نتایج جستجو برای عبارت :

انتخاب‌کُشی هوشمندانه

چگونگی انتخاب ماشین مناسب برای اسباب کشی ماشین های باربری نقش مهمی در اسباب کشی ایمن دارند در این مقاله به چگونگی انتخاب ماشین مناسب برای اسباب کشی می پردازیم برای انتخاب درست ماشین مناسب متن زیر را با دقت مطالعه فرمایید. انتخاب ماشین مناسب برای اسباب کشی باید بسیار هوشمندانه صورت پذیرد چون اسباب […] چگونگی انتخاب ماشین مناسب برای اسباب کشی
منبع : سپند بار
هک به روشی هوشمندانه برای حل مشکلی ویژه گفته می‌شود، و هکر به کسی گفته می‌شود که از این روش‌های هوشمندانه استفاده می‌کند. ولی متاسفانه امروزه هکر به معنای شخصی است که به منظور اخاذی و یا خرابکاری در سیستم‌ها و سایت‌ها شروع به خراب کاری می‌کند.
ادامه مطلب
هوشمندانه ترین انتخاب در کفپوش آشپزخانه شما
 انتخاب هوشمندانه کفپوش آشپزخانه،  جز مهمترین بخش های در طراحی و معماری هر ساختمان در همه دنیا و به خصوص با تنوع آب و هوایی که در ایران است می باشد بنابراین کارشناسان شرکت رادین پوشش زرین با دغ دغه توجه به معماری ایرانی و آسایش شما عزیزان همت به تهیه مقاله در ارتباط با کفپوش آشپزخانه نموده اند.
 
 
 
با توجه به تنوع بالا که کفپوش‌های معمول در بازار ایران از جمله سنگ و سرامیک، کفپوش‌های اپوکسی،
اگر این مطلب را می خوانید و فکر می کنید باهوش نیستید ، ما قطعاً می خواهیم که نحوه هوشمندانه فکر کردن را تغییر دهید. باهوش بودن چیزی بیش از انجام یک تست ضریب هوشی با نمرات بالا یا یک دانش آموز ممتاز بودن است. هر دو این ها عالی هستند، اما ارتباط زیادی با هوشمندانه فکر کردن ندارند.
در جامعه مدرن ما ، مسلماً دانستن نحوه تفکر هوشمندانه (برای دانستن نحوه تفکر انتقادی در مورد چیزها و باز کردن ایده‌های جدید) مهم تر است. در این مطلب 9 راهکار برای نحوه فک
نگهدارنده موبایل مغناطیسی امروز در زندگی ما ، لازم است برخی وسایل هوشمندانه در اطراف ما وجود داشته باشد تا تلفن ها را هنگام مسافرت ایمن کنیم. دارندگان تلفن یا مونت های تلفن یکی از هوشمندانه ترین محصولات برای نگه داشتن تلفن همراه در مقابل شما است بدون توجه به اینکه به دنبال راهنمایی نقشه در آن هستید یا با کسی صحبت می کنید. سوار شدن خودروهای هوشمند در تمام طول راه به شما کمک می کند.
قبل از سفر به تعطیلات ، سوار شدن ماشین هوشمند باید برای تعمیر
چگونه کولرگازی مناسب انتخاب کنیم؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از مردم را به خود درگیر کرده است. افراد زیادی این روزها می خواهند کولرگازی بخرند اما اطلاعاتی در مورد انواع کولرگازی ها، نوع برند آن ها و تفاوت و ویژگی های آن ها ندارند. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا یک انتخاب مناسب و هوشمندانه داشته باشید.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیماللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهمبا استعانت از خداوند منان و با توجه به نیاز مبرم این نرم افزار در جامعه، برآن شدیم تا بانک جامعی از اسامی موجود جهت انتخاب فرزند دلبندتان را پس از یک هفته جستجو، دسته بندی و الگوسازی ، آماده ارائه به پیشگاه شما بنماییم.نرم افزار بانک جامع اسامی جهت انتخاب اسم پسر و یا دختر فرزند دلبندتان بگونه ای هوشمندانه برنامه نویسی شده است که هنگام استفاده از این نرم افزار بتوانید بر اساس سلیق
اگر به دنبال کابینت ارزان قیمت می باشد با ما همراه باشید . در این مطلب قصد داریم به شما چند نوع کابینت ارزان قیمت معرفی کنیم .
کابینت یکی از اجزای اصلی آشپزخان می باشد ، که شما باید در انتخاب آن هوشمندانه عمل کنید . اگر در انتخاب نوع کابینت دقت لازم را نداشته باشید ، هزینه ی آن بسیار بالا می شود و شما را دچار مشکل خواهد کرد .
امروزه زمان، نقش مهمی در زندگی ما ایفا می‌کند و این مسئله گرایش ما را به محصولات پیش‌ساخته بیش‌ازپیش می‌سازد. کابینت
مردم کی میخوان خودشون و توانایی و صلاحیت خودشون رو باور کنن و دست از این توهین به خودشون بردارن که میگن: « از همه خانوما میخوام بهم رای بدن» یا «از همه همشهریام میخوام بهم رای بدن»؟
یعنی فکر میکنم اگه نخوایم بگیم بالا اومدن و انتخاب بعضی از این مسئولان کم برخوردار از شعور و انسانیت که به مردم توهین میکنن یا نمک به زخم میپاشن و هیچ خاصیتی هم عملا ندارن، قشنگ حاصل چنین دیدگاه  های فضایی هستن!، قطعاً اینکه هنوز چنین باورهایی در این سطح «وجود» دا
مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور مردم و مسئولین در مسجد النبی(ص) آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ امام جمعه آبپخش در این مراسم ضمن تسلیت  سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: خبر عروج ملکوتی حضرت امام، بسیار ناگوار و حزن انگیز بود ولی انتخاب خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، خبری مسرت بخش بود که موجی از امیدواری را در قلوب مردم بوجود آورد.
حجت الاسلام خداداد رضایی افزود: این
خیلی از ما دوست داریم فرد موفقی باشیم و خیلی ها هم فکر می کنند موفق شدن راز و رمزی دارد و برای تبدیل شدن به یک فرد بزرگ و موفق، باید پول، سرمایه، پارتی و ... داشت.
اما این راز موفقیت انسان های بزرگ نیست. انسان های بزرگ بیش از هر چیز بر روی خودشان و توانمندی های خودشان سرمایه گذاری می کنند. اگر یک جستجوی ساده انجام بدهید و زندگینامه آنها را بخوانید، متوجه می شوید که خیلی از آنها، با کمترین سرمایه و امکانات اولیه توانسته اند به این جایگاه برسند.
در
نوتیف Web MD برام اومده بود و فاصله ی بین دو کلاس رو با خوندنش سپری کردم. 
مطلبش جالب بود و کوتاه. نوشته بود تخمک میگرده از بین اون همه اسپرم، بهترین رو از لحاظ محتوای ژنومی برمیداره، صرفا اتفاق و احتمال نیست، تخمک هوشمندانه عمل میکنه...
خلاصه ی مقاله این بود. 
همین جور که داشتم درمورد این سلکتیو عمل کردن یه سلول فکر میکردم، پروفایل نرگس رو دیدم. دختری که در آستانه ی طلاقه. آستانه که چه عرض کنم کار تمومه. انتخاب اشتباه، کارهای اشتباه، بچه دار شدن
طراحی سایت کارخانجات در سئوراز
برای اینکه حیات کارخانه ها بتواند تا مدت های مدید ادامه داشته باشد استفاده از طراحی سایت کارخانجات برای افزایش مشتریان و دزدیدن گوی پیشرفت و رقابت از دیگر رقبا انتخاب بسیار هوشمندانه و عاقلانه ای می باشد. برای داشتن چنین وب سایت هایی شرکت طراحی سایت سئوراز توانایی ارایه بهترین و استاندارد ترین سایت ها را دارد. برای مثال تصاویر سایت مرداس را در عکس زیر مشاهده می کنید که دارای ویژگی های استاندارد یک طراحی وب س
۱ – سکه جادویی یک ریالیبه دست آوردن پاداش های بزرگ از طریق مجموعه ای از انتخاب های کوچک و هوشمندانه است. یعنی شما با قدم هایی کوچک که خیلی به چشم نمی آیند، به نتایج بزرگی دست پیدا کنید. این اصل کلی مبتنی بر فرمول ذیل است:انتخاب های کوچک و هوشمندانه + پایداری و ثبات قدم + زمان = ایجاد تفاوت های بنیادین
۲ – اثر موجیما باید بدانیم چه اعمال و افعال مثبت و چه منفی ما اگر تداوم پیدا کند و تکرار شود، غیر از تاثیر خود، اثر موجی نیز به دنبال دارد و آثار و
درحال خداحافظی با تابستان هستم، سلام به پاییز و دانشگاه میکنم، از این ترم به بعد یه استارت قوی میزنم، هوشمندانه به پیشرفت در زمینه علمی فکر میکنم از اول تابستون داشتم اطلاعاتم رو تکمیل میکردم و برای تک تک روز هایم در آینده برنامه دارم تا پیشرفت کنم، هر کس که بخواد منو از علم و پیشرفت دور کنه ، رکب بدی از من خواهد خورد ، پیشرفت تو خون منه، شاگرد اول کلاس ترم بعد منم با بالاترین نمره...:)
شروع یک زندگی جدید، نیاز به وسایل جدید دارد و خرید بهترین وسایل آشپزخانه عروس و ست کردن وسایل با هم زمان زیادی می‌برد . برای تهیه جهیزیه، بیش ترین هزینه برای آشپزخانه صرف می‌ گردد .
برای وسایل آشپزخانه باید رنگی را انتخاب نمود که حس بهتری را در شما القا نماید . رنگ تأثیر بسیار زیادی بر روحیه انسان دارد و باید برای انتخاب رنگ لوازم خانه که دائم با آن‌ها در ارتباطیم، هوشمندانه‌تر عمل نماییم .
رنگ سفید یکی از پر کاربردترین رنگ هایی است که برای
درست در اوجِ اوجِ شادمانی غمی بر دل می نشیند . غمی نه جانکاه بلکه غمی عمیق. اما این غم از کجاست؟ برای چیست؟ 
تو را گرامی میدارم ای غم جان افزا !
گرامی میدارمت ای غم مقدس
ای الهی تر از هر نوع شادی !
ای نور خداوند
ای پیامبر !
گرامی میدارمت که به یادم می آوری برای چه نفس می کشم و به کجا باید بروم.
ای گرامی چون عشق
ای خود عشق که هوشمندانه لباس غم به تن کردی!
با ملایمت  سخن بگوئید،
عــمــیـــق  نفس بکشید،
شــــــیــک  لباس بپوشید،
صـبـورانه کار کنید.
نـجـیـبـانه رفتار کنید،
هــمـــواره  پس انداز کنید،
عــاقــلانـه بخورید،
کــــافـــى   بخوابید،
بى باکانه  عمل کنید،
خـلاقـانـه  بیندیشید،
صـادقانه عشق بورزید،
هوشمندانه  خرج کنید،
 
خوشبختی یک سفراست,نه یک مقصد. هیچ زمانی بهترازهمین لحظه برای شادبودن وجودندارد. زندگی کنیدوازحال لذت ببرید...
انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل زندگی افراد در حال تحصیل است. از انتخاب رشته دبیرستان تا انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته ارشد و دکتری.
این روزها انتخاب رشته را موسسات و مشاوران مختلفی انجام می دهند، اما معیارهایی که بعضاً برای این کار در نظر می گیرند چندان اصولی نیست. از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه صفحه انتخاب رشته سازمان بین المللی دانشگاهیان، نسبت به انتخاب اصولی اقدام نمایید.
به جرعت می توان گفت که شلوارهای کتان برای آقایان، حتی از شلوار های رسمی و پارچه ای هم ضروری تر هستند. این شلوارها به علت همه کاره بودن شان از محبوبیت بیشتری در میان آقایان، خصوصا در رنج سنی جوانان برخوردار هستند.
مهم ترین نکته در خرید شلوار کتان مردانه، رنگ آن است، تولید انواع و اقسام تناژ های رنگی در بازار موجب شده تا برای هر استایلی مناسب باشند اما انتخاب رنگی که بتوانید با آن همه استایل تان را هماهنگ کنید کار راحتی نیست و در این قسمت از خری
زنجبیل به عنوان یک مکمل یا ماده تشکیل دهنده مواد غذایی و نوشیدنی ها می تواند از بدن در برابر چاقی و بیماری های مزمن محافظت نماید. این موضوع در تحقیقات اخیر توسط محققان مشخص شده است.
با اینکه متخصصان هنوز نمی توانند دوز خاصی را برای مقادیر پیشگیری توصیه نمایند اما آن ها بر این باورند که مصرف زیاد چنین ادویه هایی به دلایل مختلف یک انتخاب هوشمندانه است.
همچنین بخوانید: خواص زنجبیلمطالعه اخیر که در مجله Annals of the New York Academy of Science منتشر شد یافته های
چقدر به آدم حس خشکی دست میده 
اینکه با کسی که نمی دونی جنسش چطوریه صحبت کنی 
دقیقا عین اینه با کسی که حسی بهش نداری سکس انجام بدی.
فشار زیادی بهم وارد شده،  نتایج روانشناسی رو برای پدر نامزد فرستادم....
خیلی قلبم درد می کنه و اینکه هر روز به این نتیجه می رسم بنی برای بدست آوردن من چقدر سختی تحمل کرده و چقدر هوشمندانه همه چی رو کنترل کرده...
واقعا خودش می گفت ارتش یکنفره 
حالم بده
خدایا کمکم کن.
باید هوشمندانه توجه کنیم که امکان انجام چیزی را داریم یا نه.
وقتی با کسی هم صحبت می شوید، آیا مخاطب می تواند امکان دروغ گفتن به شما را در شما ببیند یا نه.
باید از تصویری که داریم به دنیا نشان می دهیم آگاه شویم.
مثلا در یک مسابقه فوتبال تیم ها شروع به محک زدن تیم حریف هستند تا ببینند نقاط قوت و ضعف تیم مقابل چیست. اگر تیم مقابل نقطه ضعف نشان دهد آنها از آن استفاده می کنند.
معمولا بهترین ظرفیت داکت اسپلیت چیزی است که مشتریان به دنبال ان هستند. اگر محیط مد نظر شما برای اجرا و نصب سیستم داکت اسپلیت دارای مساحتی بین 110  تا 130 متر مربع می باشد با در نظر گرفتن اوضاع جوی نرمال می توان داکت اسپلیت 36000Btu/h را انتخاب هوشمندانه ای حساب کرد. از آنجا که بسیاری از واحد های مسکونی در ایران به خصوص در شهر های بزرگ در مساحت ها هستند ، داکت اسپلیت سه تن دارای مشتریان بیشتری است. داکت اسپلیت 36000 معمولی مهراصل نیز دارای بیشترین فروش
معرفی انواع نرم افزار های حسابداری
 
بهترین نرم افزار حسابداری، در واقع نرم افزاری است که بتواند نیاز های شما را در حوزه تولید کالا و خدمات بر طرف کرد و بتواند مدیریت بهینه و اثر بخش شما را در کنترل و مدیریت هوشمندانه دخل و خرج، یاری دهد. ما هیچ بهترین نرم افزار حسابداری برای پوشش همه نوع فعالیت های کسب و کار نداریم و هر کسب و کاری باید قادر باشد بر اساس نیاز سنجی موثر خود و بر اساس اهداف و رفتار سازمانی تدوین شد، به دنبال استقرار یک نرم افزار
در دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت: قدرشناسی مسئولان از فرصت خدمت به مردم و همکاری و هم افزایی قوای سه گانه ضروری است/ اقتصاد و فرهنگ دو مسئله مهم کشور است. مسئولان به تولید داخلی به عنوان کلید اصلی حل مشکلات موجود توجه کنند/ مسئولان وزارتخانه ها و دستگاه های مرتبط با مقوله فرهنگ، در مقابله جدی با هجوم همه جانبه دشمن به مبانی دینی، انقلابی و اخلاقی حساسیت بیشتر و هوشمندانه تری داشته باشند.
خیلی دلم میخواست با اون آدم فضول دیشب دعوا کنم 
خب چی میگفت یه دلیلی از کار هوشمندانه ش میگفتو طی اقدامی یه
نکته ای از فلسفه ی زندگی بهم یادآور میشد
 
باید از عیب کارش بهش بگم چون امکان داشت اگه یکی دیگه این
رفتارو ببینه باهاش لج کنه اذیتش کنه بگم؟؟
 
به هر حال باهاش خداحافظی کردم :) نمیدونم چرا نمیتونم بدجنس باشم
باهاش خیلی خوب خداحافظی کردم و با لبخندو مهربونی ...اونم اتفاقا :)
اینم از این 
قفسه های فروشگاهی رنگی
انتخابی هوشمندانه , مناسب و ارزان
1. مناسب جهت فروشگاه ها و منازل و انبار2. دارای سه رنگ عمومی ( نارنجی و سفید و قرمز ) و رنگ سفارشی ( سرمه ای و مشکی )
3. قابلیت انتخاب ارتفاع قفسه در اندازه های 1 / 1.5 / 2 / 2.5 و3 متر4. قابلیت انتخاب صفحات درعمق های 20 / 25 / 30 / 35 / 40 سانت
5. سهولت در تنظیم ارتفاع طبقات , بدون استفاده از پیچ و به سلیقه شماشماره تماس جهت اطلاع و سفارش :9 الی 01344510608 و 09394901848
آدرس سایت فورژمدرن:www.forge-modern
به  کمد بایگانی ریلی حتم
هنگام تصمیم گیری برای سفر یکی از عوامل موثر فصل و زمان مناسب است. شیراز یکی
از بهترین شهرهای مناسب برای سفر در هر فصلی است چرا که با آب و هوای دلنشینی که
دارد در هر زمانی می تواند هوشمندانه ترین مقصد سفری باشد. هم راستای ارتقا کیفیت
سفر در فصول مختلف به این شهر زیبا، هتل های شیراز شرایطی ایده ال را مهیا کرده
اند تا مسافران با اطمینان خاطر بیشتر شیراز را انتخاب کنند. هم از جاذبه ها، هم
از آب وهوا و هم از اقامت خود با خیالی آسوده لذت ببرید.
به عنوان مثال: شخصی که خاطرات شیرینی از دوران کودکی به خاطر آورد، ممکن است دنیا به نظرش شاداب تر و بسیار مسرت بخش‌تر به نظر آید. زیرا هیجانات روابطی را در این حس (فضا) می‌کنند که تداعی کننده معنایی مرتبط با این روابط می باشند. هوش هیجانی اصطلاح نسبتاً جدیدی است که در تکمیل مفهوم هوش سنتی بر سهم اجتماعی، شخصی و هیجانی دررفتار هوشمندانه تأکید دارد (مایر و سالووی، 2001).
ادامه مطلب
۱-قدرت اراده را دست کم نگیریدجنگ واقعی برای رسیدن به بهره روی و بازدهی بیشتر هر روز صبح شروع می شود. اگر بعد از شنیدن صدای ساعت زنگ دارتان آن را خاموش کردید و دوباره به خواب رفتید باید بگوییم جنگ را واگذار کرده اید!
اگر هشداری تنظیم می کنید به محض شنیدن صدای آن باید از خواب بلند شوید. این ساده ترین اما موثرترین کار ممکن است. تحقیقات نشان می دهند خاموش کردن صدای زنگ هشدار ساعت یا تلفن و دوباره خوابیدن شما را خسته تر و بیدار شدنتان را هم سخت تر می
اولین گام برای یک سفر خوب
بستن چمدان نیست بلکه مهیا کردن ملزومات سفر در شهر مقصد است. رزرو هتل اولین و
مهمترین گام برای سفر است. با تصمیم گیری درست و انتخابی هوشمندانه در این قسمت شما
سفر خود را تضمین می کنید.
انتخاب یک هتل خوب از همان
ابتدای سفر شما را یاری میکند؛ حتی در بستن چمدان هم نیاز ندارید که بار خود را
سنگین کنید. به عبارتی لذت سفر را حتی قبل از شروع آن حس می کنید و تا پایان سفر
همراه خود خواهید داشت.
با بالا رفتن استرس‌ها، مشکلات، بیکاری‌ها، طلاق‌ها و ... امثال این مسائل، طبیعی هست که راه‌های جدیدی برای گرفتن پول از مردم باز بشود.
مشاوره یا بهتر بگویم: دکان‌های مشاوره، یکی از هوشمندانه‌ترین این راه‌هاست که افراد را با ترس‌های مختلف مجبور به پرداخت هزینه می‌کند و در نهایت، باز هم فرد را بینِ انبوهِ ریسک‌های متعدد و سردرگمی‌ها مخیر می‌گذارد.
در این پست می خواهیم یکی از موارد تاثیر گذار در دکوراسیون خانه را بررسی کنیم. اگر تمایل دارید دکوراسیون خانه خود را تغییر بدید ، اگر از دکور خانه خود خسته شدید یا به هر دلیل قصد تغییر دارید می توانید از کاغذ دیواری برای تغییر دکوراسیو منزل خود بهره ببرید امروزه کاغذ دیواری یکی از پوشش هایی است که برای دیوار‌ها انتخاب می‌شود. به دلیل تنوع رنگ و مدل محبوبیت زیادی پیدا کرده است.یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری می ب
در حالی که کاندوم امروزه به یک جزء جدا نشدنی زندگی زناشویی اکثر زوجها تبدیل شده است, کمپانی های تولید کاندم به دنبال نوآوری و خلاقیت در انواع کاندوم ها برای ایجاد احساس بهتر برای زوجها در طول رابطه جنسی هستند.البته در دنیای امروز که هر شرکت یا کمپانی با هزینه های گزاف تبلیغاتی و بازاریابی به دنبال کسب سهم بیشتری از بازار هستند باید هوشمندانه انتخاب کرد تا در دام محصولات پر زرق و برق و بی فایده یا حتی گاهی اوقات خطرناک نیفتاد.خرید کاندوم فضا
بگذار برایت از ام جی بگویم .
شخصیت کتابفروشی که نقش اول داستان را دارد .
آملیایی که اورا همراهی خواهد کرد.
هیچ کدام مکمل آن دیگری نیست .
هرکدام منحصر به فردن و شاید این نقطه مقابل زوج هایی بوده است که تا به حال خوانده ام و یا دیده ام .
ام جی برای تو در ابتدای هر فصل از کتاب هایی که خوانده است در چندین پارگراف و یا چند خط میگوید! و انتخاب هوشمندانه ی نویسنده از زاویه ی دید قهرمان داستان و ارتباط موضوعی با آن فصل .
بگذار که از پابان غم انگیز کتاب برا
بگذار برایت از ای جی بگویم .
شخصیت کتابفروشی که نقش اول داستان را دارد .
آملیایی که اورا همراهی خواهد کرد.
هیچ کدام مکمل آن دیگری نیست .
هرکدام منحصر به فردن و شاید این نقطه مقابل زوج هایی بوده است که تا به حال خوانده ام و یا دیده ام .
ای جی برای تو در ابتدای هر فصل از کتاب هایی که خوانده است در چندین پارگراف و یا چند خط میگوید! و انتخاب هوشمندانه ی نویسنده از زاویه ی دید قهرمان داستان و ارتباط موضوعی با آن فصل .
بگذار که از پابان غم انگیز کتاب برا
تصاویر هنری با نور فلاش
شما در صورتی که به یک فلاش، ریموت تریگر (فعالساز فلاش از راه دور) و یک دیفیوزر با اندازه خوب مجهز باشید، امکان داشتن طیف وسیعی از تنظیمات نورپردازی هوشمندانه و جالب را در اختیار دارید.
سوژه های خود را از پهلو نورپردازی کنید تا به پرتره های خود تاثیر ببخشید، و با کم نوردهی کردن آسمان یا پس زمینه خلاقیت به خرج دهید، و جبران نوردهی را بر روی -۲ پله تنظیم کنید تا یک پس زمینه گرم و پر احساس را در پشت سوژه خود ثبت کنید.اگر شما و
اگر سفری به شمال منطقه Valentine داشته باشید، درست در قسمت جنوبی خط راه آهنِ مرز Ambarino و New Hanover، زیر صخره بزرگ علامت هایی مرموز حکاکی شده و به سادگی می تواند حس کارآگاهی شما را بیدار کند. برای حل این معما می بایست فرآیند طولانی و هوشمندانه ای را پی بگیرید,در همین حد کافی است که کلید حل پازل مورد بحث در غاری مخفی حوالی جاده Ambarino نهفته است.
1) نباید با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نباید بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نباید با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نباید با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد..5) نباید بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نباید با شایعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شایعاتی از این دست )
7)نباید ویژگیهای شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نباید با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
 
باید مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمن هوشمندانه عمل کنیم معاون استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: اخبار کذبی که دشمنان در بیش از 250 شبکه صوتی، تصویری و فضای مجازی وارد کشور می‌کنند نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته‌ است.....
ادامه مطلب
هوشمندانه پرداخت کنید. ساده، همیشه و همه جا. زمان انتظار برای استفاده از خدمات پرداخت باز هم کمتر شد! با برنامه رسمی آسان پرداخت ( آپ )، به سادگی و به شکلی امن، همه خدمات پرداختی که قبلا با شماره گیری #۷۳۳* در دسترس بودند، در کنار امکاناتی جدید و فوق العاده، با سرعتی بسیار زیاد و کاملا رایگان قابل استفاده اند.
ادامه مطلب
برام‌ مهم نیست بقیه چی میگن ولی سعی کنیم شاید بتوانیم از این دید هم نگاه گنیم
 
 
 
 
❌ تصور کنید فتنه ای که قرار بود اتفاق بیفتید اینگونه و شامل این☝️ موارد بود!؟ آیا رهبرانقلاب هوشمندانه عمل نکردند؟؟
کانل شهید معز غلامی
باید شرم کنند، کسانی که بدون کمترین تأمل و تفکر از پدیده های معجزه آسای دانش و فن بهره می گیرند و سفیهانه از درک مفهوم هوشمندانه ی آن عاجزند؛ همانند گاوی که از لذت نشخوار گیاهان برخوردار، اما از دانش گیاه شناسی بی خبر است.
آلبرت اینشتین
۱۲ کاربرد هوشمندانه اسپری فوم
همه میدانیم که اسپری فوم ماده ای قدرتمند در درزگیری و عایق بندی می باشد. اما در ادامه چند کاربرد خلاقانه این ابزار را خواهید دید. 
 
کاربردهای اسپری فوم
کاردستی
نیازی به خجالت کشیدن نیست. میتوان کوه مینیاتوری ساخت که برای کاردستی مدرسه و یا برای سرگرمی مناسب است.
 
 
ثبات دکور
برای ثابت ماندن دکور و عدم حرکت آنها کافیست زیر اجزائ آنرا فوم اسپری کنید تا همچون شانه تخم مرغ، جایگاه محکمی برای اجزائ دکور ایجاد شود.
سواد رسانه‌ای (Media Literacy) در یک تعریف بسیار کلی عبارت است از یک نوع درک متکی بر مهارت که براساس آن می‌توان انواع رسانه‌ها و انواع تولیدات آن‌ها را شناخت و از یکدیگر تفکیک و شناسایی کرد به دیگر سخن، سواد رسانه‌ای کمک می‌کند تا از سفره رسانه‌ها به گونه‌ای هوشمندانه و مفید بهره‌مند شد.
فهم و درک انسان ها از اتفاقات و رویدادهای اطراف خود، روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
ادامه مطلب...
هیچ وقت فکر نمی کردم چرخیدن و انتخاب بین کالکشن های ساده و کم تنوع تک پوش ها و پیراهن های مردانه اینقدر سخت و دوست داشتنی باشد. 
هی چهارخانه ها را کنار راه راه های نامتقارن می گذارم و نمی توانم بین یکی شان انتخاب کنم؛ یا سبز و آبی هایی که چهارراه سخت تصمیم گیری می شوند! 
ترش و شیرین زندگی وسط همین انتخاب هاست. وسط همین تصورها که کدام رنگ بیشتر به "او" می آید. 
فکر کردن کار خوبی نیست
فکر کردن کار اشتباهی هست
فکر کردن نتیجه‌بخش نیست
بهتره آدم واسه انجام یه کار فکر نکنه
به نظرم نتیجه‌ی کارهای فکرشده‌ی ما با کارهای بدون فکرمون خیلی فرق نداره
برنامه‌ریزی کردن ریز و دقیق فایده نداره وقتی با یه اتفاق کوچولو همش میره رو هوا
برنامه‌ریزی و فکر کردن تو محیطی که قابلیت برنامه‌ریزی نداره چیزی جز هدر دادن وقت نیست
بهتره عمل کنم. اجرا کنم. اینطوری کارهای بعدیم هوشمندانه‌تر میشه؛ خودبه‌خود!
رنگ باید آخرین چیزی باشد که انتخاب می کنید.
کلا چه در طراحی دکوراسیون منزل چه طراحی دکوراسیون اداری
رنگ باید آخرین چیزی باشد که انتخاب می کنید. صاحبان منزل همیشه می خواهند
رنگ دیوارها را قبل از نقل مکان به خانه مشخص کنند. البته درکشان می کنم.
هیچ چیز به اندازه وارد شدن به یک خانه که به تازگی رنگ شده دلچسب نیست.
البته این هم مشکلی ندارد اما به نظر من ایده آل نیست.هزاران رنگ ،
با تناژ رنگ ها و سایه های مختلف وجود دارد. و هر یک در هر خانه ای متفاو
نکات بسیار مهم قبل از انتخاب شوهر
ازدواج و انتخاب همسر در زندگی بسیار مهم است و اگر در انتخاب همسرتان دچار اشتباه شوید آینده خود را ویران کرده اید پس قبل از انتخاب همسر این مطلب مهم را حتما بخوانید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
اگر اصطلاح مفید دیگری می‌شناسید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا به این مطلب اضافه شود.
هکر کیست؟
هک به روشی هوشمندانه برای حل مشکلی ویژه گفته می‌شود، و هکر به کسی گفته می‌شود که از این روش‌های هوشمندانه استفاده می‌کند. ولی متاسفانه امروزه هکر به معنای شخصی است که به منظور اخاذی و یا خرابکاری در سیستم‌ها و سایت‌ها شروع به خراب کاری می‌کند.
البته برخی هکرها را به چند دسته تقسیم کرده اند:
هکر کلاه سفید: به هکری گفته می‌شود که به منظو
هروی یکی از محله‎های نام آشنا و قدیمی تهران است.
تهران به عنوان پایتخت ایران دارای محله‎های اصیل متعددی است و محله هروی یکی از آن‎ها است. محله هروی یکی از محله‎های منطقه 4 تهران است که از شمال به اتوبان بابایی و همت، از شرق به اتوبان امام علی، از غرب به خیابان شریعتی و از جنوب به اتوبان رسالت ختم می‌شود.
محله هروی دارای دسترسی‎های مطلوبی است و علاوه بر اتوبان‎های نامبرده، به اتوبان‎ صیاد نیز دسترسی دارد.
این منطقه از شمال با منطقه 1، از جن
بسم الله الرحمن الرحیمسیل لرستان در کنار برکاتش صدماتی نیز برای این استان به همراه داشته که با فکر و تحلیل هوشمندانه می تونه به حداقل برسه نکاتی رو  در همین باره خدمت عزیزان دلسوز تقدیم می کنم. اول اینکه خبر رسیده که حضرت آقا تاج سرمون به خلاف وعده های مبهم الاحوال مسئولین لطف فرمودند فی الحال ده هزار بسته لوازم خانگی اهدا فرمودند امیدوارم در کنار این لوازم ده هزار کانکس هم به صورت موقت در اختیار خانواده های سیل زده قرار بگیره تا خانه ها به
مقدمه:
خیلی از ما آدم ها به کلمه ایی به اسم شانس در زندگی اعتقاد داریم و خیلی از ما ادم ها ان را تنه تصورات ذهنی خود می پنداریم و ان را تنها یک اسم تلقی می کنیم.
تنه ی انشا:همیشه گفته اند شانس تنها یک بار در خانه را می کوبد،این خود ما هستیم که با انتخاب ان خود را خوشبخت می کنیم و با رد ان فرصت های خوب را از دست می دهیم.شانس همان معنی فرصت را می دهد زیرا که در زندگی ما فرصت های خوب و عالی کمی رو به رویمان قرار می گیرد و ما باید با بیشترین دقت ان را انتخ
 
باید مقابل هجمه‌های رسانه‌ای دشمن هوشمندانه عمل کنیم معاون استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: اخبار کذبی که دشمنان در بیش از 250 شبکه صوتی، تصویری و فضای مجازی وارد کشور می‌کنند نظام جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته‌ است.....
ادامه مطلب
در دنیای امروزه به کمک سیستم های پیشرفته که طی سالیان سال توسط مهندسین طراحی و توسعه داده شده اند، می توان ساختمان های پیشرفته تر و امن تری ساخت. با بهره گیری از سیستم های هوشمند در   ساختمان هوشمند می توان علاوه بر کنترل محیط، امنتیت آن را نیز تضمین کرد. در ادامه به اختصار به این موارد میپردازیم
کنترل عبور و مرور
با سیستم های جدید و تولید شده می توان در تمامی ساعات شبانه روز در ساختمان تجاری و مسکونی و اداری ورود و خروج افراد را کنترل کنیم.ای
گل رز ممکن است یکی از نمادهای شگفت انگیز عشق و علاقه در فرهنگ معاصر باشد اما اکنون این گل می تواند بیش از یک ارزش نمادین باشد. یک دستگاه جدید برای جمع آوری و تصفیه آب، توسعه یافته در دانشگاه تگزاس در آستین، از گل رز الهام گرفته شده است، و در حالی که بیشتر مهندسی ساز است تا جذاب، پیشرفتی چشمگیر در روش های فعلی است. هر ساختار گل مانند کمتر از 2 سنت هزینه دارد و می تواند بیش از نیم گالن آب در ساعت را در هر متر مربع تولید کند.

ادامه مطلب
در دنیای امروزه به کمک سیستم های پیشرفته که طی سالیان سال توسط مهندسین طراحی و توسعه داده شده اند، می توان ساختمان های پیشرفته تر و امن تری ساخت. با بهره گیری از سیستم های هوشمند در   ساختمان هوشمند می توان علاوه بر کنترل محیط، امنتیت آن را نیز تضمین کرد. در ادامه به اختصار به این موارد میپردازیم
کنترل عبور و مرور
با سیستم های جدید و تولید شده می توان در تمامی ساعات شبانه روز در ساختمان تجاری و مسکونی و اداری ورود و خروج افراد را کنترل کنیم.ای
اولین چالشی که بعدازتصمیم گیری برای راه اندازی سایت یافروشگاه اینترنتی؛انتخاب یک روش وسرویس طراحی سایت است.
چون انتخاب یک سیستم طراحی سایت مناسب، تصمیم مهمی است و قرار است تا مدت‌هابا این سایت سر و کله بزنید. پس قبل از اینکه یک شرکت یا روش طراحی سایت را انتخاب کنید، حتماً مزایای آن را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که از هر نظر بهترین انتخاب را می‌کنید.
۱-قدرت اراده را دست کم نگیریدجنگ واقعی برای رسیدن به بهره روی و بازدهی بیشتر هر روز صبح شروع می شود. اگر بعد از شنیدن صدای ساعت زنگ دارتان آن را خاموش کردید و دوباره به خواب رفتید باید بگوییم جنگ را واگذار کرده اید!اگر هشداری تنظیم می کنید به محض شنیدن صدای آن باید از خواب بلند شوید. این ساده ترین اما موثرترین کار ممکن است. تحقیقات نشان می دهند خاموش کردن صدای زنگ هشدار ساعت یا تلفن و دوباره خوابیدن شما را خسته تر و بیدار شدنتان را هم سخت تر می
 نیازمندی های ساختمان امروزه جایگاه ویژه ای در تبلیغات دارند. در واقع تبلیغات را می توان به عنوان راهی برای موفقیت در یک حرفه دانست. امروزه با توجه به تعداد زیاد رقبا در بازار فروش، تبلیغات یکی از واجبات هر کار شناخته می شود و باید برای بقا و موفقیت در یک حرفه دست به این اقدام هوشمندانه زد. برای انجام تبلیغات در حرفه ی کاری خود، می توان از شیوه های مختلف تبلیغات استفاده نمود.
ادامه مطلب
به این فکر می کنم که این وسط نقش من این بود که راضی شوم. حق انتخاب نداشتم. کاری از دستم بر نمی آمد. اما اگر حق انتخاب داشتم و آن وقت امام زمان می گفتند باید کنار بیایی و انتخاب نکنی و مسائل را به من بسپاری، آیا گوش می کردم آیا اگر راه باز بود و جاده ی این راه دراز، من می گفتم حکم آن چه تو فرمایی ؟ به راستی ترسناک است.
بین تمام پست ها و مطالبی که به مناسبت عید غدیر خم نوشته بودند،متن حامد عسکری به دلمان نشست
 
جناب آقای علی ابن ابیطالب(ع)
انتصاب شایسته و مبارک و هوشمندانه شما را به سمت جانشینی پیامبر اسلام و آراسته شدن نام جنابتان را به لقب
(امیرالمومنین)  تبریک و تهنیت عرض نموده و از شما و خداوند متعال خواستار توفیق نوکری و خدمت به آن جناب والامقام را به من
و فرزندانم عطا کنید
 
بسم الله الرحمن الرحیمسیل لرستان در کنار برکاتش صدماتی نیز برای این استان به همراه داشته که با فکر و تحلیل هوشمندانه می تونه به حداقل برسه نکاتی رو  در همین باره خدمت عزیزان دلسوز تقدیم می کنم. اول اینکه خبر رسیده که حضرت آقا تاج سرمون به خلاف وعده های مبهم الاحوال مسئولین لطف فرمودند فی الحال ده هزار بسته لوازم خانگی اهدا فرمودند امیدوارم در کنار این لوازم ده هزار کانکس هم به صورت موقت در اختیار خانواده های سیل زده قرار بگیره تا خانه ها به
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



 
رنگ های سرد در کاغذ دیواری
رنگ های سرد اگرچه دلگیری را نشان می دهند ولی همیشه بازتاب منفی ندارند. رنگ های سبز و آبی حس پاکی و حس فضای کوهستانی دارند و محیط را بزرگ تر نشان می دهند. رنگ های سرد برای کاغذ دیواری مانند بنفش، آبی ، سبز و زرد مایل به سبز برای حمام ها و اتاق های کوچک مناسب هستند. در مناطق با آب و هوای گرم استفاده از رنگ های سرد باعث حس آرامش، خنکی و راحتی بیشتری می شوند. برای محیط های درمانی، بیمارستان ها و اتاق عمل ها رنگ سبز بسیار من
//قابل اجرا در تمامی گوشی های اندروید///بیاموزید چگونه هوشمندانه "نه" بگوییمدر
فرهنگ ما، معمولا نه گفتن کار ساده ای نیست. گاهی فکر می کنیم با انتخاب
خودمان در نظر دیگران خودخواه به نظر می رسیم و گاهی خودمان را مسئول زندگی
دیگران می دانیم و می خواهیم نقش فرشته نجات را بازی کنیم.در اغلب
مواقع، گمان می کنیم باید به همه درخواست های دیگران پاسخ مثبت دهیم تا
بتوانیم آنها را در کنار خودمان داشته باشیم و رضایتشان را جلب کنیم اما
چنین تصوری، کاملا ا
طراحی یک سیستم فروش حرفه‌ای و منسجم، فروش را به نحو چشم‌گیر افزایش می‌دهد. البته این سیستم با کمک دانش و تجربۀ کاربردی و میدانی، طراحی و عملیاتی می‌شود.سیستم فروش حرفه‌ای، پارامترهایی نظیر روش‌های مناسب قیمت‌گذاری، طراحی پروموشن‌های جذاب و هوشمندانه برای کسب‌وکارها و به خصوص تولیدکنندگان را فراهم می‌آورد که در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهد نمود.
به نام او
سلام قصد دارم چند تا کتاب خوب معرفی کنم .       ١) مطالعات رسانه در نظام یادگیری .   نویسنده : مریم حق شناس و هانیه عظیم زادگان      ٢) چگونه هوشمندانه از رسانه های نوین استفاده کنیم ؟    نویسنده : بهاره فتح أبادی   ٣) شهروند نمونه در اینترنت و شبکه های اجتماعی.    نویسنده : خلیل هیبتی             ٤) سبک زندگی در فضای  مجازی و شبکه های اجتماعی.     نویسنده : علی محمد رجبی   ٥) أسیب های اجتماعی فضای مجازی.   نویسنده : علی محمد رجبی
نویسن
مزایای رادیاتور  پانلی صفحه تخت
در واقع، برخی از رادیاتورهای صفحه تخت می توانند ارزان تر و کارآمدتر از مدل های سنتی باشند و این باعث می شود که آنها جایگزین وسوسه انگیزتری باشند.
در مقایسه با مدل های سنتی، این رادیاتورهای تخت با مبدل های حرارتی هوشمندانه طراحی شده اند، سطوح را افزایش داده اند تا به حداکثر گرما رسانی کمک کنند، به این معنی که با دماهای پایین آب کار می کنند و در نتیجه صرفه جویی در انرژی را فراهم می کنند، مزیت دیگر این است که آنه
 
 
کسب درآمد از اینترنت روزانه ۱/۵ میلیون تومان و ماهانه ۳۰ الی ۴۰ میلیون تومان با روزی کمتر از ۲ ساعت فعالیت آسان**کاملا تضمینی و تست شده**کاملا قانونی و کسب حلال**تا آخر عمرتان استقلال مالی داشته باشید و به رویاهایتان دست پیدا کنید**به یاد داشته باشید که برای میلیونر شدن اصلا لازم نیست سخت کار کنید،کافی هست فقط هوشمندانه کار کنید*برای دانلود فایل آموزش این روش فوق العاده بینظیر و درآمد زا بر روی لینک زیر کلیک کنید:https://is.gd/JUyYum
امروزِ ما بر شالوده انتخاب‌هایی که دیروز، سه روز، سه ماه یا سه سال پیش کرده‌ایم، بنا می‌شود. ما فقط بر مبنای یک انتخاب، بدهی کلانی به بار نمی‌آوریم. ما فقط در نتیجه یک انتخاب نامناسب، پانزده کیلو چاق نمی‌شویم و معمولاً یک تصمیم نادرست به تنهایی و یکشبه روابطمان را به هم نمی‌ریزد. ما در جایی که هستیم قرار داریم، چون هر روز در پی روزی دیگر، انتخاب های ناآگاهانه یا ناسالمی را تکرار کرده‌ایم که ما را به واقعیت و موقعیت کنونی رسانده است‌.
| دب
فروش ویژه ال ای دی های سامسونگ در انتخاب سنتر مرجع فروش آنلاین ال ای دی های سامسونگ . 
انتخاب سنتر در طرحی زمستانه فروش ویژه ال ای دی های سامسونگ را آغاز کرد است که در این طرحی ال ای دی های سامسونگ با بهترین قیمت بازار به فروش می رسند جهت شرکت در جشنواره انتخاب سنتر به صفحه رسمی ال ای دی سامسونگ در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید.
بهترین قیمت ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر .
فروش ویژه تلویزیون های تی سی ال در انتخاب سنتر نمایندگی آنلاین تی سی ال .
تحویل آنی درب منزل همراه با بهترین قیمت ال ای دی تی سی ال تنها در انتخاب سنتر مرکز خرید و انتخاب آنلاین .
برای اطلاعات بیشتر از شرایط فروش ال ای دی تی سی ال به صفحه رسمی ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید. 
لینک صفحه :
http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86/
 نیازمندی های ساختمان امروزه جایگاه ویژه ای در تبلیغات دارند. در واقع تبلیغات را می توان به عنوان راهی برای موفقیت در یک حرفه دانست. امروزه با توجه به تعداد زیاد رقبا در بازار فروش، تبلیغات یکی از واجبات هر کار شناخته می شود و باید برای بقا و موفقیت در یک حرفه دست به این اقدام هوشمندانه زد.
ادامه مطلب
- اگه زمین صاف بود خیلی خوب بود. پیاده می رفتیم تا تهش، می شستیم اون آخرش، پامون رو آویزون می کردیم، یه سیگار می کشیدیم و بعدش می پریدیم تو فضای بی انتها
+ تو سیگار می کشی؟
به اندازه سه ثانیه تو چشماش نگاهش کردم:
- از کل حرفای من فقط همین تیکه شو گرفتی؟
+ سیگار می کشی؟
- اگه زمین صاف بود و پیاده می رفتم تا تهش، می شستم اون آخرش و پامو آویزون می کردم، آره می کشیدم
+ چرا انقدر سیاه؟ چرا انقدر ناراحت؟ کسی تو رو از دست داده؟
"کسی تو رو از دست داده؟" خوشم او
#اشتباهات_استراتژیک_و_مهلک_مدیران...
1.نداشتن هدف، برنامه و چشم انداز مشخص
2.نداشتن نظم در کارها و زمان
3.بی توجهی به قوانین و مقررات
4.خود محوری و اعتقاد نداشتن به مشورت در تصمیم گیری
5.اعتماد نکردن به کارکنان و تقسیم کار
6.عدم استفاده از مدیران شایسته به جای افراد نزدیک و تملق گو
7.بی توجهی به موفقیت و پیشرفت های کاری کارکنان
8.دور بودن از کارکنان و اختصاص ندادن وقت خود به آن ها
9.جدیت بیش از اندازه در مدیریت و برخورد با کارکنان
10.مقاومت  و یا ترس ا
 
 
 
آموزش کسب درآمد از اینترنت روزانه ۱/۵ میلیون تومان و ماهانه ۳۰ الی ۴۰ میلیون تومان با روزی کمتر از ۲ ساعت فعالیت آسان**کاملا تضمینی و تست شده**کاملا قانونی و کسب حلال**تا آخر عمرتان استقلال مالی داشته باشید و به رویاهایتان دست پیدا کنید**به یاد داشته باشید که برای میلیونر شدن اصلا لازم نیست سخت کار کنید،کافی هست فقط هوشمندانه کار کنید*برای دانلود فایل آموزش این روش فوق العاده بینظیر و درآمد زا بر روی لینک زیر کلیک کنید:https://is.gd/JUyYum
خرید گوشی از جمله کارهایی است که برای بسیاری از افراد فرایند زمان‌بر و سختی محسوب می‌شود. بیشتر افراد آشنایی چندانی با پیشرفت‌های تکنولوژی ندارند و با توجه به تعداد زیاد گزینه‌های موجود، برای خرید گوشی دچار سردرگمی می‌شوند.
برای اینکه خرید هوشمندانه ای داشته باشید بهتر است، از بین صدها گوشی موجود، چند مورد را مشخص کنید. اول از همه بودجه موردنظر خود را مشخص کنید و به آن پایبند بمانید. این یعنی گوشی‌هایی که گران‌تر از بودجه شما هستند، با
هر انتخابی، بعد از رسیدن، پوچ می‌شود و به هوا می‌رود الا حق سبحانه و تعالی... هم اوست که می‌ماند چرا که احد است و در کنار احد هیچ چیز معنا نمی‌دهد؛ پس اگر می‌خواهی به پوچی نیفتی و در سراشیبی نیهیلیسم مهندم نشوی و به گورستان تاریخ نپیوندی بدان که هیچ انتخابی بقا ندارد الا وجهه...
* فکر می‌کنم انتخاب بزرگ خداست و در مقابلش هر چیزی که بماند کوچک و هیچ و حتی کم تر از هیچ است...
*قلبم می‌گوید تو خدا را نیز گاهی به خاطر همین کوچک‌ها و قلیل‌ها انتخاب
هر انتخابی، بعد از رسیدن، پوچ می‌شود و به هوا می‌رود الا حق سبحانه و تعالی... هم اوست که می‌ماند چرا که احد است و در کنار احد هیچ چیز معنا نمی‌دهد؛ پس اگر می‌خواهی به پوچی نیفتی و در سراشیبی نیهیلیسم مهندم نشوی و به گورستان تاریخ نپیوندی بدان که هیچ انتخابی بقا ندارد الا وجهه...
* فکر می‌کنم انتخاب بزرگ خداست و در مقابلش هر چیزی که بماند کوچک و هیچ و حتی کم تر از هیچ است...
*قلبم می‌گوید تو خدا را نیز گاهی به خاطر همین کوچک‌ها و قلیل‌ها انتخاب
مایکروسافت به طور معمول ویژگی های مخفی خود را به روشی که اپل انجام می دهد، منتشر نمی کند، که این مسئله می تواند استفاده مفید و حداکثری از دستگاهی که روزانه استفاده می کنید را دشوارتر کند. حتی یادگیری نحوه ارتقاء ویندوز 10 به صورت رایگان می تواند دشوار باشد. با این حال بهتر است به زودی این کار را انجام دهید ، زیرا پشتیبانی از ویندوز 7 چهارده ژانویه 2020 به پایان می رسد. این نکات هوشمندانه به شما کمک می کند تا سازماندهی و نظم خود را حفظ کنید و در این
تو نصف کن، تو انتخاب کن!
مردی یه ساندویچ برای دو تا پسر کوچیکش خرید، گذاشت روی میز، به اولی گفت: تو نصف کن!و به دومی گفت: و تو انتخاب کن!مات و مبهوت نحوه ی تربیت وعدالت این مرد شدم!یعنی اگه اولى یه وقت عمدا نامساوى نصف کنه، دومى حق داشته باشه که اول انتخاب کنه!
این جوری عدالت رو یاد بگیریم و اجرا کنیم، نه با شعار‌های مفت برابری و عدالتخواهی!
بدون شک ترکیب این دو سبک اگر همراه با انتخاب‌های هوشمندانه و برنامه‌ریزی شده باشد می‌تواند یک فضای زیبا و جذاب خلق نماید، در غیر این صورت تلفیق این دو سبک تنها موجب ایجاد فضایی نامنظم می‌گردد. برای آنکه بتوانید به طور صحیح و اصولی از دکوراسیون مدرن کلاسیک در طراحی داخلی خانه خود بهره ببرید نیاز است، که نکاتی را در هنگام انتخاب رنگ‌ها، متریال و مبلمان در سبک مدرن کلاسیک رعایت نمایید. در ادامه شما را با این نکات آشنا خواهیم کرد.
کدام سبک ر
انتخاب سنتر بزرگترین مرجع فروش لوازم خانگی بصورت آنلاین در ایران شروع به ارسال رایگان به سرار نقاط ایران همراه با پرداخت درب محل کرد
در این آفر ویژه شما می توانید تا پایان اسفند 98 تمامی اجناس خریداری شده را از انتخاب سنتر بصورت رایگان در هرر نقطه در ایران تحویل بگیرید و در محل نیز پرداخت کنید . 
هم اکنون از طریق لینک زیر به انتخاب سنتر مراجعه کنید و جنس مورد نیاز خود را تهیه فرمایید . 
انتخاب سنتر
 
 
 
 
کسب درآمد از اینترنت روزانه ۱/۵ میلیون تومان و ماهانه ۳۰ الی ۴۰ میلیون تومان با روزی کمتر از ۲ ساعت فعالیت آسان**کاملا تضمینی و تست شده**کاملا قانونی و کسب حلال**تا آخر عمرتان استقلال مالی داشته باشید و به رویاهایتان دست پیدا کنید**به یاد داشته باشید که برای میلیونر شدن اصلا لازم نیست سخت کار کنید،کافی هست فقط هوشمندانه کار کنید*برای دانلود فایل آموزش این روش فوق العاده بینظیر و درآمد زا بر روی لینک زیر کلیک کنید:https://is.gd/JUyYum
انتخاب سبدگردان مناسب
مهمترین و حساس‌ترین بخش در مورد اینکه دارایی‌هایمان را به کدام یک از سبد گردان‌های رسمی بدهیم. انتخاب مناسبترین سبد گردان است. چهار معیار زیر از مهمترین نکات در انتخاب یک سبدگردان مناسب است:
الف- سابقه سبدگردان در مدیریت دارایی‌ها و میزان بازدهی کسب شده در آن‌هاب- دارا بودن ساختار سبدگردانی و تیم تحلیلج- مقدار منابع در اختیارد- خوشنامی در بازار سرمایه
چرا باید نام فروشگاه خود را در  فروشگاه اینترنتی خود جستجو کنید؟
این ژنراتور نام فروشگاه آنلاین به طور خاص طراحی شده است تا پیشنهادات منحصر به فرد و مرتبط در دامنه .store را ارائه دهد. با استفاده از یک دامنه فروشگاه، احتمالا هوشمندانه ترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان و چشم انداز شما در مورد آنچه شما انجام می دهید و آنچه که آنها می توانند انتظار داشته باشند، زمانی که آنها در وب سایت خود فرود می آیند. شما نیازی به نام تجاری اصلی خود را با پ
https://stylesaz.com/select-best-domain-name/
روش انتخاب اسم دامنه
انتخاب نام دامنه مناسب : یکی از اصلی ترین و مهم‌ترین سوالاتی که میتواند در محبوبیت و کسب درآمد یک سایت اثرگذار باشد , انتخاب اسم دامنه یا همان نام دامین مطلوب میباشد که احتمالا در اولِ هر پروژه ای مقداری عجولانه صورت بپذیرد و در انتخاب آن نکات دارای اهمیت را رعایت نکرده باشید که طبیعتا قادر است در عدم ترقی وبسایت شما دخیل باشد .
ادامه مطلب
دکور به منزله‌ی پیشانی یک برنامه است و اولین چیزی است که مخاطب با آن رو به رو خواهد شد. بنابراین اهمیت آن اگر از دیگر عناصر برنامه، همچون مجری یا سخنران یا... بیشتر نباشد، قطعا کمتر نیست.
وجود دکور خوب می‌تواند باعث جذب مخاطب شود و برعکس، عدم توجه به فضاسازی و دکور نامناسب، از جذابیت برنامه خواهد کاست.
در مورد طراحی و اجرای دکور لازم است به چند نکته توجه کنید:
1. دکور را متناسب با موضوع و تم برنامه طراحی کنید. اگر برنامه‌ی شما یک جشن مذهبی است ک
تاثیر ساخت اپ خبرخوان بر رسانه ها
با گسترش عصر ارتباطات دیجیتال و کاهش نقش روزنامه های کاغذی در اطلاع رسانی، خبر نیز به یک کد دیجیتال تبدیل شده است که با ساخت اپ موبایل به راحتی در دسترس تمام اقشار جامعه قرار می گیرد. در چند سال اخیر بیشتر رسانه های خبری معتبر با طراحی اپلیکیشن خبررسان توانسته اند ارتباطی نزدیک و هوشمندانه ای با مخاطبان خود ایجاد کنند و به صورت شبانه روز اطلاعات و اخبار جهان را در دسترس آنها قرار دهند. 
ادامه مطلب
در حالی که اینترنت در حال تکامل است و
شبکه‌های کامپیوتری بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند، امنیت شبکه به عنوان یکی از
مهمترین فاکتورها برای شرکت‌ها و مصرف کنندگان تبدیل می‌شود. شرکت‌های بزرگ
فعال در بخش امنیت نرم افزاری در حال طراحی و ساخت محصولات نرم افزاری
هستند که برای محافظت در مقابل حملات خارجی مورد نیاز است. شما در این کنار
با افزایش امنیت کامپیوتر شانس اختلال در حریم خصوصی، هویتی، سرقت اطلاعات
و غیره را توسط مهاجمان کاهش می‌دهید.
همه
فروش فوق العاده ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر نمایندگی آنلین تی سی ال در انتخاب سنتر .
انتخاب سنتر حامی فروش محصولات و تلویزیون های ال ای دی تی سی ال بصورت انلاین و تحویل درب منزل تصمیم بر آن دارد در طرحی به مناسبت آغاز بهار ال ای دی های تی سی ال را بهترین قیمت در مدتی محدود خدمت متقاضیان عزیز عرضه کند .
برای اطلاعات بیشتر به صفحه ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر مرجعه فرمایید .
لینک صفحه:
 http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%A
یکی از دغدغه های مسافران در هر سفر پیدا کردن جای مناسب، تمیز و ارزان برای اقامت است، خصوصا اگر در زمان های پیک اقدام به سفر کرده باشید باید بدانید که اگر هتل خود را از قبل رزرو نکرده باشید به دردسر بزرگی برخواهید خورد. این چالش وقتی بیشتر می شود که مسافران هیچ اطلاعی از هتل های مقصد خود اعم از نام، کیفیت، تعداد ستاره، آدرس و موقعیت، خدمات و همچنین کیفیت غذای آن نداشته باشند.
از اینرو رجوع به مرجعی که بتوان تمامی هتل ها را یکجا ملاحظه کرد، قیمت
روز هایی که هی انتخاب میکنم..هی انتخاب میکنم..هی انتخاب میکنم..
به احتمال خیلی زیاد بزنم زیر همه چیز و دوباره کنکور بدم :|
الان وقتیه که پشیمونم چرا بینایی و فیزیو رو بعدش زدم حتی :| الان چرا پشیمونم؟!
از دست افکار پلید خودم خستم..
پوووووووف.
بسم الله الرحمن الرحیمرفیق شهید رو انتخاب کن تا دیر نشده و تو پیر نشدیگام (1) : انتخاب فقط 1 شهید :خیلی مهمه فقط یک شهید انتخاب کنید. نگید من به یه گُردان شهید رو میزنم بلکه یکیشون جوابمو بده ! شهدا در آخرالزمان اینقد غریب و مظلوم اند که منتظر یه نیت پاک و باصفا هستن تا خودشونو نشون بدن.
اولین ملاک انتخاب شهید قیافه و صورت شهیده. ببینید با لبخند کدوم شهید ته دلتون خالی میشه، ذوق میکنید، به وجد میایید !؟
آفرین. درسته. این همون دوست شماست.
#تقاضای_خوا
دوازده باور "میلیونرساز" وارن بافت
به اعتبار و هویت تون بها بدین.
قدم اول اینه که خودتون رو لایق رویاهاتون ببینین، برای این موضوع باید روی اعتماد به نفس تون کار کنید.
 ارزش آفرینی کنید.نکته: این ارزش آفرینی باید تو دو بعد شخصی و کاری باشه به اینصورت که:در بعد شخصی: باورهاتون رو رشد بدین، دنبال هدف هاتون بگردین و رسیدن به اون ها رو به عنوان ارزش تعریف کنید.در بعد کاری: باید پا به عرصه ی خلاقیت بذارین و شروع کنید به خلق و ایجاد بسترهای کاری جدید،
انگار برنامه نویسی شدم .
توی اتاق کوچیک 
توی یک رابطه ی نزدیک
توی جمع
توی گروه
زیاد دوام نمیارم ...
از بچگی شدیدا اجتماعی بودم . به مهربون و دوست داشتنی هم معروف بودم و هستم اما ...
اما مثل اورژانس و آتش نشانی و پلیس 110 هستم . فقط وقت نیاز و ضرورت ...
نا خودآگاه وقتی کارم یا ماموریتم تمام میشه فاصله میگیرم یا کاری میکنم که فاصله بگیرن ...
من بدون تنهایی میمیرم !
بدون سفر میمیرم !
بدون مصرف شدن میمیرم !
بدون یادگیری میمیرم !
حتی کسانی را که دوست دارم از خو
انتخاب سبدگردان مناسب دربورس
مهمترین و حساس‌ترین بخش در مورد اینکه دارایی‌هایمان را به کدام یک از سبد گردان‌های رسمی بدهیم. انتخاب مناسبترین سبد گردان است. چهار معیار زیر از مهمترین نکات در انتخاب یک سبدگردان مناسب است:
الف- سابقه سبدگردان در مدیریت دارایی‌ها و میزان بازدهی کسب شده در آن‌هاب- دارا بودن ساختار سبدگردانی و تیم تحلیلج- مقدار منابع در اختیارد- خوشنامی در بازار سرمایه
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی عصرحباد؛ انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۸  آغاز شد و داوطلبانی که  برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌اند باید به دفترچه راهنما انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کنند، دفترچه از دوشنبه ۱۷ تیر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
داوطلبان باید از امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شما
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
کنکور سراسری و سایتی در مورد آن
اطلاعاتی در مورد کنکور 99
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹
تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری 99
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
تاریخ انتخاب رشته آزاد
اطلاعاتی در مورد زمان انتخاب رشته
زمان
دندانپزشکی لوکس
 
اولین مشخصه یک مطب دندانپزشکی استاندارد و خوب، داشتن ساختمانی زیبا، متناسب با معماری روز دنیاست. زیرا بیماران قبل از هر چیز ساختمان دندانپزشکی را می بینند و اولین نظری را که در مورد مطب می دهند، در مورد ساختمان آن است. در صورتی که ساختمان قدیمی و کلنگی باشد، به هر میزان که دندانپزشک در کار خود تخصص داشته و باشد و حتی از تجهیزات مدرن نیز استفاده کند، باز هم از نظر بیماران روش ها و نحوه درمان او مطلوب نخواهد بود و گمان می کنن
فروش ویژه و فوری ال ای دی های سامسونگ در انتخاب سنتر بزرگترین مرجع فروش آنلاین ال ای دی در ایران . 
در جشنواره زمستانه انتخاب سنتر تلویزیون سامسونگ را با بهترین قیمت از انتخاب سنتر بصورت آنلاین خریداری فرمایید و درب منزل تحویل بگیرید . 
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی ال ای دی سامسونگ در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 
لینک صفحه : 
 
https://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامى
 
♦️پس از انتخاب رشته براى دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعى و پیام نور ، نوبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مى رسد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت رسمى آن به نشانه اینترنتى 
www.azmoon.org
انجام میگیرد.
 
بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که شامل هر پنج گروه (ریاضى ، تجربى ، انسانى، هنر و زبان) مى شود و انتخاب رشته مورد نظر ، به سایت مراجعه کنید.
 
کد ٧رقمى در ذیل کارنامه سازمان سنجش و کد ملى خو
املاک صنعتی غرب تهرانکلان ‌شهر تهران، که شاید حدود ۲ ساعت طول بکشد تا از شمال به جنوب یا از شرق به غرب آن برویم در گذشته‌ نه ‌چندان دور درست مانند یک روستای دور افتاده به نظر می‌رسید.اما بعد ها محله‌ های متعددی به تهران اضافه شد. به این ترتیب این شهر کوچک کمی رشد کرده و به ویژگی‌های یک شهر معمولی نزدیک شد.با انتخاب تهران به‌عنوان پایتخت، در این شهر یک جهش ناگهانی بزرگ رخ داد و تهران به یکی از قطب‌های اقتصادی و سیاسی تبدیل شد.در این مقاله ه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها