نتایج جستجو برای عبارت :

احضار سفیر چین به وزارت خارجه قزاقستان

وزارت خارجه ترکیه کاردار سفارت عراق در آنکارا را فراخواند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزارت خارجه ترکیه با احضار کاردار سفارت عراق تاکید کرد که این کشور به عملیات ضد تروریستی در خارج از مرزهای خود ادامه خواهد داد.

پیش از این، وزارت خارجه عراق در واکنش به حمله هوایی ترکیه به استان سلیمانیه از این کشور خواسته بود بمباران خاک عراق را متوقف کند و به حاکمیت این کشور احترام بگذارد.

عملیات نظامی ارتش ترکیه علیه مواضع پ‌ک‌ک دو سالی است که در من
وزارت امور خارجه قزاقستان سفیر چین در این کشور را احضار و مراتب اعتراض خود نسبت به چاپ مقاله‌ای تحت عنوان «چرا قزاقستان به دنبال بازگشت به چین است» را اعلام کرد.
وزارت امور خارجه قزاقستان با احضار «ژانگ شیائو» سفیر چین مراتب اعتراض خود نسبت به چاپ مقاله‌ای تحت عنوان «چرا قزاقستان به دنبال بازگشت به چین است» در وب سایت چینی «sohu.com» اعلام کرد.
در اطلاعیه وزارت امور خارجه قزاقستان آمده است: به سفیر چین گفته شد که انتشار چنین مطلبی با روح مشار
در این تجمع یک روحانی به نمایندگی از شرکت کنندگان صحبت کرد و اظهارات ظریف و پاسخ ترامپ به وی را حقارت‌آمیز خواند و مدعی شد که این سخنان اقتدار کشور را زیر سوال برده است .
تعدادی از معترضان به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگو با نشریه آلمانی اشپیگل با سردادن شعارهایی در مقابل وزارت خارجه تجمع کردند.
ادامه مطلب
در دعای فرج ، بحث احضار امام زمان مطرح نیست ، در این دعا به محضر الهی عرض می کنیم خدایا تو برای ولیت باش (کن لولیک) در همین لحظه و در همه لحظات و ...در هیچ دعایی به محضر امام زمان اینطور بی ادبی نمی شود که به ایشان بگوییم بیا !
که بیا احضار است ، و احضار کسی که امامِ انسان است بی ادبی است ، و در بحث احضار  فقط کسانی که از لحاظ روحی از احضار شونده قوی ترند حق احضار  فرد مورد نظر را دارند ، 
و چون هیچ کس بالاتر از امام زمان نیست این بی ادبی است که حتی در
2546 - «اسدالله علم» وزیر دربار، نخست‌وزیر و از نزدیکان «محمدرضا پهلوی» در خاطراتش می‌نویسد: "فرمودند «به وزارت خارجه گفته‌ام که هیچ مقامی غیر از خود من حق ندارد در کارهای وزارت خارجه مداخله بکند، حتی گفته‌ام برادر هویدا که نماینده ما در سازمان ملل است، حق ندارد به نخست وزیر گزارش بدهد، حتی تلفنی بکند. او را هم توبیخ کردم که چرا به برادرت گزارش‌های وزارت خارجه را می‌دهی»"منبع: خاطرات علم، جلد سوم، ص۳۶۷
دانلود فایل اصلی
«سید عباس موسوی» که پیش از این عهده دار اداره دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه بود از سوی محمدجواد ظریف به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب شد.گفتنی است، «بهرام قاسمی» سخنگوی سابق وزارت امور خارجه اخیراً به عنوان سفیر جدید ایران در پاریس منصوب شده است.
موسوی خبر داد؛
سفرهیئت کانادایی به ایران برای رسیدگی به امورقربانیان سانحه هوایی
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طبق هماهنگی انجام شده بین وزارت امور خارجه‌های ایران و کانادا، یک هیئت ۱۰ نفره کانادایی برای رسیدگی به امور قربانیان کانادایی عازم ایران هستند.
به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص آخرین تحولات مربوط به رسیدگی به سانحه هوایی اخیر اظهار داشت: طبق هماهنگی انجام شده بین وزارت امور خارجه‌های
بانک مرکزی قزاقستان از زمان استقلال این کشور در سال ۱۹۹۳ به این سو که «تنگه» را به عنوان واحد پول خود برگزیده است، شخصیت های تاریخی تُرک‌ها از جمله «کول تیگین» خاقان گؤک تورک‌ها، «آبلای خان»، ابولخیرخان، فارابی، چنگیزخان و «ملکه تومروس» پادشاه حکومت سکاها و همچنین نماد «بوزقورد» (کؤک بؤرو) را در اسکناس ها و سکه های یادبود خود استفاده کرده است.
در سال ۲۰۰۸ حدود ۱۳ هزار عدد اسکناس ۱۰۰ تنگه ای قزاقستان با نقش یادبود چنگیزخان منتشر شد، در سال
در این تجمع یک روحانی به نمایندگی از شرکت کنندگان صحبت کرد و اظهارات ظریف و پاسخ ترامپ به وی را حقارت‌آمیز خواند و مدعی شد که این سخنان اقتدار کشور را زیر سوال برده است .
تعدادی از معترضان به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگو با نشریه آلمانی اشپیگل با سردادن شعارهایی در مقابل وزارت خارجه تجمع کردند.
 
به گزارش ایسنا، در این تجمع که در برابر ساختمان « نه شرقی نه غربی » وزارت امور خارجه بعد از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد، شعارهایی علیه
خلاصه داستان : احضار روح ۲ فیلمی ترسناک ، محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا به کارگردانی جیمز وَن است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم ترسناک احضار روح به شمار می‌رود که در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۳ اکران شده بود. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا یکبار دیگر نقش دو متخصص مسائل ناشناخته به نام‌های اِد و لورین وارن را ایفا می‌کنند. احضار روح ۲ در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ توسط برادران وارنر اکران شد.فرانسیس اوکانر (بازیگر سریال آقای سلفریج) نقش مادری را بازی می‌کند که دخترش جن‌زده
فیلم احضار 3 سال 2020 را به عنوان تاریخ اکرانش دریافت کرد. این مجموعه که به اتفاقات ماورا در زندگی واقعی اد و لارن میپردازد اولین بار در سال 2013 اکران شد و توانست بین طرفداران فیلم های ترسناک محبوبیت خاصی را کسب کند.
ادامه مطلب
خطیب و امام جماعت مسجدی در مصر به دلیل تفسیر نادرست آیات قرآن و احادیث نبوی و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی، از سوی اداره کل اوقاف استان «الغربیه» این کشور احضار شد.
به گزارش شریعت نیوز  ؛ به نقل از پایگاه خبری صدی البلد، صبری عباده، معاون وزارت اوقاف مصر در استان «الغربیه» این کشور در این باره گفت: خطیب و امام جماعت مسجدی در شهر «طنطا» مرکز استان الغربیه با نام اختصار «ا.أ»، اقدام به انتشار  کلیپ‌های ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی کرد که
یادمان پایتخت جدید قزاقستان
لرد نورمن فوستر (Norman Foster) معمار 70 ساله، تا به حال خالق آثاری جسورانه در مقیاس جهانی، از برج پر سرو صدای خیار شوری (Gherkin) در لندن گرفته تا فرودگاه جدید پکن (بزرگترین محوطه ساختمانی حال حاظر جهان)، بوده است؛ وی همچنین طراح بلند ترین برج جهان _ که هرگز ساخته نشد _ نیز هست.... اما هیچکدام از آثار گذشته فوستر قابل مقایسه با اثر اخیر وی در پایتخت جدید قزاقستان نیستند...، شاید چون تا به حال چنین سفارش عظیمی به معمار کهنه کار دا
 
 
✍توییت آقای رائفی پور 
 
‏یک سوم اقتصاد کشورمان با چین گره خورده است
آن وقت وزارت خارجه این دولت ناکارآمد یک سال و نیم در چین سفیر معرفی نمی کرد
و تمام نگاهش متوجه امریکا و اروپایی بود که تحقیرآمیز ترین برخورد ها را نه تنها با ایران که با همین دولت کرد
آیا این مشکوک نیست؟
 
 
واکنش ایران به تصمیم آمریکا برای ایجاد محدودیت برای رسانه‌های ایرانیوزارت امور خارجه تصمیم اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا در ایجاد محدودیت برای رسانه‌های ایرانی را محکوم کرد.
به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حساب توییتری خود در این زمینه نوشت‏:
جمهوری اسلامی ایران قویا تصمیم خزانه داری آمریکا در مسدودسازی دسترسی به دامنه اینترنتی رسانه های ایرانی را که مغایر با اعلامیه جهانی حقوق بشر و آزادی بیان است، محکوم می ک
آقا ما چن وقت پیش که تقریبا پنج شش سالی میشه جو گرفتتمون و اومدیم
که احضار ارواح کنیم
رفتیم اینترنت جستجو نمودیم و یادش گرفتیم..هرچند گفته بود بهتره دونفره باشه ولی برا من
یه نفره کار کرد..شاید  روحه حوصله اش سررفته بود گفت یه تفریحی بکنیم !!
حالا ..
اومدیم ورد و نمیدونم مواد لازم و کاغذ قلم و اینارو فراهم کردیم شرو کردیم
ادامه مطلب
بسمه تعالی
سفیر انگلیس تهران را ترک کرد
سفیر انگلیس در تهران طبق ضوابط و با اطلاع قبلی از ایران خارج شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، «راب مک ایر» سفیر انگلیس در تهران با اطلاع قبلی و طبق ضوابط از ایران خارج شده است.
سفیر انگلیس در تهران روز شنبه (21 دی) در جمع آشوب‌گران مقابل دانشگاه امیرکبیر حضور یافته بود که توسط مأموران امنیتی دستگیر و طبق آنچه که وزارت خارجه اعلام کرده، بعد از حدود 15 دقیقه، آزاد می‌شود.
مک‌ایر به‌همراه فرد دیگری با حض
قزاقستان و ازبکستان برای ساخت فیلمی با موضوع «پیر ترکستان» مشهورترین صوفی آسیایی میانه به توافق رسیدند.
وزیر فرهنگ و ورزش جمهوری قزاقستان و رئیس آژانس ملی «ازبک کینو» (فیلم ازبکستان) درباره همکاری در تولید فیلمی با موضوع «خواجه احمد یَسوی» پایه‌گذار طریقت صوفیه یسویه در آسیای مرکزی در قرن ۱۲ میلادی به توافق رسیده‌اند.
به گفته رایزنی فرهنگی ایران در ازبکستان، «آق طوطی رحیم قل‌آوا» و «فردوس عبدالخالق‌اف» با برگزاری روزهای فیلم ازبکس
معرفی توسط وبلاگ ...الراجین
 
 
برای علاقه مندان به حوزه ی مطالعات سیاسی- تاریخی همواره خاطرات و حسب حال های فعالین این حوزه جذاب و خواندنی بوده است. در این میان افرادی که در برش هایی خاص و مقاطعی ویژه نقش آفرینی های درخور توجهی داشته اند می تواند جذاب تر هم باشند. 
هانس دیتریش گشنر ، مردی که سابقه ی هجده سال سکان داری وزارت خارجه، جمهوری فدرال آلمان و یک دهه رهبری لیبرال ها در این کشور را داشت به عنوان معمار آلمان متحد می تواند جذاب باشد. کتاب
دانلود نمونه سوالات استخدامی وزارت نیرو
سوالات استخدامی وزارت نیرو عنوان کامل ترین منبع مطالعاتی ای سوال برای وزارت نیرو است تا داوطلبان گرامی بتوانند با دانلود و مطالعه این مجموعه منحصر به فرد به بالاترین سطح از آمادگی علمی جهت حضوری قدرتمندانه در این رقابت علمی دست یابند.
این بسته منحصر به فرد سوالات استخدامی وزارت نیرو را می توانید از لینک زیر دانلود نمائید
دانلود سوالات استخدامی وزارت نیرو
آفتاب نیوز: منابع وزارت امور خارجه آمریکا گفت: تصمیم وزیر دفاع مارک اسپور و وزیر امور خارجه مایک پومپئو برای بیرون کشیدن از آسمان باز. کنوانسیونی که توسط رهبران اروپایی و طرفداران کنترل مسلح به توافق رسیده باشد ، ریسک نظامی را با عدم موفقیت کاهش می دهد.
به گفته گاردین ، ​​16 وزیر امنیت و رهبران بازنشسته ارتش در بیانیه مشترکی که از طرف شبکه دولت فدرال صادر شده است گفتند که پیمان آسمان آزاد یک اصل اساسی ثبات در بین نیروهای هسته ای است.
در این ب
استخدام جدید وزارت بهداشت
طبق پیگیریهای هشتمین آزمون استخدامی وزارت بهداشت و سایر دستگاههای اجرایی کشور در اسفند_ماه_1398 برای تمام رشته های علوم پزشکی و برخی از رشته های غیر پزشکی مورد نیاز وزارت بهداشت؛ قطعا برگزار خواهد شد.
ساره بیات در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. وی از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسه کارنامه است.
به گزارش رکنا، ساره بیات بازیگر سینما و تئاتر خوب کشورمان است که جدیداً در سریال عاشقانه برای نمایش خانگی نیز بازی کرده بود. خواهر این بازیگر معروف همسر رضا قوچان نژاد فوتبالیست مشهور است. این بازیگر با حضور در سریال بی گناها
هوایی که نداریم داخل بسته های چیپس و مواد خوراکی کرده اند، نه دندانی برایمان مانده است نه گوش شنوایی، پاسخ های دندان شکنشان دارد مدام حیف می شود. آقای رئیس جمهور و آقای بالا سرشان به دنبال درمان سرطان امید هستند، آخر نمی شود به فرهاد خبر مرگ زندگی شیرین را داده باشی و او هنوز به کوه کنی ادامه دهد. می گویند صلاح مملکت خویش خسروان دانند اما نمی گویند چگونه می شود مملکت تنها از آن خسروان می شود؟وزارت خارجه بیانیه داده است فرهادهایی که برای خودش
قزاقستان در قلب اوراسیا قرار دارد و از طریق این کشور مناطق بزرگ آسیا و اقیانوس آرام به خاورمیانه ، آسیای مرکزی و اروپا وصل می شود. در قزاقستان به منظور کاهش ریسک سرمایه گذاری و اطمینان از سیستم تضمین حفاظت از سرمایه گذاران خارجی با توجه به وضعیت ملی ، شرکت های داخلی و خارجی به صورت مساوی ارزیابی شده و کلیه قوانین برای آن ها یکسان است. سرمایه گذار از حمایت کامل و بی قید و شرط از حقوق و منافع خود برخوردار است و حق دارد که در صورت اعمال شرایط غیر
در اردیبهشت ۱۳۹۰ مقامات وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا سلیمانی را متهم به همکاری با نیروهای امنیتی سوریه در جریان اعتراضات در این کشور و سرکوب مخالفان بشار اسد کردند. در پی این اتهام وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا سلیمانی را تحریم کرد.
در ۳ تیر ۱۳۹۰ (۲۴ ژوئن ۲۰۱۱)، روزنامهٔ رسمی اتحادیه اروپا گزارش کرد که کشورهای عضو اتحادیه، سه تن از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران ایران، یعنی جعفری، سلیمانی، طائب و نیز چند شهروند و مؤس
به گزارش خبرآنلاین، سیدعباس موسوی گفت: به رغم این که بسیاری از کشورهای منطقه با همکاری مسئولان کشورمان برای بازگرداندن اتباع خود اقدام کردند، متاسفانه دولت بحرین با وجود آمادگی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای همکاری، هیچ گونه اقدامی به منظور بازگرداندن اتباع خود به عمل نیاورده است و پیشنهادهای ارائه شده از سوی برخی را نیز نپذیرفته است.
سید عباس موسوی با غیرمسئولانه خواندن رفتار دولت بحرین در قبال شهروندان خود افزود: هم اکنو
 
وزیر امور خارجه ترکیه گفته است که ازبکستان به سازمان همکاری کشورهای تورک موسوم به شورای تورک می پیوندد.
 
بنا به گفته مولود چاووش اوغلو، ترکمنستان نیز به عنوان عضو ناظر قصد عضویت در شورای تورک را دارد.
 
شایان ذکر است که هفتمین نشست کشورهای عضو شورای همکاری کشورهای تورک در ۲۲ و ۲۳ مهرماه امسال در باکو برگزار می شود
 
سازمان همکاری کشورهای تورک(شورای تورک) یک سازمان بین المللی با هدف همکاری های همه جانبه بین کشورهای عضو می باشد.
 
شورای تورک
دانشجوی بازداشت شده ایرانی قرار است برگردد.ماموران حفاظت مرزی وگمرکی آمریکا یک دانشجوی ایرانی را در بدو ورود به فرودگاه دیترویت بازداشت کرده و قصد دارند او را اخراج کنند وکیل (علیرضا یزدانی) گفت او که برای تحصیل در مقطع دکتری در رشته علوم کشاورزی در دانشگاه ایالت میشیگان پذیرفته شده بود 6ساعت مورد بازجویی قرار گرفت و قرار است به ایران بازگردانده شود.
دانلود جزوه خلاصه کتاب متون حقوقی 1 و کتابچه نمونه سوالات همراه با فلش کارت
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جزوه لغات مهم کتاب متون حقوقی 1 به زبان خارجه ... - apa-originalapa-original.wmlink.ir › apa-original › html۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - این پست از سایت درباره |جزوه لغات مهم کتاب متون حقوقی 1 به زبان خارجه (مارتین هانت) +تست| است. مایل به دانلود |جزوه لغات مهم کتاب متون حقوقی 1 ...
دانلود جزوه متون حقوقی 1 پیام نورbook-legal-texts-1.blog.ir۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - سایت جزوه 30تی اقدام به آمادهسازی خلاصه
سلام خدمت بازدید کنندگان محترم وبلاگ هالووین فیلم های احضار ۱ و ۲ که با استقبال بالایی از سوی کاربران رو به رو شد اینبار تصمیم گرفتند قسمت ۳ این مجموعه را در دست ساخت قرار بدهند که پیش بینی میشود بیشترین بیننده بازار را به خود اختصاص دهد.این فیلم ادامه دهنده احضار ۱ و ۲ میباشد در رابطه با دختری است که همیشه به هنگام عکاسی در لنز دوربینش روحی را می بیند و تصمیم می گیرد تا راز لنز دوربینش را کشف کند و ....
ادامه مطلب
ساره بیات در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. وی از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسه کارنامه است.
به گزارش رکنا، ساره بیات بازیگر سینما و تئاتر خوب کشورمان است که جدیداً در سریال عاشقانه برای نمایش خانگی نیز بازی کرده بود. خواهر این بازیگر معروف همسر رضا قوچان نژاد فوتبالیست مشهور است. این بازیگر با حضور در سریال بی گناها
چرا البرز؟
البرز معتبر است. بیست بیش از بیست سال سابقه درخشان در کرج و خدمت رسانی به هموطنان از تمامی نقاط کشور از جمله تهران، اهواز، سمنان، تبریز و ... ما را به نقطه ی اطمینانی در ترجمه رسمی تبدیل کرده است. مترجم رسمی قوه قضاییه در البرز حضور مستمر دارد و تایید دادگستری و وزارت امور خارجه را ما برای شما انجام میدهیم. 
البرز در دسترس است. دفتر ما در میدان آزادگان کرج کاملا سرراست و در دسترس شما عزیزان است. 
البرز با تکنولوژی همراه است. دفتر ما
علی توکلی شهردار منطقه 19 از "نادر مرادی" قهرمان رشته وزنه برداری معلولین با حضور در منزل ایشان تجلیل کرد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این دیدار توکلی ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای این توانیاب قهرمان، درخشش ورزشکاران در عرصه ملی را از نقاط قوت و پتانسیل بالای این منطقه یاد کرد و افزود: شهرسالم در گرو داشتن جوانان ورزشکار است و با ورزش در هر مکانی جرم و بزه کاهش می یابد.گفتنی است نادر مرادی توانسته بود در مسابقات وزنه برداری معلول
خدمات ترجمه رسمی مهر برجسته روزنامه رسمی به صورت آنلاین در ترجمیک ارائه می‌شود. شما در تهران و شهرستان‌ها می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. ترجمه رسمی مهر برجسته روزنامه رسمی در میان بیش از 100 سندی است که در ترجمیک به صورت رسمی ترجمه می‌شود. نرخ ترجمه رسمی مهر برجسته روزنامه رسمی عینا مطابق نرخ‌نامه ترجمه رسمی قوه قضائیه بوده و هیچ هزینه اضافی به دلیل ارائه خدمات ترجمه رسمی آنلاین متحمل نخواهید شد. علاوه بر این امکان را خواهید داش
وزیر خارجه ترکیه به «هدف قرار گرفتن مقر دیده‌بانی ارتش این کشور در ادلب توسط ارتش سوریه» واکنش نشان داد و گفت که آنکارا به این اقدام ارتش سوریه پاسخ خواهد داد.
به گزارش فارس، وزارت دفاع ترکیه روز یکشنبه در بیانیه‌ای مدعی شد که نیروهای ارتش سوریه منطقه نهم دیده‌بانی این کشور در مناطق کاهش تنش در استان ادلب را هدف حمله توپخانه قرار داده‌اند.

ساعاتی بعد، «مولود چاووش‌اوغلو» وزیر خارجه ترکیه طی سخنانی در مراسم گشایش دفتر این وزارتخانه در
ادارۀ فنی و حقوقی قوۀ قضائیه: خیابان حافظ، کنارگذر سمت راست میدان حسن‌آباد، کوچه شهید میر صدری
ادارۀ ثبت سجلات و احوال وزارت امور خارجه: میدان امام خمینی سر در باغ ملی ساختمان شماره ۹ وزارت خارجه
مرکز تأییدات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: خیابان فردوسی، خیابان شهید موسوی، جنب هتل اسکان، امور فارغ التحصیلان
 مرکز تأییدات دانشگاه آزاد: انتهای شعید ستاری ، بلوار حصارک ، میدان دانشگاه اداره کل امور فارغ التحصیلان  دانشگاه آزاد اسلامی
 سازم
سیستم احضار پرستار هوشمند جهت استفاده مراکز درمانی و بیمارستان هایی که علاوه بر احضار پرستار نیاز به نمایش خودکار اطلاعات بیمار اعم از نام و نام خانوادگی، نوع بیماری ، تاریخ بستری ، پزشک معالج و .. نیز دارند طراحی و پیاده سازی شده است.
نیاز اکثر مراکز درمانی به جایگزینی یادداشت اطلاعات بیمار بر روی تخته وایت برد با سیستم هوشمندی که به صورت خودکار اطلاعات را نمایش دهد جرقه ساخت این مدل بوده است.
یک نمایشگر ۵ اینچ به صورت اتوماتیک و با اتصال
برخی خدمات دفتر ترجمه دکتر محمدرضا مجتهدی

ترجمه رسمی اسناد و مدارک به کلیه زبانها
اخذ تاییدیه وزارت امور دادگستری و وزارت امور خارجه
اخذ تاییدیه از سفارتخانه های مربوطه
انجام کامل خدمات ترجمه متون تخصصی علمی دانشگاهی
ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس
ترجمه حرفه ای نوار و فیلم همراه با زیر نویس
آماده همکاری در خصوص مکاتبات اداری شما با شرکتها ی خارجی

ترجمه همزمان به  زبانهای ترکی استانبولی ، فارسی و انگلی
مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به بیت المقدس سفر کرده است. بنا بر گزارش ها، برنامه دولت اسرائیل برای ضمیمه کردن بخش هایی از اراضی اشغالی فلسطینیان و نیز همکاری‌های اقتصادی اسرائیل با چین از جمله موارد مورد بحث طرفین است.
مایک پومپئو و بنیامین نتانیاهو روز چهارشنبه (۱۳ مه)‌ در مقر نخست وزیری واقع در بیت المقدس گفتگو می کنند - یک روز پیش از آن که دولت ائتلافی جدید آقای نتانیاهو رسما کا
دانلود قسمت هشتم سریال احضار
دانلود قانونی قسمت هشتم احضار
قسمت  هشتم سریال احضار منتشر شد
لینک های خرید قسمت هشتم سریال احضار
قسمت هشتم سریال احضار کیفیت 480
قسمت هشتم سریال احضار کیفیت720
قسمت هشتم سریال احضار کیفیت1080
قسمت هشتم سریال احضار کیفیت4k
لورن وارن محقق و نویسنده مسائل فراطبیعی، و الهام بخش فیلم های احضار در سن 92 سالگی از دنیا رفت. لورن و همسرش اد کتاب های زیادی از تجربیاتشان نوشتند. فیلم های زیادی از کتاب های این زوج که به اد و لورن وارن معروف هستند ساخته شد، یکی از این فیلم ها که از بقیه معروف و محبوب تر شد مجموعه فیلم های احضار است.
به گزارش روزنامه نگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، حسن روحانی مهتر جمهور ایران به دعوت همتای تاجیکی خویشتن در تاریخ ۱۴ ژوئن سال جاری بوسیله اراده مشارکت در کنفرانس تعامل و اعتماد سازی تو آسیا به دوشنبه پایتخت تاجیکستانسفر می بطی ء. بنابر گزارش مرکز مطبوعاتی وزارت امور خارجه تاجیکستان، حضور رئیس جمهور ایران داخل این میتینگ در روانی سفر رسمی «سراج الدین مهرالدین» وزیر امور خارجه این کشور بوسیله تهران و بازدید وی با مقامات عالی جمهوری اسلامی ت
شش دیپلمات اروپایی دیروز با حضور در وزارت خارجه ایران در تلاش بودند که مواضع این اتحادیه را در پی اعمال تحریم‌های جدید توجیه کنند که با واکنش تند مقام مسئول در وزارت خارجه مواجه شدند.


شش دیپلمات اروپایی دیروز با حضور در وزارت خارجه ایران در تلاش بودند که مواضع این اتحادیه را در پی اعمال تحریم‌های جدید توجیه کنند که با واکنش تند مقام مسئول در وزارت خارجه مواجه شدند.اتحادیه اروپا روز گذشته بر مبنای ادعای بی اساس دانمارک و در اولین دور تح
در سایه سکوت وزارت خارجه، هتل کوبورگ محل زیاده‌خواهی کشورهای اروپایی شد
چرا عراقچی در جلسه کمیسیون به عدم اجرای تعهدات ۳ کشور اروپایی اعتراض نکرده است؟
نشست کمیسیون مشترک برجام روز گذشته- هفت اسفند ۱۳۹۸، ۲۶ فوریه ۲۰۲۰- در هتل کوبورگ شهر وین برگزار شد. در پایان این نشست، کمیسیون مشترک بیانیه‌ای صادر کرده که در آن نقاط ضعف متعددی به چشم می‌آید، از جمله این نقاط ضعف میتوان به موارد زیر اشاره کرد:...
ادامه مطلب
البته همه‌ی این‌ها تقصیر وزارت ارشاد است. وزارت ارشاد و مدیرکل دفتر نمایش خانگی هستند که ریل یک جریان فیلم‌سازی را درون کشور می‌گذارند. سریال‌های لاکچری، امروز در شبکه‌ نمایش خانگی جولان می‌دهند و این به خاطر لاکچری بودن مدیران این بخش از وزارت ارشاد است.
 
ادامه مطلب
انجام خدمات " ترجمه رسمی با تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه " توسط نویسندگان و مترجمان حرفه ای در سایت توسعه IHG
خدماتی که در این صفحه ارائه میشود همگی دارای ضمانت انجام کار میباشد.
روال کار بدین صورت است که شما در هنگام ثبت سفارش ابتدا مبلغ را به صورت امانت به حساب سایت پرداخت میکنید. و تا زمانی که شما تحویل سفارش خود را تایید کنید نزد سایت توسعه IHG به امانت میماند. اینگونه امکان سوء استفاده وجود ندارد. و شما پروژه ی مربوط به ترجمه ، نویسند
بنابر اعلام منابع دولتی این کشور هیاتی دیپلماتیک از پیونگ‌یانگ روز شنبه راهی کشور‌های ایران و سوریه شده‌اند.
خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد «پاک میونگ گوک» معاون وزیر خارجه این کشور اوایل این هفته پیونگ یانگ را برای سفر به ایران و سوریه ترک کرد.
بنابر این گزارش، هیاتی از مقامات وزارت خارجه کره شمالی روز شنبه پایتخت این کشور را به مقصد ایران و سوریه ترک کردند و گفته می‌شود به کشور‌های آذربایجان و مغولستان نیز سفر داشته باشند.
هنوز ج
اجازه بدهید ترجمه رسمی را با مثال توضیح دهیم فرض کنید در حال حاضر در ایران در مقطع دبیرستان در حال تحصیل هستید اما قصد دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در خارج از کشور در یکی از دانشگاه های آلمان ، سوئیس ، انگلیسی ، کانادا و یا هر کشور دیگری ادامه دهید
طبیعتاً برای ثبت نام در دانشگاه کشور مورد نظر لازم است که آخرین مدرک تحصیلی خود که مدرک اتمام دوره پیش دانشگاهی است را به دانشگاه مورد نظر ارائه دهید طبیعتاً مدرک شما به زبان فارسی است و کارمندا
صبح امروز در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: در قضایای بین ما و اروپاییها، علت اینکه مشکلات باقی میماند، تکبر آنهاست. به گفته وزیر خارجه ما که زحمت هم میکشد، اروپا ۱۱ تعهد داشته و به هیچکدام عمل نکرده. وزیر خارجه که ملاحظات دیپلماتیک دارد، بصراحت این را دارد میگوید.حالا که ما شروع کردیم به کاهش تعهدات، آنها می آیند جلو. خب پرروها! شما که به ۱۱ تعهدتان عمل نکردید؛ حالا ما تازه شروع کردیم به کم کردن تعهدات و این فرایند قطعا ادامه پیدا خواهد کرد.
دکتر جلالی در مصاحبه آقای دلاوری حاضر نشد، و ایشان گله کرد: موقعیکه کاری نداشتیم، هر روز برای مصاحبه می امد! و پدافند غیر عامل را توضیح میداد، حالا که باید بیاید راجع به کرونا توضیح دهد، جواب تلفن را هم نمی دهد. این نشان یک فاجعه ای است بنام: حمله بیولوژیک و خواب بودن ارگانهای مسئول، از جمله وزارت بهداشت. طبق اسناد موجود، کرونا در چهل سال پیش شناخته شده بود. گرچه  وزارت خارجه چین اعلام رسمی کرده: مدارکی وجود دارد که نشان می دهد:کرونا در سال 2015
خدمات ترجمه رسمی ابلاغیه و اخطار قضایی به صورت آنلاین در ترجمیک ارائه می‌شود. شما در تهران و شهرستان‌ها می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. ترجمه رسمی ابلاغیه و اخطار قضایی در میان بیش از 100 سندی است که در ترجمیک به صورت رسمی ترجمه می‌شود. نرخ ترجمه رسمی ابلاغیه و اخطار قضایی عینا مطابق نرخ‌نامه ترجمه رسمی قوه قضائیه بوده و هیچ هزینه اضافی به دلیل ارائه خدمات ترجمه رسمی آنلاین متحمل نخواهید شد. علاوه بر این امکان را خواهید داشت که اخ
احضار روح 1 و 2 و 3 ، یک مجموعه فیلم ترسناک می باشد که رکن اصلی داستانش درمورد دو شخص متخصص مسائل ناشناخته می باشد که در قسمت اول به خانواده ای کمک میکنند که خانه تازه خریداری شده اشان تسط شیطان احاطه شده است و آنها را مورد اذیت قرار میدهند ، سری دوم فیلم درمورد یک دخترخانواده است که روحش توسط شیطان تسخیر شده است و در قسمت سوم درمورد دختری است که درموقع عکاسی همیشه یک روح را در عکس های خود مشاهده میکند.
ادامه مطلب
ر
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
همانطور
که می دانید به دلیل سیاست گذاری های وزارت بهداشت و آموزش پزشکی به منظور
ارتقا سطح علمی دانشجوها، دانشگاه ها و همچنین جلوگیری از اشباع بازار کار
رشته های وزارت بهداشت و بیکاری فارغ التحصیلان، ظرفیت پذیرش رشته های کارشناسی ارشد وزارت ب
2508 - «حمیدرضا صداقت» کارشناس رسانه مقیم انگلیس، به نقل از رسانه‌ای آمریکایی افشا کرد: “موسسه براندازی توانا که زیر نظر «مریم معمارصادقی» بهائی فعالیت می‌کند، تنها در یک مورد، در سال 2017 میلادی بیش از 931 هزار دلار از وزارت خارجه آمریکا پول گرفته تا علیه حکومت ایران فعالیت و تبلیغات کند”منبع: www.yon.ir/mzdr130
دانلود فایل اصلی
 










سومین قسمت از فیلمترسناک «آنابل» در دستور ساخت کمپانی «نیولاین» قرار گرفت.
کمپانی نیولاین قصد دارد تا ادامه فیلم‌های ترسناک خود را با ساخت سومین قسمت «آنابل» پی بگیرد.
«آنابل ۳» قرار است ۳ جولای ۲۰۱۹ راهی سینماها شود.
گری دوبرمن که نویسنده فیلمنامه دو قسمت قبلی فیلم این عروسک ترسناک
است، با قسمت سوم این فیلم، نخستین تجربه کارگردانی خود را نیز انجام
می‌دهد. او فیلمنامه این قسمت را نیز نوشته است.
۴ فیلم از مجموعه فیلم‌های ترسناک در
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشور‌های ضامن روند آستانه با ایجاد مناطق کاهش تنش، تشکیل کمیته قانون اساسی و پیگیری روند گفتگو‌ها و آشتی ملی، تلاش دارند تا گفتگو‌های سوری –سوری، تقویت شده و مردم سوریه درباره آینده خود تصمیم بگیرند.
---http://net3nter.blog.ir
مشاهده مطلب در کانال
ترجمه رسمی اسناد و مدارک
عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی اعتبار دارند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.
در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید.برای ترجمه رسمی، مدارک و اسناد باید دارای شرایط لازم برای تایید توسط دادگستری و امور خارجه را داشته باشند.
ترجمه رسمی در دفتر ترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر ن
درود بر شما
این مطلب جهت معرفی دارالترجمه البرز می باشد، دارالترجمه رسمی البرز با بیش از یک دهه سابقه خدمت رسانی به هموطنان در کرج، تهران، قزوین، اهواز و بسیاری نقاط دیگر میهن مان آماده است تا شما را در تمامی امور مربوط به ترجمه یاری نماید. 
ما یک دفتر ترجمه رسمی به شماره جواز 932 از دادگستری هستیم و دفتر ما در کرج واقع است. ترجمه مدارک خود بهمراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه (در صورت نیاز) را به ما بسپارید. 
دریا صفایی که خود را دندان‌پزشک معرفی می‌کند در آشوب‌های سال ۷۸ سابقه
دستگیری در ایران را دارد و پس از مهاجرت به بلژیک در سال‌های اخیر خود را
مبدع کمپینی می‌داند که خواستار ورود زنان به استادیوم‌های ورزشی است.
وی در سال‌های گذشته در مسابقات والیبال و فوتبال تیم های ملی ایران
در دیگر کشورها حاضرشد و با ایجاد اغتشاش در این مسابقات برای کمپین خود
تبلیغ نمود از ابراز هیچ حرکتی برای ایجاد آشوب و اغتشاش در بازی های تیم
ملی مضا
خب یکی از دوستانم کنکور داده و نتیجش جوری میشه که میتونه از سه شغل زیر یکی رو برای اینده اش انتخاب کنه اگر شما تجربه یا نظری دراین مورد دارید واقعا عالی میشه که کمک کنید:
شغل معلمی در وزارت اموزش و پرورش
شغل پیرا پزشکی مانند پرستاری و یا غیره در وزارت بهداشت
شغل درجه داری در ارتش
ادامه مطلب
بالاخره منشأ ویروس کرونا کجاست؟سخنگوی وزارت امور خارجه چین چند روز قبل در صفحه توئیتر خود نوشت ویروس کرونای جدید توسط ارتش آمریکا به ووهان برده شده و همین باعث شده گمانه زنی‌ها درباره منشأ واقعی کرونا بیشتر شود. 
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رادیو بین المللی چین، توئیت چندی پیش جائو لی جیان سخنگوی وزارت خارجه چین در افکار عمومی بازتاب‌های زیاد و مختلفی در پی داشته است؛ حتی وزارت خارجه آمریکا سفیر چین در واشنگتن را احض
گرچه سال های بی خبری از «سید مغیّب»، امام موسی صدر می گذرد لکن مردم ما وانقلابیون فرزندان خمینی و رهروان خامنه ای او را به ورطه فراموشی نخواهند سپرد. اما گویا گرد مرگبار فراموشی بر سر مسوولین پاشیده شده که این جگرگوشه و فرزند مظلوم انقلاب را -از روی تعمد یا بی کفایتی- پیگیری جدی نکرده اند. لکن دنیا از وزارت خارجه ای که از دارندگان پاسپورت آن کشور حمایت و پیگیری نمی کنند، به نیکــی یاد نخواهد کرد.
این مستند با نام «هشت بهانه کوچک برای یادآوری»
2556 - «جف گُلدبِرگ» محققی آمریکایی از طریق تحلیل داده‌ها، دریافت که وزارت امور خارجه آمریکا طی پروژه‌ای به‌نام «ایران دیس اینفو» (IranDisinfo) اخبار دروغ و جعلی را در فضای مجازی منتشر می‌کرده تا مردم ایران را نسبت به حکومت بدبین و مایوس کند! این محقق آمریکایی، اسامی 29 اکانت توییتری اصلی و سرشاخه‌‌های توزیعی این پروژه را استخراج کرده. جالب آنکه نوچه‌های «ربع پهلوی» و عوامل رسانه‌هایی مانند «صدای آمریکا» در صدر این لیست هستند!منبع: yon.ir/mzdr109
دا
مداح هتاک پیش از ظهر امروز پس از احضار به دادسرای تهران و تفهیم اتهام بازداشت شد.
شریعت نیوز به نقل از دادسرای تهران، دادستانی اعلام کرد: «احد قدمی» مداحی که در شب تولد امام حسن مجتبی(ع) مطالب موهنی را مطرح کرده بود، پیش از ظهر امروز پس از احضار به دادسرا و تفهیم اتهام با قرار تأمین مناسب راهی بازداشتگاه شد و هم اکنون نیز در بازداشت بسر می برد.
در آغاز یک مراسم مذهبی که در شب تولد امام حسن مجتبی (ع) در یکی از مساجد تهران پخش شد، احد قدمی مداح مشه
اینکه رابطه ی عاطفیت با یه نفر به هم خورده، از نظر همه به این معناست که دیگه گذشته، گذشته و تموم شده و حال و آینده ی اون آدم هم کلا دیگه به تو چه! ولی از نظر من اینطور نیست.
یه وقتایی یهو! به پشتوانه ی هوش سرشارِ خودت (قربونِ هوشِ خودم برم!) متوجهِ یه داستانایی تو گذشته میشی! مثلا میفهمی اون ج*ده ای که باهات بخاطرش کات کرده، از دو سال قبل باهم بودن! مثلا خارجه باهم میرفتن، باهم توی خارجه استخر مختلط میرفتن و خیلی کارهای دیگه باهم میکردن و بعده دو س
با اوج گرفتن بحران بیماری کرونا در کشور و بخصوص در ماه پایانی سال، اطلاع رسانیها شدت گرفته و اکثر وزارت خانه ها با انجام کارهایی برای تشویق عموم به ماندن در خانه و عدم مسافرت رنگ و بوی مسابقه ای به خود گرفت و هر کدام برای عقب نماندن از بقیه در این کورس، بسته های حمایتی و تشویقی عرضه کردند. وزارت ارتباطات یا همان شرکت مخابرات نزد عوام با اعلام موافقت وزیر محترم با درخواست مردم در تویتی(بخوانید ابلاغیه وزارت) از وزارت خانه متبوعش و ارائه کنندگ
ژانر: ترسناک,معمایی,هیجان انگیز
زبان: فارسی
سال انتشار: 1398
رزولوشن تصویر: 480P720P1080P
کیفیت فیلم: 
زمان: دقیقه
فرمت: mkv
حجم: متفاوت با هر کیفیت
محصول: ایران
ستارگان: آرش مهاجر، صنوبر فرهپور، نارنین کیوانی، شهریار صیقلانی
کارگردان: رامین عباسی زاده

ادامه مطلب
برای احضار فرشته موکل به دستور ابن سینا جهت انجام اعمال مخصوصه بدین شرح عمل کنید: از ۷ روز جلوتر از آغاز دستور باید ترک حیوانی کنید و روز آخر را هم روزه بگیرید. زمان شروع به ترک حیوانی هم شنبه باشد و روز روزه گرفتن هم جمعه. روزها سوره فیل را ۷ مرتبه و شب ها ۴۱ مرتبه به طریقی که در زیر آمده قرائت کنید. باید زمان شروعتان شب یک شنبه باشد. ۵۰۰مرتبه در جای خلوت و خالی از سکنه و پنهانی و دور از چشم افراد خوانده شود. حین خواندن نیز باید بخورات خوشبو استع
❇️ معاون بهداشت وزارت بهداشت در نشست خبری: بازگشایی صنوف به معنای عادی شدن شرایط نیست ضرورت ثبت نام صنوف در سامانه وزارت بهداشت به منظور ارسال پروتکل بهداشتی مشاغل مختلف تدوین بیش از 102 پروتکل برای 12 هزار شغل تاکید بر رعایت پروتکل‌ های بهداشتی رعایت پروتکل ‌های بهداشتی ریسک ابتلا به کووید 19 را کاهش می دهد ضرورت ثبت علایم در سامانه وزارت بهداشت از سوی مردم مردم باید همچنان نکات بهداشتی را رعایت کرده و به هیچ وجه برای کار غیر ضروری از م
۲۶۹۳ - «امید دانا» فعال رسانه‌ای مخالف جمهوری‌اسلامی در کانادا، پس از بررسی اکانت رسانه‌های ضدایرانی در توییتر، با بیان اینکه ۷۰ تا ۸۰ درصد فالورهای رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی در توییتر جعلی هستند، گفت: “۷۰ % دنبال‌کنندگان «بی‌بی‌سی فارسی»، ۶۴% «صدای آمریکا»، ۶۶% «رادیو فردا»، ۶۱% اکانت «وزارت خارجه آمریکا به فارسی» و ... فیک هستند، اما تقریبا ۱۰۰% فالورهای حامیان جمهوری اسلامی واقعی هستند.”منبع: www.tiny.cc/mzdr127
دانلود فایل اصلی 
امشب که وزیر خارجه آلمان کشور را ترک کند، عزم راسخ ایران در مورد تصمیمی که یک ماه گذشته گرفته است خواهد دید. و خواهد فهمید از موضع بالا صحبت کردن و ابراز نگرانی بی خودی در مورد نفوذ ایران در منطقه و حقوق بشر و قدرت موشکی ایران ، باید جایش را به تعامل در چارچوب برجام  و عمل به تعهدات بدهد.
پی نوشت: البته این نوع نگاه در اروپایی ها و امید اونا به عقب نشینی ما تا حدودی تقصیر اروپایی های داخل کشور است.
+سید علیرضا مصطفوی
 

اعتصاب
دولت کانادا جایزه جهانی مدیریت اعتصابات و شورش‏ها را ازآن
خود کرد. این جایزه زمانی به دولت کانادا تعلق گرفت که این دولت توانست به بهترین
شکل ممکن و بدون درد و خونریزی، مسئله اعتصاب سراسری کارکنان شرکت پست کانادا را
حل و فصل کند و خلاص! پیش از این، کارکنان شرکت پست کانادا در اعتصابی سراسری، همه
محموله ‏ها و نامه ‏های مردم را زمین گذاشته بودند و رفته ‏بودند جلوی وزارت
مربوطه اعتصاب کرده بودند تا یک نفر بیاید و تقاضاهای آنها را بشنو
آلمان اقدام نیروهای امنیتی ایران در استفاده از خشونت علیه معترضانی که در پی افزایش قیمت بنزین به خیابان‌ها آمده بودند را محکوم کرد.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آلمان روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان گفت: «ما از گزارش‌ مربوط به کشته شدن بیش از یکصد نفر شوکه شده‌ایم و این اقدام نامتناسب نیروهای امنیتی ایران را محکوم می‌کنیم. حق مردم برای تظاهرات مسالمت‌آمیز باید رعایت شود».
اعتراضات ایران که اکنون تحت تحریم‌های ایالات متحده است، روز جمعه پس از جهش
دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری‌ آمریکا از تحریم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران خبر داد.
به گزارش ایسنا، سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (جمعه) از اضافه شدن نام محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران به لیست تحریم‌های این کشور خبر داد.
توییتر این وزارت‌خانه نیز علت تحریم آذری جهرمی را سانسور اینترنتی در ایران خوانده است.
کاش حرمت خون سردار را نگاه می‌داشتید!
اظهار تمایل وزیر امور خارجه کشورمان به مذاکره، در مقابل گستاخی هرچه بیشتر رئیس‌جمهور امریکا بار دیگر موضوع مذاکره را به رسانه‌ها کشاند.
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با نشریه آلمانی اشپیگل درباره احتمال مذاکره با امریکا در پی ترور سردار شهید سلیمانی گفته بود: «خیر، من هرگز این احتمال را رد نمی‌کنم که افراد، رویکرد‌های خود را تغییر دهند و حقایق را درک کنند. برای ما مهم نیست که چه کسی در کاخ‌سفید نش
همه‌چیزِ این مطلب که در برگه‌ی کاربری با نام کاربری (آی‌دی) maria_baharii در اینستاگرام منتشر شده، عادی به‌نظر می‌رسد. توؤیتی از حساب کاربری رسمی و فارسی‌زبان وزارت امور خارجه‌ی اسرائیل که نقل‌قولی (درست) هم از شیمون پرز دارد. اما صبر کنید! شما اگر با یک کلاهبردار طرف نباشید، مدیر این کاربر، قطعاً ناآگاه است.
تاکنون، ۷۸۷نفر این مطلب (پست) را پسندیده‌اند و ۵۱نفر برای آن دیدگاه نوشته‌اند. مطلبی که در برگه‌ای پرطرفدار با نام کاربری یک خانم منتش
دانلود جواب کتاب های زبان خارجه و انگلیسی جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1
دانلود نمونه سوال و جواب آن ها و جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1 با فرمت های pdf و apk
دانلود نمونه سوالات درس در زبان انگیلیسی و جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1
جدید ترین کتاب های بروز شده و جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1 با فرمت pdf
دانلود بهترین و رایگان جواب های کتاب کار و جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1

ادامه مطلب
دانلود رایگان کتاب سحر الأحمر در زمینه دعا نویسی احضار جن و آموزش احضار
ارواح و موکل آموزش اصولی طلسمات قدرتمند و زمینه های خیر و شر دعای های
قدرتمند در زمینه محبت و عشق همچنین جلب حاجت این کتاب از جمله کتاب های
معروف و معتبر در زمینه علوم غریبه میباشد که توسط سید طوخی به زبان عربی
نگاشته شده و زبان آن بقدری فصیح و ساده است که با کوچک ترین اطلاع در
زمینه زبان عربی میتوانید از محتوای آن استفاده کنید کتاب هم دارای کیفیت
بسیار خوبی میباشد و ک
به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت 97 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت 97 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت 97 و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 و مشاو
به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت 97 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت 97 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت 97 و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 و مشاو
 سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 1606 مبتلای جدید به ویروس کرونا ظرف 24 ساعت گذشته خبر داد.جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۷۹۹۵ نفر رسید.به گفته سخنگوی وزارت بهداشت متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.وی ادامه داد: تا امروز ۴۸۶۹ نفر از بیماران، جان باخ
سلامباز هم امروز با اطلاعات و سایت های مفید روانشناسی در اختیار شما هستیم . امیدواریم این اطلاعات به شما برای  حل مشکلات روانشناسی کمک کند .
اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
سایتی در مورد وزارت بهداشت
اطاعاتی در مورد اعلام نتایج
سایتی در مورد مقطع ارشد
اطلاعاتی در مورد نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 
نتایج نهایی ارشد
سایتی در مورد نتایج انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت
اطلاعات مهم تحصیلی
سایتی برای حل مشکلات تحصیلی شم
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، روحانی "صباح احمد جابر الصباح" شاه کویت، نخست وزیر را مکلف کرد وزاری جدید را معرفی بطی ء. امیر کویت نیز "ناصر صباح الاحمد الصباح" دستیار اول نخست وزیر و وزیر دفاع و "خالد الجراح الصباح" معاون نخست وزیر و وزیر ناحیه کویت را از منصب های خود برکنار کرد و "صباح جاوید الحمد الصباح" معاون مطلع وزیر و وزیر خارجه را مأمور رسیدگی به امور وزارت دفاع و "انس خالد ناصر الصالح" معاون نخست وزیر و و
به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 97-98 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 97-98 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 97-98 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 97-98 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 97-98 و مشاوره دکترا
به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 98-99 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98-99 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 98-99 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 98-99 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 98-99 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 98-99 و مشاوره دکترا
جواب های جدید از ورک بوک انتشار سال 2018 و دانلود کتاب کار family and friends 1
دانلود جواب های کتاب کار فمیلی اند فرندز با فرمت pdf  و دانلود جواب ورک بوک family and friends 1
زیبا ترین و متن های کتاب های درسی انگلیسی و  دانلود جواب ورک بوک family and friends 1 با فرمت pdf
بهترین و جدید ترین نمونه سولات کتاب های زبان خارجه جواب ورک بوک family and friends 1
دانلود جدید ترین کتاب های اکوسفورد  و دانلود جواب های ورک بوک family and friends 1

ادامه مطلب
بر اساس گزارش رسمی هند، ۲۳ نفر از یک گروه گردشگر ایتالیایی که ماه گذشته میلادی وارد این کشور شده‌ بودند، مورد آزمایش قرار گرفته و ۱۷ نفر آنها مبتلا به کرونا تشخیص داده شدند.
آلمان نیز چهارشنبه اعلام کرد با افزایش ۴۴ مورد قطعی، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۲۴۰ نفر رسید.
تاکنون حداقل بیش از ۹۴ هزار نفر در جهان مبتلا به کرونا شده و سه هزار و ۲۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
عراق نیز روز چهارشنبه اعلام کرد که اولین مورد فوتی از کرونا ر
به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 97 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 97 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 97 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 97 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 97 و مشاوره دکترای وزارت به
به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98-99 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد وزارت بهداشت 98-99 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت 98-99 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول ارشد وزارت بهداشت 98-99 و اخبار کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98
"آیا آنها سبز رنگ هستند؟" "آیا این ضد گلوله است؟" پاسخ ما همیشه "بله ، همه چیز عادی است." طراحی ، اندازه ، رنگ ، ویژگی های امنیتی. همه چیز عرف است ما می دانیم که این امر در صنعت درب نسبتاً غیر معمول است و در صنعت درب ضد سرقت کاملاً ناشناخته است ، بنابراین فکر می کردیم که راهنمایی سریع گزینه های ما را تهیه کنیم. درهاما درب های خود را از دو مدل اساسی می سازیم: سری قلعه و سری سفارت. این قلعه تا 15 دقیقه در برابر فشارهای اجباری ورود به وزارت امور خارجه آم
دانلود پاسخنامه های کتاب کار family and friends 1 و family and friends 2 و family and friends 3
جدبد ترین و باحال ترین کتاب های زبان خارجه و دانلود پاسخنامه کتاب کار family and friends 1
دانلود کامل ترین پاسخنامه کتاب کار family and friends 1 با فرمت های pdf و apk و دانلود با لینک مستقیم
بهترین کیفیت و کتاب کار و جواب آن و دانلود پاسخنامه کتاب کار family and friends 1 با فرمت pdf
دانلود جدید ترین و بهترین پاسخ نامه های سولات کتاب کار و دانلود پاسخنامه کتاب کار family and friends 1

ادامه مطلب
منتشر شده در: بخش فارسی خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)
بازنشر در: پایگاه خبری نامه نیوز
روز گذشته وزارت خزانه داری آمریکا، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران را در لیست تحریم های این کشور قرار داد.
ظریف در واکنش به این تحریم ها اعلام کرد که دلیل اصلی ایالات متحده برای قرار دادن من در لیست تحریم‌ها این است که من  «سخنگوی اصلی ایران در جهان» هستم. آیا حقیقت اینقدر دردناک است؟ از آنجا که من هیچ دارایی یا منفعتی در خارج از ایران ندارم این تحریم بر
دانلود بهترین و جدید ترین نسخه های کتاب های درسی و دانلود رایگان پاسخنامه کتاب کار اینترچنج 3
پاسخنامه کتاب کار اینترچنج 3 با فرمت های مختلف و دانلود رایگان کتاب های درسی و غیر درسی
جدید ترین و بهترین و نسه های کتاب های درسی زبان خارجه و پاسخنامه کتاب کار اینترچنج 3 با فرمت pdf
پاسخنامه کتاب کار اینترچنج 3 با فرمت های pdf  apk و دانلود رایگان کتاب های درسی آکسفورد و دانلود رایگان
دانلود رایگان پاسخنامه کتاب کار با لینک مستقیم و دانلود رایگان و کا
تهیه طرح های توجیهی فنی- اقتصادی
 کلیه طرح های مطالعاتی و توجیهی کسب و کار به صورت کاملاً حرفه ای و بر اساس فرمتهای تعریف شده سازمانها، وزارتخانه ها، موسسات، بانکها و حتی فرمتهای اختصاصی پشتیبانان مالی جهت ارائه به کلیه بانک های عامل کشور، وزارت صنایع و معادن، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت تعاون، کارگروه اشتغال وزارت کار و امور اجتماعی، سازمان گسترش و نوسازی، وزارت علوم تحقیقات و فن آوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان میراث فرهنگی و 
تهیه طرح های توجیهی فنی- اقتصادی
 کلیه طرح های مطالعاتی و توجیهی کسب و کار به صورت کاملاً حرفه ای و بر اساس فرمتهای تعریف شده سازمانها، وزارتخانه ها، موسسات، بانکها و حتی فرمتهای اختصاصی پشتیبانان مالی جهت ارائه به کلیه بانک های عامل کشور، وزارت صنایع و معادن، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت تعاون، کارگروه اشتغال وزارت کار و امور اجتماعی، سازمان گسترش و نوسازی، وزارت علوم تحقیقات و فن آوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان میراث فرهنگی و 
واقعا مهم نبود که ما چه انتظاری از زندگی داشتیم بلکه مهم این بود که زندگی چه انتظاری از ما داشت .او اختیاری بر میزان رنجی که می کشید نداشت و نمی دانست چه زمانی از اتاق های گاز اعدام اسرا سر در بیاورد یا جسدش کنار جاده رها شود اما واکنش درونی ای که به این رنج ها نشان می داد در اختیار خودش بود 
در ادامه سیاست‌های خصمانه علیه کشورمان، دفتر کنترل دارایی‌های وزارت خزانه‌داری‌ آمریکا از تحریم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران خبر داد.
به گزارش ایسنا، سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (جمعه) از اضافه شدن نام محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات ایران به لیست تحریم‌های این کشور خبر داد.
توییتر این وزارت‌خانه نیز علت تحریم آذری جهرمی را سانسور اینترنتی در ایران خوانده است.
 
اسرائیل تیم ویژه برای اجرای معامله قرن تشکیل داد.
بنت نشستی برای ارزیابی اوضاع کرانه باختری به دنبال اعلان جزئیات طرح معامله قرن برگزار کرد.
وی در این نشست اعلام کرد که تیمی ویژه تشکیل شده که ماموریت آن اتخاذ تدابیر لازم برای الحاق دره اردن، شمال بحر المیت واقع در در غرب اردن و فلسطین و شهرک های یهودی نشین در کرانه باختری، به اسرائیل است.
 
 
فلسطینی ها در بیت لحم واقع در کرانه باختری رود اردن در اعتراض به طرح معامله قرن تظاهرات کردند.
در پی
 به داوطلبان کنکور دکتری وزارت بهداشت 1399-1400 توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1399-1400 را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور دکترای وزارت بهداشت 1399-1400 برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون دکترای وزارت بهداشت 1399-1400 سال جاری را تجربه کنند. در ضمن پیشنهاد می شود قسمت سوالات متداول دکترای وزارت بهداشت 1399-1400 و اخبار دکتری وزارت بهداشت 1399-1400 و
نماینده عراقی: اخراج آمریکایی‌ها مرهون خون شهداست
شلیک ۳ موشک زلزال ۱ به جنوب عربستان توسط نیرو‌های یمنی
چین: آمریکا به حاکمیت عراق احترام بگذارد
واکنش دبیرکل نجباء به تصویب قانون اخراج آمریکایی‌ها از عراق
تظاهرات مردم ترکیه در واکنش به ترور سردار سلیمانی مقابل کنسولگری آمریکا در استانبول + تصاویر
تکرار تهدیدات توخالی ترامپ از زبان پمپئو
تظاهرات یمنی‌ها در محکومیت ترور سردار سلیمانی فردا در صنعا
از واکنش‌ها به تهدیدات ترامپ علیه
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی
فردی که رسالتی بزرگ و عمیق دارد مدام به تجدید قوای روحی نیازی ندارد . قرار نیست شغل و حرفه اش هر ماه یا هر سال به او منفعت برساند چنین فردی مسئولیتی را می پذیرد نه به واسطه ی آنکه که ثمره اش چیست بلکه به دلیل آنکه آن مسئولیت در ذات خود شایسته و سودمند است . 
2501 - «امیرعباس فخرآور» ضدانقلابِ فراری که اخیرا به حمایت مالی یکی از سناتورهای ضدایرانی آمریکایی از خود اعتراف کرد، با افشاگری درباره «مریم معمارصادقی» مدیر بهایی موسسه براندازی توانا و همسرش «اکبر عطری»، گفت: “این دو از بزرگترین شکارچیان گرانت (کمک مالی) هستند. از سال 1387 تاکنون سالانه حداقل یک میلیون دلار از وزارت خارجه آمریکا پول گرفته‌اند تا علیه جمهوری‌اسلامی فعالیت کنند، اما با این پول برای خود خانه مجلل خریدند و امکانات عجیب و غر
2499 - «امیرعباس فخرآور» ضدانقلابِ فراری که اخیرا به حمایت مالی یکی از سناتورهای ضدایرانی آمریکایی از خود اعتراف کرد، با افشاگری درباره «مریم معمارصادقی» مدیر بهایی موسسه براندازی توانا و همسرش «اکبر عطری»، گفت: “این دو از بزرگترین شکارچیان گرانت (کمک مالی) هستند. از سال 1387 تاکنون سالانه حداقل یک میلیون دلار از وزارت خارجه آمریکا پول گرفته‌اند تا علیه جمهوری‌اسلامی فعالیت کنند، اما با این پول برای خود خانه مجلل خریدند و امکانات عجیب و غر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها