نتایج جستجو برای عبارت :

باز کردن لوله فاضلاب

نکاتی راجع‌به لوله کشی فاضلاب لوله کشی فاضلاب یکی موضوعات کلیدی در تاسیسات هر ساختمان به شمار میاید . لوله کشی فاضلاب ساختمان می بایست بوسیله نیرو های کارشناس و با رعایت اصول و قانون ها لوله کشی صورت پذیرد تا دیگر نیازی به تعمیرات لوله کشی نباشد . 
ادامه مطلب
باز کردن لوله فاضلاب
خدمات لوله بازکنی تهران در همه مناطق به صورت شبانه روزی در خدمت اهالی منطقه است. قیمت لوله بازکنی و قیمت تخلیه چاه فاضلاب دغدغه بسیاری از خانواده هایی است که با مشکل باز کردن لوله فاضلاب مواجه هستند. نرخ اتحادیه لوله کشی برای خدمات لوله بازکنی و قیمت لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان، معیار ارزیابی دستمزد چاه بازکن است.
ادامه مطلب
لوله بازکنی مشکین دشت کرج و تخلیه چاه مشکین دشت کرج
تا حالا مشاهده کرده اید که لوله فاضلاب مشکین دشت کرج گرفته و آب به سختی و یا اصلا در آن عبور نمی کند و این جای سوال است که چرا این مشکل پیش می آید. و گرفتگی لوله های فاضلاب بیشتر به چشم میخورد که این لوله های فاضلاب موادی غیر از آب هستند که در آن جریان داشته و به مرور این مواد ته نشین شده و باعث گرفتگی جریان لوله شده و باعث کیپ شدن لوله می شود برای جلوگیری از این مشکل باید سعی شود غیر از آب چیز اض
روش آب بندی لوله های فاضلاب
گاهی بعد از لوله کشی فاضلاب وجود یک نشتی در لوله فاضلاب خیلی نگران کننده نیست زیرا هنوز در مرحله لوله کشی فاضلاب هستید و به راحتی می توانید با استفاده از ابزارآلات مختلف اقدام به تعمیر لوله ای که نشتی دارد بکنید.
ادامه مطلب
لوله بازکنی حمام در ونک:
گرفتگی لوله فاضلاب حمام اکثرا با وجود لوله هایی با قطر کم وجود چربی دچار مشکل میشوند.
برای باز کردن و رفع گیر لوله حمام این کار را به دست لوله های بازکن های ماهر و کاربلد شرکت دکتر لوله بسپارید.
لوله بازکنی آشپزخانه در ونک:
♦گیر لوله های سینگ آشپزخانه و لباسشویی اکثرا با داشتن چربی و رسوبات دخل لوله باعث کندتر رفتن آب میشود.
♦شرکت دکتر لوله برای گرفتگی های لوله آشپزخانه فنر لوله بازکنی را مورد استفاده قرار میدهد.
♦فن
لوله بازکنی تهران
خطوط تخلیه و لوله بازکنی تهران کار می کنند
این گرافیک مسیرهای اصلی خط زهکشی یک خانه معمولی و لوله کشی فاضلاب را نشان می دهد - قسمت های اصلی آن به هیچ وجه آب ندارند ، بلکه فقط هوا برای تأمین تهویه مناسب است.
1: کلیه لوله های تخلیه باید به شبکه ای از لوله های تهویه که از پشت بام بالا می روند متصل شوند. تهویه مانع از خروج گازهای فاضلاب از زهکشی ها به محله های زندگی می شود.
کارشناسان می گویند این ایده خوبی است که قبل از خرید خانه یک
انواع لوله ها در لوله کشی و روش های آن
لوله ها و روشهای لوله کشی بسیار متفاوتی در لوله کشی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد و انتخاب هرکدام از آنها باتوجه به کاربرد و محل پیاده سازی می باشد. لوله هایی که در تاسیسات فاضلاب و اب استفاده می شوند با لوله هایی که در صنعت سرمایش و یا گرمایش استفاده می شوند متفاوت است.. با سازه کهن همراه باشید تا در مورد لوله کشی گاز بیشتر بدانید.

انواع لوله ها
لوله ها را به انواع مختلف از نظر جنس، کاربرد و روش اتصا
لوله کشی فاضلاب ساختمان
برای لوله کشی فاضلاب سعی کنید از لوله های استفاده کنید که مرغوب باشد و در همان اوایل زندگی باعث مشکلات شکستگی ، نشتی ، خوردگی در لوله ها به وجود نیاید. برای لوله کشی ساختمان از یک فرد متخصص کمک بگیرید که آماتور نباشد با این کار خسارت خیلی بزرگی به ساختمان خود می زنید.
سعی کنید از لوله های استفاده کنید که دچار خوردگی و یخ زدگی نشود و لوله های غیر هم جنس را در کنار یک دیگر قرار ندهید که همین کار باعث نشتی و خوردگی لوله ها م
لوله پلیکا در واقع همان لوله U-PVC است که اولین تولیدکننده این لوله ، پلیکا نام داشت و به همین نام در ایران شناخته شد و عامه مردم نام پلیکا را برای لوله های U-PVC خاکستری رنگ انتخاب کردند و نام پلیکا بر روی این جنس لوله ماند.
لوله پلیکا تمامی خواص مواد U-PVC را دارد و به سختی صدمه می بیند و عمر طولانی دارد . این نوع لوله زنگ نمی زند و پوسیده نمی شود . به همین جهت لوله PVC در سیستم های آبی ، سیم کشی زیرزمینی و خطوط فاضلاب کاربرد فراوانی دارد .
U-PVC پس از پلی ا
به گزارش عصرحباد؛ مهندس مهرجو مدیر عامل سازمان آب شهرستان برخوار در بازدید جناب آقای حاجی از روند کار فاضلاب حبیب آباد گفت: کلکتور فاضلاب حبیب آباد که شهر های شاپور آباد و کمشچه را هم در خواهد گرفت، حدود ٩ کیلومتر است که سال گذشت حدود ٢ کیلومتر لوله گذاری انجام داده ایم که این ٢ کیلومتر دقیقا از محل اتصال تصویه خانه به طرف حبیب آباد با عمق حدود ۱٢ متر بود که به دلیل ریزشی بودن و برخورد با شن شسته مجبور به نصب تیر و بلوک شدیم که این کار باعث ا
پاورپوینت لوله های پلی اتیلن دو جداره در صنعت فاضلاب
دانلود پاورپوینت با موضوع لوله های پلی اتیلن دو جداره در صنعت فاضلاب مشکلات ناشی از طراحی،نصب، بهره برداری و راه، در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: هزینه های زیاد خرید لوله و اجرای پروژه های جمع آوری و انتقال فاضلاب
خدمات تاسیساتی تهران و خدمات لوله کشی تهران دو خدمت بسیار با اهمیت و اساسی در شهر تهران است که با افزایش روز افزون جمعیت تهران و رشد ساخت و ساز ، نیاز به خدمات فنی و تاسیسات نیز بیشتر از قبل احساس می شود. گروه خدمت از ما در تلاش است که در جهت کسب رضایت مشتری های خود از بهترین تکنسین های لوله کشی ساختمان برای امور مختلف مانند خدمات فنی منزل ، لوله کشی آب سرد و گرم ، خرده کاری لوله کشی گاز و … بهره ببرد. خدمات لوله کشی تهران به طور خاص به زیر مجموع
آیا می دانید استفاده از اسید لوله بازکن خطرات جبران ناپذیری مثل سوختگی چشم و پوست و پوسیده و سوراخ شدن سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان را در بر دارد؟
استفاده مکرر از محلول های شیمیایی برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب باعث پوسیدگی لوله ها شده و شما را وادار به پرداخت هزینه های سنگین برای تعمیرات می نماید.
در این مطلب با سرویس لوله همراه باشید تا از خطرات استفاده از اسید لوله بازکن قوی مطلع شوید و بدانید که ریختن مکرر قویترین محلول لوله باز
بعضی تصور می کنند ایجاد خرابی در لوله های هر واحد آپارتمان اعم از لوله آب ، فاضلاب، برق، تلفن، گاز و حرارت مرکزی و ....(به استثنای شیرالات مانند اینها) به دلیل این که لوله ها در جدار کف یا دیوار آپارتمان قرار دارند مربوط به همان واحد است و مالک آن واحد مسوول تامین هزینه برای مرمت و تعمیر آنهاست.در حالیکه چنین تصوری اشتباه است.طبق بند ب ماده 4 آیین نامه قانون تملک آپارتمان ها، آن لوله های آب و فاضلاب جزء قسمت های مشترک ساختمان محسوب می شود و در صو
چاه بازکنی در تهران توسط این شرکت بصورت شبانه روزی و ارزان انجام می شود. این خدمات زیر نظر اتحادیه لوله بازکنی تهران است و با نرخ مصوب صورت می گیرد.
خدمات چاه بازکنی شامل موارد زیر می باشد:

چاه بازکنی
لوله بازکنی
تخلیه چاه
خدمات چاه بازکنی

باز کردن چاه فاضلاب حمام، توالت و هر نقطه از ساختمان که خروجی لوله به چاه منتهی می شود از جمله خدمات چاه بازکنی در تهران می باشد.
خدمات باز کردن لوله های فاضلاب با استفاده از دستگاه های مختلفی صورت می گیرد
تخلیه چاه در تهران
تخلیه چاه در تهران و کرج و همچنین سایر نقاط کشور به طور شبانه روزی توسط شرکت آریا پارسی
به شما توصیه می کنیم خطر ریزش چاه را جدی بگیرید!
۰۹۱۹۲۲۲۲۹۴۳
۰۲۱۷۷۱۴۱۹۱۴
۰۲۱۷۷۷۳۷۵۵۲
۰۲۱۸۸۹۳۶۸۳۰
۰۹۱۹۲۲۲۲۹۴۳
۰۲۱۲۲۸۷۰۶۱۴
به طور قطع بوی‌ بد و نامطبوعی که هر از گاهی از چاه دست‌شویی‌، ظرف‌شویی‌ و حتی حمام به مشام می‌رسد از آن‌ مواردی است که ممکن است ‌اهالی ‌منزل را آزرده خاطر کند.از این رو در صورتی که تخلیه چاه در اسرع وقت انجام نش
خدمات لوله بازکنی مشهد و کرج
 لوله بازکنی کرج و تخلیه چاه تمام نقاط استان البرز، باز کردن گرفتگی انواع لوله های فاضلاب ، گرفتگی توالت و لوله های چدنی ، آهنی ، پلیکا از 1 اینچ تا 30 اینچ توسط ابزار حرفه ای با سرویس کاران مجرب بدون خرابی ، تمام نقاط کرج و مشهد، آماده عقد قرار داد با شرکت ها و سازمانهای دولتی و خصوصی و مجتمع های مسکونی. و تجاری
ادامه مطلب
عملکرد مخزن سپتیک بدین صورت است که فاضلاب دفع شده از خروجی لوله های وسایل بهداشتی، پس از ورود به مخزن سپتیک، به علت کاهش سرعت جریان بخشی از مواد معلق و مواد سنگین آن ته نشین می شود و به صورت لجن در کف مخزن قرار می گیرد.
در مرحله بعد، با کمک باکتری های بی هوازی که فعال شده اند شروع به تجزیه مواد آلی موجود کرده و لجن فاضلاب را هضم می نمایند.
کار باکتری های بی هوازی اینگونه است که انرژی مورد نیاز خود را از تجزیه مواد آلی، معدنی موجود در فاضلاب بدست
تصفیه فاضلاب چیست؟
 
فاضلاب به وسیله مراکز مسکونی، صنعتی، تجاری و اداری تولید می شود. منشا فاضلاب خانگی توالت، حمام، آشپزخانه و روشویی است. در بیشتر موارد فاضلاب شامل فاضلاب مراکز صنعتی و تجاری نیزمی شود. جداسازی پساب خانگی به آب خاکستری و آب سیاه در جوامع پیشرفته رو به افزایش است.
ادامه مطلب
لوله HDPE نوعی لوله انعطاف پذیر پلاستیکی است
که برای انتقال مایعات و گاز مورد استفاده قرار می گیرد و غالباً برای جایگزینی خطوط لوله بتونی قدیمی یا فولادی مورد استفاده قرار می گیرد.
ساخته شده از پلاستیکگرمانرم HDPE ( پلی اتیلن با چگالی بالا ) ، عدم نفوذ پذیری بالا و پیوند مولکولی قوی آن را برای خطوط لوله فشار قوی مناسب می کند.
لوله HDPE در سراسر جهان برای کاربردهایی از قبیل منبع آب ، شبکه های گاز ،  شبکه فاضلاب ، خطوط انتقال دوغاب ، آبیاری روستایی ،
تصفیه فاضلاب چیست؟
 
فاضلاب به وسیله مراکز مسکونی، صنعتی، تجاری و اداری تولید می شود. منشا فاضلاب خانگی توالت، حمام، آشپزخانه و روشویی است. در بیشتر موارد فاضلاب شامل فاضلاب مراکز صنعتی و تجاری نیزمی شود. جداسازی پساب خانگی به آب خاکستری و آب سیاه در جوامع پیشرفته رو به افزایش است.
ادامه مطلب
تا حالا براتون پیش اومده که نیاز به درآوردن گوشی از چاه توالت داشته باشید؟ در آوردن گوشی، طلا، انگشتر، دستبند یا هر نوع اشیای قیمتی دیگه از چاه توالت؟
افتادن اجسام داخل چاه توالت، لوله فاضلاب آشپزخانه، لوله فاضلاب حمام و … باعث گرفتگی های بسیار شدید می شود و پس از افتادن آنها داخل چاه توالت حتما باید فورا جهت درآوردنشان اقدام نمود.وای از اون روزی که گوشی یا طلا یا اشیای قیمتی که داری داخل چاه توالت بیافته.بدشانسی خیلی بدیه. ولی گاهی اوقات
خدمات تاسیساتی و لوله کشی حکیمیه 09122437371-22533080 شبانه روزی
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , شوفاژ و فاضلاب ساختمان
لوله کشی گاز , تعمیرات , انشعاب گیری و جابجایی لوله گاز
نصب و راه اندازی موتورخانه شوفاژ مرکزی
تعمیر و سرویس پکیج دیواری و کولر آبی وگازی اسپلیت
نصب و تعمیر شیرالات و لوازم بهداشتی, روشویی و توالت فرنگی
نصب رادیاتور شوفاژ
تشخیص ترکیدگی ولوله کشی روکار و توکار
چگونه می توانیم با اجرای چربی گیر، از گرفتگی لوله ها و چاه فاضلاب جلوگیری کنیمیکی از آلاینده های معمول در فاضلاب صنایع مختلف همچون رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی، وجود روغن و چربی در پساب خروجی می باشد، در برخی موارد غلظت آلاینده های فوق به قدری بالا است که لزوم استفاده از یک واحد چربی گیر برای جلو گیری از ایجاد مشکلات بیشتر نظیر (آلودگی محیط زیست و گرفتگی چاه و انسداد) توصیه می گردد استفاده از چربی گیر در آشپزخانه های رستوران ها و تالارهاآ
چربی گیر فایبر گلاس
ابتدا  ورود فاضلاب ها حاوی چربی و روغن به شبکه جمع آوری فاضلاب باعث رسوب ذرات چربی و روغن در دیواره لوله ها و اتصالات و بالتبع گرفتگی (Fouling) اتصالات می شود. از طرف دیگر در اکثر رستوران های بین شهری مستقیماً پساب آشپزخانه را به داخل چاه تخلیه می کنند. این امر باعث گرفتگی روزنه های دیواره چاه و در نتیجه کاهش قدرت جذب چاه می شود. بنابراین استفاده از چربی گیر جهت جداسازی و حذف ذرات چربی و روغن از پساب، قبل از ورود به شبکه فاضلاب
کفشور خطی قطعه ای است که در کف حمام، سرویس بهداشتی و استخرها قابلیت نصب دارد. کفشور خطی در دو نوع ساده و سرامیکی تهیه می شود و معمولا طول آن تا یک متر متغیر می باشد و روش های نصب متفاوتی نیز دارد. در داخل هر یک از این کفشورها یک سوراخ که هدایت کننده آب مصرف شده به لوله های فاضلاب است قرار می گیرد که اتصال کفشورهای خطی به لوله فاضلاب نیز از طرق مختلفی صورت می گیرد و در ادامه توضیحات کامل تری در این زمینه به شما خواهیم داد.
برای سهولت در خرید محصول
تصفیه فاضلاب چیست؟
 
فاضلاب به وسیله مراکز مسکونی، صنعتی، تجاری و اداری تولید می شود. منشا فاضلاب خانگی توالت، حمام، آشپزخانه و روشویی است. در بیشتر موارد فاضلاب شامل فاضلاب مراکز صنعتی و تجاری نیزمی شود. جداسازی پساب خانگی به آب خاکستری و آب سیاه در جوامع پیشرفته رو به افزایش است.
ادامه مطلب
لوله بازکنی تهران دفترما با بیش از 30 سال سابقه در این زمینه فعالیت موفق داشته و علاوه بر این ما جزء معدود دفاتری هستیم که دارای شماره ثبت میباشد و تضمین کار با فاکتور و مشتداری مداری.
استفاده از دستگاه لوله بازکنی برای ارائه خدمات لوله بازکنی تهران :
لوله بازکنی تضمینی و بدون خرابی در تهران
بازدید و مشاوره رایگان در زمینه لوله بازکنی تخلیه چاه
آشنایی با کلیه روش های لوله بازکنی
فنر زنی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه،حمام،توالت،سینک،
لوله پلی ایتلن به دو دسته تک جداره و دو جداره تقسی می گردد .
لوله پلی اتیلن تک جداره :
جهت انتقال آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند و بر اساس فشاری که
داخل لوله به بدنه وارد می شود متفاوت است ، لوله پلی ایتل برای اینکه
بتواند فشار بالاتری را تحمل نماید نیاز دارد گوشت لوله بیشتر باشد ، لوله
پلی ایتلن تک جداره از سایز های 16 تا 2000 میلیمتری تولید می گردد، اگر در
سیستم انتقال آب پمپ به کار رفته باشدبهتر است از لوله های با بار کاری 10
تا 16 اتصالد
علائم  نشاندن دهنده ی پر شدن چاه فاضلاب چیست؟ 
بالا زدن آب از سرویس های توالت ایرانی.
بوی بد فاضلاب و خارج شدن بوی نامطبوع.
گرفته شدن لایه های دیواره چاههای قدیمی برای جذب آب 
نیاز به یک چاه جدید درصورت جواب ندادن چاه.
نیاز به چاه فاضلاب جدید در صورت احداث ساختمان های جدید.

- مشاوره رایگان پس از بازرسی محل چاه در لوله بازکنی مطهری
ترمیم چاه سرویس دهی در کمترین زمان ممکن توسط کادر فنی مجرب دکتر لوله
امکان بهره مندی از خدمات به صورت شبانه روزی
ق
شتاب دهنده واتک                 روش‌های بررسی و بازرسی لوله‌های فاضلاب خانگی و شهری
آب پاک و سالم یکی از اساسی‌ترین منابع انسان‌ها برای زندگی بر روی کره زمین است. یکی از روش‌های دست‌یابی به آب سالم تصفیه فاضلاب است.

ادامه مطلب
با توجه به کمبود آب شرب در دسترس، نیاز مبرمی به تصفیه فاضلاب‌های خانگی، مخصوصاً در جمعیت‌های پراکنده و دور از شبکه فاضلاب احساس می‌شود. به خاطر همین امر، سیستم‌های تصفیه فاضلاب خانگی  به صورت پیش ساخته طراحی می‌شوند که قابلیت حمل و نقل و نصب آسانی دارند.
تفاوت فاضلاب خانگی با فاضلاب‌های صنعتی و بیمارستانی، به دلیل سادگی در طراحی و نصب، هزینه‌ی نسبتاً پایینی دارد.
فاضلاب، به هر نوع آبی که توسط انسان تحت تأثیر قرار گیرد و کیفیتش تغییر
 
فرماندار اهواز: برای ساماندهی و برطرف شدن مشکل فاضلاب اهواز به اعتبارات ویژه ای از سوی دولت نیاز است و هزینه حل مشکلات فاضلاب از توان اعتبارات استانی خارج است و نیاز به اعتبارات ملی دارد
 
، در سال های اخیر وضعیت فاضلاب شهرستان اهواز به دلیل مشکلات زیر ساختی از جمله فرسودگی لوله ها و خطوط انتقالی و نبود تصفیه خانه در برخی از مناطق، با سیل اخیر منجر به بالاآمدن آب‌های سطحی ناشی از فاضلاب شهر به سطح خیابان ها و معابر عمومی شد که این مسئله عل
خدمات تاسیساتی بازار
خدمات لوله کشی تاسیساتی بازار 
 
تلفن دفترمرکزی : 09129352189-22537778 بدون تعطیلی
 
اجرا و تعمیرات لوله کشی بازار ,  پانزده خرداد , خیام , ابوسعید منیریه شاپور 
 
کلیه خدمات لوله کشی آب و فاضلاب گاز و شوفاژ گرمایشی .
 
عیب یابی و بازسازی تاسیسات لوله کشی ساختمان شبانه روزی .
 
نصب , لوله کشی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ , پکیج دیواری و آبگرمکن .
 
نصب و تعمیر شیر مخلوط و تجهیزات سرویس حمام توالت .
 
نصب , لوله کشی و تعمیرات پمپ آب خانگی .
 
لوله‌های فاضلاب در هر منطقه‌ای جهت دور کردن آب فاضلاب خانه‌ها و مناطق صنعتی مورد نیازند. برای تمام مقاصد، انواع مختلفی از لوله‌های زهکشی وجود دارد. لوله‌ای که انتقال آب از یک مکان به مکان دیگر را آسان می‌سازد لوله‌ی زهکشی نامیده می‌شود. این لوله‌ها از اهمیت زیادی برخوردارند، به دلیل این که وظیفه مهم دفع فاضلاب از خانه‌هایمان ‌یا یک مجموعه صنعتی را برعهده دارند. هم چنین برای جلو گیری از سیل که به دلیل شرایط باتلاقی و فرسایش خاک ایجاد
خدمات تاسیساتی خیابان حافظ
اجرا و تعمیرات لوله کشی خیابان حافظ تاسیسات شوفاژ و شیرالات .
 
عیب یابی , بازسازی و تعمیر تاسیسات لوله کشی ساختمان شبانه روزی .
 
لوله کشی آب و فاضلاب , گرمایشی و گاز خانگی .
 
نصب , راه اندازی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ مرکزی.
 
نصب , لوله کشی و سرویس پکیج دیواری .
 
نصب , سیم کشی و تعمیرات کولر آبی و گازی اسپلیت .
 
تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه سنسردار .
 
نصب و تعمیر شیر و لوازم سرویس حمام دستشویی آشپزخانه .
 
ع
آیا لوله بازکنی تهران شرکت دکتر لوله رعایت نکات بهداشتی را رعایت می کنند؟
بله 100% ما تمام خدمات خودر را با رعایت اصول بهداشتی انجام میدهیم.
لوله بازکن های ما در تهران با ماسک و دستکش مخصوص لوله بازکنی تمام نکات بهداشتی را رعایت می کنند.
ویژگی لوله بازکن های تهران نسبت به بقیه شرکت ها تمیز کردن محل گرفتگی در انتهای کار میباشد.
آیا لوله بازکنی در تهران تضمینی است؟
سوالی است که تمام مشتریان عزیز ما بعد از تماس از ما سوال میکنند
باید بگوییم بله شر
شرکت پالایش صدرآب کاسپین تحت برند صدر آب با مشارکت چند تیم حرفه ای در زمینه های مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، ساخت و تولید،بهداشت محیط، شیمی و حقوق محیط زیست تاسیس گردید و امروز با پشتوانه ی بیش از یک دهه تجربه ی صنعتی و تولیدی ، از بزرگترین شرکتهای فعال در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و محیط زیست کشور می باشد . ساخت پکیج تصفیه فاضلاب، تصفیه فاضلاب بهداشتی، فاضلاب صنعتی، سپتیک تانک، تصفیه فاضلاب به روش لجن فعال، از فعالیتهای شرک
انواع لوله های فلزی صنعتی:
لوله فلزی چدنی
لوله فلزی آهنی
لوله فلزی فولادی
هلدینگ صنایع برتر09128298533-02166709528
 
 
 
لوله های چدنی:
لوله های فلزی چدنی از قدیمی ترین لوله هایی می باشد که در صنایع مختلف جهت انتقال سیالات مورد استفاده بوده است. جنس این لوله ها از چدن ریخته گری می باشد و برحسب نوع کاربرد آنها، انواع و مقدار آلیاژ، شکل و طول لوله و‌ نوع اتصالات با هم متفاوت بوده و اغلب در سیستم لوله کشی فاضلاب استفاده می شود.
لوله های فلزی نشکن:
لوله فلزی
روش کنترل فرونشست زمین در تهران  در دورانی که برای تامین آب شهر تهران برنامه ریزی می‌شد، قرار بود آب زیرزمینی که با عبور از لایه های زمین تصفیه شده بود، بازیافت شده، و ۵۰ درصد از آب مصرفی شهررا تامین کند. که در صورت انجام این برنامه، نه تنها مشکل اتصال آب زیرزمینی با فاضلاب پیش نمی‌آمد، نیاز به انتقال آب شهر از مناطق دیگر که به خشک شدن و تخریب محیط زیست اطراف سدها انجامیده، به حداقل می‌رسید. اما از آنجا که از آب زیرزمینی برداشت واستفاده ل
لوله باز کنی در شیراز
به دنبال مراکز لوله بازکنی در شیراز هستید؟ میخواهید قیمت لوله بازکنی در شیراز را پیدا کنید؟ برای گرفتن اطلاعات کامل درباره ی تخلیه چاه و لوله بازکنی شیراز، قیمت لوله بازکنی با فنر در شیراز با ادامه ی مطلب همراه شوید.
 
لوله بازکن در شیراز
امروزه واژه لوله بازکن بر اساس معیار های متفاوت لوله بازکنی تعریف ها و انواع مختلفی دارد. واژه ی لوله بازکن، انسان، مواد شیمیایی و لوله بازکن های دستی را شامل می شود.
 
لوله بازکن کیست
خدمات تاسیساتی خزانه
خدمات لوله کشی و تاسیساتی خزانه
 
تلفن : 09129352189-22527778 شبانه روزی .
 
اجرا و تعمیرات تاسیسات لوله کشی ساختمان .
 
حضور فوری تاسیساتی لوله کشی سیار شبانه روزی .
 
لوله کشی آب و فاضلاب .
 
لوله کشی شوفاژ و پکیج دیواری .
 
لوله کشی گاز خانگی .
 
لوله کشی موتورخانه .
 
لوله کشی پلیمری پلاستکی .
 
لوله کشی  آهنی و دنده ای .
 
لوله کشی پلیکا و پوشفیت .
 
لوله کشی چسبی و اورینگی فاضلاب .
 
لوله کشی آبیاری قطره ای .
 
لوله کشی جوشی , پرسی وکوپل
لوله پلی اتیلن
لوله پلی اتیلن بهترین نوع لوله برای انتقال سیالات و تنها لوله ای است که بدون نشتی و بدون درز و تا 100 سال درون خاک عمر میکند. از مهمترین مزیت های لوله پلی اتیلن خوردگی و ترک خوردگی در مقابل سیالات شیمیایی و اسیدی می باشد. برای انتقال آب از لوله پلی اتیلن استفاده می شود که در اغلب موارد کمترین هزینه ( 50 تا 70 درصد ) را پایین آورده. 
از دیگر مزیت های لوله پلی اتیلن می توان بدون نشت، سخت، انعطاف پذیر، کاملا محدود و هزینه رقابتی هستند. به
لوله پلی اتیلن از جنس پلاستیک انعطاف پذیر میباشد و ویژگی انعطاف پذیری لوله های پلی اتیلن از مزایای مهم این لوله ها میباشد که انها را بسیار مناسب برای فرایند های نصب بخصوص در مواردی که انعطاف پذیری نیاز است مورد توجه قرار میدهد و در چنین شرایطی کاربرد لوله های فلزی اصلا امکان پذیر نیست.نوع پلی اتیلنی که جهت تولید لوله های پلی اتیلن مورد استفاده قرار میگیرد با پلی اتیلنی که برای تولید سایر مواد پلی اتیلنی مورد استفاده قرار میگیردمتفاوت میبا
لوله پلی اتیلن از جنس پلاستیک انعطاف پذیر میباشد و ویژگی انعطاف پذیری لوله های پلی اتیلن از مزایای مهم این لوله ها میباشد که انها را بسیار مناسب برای فرایند های نصب بخصوص در مواردی که انعطاف پذیری نیاز است مورد توجه قرار میدهد و در چنین شرایطی کاربرد لوله های فلزی اصلا امکان پذیر نیست.نوع پلی اتیلنی که جهت تولید لوله های پلی اتیلن مورد استفاده قرار میگیرد با پلی اتیلنی که برای تولید سایر مواد پلی اتیلنی مورد استفاده قرار میگیردمتفاوت میبا
چربی ها همه جا مضر هستند ! آشنایی با چربی گیر
چربی گیر فایبرگلاس و چربی گیر زیر سینکیچربی گیر چربی ها معمولا نه همیشه درسر ساز هستند چربی های موجود در غذا و خوارک سرخ شده به بدن انسان بلکه به سلامت سیستم های آبی و فاضلاب هم لطمه وارد میکنند .
در اینجا هدف ما آشنایی شما با یک دستگاه به نام چربی گیر (چربی گیر) میباشد . این دستگاه امکانی برای شما در منزل و آشپزخانه فراهم میکند تا چربی های زاید را در تله گرفتار کند در زبان انگلیسی به این دستگاه گریس
چربی ها همه جا مضر هستند ! آشنایی با چربی گیر
چربی گیر فایبرگلاس و چربی گیر زیر سینکی چربی گیرچربی ها معمولا نه همیشه درسر ساز هستند چربی های موجود در غذا و خوارک سرخ شده به بدن انسان بلکه به سلامت سیستم های آبی و فاضلاب هم لطمه وارد میکنند .
در اینجا هدف ما آشنایی شما با یک دستگاه به نام چربی گیر (چربیگیر) میباشد . این دستگاه امکانی برای شما در منزل و آشپزخانه فراهم میکند تا چربی های زاید را در تله گرفتار کند در زبان انگلیسی به این دستگاه گریس ت
حتما برای شما هم پیش آمده است که لوله های فاضلاب شما دچار گرفتگی شده باشد و شما به فکر باز کردن لوله ها افتاده باشید. در این هنگام بهترین راه حل برای باز کردن لوله های فاضلاب دستگاه لوله بازکنی است که لوله ها به راحتی باز می شوند. در واقع این روش نسبت به سایر
روش های دیگر برای باز کردن لوله ها کارساز است.
دستگاه لوله بازکنی چیست؟
دستگاه لوله بازکنی برای باز کردن انواع گرفتگی های سخت در لوله های فاضلاب بکار برده می شود. در واقع زمانی که موادی مان
رفع گرفتگی لوله دستجردی 
بوی بد فاضلاب های خانگی و ساختمانی از عواملی است که ساکنین خیابان دستگردی تهران را تحمیل بوجود می‌آورد تا برای لوله بازکنی های فاضلاب و بالا داخل شدن چاه های سرویس بهداشتی و اشخاص فنی کارشناس در‌این کار مراجعه نمایند . لذا روزمره اشخاص اکثری به دیده می خورند که در دستگردی برای خلاص شدن از بوی بد فاضلاب های شان به اشخاص فنی که در قضیه چاه بازکنی و لوله بازکنی خیابان دستگردی تخصص دارا‌هستند مراجعه می کنند . 
رهایی ا
سگ و گربه عامل انتقال سقط جنین
موش فاضلاب که دیگر نگو
جناق لوله کش فاضلاب عامل انتقال هر کوفت و مرض
سوسک حشره مفید و موثر برای مقابله با یزید زمان طراحی شده است که آب را از حلقوم وی می برید .
سوسک با لایروبی چاه ها تشنه می شود پس چرا آب از دستتان نمی چکد ؟
پشه این معجزه الهی خون را رقیق و از سکته مغزی و قلبی پیش گیری می کند دراکولا !
عامل هر کوفت و مرض گند آب :
 
 
خدمات تاسیساتی وحدت اسلامی 
ارایه خدمات تاسیساتی لوله کشی وحدت اسلامی , شاهپور و محدوده اطراف .
 
عیب یابی و بازسازی تاسیسات لوله کشی ساختمان شبانه روزی .
 
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب , شوفاژ و گاز خانگی و تجاری .
 
نصب , راه اندازی و سرویس موتورخانه شوفاژ و پکیج دیواری .
 
تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه دیجیتال .
 
رفع گرفتگی و بازکردن لوله و سیفون با فنر و دستگاه تراکم هوا .
 
نصب و تعمیر شیرالات و تجهیزات سرویس بهداشتی .
 
نصب ر
لوله پلی اتیلن به دلیل ویژگی هایی
که دارند در صنایع مختلف و گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند از جمله
بیشترین کاربرد های پلی ایتلن می توان به فاضلاب ، آبرسانی ، گاز رسانی ،
آتش نشانی و... نام برد . اما مهمترین کاریرد های لوله پلی اتیلن می توان
به موارد زیر اشاره کرد .
لوله پلی اتیلن آبرسانی
لوله
پلی اتیلن آبرسانی به دلیل مقاوم بودن در برابر خوردگی ، عدم رسوبگذاری
چیزی بیش از 50 سال است که در تاسیسات شهری و خطوط انتقال آب مورد استفاده
قرار می
تعمیرات تخصصی چاه های ریزشی و کول گذاری جهت جلوگیری از ریزش مجدد
لایروبی چاه با نیسان و نیروی انسانی توسط شرکت دکتر لوله
کاملا بهداشتی و بدون کثیف کاری
تخلیه چاه تهران با نیروی ماهر و مجرب و کاربلد
تخلیه کردن با پمپ مکنده 
خدمات طوقه چینی چاه با مقنعی کارهای دکرت لوله
باز و بسته کردن درب چاه با دستگاه
حفاری حفر چاه آب ، چاه جذبی فاضلاب ، ارت ، کانال ، منهول ، سپتینگ و مسیر لوله کشی
تشخیص دقیق محل درب چاه و باز و بست درب چاه و طوقه چینی و کول گذا
خدمات تاسیساتی حکیمیه
لوله کشی و خدمات تاسیسات حکیمیه و محدوده اطراف
 
تلفن : 09129352189-22537778 شبانه روزی
 
اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان .
 
اجرا و تعمیر لوله کشی آب و فاضلاب .
 
اجرا و تعمیر و خدمات تاسیساتی و لوله کشی حکیمیه و مناطق اطراف .
 
لوله کشی شوفاژ روکار و توکار .
 
اجرا و تعمیر لوله کشی گاز و خرده کاری جوشکاری لوله گاز .
 
تعمیر شوفاژخانه و سرویس موتورخانه .
 
نصب و تعمیر شیرالات آشپزخانه ,دوش حمام , دستشویی و توالت .
 
تشخیص ترکیدگی لوله و
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
منهول پلی اتیلن چیست
یکی از اجزای مهم شبکه فاضلاب منهول پلی اتیلن می باشد . استفاده از منهول از دیرباز جهت ایجاد ایستگاههای دسترسی به بخشهای مختلف شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب جهت بازرسی، تعمیر، تهویه طبیعی و نگهداری همواره مورد نظر بوده است و از منهول به وفور استفاده می‌شده است. امروزه نیز نه تنها از اهمیت منهول کاسته نشده بلکه روز به روز بر اهمیت و نیز موارد کاربرد منهول افزورده شده است. به طوری که در هر کوچه و خیابان تعداد زیادی منهول به کا
لوله بازکنی در تهرانلوله بازکنی ارزان تهران , چاه بازکنی تهران , تخلیه چاه تهرانلوله بازکنی غرب تهران,لوله بازکنی شمال تهران
لوله بازکنی ۲۴ ساعت شبانه روزی در تهران✅ حضور۲۰دقیقه ای تمام محدود تهران❗️✅ تضمین کار با فاکتور ونرخ اتحادیه⭐️✅ لوله بازکنی بادستگاه مکیوم✅ لوله کشی ساختمان وتشخیص ترکیدگی✅ تشخیص درب چاه درکمترین زمان✅ لایروبی حفرچاه نو✅ رفع نم و بوی فاضلاب✅ رفع بو و نم حمام و دستشویی✅ بیواسطه ارزان فوری شبانه روزی✅ با تان
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
شرکت پالایش صدرآب کاسپین تحت برند صدر آب با مشارکت چند تیم حرفه ای در زمینه های مهندسی محیط زیست، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، ساخت و تولید،بهداشت محیط، شیمی و حقوق محیط زیست تاسیس گردید و امروز با پشتوانه ی بیش از یک دهه تجربه ی صنعتی و تولیدی ، از بزرگترین شرکتهای فعال در صنعت تصفیه آب و فاضلاب و محیط زیست کشور می باشد . ساخت پکیج تصفیه فاضلاب، تصفیه فاضلاب بهداشتی، فاضلاب صنعتی، سپتیک تانک، تصفیه فاضلاب به روش لجن فعال، از فعالیتهای شرک
لوله بازکنی ونک با دستگاه ژنراتور برقی :
لوله بازکنی با دستگاه ژنراتور برقی بیشترین کاربرد را نسبت به دستگاه های دیگر دارذ . دستگاه ژنراتور برقی دستگاهی است که با قدرت بالای خود سخت ترین گرفتگی هارا با سه نظام های آلمانی باز می کند دراین دستگاه هافنرهای مختلفی از جمله فنر معمولی , فنرسیمان تراش , فنرفولادی , فنرسیمان تراش , فنرالماسی , فنرارتفاع زن و…
این دستگاه با متمرکز کردن بادفشارقوی و ارسال ناگهانی باد به داخل لوله بدون آسیب به لوله گرف
لوله کاروگیت
با قطر داخلی 1800 میلیمتر و قطر خارجی 2000 میلیمتر یا 2 متر : لوله کاروگیت 1800
( یا لوله اسپیرال کاروگیت 1800 میلیمتر) در هر مترازی بسته به درخواست مشتری تولید
میگردد مقاومت این لوله 8 و 16 و 31.5 میباشد که در شبکه انتقال فاضلاب های اصلی شهر
ها ، فاضلاب های صنعتی بزرگ ، ساخت منهول آدم رو ( منهول پلی اتیلن) ، چربیگیر پلی
اتیلن ، سپتیک تانک پلی اتیلن ، ایستگاه پمپاژ ، غلاف برای دور لوله های گاز ، قالب
جهت تزریق بتن دور لوله ها و کابل های مهم و حساس
 تشخیص ترکیدگی لوله و مزایای آن :
استفاده از دستگاه های تشخیص ترکیدگی لوله مزایای بسیاری دارد که مهم ترین آن عدم تخریب بنا جهت تشخیص محل ترکیدگی می باشد که خود مشکلات عدیده دیگری را نیز در پی خواهد داشت . از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه ها صرف زمان بسیار اندک در مقایسه با روش های سنتی جهت تشخیص محل نشتی و ترکیدگی می باشد ، دیگر مزایای این روش صرف هزینه کمتر و جلوگیری از نم و رطوبت ساختمان می باشد.
تشخیص دقیق و نقطه ای محل ترکیدگی و نشت لول
 بهمن, 1398  بدون نظر  لوله استیل و فولادی  محمدرضا آذرشب
خط تولید لوله کاروگیت
خط تولید لوله کاروگیت ، برای تولید انواع لوله پلی اتیلن دو جداره استفاده می‌شود. تولید کننده لوله هایی است که به صورت موج دار یا اسپیرال ساخته می شوند و این لوله ها در پی ریزی ، انتقال آب باران خیابان ها و یا فاضلاب کاربرد دارد. این لوله ها می تواند در حین زلزله انعطاف پذیر باشند .
این لوله ها در سایزهای مختلف در استانداردهای مختلف تولید می شوند.
لیست قیمت فروش خط
تاسیسات شبانه روزی تهران
خدمات لوله کشی تهران با سابقه ای درخشان در امر اجرا ،
تعمیرات و خدمات تاسیساتی و  لوله کشی با ارایه خدمات گوناگون تاسیساتی درخدمت شماست.امید که بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم.
 
تلفن دفتر شرکت خدمات تاسیسات : 09129750376-22537778
 شبانه روزی،بدون تعطیلی
                        کلـــــــــی و جزیـــــــــــــی ، سراسر تهران 
خدمات لوله کشی آب،تعمیرات لوله کشی ساختمان،لوله کشی سردوگرم 
لوله کشی اب روکار و توکار
لوله کشی شوفاژ ر
لوله پلی اتیلن
لوله پلی اتیلن به لوله ای گفته می شود که از جنس پلی اتیلن و با مواد پلی اتیلن و بدون افزودنی های ( گرانول ) دیگر تولید شده باشد و همین مواد پلی اتیلن است که به لوله پلی اتیلن شکل و ظاهر میدهد که باعث مزایای زیاد لوله پلی اتیلن و محبوبیت آن برای آبرسانی شده است .
لوله پلی اتیلن در آب و هوای معتدل عملکرد بسیار مناسبی دارد و اگر نیازهای مربوط به نصب و مهندسی کامل انجام گردد ، از آنها می توان برای سالهای طولانی استفاده کرد بدون هیچگونه
خدمات تاسیساتی نازی آباد
لوله کشی و خدمات تاسیساتی نازی آباد
 
تلفن : 09129352189-22537778 شبانه روزی
 
اجرا و تعمیرات لوله کشی نازی آباد , چهارصد دستگاه و......
 
ارایه کلیه خدمات تاسیساتی نازی آباد موتورخانه و پکیج دیواری .
 
بازسازی و تعمیر لوله کشی ساختمان .
 
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب .
 
تعمیرات لوله کشی گاز خانگی و تجاری .
 
اجرا و تعمیر لوله کشی شوفاژ , رادیاتور و پکیج دیواری .
 
تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی .
 
لوله بازکنی با ژنراتور و فنر ل
لوله پلی اتیلن
لوله پلی اتیلن به لوله ای گفته می شود که از جنس پلی اتیلن و با مواد پلی اتیلن و بدون افزودنی های ( گرانول ) دیگر تولید شده باشد و همین مواد پلی اتیلن است که به لوله پلی اتیلن شکل و ظاهر میدهد که باعث مزایای زیاد لوله پلی اتیلن و محبوبیت آن برای آبرسانی شده است .
لوله پلی اتیلن در آب و هوای معتدل عملکرد بسیار مناسبی دارد و اگر نیازهای مربوط به نصب و مهندسی کامل انجام گردد ، از آنها می توان برای سالهای طولانی استفاده کرد بدون هیچگونه
تاسیسات لوله کشی جزء مهمی از پروژه های ساخت و ساز است. در انواع ساختمان ها – بدون در نظر گرفتن نوع کاربری ساختمان – لوله کشی ساختمان، اهمیت مجزایی برای پروژه های ساخت و ساز ارائه می دهد. به طور کلی سیستم های لوله کشی در ساختمان با اهداف زیر در پروژه های ساخت و ساز اجرا می شود:
برای تامین آب مصرفی در تمام قسمت ها
لوله کشی برای انتقال فاضلاب و پساب در روی سطح زمین
سیستم لوله کشی مخصوص دفع فاضلاب به سمت مجرای اصلی فاضلاب یا سپتیک تانک
لوله کشی ساخ
خطوط تولید لوله های پلی اتیلنی شرکت کاجاران قابلیت تولید لوله در سایز های 16 میلیمتر الی 400 میلیمتر را داراست.این لوله ها در فشار های 20،16،10،6 اتمسفر تولید میشوند. لوله هایی که توسط خطوط کاجاران تولید میشوند مورد تایید شرکت آب و فاضلاب می باشند.
این خط شامل:

اکسترودر تک ماردون دارای نمایشگر PLC
دارای قالب لوله اسپریال
دارای کالیبراتور
تانک وکیوم به طول شش متر 
spray tank به طول شش متر همرا با دو عدد پمپ اسپری
دارای مارک زن ، کشنده و جمع کننده لوله ، ک
فروش نوار خطر زرد رنگ ، قیمت نوار خطر اب و فاضلاب
فروش نوار خطر زرد رنگ در 2 نوع جنس وکیفیت درجه 1 و درجه 2 که به دلیل فرق قیمتی اکـثر پیمانکاران تمایل به استفاده از جنس درجه 2 می باشند. 
فروش نوار خطر برق گرفتگی ، فروش نوار خطر کابل فیبر نوری 
فروش نوار خطر زرد رنگ لوله گاز ، فروش نوار خطر پلاستیکی فاضلاب شهری
قیمت انواع نوار و وزن استاندارد نوار خطر را ازما جویا باشید
 
نوار خطر ، تولید کننده نوار خطر ، فروش نوار خطر ، نوار زرد رنگ ، فروش نوار هش
دستگاه تصفیه فاضلاب شهری باکیفیت در کیش: یکی از بارز ترین ویژگی های این فاضلاب آلودگی های میکروبی بوده و علاوه بر آن آلودگی های دیگری نظیر ویروس ها (مثل هپاتیت نوع A )، پروتوزوآ ها یا تک یاختگان (مثل کریپتوسپریدیوم) و انگل و تخم انگل ها (مانند آسکاریس) در این فاضلاب ممکن است وجود داشته باشند. علاوه بر موارد اشاره شده در بالا، وجود مواد آلی ای که باعث ایجاد طعم و بو می شوند نیز در این دست فاضلاب ها گزارش شده است.

ادامه مطلب
لوله آهنی درز دار صنعتی
لوله آهنی درز دار جزء جدانشنی از صنعت است .لوله صنعتی ایده آل و مناسب ترین گزینه برای سیستم های انتقال مثل : نفت ، گاز ، فاضلاب شهری ، آب ، لوله های آتش نشانی و…. به کار می رود . متداول ترین لوله برای استفاده در صنعت ، لوله فلزی است که از آلیاژ کربن و آهن موسوم به کربن استیل ساخته میشود .
لوله صنعتی استوانه ای تو خالی است که از ورق های پیچیده متشکل است و از این محصول برای انتقال مواد ، رابط در ساختمان و  یا سایر صنعت استفا
لوله پلی اتیلن
لوله پلی اتیلن از انواع لوله هایی هستند که جهت انتقال سیالات بیشتر با ماهیت مایع و در برخی مواقع جهت انتقال خطوط گاز به کار میروند.لوله پلی اتیلن محفظه هایی تو خالی هستند که بسته به نوع فشار سیال ورودی و مقدار دبی آن دارای ابعاد و فشارهایی متناسب با نیاز پروژه تولید میگردند که از استحکام بالایی در مقایسه با انواع مشابه خود دارند.لوله پلی اتیلن در مقوله ی آبرسانی کشاورزی گازرسانی و در برخی موارد جهت کاورینگ خطوط فیبر نوری و زه
در این مطلب درباره مشکلات گرفتگی در ساختمان ها و منازل مسکونی صحبت خواهیم کرد. مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب اصلاا چیز خوبی نیست. اما در این مطلب شما می دانید که چه مکان هایی و چه قسمتهایی در خانه ممکن هست تاثیر بسیار بیشتری برای گرفتگی لوله داشته باشند.
  
ادامه مطلب
لوله کاروگیتلوله کاروگیت یا به عبارتی دیگر ( Corrugated Pipe ) نوعی دیگر از لوله های تولیدی با مواد پلی اتیلن است که جهت انتقال سیالات، شبکه های جمع آوری فاضلاب، شبکه های آبرسانی و پساب های صنعتی بدون فشار به عنوان یک کانال زیرزمینی بکار برده می شوند. لوله کروگیت دارای سطح داخلی صاف و صیقلی که بدون نیاز به فشار موجب حرکت سریع انواع سیالات از جمله پساب های صنعتی و فاضلاب های شهری می شود. با توجه با اینکه این نوع لوله فشار بار داخلی ندارند یعنی سیال در
لوله پلی اتیلن
لوله HDPE یک نوع لوله پلاستیکی انعطاف پذیر است که برای انتقال مایع و گاز مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب برای جایگزینی خطوط لوله های بتنی یا فولادی پیرامون استفاده می شود. این نوع لوله ها ساخته شده از HDPE گرمانرم سطح بالای نفوذپذیری و باند مولکولی قوی آن را برای لوله های تحت فشار بالا مناسب می سازد. لوله HDPE در سراسر جهان برای برنامه های کاربردی مانند شبکه های آب، شبکه های گاز، فاضلاب، خطوط انتقال مایع، آبیاری روستایی، خطوط تامی
لوله پلی اتیلن 180 میلیمتر ، 7/2 اینچ :
لوله پلی اتیلن 180 میلیمتر از انواع کم مصرف لوله های پلی اتیلن می باشد که در فشار کاری 5 الی 25 بار تولید و ارائه می  گردند. این لوله ها عموما جهت انتقال سیالات مایع مانند آب در فشار های ذکر شده مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن این که متراژ تعریف شده در این لوله ها 6 و 12 متر می باشد که بنا به درخواست خریدار قابل تولید می باشند.
لوله پلی اتیلن در گرید های مختلفی تولید و عرضه می گردد که هر کدام از این نوع مواد پلی اتیلن
لوله کشی آب در کرج
گروه تاسیسات ساختمانی واریان سرویس، در کلیه امور ساختمانی و تاسیساتی از قبیل تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، لوله بازکنی، لوله کشی ساختمان ،تعمیرات ساختمان و تعمیر پکیج و رادیاتور در کرج دارای افراد متخصص، متعهد و با تجربه می‌باشد.
امروزه برای لوله کشی ساختمان معمولا از لوله‌های آهنی و فولادی گالوانیزه، لوله‌های چدنی و لوله‌های پلاستیکی استفاده می‌شود.
لوله‌های گالوانیزه و آهنی به دلیل اینکه با سرعت بالایی دچار
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر آب و فاضلاب خوش نشین سبزوار گفت: آبرسانی به ۳ روستای هلاک آباد، شهرسوخته و چاه سوخته از ابتدای سال گذشته آغاز شده بود که برای اجرای آن ۳۵ کیلومتر عملیات لوله گذاری، ۶ باب انبار و ۳ رله پمپاژ ساخته شده است. عباس واهبی افزود: با اجرای این طرح ها ۵۰۷ نفر از جمعیت خوش نشین شهرستان سبزوار که بدون شبکه آبرسانی بودند از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند شدند. وی امتداد داد: ۱۲۲ روستا از مجموع ۱۵۸ روستای ش
خدمات تاسیساتی خاوران
لوله کشی و خدمات تاسیساتی خاوران
 
تلفن : 09129352189-22537778 شبانه روزی
 
تاسیسات شما با خدمات لوله کشی پایپ سرویس سراسر تهران .
 
اجرا و تعمیرات تاسیسات  لوله کشی ساختمان .
 
ارایه خدمات تاسیساتی لوله کشی خاوران و محدوده اطراف .
 
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب , گاز , شوفاژ و فاضلاب ساختمان .
 
نصب , راه اندازی و تعمیر موتورخانه , پکیج و رادیاتور شوفاژ .
 
نصب , لوله کشی و سرویس آبگرمکن دیواری .
 
نصب و تعمیر شیرالات و لوازم بهداشتی و اک
لوله استیل چیست و چه کاربردهایی دارد؟

لوله استیل چیست؟
اطلاعات کلی مربوط به لوله استیل
لوله استیل به علت داشتن مقاومت به خوردگی عالی یکی از پرکاربردترین لوله های مورد استفاده در صنایع مختلف می باشد. لوله استیل همانطور که از اسم آن مشخص است، از جنس استیل می باشد و ویژگی های این آلیاژ را دارا است. استفاده از این لوله باعث سهولت در انتقال انواع تولیدات شده است. از مهم‌ترین کاربردهای لوله استیل می‌توان به تصفیه آب و فاضلاب و همچنین لوله‌کش
خب ما شنبه رفتیم شهر خواهر و همون فرداش صبح باز رفتیم بیمارستان پسره رو ببینیم و برگردیم
شهر خودمون ...  همین هم شد
و چه خوب شد که برگشتیم ... عصر روز یکشنبه بابام اومد بره دستشویی یه دفعه داد زد چه کار کنم
الان فاضلاب مباد تو خونه م ... رفتم ببینم چی شده ... چشمتون روز بد نبینه ... فاضلاب همینجوری
داشت از توالت بیرون میزد دیگه خلاصه سریع رفتم سراغ مردهای همسایه و گفتم تو رو خدا بیایید
کمک ... بابام که داشت دیونه میشد از ترس میگفت الان زندگی مامانتو فا
خدمات تاسیساتی لوله کشی رسالت
اجرا و تعمیرات تاسیسات منزل و لوله کشی رسالت
 
تلفن : 09129352189-22537778 شبانه روزی
 
ارایه خدمات لوله کشی و تاسیساتی رسالت , سمنگان , هنگام , کرمان
نیرودریایی , اوقاف , دلاوران , سرسبز و محدوده اطراف .
 
اجرا و تعمیرات لوله کشی و تاسیساتی ساختمان .
 
بازسازی و نوسازی لوله کشی آّب و فاضلاب .
 
تعمیر لوله کشی شوفاژ روکار و توکار .
 
عیب یابی لوله کشی و تاسیسات ساختمان و رفع عیب .
 
اجرا و تعمیر گازکشی و لوله کشی گاز ساختمان , آشپ
 
 
بیگلری خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح شبکه فاضلاب در بخش کیار آغاز شده است و شهرهای چلگرد، ناغان و دشتک نیز ردیف ماده ۲۳ را دریافت کرده‌اند که با پایداری ردیف‌های اعتباری شبکه‌های فاضلاب را در این مناطق ایجاد می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: این تصفیه‌خانه فاضلاب دارای کیفیت مطلوب و از استانداردهای زیست‌محیطی برخوردار است.
قدرت‌الله بیگلری افزود: این طرح، نخستین تصفیه‌خانه در اس
لوله صنعتی جزء جدانشدنی و لاینفک  از صنعت به شمار می روند که همواره بخش وسیعی از سیالات توسط این محصول صنعتی به پروژه‌های بزرگ و کوچک انتقال می یابد. امروزه لوله صنعتی ایده‌آل‌ترین گزینه برای سیستم‌های انتقال از جمله: نفت، گاز، آب، فاضلاب شهری و صنعتی، لوله‌های آتش نشانی و اطفاء حریق می باشد.
 
مصارف لوله صنعتی
لوله صنعتی در صنایع زیادی من جمله خودرو سازی ماشین سازی قطعه سازی و تمامی صنایع استفاده میشود.این لوله ها در صنایع ساختمان سازه
در آوردن گوشی از چاه توالت گاهی اوقات به دلیل وارد کردن دست در داخل لوله منجر به ضرر جانی برای خیلی از افراد می شود. بهتر است برای این کار از یک شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه فوری و تضمینی استفاده کنید.
هشدار: آیا می دانید برای درآوردن گوشی موبایل از توالت با دست، امکان گیر کردن دستتان در لوله وجود دارد؟
اشتباه خیلی از مردم این است که هنگام افتادن اشیاء درون چاه توالت هول می شوند و سریعا برای بیرون آوردن گوشی موبایل با دستانی خالی اقدام به وارد
لوله PVC
لوله PVC یا پلی وینیل کلرید یک لوله از جنس پلیمر ترموپلاستیک می باشد که این لوله ها در ابتدا
سخت هستند و می توان به واسطه افزودن روان کننده ها به آن خاصیت انعطاف پذیری افزود و
متناسب با نیاز از آن ها برای کاربردهای مختلف استفاده کرد.
لوله پی وی سی جزء اولین لوله هایی هستند که در ساختمان ها کاربرد داشته اند و امروزه نیز
دارای کاربردهای گسترده ای می باشند.
یکی از کاربردهایی که این لوله ها دارند در ساخت لوله فاضلاب است ، به دلیل اینکه قیمت
تشخیص و ترمیم ترکیدگی لوله تخصص ماست
تشخیص و ترمیم ترکیدگی لوله را باید به یک متخصص سپرد تا علاوه بر هزینه تشخیص ترکیدگی لوله هزینه های اضافی بنایی و دیگر کارها را بر روی دستتان نگذارد. خدمت از ما برای کمک به شما مشتریان نیروهای زبده را آموزش داده تا علاوه بر مهارت بالا بتوانند با علمی به روز به شما کمک کنند و مشکل شما را در کمترین زمان ممکن حل کنند.
 علت ترکیدگی لوله چیست و چگونه اتفاق می افتد ؟
مهمترین عاملی که بر ترکیدگی لوله تاثیر گذار اس
سلام به دنبال لوله بازکنی درستارخان هستید؟
رفع گرفتگی لوله فاضلاب.رفع گرفتگی توالت فرنگی و انواع لوله.
حضور سرویسکاران مجرب کمتر از20 دقیقه در محل شما عزیزان.
»خدمات چاه و فاضلاب. فنر زدن لوله.رفع گرفتگی. تخلیه چاه.»
«شرکت ایران تخلیه آماده عقد قرار داد با شرکت و ارگانها میباشد.»
«تمام خدمات شرکت ایران تخلیه با فاکتور میباشد.»
«لوله بازکنی در ستارخان با افتخار یکی از خدمات پر درخواست از شرکت ما میباشد.»
قیمت لوله بازکنی در ستارخان:
هر سال قیم
 
 
کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل پاورپوینت جامع و کامل تصفیه فاضلاب صنایع نساجی با فرمت PPT - قابل ویرایش در 40 اسلاید می باشد که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را دانلود و دریافت نمایید.
بخشی از متن:
مقدمه
تعریف فاضلاب
به کلیه آب های استفاده ومصرف شده جهت مقاصد گوناگون اصطلاحاً فاضلاب گفته میشود، به عبارت دیگر به مجموعه آبهای دور ریختنی که پس از جمع آوری و تصفیه ممکن است قابلیت استفاده مجدد را داشته باشد، فاضلاب اطلاق می شود.
ا
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
 مرداد, 1398  4 نظرات  بلاگ  محمد علی پوده
لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت
لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت به دو صورت تک جداره و دوجداره  می باشد. لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت برای انتقال فاضلاب تولید می شود.ویژگی های ایده آلی برای استفاده در سازه های زیر زمینی انواع سیستم لوله کشی زیر زمینی دارد.لوله پلی اتیلن تولید شده با مواد H D P E نسبتا وزن کمی داشته است.و به همین دلیل حمل و نقل و نصب آن آسانتر و کم هزینه تر است.لوله پلی اتیلن فاضلابی کار
لوله های گالوانیزه از انواع لوله های فولادی درزدار میباشند که جهت مصارف صنعتی و ساختمانی و به جهت انتقال آب سرد و گرم مورد استفاده قرار میگیرند .لوله های گالوانیزه دارای روکشی از روز میباشند که اصطلاحا به این لوله ها لوله های روی اندود نیز میگویند .این لوله ا به جهت دارا بودن یک لایه محافظ دارای مقاومت بیشتری نسبت به انواع لوله های سیاه میباشند و در مقابل انواع واکنشهای شیمیایی و اکسیده شدن مقاوم بوده و به راحتی تحت تاثیر عوامل بیرونی به لح
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 
رفع گرفتگی هر گونه لوله گرفته شده
فنر زنی،لوله آشپزخانه،لوله حمام،لوله سرویس ایرانی،سرویس خارجی،لوله پارکینگ،لوله پشت بام،روشویی
ارسال سرویسکار از نزدیک ترین محل ، فوری
سرویس دهی در تمام نقاط تهران
دارای نیروی ماهر و با اخلاق
دستمزد منصف به گونه ای که مشتری همیشگی ما باشید
تضمین کیفیت کار
شماره تماس :۰۹۱۲۴۰۴۶۹۰۳ 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها