نتایج جستجو برای عبارت :

العدل

آیا در دین بهایی ازدواج با محارم وجود دارد؟
دراین فرقه ازدواج با محارم مگر با زن پدر ، منع نشده است. (اقدس ، میرزا حسینعلی ، ص ۷۴ ) لازم به ذکر است در رساله سوال و جواب نیز بهاء در پاسخ به سوالی درباره حرمت ازدواج با اقارب چنین می گوید : « این امور به امنای بیت العدل راجع است .» (حسینعلی نوری ، رسالة سؤال و جواب ، سوال ۵۰ ) و در پیام ۱۵ ژانویه ۱۹۸۱بیت العدل چنین آمده است : « ... در حال حاضر تصمیم گیری در این مورد بعهده خود نفوس مومنه محول شده .» که در حق
شوقی افندی در نهایت به تاریخ 1326ش، شش سال قبل از تشکیل «بیت العدل اعظم» به طرز مشکوک و ناگهانی در لندن فوت نمود و در همان‌جا دفن شد. از این تاریخ به بعد هدایت و رهبری بهائیان توسط «بیت العدل» واقع در اسرائیل صورت می‌گیرد.
ادامه مطلب
العدل: یعنی خداوند راست کردار و راست گفتار و دارنده هر چیزی بر حد و
مقدار انچیز است. هر که خواهد که دعوت این اسم کند باید با خدایتعالی عدل و احسان
پیش گیردو جز احسان و عدل از او سر نزند.و دعوت این اسم مختص کسانی است که بظلم
ظالمان گرفتار شده باشند 35 روز بصدق دل پیش از کلام گفتن بعد از ادای فرایض شام
5616 نوبت بخواند و قیام نماید. و یا بعد از نماز صبح به همین تعداد خوانده شود.
سردمدار
فرقه ضاله بهائیت یعنی بها، خود را خدای مجسم معرفی کرده و مدعی احکام جدید بود.
وی در هیچ یک از نوشته ها و گفته هایش به نهی از ازدواج با محارم نپرداخته و تنها
همسر پدر را به عنوان محرمی که نمی توان با او ازدواج کرد معرفی می کند.
به گزارش انجمن رهپویان هدایت: در مورد حرمت ازدواج با محارم از میرزا حسینعلی
سؤال شد و او چنین پاسخ داد: "این امور به
امنای بیت العدل راجع است."(1) در حقیقت هیچ یک از
مبلغان بهائی حتی یک سند از بها در دست ندارند که وی
رهپویان هدایت: فرقه
ضاله مضله بهائیت سعی دارد تا از هر فرصتی سوء استفاده کرده و اهداف فرقه ای خود
را دنبال نماید. پیام های بیت العدل واقع در اسرائیل نیز برای این صادر می شود که
مهره های این فرقه نقش خود را در اقداماتی که باید انجام شود، بدانند و در همان
جهت فعالیت کنند. در سال 2017، بیت العدل به بهائیان دستور می دهد تا تغییرات آب و
هوایی را بهانه کرده و به این واسطه با افراد ارتباط گرفته، باورهای فرقه ای خود
را تبلیغ کنند.

کسانی
که با ساختار این ف
#حدیث_مهدوی 
امام رضا(ع)
«فاذا خرج اشرقت الأرض بنور ربها، و وضع میزان العدل بین الناس فلا یظلم احدا، و هو الذی تطوی له الأرض و لا یکون له ظل، و هو الذی ینادی مناد من السماء یسمعه. جمیع اهل الأرض بالدعاء الیه، یقول: الا ان حجة الله قد ظهر عند بیت الله فاتبعوه، فان الحق معه و فیه».
«او چون ظاهر شود، زمین به نور پروردگار نورانی گردد. ترازوی عدالت در میان مردم قرار دهد (ارزش‌ها و معیارهای عدالت را پیاده کند) دیگر احدی به دیگری ستم نمی کند، زمین زیر پ
علیمحمد_باب_خرافات_عقلانیت_تجدد
مرکز تشکیلات بهائیت در فلسطین اشغالی (اسرائیل) دیروز دوم آبان بیانیه ای صادر کرده است به مناسبت فرا رسیدن سالروز تولد دو رهبر اصلی بهائیت؛ علی محمد باب شیرازی و میرزا حسینعلی نوری بهاء الله.این مناسبت امسال مصادف است با دویستمین سالگرد تولد علی محمد باب. به همین دلیل مدتی است این تشکیلات با بسیج امکانات در صدد ایجاد فضایی تبلیغاتی به سود خود است. علی محمد باب متولد 1235 قمری/1819 میلادی کسی است که در 25 سالگی ابتد
 
هوالمعز::159
 
هو انتظارٌ لید القوّة الإلهیّة والملکوتیّة القاهرة الذی لا بدّ له من القدوم ومحق هیمنة الظلم بمساعدة هؤلاء الناس
 
وتغلیب الحقّ والعدل على حیاة البشر ورفع رایة التوحید؛ وتحویل الناس إلى عباد حقیقیّین لله. یجب الاستعداد لهذا الأمر...~الإمام الخامنئی 
٢٠٠٨/١٠/١٦
 
 
تصویرگر: حسین یوزباشی
لی اوت: سید علی حجازی
به سفارش: khamenei.ir
لینک دریافت
 
 
 
خیبر صہیون تحقیقاتی ویب گاہ: بہائیوں کے بانیوں کا تعارفعباس افندیعبد البہاء (عباس افندی) تہران میں پیدا ہوئے اور ۹ سال کی عمر سے ہی باپ کے ہمراہ جلاوطنی کا شکار رہے اس جلاوطنی کا ایک فائدہ انہیں یہ ہوا کہ وہ مختلف طرح کے تجربات حاصل کرنے کے علاوہ باپ اور چچا کے جھوٹ و فراڈ اور لوگوں کے ساتھ دھوکے بازیاں بھی اچھی طرح سے سیکھ گئے تھے۔ جبکہ انہوں نے اس دوران بڑے بڑے لوگوں سے اچھے تعلقات بھی بنا لیے تھے۔ عباس افندی اپنے باپ کی موقعیت کی وجہ سے اچھے
   الماجد(بزرگوار)  =48                  الواحد(یکتا)=19                                 الاحد(یگانه)=13 
   الصمد(بی نیاز)  =134                 القادر(توانا)=305                  العدل(بی نهایت عادل)=114
البصیر(آگاه ترین )  =812      الحلیم(بسیار بردبار)=88ا    ا للطیف(آنکه بر بندگانش لطف دارد)=129
العظیم(بی انتها)  =1020  الشکور(بسیار سپاسگزار)=526                     العلی(بلند مرتبه)=110
الکبیر(بزرگ ترین)   =232             الحفیظ(نگهدارنده)=998              المقیت(خوراک دهن
بها، سردمدار فرقه ضاله بهائیت که پیروان این فرقه شان خدایی برای او قائل هستند به مقلدان خود می گوید:"طبع و نشر باید با اجازه حکومت باشد و الا مخالف با امر الله است" (گنجینه حدود و احکام، ص 463)
با توجه به اعمال و رفتار پیروان فرقه ضاله
بهائیت این مطلب روشن می شود که سخن بها دارای منظور خاصی بوده و عمومیت ندارد.
مقصود بها در عبارت فوق صرفا اسرائیل می باشد چراکه در سایر کشورها بدون توجه به
ممنوعیت قانونی به فعالیت های تبلغی خود ادامه می دهند.
اگر ب
رهپویان هدایت: 
فرقه ها با استفاده از ضعف و خلاهای فردی و
اجتماعی در صدد رخنه در آحاد جامعه می باشند. در این بین فرقه هایی مانند بهائیت
که از اساس به صورت تشکیلاتی فعالیت می کنند سعی دارند تا فضاهایی را برای اقدامات
خود انتخاب کنند که بیشترین حد از محرومیت را دارا باشند. مشکلات اقتصادی و کم
اطلاعی افراد مهمترین محورهایی هستند که بهائیان جهت پیش برد اهداف فرقه ای از آن
کمک می گیرند.
با توجه به آنچه ذکر شد تشکیلات بهائیت برنامه
ای طولانی مدت بر
رهپویان هدایت: 
فرقه ها با استفاده از ضعف و خلاهای فردی و
اجتماعی در صدد رخنه در آحاد جامعه می باشند. در این بین فرقه هایی مانند بهائیت
که از اساس به صورت تشکیلاتی فعالیت می کنند سعی دارند تا فضاهایی را برای اقدامات
خود انتخاب کنند که بیشترین حد از محرومیت را دارا باشند. مشکلات اقتصادی و کم
اطلاعی افراد مهمترین محورهایی هستند که بهائیان جهت پیش برد اهداف فرقه ای از آن
کمک می گیرند.
با توجه به آنچه ذکر شد
تشکیلات بهائیت برنامه ای طولانی مدت بر
رهپویان هدایت: خیانت و بی
بند و باری امری نهادینه شده در فرقه ضاله بهائیت می باشد. ریشه این رویکرد از
زمان باب مخصوصا در ماجرای بدشت آغاز شد. در بدشت بابیان به این نتیجه رسیدند که
دوره شریعت طی شده و دیگر نیازی نیست به هیچ یک از مرزهای اخلاقی و دینی پایبند
ماند. 
طاهره قرة العین، الگوی زنان بهائی با همین دلیل تراشی باطل بدون
حجاب و پوشش مناسب در بین مردان حاضر شد و به حرافی پرداخت. طاهره قرة العین پس از
این اقدام و با توجیه این که قلم از نوشتن گن
رهپویان هدایت: هدف از ایجاد فرقه ضاله بهائیت نفوذ جریان صهیونیزم
در جوامع مختلف بوده است. شواهد بسیار زیادی تایید کننده این امر می باشد که اغلب
آن ها نیز غیر قابل انکار می باشد. نوع فعالیت بهائیان به صورت تشکیلاتی و همچنین
دستور بیت العدل واقع در اسرائیل مبنی بر رخنه در بسترهای اجتماعی با هدف
کادرسازی، این جریان را در صف محاربان قرار داده است.

تشکیلات بهائیت، مانند لژ های فراماسونری این طور عنوان می کنند که
فرد نباید خود را ملزم به ملیت و می
درباره ی مقام شامخ و اوصاف و ویژگیهای امام عصر علیه السلام در روایات فراوان، نامهای گوناگونی دیده می شود که نوشتن همه ی آنها در یک جا و توضیح و دلیل انتخاب آن اوصاف و القاب جزوه ای جداگانه می طلبد. بیشترین اوصاف در ادعیّه و زیارات وارد شده است. در ذیل برخی اوصاف ذکر می شود:حاصد فروغ الغی و الشقاق - طامس آثار الزیغ و الاهواء - قاطع حبایل الکذب و الافتراء - طالب بذحول الانبیاء و ابناء الانبیاء - طالب بدم المقتول بکربلاء - منصور علی من اعتدی علیه و
امام یحیی بن شرف، معروف به النَوَوِی رَحِمَهُ الله، هم عصر سلطانْ "الظاهر بیبرِس" بود، کسی که با تاتارها جنگید و آنها را از بسیاری از سرزمینهای مسلمانان بیرون راند.
(به علت شرایط جنگی) سلطان بیبرس تصمیم گرفته بود که باغ و بستانهای منطقەی غوطەی دمشق را به بهانەی نیاز دولت بە ثروت و امکانات مالی در نبرد با تاتارها تصرف کند، و بهانەی دیگری کە برای این کار داشت این بود کە صاحبان این باغ و بستانها نمیتوانند مالکیت خود را بر این املاک اثبات کنند، و
باور به ظهور منجی از مسلّمات اعتقادی مسلمانان بلکه جهانیان و آرزوی تحقق عدالت نیز از آرمانهای همه منتظران است. امروز جهان تشنه آب زلال و گوارای عدالت است. اما چه عامل یا عواملی مانع ظهور امام زمان علیه السلام و منجی عالم بشریت و موجب تاخیر آن است؟ در این یادداشت کوتاه به یک مانع اشاره می شود.همه می دانیم که مهم ترین شعار مهدویت، عدالت است. در منابع حدیثی شیعه از آن حضرت با عنوان عدل مجسّم یاد شده است: اللهم و صلِّ علی ولیِّ امرک القائم المُومّ
 
من و پرنسس نشسته بودیم در مورد توکل حرف می‌زدیم که پسری جوان وارد شد و گفت ببخشید انگور دارید؟
من: انگور؟! انگور سیاه بدهم، انگور سفید بدهم؟ کدام را بدهم؟ 
انگور سفید، عسکری بدهم؟ ریش‌بابا بدهم؟ رطبی بدهم؟ منقی بدهم؟
انگور سیاه، ریش بابا بدهم؟ منقی بدهم؟ فرانسوی بدهم؟ شاهرودی بدهم؟ یاقوتی بدهم؟ کدام را بدهم؟
جوان: همه را بدهید.
من: آخر این همه انگور را برای سر قبر پدرت می‌خواهی؟
جوان: آری پدرم تازه فوت کرده، برای خیرات می‌خواهیم. شما حکی
رهپویان هدایت: در تفکر فرقه ضاله بهائیت شخصی که از فرقه خارج شود
به عنوان مطرود شناخته شده و مطابق با قانون فرقه مورد بدترین برخوردها و رفتارها
قرار می‌گیرد.
اما بحث بدینجا ختم نمی شود بلکه شخص بازگشته از فرقه ضاله علاوه بر
طرد از نظر خانوادگی نیز با مشکلاتی متعدد مواجه شده و در بیشتر مواقع زندگی مشترک
خود را از دست می‌دهد که این نشان دهنده رفتار سیستماتیک این فرقه ضاله برای از هم
پاشیدن کانون خانواده است.
به این مورد توجه کنید که اگر فردی ا
در  نشستی که اواخر آبان در شهر تبریز درنقد عملکرد فرقه های بابیت و بهائیت برگزار شد به عنوان سخنران نکاتی را یادآور شدم:وظیفه اصلی ما بیان صحیح و تبیین درست معارف دین و نشان دادن کارآمد بودن آن است و پاسخ به شبهات باید به عنوان دفاع مطرح باشد و به قدر ضرورت انرژی صرف آن شود.از آنجا که جریان هایی همچون بابیت و بهائیت با فریب و تبلیغات وسیع خلاف واقع، امنیت فکری و انسجام جامعه را تهدید کرده و می کنند باید به شبهات و القاءات آنها پاسخ داده شود. ی
تشکیلات اداری این فرقه ضاله با توجه به بی مایگی و عبث بودن نوشته های سردمداران آن، طرح روحی را راه اندازی کرد. در طرح روحی تبلیغ به منظور فریب و جذب افراد هدف اصلی می باشد که تمرکز اصلی نیز بر کودکان قرار گرفته است.
 

رهپویان هدایت: نوشته های سردمداران بهائیت سراسر گنگ،  نامفهوم
و مملو از غلط های علمی و ادبی می باشد که این امر نشان می دهد اعضای این فرقه
ضاله هیچ منطقی در تبعیت از باورهایشان ندارند. بهائیان چشم و گوش بسته و با تعطیل
کردن عقل تن
رهپویان هدایت: از آنجا که فرقه‌ ضاله بهائیت فاقد هرگونه معنویت و هویت فرهنگی است
علی رغم صرف مخارج هنگفت نتواسته در جوامع آگاه و مدنی در جذب نیرو موفقیتی کسب
نماید. از این رو بهائیان در صدد برآمده اند تا با سو استفاده از نا آگاهی و بی
اطلاعی جوامع بدوی و قبائل ابتدایی، آنان را وارد تشکیلات فرقه ای نمایند. در
حقیقت بهائیان سعی دارند تا با آمارسازی های دروغین کمبود اعضای فرقه خود کتمان
کنند.
استعمار اقتصادی جوامع ابتدایی از دیگر اهدف تشکیلات
رهپویان هدایت: از آنجا که فرقه‌ ضاله بهائیت فاقد هرگونه معنویت و هویت فرهنگی است
علی رغم صرف مخارج هنگفت نتواسته در جوامع آگاه و مدنی در جذب نیرو موفقیتی کسب
نماید. از این رو بهائیان در صدد برآمده اند تا با سو استفاده از نا آگاهی و بی
اطلاعی جوامع بدوی و قبائل ابتدایی، آنان را وارد تشکیلات فرقه ای نمایند. در
حقیقت بهائیان سعی دارند تا با آمارسازی های دروغین کمبود اعضای فرقه خود کتمان
کنند.
استعمار اقتصادی جوامع ابتدایی از دیگر اهدف تشکیلات
رهپویان هدایت: در فرقه
ضاله بهائیت تشکیلات اداری محور اصلی محسوب می گردد و بهائیان موظف هستند مطابق با
بیانیه های آن عمل کنند. به محض صدور پیام از بیت العدل واقع در اسرائیل، مهره های
این فرقه ضاله به فعالیت در حوزه های تعیین شده می پردازند.

نفوذ
تشکیلاتی در مراکز آموزشی و دانشگاه ها از جمله اهداف مهره های فرقه ضاله
بهائیت بوده که بیانیه های بیت اعدل نیز خود شاهدی غیر قابل انکار بر این امر می
باشد. در حقیقت بهائیان سعی داشتند تا با رخنه در مرا
دل هر ذره را که بشکافی بوی ناامیدی می‌دهد. دوباره ایرانِ شکست خورده جنگ نکرده پُل پیروزی برای دیگران شده است. ما حتی از بیست‌ هم خاطره‌ای جز شهریور هزار و سیصد و بیست نداریم. یک وقت گمان نکنید داریوش سوم و یزگرد سوم از اسکندر و اعراب برنز گرفته‌اند، این ایران بوده است که با شکست عکس یادگاری گرفته‌ است. آن‌گاه که دریانوردان پرتقالی تمام تلاششان را می‌کردند که قاره آفریقا را دور بزنند و با پیمودن اقیانوس هند به شرق برسند و دریانوردان اسپان
فتنه ای که سردمداران فرقه ضاله در ایران ایجاد کردند به جایی نرسید و نه تنها در بین مردم مسلمان با اقبال مواجه نشد بلکه از همان ابتدا صفوف مسلمانان با وابستگان به فرقه ضاله بهائیت کاملا متمایز و جدا گردید.
رهپویان هدایت: سردمداران فرقه ضاله بهائیت که از
هشیاری مردم ایران در مواجهه با خود رنجیده خاطر بودند با اظهار سخنان تحقیر آمیز
در مورد ایرانیان سعی در عقده گشایی داشتند.

عبد بها با حقد و نفرتی که از ایرانیان دارد می
نویسد:

"اگر ایرانیان گو
      ادعای عصمت کبری بهاء
 
    میرزا حسینعلی نوری پیامبر خودخوانده بهائیان چون می دانست یکی از امتیازات انبیای الهی از دیگر مردمان، خودداری آنان از ارتکاب گناهان و معاصی است، برای خود نیز همانند دیگر پیامبران الهی مقام عصمت کبری قائل شده به گونه ای که هرچه به خورد پیروان ناآگاه خود بدهد آنان نیز تبعیت محض داشته و هیچگونه اعتراضی نمی کنند.

     حسینعلی مازندرانی در کتاب اشراقات صفحه 58 سطر 4 در این مورد می گوید:«و اما العصمة الکبری لمن کان
همانطور که سازمان نظام مهندسی، یا سازمان نظام پزشکی وجود دارد، باید سازمان نظام مدیریتی هم ایجاد شود، تا صلاحیت مدیران را بررسی کرده، قدرت اجرایی و لغو پروانه داشته باشد. البته انجمن مدیریت یا انجمن دانش اموختگان و دیگر وجود دارد، ولی هیچکدام قدرت اجرایی ندارند. چه بسا اگر این مرکز ایجاد شود، جلوی فساد بسیاری از مدیران را از ابتدا بگیرد! زیرا میتواند به کسانی که شرایط مدیریت را ندارند، کارت عضویت ندهد و یا با کنترل اعضا، مواظب آنها باشد و
المقصد الثّالث‏ فی‏ إثبات الصّانع‏ و صفاته‏ و آثاره‏ و فیه‏ فصول:
الفصل‏ الاوّل فی وجوده‏ الموجود:
إن کان واجبا فهو المطلوب‏ و الّا استلزمه‏ لاستحاله الدّور و التّسلسل‏.
الفصل‏ الثّانی‏ فی صفاته تعالى‏.
[القدره]
 وجود العالم‏ بعد عدمه‏ ینفی الإیجاب‏ و الواسطه غیر معقوله و یمکن: عروض الوجوب‏ و الإمکان للأثر، باعتبارین‏ و اجتماع القدره على‏ المستقبل مع العدم‏ و انتفاء الفعل، لیس فعل الضّد و عمومیّه العلّه، تستلزم‏ عمومیّه الصّ
    در باره اهمیت بهائیان برای رژیم اشغالگر صهیونیستی، از همان ابتدا وابسته سفارت دولت اشغالگر قدس در اروگوئه سخنی دارد که در نوع خود جالب توجه است‌. ابراهام ساریوس وابسته سفارت اسرائیل در سال ‌1340 گفته است‌: «در اسرائیل گروه کوچکی از بهائیان وجود دارند که اکثر آنها ایرانی هستند، اگر چه این عده از 250 نفر تجاوز نمی کند، مع ذلک در اسرائیل اهمیت و مقام فوق‌العاده‌ای دارند».

    در همین رابطه‌، در تاریخ 4 بهمن 1349 ساواک در گزارشی به نقل از فری
به بهانه شهادت جانسوز برترین آفرینش هستی و خاتم پیامبران و صاحب کوثر و مقام محمود یعنی محمد مصطفی (ص):
پیامبر اکرم(ص) نه تنها خود دارای اخلاق
ستوده و کامل بود که اساساً بر این باور بود که
فلسفه اصلی بعثت او برای تکمیل اخلاق است
و می فرمود: «انّما بعثت لاتمّم مکارم
الاخلاق؛ همانا من برای به سامان رساندن
فضائل اخلاقی مبعوث شده ام.»


شرف و جلال پیمبران بود از جلال محمّدی

سبب وجود جهانیان، همه از کمال محمّدی


نرسد خرد به کمال او نه بشر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود نمونه سوالات تون آپ