نتایج جستجو برای عبارت :

مهارت‌های لازم برای هر انسان

به منظور تربیت و پرورش انسان های سالم و توانمند و بناگذاری جامعه‌ای پیشرفته و سرآمد، در آموزش‌، برای کودکان ١٥-٩ سال کشور ، محورها و موارد زیر در نظر گرفته می‌شوند:
١- مهارت درست لباس پوشیدن٢- مهارت درست راه رفتن٣- مهارت خوب حرف زدن٤- مهارت حرف خوب زدن٥- مهارت منظم بودن٦- مهارت شعر خواندن٧- مهارت نقاشی کردن٨- مهارت نوشتن٩- مهارت ترانه و دکلمه خواندن١٠- مهارت بهداشت ١١- مهارت کار تیمی١٢- مهارت انتقاد کردن درست١٣- مهارت جرات ورزی و تمرین شجاعت
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
در هر ورزش مهارت هایی وجود دارد که آنرا زیباتر می کند و اگر بتوان آن مهارت ها را به نحو احسن در بازی پیاده کرد قطعا موفق خواهید بود . مهارت های لازم در ورزش تنیس به سه گروه زیر تقسیم می شود که به شرح هر یک می پردازیم: 
مهارت ضربه ای
مهارت های فیزیکی
مهارت های ذهنی


ادامه مطلب
فرش‌بافی و قالیبافی یکی از هنرهای دیرین ایرانیان است که افراد زیادی در شهرهای متعددی از کشور مشغول به این هنر هستند. اگر شما می‌خواهید بدانید که چه مهارت هایی برای قالی بافی لازم است ، بهتر است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا مهمترین این مهارت‌ها را برای بافت فرش دستباف با یکدیگر بررسی کنیم.
ادامه مطلب
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
سرفصل مطالب:
مهارت خود آگاهیمهارت همدلیمهارت حل مسئله
مهارت خود آگاهیمهارت تصمیم گیریمهارت کنترل خشممهارت تفکر خلاقمهارت تفکر نقادانهمهارت ارتباط موثرمهارتهای بین فردیمهارت مدیریت هیجاناتیمهارت افزایش اعتماد به نفس
 
رول پلی تمامی بازیها و تکنیکهای آموزشی

اهداف آموزش








آموزش کلیه مهارتهای  ده گانه زندگی کودکان و نوجوانانآموزش تکنیکها و بازی های لازم  جهت آموزش مربیگری



    برای درخواست  کارگاه موردنظر  در روانشناسی لطفا اینجا
مقاله مهارت های زندگی
بسیاری از افراد در رویارویی با مسایل زندگی فاقد توانایی لازم هستند و همین امر آنان رادر مواجهه با مشکلات و مسایل روزمره زندگی ناتوان و آسیب پذیر ساخته است و بسیاری از این مشکلات و اختلالات ریشه‏‌‌های روانی – اجتماعی دارند .انسان‏‌ها برای مقابله سازگارانه با موقعیت‏‌‌های تنش زا و کشمکش‏‌‌های زندگی، نیاز به آموختن برخی از مهارتها را دارند، یکی از موثرترین برنامه‌‌هایی که به افراد کمک می‌کند تا زندگی بهتر و سا
سلام
شما با توجه به تجربیاتی که دارین چه مهارت هایی رو خیلی مهم میدونید که حتما لازمه یک نفر در طول زندگیش یاد بگیره؟، حالا در هر زمینه ای.
مثلا مهارت های روابط اجتماعی، کسب و کار، شغلی، مهارت های لازم برای تشکیل زندگی مشترک و ازدواج، مهارت های تحصیلی و هنری و ... .
در هر سنی که هستید اگر به عقب بر می گشتید چه چیزهایی رو به عنوان مهارت سعی میکردید یاد بگیرید یا همین الان تلاش میکنید برای یادگیریش؟
اگر مایل بودید دلیلش رو هم ذکر کنید، و لطفا بفر
خانواده مجموعه ای متشکل از زن، شوهر، فرزندان و در برخی مواقع مادربزرگ ها و پدر بزرگ ها است. اگر اعضای یک خانواده بخواهند که خودشکوفا و با اعتماد به نفس بوده، همچنین بتوانند در خارج از محیط خانه در اجتماع نیز موفق باشند، لازم است، هنر همزیستی، مهارت های برقراری ارتباط با یکدیگر را یاد بگیرند.کانون اصلی خانواده را مرد و زن  تشکیل می دهد، مهم ترین وظیفه در هدایت خانواده به سمت و سوی موفقیت را دارند. پس زن و شوهر باید مهارت های برقراری ارتباط هم
مهارت‌های اجتماعی کودکان به آن‌ها اجازه می‌دهد ارتباط لذت‌بخش‌تری با هم‌سن‌وسالان خود داشته باشند. اما مزایای آموزش مهارت‌های اجتماعی به کودکان بیش از این است. بچه‌هایی که مهارت اجتماعی بیشتری دارند احتمال موفقیت بیشتری هم در جامعه دارند.
ادامه مطلب
شاید این روزا نام طرح ایران مهارت به گوشتان خورده باشد...
اگر هنوز درباره شرایط اجرای این طرح مفید در مدارس اطلاعی ندارید پیشنهاد می کنم مقالات زیر را مطالعه نمایید:
"طرح ایران مهارت چیست؟"
"آموزشگاه مجاز ایران مهارت"
"برگزاری طرح ایران مهارت در مدارس"
"مدارس مشمول طرح ایران مهارت"
پاورپوینت کسب مهارت های لازم برای یک بیان موفق ؛هدفمند و تاثیر گذار را فن بیان گویند - 50 اسلاید

پاورپوینت کسب مهارت های لازم برای یک بیان موفق ؛هدفمند و تاثیر گذار را فن بیان گویند پاورپوینت کسب مهارت های لازم برای یک بیان موفق ؛هدفمند و تاثیر گذار را فن بیان گویند پاورپوینت کسب مهارت های لازم برای یک بیان موفق ؛هدفمند و تاثیر گذار را فن بیان گویند پاورپوینت کسب مهارت های لازم برای یک بیان موفق ؛هدفمند و تاثیر گذار را فن بیان گوی
گفتگو می‌تواند یکی از بخش های مطالعه و تفکر باشد و البته چیزی فراتر از آن است
هدف از گفتگو همیشه زدن پوز طرف مقابل و پیروز شدن نیست بلکه رسیدن به یک نتیجه مشترک است که معنی لاتین آن هم همین را میگوید dia و logos یعنی جریان اندیشه.
اولین مهارت های لازم برای گفتگو چیزهایی بیشتر از مهارت های گفتگو است، مهارت های عام ذهنی است:
1. به یاد داشته باشیم تقسیم ها یک عمل ذهنی هستند مثل جدا کردن پنج انگشت از یک دست پس در هر تقسیمی در عین افتراق یک اشتراک هم هست
6 مهارت های اضافی هر برنامه نویس باید داشته باشد
PHP در حال حاضر داغ است، اما تعداد زیادی از مردم در توسعه PHP وجود دارد. اگر بخواهید آن را به عنوان یک توسعه مستقل پی اچ پی بدانید، باید بیش از PHP فقط بدانید. در اینجا شش مهارت ضروری دیگر لازم است که به عنوان یک توسعه دهنده پی اچ پی موفق شوند.
1. جاوا اسکریپت، HTML و CSS
ادامه مطلب
مهارت های ارتباطی و فن بیان در هر کسب و کاری اهمیت بسزایی دارد. اما در برخی از مشاغل نیاز به این مهارت ها کمی بیشتر احساس می شود. مثلا در حرفه ای مانند بازاریابی نیاز به داشتن مهارت های ارتباطی افزایش می یابد. همچنین فن بیان در بازاریابی به خصوص بازاریابی های آنلاین و حضوری نقش زیادی دارد.
ادامه مطلب
امروزه علی رغم ایجاد تغییرات عمیق فرهنگی و تغییر در شیوه های زندگی، بسیاری از افراد در رویارویی با مسائل زندگی فاقد توانایی های لازم و اساسی هستند و همین امر آنان را در مواجه با مسائل و مشکلات زندگی روزمره و مقتضیات آن آسیب پذیر نموده است. مهارت های زندگی، مهارت هایی هستند که برای افزایش توانایی های روانی – اجتماعی افراد آموزش داده می شوند و فرد را قادر می سازند که به طور موثر با مقتضیات و کشمکش های زندگی رو به رو شود.
ادامه مطلب
امروزه علی رغم ایجاد تغییرات عمیق فرهنگی و تغییر در شیوه های زندگی، بسیاری از افراد در رویارویی با مسائل زندگی فاقد توانایی های لازم و اساسی هستند و همین امر آنان را در مواجه با مسائل و مشکلات زندگی روزمره و مقتضیات آن آسیب پذیر نموده است. مهارت های زندگی، مهارت هایی هستند که برای افزایش توانایی های روانی – اجتماعی افراد آموزش داده می شوند و فرد را قادر می سازند که به طور موثر با مقتضیات و کشمکش های زندگی رو به رو شود.
ادامه مطلب
خلاقیت نعمتی است که همه کودکان با آن متولد می‌شوند. بیش از ۹۰درصد کارهای کودکان خلاقانه است و همین کارهای کوچک همراه با خلاقیت و پشتکار است که باعث می‌شود کودکان به سرعت تمام مهارت‌هایی را که برای زندگی آینده‌شان لازم است، فراگیرند.
حفظ تعادل، یادگیری مهارت‌های حرکتی، راه رفتن و حرف زدن از جمله مهارت‌هایی است که کودک در چند سال اول زندگی خود به آنها مسلط می‌شود.
ادامه مطلب...
میدونی بعضی صفت ها هست که انسان دلش میخواهد داشته باشد و برایشان تلاش میکند. آرزویش است که روزی بهش بگویند که انسانِ [آن صفت] ای است. حالا گاهی اگر آن را به انسان بگویند به اندازه لازم ارضا نمیشود. میدانی دلیلش چیست؟ چون آن صفت نسبی است. انسان دلش میخواهد کسی که دلش میخواهد او را به عنوان کسی که [آن صفت] است بشناسد. بله. روزی که [او] بهم بگوید [آن صفت] عیدِ من است.
روزنامه شهروند - عطیه کریمی: انسان از بدو حضور در این کره‌خاکی، همواره با مسائل و مشکلاتی مواجه شده و در طول تکامل خود یعنی از زمان انسان‌های نخستین تا به امروز تلاش بسیاری را در جهت حل مسائل خود کرده است. حتی انسان‌های غارنشین نیز با مسائلی مواجه می‌شدند که شاید نسبت به پیچیدگی‎ها و دشواری‌های مشکلات امروزی ساده به نظر برسند، اما در زمان خود بسیار مهم بوده و نیاز به توانایی برای حل آن‌ها داشته‌اند. مانند این‌که چطوری شکار کنند یا چگون
همانطور که در پست قبل با انواع مترجم آشنا شدیم، قصد دارم در این پست از وبلاگ مترجم شو 8 مهارت مهم مترجم حرفه ای را معرفی کنم.
آشنایی کامل با زبان مبدا و مقصد
مترجم باید
ترجمه در رشته تخصصی
مترجم باید 
بی طرفی مترجم
مترجم باید 
مهارت تایپ
مترجم باید به مهارت های کامپیوتری
مهارت نویسندگی
مترجم باید 
وقت شناسی و آن تایم بودن
مترجم باید 
بازخوانی متن ترجمه شده
مترجم باید 
رعایت قواعد نگارشی
مترجم باید 
نتیجه گیری
 
امیدوارم که این مطلب موردپسن
مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی:
بنا به گفته فرمانده قرارگاه مهارت آموزشی از سال ۱۴۰۱ صدور کارت پایان خدمت بدون داشتن مهارت ممنوع می‌شود.
همه سربازان باید ۵ نوع آموزش عمومی و اجتماعی، امداد و نجات، کسب و کار و حقوقی، سبک زندگی- مالی و فضای مجازی کسب و کار و حداقل یک مهارت منجر به اشتغال را فرا گیرند./ مهر
پنج شنبه ، ۶ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
من مهارت شنیداریم چون اخرین مهارتیه که دارم روش جدی تر کار میکنم از همه ی مهارت هام ضعیف تره.
یعنی برام متمرکز موندن به مدت ۶ دقیقه خیلی سخته و هرچند اصل مطلبو میگیرم؛ اما بازم به سوالات جزییش پاسخ اشتباه میدم.
با همه ی این ها امروز یک نمره پیشرفت داشتم و بابتش خیلی خوشحالم.
امیدوارم تا روز امتحان به مقدار قابل توجهی پیشرفت کنم ^-^
 
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
به دلیل امتحان کنکور سراسری ابلاغیه ای از طرف دانشگاه جامع مبنی بر تغییر برنامه امتحانات معارف و دروس مهارت مشترک صادر گردیده است که این نغییرات به شرح زیر می باشند:
اندیشه اسلامی (1) 98/3/18 ساعت 16-14
اخلاق اسلامی 98/3/20 ساعت 16-14
دانش خانواده وجمعیت 98/3/21 ساعت 16-14
مهارت ها و قوانین کسب وکار 98/3/23 ساعت 16-14
اندیشه اسلامی(2) 98/3/18 ساعت 16-14
تاریخ تحلیلی صدر اسلام 98/3/20 ساعت 16-14
انقلاب اسلامی 98/3/21 ساعت 16-14
تفسیر موضوعی قرآن کریم 98/3/23 ساعت 16-14
مهارت های مسئله یابی
به دلیل امتحان کنکور سراسری ابلاغیه ای از طرف دانشگاه جامع مبنی بر تغییر برنامه امتحانات معارف و دروس مهارت مشترک صادر گردیده است که این تغییرات به شرح زیر می باشند:
اندیشه اسلامی (1) 98/3/18 ساعت 16-14
اخلاق اسلامی 98/3/20 ساعت 16-14
دانش خانواده وجمعیت 98/3/21 ساعت 16-14
مهارت ها و قوانین کسب وکار 98/3/23 ساعت 16-14
اندیشه اسلامی(2) 98/3/18 ساعت 16-14
تاریخ تحلیلی صدر اسلام 98/3/20 ساعت 16-14
انقلاب اسلامی 98/3/21 ساعت 16-14
تفسیر موضوعی قرآن کریم 98/3/23 ساعت 16-14
مهارت های مسئله یابی
مهارت های لازم برای فروش حرفه ای

شغل فروشندگی به قدری اهمیت دارد که آن را به تمام کننده تیم (فوروارد) تشبیه کرده اند. در مقاله «یک روز فروشنده موفق» از لحظه ای که فروشنده چشم باز می کند تا پایان فعالیت روزانه و آخرین لحظات بیداری مورد بررسی قرار گرفته و سعـــی شده است تکنیک های فروشندگی حرفه ای و ویژگی های فروشندگان موفق در قالب اعمال و کردار روزانه او مورد توجه قرار گیرند.
ادامه مطلب
طرح ایران مهارت چیست؟!
ایران مهارت یک طرح ملی است که به تصویب و تفاهم مشترک بین سازمان فنی و حرفه ای و وزات آموزش و پرورش رسیده است. هدف اولیه از اجرای این طرح، برگزاری دوره های کوتاه مدت مهارت آموزی برای دانش آموزان متوسطه اول در دبیرستان ها و به کمک آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای می باشد.
 باید متذکر شده که هدف کلی از اجرای ایران مهارت، ایجاد روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان و شکوفایی استعدادها می باشد.
می توانید شیوه نامه ایران مهارت را
مهارت های زندگی
این توانایی فرد را قادر می‌سازد تا بهطور موثرتری مسایل زندگی را حل نماید.مسایل مهم زندگی چنانچه حل نشده باقی بمانند، استرس روانی ایجاد می‌کنند که به فشار جسمی منجر می‌شود.مهارتهای زندگی،
توانایی‏‌‌های روانی،اجتماعی برای رفتار انطباقی و موثر هستند که افراد را
قادر می‌سازند تا بهطور موثرتری با مقتضیات و چالشهای زندگی روزمره مقابله
کنند.تعریف مهارتهای زندگی هم دشوار به‏نظر نمی‌رسد: مهارتهایی که به ما برای زندگی بهت
اینکه بخواهید تبدیل به یک بازاریاب محتوا شوید  یک چیز است و اینکه استراتژی‌های آنرا عملی کنید چیز دیگر. برای شروع کار حرفه ای یک بازاریاب محتوا نیاز به مهارت های خاصی دارید که هم به شما در یافتن کار کمک کند و هم در بهترین شدن در آن. هفت راه وجود دارد که شما می توانید از طریق آنها مهارت های لازم برای شروع کار حرفه ای بازاریابی محتوای خود را در سال ۲۰۱۹ ایجاد کنید.
با ایجاد مهارت نوشتار شروع کنید
واضح است کسی که به عنوان بازاریاب محتوا شناخته می
اگر مستضعفی دیدی ،
                         ولی از نان امروزت
 
 به او چیزی نبخشیدی ،
      به انسان بودنت شک کن!
 
                اگر چادر به سر داری ،
                           ولی از زیر آن چادر
 
 به یک دیوانه خندیدی
     به انسان بودنت شک کن!
 
               اگر قاری قرآنی ،
                        ولی در درکِ آیاتش 
 
دچارِ شک و تردیدی ،
   به انسان بودنت شک کن!
 
                 اگر گفتی خدا ترسی ،
                          ولی از ترس اموالت
 
 تمام شب نخوابیدی ،
روزانه میلیون ها اطلاعات وارد مغز ما می شه که ما خودمون هم متوجه اونها نیستیم. برای پیشرفت کردن لازم نیست که در یک زمینه علامه دهر شین. ما نیازمند یک مهارت مهم دیگر هستیم؛ مهارت تحلیل و فرصت یابی و نتیجه گیری. متأسفانه درصد زیادی از مردم در این مهارت ضعیف هستن. مخصوصاً در زمینه های اقتصادی.
تمرین:
- مسائل ذهنیتون رو روی کاغذ بنویسین. بعد واضحش کنین. خیلی صریح و دقیق بنویسین. بذارین مغزتون مسئله رو شفاف ببینه.
- راه حل هایی که به ذهنتون میاد رو بن
مدیریت مهارت جرأت ورزی « نه » گفتنمهارت جرأت ورزی ؛۱ – یعنی ، توانایی ابراز خود و حقوق خود بدون پایمال کردن حقوق دیگران .۲ – یعنی ، جرات مندی ، ابراز وجود ، قاطعیت و مهارت نه گفتن .۳ – یعنی ، گفتن نه یعنی اراده ، اقتدار و پافشاری روی حقوق خود و
ادامه مطلب
 
طرح درس روزانه و سالانه 
طرح درس مهارت های نوشتاری نهم یکی از طرح درس های فارسی پایه نهم با موضوع طرح ... دانلود طرح درس ملی راه رهایی تفکر هشتم یکی از کاملترین طرح درس های رورانه ملی ...
 
پاورپوینت طرح درس مهارت های نوشتاری نهم (2)
پاورپوینت طرح درس مهارت های نوشتاری نهم (2) ... نمونه طرح درس پیام های آسمان پایه هشتم بر اساس عناصر و عرصه ها در طرح درس ملی قیمت: 2,500 تومان. نمونه طرح درس علوم ...
 
دانلود طرح درس مهارت های نوشتاری پایه نه
١- مهارت خودآگاهی
۲- مهارت همدلی
۳- مهارت روابط بین فردی
۴- مهارت ارتباط موثر
۵- مهارت مقابله با استرس
۶- مهارت مدیریت هیجان
۷- مهارت حل مسئله
۸- مهارتت تصمیم گیری
۹- مهارت تفکر خلاق
۱۰- مهارت تفکر نقادانه
مهارت خودآگاهی:
توانایی شناخت نقاط ضعف وت قوت و یافتن تصویری واقع‌بینانه از خود. شناخت نیازها و تمایلات فردی برای آشنایی با حقوق و مسئولیت های فردی و اجتماعی 
مهارت همدلی:
درک کردن دیگران و مشکلاتشان در هر شرایطی. این مهارت به دوست داشتن و دوس
اصطلاح مهارت درمعانی مختلفی به کار رفته است. وقتی می گوییم کسی مهارت انجام کاری را دارد به این معنی است که او توانایی های لازم برای انجام صحیح آن کار را دارد. بر این مبنا و با توجه به معنای مختلف مهارت، از مهارت های زندگی تعاریف مختلفی ارائه شده است.
مهارت های زندگی، مهارت هایی هستند که برای افزایش توانایی های روانی – اجتماعی افراد آموزش داده می شوند و فرد را قادر می سازند که به طور موثر با مقتضیات و کشمکش های زندگی رو به رو شود.
” مهارت های زن
در آموزش و پرورش مدرن افزون بر مهارت های خواندن، حساب کردن و نوشتن نیازهای جدیدی در قالب کسب مهارت زیستن و حل مسئله وچگونگی رویارویی با چالش های هزاره سوم مطرح شده است پژوهش ها حاکی از آن است که فرایند تعلیم و تربیت فعال متخصص وجود شور و طرب، نیاز و جوشش، تلاش و پشتکار  و نشاط در همه ی ابعاد آن است چرا که هر گونه ارتباط و تعلیمی که بدون روح تحرک، پویایی و شادی و نشاط باشد به شکست منتهی می گردد. شادی یکی از نیازهای اساسی انسان و لازمه زندگی اوست.
مرکز مهارت آموزی دانش امید آزادشهر  فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
دیپلم ردی ها
ترک تحصیلی ها
بازماندگان از تحصیل 
سربازان
شاغلین و تمام کسانی که موفق به اخذ مدرک تحصیلی خود نشده اند. با ثبت نام در مرکز مهارت آموزی میتوانند مهارت های دیپلم را دریافت کنند و از آموزش و پرورش دیپلم رسمی خود را دریافت کنند.
 
شماره تماس:
09384642159
چرا انسان ها تمایل به اعتراف دارند؟
چرا انسان ها نمی توانند چیزی در دورن شان نگه دارند؟
چرا من باید بگویم که درون من چه می گذرد و در نهایت چرا انسان ها پیوسته به دنبال یارِ غار و سنگ صبور می گردند؟
چرا انسان ها از نگه داشتن حرفی در درون و فکری در درون ابا و ترس دارند ؟
لازم نیست انسان بزرگی باشی ...جثه ای عظیم داشته باشی ،شغلی مهم داشته باشی،خود انسانیت بزرگترین اتفاق آفرینش است کافی است که انسان باشیم و انسان بودن در انجام ،اعمالی است که غریزی نیست ،عادت نشده است ،تکراری نیست و خلاقانه است..تمام جانوران برای غریزه ی جنسی به جنس مقابل خود توجه میکنند یا توجه را جلب میکنند اما انسان است که لذت جنسی را در همراهی با فردی جستجو میکند که ارتعاش اگاهی و احساس و ادراکش قابل تحسین باشد..همه ی جانوران بدنبال ارتزاق
 سازمان بهداشت جهانی مهارت های دهگانه ای را معرفی کرده است که هر کس باید این توانایی ها را برای داشتن زندگی فردی و اجتماعی موفق کسب کند:
1-مهارت خودآگاهی
2-مهارت همدلی
3- مهارت روابط بین فردی
4- مهارت ارتباط موثر
5- مهارت مقابله با استرس
6- مهارت مدیریت هیجان
7- مهارت حل مسئله
8- مهارتت تصمیم گیری
9- مهارت تفکر خلاق
10- مهارت تفکر نقادانه
 
➖مهارت خودآگاهی
 توانایی شناخت نقاط ضعف و قوت و یافتن تصویری واقع بینانه از خود. شناخت نیازها و تمایلات فردی بر
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
فرض کنید شما می خواهید از خلاقیت خود استفاده کنید و با استفاده از مهارت های خود دست به خلق آثار زیبا چه در زمینه هنر و چه در زمینه کسب و کار ها کنید. شغلی که شما انتخاب کرده اید طراحی گرافیک است. طراحی گرافیک امروزه یکی از کسب و کارهای پر درآمد است که در صورت مهارت داشتن و کمی خلاقیت، اگر بتوانید بازاریابی خوبی نیز داشته باشید، حسابی پول پارو میکنید. اما برای این شغل مهارت هایی نیاز است که یادگیری آن برای شما ضروری است. در این مقاله می خواهیم به
خشم در موجودات زنده(حیوان و انسان)بعنوان بخشی از مکانیزم دفاعی و بازدارندگی است.یک نکته لازم است در اول کلام ذکر شود و اینکه رفتارهای برخی حیوانات مثل شیر،ببر،گرگ،عقاب،کفتار و همه آنچه ما بعنوان حیوانات درنده میشناسیم هیچ ربطی به خشم و خشونت ندارد.این رفتار لازمه بقای حیات آن موجودات است و اساسا حیوانات جز در مورد بقا و یا احساس خطر و تجاوز به حریم دست به رفتار باصطلاح ما خشونت آمیز نمیزنند.وضعیت انسان این میان کمی متفاوت است.انسان علاوه ب
دانلود کتاب مهارت های زندگی حسین خنیفر
 
 
دانلودفایل
 
 
 
تقریباً ۶۳٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۳۶ ثانیه) اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبمهارت های زندگی - دکتر حسین خنیفر ودکتر مژده پور حسینی ...https://panteashop.ir › مهارت-های-زندگی-دکتر-حسین-خنیفر-ودکتر۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - مهارت های زندگی - دکتر حسین خنیفر ودکتر مژده پور حسینی زندگی و احساس زندگی کردن با زنده ... دانلود رایگان کتاب|دانلود کتاب صوتی| پانته آ.دانلود کتاب مهارتهای زندگی | کتاب روانشنا
ولقد کرمنا آدم .......... (ما فرزندان آدم را کرامت بخشیدیم) انسان موجــودی گرامی داشته شده است ، زیرا خداوند تبارک و تعالی در خلقت او چنین اراده کرده و با توجه به آیات قرآن روح الهــی منشا ء کرامت انسان به شمار می رود : فاذا سویته ونفحت من روحی فقددو له ساجدین  (چون تمامش کردم و در آن روح خود دمیـــدم سجده کنان بر او به خاک بیفتد). از این رو انسان به لحاظ داشتن این گوهر الهــی واجب التکریم است و در وهله نخست خالق هستی خود به اکرام او پرداخته است و همگ
مهارت تصمیم گیری چیست؟
ما در بعضی مراحل زندگی با موقعیت هایی مواجه میشویم که ناچار به تصمیم گیری هستیم و از بین گزینه های موجود بهترین گزینه را انتخاب کنیم؛اما گاهی به علت گزینه های زیادی که پیش رو داریم دچار شک و تردید میشویم.به مهارتی که به وسیله آن می توانیم در موقعیت هایی که با چند گزینه متفاوت روبه رو هستیم به موقع دست به انتخاب مناسب ترین و بهترین گزینه بزنیم،مهارت تصمیم گیری گفته میشود.
مهارت تصمیم گیری روش های صحیح تصمیم گیری منطقی ر
آرایش می تواند چهره خانم ها را زیباتر و جذاب تر از همیشه کند, در ادامه این مطلب آموزش تصویری آرایش صورت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی مهارت لازم را در زمینه میکاپ لایت و ملایم بدست آورید.
با آرایش های های لایت و ساده چهره طبیعی و زیبای شما حفظ می شود و علاوه بر این آرایش های ملایم سن خانم ها را کمتر از حد معمول نشان می دهند. اگر شما مهارتی در زمینه میکاپ صورت ندارید می توانید با مشاهده آموزش تصویری آرا
انسان مانند دریاست ؛هر چه عمیق تر باشد آرامتر است.انسان بزرگ بر خود سخت می گیردو انسان کوچک بر دیگران.انسان قوی از خودش محافظت میکندو انسان قویتر از دیگران.وقطعاً این قدرت را فقط میتوان در پناه پروردگار داشت.هرکس که به او نزدیک تر است،آرامتر، متواضع تر و قدرتمندتر است،و تابش نور او را میتوان هر لحظه حس کرد
ادامه مطلب
الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
نمیدونم برای شما هم همینطوری هست یا نه ؟!
دارم با فیلترشکن میام «بیان» و بدون فیلترشکن اصلا برام نمیاره.
تازه امروز کشف کردم.
 
+خیلی ممنون از کمک های همگی . اما متاسفانه نبودم  و دلیلش هم مشخصه که گفتم .
گوگل خداروشکر باز شد و یک بخش اساسی کنفرانسم حل شد ولی یک قسمت دیگه اش در گوگل نیست . البته هست ولی اونقدر بدیهی هست که دیگه لازم نیست کسی بیاد توضیحش بده . 
اما باید یک توضیحی داشته باشم که سخت نیست.
++ خب اینجا یک کمک میخوام ،
کسی میتونه بگه که چه
برای این که زمین را جای بهتری برای زیستن کنی
لازم نیست مخترع ماشین بخار باشیلازم نیست استاد دانشگاه MIT باشی
لازم نیست ده ها مقاله بدهی با ایمپکت فلان و سایتشن فلان
لازم نیست رییس دانشکده شوی
لازم نیست کارخانه بزنی و پولدار شوی
همین که یک استاد متعهد باشی
همین که یک استاد پر انرژی باشی
همین که کارت را دوست بداری و به آن اهمیت دهی
همین که اسیر کلیشه ها و آداب بیجا نشوی
کافی است تا
زمین دل یک انسان با یادآوری درسهایت بر سر امتحان زندگی جای بهتری
در داخل خانواده است که مرد و زن – که زوجین هستند – می‌توانند تجدید قوا کنند، می‌توانند همت خودشان را برای ادامه راه آماده کنند. می‌دانید که زندگی یک مبارزه است، کل زندگی عبارتست از یک مبارزه‌ی بلند مدت، مبارزه با عوامل طبیعی، مبارزه با موانع اجتماعی، مبارزه با درون خود انسان که مبارزه‌ی با نفس است. دائم انسان در حال مبارزه است. بدن انسان هم در حال مبارزه است. جسم انسان هم دائم دارد با عوامل مضر مبارزه می‌کند، قدرت این مبارزه وقتی در جسم
مهارت های تکنولوژی خود را توسعه دهید
مهارت های فنی به طور فزاینده ای پرمتقاضی است، بازاریاب محتوا در وردپرس یا سایر سیستم های مدیریت محتوا کار می کند. دیگر مهارت های محبوب شامل SEO، HTML، گوگل آنالتیکیز (و تجزیه و تحلیل های مشابه)، و همچنین CSS و برنامه نویسی می شود. بسیاری از شرکت ها مایل به آموزش افرادی هستند که دارای قابلیت های فنی اولیه برای استفاده از برنامه های خاص هستند، دیگر مهارت ها را می توان قبل از شروع کار از طریق برنامه های آموزش آنلا
دامنه کتاب
 
7306
 
حجةالاسلام محمدرضا احمدی
به قلم حجت الاسلام محمدرضا احمدی: کتاب "با قرآن خوشبخت شوید". خوشبختی و سعادتمندی و عاقبت به خیری، آرزوی همیشگی بشر بوده و خواهد بود. شاید در ضمیر پنهان انسانها، آرزویی مبارک تر از آن وجود نداشته باشد، زیرا فرجام عمل با ظاهر آن بسیار متفاوت است. اما براستی یک انسان چگونه خوشبخت می شود؟ در سایه چه افکار و تعالیمی خوشبختی میسر می گردد؟ خوشبختی واقعی کدام است و آیا با احساس خوشبختی همسان است؟ کتاب با قر
انسان هر حقیقت و جوهری که دارد عبارتست از وجودی که آگاه و آزاد و آفریننده است.پس دشمنان انسان خیلی مشخص هستند: آن‌ها عواملی می‌باشند که انسان را از توجه به این سه بعد اساسی خودش فارغ می‌کنند و به چیزی دیگر مشغول می‌نمایند.
علی شریعتی، نیازهای انسان امروز
 
.
 
 انسان هر حقیقت و جوهری که دارد عبارتست از وجودی که آگاه و آزاد و آفریننده است.پس دشمنان انسان خیلی مشخص هستند: آن‌ها عواملی می‌باشند که انسان را از توجه به این سه بعد اساسی خودش فارغ می‌کنند و به چیزی دیگر مشغول می‌نمایند.
علی شریعتی، نیازهای انسان امروز
 
برای اینکه یک متن ترجمه شده از کیفیت مناسبی برخوردار باشد به عوامل و نکاتی بستگی دارد که در ارتباط مستقیم با مهارت مترجم متن است. مترجمین همواره سعی دارند تا کیفیت کار خود را بالا ببرند تا علاوه بر افزایش راندمان کاری خود، باعث افزایش رضایت مشتریان نیز گردند. مترجم بودن به اشتیاق یادگیری مداوم نیازمند می‌باشد. مترجمین باید به‌صورت پیوسته به یادگیری زبان مبادرت ورزند و توجه داشته باشند که یادگیری زبان هیچگاه کامل نمی‌شود.
ادامه مطلب
مهارت‌های ارتباطی در کودکان
کودک در مراحل مختلف رشدی به گونه‌های متفاوتی با محیط پیرامون خود ارتباط برقرار می‌کند. از رفتارهای ارتباطی غریزی مثله مکیدن، گریه کردن در بدو تولد تا؛ به کار بردن مهارت‌های پیچیده‌تر کلامی و… در روان‌شناسی کودک نیز یادگیری مهارت ارتباطی بسیار ضروری است؛ زیرا کودک به وسیله دست‌یابی به این مهارت‌ها می‌تواند به نحوی مؤثر، با محیط و دیگران ارتباط برقرار کند؛ و باعث بروز واکنش‌های سازنده در اطرافیان شود. یا
دلم میخواد فقط ادمای منطقی و مهربونو بشناسم ادمایی که نگاهشون چشو نوازش میکنه ادمایی که خندشون قشنگ ترین حالت ممکنه. من دیوونه وار وجود همچین انسان هایی رو لازم میدونم در زندگیم،از وجود انسان های تکراری که فکر میکنن همه چیز بهشون مربوطه بیزارم خیلی بیزار شدیدا بیزارم :)از موقعیت هایی که سواستفاده میکنن وحشت دارم ؛خیلی وحشت. امیدوارم همه پرندها برینن رو سر همچین شغال های انسان نمایی..|اطاق خودکشی|
نام: ارتقای توانمندی های کلی و تحصیلی کودک
تعداد جلسات: 1 جلسه (45 دقیقه)
گروه هدف: کودک و نوجوان، از کودک سالم برای ارتقای مهارت ها تا کودکان با مشکلات یادگیری و تحصیلی.
اهداف درمانی: ارتقای مهارت های مغزی و شناختی کودک برای تحصیل، بهبود اختلالات یادگیری و مشکلات شناختی مورد نیاز برای مهارت های تحصیلی.
 
این مورد بر اساس نیاز کودکان و نوجوانان و تقاضای خانواده های عزیز برای ارتقای مهارت های تحصیلی فزرندان طراحی شده است. در این فرایند ابتدا مت
اگر مهارت شنیداری و جنبه ی شفاهی زبان را جزو اولین مهارت هایی بدانیم که فرد از کودکی و به هنگام یادگیری زبان مادری با آن مواجه می شود. پس در یادگیری زبان دوم و زبان خارجی نیز این جنبه اهمیت زیادی دارد و نباید از آن غافل شد، گرچه در کتاب های یادگیری زبان و متدهای آموزشی آن میزان که به مهارت خوانشی توجه میشود به مهارت شنیداری و شفاهی توجه نمی شود.
حال می خواهیم بدانیم فرآیند درک مطلب شفاهی یا مهارت شنیداری زبان از چه مراحلی تشکیل شده است.
چه چیزی
آدم ترسویی هستم. معمولا هر مهارتی رو تا حد آموزش دنبال می‌کنم اما جرات و ریسک اجرا رو ندارم. بنابراین هر موقع هم که نیاز به بیان مهارت‌هام دارم نمی‌تونم با اطمینان 100% اظهار کنم که فلان مهارت رو بلدم. کاش اگر راهکاری در این مورد دارید منو هم درجریان بذارین. 
#آموزشگاه کامپیوتر مشهد
آموزش 10 مهارت ICDL آنچه برای استخدام و ابقاشدن !! در هر سازمان دولتی و خصوصی و درهر سمتی الزام و چالش پیشروی افراد می باشد، مهارت های ICDL ومدرک آن می باشد.دانستن مهارت های اساسی ICDL رکن اصلی و مهم برای استخدام شما درسمت هایی مانند کارمند اداری، کارپرداز، مسئول دفتر، منشی و… می باشد.همچنین از سال 1381 با تصویب هیئت وزیران ارائه مدرک ICDL برای تمامی استخدام های خصوصی و دولتی و ارتقای شغلی و درآمدی کارمندان دولتی و لشگری الزامی
#آموزشگاه کامپیوتر مشهد
آموزش 10 مهارت ICDL آنچه برای استخدام و ابقاشدن !! در هر سازمان دولتی و خصوصی و درهر سمتی الزام و چالش پیشروی افراد می باشد، مهارت های ICDL ومدرک آن می باشد.دانستن مهارت های اساسی ICDL رکن اصلی و مهم برای استخدام شما درسمت هایی مانند کارمند اداری، کارپرداز، مسئول دفتر، منشی و… می باشد.همچنین از سال 1381 با تصویب هیئت وزیران ارائه مدرک ICDL برای تمامی استخدام های خصوصی و دولتی و ارتقای شغلی و درآمدی کارمندان دولتی و لشگری الزامی
 
 
 
 
فکر می کنم اگر از هر انسان عاقل و بالغی روی کره زمین بپرسید که آیا دوست دارید پول بیشتری داشته باشید ؟ درآمد بیشتری داشته باشید ؟ پاسخی که به این سوال میدن (بله) هست.پول درآوردن و کسب درآمد کوه کندن نیست، مخصوصا برای نسل ما که چیزی به نام اینترنت در اختیار مون هست .اگر مطالبی که در این کتاب به شما میگم رو به اجرا بگذارید میتونید به درآمد ماهیانه ۱ تا ۱۰ میلیون تومان و حتی درآمد های بسیار بالاتر برسید.اینترنت یکی از ابزارهای بسیار عالی هس
همه ما یک نابغه درون داریم! خلاقیت فقط در افراد خاصی متمرکز نشده بلکه تمام انسان‌ها از این قدرت و بی‌همتایی بهره‌مند هستند.بله هر شیء یا محصولی که امروزه می‌شناسید قدیمی یا جدید، ساده و پیچیده، در خود داستان‌های هزاران نفر را نگه می‌دارند که به‌ اندازه کافی شجاع و جسور بودند تا ایده خودشان را بدون توجه به نواقص آن با ما به اشتراک بگذارند.خلاقیت فرایندی است که همه کلینیک کسب و کار آن را یک‌بار تجربه کرده‌ایم درست زمانی که سعی کرده‌ایم
بنظرم یکی از چیزهایی که باید در انتخاب شغل، ماندن در یک موقعیت شغلی و یا تغییر شغل مد نظر گرفت امکان توسعه مهارت‌های فردی هست. البته که باید انگیزمون الهی و توحیدی باشه و برای رضای خدا کار کنیم و این مطلب منافاتی با این موضوع ندره که بین چندتا کار و موقعیت شغلی باید به مفهوم توسعه مهارت‌های فردی هم توجه کرد؛ چراکه شما باید انسانی کارآمد و به‌روز بمانید و هر روز در حال پیشرفت باشید.
ادامه مطلب
برای انسان از حیث روابط چند گونه ساحت وجود دارد :
1-رابطه انسان با خودش
2-رابطه انسان با خدا
3-رابطه انسان با جهان
البته ماتریالیست ها (ماده گراها )از آنجایی که به خدا اعتقاد و باور ندارند خدا و جهان را یکی می دانند و از آن به طبیعت یاد می کنند.
گاهی امری درونی نباید در بیرون انعکاس یابد و لازم است مانند رازی در درون باقی بماند.
گاهی لازم است فرد از خود رفتار و حالاتی را بروز دهد که در درون او نیست و یا خلاف آن است.
آنچه که باید در رابطه با انتقال درونیات به بیرون مورد توجه فرد قرار گیرد هم‌راستایی درون و بیرون با حق و حکم الهی است. چه اینکه درون و برون انسان با یکدیگر در یک راستا قرار بگیرند یا نگیرند.

+نمیتونم منبع بزنم! :/
به مناسبت ۶ مرداد، روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی اعلام شد: روزشمار هفته ملی مهارت  روزشمار هفته ملی مهارت ، به مناسبت ۶ مرداد، روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی اعلام شد .  به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رحمت اله رحمتی، قائم مقام این سازمان و دبیرستاد اجرایی جشنواره بزرگداشت ۶ مرداد با اعلام این خبر تصریح کرد: نام گذاری روزهای هفته ملی مهارت در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی، کار و کا
 
♦کارت مهارت آموزی و اشتغال
 
به گزارش ایسنا، در راستای صدور کارتهای مهارت و گواهینامه‌ مهارت،
توزیع کارت اشتغال و مهارت آموزی نیز در دستور کار قرار گرفته و در قالب
آیین‌نامه اجرایی ماده ۸۰ قانون برنامه پنجم توسعه مقرر شده تا برنامه
عملیاتی صدور کارت مهارت آموزی و اشتغال دنبال شود.
 
کارت اشتغال و مهارت آموزی کارتی است که به بهبود وضعیت اشتغال در کشور و ساماندهی آمارهای اشتغال کمک می‌کند.
 
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان حوزه کار، صدور
گویش ها متفاوت , اما زبان ها یکی است هنگام اظهار عشق هنگام رد عشق و ما از نظر جسمی انسان های یکسانی هستیم ولی در واقع متفاوت خیلی ها در کالبد انسانی حیوانند انسان های دیگر را می درند و در واقع انسانیت را هر حیوانی جوری اجلی دارد آهو - شیر , خرگوش - روباه , مورچه - مرغ و انسان خودش ...!!! #الهام_ملک_محمدی
خلاصه و نقد کتاب مهارت های معلمی نوشته محسن قرائتی برای مهارت آموزان
خلاصه و نقد کتاب مهارت های معلمی نوشته محسن قرائتی برای مهارت آموزان ماده 28 خلاصه کتاب مهارت های معلمی قرائتی نقد کتاب مهارت های معلمی قرائتی کتاب مهارت های معلمی قرائتی خرید خلاصه کتاب مهارت های معلمی نوشته محسن قرائتی کتاب laquo;مهارت معلمی raquo; نوشته محسن قرائتی ...
دریافت فایل
روانشناسی علمی است که در مورد رفتار انسانها در ارتباط با محیط اطراف خود و تفاوت  رفتارها می‌پردازد. هدف اصلی رشته روانشناسی بررسی وضعیت های انسان در مواجهه با موارد مختلفی است که در زندگی برای وی پیش می‌آید. روانشناسی در واقع علم مطالعه رفتار و فرایندهای ذهنی انسان است. روانشناسی به بحث های مختلف رفتار و فرایندهای روانی مانند ادراک، احساس، شخصیت، هوش، هیجان و انگیزه می پردازد. این رشته رشته کاربردی است که تمام جنبه‌های زندگی انسان را در
بیماری های مشترک انسان و اسب
به تدریج که انسان با ابیماریهای باکتریایی، ویروسی و انگلی آشنا و به کشف عامل آنها دست یافت عوامل بیماری زا را در انسان و حیوانات مورد بررسی قرار داد و در همین ارتباط بیماریهای اسب به خصوص بیماریهای مشترک بین اسب و انسان نیز مورد توجه قرار گرفت.
 
مشاوره و آموزش درمان بیماری های دام 
 
خوشبختانه تعداد بیماریهای مشترک بین انسان و اسب زیاد نیست و ما در اینجا بر حسب اهمیت و به طور مختصر به آنها اشاره می نماییم:
دیدگاه های حل مسئله
موضوعاتی ازاین قبیل که انسان چگونه و با چه ساختاری به درک، تشخیص و حل
مساله می‌پردازد و این که ذهن چگونه اطلاعات دریافتی از حواس( مانند
بینایی یا شنوایی) را درک می‌کند و یا اینکه حافظه انسان چگونه عمل می‌کند و
چه ساختاری دارد از عمده مسایل قابل توجه دانشمندان این رشته می‌باشد.در واقع مشکلات بخش جدایی ناپذیر زندگی ما هستند.حل مسیله مهارتی است که بقای فرد و حتی بقای نسل در گرو آن هست.پس بیایید نگاهی دقیقتر به این مهارت ب
کتاب صوتی انسان روح است نه جسد جلد اول و دوم + pdf فقط جلد اول پی دی اف موجود می باشد    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فایل کتاب صوتی انسان روح است نه جسد جلد اول و دوم + pdf | afternoon | 3314. سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما پژوهشگر عزیز و دوستدار علم. جزئیات محتویات بسته ...
دریافت بسته جامع کتاب صوتی انسان روح است نه جسد جلد اول ...containing.dambook.ir › containing › htmlدریافت بسته جامع کتاب صوتی انسان روح است نه جسد جلد اول و دوم + pdf | containing | 3314. سلام و عرض ادب فراوان خدمت
داشتن مهارت اعتماد به نفس یکی از لازمه های زندگی اجتماعی است. ما از کودکی تا آخرین روزهای زندگی خود به داشتن اعتماد به نفس نیاز داریم. زیرا این موضوع ارتباط بسیار مستقیمی با کیفیت و موفقیت زندگی ما دارد. در بسیاری از مواقع نبود اعتماد به نفس می تواند مسیر زندگی یک شخص را تغییر داده و از رسیدن به موفقیت بازدارد! موضوعی که می بایست به آن توجه داشته باشیم این است که افزایش اعتماد به نفس با یکسری راهکارهای علمی و عملی قابل دستیابی بوده و جای هیچگ
انسان ها شبیه هم عمر نمی کنندیکی زندگی می کند یکی تحمّل!انسان ها شبیه هم تحمّل نمی کنندیکی تاب می آوردیکی می شکند!
انسان ها شبیه هم نمی شکنندیکی از وسط دو نیم می شوددیگری تکه تکه!تکه ها شبیه هم نیستندتکه ای یک قرن عمر میکندتکه اییک روز...!! 
مهارت های خوب برای ترکیب
اگر می خواهید که سر پا بمانید :
برای هر نوع طراحی سایت ترکیب چیزی است که شما نمی توانید آن را نادیده بگیرید .
نظم و ادغام عناصر بصری ، متن ، عکس و سایر عناصر کل طراحی را هنرمندانه و ثمربخش می کند .
یک ترکیب کامل ، هماهنگی بصری طراحی سایت را که شما با سلسله مراتب ایده ها ساخته اید با خود می آورد .
به طور اساسی هر ترکیب معتبری باید محتوای مهم را پر اهمیت جلوه دهد .
پس از آن باید طوری رفتار کند که نظر ما را به خود جلب کند .
یک تر
سلام 
وقت همگی بخیر
یه وبینار می دیدم میگفت الان یه مهارت هایی خیلی مهمه و همه یا اکثریت باید یادش بگیرن، اگه میخوان موفق تر باشن، مثل قبل که لازم بوده کامپیوتر رو حتما بلد باشی.
مثلا میگفت اگه کسی زبان ندونه، الان تو این قرن 21 بیسواد حساب میشه، یه مورد دیگرم گفت که بحث من همینه، مجاب کردن دیگران ... 
بخصوص تو کسب و کار، یکی مهندسه، یکی دکتر، یکی بازاری، یکی کشاورز، یکی روانشناس، یکی بازیگر، یکی ... ، به هر حال باید اون طرف رو مجاب کنه که بهش پ
مهارت برقراری ارتباط مؤثر با دیگران یکی از مهارت‌های ضروری در زندگی محسوب می‌شود. بسیاری از افراد هنگام مراجعه به روانشناس از ناتوانی در برقراری یا حفظ ارتباطات خود شکایت دارند. این ناتوانی تا حد زیادی بر بهداشت روان افراد تأثیر منفی می‌گذارد. چرا که گوشه گیری و انزوا را به همراه می‌آورد و در بسیاری از موارد منجر به بروز مشکلات روحی نظیر افسردگی می‌شود. خوشبختانه مهارت برقراری ارتباط مؤثر با دیگران یک مقوله ذاتی نیست و اگر در این زمینه
مطالعه مستمر و تدریس عملی این کتاب کمک می کند تا
تفکر و تعقل خود را به سطوح بالاتری برسانیم و طرز فکر بهتری داشته باشیم.
غصه ها و عصبانیت هایمان را به حداقل برسانیم.
از اشتباه در برداشت ها و تصمیم گیری ها پیشگیری کنیم
در حل مسایل به مهارت برسیم.⏪⏪ با خواندن این کتاب به بدیهی ترین نکات و اطلاعات بر می خوریم. اغلب این موضوعات را همه می دانیم؛ امّا به علّت عدم توجّه و تفکّر، با انبوه مشکلات ذهنی و اجتماعی روبرو می شویم.
اگر به دنبال انتخاب روشی
یادگیری مهارت‌ها و راه های کاهش استرس از جمله موارد مهم در زندگی است. تمام انسان‌ها بارها در زندگی خود استرس‌هایی را تجربه می‌کنند. ممکن است دچار استرس امتحان شوید و یا در روابطتان مدام درگیر استرس باشید. استرس‌های مداوم و مدیریت نشده شما را با چالش‌های جسمانی و روحی در زندگی روبه‌رو می‌کند به همین خاطر لازم است تا راه‌هایی را برای کاهش استرس خود بلد باشید و سلامت جسمی و روحی خود را تضمین کنید. در ابتدا لازم است تا منشا استرس خود را  بی
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
در اواسط دوران کودکی و رشد اجتماعی، تغییرات زیادی رخ می دهد. دامنه ی دوستی ها گسترش می یابد و بیش از پیش مهارت های لازم برای برقراری ارتباط با دیگران اهمیت پیدا می کند. در این دوره مهارت های کودک پیوسته باید تقویت شود، زیرا در این سن، رشد اجتماعی بسیار مهم است.
 
مهارت ارتباط مؤثر به معنای ابراز احساسات، نیاز ها و نقطه نظر های فردی با گوش دادن فعالانه به مخاطب و ایجاد بیشترین رضایت با کمترین تنش و کشمکش است.برای تقویت ارتباط مؤثر، افراد بزرگس
مهارت های زندگی (آموزش مهارت های دهگانه)
 
مقدمه
همه ما کم و بیش با عنوان مهارت های زندگی آشنا هستیم. اغلب عنوان مهارت های زندگی را در رسانه ها ، برنامه های روانشناسی و …. شنیده ایم. ولی شاید کمتر با کاربرد آن ، فوایدش و نحوه یادگیری مهارت ها آشنا باشیم. به همین دلیل قصد داریم مرور کوتاهی بر تاریخچه تدوین این مهارت ها، چیستی آن و چگونگی یادگیری آنها داشته باشم. بهتره که اول از خود عنوان شروع کنیم.
ادامه مطلب
حل مسئله همواره با انسان همراه بوده است ! زمانی که انسان غارنشین از خود می پرسید : " چگونه خود را گرم کنم ؟ " در پی حل یک مسئله بود . زمانی که انسان از خود می پرسید : " چگونه جلوی شیوع طاعون در شهر را بگیرم ؟ " نیز با یک مسئله روبرو بود  و بالاخره وقتی انسان از خود پرسید : " چگونه روی کره ماه قدم بگذارم ؟ " نیز باید مسئله ای را حل می کرد .
بنابراین حل مسئله مهارتی است که بقای نسل در گرو آن است . به نظر می رسد انسان ها خیلی اوقات می توانند مشکلات خویش را حل ن
ز بهشت‌ که‌ بیرون‌ آمد،  دارایی‌اش‌ فقط‌ یک‌ سیب‌ بود. سیبی‌ که‌ به‌ وسوسه‌ آن‌ را چیده‌ بود.و مکافات‌  این‌ وسوسه‌ هبوط‌ بود.فرشته‌ها گفتند: تو بی‌ بهشت‌ می‌میری. زمین‌ جای‌ تو نیست. زمین‌ همه‌ ظلم‌ است‌ و فساد. و انسان‌ گفت: اما من‌ به‌ خودم‌ ظلم‌  کرده‌ام...زمین‌ تاوان‌ ظلم‌ من‌ است. اگر خدا چنین‌ می‌خواهد، پس‌ زمین‌ از بهشت‌ بهتر است.خدا گفت: برو و بدان‌ جاده‌ای‌ که‌ تو را دوباره‌ به‌ بهشت‌ می‌رساند، از زمین‌ م
ویتامین ها و مواد معدنی لازم و مورد نیاز بدن1. ویتامین A:
مفید و لازم برای: چشم های سالم و رشد و رشد عمومی، از جمله دندان های سالم و پوست.
منبع طبیعی: هویج و دیگر غذاهایی شامل سیب زمینی شیرین و خربزه که همگی از رنگدانه های کاروتن استفاده می کنند.
2. ویتامین B :
مفید و لازم برای: تولید انرژی، عملکرد سیستم ایمنی و جذب آهن.
منابع طبیعی: این گروه حیاتی از مواد مغذی را می توان در کل مواد غذایی فرآوری نشده، به طور خاص تمام حبوبات، سیب زمینی، موز، عدس، فلفل
شب عبور شما راشهاب لازم نیستکه باحضور شما افتاب لازم نیست
دراین چمن که زگلهای برگزیده پراستبرای چیدن گل،انتخاب لازم نیست
خیال دار تورا خصم ازچه می بافد؟گلوی شوق که باشد طناب لازم نیست
بس که گریه نکردم غرور بغض شکستبرای غسل دل مرده اب لازم نیست
کجاست جای تو؟از افتاب می پرسمسوال روشن مارا جواب لازم نیست
پشت پنجره برخیز تابه کوچه رویمبرای دیدن تصویر،قاب لازم نیست
#قیصر_امین_پور
چگونه با دیگران ارتباط موثر و مناسب داشته باشیم؟❔
در برخورد و معاشرت هامون با افراد دیگه چه نکاتی کلیدی رو باید رعایت کنیم؟❔
سلاااام عزیزان 
یکی از مهارت های زندگی، مهارت ارتباط میان فردی صحیح و موثره
در ارتباط میان فردی، اصول و قواعدی وجود داره که لازمه رعایت بشه تا معاشرت های بهتری داشته باشیم
ادامه مطلب
استرس سخنرانی یکی از انواع اختلالات اضطرابی است که می‌تواند در زندگی اجتماعی افراد تاثیر منفی بگذارد. سخنرانی یک مهارت است که ارتباط مستقیمی با پیشرفت در شغل و تحصیلات دارد. سخنرانی و صحبت در جمع برای بسیاری از افراد اجتناب ناپذیر است و آن‌ها برای زندگی اجتماعی خود به این مهارت نیاز دارند. پس لازم است که برای غلبه بر آن چاره‌ای اندیشید. شناخت علائم و دلایل استرس سخنرانی به افراد کمک می‌کند تا راحت‌تر با آن مقابله کنند. در ادامه مقاله به ب
 
یک‌جایی هست که انسان از حیوان بیشتر می‌فهمد، و آن این است: تشخیص راه درست از غلط...اما یک‌جای مهم‌تر هست که حیوان از انسان بیشتر می‌فهمد، و آن اینکه حیوان راه اشتباه را دوباره تکرار نمی‌کند، اما انسان دچار تکرار اشتباه می‌شود.برای همین است که حیوانات تاریخ ندارند، اما انسان‌ها با تکرار اشتباهاتشان تاریخ را می‌سازند..
 
 
به راستی حرف زیبایی  است چرا این قدر بعضی از انسان ها به خود می بالند اما هیچ فهم ندارند که بعضی از جانوران قابل خور
خب خیلی ممنون که به سؤال قبل خیلی فکر کردید!
اما جواب همین فکر کردنه.
اولین هدف معلم آموختن تفکر به انسانه
کتاب خوب کتابیه که آدم را به تفکر وابداره
در واقع کتاب و معلم و هر پدیده و انسان و نوشته و اثری به عنوان منبع مطالعه فعال یه راهنما برای تفکره
اما مطالعه غیر فعال فقط ادراک و حافظه را درگیر میکنه یعنی فقط اطلاعات و داده های خام و یا در نهایت درگیر کردن چند حس و تهییج احساساته
امروزه منابع اینترنتی و تلویزیون و کتاب ها و روزنامه های زیادی ه
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو های آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش های تدریس مهارت های زندگی سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
های دولتی و غیر دولتی، در آزمون های ضمن خدمت مهارت های ز
آموزش مهارت های آزمون آیلتس یکی از جامع ترین مجموعه های آموزشی به منظور آماده کردن هرچه بهتر داوطلبان آزمون آیلتس می باشد. اگر از شرکت در کلاس های مختلف و مطالعه کتاب های گوناگون خسته شده اید، با آموزش مهارت های آزمونآیلتس، بهترین اساتید را به منزل برده و با صرف کمترین هزینه، بهترین نتایج را کسب کنید. آموزش مهارت های آزمون آیلتس که متشکل از آموزش های چندتن از اساتید مجموعه Engvid می باشد تمامی مهارت های لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو های آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش های تدریس مهارت های زندگی سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
های دولتی و غیر دولتی، در آزمون های ضمن خدمت مهارت های ز
آموزش مهارت های آزمون آیلتس یکی از جامع ترین مجموعه های آموزشی به منظور آماده کردن هرچه بهتر داوطلبان آزمون آیلتس می باشد. اگر از شرکت در کلاس های مختلف و مطالعه کتاب های گوناگون خسته شده اید، با آموزش مهارت های آزمونآیلتس، بهترین اساتید را به منزل برده و با صرف کمترین هزینه، بهترین نتایج را کسب کنید. آموزش مهارت های آزمون آیلتس که متشکل از آموزش های چندتن از اساتید مجموعه Engvid می باشد تمامی مهارت های لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را
به چه می‌اندیشی!
نگرانی بیجاست...
عشق اینجا
و‎ ‎خدا هم اینجاست،
لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا
نه، همین امروز است!
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
 
یك زن
برای زیبا ماندن
به دوستت دارم های
مردی نیاز دارد
كه هرروز آرام
در گوشش زمزمه كند
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه کوتاه
 
وقتی انسان‌ها همدیگر را دوست داشته باشند، همدیگر را می‌بخشند. اما وقتی دائما مجبور به این کار شوند، از دوست داشتن دست برمی‌دارند...!
 
++++++++++++++++++++
دانلود نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی
دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی
جهت استفاده مدیران و معاونان و معلمان و نیرو های آزاد مدرسه برای آشنایی
با مدرن ترین روش های تدریس مهارت های زندگی سراسر کشور می باشد.همکار
فرهنگی عزیزنمونه سوالات ضمن خدمت مهارت های زندگی بهترین و کاملترین فایل
سوالات ضمن خدمت جهت استفاده تمامی کارمندان آموزش و پرورش و سایر ارگان
های دولتی و غیر دولتی، در آزمون های ضمن خدمت مهارت های ز
مهارت حل مسئله فرآیندی ذهنی است که شامل کشف، آنالیز و حل مشکلات می‌شود. هدف نهایی حل مسئله غلبه بر موانع و پیدا کردن بهترین راه حل برای موضوعات است. بهترین راه حل برای رفع مشکلات را نمی‌توان به صورت تعریف کلی ارائه دارد. در واقع بسته به موقعیتی که فرد در آن قرار دارد راهکارها متغیر است. در بعضی از مسائل بهترین روش این است که افراد اطلاعات خود را بالا ببرند و دانسته‌های قبلی خود را به کار ببندند. گاهی نیز بهتر است تا افراد از خلاقیت خود به صو
مبانی نظری مهارت های ارتباطی
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری مهارت های ارتباطی

مهارت های ارتباطی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت‌های ارتباطی ./ دانلود فصل دوم پایان نامه / کارشناسی ارشد / فایل متنی Word / آماده استفاده برای فصل دوم پایان نامه  مبانی نظری مهارت های ارتباطی دانلود مبانی نظری مهارت های ارتباطی (فصل دوم تحقیق رشته مدیریت)، در قالب فایل word و در حجم 15 صفحه، بصورت کاملا ویرایش شده و همراه با ار
انجام مناسک شب قدر خیلی خوب است اما آنچه سرنوشت آدم ها را رقم می زند انجام مناسک مستحب شب قدر نیست بلکه بنده با خدای خود خلوت می کند گذشته خود را بازبینی می کند و چراغ آینده را با درس از گذشته روشن می کند.تمایز انسان با سایر موجودات تفکر است.شب قدر برای تفکر انسان در باب خود هست که قدرش چه قدر است شاید در این یکسال درهایی را زدیم که اگر قدر خودمان را می دانستیم از غیر خدای یکتا طلب نمی کردیم.
دنبال کس و ناکس در طلب حاجت رفتیم در صورتی که منزلت انس

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها