نتایج جستجو برای عبارت :

چگونه بهره وری ذهن خود را افزایش دهیمhttps://www.chetor.com/127409-%d9%85%d9%87-%d9%85%d8%ba%d8%b2%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa

10 خارشی که شما هرگز نباید بخارانید + درمان خارش بدن
خارش می تواند فرد را کاملا دیوانه کند، اما زمان هایی وجود دارد که خارش فقط باعث بدتر شدن آن میشود پس بهتر است احساس خارش را تحمل کنید اما دست به این کار نزنید چراکه وضعیت را خراب تر می کنید ، ولی در چه شرایطی نباید احساس خارش پوست را پاسخ داد و از خاراندان محل خودداری کرد؟ در ادامه این بخش از نمناک خواهیم گفت.
 
ادامه مطلب
10 خارشی که شما هرگز نباید بخارانید + درمان خارش بدن
خارش می تواند فرد را کاملا دیوانه کند، اما زمان هایی وجود دارد که خارش فقط باعث بدتر شدن آن میشود پس بهتر است احساس خارش را تحمل کنید اما دست به این کار نزنید چراکه وضعیت را خراب تر می کنید ، ولی در چه شرایطی نباید احساس خارش پوست را پاسخ داد و از خاراندان محل خودداری کرد؟ در ادامه این بخش از نمناک خواهیم گفت.
 
ادامه مطلب
10 خارشی که شما هرگز نباید بخارانید + درمان خارش بدن
خارش می تواند فرد را کاملا دیوانه کند، اما زمان هایی وجود دارد که خارش فقط باعث بدتر شدن آن میشود پس بهتر است احساس خارش را تحمل کنید اما دست به این کار نزنید چراکه وضعیت را خراب تر می کنید ، ولی در چه شرایطی نباید احساس خارش پوست را پاسخ داد و از خاراندان محل خودداری کرد؟ در ادامه این بخش از نمناک خواهیم گفت.
 
ادامه مطلب
چگونه بهره وری ذهن خود را افزایش دهیماگر تا به‌ حال در جلسات کاری به اطراف‌تان نگاهی انداخته باشید، احتمالا همکاران‌تان را دیده‌اید که هنگام صحبت یا سخنرانی کردن دیگران، به صفحه‌ی تلفن همراه‌شان نگاه می‌کنند یا پیامک و ایمیل می‌فرستند.
بسیاری از ما به خود افتخار می‌کنیم که می‌توانیم چند کار را به‌طور هم‌زمان انجام بدهیم. ما با انجام دادن هم‌زمان چند کار، می‌توانیم در زمان معین کارهای بیشتری انجام بدهیم؛ ولی این کار موجب می‌شود
درمان افسردگی چیست
افسردگی بیماری مخربی است که معمولا به درمان جواب می‌دهد، فقط کافی است با مراجعه به مراکز درمانی نسبت به پیگیری بیماری خود کوشا باشید.

دارودرمانی: داروهای ضدافسردگی، تثبیت‌کننده‌های خُلقی و داروهای آنتی‌سایکوتیک (ضد روان پریشی)
روان‌ درمانی: رفتار درمانی شناختی (CBT)، درمان خانواده‌محور و درمان بین‌فردی
درمان تحریک مغزی: درمان الکتروشوک (ECT) و تحریک مغناطیسی جمجمه‌ای تکرارشونده (RTMS)
نور درمانی: در این روش، فرد با است
در سفر اخیر به ایتالیا تصمیم گرفتم، در مورد رژیم ایتالیایی اطلاعات بیشتری کسب کنم. سفر من از شمال ایتالیا و از منطقه‌ی توسکانی شروع شد و بعد از یک مسافرت ۱۲ روزه به جنوب ایتالیا در سواحل آمالی رسیدم. هدف من از این سفر استراحت و پیدا کردن پاسخ این سؤال بود که چگونه مردم ایتالیا هم از خوردن غذاهایی مانند پیتزا و پاستا لذت می‌برند و هم تناسب اندام دارند.
۱. آهسته و با لذت غذا می‌خورند

ادامه مطلب
حمص یکی از پیش غذاهای پرطرفدار و خوشمزه‌ لبنانی است که بیشتر افراد با یک بار امتحان کردن از طرفداران پروپاقرص آن می‌شوند. حمص به‌خاطر داشتن ارده و نخود بسیار مغذی و پرانرژی است و از غذاهای محبوب خاورمیانه محسوب می‌شود. در این مقاله چطور شما را با طرز تهیه حمص، این پیش غذای خوشمزه لبنانی آشنا خواهیم کرد.
رازهای تهیه یک حمص خوشمزه
 
 

ادامه مطلب
کبد مثل نیروگاه بدن است و کارهای اساسی زیادی را برعهده دارد. این کارها شامل تولید پروتئین، کلسترول و صفراست که درنهایت به ذخیره‌ی انواع ویتامین ها و مواد معدنی و کربوهیدرات منجر می‌شود. کبد مواد سمی مانند الکل، داروها و موادی را که در طی سوخت‌و‌ساز تولید شده‌اند، تجزیه می‌کند. برای همین سلامتی بدن به سالم نگه داشتن کبد بستگی دارد. این مقاله مواد مفید برای کبد را به شما معرفی می‌کند.
ادامه مطلب
چگونه شخصیت قوی داشته باشیم؟
 
عادات موفقیت


۷۶
اشتراک‌گذاری

خیلی وقت نیست این تصور که شخصیت افراد ثابت است به چالش کشیده شده، باید بگویم برخلاف آنچه که ممکن است فکر کنید، می‌توانید شخصیت خود را پرورش دهید و تبدیل به انسانی با شخصیت قوی شوید. اگر می‌پرسید: چگونه شخصیتی قوی داشته باشیم؟ یا می‌خواهید بدانید شخصیت‌هایی که همیشه بدون تلاش اضافه، نظر دیگران را به خود جلب می‌کنند چه خصوصیاتی دارند این مقاله برای شماست. در این مقاله شخصیت ق
افسردگی چیست؛ ۹ نشانه و ۶ عامل این بیماری شایع
 
 

 


 
 

آیا می‌دانید افسردگی چیست، چه علائمی دارد و چگونه درمان می‌شود؟ افسردگی یکی از شایع‌ترین اختلالات روانی است که به احساس غم و اندوه یا تجربه‌ی بحران‌های زندگی محدود نمی‌شود و به تشخیص زودهنگام و اقدامات درمانی مناسب نیاز دارد. چنانچه این بیماری در مراحل اولیه تشخیص داده شود، فرد بسته به تجویز پزشک از طریق دریافت دارو، شرکت در جلسات روان درمانی یا حتی تغییرات سبک زندگی به میزان ق
اقدامات قبل و بعد از میکروبلیدینگ ابرو
 
اگر آسپرین و رتینول مصرف می‌کنید، برای مدت یک هفته قبل از انجام میکروبلیدینگ، مصرف آنها را قطع کنید. رتینول باعث می‌شود پوست نازک شود و درنتیجه، خون‌ریزی حین انجام میکروبلیدینگ بیشتر شود. آسپیرین هم خون را رقیق می‌کند و بهتر است مصرف آن یک هفته پیش از میکروبلیدینگ قطع شود. روز بعد از طراحی میکروبلیدینگ ابرو بهتر است اطراف ابرو را با سرم نمکی و پنبه به‌آرامی تمیز کنید و هر چهار ساعت یک‌بار از کر
 
علائم پرکاری تیروئید
 
ترشح زیاد هورمون‌های تترا یدوتیرونین (T4) و تری یدوتیرونین (T3) می‌تواند باعث افزایش متابولیسم بدن شود. به این حالت پرکاری متابولیسم گفته می‌شود و علائمی همچون افزایش ضربان قلب، فشار خون بالا و لرزش دست دارد. همچنین ممکن است فرد زیاد عرق کند و نتواند گرمای زیاد را تحمل کند. پرکاری تیروئید، تغییرات حرکات روده، کاهش وزن و نامنظم شدن چرخه‌ی عادت ماهانه در زنان را به دنبال دارد.
خود غده‌ی تیروئید هم می‌تواند به‌صورت
علائم افسردگی چیست
افسردگی مانند سایر اختلالات روانی با علائمی همراه است که روند عادی زندگی روزمره را تغییر می‌دهند.
۱. تغییرات خواب
بسیاری از مبتلایان به افسردگی با تغییرات الگوی خواب مواجه می‌شوند. تغییر الگوی خواب گاهی به شکل بی خوابی و گاهی به شکل خواب زیاد و بیشتر از حد معمول بروز می‌کند. صبح خیلی زود بیدار شدن از جمله علائم شایع در افسردگی‌های حاد است.
۲. تغییرات اشتها
گاهی مبتلایان به افسردگی در قالب مکانیسم مقابله، به کم‌خوری یا
کسب درآمد از اینترنت با ۱۷ راهکار فوق‌العاده
 


۲۹
اشتراک‌گذاری
امروزه افراد زیادی در حوزه‌های مختلف تخصص دارند، اما تاکنون همیشه برای شرکتی به عنوان کارمند فعالیت کرده‌اند، مشکل اینجاست که این افراد به درستی نمی‌دانند که چگونه می‌توان به کسب درآمد از فضای آنلاین پرداخت؟ در این مقاله با چطور همراه باشید تا شما را با روش‌های مختلف کسب درآمد از اینترنت آشنا کنیم.
ادامه مطلب
چگونه زیبا شویم و بدرخشیم
اینکه شما چه کسی هستید یا از کجا می‌آیید هیچ اهمیتی ندارد، بلکه امر ارزشمند این است که هیچ‌وقت برای پرورش زیبایی باطنی در خود و بخشش این زیبایی‌ها به دنیای پیرامون‌تان دیر نیست.
هرچند هیچ‌کس نمی‌تواند ارزش زیبایی باطنی انسان‌ها را نفی کند، اما اینکه تمام تلاش خود را صرف پرورش زیبایی‌ ظاهری‌تان کنید نیز بخشی از حس زیبایی‌جویی انسان‌هاست.بخش اولزیبایی ظاهری خود را آشکار کنید
ادامه مطلب
همه دوست دارند پوستی «شبیه آینه» داشته باشند؛ اما متأسفانه بیشتر ما با پوست‌های چرب، آکنه، چروک یا لک‌هایی درگیر هستیم که به‌واسطۀ بالا رفتن سن یا دلایل دیگر روی صورت‌مان جا خوش می‌کنند. برخی معتقدند که داشتن پوست خوب ارثی است؛ پس ناامیدانه با وضعیت نامساعد پوست‌شان کنار می‌آیند. اگر شما هم این‌طور فکر می‌کنید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. هرچند عامل وراثت و ژنتیک در وضعیت پوست بسیار اثرگذار است، اما روش‌های مراقبتی می‌توانن
چگونه کودکی خلاق داشته باشیم











۱


اشتراک‌گذاری




حتما خلاقیت برای شما هم جزو موضوعات مهم است و صد البته که دل‌تان
می‌خواهد فرزندان‌تان هم جزو بچه‌هایی باشند که ذهن خلاقی دارند و همین
تمایل شما اهمیت این موضوع را صدبرابر می‌کند. حالا حتما این سؤال برای‌تان
پیش می‌آید که ما چقدر می‌توانیم در این خلاقیت دخیل باشیم و اصلا چگونه
کودکی خلاق داشته باشیم‌‌‌‌‌‌‌؟ باید در
1. غرق شدن در استرس
درست است! متأسفانه امروزه استرس تقریبا جزءِ جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ی ماست. درحالی‌که از اثرات زیان‌بار استرس آگاهیم، تقریبا همیشه گرفتارش می‌شویم. انواع و اقسام مشکلات مالی، نگرانی‌های شغلی و کاری، حفظ ظاهر زندگی اجتماعی و خانوادگی حتی اگر در بدترین شرایط ممکن باشد، همگی عوامل استرس‌زایی هستند که باعث تولید هورمون‌های استرس می‌شوند و بدن را دچار انواع و اقسام بیماری‌ها و مشکلاتی می‌کنند که مغز نیز از این آسی
خارش می تواند فرد را کاملا دیوانه کند، اما زمان هایی وجود دارد که خارش فقط باعث بدتر شدن آن میشود پس بهتر است احساس خارش را تحمل کنید اما دست به این کار نزنید چراکه وضعیت را خراب تر می کنید ، ولی در چه شرایطی نباید احساس خارش پوست را پاسخ داد و از خاراندان محل خودداری کرد؟ در ادامه این بخش از نمناک خواهیم گفت.

ادامه مطلب
افراد دوست داشتنی چه ویژگی‌هایی دارند








۳۹


اشتراک‌گذاری




بسیاری از افراد تسلیم این باور اشتباه می‌شوند که دوست داشتنی بودن
ناشی از ویژگی‌های ذاتی و غیرآموختنی است که فقط تعداد محدودی از افراد
خوش‌شانس از آن بهره‌مند هستند. همچنین تصور می‌شود که افراد دوست داشتنی
خوش چهره، به شدت اجتماعی و به شکل عجیبی باهوش هستند. اگرچه ممکن است به
راحتی این باور را بپذیرید، اما در واقعیت، د
حرفۀ آشپزی فن و هنر است. ترکیب موادغذایی مختلف و طبخ آنها به‌راستی که کار آسانی نیست. هرقدر هم که در آماده‌سازی غذا بیشترین دقت را به‌خرج دهیم، گاهی داشتن دستگاه گوارش ضعیف‌تر، مشکلاتی را به‌وجود می‌آورد. اینجاست که علاوه بر تسلط بر این هنر، باید از ماهیت موادغذایی و نتیجۀ ترکیب آنها با یکدیگر هم آگاه باشیم. با ما همراه باشید تا نکاتی دربارۀ چگونگی آماده کردن غذا برای هضم بهتر را با شما در میان بگذاریم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب
جمله‌ای که مردها از شنیدن‌شان بیزارند
 


۰
اشتراک‌گذاری

فرض کنید همسرتان با پیش‌بند در حال شست‌وشوی ظروف است؛ شما به او می‌گویید که در این حالت چقدر بامزه به نظر می‌رسد. احتمالا پیش خودتان فکر می‌کنید با چنین اظهارنظری او را خوشحال می‌کنید، اما برداشت و تعبیر مردان از چنین تعاریفی معمولا خلاف آن چیزی است که فکر می‌کنید. این مطلب را به بررسی همین سوءتفاهم‌ها در زندگی زناشویی اختصاص داده‌ایم: شما را با اظهارنظرها و تعارفاتی آشنا خو
آیا دوست دارید ذهن‌تان را جوری تنظیم کنید و بدن‌تان را جوری هک کنید که همیشه در حالتی مثبت باشید و روی دور موفقیت بمانید؟ در این مطلب ۳ راز موفقیت در زندگی را می‌گوییم که شما هم می‌توانید از آنها برای برنامه‌ریزی ذهن‌تان الگو بگیرید تا از همان لحظه‌ای که از خواب بیدار می‌شوید در حالتی از موفقیت و کامیابی باشید و در طول روز نیز، تصمیم‌گیری‌‌های‌تان به گونه‌ای باشد که شما را به سمت خواسته‌های‌تان سوق دهد.

ادامه مطلب
چگونه فردی کاریزماتیک باشیم؟‌
آیا تاکنون با مدیر بسیار کاریزماتیکی کار کرده‌اید؟ اگر چنین است، پس احتمال دارد که تقریبا همه‌ی افراد سازمان‌تان این فرد را دوست داشته باشند، به او اعتماد کنند و او را مورد تحسین قرار بدهند.
وقتی او صحبت می‌کند، افراد گوش می‌دهند، همکاران از ایده‌هایش حمایت می‌کنند، و افراد با استعداد می‌خواهند به گروه او ملحق شوند. به طور خلاصه، همه می‌خواهند دور این شخص باشند. با ما همراه باشید تا بیشتر درمورد تعریف
علت قرمزی چشم و راه‌های درمان آن








۰


اشتراک‌گذاری




قرمزی چشم می‌تواند نشانهٔ خفیفی از تحریک چشم یا یک مشکل جدی پزشکی
مثل عفونت باشد. قرمزی چشم یا وجود لکهٔ خون زمانی بروز می‌کند که رگ‌های
خونی کوچک، که در سطح چشم قرار دارند، بزرگ شده و انباشته از خون می‌شوند.
گاهی کمبود اکسیژن در قسمت قرنیه یا بافت پوشش‌دهندهٔ چشم، دلیل قرمزی چشم
است. قرمزی چشم به‌تنهایی جای نگرانی ندارد، اما ا
خال گوشتی چیست و چطور درمان می‌شود؟










۰


اشتراک‌گذاری




آدم‌های بسیاری در اطراف‌مان می‌بینیم که پوست‌شان خال‌های زیادی
دارد. برخی آدم‌ها هم در نواحی مختلف پوست دارای خال گوشتی هستند. خال
گوشتی برآمدگی نرمی روی پوست است که گاهی ساقه یا پایه و شکلی منگوله‌مانند
دارد. این خال‌ها ممکن است در هر جایی از پوست، به‌ویژه قسمت‌هایی که پوست
با بخش دیگری از پوست یا لباس تماس دارد،
 
این روزها همه دوست دارند شکم شش تکه داشته باشند، خوش‌تیپ باشند و البته همه‌ی اینها را هم در مدت کوتاه و سریع می‌خواهند. به ندرت پیش می‌آید که افراد شکم شش تکه و اندام مناسب را برای سلامتی بخواهند. خب این کاملا طبیعی است. همه دوست دارند جذاب باشند اما اگر در مسیر پرورش اندام، «سلامتی» در نظر گرفته نشود، قطعا نتیجه‌‌اش مقطعی و نامطلوب خواهد بود.
ادامه مطلب
علت خواب رفتن دست در خواب چیست؟








۰


اشتراک‌گذاری




وقتی دست‌ها به خواب می‌روند، بی‌حس یا سوزن‌سوزن می‌شوند. چنین
حالتی در طول روز یا شب ممکن است روی بدهد. اصطلاح علمی این احساس
خواب‌رفتگی است. اگر این مورد بیشتر در طول شب روی می‌دهد، چند مسئلهٔ مهم
در علت آن دخیل هستند. برای یافتن علت خواب رفتن دست در خواب و راه‌های
پیشگیری و مقابله با آن، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.
ادامه
چطور با کارمندان خود دوست باشیم؟
 


۰
اشتراک‌گذاری

اگر درعین مشخص کردن مرزها، علاقه‌ٔ خالصانه‌ای به تعامل با دیگران نشان دهید، نتیجهٔ بهتری از کارها خواهید گرفت. ما انسان‌ها ساخته شده‌ایم تا بخشی از گروه باشیم و با دیگران دوست شویم. اما در محل کار، مقولهٔ دوستی می‌تواند به موضوع پیچیده‌ای تبدیل شود، به‌خصوص اگر شما رئیس باشید. در بیشتر موارد، بهتر است که کارمندان صرفا نسبت به شما حس خوبی داشته باشند و لقب «بهترین رفیق» را به شخص دیگ
مسجد نصیرالملک
 
مسجد نصیرالملک واقع در شیراز بی‌شک یکی از زیباترین مساجد ایران است. وقتی به این مسجد وارد می‌شوید، با دنیایی از نقوش رنگارنگ روبه‌رو خواهید شد. این مسجد به‌خاطر رنگ خاص کاشی‌کاری‌هایش به «مسجد صورتی» نیز شهرت دارد.
این مسجد در محله گودعربان و خیابان لطفعلی خان زند واقع شده است  که از بناهای دوران قاجار است و در سال ۱۲۹۳ تا ۱۳۰۵ توسط حسنعلی نصیرالمک ساخته شد.
به حکومت رسیدن سلسله صفویه در ایران موجب به وجود آمدن حکومتی
چگونه یک رابطه دوستی را حفظ کنیم
وقتی اینجا هستید یعنی رابطه تان برایتان مهم است و برای آن دغدغه داریدبه شما تبریک میگویم چون از خیلی های دیگر که ارزش این مفاهیم را نمی فهمند به مراتب جلوتر هستید
 
در این درس درباره روابطی صحبت می کنیم که جدیست ، از شما می خواهم تا انتهای درس منطق و عقل خود را رها نکرده و به دکتر شیری و ۱۶ سال تجربه مطلب داری و مشاوره اش اعتماد کنیدرابطه عاطفی فرمول پذیر و دستور آشپزی نیست ، ما باید مسئولانه در روابط مان عمل کن
چگونه یک رابطه دوستی را حفظ کنیم
وقتی اینجا هستید یعنی رابطه تان برایتان مهم است و برای آن دغدغه داریدبه شما تبریک میگویم چون از خیلی های دیگر که ارزش این مفاهیم را نمی فهمند به مراتب جلوتر هستید
 
در این درس درباره روابطی صحبت می کنیم که جدیست ، از شما می خواهم تا انتهای درس منطق و عقل خود را رها نکرده و به دکتر شیری و ۱۶ سال تجربه مطلب داری و مشاوره اش اعتماد کنیدرابطه عاطفی فرمول پذیر و دستور آشپزی نیست ، ما باید مسئولانه در روابط مان عمل کن
چگونه یک رابطه دوستی را حفظ کنیم
وقتی اینجا هستید یعنی رابطه تان برایتان مهم است و برای آن دغدغه دارید
به شما تبریک میگویم چون از خیلی های دیگر که ارزش این مفاهیم را نمی فهمند به مراتب جلوتر هستید
در این درس درباره روابطی صحبت می کنیم که جدیست ، از شما می خواهم تا انتهای درس منطق و عقل خود را رها نکرده و به دکتر شیری و ۱۶ سال تجربه مطلب داری و مشاوره اش اعتماد کنید
رابطه عاطفی فرمول پذیر و دستور آشپزی نیست ، ما باید مسئولانه در روابط مان عمل کن
احساس خشم زیادی نسبت به یه نفر دارم، چند دور ماجرا رو با خودم دوره کردم، همچنان نمی‌دونم کی مقصره؟ اصلا شاید مقصری وجود نداشته باشه واقعاهمش می‌خوام دنبال مقصر نباشم
ولی وقتی عواقب کارش احساس و زندگی ام رو تحت تاثیر قرار داده ، هر چند کم!! عصبانی می‌شم
دوست دارم نسبت به قضیه بی تفاوت باشم تا اینقدر در عذاب نباشم.. دوست دارم خودم رو جای طرف بذارم و بهش حق! بدم..
یه مدت دعا می‌کردم که آروم شم ، بعد یه مدت خشمم غلبه کرد و پر شدم از نفرت..
می‌خوام ب
کدام نوع شخصیت‌‌ها در کارشان موفق نیستند؟
 


۷
اشتراک‌گذاری

در اختیار داشتن دانش و تجربه برای دستیابی به موفقیت در محیط کار به تدریج دارد کم‌اهمیت می‌شود و آنچه جای این دو را بیش از پیش گرفته هوش هیجانی است. دیوید دمینگ (David Deming) اقتصاددان دانشگاه هاروارد با بررسی وظایف موجود در محیط کار در فاصله‌ی زمانی دهه‌ی ۱۹۸۰ تا زمان حاضر متوجه شد وظایفی که بر مهارت‌های اجتماعی تکیه می‌کنند به مقدار بسیار زیادی (۲۴٪) افزایش داشته‌اند، در حالی ک
چطور شیک‌ پوش باشیم؟
امروزه شیک‌پوشی و خوش‌لباس بودن اهمیت زیادی دارد. لباس شما بیش از آنچه که فکر می‌کنید حرف برای گفتن خواهد داشت؛ بنابراین باید به لباس‌های روزانه‌تان اهمیت بدهید و برای انتخاب آنها وقت بگذارید تا همیشه خوب به نظر برسید.
ظاهر شما نشان‌دهنده‌ی شخصیت شماست. وقتی خوب لباس می‌‌پوشید، این پیام را به دیگران منتقل می‌کنید که به خودتان اهمیت می‌دهید. با این نوشته همراه باشید تا ببینید که چگونه شیک‌ پوش باشیم.
ادامه مطلب
مهارت ضروری برای موفقیت در هر کاری
 


۱
اشتراک‌گذاری

چطور می‌توان به موفقیّت دست پیدا کرد؟ با نگرش مثبت؟ البته نگرش مثبت برای موفقیّت مهم است، اما این همه‌ی ماجرا نیست. قانون جذب؟ راز؟ این ایده‌ها می‌توانند همچون انگیزه‌‌‌هایی ما را به عمل وادارند، امّا در غیاب خودِ عمل، کار چندانی از عهده‌ی آنها برنمی‌آید.

ادامه مطلب
ویژگی افراد باملاحظه








۷


اشتراک‌گذاری




به قول آرتور شوپنهاور، فیلسوف شهیر، «کاری که ادب با طبیعت انسان
می‌کند، همان است که گرما با موم انجام می‌دهد.» این مسئله حقیقت دارد.
مهربان و با‌ملاحظه بودن دیگران را نرم می‌کند و آنها را نسبت به شیوه‌ی
تفکر شما انعطاف‌پذیر می‌سازد. اما من معنی دیگری را نیز از این جمله
برداشت می‌کنم. به عقیده‌ی من شوپنهاور همچنین اشاره دارد که ملاحظه‌ی
. اگر رویا و عشق خود را پیدا نکرده‌اید، یعنی هنوز به دنیا نیامده‌اید
حتما این مورد را از هر انسان واقعا موفق و هر انسان به ظاهر موفقی هم شنیده‌اید، اما واقعیت این است که موتور انگیزه‌ انسان فقط با این موضوع روشن می‌شود و ادامه‌ی مسیر با هل دادن ماشین خیلی آسان نیست و بهتر است موتور را روشن کنید. یکی از اصولی که انسان را از مغز استخوان به حرکت و تلاش وا می‌دارد این است که از مسیری که می‌روید لذت ببرید.
وقتی عاشق کاری شدید دیگر کسی نمی‌تواند
چگونه دیگران را جذب کنیم؟
 
چگونه دیگران را جذب کنیم؟
چطور دیگران را مجذوب خود کنیم؟
۵ روش عاشق کردن دیگران 
جذب افراد با ذهن
برای جذب دیگران از چه کارهایی باید اجتناب کرد
 
 
دانلود رایگان برنامه
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
چگونه دیگران را جذب کنیم؟ | چطورwww.chetor.com › ... › کاریزما › چگونه دیگران را جذب کنیم؟همه‌ی ما دوست داریم جذاب باشیم و در جمع‌های مختلف توجه‌ها را به خود جلب کنیم. بیایید ببی
هوش (Intelligence) یکی از چیزهایی است که از آغاز زندگی با آن سر و کار داریم. به راستی هوش چیست و چگونه از آن بهره‌برداری می‌کنیم؟ هوش یکی از پیچیده‌ترین فرآیندهای روانی انسان است این فرآیند روانی به کمک آزمون‌های روان‌شناسی و نیز سنجش‌های مغزی قابل سنجش و اندازه‌گیری است. هوش، چیزی ویژه‌ی انسان نیست و در دیگر جانداران نیز به گونه‌ای دیده می‌شود. انسان توانسته است به کمک همین هوش و دانشی که در دست دارد برای سیستم‌های کامپیوتری و فناوری‌های
عوامل افسردگی چیست
افسردگی فقط به یک علت خاص محدود نمی‌شود. گاهی این بیماری در پی ناملایمات زندگی، بیماری‌های جسمی یا سایر عوامل محرک بروز می‌کند و گاهی نیز به طور ناگهانی بدون اینکه با هیچ‌یک از این موارد مرتبط باشد، ظاهر می‌شود. دانشمندان معتقدند عوامل متعددی در ابتلا به افسردگی نقش دارند. برخی از عوامل افسردگی عبارت‌اند از:
برای تهیه مجموعه صوتی «مثبت‌اندیشی و شادی» کلیک کنید
۱. تروما
تجربه‌ی تروما یا ضربه‌ی روحی در سنین پایین می
چطور صدایمان را در صحبت جذاب‌تر کنیم؟
 


۱۲
اشتراک‌گذاری

صدای هر فرد منحصر به خود او است. لهجه از موقعیت جغرافیایی خبر می‌دهد. نشانه‌هایی از حالات روحی در آهنگ صدا و جان کلام‌ نهفته و مانند ظاهر، گویای شخصیت فرد است، مثلا عزت‌نفس پایین با ایجاد تردید در صدا، خود را نشان می‌دهد. فرد خجالتی صدای آرامی دارد، حال آنکه تسلط بر آهنگ صدا و شفافیت کلام از نشانه‌های افراد با اعتماد‌به‌نفس است. در این مقاله یاد می‌گیریم که چطور از صدای‌مان بر
اگر فکر می‌کنید بعضی آدم‌ها خلاق به دنیا می‌آیند و شما از چنین موهبتی بی‌بهره هستید، اشتباه می‌کنید. برخی آدم‌ها خلاق‌ترند، چون خلاقیت را در خود پرورش می‌دهند. درحقیقت، کارشناسان معتقدند خلاقیت از اساس مهارتی آموختنی است. پس مانند هر مهارت دیگر، باید با تمرین و کوشش خلاق بودن را یاد بگیرید. خواستن کافی نیست و برای خلاق‌بودن باید هرروز تلاش کنید و خودتان را به‌سوی افکار نو و ایده‌های روشن سوق دهید. اما باید بدانید که بیشتر وقت‌ها ب
چگونه دیگران را جذب کنیم؟
 
چگونه دیگران را جذب کنیم؟!
تمام آموزش ها بصورت رایگان
 
دانلود رایگان
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
چگونه دیگران را عاشق خود کنیم – بر اساس روانشناسی عشق ...novinbinesh.com › چگونه-دیگران-را-عاشق-خود-کنیم-بر-اساس-ر۲ اسفند ۱۳۹۴ - “روانشناسی عشق” به طور واضح و روشن به ما توضیح می دهد که چگونه دیگران را شیفته خود کنیم. این توضیحات در رسیدن به ازدواج نیز به شما کمک ...
چگونه دیگران را ع
همه چیز درباره‌ اختلالات یادگیری
 


۴
اشتراک‌گذاری

آیا فرزندتان در مدرسه با مشکل روبه‌روست؟ آیا از روخوانی، نوشتن انشاء یا حل تمرین‌های ریاضی وحشت دارد؟ همه‌ی بچه‌ها گاهی در انجام تکالیف مدرسه به مشکل برمی‌خورند، اما اگر یادگیری کودکی به طور دائمی در حوزه‌ی به خصوصی با سختی همراه است می‌توان به اختلالات یادگیری مشکوک شد. وقتی درباره‌ی اختلالات یادگیری اطلاعات کسب کنید می‌توانید اطمینان پیدا کنید که فرزندتان برای غلبه بر چالش‌
کتاب چگونه هر فردی را عاشق خود کنیم
بازدهی صد در صد و تضمینی
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
https://taaghche.com/taaghche.com › ... › چگونه دیگران را جذب خود کنیمدانلود کتاب چگونه دیگران را جذب خود کنیم | محمد صادقی سیار ...«چگونه دیگران را جذب خود کنیم» به قلم و پژوهش محمد صادقی‌سیار است و مجموعه‌ای از ... این خصلت اخلاقی به مرور زمان به دست می‌آید، از آنجایی که هر یک از افراد در زمان ...https://www.chetor.com/www.chetor.com › ... › کاریزما › چگونه دیگران را جذب کنیم؟چگو
مطالعه بخش مهمی از موفقیت تحصیلی است. اما گاهی اوقات پیدا کردن وقت کافی برای مطالعه، سخت به نظر می‌رسد. مخصوصا خواندن بخش‌هایی که به مرور بیشتری نیاز دارند. یکی از راه‌های مطمئن برای موفقیت در مطالعه، داشتن یک برنامه ریزی درسی منسجم است. یک برنامه‌ی درسی مناسب می‌تواند راه‌گشا باشد، حتی اگر انجامش خیلی از آن چیزی که ما فکر می‌کنیم سخت‌تر به نظر برسد. شما نه‌تنها باید بر اساس اولویت مطالب برنامه‌ریزی کنید، بلکه باید آن‌قدر هوشمندانه
چطور به یک متفکر انتقادی تبدیل شویم؟
 


۴
اشتراک‌گذاری

اشخاصی که تفکر انتقادی دارند، به جای پذیرفتن عقاید و فرض‌ها آن‌ها را با دقت مورد سوال قرار می‌دهند، همیشه به دنبال این هستند که بفهمند آیا نظرات، بحث‌ها و یافته‌ها بیانگر همه‌چیز هستند یا نه و آماده‌اند تا خودشان هم چیزهایی جدیدی کشف و به اندوخته‌های قبلی اضافه کنند. این افراد، به جای حل مشکلات به صورت غریزی یا شهودی، آن‌ها را سیستماتیک (روِش‌مند) حل می‌کند. نکته مهم این است که
اگر به دنبال ایجاد ترافیک قابل توجهی برای سایت خود هستید ، نوشتن SEO ایده خوبی است. در حقیقت ، داشتن سرویس نوشتن سئو روشی برای جذب بیشتر خریداران برای محصولات یا خدمات شما است. چه کسب و کار شما بزرگ باشد یا کوچک باشد ، می توانید از قدرت نوشتن مطالب باکیفیت بهره مند …hillbilly.ir/چگونه-شرکت-شما-می-تواند-از-خدمات-نوشتن-seo/
---@infojobseo
مشاهده مطلب در کانال
راه‌ افزایش اعتماد به نفس در کودکان











۸


اشتراک‌گذاری




اعتماد به نفس برای فرزندتان سلامتی روان و شادی اجتماعی به ارمغان
می‌آورد، عاملی برای خوشبختی کودک و کلید موفقیت در بزرگسالی‌ است. فرقی
نمی‌کند چند ساله باشید، احساسی که نسبت به خودتان دارید بر رفتار شما
تأثیر می‌گذارد. اگر احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید آسان‌تر با
دیگران همراه می‌شوید و نسبت به آنها هم اح
راز افرادی که در ارتباط برقرار کردن مهارت دارند، چیست؟ همه‌چیز به رساندن پیام مربوط است. در ادامه‌ی این مقاله یاد می گیریم چگونه فن بیان‌مان را تقویت کنیم و واضح‌تر صحبت کنیم. مدیران کسب‌وکار به ارتباطات اهمیت زیادی می دهند. اگر می خواهید ارتباطات مؤثری برقرار کنید، تسلط بر آنچه لازم است بگویید و چگونگی بیان آن، فاکتورهای مهمی هستند. هرچند یکی از عناصر ارتباط کلامی معمولا اهمیت بیش تری دارد، شیوه ی صحبت کردن. ۱۱ راه زیر در زمینه تق
آخ مادر، مادر، چگونه توانستی این همه رنج را تاب بیاوری و دیوانه نشوی؟ چگونه صدای شکستن استخوان‌هایت را شنیدی و دم برنیاوردی؟ چگونه پسرِ شیرخواره بر دوش به دیدار مردت رفتی که آن‌سوی میله‌ها از درد شلاق‌های شب، می‌نالید؟ چگونه لب به شکوه نگشودی؟ چگونه روزگار، زخم بر زخمت افزود و تو تاب آوردی؟ چگونه آخر؟ چگونه آن همه زخم ِ زبان و توهین را نادیده انگاشتی و انگار نه انگار برخاستی و روز از نو ادامه دادی این زندگی را؟ چگونه به این انباشت انبوه
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...efileforosh.ir › 2019/12/12 › کتاب-چگونه-هر-شخصی-را-عاشق-خود-کن...۲۱ آذر ۱۳۹۸ - کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) ... بعضی افراد به سایت شاهین زند با نام نوین بینش پیام ارسال می کنند و ...
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...tesar.loxblog.com › post › کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (...کتاب چ
کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنیم اثر برایان تریسی ...www.30book.com › Book › چگونه-دیگران-را-شیفته-خود-کنیم-برا...خرید اینترنتی و آنلاین کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنیم نوشته برایان تریسی و ترجمه رضا عرب از نشر دانشگاهیان، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب ...
کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم Pdf | OpenStreetMapwww.openstreetmap.org › user › کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کن...کتاب چگونه دیگرا
قبول دارید که اگر در خانه‌داری، کمی خلاقیت به خرج بدهید، نتایج جالب و مفیدی حاصل می‌شود؟ مثلا استفاده از قالب‌های یخ برای مصارف گوناگون می‌تواند، یکی از همین نتایج باشد. به‌جای اینکه به قالب‌ها فقط به چشم قالبی برای درست کردن یخ نگاه کنید، از آنها برای درست کردن خوراکی‌های خوشمزه با ترکیبات جالب یخ و مواد دیگر بهره ببرید. مثلا نگاهی به درون یخچال بیندازید و ببینید که چه چیزهایی دارید و ترکیب کدام‌یک با یخ می‌تواند یک ترکیب جالب و خلا
کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم تضمینی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنیم اثر برایان تریسی ...www.30book.com › Book › چگونه-دیگران-را-شیفته-خود-کنیم-برا...خرید اینترنتی و آنلاین کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنیم نوشته برایان تریسی و ترجمه رضا عرب از نشر دانشگاهیان، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب ...
کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم Pdf | OpenStreetMapwww.openstreetmap.org › user › کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کن...کتاب چگونه
 
آثار شگفت‌انگیز هنر و معماری که به عجایب جهان کهن شهرت دارند، شاهدی بر نبوغ، خیال و سخت کوشی انسان‌ها هستند. بااین‌حال، این آثار به ما یادآوری می‌کنند که همین انسان تاچه‌اندازه می‌تواند ناسازگار و مخرب باشد. هنگامی‌که نویسندگان عهد قدیم فهرستی از عجایب جهان را تهیه کردند، بحث‌وجدل‌هایی درباره‌ی این‌که کدام اثر شایستگی قرارگرفتن در این فهرست را دارد شروع شد. در این مقاله شما را با عجایب جهان باستان که حاصل خلاقیت و مهارتِ اولین
۶ دلیل عالی برای سرمایه گذاری در بورس
 
آیا منتظر بهترین زمان برای سرمایه گذاری در بورس هستید؟ وقتی که مقداری پول اضافه کنار گذاشته‌اید، آیا باید همه‌ی آن را
دود هوا کنید یا باید بخشی از آن را وارد بازار نمایید؟
مطمئنا خیلی از شماها نمی‌خواهید کل پول‌تان را حیف‌و‌میل کنید. پس باید همیشه در ذهن داشته باشید، تنها راهی که
بسیاری از مردم با آن به کسب ثروت بیشتر امیدوار هستند، سرمایه گذاری در بورس است. حتما شما هم روش فوق‌العاده‌ای
در ذهن
برای موفقیت و قوی ماندن در دنیایی که پر از فناوری‌های جدید و خارق‌العاده و همین‌طور پر از استرس‌ها و فشار‌های روزانه است چه باید کرد؟ دنیای افسانه‌ایی مدرن پر از حمل‌ونقل‌های سریع ارتباط‌های لحظه‌ای بسیار آسان و آسودگی بیش‌ازحد است پس چرا اینقدر داد‌و‌بیداد می‌کنیم و ناراضی هستم؟ تمامی سرعت‌ها، راحتی‌ها و آسایش‌های افسانه‌‌ایی در واقع برای ما به دردسر بدل شده‌اند. دنیای مدرن شاید از بسیاری لحاظ آسان‌تر شده باشد اما آنچه را
معمولا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند. ۵۷٪ از افراد بالای ۶۵ سال و ۶۷٪ از افراد بالای ۸۵ سال را زنان تشکیل می‌دهند. میانگین عمر زنان در ایران ۳ سال و در سراسر دنیا ۷ سال بیشتر از میانگین عمر مردان است. اما علت چیست؟ چرا مردان اغلب زودتر از زنان می‌میرند؟ این مقاله را بخوانید تا به علت آن پی ببرید.
 
 
مشاهده‌ی شکاف جنسیتی در افراد سالخورده کار سختی نیست. با نگاهی اجمالی به آسایشگاه‌ها و افرادی که به کمک پرستار در خانه زندگی می‌کنند، به این
راز خوش تیپ بودن آقایان چیست
می‌خواهید خوش‌قیافه‌تر و جذاب‌تر باشید؟ واقعا چه کسی است که نخواهد خوش تیپ باشد؟ دوست داشته باشیم یا نه، این روزها ظاهرِ آراسته هم در آینده‌ی شغلی مثل مصاحبه‌ی کاری، شرکت در جلسات و بستن قرارداد مهم بوده و هم در آشنایی با یک فرد جدید اهمیت دارد.
در واقع بخش عمده‌ای از قضاوت اولیه‌ی افراد، از راه نگاه کردن به ظاهر یکدیگر انجام می‌شود. بین خودمان باشد، اما به نظر می‌رسد آقایان خوش تیپ، جذاب‌تر هستند و دنیا
دانلود کتاب طراحان چگونه می اندیشند فارسی  
 
دانلود فایل 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب طراحان چگونه می اندیشند How Designers Think ...archibook.blog.ir › دانلود-کتاب-طراحان-چگونه-می-اندیشند-How-Desi...۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - نام کتاب : How Designers Think The Design Process Demystified نویسنده : Bryan Lawson ویرایش : 4 سال انتشار : 2005 فرمت : PDF تعداد صفحه ...
دانلود کتاب طراحان چگونه می اندیشند فارسی :: دانلود کتابdownload-book-ketab2.blog.ir › دانلود-کتاب-طراحان-چگونه-می-اندیش...دانلود رایگان کتاب طراحان چگونه می ان
 
چیدمان اتاق خواب کوچک
 
 
در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک خود مشکل دارید؟ شاید با خودتان فکر کنید که چون اتاق خواب‌تان کوچک است، پس دیگر نمی‌توانید چیدمانی زیبا و چشم‌نواز داشته باشید. اما سخت در اشتباه‌اید! حتی اگر مشکل کمبود جا دارید، فقط با اندکی هوشمندی می‌توانید هم وسایل‌تان را خوب جا دهید و هم فضای کافی برای رفت‌وآمد در اتاق داشته باشید. پس اگر به‌دنبال ایده‌هایی خلاقانه برای طراحی چیدمان اتاق خواب کوچک می‌گردید، در این مق
مصرف آویشن برای چه کسانی ممنوع است؟
 
 
مصرف آویشن به مقدار معمول در غذا مشکلی به وجود نمی‌آورد. اگر آویشن برای مصارف دارویی به مقدار بسیار زیاد مصرف شود، در کوتاه‌مدت مسئله‌ای پیش نمی‌آید ولی ممکن است در بلندمدت باعث ایجاد مشکلات گوارشی شود.
زنان باردار و شیرده نباید برای مصارف دارویی، بیش از حد از آویشن استفاده کنند. اگر به انواع گیاهان خانواده‌ی نعناع حساسیت دارید، احتمال دارد به آویشن هم حساسیت داشته باشید.
زنانی که به هورمون‌ها حس
در مقدمهٔ این کتاب آمده است: «کتاب حاضر صرفاً نقل‌قولی است از زرتشت تا پیامبر، از سقراط تا آندره ژید، از شریعتی تا آنتونی رابینز به همت انتشارات ثامن به سرپرستی محمود نامنی و سعی شده تا دربارهٔ تمامیت زندگی، از تولد تا مرگ سخنی گفته شود». این کتاب در حوزهٔ روانشناسی عمومی قرار می‌گیرد و نویسنده با روایت داستان‌، حکایت‌ و نقل قول‌هایی به همراه تحلیل آنها، تلاش کرده تا راه خودشناسی را که مسیر راحتی هم نیست، برای کسانی که قصد طی کردن آن را د
مواد لازم برای ۴ نفر
۳۰۰ گرم برگ اسفناج
یک‌چهارم پیاز قرمز
یک‌دوم فنجان پنیر فتا
یک‌دوم فنجان گردوی خردشده
یک‌چهارم فنجان جوانه‌ی یونجه در صورت تمایل
یک عدد انار متوسط
چهار قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک

ادامه مطلب
بسیاری از ما زمان خود را صرفِ اندیشیدن درباره‌ی گذشته و آینده می‌کنیم. ممکن است آرزو کنیم که ای کاش زندگی‌مان جور دیگری بود، ممکن است نالان از کرده‌ها و پشیمان از گفته‌هایمان باشیم و ممکن است رفتار اطرافیانمان ما را در فکر فرو ببرد. حتی وقتی شاد هستیم، شاید از این بترسیم که شادی‌مان دوامی نداشته باشد یا اینکه شاید به‌اندازه‌ کافی شاد نباشیم، یا به هر طریق، از این بترسیم که چیزی را از دست بدهیم. به این فکر کنید که چقدر در زندگی، درنگ می‌
همگی میدونیم که برای پخت یه پیتزای درجه یک اولین قدم کیفیت خوب خمیر پیتزا هستش که امروز قصد داریم باهم تهیه این خمیر رو یاد بگیریم
میریم که داشته باشیم...
 
مواد لازم:
-سه چهارم پیمانه آب ولرم (*داغ نباشد)
-یک قاشق چای خوری مایه خمیر
-دوپیمانه آرد همه کاره (امکان داره بیشتر هم نیازتون بشه)
-نصف پیمانه با یک قاشق غذاخوری نمک.
 
 
مراحل و طرز تهیه خمیر پیتزا
۱. حل کردن مایه‌ی خمیر در آب
مایه‌ی خمیر را در آب حل کنید. آب را در یک کاسه یا ظرفی با اندازه‌
تغذیه مناسب داشته باشیم
یک رژیم غذایی مناسب، فاقد کافئین و قند (کربوهیدرات) است. مصرف کربوهیدرات‌های فرآوری شده مثل آرد نیز باید کاهش پیدا کند چرا که این مواد عملکردی شبیه قند در بدن دارند. همچنین باید استفاده از کربوهیدرات‌هایی که به غلات مربوط می‌شوند را به حداقل رساند و از سبزیجات غیرنشاسته‌ای استفاده کرد. 

ادامه مطلب
خودباوری و موفقیت
 
آیا از آن دسته افرادی هستید که خودباوری ندارند؟ آیا صدای درون‌تان همواره برای انجام کارها، گفتن حرف‌ها و نشان دادن توانایی‌های‌تان، شما را وادار به عقب‌نشینی می‌کند؟ تعجب می‌کنید از کسانی که در جمع به راحتی می‌توانند از خودشان تعریف ‌کنند؟ بله جای تعجب هم دارد، به‌ویژه اگر استعدادها و توانایی‌های شما بیشتر از آنها باشد، اما به اندازه‌ی آنها موفق نبوده و به خودتان ایمان نداشته باشید. برای گذشتن از موانع ساخته و
 اعتیاد اینترنتی یا سوءکاربری رایانه‌ای (Cyber Addict) به گستره وسیعی از مشکلات رفتاری و کنترل انگیزه استفاده از اینترنت اشاره دارد استفاده‌ی بیش از حد از اینترنت می‌تواند به طور قابل توجهی بر دیگر زمینه‌های زندگی مانند روابط، تحصیلات، کار، سلامتی و احساسات تاثیرگذار باشد.
 
ادامه مطلب
ایرانیا! در این شبِ بی‌دَر چگونه‌ای؟از ظالمی به ظالمِ دیگر چگو‌نه‌ای؟!‌ای خسته از تعفّنِ شاهانِ سلطه‌ور!حالی در این فضای معطر چگو‌نه‌ای!‌ای شانه‌ات سبک شده از رنجِ تاج و تخت!امروز زیرِ پایه‌ی منبر چگونه‌ای؟!‌از کشتیِ شکسته رها کرده خویش را،بر تخته‌پاره مانده شناور چگونه‌ای؟!‌ای گاوِ چاقِ خویش به دَر بُرده از مسیل!با هفت گاوِ گُشنه‌ی لاغر چگونه‌ای؟!‌ای از قفس پریده به شوقِ رهاشدن!در باغ با شکستگیِ پر چگونه‌ای؟!‌هان ای زنِ گُری
طراحی وب سایت، فرصت رشد کسب و کار را فراهم می کند. وب سایت شما اولین تصویر درباره شرکت یا سازمان شما را در مشتریانتان ایجاد می کند. ما معتقدیم که یک وب سایت با طراحی خوب توجه مخاطبان را به خود جلب می کند، که در نهایت به فروش بیشتر منجر می شود.
هر کسب و کاری، چه بزرگ و چه کوچک به سایت نیاز دارد تا محصول یا خدمات خود را در اینترنت عرضه کند. طراحی سایت حرفه ای و برندسازی قدرتمند به شما این امکان را می دهد تا مشتریان بیشتری را از طریق اینترنت بدست آ
اگر اهل خوردن و البته درست کردن دسرهای متنوع باشید، حتما نام دسر پاناکوتا به گوش‌تان خورده است. این دسر خوشمزه، مواد چندان عجیب‌و‌غریبی ندارد و زود و ساده آماده می‌شود. پس اگر آخر هفته مهمان دارید یا به‌طور کلی دوست دارید که دستورهای غذایی و دسرهای خوشمزه را به دفترچهٔ آشپزی‌تان اضافه کنید، حتما طرز تهیه پاناکوتا در این مقاله را بخوانید و یاد بگیرید.

ادامه مطلب
در رابطه با مزایای استفاده از دو مانیتور مطالب
زیادی نوشته شده و از جمله کارهایی است که بعد از استفاده متوجه اهمیت این
موضوع می‌شوید. در این میان، بهره‌گیری از مانیتور اولترا واید برای
کامپیوتر هم می‌تواند مزایای متعددی به همراه داشته باشد و در ادامه به
دلیل این موضوع و چگونگی بهره‌گیری از ویژگی‌های جذاب این مانیتورها
می‌پردازیم.
ادامه مطلب
آشنایی با انواع شرکت ها و مراحل ثبت آنها | چطور
www.chetor.com › 155462-آشنایی-...


Translate this page

5 Jan 2019 - نکته مهم در ثبت شرکت‌ها، موضوع رتبه بندی شرکت هاست. هر شرکتی باید بتواند موفق به اخذ رتبه، به‌ویژه رتبه‌های بالا شود تا روندی رو به رشد داشته ...



موسسه حقوقی آرکا | ثبت شرکت | ثبت برند | 57731-021
arkasabt.com


Translate this page

موسسه حقوقی آرکا ، انجام کلیه امور ثبتی و حقوقی با داشتن کارشناسان حقوقی مجرب و کارآزموده ، ثبت شرکت ، ثبت برند ، اخذ 



ثبت سنتر | ثبت شر
 
 
 
 
 اشتراک‌گذاری
اگر در رشتهٔ دانشگاهی اقتصاد یا بازرگانی تحصیل کرده باشید، در مباحث درسی‌تان با قانون بیست هشتاد (۲۰/۸۰) آشنا شده‌اید؛ قانونی که از آن با نام اصل پارتو هم یاد می‌شود و مورد توجه افراد زیادی است. در غیر این صورت، احتمالا این اولین بار است که نام آن به گوش‌تان می‌خورد. در ادامهٔ این مقاله با همراه باشید تا با یکدیگر نگاهی دقیق‌تر به چگونگی شکل‌گیری قانون بیست هشتاد و اصول و قواعد آن داشته باشیم. به‌علاوه در بخش پایان
اصول تمرین هدفمند؛ چطور برای رسیدن به هدف تلاش کنیم؟
 

۰
اشتراک‌گذاری

هر کسی هدفی دارد. ممکن است هدف شما این باشد که فوتبالیستی در سطح جهانی شوید، یا بهترین نویسنده‌ی داستان‌های کودکان شوید، یا به جراح قلب بزرگی تبدیل شوید. همه‌ی ما می‌خواهیم به چیزی دست یابیم، اما نظرات مختلفی در مورد شیوه‌ی انجام این کار داریم.

 
برخی بر این باورند که این امر کاملا بستگی به استعداد دارد؛ یعنی همان مهارت‌های ذاتی که تعداد کمی از افراد باهوش با آنها
نکاتی که قبل از طبخ گوشت باید رعایت کنید
قبل از هرچیز لازم است به نکاتی توجه داشته باشیم. فرقی نمی‌کند گوشت را با چه روشی بپزیم؛ از هر روشی که استفاده کنیم، رعایت نکات زیر ضروری است. نکاتی که برخی از آن به‌عنوان فوت‌وفن آشپزی سالم یاد می‌کنند.

ادامه مطلب
کاربران و دانش پژوهان گرامی در این بخش پاورپوینت جامع و کامل کتاب طراحان چگونه میاندیشند در 41 اسلاید قابل ویرایش با کیفیت عالی آماده دانلود جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است.


دانلود فایل 



کتاب طراحان چگونه می اندیشند.دانلود کتاب طراحان چگونه میاندیشند.خرید کتاب طراحان چگونه می اندیشند.کتاب طراحان چگونه می اندیشند pdf.قیمت کتاب طراحان چگونه می اندیشند.کتاب طراحان چگونه می اندیشند برایان لاوسون.پاورپوینت کتاب طراحان چگونه می اندیشن
چگونه با وبلاگ نویسی و تولید محتوا کسب درآمد کنم: دانلود
 
چکونه طراح پنوماتیک شوم: دانلود
 
چگونه طراحی دکور کنیم: دانلود
 
چگونه به مطالعه علاقمند شوم: دانلود
 
 چگونه وبلاگ نویسی را شروع کنم: دانلود
 
چگونه به منظور رتبه گرفتن در گوگل محتوای سبز بنویسم: دانلود
این روزها نوشیدنی های انرژی زا به‌ویژه در میان نوجوانان و جوانان محبوبیت بسیاری دارد. باوجود این، براساس یک کارآزمایی بالینی (یکی از انواع مطالعات پزشکی که بر روی جمعیت‌های انسانی انجام می‌شود) مصرف این نوشیدنی‌ها اختلالاتی در ریتم ضربان قلب و فشار خون ایجاد می‌کند.

ادامه مطلب
۶ انتقاد مخرب درونی و نحوه غلبه بر آنها:
 
در سال ۱۹۹۸، محققان دانشگاه اوهایو با دستاورد تازه‌شان سروصدای زیادی در محافل روانشناسی به راه انداختند. در این سال، آنها موفق به اثبات نظریهٔ «سوگیری منفی‌نگر» شدند. طبق این نظریه، مغز انسان در واکنش به افکار منفی بیشتر تحت‌تأثیر قرار می‌گیرد تا افکار مثبت. به بیان بهتر، وقتی خبر بدی می‌شنویم، فعالیت الکتریکی و واکنش امواج مغزی به‌مراتب بیشتر و شدیدتر است (در مقایسه با افکار و خبرهای خوب و
در ادامه ۱۰ سُس با میزان اندکی کربوهیدرات (حدود چهار گرم در هر بشقاب) آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.
۱. سُس رَنچ خانگی
سُس رنچ (ranch) به ترکیب پس‌آب کره یا آب دوغ با نمک، سیر، پیاز، انواع گیاهان و… گفته می‌شود. البته این ترکیبات برای درست کردن سس رنچ سنتی به کار گرفته می‌شود. در آشپزی کتوژنیک، آن را با استفاده از سُس مایونز، خامه ترش و سرشیر، سُسی با سطح چربی بالا و کربوهیدرات اندک درست می‌کنند.

ادامه مطلب
 از بین بردن IBS (سندروم روده تحریک‌پذیر)
 
 
برنج حاوی نشاسته‌ی مقاوم است که پس از رسیدن به روده‌ها، باعث تحریک رشد باکتری‌های مفیدی می‌شود که به حرکت طبیعی روده‌ها کمک می‌کنند. این نشاسته‌های نامحلول همچنین در کاهش تأثیر بیماری‌هایی مثل سندروم روده تحریک‌پذیر و اسهال مؤثر هستند.
به گفته‌ی مؤسسه‌ی بین‌المللی تحقیقات برنج در فیلیپین، ارزش غذایی برنج باید تا حد امکان افزایش یابد تا مردم جهان بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. با ت
گرفتگی صدا و سرفه
 مشکلاتی که خیلی اوقات همراه با هوای سرد و سرما خوردگی های فصلی به سراغمان می آید، گرفتگی صدا و سرفه است.
در این مطلب درباره گرفتگی صدا و در هفته بعد درباره سرفه مطالبی را برای شما بیان خواهیم کرد که در رفع این مشکلات به شما کمک می کند.
در واقع علت گرفتگی صدا، ورم کردن تارهای صوتی است که باعث می شود هنگام صحبت کردن تارهای صوتی نتوانند به هم نزدیک شوند و نحوه ارتعاش آن ها تغییر کند و در 
نتیجه تن صدا هم عوض شود.

ادامه مطلب
در این مطلب قصد داریم از رازورمزهای انتخاب رنگ آشپزخانه برای‌تان بگوییم، اگر دلتان می‌خواهد آشپزخانه‌ای زیبا داشته باشید پس با ما همراه باشید.
قوانین انتخاب رنگ آشپزخانه
در قوانین طراحی آشپزخانه معمولا توصیه می‌شود که کمتر سراغ رنگ‌های خیلی تیره، خنثی‌های سرد و سایر رنگ‌‌های سرد ازجمله طیف‌های آبی، سبز، ارغوانی، بنفش و دیگر رنگ‌های هم‌خانواده بروید، زیرا این رنگ‌ها اشتهابرانگیز نیستند و چندان به‌درد آشپزخانه نمی‌خورند.

ادا
1. جغد شب‌اند
تحقیقات نشان داده است، افرادی که شب را تا دیروقت بیدار می‌مانند و به کارهایشان می‌رسند و در واقع شب‌ها بیشترین میزان کار مفید را دارند نسبت به افراد سحرخیز دارای آی‌کیوی بالاتری هستند. البته باید گفت که بیدار ماندن تا نیمه‌های شب، فی‌نفسه شما را آدم باهوشی نمی‌کند! این افراد برای‌شان راحت‌تر است که شب‌ها بیدار بمانند و به وبگردی، مطالعه و یادگیری مطالب جدید بپردازند. چون این یادگیری‌ها در پشت صحنه اتفاق می‌افتد، دانش
تاثیر رژیم گیاهخواری بر لاغری
 ۱
 اشتراک‌گذاری
 
افراد به‌دلایل مختلفی رژیم گیاهخواری را انتخاب می‌کنند. حفظ محیط‌زیست،‌ مسائل اخلاقی مربوط به حقوق حیوانات، و
سلامت از دلایلی هستند که فرد ممکن است به‌واسطه‌ی آنها این رژیم را دنبال کند. اما عده‌ای هم ممکن است برای کاهش
وزن به‌سراغ رژیم گیاهخواری بروند. گیاه‌خواران نسبت‌به دیگران شاخص توده‌ی بدنی (ابزاری برای سنجش سلامت وزن فرد
باتوجه‌به قد) کمتری دارند. برخی مطالعات از نقش رژیم
در پست های اخیر به این موضوع اشاره شد که قانون جذب چگونه کار می کند ولی ما باید بدانیم که مهمترین چیز خواستن است که چگونه بخواهیم قانون جذب تمام فعل های منفی را مثبت میکند یعنی اگر شما بگوید من دیر نمی‌رسم دیر خواهید رسید این مهم است که چگونه جمله های خود را درست کنیم در پست‌های دیگر جملاتی را به شما می‌گویند که گفتنش تاثیر بسیاری در زندگی شما دارد این جملات را تکرار کنید تا قانون جذب را فرا بخوانید.
به امید دیدار با ما همراه باشید. 
 
توصیه های مهم برای جلوگیری از خستگی
چگونه می توانید بر خستگی خود فائق آیید و شاداب و سر حال شوید؟ 10 روشی را که در ادامه به شما می گوییم چک کنید تا بدانید چگونه بر خستگی خود فائق بیایید و بیشترین بهره را از روزتان ببرید.
ادامه مطلب
تا جایی که بتونم سعی کردم کمتر احساس گناه رو تجربه کنم و به کارهایی نپردازم که این احساس رو به من بده...اما
یکی از چیزهایی که واقعا من رو به هم می ریزه و از فکر کردن به اون حال بدی دارم
اینه که کلاسی رو برگزار کنم و کم کم به نظرم برسه که به دانشجو چیزی اضافه نشده یا چیزی یاد نگرفته
در یک کلام وقتش تلف شده 
اگه شرکت نمی کرد و در کلاس حضور نداشت هم اتفاق خاصی نمی افتاد
...
خواندن کتاب ما چگونه ما شدیم و مطلب ما چگونه ما شدیم را مفید می دانم. 
اینکه ما چگونه ما شدیم را از دیدگاه دیگری نیز نگاه می کنم. چرا ما پس از این همه تاریخ و سابقه تبدیل به افرادی شده ایم که جلوی قدرت به راحتی سر خم می کنیم. چرا اگر رئیس ما هر چه دلش خواست گفت را به راحتی قبول می کنیم و در ضمن تعریف و تمجید هم از وی می کنیم؟
 
اینکه شرایط اقتصادی بسیار خراب است و نیاز به کار داریم درست است ولی آیا ما هیچگونه ارزش انسانی برای خود قائل نیستیم؟
 
ادا
گردگیری آسان
چه خانه شما بزرگ باشد، چه کوچک. چه جنوبی باشد چه شمالی . آپارتمان باشد یا ویلایی در هر صورت به طور مرتب به گردگیری نیاز دارد. اگر همین حالا انگشت تان را روی
 میز تحریر فرزندتان یا روی صفحه تلویزیون بکشید خواهید دید که شاید همین حالا نیاز به یک گردگیری اساسی داشته باشید.

ادامه مطلب
تنبلی تخمدان یک بیماری رایج در بین زنان است که از هر ده زن تقریبا یک نفر به این بیماری مبتلا می شود. همچنین یکی از عواملی است که می تواند منجر به عدم باروری در زنان شود. تنبلی تخمدان می تواند منجر به بروز شرایط بدتری مانند دیابت، بیماری های قلبی، افسردگی و افزایش احتمال سرطان رحم نیز شود.

ادامه مطلب
نقاشی در واقع هنر به تصویر کشیدن مفاهیم مختلف است. برای اینکه بتوانیم نقاشی را درک کنیم و متوجه شویم که نقاشی چیست، باید با این هنر بزرگ و عالی آشنا شویم و بدانیم که نقاشی چگونه به ما در زندگی کمک می کند و هدف اصلی آن چیست و چگونه می توان از آن در رشد و تعالی خود استفاده کرد.
 
ادامه مطلب
یکی از مهمترین قسمت های هر کولر گازی فیلتر آن است که کار تصویه ذرات معلق هوا را انجام میدهد.
اگر به طور مرتب فیلتر کولر گازی خود را تمیز نکنید کثیفی آن باعث خواهد شد تا بهره وری و راندمان کار کولر گازی پایین بیاید زیرا هوای گرمی که به داخل پنل کولر گازی کشیده میشود تا با گذشتن از روی کویل های خنک به هوای خنک و دلچسب تبدیل شود باید برای تمیز شدن و عاری شدن از هر گونه ذرات از این فیلتر ها بگذرد.
چگونه فیلتر کولر گازی را تمیز کنیم ؟
اگر به طور مرتب ف
ورید های واریسی، رگ هایی بزرگ و پیچ خورده هستند. این رگ ها با اینکه می توانند در هر جایی از بدن به وجود آیند اما اغلب در پا ها شیوع بیشتری دارند برای درمان رگ های واریسی چه کنیم؟رگ های واریسی به عنوان یک بیماری پزشکی جدی در نظر گرفته نمی شوند اما می توانند آزاردهنده بوده و به مشکلات جدی تری ختم شوند.

ادامه مطلب
دعای روز نهم ماه مبارک رمضان
الهی! چگونه آرزو کنمت، حال آنکه همیشه از همه نزدیک‌تری و چگونه در فرافقت نسوزم که خود پردهٔ میان روحم و قرب حضرتت شده‌ام!میان عاشق و معشوق هیچ حائل نیستتو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیزای آنکه مهربانی‌ات را انتهایی نیست، حال که نزدیک است یک‌سوم ماه ضیافتت به اتمام رسد، با امید به اینکه از بهره‌مندان درگاهت باشیم، با زبان دل می‌سُراییم: «اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ نصیباً من رَحْمَتِکَ الواسِعَةِ واهْدِنی فیهِ
 تقاضا
قانون تقاضا بیان می‌کند در صورت برابر بودن سایر عوامل، هر چه قیمت یک کالا بالاتر باشد، افراد کمتری متقاضی آن کالا خواهند بود. مقداری از کالا که خریداران با قیمتی بالاتر می‌خرند کمتر است، زیرا با بالا رفتن قیمت یک کالا، هزینه‌ی فرصت خرید آن کالا نیز بالا می‌رود. در نتیجه، مردم به‌طور طبیعی از خرید محصول چشم‌پوشی می‌کنند. نمودار زیر نشان می‌دهد که شیب منحنی به سمت پایین حرکت می‌کند.
عرضه
همانند قانون تقاضا، قانون عرضه نشان‌دهند
معنی برچسب روی میوه ها چیست؟
 
اگر از آن دسته افرادی هستید که به سلامت خود و اطرافیان‌تان اهمیت زیادی می‌دهید، توجه‌تان را به معنی برچسب روی میوه ها جلب می‌کنیم. از آنجا که دنیای تولید، بسته‌بندی، انبار کردن و توزیع میوه‌ها بسیار پیچیده است، از روی ظاهر و چند واژه نمی‌توان به تمام حقایق درباره میوه‌ها پی برد. برای درک درست معنی برچسب روی میوه ها باید اطلاعات‌تان را درمورد آنها افزایش بدهید. در ادامه این مطلب با مفاهیم علائم و نوشته‌ها
انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 3 هم اکران شد و پایان یافت. این قسمت پایانی بر مجموعه جذاب چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم است و رسما قرار نیست که قسمت جدید دیگری ساخته شود، اما این دلیل نمی شود که ساخت قسمت بعدی آن غیرممکن شود.
ادامه مطلب
ستاد مبلغی، از اساتید درس خارج حوزه:استنباط روش می خواهد. نخستین مرحله استنباط چیست؟ مراجعه به اجماع یا قرآن یا سنت؟ به قواعد اصولى زیاد مراجعه بشود یا کم؟ رجوع به قواعد فقهى و رجال در چه جایگاهى صورت گیرد؟ چگونه از روایت بهره برده شود؟ دنبال لغت باید رفت یا روایات دیگر ضمیمه گردد؟ چگونه از قرآن و سنت کنار هم استفاده شود؟ همه روش است.هیچگاه کسى به طور دقیق نگفته وقتى که وارد عرصه استنباط شدیم، اول به اجماع تمسک بجوییم، یا به قرآن یا به سنت؟ ا
. چرایی خود را بیابید
افراد با انگیزه هرکاری را با چرا شروع می‌کنند. چرا این کار را انجام می‌دهید؟
اگر صرفا به این دلیل که کوهی برای بالارفتن وجود دارد، کوهنوردی می‌کنید، وقتی به بخش سخت داستان برسید، احتمالا نخواهید توانست ادامه دهید. اما اگر بدانید چرا این کار را انجام می‌دهید و این کار برای شما بسیار باارزش باشد، در هر موقعیتی می‌توانید توانایی‌های خود را بروز دهید.
برای نمونه چرایی من ساده است: می‌خواهم تا جایی‌که می‌توانم سطح کیف

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اوای دل