نتایج جستجو برای عبارت :

معرفی بهترین های 2030

✍️آشنایی با سند 2030 و e-2030:
سند ۲۰۳۰:اهداف این سند رفع تفکیک جنسیتی؛ قانونی شدن همجنسگرایی؛ آزادی های جنسی نامشروع؛ امکان تشکیل خانواده به هر صورت مثلا "ازدواج دو زن" یا "انسان با حیوان" یا "ازدواج با محارم".
سند e-۲۰۳۰: کشورهایی مانند چین؛ هند و ژاپن از اجرای سند ۲۰۳۰ به دلیل مهم بودن ارزش های خانوادگی امتناع کردند؛ و همچنین کشورهای اسلامی به دلیل غیر شرعی بودن از اجرای آن خودداری کردند؛آن ها(سازمان ملل)برای رفع این مشکل سند e-۲۰۳۰ را تدوین کردن
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت خبری مصری eg ۲۴، ابوریدا رییس پیشین فدراسیون فوتبال مصر در بیانیه ای که از روال کانال «تایم اسپورتس» منتشر شد در خصوص ظن میزبانی شیشه ای کردن جهانی ۲۰۳۰ در کشور سمج سخن گفت. این عضو کمیته اجرایی فیفا درون توضیحات خود گفت: «هماهنگی در جهت میزبانی شیشه گرفتن جهانی ۲۰۳۰ تو کشور مصر اجرا شده است و ما می توانیم اشتباهات گذشته را جبران کنیم. حکم پیاده شدن روی میزبانی شیشه ذرهبین جهانی ۲۰۳۰ دنباله دارد و تمام م
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «این آن لُبّ کلام در سند ۲۰۳۰ است. یعنی چه؟ یعنی جنابعالی، انسان متدیّن و علاقه‌مند به کشورتان، علاقه‌مند به آینده‌تان، در کلاس درستان سرباز برای غرب درست کنید. این که روی سند ۲۰۳۰ این قدر اصرار دارند و کار میکنند، آشکار و غیر آشکار سعی میکنند این را تحکیم کنند بر مناسبات کشورها از جمله کشور ما، این معنایش این است؛ چون دستورات و توصیه‌ها و نکات اصلی موجود در این سند برای آموزش و پرورش این است که آموزش و پرورش باید
ابا برجام و ۲۰۳۰
چند نکته جالب از تجربه زیارت عتبات عالیات:
۱. کمتر از ۱۰ سال پیش هزار دینار برابر هزار تومان بود و الان هزار دینار برابر ده هزار تومان یعنی کاهش ۱۰ برابری ارزش پول ملی؛  در حالیکه عراق جنگ با داعش و حمله ترکیه و مشکلات داخلی  فراوان داشته و ما برجام داشتیم . با تبریک به مسوولان محترم یا بهتر بگویم به تبعیت از عراقی ها آقایان "ابا برجام" بابت این شاهکار. 
 نفوذی ها و دوتابعیتی های خائن و اختلاس گران و حامیان آنها از داعش هم خطرنا
محمد بن سلمان در زمانی که جانشین ولیعهد بود مسئولیت اجرای «چشم انداز 2030» را به عهده داشت. قیمت ریال عربستان چشم انداز اقتصادی 2030 عربستان سعودی توسط دولت عربستان سعودی تهیه و اعلام شده است. مهمترین هدف چشم انداز 2030 سعودی کاهش وابستگی این کشور به درامد نفتی و تنوع بخشی درآمدهای این کشور است در این مقاله قرار است به قیمت ریال عربستان در بازارهای افتصادنیوز و همچنین جدول و نمودار آخرین نرخ ریال عربستان بپردازیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطل
ایسنا نوشت: وزیر اشتی هلند در سخنرانی خود در مجمع شورای جهانی نیستی عقل که داخل ژاپن برگزار شد، گفت: خرابی عقل همچون مصیبت ایدز و ویروس HIVتهدیدی موکد بخاطر مصونیت جهانی به شمار می آید و تعداد مبتلایان به این بیماری تا سال ۲۰۳۰ به جمعیت آلمان نزدیک می شود. به گفته وزیر سلامت هلند، بیماری خرابی عقل به خوبی شناخته نشده و مورد جهالت قرار گرفته است و همانطور که در سال های مبدا وقوف بلای ناگهانی ایدز و ویروس HIV این وضعیت وجود داشت. اکنون در آستانه
Ramadhan With The Holy Qur’an, 30 Lessons in 30 days

Chapter1
Author(s):
Muhsin Qara'ati [3]
Thirty lessons for youth written as an easy but comprehensive guide throughout the Holy Month of Ramadhan in order to give them a gist of the great religion of Islam and its teachings produced from the words of the Holy Qur’an and exegesis as well as points from traditions and narrations from the Divine Purified Household.

ادامه مطلب
سند ۲۰۳۰ یعنی برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">
@arnikaseir تور زمینی ارمنستان
 3 شب و 4 روز اقامت 
king 3* …………………………. Dbl(1330)baxos 3* ………………………. Dbl(1480)primer 3* …………………….. dbl(1650) comfort 3* …………………… dbl(1790) silachi 4* ……………………… dbl(1950)diamond 4* …………………. Dbl(2030)congress 4* …………………. Dbl(2090)
✅برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
☎️021-88762762✅برای تماس در ساعات غیر اداری با شماره زیر تماس بگیرید.☎️021-88759777@arnikaseir
سال گذشته در حدود همین زمان ، من یک وبلاگ نوشتم که ادعا می کرد که در دسترس بودن ضایعات در حال رشد به طور بالقوه می تواند یک تغییر دهنده بازی برای آینده فولاد سازی باشد. در این وبلاگ ، من سعی خواهم کرد تا رشد مورد انتظار در دسترس بودن قراضه جهانی را گسترش دهم.
 
برآوردهای ما حاکی از آن است که در سال 2017 در دسترس جهانی قراضه آهن حدود 750 تن است که 630 تن از آن توسط صنایع جهانی ریخته گری فولاد و ریخته گری بازیافت شده است. ما انتظار داریم که در سال 2030 میزا
با این که دارم از خستگی میمیرم ولی خُلقم رفته بالا ،های هایم :دی نمیدونمم چرا احتمالا کتاب خریدن بهم ساخته حسابی. گفتم حالا این همه از بدخلقیام مینویسم از خوشیامم بگم:دی. منتظرم آش درست بشه بخورم بعد بخوابم واسه همین بیدار موندم. نمیشه از آش گذشت. خیلی انرژیم امروز رفت. از بس بیرون نمیرم عادت ندارم.
کاش فردا هم حالم خوب باشه. منتظرم کتابمو زود تموم کنم، بعد از کتابای جدیدم بخونم. از تولستوی. دو تا ستاره بغلش خورد. دیگه این که همین. اینم از سرخوش
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه سند خیانت‌بار 2030 از اذهان مردم پاک نمی‌شود، گفت: مسئولان در قراردادهای محرمانه بر سر فرهنگ این کشور معامله کردند.
تاریخ دیدار در 17 خرداد 96 بوده که به نظرم شاید جزو مطالب مهم باشد.

ادامه مطلب
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه سند خیانت‌بار 2030 از اذهان مردم پاک نمی‌شود، گفت: مسئولان در قراردادهای محرمانه بر سر فرهنگ این کشور معامله کردند.
تاریخ دیدار در 17 خرداد 96 بوده که به نظرم شاید جزو مطالب مهم باشد.

ادامه مطلب
امیر المومنین علیه السلام تیر خداوند
ابن حمزه طوسی رضوان الله علیه عالم بزرگ شیعه روایت کرده است:
١١٧ / ٦ ـ ویصدق ذلك ما رواه جابر بن عبد الله ، قال : قال رسول الله صلى الله علیه وآله : « ما اعتصى علیّ أهل مملكة قط إلاّ رمیتهم بسهم الله » قلنا : یا رسول الله ، وما سهم الله ؟ قال : « علیّ بن أبی طالب ، ما بعثته فی سریة قط إلاّ رأیت جبریل عن یمینه ، ومیكائیل عن یساره وملك الموت أمامه فی سحابة تظله ، حتّى یعطی الله لحبیبی النصر والظفر ».
رسول خدا صلى ال
برتری حضرت امیر المومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما بر همه‌ی مردم (به روایت اهل تسنن)
از جمله فضائل حضرت علی بن ابی طالب سلام الله علیه و حضرت زهرا سلام الله علیها، محبوبیت ایشان نزد رسول خدا صلی الله علیه و آله می‌باشد چنانچه نسائی از علمای بزرگ اهل تسنن در خصائص چنین روایت کرده است:
۱۱۰- أخبرنی احمد بن شعیب ، قال : اخبرنی زكریا بن یحیى ، قال : اخبرنا ابراهیم بن سعد قال : حدثنا شاذان ، عن جعفر الاحمر ، عن عبد الله ابن عطاء عن ابن بریدة ، قال :
این سوره با نام‌هایی چون «کَوْثَر»، «إِنَّا اَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَر»، و «سُورَةُ النَّحْر» نام‌گذاری شده است. دو نام اول برگرفته از آیة اول سوره و اسم سوم به مناسبت لفظ «وَ انحر» در آیه‎ی دوم است.
مشهور بین علما تفسیر و علوم قرآن، مکی بودن این سوره است، ولى در احتمالی ضعیعف مدنى بودن آن ادعا شده است. این احتمال از سوی خفاجی نیز داده ‌شده است که این سوره یک بار در مکه و بار دیگر در مدینه نازل شده باشد،[1] ریشه این ادعاها برگرفته از روایتی م
Open Season 2010,خرس قهوه‌ای,دانلود انیمیشن Open Season,دانلود انیمیشن فصل شکار 3 با دوبله فارسی Open Season 2030,دانلود انیمیشن فصل شکار 3 زبان اصلی,دانلود دوبله فارسی Open Season 2010,دانلود دوبله فارسی انیمیشن فصل شکار 3,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود کارتون Open Season 2010 720p,دانلود کارتون فصل شکار 3 با کیفیت 1080p,دانلود مستقیم انیمیشن Open Season 2010 1080p,زیرنویس فارسی Open Season 2010,زیرنویس فارسی انیمیشن فصل شکار 3,فصل شکار,
ادامه مطلب
⛔ سخن‌نگاشت| حرف تقی‌زاده‌ها به کرسی نخواهد نشست
رهبرانقلاب، امروز در حرم مطهر رضوی:
️ کسانی که افکار، #سبک_زندگی، روش‌های غربی و لغات غربی را به طور پیوسته در داخل تزریق و پمپاژ میکنند، در ادبیات و افکار و دانشگاه ها و مدارس ما، اینها همین تقی‌زاده‌های جدید هستند.
️ اینهایی که پشت سر سند ۲۰۳۰ می‌ایستند - #سند۲۰۳۰ یعنی برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی - اینها همان تقی‌زاده‌های امروز هستند.
️ البته امروز به توفیق الهی جوان‌ها
پسرک عزیزم!
امروز آخرین روز از 28 سالگی، و اولین روز از 29 سالگی منه
هرچند که مامان بزرگت، به واسطه ی پربچگیش، یادش نمیاد هرکدوممون رو چه ساعتی از روز زاییده و هروقت این سوال رو ازش میکنیم الکی به هممون میگه دم سحر بدنیا اومدی! ولی خب همین که ثبت احوال روز 19 خرداد رو توی سند تولد من ثبت کرده جای شکرش باقیه...!
پسرم!
28 بهار از زندگیم گذشت، و من هنوز دارم به این فکر میکنم که در آینده چه کاره بشم!
28 بهار گذشته... بهارهای شیرین، بهارهای تلخ...
و من اکنون در
امیر المومنین علیه السلام تیر خداوند
محمد بن ابراهیم جوینی از علمای اهل سنت عمری روایت کرده است:
۱۷۳- أخبرنی شیخنا الإمام نجم الدین عثمان بن الموفق [الأذكانی] بقراءتی علیه، قلت له: أخبرك والدی شیخ الإسلام سعد الحق و الدین محمد بن المؤیّد الحموئی قدس اللّه روحه إجازة،قال:أنبأنا شیخ الإسلام نجم الدین أبو الجناب أحمد بن عمر الخیّوقی رضی اللّه عنه إجازة قال:أنبأنا محمد بن عمر بن علی الطوسی بقراءتی علیه بنیسابور، أنبأنا أبو العباس أحمد ابن أبی
نظررهبر انقلاب اسلامی درباره سند 2030 سازمان ملل و یونسکو :
-  این سند و امثال آن، مواردی نیستند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم آنها شود، و امضای این سند و اجرای بی سر و صدای آن قطعاً مجاز نیست و به دستگاههای مسئول نیز اعلام شده است.
- به چه مناسبت یک مجموعه به اصطلاح بین المللی که تحت نفوذ قدرتهای بزرگ نیز قرار دارد، به خود حق می دهد که برای ملتهایی با تاریخ و فرهنگ و تمدن گوناگون، تکلیف معین کند
  
ایرادات سند2030 یونسکو
1- این سند بر اساس سبک زندگی
اشاره:
آبان‌ماه سال ۹۷، مناظره‌ای با سه موضوع سند ۲۰۳۰، سند تحول آموزش و پرورش و برنامه‌ درسی ملی با شرکت دکتر محمود مهرمحمّدی، استاد مطالعات برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس و مسئول تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و حجّت‌الاسلام علی ذوعلم، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ اسلامی و معاون وزیر و رئیس فعلی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی برگزار شد که خبرگزاری فارس، متن این مناظره را منتشر کرده است.
لازم به ذکر است پیش از این فا
متن آیه:
وَ قالَ الرَّسُولُ یا رَبِّ إِنَّ قَوْمِی اتَّخَذُوا هذَا الْقُرْآنَ مَهْجُوراً
ترجمه:
وفرستاده (خدا) گفت: «ای پروردگار [من ]! درحقیقت قوم من از این قرآن دوری گزیده اند!»
موضوع:
پیدا شدن لغزش درصورت غفلت از مفاهیم قرآن
کلام رهبر1:
ما مسلمانها باید قرآن را، اسلام را درست بفهمیم و با میزان عقل و خِرَد خودمان و با راهنمایی اندیشه ی بشری و اسلامی، به اعماق تعالیم پیامبراسلام و این پیامها برسیم.
ادامه مطلب
هوش مصنوعی Artificial intelligence شاخه‌ای از علوم کامپیوتر است که در آن به ساخت ماشین‌هایی هوشمند پرداخته می‌شود که مانند انسان‌ها عمل می‌کنند و واکنش انجام می‌دهند. یک عامل هوشمند، سیستمی است که با شناخت محیط اطراف خود، شانس موفقیت خود را پس از تحلیل و بررسی افزایش می‌دهد. هوش مصنوعی در آینده‌ای نه چندان دور زندگی بیشنر انسان‌ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. بنا بر تحقیق معتبر دانشگاه آکسفورد که در سال ۲۰۱۳ انجام گرفته است؛ ۴۷ درصد از کل جایگ
نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش عرشیا
نمایندگی
فروش و خدمات پس از فروش عرشیاشعبه یک : مشهد دانش غربی 11 پاساژ مشهد
طبقه منفی یک نمایندگی عرشیاشعبه دو : مشهد خیابان کوشش بزرگ بازار اطلس
طبقهB واحد 2030 نمایندگی عرشیاwww.ARSHIAMASHHAD.IRاینستا:
ARSHIA.MASHHADکانال : ARSHIA_MASHHADشماره تماس 09151115837-09152350700
مشخصات آگهی دهنده


 نام آگهی دهنده : سیهاوی


 آدرس : شعبه
یک : مشهد دانش غربی 11 پاساژ مشهد طبقه منفی یک نمایندگی عرشیا شعبه دو :
مشهد خیابان کوشش بزرگ بازار اطلس طب
تکنولوژی پرینتر سه بعدی در دنیای امروز
پرینترهای سه بعدی تکنولوژیی است که از چند دهه قبل به منصه ظهور رسیده است.
یکی از تکنولوژیهای کاربردی و بسیار جذاب محسوب می شود.
شاید زمانی در سالهای دور تصور اینکه می توان چیزی را طراحی کرد و سپس آن را با استفاده از یک دستگاه به صورت فیزیکی لمس نمود، غیر قابل باور به نظر می رسید.
اما امروزه این یک واقعیت است.
تکنولوژی پرینتر 3 بعدی به سرعت در جامعه امروزی جای خود را پیدا نموده است.
دیگر نیازی به صرف روزه
این سوره به مناسبت آیه‎ی اول آن، "العادیات" یا "والعادیات" نامیده شده است. هرچند تمام جداول ترتیب نزول، سورة عادیات را مکی می‌دانند؛ برخی از مفسران، با توجه به روایاتی که در تطبیق سوگندهای ابتدای سوره بر مجاهدت علی7 وجود دارد، در مکی بودن سوره تشکیک، و به مناسبت این ماجرا، سوره را مدنی دانستهاند[1]؛ لکن به نظر می­رسد با در نظر گرفتن تمام آیات سوره، مکی بودن آن قوی‌تر است.[2] تأکید می­شود محتمل است روایات شأن نزول، مربوط به یکی از تطبیقات آیات
نمایش یک انیمیشن غیر اخلاقی برای دانش‌آموزان در شیراز!










در جهت سیاست‌های آموزشی سند 2030 تحت عنوان خودمراقبتی این بار یک
انیمیشن هندی با موضوع تجاوز و روابط غیراخلاقی در برخی از مدارس شیراز به
نمایش درآمد! براساس گزارش‌های برخی والدین، تعدادی از دانش‌آموزان پس از
دیدن این فیلم به مشکلات روحی و حتی بدگمانی نسبت به نزدیکان خود دچار
شده‌اند.
 
به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، مرکز
ملی سیفژ ایران (شعبه سازمان بی
  بسم الله الرحمن الرحیم
پیشنهاد می کنم -همزمان با سفر شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن به ایران- فعالیت های آژانس همکاری های بین المللی ژاپن(جایکا) در ایران توسط نخبگان بررسی شود.
 آیا ژاپن غیر از واسطه گری برای پیشبرد راهبرد آمریکا در مسئله برجام؛ فعالیت های دیگری هم در ایران انجام می دهد؟! نقش جایکا(آژانس همکاری های بین المللی ژاپن) در شکل گیری برنامه های وزارتخانه های نیرو، و جهاد کشاورزی ، سازمان تعاون روستائی و سازمان مدیریت منابع آب کشور چی
1- برگزاری جشن میلاد امام حسن عسگری(ع)

2- برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش ( بازارچه خیریه) افتتاحیه این نمایشگاه توسط جناب آقای اسماعیلی رئیس محترم اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 انجام گرفت...
 
3- اجرای طرح یک روز با انجمن

4- یک روز شاد در کانون شهید بهشتی

5- جشن شب یلدا:
ادامه مطلب
بنابر گزارش سایت اتوگاز در 7 فروردین 98:
دولت کره جنوبی قوانینی را به تصویب رسانده است که بر مبنای
آن همه می‌توانند از اتومبیل‌های LPG سوز استفاده نمایند. قبلا تنها تاکسی‌ها و اتومبیل‌های اجاره‌ای
می‌توانستند از این سوخت استفاده کنند.
این قانون در راستای مسئولیت دولت برای کاهش آلاینده‌های
زیست‌محیطی به تصویب رسیده است.
این قانون همچنین مشوق‌هائی را برای توسعه فناوری استفاده
از این سوخت در خودرو و نیز حمایت از سازندگان خودروهای گازمای
در گزارش جدید سازمان ملل متحد درباره بحران آب نوشته شده است:
جهان نمی تواند به هدف از پیش تعیین شده برای تضمین آب آشامیدنی کل جمعیت کره زمین و سطح قابل قبولی از بهداشت تا سال ۲۰۳۰ دست یابد.
تا سال ۲۰۵۰ نیمی از جمعیت کره زمین دسترسی به منابع امن برای استاندارهای بهداشتی آب نخواهند داشت.
حجم اصلی آب آشامیدنی در کشاورزی استفاده می شود ، بیشترین هزینه برای آبیاری محصولاتی ست که برای دام تولید می شود. ضمنا در گزارش سازمان ملل متحد آمده است که طی ده
    
      دخترکی راه راه قسمت اول . 

ادما تو زندگی در برخورد با دیگران رفتار و اخلاقهای متفاوتی از خودشون نشون می دن و به نوعی با محیط اطراف و اتفاقات پیرامونشون ارتباط بر قرار می كنن در واقعه هر كس اخلاق خاص خودشو داره
مثلا بعضیا می تونن خیلی خشك و جدی باشن مثل بابای خدابیامرزم انقدر خشك و جدی كه اگه یه شب با كمربند به جون مادربد بختم نمی یوفتاد شام از گلوش پایین نمی رفت
و یا خیلی شوخ طبع و بذله گو.............. مثل اقای كیهانی دربون شركت
حرافترین
به نقل از تلگراف:خوشبختانه بعد از مرگ مائو در سال 1976 تعداد دینداران چینی بطور وسیعی در حال افزایش است. تا جاییکه محققان میگویند تا سال 2030 جمعیت دینداران در چین بیشتر از آمریکا (بیش از نود درصد آمریکا خداباور است) خواهد بود!اما چرا بی خدایان چینی به سمت خدا روی آورده اند؟ این سوال را از خوشان میپرسیم؛"If everyone in China believed in Jesus then we would have no more need for police stations. There would be no more bad people and therefore no more crime.
آنها میگفتند که: اگر همه مردم چین به خدا ایمان داشتند ما د
به نقل از تلگراف:خوشبختانه بعد از مرگ مائو در سال 1976 تعداد دینداران چینی بطور وسیعی در حال افزایش است. تا جاییکه محققان میگویند تا سال 2030 جمعیت دینداران در چین بیشتر از آمریکا (بیش از نود درصد آمریکا خداباور است) خواهد بود!اما چرا بی خدایان چینی به سمت خدا روی آورده اند؟ این سوال را از خوشان میپرسیم؛"If everyone in China believed in Jesus then we would have no more need for police stations. There would be no more bad people and therefore no more crime.
آنها میگفتند که: اگر همه مردم چین به خدا ایمان داشتند ما د
سند2030 کیلویی چند؟
این بچه ها حالشون خیلی قشنگه
 
دارن این سرود رو می خونن
 
نوشته روی قلب هر نوکر                             حسین تموم دین و دنیامه
نمیرم از کنار او حتی                                 اگه بدن صد تا امان نامه
ذکرامام حسین برای ما                                شبیه آیه های قرآنه
عزت و سربلندی شیعه                               برای گفتن حسین جانه
تویی تاج سرم ارباب                                 برا توعبد و ن
​​​
┄┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄┄
این بار #کرونا سبب درآمد زایی شد ! ...
ای کاش قبل از این که همه به فکر راهکار های مقابله با یک شایعه باشیم کمی فکر می کردیم که چرا ⁉️
⁉️ چرا این ویروس ها همه علائم مشابه با سرما خوردگی دارد که شیوع آن در زمستان است .
⁉️ چرا الآن که نزدیک بهار است علائم ویروس جدید دقیقا شبیه آلرژی است که در آخر زمستان بیشتر است.
⁉️ چرا فقط در کشور هایی شیوع پیدا می کند که بیشترین مخالفان یهود و آمریکا در آنجا می باشند.
⁉️ چرا تمام
لیست جدید ترین فایل های پاورپوینت جهت دانشجویان آماده گردید ، تمامی فایل های پاورپوینت مربوطه قابل ویرایش می باشند. جهت دانلود پاورپوینت ها بر

پاورپوینت سرطان های شایع زنان
پاورپوینت سزارین یا زایمان طبیعی
پاورپوینت سقف کاذب
پاورپوینت سقف کامپوزیت
پاورپوینت سقف های سبک
پاورپوینت سند آموزشی 2030 و ابهامات آن
پاورپوینت سنگ مصنوعی
پاورپوینت سیستم های تصمیم یار هوشمند
پاورپوینت سیر
پاورپوینت سیستم تولید به موقع
پاورپوینت سیستمهای اطلاعا
27دسامبرکوجا ائلی/ خدیجه شنسس- کان بوزدوغان/ خبرگزاری آناتولی
مراسم رونمایی خودروی ملی جدید ترکیه با عنوان « گردهمایی سفر به نوآوری گروه ابتکار خودروی ترکیه» با حضور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور، مصطفی شنتوپ، رئیس مجلس و مقامات ترکیه در «دره فناوری اطلاعات» استان کوجائلی آغاز شد.
خودروی ترکیه که دارای بلندترین محور در میان خودروهای هم نوع خود میباشد، با شارژی به مدت زیر 30 دقیقه، به میزان 80 درصد پر میشود.
این خودرو که با سکوی مودولار برقی،
طراحی هیدرولیکی لوله های پلی اتیلن -قسمت پنجم
معادلات تجربی جریان گاز پر فشار
معادلات ۶- ۲۸ تا ۶- ۳۱ ، معادلات تجربی مورد استفاده در صنعت برای فشارهای بالاتر از ۱ psig هستند. نتایج محاسبات بدلیل پیش فرض های انجام شده برای استخراج این معادلات، ممکن است قدری با واقعیت تفاوت داشته باشند.
ادامه مطلب
گلچین مجموعه ای زیبا از مداحی ها و نوحه های جدید سال 98 برای ماشین و ایستگاه صلواتی
دانلود با لینک مستقیم بهترین مداحی محرم سال 98 سیستم ماشین
همه مداحی ها با پخش آنلاین و کیفیت بالا
 
نوحه بیس دار با کیفیت بالا ویژه محرم 98
 
مداحی ماشین 97
 
مداحی شور حاج محمود کریمی: کی میدونه شاید امسال برا ارباب بمیرم
 
مداحی برای ماشین: دانلود کنید – 01
 
 
نوحه سرتاپای من مست ماه رخ حسینه - حاج محمود کریمی
 
مداحی برای ماشین: دانلود کنید – 02
 
 
 
مداحی برای م
ایران در بین 7 کشور اول تولید علم هوش مصنوعی
در گزارشی که نشریه نیچر به آن ارجاع داده است، جمهوری اسلامی ایران در بین پرتولیدترین کشورهای علمی دنیا در هوش مصنوعی است.
بنابر آخرین گزارش منتشر شده در نشریه نیچر چینی‌ها قصد دارند تا سال ۲۰۳۰ هدایت هوش مصنوعی دنیا را در اختیار بگیرند. هدف چین رهبری صنعت هوش مصنوعی دنیاست و برای رسیدن به این هدف سه برنامه عمده دارد که شامل سرمایه گذاری در تحقیقات بنیادی، مقصدی برای نخبگان هوش مصنوعی دنیا و تبدیل
تعیین کننده ابرقدرت جهان در قرن پیش رو، توان هوش مصنوعی است
موسسه بروکینگز که اغلب به عنوان مهم ترین اتاق فکر دنیا شناخته می شود، در آخرین گزارش اقتصاد جهانی خود اعلام کرده است کشوری که تا سال 2030 نسبت به سایر کشورها استیلای توان هوش مصنوعی داشته باشد، حداقل تا قرن 22 میلادی ابرقدرت اول دنیا خواهد بود.
این گزارش 3 بازیگر اصلی را در این زمینه چین، آمریکا و اتحادیه اروپا می داند و روسیه را با توجه به فعالیت های محدود در زمینه هوش مصنوعی در شمار ب
آاِگ
اپل
ال جی
ایکس ویژن
ایندزیت
انکر
اسنوا
الارو

ایستکول
براون
بلزا
بافو
بوش
پاکشوما
پادیسان
پارس خزر

تی سی ال
تکنوگاز
تکنو پلاس
جی پلاس
دلونگی
دوو
راوپاور
ریمکس

سافتلن
سامسونگ
سایا
سیلور کرست
شیائومی
فیلیپس
فینیش
کنوود

کینواکن
میکرولب
نانیوا
وست پوینت
وسترن دیجیتال
ویرپول
ویژن پلاس
وی آر کم

های تک
های لوک
هایک ویژن
هترون
هیرو
هیمالیا
هیوندای
یخساران
ایتأ کۊجی دانه داستان
 
می دیل خأیه وختی پیلهʹ بؤستم, میراث فرهنگی رئیس ببم.
نأ اینکی می دیل گۊل چیره دیلˇ أمرأ تۊشکه بۊخۊرده-یه, خۊدا شاهده نأ.
أنˇ وأستی کی أ ایداره خؤرۊم جیگایه.
کارˇ خاصی کی نۊکۊنیدی اۊ دۊرۊن,
بۊنگائی-یانˇ مانستن صؤب تا غۊرۊب اۊطاقˇ دۊرۊن نیشتئده دئه.
أمأ هر جگا شیدی تا خۊشانʹ معرفی کۊنید, همه أشانه بپا ایسیدی.
بۊخۊصۊص بۊنگائی-یان ؤ بساز بۊفرۊشان.
بۊنگا بۊگؤدم, دیرۊ من ؤ می پئر بۊشؤبیم بۊنگا خانه دۊمبالʹ.
أمی مهلت دئه کر
بر اساس گزارش اخیر نشریه Nikkei Asian Review، دو کمپانی ژاپنی تویوتا و پاناسونیک در نظر دارند با تاسیس یک جوینت ونچر (شرکت مشترک)، در زمینه تولید باتری خودروهای الکتریکی به همکاری با هم بپردازند. 51 درصد از سهم این جوینت ونچر در اختیار تویوتا و مابقی در اختیار پاناسونیک بوده و از سال آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بنا بر توافقات حاصل شده، پاناسونیک 5 مجموعه تولید کننده باتری خودرو را از چین به ژاپن و کارخانه مشترک با تویوتا منتقل خواهد کرد.آنطور
طراحی هیدرولیکی لوله های پلی اتیلن
قسمت دوم – آثار خمشی در لوله پلی اتیلن
در فرمول های مربوط به جریان داخل لوله، معمولا لوله گِرد فرض می شود. لوله های پلی اتیلن مدفون، بدلیل خاصیت انعطاف پذیر بودنشان، تحت فشار وارده از زمین قدری بیضی شکل می شوند که باعث افزایش قطر جانبی و متناظر با آن، کاهش قطر عمودی می شود.
تغییر شکل بیضوی باعث کاهش اندک مساحت موجود برای عبور جریان می شود. در عمل، این فرآیند قابل چشم پوشی است چرا که به ظرفیت جریانی لوله ار
ما را غلام کوی حسن آفریده
اند
مبهوت و مات روی حسن آفریده
اند
ما را پیاله نوش شرابش رقم
زدندمست از خم و سبوی حسن آفریده
اند
خورشید را به این همه نقش و
نگارهااز طلعت نکوی حسن آفریده اند
روشن ز نور روی مهش گشته
روزهاشب را اسیر موی حسن آفریده
اند
آری ز مقدمش همه جا بوی گل
گرفتگل را ز رنگ و بوی حسن
آفریده اند
از انبیاء و اولیا همه را صف
به صف ببینمدهوش خلق و خوی حسن آفریده
اند
میل نگاه هر چه گدایان شهر
راولله سمت و سوی حسن آفریده
اند

 
میلاد یعقوبی

می
 
بسم الله الرحمن الرحیم
با صیاد دلها در نهضت خاطره گویی(8)
 
شهید صیاد در خاطرات خود درباره عملیات مرصاد می‌­در آن زمان
من نماینده حضرت امام (ره) در شورای عالی دفاع بودم و در ساعت 2030 مورخه 67/5/3 معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح به من تلفن کرد و گفت دشمن از سرپل ذهاب و گردنه پاتاق دارد می­‌آید جلو و به سرعت در حال پیشروی است (آن موقع من در ستاد کل خدمت نمی‌کردم) و به من حکم مأموریت داده شد. شبانه خودم را با یک فروند هواپیمای فالکون به کرمانشاه ر
دغدغه تمام سرمایه گذاران بیت کوین این است آیا قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ همانطور که پیش بینی شده است افزایش خواهد یافت یا خیر؟ طی چند روز گذشته با کاهش نا به هنگام و شوکه کننده بیت کوین و ورود آن به کانال ۵ هزار دلار اکثر سرمایه گذاران را دچار تردید در باب افزایش قیمت بیت کوین و سابر ارز های دیجیتال کرده است. هیچکس نمی تواند پیش بینی دقیقی راجع به ارز ها دیجیتال داشته باشد اما بنا به گفته علمی و بنا به تجربه محققان عملکرد بلاک چین در یک دهه اخیر
اصول سلامت روان ١-آرامش: بدون تردید آرامش اولین شرط روان سالم است و در سایه آن می‌توان به شکل متعادلی به سایر امور زندگی و پیشرفت هم رسید.این
تغییرات در گستره هنجار جامعه قرار نمی­گیرند و به­صورت واضح غیرعادی و
بیمارگونه و مداوم یا عودکننده هستند( همان­جا؛ سادوک۲، سادوک و رالز۳،
۲۰۰۹) . گرچه WHO از سال ١۹۴۶ میلادی برای سلامت تعریف سه بعدی زیستی،
روانی و اجتماعی را بیان کرده است، اما در بیشتر کشورها دو بعد روانی و
اجتماعی سلامت تا حد زیادی ب
-----------------------------------------------------------------
اگر به طور خلاصه بخواهیم #اورتوریسم در صنعت #گردشگری را تعریف کنیم
باید این طور بگوییم: اورتوریسم وقتی اتفاق می افتد که تعداد بازدیدکنندگان یک مقصد بسیار زیاد باشد. 
البته استفاده از عبارتِ  "بسیار زیاد"  نمی تواند به طور دقیق این مفهوم را مشخص کند و نمی توان عدد دقیقی برای آن مطرح کرد.
این موضوع تا حد زیادی به مقصد گردشگری، ساکنین و افراد بومی در آن منطقه، #میزبان ها، صاحبان کسب و کار و #توریست ها بستگی
5G این روزها یکی از مهم‌ ترین موضوعات تکنولوژیک در سراسر دنیاست. در ایران هم این موضوع مدتی است که پیگیری می‌ شود. حالا امروز 38ام فروم 5G با موضوع بررسی وضعیت فعلی این نسل از شبکه در ایران و نگاهی به اهمیت 6G در آینده نزدیک برگزار شده است که رقیه جدا و سوسن موذنی، دو نفر از اعضای هیئت علمی این پژوهشگاه در مرکز تحقیقات مخابرات در این مراسم صحبت کرده‌ اند.
رقیه جدا در این جلسه با اشاره این موضوع که پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل ماهیت
چگونه می توانیم شبیه #حاج_قاسم شویم؟؟؟! از هر کسی میپرسی میگوید، انتقام سختی میگیریم ولی همه منظورشان این است که نیروهای نظامی و اطلاعاتی کشور انتقام حاج قاسم را باید بگیرند. خوب پس ما چی؟ من و شما دقیقا برای جبران فداکاری حاج قاسم چه کاری را باید انجام بدهیم؟ آیا نیاز نیست علاوه بر انتقام سخت که نه تنها منطقی است بلکه وظیفه شرعی و انسانی هست خودمون رو هرچند اندک شبیه حاج_قاسم کنیم؟! ای دلسوخته حاج قاسم، آیا واقعا تلاش کردیم شبیه به #سبک_زندگ
چهارشنبه 13 نوامبر 2019
در پی سخنرانی ترامپ، سهام آسیا معامله پایینی داشت.
جفت پوند/دلارآمریکا در پی داده اشتغال ترکیبی انگلیس، معامله سایدویز داشت.
رزرو بانک نیوزلند برخلاف انتظارات بازار، نرخ بهره را دررقم 1% نگه داشت.
✏️✏️✏️✏️✏️
سهام جهانی شبانه و به دنبال سخنرانی ترامپ در موضوع سیاست تجاری و تداوم ناآرامی ها در هنگ کنگ، معامله پایینی داشت. طی سخنرانی پیش بینی شده دیروز، ترامپ گفت که توافق تجاری «بسته» شد هرچند درصورتیکه چین موافق تو
طراحی هیدرولیکی لوله های پلی اتیلن -قسمت سوم
از روش دارسی- ویزباخ می توان برای محاسبه مقاومت مایعات و گازها در برابر جریان استفاده کرد، اما پاسخ آن ممکن است پیچیده باشد. در بسیاری از کاربردها، فرمول های تجربی وجود دارند که چنانچه با در نظر گرفتن محدودیت هایشان بکار روند، می توانند نتایج قابل اعتمادی را با سادگی بیشتر به دست دهند. به عنوان مثال، هزن ویلیامز فرمولی تجربی را برای جریان آب در لوله در دمای ۶۰ ᵒF توسعه داد.
همچنان با شرکت توسن صن
هر روز هزاران نفر جان خود را به علت حوادث کاری یا بیماری های مرتبط با فعالیت شغلی شان از دست می دهند و این چیزی ست که باید در زمان ثبت شرکتها در نظر آورده می شد. ایزو 45001 برای پیشگیری و ممانعت به عمل آوردن از چنین اتفاقاتی شکل گرفته است. این ها مرگ و میرهایی هستند که می توانست و باید مانع آن ها می شدیم و نباید در آینده به وقوع بپیوندند. پیاده سازی ایزو برای جلوگیری از وقوع و تکرار حوادث حین کار، به شکل استاندارد ISO 45001 در برنامه ی توسعه ی جهانی و سن
طراحی هیدرولیکی لوله های پلی اتیلن -قسمت چهارم
اندازه ذرات
به عنوان یک توصیه کلی، اندازه ذرات نباید از ۲/ ۰ اینچ ( ۵ میلیمتر ) تجاوز کند، اما ذرات بزرگ تر به شرطی قابل قبول هستند که درصد کمی در دوغاب داشته باشند. گرانروی مخلوط دوغابی که حاوی ذرات بزرگ تر مانند ماسه های ریز و ذرات درشت است، تقریبا برابر با گرانروی مایع حامل است. با این حال اگر اندازه ذرات خیلی ریز (در حدود ۱۵ میکرون یا کمتر) باشد، گرانروی دوغاب به بیش از گرانروی مایع حامل افزای
افق ۱۰ساله کسب‌وکارهای آسیا
بنگاه‌های آسیایی آینده کسب‌وکار خود حداقل تا ۱۰ سال آینده را باید براساس پاسخ به چند سوال پیش‌بینی کنند؛ «آیا استراتژی برگشت از آینده که در سازگاری با ماهیت پویای منطقه باشد، در بنگاه تعریف شده است؟»، «آیا بنگاه‌ها درحال ایجاد مزایای رقابتی و مدل‌های تجاری ضدآینده هستند؟»، «مصرف‌کنندگان از بنگاه‌ها چه می‌خواهند، چه محصولات جدیدی نیازهای آنها را تامین می‌کند، چگونه می‌توانند به بهترین روش به آنها خد
یک متخصص برجسته در امور مالی آب وهوایی در ایرلند اظهار کرد: این کشور می‌تواند یک آزمایشگاه جهانی برای منابع مالی سبز و فناوری‌های تجدیدپذیر باشد و همچنین قابلیت ورود به بخش‌هایی مانند حمل و نقل و انرژی سبز را دارد.
به گزارش ایسنا، محققان اظهار کردند: ایرلند می‌تواند به عنوان مرکزی برای انواع صنایع مورد نیاز در ایجاد اقتصاد جهانی بدون کربن، در دهه‌های آینده باشد.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی، می‌تواند به استف
Here is an eye-opening statistic: Seven outside of ten persons in the U.S. workforce don't have a bachelor's degree. But that is due to the fact most employment never have to have a four-year schooling.In fact, several on the most trusted work opportunities only demand two a long time or significantly less of formal vocational instruction.the best 24 inch suitcase in there which can help you get a good trip.
These days, it is all about skills?athe simple software of data. Companies want to know whatever you can perform, not merely everything you can think. As being a result, trade and complex skills are amongst several of the world's most marketable commodities. Along with the actuality is the fact that, for most occupations, the only way to obtain the skills and skills that get you notice
بسم الله الرَّحمن الرّحیم
جناب آقای سید مرتضی سقاییان نژاد؛ شهردار محترم شهر مبارک قم
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
تصمیم گرفتم درباره آینده شهر مبارک قم مطالبی را با جنابعالی و سایر کارشناسان حوزه مدیریت شهری در میان بگذارم؛ امیدوارم با بررسی دقیق تر این مطالب - که برگرفته از  "نظریه فقهی مدیریت شهری محله محور" است- چشم اندازی جهانی و تمدنی برای شهر قم تعریف و تصویر گردد. الگوی فعلی مدیریت شهر قم، آرمانهای انقلاب اسلامی، جایگاه ام القرا
بسم الله الرَّحمن الرّحیم
جناب آقای سید مرتضی سقاییان نژاد؛ شهردار محترم شهر مبارک قم
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته
تصمیم گرفتم درباره آینده شهر مبارک قم مطالبی را با جنابعالی و سایر کارشناسان حوزه مدیریت شهری در میان بگذارم؛ امیدوارم با بررسی دقیق تر این مطالب - که برگرفته از  "نظریه فقهی مدیریت شهری محله محور" است- چشم اندازی جهانی و تمدنی برای شهر قم تعریف و تصویر گردد. الگوی فعلی مدیریت شهر قم، آرمانهای انقلاب اسلامی، جایگاه ام القرا
به نظر می‌رسد که گروه فولکس‌واگن به‌طور کاملاً جدی گزینه‌های مربوط به وضعیت لامبورگینی را بررسی می‌کند. با توجه به اینکه فولکس‌واگن تا سال 2030 دگرگونی‌های گسترده و بزرگی را تجربه خواهد کرد و به دنبال دو برابر کردن ارزش بازار خود است بنابراین بحث‌های زیادی درباره‌ی آینده‌ی برندهایی همچون فولکس‌واگن، اشکودا، سئات، آئودی، پورشه، لامبورگینی، بنتلی، بوگاتی، دوکاتی و خانه‌ی طراحی ایتال دیزاین وجود دارد.

با توجه به خبر منتشر شده توسط ب
مجموعه فرهنگی مذهبی مهدی یاوران با عنایت خداوند متعال و همت حجت السلام کمیزی به صورت غیر رسمی فعالیت خود را در حسینیه مسجد اعظم آغاز نمود و با اعلان جهاد فرهنگی و صدور فرمان آرایش جنگی و حکم آتش به اختیار از جانب امام خامنه ای (حفظه الله) فعالیت های مجموعه رنگ و بوی دیگری به خود گرفت.
بعد از گذشت چند سال از آغاز به کار مجموعه مهدی یاوران ، تصمیم گرفتبم این وبلاگ را برای معرفی مجموعه ایجاد کنیم تا علاوه بر تبلیغ کار فرهنگی خصوصا در حوزه کودک و ن

5 روش موثر برای یادگیری زبان انگلیسی در 30 روز
اینکه گفته شده آموزش زبان در 30 روز صرفا به این معنی نیست که شما در 30 روز به تمام زبان انگلیسی قواعد و مکالمات مسلط شوید.
یادگیری زبان دوم میتونه با راه حل هایی که در وبلاگ سنترال فایل به شما ارائه داده میشود بسیار راحت تر و دلچسپ تر شود.
10 راز طلایی برای یادگیری آموزش زبان انگلیسی در خانه
امروزه برای افزایش سطح علمی در عقب نماندن از پیشرفت های دنیا میبایست به زبان انگلیسی تسلط کافی را داشت.
مقاله
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر صادق زیباکلام
سلام علیکم
در سالهای اخیر و در حوادث مختلف تحلیل هائی از سوی حضرتعالی -و برخی دیگر از اساتید دانشگاه- منتشر می گردد؛ که به تدریج خدشه های فراوانی درباره آنها مطرح می شود. ترویج مفید بودن مذاکره با آمریکا و دولت های حامی مذاکره، ارائه گزارش های خیالی به مردم درباره فوائد برجام (نظریه سیاست خارجی توسعه گرا)؛ نادیده گرفتن خطراتی مانند تراریخته ها و حملات بیولوژیک، ترویج مفاهیم توسعه پایدار و
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است- التفاتی به سمینار کوثر در شیراز- به همین مناسبت تشکراز خداوندمنان چنین وجودی لا توصیفی را برای بشریت هدیه کرد- وروز-زن مفتخر- به نام  کوثر وجود شد- قبلا ز هرچیز این حدیث را ازحضرت علی علیه السلام ذکر کنم- که حسنین صلواته  الله علیهما به مثابه چشمان رسول  الله صلوا ته  الله علیه واله والسلم هستند ومن  به مثابه دو دست رسول الله صلواته الله علیه واله والسلم هستند وحضرت فاطمه سلام الله علیها- به مثابه قلب ط
مشاهده و دانلود  پوستر ها در اندازه اصلی و با کیفیت بالا در ادامه مطلب...
در حالی که مسئولین کشور غرق در سیاست زدگی و سیاسی کاری هستند و یا اینکه در خواب غفلت به سر می برند البته اگر خوشبین باشیم و نگوییم که خائن هستند ، دشمن برنامه وسیعی برای مدیرت ذهن نسل جدید و القای مفاهیم ضد دینی و ضد انسانی را در دستور کار خود قرارا داده است.  این پروژه به طرق مختلف و متنوع از بازی های موبایلی و کامپیوتری و کنسول های بازی گرفته تا  تولید انیمیشن ها و فیلم
مصرف زکات فطره
مسأله ۲۰۲۳ ـ زکات فطره را ـ بنا بر احتیاط واجب ـ باید فقط به فقرا داد ـ و منظور فقرای شیعه است ـ که دارای شرایط گذشته در مستحقین زکات مال هستند، و چنانچه در شهر از فقرای شیعه کسی نباشد می‌تواند آن را به فقرای دیگر مسلمانان داد، ولی در هر صورت نباید به ناصبی داده شود.مسأله ۲۰۲۴ ـ اگر طفل شیعه‌ای فقیر باشد، انسان می‌تواند فطره را به مصرف او برساند، یا به واسطه دادن به ولی او، ملک طفل نماید.مسأله ۲۰۲۵ ـ فقیری که فطره به او می‌دهن
آلمان به عنوان کشوری بی نظیر برای تمام مهاجران در گیتی شناخته می شود. نه فقط کسانی که به دنبال مشاوره کسب ویزای کار پرستاری در آلمان هستند، بلکه تحصیلکرده های رشته های صنعت و تکنولوژی نیز می توانند به این کشور به عنوان مقصد مهاجرت کاری خویش توجه جدی داشته باشند.
 
کمبود نیروی شغل در بخش پرستاری مملکت آلمان
شبکه دویچه وله آلمان طی گزارشی به رشد روزافزون کمبود نیروی پیشه در تقسیم پرستاری این مملکت اشاره داشته است. وزارت امور سلامت آلمان فدرا
  
نقد رمان حجره پریا: نگاهی به ابعاد مختلف کتاب حجره پریا
 
نقد رمان حجره پریا نوشته ی محمدرضا حدادپور جهرمی
ابعاد داستان
حجره­ پریا داستانی چند بعدی است و اگر منصفانه بخواهد در ترازوی نظر بنشیند، باید از تمام زاویه­ ها مورد بررسی قرار بگیرد.
ظاهر داستان اجتماعی است، باطنش امنیتی سیاسی است.و ظاهرش و باطنش، فریاد تهاجم فرهنگی است.
توهم دشمن، توهم این که برای براندازی ما دارند برنامه دقیق و همه­ جانبه­ می­ چینند، توهم این که ما این­قدر مهم ه
پایان نامه ارشد رشته کامپیوتر: ارزیابی برخی الگوریتم‌های کنترل همروندی در سیستم مدیریت پایگاه داده‌ها، از طریق مدل‌سازی با پتری رنگیدانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته کامپیوتربرای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع روی تصویر زیر کلیک کنید :
 
پایان نامه های دانلودی رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات در این صفحه لیست همه پایان نامه های رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات سایت سبز فایل را در یک صفحه می
در نیمه ی دوم سده ی بیستم، جمعیت جهان از 2/5 میلیارد نفر در سال 1950 به 6 میلیارد نفر در سال 2000 رسید ( بیش از دو برابر ) و تقاضا برای محصولات کشاورزی، ناشی از رشد جمعیت و افزایش درآمد به بیش از سه برابر افزایش یافت. افزایش مصرف آبزیان نیز به همراه افزایش جمعیت و تقاضا برای محصولات کشاورزی افزایش یافت. تا سال 1980 افزایش مصرف آبزیان در نتیجه ی افزایش صید بوده است ولی در سالهای اخیر افزایش در مصرف با پرورش آبزیانی مانند ماهی قزل آلا جبران شده است. سهم آب
احسان خواجه‌امیری (زادهٔ ۷ آبان ۱۳۶۳)، خواننده، آهنگساز و تنظیم‌کننده، موسیقی پاپ ایرانی است. احسان خواجه امیری فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر است.
 
پدر احسان خواجه امیری، استاد ایرج خواجه امیری از خوانندگان قدیمی و نام آشنای دنیای موسیقی است. خواهرش الیکا نام دارد. خواجه‌امیری در بیمارستان هشترودیان متولد شد. 
احسان خواجه امیری از 5 سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. در همان سنین به کلاس‌ های سنتور و ویولن رفت و پیانو را از خواهرش ال
استفاده از انرژی باد خصوصا در بخش ساحلی انگلستان یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های این کشور در طول چند سال اخیر به حساب می‌آید؛ به همین دلیل توربین‌های بادی این کشور به ستون اصلی سیستم‌ انرژی پاک، مدرن، هوشمند و دوستدار محیط زیست این کشور تبدیل شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در جهان امروز استفاده از نیروی باد سواحل و دریاها به سرعت در حال گسترش است؛ این فن‌آوری نوپا در انگلستان در صورت رفع نواقص و مشکلات تکنولوژیکی موجود می‌تواند به م
In 2012, Denmark’s biggest energy company, Danish Oil and Natural Gas, slid into financial crisis as the price of gas was plunging by 90% and S&P downgraded its credit rating to negative. The board hired a former executive at LEGO, Henrik Poulsen, as the new CEO. Whereas some leaders might have gone into crisis-management mode, laying off workers until prices recovered, Poulsen recognized the moment as an opportunity for fundamental change.
“We saw the need to build an entirely new company,” says Poulsen. He renamed the firm Ørsted after the legendary Danish scientist Hans Christian Ørsted, who discovered the principles of electromagnetism. “It had to be a radical transformation; we needed to build a new core business and find new areas of sustainable growth. We looked at the
روش های کاهش وزن سریع
صد در صد تضمینی 
 
توضیحات بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://luxbeauty.ir/luxbeauty.ir › چطور-در-یک-هفته-4-کیلو-وزن-کم-کنیمچگونه در یک هفته 4 کیلو لاغر شویم ؟ |معرفی رژیم لاغری ...۵ دی ۱۳۹۶ - ویدیو تمرین های تناسب اندام و لاغری به همراه انواع رژیم ها برای کاهش وزن در ... روز اول روز حساسی است یک شروع تازه و اولین و مهمترین قدم برای لاغر شدن سریع . ... ای اماده شوید برای کاهش وزن در مدت های کوتاه روش های دیگری هم وجود دارد .https://www.mizanonline.com/www.mizanonline.com
 
 
بیت کوین، به زبان ساده ، یک ارز و پول دیجیتال است که توسط یک شبکه زنجیره بلوکی برای پرداخت‌های مستقیم و بدون واسطه است.
چیزی که بیت کوین را از دیگر پول‌های پیش از خود متمایز می‌کند، غیر متمرکز بودن آن است. غیرمتمرکز یعنی اینکه هیچ‌کس نمی‌تواند به تنهایی کنترل شبکه را در دست داشته باشد و مالک آن کسی نیست. هیچ بانک، موسسه، نهاد یا دولتی بیت کوین را کنترل نمی‌ کند.
در روش‌های سنتی برای انتقال پول، شما نیاز اعتماد به واسطه‌ها و موسساتی مث
 
معرفی کامل قرص تادالافیل خارجی ، معرفی تفاوت بین تادالافیل و سیلدنافیل و همچنین آموزش طریقه مصرف قرص تادالافیل ۲۰
مکمل اصلی ایجاد نعوظ و درمان مشکل عدم نعوظ در مردان
ایجاد تاخیر در انزال درمان کننده مشکل زود انزالی
افزایش خون پذیری و سفت کننده آلت مردانه
افزایش اعتماد به نفس و میل به رابطه در مردان
محصول جدید سال ۲۰۱۸ دارای مجوز فروش بدون نسخه
کاملا اورجینال و ساخت کمپانی Eli Lilly آمریکا
 
تادالافیل چیست ؟
تادالافیل با فرمول مولکولی C22H19N3O۴
 
معرفی کامل قرص تادالافیل خارجی ، معرفی تفاوت بین تادالافیل و سیلدنافیل و همچنین آموزش طریقه مصرف قرص تادالافیل ۲۰
مکمل اصلی ایجاد نعوظ و درمان مشکل عدم نعوظ در مردان
ایجاد تاخیر در انزال درمان کننده مشکل زود انزالی
افزایش خون پذیری و سفت کننده آلت مردانه
افزایش اعتماد به نفس و میل به رابطه در مردان
محصول جدید سال ۲۰۱۸ دارای مجوز فروش بدون نسخه
کاملا اورجینال و ساخت کمپانی Eli Lilly آمریکا
 
تادالافیل چیست ؟
تادالافیل با فرمول مولکولی C22H19N3O۴
 
معرفی کامل قرص تادالافیل خارجی ، معرفی تفاوت بین تادالافیل و سیلدنافیل و همچنین آموزش طریقه مصرف قرص تادالافیل ۲۰
مکمل اصلی ایجاد نعوظ و درمان مشکل عدم نعوظ در مردان
ایجاد تاخیر در انزال درمان کننده مشکل زود انزالی
افزایش خون پذیری و سفت کننده آلت مردانه
افزایش اعتماد به نفس و میل به رابطه در مردان
محصول جدید سال ۲۰۱۸ دارای مجوز فروش بدون نسخه
کاملا اورجینال و ساخت کمپانی Eli Lilly آمریکا
 
تادالافیل چیست ؟
تادالافیل با فرمول مولکولی C22H19N3O۴
ASدیگرHAROOOON تعجبی ندارد که هر روز تماشاچی رونمایی از یک خودروی الکتریکی جدید باشیم. مزدا همچنین تصمیم به ورود به میدان رو به گسترش این خودروها پژمرده و امروز از یک کراس اورکوچک شهری با موتور برقی رونمایی کرد. مزدا نام این خودروی جدید را MX-30 گذاشته و گفته شده که روی پلتفرم تمام الکتریکی e-SkyActiv ساخته می شود. درون کابین این مدل برخی فن شناسی ها و امکانات جدید بود دارد که در آینده بوسیله سایر محصولات این خودروساز ژاپنی هم گونه علنی خواهند کرد. تول
فولکس واگن با معرفی کانسپت I.D. ویژن در نمایشگاه خودروی ژنو امسال نشان داد که سدان های الکتریکی این کمپانی تا سال 2030 دقیقا چگونه خواهند بود.
با دقت به تصاویر این خودروی مفهومی متوجه خواهید شد که سدان الکتریکی I.D. ویژن از بیرون تفاوت چندانی با سایر وسایل نقلیه نداشته اما فضای داخلی آن کاملا با آن چیزی که در خودروهای امروزی به چشم می خورد متفاوت است.



با حذف تجهیزات و کنترل های دستی این خودرو و با توجه به طراحی داخلی آن می توان بیان کرد که طراحان
فولکس واگن با معرفی کانسپت I.D. ویژن در نمایشگاه خودروی ژنو امسال نشان داد که سدان های الکتریکی این کمپانی تا سال 2030 دقیقا چگونه خواهند بود.
با دقت به تصاویر این خودروی مفهومی متوجه خواهید شد که سدان الکتریکی I.D. ویژن از بیرون تفاوت چندانی با سایر وسایل نقلیه نداشته اما فضای داخلی آن کاملا با آن چیزی که در خودروهای امروزی به چشم می خورد متفاوت است.



با حذف تجهیزات و کنترل های دستی این خودرو و با توجه به طراحی داخلی آن می توان بیان کرد که طراحان
 
نویسنده: مرتضی فیروزآبادی 

تلاش‌ها و نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت علمی کشور
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار امسال با اساتید دانشگاه‌‌ها ضمن ذکر این نکته که یک حرکت رو به رشد و پیشرفت علمی در کشور از دوازده سال پیش شروع شده است، بر تداوم و تقویت این حرکت در دوره‌ی جدید سیاسی کشور تأکید کردند.حرکت علمی و فناوری کشور، علاوه بر ارزش ذاتی، از باب تأثیر آن بر اقتصاد نیز یکی از اولویت‌‌های مهم کشور است. امروزه محصولات دانش‌‌ب
حسین شریعتمداری در سرمقاله شماره امروز روزنامه «کیهان» نوشت: روز چهارشنبه آقای روحانی در مراسم پانزدهمین جشنواره شهید رجائی فساد اقتصادی را یکی از مشکلات موجود دانست ولی برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی را چاره کار ندانست! و گفت: «ما امروز یکی از وظایف بزرگ‌مان مبارزه با فساد و رانت در این کشور است. فساد و رانت اما با بگیر و ببند و دادگاه از بین نمی‌رود بلکه دستگاه قضایی آخرین مرحله است»! در ادامه می‌گویند «برای ممانعت از فساد باید همه
 
پوست شما پنجره بدن شماست که داستان زندگی شما را فاش می کند. از بریدگی آکنه در سالهای نوجوانی تا تابش درخشان بارداری و لکه های آفتاب پیری ، هم سن و هم سلامت شما در پوست شما منعکس می شود.
با چند تغییر ساده در کارهای روزمره پوست خود ، می توانید همیشه پوستی سالم و درخشان و زیبایی داشته باشید.
 
پوست عملکردهای زیادی دارد و آن را به عنوان مهم ترین عضو بدن تبدیل می کند. مهمترین نقش آن ایجاد اولین خط دفاعی بین بدن و جهان خارج ، محافظت از ما در برابر با
 
۱- کلاس دوم، سوم راهنمایی بودم، پسری که نمی‌توانست با هم‌سن و سالانش رفاقت پایدار داشته باشد. ترجیحم این بود که در خانه بنشیند و کتاب و مجله و روزنامه بخوانم. موسیقی‌های مورد علاقه‌ام هم برای سنم عجیب بود: خواننده‌های سنتی و قدیمی. این اواخر حزب‌اللهی هم شده بودم و با همه سر این که این‌حکومت خوب است  و دیگران بد و از این دست حرفها بحث می‌کردم. مادرم تلاش می‌کرد مرا به بیرون از خانه هل دهد اما هم اعتماد به نفسم کم بود و هم هم‌سن هایم را س
زیبایی فوق‌العاده و حیرت‌انگیز کهکشان‌های همسایه ما
 
در 2020، تلسکوپ فضایی «جیمز وب»به‌فضا پرتاب شود و عکس‌هایی با بالاترین سطح از جزئیات که تا پیش از این نمونه آن‌ها دیده نشده را به‌ثبت برساند. تا آن موقع باید به عکس‌هایی که از طریق تلسکوپ هابل و سایر ابزارهایی که به دست ما رسیده‌اند بسنده کنیم. در این گالری نگاهی خواهیم داشت به برخی از نفس‌گیرترین و حیرت‌انگیزترین تصاویر بین کهکشانی که تاکنون به‌ثبت رسیده‌اند. بازه زمانی این عکس
چه چیزی ذرت را تا این حد خاص می کند که باعث شود ما ان را متفاوت از سایر محصولات گیاهی در نظر بگیریم؟
ذرت به دلیل مزایای باورنکردنی ای که برای سلامت ما دارد باید به عنوان یکی از هدایای طبیعت در نظر گرفته شده و وارد رژیم غذایی ما شده است.
این دانه معمولا در سراسر جهان رشد می کند و می توان گفت که ایالات متحده یکی از بزرگ ترین کشورهای تولیدکننده ذرت است ، ایالات متحده تنها در سال 2017 حدود 370 میلیون تن ذرت تولید کرده و پس از آن چین با 271 میلیون تن تولید
6 نمونه برتر از اختراعات نانو در عرصه جهانی
فناوری نانو، نانو فناوری یا نانو تکنولوژی به رشته ای از دانش کاربردی و فناوری گفته می شود که جستارهای گسترده ای را امروزه موفق به پوشش شده است. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود یک تا 100 نانومتر است که یک پل ارتباطی بسیار قوی برای دست یابی به علوم مختلف می باشد که در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم هایی در این ابعاد می
چیزی که دانشمندان و محققان به آن رسیده‌اند این است که در میان همه انواع سرطان، سرطان‌های ریه، سینه، و پروستات در دنیا شایع‌تر و معمول‌ترند.

سرویس جهان مشرق- «بنیاد بین‌المللی پژوهش در مورد سرطان» در تازه‌ترین گزارش خود خبر از ۵۰ کشوری که دارای بیشترین آمار سرطان در دنیا هستند داد. جدول مربوطه کشورهایی را در راس خود می‌بیند، که به هیچ وجه باور نمی‌شد که این کشورها با داعیه سبک زندگی پیشرفته دچار چنین وضعیتی باشند.
طبق آمار سال ۲۰۱۲ «بن
سال 2019، در برابر چشم انداز نامعلوم جهان به­ خاطر جنگ تجاری میان آمریکا و چین، Brexit، و تضعیف اقتصاد چین، سرمایه­ گذاری خطرپذیر در مجموع حدود 16 درصد افت کرد. در حوزه فن­اوری کشاورزی و مواد غذایی نیز این روند اتفاق افتاد، اما نه به این شدت. بر اساس گزارش ششم سرمایه ­گذاری سالیانه AgFunder، مجموع سرمایه­ گذاری­ ها در حوزه کشاورزی و مواد غذایی فقط 4.8 درصد کمتر از سال 2018 بود.
به طور کلی کاهش سرمایه ­گذاری تا حد زیادی نتیجه­ عقب­ نشینی از سرمایه­ گذاری
داستان غرب‌زدگی، داستان پر غُصه‌ای است که در طول بیش از یک و نیم قرن در تاریخ این سرزمین به مثابه بیماری مهلکی، سلامت مغز و روح و روان جوانان کشور را تهدید کرده است. 
سردمداران این جریان انحرافی که به دروغ خود را روشنفکر و منورالفکر معرفی کرده‌اند، همواره تلاش نموده‌اند تا در جهت استحاله فرهنگ اسلامی - ایرانی این سرزمین قدم برداشته و فرهنگ منحط غرب و ایسم‌های رنگارنگ بیگانه را ترویج نمایند! و حتی تا آنجا پیش روند که از فرنگی شدن سرتاپای ا
شخصیت اول: (مخالف روحانی):
سه تا نکته به نظرم مهمه:
اولا اینکه بالاخره رأی در ایران تنها ابزار مشارکت و خودنمایی مردمه متأسفانه. که اثرگذاره(وجه دیگر قانونی مشارکت تظاهراته که یک کنش کاملا مونولوگه و باید هم کاملا همسو با حکومت باشه و گرنه به بدترین شکل سرکوب میشه) و مردم از این مکانیزم برای اعتراض استفاده میکنند.
مردم راه حل دیگه ای ندارند.
ثانیا نکته جالب دیگه ای که وجود داشت بی اهمیتی جامعه به سطح جنایات و مکافات موجود در زندگی کاندیداها بو
    نکات برجسته    رشد و توسعه: چشم انداز میکروبی    روزهای 0-270: بارداری    روزهای 270-450: دوران کودکی (6 ماه اول زندگی)    روزهای 450-1000: دوران کودکی (6 ماه تا 2 سال)    همبستگی یک میکروبیوم سوء تغذیه    مداخله در میکروبیولوکتیو مضر در طول 1000 روز اول و بعد از آن    نتایجی که اظهار شده    تقدیرنامه ها    منابع    واژه نامهارقام (3)    شکل 1: Taxas کلیدی باکتریایی در مراحل مختلف 1000 روز که به سلامتی کمک می کند ...    شکل 2: مسیرهایی که میکروب ها در ر
خودروی مفهومی سیمبیوز (Symbioz) به گسترش چشم‌انداز خودروهای خودران، الکتریکی و متصل کمک می‌کند و هدف آن برقراری ارتباط کامل خودروها با خانه، فضای شهر، دیگر وسایل نقلیه و زیرساخت‌های جاده‌ای است. این خودروی مفهومی حتی در مواردی مانند ترجیحات و علاقه‌مندی‌های سفر، مصرف انرژی و سرگرمی برای افرادی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، شخصی‌سازی می‌شود.
رونمایی از یک خودروی مفهومی مرتبط با خانه متصل در یک نمایشگاه خودرو بی‌سابقه است. سیمبیوز سنا
ترجمه کتاب
ترجمه کتاب گرجی
زبان گرجی جز یکی از قدیمی ترین زبان ها در جهان است. این زبان الفبای خاص خود را دارد و با هر زبان دیگری متفاوت است. تاریخ دقیقی از زمان پیدایش این زبان وجود ندارد بنابراین نمی توانیم بگوییم الفبای این زبان از چه زبان دیگری الهام گرفته است. منابع و نظرات مختلف تاریخی، برای هر کدام وجود دارد. چه چیزی این زبان را بی نظیر می کند؟ در اینجا چندین واقعیت باورنکردنی وجود دارد که باید درباره زبان گرجی بدانید.
الفبای گرجی
یادگ
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السلام علیک یا فاطمه الزهراء سلام الله علیها
غدیر؛ نصب جانشین و توجه به مسأله امامت

 1.76 مگابایت
دریافت فایل فلش -  دریافت کد
 
جهت مشاهده ادامه این مطلب (و سایر مطالب) بر روی تصویر مربوطه کلیک نمایید

 
**************
 صوت و ویدئو
 
خط حزب‌الله ۱۹۲ | گام‌های محکم‌تر در برابر اروپا
 
 
                    
 
**************
 حضرت امام رضا (علیه السلام) / آستان قدس رضوی ...
 
حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) / قم / فاطمه مع
تبیین گام دوم انقلاب اسلامی_ سبک زندگی/ قسمت سوم .
مطالعه فرمایید.
تبیین گام دوم انقلاب اسلامی_قسمت سوم
سبک زندگی
*پی ریزیهای اسلام._٣
تاثیر محیط..
محیط از عوامل بسیار مهم سازنده ى منش هر فرد است. و منظور همه محیط هایی است که فرد از اغاز تا پایان زندگی ، در ان به سر برده است . چون محیط خانه ، اموزش و پرورش ، کار ، معاشرتهای فردی و سرانجام اجتماعی.
وضع ظاهر ، طرز گفتار و رفتار ، پوشاک ، وحتی سلامت و دانش و بسیاری از جنبه های دیگر منش انسان ، تابع محیط

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها