نتایج جستجو برای عبارت :

طی مصاحبه‌ای؛ شهردار شاهین‌شهر نسبت به خبر تعطیلی بازار میوه و تره‌بار واکنش نشان داد

شهردار
شاهین‌شهر گفت: علیه سرمایه‌گذار بازار میوه و تره‌بار در نزد مراجع قضایی
طرح دعوا شده است و منتظر رأی دادگاه هستیم تا مجدداً این مرکز را به
سرمایه‌گذار جدید واگذار کنیم.


حمید عشقی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان، به یادداشت داریوش اسدی سردبیر هفته‌نامه پُل شاهین‌شهر که با عنوان «بازار میوه و تره‌بار تعطیلی که با هزینه‌های گزاف از جیب مردم شاهین‌شهر تأسیس شد»،
واکنش نش
 
استعفای شهردار تهران و انتصاب دوباره او از سوی امام به همان سمت
در تمام کشور مردم به اعتصاب عمومی دست زده‌اند. کارکنان ادارات و وزارتخانه‌های مختلف، وزیران و مدیران دولت را به محل کار خود راه نمی‌دهند. جواد شهرستانی، شهردار وقت تهران، به دیدار امام می‌رود و استعفانامه‌اش را به ایشان تسلیم می‌کند و البته دوباره از سوی امام شهردار می‌شود. بختیار از انتشار این خبر و احتمال این‌که سرمشق دیگر زیر دستانش قرار گیرد به شدت می‌ترسد و طی یک م
در تمام کشور مردم به اعتصاب عمومی دست زده‌اند. کارکنان ادارات و وزارتخانه‌های مختلف، وزیران و مدیران دولت را به محل کار خود راه نمی‌دهند. جواد شهرستانی، شهردار وقت تهران، به دیدار امام می‌رود و استعفانامه‌اش را به ایشان تسلیم می‌کند و البته دوباره از سوی امام شهردار می‌شود. بختیار از انتشار این خبر و احتمال این‌که سرمشق دیگر زیر دستانش قرار گیرد به شدت می‌ترسد و طی یک مصاحبه شروع به ناسزاگویی به جواد شهرستانی می‌کند و سایر کارمندان
محمود کجوری شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱ تهران از سمت خود برکنار و پاشانژاد جایگزین او شد.
مجید صالحی مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنا به تشخیص موسوی شهردار منطقه یک، شهردار ناحیه ۴ منطقه یک تهران آقای محمود کجوری برکنار و آقای پاشانژاد جایگزین او شد.
مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران ادامه داد: خبر برکناری شهردار ناحیه ۱۰ منطقه یک از سوی شهردار منطقه تکذیب می‌شود.
این در
حقوق و دستمزد در مصاحبه استخدامی
یکی از مواردیکه در مصاحبه های استخدامی مورد بحث قرار می گیرد حقوق و دستمزد است. غالبا مصاحبه های کاری در دو مرحله انجلم می شود، مصاحبه اول معمولا مربوط به مصاحبه کاری توسط بخش مربوطه است و مصاحبه دوم مربوط به بخش حقوق و دستمزد است. 
ولی در برخی از موارد نیز این دو مصاحبه با یکدیگر برگزار می گردد. بنابراین برای این سوالات نیز می بایست آماده شوید.
در خصوص مسائل حقوق و دستمزد در مصاحبه ها باید به موارد زیر توجه دا
چک لیست مصاحبه در یک فایل ورد آورده شده است. بعضی از گویه های آن به صورت زیر است:
چرا مصاحبه برای گردآوری داده‌ها انتخاب شده است؟
ساختار مصاحبه برای رسیدن به اهداف چیست(نیمه ساختارمند، ...)؟
چه کسی مصاحبه خواهد کرد؟

ادامه مطلب
⭕️ قدرت زبان بدن در مصاحبه شغلی
✳️در 90 ثانیه اول مصاحبه، مصاحبه کننده از طریق زبان بدن شما خواهد فهمید که آیا شما را استخدام کند یا خیر؟
✅رفتارهای زیر نشان دهنده قدرت زبان بدن شماست:
♦️ظاهر و پوشش بیش از حد غیر رسمی نباشد.
♦️تماس چشمی برقرار نمایید.
♦️مصاحبه کننده به نحوه وارد شدن شما به اتاق توجه خواهد کرد.
♦️درباره شرکتی که برای مصاحبه می روید اطلاعات کسب نمایید.
♦️کیفیت صدای شما منعکس کننده میزان اعتماد به نفس شماست. لبخند را فرام
⭕️ قدرت زبان بدن در مصاحبه شغلی
✳️در 90 ثانیه اول مصاحبه، مصاحبه کننده از طریق زبان بدن شما خواهد فهمید که آیا شما را استخدام کند یا خیر؟
✅رفتارهای زیر نشان دهنده قدرت زبان بدن شماست:
♦️ظاهر و پوشش بیش از حد غیر رسمی نباشد.
♦️تماس چشمی برقرار نمایید.
♦️مصاحبه کننده به نحوه وارد شدن شما به اتاق توجه خواهد کرد.
♦️درباره شرکتی که برای مصاحبه می روید اطلاعات کسب نمایید.
♦️کیفیت صدای شما منعکس کننده میزان اعتماد به نفس شماست. لبخند را فرام
صبح امروز،مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش با حضور در دفتر بخشدار آب پخش با وی دیدار و گفتگو کرد.
بخشدار آب پخش در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت:با تلاشهای شهردار محترم و مجموعه شهرداری،سیمای عمومی شهر آب پخش زیباتر شده است.

ادامه مطلب
‏رفتم ‎#شهرداری ‎#دورود برای مشکل فاضلاب محله‌مون. هرچه توضیح میدادم متوجه آدرس و مشکل کوچه نمی‌شدند. با مسئول مربوطه رفتم، پیش شهردار ‎#نیک‌آبادی. با نقشه گوگل‌ارث گوشی موبایل خودش خیلی زود متوجه مشکل شد. وقتی برگشتم خونه، شهردار را دیدم سر کوچه با کارگرا صحبت میکرد.از ایشان متشکرم
پیام توییتر روزنامه دورود لرستان
در خصوص مصاحبه کاری و نیازمندیهای لازم برای آماده سازی برای آن، مطالب زیادی نوشته است. به نظرم قبل از حضور در یک مصاحبه کاری و استخدامی حتما باید آماده شد. 
مراحل مختلف شامل آمادگی قبل از حضور
آمادگی در حین مصاحبه 
آمادگی پس از انجام مصاحبه
 
مقاله مصاحبه کاری اطلاعات جامع و کاملی در این خصوص ارائه می دهد
 
 
 
#هر_روز_با_شهدا
 
❇️ شهید مهدی باکری
 
آن روز ها شهردار و من در شهرداری معاونش بودم. به زور رفتم دنبالش، رسیدیم به حومه شهر همان حلبی آبادهای قدیم، آب سرازیر شده بود داخل یک خانه، درزد، پیرمردی عصبانی در راه باز کرد و شروع کرد به بدو بیراه گفتن به شهردار....
 
آن شب من و مهدی جوی کوچکی کندیم و آب را هدایت کردیم بیرون خانه، تا اذان صبح طول کشید. او می گفت : ما شهردار این شهریم باید بتوانیم جواب این مردم را بدهیم. تازه فهمیدم که مهدی شب های قبل را
آقای حکیم،شهرداری که بخاطر قرابت با امام جمعه محترم ، به دلیل عدم تخصص ،حتی از طرف دوستداران نیز مورد انتقاد قرار گرفته بود اما با کارنامه ی خوبی که در این مدت یکسال از خود بر جای گذاشت، مانند مدیریت مناسب شهری،عدم افزایش نیروهای شرکتی ، آنگونه که قبلا اتفاق می افتاد ، افتتاح پروژه های ترافیک زدای شرقی و غربی شهر بابل و ....،نشان داد فردی موجّه برای سکان داری شهر بابل می باشد.
کمتر کسی است که با مشکلات شهری بابل آشنا نباشد، بدیهی است که موفقیت
داشتیم با صابر و لیلی از مرکز شهر بر می‌گشتیم خانه، یک‌ هو نگاه صابر جلب شد به خانمی که با قلاده‌ی سگ در دست به سمت خیابان می‌رفت، پرسید: این شهردار نبود؟من: اوه، چرا :) خودش بود!
خودش بود! بدون محافظ، بدون خدمه، بدون زرق و برق، بدون راننده! 
باید یک سری پست بنویسم با هشتگ_یاد_بگیریم :دی 
وقتی شما برای مصاحبه استخدامی فراخوانده می‌شوید، باید به مصاحبه گر نشان دهید که توانایی‌ها و تجربیات شما با موقعیت شغلی سازمان یا شرکتی که قصد استخدام دارد، هم‌خوانی دارد. اما چیزی که همیشه در مصاحبه استخدامی از نظرها دور می‌ماند و بسیار مهم است اینست که آیا تیپ شخصیتی شما مناسب آن جایگاه شغلی هست یا خیر و اینکه فرهنگ و نحوه تعاملات در آن سازمان مناسب شما می باشد؟

ادامه مطلب
مشاور امور جوانان شهردار آب پخش منصوب شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش در حکمی،مهندس بهزاد بویری را به عنوان مشاور افتخاری خود در امور جوانان و برنامه ریزی منصوب کرد.
مهندس بویری از جوانان شایسته،تحصیلکرده و فعال اجتماعی شهر آب پخش است که مشاور عمرانی رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان را نیز در کارنامه خود دارد.

ادامه مطلب
جلسه استیضاح شهردار آب پخش برگزار و حاصل آن ادامه فعالیت مهندس اعظم صمصامی در شهرداری شد.
به گزارش سفیر جنوب؛در این نشست،آقایان فرخ عباسی،بهرنگ عباسی و حسن صمصامی به عنوان موافقان استیضاح و آقایان مصطفی رضایی و عبدالخالق تماری به عنوان مخالفان استیضاح رای دادند.
در ضمن آقایان مصطفی رضایی و عبدالخالق تماری از اعضای شورای شهر در گفتگو با این پایگاه خبری،حمایت قاطع خود از شهردار آب پخش را اعلام کردند.
سید عزت الله ضرغامی با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود نسبت به افزایش قیمت بنزین واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اجرایی شدن طرح افزایش قیمت بنزین چند روزیست در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های اعتراضی بسیاری از فعالان مجازی همراه شده است.
به دنبال این موضوع سید عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیما و عضو شورای عالی فضای مجازی نیز در واکنش به افزایش قیمت بنزین مطلبی را در حساب توئیتری خو
سخنگوی شورای شهر گلپایگان گفت: با حضور پنج نفر از اعضای شورای شهر پیمان شکرزاده به عنوان شهردار گلپایگان انتخاب شد.









به گزارش پایگاه خبری صدای جویا
از اصفهان، مسعود اسکندری عصر امروز ۱۲ خرداد در گفت‌وگو با فارس با اشاره
به انتخاب شهردار گلپایگان اظهار کرد: امروز یکشنبه در صد و شصد و ششمین
جلسه شورای اسلامی شهر با حضور پنج نفر از هفت نفر اعضای شورای پ
آمادگی برای مصاحبه کاری برای گرفتن یک شغل جدید بسیار مهم و اساسی است.
با توجه به وضعیت بد استخدامی در ایران بهتر است برای مصاحبه کاری با آمادگی کامل حضور یابیم. خواندن مقاله های مربوطه و دانستن جوابهای این سوالات مهم است و استرس مصاحبه را به شدن کم می کند.
 
توصیه می کنم مقاله مصاحبه کاری را مطالعه نمایید.
شهردار آبپخش گفت: دلیل اصلی مخالفت های شورای شهر، ایستادگی اینجانب در مقابل خواسته های غیرقانونی آنها بوده است و تا روزی که سکاندار شهرداری هستم به هیچ کس باج نخواهم داد و صادقانه به مردم خدمت خواهم کرد.به گزارش اتحاد خبر؛شامگاه یک شنبه 19 آبان ماه، نشست پرسش و پاسخ شهردار آبپخش با شهروندان این شهر، در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) محله بهرام آباد برگزار شد.مهندس اعظم صمصامی در این اجتماع باشکوه اظهار داشت:دو سال است به عنوان سکاندار شهرداری آبپخ
پیشنهادهای برای شهردار:
فرهنگی: 
سرویسهای بهداشتی اغلب مساجد بدلیل نگرانی از تخریب و دزدی به جز زمانهایی نماز بسته استاز طرفی شهرداری برای رفع نیاز عمومی اقدام بله تاسیس سرویسهای بهداشتی شهری مینماید. پیشنهاد میشود هزینه نگهداری از سرویسهای مساجد را شهرداری ها بعهده بگیرند در علی ابیض در تمام روز باز باشد.
از استرس مصاحبه انقدر خوابم میاد و نمیبره که حاضرم یکی یه گلوله تو مغزم خالی کنه، راحت شیم بریم بابا!! یاد شب کنکور ارشد افتادم؛ ف...ک ایت.
چطور میشه از آدمایی که قراره داناییتو بسنجن نترسید؟ مخصوصا که آلمانی هم باشن...به برزیلِ میزبانِ جام جهانی رحم نکردن این ملت، من که سوسکم!!
تنها امادگیم برای مصاحبه اینه که موهای کوتاهمو افشون می کنم، تو خونه رژه میرم و در جواب اعتراض خانواده میگم:« من قراره با دانشگاهی که انیشتین توش درس خونده مصاحبه بشم پ
بمناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار،امام جمعه،شهردار و فرمانده انتظامی بخش آب پخش با فرمانده حوزه شهید دستغیب آب پخش دیدار کردند.
امام جمعه آب پخش در این دیدار با محکومیت اقدام امریکا در تروریستی خواند سپاه پاسداران اظهار داشت:این اقدام امریکای جنایتکار، از روی استیصال و درماندگی و عصبانیت فراوان نسبت به سپاه پاسداران است.
وی افزود:این اقدام باعث تاثیرگزاری بیشتر سپاهیان عزیز می شود و عزت آنها افزوده خواهد شد.
شهردار آب پخش نیز در این
✅پیاده کردن طرح شهردار مدرسه در دبستان هیئت امنایی باجغلی
در این طرح، دانش آموزی، به انتخاب و صلاحدید شورای مدرسه، به عنوان شهردار مدرسه، نصب و عزل می شود و وظیفه آن، انتخاب زیر گروه و مجموعه ی زُبده خود می باشد که کار آنها بهداشت و نظافت در زمینه (لباس، کلاس، محیط، سطل زباله) هست و برای آگاهی دانش آموزان و معلّمان خود کارت وظیفه درست می کنند.
با اجرا شدن طرح، کودکان از همان دوران کودکی و نوجوانی با مفاهیمی همچون مشارکت ، مدیریت و .... آشنا شون
توی انتاریو
کونم پاره شد
توی بزرگترین شرکت دنیا توی رشته خودم مصاحبه گرفتم
گلوبال دایرکتورها رفرنسم شدن
تا مرحله اخر رفتم
کاره رو almost گرفتم 
بعد به یه دلیل مزخرف نگرفتنم
اینجا از شش تا جابی که اپلای کردم 4 تا مصاحبه گرفتم
امروز اولین مصاحبه م بود
و کاره رو گرفتم.
:)
من به شدت تشویقتون میکنم بیاین بریتیش کلمبیا.
هر کمکی هم بربیاد انجام میدم.
نامگذاری ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهید مهدی باکری به عنوان روز شهرداراقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.شهرداران کلید داران شهرها، حافظان حقوق شهروندانند که بذر آبادانی را در گستره خدمت می فشانند تا از رویش آن جوا
به گزارش صدای جویا از اصفهان، صبح امروز 11 آبان ماه 1398 حمید فرهنگ با 7 رأی موافق شهردار جدید شاهین‌شهر شد.
  به گزارش صدای جویا از اصفهان، صبح امروز ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۸ حمید فرهنگ مدیر سابق منطقه ۵ شهرداری اصفهان با ۷ رأی موافق شهردار جدید شاهین‌شهر شد.
پس از گذشت ۸۰ روز، سرانجام از میان دو گزینه عبدالرسول امامی و حمیدرضا فرهنگ برای تصدی مدیریت شهری شاهین شهر، حمیدرضا فرهنگ توانست نظر همه اعضای شورای شهر برای تصدی این سمت به سوی خود جلب کند.
در 
قالب تنش قالبی زیبا با پس زمینه ای تیره هست . متاسفانه این قالب واکنش گرا نیست ولی به دست ما واکنش گرا شده.
ویژگی ها ی اضافه شده : واکنش گرا در چند قالب / بالا بر نرم بدون جاوا اسکریپت / اضافه شدن فونت وزیر/ عوض شدن هدر / حجم کم و چندین ویژگی جدید.
ادامه مطلب
پاورپوینت مصاحبه بالینی و انواع آن فهرست مطالب تعریف مصاحبه مصاحبه کلینیکی انواع مصاحبه کلینیکی مصاحبه پذیرش و قبول بیمار مصاحبه تاریخچه فردی مصاحبه وضعیت روانی مصاحبه پیش و بعد از انجام تست مصاحبه زمان های بحرانی مصاحبه قبل از درمان کاربرد مصاحبه جدول مصاحبه تشخیصی برای کودکان(DISC)   بخشی از متن تعریف مصاحبه   تعاریف متعددی برای مصاحبه توسط متخصصین به عمل آمده ازآن جمله : 1 - تعریف مصاحبه به نظر« بیگنام» و« مور» :مصاحبه گفت وشنودی است جدی
سنسور اکسیژن در واقع وضعیت مخلوط سوخت را نشان می دهد. بنابراین واحد کنترل الکترونیکی موتور می تواند نسبت سوخت و هوا را به منظور مصرف سوخت اقتصادی و به حداقل رساندن میزان آلاینده ها ، تنظیم نماید. سنسور اکسیژن در واکنش به اکسیژن محترق نشده ای که در درون اگزوز وجود دارد ، واکنش نشان می دهد. این سنسور در ابتدا سیگنال ولتاژ کمی تولید می کند(معمولاٌ کمتر از 1 ولت) که مقدار آن با غنی شدن مخلوط سوخت و هوا افزایش می یابد. در واقع سنسور اکسیژن شبیه یک کل
بسم الله الرحمن الرحیم
 
پیروز حناچی؛ شهردار تهران در روزهای منتهی به آغاز سال ۹۸ دست به انتصابی عجیب در سازمان شهرداری تهران زد.
او در حکمی «امیرآریا زند» را بعنوان سرپرست شرکت برج میلاد منصوب کرد.
این در حالی است که امیرآریا زند از فعالان فتنه ۸۸، از جمله نویسندگان و امضاکنندگان نامه سیاسی به باراک اوباما و یار دیرین «کاوه مدنی» جاسوس محیط زیستی بوده است .[۱]
حکم پر حاشیه شهردار اصلاح‌طلب تهران، موجی از انتقادات را برانگیخته است.
*حاشیه‌
 
شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: مدیر جدید طرح ساماندهی ناژوان باید موضوع امکان داشتن یا نداشتن ایجاد تسهیلات حمل و نقل عمومی برای تردد سالمندان در جاده الفت را بررسی و چاره اندیشی کند، البته باید نتیجه بررسی با دلایل به شهروندان اعلام شود.
 
شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «شهر پرسشگر،  شهردار پاسخگو» در پاسخ به درخواست یکی از شهروندان مبنی بر راه‌اندازی خط اتوبوس یا مینی‎بوس در طول ایام هفته در جاده الفت تا آکواریوم ناژوان، با بیان اینکه
سلام دوستان تو این آموزش یاد می گیرید که چطوری قالب بلاگ بیان رو واکنش گرا کنید به صورت حرفه ای. قالبی که تو این آموزش واکنش گرا می کنیم قالب "تمدن 1" هستش، واکنش گرایی این قالب خیلی ساده است. اول منوی قالب رو واکنش گرا می کنیم.و بعد به بقیه ی جاهاش می رسیم.این آموزش رو سعی میکنم توی دو بخش تمومش کنم، بخش اول واکنش گرا کردن منو بخش دوم واکنش گرا کردن ستون ها.
پیش نیاز این دوره یاداشتن کمی html و css هستش.
این آموزش هنوز رکورد نشده اگر متقاضیان به 5 نف
دانش آموزان پایه های تحصیلی دبیرستان که مایل و علاقه مند به ثبت نام می باشند لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط ثبت نام ، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام در سامانه ثبت نام مدارس بعثت اقدام نمایند. همچنین دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که در صورت موافقت با ثبت نام از طرف مدارس مورد نظر ، داوطلبان عزیز حتما باید در آزمون و مصاحبه مدرسه ثبت نام شده شرکت نمایند.
مصاحبه به صورت حضوری برای تمامی داوطلبان امکان پذیر است و هر یک از دانش آموزان برای اطلاع
آزمون استخدامی آموزش و پرورش که سازمان سنجش آموزش کشور مجری برگزاری آن است، یکی از پرمتقاضی ترین آزمون های کشور است. پذیرش در آزمون استخدامی آموزش و پرورش علاوه بر آزمون کتبی منوط بر شرکت و کسب نمره قبولی در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش است. از آن جا که اکثر داوطلبان تجربه شرکت در مصاحبه مخصوصا مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش را ندارند، در تماس با مرکز تهران مشاورهسوالاتی را در رابطه با زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98، میز
سلام امروز میخوایم  اطلاعات مفید تحصیلی را در اختیار شما قرار دهیم . امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشد .
 مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99
سایتی در مورد مصاحبه دکتری
اطلاعاتی در مورد مقطع دکتری 99
اطلاعاتی در مورد مقطع آزاد 99
نحوه مصاحبه دکترا دانشگاه آزاد
 مصاحبه دکتری 99
سایتی در مورد مصاحبه 99 دکتری
نمونه سوالات مصاحبه دکتری
در مقطع دکتری مصاحبه چه زمان انجام میشود
سایتی در مورد مصاحبه آزمون دکتری سراسری 99
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تح
آن موقع مهدی شهردار ارومیه بود و من هم معاونش. رفتیم تا رسیدیم به یک محله ی حلبی آباد، گفتم: «اینجا اومدی چیکار؟» گفت: «روی زمین رو نمی بینی چقدر آب جمع شده؟ ما شهردار این شهریم، باید جوابگو باشیم». از ماشین پیاده شد و ردّ آب را گرفت تا به در منزلی رسید. در زد. پیرمردی در را گشود. مهدی سلام کرد و گفت: «حاج‌آقا! این آب داره میره توی خونه ی شما، ما اومدیم... » پیرمرد که عصبانی بود، گفت: «اومدی اینجا که چی؟ اومدی بگی خونه‌ام داره خراب میشه؟» و هرچه دل
بورس چیست ؟ 
وقتی شما تلوزیون را روشن می کنید یا روزنامه را باز می کنید، در اینترنت سرچ می کنید یا به رادیو گوش می کنید، احتمالا به یک سری اطلاعات در مورد بازار سهام بر می خورید. مجری را می بینید که میگوید : “شاخص بورس امروز رکورد زد٬ شاخص امرزو از مرز ۱۹۰.۰۰۰ گذشت و در حال ثبت رکوردی جدید است؛ بازار سهام در حال واکنش نشان دادن به اخباریست که از مجلس منتشر شده است “. و موارد زیادی از این دست که روزانه ممکن است بارها به چشم یا گوشمان بخورد.
ادامه
جلسه ای باحضور اعضای قرارگاه مردمی آتش به اختیار و شهردار محترم شهر دولت آباد در مکان دفتر شهردار برگزار گردید و پیرامون موضوعات همکاری فی مابین قرارگاه و شهرداری و واگذاری مکانی در  گلزار شهدای گمنام جهت تاسیس پایگاه فرهنگی بحث شد که در این جلسه شهرداری یک اتاق از آثار تاریخی واقع در پارک شهدای گمنام را به این قرارگاه واگذار کرد.
مصاحبه کاری چیزی نیست که به راحتی ازش عبور کنیم. قطعا نیاز به توجه کافی و مطالعه و آمادگی قبل از حضور داره. با شرایط جاری کشور و عملا کمبود کار، رسیدن به مرحله مصاحبه کاری خودش یک موفقیت است. با این شرایط از دست دادن کار به دلیل عدم آمادگی ، خیلی درد آوره.
 
بگذریم که بسیاری از مصاحبه ها صرفا برای انجام تشریفات اداری است و عملا نفر مربوطه انتخاب شده است ولی با این وجود همیشه اینطور نیست و گاها می توان امیدی هم داشت. زیرا در این شرکتها هم بالاخره
بورس چیست ؟ 
وقتی شما تلوزیون را روشن می کنید یا روزنامه را باز می کنید، در اینترنت سرچ می کنید یا به رادیو گوش می کنید، احتمالا به یک سری اطلاعات در مورد بازار سهام بر می خورید. مجری را می بینید که میگوید : “شاخص بورس امروز رکورد زد٬ شاخص امرزو از مرز ۱۹۰.۰۰۰ گذشت و در حال ثبت رکوردی جدید است؛ بازار سهام در حال واکنش نشان دادن به اخباریست که از مجلس منتشر شده است “. و موارد زیادی از این دست که روزانه ممکن است بارها به چشم یا گوشمان بخورد.
ادامه
پاسخ عضو شورای شهر ساری به استیضاح شهردار؛
استیضاح شهردار ساری نیاز به زمان دارد/فروش زمین بدون تصویب و اجازه شورا !

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه استیضاح شهردار در همه شهرهای کشور، حق طبیعی و قانونی شوراها است؛ گفت: ما برای این کار به زمان احتیاج داریم.

ادامه مطلب
یک مطلب بسیار مفید در خصوص مصاحبه کاری خواندم. لطفا شما هم بخونید و به افرادی که نیاز به اطلاعات مفید در این زمینه دارند معرفی کنید. 
 
بطور کلی مصاحبه کاری یکی از مراحل بسیار مهم در یافتن شغل است. 
 
اینجا مطلب مصاحبه کاری را بخوانید
«سرور محمد فیاض» شهردار منطقه۱۸هدف از اجرای این عملیات را جمع آوری آب های سطحی و تسهیل تو تردد افزار نقلیه عبوری و شهروندان به هنگام باران نزولات فلکی نشانی کرد و افزود: «کلیات متخصص اجرای این طرح تمامیت بر مبنای اجرای پروژه جمع آوری آب های سطحی حوزه آبریز شمال منطقه به مساحت ۱۸۸هکتار و ارجاع آن به کانال آب سجاد تهیه و تدوین شده که پس از اتمام، معضل عدم کشش نهرها و آبگرفتگی بخش متناسب توجهی از منطقه۱۸برطرف خواهد شد.» وی افزود: «این پروژه مه
منتظرم از یه شرکت ک رفته بودم مصاحبه باهام تماس گرفته بشه
طبق گفته خودشون قرار بود این هفته باهام تماس بگیرن اما امروزم گذشت و کسی نه بهم ایمیل زد نه باهام تماس گرفت
حتی ایمیل نزدن ک بگن رد شدی و بیخود دلخوش نباش
مصاحبه تو نظر خودم برعکس مصاحبه های قبلی ک رفته بودم خوب پیش رفت اما...
دراز کشیدم تو تخت و گرمای بعدازظهر تهران رو تحمل میکنم و با خودم میگم این کار هم نشد بعدش چی کار کنم?
واقعا چی کار کنم؟
دانلود رایگان کتاب احکام دینی برای مصاحبه استخدامی
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
kandoocn.com › ...دانلود رایگان مصاحبه های استخدامی-سیاسی و مذهبی - کندوبا توجه به این که تمامی ازمون های استخدامی شامل مصاحبه های متعدد در زمینه های مختلف می باشد و کاربران عزیز از نحوه مصاحبه های استخدامی اطلاعات چندانی ندارند مجموعه ...قیمت فایل‏: ‏صلوات برای ظهور امام زمان (عج)www.e-estekhdam.com › 2017/03 › mosahebe-ap.e-estekhdam.com_.pdfجزوه مصاحبه و گزینش وزارت آموزش و پرورش - ای استخدام
«گر خواهی نشوی رسوا، هم‌رنگ جماعت شو.»‌فیلم شکلات اساس و پایهٔ فیلم‌نامه‌ش روی همین ضرب‌المثل شکل گرفته، اما می‌خواهد ضد این ضرب‌المثل باشد.شهر کوچکی با اهالی مذهبی، شهرداری که تأکید دارد مردم هر یکشنبه کلیسا بروند و دعا بخوانند؛ دو غریبه وارد شهر می‌شوند.اعتقادات غریبه‌ها با اهالی در تضاد است و همین نکته موتور متحرک فیلم به جلوست.نبردی اعتقادی و از روی لجبازی بین شهردار و غریبهٔ تازه‌وارد شکل می‌گیرد. ‌
شهردار کنترل مردم را به‌و
خب تو مصاحبه کاری که رفته بودم این سوال ازم پرسیده شد: هدف و برنامت برای آینده چیه؟
و من چی گفتم؟ گفتم چون روانشناسی می‌خونم هدفم این بود که روانشناس می‌شم ولی الانم دارم می‌گردم و کارای مختلفو امتحان می‌کنم تا ببینم چی می‌شه. 
همینقدر معمولی و ساده. من کیم؟ من بایو اکانت ویرگولمم که نوشته: "یک انسان معمولی که سعی می‌کنه خودشو و دنیا رو بشناسه"
راستش از معمولی بودن متنفرم و اینطوری رفتار کردن احتمالا مکانیسم دفاعی منه. مکانیسم واکنش وار
شهردار فرار کرد
شهردار سابق صدرا(شیراز) از کشور فرار کرد
منوچهر قائدی شهردار وقت صدرا فرزند محمد به اتهام ارتشا به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان وجه نقد، 210 عدد سکه بهار آزادی و یک دستگاه آپارتمان به ارزش 3 میلیارد ریال به 15 سال حبس تعزیری، جزای نقدی معادل وجوه اموال محصله و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.
وی به اتهام عدم اطلاع رسانی وقوع بزه در حوزه محل خدمت به 3 سال حبس تعزیری و 3 سال انفصال موقت از خدمات دولتی، به اتهام مداخله در معا
2- حسام الدین نظامی :
او اولین فرزند پسر داداش نظامی است .
قبل از انقلاب جوان ترین شهردار کشور در شهر تالش بوده و مدت کوتاهی بعد از انقلاب شهردار رشت شد .
وی هم اکنون در انگلستان ساکن است .

3- نظام الدین نظامی :
دومین فرزند پسر داداش نظامی ، معلم بازنشسته است و هم اکنون در هشتپر ساکن است .
او اولین معلم فارغ التحصیل رشته زمین شناسی در روستا است .

4- تاج الدین نظامی :
سومین فرزند پسر داداش نظامی ، ساکن انگلستان است .
وی طی رفت و آمد هایش به روستا مشغول
به گزارش عصرحباد؛ به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پایگاه مقاومت بسیج هاجر و دارالمهدی (عج) شهر حبیب آباد روز یکشنبه مورخ ۹۸/۴/۱۶ اردوی تفریحی ویژه دختران را در باغ بانوان این شهر برگزار کرد که دختران با آسودگی خاطر و آرامش و بدون دلهره مشغول تفریحات خود باشند. همچنین دختران از اعضای شورای اسلامی و شهردار حبیب آباد بابت ساخت باغ بانوان پس از ۴ سال، تقدیر و تشکر نمودند.
مسئولان آب پخشی با جانباز سرافراز آب پخشی دیدار کردند.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح امروز و به مناسبت روز جانباز،مسئولان آبپخش در منزل حاج حیدر صابری، با این جانباز سرافراز آب پخشی دیدار کردند.
در این دیدار صمیمانه امام جمعه،بخشدار،شهردار،فرمانده انتظامی،رئیس و عضو شورای شهر آب پخش حضور داشتند.
لازم به ذکر است در این دیدار، بخشدار و شهردار آب پخش از این جانباز سرافراز تجلیل کردند

ادامه مطلب
تقریبا همه دانش آموزان نسبت به قضاوت و ارزشیابی معلم، حساس هستند و وقتی نمره فعالیت درسی را دریافت می کنند، نسبت به آن واکنش روانی نشان می دهند. این واکنش زمانی شدیدتر می شود که دانش آموز با نمره پایین تر از سطح انتظار رو به رو شود در این هنگام معمولا بار عاطفی نمره پائین یا دست کم پائین تر از سطح انتظار، بسیار سنگین است. این مسئله نه تنها دامنگیر دانش آموزان در سنین پائین است بلکه حتی دانشجویان در مقاطع تحصیلات عالی را نیز تحت تاثیر قرار می د
گام پنجم برجام توسط ایران برداشته شد و قرار شد دیگر محدودیتی در تعداد سانتریفیوژها و میزان غنی سازی وجود نداشته باشد. اما همچنان همه فعالیت های ایران، تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی سازمان ملل باشد. این یعنی، هنوز ایران به صورت کامل از برجام خارج نشده است. اما چیزی که اهمیت دارد، واکنش اروپا به این اقدام است. به نظر نمیرسد که اتحادیه اروپا در خصوص این اقدام ایران، واکنش سریعی نشان دهد. چیزی که مسئولین ایران و رهبران اتحادیه اروپا میخ
یک فکری به ذهنم میرسد.واکنش های شیمیایی در نورون ها.رسیدن قدرت به انگشتان و زدن دکمه ها روی کیبورد.
حوصله ات سر میرود.می آیی که به من سر بزنی.میخوانی.تحریک سلول های بینایی.واکنش شیمیایی در نورون ها.تحلیلِ فکر های من.
میخواهم فکر هایم را برایت بنویسم.از اول تا آخرش.بدون اینکه چیزی را جا بیاندازم.حوصله ام سر میرود و نمیتوانم بنویسم.واکنش شیمیایی در نورون ها.میخوابم.
منتظر من میمانی.دلت برایم تنگ میشود.منتظری که چیزی بگویم.نمیدانی حوصله ندارم.در
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا زمان مصاحبه علمی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸ ویژه دانشگاهیان ساکن استان تهران و البرز اعلام شد . داوطلبان گرامی باید توجه داشته باشند ضمن رعایت نکات بهداشتی، به همراه داشتن ماسک و دستکش در روز مصاحبه علمی الزامی می‌باشد . برای مشاهده جزئیات اعلام زمان مصاحبه علمی آَزمون قضاوت سال 1398 می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/83/اعلام-زمان-مصاحبه-علمی-آزمون-قضاوت-سال-1398.html
بورس تهران به محدوده مقاومتی خود رسیده است و شاهد افزایش عرضه ها در کلیت بازار هستیم. اگرچه حجم معاملات روز گذشته، به نسبت چند روز قبل، کمتر بود. اما هنوز این حجم قابل قبول است. علت کاهش نسبی حجم معاملات دیروز، نگرانی از قرار گرفتن ایران در لیست سیاه، از بابت FATF است. این موضوع تا پایان هفته تعیین تکلیف خواهد شد و در صورتیکه ایران به لیست سیاه وارد نشود، مجددا شاهد افزایش حجم معاملات در بورس تهران خواهیم بود. هنوز نگرانی در کلیت بازار دیده نمی
چند روزی است خبری مبنی بر سوءاستفاده یکی از معاونان شهردار بابل از
شرایط معلق استخدامی کارگران و بکارگیری آنان در زمین کشاورزی خود در فضای مجازی
منتشر شده که واکنشی رسمی نسبت به رد یا تأیید آن دیده نشده است.
تنها کسی که تلاش نموده در صحت این خبر تشکیک نماید دوست پهن پیکری
است که خودش از اساس با رانت وارد شهرداری گردیده و سابقه برخورد فیزیکی وی و
اوباش همراهش با منتقدان شهردار اسبق هنوز از اذهان عموم پاک نشده و معمولا در هر
موضوعی که وارد می ش
برای بخشی از کار طرح پژوهشی باید مصاحبه انجام میدادم
طرح استانی هست و طبعا نمیتونم همه شهرها رو خودم برم
و از اونجایی که به مصاحبه کننده دیگری نتونستم اطمینان کنم که درست مصاحبه و مطالب رو ضبط کنه
سوالات مصاحبه رو به صورت پرسشنامه تشریحی تنظیم کردم (میدونم چندان اصولی نیست)
و بعد روی هر کدوم ی کد نوشتم
و به مصاحبه کننده گفتم: بهشون بگو این کد رو برای خودشون یادداشت کنند. بعد از تموم شدن کار، قراره بین مواردی که به سوالات کامل و دقیق جواب داده
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
شهردار ایلام و سفر به خارج از کشور و دفاع از خود که نیاز داشتم استراحت کنم
سؤال
چقدر حقوق می‌گیرند که می‌توانند پس انداز کنند و به خارج از کشور بروند؟
ساده زیستی مسئولان که بخاطر آن انقلاب کردیم و جنگیدیم و مقاومت کردیم چه شد؟مبارزه با اشرافی گری و تجمل گرایی!!!!
نهج‌البلاغه در زندگی اینان چه نقشی بازی میکند؟
آیا همه کارمندان شهرداری ایلام توان مسافرت خارج از کشور را دارند؟؟؟
حضرت
توضیحات:
اثری است از جمال صادقی به کوشش محمدحسین حاجی ده آبادی، کتاب حاضر در بردارندۀ سه خاطره دربارۀ تجربۀ مرگ و حاصل مصاحبه رو در رو با افرادی است که حیات پس از مرگ را تجربه کرده، به برزخ رفته و برگشته اند. مجموعه ای بسیار جالب و حیرت انگیز که ممکن است بخش هایی از آن برای بیماران قلبی و روان های آسیب پذیر، نامناسب باشد.
گزیده ای از کتاب
_ سحر، می خواهم بدانم واکنش تو،،، واکنش وجود اثیری تو در برابر جسمِ بی جانت چه بود؟ وقتی کالبدت را دیدی چه ف
توی پست نکاتی در باب دوره کاراموزی قرار شد یه پست هم در مورد مصاحبه های استخدامی بزارم و چند تا از نکات مهمی که باید توی مصاحبه های استخدامی رعایت کنیمو بگم.بالاخره وقتش شد و این پست رو هم نوشتم البته چون یه کمی کار داشتم نوشتنش یه کمی طول کشید ولی بالاخره منتشر شد :/
ادامه مطلب
دارم میرم مصاحبه ی گفتمان ، بعد از تمام مشقت ها...!
قبلش هم یه اتفاقاتی افتاد که دعای توبه خودش معین میکنه برام که چیا بودن...
محمد جواد جدیدا بدون اینکه به ما بگه از مدرسه میره خونه مامان بزرگم ، منم دم رفتنی با مامانم سر این قضیه بحث کردم...
نمیدونم این چه رفتار مضحکیه که من دارم ! مثلا میگم : دو روز قبل به مامان گفتم که من چهارشنبه ساعت ۵ میرم مصاحبه ، و الان مثل اینکه چیزی نمیدونه و انگار اولین بارشه  میگم دارم میرم مصاحبه ، میگه مصاحبه ی چی؟،، خ
یکی از مراحلی که افراد جویای کار با آن روبرو می شوند مصاحبه استخدامی است که معمولاً موقعیتی دشوار برای اغلب افراد است . با این وجود می توان ، با آمادگی و آگاهی از سوالات رایج مصاحبه های استخدامی ، این مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشت .
به نقل از سایت مشاوره شغلی فیلیا ، معمولاً سوالات مصاحبه شغلی و حضوری به موضوعاتی از قبیل دلیل ترک شغل قبلی ، نقاط قوت و ضعف ، نحوه مواجهه با استرس ، مهارت حل تعارض و میزان هدفمندی اختصاص دارد .
 
برای کسب اطلاعات
یکی از انواع مصاحبه‌های ساختار یافته، مصاحبه مبتنی بر شایستگی یا مصاحبه‌های رفتارمحور است، که قابلیت پیش بینی بالاتر عملکرد آتی متقاضی شغل را نسبت به مصاحبه‌های رایج داراست. مصاحبه های شایستگی محور نظام مند بوده و هر پرسشی شایستگی خاصی را هدف قرار می دهد. از کاندیداها پرسش هایی پرسیده می شود که مربوط به رفتارشان در شرایط خاصی است و ایشان باید با مثالهای واقعی جواب دهند. مصاحبه کنندگان آنگاه با پرسیدن سؤالاتی در مورد توضیحات مشخص شده در
سفیر جنوب:شهردار آب پخش گفت؛رای هیئت تطبیق مصوبات شوراها مبنی بر غیرقانونی بودن استیضاح شهردار آب پخش بر اساس ماده قانونی بوده و اسناد منتشر شده در فضای مجازی توسط شورا مبنی بر رعایت موارد استیضاح کاملا غیر مرتبط با استیضاح اخیر و نادرست بوده و بازی با افکار عمومی می باشد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آب پخش اعظم صمصامی با اشاره به مسائل پیش آمده در رابطه با استیضاح غیرقانونی خود اظهار داشت:جا دارد از اهتمام به قانون هیئت  تطبیق شهرستان تش
خب امروز رفتم مصاحبه ساعت 6/30 با پدر از شهر به سوی مرکز استان حرکت کردیم ..
خیلی نشستم تا نوبتم شد ورفتم داخل در مورد شرایط ازدواج پرسید که من خیلی خوب نتونستم جواب بدم و همچنین دو تا ایه از قران گفت بنویس و تحلیل کن ایم خوب نبودم ؛
ولی بقیه قسمت ها بد نبود رو به خوب بود سوال های خطرناکی می پرسید که توی دلم خالی میشد 
اینکه قبول نشدی چی کار میکنی و...
کلا امروز بعد مصاحبه اصلا حالم خوب نبود  امشب یکم گریه کردم از گریه های مادرم و غصه خوردن هاش هم خس
⭕️ هرچند موضع‌گیری‌های امثال خانم #فائزه_هاشمی بیشتر برای "دیده شدن" است اما کاش اکنون که در مصاحبه با #یورو_نیوز، تفکرات جمهوری اسلامی نسبت به #زنان را از جنس "تفکرات داعشی" خوانده‌اند، دقیقاً می‌فرمودند که کدام "زن" در یک نظام با تفکرات داعشی میتواند نماینده‌ی مردم، مدیر مسئول روزنامه، رئیس فدراسیون ورزش زنان و استاد دانشگاه شود و اینچنین آزادانه نیز علیه همان نظام مصاحبه و تبلیغ کند؟! /مهدی قاسم‌زاده
افزایش مجدد قیمت طلا و ارز، در روزهای گذشته موجب تشدید نگرانی خریداران و متقاضیان مصرفی مسکن شده و پیش بینی قیمت مسکن را دشوار کرده است.
کارشناسان اقتصاد مسکن پیش از این پیش بینی کرده بودند که قیمت مسکن در سال ۹۹ نمی‌تواند بیشتر از نرخ تورم افزایش رشد کند و این افزایش بسیار پایین‌تر از خط تورم خواهد بود، اما جهش بازار های طلا و ارز در روز های اخیر با این پیش بینی ها مغایر است.
به گزارش مجله دلتا بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، میانگ
توضیحات:
اثری است از جمال صادقی به کوشش محمدحسین حاجی ده آبادی، کتاب حاضر در بردارندۀ سه خاطره دربارۀ تجربۀ مرگ و حاصل مصاحبه رو در رو با افرادی است که حیات پس از مرگ را تجربه کرده، به برزخ رفته و برگشته اند. مجموعه ای بسیار جالب و حیرت انگیز که ممکن است بخش هایی از آن برای بیماران قلبی و روان های آسیب پذیر، نامناسب باشد.
گزیده ای از کتاب
_ سحر، می خواهم بدانم واکنش تو،،، واکنش وجود اثیری تو در برابر جسمِ بی جانت چه بود؟ وقتی کالبدت را دیدی چه ف
توضیحات:
اثری است از جمال صادقی به کوشش محمدحسین حاجی ده آبادی، کتاب حاضر در بردارندۀ سه خاطره دربارۀ تجربۀ مرگ و حاصل مصاحبه رو در رو با افرادی است که حیات پس از مرگ را تجربه کرده، به برزخ رفته و برگشته اند. مجموعه ای بسیار جالب و حیرت انگیز که ممکن است بخش هایی از آن برای بیماران قلبی و روان های آسیب پذیر، نامناسب باشد.
گزیده ای از کتاب
_ سحر، می خواهم بدانم واکنش تو،،، واکنش وجود اثیری تو در برابر جسمِ بی جانت چه بود؟ وقتی کالبدت را دیدی چه ف
قالب واکنش گرا تک صفحه ای(responsive) قالب واکنش گرا تک صفحه ای(responsive) این قالب به زبان انگلیسی است java script-jquery-bootstrap-html5-css3-respinsive ...دریافت فایل
 ,قالب واکنش گرا بلاگفا رایگان,قالب واکنش گرا بلاگفا,قالب واکنش گرا,قالب واکنش گرا وردپرس,قالب واکنش گرا رایگان,قالب واکنش گرا رزبلاگ,قالب واکنش گرا وبلاگ,قالب واکنش گرا چیست,قالب واکنش گرا فارسی,قالب واکنش گرا برای میهن بلاگ,قالب فروشگاهی واکنش گرا وردپرس,قالب های واکنش گرا وردپرس,طراحی قالب واکنش گرا بر
تعداد معاملات بازار مسکن در مهر ماه سال ۱۳۹۸.
تعداد معاملات آپارتمانهای مسکونی شهر تهران در مهر ماه سال 1398، به 3.4 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل 22.0 درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل 63.7 درصد کاهش نشان می دهد.
ادامه مطلب
"دادستان نطنز اظهار کرد: با وجود اینکه این زن در شبکه اینستاگرام خود حدود 200 ویدئو با این مضمون‌ها به اشتراک گذاشته‌ است، ما اولین شهرستانی هستیم که به این اتفاق تلخ واکنش نشان دادیم و قطعاً جلوی این هنجارشکنی‌ها باقدرت و قوت و بر اساس قانون خواهیم ایستاد."
این حرف جناب دادستان دو نکته آموزنده دارد:
یک این که پلیس فتا خواب خواب است و به رغم انتشار دویست کلیپ از خوانندگی علنی یک زن، واکنشی نسبت به کنترل این منکر اجتماعی نداشته است.
دوم اینکه
معاونین شهردار منطقه طی بازدید میدانی مشترک از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری دیدن کردند.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این بازدید که با حضور محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک، نیما پروین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و نمایندگان معاونت خدمات شهری و محیط زیست همراه بود از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری بازدید شد.گفتنی است هدف از این بازدید برآورد صحیح از پروژه ها به هنگام اجرای
توضیحات:
اثری است از جمال صادقی به کوشش محمدحسین حاجی ده آبادی، کتاب حاضر در بردارندۀ سه خاطره دربارۀ تجربۀ مرگ و حاصل مصاحبه رو در رو با افرادی است که حیات پس از مرگ را تجربه کرده، به برزخ رفته و برگشته اند. مجموعه ای بسیار جالب و حیرت انگیز که ممکن است بخش هایی از آن برای بیماران قلبی و روان های آسیب پذیر، نامناسب باشد.
گزیده ای از کتاب
_ سحر، می خواهم بدانم واکنش تو،،، واکنش وجود اثیری تو در برابر جسمِ بی جانت چه بود؟ وقتی کالبدت را دیدی چه ف
داوطلبانی که اسامیشان جز پذیرفته شدگان مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد است برای شرکت در جلسه مصاحبه باید مطابق زمانبندی مصاحبه دکترا با آزمون دانشگاه آزاد ۹۹ در جلسه مصاحبه حاضر شده تا صلاحیت علمی و آموزشیشان برای تحصیل در دانشگاه تائید شود . به نقل از سایت مشاوره آزمون دکتری هیوا ، سال گذشته مرکز سنجش و پذیرش زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را از طریق سایت azmoon.net به اطلاع داوطلبان رساند . پیش بینی می شود تاریخ مصاحبه دکتری دانشگاه آزا
معاونین شهردار منطقه طی بازدید میدانی مشترک از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری دیدن کردند.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این بازدید که با حضور محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک، نیما پروین معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و نمایندگان معاونت خدمات شهری و محیط زیست همراه بود از پروژه های پایلوت مناسب سازی سال جاری بازدید شد.گفتنی است هدف از این بازدید برآورد صحیح از پروژه ها به هنگام اجرای
جلسه تشریح برنامه عملیاتی شهرداری منطقه 19 درخصوص مناسب سازی معابر، بوستان ها و ساختمان ها در سال جاری با حضور شهردار منطقه، معاونین شهردار و اعضای کمیته مناسب سازی منطقه برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در ابتدای این نشست گزارشی از  معابر، بوستان ها و ساختمان های مناسب سازی شده منطقه درسال گذشته ارائه شد و سپس علی توکلی شهردار منطقه ضمن تأکید بر اهمیت مناسب سازی ویژه فضاهای عمومی و بوستان ها که محل تردد معلولین و سایر شهرون
‏رفتم مصاحبه یارو پرسید موضوع آخرین کتابی که خوندی چی بوده ؟
گفتم درباره یه پسری بود که بخاطر کسب علم و دانش حتی روزای تعطیلم میرفت مدرسه
گفت چه جالب اسمش چیه ؟
گفتم حسنی به مکتب نمیرفت وقتی میرفت جمعه میرفت
فک کنم چون نخونده بودش زنگ زد حراست بیان بندازنم بیرون
دانلود کتاب احکام برای مصاحبه استخدامی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان مصاحبه های استخدامی-سیاسی و مذهبی - کندوkandoocn.com › ...با توجه به این که تمامی ازمون های استخدامی شامل مصاحبه های متعدد در زمینه های مختلف می باشد و کاربران عزیز از نحوه مصاحبه های استخدامی اطلاعات چندانی ندارند مجموعه ...
احکام - هسته گزینشgozinesh.umsha.ac.ir › ...دریافت جزوه پیرامون مسئله خلاصه ای از احکام ................ دانلود : ahkam.pdf حجم فایل 3672 KB. مدیریت و طراحی سایت توسط
تهران- ایرناپلاس- ناآرامی‌های منطقه در هفته گذشته، بسیاری از بازارهای مالی را تحت تأثیر قرار داده است. بازارهای تهران در واکنش به این وقایع، اولین روز هفته را با نوسان در قیمت‌ها و شاخص‌ها آغاز کردند؛ وقایعی که از نظر یک کارشناس بازار طلا، بازتاب کامل‌ آنها را پس از فعال شدن بازارهای جهانی و همچنین واکنش ایران خواهیم دید.
در ایرناپلاس بخوانید
ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره تأثیر این ناآرامی‌ها بر بازار طلا به خب
مسکن در تهران باز هم ارزان شدشهریورماه ۱۳۹۸ میانگین قیمت مسکن شهر تهران به ۱۲ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان در هر متر مربع رسید که ۱.۷ درصد نسبت به ماه قبل کاهش نشان می دهد؛ مردادماه نیز قیمتها ۳.۱ درصد افت کرده بود.
به گزارش ایسنا، شاخص قیمت مسکن شهر تهران برای دومین ماه پیاپی منفی شد. بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن، در شهریورماه ۱۳۹۸ متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در شهر تهران به ۱۲ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان رسید که نسبت به ماه قبل ۱.۷ درصد کاهش و نس
بعد از انتقاد تند ماکان بند به موزیک ویدیو آهنگ سفارشی از یاس بود که طرفداران یاس و رپ، و همچنین خود رپرها به این حرکتش واکنش نشان دادند. برخی از این واکنش ها حتی از سوی رپرهای معروفی بود که باعث شد ماکان بند پست انتقادی اش را پاک کند.
ادامه مطلب
1- تحقیق در مورد صنعت و شرکت
یک مصاحبه کننده ممکن است از شما بپرسد که چگونه موقعیت شرکت آنها را در این صنعت بررسی کرده اید ، برای داشتن یک مصاحبه کاری موفق باید بدانید رقبای شرکت چه کسانی هستند ، مزایای رقابتی آن چیست و چگونه باید به بهترین شکل پیش بروند. به همین دلیل از تلاش برای تحقیق دقیق در مورد انواع صنایع مختلف خودداری کنید. به جای آن ، جستجوی شغل خود را فقط روی چند صنعت خاص متمرکز کنید.
2- “امتیاز برتر” خود و دلایلی که شما آن شغل را می خوا
 
به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیست با انتشار تصویر از پس زمینه پروفایل صفحه توییتر پیروز حناچی شهردار تهران نوشت: طرف پس زمینه پروفایل توییترش با پل طبیعتیه که زمانِ قالیباف ساخته شده و داره باهاش پُز میده همه جا... بعد اومده تو تلویزیون میگه؛ به دلیل ناکارآمدی شهردار قبلی من این دوره نتونستم کار خاصی انجام بدم! کلا انگار شماها عادت دارید بگید تقصیر دولت قبلیه!
 
 
لینک منبع: https://www.mashreghnews.ir/news/1062824/%D8%AD%D9%86%D8%A7%DA%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%
به گزارش سی‌ان بی سی، از هر ۳۲۷ خودروی
جدید عرضه شده در بازار ایالات‌متحده تنها ۴۱ خودرو به گیربکس دستی مجهز
بوده‌اند. در واقع تنها حدود ۱۲درصد از خودروهای جدید تولیدی از این نوع
گیربکس استفاده کرده‌اند. اگرچه این آمار با توجه به روند کنونی بازار
خودرو در آمریکا خیلی بد به نظر نمی‌رسد اما نسبت به ۹ سال پیش افت فاحشی
را نشان می‌دهد.
ادامه مطلب
همانطور که انتظار میرفت، دیروز شاخص کل بورس تهران با برخورد به حمایت 300000 واحدی، واکنش مثبت نشان داد و با رهبری گروه خودروسازی، توانست رشد 782 واحدی را ثبت کند. اما از سوی دیگر، شاخص هم وزن، افت 1668 واحدی را تجربه کرد و به حمایت مهم خود در محدوده 80000 واحدی رسید. نکته منفی در بازار دیروز، کاهش حجم و ارزش معاملات بود. اما نکته مثبت، برداشته شدن صف های فروش در اکثر نمادهای کوچک و بزرگ و حمایت سهامداران عمده از سهام زیرمجموعه خود بود. به نظر میرسد که ز
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
پنجشنبه 23 می 2019
پوندانگلیس/دلارآمریکا با افزایش فشار رهبری پس از کناره گیری لیدسام Leadsom، معامله پایینی دارد.
سهام جهانی به دلیل تنش های تجاری چین-آمریکا روز معاملاتی منفی دارد.
نتایج انتخاباتی در هند برد خوبی را نصیب مودی و حزب حاکم BJP میکند.
پوندانگلیس/دلارآمریکا از اوایل ژانویه در پایین ترین سطح خود معامله می شود. دیروز طرح توافق نهایی ترزا می با بیشترین مخالفت روبرو و منجر به تماس های جدید برای کناره گیری ای
توی دریاااایی از کتاب و جزوه و لباس و اسباب‌بازی و شلوغی و آشغال(:/) غرق شده‌م.
۴۱ تب کروم همزمان باز دارم که هر کدوم یه موضوعِ مربوط به این رشته‌ است که گوگل کردم که شاید این تو مصاحبه بیادااا! 
آخه دخترم نونت نبود، آبت نبود، این همه تغییر رشته‌ت واسه چی بود؟ :/
+مرتبط
علی توکلی شهردار منطقه 19 از "نادر مرادی" قهرمان رشته وزنه برداری معلولین با حضور در منزل ایشان تجلیل کرد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این دیدار توکلی ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای این توانیاب قهرمان، درخشش ورزشکاران در عرصه ملی را از نقاط قوت و پتانسیل بالای این منطقه یاد کرد و افزود: شهرسالم در گرو داشتن جوانان ورزشکار است و با ورزش در هر مکانی جرم و بزه کاهش می یابد.گفتنی است نادر مرادی توانسته بود در مسابقات وزنه برداری معلول
بعد از یکروز کاهش ورود نقدینگی، دیروز مجددا شاهد ورود نقدینگی به بازار بودیم و در همین راستا، شاخص کل با رشد حدود 10000 واحدی روبرو شد. امروز اولین روز اجرای قانون حجم مبنای جدید در بازار بورس تهران است. قاعدتا اجرای این قانون، باعث ایجاد نوسان در بازار خواهد شد. نمادهای قرابورسی که تا دیروز حجم مبنا نداشتند، از امروز، افزایش قیمت آنها بر اساس حجم مبنا محاسبه خواهد شد. همچنین شرکت های کوچک بورسی نیز، حجم مبنای آنها تقریبا 10 برابر شده است! بر ای
این چند روز اونقدر بخاطر آشفتگی های این چند روز آشفته بودم که حتی خبر قبولی آزمون استخدامی هم برام خوشحال کننده نبود...
۶ صبح جمعه ۹۸/۱۰/۱۳ بدترین خبر این چند سال زندگیمو شنیدم...
باورش سخت بود... مثل زمانی که کسی با خبر ازدست دادن عزیزش اول به صورت ناخودآگاه انکار میکنه... و بعد اشک ها که جاری میشه و سکوتی که نمیشه که شکسته بشه...
و همچنان وجودشون پایدار .... 
.
.
حالا بعد از یه هفته از این ماجرای تلخ حالم بهتر شده بود ،یادم اومد من باید با یه چیزی خیلی
به دنبال خبرهای جدای بیل از رئال مادرید چند روز پیش پل اینس هافبک سابق باشگاه لیورپول در مصاحبه‌ی از کلوپ خواسته بود تا این ستاره ولزی را به آنفیلد بیاورد.
به همین جهت یورگن کلوپ در اظهارات اخیر خود به این صحبت اینس واکنش نشان داد و گفت: برای من بسیار تعجب آور است و نمی دانم چرا بازیکنان فوق العاده همیشه ایده های عجیب و غریبی دارند، بیل بازیکن رئال مادرید است و اگر قرار باشد از این تیم جدا شود قطعا دستمز بالای دارد، او بازیکن فوق العاده‌ای
در برخی از مراحل مصاحبه کاری ، در خصوص انتظارات مربوط به حقوق و دستمزد از شما سؤال خواهد شد – یعنی انتظار دستمزد شما از این شغل چه میزان است. یکی از سوالاتی که بسیاری از کارجویان در مواجهه با آن با مشکل مواجه می شوند سوال در مورد حقوق و دستمزد در مصاحبه کاری است.
دلایلی متعددی وجود دارد که کارفرمایان این سوال را می پرسند. در اکثر موارد ، شرکت محدوده پرداختی مشخصی را برای موقعیت شغلی تعیین کرده است. آنها می خواهند مطمئن شوند که انتظارات شما با
اینتل به شکست خود در برابر AMD اعتراف کرد!
شرکت اینتل بالاخره به شکست خود در برابر AMD اعتراف کرد. یکی از مقامات اینتل در کنفرانس Citi، ضمن اقرار به این موضوع، از برنامه های آتی شرکت جهت ماندن در عرصه رقابت خبر داد.
مدتی است که اتفاق های جالبی در بازار پردازنده های x86 رخ می دهد. به عنوان مثال، شرکت بزرگ اینتل برای نخستین بار اعتراف کرده که بخشی از سهم بازار خود را به AMD باخته است. جیسون گریب، معاون و مدیر اصلی گروه تکنولوژی و پلتفرم های ابری، طی مصاحب
در اولین روز از هفته دولت،مسئولان بخش و شهر آب پخش،با حضور در منزل خانواده شهید والامقام حسن اخلاقی،با پدر و خواهران این شهید دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح شنبه دوم شهریور ماه و در اولین روز از هفته دولت،بخشدار،شهردار و مدیران اجرایی بخش آب پخش در منزل ابوی بزرگوار شهید اخلاقی حضور یافته و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و از آنها تجلیل کردند.
در این دیدار بخشدار و شهردار با اهدای لوح تقدیر از پدر بزرگوار این شهید تجلیل کرد
بازار رقابت کامل بازاری است که تعداد زیادی تولیدکننده و مصرف‌کننده بر سر یک کالای همگن و خاص به داد و ستد می‌پردازند. در این نوع بازار
سهم هر تولیدکننده از تولید آن کالای خاص اندک است و مثلًا یک تولیدکننده
درصد بالایی از سهم بازار را در اختیار ندارد. در نتیجه هیچ تولیدکننده‌ای
نمی‌تواند با استفاده از کم و زیاد کردن تولیدش روی قیمت بازار تأثیر
بگذارد. قیمت کالا در بازار رقابتی به صورت یک داده‌است. اگر تولیدکننده‌ای
کالای خود را با قیمت
نویسنده: Alison Green
مترجم: مریم مرادخانی
مشاور عزیز، چند سال است که در یک شرکت کار می‌کنم. مدتی است که می‌خواهم
حوزه فعالیتم را عوض کنم و دنبال یک شغل جدید هستم. پس از مدت‌ها جست‌وجو و
چند مصاحبه با یک شرکت، از بین چند متقاضی، من و یکی دیگر انتخاب شدیم و
به دور نهایی رفتیم. حالا دو هفته از مصاحبه
نهایی گذشته اما هیچ خبری از آنها نیست. هفته گذشته، رئیس فعلی ام بدون
مقدمه به من گفت که می‌داند با آن شرکت مصاحبه کرده‌ام. ظاهرا یکی از
مسوولان مصاح
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت بازار مسکن گفت: مجموعه شواهد نشان می‌دهد که افت قیمت مسکن در بازار مقطعی و موقتی نیست و این روند ادامه خواهد داشت.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، پس از گذشت یک سال از خیز قیمت‌ها در بازار مسکن، آخرین گزارش‌ها از بازار پایتخت نشان می‌دهد که در پی افت شدید حجم معاملات، در مرداد ماه قیمت مسکن نزولی شد و تا ۳ درصد کاهش یافت.
تعداد معاملات مسکن در تهران در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشت
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت بازار مسکن گفت: مجموعه شواهد نشان می‌دهد که افت قیمت مسکن در بازار مقطعی و موقتی نیست و این روند ادامه خواهد داشت.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، پس از گذشت یک سال از خیز قیمت‌ها در بازار مسکن، آخرین گزارش‌ها از بازار پایتخت نشان می‌دهد که در پی افت شدید حجم معاملات، در مرداد ماه قیمت مسکن نزولی شد و تا ۳ درصد کاهش یافت.
تعداد معاملات مسکن در تهران در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشت
بازار مسکن یکی از مهم ترین بازارهای ایران است؛ حجم پول و سرمایه در گردش این بازار نیز اهمیت آنرا به خوبی نشان می‌دهد. از سویی، فرصت‌ها و تهدیدهای این بازار نیز بسیار بیشتر از بازارهای دیگر است. در نتیجه، اتخاذ یک «تصمیم درست» در بازار مسکن هم می تواند آینده‌ای سودآور و مطمئن‌تر را رقم بزند و هم ریسک‌های همیشگی در این بازار مهم و حساس و احتمال کاهش ارزش سرمایه‌ را به حداقل برساند. کشف و آگاهی از فرصتهای بازار مسکن، تنها با کمک داده‌ها و اط
سلام ارتقای کیفیت عملکرد نمایندگان با این طرح قطعی ست اما چرا مردم اطلاع ندارند. ایا شغل خبرنگار و مثلن پزژک یکی است از لحاظ تعداد مشغول به کار و خدمت به مردم. ایا نباید خبرنگاران که تعداد زیادی هم هستند حساس باشند و در جنگ نرم چیزهایی که به نفع مردم است اطلاع رسانی قوی داشته باشند. به خصوص خبرگزاری های عمومی مثل شبکه خبر و باشگاه خبرنگاران جوان که هیچ بخش خاصی برای این قضیه اختصاص ندادن (اما برای چند روز قطعی اینترنت انجام دادند) و بسیاری از
شهردار آب پخش گفت: پروژه های عمران شهری با رویکرد توسعه متوازن شهر اجرا می شوند و امید داریم با همراهی شهروندان با فرهنگ،زیباسازی شهر شتاب گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری آب پخش،اعظم صمصامی در نشست با مدیران واحدهای مختلف شهرداری اظهار داشت:شهر آب پخش،از مناطق مهم و زیبای استان بوشهر است که باید تلاش کنیم با اجرای طرح های مختلف عمرانی و مبلمان شهری،سیمای عمومی شهر زیباتر شود. 

ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها