نتایج جستجو برای عبارت :

پایان نامه اثر شش هفته تمرینات اصلاحی موضعی و تمرینات عصبی­ عضلانی بر راستای زانو در پسران دارای زانوی پرانتزی در حرکت برشی

 
 
 
 
عضلاتی که زانو را خم می‌کنند (Flexor): عضله همسترینگ (شامل نیم غشایی، نیم وتری و دو سر رانی) (شکل ۲-۱). 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد صفحه :۱۰۴
 
 
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
 
 
 
 
 
 
 
سایت های دیگر :

دانلود پایان نامه های ارشد علوم اجتماعی و جامعه شناسی
دانلود پایان نامه های ارشد
لیست پایان نامه ها
در این بخش به علت و رفع تیرگی آرنج و سر زانو ها می می پردازیم.
 
 
رفع سیاهی آرنج و زانو از مشکلات رایج خانم هاست که موجب گله مندی آنها در زمان انتخاب لباس می شود. برخی از کرم ها و روشهایی مثل میکرودرم و.. برای رفع سیاهی زانو و آرنج استفاده می کنند اما برخی راههای درمان گیاهی سیاهی آرنج و زانو را انتخاب می کنند.
ادامه مطلب
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
نرمی غضروف کشکک زانو 
نرمی غضروف کشک زانو چیست ؟
Chondromalacia patellae که به عنوان زانوی دونده نیز شناخته می‌شود ، وضعیتی است که در آن غضروف بینی استخوان کاسه زانو ( کاسه زانو ) از بین می‌رود و نرم می‌شود . این شرایط در میان افراد جوان و ورزشی رایج است ، اما ممکن است در بزرگسالان مسن‌تر که آرتروز زانو دارند نیز رخ دهد .
Chondromalacia اغلب به عنوان آسیب بیش از حد در ورزش دیده می‌شود و گاهی چند روز مرخصی گرفتن از آموزش می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.
آناتومی زانو – کشکک زانو
کشکک زانو ، استخوان کوچکی است که در جلوی مفصل زانو قرار دارد و در پشت آن، قسمت مفصلی انتهای پایینی استخوان ران با آن مفصل می شود. سطح پشت کشکک و سطح جلوی انتهای پایینی استخوان ران پوشیده از غضروف است و کشکک در این محل که به شکل یک شیار است می تواند به آسانی به سمت بالا و پایین بلغزد.
کشکک در واقع مانند یک سپر و محافظ در جلوی زانو است و ضرباتی که از جلو به زانو وارد می شود را جذب می کند.عضله چهارسر ران که مهمترین عضله برا
آناتومی زانو – کشکک زانو
کشکک زانو ، استخوان کوچکی است که در جلوی مفصل زانو قرار دارد و در پشت آن، قسمت مفصلی انتهای پایینی استخوان ران با آن مفصل می شود. سطح پشت کشکک و سطح جلوی انتهای پایینی استخوان ران پوشیده از غضروف است و کشکک در این محل که به شکل یک شیار است می تواند به آسانی به سمت بالا و پایین بلغزد.
کشکک در واقع مانند یک سپر و محافظ در جلوی زانو است و ضرباتی که از جلو به زانو وارد می شود را جذب می کند.عضله چهارسر ران که مهمترین عضله برا
شکستگی های دیستال فمور
شکستگی های قسمت تحتانی استخوان ران ( دیستال فمور) یکی از شکستگی های شایع اطراف زانو می باشد. شکستگی دیستال فمور در افراد جوان در اثر ترومای شدید ( معمولاً تصادفات وسیله نقلیه) و در افراد پیر در زمینه پوکی استخوان حادث می شود.
حدود ۱۰- ۵ درصد از شکستگی های دیستال فمور همراه با زخم می باشد و به نوعی شکستگی باز (open fracture)       می باشند و معمولاً زخم در قسمت قدامی  و درست بالای کشکک دیده می شود.
شکستگی دیستال فمور گاهی اوقات در
شکستگی های دیستال فمور
شکستگی های قسمت تحتانی استخوان ران ( دیستال فمور) یکی از شکستگی های شایع اطراف زانو می باشد. شکستگی دیستال فمور در افراد جوان در اثر ترومای شدید ( معمولاً تصادفات وسیله نقلیه) و در افراد پیر در زمینه پوکی استخوان حادث می شود.
حدود ۱۰- ۵ درصد از شکستگی های دیستال فمور همراه با زخم می باشد و به نوعی شکستگی باز (open fracture)       می باشند و معمولاً زخم در قسمت قدامی  و درست بالای کشکک دیده می شود.
شکستگی دیستال فمور گاهی اوقات در
درمان آرتروز زانو با ورزش (بایدها و نبایدها)
درمان آرتروز زانو با ورزش ، یکی از روش های درمان آرتروز زانو است که با ورزش کردن بیمار طبق دستورالعمل های معمول که توسط پزشک متخصص طب فیزیکی ارائه می شود.  
برای مشاهده متن کامل مقاله درمان آرتروز زانو با ورزش روی لینک درمان آرتروز زانو با ورزش کلیک کنید.
ادامه مطلب
 
 
شاید برای هر یک از ما پیش آمده افرادی را مشاهده کرده ایم که از دردهای مزمن در ناحیه زانو شکایت می کنند و می گویند که پزشک به آنها توصیه کرده کاندید تعویض مفصل و یا همان آرتروپلاستی زانو هستند.
همه این افراد معمولا دچار کهولت سن هستند و اکثرا مجبور به حرکت با عصا و یا وسایل توانبخشی در حرکت هستند و در انواع شدیدتر در افراد دیگر قادر به حرکت نیستند و مجبور به نشستن مداوم با پاهایی دراز کرده هستند و توان جمع کردن پاهای خود را نیز ندارند.
برای د
 خود ارضایی آسیب ها و درمان ها خودارضایی باعث مشکلات کمر می شود  چرا جوانان دچار زانو درد می‌شوند؟  عوارض خود ارضایی بیش از حد چیست؟  عواقب وحشتناک خودارضایی بر سلامت جسم تاثیر خودارضایی بر تناسب اندام  علت کمردرد و درد مفاصل بعد از انزال  جبران عوارض خودارضایی  بر طرف کردن آثار خود ارضایی  خودارضایی مردان : 6 چیزی که در اینباره نمی‌دانید!  بررسی روابط جنسی، بلوغ و عوارض خود ارضایی  خودارضایی، دروغ ها و واقعیت ها  مشاهده پرسش های دسته خو
توانبخشی شکستگی توراکولومبار
روز اول تا هفته اول:
حرکات ستون فقرات ممنوع .( خم کردن، درازونشست، چرخش)
حرکات اندام فوقانی و تحتانی در تمام جهات انجام میشود.
تمرینات تتقویتی اندام فوقانی و تحتانی مثل شکم داخل دادن ، سفت کردن باسن ، فشار دادن زانو به تخت و ... انجام میشود.
 
هفته دوم :
همچنان حرکت و تقویت توراکولومبار محدود است ولی از هفته دوم میتوان با وزنه های سبک اندام فوقانی و تحتانی را تقویت کرد.
 
 هفته چهارم تا هشتم :
در انتهای هفته ی ششتم می
 
یکی از آسیب های شایع مفاصل که تقریبا در تمام دنیا مرسوم است و هرچه فرهنگ سلامتی در جامعه بیشتر باشد شیوع این بیماری کمتر می شود.
در افرادی که در حرکات خود مراقب زانوهای خود نیستند و یا در مشاغل سخت و زیان آور فعالیت دارند و یا از تغذیه مناسبی برای تقویت عضلات و مفاصل رژیم غذایی خود را مراقبت نمی کنند نیز این بیماری از شیوع بیشتری برخوردار می باشد.
البته مواردی هم وجود دارد که به علت تروما هایی سطح مفصل آسیب دیده و جراح مجبور می باشد مفصل زانو
من گالیله در هفتادمین سال زندگی در 
مقابل حضرات شما به زانو در آمده ام 
در حالی که کتاب مقدس را در پیش رو
 دارم و با دست های خود آن را لمس 
میکنم توبه میکنم و ادعای خالی از
 حقیقت حرکت زمین را انکار می نمایم 
و آن را منفور و مطرود می دانم.

گالیله وقتی توبه کرد در هنگام خروج
 از دادگاه تفتیش عقاید بر پله ها پای 
خود را بر زمین می کوبید و با خود زمزمه کرد:
ای زمین تو به حرکت خود ادامه 
بده و به حرفهای من کاری نداشته باش!.
آسیب پیچیده زانو – آسیب چند لیگامانی زانو
آسیب پیچیده زانو – آسیب چند لیگامانی زانو : لیگامان های اصلی زانو عبارتند از: رباط صلیبی قدامی (ACL)، رباط صلیبی خلفی (PCL)، رباط جانبی داخلی (MCL) و رباط جانبی خارجی (LCL). آسیب ۲ رباط یا بیشتر از این رباط ها را آسیب پیچیده زانو یا آسیب چند لیگامانی می گویند.
 
مطلب کامل تشخیص آسیب پیچیده زانو را بخوانید.
 
تعویض مفصل زانو یا آرتروپلاستی در چه بیمارانی انجام می شود؟
زمانی که شدت آرتروز زانو به آخرین حد آن، یعنی درجه چهار برسد، همچنین عملکرد بیمار مختل گردد و بیماری درد و رنج زیادی را به بیمار تحمیل سازد و با درد بیمار با روش های معمول درمان آرتروز همچون فیزیوتراپی، کار درمانی و انواع تزریق های داخل زانو از جمله کورتون، ازون، پی آر پی و ژل تسکین نیابد، تعویض مفصل زانو اجتناب ناپذیر خواهد بود.
اما لازم است قبل از اقدام به آرتروپلاستی یا تعویض م
تحقیق زانو درد و درمان آن
دانلود تحقیق زانو درد و درمان آن، در قالب فایل word و در حجم 77 صفحه. درد زانو بر اثر آسیب دیدگی هایی مانند پارگی لیگامنت ها یا پارگی غضروف ها ایجاد می شود، شرایط دیگری هم مانند بیماری آرتروز، نقرس و عفونت می تواند باعث بروز درد زانو شود. تعداد زیادی از زانو درد های ...
پسران بد تا ابد یا پسران بد برای زندگی یا پسران بد 3، فیلمی در سبک اکشن کمدی سومین قسمت درسری فیلم های پسران بد با بازی ویل اسمیت، مارتین لارنس، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و جو پانتولیانو است. تمرکز قسمت جدید بر روی عملیات پلیس میامی و اعضای تیم AMMO برای سرنگونی یک باند کارتل مواد مخدر به رهبری آرماندو آرماس است. آرماندو یک قاتل خونخوار با طبیعت خطرناک است که او به کار در کارتل تعهد دارد
ادامه مطلب
حرکت Leg Raise یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات شکم است.
 
فواید این حرکت:
• انجام این تمرینات عضلات شکم شما را فوق العاده قوی می کند. 
• علاوه بر عضلات شکم، پاها و کمر شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.
• انجام این حرکت مفید و طبیعی تر از انجام دراز نشست است و عضلات بیشتری را درگیر می کند.
 
نکات مهم:
• جین پایین بردن پا هوا را به داخل و در حالتی که پاهایتان در بیشترین ارتفاع قرار دارند بازدم خود را به بیرون هدایت کنید.
• بعضی ها ادعا می کنند ک
آیا می‌دانید نشانه های عاشق شدن پسران چیست؟ در این مطلب، مجله صورتی‌ها
قصد دارد نشانه های عاشق شدن پسران را برای شما بازگو کند. درست است که
این علائم از فردی به فرد دیگر می‌تواند متفاوت باشد ولی علائم کلی ابراز
علاقه غیر مستقیم می‌تواند این علائم‌ها باشید.
ادامه مطلب
آرتروز زانو شایع‌ترین نوع آرتروز است و می‌تواند حتی در جوانان هم رخ دهد، اما احتمال بروز آن بعد از 45 سالگی افزایش می‌یابد. احتمال ابتلای زنان به آرتروز بیش از مردان است.
علائم و نشانه‌ها
علائم آرتروز زانو عبارتند از:
•    دردی که در هنگام فعالیت افزایش یافته و با استراحت کمی بهتر می‌شود•    تورم•    احساس گرمی در مفصل•    خشکی زانو، خصوصاً هنگام صبح یا بعد از نشستن طولانی مدت•    کاهش توانایی حرکت دادن زانو که داخل شدن به اتومبیل و خ
اگر شما هم از آن دسته افرادی است که به دلیل آرتروز مفصل و ساییدگی مفصل حرکت نمی کنید باید بدانید به احتمال قوی اشتباه می کنید.ساییدگی مفصل ها یا آرتروز مفصل اغلب در مفصل های ران و مفصل های زانو مشاهده می شود که جز بیماری هایی است که شایع می باشد. این مشکل تا میزان قابل توجهی در گردن و کمر هم مشاهده می شود. دلیل اصلی این بیماری خراب شدن غضروف مفصل می باشد که علائمی همچون ایجاد شدن محدودیت در حرکت ، درد و تورم مفصل دارد.دانشمندان در اخرین تحقیقات
11 راه کاهش درد زانو فوتبالیست ها
وزن را از روی زانویتان بردارید.
زانو بند را کنار بگذارید.
از پمادهای آرامبخش استفاده کنید.
ماهیچه ها را تقویت کنید. 
از کمپرس یخ استفاده کنید.
از گرما با احتیاط استفاده کنید.
کشش را فراموش نکنید.
روی زمینِ نرم بدوید.
ناحیه صدمه دیده را ببندید.
کفشهایتان را نو کنید.
استراحت کنید. 
 به نقل از سلامانه پاره شدن مینیسک پا معمولا در ورزشکارها دیده می‌شود. هرچند افراد عادی هم به دلیل پیچ خوردن پا یا صدمه‌ها و ضربه‌هایی که به پایشان وارد می‌شود، دچار پارگی مینیسک می‌‏شوند.اگر قسمت‌ حاشیه‌ای مینیسک به‌دلیل ضربه شدید پاره شود، ممکن است در مراحل اولیه با تورم، التهاب و درد زانو همراه باشد، ولی اگر قسمت مرکزی مینیسک پاره شود، بیمار در مراحل حاد خیلی متوجه آن نمی‌شود زیرا عروق خونی در این قسمت وجود ندارند، اما در طولانی‌
علل خالی شدن زانو
علل خالی شدن زانو; خالی شدن زانو معمولا به دنبال آسیب های لیگامانی ایجاد می شود. استخوان های زانو (استخوان فمور و تیبیا) به کمک ساختارهای فیبرمانندی به نام لیگامان یا رباط به هم متصل می شوند.
در مفصل زانو چهار لیگامان اصلی وجود دارد: ACL (رباط صلیبی قدامی)، PCL (رباط صلیبی خلفی)، MCL (رباط جانبی داخلی)، LCL (رباط جانبی خارجی)
لیگامان های اصلی زانو
حس ناپایداری زانو یا همان خالی شدن زانو معمولا به علت آسیب دیدن حداقل یکی از این لیگامان
 
در این پست به اشتباهات رایجی که ورزشکاران حین انجام حرکت های کلیستنیکس مرتکب می شوند، می پردازیم.
 
حرکت اسکات (Squat):
۱- متمایل شدن به جلو حین انجام این حرکت مطابق شکل زیر:
خم شدن به جلو حین انجام اسکات
 
فرم صحیح: 
 
۲- صاف نگه نداشتن کمر حین انجام این حرکت
 
حرکت Lunges:
۱- جهت گرفتن و خم شدن پا و زانو به سمت داخل:
اشتباهات رایج حین حرکت Lunges
 
۲- شل و ول بودن حین انجام حرکت!:
کلیستنیکس Lunges
 
۳- بیش از حد جلو بردن پاها:
کلیستنیکس
 
 
۴- جلو نبردن پاها به ا
راز نماز
راز نمازی که سال‌هاست بر مسلمانان واجب شده است، توسط شبکه‌های اروپایی و در پزشکی مشخص شده است.
 تصویری که می‌بینید، توسط شبکه‌های اروپایی برای مردم به نمایش گذاشته شده است و پزشکان از مردم خواسته‌اند تا برای تخلیه بار الکتریکی بدن خود و جلوگیری از سرطان روزانه ۱۰ دقیقه این حرکت را انجام دهند؛حرکت سجده‌ای گه مردم مسلمان جهان در نمازهای خود انجام می‌دهند. گفتنی است؛ این حرکت در آرام کردن درد انگشتان پا، مچ پا، زانو، کمر و مچ دس
پارگی دسته سطلی منیسک زانو
رباره‌ی پارگی دسته سطلی منیسک زانو چیزی می‌دانید؟ آسیب های منیسک و پارگی منیسک از شایعترین آسیب های زانو بوده و در ورزشکاران و بخصوص آنهایی که ورزش های پر برخورد (high impact) مثل فوتبال را انجام می دهند بیشتر است. منیسک یک دیسک C شکل از جنس غضروف رشته ای (فیبروکارتیلاژ) است که نقش ضربه گیری را در زانوبه عهده دارد. هر زانو دو منیسک دارد که یکی در لبه ی خارجی و دیگری در لبه داخلی زانو قرار دارد. منیسک ها به توزیع وزن استخوا
راه های جذب مردان و پسران مغرور چیست؟ اگر به دنبال جلب توجه و علاقه مردی هستید که بسیار مغرور است باید در مورد مردان شناخت بیشتری به دست بیاورید و در برخورد و ارتباطات خود برخی اصول را رعایت کنید. برقراری ارتباط عاطفی با مردان مغرور دشوار است در نتیجه باید با آگاهی بیشتری عمل کنید تا دچار احساس شکست نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه های جذب مردان و پسران مغرور تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. برای مطالعه مقاله ما با عنوان شکست عشقی 
 درد مزمن زانو که برای اکثر افراد در طول زندگی یکبار معمولا اتفاق می افتد . زانو بزرگترین مفصل بدن است که روزانه فشارهای زیادی را تحمل می نماید.فرشاد فرجوند کارشناس ماساژ ورزشی و کایروپرکتیک در این مقاله نکات مهمی را در مورد زانو درد و تاثیر ماساژ بر روی بهبودی آن آموزش می دهد.
ادامه مطلب
مراحل بروز و پیشرفت آرتروز زانو:
پیشرفت آرتروز زانو چندین سال طول می‌کشد و در چند مرحله پیشرفت می‌کند. درمان آن می‌تواند سخت باشد، زیرا نشانه‌ها ممکن است تا زمانی که به مرحله پیشرفته برسد، ظاهر نشود.
 
مراحل پیشرفت آرتروز زانو
مرحله ۱- کم:
تکه‌های کوچکی از برآمدگی‌های استخوانی به نام استئوفایت‌ها ممکن است در ناحیه زانو رشد کنند.
ممکن است آسیب جزئی به غضروف وجود داشته باشد.
هیچ محدود شدن فضایی بین استخوان‌ها وجود نخواهد داشت، تا نشان ده
پسران بد ۳ ، فیلمی اکشن و کمدی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی آدیل ال اربی و بلال فلاح می‌باشد. داستان این فیلم که ادامه‌ی قسمت‌های قبلی آن است ، درباره‌ی مارکوس بورنت می‌باشد که اکنون یک بازرس پلیس شده است و همینطور مایک لودی نیز در بحران میانسالی به سر می‌برد. آنها به زودی درگیر ماجراهای خطرناکی با یک مزودر آلبانیایی می‌شوند که…
 
منبع : فیلم پسران بد 3
لینک تماشای فیلم های 2020 : تماشای آنلاین فیلم
تشخیص و درجه بندی نرمی غضروف کشکک زانو
تشخیص اولیه نرمی غضروف کشکک زانو (کندرومالاسی پاتلا) معمولاً بر مبنای علایم ، بررسی سابقه‌ی بیمار و انجام معاینات زانو و همچنین انجام تصویربرداری انجام می‌شود. البته این تشخیص قطعی نیست و برای تایید تشخیص و حذف احتمال ابتلا به دیگر عارضه‌ها ، انجام آرتروسکوپی نیاز خواهد بود.
نرمی غضروف کشکک زانو
تشخیص نرمی غضروف کشکک زانو شامل: 
بررسی سابقه بیمار:
علائم نرمی غضروف کشکک زانو (کندرومالاسی پاتلا) م
یکی از اهداف بسیار مهم در تعویض مفصل زانو به دست آوردن راستای ایده آل بعد از تعویض مفصل است.راستای ایده‌آل به این معنا که همه بیمارانی که نیاز به تعویض مفصل زانو دارند زانوهای آنها به سمت جلو خمیده شده و بیمار در اثر آرتروز زانو که بافت های نرم شامل عضلات لیگامانها رباط ها یا پوست  و غیره را درگیر کرده و یا به دلیل استئوفیتها که در ناحیه مفصل زانو اجازه نمیدهند قادر نیستند زانوی خود را کاملاً صاف کند . که این موضوع بعضا باعث و سوال در بیمار
 
من دو هفته پیش تزریق بوتاکس داشتم. پس از یک هفته پلک چپم دچار افتادگی شد. چقدر زمان می­برد تا این مشکل برطرف شود؟
گاهی اوقات بوتاکس می­تواند فراتر از منطقه هدف حرکت کند و بر ماهیچه­ی دیگری تأثیر بگذارد. به نظر می­رسد ماهیچه­ای که پلک شما را بالا نگه می­دارد از این طریق تحت تأثیر قرار گرفته است. به طور معمول، افتادگی پلک به عنوان یک عارضه جانبی، چند هفته ادامه خواهد داشت، که به میزان بوتاکسی که حرکت کرده بستگی دارد. با از بین رفتن اثر بوتاکس،
مفاصل ما وزن بدن را تحمل می کنند. هر چه وزن بدن بیشتر باشد، عملکرد صحیح مفاصل دشوار تر می شود. تغییرات جزئی در وزن بدن می تواند تاثیر فراوانی بر درد های مفصلی از جمله زانو درد داشته باشد.
محققان در مطالعه ای درباره ی ارتباط تغییرات شاخص توده بدنی(BMI) و زانو درد که به روی ۵۹۴ خانم طی ۱۴ سال انجام شد، دریافتند که افرادی کهBMI بالاتری دارند، بیشتر مستعد زانو درد هستند. طبق تحقیق دیگری افرادی که BMI آنها بالاتر از ۲۷ باشد سه برابر افراد دیگر مستعد آر
تشخیص و درجه بندی نرمی غضروف کشکک زانو
تشخیص اولیه نرمی غضروف کشکک زانو (کندرومالاسی پاتلا) معمولاً بر مبنای علایم ، بررسی سابقه‌ی بیمار و انجام معاینات زانو و همچنین انجام تصویربرداری انجام می‌شود. البته این تشخیص قطعی نیست و برای تایید تشخیص و حذف احتمال ابتلا به دیگر عارضه‌ها ، انجام آرتروسکوپی نیاز خواهد بود.
نرمی غضروف کشکک زانو
تشخیص نرمی غضروف کشکک زانو شامل: 
 
بررسی سابقه بیمار:
علائم نرمی غضروف کشکک زانو (کندرومالاسی پاتلا) 
 
می دانیم که زانو در حال دژنراسیون یک بیماری مزمن است که باعث درد و ناراحتی می شود. در بسیاری موارد ، حتی می تواند باعث ناتوانی شود. به همین دلیل است که بسیاری از پزشکان جراحی برای تعویض زانو را توصیه می کنند. اگرچه ژنتیک نقش مهمی را ایفا می کند ، اما می توانید بسیاری از عوامل دیگر را برای کاهش آسیب کنترل کنید. این بدان معناست که با تغییراتی در شیوه زندگی می توانید برای سلامتی زانو مبارزه کنید.
ادامه مطلب
                      ﷽
 
 
با نام خدا از این هفته در روز 17 فرودین 99 این هفته نامه را شروع میکنیم شاید خود شما بهتر از من بدانید که دراین روزهای بهاری در تمام دنیا مردم در خانه هایشان هستند به دلیل ویروس COVID-19 این ویروس که جان خیلی ها را به خطر انداخته است و بسیاری از افراد را درخانه هایشان نگه داشته تفاوت این ویروس با بیماری های دیگر مانند آنفلوآنزا این است که بین هیچ یک از افراد تفاوتی قائل نیست به جدول زیر نگاه کنیدو در  آخر آرزوی موفقیت دارم
 
۲-۲. مبانی نظری
 
۲-۲-۱. وضعیت بدنی
 
بر اساس تعریف کمیته پوسچر آکادمی جراحی اورتوپدی امریکا در سال ۱۹۷۴، حالتی از تعادل اسکلتی­عضلانی است که صرف نظر از وضعیت قرارگیری بدن (مثل خوابیده، نشسته، ایستاده)، در هنگام کار و استراحت از ساختارهای حمایت کننده، در مقابل آسیب یا ناهنجاری پیش­رونده محافظت می­نماید (وگن[۱]، ۲۰۰۵). در چنین شرایطی، انرژی مصرفی عضلات برای حفظ راستای صحیح بدن کاهش خواهد یافت (لوینجی و نورکین[۲]، ۲۰۱۱)، بنابراین، در یک وضعیت
سلام
یکی از مسائل جالبی که اخیرا در خانواده برتر مورد توجه قرار گرفته، موضوع تمایل بعضی از پسران مذهبی به ازدواج با خانم های بد حجاب هستش .این مساله چه دلایلی می تونه داشته باشه ؟
به نظر بنده ؛
دلایل این تمایل رو میشه در تصورات اشتباهی که اون پسران مذهبی نسبت به دختران محجبه دارند جستجو کرد . دختران بد حجاب چی دارن که مورد توجه بعضی از پسران مذهبی قرار میگیرن ؟
آواز دهل شنیدن از دور خوش است .
چنین پسرانی به خاطر اعتقاداتی که دارند با دختران بد
. .:
مسعودطولابی متولد 1362 دارای مدرک کارشناسی مدیریت امور بانکی دارای دو فرزند بنام های شاهرخ و شاهدخت فعالیت های سیاسی اجتماعی خود را از سال 87 در هفته نامه بیان لر شروع کرد نامبرده هم اکنون بصورت متداوم همکاری خود را با هفته نامه سیمره ادامه می دهد...
از دیگر فعالیت های ایشان می توان حضور در عرصه تاتر شهرستان خرم آباد را نام برد که از سال 81 تا کنون ادامه داشته است البته سالهای اخیر بعلت مشکلات و عدم متن مناسب از حضور در صحنه نمایش خود داری نمود
هو المحبوب
 
امروز وقتی پاکت‌نامه‌هایم را باز کردم و شروع به خواندن کردم، احساس کردم یک منِ تهی شده، دارد نوشته‌های یک منِ پر از احساس را میخواند. آن‌قدر کلمات غریبانه و عاشقانه ادا شده بودند که حتی منِ تهی را هم به زانو درآوردند...
ادامه مطلب
رمان پسران بد
نویسنده:sober   ژانر:ترسناک  تعداد صفحات:198
خلاصه:پسران بد  سه تا دوست که شدیدا دنبال احضار ارواح هستن اما اشتباها موجودات دیگه ای رو به سمت خودشون فرا می خونن.این وسط به دلایلی که توی داستان گفته میشه این موجودات فقط به داروین پیله می کنن،جوری که هر جا میره یه داستان واسش پیش میاد.بعد ِ یه مدت معلوم میشه یکی از همکلاسی های جدید این سه نفر با مشکلی که برای داروین پیش اومده ، در ارتباطه و…
 

ادامه مطلب
زانو 16 پلی اتیلن
از زانو 16 پلی اتیلن به منظوره انتقال مسیر در لوله های پلی اتیلن قطره ای و برای جلوگیری از تا نخوردن لوله های پلی اتیلن 16 مورد استفاده قرار می گیرد .این محصول یکی از پر کاربرد ترین انواع اتصالات در آبیاری قطره ای است و باعث ایجاد تغیر مسیر ، تغیر سایز ، آب بندی کامل و اتصال محکم می شود .جنس این محصول از پلی پروپیلن کو پلیمر ساخته شده است .
این نوع اتصالات به شکل فیتینگی نصب می شوند و دارای عمر بالایی می باشند و نیز بسیار راحت و آسا
 علی بن محمد نوفلی گوید محمد بن فرج من گفت   حضرت بوالحسن  امام هادی ع بمن نوشت ای محمد  کارهایت را بسامان رسان و مواظب خود باش من مشغول سامان دادن کارم بودم و نمیدانستم مقصود حضرت از انچه بمن نوشته چیست که نگاه مامور امد ومرا از مصر دست بسته حرکت داد  وتمام داراییم را توقیف کرد  8 سال در زندان بودم سپس نامه ای از حضرت در زندان بمن  رسید که ای  مجمد یر سمت بغداد منزل مکن نامه را خواندم و گفتم من در زندانم و او بمن  چنین مینویسد این موضوع شگفت ا
مفصل زانو یکی از شایعترین مفصل هایی است که تحت آسیب های ورزشی زانو قرار می گیرد و بررسی های انجام گرفته نشان داده اند که بیشترین علت ناتوانی دائمی پس از آسیب های ورزشی ، به علت صدمه دیدگی زانو بوده است.
انواع مختلف آسیب های ورزشی زانو :مانند پارگی رباط های زانو ( رباط صلیبی قدامی، رباط صلیبی خلفی، رباط های جانبی داخلی و یا خارجی) ، پارگی منیسک، پیچ خوردگی خفیف زانو، شکستگی های زانو، صدمات مولتیپل و … به علت وارد آمدن نیرو و فشارهای چند جهتی
مفصل زانو یکی از شایعترین مفصل هایی است که تحت آسیب های ورزشی زانو قرار می گیرد و بررسی های انجام گرفته نشان داده اند که بیشترین علت ناتوانی دائمی پس از آسیب های ورزشی ، به علت صدمه دیدگی زانو بوده است.
انواع مختلف آسیب های ورزشی زانو :مانند پارگی رباط های زانو ( رباط صلیبی قدامی، رباط صلیبی خلفی، رباط های جانبی داخلی و یا خارجی) ، پارگی منیسک، پیچ خوردگی خفیف زانو، شکستگی های زانو، صدمات مولتیپل و … به علت وارد آمدن نیرو و فشارهای چند جهتی
سلام
لطفا دقت کنید بحث حقوق زن و مرد رو کاری ندارم منظورم رو الان توضیح میدم . 
ما در خانواده برتر بارها دختر و پسرها به هم گفتیم که وقتی دختران به خاطر پول پسران رو میخوان، پس پسران هم به خاطر رابطه جنسی فقط دختران رو میخوان و دختران هم به نظر راضی هستن، میگن حالا که شما این طوری ما اونطوری! یعنی هر گروه میگه ما به خاطر شما این طوری هستیم! در صورتی که من فکر میکنم بیشتر حق با پسراست چون مراجعه کننده ها پسران هستن و شرط و کلاس گذارنده ها دختر و خا
مشاوره انجام پایان نامه
انجام پایان نامه ارشد و انجام پایان نامه دکتری برای بسیاری از دانشجویان یک دغدغه اصلی در دوران تحصیلات تکمیلی به شمار می آید، بسیاری از دانشجویان در مسیر انجام پایان نامه خود نیاز به همراهی و مشاوره متخصصین این حوزه پیدا می کنند.
این مشاره شامل مراحل مختلفی می باشد از قبیل:
انتخاب موضوع
فصل اول پایان نامه
فصل دوم پایان نامه
فصل سوم پایان نامه
تحلیل آماری پایان نامه
نتایج پایان نامه و غیره
مفصل زانو یکی از شایعترین مفصل هایی است که تحت آسیب های ورزشی زانو قرار می گیرد و بررسی های انجام گرفته نشان داده اند که بیشترین علت ناتوانی دائمی پس از آسیب های ورزشی ، به علت صدمه دیدگی زانو بوده است.
انواع مختلف آسیب های ورزشی زانو :مانند پارگی رباط های زانو ( رباط صلیبی قدامی، رباط صلیبی خلفی، رباط های جانبی داخلی و یا خارجی) ، پارگی منیسک، پیچ خوردگی خفیف زانو، شکستگی های زانو، صدمات مولتیپل و … به علت وارد آمدن نیرو و فشارهای چند جهتی
وقتی با دختر یه خانواده ازدواج می‌کنین، لطفا بعدش یه‌طوری نباشین که آدم روزی هزار بار خودشو واسه اون لحظه که ازش پرسیدن:"نظرت چیه؟" و جواب داده:"من مخالفتی ندارم" لعنت کنه.
یا به این فکر کنه چطور می‌تونه پاره‌ی جیگرش رو ازتون پس بگیره..
پ.ن: هیچی نشده، با دومادمون دعوا نکردم. ناراحتم نیستم. فقط خیلی وقت بود رو دلم مونده بود این حرفا..
می گفت عاشق صاحب الزمان عج هستم. واقعا هم بود به معشوقش هم رسید. سید جلیل القدری است که بارها او را به نیابت از امام زمان عج در خواب دیده بودند. پس از مرگِ آن عاشق امام زمان عج در خواب دیدند زانو به زانو کنار آن سید جلیل القدر نشسته است و آن سید فرموده بود ایشان حالا حالا ها اینجا هستند. 
امروز در دفتر، دو بیمار باردار را دیدم که به شدت نگران حرکات نوزاد بودند. بیمار الف نگران این بود که نوزاد تقریبا به همان اندازه عادی حرکت نمی‌کند، در حالی که بیمار ب از ورزش آینده او می‌ترسید.
آنچه که "عادی" برای حرکت کودک در دوران بارداری در نظر گرفته می‌شود، بسیار متفاوت است. این ممکن است به درک این مساله کمک کند که کدام حرکات غیرطبیعی هستند و زمانی که شما باید به تامین‌کننده خود زنگ بزنید
تسریع
به عنوان یک نویسنده، من بیش از حد برای اغلب
اطلاعاتی در مورد درمان آب آوردن زانو
درباره ی درمان زانو باید بگوییم که با
توجه به نوع آب آوردن زانو روش های درمان آب آوردن زانو نیز متفاوت می
باشند و برای درمان اب زانو نمی توان که یک درمان قطعی را مشخص نمود و درست
زمانی که دلیل بروز مشکل آب آوردن زانو مشخص شد درمان قطعی آب آوردن زانو
زمانی مشخص می شود که نیز صورت می گیرد.
با توجه به این که مشکلاتی که برای زانو
به وجود می اید در سنین بالا بیشتر است از این رو بسیاری افراد برای حل این
مشکل ترج
مفصل زانو یکی از شایعترین مفصل هایی است که تحت آسیب های ورزشی زانو قرار می گیرد و بررسی های انجام گرفته نشان داده اند که بیشترین علت ناتوانی دائمی پس از آسیب های ورزشی ، به علت صدمه دیدگی زانو بوده است.
انواع مختلف آسیب های ورزشی زانو :مانند پارگی رباط های زانو ( رباط صلیبی قدامی، رباط صلیبی خلفی، رباط های جانبی داخلی و یا خارجی) ، پارگی منیسک، پیچ خوردگی خفیف زانو، شکستگی های زانو، صدمات مولتیپل و … به علت وارد آمدن نیرو و فشارهای چند جهتی
فیزیوتراپی |کارش چیه؟چطور پاره میشه و اگه پاره بشه درمانش چیه؟مینیسک ی ساختار غضروفی در زانو هست که هم در قسمت داخلی و
هم در قسمت خارجی زانو وجود داره،کارش پخش مساوی وزن و نیروهای

وارد شده به تمام سطح زانو هست.پارگی مینیسک بیشتر در ورزشکارا
اتفاق میوفته اما بر اثر پیری و خشک شدن مینیسک احتمال پارگی بالا میره،
پارگی مینیسک به دنبال چرخش زانو انفاق میوفته که سه حالت داره حالت خفیفش
که بعد از چند روز ورم و درد به حالت طبیعی بر میگرده در
فیزیوتراپی |کارش چیه؟چطور پاره میشه و اگه پاره بشه درمانش چیه؟مینیسک ی ساختار غضروفی در زانو هست که هم در قسمت داخلی و
هم در قسمت خارجی زانو وجود داره،کارش پخش مساوی وزن و نیروهای

وارد شده به تمام سطح زانو هست.پارگی مینیسک بیشتر در ورزشکارا
اتفاق میوفته اما بر اثر پیری و خشک شدن مینیسک احتمال پارگی بالا میره،
پارگی مینیسک به دنبال چرخش زانو انفاق میوفته که سه حالت داره حالت خفیفش
که بعد از چند روز ورم و درد به حالت طبیعی بر میگرده در
 درد در جلوی زانو 
مفصل زانو : PFPS Runners زانو یا Patella femoral درد ( PFPS ) - بسیاری از دوندگان در قسمت جلویی زانو درد ایجاد می‌کنند ( PFPS ) . این معمولا ً به عنوان " زانوی دونده " شناخته می‌شود . این پست را به دلایل مشترک درد زانو در دوندگان مشاهده کنید . یکی از ویژگی‌های زانوی دونده این است که ما اغلب هیچ چیز را در امتحان یا MRI نشان نمی‌دهیم . درد در مقابل زانو از دویدن معمولا ً به خاطر ورم مفاصل و یا ورم مفاصل نیست . بسیاری از دوندگان با MRI که یک قطره اشک meniscus
انواع of ( extremity پایین ) انواع مختلفی برای قسمت‌های مختلف بدن و نشانه‌ها وجود دارد . گاهی اوقات , orthoses نیز به عنوان میله یا میله یا نوار کناری نامیده می‌شوند . در میدان orthotic , fior & GENTZ متخصص در قسمت پایین است . معمولا ً بین orthoses برای بیماران مبتلا به paralysis و orthoses آسودگی وجود دارد .
در ادامه ، انواع مختلفی از orthoses را که نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کنند ، خلاصه کردیم .
AFO ( Ankle فوت ) یک AFO نیز پای پایین و یا قوزک پا نامیده می‌شود . مفصل در the فرض می‌کند
 
آرتروز زانو چیست؟ در چه افرادی شایع است؟ در این پست به سوالات شما همراهان عزیز پاسخ می‌دهیم، باما همراه باشید​​​​​​. 
آرتروز زانو یک عارضه شایع در میان افراد میانسال و مسن است. در یک آمار از آمریکا 2% افراد بالای 17سال و 40% افراد بالای 65 سال دچار آرتروز با علایم کلینیکی بودند. آرتروز یک بیماری پیشرونده نزد بیماران فعال است. غضروف های هیالن هیچ گونه قدرت ترمیم ندارند، فشارهای زیاد و ممتد برای تغذیه غضروف مفصلی مضر است. نگه داشتن زانو در ی
چند روش مراقبت و درمان زانوها 
 
چند روش کاهش وزن در اطراف زانو
عوامل زیادی می توانند روی ظاهر زانوها تأثیر بگذارند. وزن اضافی ، لکه دار کردن پوست مربوط به پیری یا کاهش وزن اخیر و کاهش فشار عضلات ناشی از عدم تحرک یا آسیب دیدگی ، همگی می توانند در بروز ناحیه زانو تأثیر بگذارند.
در حالی که هیچ تکنیک خاصی نمی تواند چربی های زانو را به تنهایی هدف قرار دهد ، روش هایی وجود دارد که می توانید چربی را در کل بدن از دست بدهید و تمرین های زیادی وجود دارد که
بیشتر رشته های ورزشی نظیر بسکتبال، فوتبال،
تنیس و گلف شبیه به هم هستند، فرقی نمی کند که شرکت کننده ها در این مسابقات ورزشی
دختر باشند یا پسر. با این حال حوزه رقابتی و حرفه ای مربوط به رشته ژیمناستیک تفاوت
های زیادی بین پسران و دختران دارد؛ انگار که در حال تماشا کردن دو ورزش کاملا متفاوت
و با چهارچوب متفاوت هستید.
بزرگترین تفاوت بین ژیمناستیک پسران با
ژیمناستیک دختران در نوع دستگاهی است که ورزشکاران بر روی آن به رقابت با یکدیگر می
پردازند. ای
هر وقت کلمه نامه و فرستادن نامه رو میخونم یا به گوشم میرسه یاد نامه امام علی علیه السلام میفتم به امام حسن علیه السلام:
از پدری در آستانه مرگ به فرزندی که در تیر راس مصائب است...نهج البلاغه نامه سی و یکم
حاضرم به تمام داشته و نداشته ها و به کل هستی و نیستی قسم بخورم که کامل تر از این نامه نوشته نشده و نخواهد شد...و اما بعد؛ اینو گفتم چون سید جواد یک چالشی راه اندازی کرده (به نام "نامه‌ای به گذشته") که در کل طول عمر وبلاگ نویسیم چالشی به این قشنگی ند
سلام
در ادامه پست قبلی (چرا بعضی از پسران مذهبی تمایل به ازدواج با بد حجاب ها دارند) این بار در مورد این که چرا بعضی از پسران دخترباز تمایل به ازدواج با دختران محجبه دارند خواهم پرداخت .
پسران دخترباز در دختران محجبه چی دیدند که مایل نیستند با یکی از همون دوست دخترهاشون ازدواج کنند و تمایل دارند با یه دختر محجبه که سابقه دوستی نداره ازدواج کنند ؟
از اون جایی که چنین پسرانی متاسفانه با دختران مختلفی ارتباط داشتند به این نتیجه رسیدند که اون به
 
برای بسیاری از کسانی که زانو درد دارند ورزش توصیه می‌شود اما چه ورزش‌هایی برای زانوهای خراب مفید است.
شنا کردن اولین گزینه پزشکان است.شنا به جز شنای کرال پشت،برای زانوها بسیار مفید است. علاوه بر شنا می‌‌توان در قسمت کم عمق استخر قرار گرفته و به مدت 15 دقیقه در مسیر عرض استخر راه رفت.این کار موجب می‌‌شود بدون وارد آمدن فشار بر مفصل زانوی مبتلا به آرتروز، عضلات اطراف زانو تقویت شود تا وزن اندام‌های فوقانی به زانو وارد نیاید.البته امکان ای
پس از موفقیتهای بیشمار کانون فرهنگی مسجد جامع ممرآباد در بخش های مختلف فرهنگی، هنری ،ورزشی و.. با کسب چندین عنوان و رتبه استانی و کشوری در سالهای 94 و 95 که باعث شد چهره ماندگاری از اهالی روستا در سطح کشور به جا بماند. 
در ادامه موفقیتهای یاد شده، با کمک و همراهی نوجوانان روستا اقدام به تشکیل تیم هفت سنگ نمودیم.
تعداد 50 نفر از نوجوانان دختر و پسر روستای ممرآباد با گرایش به این رشته جذاب و قدیمی، باشرکت در کلاسهای آموزشی و تمرینات مستمر موفق شدی
سلام دوستان
کسی دکتر فلوشیپ زانو خیلی خوب سراغ داره؟، راستش تمام فکرم درگیر مشکل پای مامانمه، اما برای مشکل پای مامانم محدوده سنی داره به خاطر همین خیلی از دکترها زیر بار نمیرن، هم دعا کنین واسه مامانم و هم اگر دکتر خوبی تو تهران، شیراز، اصفهان یا یزد میشناسین معرفی کنین لطفا!
مرتبط با مشکلات زانو:
من انحراف زانو به سمت داخل دارم
مشکلم اینه که زانوهای ضربدری دارم
تجربیات شما در مورد عمل جراحی آرتروز زانو
تجربیات شما در مورد پارگی منیسک زا
در گذشته شاهد موفقیتهای بیشمار کانون فرهنگی مسجد جامع ممرآباد در بخش های مختلف فرهنگی، هنری ،ورزشی و.. بودیم که با کسب چندین عنوان و رتبه استانی و کشوری در سالهای 94 و 95 باعث شد چهره ماندگاری از اهالی روستا در سطح کشور به جا بماند. 
در ادامه موفقیتهای یاد شده، با کمک و همراهی نوجوانان روستا اقدام به تشکیل تیم هفت سنگ نمودیم.
تعداد 50 نفر از نوجوانان دختر و پسر روستای ممرآباد با گرایش به این رشته جذاب و قدیمی، باشرکت در کلاسهای آموزشی و تمرینات
 اون دیویست و چهل ساعت کوفتیو با دعوا و زور تمومش کردم و خب اصلنشم هر نمره ای میخوان بهم بدن ،بدن' آی دونت گیو شت 'همینقدر صریح:/
کنار شیش روز کار در هفته هفته ای ام شیش ساعت کلاس زبان میرفتم و خب هر طوری حساب کنی اینکه من  الان جایی ام که از سرمای طبیعی هوا قراره زیر پتو بخوابم کاملن حقمه:/
اینکه دیروز طی یه حرکت انتحاری ساعت هشت شب چمدونمو بستم و ساعت یازده راهی شدم اونم بدون هیچ برنامه ریزی حقمه
اصلنشم من حق دارم همه برنامه هامو یه هفته بخوابو
درد قدام زانو جوانان
 
درد قدام زانوی جوانان (adolescent anterior knee pain) دردی است که بیشتر ورزشکاران نوجوان یا جوان را درگیر کرده و در قدام و مرکز زانو و زیر استخوان پاتلا حس می شود.
Adolescent anterior knee pain
درد قدام زانو جوانان معمولا به دنبال اختلال آناتومی نبوده و بیشتر به دلیل استفاده زیاد از زانو یا انجام ورزش های سنگین بدون تمرین کششی ایجاد می شود. اما اختلالات آناتومی می توانند فرد را مستعد این درد کنند.
 
دلایل ایجاد درد قدام زانو جوانان را بخوانید
اینکه میبینید در خبرگزاریهای خارجی میگویند که ایران را نمیشود به زانو درآورد، این ناشی از ۴۰سال حرکت ملت ایران است/ ملت ایران با انقلاب اسلامی، خود را از لاک تو سری خوری خلاص کرد. لذاست که هرچه دشمنان ظالم فشار می آورند تأثیری در او نمیگذارد. راهپیماییها و انتخاباتها را ببینید/ آخر امسال هم یک انتخاباتی هست؛ من میدانم که ملت ایران با وجود تردیدآفرینی هایی که بعضی میکنند، با شور و شوق در این انتخابات هم حضور پیدا میکند.
دلم میخواد بنویسم ولی نمی دونم چی بنویسم
بعضی وقت ها زندگی ساده هست با نگرانی های ساده
می نویسی و سبک میشی
ولی زمانی که حجم حوادث برات بیش از حد هست
وقتی که سنگینی درد مثل غبار تیره روی قلبت حس می کنی
نوشتن راه حل نیست
این دوره که باید رد کنی تا بهتر بشی
تنها راه حلش برای من حرکت کردن
پیاده روی راه رفتن
حتی میشه گفت فرار
با هر قدمی که بر میداری حس می کنی کمی سبکتر شدی کمی روشن تر
توی این دو هفته خیلی پیاده روی کردم
شاید اندازه 6 ماه یا 3 ماه
خیلی فک
چند وقتی بود که میشناختمش؛ سنش بالای ۶۰ سال بود هر وقت منو می دید لبخند می زد از کیف زرد رنگ و رو رفتش که آرم پست رو داشت یه دسته ی کوچیک گل سفید در میاورد و می داد دستم بعد دستی به سرم می کشید و می گفت : مثل این گل ها با طراوتی!سنش هی بالاتر رفت ؛ تبدیل شده بود به پستچی آشفته ای که روز به روز خسته تر میشد یکی از همون شبا بود که زنگ در خونمونو زد ؛ لبخندش از همیشه کمرنگ تر شده بود بعد از دادن یه دسته گل سفید گفت : بهش بگو متاسفم گفتم: به کی؟یکم فکر کرد
می‌خوام برای افرادی که دوست دارند توی خونه نرمش کنند دو تا حرکت معرفی کنم که اسم های بامزه ای روشون گذاشتم|گذاشتن. این دو تا حرکت رو میشه در هر حالتی انجام داد. مخصوصا اگه بچه کوچیک دارید و میخوایید براش مسخره بازی دربیارید تا بخنده!


به حرکت اول می‎گیم راه رفتن پلنگی! که شما کف دست و کف پاهاتون روی زمین هسته و بدون این که زانو خم بشه سه تا پنج قدم به جلو راه می‌روید. با قدم آرام و شمرده.


حرکت دوم| که خیلی بامزه تره اسمش حشره‌ی مرده است. خیلی س
آداب تردمیل‌سواری؛ مراقب زانوهایتان باشید!
شنیده می‌شود بعضی افراد بعد از خرید و استفاده از تردمیل دچار زانودرد شدید شده‌اند. آیا این مطلب صحت دارد یا نه؟
دویدن روی هر سطحی چه روی زمین باشد یا روی تردمیل برای چند دسته از افراد مناسب نیست:
_کسانی که آرتروز، ساییدگی غضروفی یا ستون فقرات دارند._افرادی که وزن بالا، به‌خصوص با شاخص توده بدنی بالاتر از ۳۰ دارند._کسانی که آسیب‌دیدگی در منیسک‌های زانو یا سابقه جراحی روی آن‌ها به‌خصوص منیسک خار
آرتروز زانو چیست؟ در چه افرادی شایع است؟ در این پست به سوالات شما همراهان عزیز پاسخ می‌دهیم، باما همراه باشید​​​​​​. 
آرتروز زانو یک عارضه شایع در میان افراد میانسال و مسن است. در یک آمار از آمریکا 2% افراد بالای 17سال و 40% افراد بالای 65 سال دچار آرتروز با علایم کلینیکی بودند. آرتروز یک بیماری پیشرونده نزد بیماران فعال است. غضروف های هیالن هیچ گونه قدرت ترمیم ندارند، فشارهای زیاد و ممتد برای تغذیه غضروف مفصلی مضر است. نگه داشتن زانو در یک
سندرم درد پاتلوفمورال
علایم سندرم درد پاتلوفمورال یک درد دردناک و دردناک در جلوی زانو است . این درد - که معمولا ً به تدریج شروع می‌شود و اغلب در ارتباط است - ممکن است در یک یا دو زانو وجود داشته باشد . علائم دیگر شامل درد حین فعالیت و فعالیت‌هایی است که مکررا ً زانو را خم می‌کنند, مانند بالا رفتن از پله‌ها , دویدن , پریدن و یا چمباتمه زدن.
درد بعد از نشستن برای مدت طولانی با زانوهای خمیده , مثل یک نفر در سالن سینما یا سوار بر هواپیما .
درد ناشی از
تزریق ژل غضروفساز در افراد مسن، ورزشکاران، تصادفی ها، و افرادی که ساییدگی زانو، آب آوردی زانو دارن و پارگی ناقص ربات صلیبی که منجربه خونریزی می‌شود و به خصوص افرادی که آرتروز دارن توصیه می‌شود. در مطب مرکزافزایش قدو ناهنجاری های مادر زادی این تزریق صورت میگیرد
به طور معمول بیماران یک روز قبل از عمل جراحی تعویض مفصل زانو در بیمارستان بستری می شود به جهت بررسی از لحاظ قلبی انجام آزمایشات روتین دریافت داروهای لازم پیش از جراحی و عکس برداری های لازم . دوره نقاهت تعویض مفصل زانو که بعد از انجام عمل تعویض مفصل زانو شروع می شود دو روز می باشد که در بیمارستان خواهند بود بعضی از بیماران مستقیماً به بخش منتقل می‌شوند و بعضی از بیماران با تشخیص پزشک جهت مراقبت های ویژه به ای سی یو منتقل می‌شوند و سپس روز ب
اگر به رتبه بندی اقتصاددانان برجسته جهان نگاهی بیندازیم، در رتبه چهل و چهار نام دکتر محمدهاشم پسران به چشم می آید. این پایگاه در ذیل نام وی به بیش از یکصد و پنجاه اثر اشاره نموده است که در موضوعات متنوعی مانند رشد اقتصادی، مدل سازی ساختاری بلندمدت، بی ثباتی، چرخه های تجاری و ... تدوین گردیده است. .
ادامه مطلب
جراحی منیسک زانو
ما در ادامه سوالات متداولی را که برای شما عزیزان در مورد منیسک زانو و جراحی منیسک زانو پیش می اید وبیماران عزیز مطرح کرده اند را آماده کرده ایم.
با ما همراه باشید.
آیا پارگی منیسک خود بخود ترمیم می شود؟
منیسک از نظر خون رسانی به دو قسمت بیرونی و داخلی تقسیم می شود. قسمت
های مرکزی تر فاقد عروق خونی هستند ولی حاشیه بیرونی منیسک عروق خونی را
دریافت می کند پس در صورت آسیب دیدن قدرت ترمیم دارد ولی این بدان معنی
نیست که هر پارگی من
لیگامان طرفی داخلی (MCL)یک لیگامان پهن به طول تقریبا 10سانتیمتر در سمت داخل زانو میباشد واز دو قسمت سطحی و عمقی تشکیل گردیده است که بین این دو بخش یک بورس قرار دارد .بخش سطحی از کندیل داخلی ران شروع گردیده و به قسمت داخلی درشت نی زیر محل اتصال تاندونهای پنجه غازی متصل میگردد.بخش عمقی این لیگامان با کپسول مفصل زانو در هم آمیخته و اتصالات محکمی به مینیسک داخلی و تاندون سمی ممبرایناسوس دارد.بخش عمقی لیگامان به طبق داخلی درشت نی متصل میشود.
 
عملکر
آسیب‌های ورزشی_پارگی لیگامانهای زانو_رباط صلیبی acl _منیکس
بازسازی رباط صلیبی در ورزشکاران و افرادی که با حوادث رباط آنها پاره می‌شود یا پارگی ناقص پیدا میکنند با جراحی بسته این مشگل حل می‌شود و تیم ما این مشگل را تا به امروز با تکنیک خاص خود در ورزشکاران درمان می‌کند که سریعا به ورزش خود برگردن و از مشگلات زانو و دردهای ناشی رهایی پیدا کنند، 
دکتر مهدی کریمی جراح و متخصص ارتوپد از اتریش و روسیه فلوشیپ زانو و لگن
برای نوبت گرفتن و معاینه با
مریض شدم. یک ماه هست که از گلودرد و گوش درد و سردرد کارم شده درس خواندن نصفه نیمه، خوردن نیمه نصفه و خواب زیاد. هرچه انتی بیوتیک میخورم اثر نمیکند. همین دو هفته پیش هم فشارم وسط پاساژ شلوغ حافظ افتاد و درازم کردند توی نمازخانه با یک سرم ۱ساعت و نیمه.کل بدنم درد میکند. از دستهایم که دیگر توان حرکت برایش نمانده تا پاهایم که با هر بار تب کردن، سست میشود و مجبور میشوم بنشینم. زانویم هم دردش عود کرده، این کشکک بی صاحاب، دلم میخواهد بگیرمش به فحش. بعد
سلام
هفته پیش استادم ایمیل زد که داداش در چه وضعی؟ اگر نمیرسی به من بگو که کارای دیفرت رو انجام بدم. منم که دیدم نه مثل اینکه واقعاً خبری نیست، ایمیل زدم که وضعیت ویزام مشخص نشده و دیگه نمیرسم. ایشون هم نامه به دانشکده زدند که ما خواهان دیفر هستیم، بعد به منم ایمیل زد که تو هم ایمیل درخواست بده. منم ایمیل زدم به دانشکده که به خاطر نرسیدن ویزا تقاضای دیفر دارم. خلاصه دیروز دانشکده ایمیل تأیید رئیس دانشکده رو زد و منتظر نامه ادمیشن جدیدم. این نام
کتاب آخرین نامه در بطریشاعر: بنیامین دیلم کتولی

گرفتم عمر را در شیشه ی ساعت نگه دارمتو را در عکس کاش می شد از حرکت نگه دارم!تو میراث هزاران باغ سرسبزی و من بایدگلی همچون تو را در خانه با دقّت نگه دارمزلیخا را بگو فهمیده ام دیگر نمی ارزدکه من این عشق را یک عمر با تهمت نگه دارمتو نیشابور نه، شیراز نه، آن کشوری هستیکه می کوشم تنش را دور از غارت نگه دارمکه می کوشم پس از هر بو*سه ای عطر دهانش راشبیه نامه ای سر بسته در پاکت نگه دارم
 
برای تهیه ی این
کیست منیسک زانو (meniscal cyst)
کیست منیسک معمولا بعد از پارگی منیسک زانو ایجاد می شود. با پاره شدن منیسک، بافت نرم کپسول مفصلی اطراف منیسک آن را احاطه می کند و با ترشح مایع سینوویال به داخل این بافت کیست تشکیل می شود. این کیست رشد غیر طبیعی ندارد و تومور به حساب نمی آید.
کیست منیسک
ورزش های دارای حرکات چرخشی و گردشی که می توانند باعث پارگی منیسک شوند ، آسیب های قبلی زانو ، آسیب های مرتبط با زانو خصوصا آسیب رباط و همچنین سن بالا عواملی هستند که خطر اب
کیست منیسک زانو (meniscal cyst)
کیست منیسک معمولا بعد از پارگی منیسک زانو ایجاد می شود. با پاره شدن منیسک، بافت نرم کپسول مفصلی اطراف منیسک آن را احاطه می کند و با ترشح مایع سینوویال به داخل این بافت کیست تشکیل می شود. این کیست رشد غیر طبیعی ندارد و تومور به حساب نمی آید.
کیست منیسک
ورزش های دارای حرکات چرخشی و گردشی که می توانند باعث پارگی منیسک شوند ، آسیب های قبلی زانو ، آسیب های مرتبط با زانو خصوصا آسیب رباط و همچنین سن بالا عواملی هستند که خطر اب
فیزیوتراپ و شروع آرتروز زودرس زانو

آرتروز زانو یکی از بیماری های تخریبی مفصل زانو است که معمولا در سنین بالا رخ می دهد. اما نوع دیگری
از آرتروز زانو وجود دارد که جوانان را مبتلا می سازد که به آن آرتروز ثانویه گفته می شود. این نوع آرتروز
می تواند به علت ضربه ، بیماری های متابولیک ، اختلالات مادرزادی ، یائسگی زودرس و بیماری های التهابی
سیستمیک رخ دهد. عواملی همانند بدراستایی های زانو همانند زانو پرانتزی و پای ضربدری ، ضعف
عضلات اطراف مفصل زا
ما در استارتاپ نوکو تمام سعی خودمون رو میکنیم تا میتونیم برای خانواده ها چه مادر و چه پدر مطالب مفیدی را بسازیم در این بخش از مجله نوکو به توضیح کامل هفته های بارداری یا همان بارداری هفته به هفته پرداخنه ایم
بارداری هفته به هفته
شما میتونین به طور کامل از هفته چهارم بارداری که به طور مثال شروع بارداری هست تا هفته چهل و یکم بارداری که تقریبا زمان زایمان است بخونید.
آب اگر سمت هوا گاه روان خواهد شد دولت پیر در آن لحظه جوان خواهد شد!خرج عینک شده و سمعک و دندان طلاچشم یارانه به بودجه نگران خواهد شدرنگ ریشش چه شود یا چه شود اکسیدانکوهی از دغدغه قد سبلان خواهد شدیک شتر بود که بر کوی همه می‌خوابید؟!شاد و بیدار بر این خانه دوان خواهد شدآنقدر صندلی و صاحب آن مَچ هستند قصه وصلتشان ورد زبان خواهد شد پست ها در کفشان است چو میراث پدرملک طلقی‌ست که ارث پسران خواهد شدپاشدن، رفتن و گشتن که گذشت از ایشانقدشان در وسط کا
آسیب‌های خود ارضایی مردان و پسران چیست؟ چگونه می‌توان این رفتار را از بین برد؟ خودارضایی در میان مردان عملی بسیار شایع است. این افراد معمولا تنها برای مدت کوتاهی احساس لذت می‌کنند و پس از آن احساس گناه و شرم به سراغ آن‌ها می‌آید. عوارض خودارضایی بیشتر از همه روح افراد را مورد حمله قرار می‌دهد. متاسفانه خودارضایی علاوه‌ بر مردان مجرد در میان مردان متأهل نیز به‌دلیل عدم رضایت از روابط جنسی با همسر دیده می‌شود که عوارض و پیامدهایی را در پ
اوایل بهم می گفت آجی
بعد شد مامان
بعد تر آله
فکر می کنین چند وقته چی صدام می زنه؟ نامه!
 
+تو خونه ما، آدم بزرگا هم مثل بچه ها حرف میزنن.حالا گفت و گوی  این چند وقت  اخیر این طوری صورت می گیره:نامه یه چای میریزی برامون؟ نامه میای بریم بیرون؟ گوشی رو بده به نامه.نامه کجایی؟نامه کجا میری؟!
*نامه صورت دیگری از فاطمه است که خواهرزاده ی دو ساله ام مرا صدا میزند :)
++اون یکی خواهر زاده ام که بزرگتره بهم میگه: خاله فاطمه..اما وقتی خیلی دوستم داره و میخواد
شکستگی شدید تیبیا و آسیب شدید زانو بر اثر افتادن از ارتفاع که استخوان شکسته پوست را پاره کرد و با جراحت زیاد همراه بود که با تکنولوژی الیزاروف انجام شد.
آدرس مطب تهرانسر بلوار اصلی مجتمع سهند طبقه4 واحد 410
تلفنهای تماس 09382624034 و 02144563178
⚪وبسایت Www.baharteb.blog.ir
Instagram @bahartebkaran
Telegram
⚫ @bahartebkaran
پیچ خوردگی زانو (knee sprain)
پیچ خوردگی مفصل زانو ممکن است سبب کشیدگی یا پارگی رباط هایی که زانو را احاطه کرده اند شود.
پیچ خوردگی زانو ممکن است خیلی خفیف یا شدید باشد که می تواند مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد نماید، بنابراین در صورتی که احتمال پیج خوردگی داده شود، معاینات دقیق تری جهت نوع و شدت آسیب نیاز است.
ساختارهایی که بیشتر در پیچ خوردگی زانو دچار آسیب می‌شوند عبارتند از:
آسیب دیدگی رباط صلیبی قدامی (ACL)
پارگی منیسک
آسیب دیدگی رباط جانبی دا
پیچ خوردگی زانو (knee sprain)
پیچ خوردگی مفصل زانو ممکن است سبب کشیدگی یا پارگی رباط هایی که زانو را احاطه کرده اند شود.
پیچ خوردگی زانو ممکن است خیلی خفیف یا شدید باشد که می تواند مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد نماید، بنابراین در صورتی که احتمال پیج خوردگی داده شود، معاینات دقیق تری جهت نوع و شدت آسیب نیاز است.
ساختارهایی که بیشتر در پیچ خوردگی زانو دچار آسیب می‌شوند عبارتند از:
آسیب دیدگی رباط صلیبی قدامی (ACL)
پارگی منیسک
آسیب دیدگی رباط جانبی دا
پانزدهمین جلسه از جلسات هفتگی
" #دوشنبه_های_انقلاب " (جهت شنیدن کلیک کنید)
 با سخنرانی دکتر هدایتخواه
مورخ ۹۷/۱۱/۸ 
مسجد و حسینیه امام علی علیه السلام 
 این هفته : 
  تاملی بر اتفاقات و مسائل هفته اخیر در خصوص #fatf ، #cft ، #پالرمو و #spv و نامه نگاری های وزرا و معاون اول دولت بنفش #لیبرال 
چرا قیمت گوشت اینگونه سرسام آور رشد می کند ؟
 #هیاتـ_جوانانـ_حسینے_یاسوجـ
 @jhyasuj
( این نامه هم اکنون در موزه گلستان نگهداری میشود)
 
این ماجرای واقعی در مورد شخصی به نام نظرعلی طالقانی است
 
که در زمان ناصرالدین شاه ،دانش اموزی در مدرسه ی مروی تهران بود
و بسیار بسیار آدم فقیری بود.
 
یک روز نظرعلی به ذهنش می رسد که برای خدا نامه ای بنویسد.
 
نامه ی او در موزه ی گلستان تهران تحت عنوان "نامه ای به خدا" نگهداری می شود.
 
 
مضمون این نامه :
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
خدمت جناب خدا !
 
سلام علیکم ،
اینجانب
ادامه مطلب
 
بازگشایی مدارس نزدیک است و حالا بسیاری از والدین به فکر خریدن کیف مدرسه برای فرزندان خود هستند.
نمونه هایی از جدیدترین و زیباترین مدل کیف های مدرسه ای پسران
کیف مدرسه 
کیف مدرسه پسرانه 
مدل کیف پسرانه
عکس کیف مدرسه ای پسرانه
مدل های جدید کیف مدرسه پسرانه
 
مدل کیف مدرسه
منبع : تکناز
دو هفته ای هست که بچه های شرکت سالن میگیرن برای برنامه فوتبال.
دیروز جلسه دوم بود که میرفتم، البته به اصرار بچه ها... وسطای بازی اومدم استاپ کنم که زانوم خالی کرد و دادم به هوا رفت و نقش بر زمین شدم.
شدت درد به حدی بود که چشمام سیاهی میدید. و باز هم دوباره، همان درد قدیمی و کهنه سر باز کرد.
حالا بازم باید تا هفته ها لنگ بزنم و به خودم لعنت بفرستم که چرا رفتم جودو! آخه میخواستی که چی بشه ؟ مگه خدا براش مهم بود که تو چی ازش میخوای ؟
بدبختی اینکه ماشین
آسیب دیدگی زانو، تحقیق درس تربیت بدنی
در این مقاله به آسیب های زانو می پردازیم. مشکل درد مفصل زانو مطلب ابتدایی ابن تحقیق است. ورزشهایی مه برای زانوهای خراب مناسب هستند ذکر شده است. راههای مراقبت از زانوها بیان شده اند. توان بخشی زانوی آسیب دیده مورد تحلیل قرار گرفته است. با گمترین هزینه می توان نمره درس تربیت بدنی را با تحویل یک تحقیق بشدت بالا برد. شامل این مطالب است : مشکل درد مفصل زانو ورزش‌های خوب برای زانوهای بد کدام ورزش‌ها برای زانو
سلام به همگی
عزیزان همه ما میدونیم که تربیت جنسی یکی از موارد مهم در تربیت فرزندانِ مونه . در این پست می‌خوام با یاری شما به تربیت جنسی پسران بپردازیم.
به لطف این وبلاگ خوب و مطالب مفید شما عزیزان، متوجه شدم که پوشش و رفتار مادر، خواهر، محارم و کلا خانم های اطراف پسر نقش موثری در انحراف یا جلوگیری از انحراف پسران مون داره، و همچنین در زمان بلوغ شون هم تاثیر داره.
حالا میخوام پسران عزیز لطف کنند و به مادرانی مثل من که نگران آینده پسرشون هستند ک
بسم رب الشهدا
.
#قسمت_شصت_و_هشتم
.
قبول کردم 
هزینه رو دادم زمان حرکت دو روز دیگه بود
کل تعطیلات بین دو ترم دو هفته بود و هفته ی اول دخترا و هفته ی دوم پسرا باید می رفتن و محمد بنده خدا به عنوان مسئول باید تو هر دوتاش می بود
ادامه مطلب
سر نقصهای پرونده ها..موضوع پایان نامه امو مجبور شدم عوض کنم..ب بدبختی سر ی هفته پروپوزالمو نوشتمش..فرستادم واسه استاد راهنمام..ک اوکی رو بده..بفرستم واسه استاد مشاورم واسه کارای آماریش..ک دفاعش کنم و کد اخلاقمو بگیرم..برم سر جمع اوری..
بعد ک باز کردم ایمیله استاد راهنمامو...ببین ینی حتی ب فرمه پروپوزالمم گیر داده بود..دیگه از ایراداتش بر نوشته ها نگم دیگه..البته تقصیر خودمه ک رفتم سراغه سختگیرترین استاد..ولی میارزه ب نوشتن ی پایان نامه اساسی..
ول

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها