نتایج جستجو برای عبارت :

اطلاع‌نگاشت | شروط تحقق و فواید رونق تولید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ارزیابی مشکلات اقتصادی کشور و استفاده از نظر کارشناسان سال ۹۸ را به نام «رونق تولید» نامگذاری کردند. نوجوان خامنه‌ای ابعاد مختلفی را که رهبر انقلاب درباره رونق تولید در پیام نوروزی و بیانات در حرم مطهر رضوی مطرح کردند در این اطلاع‌نگاشت منتشر می‌کند.
           
مصادیق کار عالمانه و مجاهدانه از نظر رهبر انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی راه شکوفایی اقتصادی کشور برای تحقق رونق تولید را، کار مجاهدانه و عالمانه می‌دانند و در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی (۹۸/۰۱/۰۱)  مصادیقی را برای این نوع کار، بیان کردند.نوجوان خامنه‌ای این موارد را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ارزیابی مشکلات اقتصادی کشور و استفاده از نظر
کارشناسان، سال ۹۸ را به نام «رونق تولید» نامگذاری کردند. پایگاه
اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR ابعاد مختلفی را که رهبر انقلاب درباره رونق تولید در پیام نوروزی و بیانات در حرم مطهر رضوی مطرح کردند در این جدول منتشر میکند.
ادامه مطلب
حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به مناسبت ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ویژگی‌هایی را برای نماینده مطلوب برشمردند که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR این موارد را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
ادامه مطلب
رهبر انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با اشاره به منشأ مشکلات اقتصادی کشور، آن‌ها را فرصتی برای اصلاح و پیشرفت دانستند.
نوجوان خامنه‌ای این موارد و رهنمودهای مرتبط با هر یک را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پاسداران (۱۳۹۸/۰۱/۱۹) علت دشمنی‌‌های آمریکا با سپاه را پیش‌قدمی این نهاد در همه عرصه‌های مقابله با دشمن دانستند.برهمین اساس، بخش دفاع مقدس نوجوان خامنه‌ای اطلاع‌نگاشت «سپاه پیش‌قدم در همه عرصه‌ها» را منتشر می‌کند.
        
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مردم آذربایجان شرقی (۹۷/۱۱/۲۹) به نشانه‌های ضعف دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کردند.از این رو،
سایت نوجوان خامنه ای در این اطلاع‌نگاشت، برخی از گرفتاری‌های آمریکا را که مورد اشاره رهبر انقلاب بوده است، مرور می‌کند.
         
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «نخستین انقلاب بزرگ قرنهای اخیر است که توانسته خط مستقیم خود را در این مدت طولانی حفظ کند.»  ۱۳۸۳/۱۱/۱۹رهبر انقلاب معتقدند انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانسته بعد از گذشت مدت طولانی، خط مستقیم و جهت‌گیری خود را حفظ کند. پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در پرونده‌ی «انقلابی که منحرف نشد» ویژگی‌ها و وقایع مرتبط با مهمترین انقلاب‌های معاصر را با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در این اطلاع نگاشت بررسی می‌کند.
     
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
سایت نوجوان خامنه ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
        
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی‌شان در حرم رضوی، شبه‌روشنفکران داخلی که دنبال ترویج فرهنگ غربی هستند را با حسن تقی‌زاده، به‌اصطلاح منورالفکر دوران پهلوی مقایسه کردند و برخی از خصوصیات آنها را برشمردند. نوجوان خامنه‌ای در این اطلاع‌نگاشت موارد مورد اشاره ایشان را مرور می‌کند.
          
رهبر انقلاب اسلامی در بیانات نوروزی در حرم مطهر رضوی (۱۳۹۸/۰۱/۰۱)، در بیان نحوه مواجهه‌ با دولتهای غربی، با توجه به تجربیات تاریخی، مواردی از انتظارات غلط یا درست از قدرت‌های غربی را متذکر شدند.
نوجوان خامنه‌ای در اطلاع‌نگاشت «از غربی‌ها چه انتظار داریم» این موارد را مرور می‌کند.
         
Contracting under STANDARD TERMS :انعقاد قرارداد تحت شروط استاندارد : In International Contracts standard terms are provisions which are prepared in advance for general and repeated use by one party and which are actually used without negotiations with the other party .در قراردادهای بین المللی شروط استاندارد مقرراتی هستند که پیشاپیش برای استفاده عمومی و مکرر از سوی یک طرف اماده شده اند و در عمل بدون مذاکره با طرف دیگر از انها استفاده می شود .Conflict between standard terms and non standard terms : In case of conflict between standard term and a term which is not a standard term the latter prevails .تعارض بین شرو
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
نوجوان خامنه‌ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
             
             
             
              
            
رهبرحکیم انقلاب اسلامی در تداوم نامگذاری سال، سال ۹۸ را سال رونق اقتصادی نامیده اند.
برای تحقق این مهم:
یک دسته از کارها را نباید انجام داد؛ همایش‌های کلیشه‌ای و تشریفاتی، تبلیغات محیطی و پرهزینه و غیرمفید، صدور بیانیه های حمایت آمیز، سخنرانی‌ها، خطبه‌ها و نوشته‌هایی که نوعی رفع تکلیف درآن دیده می‌شود و از همه مهم تر اجتناب رسانه ها به خصوص صداوسیما از کمی گرایی زیاد به موضوع که همه آفات تحقق اهداف سال هستند.
دسته دوم اقداماتی لازم، ضر
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.سایت نوجوان خامنه ای پیام نوروزی رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
           
          
     
        
           
           
محمدحسین توکلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمان با توجه به اهمیت موضوع گردشگری به‌ویژه گردشگری مزرعه در رشد، توسعه و درآمدزایی ارزی کشورها اظهار کرد: رونق گردشگری در سال‌های اخیر در کشورهایی که بحران‌ شدید مالی را پشت سر گذاشته‌اند به‌خوبی توانسته راه‌گشای برون‌رفت از دغدغه‌ کشورها و گره‌گشای مشکلات معیشتی  مردم باشد.
وی اضافه کرد: در این بین نقش دولت‌ها و تصمیم‌های بزرگ ملی در تحقق رونق بخش گردشگری بسیار بااهمیت است؛ چرا
   زمانی  تولید رونق پیدا می کند که کار در راس و ملاک باشد. تا زمانی که به تولید کننده به چشم جهاد گر نگاه شود هیچگاه تولید رونق پیدا نمی کند. زمانی رونق به تولید باز می گردد که به جای برخورد با افرادی که نظم بازار را بر هم میزنند به افراد دور و بر مان که با سیاست های غلط سعی در انجام کار هستند توجه و آنها را محاکمه کنیم.
 
   دکتر هاشم اورعی- استاد دانشگاه صنعتی شریف-رئیس انجمن علمی انرژی بادی ایران:
رونق تولید چیزی نیست که با نام گذاری به دست بیا
شروط ضمن عقد ازدواج تعهداتی است که در حین ازدواج با توافق زن و شوهر وارد مفاد قرارداد ازدواج آن‌ها می‌شود. این شروط را می‌توان در سند رسمی ازدواج ذکر کرده و با امضای دو طرف رسمیت داد. این شروط در قانون ذکر نشده‌اند و به انتخاب طرفین چه در هنگام ازدواج و چه پس از آن انتخاب می‌شوند.
بر اساس فقه  اسلامی و قانون مدنی ایران، ازدواج قراردادی است که در آن حقوق و تکالیف متفاوتی به زن و مرد داده می‌شود. با امضای سند ازدواج، زن برخی از حقوق مدنی و
  با برسی بیشتر کشور های پیشرفته متوجه میشویم با استفاده از اقتصاد مقاومتی به رونق تولید دست یافته اند. در واقع دولت مردان و مردم آن کشور ها به این مهم دست یافته اند که با حمایت از کالای داخلی و اقتصاد مقاومتی می توان به رونق تولید رسید.
  با خریدن از کالای داخلی و نه به کالا خارجی کاری است که شهروندان میتوانند به رونق تولید دست یابند.
ادامه مطلب
سخن‌نگاشت | پیروزی ملت ایران «تضمین‌شده» است
رهبر انقلاب در دیدار اخیر: پیروزی تضمین‌شده است؛ پیروزی ملّت ایران و پیروزی بسیج و پیروزی این جریان عظیم انقلابی در ایران، تضمین‌شده است. خدای متعال در قرآن میفرماید: اِن یَنصُرکُمُ اللهُ فَلا غالِبَ لَکُم؛ اگر خدا شما را یاری کند، هیچ کس بر شما غلبه نمیکند. خب، یاری کردن خدا چه جوری است؟ اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم‌‌؛ اگر شما یاری کردید دین خدا را، جهت‌گیری الهی را، منطق خدایی را، راه خد
بخشدار آب پخش گفت:سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شده و همه ما باید در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.
به گزارش سفیر جنوب؛بخشدار آب پخش در نشست شورای اداری بخش،ضمن گرامیداشت لیالی قدر اظهار داشت:امیدوارم همه ما از فیوضات ماه مبارک رمضان و لیالی پر عظمت قدر بهره مند شویم.
مهندس علی تنگ ارمی با اشاره شعار سال جدید که بنام رونق تولید نامگذاری شده ابراز داشت:تولید پایدار از اولویت های نظام اسلامی در برهه کنونی است
آقای بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
        
بسم الله الرحمن الرحیم
پایگاه رسانه ای رونق تولید از امروز یعنی بیستم مهرماه 98 شروع به فعالیت می نماید.
محوریت وبلاگ مبتنی بر مسائل مرتبط با رونق تولید ، شیوه ها ، راهکارها و موانع آن و ... می باشد .
امیدواریم محتوای وبلاگ مورد استفاده شما واقع گردد.
 
با تشکر / مدیریت پایگاه رسانه ای رونق تولید
آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
       
       
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا ممکن است که زن و مرد ضمن عقد نکاح اقدام به نگارش شروطی نمایند که این شروط بنا به دلایل حقوقی و قانونی باطل باشند که آگاهی از شروط باطل ضمن عقد نکاح برای همه افرادی که قصد درج شرط ضمن عقد ازدواج را دارند امری ضروری است . علاوه بر این برخی شروط مبطل ازدواج هستند ؛ یعنی علاوه بر اینکه شرط باطل است ، عقد نکاح را نیز باطل می کند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرط مبطل ازدواج بر روی لینک زیر کلیک کن
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا ، هر یک از زن و شوهر ضمن عقد نکاح می توانند شروطی را با توافق با یکدیگر ضمن عقد نکاح و در عقدنامه خود درج کنند تا به آن متعهد شوند . البته شروط صحیح ضمن عقد نکاح باید نگارش شوند و در صورتی که شروط مذکور باطل یا مبطل عقد باشند ، نمی توان به آنها بهایی داد . شروط صحیح ضمن نکاح طبق ماده 234 قانون مدنی مورد بررسی قرار گرفته اند که عبارتند از شرط صفت ، شرط نتیجه و شرط فعل . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انو
خبرگزاری آریا - برای رونق تولید و تحقق شعار سال باید شرایط لازم در راستای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود.
روح‌الله مهرجو در گفت‌و‌گو با آریا با بیان اینکه نامگذاری مجدد سال توسط
مقام معظم رهبری با ماهیت اقتصادی بار دیگر اهمیت تولید داخل و رهایی از
وابستگی به نفت را متذکر شد اظهار کرد: امروز اگر توانسته بودیم که از
وابستگی به نفت رهایی یافته و با توسعه و ارتقا تولید داخل بازارهای داخلی و
خارجی را به خود متکی کنیم، تحریم‌های اقتصادی برا
این پاورپوینت در 20اسلاید به شکل کاملاً منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از معنی رونق،تولید ملی،الزام ها، اندوخته ها و فواید رونق تولید کشور،رونق تولید و حمایت از کالا ایرانی،یکی
از مهم ترین راه های رونق تولید داخلی مبارزه با قاچاق است و سایر مطالب
مفید و ارزنده در مورد رونق تولید در این پاورپوینت درج شده است که امید
واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید

جهت دانلود فایل کلیک کنید
پیام نوروزی رهبری ایران رونق تولید را مورد توجه قرار می‌دهد. این سخن البته به عنوان یک راه حل مطرح نیست. این که تولید باید رونق بگیرد بیشتر یک مسئله است که باید به راه حل آن پرداخته شود. احتمالا رهبری هم این مورد را به عنوان مسئله طرح کرده‌اند و نه راه حل. اما به هر حال این سخن سخن تازه‌ای هم نیست که مختص امسال یا سال قبل و سال دیگر باشد. معیار تولید ملی یکی از معیار‌های کهن و مقبول همگان اقتصاد است.
تولید دکمه‌ای ندارد که کسانی که مخاطب حرف ر
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «مک‌های مردمی و ورود دستگاههای عمومی به عرصه‌ی امداد و جبران خسارتها وظیفه‌ی مهمی است که می‌تواند گوشه‌ای از آلام آن مردم عزیز را برطرف کند.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۳نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از پیام رهبر انقلاب در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، مجموعه سخن‌نگاشت «مرهم زخم» را منتشر می‌کند.
          
            
             
      
            
بیان شروط ضمن عقد توسط وکیل پایه یک
در این مطلب به بیان شروط ضمن عقد توسط وکیل پایه یک خواهیم پرداخت . برای بیان شروط ضمن عقد نیاز است تا نگاهی به ماده ی 1119 قانون مدنی کشور بیاندازیم . این قانون به طور کلی می گوید که هر کدام از زوجین می تواند در هنگام عقد ، هر شرطی را تعیین کرده و یا هر شرطی را قبول کنند به شرط آن که این شرط تعیین شده با شرایطی که قانون گذار ذکر کرده است ، مغایر نباشد و همچنین این شرط نباید به ضرر هیچ یک از طرفین نیز نباشد .

ادامه م
اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
            
       
       
            
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح یکشنبه (۱۳۹۷/۱۲/۵) در ابتدای جلسه‌ی درس خارج فقه، به شرح حدیثی از حضرت امام صادق علیه‌السلام درباره‌ی «عاقبت‌اندیشی در امور و لزوم نشاط در کارها» پرداختند. ایشان در جریان سخنان‌شان با استناد به این روایت به مسئولان توصیه کردند «بی‌حوصلگی» و «ناامیدی» را از خود دور کنند و بدانند انقلاب اسلامی به‌پیش خواهد رفت.سایت نوجوان خامنه ای بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
          
       
سلام
یه سوالی مدت ها ذهنم رو درگیر کرده بود و خواستم نظرات شما رو هم بدونم، ببینید شروط ضمن عقد رو که همه مون میدونیم هست و حتی به علت نقض اون ها میشه طلاق گرفت. مثلا شرط تحصیل خانوم و.... . حالا من میگم این شروط برای من یعنی بی اعتمادی نسبت به فرد مقابلم.
میگم آخه مردی که از همون اول برنه زیر حرف هاش که دیگه تکلیفش معلومه. برای همین هم سعی میکنم طرفم رو خوب بشناسم ولی شرط ضمن عقد نذارم. حالا شما نظرات تون رو راجع به دیدگاه من بگین. درسته یا غلط؟ 
ا
گوگل یک صندوق مالی برای کسانی که به خاطر کرونا ویروس نمی توانند سر کار بروند، ایجاد کرد؛ آمازون یک صندوق ٥ میلیون دلاری برای کمک به کسب و کار های کوچک ایجاد کرد، خوزه آندرس رستوران دار معروف آمریکا، ٨ رستوران خود را تبدیل به آشپزخانه کرد، یعنی کار اصلی خود را تهیه غدا برای افرادی که در خط مبارزه با کرونا هستند قرار داد؛ مدیرعامل اندپیزا اعلام کرد پیتزای رایگان در اختیار کارمندان خود و کارکنان بیمارستان قرار می دهد؛ دولچه و گابانا که در زمی
به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
           
           
         
امسال مسئله‌ی «تولید» مطرح است. مسئله‌ی تولید به نظر من مسئله‌ی محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال
این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا
کند. از اوّل سال تا آخر سال ان‌شاءاللّه این معنا به صورت چشمگیری در کشور
محسوس باشد. اگر این [طور] شد، امیدواریم که ان‌شاءاللّه حلّ مشکل اقتصادی
راه بیفتد.
نوجوان خامنه‌ای در ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را برای استفاده‌ی بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموع سخن‌نگاشت «مواعظ رمضانی» منتشر میکند.این مجموعه هر روز، تا پایان ماه مبارک رمضان به روز رسانی میشود.
            
             
           
در راستای منویات مقام معظم رهبری که راهبرد برون رفت از رکود تولید و اقتصاد را سرلوحه ی امور و تصمیمات کشور قرار داده اند ، شایسته است آحاد مردم و مسولین با میزان قرار دادن آن اقدامات خود را انجام دهند ، 
برای رونق تولید بایستی بازار تقاضا تنظیم شده و نیاز مصرف کننده به خرید و مصرف کالای تولید داخل باشد  و از سوی دیگر امکانات شناسایی بازارهای صادراتی در اختیار تولید کننده قرار گیرد ، آنچه مسلم است سازمان توسعه تجارت ایران میتواند با انجام وظ
در هر سال رئیس جمهور یک شعاری با توجه بر اوضاع کشور میگذارد ک امسال شعار ما:رونق تولید است.
رونق تولید یعنی چه؟
رونق تولید در کل به معنی اهتمام دستگاه قضا به برخورد به ویژه خواری.اقازادگی.سوءاستفادهایی که توسط برخی از صاحبان قدرت یا وابستگان آنها در جهت تاراج ثروت های ملی و بیت المال مسلمین انجام میگردد و موجب برهم خوردن بازار و رقابت صحیح میشود
ادامه مطلب
در دومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه‌ی سراسر کشور، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
            
              
               
             
           
           
در آستانه‌ی بهار قرآن ماه مبارک رمضان، عصر امروز (دوشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۱۶) محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ی امام خمینیرحمه‌الله برگزار شد. در این مراسم جمعی از قاریان، استادان و حافظان کلام‌الله مجید و همچنین گروه‌های جمع‌خوانی به تلاوت قرآن و مدیحه‌خوانی پرداختند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
         
        
             
               
با سلام و احترام 
همانگونه که مستحضر می باشید سال 1398 بعنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است اما با نگاهی دقیق و ریز به این موضوع دریایی از اهداف عالی و متعالی در خصوص رشد جامعه ایرانی در ورای این نامگذاری دیده می شود که ذهن و فکر هر دلسوز وطن و هر فرد دغدغه مند را در این مورد پویا نموده و هر فرد ایرانی را به زعم خود و بواسطه مکتب و دغدغه های متعدد ناخود آگاه درگیر خود می کند.
بنابر این از شما خواننده فرهیخته و عالم استدعای پیوستن به این هم اندیش
بعضی از ازدواجها همان ابتدای کار به پایان میرسند منظور همان دوران عقد است اگر در این دوران تصمیم به جدا شدن دارید قانون برای شما مراحل وشرایطی دارد که قبل از اقدام به دادن دادخواست این شرایط را در سایت گروه وکلای پارسای بخوانید 
ما هم این مطلب را برای شما در این بلاگ آورده ایم
درخواست طلاق از طرف زن در دوران عقد
 
در ابتدا توضیح دهیم که منظور از دوران عقد، زمانی است که بین زوجین عقد نکاح دائم منعقد شده است ولی بین آن ها یا نزدیکی (زناشویی) واق
‏وزیرکشاورزى در جواب به گرانى گوشت و مرغ گفته برید دعا کنید که هست!
قرار بود اووووووونچنان رونق اقتصادى ایجاد کنه که به یارانه احتیاجى نداشته باشیم
 حالا باید دعا کنیم که خدایا شکرت که با یارانه مون میتونیم نیم کیلو گوشت بخریم!!
  در خصوص مفاهیمی مانند رونق تولید نمی‌توان بصورت یک بعدی به موضوع پرداخت، بدین معنی که نمی‌توان رونق تولید را صرفا با نگاه اقتصادی بررسی نمود، زیرا این رونق در بستر جامعه و به دست افراد جامعه باید اتفاق بیافتد، بنابراین عوامل اجتماعی و فرهنگی نیز به آن وارد است.
  اقتصاد در سراسر جهان معنی و مفهومی دارد.تا جایی که در برخی موارد زندگی را جز، فعالیت اقتصادی نمی‌بینند و اقتصاد را جز، کسب منفعت مادی معنی نمی‌کنند ولی در خصوص کشور ما قضیه مت
⛔ سخن‌نگاشت| حرف تقی‌زاده‌ها به کرسی نخواهد نشست
رهبرانقلاب، امروز در حرم مطهر رضوی:
️ کسانی که افکار، #سبک_زندگی، روش‌های غربی و لغات غربی را به طور پیوسته در داخل تزریق و پمپاژ میکنند، در ادبیات و افکار و دانشگاه ها و مدارس ما، اینها همین تقی‌زاده‌های جدید هستند.
️ اینهایی که پشت سر سند ۲۰۳۰ می‌ایستند - #سند۲۰۳۰ یعنی برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی - اینها همان تقی‌زاده‌های امروز هستند.
️ البته امروز به توفیق الهی جوان‌ها
1⃣دوام زوجیت موجب عسر و حرج و مخاطرات جانی، مالی، حیثیتی و غیره برای زن داشته باشد، در اینصورت زن به استناد ماده ۱۱۴۶ ناظر به ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی میتواند از محاکم مربوطه تقاضای طلاق را درخواست کند. بنابراین قانون حق طلاق را در صورت کراهت به شوهر و عسر و حرج و مخاطرات جانی و مالی و حیثیتی پس از اثبات آن به زوجه اعطاء نموده است که میتواند برحسب مورد به دادگاه خانواده مراجعه و حکم طلاق از طرف زن را پس از بررسی دریافت نماید.
2⃣شرط وکالت در طلاق،
هم‌زمان با سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
         
             
          
         
        
      
          
          
آفتاب یزد گزارش می‌دهدفضای مجازی کلید اصلی رونق تولیدصفحه یک - تاریخ: ۲۶-۰۱-۱۳۹۸, ۰۹:۰۱آفتاب
یزد- گروه اجتماعی: سال 98 که تنها یک ماه از شروع آن می‌گذرد بنا به
سخنان مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده است و همین امر میزان
توجه سیاست‌ها‌ی داخلی به مسئله اشتغال و مشکلات اقتصادی را نشان می‌دهد،
وقتی از رونق تولید حرف می‌زنیم ناخودآگاه به یاد استارت آپ‌ها‌یی می‌افتیم
که این روزها به مدد فضای مجازی رشد قابل توجهی داشته‌اند. خیلی
طرح به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸؛ رونق تولید
 
 تولید اگر چنانچه به راه بیفتد، هم میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، هم میتواند استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند، هم میتواند مشکل اشتغال را برطرف کند، هم حتّی میتواند مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. لذاست که مسئله‌ی تولید به نظر من مسئله‌ی محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند. 
این تو بودی کز ازل خواندی به من درس وفا را
این تو بودی کاشنا کردی به دل این مبتلا را
من که این حاشا نکردم از غمت پروا نکردم
دین من دنیای من از عشق جاویدان تو رونق گرفته
سوز من سودای من از نور بی پایان تو رونق گرفته
شکیلا آشفته حالی میخونه و من به این فکر میکنم که آدم نباید همه ی تخم مرغ هاش رو تو یه سبد بگذاره. کاش فقط یک نفر بودی.
شروط ضمن عقد بعد از امضا قابل تغییر نیستند، مگر با توافق دو طرف، پس با آگاهی پیش بروید.
از صفحات سند چند برگی ازدواج کدام یکی را به دقت خوانده‎اید؟فقط صفحه مربوط به مهریه را یا صفحه شروط ضمن عقد را؟یا صفحه‎ای که نام و مشخصات شما و همسرتان را کنار تاریخ عقد ثبت کرده؟شما
در عقدنامه‎تان بیشتر دنبال خاطره ها می‎گردید یا می‌دانید روزی که پشت
سرهم زیر صفحاتی را که سردفتر تند‎و‎تند آنها را ورق می‎زد، و امضا می
کردید، چه بار مسئولیتی را به دو
 
  مهم ترین مسئله در اقتصاد ، مسئله تولید است اگر تولید اصلاح شود اقتصاد رشد می کند. جامعه اسلامی باید به صورتی باشد که به کشوری متکی نبود و اگر هم بود بسیار جزئی. باید سیستم وام به بنگاه های اقتصادی اصلاح شود در غیر این صورت تولید رونق پیدا نمی کند.
  یکی از دلایلی که اقتصاد را متزلزل میکند قاچاق و واردات نادرست است که از نظر بنده واردات نادرست بیشترین ضربه را به کشور میزند و کمر اقتصاد را خم میکند.
  برای حمایت از کالا ایرانی که نتیجه اش رون
 
شروط ضمن عقد
ازدواج تنها یک پیوند عاطفی و اخلاقی میان دو انسان نیست زن و شوهر پس از ثبت رسمی ازدواج، وارد توافقی دو جانبه می‌شوند که معمولا نظام قانونی هر کشور برای آن چارچوب مشخصی تعریف کرده‌است
مشخصات فایل

تعداد صفحات
35

حجم
0 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
doc

دسته بندی
فقه و حقوق اسلامی

توضیحات کامل
بر اساس فقه اسلامی و قانون مدنی ایران، ازدواج قراردادی است که در آن حقوق و تکالیف متفاوتی به زن و مرد داده می‌شود. با امضای سند ازدواج، زن برخی
بسم الله الرحمن الرحیم
ضرورت الگوپردازی صحیح در کارزار فرهنگی با هدف تحقق تمدن اسالمی
پای حرکت آدمی بندِ نیت های اوست. چنانچه رسیدن به هدفی را نیت کرده و "بخواهد"، موتور حرکت روشن شده است و نکته ی کلیدی آن که: حرکت و استقامت بر آن ، به منزله ی "پیروزی" ست. با این مقدمه می توان نتیجه گرفت که هرچه آدمی را متوقف کند، یک عملیات در جهت شکست اوست. و برای تحقق تمدن اسلامی، پیروزی و
حرکت پیشرونده در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظام
دکتر امدند روی سن؛ بعد از توضیح روند زندگی شون و کارهایی که از دوره دانشجویی تا الان انجام دادند، یه جمله گفتند: 
بچه ها من ۳۰ سالِ که ... دقیق اش می شه ۲۸ سالِ که بیشتر از ۴ یا ۵ ساعت در روز نخوابیدم. 
همین الانم از دم در کارخونه تا اینجا رو توی ماشین خوابیدم. 
 اللهم انی اسئلک الیسر بعد العسر 
تحقق ۷۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان زرند
فرماندار زرند گفت: تعهد اشتغال شهرستان بر اساس آمار اشتغال ثبت شده در سامانه رصد از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۰ درصد محقق شده است.
 
علی صادق زاده؛ فرماندار زرند در کارگروه اشتغال شهرستان زرند گفت: تعهد دستگاه‌های اجرایی امسال اشتغال شهرستان، ایجاد هزار و ۴۱۸ فرصت شغلی است که تا کنون کمتر از مدت ۶ ماهه اول سالجاری بیش از ۸۶۱ اشتغال در سامانه رصد ثبت شده که در نوع خود کم نظیر است.
 
او بیان داشت: بیشتری
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
رونق تولید و حمایت از کالای داخلی یکی از اساسی‌ترین راهکارها برای غلبه بر تحریم‌های اقتصادی است که لازمه تحقق اهداف این شعار توجه ویژه به مواردی هم چون اصلاح محیط کسب و کار، مهار نقدینگی، اصلاح نظام بانکداری و... است.
سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری برای سال ۹۸ انتخاب شد نامی که نشانگر اهمیت موضوع اقتصاد تولید محور برای توسعه جامعه و کشور است.
شعار سال ۹۸ در پیام نوروزی رهبر انقلاب اعلام شد: « سال رونق تولید». رهبر
بازار شیراز دیدن دارد؛ شهری که در گذشته های دور یکی از مراکز مهم مبادلات کالا بین بازرگانان هندی و عربی با ایرانیان بوده است. نزدیکی به بنادر جنوبی و قرار گرفتن در مسیر کاروان هایی که از شرق به غرب یا از شمال به جنوب می رفتند، موجب رشد و رونق کسب و کار تجارت در این شهر شد. انتخاب این شهر به عنوان پایتخت در دوره زندیه، رونق این بازار را بیشتر از پیش کرد. روند این تجارت پر رونق تا امروز هم ادامه داشته است.

ادامه مطلب
رهبر انقلاب در خطبه‌های #نمازجمعه27دی:یک مطلب راجع به انتخابات: برادران و خواهران عزیز، حضور ملت ایران مهمترین عامل اقتدار است، و این حضور در جاهای متعددی است، یکی از مهمترینش انتخابات است. در انتخابات حضور ملت ایران، کشور را بیمه می کند و دشمن را مایوس میکند.سعی و تلاششان بر این است که نگذارند با انواع و اقسام حیل، که مردم با شوق در انتخابات شرکت کنند.
من عرض می کنم مردم با شوق و ذوق باید در انتخابات شرکت کنند. حالا مسائل گوناگونی درباره انت
حقیقت بسیاری از مفاهیم را بدون تحقق مصادیق عینی آن ها در خارج، نمی توان به درستی فهم کرد. اسلام ، راهبردی جامع و برنامه ای کامل برای سعادت بشر ارائه ، و قرآن را نسخه ای شفابخش برای آرامش و زدودن آلام وی معرفی کرده است. اما چالش جدی عصر این است که آیا بواقع این مفهوم آسمانی و برنامه قدسی، قابلیتِ تحقق و پیاده‌سازی در عرصه میدانی را دارد ؟! بدون تردید پیامبر معظم و اهل بیت معزز وی نمونه های عینی و مصادیق تام در تحقق خارجیِ اسلام اصیل و شمایل جاری
 
 
دویست‌وبیست‌وسومین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «تنها مسیر» منتشر شد. به گزارش خط حزب‌الله، همواره راه حل‌های مختلفی برای حل مشکلات کشور توسط افراد و جریان‌های سیاسی پیشنهاد گردیده است. اما از منظر اندیشه‌ی امام و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اجرای الگوی واقعی مردم‌سالاری دینی، و برگزاری انتخابات واقعی و نه تشریفاتی، و همچنین حضور گسترده‌ی مردم در انتخابات راهکار اساسی است. خط حزب الله در سخن هفته‌ی این شماره‌ی خود
واقعاً چقدر منظره‌ زیبا و معطّری است که جمع کثیری از جوان‌های ما برخلاف سیره‌ متعارف جوان‌های دنیا که غرق در تمایلات نفسانی هستند، روزها و شب‌هایی را روزه‌ بگیرند؛ بروند در یک مسجدی اعتکاف کنند. از این فرصت‌ها استفاده کنید. جوان‌ها! شما بیشتر استفاده کنید. دل‌های پاک شما آماده تشعشعات رحمت الهی و توجهات الهی است؛ این را قدر بدانید.
۱۳۹۲/۲/۲۵-رهبر انقلاب
        
           
هرگاه لفظ عامیانه شود از لطافت و رونق شعر و کلام ادبی می کاهد ؛ زیرا لفظ چون جامه کسوتی است که اندام معنی با آن پوشیده می شود و هر قدر جامه زیبا تر باشد بر برازندگی و لطافت و رونق معنی افزوده می شود و به همین سبب شاعران و نویسندگان در تمام ادوار کوشیده اند که این کسوت (‌ لفظ ) متناسب با اندام ( معنی ) باشد .
فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: فرهنگ و آداب و رسوم قوم اصیل و با تمدن بلوچ ریشه در تاریخ ایران باستان دارد.
به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار حسن فضلی افزود: به نمایش گذاشتن لباس، صنایع دستی و غذاهای محلی، موسیقی بلوچی، برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری، برپایی سیاه چادرهای فرهنگی و دهها عنوان برنامه دیگر از ظرفیت بالای فرهنگی و تاریخی منطقه حکایت دارد.
وی اظهار کرد: مهمان نوازی و احترام به هم نوعان در قوم بلوچ با قو
به مناسبت هفته کارگر و پیگیری تحقق شعار سال (جهش تولید) ارتباط تصویری از هفت مجموعه تولیدی فعال در نقاط مختلف کشور با حضرت آیت الله خامنه ای برقرار شد. در این ارتباط، مدیران و تعدادی از کارگران نمونه واحدهای تولیدی از وضعیت تولید، دستاوردها، مسائل و مشکلات این واحدها گزارشهایی بیان و همچنین راهکارها و پیشنهادهایی برای حل این مسائل و تحقق شعار سال مطرح کردند.
بارش مطلوب باران باعث رونق پسته #زرند شد
فرماندار زرند : میزان بارندگی‌ها در شهرستان زرند در سال جاری افزایش قابل‌توجه دارد و باغ‌ها به‌خصوص در بخش تولید پسته در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارند.
حبیب‌الله خنجری افزود: در این شهرستان ۴۰ هزار هکتار باغ پسته وجود دارد که ۳۷ هزار هکتار از این باغ‌ها بارور هستند و پیش‌بینی ما برداشت ۲۲ تن پسته در مجموع باغ‌های شهرستان است.
وی تصریح کرد: وضعیت باغ‌ها با نظارت جدی کارشناسان جهاد کشاورزی مطلوب ا
دیگران وقتی در پرتو اسلام کوششی و جنبشی در راه اقامه حق و عدل تحقق نیافتند، نه تنها آنها سراغ ما و اسلام ما نمی آیند، بلکه مردم خود ما هم سراغ جایی می روند که می تواند ادعا کند در راه اقامه عدل قدمهای تحقق یافته مؤثرِ مثمرِ ثمر برداشته است. بیخود هم رفقا نیایید دور هم بنشینید که چه کنیم که جوانانمان منحرف نشوند. جوان با همان فطرت و بینش فطری اش خواستار عدل است.
 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اولین دیدار مردمی پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با توجه به «حادثه‌ی مهمّی» که اتّفاق افتاده است، وظیفه‌ی همه آحاد مردم را در این هنگام، «دشمن‌شناسی» دانستند و این مساله را در سه بخش، تشریح کردند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR
قاعده حقوقی اغتفار یا بعبارتی  قاعده چشم پوشی در حقوق
قاعده اغتفار (یغتفرفی التوابع ما لایغتفرفی غیرها) جزو قاعده های فقهی است که دربین فقیهان امامیه واهل سنت مقبول لحاظ شده است. این قاعده که مبنای اصلی آن بنای عقلا است،رابطه میان تابع(فرع)ومتبوع (اصل)را تشریح میکند؛ به این ترتیب که آنچه رعایت آن درمتبوع الزامیمیباشد، ممکن است درتابع ضروری نباشد.قاعده اغتفار در بابهای گوناگون فقه و حقوق، به ویژه بحث شروط ضمن عقد قابل استناداست؛ زیرا شروط
 
(رونق تولید )که به‌عنوان نام و شعار سال ۱۳۹۸ تعیین شده است، در موضوع و منظومه اقتصاد مقاومتی اهمیت ویژه‌ای دارد. رونق تولید به این معناست که منابع مالی، سرمایه‌های عظیم داخلی، نیروی کار، کارگاه‌های کوچک و بزرگ و کارخانه‌های صنعتی با تکیه بر منابع سرشار داخلی ازجمله نیروی جوان و متخصص انسانی به‌گونه‌ای مدیریت شوند که جای‌جای میهن پهناور اسلامی صحنه جنب و جوش و تولید انواع کالاهای مورد نیاز شود. رونق تولید نه‌ فقط نیازهای فوری را پا
خلاصه کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق

جهت دانلود و مشاهده فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود خلاصه کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق

مدیریت حقوق و دستمزد : کاربران گرامی در این بخش لینک دانلود خلاصه کامل کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق pdf در حجم 82 صفحه تایپ شده با کیفیت عالی به همراه نمونه سوالات .. دانلود جزوه مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق کاربران گرامی در این بخش لینک دانلود خلاصه کامل کتاب مدیریت حقوق و دستمزد یوسف رونق pd
سلام 
امروز میخوایم  اطلاعات مفید روانشناسی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
اطلاعاتی در مورد ازدواج
اطلاعاتی در مورد مهریه
شروط ضمن عقد نکاح
شرایط عدم تعلق مهریه
سایتی در مورد نکاح
در چه صورتی مهریه به زن تعلق نمیگیرد
نکاح و سایتی در مورد آن
مهریه زن چگونه حساب میشود
شروط 12 گانه ضمن عقد ازدواج
اطلاعاتی در مورد شرایط عدم تعلق
اطلاعاتی در مورد شروط 12گانه
سایتی در مورد مهریه زن
اطلاعات حقوقی
حل مشکلات حقوق
بسمه تعالی
سلام
 
سوال :
چه شروطی را می‌توان ضمن عقد ازدواج قرار داد؟
پاسخ : 
نکاح که اصطلاح شرعی و قانونی ازدواج است، قراردادی است که به موجب آن زن و مرد با یکدیگر پیوند زناشویی می‌بندند و برای هریک از آن‌ها حقوق بسیاری جهت حفظ کیان خانواده نسبت به یکدیگر در نظر گرفته شده است.
 
ازدواج در اسلام به دو صورت می‌باشد که در ایران نیز از آن تبعیت می‌شود:
۱- ازدواج دائم
۲- ازدواج موقت
 
۱- مسائل حقوقی عقد ازدواج دائم
اولین مسئله در ازدواج دائم ثبت آ
محمودی همچنین اضافه کرد: در سال‌جاری نیز برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه، جشنواره فرهنگی ورزشی سد ستارخان، جشنواره سیب و برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری که تلاش شده با طی مجاری قانونی و اخذ مجوزهای لازم  برنامه‌های گروه‌های موسیقی و تئاتر به نحو شایسته برگزار شود،در این شهرستان تاکنون هیچ کنسرت  مجوزداری  به جهت رعایت موازین و مقررات قانونی لغو نشده است.
 
 
زاهد محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهر در خصوص توسعه گردشگری د
بسم الله الرحمن الرحیم
به اطلاع می رساند بخش " پرسش وبلاگ " به پایگاه نیز اضافه گردیده است. لذا از شما کاربران گرامی دعوت می شود تا در این پرسش شرکت نموده و نظرات خود را ارسال نمایید.
برای مشاهده این بخش می توانید از منوی وبلاگ نیز اقدام نموده یا اینجا کلیک کنید.
 
با تشکر / مدیریت پایگاه رسانه ای رونق تولید
-----------------------------------------------------------------
همیشه فکر میکردم رونق تولید یعنی اینکه حتماً باید یه محصول صنعتی ایجاد بشهولی با مطالعه و بررسی یه کشور پیشرفته متوجه شدم لزوماً رونق تولید این نیستبلکه توسعه امر گردشگری هم میتونه به رونق تولید ناخالص ملی کمک کنهبعنوان مثال ، سهم درآمد فرانسه از توسعه گردشگری ١٥ درصد تولید ناخالص ملیش هستو سهم ایران تنها ٧ درصدهضمن اینکه بهبود کیفیت این موضوع هم خودش موضوعیت داره و میتونه این سهم رو افزایش بدهباماگرد
آقای خامنه ای امسال رو سال رونق تولید نامید که هر شهروند وظیفه ای بسیار کوچکی در قبال این رونق داره؛ اما مسئله دیگری که این وسط برای من باز شده اینه که هر انسانی فقط تو جامعه زندگی نمی کنه و زندگی هر انسانی شامل بخش قابل توجهی به نام زندگی شخصی هم میشه.من امسال سال ۱۳۹۸ سال خودم رو سال اصلاح مینامم (فقط اصلاح خودم) و امیدوار و آرزومندم که تمام بدی هام رو تو این سال از بین ببرم و با قدرت و پشتوانه و توشۀ بیشتری به سوی آینده اگر عمری باشه بروم و به
سلام یه سوال داشتم از خانم ها
چرا یه زن که به برابری از نوع تساوی معتقده، هم مهریه میخواد و هم شروط ضمن عقد و هم تصنیف اموال؟ (برابری عادلانه با برابری به صورت تساوی فرق داره) . 
یه خانمی میگفت مهریه باشه، شروط ضمن عقد هم باشه، تنصیف اموال رو هم می خوام . واقعا به نظرتون این منطقیه که هم حقوق غربی بخواید هم اسلامی؟! از زنان خونه خراب کن خبر دارید ؟! پس مرد چی؟!
به نظرتون چرا یه زن وقتی از حجاب و آداب اسلامی فراریه، مهریه اسلامی رو ضامن آینده ش می
عیدنوروزاست ودل راهم معطر میکنیم/ما فدایی خویش را ازبهر رهبرمیکنیم/هست ایران ولایی باوجودش سرفراز/رونق تولید اورا ما میسر میکنیم/اعتقاد ماهمیشه هست عشق اهل بیت/باولایت سال را آغاز دیگر میکنیم/مشکلات کشورماحل بگردد بی گمان/درجهان مشهورخود باحب حیدرمیکنیم/رونق تولیدباشد رهگشابهروطن/باامام وبا شهیدان یادکوثرمیکنیم/شیعه درآمادگیها بهر مهدی وظهور/خویش راسرباز کوی نور آخر میکنیم/
کسی که می‌خواهد یک حسابدار شود باید به این نکته توجه داشته باشد که علاقه داشتن به ریاضیات یکی از شروط لازم برای این کار است. به کسانی که از ریاضی فراری هستند توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان سمت رشته‌ی حسابداری نیایند. به دلیل این که شما در حسابداری همیشه با اعداد و ارقام سر و کار خواهید داشت. البته تنها علاقه به ریاضیات نیست که از شروط لازم برای حسابدار شدن است بلکه یک حسابدار باید به اصول نگارشی هم مسلط باشد. علاوه بر این‌ها باید این نکته را
کسانی که رعایت نمی کنند و بدون ملاحظه و اضطرار از خونه بیرون می زنند در این ایام...مدیونند...مدیون پرستارانی که قریب یک ماه است از خانواده خود دورند...مدیون کسانی که به امید کنترل بیماری در جامعه تن به در خانه ماندن داده و از ملاقات عزیزترین کسانشان محروم   شده اند...مدیون همه کاسبان و  بازاریان و دست فروشانی که رونق کسب و کارشان منوط به رونق سلامتی مردم است...مدیون بچه های جهادی که شبانه روز در بیمارستان ها و کوچه ها مشغول خدمت اند...من یکی از حقم
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «اگر تولید رونق گرفت، آن وقت در بخشهای مختلفی تحوّل ایجاد خواهد شد؛ هم تأثیر میگذارد در اشتغال، هم تأثیر میگذارد در کم کردن تورّم، هم حتّی تأثیر میگذارد در وضع توازن بودجه، هم تأثیر میگذارد در بالا رفتن ارزش پول ملّی. ببینید، اینها همه مشکلات مهمّ اقتصادی ما است. صاحب‌نظران و کسانی که مطّلع از مسائل اقتصادی هستند، تصدیق میکنند، تأیید میکنند. [آنها] معتقدند که ظرفیّتهای کشور برای شکوفایی اقتصاد، ظرفیّتهای بسیار آ
۲ سال پیش در چنین روزی ۲۹ اردیبهشت مشخص شد تا ۱۴۰۰ با روحانی،الحمدلله همانطور که در کف جامعه لمس میکنید تحریم ها برنگشت،به عقب برنگشتیم،سفره ی مردم پهن تر و رنگین تر شد،عزت به پاس و پول ایرانی برگشت،پیاده روها دیوار نشد،تدبیر،امید را در کف جامعه جاری کرد،بازارها الحمدلله پررونق شد،تغییرات ملموس اتفاق افتاد،قلم ها نشکست،آزادی بیان تحقق یافت،از سینه زنی ها دور برجام بالاخره حاجت روا شدیم،آب خوزستان الحمدلله تامین شد،جوانان همه سر کار رف
تقاضای طلاق
دفترچه‌های ازدواج که در دفاتر ازدواج ثبت می‌شوند دارای بند‌هایی هستند که در صورت امضاء از سوی شوهر، زن این اختیار را خواهد داشت که پس از حصول این شرایط راسا در دادگاه‌های خانواده حاضر شده و تقاضای طلاق نماید. در بند «الف» این عقد نامه‌ها آمده است: ضمن عقد نکاح خارج لازم زوج شرط کرد هرگاه طلاق بنا به درخواست زوجه نباشد و طبق تشخیص دادگاه تقاضای طلاق ناشی از تخلف زن از وظایف همسری یا سوء اخلاق و رفتار وی نبود، زوج موظف است تا نصف
در سایت نابرو بخوانید
حقوق زن در طلاق توافقی
هزینه های طلاق توافقی
مدارک لازم جهت درخواست طلاق توافقی
شرایط اجرای طلاق توافقی
اخذ گواهی داور و مشاور و مراجعه مجدد به دادگاه
داوری و ویژگی داوران طلاق توافقی
داوری
مراجعه به دفتر ثبت ازدواج و طلاق
تجدیدنظر در حکم طلاق توافقی
وکیل طلاق توافقی
شرایط اخذ وکیل طلاق توافقی


حقوق زن در طلاق توافقی

از دید دین اسلام به زن حق طلاق تعلق نمی‌گیرد مگر شرایطی که شامل موارد زیر باشد:
هنگامی که زن هنگام عق
  در مطلب های گذشته راجع به راه اندازی تولید خانگی و تاثیراتی که بر توسعه تولید ملی صحبت کردیم.
  حالا نوبت این است که کسب کار خود را رونق بدیم. چگونه و چطور؟ این این مقاله بنده سعی کردم ده روش برای رونق اشتغال پیشنهاد بدهم. انتخاب روش (یا روشهای) مناسب، به نوع کسب و کارتان، منابع موجود، میزان پول، وقت و انرژی ای که می‌توانید برای توسعه کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید بستگی دارد.
ادامه مطلب
خدایا چیزی به نام من وجود ندارد چون من از خودم چیزی ندارم
همه چیز توئی و از توست
جسم است که تو داده ای
قدرت است که تو داده ای
تنها چیزی که من دارم و از قضا آن را هم تو داده ای، اختیار است و من با اختیاری که تو داده ای افسار مابقی داده هایت را در دست دارم.
خدایا من ماموری بیش نیستم.
توئی مدیر و مدبر و اداره کننده ی امور و منم مامور اجرا و واسطه تحقق اراده تو.
خدایا توفیقی ده که لایق واسطه بودن و ابزار تحقق اراده ی تو باشم و امانتی را که ابزار انجام ما
برای رسیدن به آرزوهاتون تحقق رویاهایتان را حس کنید
لازم نیست زیادی تلاش و تقلا کنید و مصراته به دنبال چیزی باشبد.تلاش و کوشش زیادی می تواند خوبی را از شما دور کند در حالی که نیروی
سپاسگزاری خوبی را به سوی شما جذب می کند.می تواتید خیلی راحت با داشتن فکر و حسی شکرآمیز از این که قبلا به آن آرزو
دست یافته اید،به چیزهایی زیادی دست یابید.نگران چگونگی تحقق این رویا نباشید _فقط تصور کنید که تحقق یافته است.هرچقدر که بتوانید شور و اشتیاق بیشتری صرف قدر
سفیر اکوادور در ایران اعتقاد دارد، تبلیغات منفی برخی از رسانه‌ها خصوصا رسانه‌های آمریکایی باعث شده تا تصویر واقعی ایران به دنیا اطلاع‌رسانی نشود و چهره و تصویری که از ایران به سایر کشورها معرفی می‌شود تصویر مخدوشی است.
به‌گزارش میراث‌آریا، الخاندرو اورتگا که از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وسومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی بازدید می‌کردف با حضور در غرفه مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی و خبرگزاری میراث‌آریا، با خبرنگ
• تبیین شعارهای انقلاب و روشنگری نسبت به عمق این شعارها، از لوازم اساسی تحقق جهاد کبیر است زیرا شعارهای انقلاب، همچون نشانه و شاخص، مسیر صحیح انقلاب و صراط مستقیم را نشان می‌دهند.
• اگر این مسائل با تعمیق و ژرف‌نگری تبیین شوند، قطعاً ایمان و باور افراد نسبت به این شعارها، از آن‌ها جدا نخواهد شد و ثبات دائمی خواهد داشت.۱۳۹۵/۳/۳
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.نوجوان خامنه‌ای به همین مناسبت نماهنگ «رونق تولید» را منتشر می‌کند.
           


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 108.7 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم12.1 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 9.8 MB
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «تولید اگر چنانچه به راه بیفتد، هم میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، هم میتواند استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند، هم میتواند مشکل اشتغال را برطرف کند، هم حتّی میتواند مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. لذاست که مسئله‌ی تولید به نظر من مسئله‌ی محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
نوجوان خامنه‌ای براسا
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
(رونق تولید )که به‌عنوان نام و شعار سال ۱۳۹۸ تعیین شده است، در موضوع و منظومه اقتصاد مقاومتی اهمیت ویژه‌ای دارد. رونق تولید به این معناست که منابع مالی، سرمایه‌های عظیم داخلی، نیروی کار، کارگاه‌های کوچک و بزرگ و کارخانه‌های صنعتی با تکیه بر منابع سرشار داخلی ازجمله نیروی جوان و متخصص انسانی به‌گونه‌ای مدیریت شوند که جای‌جای میهن پهناور اسلامی صحنه جنب و جوش و تولید انواع کالاهای مورد نیاز شود. رونق تولید نه‌ فقط نیازهای فوری را پاسخ
والقلم و ما یسطرون ( و قسم به قلم و آنچه خواهد نگاشت)
و نوشتن و نوشتن و نوشتن...
نوشتن خاطرات ؛ نوشتن کارای روزمره ؛ نوشتن حال و احوال ؛ نوشتن بغض ؛ نوشتن خنده ؛ نوشتنِ پاییز و برگ های زرد ؛ نوشتنِ زمستان و برف ؛ نوشتنِ بهار و هوای بهاری ؛ نوشتن تابستان و هلو ؛ نوشتن عشق بیستون ؛ نوشتن کتاب و زندگی؛ اصلا نوشتن خود زندگی...
 
و چه لذت عجیب و غریبیست خلق کلمات بر روی کاغذ.
و چه ماناست عشق چندین و چند ساله ی قلم و کاغذ.
عشقی که تاریخ بشریت را رقم زد.
ادامه
رونق تولیدرا هرجا مهیامیکنیم/باحمایت ازولایت شوربرپا میکنیم/کشت وکار وصنعت ماباز گرددرهگشا/بهرایران ولایی عشق معنامیکنیم/یک نگاه بردرون و ناامید از دشمنان/چون عمل برآن کلام ناب آقامیکنیم/هست ایرانی شریف وافتخاردرجهان/دلسپاری برولایت تابه فردا میکنیم/جلوه خوب جوانان اقتدارکشوراست/خویش رادائم مهیابهر مولامیکنیم/گشته ایرانی همیشه اسوه روی زمین/دشمن جبارخودرا بازرسوا میکنیم/بهرمهدی وظهورش دررکاب رهبریم/شادمان ازحرکت خود ذات یکتامیکن
تحقیق شروط ضمن عقد
تحقیق شروط ضمن عقد
مقدمه: در زبان فارسی کلمه حقوق بدو معنی استعمال می‌شود الف: مجموع مقرراتی که بر افراد یک جامعه در زمان معین حکومت می‌کند. انسان موجود عاقلی است و از آغاز کار به خوبی تشخیص داد که تمام اجتماع او با هرج و مرج و زورگویی امکان ندارد و بناچار باید قواعدی بر روابط اشخاص از این جهت که عضو جامعه‌اند حکومت کند و ما امروز مجموع این قواعد و مقررات را حقوق می‌نامیم. خصوصیت قواعد حقوقی در این است که اجرا آن از طرف جا
دوستان عزیز، لطفا به این جمله های خبری دقت کنید!
"رونق تولید ملی در سایۀ جهاد اقتصادی امکان پذیر است؛
حمایت از تولید ملی استمرار جهاد اقتصادی است؛
رونق تولید ملی منجر به اشتغال زایی می شود؛
استقلال کشور در گرو حمایت از تولید ملی است؛
حمایت از تولید ایرانی، چرخ کارخانه ها را می چرخاند؛
و ...
شما چه تعداد از این جمله ها را با دقت خواندید؟
اصلا آیا این عبارت ها را مطالعه کردید؟
اگر مطالعه کردید، آیا تلنگری در شما ایجاد شد؟
ادامه مطلب
به استناد سایت مشاوره حقوق خانواده دینا ، شرط نتیجه در عقد نکاح به معنای آن است که تحقق امر یا موضوعی در خارج توسط طرفین شرط شود که این مفهوم در ضمن ماده 234 قانون مدنی بیان شده است . البته شرط نتیجه به عنوان یکی از انواع شروط صحیح ضمن عقد نکاح نیز امکان پذیر می باشد ؛ به این معنا که هر یک از زن و شوهر موقع عقد نکاح می توانند بر دیگری شرطی را به عنوان شرط نتیجه قید نمایند . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرط نتیجه در ازدواج بر روی لینک زیر کلیک
رونق تولید ۱۳۹۸


امسال مسئله‌ «تولید» مطرح است. می‌خواهم مسئله‌ تولید را به‌عنوان محور فعّالیّت قرار بدهم. که مسئله‌ تولید به نظر من مسئله‌ محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند.
۱۳۹۸/۱/۱- رهبر انقلاب
             
تحلیل رویایی یا واقعیت باور نکردنی؟؟؟!!!!!
به گزارش اقتصادنیوز امید علیجانی در گفتگو با ایبِنا، عنوان کرد: در
پایان سال ۹۶ و بعد از اعلام ورود به دوران رونق، در قالب ۲ سناریوی کلی
آینده بازار مسکن قابل پیش بینی بود. وی افزود: سناریوی اول، رشد قیمت تا
۵۰ درصد، افزایش هیجانی خرید در بازه‌ای کوتاه‌مدت و در گام بعد شروع دوران
رکود در پایان سال ۹۷ یا اوایل سال ۹۸ است. در سناریوی دوم حفظ نسبی
قیمت‌ها و رشد سطح معاملات و در گام بعد تداوم دوران رون
️ شریعت نیوز- امام جمعه مسجد النبی(ص)اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تحقق شعار سال «جهش تولید»از سوی رهبر معظم انقلاب تنها با همکاری، تعامل و همدلی بین مردم و مسوولان محقق می‌شود.
مولوی عبدالسلام ملازاده روز دوشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار شریعت نیوزاظهارداشت: رهبر معظم انقلاب همواره پس از تحویل سال، شعاری را با توجه به شرایط کشور و اهمیت موضوعات کلان مطرح می‌فرمایند که نشانگر توجه ایشان به اقتصاد و رونق تولید در کشور است. 
و
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
شخصی که به دبی مسافرت میکند،باعث رونق اقتصادی دبی میشود و رونق اقتصادی دبی باعث قاچاق هرچه بیشتر زنان ایرانی و خاک ایران به آنجا و تحکیم شدن ادعای امارات مبنی بر خلیج عربی میشود
امارات در حال افزایش مالکیتش بر خلیج فارس می باشد و خاکش را از ایران وارد میکند.
دولت های جمهوری اسلامی نتوانست یا نخواست اقدامی انجام دهد و فریاد های دکتر عباسی هم به جایی نرسید.
ولی کاش غیرت ایرانی باعث میش

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها