نتایج جستجو برای عبارت :

سخن‌نگاشت | پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.سایت نوجوان خامنه ای پیام نوروزی رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
           
          
     
        
           
           
حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به مناسبت ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ویژگی‌هایی را برای نماینده مطلوب برشمردند که پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR این موارد را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
ادامه مطلب
به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی رحمه‌الله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
           
           
         
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از پاسداران (۱۳۹۸/۰۱/۱۹) علت دشمنی‌‌های آمریکا با سپاه را پیش‌قدمی این نهاد در همه عرصه‌های مقابله با دشمن دانستند.برهمین اساس، بخش دفاع مقدس نوجوان خامنه‌ای اطلاع‌نگاشت «سپاه پیش‌قدم در همه عرصه‌ها» را منتشر می‌کند.
        
طرح به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸؛ رونق تولید
 
 تولید اگر چنانچه به راه بیفتد، هم میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، هم میتواند استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند، هم میتواند مشکل اشتغال را برطرف کند، هم حتّی میتواند مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. لذاست که مسئله‌ی تولید به نظر من مسئله‌ی محوری امسال است؛ لذا من شعار را امسال این قرار دادم: «رونق تولید». باید همه تلاش کنند تولید در کشور رونق پیدا کند. 
رهبر انقلاب اسلامی در بیانات نوروزی در حرم مطهر رضوی (۱۳۹۸/۰۱/۰۱)، در بیان نحوه مواجهه‌ با دولتهای غربی، با توجه به تجربیات تاریخی، مواردی از انتظارات غلط یا درست از قدرت‌های غربی را متذکر شدند.
نوجوان خامنه‌ای در اطلاع‌نگاشت «از غربی‌ها چه انتظار داریم» این موارد را مرور می‌کند.
         
رهبر انقلاب در اجتماع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با اشاره به منشأ مشکلات اقتصادی کشور، آن‌ها را فرصتی برای اصلاح و پیشرفت دانستند.
نوجوان خامنه‌ای این موارد و رهنمودهای مرتبط با هر یک را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
مصوبات کلی انجمن مناسبت ها در طی نیم سال دوم :
1_برگزاری جشن دهه فجر با همکاری دیگر انجمن ها و شوراء دانش آموزی
2_برگزاری مراسم عذاداری به مناسبت دهه فاطمیه با همکاری انجمن مذهبی
3_جشن ولادت امام محمد باقر {ع} در صبحگاه توسط اعضائ انجمن 
4_تشویق دانش اموزان به درختکاری و حفظ محیط زیست توسط اعضاء انجمن مناسبت ها
5_برگزاری جشن باستانی نوروز و چیدن سفره هفت سین در آموزشگاه
6-برگزاری بازارچه کارافرینی دانش آموزان
7_برگزاری جشن سپاس معلم به مناسبت
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «مک‌های مردمی و ورود دستگاههای عمومی به عرصه‌ی امداد و جبران خسارتها وظیفه‌ی مهمی است که می‌تواند گوشه‌ای از آلام آن مردم عزیز را برطرف کند.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۳نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از پیام رهبر انقلاب در پی حادثه سیل ویرانگر در استان‌های گلستان و مازندران، مجموعه سخن‌نگاشت «مرهم زخم» را منتشر می‌کند.
          
            
             
      
            
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مردم آذربایجان شرقی (۹۷/۱۱/۲۹) به نشانه‌های ضعف دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کردند.از این رو،
سایت نوجوان خامنه ای در این اطلاع‌نگاشت، برخی از گرفتاری‌های آمریکا را که مورد اشاره رهبر انقلاب بوده است، مرور می‌کند.
         
سخن‌نگاشت | پیروزی ملت ایران «تضمین‌شده» است
رهبر انقلاب در دیدار اخیر: پیروزی تضمین‌شده است؛ پیروزی ملّت ایران و پیروزی بسیج و پیروزی این جریان عظیم انقلابی در ایران، تضمین‌شده است. خدای متعال در قرآن میفرماید: اِن یَنصُرکُمُ اللهُ فَلا غالِبَ لَکُم؛ اگر خدا شما را یاری کند، هیچ کس بر شما غلبه نمیکند. خب، یاری کردن خدا چه جوری است؟ اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم‌‌؛ اگر شما یاری کردید دین خدا را، جهت‌گیری الهی را، منطق خدایی را، راه خد
طلوع می کند آن آفتاب پنهانی ز سمت مشرق جغرافیای عرفانی دوباره پلک دلم می پرد نشانه چیست شنیده ام که می آید کسی به مهمانی کسی که سبزترست از هزار بار بهار کسی شگفت کسی آن چنان که می دانی کسی که نقطه آغاز هر چه پروازست تویی که در سفر عشق، خطّ پایانی … ٪۱۵ تخفیف به مناسبت نیمه شعبان
منبع : وبلاگ ایران سرور
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
سایت نوجوان خامنه ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
        
مصادیق کار عالمانه و مجاهدانه از نظر رهبر انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی راه شکوفایی اقتصادی کشور برای تحقق رونق تولید را، کار مجاهدانه و عالمانه می‌دانند و در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی (۹۸/۰۱/۰۱)  مصادیقی را برای این نوع کار، بیان کردند.نوجوان خامنه‌ای این موارد را در این اطلاع‌نگاشت مرور می‌کند.
            
دستور جلسه:
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب وکتابخوانی 
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری
برنام ریزی برای تمرینات سرود همگانی
توجیه دانش آموزان برای شرکت در مسابقات فرهنگی هنری
برپایی نمایشگاه کتاب
برنامه ریزی برای بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری ع 
برنامه ریزی جشن آغاز امامت امام زمان(عج)
 برنامه ریزی جشن هفته وحدت ومیلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی برای تشکیل کلاسهای تقویتی وکمک دانش
در آستانه‌ی بهار قرآن ماه مبارک رمضان، عصر امروز (دوشنبه ۱۳۹۸/۰۲/۱۶) محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ی امام خمینیرحمه‌الله برگزار شد. در این مراسم جمعی از قاریان، استادان و حافظان کلام‌الله مجید و همچنین گروه‌های جمع‌خوانی به تلاوت قرآن و مدیحه‌خوانی پرداختند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
         
        
             
               
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی‌شان در حرم رضوی، شبه‌روشنفکران داخلی که دنبال ترویج فرهنگ غربی هستند را با حسن تقی‌زاده، به‌اصطلاح منورالفکر دوران پهلوی مقایسه کردند و برخی از خصوصیات آنها را برشمردند. نوجوان خامنه‌ای در این اطلاع‌نگاشت موارد مورد اشاره ایشان را مرور می‌کند.
          
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ارزیابی مشکلات اقتصادی کشور و استفاده از نظر کارشناسان سال ۹۸ را به نام «رونق تولید» نامگذاری کردند. نوجوان خامنه‌ای ابعاد مختلفی را که رهبر انقلاب درباره رونق تولید در پیام نوروزی و بیانات در حرم مطهر رضوی مطرح کردند در این اطلاع‌نگاشت منتشر می‌کند.
           
به نام خدا
مصوبات کلی انجمن در طی نیم سال اول:
1-برگزاری جشن به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی با همکاری انجمن کتاب سرپرست کتابخانه شهر
2-برگزاری جشن شاد و متنوع به مناسبت هفته وحدت
3-برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع)
4-برگزاری جشنی شاد به مناسبت ولادت امام زمان (عج)
آقای بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
        
        
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «خدا را شکرگزارم که مقدّر فرمود امسال هم عید نوروز را که با میلاد مسعود امیر مؤمنان و مولای متّقیان همزمان شده است، به ملّت عزیز ایران تبریک عرض کنم؛ عیدتان مبارک هم‌میهنان عزیز! امیدوارم همه‌ی شما با سعادت، با سلامت جسمی، با دل شاد و با توفیقات روزافزون مادّی و معنوی ان‌شاءالله این سال جدید را بگذرانید. تبریک ویژه عرض میکنم به خانواده‌ی معظّم شهیدان و به جانبازان عزیز و خانواده‌های آنها، و درود فراوان میفرستم
آقای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان و هیئت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
       
       
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «نخستین انقلاب بزرگ قرنهای اخیر است که توانسته خط مستقیم خود را در این مدت طولانی حفظ کند.»  ۱۳۸۳/۱۱/۱۹رهبر انقلاب معتقدند انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانسته بعد از گذشت مدت طولانی، خط مستقیم و جهت‌گیری خود را حفظ کند. پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در پرونده‌ی «انقلابی که منحرف نشد» ویژگی‌ها و وقایع مرتبط با مهمترین انقلاب‌های معاصر را با استفاده از بیانات رهبر انقلاب در این اطلاع نگاشت بررسی می‌کند.
     
دستور جلسه:
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب وکتابخوانی 
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری
برنام ریزی برای تمرینات سرود همگانی
توجیه دانش آموزان برای شرکت در مسابقات فرهنگی هنری
برپایی نمایشگاه کتاب
برنامه ریزی برای بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری ع 
برنامه ریزی جشن آغاز امامت امام زمان(عج)
 برنامه ریزی جشن هفته وحدت ومیلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی برای تشکیل کلاسهای تقویتی وکمک دانش
نماهنگ شهادت امام موسی کاظم
 
کسی که روح الامین است طایر حرمش
هجوم حادثه بر هم زد آشیانش را
به حبس و بند و شهادت اگر چه راضی شد
به جان خرید بلا‌های شیعیانش را...
شهادت امام موسی کاظم (ع) تسلیت باد.
چشم گردون در عزای موسی جعفر گریست
دیده خورشید بر آن ماه خوش منظر گریست
او که خود مظلوم و در بند ستمگر بود اسیر
بر غریبی شهید کربلا یک سر گریست
شهادت امام موسی کاظم (ع) تسلیت باد.
فردا که هر کسی به شفیعی برد پناه
چشم تمام خلق به موسی بن جعفر است
شهادت امام
مصوبات کلی انجمن مذهبی در طی نیم سال دوم:
1_نصب پلاکارد در سالن مدرسه به مناسبت دهه فاطمیه
2_نوحه خوانی توسط دانش آموزان به مناسبت دهه فاطمیه در مراسم صبحگاه
3_ برگزاری مراسم عذاداری دهه فاطمیه با همکاری انجمن مناسبت ها
4_تسلیت شهادت حضرت ام البنین {س} توسط اعضاء انجمن
خرید ال ای دی تی سی ال با بهترین قیمت از انتخاب سنتر به مناسبت ماه رمضان .
انتخاب سنتر نمایندگی آنلاین تی سی ال به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در جهت کنترل قیمت های بازار اقدام به فروش ال ای دی تی سی ال بدون واسطه کرده است  در این انواع ال ای دی تی سی ال از جمله 50 60 32 47 55 43 و .... عرضه می گردد برای اطلاعات بیشتر از قیمت تلویزیون های تی سی ال و مشخصات آنها به صفحه ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 
لینک صفحه :
http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار اعضای مجلس خبرگان، با تأکید بر ضرورت ایجاد یک گفتمان و فهم عمیق عمومی درباره «نوع و چگونگی مواجهه با چالشها و حوادث» به تبیین ۱۰ دوگانه در این زمینه پرداختند.
نوجوان خامنه‌ای در این اطلاع‌نگاشت این موارد را مرور می‌کند.
             
             
             
              
            
منی که بار سفر بسته بودم از آغازنگاه خویش به در بسته بودم از آغازبرای سرخی صورت به روی هر انگشتحنای خون جگر بسته بودم از آغازمنم شبیه ولیعهد شاه مغلوبی که دل به مال پدر بسته بودم از آغازهنوز در عجبم که امیدوار چرابه هندوانه ی دربسته بودم از آغازبه دوستان خود آنقدر مطمئن بودمکه روی سینه سپر بسته بودم از آغازبه خاطر نپریدن ملامتم نکنیدکه من کبوتر پربسته بودم از آغازعجیب نیست که با مرگ زندگی کردمبه قتل عمر کمر بسته بودم از آغازاگر چه آخر این ق
اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر می‌کند.
            
       
       
            
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح یکشنبه (۱۳۹۷/۱۲/۵) در ابتدای جلسه‌ی درس خارج فقه، به شرح حدیثی از حضرت امام صادق علیه‌السلام درباره‌ی «عاقبت‌اندیشی در امور و لزوم نشاط در کارها» پرداختند. ایشان در جریان سخنان‌شان با استناد به این روایت به مسئولان توصیه کردند «بی‌حوصلگی» و «ناامیدی» را از خود دور کنند و بدانند انقلاب اسلامی به‌پیش خواهد رفت.سایت نوجوان خامنه ای بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
          
       
نوجوان خامنه‌ای در ایام ماه مبارک رمضان، مجموعه‌ای از مواعظ اخلاقی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را برای استفاده‌ی بیشتر از فرصت ارزنده و معنوی این ماه، در قالب مجموع سخن‌نگاشت «مواعظ رمضانی» منتشر میکند.این مجموعه هر روز، تا پایان ماه مبارک رمضان به روز رسانی میشود.
            
             
           
فروش ویژه ال ای دی های ایکس ویزن به مناسبت بازگشت ایکس ویژن به انتخاب سنتر .
انتخاب سنتر مرجع فروش ال ای دی های ایکس ویژن به مناسبت بازگشت این برن فروش ویژه تلویزیون های ایکس ویژن را آغاز کرد است . 
شما می توانید با مراجعه به صفحه رسمی ال ای دی ایکس ویژن از قیمت فوق العاده تلویزیون های ایکس ویژن اطلاع پیدا کنید .
لینک صفحه :
ال ای دی ایکس ویژن
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «آنچه من عرض میکنم، این است که مسئله‌ی فوری کشور و مسئله‌ی جدّی کشور و اولویّت کشور فعلاً مسئله‌ی «اقتصاد» است.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۱نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸ ، لوح «اقتصاد مسئله فوری کشوری است» را منتشر می‌کند.
           
در دومین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه‌ی سراسر کشور، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.نوجوان خامنه‌ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت منتشر میکند.
            
              
               
             
           
           
نام گذاری سال ۹۹ به نام سال جهش تولید
رهبر انقلاب در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، ضمن تبریک سال نو و اعلام رضایت نسبی از فعالیت‌های تولیدی در سال ۱۳۹۸، حجم تولیدات را برای اقتصاد ایران ناکافی دانستند و افزودند برای محسوس شدن فعالیت‌ها در زندگی مردم نیاز است، حجم تولیدات تا ۱۰ برابر شرایط سال ۱۳۹۸ افزایش یابد.
بر همین اساس، ایشان ضمن تأکید بر ضرورت توجه مردم و مسئولان بر مسئله تولید، سال جدید را با نام سال جهش تولید نامگذاری کرد
جلسه مذکور با یاد و نام خدا آغاز شد ...
دستور جلسه (6): 
1 برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم هفته احسان و نیکوکاری با حضور تشکلات دانش آموزی 
2- برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم درختکاری 15 اسفند ماه ا حضور تشکلات دانش آموزی 
3- برگزاری بازارچه از دستاورد های دانش آموزان 
4- برگزاری ویژه برنامه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر 
5- برگزاری ویژه برنامه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر 
6- برگزاری آیین مراسم چهارشنبه سوری با حضور تشکلات دانش
والقلم و ما یسطرون ( و قسم به قلم و آنچه خواهد نگاشت)
و نوشتن و نوشتن و نوشتن...
نوشتن خاطرات ؛ نوشتن کارای روزمره ؛ نوشتن حال و احوال ؛ نوشتن بغض ؛ نوشتن خنده ؛ نوشتنِ پاییز و برگ های زرد ؛ نوشتنِ زمستان و برف ؛ نوشتنِ بهار و هوای بهاری ؛ نوشتن تابستان و هلو ؛ نوشتن عشق بیستون ؛ نوشتن کتاب و زندگی؛ اصلا نوشتن خود زندگی...
 
و چه لذت عجیب و غریبیست خلق کلمات بر روی کاغذ.
و چه ماناست عشق چندین و چند ساله ی قلم و کاغذ.
عشقی که تاریخ بشریت را رقم زد.
ادامه
⛔ سخن‌نگاشت| حرف تقی‌زاده‌ها به کرسی نخواهد نشست
رهبرانقلاب، امروز در حرم مطهر رضوی:
️ کسانی که افکار، #سبک_زندگی، روش‌های غربی و لغات غربی را به طور پیوسته در داخل تزریق و پمپاژ میکنند، در ادبیات و افکار و دانشگاه ها و مدارس ما، اینها همین تقی‌زاده‌های جدید هستند.
️ اینهایی که پشت سر سند ۲۰۳۰ می‌ایستند - #سند۲۰۳۰ یعنی برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی - اینها همان تقی‌زاده‌های امروز هستند.
️ البته امروز به توفیق الهی جوان‌ها
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: تولید اگر راه بیفتد، میتواند مشکلات معیشتی را حل کند، استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند، مشکل اشتغال را برطرف کند، و حتّی مشکل ارزش پول ملّی را تا حدود زیادی برطرف کند. ۱۳۹۸/۰۱/۰۱نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، لوح «اگر تولید رونق بگیرد» را منتشر می‌کند.
         
         
هم‌زمان با سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.سایت نوجوان خامنه ای برش‌هایی از بیانات رهبر انقلاب را در این مجموعه سخن‌نگاشت مرور می‌کند.
         
             
          
         
        
      
          
          
بسم الله
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹، سال جدید را سال «جهش تولید» نام‌گذاری کردند.متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:بسم الله الرّحمن الرّحیمیا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال. نوروز امسال ما مصادف است با روز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (سلام ‌الله ‌علیه)؛ لذا مناسب است بخشی از صلوات مخصوص آن بزرگوار را در آغاز سخ
بسم الله
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹، سال جدید را سال «جهش تولید» نام‌گذاری کردند.متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:بسم الله الرّحمن الرّحیمیا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال. نوروز امسال ما مصادف است با روز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (سلام ‌الله ‌علیه)؛ لذا مناسب است بخشی از صلوات مخصوص آن بزرگوار را در آغاز سخ
دستور جلسه:
بزرگداشت نیمه ی شعبان ومیلاد امام زمان (عج)
بزرگداشت هفته ی معلم
استقبال از ماه مبارک رمضان
خلاصه ی مذاکرات:
در جلسه ای که در تاریخ بیست ونهم فروردین در محل دفتر معاونت پرورشی تشکیل شد در خصوص مناسبتهای در پیش  صحبت شد.اجرای برنامه ای به مناسبت میلاد با سعادت وپخش شیرینی به این مناسبت بین بچه ها .پخش مولودیه خوانی در این ایام .وهمچنین در خصوص بزرگداشت هفته ی معلم  وقدر دانی از  معلمین مدرسه با پیشنهاد برنامه هایی از جمله اجرای سرو
بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹، سال جدید را سال «جهش تولید» نام‌گذاری کردند.متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:بسم الله الرّحمن الرّحیمیا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال. نوروز امسال ما مصادف است با روز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (سلام ‌الله ‌علیه)؛ لذا مناسب است بخشی از صلوات مخصوص آن بزرگوا
شارژ رایگان اپراتور ها  
برای عضویت کلیک کنید
عیدی همراه اول به مناسبت آغاز سال جدید(1398)
#بـرای_هـمه
باشماره گیری کد زیر از هزار تا پنجاه هزارتومان به صورت تصادفی دریافت نمایید
 *98*1#
(ستاره ۹۸ ستاره ۱ مربع)
اطلاع از باقیمانده هدیه:
*140*11#
(ستاره ۱۴۰ ستاره ۱۱ مربع)
مهلت فعالسازی و استفاده:
از 29 اسفند تا 13 فروردین
سال نو مبارک
شارژ رایگان اپراتور ها  
برای عضویت کلیک کنید
دکتر امدند روی سن؛ بعد از توضیح روند زندگی شون و کارهایی که از دوره دانشجویی تا الان انجام دادند، یه جمله گفتند: 
بچه ها من ۳۰ سالِ که ... دقیق اش می شه ۲۸ سالِ که بیشتر از ۴ یا ۵ ساعت در روز نخوابیدم. 
همین الانم از دم در کارخونه تا اینجا رو توی ماشین خوابیدم. 
 اللهم انی اسئلک الیسر بعد العسر 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «سال پُرماجرایی را گذراندیم. در این سالی که گذشت، ملّت ایران به معنی واقعی خوش درخشید. دشمنان نقشه‌ها کشیده بودند، نقشه‌ها داشتند برای ملّت ایران. صلابت ملّت و بصیرت ملّت و همّت جوانان، نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد. در مقابلِ تحریمهای شدید و به قول خودشان بی‌سابقه‌ی آمریکا و اروپا، ملّت ایران، هم در عرصه‌ی سیاسی، هم در عرصه‌ی اقتصادی یک واکنش محکم و مقتدرانه‌ای از خود نشان داد.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۱نوجوان خامنه‌ای برا
فروش ویژه ال ای دی های ایکس ویژن در انتخاب سنتر مرکز فروش آنلاین تلویزیون های ایکس ویژن.
انتخاب سنتر در طرحی ویژه به مناسبت آغاز فصل پاییز فروش ویژه محصولات ایکس ویژن را آغاز کرد  که در این طرح ال ای دی های ایکس ویژن با بهترین قیمت بازار جهت تنظیم بازار عرضه می شنوند. 
لینک صفحه : 
https://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86/
دستور جلسه:
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب وکتابخوانی 
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری
برنام ریزی برای تمرینات سرود همگانی
توجیه دانش آموزان برای شرکت در مسابقات فرهنگی هنری
برپایی نمایشگاه کتاب
برنامه ریزی برای بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری ع 
برنامه ریزی جشن آغاز امامت امام زمان(عج)
 برنامه ریزی جشن هفته وحدت ومیلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی برای تشکیل کلاسهای تقویتی وکمک دانش
بیانیه ارتش به مناسبت روز صنعت دفاعی:، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۳۱مرداد روز صنعت دفاعی بیانیه‌ای صادر کرد.متن این بیانیه بدین شرح است:۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی نماد خودباوری کشوری است که امروز با اتکا به جوانان متعهد و متخصص به نقطه‌ای از توانمندی رسیده‌که اغلب نیازهای تجهیزاتی نظامی و دفاعی خود را در داخل تولید و بومی سازی کرده و تدبیر راه گشای معمار کبیر انقلاب امام راحل عزیز و رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی )مبنی بر
پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹، سال جدید را سال «جهش تولید» نام‌گذاری کردند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیم یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.  نوروز امسال ما مصادف است با روز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (سلام ‌الله ‌علیه)؛ لذا مناسب است بخشی از صلوات
دستور جلسه: 
برنامه ریزی برای جشن میلاد حضرت زهرا(س) وروز مادر
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی تربیت وروز امور تربیتی 
برنامه ی ریزی جهت برگزاری جشن نیکوکاری
برنامه ی پیاده روی به مناسبت هفتهی تربیت وروز درختکاری
 
خلاصه ی مذاکرات 
در تاریخ سوم اسفند جلسه ای با حضور معاون پرورشی وبچه های شورا در محل دفتر معاونت پرورشی تشکیل شد وپیرامون مناسبت های درپیش صحبت شد از جمله:تزیین مدرسه به مناسبت میلاد بانوی دوعالم حضرت زهرای مرضییه وروز م
جلسه مذکور با یاد و نام خدا آغاز شد ...
دستور جلسه (5): 
1- برنامه ریزی برای برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر و 22 بهمن ماه 97 
2- همکاری در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان به مناسبت 22 بهمن ماه 
3- برگزاری جشنواره غذا با همکاری اولیا دانش آموزان 
گرامی
می دارم روز قلم را، که قلم والاترین و بزرگترین نعمتی است که خداوند در
خدمت ما قرار داد تا اندیشه و خرد را بر جوهر آن بنشنایم و بر صفحات کاغذ
بیاوریم تا دانشی دیگر خلق شود.
انتشار: روزنامه خبرجنوب شماره 11138 مورخ 15 تیر 1398 صفحه 8 - روزنامه تماشا شماره 1852 مورخ 15 تیر 1398 صفحه 1 - روزنامه عصرمردم شماره 6666 مورخ 15 تیر 1398 صفحه 12 - روزنامه شیرازنوین شماره 742 مورخ 15 تیر 1398 صفحه 5 -
ادامه مطلب
پایگاه مقاومت بسیج عشاق الحسین(ع) به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت،حضرت مهدی(عج) ا در محله های مختلف شیراز از جمله : کوشک میدان ،مهدی آباد،شهرک فرزانگان،کوشک خلیل،سنگ سیاه و چندین محله دیگر اقدام به توزیع نزدیک به 20000 هزار نان نمودند.
ادامه مطلب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «در این ماه‌های اخیر مشکلات معیشتی مردم زیاد شد، بخشی از اینها مربوط است به مدیریت‌های نارسای اقتصادی که اینها حتماً بایستی جبران شود.» ۱۳۹۸/۰۱/۰۱نوجوان خامنه‌ای براساس این بخش از پیام نوروزی رهبر انقلاب به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، لوح «خطای مدیریت اقتصادی باید جبران شود» را منتشر می‌کند.
         
 
در‌صورتی‌که برای اولین بار یک دوربین عکاسی خریده‌اید یا قصد دارید عکاسی با تلفن همراه را جدیدا آغاز کنید , ممکن است با این سوال روبرو می‌باشید که بایستی از کجا آغاز کرد . بعضی اوقات دشوار‌ترین بخش شروع کردن یک کار نو ورود به آن می باشد . اما نگران نباشید ; ما در این نوشته‌علمی آموزش عکاسی قصد داریم به شما بگوییم عکاسی را از کجا بایستی آغاز کنید .

ادامه مطلب
هم‌زمان با آغاز ماه عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)، بسته پیامک‌های مناسبتی ویژه این ایام برای شما کاربران گرامی تهیه و تنظیم شده است.
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در تقویم رسمی امسال محرّم الحرام، ماه عزای خاندان رسالت و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان، از روز یکشنبه ۱۰ شهریورماه آغاز می‌شود. ایام حزن و اندوه سید و سالار شهیدان در بین مسلمانان و شیعیان در سراسر دنیا جایگاه مهم
با عرض سلام و تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام خدمت همه همکاران و دانش آموزان عزیز .
به اطلاع می رساند وبلاگ دبیرستان آیت الله کاشانی از امروز 19اسفندماه 1398 رسما شروع به کار کرد
این وبلاگ جهت تسهیل در امور درسی آموزشی و پرورشی مدرسه ایجاد شده است.
خاطرات همیشه هستند. مناسبت‌ها وجود دارند و اصلا زندگی همین طوری پذیرفته و شیرین می‌شود.اما چه قدر می‌شود و باید جامعه را بر مدار مناسبت‌ها مدیریت کرد؟ مسأله این است که ما در کشور خیلی زیاد مناسبت‌زده شده‌ایم. به این می‌گویم «مناسبت‌گرایی».من فکر می‌کنم مناسبت‌گرایی امروز ما، فرهنگی‌ست که ته‌نشین فرهنگ ایرانی ضرب در سال‌های انقلاب و دفاع روی کشور ماست.حتی شاید عقب‌تر؛ شیعه برای عرض وجود در پس تاریخی که در آن هیچ وقت «متن» نبوده است
تفسیر نگاشت سوره حمد-1

پیش نگاشت
برخی منابع برای این سوره حدود 26 تا 32 نام ذکر کرده اند
از قبیل فاتحه الکتاب ،سبع المثانی،حمد،اساس،و... (ویکی فقه-فرهنگ نامه علوم قرآنی
مقاله اسامی سوره حمد)

آیا نام گذاری سوره حمد اصطلاحا توقیفی(یعنی خداوند به رسول
خویش فرموده است که نام این سوره فلان باشد یا خود پیامبر شخصا برای هر سوره نام
خاصی را قرار داده اند که تغییر آن جایز نیست) است یادر  این نام گذاری اجتهاد صورت گرفته است وپس از
رسول خدا نام گذاری سوره
در زندگی بعدی، کاش می شد مسیر را وارونه طی کنم. در آغاز، پیکری بیجان و مرده باشم و آنگاه راه آغاز شود.
در خانه ای از انسانهای سالمند، زندگی را آغاز کنم و هرروز همه چیز، بهتر و بهتر شود. به خاطرِ بیش از حد سالم بودن، از خانه بیرونم کنند. بروم و حقوق بازنشستگی ام را جمع کنم.و سپس، کار کردن را آغاز کنم.
ادامه مطلب
هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز در حالی معامله شد که با کاهش ۰.۴۸ درصدی به ۴۳۵,۶۰۰ چهارصد و سی و پنج هزار و ششصد تومان رسید.
به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلای ایران امروز هم در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که شاهد افت قیمت ها به مانند روز پیش بود.
ادامه مطلب
    متقاضی گرامی: لطفا ابتدا صفحه راهنما را به دقت مطالعه نموده و در صورت داشتن شرایط اقدام به ثبت نام در سامانه نمایید.
    در حال حاضرفقط مشمولین متقاضی امریه اعزامی شهریور ماه (1398/06/01)مجاز به ثبت نام هستند و زمان ثبت نام مشمولین از مورخ 1398/03/30 آغاز و در مورخ 1398/04/03به پایان می رسد.
انجمن بانوان فرهیخته شهرستان زرند برگزار میکند:
جشن بزرگ روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در ‌زرند
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان زرند از برگزاری جشن بزرگ روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در زرند خبر داد.
فاطمه میرزایی در تشریح این خبر گفت: برای پاسداشت روز دختر و جشن میلاد حضرت معصومه در صدد برگزاری جشنی با برنامه های متنوعی همچون شعر خوانی، نقالی گروه کاوه و هنر نمایی گروه باران و سخنرانی دکتر مرتضی نخعی هستیم.
وی افزود
  به مناسبت پیروزی های درخشان تیم ملی در لیگ ملت‌های والیبال رئیس جمهور پیام تبریک توئیتری را منتشر کرد.


 
  بخش تور و توپ مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس جمهور حسن روحانی به مناسبت پیروزی های درخشان تیم ملی در لیگ ملت‌های والیبال پیام تبریکی را به صورت توئیتری منتشر کرد.
 
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های 2019 موفق شد تیم‌های کانادا، لهستان و روسیه را از پیش رو بر دارد و با 24 امتیاز با ا
دستور جلسه:
بزرگداشت نیمه ی شعبان ومیلاد امام زمان (عج)
بزرگداشت هفته ی معلم
استقبال از ماه مبارک رمضان
خلاصه ی مذاکرات:
در جلسه ای که در تاریخ بیست ونهم فروردین در محل دفتر معاونت پرورشی تشکیل شد در خصوص مناسبتهای در پیش  صحبت شد.اجرای برنامه ای به مناسبت میلاد با سعادت وپخش شیرینی به این مناسبت بین بچه ها .پخش مولودیه خوانی در این ایام .وهمچنین در خصوص بزرگداشت هفته ی معلم  وقدر دانی از  معلمین مدرسه با پیشنهاد برنامه هایی از جمله اجرای سرو
به نام خدای قلب و قلم ...
به مناسبت فردا(روز دانش آموز) یکی از خاطراتی که از اولین سال معلمی ام برایم به یادگار مانده و بعنوان بهترین خاطره ی معلمی در همان سال برگزیده شد را به همه ی دانش آموزان قدیم و جدید تقدیم میکنم...
✓ درست در نیمه مهرماه ایستاده بودیم...مهر ماهی که آغاز یک راه هزار ساله ست برای من و همکارانی که امسال به خانواده ی بزرگ آموزش و پرورش پیوسته ایم.از آنجا میگویم یک راه هزار ساله که یک نسل قرار است در کلاسهایی کوچک با ما و در کنار م
دستور جلسه:
بزرگداشت نیمه ی شعبان ومیلاد امام زمان (عج)
بزرگداشت هفته ی معلم
استقبال از ماه مبارک رمضان
خلاصه ی مذاکرات:
در جلسه ای که در تاریخ بیست ونهم فروردین در محل دفتر معاونت پرورشی تشکیل شد در خصوص مناسبتهای در پیش  صحبت شد.اجرای برنامه ای به مناسبت میلاد با سعادت وپخش شیرینی به این مناسبت بین بچه ها .پخش مولودیه خوانی در این ایام .وهمچنین در خصوص بزرگداشت هفته ی معلم  وقدر دانی از  معلمین مدرسه با پیشنهاد برنامه هایی از جمله اجرای سرو
1- طراحی پانل شورا و انجمن با خلاقیت اعضای شورا
2-طراحی و ارائه ی ایده برای مناسبت های مختلف
3-در بحث مدیریت و کنترل دانش آموزان در برگزاری جشن ها و مناسبت ها و همچنین زنگ استراحت دانش آموزان 
4-برنامه ریزی و هدایت دانش آموزان در آماده سازی برای مسابقات سرود و تئاتر 
 
اسلاید شو
با عرض سلام و تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام خدمت همه همکاران و دانش آموزان عزیز .
به اطلاع می رساند وبلاگ دبیرستان آیت الله کاشانی از امروز 19اسفندماه 1398 رسما شروع به کار کرد
این وبلاگ جهت تسهیل در امور درسی آموزشی و پرورشی مدرسه ایجاد شده است.
بسمه تعالی
گزارش سه ماهه  اول امر به معروف ونهی از منکر
1- برگزاری زیارت عاشورا به مناسبت محرم
2-پختن آش نذری به مناسبت اربعین حسینی
3-تزیین مدرسه وسالن مدرسه به مناسبت محرم وصفر
4-نصب تراکت در پانل مدرسه
5-بر گزاری جلسه با والدین با محوریت امر به معروف ونهی از منکر
6-انتخاب دانش آموزان وثبت در سامانه همگام
باربری جنوب تهران را به باربری ایفل بسپارید .
باربری ایفل با سالها تجربه به مناسبت آغاز ماه رمضان در طرحی ویژه خدمات اتوبار جنوب تهران را در جهت رفاه حال بیشتر شهروندان از افطار تا سحر نیز ارائه می دهد.
برای اطلاع از بهترین تعرفه باربری جنوب تهران در ماه خدا به سایت باربری ایفل مراجعه فرمایید.
لینک صفحه :
http://eiffelbarbari.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%ac%d9%86%d9%88%d8%a8-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86/
20/08/98دوشنبه
به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب وکتابخوانی برگزار میشود:
برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب وکتابخوانی در شبستر
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شبستر در آستانه هفته کتاب وبه مناسبت بزرگداشت این ایام وجهت سهولت دسترسی آسان وارزان علاقه مندان به کتاب ومحصولات فرهنگی نمایشگاه کتابی با همکاری اداره ارشاد اسلامی،شورا وشهرداری شبسترب
ا حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده امام جمعه شبستر،مهندس عبدالله
عنوان : دیدار نوروزی با نمایندگان امام احمدالحسن (ع)
موضوع : بیان نصایح و مواضع صحیح دعوت مبارک یمانی (ع) در ایران عزیز
تاریخ دیدار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲
نمایندگان : شیخ حبیب سعیدی و سید واثق حسینی
مکان دیدار : گروه فیسبوکی حم (حسینیه و مدرسه انصار امام مهدی)
منبع : وب سایت هفته نامه زمان ظهور
فرمت : pdf + html
زبان : فارسی
تعداد صفحات : 19
سایز : 580 KB
فهرست مطالب : 
ادامه مطلب
فروش فوق العاده ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر نمایندگی آنلین تی سی ال در انتخاب سنتر .
انتخاب سنتر حامی فروش محصولات و تلویزیون های ال ای دی تی سی ال بصورت انلاین و تحویل درب منزل تصمیم بر آن دارد در طرحی به مناسبت آغاز بهار ال ای دی های تی سی ال را بهترین قیمت در مدتی محدود خدمت متقاضیان عزیز عرضه کند .
برای اطلاعات بیشتر به صفحه ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر مرجعه فرمایید .
لینک صفحه:
 http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%A
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۸، سال جدید را سال «رونق تولید» نام‌گذاری کردند.نوجوان خامنه‌ای به همین مناسبت نماهنگ «رونق تولید» را منتشر می‌کند.
           


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید : 
کیفیت خوب و فرمت Mp4 و با حجم 108.7 MB
کیفیت متوسط و فرمت Mpeg و با حجم12.1 MB
کیفیت پایین و فرمت Flv و با حجم 9.8 MB
تاریخ روز پدر 98 چند شنبه است | تاریخ روز جهانی پدر چه روزی است سال 2019
تاریخ دقیق روز پدر امسال کی هست, در سال 1398 روز پدر چندم است, به تاریخ میلادی روز جهانی پدر چند شنبه است
روز پدر روزی برای قدر دانی از همه پدرهای دنیا است. در تقویم ایران روز پدر تاریخ ولادت امام علی (ع) در روز 13 رجب قمری است. روز جهانی پدر تاریخ مشخصی ندارد و در کشور های مختلف تاریخ متفاوتی دارد. در ادامه امروز چه روزی است سایت اپ ناز روز جهانی پدر چه روی است قرار داده می شود.
سال 97
?? آغاز سرور هفتاد و هشت نبرد جهانی??سرور 78 نبرد جهانی کار خود را از روز دوشنبه 26 اسفندماه 1398 آغاز خواهد کرد.در این سرور همه بازیکنان #عصرپادشاهان از کلیه زبان‌ها می‌‌توانند شرکت کنند.در این سرور چهار نوع نیروی نظامی جدید حضور خواهند داشت.مشخصات این سرور به شرح زیر می‌باشد:سرور هفتاد و هشت نبرد جهانی w78.kingsera.irنوع?? سرور سوپر اکسپرس ( 60 روزه )پوسته?? قابل انتخاب ( فلات ایران و قرون وسطی )تاریخ شروع?? دوشنبه 1398/12/26 ساعت 16:00 ??همین الان ثبت نام کنید
از همان زمانی که کودکی خردسال بیش نبودم، از همان زمانی که یک توپ داشتم و در خانه با خودم فوت‌بال بازی می‌کردم و مثل الآن با برداشتنِ دو قدم کلِ عرض خانه طی نمی‌شد، از همان زمانی که به‌تازگی با مفهوم نگاشت بین دو مجموعه آشنا شدم، هیچ‌موقع آب‌م با عبارتی که برای نگاشت‌های یک‌به‌یک به‌کار می‌بردیم (و می‌بریم) توی یک جوب نرفت. منظورم همین «یک‌به‌یک» است! طبق تعریف، نگاشتی را یک‌به‌یک می‌نامیم که هر عضو برد دقیقن مربوط به یک عضو دامنه
با سلام
به مناسبت روزهای نزدیک به اربعین حسینی، هر کس به هر طریقی سعی در ابراز ارادت به اهل بیت و علی‌الخصوص سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)  دارد به همین مناسبت یک ابزار کاملا ساده و کاربردی خدمت دوستان معرفی می‌شود.
این ابزار پرچم توسط جناب حسین آرمان و با استفاده از نرم‌افزارهای فتوشاپ و افترافکت به صورت کاملا اختصاصی طراحی و تولید شده است که به مناسبت ایام اربعین به صورت انحصاری توسط وب هنری حسین آرت در اختیار دوستان هم قرار
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ثبت نام طرح ملی مسکن از امروز 18 آبان در چهار استان قم، سیستان و بلوچستان، خراسان های شمالی و جنوبی آغاز شد و به مرور در سایر استان ها نیز نام‌نویسی انجام می شود.
 

متن کامل خبر: ثبت نام طرح ملی مسکن آغاز شد
به مناسبت هفته معلولین، آقای یزدانی به همراه کارشناسان واحد توانبخشی ضمن بازدید از مرکز شبانه روزی نگهداری از معلولین شهدای بالالموک، در مراسمی که به همین مناسبت از سوی این مرکز تدارک دیده شده بود شرکت نمودند.

ادامه مطلب
تقوم سال 99؛ مناسبت ها و تعطیلات

همیشه با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، مواردی مانند تقویم و لحظه تحویل سال اهمیت پیدا می‌کنند. به همین دلیل در این مطلب تقویم سال 99 را برای شما آورده‌ایم تا ضمن آگاهی به زمان تحویل سال، حیوان سال 99 را هم بشناسید و از مهم‌ترین اتفاقات این سال باخبر شوید.
دانلود تقویم سال 1399 :
 
دانلود تقویم سال ۹۹
ادامه مطلب
به مناسبت ایام الله دهه فجر از نسخه شماره 169 نشریه خط حزب الله مسابقه گرفته می شود!
برای مطالعه نشریه می توانید به تابلوهای اعلانات مسجد جامع و مسجد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام مراجعه فرمایید. همچنین می توانید از نسخه الکترونیکی این نشریه که در ادامه آمده است استفاده فرمایید.
برای دریافت سوالات به مسئول کتابخانه برادر حسین بهمنی حیدرآبادی (حسین شیخ)مراجعه فرمایید.
دریافتحجم: 2.98 مگابایت
15 توصیه برای آغاز بدنسازی
پروتئین برای پرورش عضلات لازم است. پروتئین در مرغ، ماهی، تخم مرغ، شیر، لبنیات، سبزیجات و آجیل وجود دارد. بیشتر متخصصان ورزشی توصیه می‌کنند که هر روز به ازای هر کیلو از وزن بدن 2 گرم پروتئین مصرف کنید.
افرادی که پرورش اندام را آغاز کرده‌اند باید به نحوه ورزش کردن و تغذیه خود توجه کنند تا نتیجه مطلوب را بگیرند.
 
اگر به تازگی پرورش اندام را آغاز کرده‌اید و می‌خواهید تناسب اندام بهتری داشته باشید باید نکات خاصی را در
یکی از مشهورترین فرش های دستباف ایرانی ، فرش ابریشم قم است. فرش ابریشم قم از جمله فرش هایی است که بازار آن محدود به داخل ایران نیست بلکه در سراسا مشتریان خاص خود را دارد. یکی از مهمترین ویژگی های فرش ابریشم استان قم این است که به اندازه ای زیبا و طبیعی بافته می شود که در نگاه اول چنین به نظر مر دنیی رسد که یک تابلو نقاشی است. از حدود یک قرن پیش بود که به تدریج صنعت قالی بافی در قم پیشرفت های خود را آغاز کرد و بافت فرش دستباف ابریشم در این استان ب
به مناسبت آغاز سال هزار و سیصد و نود هشت ، روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری اجتماعی و دینی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران اقدام به انتشار گزارش فعالیت کانون های فرهنگی این واحد در سال هزار و سیصد و نود هفت نموده است.
ادامه مطلب
 
اطلاعیه                                                        اطلاعیه
✅ ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قرآن و عترت حضور اعضای محترم کانال خصوصا قرآن آموزان دارالقران امام خمینی (ره) شهرستان الشتر.به اطلاع می رساند به مناسبت بزرگداشت هفته قرآن و عترت از محتوای ؛
ادامه مطلب
ثبت‌نام کنکور سراسری از روز چهارشنبه مورخ 98/11/16 (شانزدهم بهمن ماه‌ 1398) منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و در روز پنجشنبه مورخ 98/11/24 (بیست و چهارم بهمن ماه‌ 1398) پایان می‌پذیرد؛ لذا داوطلبان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری سال 1399 ثبت‌نام نمایند.
نحل ثبت نام :ایرانشهرکافی نت فرزاد
 
به مناسبت دهه فجر در تاریخ 13/11/1398، مسابقه روزنامه دیواری بین اعضاء نوجوان کتابخانه عمومی مرحوم حاج عیسی رضایی برگزار گردید. هدف از این مسابقه آشنایی اعضاء از این برنامه یادآوری روزهای مهم و فجرآفرین انقلاب و رشادت‌های مردم انقلاب دانستند در مجموعه دو روزنامه دیواری به کتابخانه اهدا شد.
پروژه دینامیک خاک با نرم افزار opensees NERA EERA deep soil
قیمت: 50000 تومان

در این پروژه اثر لایه های خاک بر روی امواج زلزله هنگام انتقال از بستر سنگی به سطح زمین بررسی شده است.120 صفحه
فهرست مطالب  این پروژه :
آموزش کامل NEERAوEERAآموزش بررسی اثر ساختگاه با برنامه openseesو….۱    ‌ فصل اول مقدمه. ۱۲    فصل دوم مشخصات شتاب نگاشت ها ۳۲‌.۱‌   زوج شتاب نگاشت پروژه ۴۲‌.۲‌   ضریب مقیاس شتاب نگاشت‌ها ۶۳   فصل سوم محاسبه پارامترهای دینامیکی خاک ۷۳‌.۱‌   تعیین گمان
دستور جلسه: 
برنامه ریزی برای جشن میلاد حضرت زهرا(س) وروز مادر
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی تربیت وروز امور تربیتی 
برنامه ی ریزی جهت برگزاری جشن نیکوکاری
برنامه ی پیاده روی به مناسبت هفتهی تربیت وروز درختکاری
 
خلاصه ی مذاکرات 
در تاریخ سوم اسفند جلسه ای با حضور معاون پرورشی وبچه های شورا در محل دفتر معاونت پرورشی تشکیل شد وپیرامون مناسبت های درپیش صحبت شد از جمله:تزیین مدرسه به مناسبت میلاد بانوی دوعالم حضرت زهرای مرضییه وروز م
 
فرماندار شاهین‌دژ بیان کرد: همچنین به همین مناسبت سایت گردشگری روستای «هاچه‌سو» در زمینی به مساحت ۷۴۰ مترمربع و با چهار میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید که با آغاز بکار آن برای ۶ نفر اشتغال‌زایی ایجاد شد.
 
فرماندار شاهین‌دژ روز سه‌شنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح‌های بخش کشاورزی شامل ۱۶ طرح آبیاری خرده‌مالکی در روستاهای «افشار»، «قزلقبر»، «ینگ ارخ»، «ینگی‌آباد» و «گوزلبلاغ» به م
او نمی داند ولی من عاشق بهار هستم ، برای بار بیست یکم گفته ام "من عاشقت هستم" آری میدانم هر دم و هر ساعت مرا میخوانی با تو هستم بهار ...
بهار من عشق را از تو میخواهم ، بهار  همه ی هست و نیستم تو هستی . بهار مرا بخوان  من هوای زمزمه تو را دارم
بهار جان تمام حرفم این است "من عشق را به نام تو آغاز کردم"
در هر کجای عشق که هستی آغاز کن !
ساختن کاردستی گل با مقوا علاوه بر لذت بخش بودن و پر کردن اوقات فراغت می‌تواند هدیه‌ی مناسب و جذابی برای کسانی باشد که دوستشان دارید.
 مقوا یکی از وسایلی است که با آن می‌توان انواع کاردستی از جمله گل را ساخت. با ساخت کاردستی گل با مقوا می‌توانید اتاق خود را تزیین کنید یا حتی در مناسبت‌های مختلف به عزیزانتان هدیه دهید. ساختن این نوع کاردستی بسیار آسان است. در ادامه ۳ روش مختلف ساخت کاردستی گل با مقوا را یاد خواهیم گرفت.
 
آموزش ساخت کاردستی گ
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹، سال جدید را سال «جهش تولید» نام‌گذاری کردند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیم یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.  نوروز امسال ما مصادف است با روز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (سلام ‌الله ‌علیه)؛ لذا مناسب است بخشی از صلوات مخصوص آن بزرگوار را در آغاز سخن عرض
مهدی سیمایی می‌نویسد:
«جامعه شیعی در ایران در دو دهه اخیر با توسعه مناسک مذهبی و مناسبت‌سازی‌های جدید مواجه شده است. یکی از این مناسبت‌سازی‌ها ساخت دو تاریخ برای ولادت و وفات حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، دختر امام موسی کاظم (ع) و همچنین تاریخی برای ولادت و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی است. در این مجال فقط تاریخ ساختگی برای حضرت معصومه را نقد می‌کنیم.
بیش از شصت سال قبل، حاج سید محمدباقر متولی‌باشی (سالار التولیه متوفای ۱۳۲۰ ه.ش.)، که ش
تقریبا یادم رفته بود که چقدر شب های پنجشنبه، وقتی میدانی فردا تا لنگ ظهر خواب آزاد است، خوش میگذرد. وقتی زیر پتو گوله میشوی و تو وبلاگ های ملت فوضولی میکنی. وقتی میتونی به این فکر کنی که چقدر اعصابت از دست خدا خورده ولی بهش میگی:چقدر معلم اجتماعی باحالی ساختیا.
ولی واقعا...خدا خیلی واسه جغدا پارتی بازی کردیا. کلی شبا بهشون خوش میگذره. وقتی به معشوقه هرودوت گرفته تا مسواک حضرت محمد، فکر میکنی یا تصور میکنی اگه یه خانوم غیبتوی دوران کوچه نشینی و
هوالرئوف الرحیم
امشب با رضا پولهای کادوئی دخترک و رضوان رو تبدیل به طلا کردیم. 
امشب که شب سالگرد ازدواجمون هست، خیلی چشم گردوندنم گوش تیز کردم ببینم حواسش هست یا نه. که نبود. 
طلا نمی خوام ازش. فقط دلم می خواد یادش باشه. دلم می خواد این روز رو گرامی بداره. مطمئنم که اصلا یادش نیست. چون وقتی شنید یه هفته دیگه روز معلمه، شکه شد و گفت" ا چه زود رسید". وگرنه یه اشاره ای هم به این مناسبت می کرد.
حالا منم باید ببینم تا صبح چند هزار بار بیدار میشم و می تو
تصمیم داشتم جمعه به مرور وقایع رخدادهای هفته ی گذشته بپردازم! و در پایان ازتون درخواست هدیه به مناسبت روز فرخنده ی ولنتاین کنم، اما از اونجایی که خون پاک آریایی در رگ هام جاری است و اساسا ما را با ولنتاین کاری نیست! همین امروز درخواستم رو مطرح میکنم و نگارش اون پست زرد روزانه نویسی رو به جمعه موکول میکنم. :)))))))))
ماه رخان، گل اندامان، سیمین بدننان، ختن بویان، قشنگ ها،همه چی تموم ها؛ یه مصرع، بیت، اصلا شعر کامل، حتی نوشته ی ادبی، حتی تر عکس نوشت
رییس جهاد کشاورزی پلدشت گفت: توزیع ۴۵ تُن میوه شامل پرتقال و سیب از امروز/ شنبه ۲۵ اسفند/ به مناسبت ایام پایانی سال و عید نوروز در این شهرستان آغاز شد.


به گزارش خبرهای فوری پلدشت؛ علی اصغرزاده گفت: برای تامین میوه شب عید و ایام پایانی سال با هماهنگی‌های صورت گرفته ۲۰ تن سیب با قیمت مصوب ۶ هزار ریال و ۲۵ تن پرتقال نیز با قیمت چهار هزار ریال ذخیره‌ شده بود که کار توزیع آن به صورت روزانه آغاز شد.
وی با بیان اینکه هر ساله از دی ماه ذخیره میوه شب عی
مریخ‌نورد اینسایت از آغاز تا پرتاب
آخرین پروژه ناسا امریکا در مسیر سفر به سیاره سرخ بهرام چند روز پیش آغاز شد. کاوشگر جدید قرار است در مورد لرزه‌های مریخ و بخش‌های درونی سیاره اطلاعاتی جمع‌آوری
کند.
چند روز پیش شاهد یک رویداد مهم در عرصه‌ی فعالیت‌های فضایی و تلاش جاه‌طلبانه‌ی ناسا برای دستیابی به مریخ بودیم: فضاپیمای اینسایت ناسا در صبحگاه روز پنجم ماه می (شنبه ۱۵ اردیبهشت) به وقت کالیفرنیا، سفر خود به مقصد مریخ را آغاز کرد؛ سفری ۶ ماه
بهترین تعرفه باربری جنوب تهران را در باربری ایفل پیدا کنید. 
باربری ایفل به مناسبت آغاز ماه رمضان از افطار تا سحر خدمات اتوبار جنوب تهران را با بهترین قیمت ارائه می دهد برای اطلاعات بیشتر به صفحه باربری جنوب تهران در باربری ایفل مراجعه فرمایید و از بهترین قیمت باربری جنوب تهران همراه با بهترین کیفیت اطلاع حاطل بفرمایید . 
لینک صفحه : http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%88/

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دو کلمه حرف حساب طراحی دوخت لباس