نتایج جستجو برای عبارت :

اکتان چیست و چه نقشی در عملکرد موتور دارد؟

سوخت اکثر خودروها بنزین است و برای سنجیدن سطح کیفیت بنزین، میزان اکتان موجود در آن مورد سنجش قرار می‌گیرد. هر چه میزان اکتان بنزین بالاتر باشد، موتور قادر است قدرت بیشتری تولید کند. سطح بالای اکتان بنزین میزان فشرده‌سازی را در عملیات احتراق افزایش داده و از این طریق در بهبود عملکرد وسیله نقلیه نقش مؤثری ایفا می‌کند. بالا بودن میزان اکتان بنزین مصرف سوخت را نیز کاهش داده و باعث مصرف بهینه آن می‌شود؛ بنابراین استفاده از بنزین با اکتان بال
اکتان بوستر اصل STP
ساخت آمریکا
354 میل
افزایش عدد اکتان
از بین بردن ناک موتور
این محصول از ناک زدن موتور جلوگیری میکند وموجب بهبود عملکرد موتور میشود .
از موتور در برابر صدا و ضربه زدن پیستون و احتراق ناخواسته در سیلندر جلوگیری میکند.
جلوگیری از آسیب های ناشی از مصرف بنزین با اکتان پایین.
برخلاف آنچه تصور میشه بالا بردن عدد اکتان بنزین بمنظور کاهش احتراق پذیری سوخت صورت میگیره نه بالا بردن کیفیت سوخت.
لازمه همواره به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید : (عدد اکتان رو در شرایط استاندارد آزمایشگاهی درشرایط هم سطح دریا اندازه گیری میکنند)
1-     در سطح تراز دریا عدد اکتان سوخت کمترین حالت و پدیده ناک در کنار دریا با بیشترین مقدار اتفاق میفته و باید در کنار دریا از سوخت با اکتان بالاتر برای حفاظت از موتور خودرو استفاده کرد .
2-
اکتان بوستر 2 پلاس گرین

نمایندگی رسمی گرین GREENحجم 380ccISO 9001:2008مناسب برای  خودرو های ایرانی‌ارتقا دهنده درجه اکتان تا 3 واحدافزایش تراکم سوختمحافظت از انژکتور-کاهش مصرف سوخت-کاهش صدای موتور- بهبود دهنده احتراق جلوگیری از ناقص سازی سوخت و برطرف کردن صدای ناک موتور.جلوگیری از آسیب های ناشی از مصرف بنزین با اکتان پایین .محافظت از سیت سوپاپ عدم ایجاد آسیب برای کاتالیزور اگزوز و سنسور اکسیژن
 
شاید شما هم جزء افرادی باشید که ترجیح می‌دهید حتما بعد از بزنین زدن، از مکمل بنزین یا همان اکتان استفاده کنید. اما آیا واقعا می‌دانید چرا باید از اکتان استفاده کرد؟ اصلا نقش مکمل بنزین در کارکرد بهتر خودرو چیست؟ آیا دلیل قانع کننده‌ای پشت استفاده از مکمل اکتان دارید؟ و یا تنها تحت تاثیر تبلیغات مسئول جایگاه بنزین قرار گرفته‌اید؟ اصلا در مورد اکتان بنزین چه می‌دانید؟ آیا بنزین سوپر هم نیاز به مکمل اکتان دارد؟
اکتان بنزین چیست؟آیا اصلا ت
همانطوریکه در جدول زیرمشاهده میکنید انواع بسیار متنوعی از اکتان بوستر از نظر ترکیب شیمیائی وجود داره .
اگر بدقت به معایب این ترکیبات توجه کنید خواهید دید که هر ترکیب شیمیائی معایبی داره مثلا یک عده شون سرطان زا هستند و آلوده کننده محیط زیست ، یک عده دیگه در موتور و کاتالیست اگزوز و ... رسوب ایجاد میکنند ، عده دیگه با کاهش احتراق پذیری شدید سوخت استارت سرد موتور رو سخت تر میکنند.
حال چه باید کرد : پاسخ اینه که اگر ماشینتون بخوبی کار میکنه بهی
 در دنیای خودروها این‌طور بیان می‌شود که عدد بالاتر نشان‌دهنده کیفیت بهتر است. به هر حال، قدرت اسب بخار بیشتر و میزان مسافت طی شده بیشتر با هر باک پر، خواسته همه رانندگان است و همین موارد باعث می‌شوند که حس کنیم، عدد اکتان بالاتر برابر با کارایی بیشتر است.
 
 شرکت‌های سازنده بنزین هم این ذهنیت را دریافته و از هیچ تلاشی برای برآورده کردن این خواسته راننده‌ها دریغ نمی‌کنند. برچسب گذاری بنزین با اکتان 87 به عنوان بنزین معمولی و بنزین با اکت
پدیده ناک Knock بمعنی  خودسوزی بنزین در سیکل فشرده شدن و گرم شدن داخل سیلندره .
در موتورهای با ضریب تراکم بالاتر و موتورهای مجهز به توربوشارژر فشار تراکم داخل سیلندر و دمای بالای حاصل از فشردگی سوخت امکان ناک رو بالا میبره و باید از سوخت با عدد اکتان بالاتر برای کاهش احتراق پذیری بنزین استفاده کرد . کثیف شدن سرسیلندر و سوپاپ و شمع با رسوب کربن (دوده) و ضعیف بودن جرقه هم به تشدید و امکان بروزناک کمک میکنه .
اگر به دقت به زمانهائی که Knock ناک بیش
اکتان بوستر سوپر پلاس گرین
نمایندگی رسمی گرین GREENحجم 380ccISO 9001:2008مناسب برای اکثر خودرو ها  مخصوصاً
3000cc به بالا و توربو شارژ‌ارتقا دهنده درجه اکتان تا 7 واحدافزایش تراکم سوختمحافظت از انژکتور -کارایی عالی در تمامی دماها-کاهش مصرف سوخت-کاهش صدای موتور- بهبود دهنده احتراق جلوگیری از ناقص سازی سوخت و برطرف کردن صدای ناک موتور.جلوگیری از آسیب های ناشی از مصرف بنزین با اکتان پایین .محافظت از سیت سوپاپ عدم ایجاد آسیب برای کاتالیزور اگزوز و سنسور ا
8 واحد تفاوت عدد اکتان:عدد اکتان پایین بنزین ایران و وجود ترکیب MTBو بالا بودن میزان گوگرد در بنزین از مواردی است که دبیر انجمن خودروسازان به بنزین تولید شده در ایران نسبت می دهد، همان بنزینی که بنابر اظهارات معاون تحقیقات غیرفلزی مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، دارای بالاترین کیفیت در خاورمیانه است.با اشاره به اینکه بنزین از ابتدای مهر سال ۸۴ مشمول طرح جامع استاندارد شده است، پس از بررسی مشخص شد میزان گوگرد پالایشگاه های آبادان ، ب
وظیفه دسته موتور خودرو تحمل وزن و سنگینی مجموعه موتور و گیربکس خودرو و همچنین خارج کردن ارتعاشات نشات گرفته از عملکرد موتور خودرو و یا گذر از ناهمواری‌ها و البته دفع قدرت گشتاوری است که موتور خودرو به هنگام کار کردن روی آن سوار می‌نماید. به طور کلی در مورد این قطعه که به آن دسته موتور یا Engine Mount می‌گویند وظیفه حفظ تعادل در نیروهای وارده به قطعات مختلف اطراف خود را دارد که به عملکرد بهتر ماشین کمک می‌کند.
ادامه مطلب
موتور الکتریکی دستگاهی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نماید . موتور القایی پرکاربردترین نوع موتور است .
به منظور پاسخگویی به نیازهای متفاوت بازار و برنامه های کاربردی خاص، مربوط به عملکرد فنی عالی، از سیستم عایق برای موتورهای WEG استفاده شده است . سیم مینای گرد یکی از مهمترین مؤلفه های مورد استفاده در موتور است چون جریان الکتریکی از طریق آن و ایجاد میدان مغناطیسی مورد نیاز برای عملکرد موتور اعمال می گردد .
موتور ترمز  WEG
هر قرص مناسب ۶۰ لیتر بنزین
افزایش قدرت و عملکرد
تقویت اکتان
کمک به بهبود اقتصاد سوخت
کاهش دود و انتشار اگزوز
حذف صداهای اضافه
کاهش رسوبات کربن

یکی از دلایل افزایش مصرف سوخت، عدم تولید توان کافی در حین رانندگی است. راننده پدال گاز را بیشتر فشار میدهد و در نتیجه مقدار بیشتری سوخت به موتور وارد میشود.
کاهش توان موتور به دلایل متفاوتی از جمله کیفیت نامناسب سوخت و رسوبات موجود در محفظه احتراق رخ میدهد.
آزمایشات معتبر افزایش عدد اکتان و خواص احت
DYNOTAB
هر قرص مناسب ۶۰ لیتر بنزین
افزایش قدرت و عملکرد
تقویت اکتان
کمک به بهبود اقتصاد سوخت
کاهش دود و انتشار اگزوز
حذف صداهای اضافه
کاهش رسوبات کربن

یکی از دلایل افزایش مصرف سوخت، عدم تولید توان کافی در حین رانندگی است. راننده پدال گاز را بیشتر فشار میدهد و در نتیجه مقدار بیشتری سوخت به موتور وارد میشود.
کاهش توان موتور به دلایل متفاوتی از جمله کیفیت نامناسب سوخت و رسوبات موجود در محفظه احتراق رخ میدهد.
آزمایشات معتبر افزایش عدد اکتان و خواص
N-HEPTANEn-Heptane آلکان با زنجیره مستقیم با فرمول شیمیایی H3C (CH2) 5CH3 یا C7H16 است. هنگامی که به عنوان یک جزء سوخت تست در موتورهای تست ضد ضربه استفاده می شود ، یک سوخت هپتان 100٪ نقطه صفر مقیاس رتبه بندی اکتان است (100 امتیاز 100٪ ایزو اکتان 100٪ است). عدد اکتان برابر با خصوصیات ضد ضربه در مخلوط مقایسه ای از هپتان و ایزوکتان است که به عنوان درصد ایزوoctane در هپتان بیان شده و در پمپ های بنزین توزیع شده در ایالات متحده و بین المللی ذکر شده است.
نام ماده: هپتاننام تجارت
مضرات مکمل بنزین برای خودرو
مکمل و اکتان دو ماده متفاوت ازهم هستند و قیمت اکتان بسیار گرانتر از مکمل سوخت میباشد 
اکثر مکمل ها و شاید همه انها فاقد استاندارد و گواهینامه معتبر میباشند و معمولا بعلت مواد غیر اصلی استفاده شده در ان موجب خرابی و‌یا سوختن پمپ میگردند و حتی در ماشینهای شامل گارانتی که پمپ بنزین انها سوخته است درصورتیکه آثار مکمل در باک مشاهده گردد تعهدی درقبال تعویض و جبران خسارت ندارند 
از چه راهیمیتوان پی برد که پمپ .....
ادام
چگونه متوجه شویم که تسمه تایم پاره شده و تایمینگ سوپاپ‌ها به هم خورده است؟
پاسخ: چنان‌چه موتور روشن نشود یا استارت هرز و بدون کمپرس عمل کند احتمال پاره شدن تسمه تایمینگ می‌رود. در این صورت خودرو را هل ندهید. قاب تسمه تایم را باز کنید و از پارگی تسمه مطمئن شوید.
عملکرد نامنظم موتور به چه علت است؟
پاسخ: مسدود بودن فیلتر سوخت با تغییر الگوی جریان سوخت، عملکرد نامنظم موتور را در پی دارد. شاید در سرعت زیاد یا دور موتور زیاد مشکلی پیش نیاید، اما با
- روتور : بخش متحرک در موتور الکتریکی روتور نام دارد که با چرخش شفت توان مکانیکی ایجاد می‌نماید . 
- یاتاقان : یاتاقان قسمتی است که از روتور محافظت می‌کند تا روتور بتواند حول محور خود بچرخد . 
- استاتور : بخش ثابت موتور می باشد . از سیم پیچ و آهنربا تشکیل یافته است .
- شکاف هوایی : فاصله مابین روتور و استاتور شکاف هوایی نام دارد . این شکاف تا حد ممکن کوچک است و زیاد بودن آن بر عملکرد موتور تأثیر منفی دارد . 
                                               
روغن موتور بنز (اورجینال) یا روغن موتور جنیون بنز دقیقاً مخصوص موتور خودروهای مرسدس بنز ساخته شده. استفاده از این روغن موتور باعث روان‌شدن کار موتور شده و عملکرد موتور را بهینه می‌کند. همچنین طبق ادعای بنز، این روغن باعث کاهش ورود آلایندگی به هوا و در نتیجه کمک به بهبود وضعیت محیط زیست می‌گردد.
جهت خرید این روغن موتور به سایت فروشگاه انلاین بی بی شاپ مراجعه کنید.
زمان بندی ignition یا جرقه شمع و احتراق در موتورهای بنزینی از اهمیت زیادی برخورداره  . اگر جرقه زودتر از موقع مقرر زده بشه آوانس (advanced) اگر جرقه دیرتراز موعد مقرر زده بشه به اون ریتارد retarded)) میگن .
هر چقدر دور موتوربالا تر بره لازمه جرقه زودتر از موعد مقرر زده بشه تا احتراق در زمان درست انجام بشه که به این کار آوانس  شدن جرقه می گن. هر چقدر که دورموتور بیشتر بشه مقدار آوانس کردن جرقه نیز باید بیشتر باشه ، اینکار به کمتر شدن آلودگی تولیدی توسط موت
سیم کشی یکی از قطعات مرتبط با سیستم برق موتور سیکلت ها میباشد . که وظیفه انتقال برق از دستگاه برق موتور سیکلت را به بخش های مختلف دارد .
که در صورت انتصالی و یا قطعی احتمالی و یا حتی اشکال در اتصالات میتواند منجر به عدم برق رسانی و از کار افتادن بخش مربوطه شود .
در این میان سیستم نور موتور سیکلت که وظیفه دیدن و دیده شدن را در موترسیکلت به عهده دارد ، در صورت اختلال در عملکرد می تواند خطرات زیادی را به دنبال داشته باشد .
لذا توصیه ما به شما عزیزان
آهن اسفنجی از احیای مستقیم سنگ آهن (Direct Reduced Iron ) است منظور از سنگ آهن همان گندله می باشد که طی عملیات احیای بی واسطه، بدون نیاز به ذوب سنگ آهن، اکسیژن آن حذف می گردد.
روش‌های تولید آهن اسفنجی:
۱ . تولید آهن اسفنجی با استفاده از گاز طبیعی :
فرآیند تولید آهن اسفنجی با استفاده از گاز طبیعی عبارتند از:
روش H.Y.L اچ-وال-ال
روشpurofer پروفر
روش Midrex میدرکس
بعد از گاز سوز کردن چه بر سر موتور خودرو می آید ؟
 
 
برای کسب اطلاعات بیشتر کتاب خوردگی فونتانا و خواص م
فروش، سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش انواع موتور شیب تردمیل نو و استوک
سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش چرخ دنده گیربکس موتور شیب تردمیل
فروش سنسور موتور شیب تردمیل  
فروش قطعات یدکی انواع موتور شیب تردمیل
 
 
 
تعمیر موتور شیب تردمیل - تعمیرات موتور شیب تردمیل - فروش موتور شیب تردمیل - قیمت موتور شیب تردمیل - سرویس موتور شیب تردمیل
 
تنظیم موتور، تعویض هواکش موتور و صافی بنزین.
تعویض روغن موتور و فیلتر آن.
بازدید روغن گیربکس و دیفرانسیل.
تست سیستم سوخت رسانی بوسیله دستگاه عیب یاب الکترونیکی.
تست سیستم کلاچ و بازدید سیم و یا پمپ کلاچ.
بازدید مسیر سیستم سوخت رسانی و اتصالات مربوط به آن.
عملکرد صحیح سیستم فرمان و بالانس چرخها و تنظیم باد چرخها.
سالم بودن زاپاس و همراه داشتن آچار چرخ، جک و مثلث خطر.
چک نمودن مایعات خودرو(آب رادیاتور، آب مخزن شیشه شور، روغن موتور، روغن ترمز، ر
موتور ترمز  WEG متشکل از یک موتور القایی است که به یک ترمز تک دیسک وصل شده است و یک واحد کامپکت را تشکیل می دهد . موتور القایی یک ماشین خنک کننده فن کاملاً محصور با همان عملکرد مکانیکی و الکتریکی موتورهای WEG با هدف کلی است .
ترمز با چند قسمت متحرک ساخته شده است که سبب کاهش عمر طولانی می شود . دو مدل لنت های ترمز یک محل تماس بزرگ ایجاد می کند و در طی فرآیند ترمز تنها به فشار کمی نیاز دارد که باعث کاهش گرمای ترمز و سایش حداقلی می شود . علاوه بر این، ترم
در قیمت‌گذاری حق بیمه موتور سیکلت رازی مانند شرکت‌های دیگر سه عامل مهم و تأثیرگذار وجود دارد که به شرح زیر است:
سن موتور سیکلت: حق بیمه با سن موتور سیکلت رابطه عکس دارد به این ترتیب که هر چه سن موتور سیکلت بیشتر باشد و به اصطلاح موتور سیکلت مدل پایین‌تری داشته باشد حق بیمه آن کمتر می‌شود.
تعداد سیلندر موتور سیکلت: تعداد سیلندرهای موتور سیکلت با حق بیمه رابطه مستقیم دارد. به این صورت که موتورسیکلت‌های دو سیلندر به بالا حق بیمه بیشتری نسبت
تعمیر و سیم پیچی موتور درب آسانسور
 
 
تعمیر موتور درب آسانسور - سیم پیچی موتور درب آسانسور - سیم پیچی موتور DC - خدمات سیم پیچی موتور DC - تعمیر موتور 24ولت - سیم پیچی موتور 24ولت - تعمیر موتور دی سی - سیم پیچی موتور دی سی - automatic door motor 
 
 
چه کنیم با سوخت CNG به موتور اتومبیل صدمه وارد نشود؟
 
 
به صورت خلاصه تفاوت سوخت گاز طبیعی با بنزین در دیرتر (کندتر) مشتعل شدن و ضربه شدیدتر به پیستون و دمای احتراق بالاتر است 
حالا اگر موتور پایه گازسوز باشد (OEM) (اینگونه موتور با بنزین بخاطر تفاوت اکتان و پدیده ناک نمیتواند کار کند و موتور لرزش شدیدی خواهد سوخت ) موارد گفته شده ی بالا لحاظ میشود
 
اما
در کشور ما اتومبیل پایه گازسوز واقعی نداریم و در حقیقت بنزین سوز معمولی هست که گازسوز شده یا م
چه کنیم با سوخت CNG به موتور اتومبیل صدمه وارد نشود؟

به صورت خلاصه تفاوت سوخت گاز طبیعی با بنزین در دیرتر مشتعل شدن و ضربه شدیدتر به پیستون و دمای احتراق بالاتر است 
حالا اگر موتور پایه گازسوز باشد (OEM) (اینگونه موتور با بنزین بخاطر تفاوت اکتان و پدیده ناک نمیتواند کار کند و موتور لرزش شدیدی خواهد سوخت ) موارد گفته شده ی بالا لحاظ میشود
اما
در کشور ما اتومبیل پایه گازسوز واقعی نداریم و در حقیقت بنزین سوز معمولی هست که گازسوز شده یا مانند EF7 برای
کمک فنر موتور سیکلت چیست؟ کمک فنر یک سیستم ارتجاعی از قسمت تعلیق موتور سیکلت است که وظیفه آن کنترل ضربات ناشی از فراز و نشیب های سطح جاده هنگام رانندگی میباشد. به طور خلاصه کمک فنر نمیگذارد که سطح نا صاف جاده ها به آرگونومی بدن موتور سوار آسیب برساند. بعضی از کمک فنر ها مانند کمک فنر موتور تریل باید ارتجاع بیشتری داشته باشند زیرا این نوع موتور سیکلت در سطوح کوهستانی که فراز و نشیب های سخت تری دارد رفت و آمد میکنند. کمک فنر موتور تریل یکی از نر
این سنسور که عموما به نام فشنگی آب نیز شناخته می شود یک مقاومت  از نوع NTC  ( Negative Termal Coefficient ) می  باشد . این نوع مقاومت ارتباط و تاثیر پذیری مستقیم با دما دارد به نحوی که اگر دمای پیرامون آن افزایش یابد ، مقاومت آن کاهش می کند. روش کار این سنسور به این شکل است که ECU ولتاژ ورودی به سنسور می دهد( 5 ولت ) و سنسور بر اساس مقاومتی که در آن لحظه دارد که وابسته به دما است ، ولتاژ خاصی را به ECU  بر میگرداند که هر ولتاژ تعریف خاصی دارد و بیانگر دمای خاصی است . ا
موتور برق | ژنراتور برق
موتور برق یا به اصلاح متداول آن ژنراتور برق به سبب گفته می شود که ایجاد انرژی الکتریکی (برق) می کند. حال این ایجاد انرژی باید توسط مولدی و با حرکت انجام گیرد. موتور در موتو ربرق وظیفه انجام مولد حرکتی را بر عهده دارد. بنابر ابن در حالت کلی می توان گفت که موتور از دو قسمت :
1. مولد حرکتی دورانی (موتور)
2. ایجاد کننده برق آلترناتور (ژنراتور)
درست شده است . بنابر این اسم های متفاوتی را می توان برای این دستگاه در نظر گرفت مانند موت
موتور برق (ژنراتور برق)
موتور برق یا به اصلاح متداول آن ژنراتور برق به سبب گفته می شود که ایجاد انرژی الکتریکی (برق) می کند. حال این ایجاد انرژی باید توسط مولدی و با حرکت انجام گیرد. موتور در موتو ربرق وظیفه انجام مولد حرکتی را بر عهده دارد. بنابر ابن در حالت کلی می توان گفت که موتور از دو قسمت :
1. مولد حرکتی دورانی (موتور)
2. ایجاد کننده برق آلترناتور (ژنراتور)
درست شده است . بنابر این اسم های متفاوتی را می توان برای این دستگاه در نظر گرفت مانند موت
فروش، سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش انواع موتور شیب تردمیل نو و استوک
سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش چرخ دنده گیربکس موتور شیب تردمیل
فروش سنسور موتور شیب تردمیل  
فروش قطعات یدکی انواع موتور شیب تردمیل
 
 
 
برای خرید باطری موتور سیکلت شما ابتدا باید اطلاعاتی در مورد باطری موتور سیکلت خود داشته باشید تا بتوانید باتری مناسبی برای موتور سیکلت خود خریداری نمائید. هر موتور سیکلت معمولا باتری مخصوص به خود را دارد. بدین منظور در جدول زیر، لیستی از باطری های موتور سیکلت، به همراه آمپر آنها و اینکه مناسب برای چه نوع موتور سیکلتی هستند آورده شده است؛
فروش، سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش انواع موتور شیب تردمیل نو و استوک
سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش چرخ دنده گیربکس موتور شیب تردمیل
فروش سنسور موتور شیب تردمیل  
فروش قطعات یدکی انواع موتور شیب تردمیل
 
 
در این مقاله قصد داریم به تفاوت های ساختاری و کاربردی موتور خطی و موتور پله ای  بپردازیم و موارد استفاده هرکدام از آنها را در صنعت بیان کنیم
موتور خطی
طرح اولیه موتور های خطی قدمتی حدود ۱۵۰ ساله دارد، در سال ۱۸۴۱ اولین موتور خطی تولید و به طور رسمی ثبت شده است. موتورهای الکتریکی اغلب به صورت دوار عمل میکنند اما موتور خطی در واقع همان موتور الکتریکی است که از حالت دوار خارج شده است و برای تولید نیرو به جای چرخش گشتاور از یک میدان مغناطیسی که
انواع موتور
ردیفی
خوابیده
خورجینی ( V شکل )
و ....
ترتیب احتراق عبارت است نوبت اشتعال سوخت متراکم شده در سیلندر .
در یک موتور ردیفی وقتی از جلو نگاه می کنیم سیلندر نزدیک پروانه شماره 1 است و سیلندر 4 نزدیک فلایویل است .
اتومبیل پژو از عقب شماره گذاری می شود . ( معمولا مدل های قدیمی )
موتورهای احتراقی در سه نوع 4 سیلندر – 6 سیلندر – 8 سیلندر – رایج است .
ترتیب احتراق موتور 4 سیلندر ردیفی 2_4_3_1
ترتیب احتراق موتور 4 سیلندر خوابیده 2_3_4_1
ترتیب احتراق موتور 4 س
فروش موتور تردمیل 
 
فروش دینام تردمیل نو  -  فروش دینام تردمیل استوک - فروش دینام تردمیل در تهران - فروش دینام تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل نو - فروش موتور تردمیل استوک - فروش موتور تردمیل در تهران - سیم پیچی موتور تردمیل - تعمیر موتور تردمیل
 
فروش موتور تردمیل 
 
فروش دینام تردمیل نو  -  فروش دینام تردمیل استوک - فروش دینام تردمیل در تهران - فروش دینام تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل نو - فروش موتور تردمیل استوک - فروش موتور تردمیل در تهران - سیم پیچی موتور تردمیل - تعمیر موتور تردمیل
 
در موتور هایی که با سوخت جامد کار میکنند، زمانی که طول می کشد تا کل سوخت مصرف شود چیزی حدود 3 دقیقه است(بسته به حجم موتور) و افزایش این زمان، چند صد سال است که متخصصان احتراق را به خود مشغول کرده است. نظریه های مختلف، ایده های جدید و هزاران راه حل دیگر باعث شده که به عمر کاری موتور اضافه شود ولی هیچوقت از چند دقیقه بالاتر نرفته!
 
به حال خودم نگاه می کنم میبینم چقدر به موتور های سوخت جامد شبیهم! تمام شتاب گرفتنم فقط چند دقیقه است و خوب بعدش موتور
روغن موتور سیکلت 125 برای اینکه تجهیزات داخلی موتور 125 به راحتی در کنار یکدیگر حرکت نمایند، مورد استفاده قرار می گیرد.روغن موتور سیکلت 125 نیز همانند دیگر تجهیزات موتور سیکلت 125 باید به صورت تخصصی انتخاب و خریده شود. در خصوص زمان تعویض روغن موتور سیکلت، متاسفانه برخی افراد بر این تصورند که این فرآیند زیاد مهم نیست؛
در صورتی که با عدم تعویض به موقع و همچنین خرید روغن موتور سیکلت 125 نا مرغوب، ممکن است آسیب های جدی به تجهیزات درونی موتور سیکلت 125
فروش موتور تردمیل و فروش دینام تردمیل
 
فروش دینام تردمیل نو  -  فروش دینام تردمیل استوک - فروش دینام تردمیل در تهران - فروش دینام تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل نو - فروش موتور تردمیل استوک - فروش موتور تردمیل در تهران - سیم پیچی موتور تردمیل - تعمیر موتور تردمیل
 
پولیشر مدار اوربیتال 125mm بی سیم دیوالت
 دارای یک موتور بدون برس برای عملکرد کارآمد و زمان اجرا است.
ماشه و شماره گیری سرعت متغیر امکان کنترل بهتر در طول برنامه های اتومبیل، چراغهای جلو، شیشه جلو اتومبیل و پرداخت شیشه را فراهم می آورد. قطر مدار 2.1 در اینچ همراه با صفحه پشتی شامل 5 برای استفاده در بیشتر برنامه ها توصیه می شود.
موتور بدون صدا
عملکرد کارآمد
سرعت از 2000 5500 OPM
برند - دیوالت
ساخت -المان
سایز - ۱۵
این تسمه که در جلوی موتور قرار دارد بخش مهمی از موتور است که عملکرد قسمت های مختلف خودرو را کنترل می‌کند.
نام دیگر آن تسمه مارپیچ است که به دلیل شکل کاربرد آن می‌باشد،​ چرا که این تسمه دور قرقره های متفاوت پیچیده می‌شود.​
این تسمه بر عملکرد اجزا متفاوتی نظیر پمپ آب، فن رادیاتور، دینام و سیستم تهویه هوا تأثیر می‌گذارد.
تسمه دینام هر بار که موتور روشن می‌شود، استفاده می‌شود و این عملیاتِ مداوم، مقدار زیادی سایش روی آن می‌گذارد.
همانند ه
کاتالیزور بخشی از سیستم کنترل آلایندگی خودرو است که گازهای خطرناکی نظیر منوکسید کربن و هیدروکربن‌های نسوخته را به بخار آب و دی اکسید کربن که نسبتا کم‌خطرتر است تبدیل می‌کند. عمر این قطعه معمولا به بیش از ده سال می‌رسد اما در موارد خرابی آن باید فورا عیب‌یابی و تعویض شود. در خیلی از کشورها رانندگی بدون کاتالیزور به خاطر ضررهای محیط‌زیستی آن جرم سنگینی محسوب می‌شود.
علائم خرابی کاتالیزور
درست کار نکردن یا از کار افتادن کاتالیزور علائمی
این بخاری ها از چهار بخش کلی تشکیل میشوند:
سیستم و برد هوشمند
سیستم گاز رسانی هوشمند
کوره ی اشتعال
فن و موتور
درون کوره یک مشعل کوچک قرار دارد که با شروع به کار بخاری گاز را مشتعل میکند و باعث گرم شدن کوره میشود فن و موتور هوای محیط را از پشت بخاری به محوطه ی کوره رسانده که باعث گرم شدن هوا میشود و از پنجره ی جلوی بخاری به بیرون پرتاب میکند. وقتی دمای محیط به درجه ی تنظیم شده رسید شعله بخاری کاهش پیدا میکند و دور موتور فن آهسته میشود که باعث صرف
عوامل خرابی کاتالیزور خودرو
کاتالیزور بخشی از سیستم کنترل آلایندگی خودرو است که گازهای خطرناکی نظیر منوکسید کربن و هیدروکربن‌های نسوخته را به بخار آب و دی اکسید کربن که نسبتا کم‌خطرتر است تبدیل می‌کند. عمر این قطعه معمولا به بیش از ده سال می‌رسد اما در موارد خرابی آن باید فورا عیب‌یابی و تعویض شود. در خیلی از کشورها رانندگی بدون کاتالیزور به خاطر ضررهای محیط‌زیستی آن جرم سنگینی محسوب می‌شود.
علائم خرابی کاتالیزور
درست کار نکردن یا از
موتور دمپر
موتور دمپر
موتور دمپر یک  نوع وسیله ی برقی می باشد که برای باز و بسته کردن و یا کنترل کردن پره های دمپر مورد استفاده قرار میگیرد که در کنار دمپر یه جای دسته و یا در دمپر های ضدحریق به جای فنر و فیوز قرار میگیرد
انواع موتور دمپر:
موتور دمپر دود و حریق
نصب در دیواره آتش بین دو محیط مجزا(کنتر آتش مجرا)
نصب در رایزر بین طبقات (کنتر آتش مجزا)
نصب در مسیر جریان هوا داخل کانال در هر محیط با کنترل مجزا
 
موتور دمپر فنر برگشت
نصب در اتاق دیزل ژن
کاربرد واشر کامل موتور
کاربرد واشر کامل موتور : واشر کامل موتور یکی از قطعات خودرو است که کارایی بالایی در خودرو دارد و اگر در کارایی آن خللی ایجاد شود هزینه های زیادی را بر دوش راننده می گذارد. در خودرو قطعات مختلفی وجود دارند که هر کدام یک کارایی مخصوص به خود دارد و بدون استفاده از آن ها نمی توان عملکرد مناسبی را از خودرو انتظار داشت.
از این رو قطعات خودرو بر اساس مشکلی که دارند توسط تعمیرکاران بررسی می شوند تا ایرادات آن ها رفع شده و به همی
موتور بازی سازی گیم میکر یکی از محبوب ترین موتور های بازی سازی بین تازه کار هاست. یکی از دلایل محبوبیت این موتور بازی سازی بی نیاز بودن بازی ساز از کدنویسی است. در این موتور کاربر می تواند تنها با استفاده از کشیدن و انداختن یک بازی بسازد. این قابلیت Drag & Drop یا به اختصار DnD نام دارد.
گیم میکر موتوری بسیار ابتدایی است که برای تازه کار ها و کسانی که تازه بازی سازی را شروع کرده اند عالی است. یکی دیگر از ویژگی های خوب این موتور کم حجم بودن آن است. زبا
گاید سوپاپ گیت سوپاپ سرسلیندر والا موتور آذر ساوه 09128000441 سعادتمندبهترین کیفیت گاید سوپاپگاید سوپاپ لوله استوانه ای است و مسیر رفت و برگشت سوپاپ را بصورت قائم نگاه می دارد، تا تماس سوپاپ و سیت آن کامل و بی نقص باشد و کمپرس نتواند از محفظه فرار کند. گیت سوپاپ والا موتور آذر با بهترین کیفیتاز دیگر وظایف گاید سوپاپ پیشگیری از لق شدن سوپاپ در جای خود و کاهش صدای موتور است
گاید سوپاپ گیت سوپاپ سرسلیندر والا موتور آذر ساوه 09128000441 سعادتمندبهترین کیفیت گاید سوپاپگاید سوپاپ لوله استوانه ای است و مسیر رفت و برگشت سوپاپ را بصورت قائم نگاه می دارد، تا تماس سوپاپ و سیت آن کامل و بی نقص باشد و کمپرس نتواند از محفظه فرار کند. گیت سوپاپ والا موتور آذر با بهترین کیفیتاز دیگر وظایف گاید سوپاپ پیشگیری از لق شدن سوپاپ در جای خود و کاهش صدای موتور است
همانطور که می دانید گوگل قوی ترین موتور جستجوگر دنیاست، هنگامی که چیزی را در گوگل جستجو می کنیم معمولا میلیون ها و یا حتی میلیاردها نتیجه، در نتایج جستجو نمایش داده می شود.
 
از بین این همه نتایج تنها شاید چند مورد آن، چیزی باشد که به دنبالش هستیم. به همین جهت و برای رسیدن به نتیجه مورد نظر در سرچ گوگل می بایست یکسری موارد را در نظر داشته و آنها را به کار بگیریم. در این مطلب روشهای جستجو در گوگل مطرح خواهد شد.
عملکرد ساختاری سرچ گوگل
طبق گفته
واشر سرسیلندر واشری است بین بدنه‌ موتور و سر سیلندر که فضای سر بسته بخش احتراق را آب‌بندی می کند. ⁣⁣این واشر به دلایل زیر دچار سوختگی می‌شود
⁣⁣⁣کم بودن آب رادیاتور
⁣گرفتگی مجراهای گذر آب در موتور
⁣وجود نقص فنی در فن و خنک نشدن رادیاتور
⁣ایراد در ترموستات
⁣نقص فنی واتر پمپ که باعث عدم چرخش آب در موتور می‌شود
⁣ فشار بیش از اندازه بر موتور در سیستم‌های خنک‌کاری ضعیف نیز می‌تواند باعث این امر شود
درایور دستگاه های برش لیزری
جهان پیرامون ما روزانه در حال تغییر و تحول است به گونه ای که امروزه سرعت رشد علم نسبت به گذشته شتاب چشمگیری گرفته است. این روال در ابزارها و وسایل و تمامی اجزایی که در ارتباط با آدمی می باشد مشاهده می گردد. در گذشته دقت اندازه گیری به اندازه ی 1متر بود و درصد خطا بالا، با گذشت زمان و نیاز آدمی به دقت بیشتر در کارها با اختراع وسایل دقیق تر این دقت به میزان قابل توجهی در حد میلیمتر و حتی نانومتر کاهش یافت.
این اتفاق به م
یکی از مسائل مهم در هنگام سرویس و نگهداری و تعمیرات توربوشارژر ، مراقبت و چک کردن کامل اون از لحاظ وجود نشتی هوا وعملکرد صحیح سوپاپ های کنترلی اونه؛ چرا که در صورت بروز نشتی در لوله ها ورادیاتوراینترکولر ، فشار هوای ورودی به موتور در مانیفولد هوا کاهش و در نتیجه قدرت پیشرانه نیز کاهش محسوسی پیدا می‌کنه (ممکنه با شنیدن صدای فس فس هم همراه بشه).
ضمنا توربوشارژر توسط دو سوپاپ اطمینان یکی به نام wastegate در طرف توربین (گازهای داغ خروجی موتور) و یکی
اگر شمع ها خوب جرقه نزند و به اصطلاح موتور جرقه کم بیاورد، مصرف سوخت تا ۲۵ درصد افزایش میابد.اگر سیستم جرقه زنی خودرو نیازمند تنظیم است با یک تنظیم ساده میزان کربن مونواکسید و هیدروکربنهای خروجی از اگزوز به اندازه ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش میابد. با این کار هم در مصرف سوخت کاهش میابد و هم عملکرد موتور بهتر میشود.
موتور بازی سازی گیم میکر یکی از محبوب ترین موتور های بازی سازی بین تازه کار هاست. یکی از دلایل محبوبیت این موتور بازی سازی بی نیاز بودن بازی ساز از کدنویسی است. در این موتور کاربر می تواند تنها با استفاده از کشیدن و انداختن یک بازی بسازد. این قابلیت Drag & Drop یا به اختصار DnD نام دارد.
گیم میکر موتوری بسیار ابتدایی است که برای تازه کار ها و کسانی که تازه بازی سازی را شروع کرده اند عالی است. یکی دیگر از ویژگی های خوب این موتور کم حجم بودن آن است. زبا
 
 
موتور اسانسور با کیفیت برتر و خرید و فروش با ارزان ترین قیمت ، عکس + تصاویر موتور اسانسور توضیحات و مشخصات فنی و مقایسه انواع موتور اسانسور  در بازرگانی آسانسور برزده
موتور اسانسورموتور اسانسور با کیفیتموتور اسانسور قیمتموتور اسانسور جدیدموتور اسانسور عکسموتور اسانسور تصویرموتور اسانسور پخشموتور اسانسور خریدموتور اسانسور فروش
علت سوختگی موتور تردمیل1- عدم روغن کاری و از بین رفتن لایه استر کتان تسمه نقاله می شود که باعث می شود اصطکاک تسمه تردمیل نسبت به تخته تردمیل بالا رو و باعث داغ شدن موتور تردمیل و سپس باعث سوختن موتور تردمیل می شود .2- به علت عدم استفاده از تردمیل , تسمه نقاله تردمیل خشک شده است و باعث فشار آمدن به موتور تردمیل می گردد. 3- عمر تسمه نقاله تردمیل تمام شده است . 
                                                                                                  
همان طور که می دانید اساس عملکرد موتور اتومبیل بر اساس انفجار سوخت در داخل سیلندرهای موتور است که نیروی حاصل از انفجار، سیلندرها را به عقب رانده و این نیروی رو به جلو و عقب نهایتاً تبدیل به نیروی دورانی می شود. اما این انفجار مسلماً باعث بالا رفتن بیش از حد دمای موتور شده و به موتور آسیب وارد یا حتی منجر به ذوب یا تغییر شکل آن خواهد
ارائه خدمات سیم پیچی موتورهای DC
سیم پیچی موتورهای DC بسیار حساس است و اگر در سیم پیچی موتورهای DC دقت لازم صورت نگیرد اولا : باعث ایجاد جرقه بیش از حد در کالکتور موتورهای DC میشود. دوما : موتور در مدت کوتاهتری خواهد سوخت . لذا سرویس , تعمیر و سیم پیچی موتورهای DC دستگاههای صنعتی , پزشکی , ورزشی و... را به متخصصین ماهر و با تجربه بسپارید .
تعمیر و سیم پیچی موتور DC
 
 
سیم پیچی موتور تردمیل - سیم پیچی موتور dc - سیم پیچی موتور 24v - سیم پیچی دینام تردمیل - سیم پ
واشر کامل موتور شیش سیلندر
واشر کامل موتور شیش سیلندر اصل و با کیفیت، در قدرت و کارایی موتور فاکتور مهم و اساسی به شمار می رود. برای افزایش عملکرد و قدرت موتور، استفاده از واشر کامل موتور شیش سیلندر بسیار حایز اهمیت می باشد. واشر درب سوپاپ یکی از مجموعه واشر های کامل موتور است، که با قرار گرفتن بین سرسیلندر و سوپاپ از نشت روغن جلوگیری به عمل می آورد.
واشر منیفولد برای جلوگیری از نشتی دود مورد استفاده قرار می گیرد. عدم تعویض به موقع این قطعه با
 
شاتن موتور سیکلت هندا 125
یکی از اشکالاتی که موتور سواران از اسمش هم واهمه دارند شاتن زدنه .
موتور سوارانی که شغل اصلی شان پیک بوده لازم است که با این اشکال بیشتر آشنا شوند .
میل لنگ که قطعه اصلی در انتقال نیرو از انجین بوده توسط شاتن موتور سیکلت این کار را نهائی میکند . پس سلامت شاتن موتور سیکلت از اهمیت زیادی بر خوردار می باشد .
آشنائی با شاتن موتور سیکلت و نحوه نگهداری از آن به موتور سیکلت سواران توصیه میشود .
برای  مطالعه بقیه مطلب لطفا اینج
لباسشویی دوقلو نصب و راه اندازی :
1-محصول از کارتون خارج شده و از نظر ضربه خوردگی و شکستگی و خش مورد بررسی و کنترل قرار گیرد.
2-ماشین لباسشویی را د محل مناسب قرار داده و کابل برق اصلی را به نویز متصل کنید:پس از ابگیری محصول شیلنگ تخلیه را در محل مناسب برای خروج اب قرار داده تایمر شتشو را روشن کنیدپروانه شتشو باید چپ گرد و راست گرد کندو با تغیر ولوم نوع شتشو زمان چپ گرد وراست گرد تغییر کند سپس اهرم تخلیه را در حالت Drain قرار داده در این حالت می بایست
فروش انواع موتور برق با بالاترین درجه از کیفیت
موتور برق
موتور برق های با کیفیت واز برترین برندهای دنیا در جاوید ژنراتور جهت استعلام قیمت موتور برق با کارکردهای متفاوت با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.
موتور برق ها عملکردی شبیه به دیزل ژنراتور ها دارند و موتور ژنراتور های در ابعاد کوچک هستند
که توان حداکثز آن ها برابر 20 کیلو وات آمپر است.
از آن ها برای کارخانه ها و کارگاه ها، مصارف خانگی، بانک ها و مراکز مهم امنیتی، استفاده
برای الکترو مو
 
چرا باید  روغن موتور خودرو را زود به زود تعویض کرد؟
روغن موتور به  جهت عملکرد بهتر موتور ، جلوگیری از سایش در موتور ، افزایش طول عمر مفید موتور باید زود به زود تعویض   شود. روغن از زمان شروع کار موتور در برابر اکسیداسیون، تجزیه حرارتی، بخار آب و سوخت قرار دارد. از این رو روغن پایه آن شروع به آلوده شدن و از دست دادن کیفیت خود می نمائید.
از طرفی مواد افزوده به آن نیز که جهت افزایش کارایی آن تعبیه شده یا مستهلک شده و یا از محیط تبخیر می شود. جالب
بسیاری از دارندگان خودرو از اهمیت فیلترهای هوا چیز زیادی نمی دانند. عملکرد دقیق فیلتر هوا چیست؟ چگونه می تواند بر عملکرد خودرو تأثیر بگذارد؟ چه موقع فیلتر هوا باید تعویض شود؟ اینها سؤالات بسیار مهمی هستند که شخص باید از آن بخواهد تا از سلامت اتومبیل خود مراقبت کند. برای عملکرد خودرو ، فیلترهای هوا بسیار حیاتی هستند و سهل انگاری در نگه داشتن آن در شرایط مناسب می تواند باعث طولانی شدن عمر خودرو شما شود. بنابراین ، دانستن در مورد اهمیت فیلتره
نگهداری زنجیر موتور سیکلت :
یکی از عوامل بسیار مهم در عملکرد زنجیر موتورسیکلت ، نگهداری زنجیر موتور سیکلت خواهد بود. به دلیل اینکه بیشتر موتورهای موجود از زنجیرها به عنوان انتقال قدرت استفاده می نمایند از این رو این زنجیرها بیشتر مورد خوردگی ، اصطکاک، آلودگی و ... قرار خواهند گرفت. در بسیاری از موارد نیز این زنجیرها دچار خوردگی شده و نیاز اساسی به سرویس کامل و در برخی از مواقع نیاز به تعویض خواهند داشت. در برخی از مواقع جنس تولید این زنجیرها
 
شمع موتور سیکلت خود را چه زمانی تعویض کنیم؟
شمع موتور سیکلت چیست؟
شمع موتور سیکلت قطعه ای متشکل از الکترود، عایق چینی و مهره و واشر فلزی میباشد که وظیفه اش جرقه زنی و ایجاد احتراق بخار بنزین در انجین موتور سیکلت به منظور کارکرد انجین میباشد. شمع موتور سیکلت ولتاژ برق را از یک سر گرفته و از سر دیگر باعث جرقه زنی و احتراق بنزین میگردد.
موتور سیکلت ها معمولا از یک شمع کوچک در قسمت بالایی پیستون استفاده میکنند که با استفاده از سر شمع، به سیستم
⌚ست سیکو استیلکیفیت فوق العاده- بهترین کیفیت موجود در بازار⌚موتور ژاپنی اصل⌚رنگ کاملا ثابت⌚قفل کلیپسی⌚سه موتور فعال⌚کرنوگراف⌚ضد حساسیت⌚مقاوم در برابر آبیک سال گارانتی رنگ و موتورارسال به تمام نقاط کشور-پرداخت درب منزل ویژه شهر یزد 
یکی از رایج ترین سیستم های سرمایشی کولر آبی است. که به دلایل زیادی از جمله استفاده مدام ،آب و هوای به شدت گرم  و... نیاز به سرویس دارد. 
تعمیرات کولر آبی و سرویس کولر آبی 
قبل از رفتن به روی پشت بام برای سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی ابتدا تمام دریچه های کولر را در اتاق ها و سالن باز کنید تا در صورت روشن شدن کولر به موتور آن فشار وارد نشود. بعد از رفتن به پشت بام از یک نفر داخل منزل بخواهید که کولر را روشن کند تا مطمئن شوید در حال تعمیر کولر آبی خ
آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز کار هر کسی نیست و فردی که مسئولیت آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز را بر عهده گرفته است خودش باید یکی از برترین ها در شهر شیراز باشد. ما در این پست بهترین شخص جهت آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز را به شما معرفی می کنیم. در این پست به معرفی آموزشگاه هایی برای آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز میپردازیم.
واقعا چرا باید از روغن موتور با کیفیت استفاده کرد؟
زمانی که از روغن بی‌کیفیت و نامرغوب استفاده کنید، در حقیقت باعث می‌شود تا کثیفی‌های ناشی از احتراق داخل موتور باقی بمانند. این سیاهی‌ها به تدریج روی یکدیگر جمع می‌شوند و باعث اختلال در عملکرد پیستون و در نتیجه کاهش کارایی موتور می‌شوند. از طرف دیگر زمانی که روغن مناسبی را برای موتور خود انتخاب نکرده باشید، روغن به خوبی به دیواره سیلندر نمی‌چسبد و در زمان حرکت پیستون‌ها باعث ایجاد سای
چالش های فنی
تولید موتورهای جت باعملکرد بالا دشوار است، اما کار به همین¬جا ختم نمی شود، چراکه این موتورها اغلب چالشهای کلیدی در استفاده و نگهداری و تدارکات خواهندداشت. محدودیت های بالقوه کلیدی چین در کار با توربوفن تاکتیکی عملکرد بالا در آغاز تولید سری، به احتمال زیاد با مسائل فنی، عملکردی، و عوامل زیست محیطی، توانایی به دست آوردن مواد کافی برای تولید انبوه خانواده موتورهای متعدد، و چالش های سیاسی / اقتصادی روبرو خواهد شد.چرخه حرارتی. مع
وظیفه روغن موتور در خودرو چیست؟
قبل از اینکه بخواهیم در مورد  علت روشن شدن چراغ موتور صحبت کنیم باید در ابتدا به ضرورت روغن موتور بپردازیم تا مطلع شوید که چقدر تعویض روغن موتور ضرورت دارد . در واقع روغن موتور دو کارایی مهم برای خودرو به ویژه موتور خودرو دارد یکی از آن کارهایی که روغن موتور انجام می دهد این است که قطعات فلزی داخل موتور را روان کاری کرده و اصطحکاک را کاهش می دهد تا این قطعات به آرامی حرکت کنند.یکی دیگر از وظایف روغن موتور این اس
موتور برق بنزینی
در موتور بنزینی، و یا موتور برق هوندا زمان بندی شیر به طور سنتی طراحی شده است برای بهینه سازی عملیات در شرایط با سرعت بالا تمام بار با باز کردن دریچه ورودی. اندازه سوپاپ شیر در موتور برق بنزینی و یا موتور برق هوندا بر اساس ملاحظات قدرت با سرعت بالا، گشتاور کم سرعت، مقدار گاز باقی مانده در بار بخشی برای کنترل ترکیب اتهامات و انتشار، اتهام به اگزوز در بار کامل، و بیکار تعیین می شود کیفیت در قسمت بار، اگر موتور موتور تور بسته با
اگزوز موتور سیکلت
اگزوز موتور سیکلت وسیله ای از جنس فلز است که به محفظه انجین موتور سیکلت متصل شده و وظیفه اصلی آن خارج کردن دود ناشی از احتراق سوخت درون انجین به بیرون از انجین موتور سیکلت میباشد.
اگزوز موتور سیکلت عمدتا از سه بخش اصلی تشکیل شده است. بخش اتصال به انجین، بخش میانی و بخش انتهایی اگزوز.
از دیگر وظایف اکزوز موتور سیکلت میتوان به کاهش آلایندگی، کاهش دما و کاهش صدای موتور سیکلت اشاره کرد.
در صورتی که اگزوز موتور سیکلت سوراخ شو
روغن موتور در عملکرد ماشین بسیار موثر است. پراید یکی از ماشین های مورد استفاده در ایران است. تعویض روغن موتور پراید هزینه چندانی ندارد اما برای ماشین لازم است. در این نوشته به شما راهنمایی می کنیم که هنگام خرید و تعویض روغن موتور پراید به چه مواردی توجه کنید.
 3 فاکتور مهم هنگام خرید روغن موتور پراید
1.فاکتور API
فاکتور ای پی آی بر اساس حروف SJ / SL / SM / SN ارزیابی می شود. این فاکتورها نشان دهنده تکنولوژی و کیفیت روغن بوده و توسط برخی سازمان های مربو
چگونه عمر موتورسیکلت خود را افزایش دهیم؟
 
موتورسیکلت به خصوص در ایران پنچری سیار موتورسیکلت یکی از محبوب‌ترین وسایل نقلیه است که بین جوانان محبوبیت دارد و عده خیلی زیادی آن را به دلایل مختلف به خودرو ترجیح می‌دهند. اما درست مثل خودرو موتورسیکلت موتورسازی سیار شبانه روزی نیز در صورت نگهداری نامناسب مستهلک می‌شود و هزینه‌های اضافی برای تعمیر و نگهداری روی دست کاربر می‌گذارد. در این مقاله به بررسی شش نکته مهم پرداخته‌ایم که می‌توانند
شرکت انگلستانی رولز-رویس تاثیر به‌سزایی بر روی پیشرفت‌دادن به صنعت هوا و فضا داشت. این کمپانی گام‌های بزرگی در راستای تکامل موتور جت برداشت و نام خود را برای همیشه در تاریخ این صنعتِ جدید ثبت نمود. تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که موتور جت چگونه کار می‌کند؟ با ویکی‌لوپ همراه باشید.
حتی امروز هم با این همه وبگردی که کاربران انجام می دهند، درصد کمی از افراد، از رقابت بین موتور های جستجو باخبرند و مابقی افراد فکر می کنند که همه اینترنت در همین گوگل است و بس!
البته در اینکه گوگل برترین موتور جستجوی حال حاظر است و به خودی خود دنیای وسیعی دارد شکی نیست. اما گوگل همه چیز تمام نیست و در موارد متعدد دیده شده که سایر موتور های جستجو عملکرد متفاوت یا بهتری از خود نشان می دهند.
البته حدود ده سال پیش کاربران مردد بودند که بین موتورهای
موتور ویبره چیست ؟موتور ویبره جهت ایجاد لرزش و ارتعاش در صنعت و پزشکی کاربرد بسیاری دارد .
این وسیله در صنایعی که نیاز به نوعی لرزش لازمه ی کار آن هاست ، مورد استفاده قرار می گیرد.
موتور ویبره با نام های دیگری نیز در میان صنایع و بازاریان شناخته می شود از جمله ی آن ها می توان ویبره بدنه ، الکترو ویبره ، موتور ارتعاشی و …… اشاره کرد.
برخی از صنایع برای کار خود نیاز به تکان ها و ضربه هایی دارند تا کار به نحو مطلوب انجام شود ، در چنین مواقعی موتور
یادگیری سئو
یادگرفتن بهینه سازی وب سایت SEO , اصول معرفی سایت در موتور های کاوش Search Engine Optimization یا این که SEO به معنای باصرفه سازی موتور های کاوش می‌باشد . آموزش سئو وب سایت روشی به خواسته ارتقاء درجه یک وبسایت در موتور های کاوش است که سبب ساز به ارتقا بازدیدکننده محل ورود از آن موتور کاوش می شود .
 
ادامه مطلب
از اصلی­ ترین اقدامات جهت افزایش طول عمر خودرو، تعویض به موقع روغن موتور و فیلتر روغن است. با افزایش آلودگی روغن در اثر کارکرد طولانی، روغن لجن میشود و به­ صورت لخته درمی­آید. در پی ایجاد اختلال در پمپاژ روغن و نرسیدن روغن به اجزای حیاتی موتور، مشکلاتی همچون تماس مستقیم بیشتر قطعات فلزی و تولید آلودگی‌های بیشتر در روغن بروز پیدا میکند. این روند می‌تواند موجب مشکلات بسیار حادی همچون روغن سوزی و یاتاقان زدن موتور خودرو شود که هزینه زیادی ر
گاید سوپاپ گیت سوپاپ سرسلیندر والا موتور آذر ساوه 09128000441 سعادتمندبهترین کیفیت گاید سوپاپگاید سوپاپ لوله استوانه ای است و مسیر رفت و برگشت سوپاپ را بصورت قائم نگاه می دارد، تا تماس سوپاپ و سیت آن کامل و بی نقص باشد و کمپرس نتواند از محفظه فرار کند. گیت سوپاپ والا موتور آذر با بهترین کیفیتاز دیگر وظایف گاید سوپاپ پیشگیری از لق شدن سوپاپ در جای خود و کاهش صدای موتور است
سنسور اکسیژن در واقع وضعیت مخلوط سوخت را نشان می دهد. بنابراین واحد کنترل الکترونیکی موتور می تواند نسبت سوخت و هوا را به منظور مصرف سوخت اقتصادی و به حداقل رساندن میزان آلاینده ها ، تنظیم نماید. سنسور اکسیژن در واکنش به اکسیژن محترق نشده ای که در درون اگزوز وجود دارد ، واکنش نشان می دهد. این سنسور در ابتدا سیگنال ولتاژ کمی تولید می کند(معمولاٌ کمتر از 1 ولت) که مقدار آن با غنی شدن مخلوط سوخت و هوا افزایش می یابد. در واقع سنسور اکسیژن شبیه یک کل
آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز
آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز کار هر کسی نیست و فردی که مسئولیت آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز را بر عهده گرفته است خودش باید یکی از برترین ها در شهر شیراز باشد. ما در این پست بهترین شخص جهت آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز را به شما معرفی می کنیم. در این پست به معرفی آموزشگاه هایی برای آموزش تنظیم موتور و انژکتور در شیراز میپردازیم.
 
موتور آسانسور 6.1 کیلو وات - موتور آسانسور 6.6 کیلو وات - موتور آسانسور 5.5 کیلو وات - موتور آسانسور 7.3 کیلو وات - موتور آسانسور 3vf - فروش عمده انواع موتور بهران با قیمت بروز در لسیت قیمت سال 99 برزده
 
ارسال انواع سفارش موتور آسانسور بهران را با شماره 09127928366 تماس حاصل فرمایید.
 
 
 
 
ادامه مطلب
گاید سوپاپ گیت سوپاپ سرسلیندر والا موتور آذر ساوه 09128000441 سعادتمندبهترین کیفیت گاید سوپاپگاید سوپاپ لوله استوانه ای است و مسیر رفت و برگشت سوپاپ را بصورت قائم نگاه می دارد، تا تماس سوپاپ و سیت آن کامل و بی نقص باشد و کمپرس نتواند از محفظه فرار کند. گیت سوپاپ والا موتور آذر با بهترین کیفیتاز دیگر وظایف گاید سوپاپ پیشگیری از لق شدن سوپاپ در جای خود و کاهش صدای موتور است
علت سوختن موتور تردمیل
1- عدم روغن کاری و از بین رفتن لایه استر کتان تسمه نقاله می شود که باعث می شود اصطکاک تسمه تردمیل نسبت به تخته تردمیل بالا رو و باعث داغ شدن موتور تردمیل و سپس باعث سوختن موتور تردمیل می شود .2- به علت عدم استفاده از تردمیل , تسمه نقاله تردمیل خشک شده است و باعث فشار آمدن به موتور تردمیل می گردد. 3- عمر تسمه نقاله تردمیل تمام شده است . 
 
 

موتور اسانسور یاران با کیفیت برتر و خرید و فروش با ارزان ترین قیمت ، عکس + تصاویر موتور اسانسور یاران توضیحات و مشخصات فنی و مقایسه انواع موتور اسانسور یاران  در بازرگانی آسانسور برزده
 
موتور اسانسور یارانموتور اسانسور یاران با کیفیتموتور اسانسور یاران قیمتموتور اسانسور یاران جدیدموتور اسانسور یاران عکسموتور اسانسور یاران تصویر
موتور اسانسور یاران پخش
موتور اسانسور یاران خرید
موتور اسانسور یاران فروش
تیوب موتور سیکلت یکی از مهم ترین قسمت های چرخ موتور سیکلت است که درون لاستیک موتور سیکلت جا میگرید و با باد شدن، باعث میشود که لاستیک بتواند حجم موتور سیکلت را تحمل کرده و با چرخیدن موتور سیکلت را به حرکت در آورد.تیوب موتور سیکلت از ترکیبی از “لاستیک ارتقا یافته شیمیایی+ لاستیک مصنوعی+ دوده + مواد شیمیایی آنتی اکسیدان + کاتالیزور +مواد عمل آوری +لاستیک خالص طبیعی” ساخته میشود.در ساخت تیوب موتور سیکلت (تایر های داخلی) از هیچ ترکیبات بازیاف
علت های شایع داغ کردن کمپرسور کولر گازی:
اصلی ترین دلیلی که باعث داغ شدن و در نهایت سوختن کمپرسور کولر گازی درمقاله علت داغ شدن کمپرسور کولر گازی می شود اتصال برق و یا قطع سیم های موتور می باشد. این موضوع بخصوص با خراب شدن و عایق های موتور کمپرسور اتفاق می افتد. وقتی این عایق ها از دست بروند عملا موتور و کمپرسور آسیب پذیر می شوند و به راحتی وجود رطوبت و عملکرد های به هم پیوسته باعث اتصالی و سوختن و داغ کردن کمپرسور می شود.
مدت زمان ماندگاری سیم
اگر چه بیشتر اوقات به نظافت بدنه خودرو و داخل کابین اهمیت می دهیم، اما باید به خاطر داشته باشیم که شستشوی موتور خودرو نیز به همان اندازه اهمیت دارد. به علاوه این تمیزی موتور خودرو، در عملکرد و طول آن نیز بسیار تاثیرگذار بوده و می تواند نقشی مهم ایفا کند.

ادامه مطلب
در این پروژه انواع موتور متناسب با نیاز راه اندازی می شود.موتورهای قابل راه اندازی به انواع زیر تقسیم بندی می شود:
موتور های DC
موتورهای AC
موتورهای پله ای (STEP MOTORs)
سرو موتور
درایور موتور معمولا یک آیسی راه انداز و مدارات جانبی می باشد. در این پروژه از نمایشگر LCD یا  7SEG  و کی پد یا کلیدهایی جهت انجام تنظیمات سرعت یا مقدار زاویه چرخش و دیگر پارامترها استفاده شده است.پردازشگر مرکزی نیز میتواند انواع میکروهای موجود در بازار نظیر AVR ,PIC  ویا میکروها
موتور کولرهای آبی یکی از مهم ترین و شاید پیچیده ترین اجزای آن ها به شمار می آید. کولرهای آبی در مکان‌هایی که دارای امکان تهویه‌ی مناسب هستند عملکرد بهتری دارند. کولرهای آبی هوای گرم و خشک را با عبور دادن از پدهای سرمایشی مرطوب، خنک می‌کنند. در واقع هوای گرم و خشک از پدهای مرطوب  سرمایشی عبور داده شده و این امر باعث تبخیر آب پد و خنک شدن هوا می‌شود. کولر آبی در حین کاهش دمای هوا، باعث رطوبت بخشی به محیط نیز می‌گردد. 
علل داغ شدن موتور کولر آب
موتور کولرهای آبی یکی از مهم ترین و شاید پیچیده ترین اجزای آن ها به شمار می آید. کولرهای آبی در مکان‌هایی که دارای امکان تهویه‌ی مناسب هستند عملکرد بهتری دارند. کولرهای آبی هوای گرم و خشک را با عبور دادن از پدهای سرمایشی مرطوب، خنک می‌کنند. در واقع هوای گرم و خشک از پدهای مرطوب  سرمایشی عبور داده شده و این امر باعث تبخیر آب پد و خنک شدن هوا می‌شود. کولر آبی در حین کاهش دمای هوا، باعث رطوبت بخشی به محیط نیز می‌گردد. 
علل داغ شدن موتور کولر آب
 

موتور اسانسور جم ترکیه با کیفیت برتر و خرید و فروش با ارزان ترین قیمت ، عکس + تصاویر موتور اسانسور جم ترکیه توضیحات و مشخصات فنی و مقایسه انواع موتور اسانسور جم ترکیه  در بازرگانی آسانسور برزده
موتور اسانسور جم ترکیهموتور اسانسور جم ترکیه با کیفیتموتور اسانسور جم ترکیه قیمت
موتور اسانسور جم ترکیه جدیدموتور اسانسور جم ترکیه عکس
موتور اسانسور جم ترکیه تصویرموتور اسانسور جم ترکیه پخشموتور اسانسور جم ترکیه خریدموتور اسانسور جم ترکیه فرو
❌برای عملکرد بهتر ترمز اتومبیلهیچگاه چند مارک مختلف روغن ترمز را با هم ترکیب نکنید. از ریختن روغن های هیدرولیک و روغن موتور یا هر ماده ی دیگری در سیستم اجتناب کنید زیرا به سرعت به سیستم ترمز آسیب زده و به خاطر نداشتن خواص روغن ترمز، عملکرد خوب سیستم ترمز را با اشکال روبرو می نماید.همیشه سعی کنید از روغن ترمز تازه و نو برای پر کردن روغن ترمز استفاده کنید و سعی کنید به مقدار مورد نیاز و در قوطی هایی با حجم کم خریداری کنید زیرا روغن ترمزی که برا
 
 
زین موتور سیکلت چیست؟
زین موتور سیکلت عبارت است از نشیمنگاه موتور سوار. زین قطعه ای متشکل از ابر ضخیم، فلز و معمولا روکش پلاستیکی یا چرمی میباشد که جهت سوار شدن موتور سوار و نشستن برای رانندگی موتور سیکلت بکار میرود. زین موتور سیکلت معمولا توانایی حمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد اما بعضی از شرکت های تولید زین موتور سیکلت مانند تیزرو با بکار گیری متریال درجه 1 در تولید زین موتور سیکلت، محصولی را تولید کرده اند که بدون تغییر شکل و از دست رفتن
واشر کامل موتوراصل
واشر کامل موتوراصل جزو مواردی است که اگر عملکرد استانداردی نداشته باشد، بدون شک در استفاده از آن دچار مشکلات زیادی می شوید. واشر همانطور که همه می دانیم، باعث آب بندی می شود و از نفوذ مایعات و گازها جلوگیری می کند. واشرها در بخش های مختلف زندگی انسان مورد استفاده قرار می گیرند.
واشر سر سیلندر نیز یکی از مدل های این ابزار است که در موتور و کارایی استاندارد آن بسیار مناسب عمل می کند. در موتور خودرو، گازها و مایعات مختلفی از ج
به نظر می¬رسد صنایع دفاعی روسیه به این باور رسیده است که چین قادر به تولید انبوه توربوفن نظامی با عملکرد بالا نخواهدبود. به عنوان مثال، NPO Saturn ، یکی از سازندگان کلیدی موتور جت نظامی روسیه، پیش بینی کرده تا 2019به عنوان تامین کننده اصلی موتور برای برنامه های جنگنده J-10 و FC-1 چین باقی می ماند. خوش بینی Saturn ممکن است ناشی از این واقعیت باشد که در حال مذاکره با چین بر سر فروش 190 توربوفن D-30KP-2 است که می تواند در هواپیما IL-76 در چین استفاده شود.
بیشتر بخوانی
طراحی موتور های انژکتوری با بازدهی بالاتر و همچنین بهینه کردن مصرف خودروهای موجود، از قدمهایی است که در جهت استفاده از سوختهای فسیلی به ویژه بنزین صورت گرفته است
یکی از عواملی که باعث افزایش آلاینده ها و مصرف سوخت وکاهش قدرت موتور می گردد، رسوب آلودگی ها در انژکتور خودرو است که سبب افزایش اندازه ذرات و سوخت تزریقی در محفظه سیلندر و در نتیجه عدم احتراق کامل میگردد،همچنین عیوب انژکتور روی عملکرد و عمر سایر تجهیزات کنترل کننده آلاینده ها ما

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها