایی که قبلا اینجا زندگی میکردند،هنوز هم هستند.منظور من از روح هر خانه 
یک چیز دیگه است.
وقتی پات رو توی یک خانه میگذاری اینقدر حال خوب میاد طرفت که شب موقع خداحافظی به صاحب خانه میگی: خیلی خوش
گذشت،نمیدانم چرا اما خیلی حال و هوای خونتون خوبه.اما یک وقت هایی از بعضی خانه ها هم که میای بیرون ته دلت میگی:
چقدر دلگیر بود،چقدر خسته ام،چرا یه
نام نقی در این جهان همتا ندارد
پاکیزگی غیر از شما معنا ندارد
هادی اگر باشی برای بنده کافی است
راه سعادت غیر تو مولا ندارد
فهمیده ام از احترام پرده ی قصر
عالم به جز تو حضرت والا ندارد
بدخواه تو مبهوت مانده در جلالت
حرفی برای رد و یا حاشا ندارد
کردی مداوا زخم های دشمنت را
بی شک کسی چون تو دل دریا ندارد
این که دخیل نام تو شد مادر او
یعنی که دشمن غیر تو ماوا ندارد
کل کریمان از گدایان تو هستند
بسیار داری آن چه هر دارا ندارد
حاجت رواییِ گدای خانه ی تو
خانه
سنتی لار یهای یزد یکی از بناهای تاریخی وبسیار زیبایی است که در طی رفت و آمدهای
لاری هایی که ازسمت فارس به یزد برای تجارت می آمدند ساخته شده است. با قدم گذاشتن
به درون خانه لاری ها معماری های زیبا و شکیل یزدی در جای جای خانه به چشم می
خورد. ویژگی هایی مانند حفظ حریم خانه ، چیدمان اصولی فضاهای خانه درکنارهم، شیشه
های رنگی و پنجره های ارسی و اتاق های ایینه کاری و نقاشی شده بسیاری دلبری می
کند. خانه لاری ها در محله فهادان یزد قرار دارد. قدمت خا
اتوماسیون خانه هوشمند و اینترنت اشیا(IoT) در سالهای اخیر آوازه خود را در صنعت فناوری اطلاعات به گوش همگان رسانده است. زندگی روزمره با افزایش روزافزون خانه هوشمند و دستگاه های متصل شده به انها ساده تر، بهتر و راحت تر شده است. خانه هوشمند زندگی مردم را تغییر داده است. برای مثال، چگونه تهویه مطبوع خانه خود را قبل از اینکه به ان داخل شوید کنترل کنید؟ چگونه در مورد درخواست خانواده تان برای پخش موسیقی مورد علاقه انها و به روز رسانی آب و هوا در حال
ته دلم خالی شده . چرا ؟ چون دلم قرص بوده به آدم ها . اولش با رفتن حاج قاسم دلم خالی شد . بعد با اومدن مردم به میدون و جواب سپاه پر شد از امید . و بعد با اشتباه سپاه باز خالی شد ... این ها همه اسباب بودن و همه کاره خداست . اگه خدا حاکم دلم می بود هیچ وقت خالی نمی شد ... این خانه ، خانه ی توست ... برگرد ...
انواع نرده تراس و بالکن
شما میتوانید از انواع نرده آهنی برای این کار استفاده کنید.
دقت داشته باشید که نرده تراس و بالکن هم مانند نرده های بخش های دیگر متفاوت هستند.
و می توانند مانند نرده دیوار شامل انواع بسیار زیادی باشند.
آنچه که باید بدانید این است که استفاده از نرده تراس و بالکن به شما چه کمکی خواهد کرد.
این نرده ها در واقع در عین اینکه امنیت را برای شما ایجاد خواهند کرد اما باید بدانید که نکته مهم این است.
که این نوع نرده ها در واقع برای تر
پنجره ی تمام قد انواع مدل های رنگی:پنجره تمام قد بهترین گزینه برای خانه هایی است که اطراف خود منظره ای بسیار زیبا مانند جنگل یا دریا و اقیانوس دارند. در حقیقت اگر بخواهیم مزیت های پنچره های تمام قد را نام ببریم مطمئنا قاب گیری منظره ای زیبا و آوردن محیط بیرون به داخل خانه مهم ترین ویژگی آنها خواهد بود. معمارانی که خانه های ویلایی را طراحی می کنند همیشه سعی دارند بیشترین استفاده را از محیط اطراف ببرند. به همین خاطر در بیشتر خانه های ویلایی مدر
آموزش خانه تکانی از نوع کامپیوتری 
کامپیوترها
هم مانند خانه ها هر چند وقت یکبار به مرتب سازی و رسیدگی احتیاج دارند و
شما می توانید با استفاده از راهکارهای زیر ان را انجام دهید. هیچ چیز
بیشتر از یک کامپیوتر کند نمی‌تواند در کارهای روزمره اختلال ایجاد کند.
گاهی تنها راه چاره خرید یک کامپیوتر جدید است؛ اما در اغلب موارد با چند
اقدام ساده می‌توان سرعت کامپیوتر را افزایش داد.در ادامه ۱۰ راهکار ساده
برای افزایش سرعت کامپیوتر ارایه می‌کنیم.
پیغپبر.ص فرمود خانه های خود را بتلاوت.  قران روشن کنید و انهارا گورستان. نکنید   چنانچه یهود  ونصاری کردند در کلیسا ها و عبادتگاه های خود نماز کنند ولی خانه های خویش را معطل گذارده اندو در انهاعبادتی. انجام ندهند زیراکه هرگاه.در خانه بسبارتلاوت قران شد خیر و برکتش  زیاد شودواهلان بوسعت رسند و ان خانه برای اهل اسمان درحشدگی داردچنانچه ستارگان اسمان برای اهل زمین میدرخشد
فصل 1
من و جاش ازخانه جدیدمان متنفر بودیم. البته این را بگویم که خیلی بزرگ بود و در مقایسه با خانه ی قدیمی مان،یک خانه اشرافی حسابی بود؛یک خانه آجری قرمز بلند،با سقف کج سیاه و چند ردیف پنجره که سایبان های سیاهی داشتند. از خیابن که نگاهش کردم،با خودم فکر کردم،که خیلی تاریک است.کل ساختمان یک جوری تاریک بود،انگار خودش را تو سایه ی درخت های پیر و گره داری که رویش خم شده بودند،قایم کرده بود. با اینکه فقط دو هفته از ماه جولای میگذشت،حیاط جلویی پر از
یوگا در خانه ؛ بسیاری از خانم‌ها به علت مشغله کاری و نداشتن زمان کافی برای انجام ورزش به خصوص یوگا قید این ورزش کردن را می‌زنند در این مقاله قصد داریم به نحوه حرکات یوگا در خانه اشاره کنیم با جیمیتو همراه باشید.

ادامه مطلب
های با یک تن اَتن کی میشود؟!
این وطن بی ما وطن کی میشود؟!
گر نباشد از توهم این سرزمین
خانه آباد من کی میشود؟!
یک کلید خانه پیش من یک کلید خانه پیش تو ...
صدای عشق میرسد برای تو برای من 
خدا یکیست جان من خدای تو خدای من 
سرود سبز همدلی صلاح عشق میزند 
تا که گلوی تو شوم تا که شوی صدای من 
مرا به باغ میکشد ترانه ها یکی یکی 
یکی برای دوستی یکی برای زندگی 
شکفته باد یاسمن خجسته باد این وطن 
ترانه های نسترن یکی به تو یکی به من 
یک کنار باغ نسترن یک کنار با
نظافت منزل: رازهای پشت پرده یک خانه تمیز و مرتب
شاید بپرسید، مردم چگونه خانه خود را تمیز نگه می دارند یا چطور می توان به سرعت خانه را تمیز کرد؟
خب، برای نظافت خانه، ابتدا همه وسایل مورد نیاز برای نظافت را آماده کنید. بهتر است از قبل یک لیست تهیه نمایید.
ادامه مطلب
هفت برتری امیر المومنین علیه السلام در کلام حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله (به روایت اهل تسنن)
حافظ ابی نعیم محدث و عالم بزرگ اهل تسنن روایت کرده است:
حَدَّثَنَا إِبْرَاهِیمُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ أَبِی حُصَیْنٍ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَضْرَمِیُّ، ثَنَا خَلَفُ بْنُ خَالِدٍ الْعَبْدِیُّ الْبَصْرِیُّ، ثَنَا بِشْرُ بْنُ إِبْرَاهِیمَ الْأَنْصَارِیُّ، عَنْ ثَوْرِ بْنِ یَزِیدَ، عَنْ خَالِدِ بْنِ مَعْدَانَ، عَنْ مُعَاذِ بْنِ
اگر قصد اجاره خانه در یکی از محله های منطقه 3 را دارید بهتر است که این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله به صورت اختصاصی برای شما شرح می دهیم که رنج قیمت خانه ها برای اجاره کردن در چه حدودی است و شما با حداقل بودجه میتوانید چه خانه ای را اجاره کنید. مستاجران تهرانی که قصد دارید خانه ای در جردن اجاره کنید حتما این مقاله را مطالعه کنید چراکه در این بخش به تمامی جزئیاتی که لازم است شما برای اجاره خانه در جردن بدانید می پردازیم. حال اگر بودجه شما به
*
قرنیز در حاشیه پایین دیوارهای خانه بکار می رود . من رنگ شکلاتی ( طرح چوب ) رو برای خانه سفارش دادم . 
56 متر قرنیز برای خانه / هر قرنیز شاخه ای سه متر می باشد/ قیمت فعلی هر قرنیز 35 هزار تومان/ 
20 شاخه قرنیز سفارش داده شده برای خانه : مبلغ 700 هزار تومان 
تارخ سفارش قرنیز : 20 آبان ماه 1397
خَیرُ بَیتٍ فِى المُسلِمینَ بَیتٌ فیهِ یَتیمٌ یُحسَنُ إِلَیهِ وَشَرُّ بَیتٍ فِى المُسلِمینَ بَیتٌ فیهِ یَتیمٌ یُساءُ إِلَیهِ أَنَا وَکافِلُ الیَتیمِ فِى الجَنَّةِ هکَذا؛بهترین خانه هاى مسلمانان خانه اى است که در آن یتیمى باشد و به او نیکى کنند و بدترین خانه هاى مسلمانان خانه اى است که در آن یتیمى باشد و با او بدى کنند، من و سرپرست یتیم در بهشت مانند دو انگشت همراهیم.
 
موسسه خیریه بیت الکوثر زنگی آباد
شماره حساب بانک کشاورزی :603247
شماره ک
همسرداری، مادری برای بچه‌ها و یک شغل خوب و پردرآمد و تحصیل هم‌زمان...
اگر این‌ها در چهارچوب یک چهاردیواری به نام خانه ممکن است...
پس
من یک خانه‌دارِ تمام وقتم

موقت: منتظرم اینترنت منزلمون وصل بشه تا پیام‌ها رو با رایانه شخصیم جواب بدم. ببخشید من رو که با گوشی این کار رو نمی‌کنم. واقعا سرعت اینترنت کسل کننده است!
خانه های لوکس علاوه بر اینکه بزرگ هستند و نمایی بسیار زیبا و منحصر به فرد دارند شامل ویژگی ها و خصوصیات دیگری می باشند که در این مطلب به معرفی و بررسی آن ها خواهیم پرداخت.
ویژگی های خانه های لوکس و مجلل
اصالت و هویت
منظور از اصالت و هویت در ویژگی خانه های لوکس این می باشد که خانه توسط معمار معروف طراحی و اجرا شده است.
اثاثیه و مصالح با کیفیت
در ساخت خانه های لوکس و مجلل از با کیفیت ترین وسایل و مصالح استفاده می شود. همیچنین در دکوراسیون داخلی ای
ما با سلامت از خطرها رد شدیم و حال
محض سلامت داشتن در خانه می مانیم
 
هر عید را روح و روان نو می شد از گردش
امسال پاس جان و تن در خانه می مانیم
 
تا اطّلاع ثانوی دورهمی تعطیل!
با اهل بیت خویشتن در خانه می مانیم
 
با تلفنی هم می توان احوالپرسی کرد
پیر و جوان و مرد و زن در خانه می مانیم
 
آسوده خوابید ای پرستاران جان داده!
ما -ای شهیدان وطن- در خانه می مانیم
 
پشت کرونا را زمین می کوبد این ملّت
با یک عمل بر این سخن: در خانه می مانیم.
 
 
قهر کردن زن از خانه








قهر کردن زن و ترک خانه
 
قهر کردن
بخش جدایی ناپذیر یک رابطه زناشویی است؛ یعنی نمی‌توانیم از یک رابطه نزدیک
صحبت کنیم و برخی مسائل یک رابطه را از آن جدا کنیم. آنجایی موضوع تبدیل
به یک مسئله جدی می‌شود که این قهر کردن‌ها به ترک خانه منجر شود. اگر از
خانه قهر کرده‌اید و یا تصمیم به اینکار دارید و نگران پامدهای آن هستید و
همچنین اگر همسرتان قهر کرده و از خانه رفته است و به دنبال راهکاری برای
بازگرداندن زن به خانه و ب
اگر عشق در خانه ی قلبم پا بگزارد
گلهای شاداب  با بوهای معطرشان که فضای خانه را فرا میگیرند...روشنایی خانه که پر فروغ است ...چه چه پرندگان که زمزمه ی زندگی است  ...!همه وابسته میشوند ب بودنش...وقتی میرود و خانه را خالی میکند. گلدان‌هایی که نیازشان تنها قطره ی ابیست پژمرده میشوند. ‏میرود و وسایل خانه را میشکند میرود و تکه ای گرانبها را با خود میبرد... ‏صدای زنده بودن  دیگر ب گوش نمیرسد...خانه را سکوتی میگیرد شور نیست کلبه ی احزان میشود ...جولانگاه
خَیرُ بَیتٍ فِى المُسلِمینَ بَیتٌ فیهِ یَتیمٌ یُحسَنُ إِلَیهِ وَشَرُّ بَیتٍ فِى المُسلِمینَ بَیتٌ فیهِ یَتیمٌ یُساءُ إِلَیهِ أَنَا وَکافِلُ الیَتیمِ فِى الجَنَّةِ هکَذا؛بهترین خانه هاى مسلمانان خانه اى است که در آن یتیمى باشد و به او نیکى کنند و بدترین خانه هاى مسلمانان خانه اى است که در آن یتیمى باشد و با او بدى کنند، من و سرپرست یتیم در بهشت مانند دو انگشت همراهیم.
 
موسسه خیریه بیت الکوثر زنگی آباد
شماره حساب بانک کشاورزی :603247
شماره ک
  عکسهای شبنم مقدمی در بیستمین جشن خانه سینما
جدیدترین تصاویر شبنم مقدمی در جشن خانه سینما سال ۹۷
آیین پایانی بیستمین جشن سینمای ایران یا همان جشن خانه سینما امروز  ۱۰
شهریور ماه به منظور اهداء تندیس‌ های خانه سینما به برگزیدگان این رویداد
بزرگ سینمایی برگزار شد . در این مراسم برندگان رشته‌ های مختلف که توسط
داوران انجمن عالی هنر ها و فنون سینمایی برگزیده شده‌ بودند معرفی و با
اهداء لوح تقدیر و تندیس‌ های جشن سینما مورد تقدیر قرار گرف
رهبر انقلاب: امروز نیاز جامعه‌ی ما به این است که بداند مادری، زنِ خانه بودن، کدبانو بودن یعنی چه؟ فاطمه‌ی زهرا با آن رتبه و مقام و عظمت، یک خانم خانه دار است؛ این تحقیر او نیست؛مگر این عظمت را می شود کوچک شمرد؟ یکی از شئون و یکی از مشاغل همین عظمت عبارت است از همسر بودن یا مادر بودن و خانه‌داری کردن؛ با این چشم به این مفاهیم نگاه کنیم. ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
خرید ویلا خانه دریا
ویلا خانه دریا
خرید را برای شما آسان کرده است . باغچه ای بسیار زیبا و دارای نمای عالی ساختمانی است انشعابات این ویلا در خانه دریا اعم از آب ، برق و گاز کامل میباشد . فاصله این ویلای ساحلی شهرکی خانه دریا با جنگل 1200 متر میباشد .
ویلا در قسمت شمال شهرک خانه دریا در شهرکی زیبا و با فاصله 20 متری از جاده اصلی قرار دارد این ویلا در شهرک ساحلی خانه دریا دارای سندتک برگ ، پروانه ساخت و پایان کار میباشد فاصله ویلا در خانه دریا 500 متر با
کسی که یک بار رنج کشیده است، 
تجربه درد را هرگز فراموش نمی‌کند. 
کسی که ویرانی خانه‌ها را دیده است به وضوح کامل میداند که گلدان‌های گل، تابلوها و دیوارهای سپید، اشیایی ناپایدارند. 
خوب میداند خانه از چه چیز ساخته شده است. یک خانه از آجر و گچ ساخته شده است و می‌تواند فرو ریزد... 
یک خانه خیلی محکم نیست!

فضیلت‌های ناچیز
ناتالیا گینزبورگ
تعطیلات عید و شیوع ویروس کرونا اوقات فراغت زیادی را برای همه فراهم کرده است. این اوقات فراغت اجباری بیش از اندازه باعث بیحوصلگی و کسلی می شود. سرگرمی های زیادی وجود دارد که در خانه می توان با آنها سرگرم شد. مانند بازیهای دسته جمعی، کنسول های بازی، دیدن فیلم، خواندن کتاب. اینها راهکارهایی است که در ابتدا به ذهن همگان می رسد. اما فقط همین ها هستند؟ البته که نه. کارهای دیگری هم وجود دارد که علاوه بر سرگرمی باعث تحرک و نشاط هم می شود.
یکی از کارهای
درمان آلرژی به گردو غبار !
 
تصاویر
شرح
عکس العمل های آلرژیتیک
رفتار
حذف
جلوگیری
بردن
کنه گرد و غبار یکی از شایع ترین آلرژی ها و محرک های آسم است که در خانه شما کمین می کند.
در حالی که این موجودات میکروسکوپی شبیه به اشکالات کوچک هستند ، کنه های گرد و غبار در واقع نیش بر روی پوست شما نمی گذارند. اما می توانند باعث بروز بثورات پوستی شوند. همچنین به احتمال زیاد علائم آلرژی دیگری مانند عطسه و قطره بعد از زایمان نیز دارید.
ما در این مقاله قصد داریم تا
پیرزن باتقوایی در خواب خدا را دید ؛ به او گفت : « خدایا ، من خیلی تنها هستم . آیا مهمان خانه ی من میشوی » ؟ خدا قبول کرد و به او گفت که فردا به دیدنش خواهد آمد . پیرزن از خواب بیدار شد ؛ با عجله شروع به جاروکردن خانه کرد ؛ رفت و چند نان تازه خرید و خوشمزه ترین غذایی را که بلد بود ، پخت . سپس نشست و منتظر ماند . چند دقیقه بعد در خانه به صدا در آمد .


ادامه مطلب
تکنولوژی جزء جدانشدنی از زندگی های امروز است و تاثیر آن بر آسان تر شدن زندگی انسان ها غیرقابل انکار است. پیشرفت تکنولوژی کمک می کند که هر آنچه که در اطراف ما هستند، حتی خانه ها، هوشمند شوند. اگر علاقه مند هستید که با خانه هوشمند آشنا شوید و بدانید که خانه هوشمند چیست با ما همراه شوید.
خانه هوشمند
خانه هوشمند به خانه ای گفته می شود که وسایل آن را بتوان از راه دور کنترل کرد. نظارت و کنترل را با هر وسیله ای که به اینترنت متصل  شود (مانند تلفن همراه)
تکنولوژی جزء جدانشدنی از زندگی های امروز است و تاثیر آن بر آسان تر شدن زندگی انسان ها غیرقابل انکار است. پیشرفت تکنولوژی کمک می کند که هر آنچه که در اطراف ما هستند، حتی خانه ها، هوشمند شوند. اگر علاقه مند هستید که با خانه هوشمند آشنا شوید و بدانید که خانه هوشمند چیست با ما همراه شوید.
خانه هوشمند
خانه هوشمند به خانه ای گفته می شود که وسایل آن را بتوان از راه دور کنترل کرد. نظارت و کنترل را با هر وسیله ای که به اینترنت متصل  شود (مانند تلفن همراه)
در تریبون‌های مختلف دربارۀ مقام زن، مادر و اهمیت خانه‌داری و شوهرداری سخن می‌گویند؛ اما در عمل و اجرا، ما ساختار و سیستمی را نمی‌بینیم که از زنِ خانه‌دار حمایت عملی کند و مقام وی را به اندازۀ یک زن شاغل در جامعه بالا ببرد.
ادامه مطلب
 
 
موشی در منزل شخصی خانه کرده بود و در لانه خود روزهای خوبی را سپری می کرد ،یک روز که داشت از سوراخ لانه، حیاط را تماشا می کرد ،صاحب خانه را دید که با خود تله موشی را به خانه آورده است و فریاد می زند ای زن امشب از دست این موش مزاحم خلاص خواهیم شد ،زن صاحب خانه با خوشحالی به استثبال مرد آمد واز او به خاطر خریدن تله موش تشکر کرد .موش ناراحت به پیش حیوانات خانه رفت و از آنان خواست فکری بکنند . مرغ گفت :تله موش هیچ ربطی به من ندارد . گاو گفت : ما را با ت
۱.دروغگویی زیاد،۲.رسیدگی زیاد به خود،واستفاده از عطر وسائر خوش بو کننده هر،تا بوی بد مواد از بین برود.۳.لا غر شدن،۴.مشکلات تغذیه ای،۵.درد بدن ۶.آبریزش از دهان واشک از چشم،۶.احساس شدید به مواد مخدر،۷.گم شدن برخی از وسائل خانه،۸.رفتارهای غیر متعارف،۹.بیرون رفتن از خانه وآمدن به خانه در ساعت های غیر متعارف وغیر معمول،۱۰.کم خوابی ۱۱.خوابیدن تا ساعاتی از روز مثلا تا ظهر،۱۲.وجود علائم خاص در بدن ،مثل رنگ چهره،رنگ زبان،رنگ حدقه چشم،۱۳.یبوست شدید،
 روزی، سنگتراشی که از کار خود ناراضی بود و احساس حقارت می کرد، از نزدیکی خانه بازرگـانی رد می شد. در باز بود و او خانه مجلل، باغ و نوکران بازرگان را دید و به حال خود غبطه خورد و با خود گفت: این بازرگان چقدر قدرتمند است! و آرزو کرد که مانند بازرگان باشد.در یک لحظه، او تبدیل به بازرگانی با جاه و جلال شد. تا مدت ها فکر می کرد که از همه قدرتمند تر است، تا این که یک روز حاکم شهر از آنجا عبور کرد، او دید که همه مردم به حاکم احترام می گذارند حتی بازرگانان.
در همسایگی حتی صدای گریه تو را هم تاب نمی‌آوردند، می‌گفتند فاطمه یا شب گریه کند یا روز...به علی گفتی: ای اباالحسن! چقدر کوتاه بین آنان خواهم ماند، و چقدر پنهان شدنم از میان ایشان نزدیک است. به خدا قسم شب و روز از گریه ساکت نمی‌شوم تا این‌که به پدرم رسول خدا ملحق شوم...علی برای راحتی‌ات در کنار #بقیع #خانه‌ای_جدید بنا کرد؛ #بیت_الاحزان شد این خانه...(بحارالانوار، ج۴۳، ص۱۷۷؛ بیت‌الاحزان، ص۱۳۸)
پیر زن با تقوایی در خواب خدا را دید و به او گفت: خدایا، من خیلی تنها هستم، آیا مهمان خانه من می شوی؟ خدا قبول کرد و به او گفت که فردا به دیدنش خواهد آمد. پیر زن از خواب بیدار شد، با عجله شروع به جارو کردن خانه کرد. رفت و چند نان تازه خرید و خوشمزه ترین غذایی را که بلد بود، پخت. سپس نشست و منتظر ماند. چند دقیقه بعد در خانه به صدا در آمد. پیرزن با عجله به طرف در رفت و آن را باز کرد. پشت در پیرمرد فقیری بود. پیرمرد از او خواست تا غذایی به او بدهد. پیرزن با
جهت تشکیل اجتماع مردمی و نیز ایجاد پایگاه ارتباطی با مردم شریف منطقه کنار زمینه پروژه تا شروع پی ریزی ساختمان مسجد، نماز خانه ای احداث می شود.
طبق مصوبه هیئت مؤسسان در تاریخ22  خرداد 98، شروع عملیات احداث نماز خانه از شنبه 25 خرداد خواهد بود.
 
خرید لوازم خانه و آشپزخانه
داشتن وسایل مناسب خانه و آشپزخانه برای استفاده و لذت بردن از وقت خود در آشپزخانه مهم است ، فرقی نمی کند شما یک آشپز با تجربه باشید یا تازه کار ، باید برای هر کسی این امکان فراهم گردد که از پختن لذت ببرد.
لوازم خانگی به تازگی تکنولوژی و کیفیت استثنایی را برای ساده کردن نحوه زندگی شما فراهم کرده است ، با ظواهری بی انتها ؛ برای نمونه  اگر در آشپزخانه ی خود فضای کمتری دارید این امکان را دارید وسایل آشپزخانه ای را انتخ
خانه کویری، نمونه‎ای از سبک "معماری ارگانیک" است. در طراحی داخلی آن از سنگ‌های طبیعی، بدون تغییر و آسیب قابل مشاهده‌ استفاده شده و رنگ و زمینه کلی بنا هماهنگ با محیط اطراف است.
به گزارش مجله دلتا ، بدنه این خانه بتُنی که از روی سنگ‌ها به سمت بالا حرکت کرده و با پیچ و تاب سایبان‌ها شکل درخت نخل شده، فضای داخلی را به طور کامل تحت پوشش خود قرار داده است. جدا از هماهنگی طراحی داخلی، فرم خارجی آن هم با محیط کویر اطراف خود هماهنگ است.
نکته‌‎ی قابل
 بعضی‌ها از ما می‌پرسند: شما موافقید زن‌ها بروند کار کنند؟ ما می‌گوییم: البته، ما با بیکاری خانم‌ها مخالفیم، زن اصلاً باید کار کند. البته کار دو جور است: یکی کار داخل خانه و یکی کار بیرون خانه، هر دو کار است؛ اگر کسی استعداد دارد در کارهای مربوط به بیرون منزل، باید انجام بدهد، خیلی هم خوب است. منتها یک شرط دارد، باید جوری باشد که این اشتغال – حتی در داخل خانه – به پیوند زن و شوهر لطمه‌ای نزند. بعضی از خانم‌ها هستند که خودشان را از صبح تا شب
 
این یک داستان واقعی درباره سربازی است که پس از جنگ ویتنام می خواست به خانه خود بازگردد...
 
سرباز قبل از این که به خانه برسد، از نیویورک با پدر و مادرش تماس گرفت و گفت: پدر و مادر عزیزم، جنگ تمام شده و من می خواهم به خانه بازگردم، ولی خواهشی از شما دارم. رفیقی دارم که می خواهم او را با خود به خانه بیاورم...
پدر و مادر او در پاسخ گفتند: ما با کمال میل مشتاقیم که او را ببینیم...
پسر ادامه داد: ولی موضوعی است که باید در مورد او بدانید، او در جنگ به شدت آ
هنگام انتخاب درب مناسب خانه خود ، عوامل زیادی در تصمیم گیری وجود دارد ، اما به طور معمول یکی از اولین این است که آیا درب باید از جنس چوب ، فایبرگلاس باشد یا از جنس استیل باشد.
در حالی که جای تعجب نخواهد داشت که احساس می کنیم چوب بهترین انتخاب برای درب شماست ، ما معتقدیم مهم است که "چرا" را درک کنید. و در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که ما معتقدیم شما نمی خواهید چیز دیگری به جز یک درب چوبی برای خانه خود انتخاب کنید.
درب جلو صنایع دستی
هر درب چوبی وا
متل هابیت در نیوزلند | Hobbit Motel, New Zealand
مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها یکی از مشهورترین فیلم های سینمای جهان شد و طرفداران پر و پا قرص زیادی دارد که آرزو می کنند بتوانند برای یک شب هم که شده آرامش و راحتی خانه هابیت ها (کوتوله های معروف فیلم) را تجربه کنند. به همین دلیل مسئولان پارک Woodlyn در کشور نیوزلند تصمیم گرفتند دو خانه کاملا شبیه به خانه هابیت ها بسازند و آن ها را تبدیل به هتل کنند. البته اگر قد و قامت بلندی دارید و هم قد گاندولف هستید نگران نبا

 
هزینه اجاره یک خانه در اسپانیا
اگر قصد داشته باشید مدتی در اسپانیا حضور داشته باشید و یا اقامت کوتاه مدت اسپانیا را برای اهدافی در سر داشته باشید احتمالا به فکر اجاره یک خانه یا آپارتمان در این کشور افتاده اید.
بصورت کلی در یکی دو سال اخیر هزینه اجاره هر متر مربع در اسپانیا بصورت میانگین 8 یورو تخمین زده می شود هر چند این موضوع با توجه به منطقه و موقعیت ملک بسیار متفاوت است.
به عنوان مثال اجاره خانه در شهر مادرید بسیار گران است و برای هر مت
خرید خانه در اندیشه با وام آپارتمان های اندیشه مخصوصا اندیشه فاز 1 دارای وام بانک مسکن می باشند . اقساط پرداختی بلند مدت هستش .
در حال حاضر برای خرید خانه در اندیشه تا 60 میلیون وام بانک مسکن می توانید دریافت نمایید .
توضیحات بیشتر در مورد وام بانک مسکن جهت خرید خانه
روی لینک زیر کلیک کنید .
سقف وام خرید مسکن چگونه سه برابر شد
مدت عدیدی است که مورچه ها به خانه ما حمله کردند. [حمله به معنای واقعی] ودرکل زندگی ما سرک می کشند. سفره را که پهن میکنیم آنها نیز با ما هم غذا میشوند.عزیزان تعارف هم سرشان نمیشود. به هر جای خانه بنگری حداکثر ده دقیقه طول میکشد تا یک مورچه را روئیت کنی، انقدر زیاد هستند این عزیزان.نمیدانم ما در خانه آنها زندگی میکنیم یا آنها در خانه ما....
 
+ نمیدونم این ملافه روی تخت من چی داشته که اینجوری بیرحمانه سوراخ سوراخ شده... تا الان دوبار جای تخت رو عوض کر
حفاظ نسبت به سارقین ارائه شود.
بهتر است بدانیم در شروع که اکثر دزدی ها از طریق ورود به دیوار انجام می‌شود و بررسی همیشگی آن‌ها که در نداشتن حفاظ یک خانه را فراموش نکنید.
در کنار بازرسی این موارد می‌توان از ابزار مهمی استفاده کرد که در بحث امنیت منزل و خانه مورده اهمیت بوده و آن حفاظ روی دیوار می‌باشند.
به این صورت که حفاظ شاخ گوزنی از مواردی می‌باشند
که بیشترین تأثیر را برای جلوگیری از ورود افراد متجاوز به داخل ساختمان دارند. حفاظ‌های مخت
رای همه اجاره نشین‌ها اتفاق افتاده است که به بازدید ملکی رفته و زندگی خود را درآن تصور کرد‌ه‌اند؛ آن هم بعد از روزها به دنبال خانه مناسب گشتن و رزرو بازدید، آنهم برای بازدید از خانه‌های مختلف. بعد بلافاصله جملاتی از مشاور املاک می‌شنوند که با این قیمت و ویژگی‌ها نمی‌توانند خانه دیگری پیدا کنند. بنابراین افراد عزم خود را جزم می‌کنند که بلافاصله قرارداد ببندند اما باید کمی صبر کنند. تصمیم عجولانه برای اجاره آپارتمان اصلا درست نیست و با
ویژگی های پرده مناسب در دکوراسیون داخلیدکوراسیون داخلی به طراحی چیدمان و نحوه قرارگیری اجزای خانه در کنار هم برای زیباتر نمودن فضا اشاره دارد. المان های مختلفی در تکمیل دکوراسیون داخلی نقش دارند که در بین آنها پرده جزء المان هایی ست که هم نقش دکوراتیو ایفا میکند و هم برای فضای خانه حریم خصوصی تعریف مینماید. انتخاب جنس, طرح و رنگ این المان باید با توجه به نوع دکوراسیون منزل صورت گیرد. انتخاب پرده مناسب منجر به دکوراسیونی زیبا میشود که چشم هر
s06
نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل و فروش انواع دوربین مداربسته مخفی در فروشگاه دوربین مداربسته مالکت :
نصب دوربین مداربسته مخفی در منزل و مزایای دوربین مداربسته در سالهای گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است. این به عنوان محافظت برای هر خانه ، مشاغل و یا هر تاسیسات است. استفاده از دوربین های امنیتی مانند بررسی های اخیر دوربین های امنیتی  ، دفاع از هرگونه املاک را افزایش می دهد.
خرید دوربین مداربسته در حال حاضر بخشی از اولویت های منزل یا ت
گمانم گربه‌ها موجودات زرنگی هستند. صبح تا شب بدون آن که خدمتی به ما بکنند، روی مبل، کف خانه، روی کابینت و هرجای دیگر که دلشان بخواهد، دراز می‌کشند. نه مثل سگ‌ها بلدند پارس کنند و مراقبتان باشند، نه مثل طوطی حرف می‌زنند و نه حتی مانند قناری صدای خوبی دارند. احتمالا شب ها که می‌خوابیم، از توی سبد گرم و نرمی که برایشان درست کرده‌ایم بیرون می‌آیند، پالتوی گرانقیمتی که برایشان خریده‌ایم را به تن می‌کنند و از خانه بیرون می‌روند. مقابل یک سا
راهنمای خرید کولر گازی
 
کولر گازی در اکثر خانه ها یک عنصر حیاتی است. با فرا رسیدن گرمای تابستان، خانه به یک نسیم خنک نیاز دارد. کولر گازی بهتر از هر چیزی این کار را انجام می دهد. این سیستم، دمای خانه را به اندازه ی مناسبی خنک می کند. انواع مختلفی کولر گازی وجود دارد. هر کدام دارای ویژگی های مختلفی بر اساس سرعت کاهش دما، عملکرد و دوام سخت افزاری هستند. چند سوال مهم وجود دارد که اکثر مردم قبل از خرید یک کولر گازی می پرسند. سوال هایی مانند: کدام یک
راهنمای خرید کولر گازی
 
کولر گازی در اکثر خانه ها یک عنصر حیاتی است. با فرا رسیدن گرمای تابستان، خانه به یک نسیم خنک نیاز دارد. کولر گازی بهتر از هر چیزی این کار را انجام می دهد. این سیستم، دمای خانه را به اندازه ی مناسبی خنک می کند. انواع مختلفی کولر گازی وجود دارد. هر کدام دارای ویژگی های مختلفی بر اساس سرعت کاهش دما، عملکرد و دوام سخت افزاری هستند. چند سوال مهم وجود دارد که اکثر مردم قبل از خرید یک کولر گازی می پرسند. سوال هایی مانند: کدام یک
عشق آمد و خانه‌ای نو بنیان افکندطرح دگری به خانه‌ی جان افکند
زان پیش‌تری که قلب میدان گیردصد زلزله این سلسله‌جنبان افکند
عشق آمد و روزگار ما دیگر شدآن «بر همه زن» بت زد و انسان افکند
از کاج بلند خواب ترسایی‌مانشقّ‌القمری به شهر احزان افکند
بر برجک شب شهاب گیسو بگشودزان حقّه سپس صلای طوفان افکند
چون خلق پریشان شد و سیمایش دیدخود صاعقه‌زن به خاک پنهان افکند
حلمی چو ز خانه‌های رخشان می‌گفتخود را به سفینه‌های رخشان افکند
سایه ی تو بر سر ما سقف این کاشانه می شدخانه تنها با صدای خنده ی تو خانه می شد
شور و شوق بچگی لنگ صدای قفل در بودخانه با پیچیدن عطر تنت دیوانه می شد
یک بغل احساس بودی ساده و بی شیله پیلهتوی آغوش تو آدم یک شبه پروانه می شد
بی گمان حجم حضورت بیشتر از یک نفر بودبی تو این خانه وگرنه این قدر تنها نمی شد
پشت ما همواره مثل کوه بودی، کاش امشبسنگ قبر تو برای بغض هامان شانه می شد
#علی_اصغر_طلوعیدی ۹۸
۱: غزل رو به عشق پدر بزرگم «حاج ولی» نوشتم.
۲: اگر زحمتی نیست

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها